Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource542 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource542), Fid:2668, Did:0, useCase: 3

Divi dažādi "Dinamo"

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Divi dažādi "Dinamo"
Guntis Galviņš ir viens no retajiem "Dinamo", kurš ar savu spēli var būt apmierināts
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Mūsu "Dinamo" hokejisti aizvadījuši četras mājas spēles Tallinā un Piņķos. Ļoti dažādas. Tādu spēli kā ar Magņitku gribētos skatīties un skatīties, bet pa vidu bezspēks un pilnīga nevarēšana ar "Traktor" un "Medveščak." Kas spilgti parāda šā rudens "Dinamo" galveno iezīmi: psiholoģisko nenoturību. Kam rados noteikti arī finanses. Kā parasti - "Dinamo" vadība par to izvairās runāt. Kaut komandas tuvumā jau ilgāku laiku atrodas naudas trūkums. Divi vai trīs mēneši bez algas... Var nākt Ozo vai cits brīnumdaris, no tā vieta tabulā un sniegums laukumā būtiski nemainīsies.

Man pašam jau otro ziemu nav skaidrs, vai "Dinamo" nevar vai negrib spēlēt sakarīgāk. Ja nebūtu tādas spēles kā pirmā Tallinā, es sliektos domāt, ka nevar. Kādreiz tika deklarēts, ka "Dinamo" spēlēs visi labākie Latvijas hokejisti, izņemot, protams, NHL un vēl dažus, kas labi iejutušies Šveicē. Diemžēl dzīve ir uztaisījusi savas korekcijas, un šajā pašā līgā (KHL), taču citos klubos spēlē Edgars Masaļskis, Kristaps Sotnieks, Arturs Kulda, Oskars Bārtulis, Kaspars Daugaviņš. NHL - Girgensons, Šveicē - Ronalds Ķēniņš, Elviss Merzļikins, Ivars Punnenovs, Čehijā - Andris Džeriņš un Roberts Bukarts, Kanādas junioros - Rodrigo Ābols un Mārtiņš Dzierkals. Jebkurš no nosauktajiem reāli pastiprinātu "Dinamo".

Turklāt kā par nelaimi - šogad kaut kur apstājies otrais ešelons (Saulietis, Skvorcovs, Pavlovs), vairs tik sprauni kā pirms pāris gadiem nav vairāki pieredzējušie (Pujacs, K. Rēdlihs, arī M. Rēdlihs un Dārziņš). Vēl pāragri vētīt ārzemniekus, bet, ko spēlē Malens, es tā arī neesmu sapratis. Pirms sezonas no treneru korpusa skanēja, ka tik labs gluži kā Robinsons jau nu nebūšot, bet tuvu tam. Kaut kā neesmu pamanījis... Toties ir kļūdas un nepareizi lēmumi, kas noved pie vārtu zaudējumiem. It kā potenciāli labākais aizsargs, bet, Patrikam esot laukumā, zaudēts visvairāk vārtu komandā - 38, lietderība - mīnus 12... Vai Šags! Nu it kā jau cīnās un met pa vārtiem, bet leģionāram - uzbrucējam divas ripas 33 spēlēs ir ļoti maz. Jaunais kolēģis Lotārs Zariņš "Hokeja blogā" jau ievietojis aptauju, kurš no trim - Toluzakovs, Šags vai Malens tiks atbrīvoti. Līderis pagaidām Toluzakovs ar 51%, Šagam - 27, Malenam - 16, kādam citam - 6%.

Zinu, ka mums bieži patīk glorificēt savu hokeja pagātni. Arī 1988. gada vecā "Dinamo" sudraba medaļas. Taču, ja pavisam godīgi, tad tajā sudraba komandā pašmāju spēlētāju bija pamaz. Jā, nevar noliegt Artura Irbes devumu - viņš pirms nepilniem 28 gadiem tiešām vilka "Dinamo", vēl Aleksandrs Beļavskis, Konstantins Grigorjevs un Ulvis Katlaps (līdz gadu mijai arī Vitālijs Samoilovs). Pārējie jaunie (Grundmanis, Sējējs, Vītoliņš, Hehts, I. Tomans) vairāk bija klavieru nesēji un veco dzinēji. Katlaps un Harijs Vītoliņš PSRS junioru izlases līmenī! Bet reāli rezultātu taisīja iebraucēji/migranti/viesspēlātāji, leģionāru vārds jau tolaik nebija tas labākais. Un tagad mēs - bez gandrīz duča labāko grib konkurēt ar Krievijas klubiem? Par īsu. Bez labiem leģionāriem šādam "Dinamo" KHL ir atvēlēts autsaideru statuss. Un tur pat Skotijs Boumens un Viktors Tihonovs neko neizdarītu.

"Dinamo-88"
Uzbrucēji

Uzvārdsspēlespunkti (vārti+piespēles)
Froļikovs4839 (24+15)
Skosirevs5028 (16+12)
Varjanovs5126 (16+10)
Znaroks4932 (12+20)
*Beļavskis4925 (13+12)
Šašovs5024 (14+10)
Semerjaks4623 (14+9)
Kerčs5018 (14+4)
Lubkins4710 (5+5)
Pavlovs3310 (4+6)
Akuļiņins397 (6+1)
*Vītoliņš306 (3+3)
Brezgins184 (1+3)
*Hehts291 (1+0)
*I. Tomans212 (1+1)
Veselovs92 (1+1)
*Šostaks92 (0+2)
Komarovs10 (0+0)
Aizsargi
Maticins5120 (4+16)
Frolovs5116 (7+9)
Zinovjevs2911 (6+5)
Durdins509 (3+6)
Čudinovs506 (2+4)
*Grigorjevs506 (2+4)
*Katlaps484 (2+2)
*Grundmanis262 (1+1)
*Sējējs230 (0+0)
Taboļins100 (0+0)
Vārtsargi
Irbe34
Samoilovs21
Naumovs1

"Dinamo-16"

Uzvārdsspēlesuzv-zaudēti m/mvārti m/mpunkti (vārti+piespēles)lietderībametieni
Pozitīvie
Dārziņš3515-625:1615 (6+9)+190
Bičevskis308-319:148 (4+4)+328
Šags3311-919:1411 (2+9)-392
Indrašis3611-1020:2113 (6+7)-681
Gilīss309-817:1711 (7+4)-247
Neitrālie
R. Lipsbergs113-33:31 (1+0)06
Balinskis20-00:0001
Negatīvie
Jeļisejevs183-43:41 (1+1)-214
Razgals50-10:10-11
M. Rēdlihs3610-1218:2210 (6+4)-966
Cibuļskis277-917:185 (2+3)+441
Pujacs247-917:217 (2+5)+145
Toluzakovs123-54:61 (1+1)-211
Ševčenko30-21:31 (1+0)-26
Ščastļivijs399-1216:218 (5+3)-491
J. Rēdlihs204-79:134 (0+4)016
Kulda201-42:42 (1+1)-216
Zīle151-43:91 (0+1)-512
Galviņš349-1328:2814 (4+10)+693
Sestito348-1215:258 (4+4)-761
Freibergs233-710:154 (1+3)-321
Malens3911-1626:3812 (4+8)-1277
K. Rēdlihs316-1212:277 (1+6)-1338
Jerofejevs295-1210:243 (1+2)-723
Meija396-1421:3010 (4+6)+163
Pavlovs342-125:173 (0+3)-631
Skvorcovs323-169:213 (1+2)-534
Saulietis291-143:202 (1+1)-825

  +1 [+] [-]

, 2016-12-11 19:10, pirms 8 gadiem
Pārmaksāti vietējie, mazāk naudas labiem leģionāriem! Un vārtsargam arī ir nozīme...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-11 23:16, pirms 8 gadiem
Žēl, ka Dinamo vairs nav mājas spēļu šogad.
Gribētos redzēt, kāds būtu skatītāju skaits pēc šodienas Savicka izteicieniem par skeletonistiem.

     [+] [-]

, 2016-12-12 02:52, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Žēl, ka Dinamo vairs nav mājas spēļu šogad.
Gribētos redzēt, kāds būtu skatītāju skaits pēc šodienas Savicka izteicieniem par skeletonistiem.
Savickis parnem stafeti no Kiras, tur es domaju ka nav verts klausities psrs atraugu murgos .... Par musejiem (M.Redlihs, Darzins) lideriem tiesam pabrinities, ka nav kauns vispar spelet hokeju ... nav jau ta ka bija tizleni un vel joprojam tadi ir, bet ar tadu ekstazi kada ir viniem(izlase vieta garanteta, kluba pikjis griezas) bez konkurences tas ir vienkarsi abrinojami .,.. viniem ir tak pie kajas, vinne, zaude, cinas,necinas... naudinja kaut kada ir, pec speles majas un viss notiek, par ko stresot? un ta ir lielakajai dalai musejo kas spele RD... tur ta pati PSRS politika notiek, sitie janjem jo savejie, sitos nav verts jo nepazist sito un to ... legionari ari vairs nav nekadi... tur ir bardaks ... kads hokeja klubs? LAC kads klubs var devet sevi par hokeja klubu jo velk pie sevis labakos jo grib vinnet, sitie vnk atslido un kkadu kapeiku vel nopelna.... te jau sen ne vienam neinterese uzvaras, panakumi utt.. ...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-12 07:49, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Žēl, ka Dinamo vairs nav mājas spēļu šogad.
Gribētos redzēt, kāds būtu skatītāju skaits pēc šodienas Savicka izteicieniem par skeletonistiem.
es ignorēšu šo klubu pat pa TV, un sieva būs priecīgāka, ka mazāk hokejs jāskatās. Tā teikt - nejaukšu politiku ar sportu

     [+] [-]

, 2016-12-12 14:20, pirms 8 gadiem
prieksnieksmk2 rakstīja: Savickis parnem stafeti no Kiras, tur es domaju ka nav verts klausities psrs atraugu murgos .... Par musejiem (M.Redlihs, Darzins) lideriem tiesam pabrinities, ka nav kauns vispar spelet hokeju ... nav jau ta ka bija tizleni un vel joprojam tadi ir, bet ar tadu ekstazi kada ir viniem(izlase vieta garanteta, kluba pikjis griezas) bez konkurences tas ir vienkarsi abrinojami .,.. viniem ir tak pie kajas, vinne, zaude, cinas,necinas... naudinja kaut kada ir, pec speles majas un viss notiek, par ko stresot? un ta ir lielakajai dalai musejo kas spele RD... tur ta pati PSRS politika notiek, sitie janjem jo savejie, sitos nav verts jo nepazist sito un to ... legionari ari vairs nav nekadi... tur ir bardaks ... kads hokeja klubs? LAC kads klubs var devet sevi par hokeja klubu jo velk pie sevis labakos jo grib vinnet, sitie vnk atslido un kkadu kapeiku vel nopelna.... te jau sen ne vienam neinterese uzvaras, panakumi utt.. ...
Neticu, ka džekiem negribās gūt vārtus, uzvarēt utt. Tas, ka motivācija nav tik spēcīga tas gan tiesa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-14 23:42, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: es ignorēšu šo klubu pat pa TV, un sieva būs priecīgāka, ka mazāk hokejs jāskatās. Tā teikt - nejaukšu politiku ar sportu
Tad ignorē arī rakstus par to! Viena čekista izteicienu dēļ likt ciest visiem, kas ar šo aunu tā vai šādi saistīti, ir netaisnīgi un stulbi.

     [+] [-]

, 2016-12-14 23:46, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Teicams lēmums! Ceru, ka arī pārējie tam sekos. Es laikam tomēr turpināšu baudīt Dinamo un ignorēt skeletoru...
Nepārforsē. Nav nekādas vajadzības mēģināt sanaidot Latvijas sporta līdzjutējus savā starpā. No tā labuma nebūs nevienam - ne sportam, ne līdzjutējiem. Mūsu sabiedrībā jau tā sakrājies pārāk daudz negatīvisma, nevajag to vēl vairot.

     [+] [-]

, 2016-12-15 10:11, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Tad ignorē arī rakstus par to! Viena čekista izteicienu dēļ likt ciest visiem, kas ar šo aunu tā vai šādi saistīti, ir netaisnīgi un stulbi.
netaisnīgi un stulbi ir mētāties ar vārdiem pa labi un kreisi, pēc tam tos vārdus atsaukt aci nepamirkšķinot.. Tādēļ jau Rainis rakstīja:
"Vējš augstākās priedes nolauza,
Kas kāpās pie jūras stāvēja.
Pēc tālēm tās skatieniem gribēja sniegt,
Ne slēpties tās spēja, ne muguras liekt."

Runājot par hokejistiem, nabadziņiem, kas tagad it kā no šī visa cieš. Kā var no tā vispār nodistancēties?.. Atceros vienu gadījumu pirms diviem gadiem - Man piedāvāja (profesija saistīta ar medijiem) veidot krievu propagandas filmas, un ziniet kāds cipars? 10 reiz augstāks, es varētu vienu filmu uztaisīt un gadu nestrādāt... Es atteicu, jo tas ir pretrunā ar manu filozofiju, viens mans kolēģis (labs paziņa) piekrita, kopš tā laika mēs nesasveicināmies... Katram ir sava izvēle - vai pelnīt naudu, vienalga kādu, vienalga kur un vienalga kā vai arī savākt pēdējās cieņas kripatas, kā saka - uzvilkt kājās bikses un darīt... Tā ka - es pilnīgi un noteikti Tev nepiekrītu - par darbiem IR jāatbild un arī par vārdiem...
PS
Es neturu ļaunu prātu ne uz vienu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-15 17:27, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Nevēlos nevienu aizvainot, bet ja man kāds sporta veidz nešķiet interesants, es to neskatos.
tur jau tā lieta, ka patīk gan hokejs, gan skeletons, gan arī rokas bumba, ja kādreiz sanāk uztrāpīt ne par to stāsts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-15 23:13, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: netaisnīgi un stulbi ir mētāties ar vārdiem pa labi un kreisi, pēc tam tos vārdus atsaukt aci nepamirkšķinot.. Tādēļ jau Rainis rakstīja:
"Vējš augstākās priedes nolauza,
Kas kāpās pie jūras stāvēja.
Pēc tālēm tās skatieniem gribēja sniegt,
Ne slēpties tās spēja, ne muguras liekt."

Runājot par hokejistiem, nabadziņiem, kas tagad it kā no šī visa cieš. Kā var no tā vispār nodistancēties?.. Atceros vienu gadījumu pirms diviem gadiem - Man piedāvāja (profesija saistīta ar medijiem) veidot krievu propagandas filmas, un ziniet kāds cipars? 10 reiz augstāks, es varētu vienu filmu uztaisīt un gadu nestrādāt... Es atteicu, jo tas ir pretrunā ar manu filozofiju, viens mans kolēģis (labs paziņa) piekrita, kopš tā laika mēs nesasveicināmies... Katram ir sava izvēle - vai pelnīt naudu, vienalga kādu, vienalga kur un vienalga kā vai arī savākt pēdējās cieņas kripatas, kā saka - uzvilkt kājās bikses un darīt... Tā ka - es pilnīgi un noteikti Tev nepiekrītu - par darbiem IR jāatbild un arī par vārdiem...
PS
Es neturu ļaunu prātu ne uz vienu...
Nu gan salīdzināji... Taisīt krievu propagandas filmu ar hokeja spēlēšanu! Par Savicki es nerunāju, tur Tev piekrītu, ka par saviem vārdiem un darbiem ir jāatbild, bet ne jau hokejisti ko noziegušies vai citi komandas cilvēki. Zinu, daudzi troļļi atkal auros par Dinamo kā "krievu maigās varas projektu", taču īstenībā par šādu projektu (kuru ir pilna visa informācijas telpa) upuriem var kļūt tikai cilvēki, kas paši neko nedomā. Bet lielākoties šādiem bļāvējiem ir arī savas utis azotē...
Nevaru saprast vienu - kāpēc tik daudzi cilvēki Latvijā cenšas pasauli skatīt melnbaltās krāsās, krītot galējībās un metot visu pār vienu kārti. Lai kāds būtu iemesls, tik daudz kas (visdažādākajās dzīves jomās) tiek vienkārši noriets, nolamāts, apliets ar sūdiem, sabiedrībā vairojas negatīvisms, kas kā bumerangs sit zem jostasvietas - pa tautas pašapziņu, kopīgajām vērtībām. Un tā vietā, lai kopīgi strādātu un vairotu labklājību, mēs paši sevi lēnām iznīcinām. Varbūt tieši tāds arī ir tik ļoti bieži piesaukto putinistu plāns?...

     [+] [-]

, 2016-12-16 07:58, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Nu gan salīdzināji... Taisīt krievu propagandas filmu ar hokeja spēlēšanu! Par Savicki es nerunāju, tur Tev piekrītu, ka par saviem vārdiem un darbiem ir jāatbild, bet ne jau hokejisti ko noziegušies vai citi komandas cilvēki. Zinu, daudzi troļļi atkal auros par Dinamo kā "krievu maigās varas projektu", taču īstenībā par šādu projektu (kuru ir pilna visa informācijas telpa) upuriem var kļūt tikai cilvēki, kas paši neko nedomā. Bet lielākoties šādiem bļāvējiem ir arī savas utis azotē...
Nevaru saprast vienu - kāpēc tik daudzi cilvēki Latvijā cenšas pasauli skatīt melnbaltās krāsās, krītot galējībās un metot visu pār vienu kārti. Lai kāds būtu iemesls, tik daudz kas (visdažādākajās dzīves jomās) tiek vienkārši noriets, nolamāts, apliets ar sūdiem, sabiedrībā vairojas negatīvisms, kas kā bumerangs sit zem jostasvietas - pa tautas pašapziņu, kopīgajām vērtībām. Un tā vietā, lai kopīgi strādātu un vairotu labklājību, mēs paši sevi lēnām iznīcinām. Varbūt tieši tāds arī ir tik ļoti bieži piesaukto putinistu plāns?...
runājot par filmu un hokeju - tas ir viens un tas pats redzi, mēs hokejistiem nepārmetam, ka viņi spēlē Krievijā, vai Dinamo (kas ir neizskaidrojamas krievu naudas klubs). Tas nekas - viņi taču pelna naudu utt. Tādēļ arī salīdzināju Es no saviem ideāliem neatkāpjos, bet citiem (latviešiem) tādu vispār nav. Un tieši tādēļ arī esam tur, kur esam. Mums ir vienalga - ka tikai piķis. Tāpat domā Savickis, par kura lojalitāti Latvijai vairs nav nekādu ilūziju, tāpat domā vēl čupa ar cilvēkiem, tāpat domā hokejisti. Piekrītu, ka "krievu maigās varas" projekti ir tendēti uz konkrētu mērķauditoriju un ka ir cilvēki, kas uz to neuzraujas un izmanto gadījumu, lai noplenītu un priecājas... Runājot par kopīgu strādāšanu pēc labākās sirdsapziņas, es savu daļu godprātīgi savā darbā izdaru 101%...
restorāni Rīgā - saņem atlaides