Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Autors: Jānis Freimanis

Vasiļevskis: "Jau toreiz teicu, ka 90 metrus Latvijā neviens nemetīs vismaz 20 gadus"

Vasiļevskis: "Jau toreiz teicu, ka 90 metrus Latvijā neviens nemetīs vismaz 20 gadus"
Vadims Vasiļevskis iesildās pirms metiena Brāļu Doniņu meistarsacīkstēs šķēpa mešanā.
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

2004. gada Atēnu olimpisko spēļu vicečempions šķēpa mešanā Vadims Vasiļevskis svētdien pēc Brāļu Doniņu sacensībām Ogres stadionā sarunā ar medijiem izteicās, ka emocijas sektorā viņam neesot bijušas, jo sports palicis pagātnē un tagad viņam dzīvē ir citas prioritātes.

Vasiļevskis startēja amatieru konkurencē, kur pārī ar Arvi Justu komandu sacensībās ieguva otro vietu. Kā atzina pats Vadims, šī bija pirmā reize pēdējo četru gadu laikā, kad viņš metis šķēpu. Turklāt arī iepriekšējā reizē viņš bija startējis tieši šajā pašā Ogres stadiona sektorā. 2014. gada 1. augustā Latvijas čempionātā Vasiļevskis uzrādīja rezultātu 76,42 metri. Svētdien labākajā mēģinājumā viņa raidītais šķēps piezemējās 64,31 metra tālumā.

"Kāda būs bijusi ķermeņa reakcija uz piedalīšanos šķēpa mešanas sacensībās, to redzēsim rīt no rīta," smaida Vadims. "Protams, sāpēt jau sāp, jo sen nekas tāds nav darīts. Bet reālas sāpes jau jutīs tikai rītdien. Šodien jutu tikai vecās traumas - potīti, bišķiņ plecu un sānus, kurus parasti sajūt, kad cērt vaļā. Emocijas sektorā nebija nekādas. No sporta esmu prom jau četrus gadus. Šodien vienkārši Ansis [Brūns] bija mani uzaicinājis. Aicināja laikam tikai kā goda viesi, bet bija čaļi, kas gribēja startēt, un viņiem komandai vajadzēja otru cilvēku. Atbraucu tīri prieka pēc, kā paši teicām, vienkārši paņirgt. Tāpēc emocijas nebija nekādas."

"Pirms četriem gadiem vienkārši beidzu karjeru un pametu sportu. Man nevienam nebija jāatskaitās par savu lēmumu. Tolaik tas bija mans darbs. Es vienkārši mainīju savu profesiju. Tagad strādāju citā jomā. Ja gribu uzmest, tad uzmetu. Tā ir tikai mana darīšana," norāda Vasiļevskis. "Pēc sportista karjeras beigām darīju visu kaut ko. Divus gadus pavadīju Anglijā, bet tagad nu jau pusotru gadu esmu Latvijā. Strādāju loģistikas uzņēmumā DFDS, kas man deva iespēju. Maijā noliku tiesības un tagad braukāju ar smago mašīnu pa Latviju, Igauniju, Lietuvu un Zviedriju. Alga ir sakarīga. Protams, gribētos strādāt par treneri, bet paši ziniet, kādas ir pedagogu algas. Līdz ar to strādāju citviet, lai nopelnītu naudu iztikai."

"Latvijā vēl ir iespējas sākt trenera karjeru, bet ārzemēs visur prasa darba pieredzi kā trenerim, nevis tikai kā sportistam. Tāpat arī visos citos darbos. Iespējams, tagad daudzi sāk attapties, jo kur gan, lai cilvēks dabū pieredzi, ja iepriekš nav strādājis. Ir vienkārši jādod cilvēkam iespēja. Var taču iedot trīs mēnešu pārbaudes laiku un tādā veidā pārbaudīt cilvēku."

Vēl karjeras pēdējos gados Vasiļevskis mēģināja pārdot Atēnu olimpisko spēļu sudraba medaļu, kurai bija noteicis cenu 91 365 lati. "Neviena reāla pircēja nebija. Medaļa joprojām ir pie manis. Katrs jau šīs medaļas cenu var vērtēt, kā grib. Es tobrīd godalgai noteicu tādu vērtību. Principā jau šīs medaļas vērtība nav nosakāma. Man tai bija emocionāla vērtība - biju ieguldījis vairāku gadu darbu. To nevar novērtēt naudā. Pat manis noteiktā summa būtu par mazu, lai to adekvāti novērtētu," skaidro Vadims, piebilstot, ka tagad viņam vairs nav nepieciešamības tirgot savu olimpisko medaļu.

"Ar treneri [Valentīnu Eiduku] kādu laiku neesmu kontaktējies. Biju domājis, ka varbūt viņa šodien būs šeit, taču tā nenotika. Gan jau būs laiks, kad ilgāk būšu Latvijā. Tagad diezgan daudz sanāk braukt uz Zviedriju, bet, kad esmu mājās, tad vēlos vairāk laika veltīt ģimenei."

Vasiļevskim joprojām pieder 2007. gada jūlijā Tallinā uzstādītais Latvijas rekords, turklāt neviens no Latvijas šķēpa metējiem 11 gadu laikā nav pat pietuvojies 90 metru robežai. "Es jau toreiz teicu, ka vismaz 20 gadus neviens tik tālu nemetīs. Protams, viena lieta ir finanses. Tas ir viens no pamatiem augstu sasniegumu sportā. Tad seko treneris un paša sportista gribasspēks. Pagaidām neredzu nevienu, kurš varētu mest 90 metrus. Varbūt kāds no jaunajiem talantiem, kurus es šeit ieraudzīju. Ja viss saliksies, tad varbūt. Bet es palieku pie 20 gadiem, no kuriem 11 jau ir pagājuši. Atlikuši deviņi."

Meistaru klase

VPāris1. rezultāts2. rezultātsSummā
1.Štrobinders/Čakšs77.57 metri76.12 metri153.69 metri
2.Brūns/Grīva70.82 metri66.72 metri137.54 metri
3.Suntažs/Oskerko70.99 metri64.85 metri135.84 metri
4.Groza/Velps66.19 metri68.95 metri135.14 metri

Amatieru klase

VPāris1. rezultāts2. rezultātsSummā
1.Drava/Ūdris62.68 metri57.77 metri120.45 metri
2.Justs/Vasiļevskis54.52 metri64.31 metrs118.83 metri
3.Kojalovičs/Brigaders56.08 metri53.88 metri109.96 metri
4.Griezītis/Mežvinskis58.98 metri50.64 metri109.62 metri
5.Linbergs/Rozenbergs53.48 metri51.20 metri104.68 metri
6.Maķevics/Priževoits50.41 metrs52.20 metri102.61 metrs
7.Ali/Rūtiņš50.57 metri44.19 metri94.76 metri
8.Kļaviņš/Ermičs34.42 metri43.67 metri78.09 metri

, 2018-08-26 20:52, pirms 6 gadiem
Sportista liktenis bez izglītības un zināšanām. Olimpiskais medaļnieks, bet tagad vienkāršs šoferis.
, 2018-08-26 21:01, pirms 6 gadiem
Prieks,ka Vadims pats vada savu dzīvi!
, 2018-08-26 21:02, pirms 6 gadiem
Vecis neizklausās pārlieku intelektuāls. Atstāj sliktu iespaidu. Iedomīgs/augstprātīgs
, 2018-08-26 21:06, pirms 6 gadiem
knaible rakstīja: Sportista liktenis bez izglītības un zināšanām.
Ir arī tādi, kuri iet biznesā (vai tiek tur iecelti).
, 2018-08-26 21:31, pirms 6 gadiem
[quote van_gaals]
Vecis neizklausās pārlieku intelektuāls. Atstāj sliktu iespaidu. Iedomīgs/augstprātīgs

Drizak vienkars calis ta radas iespaids- Mara Slezina intervija var youtube noskatities!Skiet kanals saucas- interesanti!
Un iedomigs....visi kas kaut kada joma ir labi...bus nedaudz iedomigi tiesi taja joma! profesionala iedomiba!!! ,ja kads zin 5valodas ir mazliet iedomigs zinot,ka kads zin tikai 2 utt.Ja kads labi spele sporta speli ienirdz poar to kas ne tik labi utt!
, 2018-08-26 21:36, pirms 6 gadiem
knaible rakstīja: Sportista liktenis bez izglītības un zināšanām. Olimpiskais medaļnieks, bet tagad vienkāršs šoferis.
Tas ir grēks ka viņš ar godīgu darbu pelna sev un savai ģimenei maizi?

Es atkal izlasīju ko ir ņēmis no viņa sports - veselību... tas sāp, šis sāp.. lūk tas ir skumji, vēl jauns čalis bet veselība čupā un tālāk būs vēl grūtāk!

Par cilvēkiem kuri ir izcīnījuši neatkarīgai Latvijai medaļas OS (tādu mums ir ļoti maz) vajadzētu parūpēties valstij!

Kāpēc nevarētu valsts OS medaļniekiem maksāt katru mēnesi teiksim 1000-2000 eiro prēmiju atkarībā no medaļas spīduma? Tā nebūtu ārprātīga nauda no valsts maka!

Bez šaubām arī izglītība ir svarīga, bet pārmest ka viņš dara tādu vai citu darbu.. nu tas atkal liecina par tavu izglītības zemo līmeni!
, 2018-08-26 21:44, pirms 6 gadiem
nejega rakstīja: [quote van_gaals]
Vecis neizklausās pārlieku intelektuāls. Atstāj sliktu iespaidu. Iedomīgs/augstprātīgs

Drizak vienkars calis ta radas iespaids- Mara Slezina intervija var youtube noskatities!Skiet kanals saucas- interesanti!
Un iedomigs....visi kas kaut kada joma ir labi...bus nedaudz iedomigi tiesi taja joma! profesionala iedomiba!!! ,ja kads zin 5valodas ir mazliet iedomigs zinot,ka kads zin tikai 2 utt.Ja kads labi spele sporta speli ienirdz poar to kas ne tik labi utt!
par šo gan nepiektrītu. tas ir intelekta jautājums esmu sēdējis pie viena galda ar izcilībām un neviens nav bijis ne tuvu iedomīgs... Domāju, ka tas izpaužas - kā kuram cilvēkam
, 2018-08-26 21:57, pirms 6 gadiem
Vasiļoks savu treneri nav saticis, jo šī no Berlīnes iet kājām!!!
, 2018-08-26 21:57, pirms 6 gadiem
van gaals rakstīja: Vecis neizklausās pārlieku intelektuāls. Atstāj sliktu iespaidu. Iedomīgs/augstprātīgs
iedomību gan es te neredzu.
jūtams rūgtums, aizvainojums, ka čalis nav novērtēts tā kā pēc viņa domām būtu pelnījis. tāpat kā no Valtera..
, 2018-08-26 22:17, pirms 6 gadiem
knaible rakstīja: Sportista liktenis bez izglītības un zināšanām. Olimpiskais medaļnieks, bet tagad vienkāršs šoferis.
a kāpēc vispār tiek uzskatīts,ka sportista profesija ir kaut kas īpašs?
es pat vērtēju sētnieka profesiju augstāk
, 2018-08-26 22:21, pirms 6 gadiem
Ū ja, knapi 10pagājuši, bet neviens nemetīs... metīs un kā vel! Ja tik veselība būtu, tas pats Sirmais jau mestu!
Lai vai kā, par naudas lietām vajadzēja domāt, kad meta 85+ vairākas sezonas, šobrīd uzmest lūpu par... mūža pabalsta nepiešķiršanu ir bērnišķīgi! Kā sportistam-nevajadzēja būt problēmām dabūt labu labos sakarus, lai pie labi atalgota darba tiktu, bet ja reiz pašam savs ceļš ejams-tad vajag tikt pāri pagātnei
Turklāt teikt, ka NE tuvu... emm, Sirmais 2016.gadā sameta 86.66... nav gluži kosmosā!
, 2018-08-26 22:22, pirms 6 gadiem
knaible rakstīja: Sportista liktenis bez izglītības un zināšanām. Olimpiskais medaļnieks, bet tagad vienkāršs šoferis.
Tu zināji, ka labāk strādāt par talbraucēju nevis būt šķepmētējs, kas ir viens no grūtākajiem viegatlētikas sporta veidiem? Vismaz par talbraucēju tu saņemsi stabilu, lielu algu. Šoferi ir vajadzīgi, bet par sķepmetēju labāk piedzimt Vācija vai cita valstī, kur infrastuktūra ir laba līmeni un valsts tevi uztur.
, 2018-08-26 22:23, pirms 6 gadiem
Mums te to kaktu čempionu ,kas met rekordus un pilda normatīvus savā kākciemā ir pilns tabors. Atveru vikipēdiju un visi 90 m mestie metri ir vietējā ciemā.Kā čempionāts, tā vairāk par 86(vienu reizi) nav bijis!!!
Pat Žeļeznijs(52 gadi) savā vecumā šodien uzmestu ne mazāk, kā 75 metri!!!
, 2018-08-26 22:24, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tu zināji, ka labāk strādāt par talbraucēju nevis būt šķepmētējs, kas ir viens no grūtākajiem viegatlētikas sporta veidiem? Vismaz par talbraucēju tu saņemsi stabilu, lielu algu. Šoferi ir vajadzīgi, bet par sķepmetēju labāk piedzimt Vācija vai cita valstī, kur infrastuktūra ir laba līmeni un valsts tevi uztur.
MB pa 13k LS, vai dzīvoklis pa 102k LS ir tālbraucēja sapnis-vai šķēpmetēja iegribas brīdī, kad liekas-visa pasaule pie kājām! Nedomājošam tālbraucējam, tā pat kā nedomājošam sportistam-nadas nav tā pat!?
, 2018-08-26 22:25, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tu zināji, ka labāk strādāt par talbraucēju nevis būt šķepmētējs, kas ir viens no grūtākajiem viegatlētikas sporta veidiem? Vismaz par talbraucēju tu saņemsi stabilu, lielu algu. Šoferi ir vajadzīgi, bet par sķepmetēju labāk piedzimt Vācija vai cita valstī, kur infrastuktūra ir laba līmeni un valsts tevi uztur.
Iemet kādu saiti, kur varētu redzēt valsts atbalstu Vācijas šķēpmetējam pēc karjeras beigām... šito tabulu pētīšu visu nakti!!!
, 2018-08-26 23:07, pirms 6 gadiem
Paldies labām emocijām...
, 2018-08-27 02:03, pirms 6 gadiem
Metīs, Vadim, metīs. Palaid aizvainojumu vaļā, un dzīve atvērsies Tev. Tāpat, jānovēl laba veselība un veiksme dzīvē. Un- paldies par Atēnu sudrabu!
, 2018-08-27 09:13, pirms 6 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Metīs, Vadim, metīs. Palaid aizvainojumu vaļā, un dzīve atvērsies Tev. Tāpat, jānovēl laba veselība un veiksme dzīvē. Un- paldies par Atēnu sudrabu!
Pilnīgi piekrītu.Kā tāds bēbis.Uzmetis lūpu.Un kad sāks mest tie jaunie tos 90 m, tad intervijās būs, kā Ikaunieces mātei par Bukšas Latvijas rekordu,,Tas nav nekas īpašs!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-08-27 11:25, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: ja pirms Vadima neviens nemeta, tad vēl jo mazāk nemetīs arī pēc Vadima
Metīs, raška, metīs!
, 2018-08-27 11:49, pirms 6 gadiem
Vai tad par medaļu Olimpiskajās spēlēs nepiešķir prēmiju par kadiem 100 000?
Par tādu naudu Latvijā var nopirkt māju ārpus rīgas, lētu mašīnu un pieticīgi dzīvot kādus gadus 10 vismaz.
, 2018-08-27 11:57, pirms 6 gadiem
Drīzāk jau tiešām nemetīs!
Tagad pat 80m neviens stabili Latvijā nemet, tik qa retam, bet biežāk 75-80 robžās.
, 2018-08-27 12:41, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Drīzāk jau tiešām nemetīs!
Tagad pat 80m neviens stabili Latvijā nemet, tik qa retam, bet biežāk 75-80 robžās.
Ja Sirmajam nebūtu trauma, kas to zin, jo puisis 19 gadu vecumā uzmeta 84,69m Junioru čempionāta, bet pirms diviem gadiem Amsterdama 86,66m. Sirmais šobrīd ir viens no perspektīvakājiem metējiem, bet dēļ traumas nevar potenciālu attīstīt.
, 2018-08-27 14:25, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Ja Sirmajam nebūtu trauma, kas to zin, jo puisis 19 gadu vecumā uzmeta 84,69m Junioru čempionāta, bet pirms diviem gadiem Amsterdama 86,66m. Sirmais šobrīd ir viens no perspektīvakājiem metējiem, bet dēļ traumas nevar potenciālu attīstīt.
Ja būtu, ja nebūtu ...
Tukša iršana! Ir tā, kā ir. Un Sirmajam ir ļoti nopietna trauma.
Neredzu nevienu jauno, kurš varētu būt tik perspektīvs, lai 90 žvidzinātu. Nu, neredzu!
Jā, šī ir tā reize, kad gribētu kļūdīties.
, 2018-08-27 15:50, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Ja būtu, ja nebūtu ...
Tukša iršana! Ir tā, kā ir. Un Sirmajam ir ļoti nopietna trauma.
Neredzu nevienu jauno, kurš varētu būt tik perspektīvs, lai 90 žvidzinātu. Nu, neredzu!
Jā, šī ir tā reize, kad gribētu kļūdīties.
Pēc Tav murgojuma sanāk, ka Vasiļevskis zināja, ka Sirmajam būs trauma?! Nu, tādā gadījumā Vasiļevskim darbs ir garantēts Ekstrasensi ir uz izķeršanu! Turklāt, ja 20!!! gadus spēj paredzēt...
, 2018-08-27 16:57, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Ja būtu, ja nebūtu ...
Tukša iršana! Ir tā, kā ir. Un Sirmajam ir ļoti nopietna trauma.
Neredzu nevienu jauno, kurš varētu būt tik perspektīvs, lai 90 žvidzinātu. Nu, neredzu!
Jā, šī ir tā reize, kad gribētu kļūdīties.
Sirmais var un var! Viņam ir potenciāls. Tur pat nevajag zīlet. Par pārējiem grūti spriest, jo latvieši mīl mest 70-80m.
, 2018-08-27 18:12, pirms 6 gadiem
Ja gribu uzmest, tad uzmetu. Tā ir tikai mana darīšana..

Šits labs

P.s.
Novēlu Vadimam labu veselību!
, 2018-08-27 19:24, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Pēc Tav murgojuma sanāk, ka Vasiļevskis zināja, ka Sirmajam būs trauma?! Nu, tādā gadījumā Vasiļevskim darbs ir garantēts Ekstrasensi ir uz izķeršanu! Turklāt, ja 20!!! gadus spēj paredzēt...
Vasiļevskis izteica viedokli (skat savu niku ).
Es tam piekrītu.
Tam nav nekāda sakara ar būšanu par ekstrasensu.
, 2018-08-27 19:27, pirms 6 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Sirmais var un var! Viņam ir potenciāls. Tur pat nevajag zīlet. Par pārējiem grūti spriest, jo latvieši mīl mest 70-80m.
Ir potenciāls, neapšaubāmi!
Jautājums, kas šo potenciālu uz šo brīdi ir sačakarējis vairāk - sākotnējā sadarbība ar Eiduku vai pāriešana un Finlandiju? Un tad jau sekojošais - vai tas, kas palicis pāri no sačakarētā, būs pietiekošs 90m uzmešanai?
, 2018-08-27 19:36, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tas ir grēks ka viņš ar godīgu darbu pelna sev un savai ģimenei maizi?

Es atkal izlasīju ko ir ņēmis no viņa sports - veselību... tas sāp, šis sāp.. lūk tas ir skumji, vēl jauns čalis bet veselība čupā un tālāk būs vēl grūtāk!

Par cilvēkiem kuri ir izcīnījuši neatkarīgai Latvijai medaļas OS (tādu mums ir ļoti maz) vajadzētu parūpēties valstij!

Kāpēc nevarētu valsts OS medaļniekiem maksāt katru mēnesi teiksim 1000-2000 eiro prēmiju atkarībā no medaļas spīduma? Tā nebūtu ārprātīga nauda no valsts maka!

Bez šaubām arī izglītība ir svarīga, bet pārmest ka viņš dara tādu vai citu darbu.. nu tas atkal liecina par tavu izglītības zemo līmeni!
Kas tas par murgu par tiem 1000-2000 eiro mēnesī? Cik ilgi? Parēķini, cik daudz nodokļu maksātāju naudas tā aizietu! Kas mēs kāda bagāta Šveice? Un par ko, vienu sudraba medaļu? Taču padomā, kāds sīkums tas ir salīdzinot ar to naudu gadu garumā, kuru varētu novirzīt cēlāliem un noderīgākiem mērķiem. Kā tāds sviests dabū 6 plusus?!
, 2018-08-27 20:21, pirms 6 gadiem
Mixes rakstīja: Kas tas par murgu par tiem 1000-2000 eiro mēnesī? Cik ilgi? Parēķini, cik daudz nodokļu maksātāju naudas tā aizietu! Kas mēs kāda bagāta Šveice? Un par ko, vienu sudraba medaļu? Taču padomā, kāds sīkums tas ir salīdzinot ar to naudu gadu garumā, kuru varētu novirzīt cēlāliem un noderīgākiem mērķiem. Kā tāds sviests dabū 6 plusus?!
Pluss no Dadzītes, pluss no Vasiļevska un vēl no 4 medaļniekiem.
, 2018-08-27 21:34, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Ir potenciāls, neapšaubāmi!
Jautājums, kas šo potenciālu uz šo brīdi ir sačakarējis vairāk - sākotnējā sadarbība ar Eiduku vai pāriešana un Finlandiju? Un tad jau sekojošais - vai tas, kas palicis pāri no sačakarētā, būs pietiekošs 90m uzmešanai?
Uz šo jautājumu es jau atbildēju 2011 gadā, kad rakstīju ,ka nedodiet jauno talantu lielajai speciālistei.Sirmais ir pēdējās desmitgades lielākais talants, kuru veiksmigi ievirzot šķēpmešanas labirintos sanāktu vēl viens lielais Jānis vai dzelzs Jans!
Uz visiem jautājumiem ko gribi zināt var izlasīt Sirmā menedžera nesenajā intervijā:,,Viņš iepriekš maz bija nodarbojies ar vieglatlētiku. Jau savā otrajā pilnvērtīgajā sezonā viņš meta 84 metru tālumā. [Treneris Kimmo] Kinnunens viņam reiz prasīja, ar ko viņš iepriekš nodarbojies? Izrādās, ka ar skeitbordu. Iepriekš bija metis tikai ābolus un akmeņus. Kad skatījos viņa tehniku, varēja redzēt, ka viņš slikti skrien un lec. Tikai vēlāk uzzināju, kāpēc tas tā ir. Viņam nebija vieglatlētikas pamatu."
Izdari secinājumus, kāpēc Sirmais jau Londonas olimpiādē bija nolīmēts, kā ziemassvētku eglīte!
Bet izlienot no tās bedres,viņs apliecināja, ka ir supertalants!!!Un tur nu ir redzams, ka arī soms ir pielicis roku, lai talants atgrieztos un mestu tālu!
Kas attiecas uz LR šķēpmešanā brīnos ,ka tādi pareģojumi par 20 gadiem izskanēja 2008 gadā, jo cik atceros Kovals treniņos esot metis 90.Tātad varēja izšaut arī sacensībās
, 2018-08-27 22:23, pirms 6 gadiem
PASAZZIR- es skatos ka Tev liela drosme d... zem segvārda, Tu atnāc un aprunājies ar mani dzīvē un pasaki visu to ko Tu te reāli di.. kas tad Tev dūšas nav ko
, 2018-08-27 22:33, pirms 6 gadiem
Ja kas, vinam ir izglitiba, draugs ar vinu kopa studeja.
, 2018-08-27 22:43, pirms 6 gadiem
andrejs_latgola_342540 - par bēbi Tu vari atbildēt? Vai tik drosme internetā muldēt?
Foto: Reuters/Scanpix
6

Diskvalificēti Pekinas pusmaratona skandālā iesaistītie skrējēji

LETA--DPA. Četri Pekinas pusmaratona skandālā iesaistītie skrējēji, tajā skaitā uzvarētājs, diskvalificēti no sacensībām, piektdien paziņoja rīkotāji.
Sisajs Lemma. Foto: AP/Scanpix

Etiopietis Lemma un kenijiete Obiri uzvar Bostonas maratonā

LETA--AP. Etiopietis Sisajs Lemma un kenijiete Helena Obiri pirmdien svinēja uzvaru Bostonas maratonā.
Artūrs Liepa. Foto: Latvijas Triatlona federācija

Pasaules maratona rekorda tempā vistālāk aizskrējuši Artūrs Liepa un Līga Velvere

No 4. līdz 14. aprīlim "Rimi Rīgas maratona" sezonas notikumu centrā – tirdzniecības centrā Spice – ikvienam interesentam bija iespēja izmēģināt pirmo reizi uz Latviju atgādāto īpašo pasaulē lielāko skrejceliņu, cenšoties izskriet vīriešu un sieviešu maratona pasaules rekordu tempos. Maratona pasākumi gaidāmi jau pēc nedaudz vairāk kā mēneša - 18. un 19. maijā.