Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Pļuščenko tomēr plāno iesniegt protestu

Pļuščenko tomēr plāno iesniegt protestu
Jevgeņijs Pļuščenko
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Krievijas daiļslidotājs Jevgeņijs Pluščenko pēc izcīnītās 2.vietas daiļslidošanas sacensībās atzinis, ka tomēr sola cīnīties un iesniegt protestu, tādējādi apstrīdot rezultātus.

Zināms, ka Vankūveras olimpisko spēļu daiļslidošanas sacensībās par uzvarētāju kļuva amerikānis Evans Laisačeks, kurš apsteidza titulēto krievu Jevgeņiju Pluščenko. Jau pēc sacensību noslēguma Pļuščenko bija neapmierināts ar tiesnešu atzīmēm, izsakoties, ka tie neadekvāti novērtējuši sportistu.

Šodien Pļuščenko apgalvojis, ka plāno iesniegt protestu par rezultātiem šajās sacensībās: ''Mūsu funkcionāri izteicās, ka nav gatavi iesniegt protestu. Vajadzēja jau sākt runāt par šo lietu jau pēc īsās programmas aizvadīšanas, kad vairāki tiesneši ielika man tādas atzīmes, pēc kurām atrados zemās vietās. Līdzīgas lietas nevar atstāt bez uzmanības. Esmu gatavs cīnīties par to medaļu, kuru esmu pelnījis. Ceru, ka man tomēr izteiks nepieciešamo atbalstu.''

Tajā pašā laikā Starptautiskās Olimpiskās komitejas prezidents Žaks Roge ir kritizējis Pļuščenko par izteikumiem uzreiz pēc rezultātu uzzināšanas: ''Viņam vajadzētu respektēt savus pretiniekus un, domājams, Jevgeņijs Pļuščenko to dara. Iespējams, neaizdomājoties par saviem vārdiem, Pļuščenko izteicās diezgan emocionāli, bet viņam vajadzēja cienīt savus pretiniekus. Viņš ir ļoti vīlies un brīžiem vilšanās tiek izrādīta veidā, kādā nereti to neizrāda.''

Izmantotie resursi:
sportbox.ru
en.rian.ru

 +32 [+] [-]

, 2010-02-22 22:42, pirms 15 gadiem
Cerams,ka nedabūs to zeltu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-02-22 22:45, pirms 15 gadiem
nu lai iesniedz. ja tiesneši tiešām kļūdījās, tad protestu apstiprinās. ja ne, tad Pļūšķenko būs liels abloms.

 +46 [+] [-]

, 2010-02-22 22:45, pirms 15 gadiem
Nolaidies tak uz zemes čali, neesi tu labākais un viss!

 +27 [+] [-]

, 2010-02-22 22:46, pirms 15 gadiem
Nevar samierināties ar to, ka nedabūja zeltu - ar to viņš pierāda ka nav pelnījis to medaļu, iedomīgs un uzpūtīgs gailis !

 +17 [+] [-]

, 2010-02-22 22:46, pirms 15 gadiem
Paskaties uz viņa sejas izteiksmi bildē un uzreiz saproti, ka pašnovērtējums viņam ir debesīs! Fui!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-02-22 22:46, pirms 15 gadiem
Es viņu cienu par to cik lielisks slidotājs viņš ir bet par šādu uzvedību viņu vispār vajadzēja diskvalificēt. Amerikānis bija daudz labāks, izpildīja lecienus tīrāk un arī bija interesantāks. Jāprot tomēr arī zaudēt ar godu! Tas, ka viņš praktiski vienīgais spēj izpildīt lecienu, ko citi nespēj negarantē zeltu!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-02-22 22:46, pirms 15 gadiem
«Man vajadzēja iesniegt protestu jau uzreiz pēc sacensību noslēgšanās. Ja trīs no žūrijas komisijas mani ierindo 21. vai 22. vietā, tas liek aizdomāties,» norāda Pļuščenko.

Man liekas, ka, ja domā, ka vajadzēja uzreiz protestēt, tad arī uzreiz un vajadzēja. Bet tagad vajag aizvert muti un samierināties ar 2. vietu. Tas jau ir nožēlojami. Cik daudz sportistu nedabūja medaļas žurijas dēļ, bet tā neraudāja ka Pļušenko tagad...
Slēpts komentārs: Krokodils

 +10 [+] [-]

, 2010-02-22 22:47, pirms 15 gadiem
laba bilde
tajā bildē viņš takā tāds stulbs gailis
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Sinner.aka.Scuba

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 22:49, pirms 15 gadiem
tas ir tāds krievu sindroms....vini domā ,ja uzvarēja karu,tad visur viniem jāuzvar...šodien ļegkovs ari pērles bārstija intervijā...


- Было очень сложно. Я полностью выложился, сокращая отрыв, и на финиш меня попросту не хватило. Знал, что сильнее конкурентов на дистанции, но на финише уже сил не осталось. Возможно, стоило на круг раньше уходить вперед.
tikai nez kāpec ceturto vietu dabūja...? āksti....

 +15 [+] [-]

, 2010-02-22 22:50, pirms 15 gadiem
plušķis

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 22:50, pirms 15 gadiem
pingvīnam laikam patīk pļuša un viņi abi ir pediņi..
besī tādi mīkstie, bietē gribas iedot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 22:53, pirms 15 gadiem
Cik nu es redzeju, tad jenkis daudz baudamak uzstajas - bija prieksnesums. Mongolis tur naturali spieda uz prastu vingrinajumu izpildi. Un ko dod to sarezgitiba, ja acis krit tas, ka tie tiek izpilditi visai netiri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 23:00, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tas ir tāds krievu sindroms....vini domā ,ja uzvarēja karu,tad visur viniem jāuzvar...šodien ļegkovs ari pērles bārstija intervijā...


- Было очень сложно. Я полностью выложился, сокращая отрыв, и на финиш меня попросту не хватило. Знал, что сильнее конкурентов на дистанции, но на финише уже сил не осталось. Возможно, стоило на круг раньше уходить вперед.
tikai nez kāpec ceturto vietu dabūja...? āksti....
Ļegkovu gan lieki pieminēji, viņš jau nevienu neapvaino un problēmu meklē pats sevī. Pilnīgi ārpus kaut kāda konteksta viņu pieminēji.
Bet par Pļuščenko - mūsu LTV 7 komentētāja diezgan labi kļūdas uzskaitīja pēc viņa uzstāšanās.

     [+] [-]

, 2010-02-22 23:01, pirms 15 gadiem
Bet viss tas visticamak del ta, ka Medvedevs sarikoja histeriju Kremli, jo pirms kada britinja bija pazinjots, ka 4.vieta kopvertejuma tiks uzskatita par izgasanos. Bet patreiz krievi ir 7.vieta valstu vidu! Tad nu tagad censas visiem iespejamajiem veidiem stutet vietu uz augsu

     [+] [-]

, 2010-02-22 23:03, pirms 15 gadiem
Vakar Eurosport komentētājs tramplīnlēkšanā dziedājas slavas dziesmu Mališam, sak, atzīst, ka vaina pašam sevī jāmeklē, jākoncentrējas uz savu sniegumu. Mališs esot no tiem sportistiem, kam esot vēl iepriekšējo gadu desmitu laikā sportistiem esošā ētika un attieksme. Žēl, ka tas pats komentētājs nenosodīja šo daiļslidošanas "zvaigzni", kas nevis godīgi atzīst sakāvi un sava snieguma trūkumus, bet citus nopeļ. Ja jau tik stiprs un spēcīgs, varēja jau vēl vienu četrapgriezienu lēcienu izlēkt, tad punkti nebūtu pietrūkuši
Slēpts komentārs: nikita13

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:06, pirms 15 gadiem
Tas saucas par cempiona sindromu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:09, pirms 15 gadiem
Eh, uzvar stiprākais. Neko darīt.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:12, pirms 15 gadiem
nikita13 rakstīja: wo wo pareiz jau plushenko teica ka dailslidosana neiet uz augsu bet uz leju.
Vards daiļslidošana nozīmē DAIĻI SLIDOT. Bet DAIĻI slidot krievs nemācēja (vismaz olimpiādē). Un ko dod lēcienu sarezgītība, ja tos izpilda klupdams krisdams? Jenkis izpildīja tikai drusku vienkarsakus lecienus (pec specu domam) perfekti. Tikai 1 vieta biski ta aizdomigak izskatijas atkartojuma. Toties krievam pat es 3 vietas saskatiju neplanotu "ljurkashanos"

     [+] [-]

, 2010-02-22 23:12, pirms 15 gadiem
Iedomīgs kā pāvs! To pat bildē var redzēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:15, pirms 15 gadiem
Būtu jau samierinājies. kautkāds absurds! Tas protests līdzīgi kā futbolā, kad tiesneši dod pendeles nepamatotas, bet spēlētājiem nākās samierināties. Te arī vajadzēja klusēt, tagad sevi tik zemāk nolaidīs.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:15, pirms 15 gadiem
vienkaarshi mudaks...

     [+] [-]

, 2010-02-22 23:18, pirms 15 gadiem
Mjā. Pat krievu žurnālisti atzīst, ka viņš drīzāk zaudēja pats sev. Bet zaudēja pelnīti. Taktiski nopūdelēja. Bet, lai jau protestē.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 23:19, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Viss ir pareizi,jo tiesneshi tieshaam neobjektiivi noveerteeja.Un tur nevareja saprast peec kaadiem kriteerijiem vinji veerteeja.Vajag taks buut noteiktiem kriteerijiem,nevis pashizdomaatiem.Pareizi ,lai tik ciinas!Shii negodiigaa tiesaashana,noveerteeshana var ljoti noziimiigi ietekmeet sho sportaveidu!
Uzreiz var redzet, ka tev nav sajegas par sportaveidu Par katru tehnisko elementu tiek doti punkti, bet nost - par braki. Plus vel par maksliniecisko pusi ari dod punktus.
Pilnigi objektivu vertesanu tur uztaisit nevar. Tas ir tapat ka pasludinat vertesanu gleznam vai dzejai! Pret totali neobjektivu vertesanu parasti lieto augstakas un zemakas atzimes atmesanu.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:19, pirms 15 gadiem
budzis rakstīja: Vards daiļslidošana nozīmē DAIĻI SLIDOT. Bet DAIĻI slidot krievs nemācēja (vismaz olimpiādē). Un ko dod lēcienu sarezgītība, ja tos izpilda klupdams krisdams? Jenkis izpildīja tikai drusku vienkarsakus lecienus (pec specu domam) perfekti. Tikai 1 vieta biski ta aizdomigak izskatijas atkartojuma. Toties krievam pat es 3 vietas saskatiju neplanotu "ljurkashanos"
var but vinam nesanacaa leciens uz 10 ballem bet uz 8 pavilka un parejais ari bija ok bet to ko izdarija amerikanis vinam pagajuso gad par tadu pasu izpildijumu iedevar loti maz balles ta rekini kas no ta sanak. un amerikanis nemaz nemeginaja to lecienu izdarit mosk ari nemaz nemaceja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 23:20, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Es gan domāju, ka tas, kurš lec četrkāršos lecienus, tam ir jābūt čempionam. Ceru, ka dabūs.
kopš kura laika par čempionu kļūst tas kurš izlec 4kāršo lēcienu?Kā tad soļu celiņi,interpretācija?Ja tiešām skatījies pašu uzstāšanos,tad bija lieliski redzams,ka Pļuščenko pieļāva ļoti daudz kļūdu,mazas,bet tomēr kļūdas.šoreiz čempions ir pelnīts.

  -3 [+] [-]

, 2010-02-22 23:21, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: kopš kura laika par čempionu kļūst tas kurš izlec 4kāršo lēcienu?Kā tad soļu celiņi,interpretācija?Ja tiešām skatījies pašu uzstāšanos,tad bija lieliski redzams,ka Pļuščenko pieļāva ļoti daudz kļūdu,mazas,bet tomēr kļūdas.šoreiz čempions ir pelnīts.
kludas bija bet ne tadas lai butu 2 vieta

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 23:21, pirms 15 gadiem
tā viņa seja bildē izsaka visu. pāvs tāds.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 23:22, pirms 15 gadiem
nikita13 rakstīja: kludas bija bet ne tadas lai butu 2 vieta
amerikānim kļūdu nebija.......
uzvarēja stabilākais

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:23, pirms 15 gadiem
bothbilic rakstīja: tā viņa seja bildē izsaka visu. pāvs tāds.
ko jus ar to vina bildi salidziniet amerikanim roža naw labaka

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:23, pirms 15 gadiem
Speciālists neesmu un nebūšu,bet to,ka viņam bija viss grūtākā programma,to gan es saprotu! Viņš acīmredzot ir vīlies par to,ka viņš vienīgais no līderiem izpildīja četrapgriezienu lēcienus,bet tajā pašā laikā amerikānis,kurš uzvarēja,neizpildīja nevienu! Bet protams nevar arī noliegt,ka amerikānis visu tīri izpildīja! Man ar šķiet,ka tiesneši nepieskaitīja viņam sarežģītības koeficentu par programmas grūtību!!! Izskatās,ka Pasaulei ir apnikusi krievu dominance daiļslidošanā!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:25, pirms 15 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: Kapec tad jus kliedzat kad Montgomerijs (kamaniņas) izcinija zeltu, ka viņš nav to pelnijis? Ja Pļuščenko butu cita tautiba diezvai jus ta teiktu
Dukurs jau nerakstīja protestus un neuzvedās kā šitas tītars.

Neviens jau neaizliedz uzskatīt, ka Pļuščenko bija jāuzvar, bet tiesneši lēma, ka Evans Laisačeks bija labāks. Par uzvārdu ''Pļuščenko'' vai ''Dukurs''zeltu nedod...Ir jāuzvar.Un ja nesanāk, tad jāprot uzvesties

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:25, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: amerikānim kļūdu nebija.......
uzvarēja stabilākais
varbut kludu nebija bet deja tapatas bija pasvaka ar tadu pat cempi neuzvaret tadas sacensibas ka olimpiade tomer ir jabut augsta limena izpildijumam tapec jau sis turnirs notiek reiz 4 gados

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:26, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ļegkovu gan lieki pieminēji, viņš jau nevienu neapvaino un problēmu meklē pats sevī. Pilnīgi ārpus kaut kāda konteksta viņu pieminēji.
Bet par Pļuščenko - mūsu LTV 7 komentētāja diezgan labi kļūdas uzskaitīja pēc viņa uzstāšanās.
nu izlasi ,kā vins pasniedz to,ka palika ceturtais...
''es zināju,ka distancē esmu stiprāks par konkurentiem''...bet finišā pietrūka spēka... kā to lai saprot..? ja esi stiprāks ,tad paņem zeltu...!!! ko tad tik stulbi komentēt..? kurs vainigs..?
kapec neatzit,ka tie džeki šoreiz bija stiprāki..?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:27, pirms 15 gadiem
Vai "džekiņš" nav sajaucis divus dažādus pasākumus Eirovīziju ar Olimpiādi?

  +3 [+] [-]

, 2010-02-22 23:28, pirms 15 gadiem
Vispār prieks, ka SC tik daudz daiļslidošanas specu pēkšņi.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:29, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: nu izlasi ,kā vins pasniedz to,ka palika ceturtais...
''es zināju,ka distancē esmu stiprāks par konkurentiem''...bet finišā pietrūka spēka... kā to lai saprot..? ja esi stiprāks ,tad paņem zeltu...!!! ko tad tik stulbi komentēt..? kurs vainigs..?
kapec neatzit,ka tie džeki šoreiz bija stiprāki..?
bet viņam jau reāli bija taisnība, viņš varētu teikt, ka uz savas muguras Hellneru aizvilka līdz zeltam, pats par to samaksāja un pats to arī atzīst, ka darīja nepareizi

  +4 [+] [-]

, 2010-02-22 23:30, pirms 15 gadiem
Šovakar Eho Moskvi bija stundu gara diskusija ar daiļslidošanas speciālistu piedalīšanos. Secinājums apmēram tāds, ja būtu vecā vērtēšana tad viņš būtu vinnējis, bet pie šīs viss ir okei un to saka viņu pašu spečuki.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:30, pirms 15 gadiem
essia rakstīja: Vai "džekiņš" nav sajaucis divus dažādus pasākumus Eirovīziju ar Olimpiādi?
Nē, ja būtu Eirovīzija, tad teiktu, ka skatītāji nepareizi balso.

     [+] [-]

, 2010-02-22 23:31, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: nu izlasi ,kā vins pasniedz to,ka palika ceturtais...
''es zināju,ka distancē esmu stiprāks par konkurentiem''...bet finišā pietrūka spēka... kā to lai saprot..? ja esi stiprāks ,tad paņem zeltu...!!! ko tad tik stulbi komentēt..? kurs vainigs..?
kapec neatzit,ka tie džeki šoreiz bija stiprāki..?
tomer meginaja tikt liderim tuvak bet kad bija jau finisa taisne vnk speks nepietika mosk kad ari butu atrak apzinies ka vinam prieksa konkurents sak slepot atrak mosk tad ari vins butu vinnejis zeltu

  -1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:33, pirms 15 gadiem
nikita13 rakstīja: varbut kludu nebija bet deja tapatas bija pasvaka ar tadu pat cempi neuzvaret tadas sacensibas ka olimpiade tomer ir jabut augsta limena izpildijumam tapec jau sis turnirs notiek reiz 4 gados
nenoliegšu,ka Laisačeka prgramma nebija nekas dižs,bet ko dod 4kāršais lēciens ja iepriekšējie lēcieni izpildīti šaubīgi?Ne vienmēr uzvar stiprākais vai labākais.Tur jau ir,ja tā var teikt sporta burvība.Amerikāns bija stabilāks,bez kļūdām izpildīja savu programmu,.Patreiz vienīgais ko Pļuščenko panāk ir sava tēla pasliktināšana.

     [+] [-]

, 2010-02-22 23:35, pirms 15 gadiem
nikita13 rakstīja: tomer meginaja tikt liderim tuvak bet kad bija jau finisa taisne vnk speks nepietika mosk kad ari butu atrak apzinies ka vinam prieksa konkurents sak slepot atrak mosk tad ari vins butu vinnejis zeltu
Ļegkovam nevajadzēja mēģināt ķert to zviedru, grupas finišā viņš būtu galvenais favorīts uz sudraba medaļu.

     [+] [-]

, 2010-02-22 23:38, pirms 15 gadiem
varbut ar to vins ar samaksaja ar to ka nedabuja medalu bet nu nekas socōs gan jau bus 1

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:45, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: bet viņam jau reāli bija taisnība, viņš varētu teikt, ka uz savas muguras Hellneru aizvilka līdz zeltam, pats par to samaksāja un pats to arī atzīst, ka darīja nepareizi
ak tā,tad helneram vajadzeja apstāties pirms finiša...nestridēsimies un nepaliksim smieklīgi...es neesmu dzirdejis,ka kāds sportists teiktu,ka esesmu stiprāks par visiem,bet finišā pietruka spēka...
un paliek 4. vai vienalga kāds...
tad jau līduma ari varetu teikt(taja gonkā,kur bija 2.pec pirmas šautuves)..es distancē biju 2. stiprākā...bet pietruka precuizitātes un ātruma....

  +2 [+] [-]

, 2010-02-22 23:54, pirms 15 gadiem
Gribu redzē,ko viņš ar to protestu panāks!
jau EČ pēc uzvaras šitas kko smagi uzbrauca pārējiem dalībniekiem,tagad atkal visi pārējie antiņi,kas neko nemāk!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:55, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ak tā,tad helneram vajadzeja apstāties pirms finiša...nestridēsimies un nepaliksim smieklīgi...es neesmu dzirdejis,ka kāds sportists teiktu,ka esesmu stiprāks par visiem,bet finišā pietruka spēka...
un paliek 4. vai vienalga kāds...
tad jau līduma ari varetu teikt(taja gonkā,kur bija 2.pec pirmas šautuves)..es distancē biju 2. stiprākā...bet pietruka precuizitātes un ātruma....
Nu bāc, es Tev vienkārši atgādināšu sižetu - zviedrs Nr.1 aizbēg no grupas, viņam ir milzīgs pārsvars, seko zviedrs Nr.2, krievs, vācietis un vēl vesels bars ar kaut kādiem čubrikiem. Krievs izdomā, ka vajadzētu noķert zviedru Nr.1 un sāk vilkt aiz sevis grupu, krieva tempu iztur zviedrs Nr.2 un vācietis. Krievs aizvelk aiz sevis zviedru Nr.2 un vācieti līdz zviedram Nr.1. Finiša spurtā medaļas sadalās sekojoši - zelts zviedram Nr.2, sudrabs vācietim, bronza zviedram Nr.1. Jautājums - kurš pēdējos kilometros ir veicis smagāko darba apjomu? Un nestāsti man par kaut ko tādu tipa Hellneram vajadzēja apstāties un tamlīdzīgi, es pat uz to pusi neko nepieminēju.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-22 23:59, pirms 15 gadiem
Es vispār brīnos kā daiļslidošanā un visos citos sporta veidos, kur skaita tās punkta tūkstošdaļas, ir tik maz šāda veida protestu. Es varbūt kaut ko galīgi nesaprotu, bet kā var dzīvs cilvēks novērtēt priekšnesumu vai vingrošanas programmu ar tūkstošdaļu precizitāti. Labi tur tramplīnlēkšanā skaita, ja nemaldos līdz balles desmitdaļai. Nu tur netīri piezemējas, nav iztaisnotas kājas vai tml, bet šeit kā viņi var noteikt par kuru kļūdu noņemt 0,057 un par kuru 0,093. Patiešām būtu interesanti, ja atrastos kāds zinātājs, kas paskaidrotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-23 00:27, pirms 15 gadiem
yankeezulu rakstīja: Es vispār brīnos kā daiļslidošanā un visos citos sporta veidos, kur skaita tās punkta tūkstošdaļas, ir tik maz šāda veida protestu. Es varbūt kaut ko galīgi nesaprotu, bet kā var dzīvs cilvēks novērtēt priekšnesumu vai vingrošanas programmu ar tūkstošdaļu precizitāti. Labi tur tramplīnlēkšanā skaita, ja nemaldos līdz balles desmitdaļai. Nu tur netīri piezemējas, nav iztaisnotas kājas vai tml, bet šeit kā viņi var noteikt par kuru kļūdu noņemt 0,057 un par kuru 0,093. Patiešām būtu interesanti, ja atrastos kāds zinātājs, kas paskaidrotu.
ja tu entos gadus būtu sastīts(a) ar kādu sporta veidu,es domāju,ka tu arī būtu spējigs(a) noteikt kur noņemt un kur nenoņemt.Man šajā gadījumāsimpātiju pret Laisačeku vai antipātiju pret Pļuščenko nav.Mans favorīts bija un būs Lambjels

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 00:27, pirms 15 gadiem
"Viņš ir ļoti vīlies un brīžiem vilšanās tiek izrādīta veidā, kādā nereti to neizrāda.''

Rogem sanākusi izcila pērle Bet Pļuščenko vajadzētu iemācīties zaudēt.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-23 00:30, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Ha ha ha ! Cik nožēlojami! Ja paši iesniedz kādu protestu, tad visi runātu pretējo! Pat ja amerikaška tādu iesniegtu, tad vairums vaukšķētu citu valodu ! Pļušenko tāpat pierādīja, ka pēc lielā pārtraukuma slido vislabāk!
Krievs ir un paliek krievs, cilvēki ar plašu dvēseli un tomēr dažubrīd ar tik maz prātu.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 00:49, pirms 15 gadiem
Lai tik gatavojas savējiem Sočiem un netērē lieki enerģiju.

Krievu spečoki NTV+ TV studijā jau ir samierinājušies ar šo neplānoto fušieri un kā galveno kļūdu atzīst to faktu, ka viņi pēc Turīnas OS palaida prom Pļuščenko, jo ilgā prombūtne tagad atspēlējoties. Dslidošanā tas esot ļoti svarīgi - būt apritē.
Vnk. Krievija neesot spējusi(?) nodrošināt Pļuščenko ar tādu atalgojumu , lai viņš varētu tikai trenēties, ne domājot kā viņš varēs pieklājīgi dzīvot, pabarot savu ģimeni un ...arī maksāt alimentus (!) , nevis nepiedalīties visādos šovos, eurovīzijās, viesnīcas pārvaldīšanā u.c. buzinesa projektos. Tā bija arī galvenā viņu atziņa - kļūda 4gades plānošanā, jo to , ka viņš izteica velmi startēt Vankūverā bija zināms jau 3 gadus atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 01:06, pirms 15 gadiem
var redzeet ka te dazi nacionalisti spriez kko ........ te iet runa par sportu nevis par kko citu!!! ir tehnika un tai ir sava vertesana, ja 4-karsaijam lecienam ir par 5 ballem lielaka atzime jaliek neka 3-karsajam to zin visi, un ka brakis leciena iznemot kritienu vai peskarsanos ledum ir augstakais -1 ballis, tad sanaak ka amerikaanis nevareja dabut tehniskaja dalja lielaaku atzimi!! tapec tik sarezgita programma ka bija krievu dailslidotajam bija javerte daudz augstaak!!! man nav nekas pret amerikani , bet nu sorry

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 01:26, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Ha ha ha ! Cik nožēlojami! Ja paši iesniedz kādu protestu, tad visi runātu pretējo! Pat ja amerikaška tādu iesniegtu, tad vairums vaukšķētu citu valodu ! Pļušenko tāpat pierādīja, ka pēc lielā pārtraukuma slido vislabāk!
Drīzāk jau nožēlojami ir pašmāju podlaižas kas grib būt svētāki par pāvestu. Krievi paši visā visumā atzīst ka viss ir pareizi, bet tādi kā Tu un Krokodils šajā gadijumā neko nesaprot, bet būdami latvijieši aizstāvat jebkuru krievu pop-skandalista izteikumu.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 02:06, pirms 15 gadiem
Vajadzetu sataisiit taadu sisteemu ka ja kaads vot sitaa nem un iesniedz protestu tad vinjs tik diskvalificeets ja protests netiek apstiprinaats, lai visaadi sitaadi iedomiigi gailji lecaas mazaak!

     [+] [-]

, 2010-02-23 02:15, pirms 15 gadiem
Aaaah, kā tautai patīk krievus ap..rst! Varbūt Latvijā vajag tādu sporta veidu izdomāt? Piemēram: krievu ap...šanas sprints (viena minūte), krievu ap...šanas marafons (stunda)... Šajā sportā gan Latvju tautai būtu labākās medaļas!
Pirms di..at drusku vairāk izziniet problēmu!
Daiļslidošana- Figure skaiting. Tā, lai zinātu, jo daudzi domā, ka galvenais šajā sportā ir skaisti "daiļi" slidot...

     [+] [-]

, 2010-02-23 02:25, pirms 15 gadiem
6turman rakstīja: Aaaah, kā tautai patīk krievus ap..rst! Varbūt Latvijā vajag tādu sporta veidu izdomāt? Piemēram: krievu ap...šanas sprints (viena minūte), krievu ap...šanas marafons (stunda)... Šajā sportā gan Latvju tautai būtu labākās medaļas!
Pirms di..at drusku vairāk izziniet problēmu!
Daiļslidošana- Figure skaiting. Tā, lai zinātu, jo daudzi domā, ka galvenais šajā sportā ir skaisti "daiļi" slidot...
es domāju ja uzrīkotu šāda veida sacensības,pieteiktos ļoooti daudzu valstu iedzīvotāji.
P.S varbūt paskaidrosi kura ir tā problēma kura būtu jāizzin?

     [+] [-]

, 2010-02-23 02:30, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2010-02-23 02:58, pirms 15 gadiem
6turman rakstīja: rutube.ru: "уЧПЙНЙ ЗМБЪБНЙ": бОФПО уЙИБТХМЙДЪЕ...
Esli kto russkij jazik znajet!
normāli visu pateica.nesaprotu kur ir problēma(sakarā tieši ar šo gadījumu).viņš pats atzīst,ka ir tādi un tādi noteikumi,kuri ir spēkā jau no 2002.gada.gan Pļuščenko gan viņa treneri bija un ir lietas kursā par šiem noteikumiem,kurš vainīgs?piekrītu,ka noteikumi būtu jāpamaina,es arī gribētu redzēt vairāk 4 apgrieziena lēcienus,bet pašlaik noteikumi ir tādi kādi viņi ir.vai nu tu spēlē viņiem līdzi vai arī nestartē.

     [+] [-]

, 2010-02-23 02:58, pirms 15 gadiem
Molodec.zelaju emu udaci dobitsa spravedlivosti.on otkatalsja lu4we cem amerikos

     [+] [-]

, 2010-02-23 03:12, pirms 15 gadiem
neesmu redzeejis, taapeec nedirsiishu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 05:28, pirms 15 gadiem
pretīgs purns

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 06:56, pirms 15 gadiem
tapēc man arī nepatīk šādi sporta veidi, kur uzvar pēc subjektīva tiesnešu vērtējuma, nevis kā piemēram slēpošanā - ja esi ātrākais, esi pirmais neviens neskatās, cik smuki tu slēpo

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 08:24, pirms 15 gadiem
izsuutiit vinju vajag !

     [+] [-]

, 2010-02-23 08:41, pirms 15 gadiem
Nekad nedomāju,ka to teikšu...... bet nevajadzēja Pļuščenko atgriezties. Viņš nevar samierināties ar to, ka nav vairs galvas tiesu pārāks un tagad meklē vainu tiesnešos. Ja paskatās pagātnē, tad pēc sudraba medaļas Soltleiksitijā, kur viņš pārliecinoši zaudēja Jagudinam, presē paradījās informācija, ka tribīnēs esot sēdējis kāds "vārdotājs" un tāpēc viņam neesot izdevušies lecieni. Stulbi, vai ne? Tādus tekstus vēl varēja attaisnot ar jaunības maksimālismu.... toreiz viņam vēl nebija pat 20 gadu, bet tagad īsti nevaru saprast uz ko cer..... neatņems taču Laisačekam medaļu, lai apmierinātu Pļučenko godkāri.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 09:03, pirms 15 gadiem
Jobanais gailis!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 09:25, pirms 15 gadiem
urla

     [+] [-]

, 2010-02-23 09:35, pirms 15 gadiem
Šis sporta veids priekš krieviem ir īpašs , nāk uzreiz prātā 2002 gada Olimpiāde ASV , kur pāros krievi dalīja pirmo vietu ar kanādiešiem . Kas par bļaušanu bija [toreiz tiešām kanādieši savu panāca uzreiz pēc sacensībām protestējot pret neobjektīvu tiesāšanu, kāda tā arī bija] ,ka tikai krievu pāris pelnījis zeltu. Vēl trakāk vaimanāja neatceros uzvārdu krievu daļslidotāja par to ,ka viņai nav ticis zelts, krievijā pat viņai izkala zelta medaļu kompensācijai , nu zaudēt bijušās padomijas tautas nemāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-23 09:41, pirms 15 gadiem
Daiļslidošanā vērtēšana ir ti subjektīva, ka tas būtu normāli iesniegt protestu, lai objektīvāk tiktu izvērtēti rezultāti. Pļuščenko nav nekāds puišelis un tādēļ ir pamats domāt, ka viņš zin ko runā. Bet tie, kas viņu noliek, lai meģina atcerēties paši savas sajūtas, kad tiesneši viņus kādreiz ir "nokoduši". Bet, ja nav bijuši šādā situācija, tad , lai aiver muti

     [+] [-]

, 2010-02-23 09:44, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: . Vēl trakāk vaimanāja neatceros uzvārdu krievu daļslidotāja par to ,ka viņai nav ticis zelts, krievijā pat viņai izkala zelta medaļu kompensācijai , nu zaudēt bijušās padomijas tautas nemāk.
Irina Slucka.
Ofic.viņa ieguva tikai bronzu, bet kāds krievu biznesmenis speciāli viņai sagādāja un pasniedza OS zelta medaļas kopiju....

     [+] [-]

, 2010-02-23 09:44, pirms 15 gadiem
Daiļslidošana man nepatīk, bet viedoklis ir. Protams, ka tiesāšana var būt neobjektīva, bet tieši šī iemesla pēc labāko un sliktāko rezultātu atmet. Nedomāju, ka visas pasaules tiesneši būtu sazvērējušies pret krievu. Pēc Pļuščenko aizstāvju viedokļa viens 4reizīgais apgrieziens ir pietiekošs nosacījums zelta ieguvei, bet pārējo var atslidot, kā nu sanāk. Gluži vizuāli kā skatītājam kurš neko nerubī, amerikānis dejoja krietni baudāmāk un skatāmāk nekā krievs. Velkot paralēles ar šo gadījumu, tik pat labi kamaniņās pirmo vietu varētu prasīt pilots, kurš vienu braucienu nobraucis ātrāk par visiem, bet pārējos 3 kā nu sanāca. Bet, tā taču nav, zelts ir tam, kurš kopumā demonstrē vislabāko sniegumu no A līdz Z, gan daiļslidošanā, gan kamaniņās, gan hokejā..... Vispār tāds gejisks tas sportaveids, labāk būtu paskatījušies uz kalnu slēpotājiem nobraucienā, lūk tur uzvar tas kurš apvieno drošākā, tehniskākā un ātrākā īpašības, īsts SPORTS bez izlikšanās.

     [+] [-]

, 2010-02-23 09:46, pirms 15 gadiem
....Krievijas olimpiskā komiteja oficiāli paziņoja ,ka NEATBALSTĪS Pļuščenko šajā lietā.
Avots - krievu sporta ziņas NTV+.
Šorīt.

     [+] [-]

, 2010-02-23 10:11, pirms 15 gadiem
cloud rakstīja: Irina Slucka.
Ofic.viņa ieguva tikai bronzu, bet kāds krievu biznesmenis speciāli viņai sagādāja un pasniedza OS zelta medaļas kopiju....
Mazs labojums- Soltleiksitijā Slucka ieguva sudrabu un pēc tam krievi viņai pasniedza paši savu zeltu, bet bronza viņai bija Turīnā .

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 10:14, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu bāc, es Tev vienkārši atgādināšu sižetu - zviedrs Nr.1 aizbēg no grupas, viņam ir milzīgs pārsvars, seko zviedrs Nr.2, krievs, vācietis un vēl vesels bars ar kaut kādiem čubrikiem. Krievs izdomā, ka vajadzētu noķert zviedru Nr.1 un sāk vilkt aiz sevis grupu, krieva tempu iztur zviedrs Nr.2 un vācietis. Krievs aizvelk aiz sevis zviedru Nr.2 un vācieti līdz zviedram Nr.1. Finiša spurtā medaļas sadalās sekojoši - zelts zviedram Nr.2, sudrabs vācietim, bronza zviedram Nr.1. Jautājums - kurš pēdējos kilometros ir veicis smagāko darba apjomu? Un nestāsti man par kaut ko tādu tipa Hellneram vajadzēja apstāties un tamlīdzīgi, es pat uz to pusi neko nepieminēju.
čau ..nezinu vai izlasisi..te nav riteņbraukšana,kur kāds strādā komandas labā...lai ta butu ,ka vins vilka grupu,bet tie džeki tureja lidz un beigas izrādījās specigāki...tad kurš ir labāks un stiprāks .....!!!!!?????? ko tas krievs runā intervijā.....!!!???? ka vins zina ,ka ir spēcigāks....!!!???? nu tipisks krievs,kurš neatzīs citu pārākumu...
kādreiz PČ hokejā paklausies komentētājus(kādā krievu TV)...
teiksu latviski...piem. uzbruk CAN ,RUS vartsargs noker ripu...kak naš soigral,fantasķika...identisks uzbrukums tikai mainitām lomām....CAN vratarju povezlo...tas krieviem ir asinis...ar retiem izņemumiem....
bobslejā redzeji...? vai tu esi redzejis,ka kāds sportists priecātos par pretinieka kritienu...? tajā pa;ša bridi,kad krita persone nobraucienā,tad vona saēra galvu un liekas pat asaras bija acis...
protams ir reti izņemumi...zinu ,ka demčenko ir inteligents....gan jau vēl,nevaru uzreiz nosaukt...
nu tas ir mans viedoklis..neuztver to personioski...lai tev veicas..

     [+] [-]

, 2010-02-23 10:30, pirms 15 gadiem
Profesionāls redzējums: 5 galveno iemeslu uzskaitījums - kāpēc Pluščenko zaudēja zeltu? "

http://rus.delfi.lv/news/olimpiada2010/oly/pyat-prichin-po-kotorym-proigral-plyuschenko.d?id=30078381

texts gan ir krievu val. , bet - strīdnieki un intresenti radīs atbildi - kāpēc?
Skaidri un gaiši viss izklāstīts.
Viss ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2010-02-23 11:12, pirms 15 gadiem
murene rakstīja: Nekad nedomāju,ka to teikšu...... bet nevajadzēja Pļuščenko atgriezties. Viņš nevar samierināties ar to, ka nav vairs galvas tiesu pārāks un tagad meklē vainu tiesnešos. Ja paskatās pagātnē, tad pēc sudraba medaļas Soltleiksitijā, kur viņš pārliecinoši zaudēja Jagudinam, presē paradījās informācija, ka tribīnēs esot sēdējis kāds "vārdotājs" un tāpēc viņam neesot izdevušies lecieni. Stulbi, vai ne? Tādus tekstus vēl varēja attaisnot ar jaunības maksimālismu.... toreiz viņam vēl nebija pat 20 gadu, bet tagad īsti nevaru saprast uz ko cer..... neatņems taču Laisačekam medaļu, lai apmierinātu Pļučenko godkāri.
Piekrītu Tavam teiktajam, kad tagad skatos Pļuščenko slidojumu, vēroju viņa uzvedību, atceros KĀDS viņš bija agrāk - tad tie tik tiešām ir 2 dažādi cilvēki...diemžēl

     [+] [-]

, 2010-02-23 11:18, pirms 15 gadiem
murene rakstīja: ..... neatņems taču Laisačekam medaļu, lai apmierinātu Pļučenko godkāri.
Viņš cer uz Soltleiksitijas precedenta atkārtojumu !
Toreiz tika pieļauta smaga kļūda ar dubultajām medaļām un tagad bezkompleksu P. nebūs miera - " Ja varēja toreiz, tad kāpēc ne tagad..."

     [+] [-]

, 2010-02-23 11:25, pirms 15 gadiem
[quote ielejam]
Velkot paralēles ar šo gadījumu, tik pat labi kamaniņās pirmo vietu varētu prasīt pilots, kurš vienu braucienu nobraucis ātrāk par visiem, bet pārējos 3 kā nu sanāca. Bet, tā taču nav, zelts ir tam, kurš kopumā demonstrē vislabāko sniegumu no A līdz Z, gan daiļslidošanā, gan kamaniņās, gan hokejā.....

Ja velc paralēles, tad vispusīgi. Ir taču vesela virkne sporta veidu. Piemēram tāllekšana, škēpa mešana- izšāvi un ir

     [+] [-]

, 2010-02-23 17:37, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Es gan domāju, ka tas, kurš lec četrkāršos lecienus, tam ir jābūt čempionam. Ceru, ka dabūs.
piekrītu

     [+] [-]

, 2010-02-23 18:42, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka Martinam Dukuram arī jāsniedz protests, jo kanādietis uz viņu visu laiku izdarīja psiholoģisku spiedienu

     [+] [-]

, 2010-02-23 20:04, pirms 15 gadiem
NOŽĒLOJAMI!!! Laisačeka slidojums man likās čempiona cienīgs. Pļušķenko vienkārši nespēj samierināties, ka amerikānis labāks.