Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbis atsauc dalību no Vīnes ATP turnīra

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Gulbis atsauc dalību no Vīnes ATP turnīra
Ernests Gulbis
Foto: AP/Scanpix

Latvijas tenisists Ernests Gulbis tomēr nespēlēs Vīnes ATP tenisa turnīrā, kurā latvietim pirmais mačs bija paredzēts pret austriešu veterānu Tomasu Musteru. Kā liecina turnīra oficiālās mājaslapas informācija, šodien ar piekto numuru izliktais latvietis paziņojis, ka sacensībās nepiedalīsies personīgu iemeslu dēļ.

Sportacentrs.com jau ziņoja, ka Ernestam Gulbim šonedēļ bija plānots piedalīties Vīnes ATP Tour 250 sērijas turnīrā. Vienspēļu turnīrā latvietis bija izlikts ar piekto numuru un pirmajā kārtā paredzēta tikšanās ar austriešu veterānu, 43 gadus veco Tomasu Musteru, bet dubultspēlēs Gulbis bija plānojis spēlēt duetā ar argentīnieti Huanu Ignasio Čelu.

Diemžēl šodien kļuvis skaidrs, ka Ernestu turnīrā spēlējam tomēr neredzēsim. Personīgu iemeslu dēļ viņš atteicies no starta turnīrā - sīkāki iemesli gan pagaidām nav zināmi. Sezonas pēdējos divos turnīros Bāzelē (Šveice) un Parīzē (Francija) Ernests gan startēšot.

Gulbja vietu vienspēļu turnīrā ieņēmis kvalifikācijas turnīra laimīgais zaudētājs, austrietis Andreass Haiders-Maurers, kurš tad spēlēs pret Musteru. Šis mačs gaidāms rīt.

”Bank Austria Tennis Trophy”. Vīne, Austrija.

1.kārtas rezultāti

SpēleRezultāts
(7) Philipp Kohlschreiber - Alejandro Falla6:0 6:3
Andreas Seppi - Martin Fischer6:3 6:3
Jan Hajek - Pere Riba6:0 6:2

Atlikušās 1.kārtas spēles

Spēle
(6) Guillermo Garcia-Lopez - Michael Berrer
(8) Juan Ignacio Chela - Andrej Martin
James Blake - Lukasz Kubot
Xavier Malisse - Santiago Giraldo
Thiemo De Bakker - Pablo Cuevas
Florian Mayer - Bjorn Phau
Andreas Haider-Maurer - Thomas Muster
Tobias Kamke - Mathias Bachinger
Marsel Ilhan - Grega Zemlja

Izmantotie resursi:
Bank Austria-TennisTrophy // 23. - 31. Oktober...

  +7 [+] [-]

, 2010-10-25 19:47, pirms 14 gadiem
interesanti, interesanti

     [+] [-]

, 2010-10-25 19:47, pirms 14 gadiem
bija iespeja piesmiet veterānu,,,,

  +6 [+] [-]

, 2010-10-25 19:51, pirms 14 gadiem
eh, žēl gan!
Slēpts komentārs: Bam Bam

  +5 [+] [-]

, 2010-10-25 20:00, pirms 14 gadiem
bōre
Prātīgs lēmums. Pa lielam, sezona jau beidzās maijā un atsāksies martā. Tā kā Ernests spēlē priekam, uz AO viņš nekad nav bijis formā, uz clay sezonu būs gatavs. [bez ironijas]

 +15 [+] [-]

, 2010-10-25 20:05, pirms 14 gadiem
Bam Bam rakstīja: Eh- drosha naudinja iet garaam. Es jau biju uzlicis uz Ernesta uzvaru.
uz gulbi koeficencts bija 1.01 Tu saproti ko runā???

     [+] [-]

, 2010-10-25 20:08, pirms 14 gadiem
Nez vai Parīzē varētu nespēlēt personīgu iemeslu dēļ. Masters turnīrus tāpat vien nevarot izlaist.

     [+] [-]

, 2010-10-25 20:10, pirms 14 gadiem
zbal jau.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-25 20:11, pirms 14 gadiem
cilvēks nav mašīna, vsp es apbrīnoju katru nedēļu sacensibas un paarlidojumi , neko nosodošu nesasktu

novelu nakamgad TOP10
Slēpts komentārs: essavamāte.

  +7 [+] [-]

, 2010-10-25 20:20, pirms 14 gadiem
žēl gan, es gribēju redzēt, kā viņš to veci izdzenā ar dropšotiem
Slēpts komentārs: Bam Bam

     [+] [-]

, 2010-10-25 20:51, pirms 14 gadiem
essavamāte. rakstīja: Kāda iespēja , ja vinsh katru otro turniiru izlaiž?
Uzvarot visus Grand slam turniirus,vnk ne....

  +5 [+] [-]

, 2010-10-25 20:53, pirms 14 gadiem
Bam Bam rakstīja: Bija koefic 1.02- ar praatiigu likshanu to var pacelt uz 1.04.

A tu ,gudriniek, man paradi droshu likmi ar koef 2 vai tml.
Normāli, uzliec 100ls un izcel 4(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)ls

     [+] [-]

, 2010-10-25 20:56, pirms 14 gadiem
benijshils rakstīja: Uzvarot visus Grand slam turniirus,vnk ne....
Noteikti uzvarēs!

     [+] [-]

, 2010-10-25 20:56, pirms 14 gadiem
benijshils rakstīja: Uzvarot visus Grand slam turniirus,vnk ne....
Vinsh 3 gados vienu Grand Slam nospeeleejis . Francijaa 1/4 finaalaa tika.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-25 21:15, pirms 14 gadiem
Pie visa vainīgs tas vīrietis!

     [+] [-]

, 2010-10-25 21:22, pirms 14 gadiem
es tač teicu ka zaudēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-25 21:45, pirms 14 gadiem
Bam Bam rakstīja: Bija koefic 1.02- ar praatiigu likshanu to var pacelt uz 1.04.

A tu ,gudriniek, man paradi droshu likmi ar koef 2 vai tml.
Zinot Gulbi, es buutu licis pret 1.02

  -3 [+] [-]

, 2010-10-25 21:51, pirms 14 gadiem
Lai brauc majas Sezona vinjam šogat ir beidzas.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-25 22:00, pirms 14 gadiem
Kaut kā arvien vairāk sāk zust ticība ka Gulbis ielauzīsies tajā 10niekā!!!
Līdz traumai Rolan Garros, Gulbis izskatījās pēc stabila TOP 10 ja ne TOP5, bet izskatās pēc traumas vēl joprojām nav atguvies ne fiziski , ne morāli

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:06, pirms 14 gadiem
Nobijas no Mustera...

     [+] [-]

, 2010-10-25 22:07, pirms 14 gadiem
čalim šosezon teniss jau aknās sēž, noteikti šito nedēļu nobuhāja un tāpēc arī atsauca. Jāgaida Masters turnīrs Parīzē, kur 90% būs zaudējums pirmajā kārtā. Jāgaida nākamā sezona, jānovēl tajā veiksme Gulbim

  +2 [+] [-]

, 2010-10-25 22:08, pirms 14 gadiem
vinam ir potencials but par vienu no labakajiem,tik pagaidam vinam ir parak daudz blakus intereses kas nelauj to pipildit..zinot vina raksturu vins jebkura bridi var pateikt ka tenis vinam ir apnicis un aiziet no ta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 23:11, pirms 14 gadiem
Protams, nevienam citam tenisistam mēs ar tādu interesi līdzi nesekojam, bet nu jau tomēr šķiet par traku. Ar citiem tā tomēr nenotiek. Kopš maija viņš gandrīz nevienā turnīrā nav bijis īsti vesels. Tagad vēl personīgie iemesli... Lai gan, protams, zem "personīgajiem iemesliem" var slēpties arī kas tiešām nopietns.

  -4 [+] [-]

, 2010-10-25 23:28, pirms 14 gadiem
Kuram intrese kkads Gulbis.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-25 23:29, pirms 14 gadiem
psc, dažiem šķiet, ka Gulbis spēlē jums un ir jums ko parādā

     [+] [-]

, 2010-10-26 00:25, pirms 14 gadiem
HA-HA! Visa tā Gulbja bumbiņas dauzīšana pēdējā laikā ir galīgs čuš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-26 07:10, pirms 14 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: psc, dažiem šķiet, ka Gulbis spēlē jums un ir jums ko parādā
garam...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-26 08:18, pirms 14 gadiem
YeTii rakstīja: cilvēks nav mašīna, vsp es apbrīnoju katru nedēļu sacensibas un paarlidojumi , neko nosodošu nesasktu

novelu nakamgad TOP10
a nafig tu katru rītu ej uz darbu - cilvēks tak nav mašīna

     [+] [-]

, 2010-10-26 09:01, pirms 14 gadiem
Nu, tad, lai uzkrāj spēkus pēdējiem diviem turnīriem
Kolšaibers baigi sasitis Falju hmm biju gaidijis interesantaaku dueli viņu starpā..

     [+] [-]

, 2010-10-26 09:19, pirms 14 gadiem
binghamiswanker rakstīja: žēl gan, es gribēju redzēt, kā viņš to veci izdzenā ar dropšotiem
Nu, nezinu gan, ka tik " tas vecis" vēl Gulbi nebūtu izdzenājis pa kaut kurieni Bet lēmums prātīgs, ja nejūties labi un vēl kaut kādas problēmas nav ko kortā mocīties un kaitināt pirmām kārtām jau pašam sevi varbūt

  -1 [+] [-]

, 2010-10-26 09:25, pirms 14 gadiem
gadas rakstīja: garam...
Kas garām? Tādi gudrinieki, ka apvemties! Gulbis savā attīstībā ir ieguldījis tikai un vienīgi savu naudu, nu O.K. tētis ieguldījis, bet kāda starpība? Valsts Gulbim kā tenisistam ir devusi apaļu nulli, līdz ar to, ne tava ne tavas mammas brāļa vai māsas nauda, šeit nav pazudusi, un līdz ar to, Gulbis drīkst bujānīt, kāst Musteram, vai dzīvot apkārt ar Zviedrijas "meitenēm", un nevienam, nevienam pašam nav tiesības, likt viņam uz galvas! Tā, tēlaini izsakoties, ir viņa firma, ko viņš ar savām rokām un smago darbu ir uzbūvējis, un savā firmā viņš dara pilnīgi visu ko vēlas! Un ja kādam ir kādi citi argumenti, kas būtu sakarīgi un ar pamatojumu, tad uz priekšu!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-26 09:37, pirms 14 gadiem
RIO75 rakstīja: Kas garām? Tādi gudrinieki, ka apvemties! Gulbis savā attīstībā ir ieguldījis tikai un vienīgi savu naudu, nu O.K. tētis ieguldījis, bet kāda starpība? Valsts Gulbim kā tenisistam ir devusi apaļu nulli, līdz ar to, ne tava ne tavas mammas brāļa vai māsas nauda, šeit nav pazudusi, un līdz ar to, Gulbis drīkst bujānīt, kāst Musteram, vai dzīvot apkārt ar Zviedrijas "meitenēm", un nevienam, nevienam pašam nav tiesības, likt viņam uz galvas! Tā, tēlaini izsakoties, ir viņa firma, ko viņš ar savām rokām un smago darbu ir uzbūvējis, un savā firmā viņš dara pilnīgi visu ko vēlas! Un ja kādam ir kādi citi argumenti, kas būtu sakarīgi un ar pamatojumu, tad uz priekšu!
Ej apvemies, puika! Neviens mums neaizliegs uzdrist vai slavēt Ērniju Un nesaki nekad vai ir tur mūsu nauda vai nav - laiks rādīs

  -1 [+] [-]

, 2010-10-26 12:00, pirms 14 gadiem
Varbūt horoskops nesolīja veiksmi? Tā gaidīju spēli...

     [+] [-]

, 2010-10-26 13:06, pirms 14 gadiem
It kā būtu 2 dažādi E.Gulbji. "nicks" nav pirmais, kas saka, ka valsts nav devusi Gulbim neko. Turpretim ārzemēs katrā garākā rakstā piemin Gulbja tēvu kā otru bagātāko, turklāt cienījamu cilvēku Latvijā, tad vēl māte - aktrise, vectēvs - kinorežisors (!!!), par kuriem katrs var iztēloties kādi superbagātnieki

  +1 [+] [-]

, 2010-10-26 14:22, pirms 14 gadiem
nicks rakstīja: Ej apvemies, puika! Neviens mums neaizliegs uzdrist vai slavēt Ērniju Un nesaki nekad vai ir tur mūsu nauda vai nav - laiks rādīs
Kāds laiks, un ko tev rādīs ? Pagājušajā gadā, LV Tenisa federācijai tika 5000 Ls no valsts budžeta, īsti pat nepietiek lai Deivisa kausu uztaisītu, nerunājot par atbalstu jaunajiem tenisistiem.

     [+] [-]

, 2010-10-26 14:42, pirms 14 gadiem
Fabis rakstīja: It kā būtu 2 dažādi E.Gulbji. "nicks" nav pirmais, kas saka, ka valsts nav devusi Gulbim neko. Turpretim ārzemēs katrā garākā rakstā piemin Gulbja tēvu kā otru bagātāko, turklāt cienījamu cilvēku Latvijā, tad vēl māte - aktrise, vectēvs - kinorežisors (!!!), par kuriem katrs var iztēloties kādi superbagātnieki
Un kāds ir sakars cilvēku privātajiem līdzkļiem, ar valsts naudu ?

     [+] [-]

, 2010-10-26 15:09, pirms 14 gadiem
Vectēvs gan vairāk bija aktieris nevis režisors , lai gan režisējis arī ir šo to (Izpostīto ligzdu, piem.)Uldis Pūcītis- viens no izcilākajiem latviešu aktieriem - tas viss protams nav par tēmu, bet ārzemju presē tie materiāli ir stipri neprecīzi. Un Uldim Pūcītim nu gan nekādas materiālās bagātības nebija.Tēvs, jā , protams - ir bagāts...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-26 15:40, pirms 14 gadiem
RIO75 rakstīja: Kas garām? Tādi gudrinieki, ka apvemties! Gulbis savā attīstībā ir ieguldījis tikai un vienīgi savu naudu, nu O.K. tētis ieguldījis, bet kāda starpība? Valsts Gulbim kā tenisistam ir devusi apaļu nulli, līdz ar to, ne tava ne tavas mammas brāļa vai māsas nauda, šeit nav pazudusi, un līdz ar to, Gulbis drīkst bujānīt, kāst Musteram, vai dzīvot apkārt ar Zviedrijas "meitenēm", un nevienam, nevienam pašam nav tiesības, likt viņam uz galvas! Tā, tēlaini izsakoties, ir viņa firma, ko viņš ar savām rokām un smago darbu ir uzbūvējis, un savā firmā viņš dara pilnīgi visu ko vēlas! Un ja kādam ir kādi citi argumenti, kas būtu sakarīgi un ar pamatojumu, tad uz priekšu!
visu Tavu emo penteri neizlasiju, bet- no kurienes sportistiem tie miljoni (es te par Gulbi tiesi nerunaju, nespeletu tenisu, butu ka lemberga berni ntajas padomes un valdes. bez naudas nebutu) ?
nevajag te tirst, ir vini parada, nebutu skatitaju=>nebutu reklamauditorijas= nebutu naudas. ko puse ta pasa vitjaz speletaju daritu ? butu apsargi vai gateri
p.s. man dzili pofig visadas zviedru padauzas utt., sis ir par to, ka sportisti ir parada.

     [+] [-]

, 2010-10-26 15:56, pirms 14 gadiem
gadas rakstīja: visu Tavu emo penteri neizlasiju, bet- no kurienes sportistiem tie miljoni (es te par Gulbi tiesi nerunaju, nespeletu tenisu, butu ka lemberga berni ntajas padomes un valdes. bez naudas nebutu) ?
nevajag te tirst, ir vini parada, nebutu skatitaju=>nebutu reklamauditorijas= nebutu naudas. ko puse ta pasa vitjaz speletaju daritu ? butu apsargi vai gateri
p.s. man dzili pofig visadas zviedru padauzas utt., sis ir par to, ka sportisti ir parada.
Tu hokeju ar tenisu neesi gadienā sajaucis ? Kur tev LV skatītāji, un tā auditorija kura varētu atpelnīt kādu reklāmlaiku, da pie mums vienu Future sezonā var uztaisīt, labi ja, tā kā biš jau nu iebrauci auzās.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-26 16:05, pirms 14 gadiem
Tak Ērnijs vnk aizbrauca uz Zviedriju pie ''draudzenēm''. Sezona beigusies-tač ''jānosvin'' kkā.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-26 16:14, pirms 14 gadiem
RIO75 rakstīja: Tu hokeju ar tenisu neesi gadienā sajaucis ?
ne. tas bija par profesionalo (?) sportu kopuma. ka tad vinji pelna to naudu ? nebutu lidzjuteju, varetu pec darba ofisa vakara ar chomiem uzspelet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-26 18:02, pirms 14 gadiem
gadas rakstīja: ne. tas bija par profesionalo (?) sportu kopuma. ka tad vinji pelna to naudu ? nebutu lidzjuteju, varetu pec darba ofisa vakara ar chomiem uzspelet...
Ja par pasauli kopumā, tad piekrītu, bet ja par Latviju ir runa, kāda tā ar bija, tad gan nepiekrītu. Pat RD, ar to ko dod skatītāji, neatpelna 50% no sava budžeta. Nerunāsim par futbolu vai vēl kādu sportu vispār. LV ar klubiem, naudu pelnīt nav iespējams, tā ir tīrā labdarība, un translācijām ar sponsorus meklē, jo reklāmauditorija nekādā veidā nesedz izdevumus!