Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Rīgas Dinamo spēlē manas kombinācijas..."

Znaroks: "Rīgas Dinamo spēlē manas kombinācijas..."
Oļegs Znaroks ir gandarīts par sezonā paveikto... Vai sērijā pret Rīgas Dinamo šīs sajūtas paliks uz tā paša plaukta?

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Mēs gribējām spēlēt pret Znaroku. Viņš gribēja spēlēt pret mums. Tagad abas puses sevi varēs beidzot apmierināt. Vienam būs orgasms, otrs būs tikai dabūjis iespēju pamēģināt...

Gagarina kausa izcīņas otrās kārtas sērija starp MVD un Rīgas Dinamo solās būt intriģējošas vairāku iemeslu dēļ, taču galvenais – Znaroks pret Šupleru. Gribēju slovaka speciālista vietā rakstīt „Latvijas izlasi”, taču apdomājos – patiesībā tā patiešām būs divu treneru divkauja. Gan tāpēc, ka gan Znarokam, gan Šupleram jāvada faktiski vienādas komplektācijas komandas – arī budžeta kontekstā – gan tāpēc, ka Oļegs ļoti labi atceras, kā patiesībā Jūlis tika pie Dinamo vadīšanas. Niansēs neiedziļināsimies, taču Rīgas Dinamo pirmā gada trenera krēsls tika gatavots Znarokam. Kā jau mūsdienu hokeja virtuvē mēdz atgadīties – intrigas un citas saspēles ņēma notikumu gaitu savās rokās un, tā nu sanāca, ka pie kluba stūres nokļuva Šuplers. Gan tāpēc, ka labāk patika Koziolam, kurš tajā brīdī bija projekta idejiskais iedvesmotājs, gan tāpēc, ka slovaks prasīja mazāku algu. Znaroks bija nikns, ka netika pie šīs iespējas, jo atzīsim – viņam „Dinamo” nozīmēja kaut ko vairāk par vienkāršu trenera darbu. Arī tagad viņš saka:

- Rīga vienmēr būs mana prioritāte!

Atgādinu, ka šajās dienās ir izskanējušas ziņas par Maskavas Dinamo interesi par Znaroka pakalpojumiem, uz ko Latvijas izlases galvenais treneris sev vien raksturīgā manierē atcērt:
- A kurš raksta? Kāpēc viņi neraksta, ka man ir vēl vairāki priekšlikumi no KHL elites klubiem?
Neliekos mierā un paprasu tieši – vai arī Rīga piedāvā?
- Rīga?, - it kā nedzirdēdams jautājumu, pārvaicā Znaroks: - Nē, Rīga nav... Bet, ja piedāvātu, būtu gatavs te būt par divreiz mazāku algu...

Šī nebūs sērija par naudu, tā būs cīņa par hokeja ideoloģiju un pārliecību – šajā ziņā Oļegs nekad nav kompleksojis. Jo faktiski, var būt tā, ka Dinamo uzvar MVD un tad visa Znaroka pašpārliecinātība izkūp pret Šuplera omulīgo vaigu kā sniegs jūnijā. Tad jautājums par viņa atgriešanos Rīgā tiktu ne tikai noņemts no dienas kārtības, bet pārcelts uz citiem laikiem. Bet interesanti, ka Rīgas panākums pret Maskavas miličiem, neko vēl nākamās sezonas sakarā negarantē Šupleram. Lai gan vismaz Znarokam viņš tādā veidā būtu kaktiņu ierādījis, kas priekš Jūliusa nav nemaz tika vienaldzīgi. Nē, Šuplers nav ļauns vai atriebīgs – drīzāk pieklājīgs vecis ar tolerantu attieksmi pret dzīvi. Taču Znaroks arī viņam būtu labs kairinātājs...

- Šuplers? – atkal pārvaicā Oļegs: - Šuplera sistēma uz laukuma? Vai tad viņam pašam ir kāda sistēma? Tās visas kombinācijas, ko spēlē Rīgas Dinamo puiši, tās visas ir manējās... Kur tagad būtu Šuplers, ja Rīgā nespēlētu... eh, ko es te par viņu! Lai viņš pats tiek galā – paskatīsimies.

Znarokam nav jāmeklē vārdi par Dinamo arī pēc svētdienas mača pret SKA, kuru viņš noskatījās klātienē Rīgā:
- Ja godīgi, es neko jaunu dinamiešu spēlē nepamanīju. Mača beigās viņiem vēl spēki izsīka, kas ir loģiski tik saspringtā sērijā... Nu, paskatīšos citu spēļu videoierakstus – tos man SKA iedeva, viņiem tie vairs nebūs vajadzīgi (smejas)...

Šī nav pirmā reize, kad Oļegs pasvītro savu lomu Rīgas Dinamo spēlē – kad pirms olimpiskajām spēlēm kāds krievu kolēģis pavaicāja, kā Šuplers esot sagatavojis Latvijas izlases kandidātus Vankūverai, Oļegs apcirtās ne pa jokam: - Ta kāds Šuplers!? Tie visi ir mani audzēkņi, viņš tur pirkstu nav piedūris, lai kaut ko sagatavotu...

Protams, Znaroks mazliet pārspīlē, taču šajā attieksmē var sajust viņa vēlmi apliecināt savas kvalitātes un, kur nu vēl labāks fons, ja uz blakus soliņa stāv viņa slovaku izaicinātājs. Pret Rīgas Dinamo viņš savu komandu gatavos kopā ar Hariju Vītoliņu – citu (otro) Latvijas izlases treneri. Abi ir strikti sadalījuši lomas – Oļegs atbild par uzbrukumu, Haris – par aizsardzību. Gagarina kausa pirmajā kārtā viņu sagatavotie mājas uzdevumi atstāja jaņos CSKA, lai gan – ielāgojiet! – regulārajā čempionātā Balašihas komanda divreiz Sarkanajai Armijai zaudēja:
- Tam var nepievērts uzmanību, jo tad mēs zaudējām bullīšos... Mums soda metieni nepadodas, bet play off laikā tos nevajadzēs mest...Sērija pierādīja – mēs CSKA nevis vienkārši uzvarējām, bet apspēlējām. Trijās spēlēs!

Interesanti, ka sērijas laikā MVD ģērbtuvē esot bijuši izlikti CSKA hokejistu saraksti ar pretinieka vājajām vietām – tā esot bijusi trenera jaunrade. Zem katra hokejista vārda un uzvārda bijis pierakstīts, kas tieši laukumā nepadodas konkrētajam spēlētājam. Vaicāju, vai par Rīgas Dinamo būs tāda pati uzskatāmā aģitācija, Oļegs nosmejas – protama lieta. Kuri trīs ,viņaprāt, no dinamiešiem ir tie bīstamākie?
- Ozoliņš, Ņiživijs... Trešais? Tagad viņu ir vairāk – Lauris, Miša, mazais Karija, Sorokins...
- Kas ir Miša? – pārvaicāju.
- Miķelis Redlihs. Karsums paliek labāks... Janka (Sprukts).
Vai tas ir labi, vai slikti, ka Znaroks zina mūsu hokejistus un – vai nav tā, ka arī mūsējie zina pietiekami daudz par Znaroku un Vītoliņu, lai šo informāciju izmantotu savā labā:
- Es viņus zinu, viņi – mani. Vai viņi zina manu komandu? Šaubos...
Oļegs lepojas ar savu MVD, kas Rietumu konferencē šogad izcīnīja otro vietu – aiz varenajiem, bet, nu jau apraudātajiem SKA. Viņš uzskata, ka rezultāti ir atbilstoši ieguldītajam darbam, turklāt puiši viņa treniņa metodikai uzticas pilnībā:
- Man treniņos svilpe nav vajadzīga – viņi visu paši... Sākumā mazliet vajadzēja izskaidrot, parādīt – kāpēc man ir tādas prasības. Kad bija uzvaras, hokejisti saprata, ko gribu panākt. Viņi ir disciplinēti un tas ir mūsu spēles pamatā.

Pavaicāju Znarokam par leģionāriem, kam komandās parasti tiek ierādīta tā sauktā dubultā loma – vai viņi MVD ir divas galvas tiesas labāki par krieviem?
- Nē, divas gan nav, bet – viņi ir komandas spēlētāji, viņi nav egoisti vai individuālisti. Man te Garnets jau krieviski sācis runāt, Elisons mācās... (sirsnīgi smejas)
MVD tiek uzteikti par disciplīnu laukumā un pamatoti tiek saukti par stabilāko līgas komandu. Znaroka puiši arī sezonas izskaņā prata principiāli nosargāt otro vietu konferencē, lai gan tieši regulārā čempionāta pēdējā spēlē viņi šo pozīciju varēja zaudēt. MVD spēles mehānisms nenodrebēja:
- Psiholoģiski mums tagad ir vieglāk, jo sezonas uzdevumu esam izpildījuši. Mums vairs neko nevajag pierādīt, tagad – tikai uz priekšu, ar maksimāliem apgriezieniem un pašatdevi.
- Bet Rīgai jau tāds pats noskaņojums! – iemetu pa vidu.
- Jā, viņiem arī – tāpēc būs interesanti. Atceros, pērn ap šo laiku jau biju uzlicis uz galda atlūgumu, jo neredzēju iespēju turpināt – nebija sajūta, ka kluba vadībā ir izpratne. Viņi man atlūgumu atdeva atpakaļ un iedeva brīvākas rokas – redz, kas tagad sanāca, ja abas puses bauda savstarpēju uzticību.

KHL regulārajā čempionātā Rīgas Dinamo zaudēja MVD abās tikšanās reizēs – 1:2 savā laukumā un 2:4 viesos. Guvuši par 14 vārtiem mazāk nekā rīdzinieki, miliči savukārt pratuši par divdesmit ripām mazāk arī zaudēt:
- Ko tu par to regulāro čempionātu – play off ir cits stāsts, saproti?
- Saprotu.
- Nu, tad tā arī raksti, ka MVD pretiniekus nešķiro – man viņi visi... mīļi (indīgi smejas). Arī Šuplers. (nopietni)

  +6 [+] [-]

, 2010-03-15 21:19, pirms 15 gadiem
Viņš man sāk atgādināt pilnīgu ākstu! Redz tas esot viņa, tas, tas, bez maz vai viss Latvijas hokejs būtu viņa radīts. Protams, kaut ko tādu var pateikt, kādu reizīti, pajokot, bet ne jau katrā intervijā visiem bāzt degunā neesošas lietas

 +19 [+] [-]

, 2010-03-15 21:22, pirms 15 gadiem
Kozjols???Es domāju ka viņš par so apvainosies!

 +16 [+] [-]

, 2010-03-15 21:24, pirms 15 gadiem
intervija izklausaas taa itkaa abi buutu vienkarshi pie pusdienu galda parunajushi par dziivi

 +12 [+] [-]

, 2010-03-15 21:25, pirms 15 gadiem
Lai Znaroks nedaudz atslābst! Jau pamanījāš izcelties OS pasakot, ka mēs (Latvijas izlase) esam krievi!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-15 21:27, pirms 15 gadiem
+ Tekstā vairākās vietās bija kļūdas un nesakarības

 +14 [+] [-]

, 2010-03-15 21:28, pirms 15 gadiem
Znaroks - vot tas ir dzelzis!
sazin kā būtu, ja viņš būtu pana vietā...bet pagaidām par panu un DINAMO!

 +14 [+] [-]

, 2010-03-15 21:29, pirms 15 gadiem
Izrādās,ka pat Znaroka vecumā var saslimt ar zvaigžņu slimību.

 +21 [+] [-]

, 2010-03-15 21:30, pirms 15 gadiem
Iedomīgs gan tas Zanroks
Tāpat kā Hartigans - Pretīgs... Ja nedzer pie tava galdiņa

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 21:32, pirms 15 gadiem
nu nez, manuprat znaroks ir istais treneris dinamiešiem, tagad viņš ir ass, bet ja viņš būs pie RD stūres tad būs tieši pretējais, viņš mūsējos cels debesīs un sargās kā savus bērnus.
es tiešām ļoti gribētu redzēt viņu pie RD stūres

  +3 [+] [-]

, 2010-03-15 21:33, pirms 15 gadiem
Man patiik Znaroka pashpaarliecinaatiiba,atklaatiiba,un vinja attieksme pret darbu!

 +17 [+] [-]

, 2010-03-15 21:36, pirms 15 gadiem
nebūs viegli, tas ir skaidrs! tanī pat laikā būs ĻOTI JAUTRI, ja Znaroku apspēlēs ar viņa paša kombinācijām..

 +21 [+] [-]

, 2010-03-15 21:39, pirms 15 gadiem
Patīk tas kādam vai nē, taču Znaroks ir tas treneris, kura dēļ komanda sitīsies, jo labi saprot, ka arī viņš sitīsies par komandu. To var redzēt gan "HK MVD", gan izlases rindās.

Un šāda situācija daudz ko nozīmē. Ar šādu attieksmi var uzvarēt ne vienu vien spēli, sevišķi PO turnīrā, kad cīnās nevis "skils", bet raksturi.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 21:40, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: nebūs viegli, tas ir skaidrs! tanī pat laikā būs ĻOTI JAUTRI, ja Znaroku apspēlēs ar viņa paša kombinācijām..
Tas tad tikkai pieraadis ,ka muusu pashu dzeki ir augstaaka liimenja speeleetaaji par MVD!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 21:41, pirms 15 gadiem
Vismaz uzzināju ko jaunu-ka Znarokam jau iepriekš bija iespēja tikt par ''Dinamo'' treneri.

  +6 [+] [-]

, 2010-03-15 21:43, pirms 15 gadiem
Par izlasi vins gan tads klus!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 21:44, pirms 15 gadiem
biki jau pa traku sāk degunu stutēt gaisā.

     [+] [-]

, 2010-03-15 21:45, pirms 15 gadiem
Znaroka čaļi ar Znaroka kombinācijām, nez nūjas ar Znaroks šiem taisījis bet nu ja tā padomā maz ko Jūlim ir ko likt pretī.

 +10 [+] [-]

, 2010-03-15 21:45, pirms 15 gadiem
Vaidzētu viņu PO nolikt pie vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-03-15 21:50, pirms 15 gadiem
Shuplers vai Znaroks. Neviens cits mums nav vajadziigs.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 21:50, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Znaroka čaļi ar Znaroka kombinācijām, nez nūjas ar Znaroks šiem taisījis bet nu ja tā padomā maz ko Jūlim ir ko likt pretī.
Gandrīz sanak galvenas komandas klope pret farmklubu

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 21:51, pirms 15 gadiem
Tudiš-pīp! Znarok tu?!

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 21:54, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Znaroka čaļi ar Znaroka kombinācijām, nez nūjas ar Znaroks šiem taisījis bet nu ja tā padomā maz ko Jūlim ir ko likt pretī.
To pašu raksturu ko lika pret SKA.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 21:55, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Patīk tas kādam vai nē, taču Znaroks ir tas treneris, kura dēļ komanda sitīsies, jo labi saprot, ka arī viņš sitīsies par komandu. To var redzēt gan "HK MVD", gan izlases rindās.

Un šāda situācija daudz ko nozīmē. Ar šādu attieksmi var uzvarēt ne vienu vien spēli, sevišķi PO turnīrā, kad cīnās nevis "skils", bet raksturi.
Jā,Juri,OS riktīgi izlase sitās par Znaroku. Vienu periodu pret čehiem.

 +11 [+] [-]

, 2010-03-15 21:56, pirms 15 gadiem
Nu lecīgs Značoks ir bijis vienmēr, un šoreiz ir arī tam pamats!! Bet nekas, neuzvar jau intervijā, bet laukumā, un ja mūsējie izies kā uz kauju pret Bermontu, pisec tam MVD būs!!!

 +17 [+] [-]

, 2010-03-15 21:58, pirms 15 gadiem
Domāju, ka Znarokam ne tikai pagājušās sezonas fiasko sāp (netikšana pie RD stūres). Gan jau Karsuma atnākšana uz RD uzplēsa vecās brūces no jauna un vēl sāli iebirdināja...

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 21:58, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Jā,Juri,OS riktīgi izlase sitās par Znaroku. Vienu periodu pret čehiem.
Tātad tu gribi pateikt, ka izlase uz OS bija atbraukusi paslidināties un atrādīties starptautiskajām televīzijām?

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 21:59, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Patīk tas kādam vai nē, taču Znaroks ir tas treneris, kura dēļ komanda sitīsies, jo labi saprot, ka arī viņš sitīsies par komandu. To var redzēt gan "HK MVD", gan izlases rindās.

Un šāda situācija daudz ko nozīmē. Ar šādu attieksmi var uzvarēt ne vienu vien spēli, sevišķi PO turnīrā, kad cīnās nevis "skils", bet raksturi.
viedi vārdi, viedi vārdi!!!
to es saku visu laiku, Znaroks ir ass un emocionāls, bet ir arī taisnīgs, vienmēr kritīs un celsies par savējiem un arī komanda par viņu cīnīsies līdz pēdējam. tadai komandai RD kur nav spilgtu zvaigznu ir vajadzigs treneris kurs vinus var pacelt ta, ka vini burtiski lido laukuma.
pagajusaja gada mums nebija tads garigais lideris, suplers biezi vien pat dara pretejo, visai nievajosi izsakas par komandu un pagajusaja gada nekadus brinumus ta ari neparadijam, bet sogad mums ir ozo, kurs ir ka generalis komanda. Znaroks ir tads pats, vins var sapurinat komandu ta ka neviens cits. ar diviem tadiem lideriem ka ozo un znaroks musejie varetu darit brinumus.
manuprat Znaroka atslegas vardi ir ticiba un uzticesanas komandai

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 22:01, pirms 15 gadiem
Taas lielaakaas nepatikshanas jau ir taas,ka pa lielam vinjam ir taisniiba.Ar MVD muuseejiem buus supersmagi.

 +10 [+] [-]

, 2010-03-15 22:04, pirms 15 gadiem
MVD kapāsies,mēs tāpat,būs drūmākā sišanās.Nezinu kā Jūlis,bet Sanča mūs noskaņos uz cīņu ne sliktāk kā Znaroks savējos!

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 22:09, pirms 15 gadiem
Ko lai saka! Pirms sērijas ar SKA arī reti kurš ticēja ka būs kaut viena uzvara! Es domāju, ka Rīgas Dinamo šogad ir lieliska iespēja pacīnīties līdz pat finālam!!! Ar nelielu veiksmes palīdzību protams!

Ps. Novēlu veiksmi čaļiem pret MVD!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 22:12, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tātad tu gribi pateikt, ka izlase uz OS bija atbraukusi paslidināties un atrādīties starptautiskajām televīzijām?
Nezinu kādi bija viņu plāni,bet es to nevaru nosaukt par sišanos. Četrās spēlēs pilnīgi vienādi slikti sākumi,un tikai tad kad pretinieks atlaiž spēli,jo rezultāts jau ir uztaisīts,tad kaut ko sāk veidot.
Ja būtu pret čehiem jau no spēles sākumu grauzuši ledu tāpat kā grauza visās spēlēs pret SKA,tad 1/4 fināls bija pavisam drošs.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 22:16, pirms 15 gadiem
lieluma mānija un inteliģences trūkums. sakāpis galvā. žēl.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-15 22:17, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nezinu kādi bija viņu plāni,bet es to nevaru nosaukt par sišanos. Četrās spēlēs pilnīgi vienādi slikti sākumi,un tikai tad kad pretinieks atlaiž spēli,jo rezultāts jau ir uztaisīts,tad kaut ko sāk veidot.
Ja būtu pret čehiem jau no spēles sākumu grauzuši ledu tāpat kā grauza visās spēlēs pret SKA,tad 1/4 fināls bija pavisam drošs.
Es gan atļaušos mazliet pārfrāzēt un to, principā var attiecināt uz visu turnīru - ja čehi būtu spēlējuši tā kā SKA, tad 1/4 fināls bija pavisam drošs.

  +6 [+] [-]

, 2010-03-15 22:21, pirms 15 gadiem
tas ir jāmāk, šitā uzvilkties uz citas komandas trenneri, pie tam slovāku, ar kuru vispār nekādas darīšanas nav bijis. un vispār tāds pavikts, nelīdzsvarots drusku.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 22:21, pirms 15 gadiem
tikai nez kāpēc znaroka "dinamo" OS spēlēja tikai vienā spēlē un arī tur nebija PO hokeja(visi 5 aizsardzībā).

baigi gribētos lai dinamo izsit MVD, tad lokomotīvi un tad ak barsus finālā, tad krieviem būs beidzot čemptions ne no krievijas

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 22:22, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es gan atļaušos mazliet pārfrāzēt un to, principā var attiecināt uz visu turnīru - ja čehi būtu spēlējuši tā kā SKA, tad 1/4 fināls bija pavisam drošs.
Piedod,Juri,bet mums laikam atšķirās viedokļi kas ir sišanās hokeja laukumā. Uzskatu,ka ASV sitās ar kanādiešiem finālā,un vel bija gana daudz spēļu kur abas komandas patiešām sitās. Diemžēl,bet LV izlasei tas visvairāk arī OS pietrūka-sišanās šī vārda labā nozīmē.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-15 22:24, pirms 15 gadiem
Pašpuika. Ar tādu var iet izlūkos.
Protams, ja nebaidies dzirēt skarbus, tiešus un patiesus vārdus

 +11 [+] [-]

, 2010-03-15 22:27, pirms 15 gadiem
Nav tāda trenera kā Znaroks- ir treneru duets(labs) Znaroks&Vītoliņš. Paņem Hari nost un Znaroks paliek kā karavīrs bez zobena. Ir daudzi objektīvi un subjektīvi apstākļi un fakti, kas liek domāt, ka patiesais spēks un smadzenes šajā duetā ir Vītoliņš!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 22:27, pirms 15 gadiem
Bet intevija - īsta žurnaļugas stilā!!!
No pāris teikumiem uztaisītas it kā pārdomas par dzīvi.
Domāju, ka Značoks tkai gribēja izsist no sliedēm Šupleru, i viss tur. Tā arir pirmsspēļu taktika Playoffu laikā. Kam stiprāki nervi !!!

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 22:31, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Nav tāda trenera kā Znaroks- ir treneru duets(labs) Znaroks&Vītoliņš. Paņem Hari nost un Znaroks paliek kā karavīrs bez zobena. Ir daudzi objektīvi un subjektīvi apstākļi un fakti, kas liek domāt, ka patiesais spēks un smadzenes šajā duetā ir Vītoliņš!
Šeit es Tev piekrītu.
Ļoti ceru,ka Haris drīz iznāks no Znaroka ēnas. Laiks pašam sākt savu karjēru.

 +11 [+] [-]

, 2010-03-15 22:44, pirms 15 gadiem
OS mūsējie nekapāja tā aizsardzībā, Galviņš divas spēles pēc kārtas aiz pretinieku vārtiem jau pašā sākumā, abās zaudēti vārti. Nesaku, ka komanda spēlēja slikti vai necīnījās, bet neteiktu, ka bija arī baigā disciplīna. Trenera stingro roku nejutu.

Var jau ticēt, ka Znaroks ir kā Č.Noriss un viņš ir patiesais un vienīgais, kurš nu satrenējis Dinamo spēlētājus un neviens cits to nemācētu. Mani gan šie izteikumi uzjautrina. Dinamo divus gadus strādā ar Šupleru, Znaroks dažus turnīrus. Starp citu, ar izlasi arī nemaz tik labi negāja, iepriekšējā tika 1/4, malači, kapāja labi, bet arī veiksme stāvēja klāt. MVD arī pirmajā sezonā ne visai, ne jau tāpat atlūgumu rakstīja, tad visi brīnījās, ka Znaroku neatlaida (jau sezonas laikā), jo MVD trenerus kā zeķes mainīja. Šosezon malacis.
Arī tā cīnīšanās par savējiem tāda, sākumā jā, bet jau OS parādīja citu attieksmi, izteikumi par vārtsargiem, arī spēlētājiem, jau sāka nākt ārā.

Varbūt nav slikts treneris, bet nedomāju, ka baigais etalons Dinamo. Vēl jo vairāk - sēžot divos krēslos, noteikti būtu ieinteresēts vairāk izlases spēlētāju iespēlēšanā. Pēc spēles intervijās gan visādas pērles nāktu laukā, tas tiesa. Savos izteikumos bieži nav objektīvs, spēlē skarbo veci, tautai patīk.

Ceru, ka Dinamo uzvarēs, tad Znaroks varēs stāstīt, ka pats sevi apspēlējis!

     [+] [-]

, 2010-03-15 22:47, pirms 15 gadiem
Respekts Značokam, bet nu cmmon, BEIDZ DI**T!

     [+] [-]

, 2010-03-15 22:47, pirms 15 gadiem
Nu cerams ,ka orgasms būs Dinamo Rīgai un tās daudztūkstošu fanu pūlim!

     [+] [-]

, 2010-03-15 22:51, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: viedi vārdi, viedi vārdi!!!
to es saku visu laiku, Znaroks ir ass un emocionāls, bet ir arī taisnīgs, vienmēr kritīs un celsies par savējiem un arī komanda par viņu cīnīsies līdz pēdējam. tadai komandai RD kur nav spilgtu zvaigznu ir vajadzigs treneris kurs vinus var pacelt ta, ka vini burtiski lido laukuma.
pagajusaja gada mums nebija tads garigais lideris, suplers biezi vien pat dara pretejo, visai nievajosi izsakas par komandu un pagajusaja gada nekadus brinumus ta ari neparadijam, bet sogad mums ir ozo, kurs ir ka generalis komanda. Znaroks ir tads pats, vins var sapurinat komandu ta ka neviens cits. ar diviem tadiem lideriem ka ozo un znaroks musejie varetu darit brinumus.
manuprat Znaroka atslegas vardi ir ticiba un uzticesanas komandai
Kā Tu vari spriest par Šupleru? Esi spēlējis viņa komandā? Vai spried pēc rakstiem šajā portālā?

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 22:53, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Piedod,Juri,bet mums laikam atšķirās viedokļi kas ir sišanās hokeja laukumā. Uzskatu,ka ASV sitās ar kanādiešiem finālā,un vel bija gana daudz spēļu kur abas komandas patiešām sitās. Diemžēl,bet LV izlasei tas visvairāk arī OS pietrūka-sišanās šī vārda labā nozīmē.
Tiešām, par sišanos mums ir pilnīgi dažādi priekšstati.
Tāpat kā priekšstati par to ko Latvijas izlase var izdarīt pret Pasaules TOP komandām labākajos sastāvos.

     [+] [-]

, 2010-03-15 22:55, pirms 15 gadiem
1/2 idiņš

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 22:58, pirms 15 gadiem
Burundukovičs rakstīja: Ceru, ka Dinamo uzvarēs, tad Znaroks varēs stāstīt, ka pats sevi apspēlējis!
šitais labs!
Slēpts komentārs: Jurchiks#2

 +11 [+] [-]

, 2010-03-15 23:04, pirms 15 gadiem
Znaroks sevi pārvērtē pilnīgi noteikti. Joprojām atceros to viņa teikuma ka visus Latvijas izlases puišus viņš zinot no 14 - 15 gadu vecuma. Kā tad.... tam pašam Miķelim un Laurim kad bija 15 gadi 1999. gadā tad Znaroks par viņu eksistenci vispār nezināja jo spēlēja Vācijas 2. vai 3. līgā ar vācijas pasi kabatā. Viņa visas kombinācijas? Ko viņš var muldēt! Dinamo vispār nespēlē pēc viņa shemas un kombinācijām, Dinamo ir savs stils, krietni vairāk tendēts uz uzbukumu.

     [+] [-]

, 2010-03-15 23:05, pirms 15 gadiem
sezonas laikā viņš Šupleru apspēlēja vienos vārtos- vispār bez izredzēm, nebija pat kur aizķerties nevienā spēles brīdī! tas, ko mūsējie rāda plejofos ir vairāk ozo panākums, ta vismaz man liekas.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 23:05, pirms 15 gadiem
MVD gribēja Dinamo? Izlasiet 09,marta SPORTEXPRESS MVD ģenerāldirektors saka ka ļoti negribēja Dinamo !!!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-15 23:06, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Znaroks sevi pārvērtē pilnīgi noteikti. Joprojām atceros to viņa teikuma ka visus Latvijas izlases puišus viņš zinot no 14 - 15 gadu vecuma. Kā tad.... tam pašam Miķelim un Laurim kad bija 15 gadi 1999. gadā tad Znaroks par viņu eksistenci vispār nezināja jo spēlēja Vācijas 2. vai 3. līgā ar vācijas pasi kabatā. Viņa visas kombinācijas? Ko viņš var muldēt! Dinamo vispār nespēlē pēc viņa shemas un kombinācijām, Dinamo ir savs stils, krietni vairāk tendēts uz uzbukumu.
ar to stilu, mēs pēc puses sezonas bijām divdesmitajā vietā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 23:24, pirms 15 gadiem
Znacoks plaatas kaa gailis uz suudu cupas- galvaa sakaapis puikam...

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 23:31, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: sezonas laikā viņš Šupleru apspēlēja vienos vārtos- vispār bez izredzēm, nebija pat kur aizķerties nevienā spēles brīdī! tas, ko mūsējie rāda plejofos ir vairāk ozo panākums, ta vismaz man liekas.
Kā Tu zini, kura panākums tas ir? Esi redzējis kurš vada treniņus? Starp citu, iepriekšējā sezonā Dinamo apspēlēja MVD, bet tāpēc uzreiz neizdaru pārgudrus secinājumus. Šosezon arī Sandis spēlēja kad tika zaudēts, kāpēc tad nevadīja komandu? Dinamo šosezon spēlē(ja) uzbrūkošo hokeju, visu sezonu, tas arī nepārsteidz, ja komandā vesala virkne ar pārgalvīgiem aizsargiem - Ozo, Galviņš, Svets, Sorokins. PO komanda patiešām saņēmusies, pavisam cita spēles disciplīna.

Redzēs, kā beigsies sērija. Pagaidām panākumi lielāki ir Dinamo (divu sezonu garumā), nav nozīmes kurš augstāk tabulā, tagad komandas vienādās starta pozīcijās. Jūli arī netaisos nolikt tikai tāpēc, ka pēc dabas nav Č.Noriss, tāda sajūta, ka daudzi tikai gaida, kad viņš izgāzīsies.
Varu tikai pateikt paldies par šīm divām sezonām, neatkarīgi kā beigsies PO, jo izskatās, ka viņa dienas ir skaitītas, aizskulišu spēles dara savu. Dinamo varētu būt tā komanda, kura maina trenerus, pēc rezultātu uzlabošanos.

     [+] [-]

, 2010-03-15 23:32, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: ar to stilu, mēs pēc puses sezonas bijām divdesmitajā vietā!
Un kas mainījās šajā stilā otrajā sezonas pusē, kad sāka uzvarēt? Tikai PO komanda ir patiešām mainījusies.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 23:41, pirms 15 gadiem
Ja Oļegs būtu par sevi ( un to, ka spētu labāk vadīt RD) pārliecināts, tad viņš šādā stilā nerunātu.....Uzvedība ne par ko labu neliecina...

  -3 [+] [-]

, 2010-03-16 00:06, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Nezinu kādi bija viņu plāni,bet es to nevaru nosaukt par sišanos. Četrās spēlēs pilnīgi vienādi slikti sākumi,un tikai tad kad pretinieks atlaiž spēli,jo rezultāts jau ir uztaisīts,tad kaut ko sāk veidot.
Ja būtu pret čehiem jau no spēles sākumu grauzuši ledu tāpat kā grauza visās spēlēs pret SKA,tad 1/4 fināls bija pavisam drošs.
Viss elementāri- pēc pofigistiskā Jūļa "terapijas" čaļi uz OS un izlasi atbrauca nekādi.... pēc OS un divnedēļu Znaroka "terapijas" pats redzi kā šie tagad spēle un sitas.... Un vari izdarīt secinājumus!
Bet, ja nopietni, tad neatceros vai MVD ir bijuši tādi kritumi un kāpumi kā RD šosezon.... cik atceros, tad šie jau no sezonas sākuma kā sāka pa tabulas augšu dzīvoties tā tur dzīvojās līdz pat regularkas beigām un arī tagad Ciskai nekādas izredzes neatstāja kaut sastāvs MVD nebūt nav nekāds "uber puper super" krutais un pa lielam ne ar ko nav labāks par RD sastāvu.... bet kopumā viņi spēlē (un pa sezonu spēlēja) krietni labāk.... tapēc tiešām būs interesanti paskatīties uz Znaroka un Jūļa dueli! Un lai uzvar stiprākais!
Bet par Znaroku un RD (trenēšanu) runājot..... patiesībā Sējējs un RD var nošaut divus zaķus - dabūt salīdzinoši lētu un jau gana labu treneri (trenerus, ja Haris nāk "komplektā") + prakstīt lielāko daļu pašmāju kadrus, jo piem. es šaubos, ka Jūlis tagad negribēs sev cenu bišķi uzsist pēc šis sezonas (teorētiski būs to arī tiesīgs tagad darīt), bet, manuprāt, RD lietderīgāk būtu pacesnties labāk lielāko daļu vietējos kadrus te saglabāt un tad iespējams Jūļa algas pieaugums vairs algu sarakstos var neietilpt....un prioritātei būtu jābūt tieši spēlētāju parakstīšanai! Un cik no Znaroka teiktā var saprast viņš (salīdzinot ar citu klubu piedāvājumiem) būtu ar mieru te strādāt arī par puscenu un šaubos vai arī RD tas nebūtu izdevīgi.... tas noteikti izdevīgi būtu arī Kiram, jo tad mums būtu tāpat kā krieviem - izlases treneris strādātu gan ar izlasi, gan ar izlases bāzes klubu (varētu jau iespēlēt konkrētas maiņas, konkrētu sadarbību vairākumos, mazākumos u.t.t. utjp sezonas garumā)... un, domāju, tad arī kopumā arī izlases redzultāti un arī saspēle tikai uzlabotos!

  +5 [+] [-]

, 2010-03-16 00:22, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Viss elementāri- pēc pofigistiskā Jūļa "terapijas" čaļi uz OS un izlasi atbrauca nekādi.... pēc OS un divnedēļu Znaroka "terapijas" pats redzi kā šie tagad spēle un sitas.... Un vari izdarīt secinājumus!
Bet, ja nopietni, tad neatceros vai MVD ir bijuši tādi kritumi un kāpumi kā RD šosezon.... cik atceros, tad šie jau no sezonas sākuma kā sāka pa tabulas augšu dzīvoties tā tur dzīvojās līdz pat regularkas beigām un arī tagad Ciskai nekādas izredzes neatstāja kaut sastāvs MVD nebūt nav nekāds "uber puper super" krutais un pa lielam ne ar ko nav labāks par RD sastāvu.... bet kopumā viņi spēlē (un pa sezonu spēlēja) krietni labāk.... tapēc tiešām būs interesanti paskatīties uz Znaroka un Jūļa dueli! Un lai uzvar stiprākais!
Bet par Znaroku un RD (trenēšanu) runājot..... patiesībā Sējējs un RD var nošaut divus zaķus - dabūt salīdzinoši lētu un jau gana labu treneri (trenerus, ja Haris nāk "komplektā") + prakstīt lielāko daļu pašmāju kadrus, jo piem. es šaubos, ka Jūlis tagad negribēs sev cenu bišķi uzsist pēc šis sezonas (teorētiski būs to arī tiesīgs tagad darīt), bet, manuprāt, RD lietderīgāk būtu pacesnties labāk lielāko daļu vietējos kadrus te saglabāt un tad iespējams Jūļa algas pieaugums vairs algu sarakstos var neietilpt....un prioritātei būtu jābūt tieši spēlētāju parakstīšanai! Un cik no Znaroka teiktā var saprast viņš (salīdzinot ar citu klubu piedāvājumiem) būtu ar mieru te strādāt arī par puscenu un šaubos vai arī RD tas nebūtu izdevīgi.... tas noteikti izdevīgi būtu arī Kiram, jo tad mums būtu tāpat kā krieviem - izlases treneris strādātu gan ar izlasi, gan ar izlases bāzes klubu (varētu jau iespēlēt konkrētas maiņas, konkrētu sadarbību vairākumos, mazākumos u.t.t. utjp sezonas garumā)... un, domāju, tad arī kopumā arī izlases redzultāti un arī saspēle tikai uzlabotos!
Pilnībā nepiekrītu, ka RD kapā tā tikai pēc OS, augšupejoša līkne jau ir no sezonas vidusdaļas. RD jau būtība kritumu nav, tikai sākums no pašas apakšas un uz augšu.
Es nesaprotu ko vēl Jūs griba no Šupa redzēt(Ir uzvarēts SKA 3 spēlēs), lai Jūs saprastu, ka viņs ir LABS(vai pat labāks par Oļegu).

Ko Oļegs tādu ir izdarijis ar LV(RD), lai viņu uzskatītu par labāku un noliktu Šupi?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-16 00:49, pirms 15 gadiem
Vienkārši uzspēlēts bravūrisms, lai uzmundrinātu/pārliecinātu/iedrošinātu komandu... Analoģija futbolā - Mourinjo...

  +7 [+] [-]

, 2010-03-16 00:54, pirms 15 gadiem
Papildināšu savu iepriekšējo komentu un atbildēšu pats uz pēdējo jautājumu. Tādad, ko Šupis ir paveicis ar RD un, ko Znaroks ar LV? (ievērojamu)

Znaroks ar LV:

Divi niči PČ pret augstākām komandām(niči, jo bullīši ir laimes spēles):
Pret SWE - visiem kādreiz gadās cūcenes un iespējams pretinieks mūs nenovērtēja
Pret SUI - vienmēr esam spēlējuši līdzīgi ar visiem treneriem.
Pārējām uzvarām būtu jābūt pie jebkura trenera.

Šuplers ar RD:

Pirmajā sezona reg. turnīrā 10. vieta
Otrajā sezonā reg. turnīrā 13. vieta + PLAY OFF pret SKA
Plus vēl visas skaļās atspēlēšanās, kuras pat nav vērts pieminēt, pietiek ar iepriekš minēto.

Un vienīgā lieta, kas padara sliktāku Šupa ainu ir šis smagais sezonas sākums, bet šajā gadijumā Cāļus skaita pavasarī....(Znarokam ar MVD visa iepriekšējā sezona bija tāda kā Jūlim pāris spēles(tas salīdzinājumam))...

Tas, ka LV čaļi paspīd PČ vai OS ir tikai RD un Šupa kopējs nopelns...

Plus tam visam vēl kāda pazīme par treneriem:

Vai kāds ir dzidējis par, ka būtu kād konflikti starp Šupi un spēlētājiem?!

Znarokam, tādi ir pietiekami: Saulietis, Tribuncovs, Kulda, varbūt arī Raitis...

Un tas, kā būtu, ja RD vadītu Znaroks, pagaidām ir kā būtu, ja būtu...

P.S. Neuzskatu, ka Znaroks ir slikts treneris, tieši pretēji, bet man nepatīk, ka tā izrunājas, tāpēc šoreiz nostājos Šupa pusē, bet ne tikai tāpēc, arī izvērtējot par un pret...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-16 01:25, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Znaroks (kā spēlētājs) RD ir aizvedis līdz cccp sudraba medaļām, Znaroks kā LV izlases spēlētājs ir ievedis LV izlasi A grupā, Znaroks ar LV izlasi pagājušogad beidzot rādija sakarīgu sniegumu visa PČ laikā pirmoreizi apspēlējot gan Šveici, gan zviedrus(OS tomēr ir biški cits līmenis un tam mūsējie nav vēl īsti gatavi)! Ko ir sasniedzis Jūlis? Pagājušogad izgāzies PO pirmajā kārtā (bez variantiem) un šogad brīnumainā kārtā uz SKA augstprātības un pretinieka nenovētēšanas rēķina ir ticis otrajā kārtā..... un tagad Jūlis būtu jāceļ debesīs? Arī znaroku es netaisos celt debesīs bet kā treneris manuprāt viņš ir labāks.... kapēc? Paskaties un salīdzini kaut vai RD un MVD iespēto sezonā! MVD ir iespejis krietni vairāk - vinnēja savu Diviziju kaut viņiem tas sastāvs nebūt nav labāks par RD( ir apmēram līdzīgi pēc spēka un meistarības).... no kā varam secināt, ka laikam jau labāki bija treneri un viņu spēles takika....
Vēl par Jūli runājot.... nu nerodas man sjūta ka viņš VADA komadu nu nerodas.... viņš drīzāk ir PIE komandas.... katrā ziņā patiešibā tagad na lielas jēgas strīdēties, jo 1-2 nedēļas tagad visu saliks pa vietām un varēsim redzēt, kas ir labāks - RD vai MVD.... Jūlis vai Znaroks....
1. Spēlētājs nav tas pats, kas treneris, tā ka, nesalīdzini šīs divas lietas, tā ka šo atmetam...
2. Tie divi bija niči( kā jau teicu, bullīši ir laimes spēle) un tas ir arī viss..
3. Nevar salīdzināt trenerus, kas vada divas dažādas komandas RD un MVD. Salīdzini RD un LV, jo tas ir tuvāk patiesībai...

  -4 [+] [-]

, 2010-03-16 01:26, pirms 15 gadiem
Znaroks (kā spēlētājs) RD ir aizvedis līdz cccp sudraba medaļām, Znaroks kā LV izlases spēlētājs ir ievedis LV izlasi A grupā, Znaroks ar LV izlasi pagājušogad beidzot rādija sakarīgu sniegumu visa PČ laikā pirmoreizi apspēlējot gan Šveici, gan zviedrus(OS tomēr ir biški cits līmenis un tam mūsējie nav vēl īsti gatavi)! Ko ir sasniedzis Jūlis? Pagājušogad izgāzies PO pirmajā kārtā (bez variantiem) un šogad brīnumainā kārtā uz SKA augstprātības un pretinieka nenovētēšanas rēķina ir ticis otrajā kārtā..... un tagad Jūlis būtu jāceļ debesīs? Arī Znaroku es netaisos celt debesīs, bet kā treneris manuprāt viņš ir labāks.... kapēc? Paskaties un salīdzini kaut vai RD un MVD iespēto sezonā! MVD ir iespejis krietni vairāk - vinnēja savu Diviziju kaut viņiem tas sastāvs nebūt nav labāks par RD( ir apmēram līdzīgi pēc spēka un meistarības).... no kā varam secināt, ka laikam jau labāki bija treneri un viņu spēles takika....
Vēl par Jūli runājot.... nu nerodas man sajūta, ka viņš VADA komadu nu nerodas.... viņš drīzāk ir PIE komandas.... katrā ziņā patiesībā tagad nav lielas jēgas strīdēties, jo 1-2 nedēļas tagad visu saliks pa vietām un varēsim redzēt, kas ir labāks - RD vai MVD.... Jūlis vai Znaroks....

p.s. vēl par tām "atspēlēšanām" runājot.... vairāk viņas tiešām izkskatijās pēc "haļavām", jo pretinieks jau bija nomierinājies (pa ātru) un vienīgais par ko mūsējos var uzteikt, tad par cīņas sparu, ka cīnijās līdz galam.... ja Tu to uzsakti par kaut kādu "taktiku" (piem. Jūlis ko tādu speciāli darija - vispirms lika salaist 3-4 vārtus un pēc tam atspēlēties) tad jūlis tiešām būs izdomājis kaut ko jaunu..... Bet varu galvot, ka ne vienmēr viņam tagad tādi "kombeki" sanāks.... un tie kombeki vairāk bija tieši pateicoties mūsu čaļu cīņas sparam nevis kādai "gudrai taktikai"..... ja būtu bijusi gudra taktika, tad pēc pirmajiem periodiem nebūtu bijis tas 3-4 vārtu deficīts.....

     [+] [-]

, 2010-03-16 01:32, pirms 15 gadiem
Duucis rakstīja: 1. Spēlētājs nav tas pats, kas treneris, tā ka, nesalīdzini šīs divas lietas, tā ka šo atmetam...
2. Tie divi bija niči( kā jau teicu, bullīši ir laimes spēle) un tas ir arī viss..
3. Nevar salīdzināt trenerus, kas vada divas dažādas komandas RD un MVD. Salīdzini RD un LV, jo tas ir tuvāk patiesībai...
Tieši nevar salīdzinā klubu ar izlasi, bet divas vienas līgas komandas var salīdzināt! Un RD nespēlē tikai LV spēlētāji.... tapēc nav īsti korekti salīdzināt viņus (RD) ar izlasi.... šogad vairāk tieši LV spēlētāji ir pielikuši, bet pagājušogad vilcēji bija tieši (un pārsvarā tikai) leģionāri....

  +3 [+] [-]

, 2010-03-16 07:35, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Znaroks (kā spēlētājs) RD ir aizvedis līdz cccp sudraba medaļām,
Sorry,bet jau pirmais arguments ir galīgi garām,jo RD CCCP laikos līdz sudrabam aizveda Irbe un Froļikovs (varbūt atceries tādu spēlētāju).

  +3 [+] [-]

, 2010-03-16 10:15, pirms 15 gadiem
es par panu Shupleru,peec cilveeciska viedokla nemot un arii ka profs,ja ieklausaas komandaa,izveelas plaanu,kas komandai patiik. un pieredze ar lielaka. un nacionalistiem piebilde-nepatiik cilveeki kuriem ir Vaacijas pase.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-16 10:23, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es gan atļaušos mazliet pārfrāzēt un to, principā var attiecināt uz visu turnīru - ja čehi būtu spēlējuši tā kā SKA, tad 1/4 fināls bija pavisam drošs.
uja uja...Juri tas ka nespēj būt objektīvs brīnums, bet dot mājienu ka SKA play off laikā bija nekādi, jābūt diletantam, mēs viņus neuzvarējām ar 5-0 visās spēlēs, visaas bija līdzīgas, mazliet vairāk veiksmes/fortūnas vienam vai otram un iespējams Dinamieši tagad jau atpūstos...tāpēc beidz fantazēt.
Olimpiādē, nebija no znaroka redzama sišanās par komandu, nepārtraukti tā tika savā ziņā noniecināta, pirms olimpiādes, znaroks teica, ka puiši labi sagatavoti, un ka teicama fiziskā forma, bet kas bija pēc pirmās spēles? Tika pateikts, ka mūsu puišiem ir slikta forma, ka meistarība zema utt...tā ir tā TEVIS sauktā stāvēšana, krišana un sišanās par puišiem?
Tu reāli aplauzies esi savos vārdos. Nemaz nerunājot par znaroka taktiskajām kļūdām uz mazā laukuma...lai gan ja reiz visi spēlē pēc znaroka shēmām utt, tad diez kāpēc viņš kā treneris OS bija ļoti melns un maziņš? Var meklēt attaisnojumus utt, bet nekur OS laikā nebija redzamas tās Tevis minētās Znaroka kvalitātes, diemžēl tā ir realitāte.
Intresanti būtu zināt, ja Znaroks aizies trenēt citu klubu, nākamajā sezonā, ja tiks play off un sakritīs spēlēt pret MVD, vai tad arī teiks, ko tad tas treneris TIE IR MANI puiši viņš tur nav ne pirksta pielicis un MVD spēlē pēc manām shēmām...
Vispār treneris kurš vēl īsti neko nav sasniedzis būtu labāk paklusējis... Lai 5 sezonas pēc kārtas sasniedz stabili bez mokām to kas izdevās šogad un tad sprēgā, pagaidām rādās, ka viņš ir totāls skauģis.
Novēlu Dinamo puišiem nospēlēt lieliski pret MVD.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-16 11:06, pirms 15 gadiem
Nu bļin, es tiešām gribu, lai Znaroks aplaužās, tas būtu labāk gan Dinamo, gan izlasei.

  +8 [+] [-]

, 2010-03-16 11:07, pirms 15 gadiem
Jaaa, Znaroks ir nedaudz apslimis ar Zvaigžņu slimību..........3 KHL elites klubi, ko tur Šuplers....neko....visu ES. Tāda sajūta, ka Šuplers tipa varēja nebūt, jo faktiski Znaroks šo sezon vada uzreiz divas komandas...........!
Auksta duša viņam varētu palīdzēt.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-16 12:07, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Sorry,bet jau pirmais arguments ir galīgi garām,jo RD CCCP laikos līdz sudrabam aizveda Irbe un Froļikovs (varbūt atceries tādu spēlētāju).
Beidz murgot! Froļikovs spēlēja kā pa celmiem! Vienu gadu labi vienu gadu nemanāmi un ta jau dīzāk Beļavskis būtu vairāk jāizceļ, bet Znars pēdējos gados bija tieši stabili viens no RD līderiem (87-88, 88-89 sudraba gadā) bija otrais rezultatīvākais vecis komandā! Protams, ka arī tā laika komanda bija spēks tieši kā Komanda un puse no komandas bija Arča, bet Znars bija viens no galvenajiem spēkiem uzbrukumā!
Par Jūli runājot.... ko ta šis tādu izcilu būtu paveicis, lai visi šim tagad baigās slavas dziesmas dziedātu un bez maz tagad visi čurātu aiz laimes? Nolēja sezonas sākumu, nodi..sa savus spēlētājus (visi pārmet tagad Znaram kaut kādu nodri..šanu, bet nez kapēc aizmirst, ko Jūlis sezonas sākumā par saviem spēlētājiem teica dažās labās intevijās...) caur "adatas aci" patiecoties spēlētāju cīņassparam tika PO un apspēlēja nespēlējošo SKA.... nu baigais "varonis"! Znaroka MVD nav nemotivētais SKA te Jūlim vajadzēs izdomāt kaut ko jaunu, lai varētu apspēlēt Znaroku un co 4 spēlēs, jo, domaju, arī MVD kā negudri tagad neskries uzbrukumā, bet gaidīs un izmantos RD kļūdas....

     [+] [-]

, 2010-03-16 12:25, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Beidz murgot! Froļikovs spēlēja kā pa celmiem! Vienu gadu labi vienu gadu nemanāmi un ta jau dīzāk Beļavskis būtu vairāk jāizceļ, bet Znars pēdējos gados bija tieši stabili viens no RD līderiem (87-88, 88-89 sudraba gadā) bija otrais rezultatīvākais vecis komandā! Protams, ka arī tā laika komanda bija spēks tieši kā Komanda un puse no komandas bija Arča, bet Znars bija viens no galvenajiem spēkiem uzbrukumā!
Par Jūli runājot.... ko ta šis tādu izcilu būtu paveicis, lai visi šim tagad baigās slavas dziesmas dziedātu un bez maz tagad visi čurātu aiz laimes? Nolēja sezonas sākumu, nodi..sa savus spēlētājus (visi pārmet tagad Znaram kaut kādu nodri..šanu, bet nez kapēc aizmirst, ko Jūlis sezonas sākumā par saviem spēlētājiem teica dažās labās intevijās...) caur "adatas aci" patiecoties spēlētāju cīņassparam tika PO un apspēlēja nespēlējošo SKA.... nu baigais "varonis"! Znaroka MVD nav nemotivētais SKA te Jūlim vajadzēs izdomāt kaut ko jaunu, lai varētu apspēlēt Znaroku un co 4 spēlēs, jo, domaju, arī MVD kā negudri tagad neskries uzbrukumā, bet gaidīs un izmantos RD kļūdas....
Nesāc tūlīt vēl raudāt tik izmisīgi pārdzīvojot

     [+] [-]

, 2010-03-16 12:41, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Nesāc tūlīt vēl raudāt tik izmisīgi pārdzīvojot
Es nebūt nepārdzīvoju, bet arī nekrītu eiforijā, kā to te dara lielākā daļa (tūlīt bezmaz vai būs Konferences fināls un tad tik vēl GC fināls ar Salavatu).... tas mazliet izsauc smaidu!

  +6 [+] [-]

, 2010-03-16 13:24, pirms 15 gadiem
Lasot sarunu, tiešām sajūta tāda, ka Znarokam deguns gaisā, naida fons arī, un tāda baigā pašpārliecinātība, ka nu tik būs un nu tik sitīsim.
Tiesa, piezemētā veidā to saka, bet iedomība jūtama.

Nesaprotu, kāpēc viņš tā baigi akcentē - manas kombinācijas, mani džeki utt. Gandrīz vai Valtera stilā sācis te runāt.

     [+] [-]

, 2010-03-16 17:09, pirms 15 gadiem
Nu gan "uzkarsa" tauta. Lai nu kā, ažiotāža pirms šīm spēlēm ir ne pa jokam.

P.S. Gribēju vien piebilst, ka varbūt pat labi, ka RD PO jāsitas pret spēcīgākiem. Daudzi jau zin, ka Latvijas izlasei (kādreiz bija izteikti) un arī RD (iekš KHL) piemīt tāda īpatnība: Uzvarēt un sisties ar "uz papīra" spēcīgākiem... un zaudēt "uz papīra" vājākiem.

P.P.S. Bet Znaroka izteikumi? Gan jau ir kaut kāds iekšējais aizvainojums par to, ka RD netika... Un vēl pie Karsuma netika... Tāpēc tā runā Šuplera virzienā. Šuplers, lai arī cik ieturēts, sezonas sākumā arī visu ko presē pieļurināja lieku par spēlētājiem. Šajā ziņā 1:1

  +2 [+] [-]

, 2010-03-16 17:59, pirms 15 gadiem
Patīk man Znaroks ar savu attieksmi "in general", bet brīžiem liekas, ka teju teju Oļegs sāks stāstīt, ka arī elektrību viņš izgudroja un, ka Hūvera dambi tikai netīšām tā nosauca.

     [+] [-]

, 2010-03-16 20:18, pirms 15 gadiem
ma4o rakstīja: + Tekstā vairākās vietās bija kļūdas un nesakarības
bija gan! piemeeram, kas tas par jaunievedumu- nekas neesot KOMPLEKSEEJIS?? ko, ko dariijis????

     [+] [-]

, 2010-03-21 19:23, pirms 15 gadiem
nuuu jau nuuu jau! biš par traku šim vīram sakāpis galvā!!! kretinē tā attieksme! ja reiz viss Dinamo ir tavs , puiši tavi, kombinācijas tavas, tad būtu vismaz kaut ko iesācis ar tiem saviem puišiem. mazāk runājis, vairāk darījis. pats jau teica, pirms spēles vienas(ar Slovākiju?!) , ka viņš nekā puišus pirms speles nenoskaņošot - TAD KO PIE VELNA TU GAIDĪJI ?! es runāju tieši par to, kas bijis jau šogad. pag.gada PČ neskaitās, tas bija sen, mēs dzīvojam tagadnē un ņemot to vērā - viņam vienārši labāk vajadzētu paklusēt un nokaunēties.