Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2840, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Tokijas olimpiskajās spēlēs būs karatē un vēl četri jauni sporta veidi

Tokijas olimpiskajās spēlēs būs karatē un vēl četri jauni sporta veidi
Foto: AFP/Scanpix

Starptautiskā olimpiskā komiteja paziņojusi, ka 2020. gada Tokijas olimpiskajās spēlēs līdzšinējiem 28 sporta veidiem pievienosies vēl pieci, kuros tiks sadalīti 18 medaļu komplekti.

Olimpisko spēļu klāstu 2020. gadā papildinās sērfošana, skeitbords, karatē, beisbols/softbols un kāpšana pa mākslīgajām klintīm. Visus piecus bija ieteikusi Tokijas olimpisko spēļu organizatoru komiteja, un Starptautiskās olimpiskās komitejas atbalsts bija vienbalsīgs. Netiks aizstāts neviens no pašreizējiem 28 sporta veidiem, līdz ar to Tokijā būs 33. Piecos jaunajos būs 18 disciplīnas un jauni medaļu komplekti.

Beisbols (vīriešiem) un softbols (sievietēm) no 1992. līdz 2008. gadam startēja atsevišķi, taču apvienoja spēkus, lai atgrieztos olimpiskajā apritē. Tas ir īpaši populārs Japānā. Neviens no pārējiem sporta veidiem vēl nekad nav bijis olimpiskajās spēlēs, lai gan sērfošana 1900. gadā bija starp demonstrētajiem sportiem.

Skrituļotāji paredz, ka olimpiskajās spēlēs varētu piedalīties 40 dalībnieku vīriešu un 40 dalībnieku sieviešu konkurencē. Viņiem pirms tam bija daudz pretinieku, jo šajā sporta veidā nav pasaules čempionāta. "Sērfošana iemieso stilīgu un atraktīvu dzīvesstilu, kas olimpiskajām spēlēm piešķirtu jaunu atmosfēru un palīdzētu iegūt jaunus fanus," vēl pirms lēmuma sacīja Starptautiskās sērfošanas asociācijas prezidents Fernando Agerre.

Kāpšana mākslīgajās klintīs bija starp demonstrācijas sporta veidiem pēdējās jaunatnes olimpiskajās spēlēs. Tāpat 2020. gadā debitēs karatē, kas dzimis tieši Japānā. Olimpisko spēļu programmā līdz šim iekļauts džudo, kas debitēja 1964. gadā, kad olimpiskās spēles arī uzņēma Tokija, un bijis iekļauts allaž kopš 1972. gada.

Izmantotie resursi:
BBC - Homepage


, 2016-08-03 23:46, pirms 9 gadiem
Diez diivaanaa pirshana un komenteshana sporta portalos bus olimpiskie sporta veidi? Ljoti daudz cilveku nodarbojas ar sho sporta veidu. Skatitaju auditorija shim sporta veidam ir milziga ....
, 2016-08-03 23:49, pirms 9 gadiem
Labāk būtu iekļāvuši florbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-03 23:59, pirms 9 gadiem
vnk_fans rakstīja: Diez diivaanaa pirshana un komenteshana sporta portalos bus olimpiskie sporta veidi? Ljoti daudz cilveku nodarbojas ar sho sporta veidu. Skatitaju auditorija shim sporta veidam ir milziga ....
Un ko pats tikko darīji? izskatās ka uz medaļu pretendētu! LOL
, 2016-08-04 00:02, pirms 9 gadiem
es vēl atceros, ka lasīju 2011. gada solīja, ka vismaz ap 2020. gadu iekļaut florbolu os? nu, kāpēc nevar iekļaut?
, 2016-08-04 00:12, pirms 9 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: es vēl atceros, ka lasīju 2011. gada solīja, ka vismaz ap 2020. gadu iekļaut florbolu os? nu, kāpēc nevar iekļaut?
Jo Florbols skaitās amatieru sporta veids
, 2016-08-04 00:21, pirms 9 gadiem
Njā .. par florbolu gan skumji! Noteikti jau vajadzēja!
, 2016-08-04 00:34, pirms 9 gadiem
tads rakstīja: Jo Florbols skaitās amatieru sporta veids
Florbols skaitās ziemas sports :p
, 2016-08-04 00:37, pirms 9 gadiem
tads rakstīja: Jo Florbols skaitās amatieru sporta veids
Tad jau boksu arī jāizslēdz no OS.
, 2016-08-04 00:52, pirms 9 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Tad jau boksu arī jāizslēdz no OS.
Kāda ziņā jāizslēdz bokss tas vasaras sporta veids bet ja nemaldos ka 2012 gada bij florbols ja saprotu izņēma ārā no OS
, 2016-08-04 00:55, pirms 9 gadiem
varētu ziemas OS atgriezt to sportu, kur ar slēpēm lēca no vertikālas klints, deviņdesmitajos vēl bija
, 2016-08-04 00:56, pirms 9 gadiem
tads rakstīja: Jo Florbols skaitās amatieru sporta veids
gadījumā ne tāpēc, ka komandas sporta veidu ir par daudz
, 2016-08-04 01:29, pirms 9 gadiem
lapinos14 rakstīja: Kāda ziņā jāizslēdz bokss tas vasaras sporta veids bet ja nemaldos ka 2012 gada bij florbols ja saprotu izņēma ārā no OS
Florbols nav bijis OS. Ja florbolu iekļautu Olimpiskajās spēlēs,tad Latvijai būtu 2 sporta spēļu komandas. Bet labāk protams priekš Āzijas ir karatē un klintīs kāpšana. Priekš manis šie sporta vedi var arī būt,bet es tāpat kā lielākā tos neskatīšos,tāpat tas beisbols. Sērfošanu,skeitbordu vēl varētu paskatīties OS.
, 2016-08-04 05:39, pirms 9 gadiem
Florbolam nav lobija
, 2016-08-04 07:42, pirms 9 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Tad jau boksu arī jāizslēdz no OS.
Bokss vairs nav amatieru sports iekš OS, Rio var pidalīties arī pro bokseri
, 2016-08-04 07:47, pirms 9 gadiem
Beisbolam laikam bija tā nelaime, ka viņiem nav īsti noteikts spēles laiks, līdz ar to stipri grūti saplānot translācijas (varbūt arī maldos). Savukārt galvenais arguments pret florbolu šķiet bija tas, ka to faktiski kaut cik sakarīgā līmenī spēlē tikai Eiropā un viena kontinenta sporta veidu Olimpiādē neiekļaus. Tur darbiņš starptautiskajai federācijai- jāpopularizē pasaulē, jāorganizē PČ un tad jālobē SOK, citādi nekas tur nebūs. Ziemas OS arī nešķiet neloģisks, bet ja tā padomā, tad jau basketbols arī būtu ziemas spēlēs jāspēlē, jo to jau ar tik telpās laiž
, 2016-08-04 08:02, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Beisbolam laikam bija tā nelaime, ka viņiem nav īsti noteikts spēles laiks, līdz ar to stipri grūti saplānot translācijas (varbūt arī maldos). Savukārt galvenais arguments pret florbolu šķiet bija tas, ka to faktiski kaut cik sakarīgā līmenī spēlē tikai Eiropā un viena kontinenta sporta veidu Olimpiādē neiekļaus. Tur darbiņš starptautiskajai federācijai- jāpopularizē pasaulē, jāorganizē PČ un tad jālobē SOK, citādi nekas tur nebūs. Ziemas OS arī nešķiet neloģisks, bet ja tā padomā, tad jau basketbols arī būtu ziemas spēlēs jāspēlē, jo to jau ar tik telpās laiž
Jā, spēļu norises laiks nav ierobežots, precīzāk, tie ir deviņi iningi, kas, ja rezultāts ir neizšķirts var pārvērsties bezgalīgā spēlē. Un 4 stundu mači ir ok. Tāpat spēles netiek aizvadītas stiprā lietū, kas vispār ir TV katastrofa priekš tik ar notikumiem pieblīvēta pasākuma kā OS.
, 2016-08-04 08:16, pirms 9 gadiem
Sērfošana!? Man patīk tas ''arguments'', kāpēc to iekļāva. Nez cik papildus fanu arī var piesaistīt? Nav jau pasaule pilna ar sērfojošiem yo bro hipsteriem, kuriem pārējais sports neinteresē, tāpēc OS neskatās.
, 2016-08-04 08:32, pirms 9 gadiem
labak butu ieklavuis powerliftingu
, 2016-08-04 08:37, pirms 9 gadiem
Pilnīgs sviests! Vēl OS vajadzetu ''iestumt'' āmfutbolu,kriketu un snūkeru,tad olimpiskās spēles pārvērtisies pilnibā par cirku!
, 2016-08-04 08:39, pirms 9 gadiem
Varēja iekļaut biljardu, šautriņas, zolīti un monopolu!
, 2016-08-04 08:47, pirms 9 gadiem
Un tiem, kas runā par florbola iekļaušanu, nedaudz statistikas, salīdzinājumā ar tikko atgriezto beisbolu:

Florbola federācijā - 62 dalībvalstis (OS sportiem vajag 75 dalībnieces vismaz no 4 kontinentiem, tajā skaitā jābūt 40 sieviešu izlasēm no 3 kontinetiem)
Beisbola federācijā- 124 valstis no visas pasaules

Florbolā - Top līmenī ir tikai Eiropa (TOP 10 tikai eiropieši)
Beisbolā - Top līmenī nav tikai Āfrikas komandu.

Florbolā - Nav nevienas spēcīgas organizācijas-velkoņa
Beisbolā- ir MLB (kuru gribēs iesaistīt OS, taču viņi pagaidām vēl neko nav teikuši)

Un tā tālāk. Īsumā - florbols ir aktuāls vienam konkrētam reģionam (un pat ne visai Eiropai, bet tikai tās ledushokeja daļai), tāpēc tam ir ĻOTI TĀLU no OS.
, 2016-08-04 08:58, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un tiem, kas runā par florbola iekļaušanu, nedaudz statistikas, salīdzinājumā ar tikko atgriezto beisbolu:

Florbola federācijā - 62 dalībvalstis (OS sportiem vajag 75 dalībnieces vismaz no 4 kontinentiem, tajā skaitā jābūt 40 sieviešu izlasēm no 3 kontinetiem)
Beisbola federācijā- 124 valstis no visas pasaules

Florbolā - Top līmenī ir tikai Eiropa (TOP 10 tikai eiropieši)
Beisbolā - Top līmenī nav tikai Āfrikas komandu.

Florbolā - Nav nevienas spēcīgas organizācijas-velkoņa
Beisbolā- ir MLB (kuru gribēs iesaistīt OS, taču viņi pagaidām vēl neko nav teikuši)

Un tā tālāk. Īsumā - florbols ir aktuāls vienam konkrētam reģionam (un pat ne visai Eiropai, bet tikai tās ledushokeja daļai), tāpēc tam ir ĻOTI TĀLU no OS.
Florbolam- prasmes neatbilst profesionālam sporta veidam!
Līdzīgi ar lauka hokeju, bet tas ir daudz izplatītāks!
, 2016-08-04 09:04, pirms 9 gadiem
erudīts007 rakstīja: Pilnīgs sviests! Vēl OS vajadzetu ''iestumt'' āmfutbolu,kriketu un snūkeru,tad olimpiskās spēles pārvērtisies pilnibā par cirku!
Snūkers ir izteikta prasmju spēle ar lielu psiholoģisko elementu. Žēl, ka to augstākajā līmenī spēlē, cik zinu, vien briti (vai bijušās britu kolonijas) un daži aziāti. Amfucis, ja liela daļa pasaules to spēlētu, vsp būtu episka un asiņaina cīņa par medaļām.
, 2016-08-04 09:14, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Florbolam- prasmes neatbilst profesionālam sporta veidam!
Līdzīgi ar lauka hokeju, bet tas ir daudz izplatītāks!
Par tām prasmēm... nu... kā tad būtu jāspēlē florbols, lai tas atbilstu? Es, teikšu godīgi, tik līdz galam to apzīmējumu nesaprotu.
, 2016-08-04 09:22, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Snūkers ir izteikta prasmju spēle ar lielu psiholoģisko elementu. Žēl, ka to augstākajā līmenī spēlē, cik zinu, vien briti (vai bijušās britu kolonijas) un daži aziāti. Amfucis, ja liela daļa pasaules to spēlētu, vsp būtu episka un asiņaina cīņa par medaļām.
Amfutbola problēma nav sporta izplatība kā tāda, jo to pasaulē spēlē 71 valsts, t.i., vairāk nekā to pašu florbolu un tuvu minimālajām OS prasībām (5 kontinento ar ir).

Lielākā problēma ir tajā, ka prasmju līmenis ir ļoti dažāds. Tā nosacīti, pat visas pasaules superizlase būs pilnīgi nekonkurētspējīga pret ASV izlases 10. sastāvu vai Kanādas izlases 5. sastāvu (izejot no teorētiski maksimāli labākajiem iespējamajiem sastāviem).
, 2016-08-04 09:46, pirms 9 gadiem
Strītbolu ar varēja iekļaut!
, 2016-08-04 10:02, pirms 9 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Labāk būtu iekļāvuši florbolu
Ja florbolu spēlētu tik masveidīgi, lai to iekļautu, Tev vairs nebūtu intereses par to, jo Latvija rangā būtu stipri zemāk, nekā tagad
, 2016-08-04 10:12, pirms 9 gadiem
Karatē iekļāva, lai Japāņiem vairāk medaļu? Vasaras spēles ar katru gadu kļūst lielāks cirks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-08-04 10:23, pirms 9 gadiem
a kur florbols ??? tas parāda cik vasaras olimpiāde ir garlaicīgākā atšķirība no ziemas
, 2016-08-04 10:30, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Karatē iekļāva, lai Japāņiem vairāk medaļu? Vasaras spēles ar katru gadu kļūst lielāks cirks.
Karatē PČ nebūt ne vienmēr Japāna ir pirmā pēc medaļu skaita vai zelta medaļām (Top 3 gan ir katru gadu).

Tas ir tāds pats mīts kā ASV dominance beisbolā, lai arī nozīmīgākajos turnīros parasti uzvar pavisam citas komandas.
, 2016-08-04 10:38, pirms 9 gadiem
Nesaprotu, par ko cilvēki tik traki satraukušies, ka iekļauj kkādus tur sporta veidus, kas viņus neinteresē. Varētu padomāt, ka kāds ar varu spiež viņus skatīties- ja neskatīsies sērfošanu, tad nevarēsi skatīties 100m finālu ja būs iespēja, tad labprāt paskatītos ikvienu no jauniekļautajiem sporta veidu. Vismaz priekš manis tieši tāpēc OS ir interesanta, ka tur ir tik daudz un dažādu sporta veidu, kurus ikdienā nekad neskatītos.
, 2016-08-04 11:46, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Nesaprotu, par ko cilvēki tik traki satraukušies, ka iekļauj kkādus tur sporta veidus, kas viņus neinteresē. Varētu padomāt, ka kāds ar varu spiež viņus skatīties- ja neskatīsies sērfošanu, tad nevarēsi skatīties 100m finālu ja būs iespēja, tad labprāt paskatītos ikvienu no jauniekļautajiem sporta veidu. Vismaz priekš manis tieši tāpēc OS ir interesanta, ka tur ir tik daudz un dažādu sporta veidu, kurus ikdienā nekad neskatītos.
Kāpostu skābēšanas sacensības tu arī skatītos?
, 2016-08-04 12:12, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Nesaprotu, par ko cilvēki tik traki satraukušies, ka iekļauj kkādus tur sporta veidus, kas viņus neinteresē. Varētu padomāt, ka kāds ar varu spiež viņus skatīties- ja neskatīsies sērfošanu, tad nevarēsi skatīties 100m finālu ja būs iespēja, tad labprāt paskatītos ikvienu no jauniekļautajiem sporta veidu. Vismaz priekš manis tieši tāpēc OS ir interesanta, ka tur ir tik daudz un dažādu sporta veidu, kurus ikdienā nekad neskatītos.
Mani absolūti neinteresē krikets un karate, bet neredzu problēmu tos iekļaut OS. Piekrītu tev, ka OS vajadzētu būt plaši pārstāvētām sporta veidu ziņā. Bet ar sērfošanu gan man ir liela problēma, jo neredzu to kā sportu, turklāt tas paskaidrojums, kāpēc to iekļauj, ir stipri smieklīgs un būtībā parāda, ka paši OS funkcionāri to neuztver kā nopietnu sportu, bet gan vairāk kā dzīvesveidu.
, 2016-08-04 12:32, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja florbolu spēlētu tik masveidīgi, lai to iekļautu, Tev vairs nebūtu intereses par to, jo Latvija rangā būtu stipri zemāk, nekā tagad
Kur loģika? Ja pēkšņi florbols kļūs masveidīgs , Latvija pēkšņi paliks vājāka?
, 2016-08-04 12:37, pirms 9 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Kur loģika? Ja pēkšņi florbols kļūs masveidīgs , Latvija pēkšņi paliks vājāka?
Florbolā ir tika dažas spēcīgās komandas pasaulē. Nav normāli, ja piektās vietas ieguvēje nekādīgi netiek galā ar trešās vietas ieguvēju.
, 2016-08-04 12:50, pirms 9 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Kur loģika? Ja pēkšņi florbols kļūs masveidīgs , Latvija pēkšņi paliks vājāka?
Kvantitatīvam uzlabojumam agri vai vēlu nāk arī kvalitatīvs uzlabojums un tās valstis, kurām cilvēkresursu un zināšanu ir vairāk, progresēs.

Tas nenozīmē, ka Latvija noteikti zaudēs savas pozīcijas, taču tas noteikti norāda uz to, ka šīs pozīcijas saglabāt būs DAUDZ grūtāk.
, 2016-08-04 12:51, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Kāpostu skābēšanas sacensības tu arī skatītos?
Vai tas būtu sporta veids? Man gan vairāk velk uz kulināriju. Tāds draudzīgs ieteikums- absurdu piemēru piesaukšana tavu nostāju citu acīs nestiprina.
, 2016-08-04 12:58, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Mani absolūti neinteresē krikets un karate, bet neredzu problēmu tos iekļaut OS. Piekrītu tev, ka OS vajadzētu būt plaši pārstāvētām sporta veidu ziņā. Bet ar sērfošanu gan man ir liela problēma, jo neredzu to kā sportu, turklāt tas paskaidrojums, kāpēc to iekļauj, ir stipri smieklīgs un būtībā parāda, ka paši OS funkcionāri to neuztver kā nopietnu sportu, bet gan vairāk kā dzīvesveidu.
Mazliet padomāju un nonācu pie jautājuma- ja skatāmies ta vispārīgi, tad ar ko sērfošana tik ļoti atšķiras no, piemēram, snova rampas ziemas spēlēs? Vai jebkura cita triku vai daiļsporta, kas iekš OS nebūt nav mazums. Un vai tad teju jebkuram profesionālam sportistam viņa sporta veids nav dzīvesveids? Kkādiem formulējumiem un izteikumiem ieteiktu nepiešķirt tik lielu nozīmi, bet vairāk priecāties par dažādību, ko piedāvā OS
, 2016-08-04 13:43, pirms 9 gadiem
Gribētos jau arī florbolu. Domāju ka arī būs ar laiku-strauji aug šī sporta veida popularitāte pasaulē.
, 2016-08-04 14:29, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Gribētos jau arī florbolu. Domāju ka arī būs ar laiku-strauji aug šī sporta veida popularitāte pasaulē.
Popularitātes straujais kāpums ne vienmēr ir viennozīmīgi vērtējams, jo, florbols, kā salīdzinoši jauns un pasaulē maz zināms sporta veids šajā rādītājā vienmēr būs ar labāku dinamiku, nekā, teiksim, futbols, ko tāpat spēlē visā pasaulē.

Objektīvos rādītājus skatoties un salīdzinot tos ar citiem sporta veidiem, kas tikko ir iekļuvuši vai iekļūs OS progrmmā, tad jāsaka, ka florbolam ir ĻOTI, ĻOTI tālsceļš ejams.

Florbolu pasaulē spēlē aptuveni 300 tūkstoši cilvēku (reģistrētie spēlētāji).
Regbiju - 4.5 miljoni (faktiski skaitlis ir lielāks, jo regbijs ir amatieru sports un tur, kā jau pie amatieriem, ir grūti vest precīzu statistiku).
Beisbols - 15 miljoni TIKAI ASV. Pieskaitot Centrālameriku, Kanādu, Āziju, Okeāniju nu un Eiropu tas skaitlis būs vēl graujošāks.

Īsāk sakot - florbols ir 15 reizes mazāk izplatīts nekā regbijs un kādas 100 reizes mazāk izplatīts nekā beisbols.

Atkārtošos un teikšu, ka florbols ir interesants tikai tai Eiropas daļai, kurā ir ledus hokejs, pasaules līmenī tas ir absolūts lokālsports tāpat kā kaut kāda čukču spēka cīņa. Un pārredzamā nākotnē, ja vien neatnāks kāds ļoti bagāts un prātu izkūkojis florbola entuziasts, nekas nemainīsies, jo pasaulei nemaz nav vajadzības pēc šāda sporta, jo ir hokejs uz ledus un lauka hokejs.
, 2016-08-04 14:54, pirms 9 gadiem
pleesonja rakstīja: Florbolā ir tika dažas spēcīgās komandas pasaulē. Nav normāli, ja piektās vietas ieguvēje nekādīgi netiek galā ar trešās vietas ieguvēju.
Basii otraas vietas ieguveeji nekadigi netiek galaa ar pirmo vietu
, 2016-08-04 14:57, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Mani absolūti neinteresē krikets un karate, bet neredzu problēmu tos iekļaut OS. Piekrītu tev, ka OS vajadzētu būt plaši pārstāvētām sporta veidu ziņā. Bet ar sērfošanu gan man ir liela problēma, jo neredzu to kā sportu,
daudz lielaks SPORTS jau ir neka, piem. golfs
, 2016-08-04 15:19, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Mazliet padomāju un nonācu pie jautājuma- ja skatāmies ta vispārīgi, tad ar ko sērfošana tik ļoti atšķiras no, piemēram, snova rampas ziemas spēlēs? Vai jebkura cita triku vai daiļsporta, kas iekš OS nebūt nav mazums. Un vai tad teju jebkuram profesionālam sportistam viņa sporta veids nav dzīvesveids? Kkādiem formulējumiem un izteikumiem ieteiktu nepiešķirt tik lielu nozīmi, bet vairāk priecāties par dažādību, ko piedāvā OS
Svarīga atšķirība man liekas ir tā (un es runāju kā sērfošanas nezinātājs), ka sērfošanā tomēr netiek taisīti nekādi advancēti triki, kā piruetes, salto utt. Tur tu palien zem viļņa un... viss? Turklāt ūdens viļņus nevar paredzēt, tātad spēles laukums pat nav vienlīdzīgs visiem. Dzīvesveids jau protams sports ir visiem profiem, bet te ir runa par vairāk hobiju, kas nāk līdzi nevis kā tavs darbs, bet gan kā pieeja dzīvei - relaksēta, jautra, jauneklīga utt. jeb kā es rakstīju - yo bro hipsteru stereotips par sērfotājiem kā garmatainiem zāles kurītājiem, kuriem laicīgās dzīves aktualitātes ir pie kājas. Tā kā neuzskatu, ka ir korekti salīdzināt sērfošanu ar tevis nosauktajiem sportiem.
, 2016-08-04 15:22, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Varēja iekļaut biljardu, šautriņas, zolīti un monopolu!
Nezinu, kā zolītē u.tml., bet daļa no šautriņu metēju iemaksātajām dalības maksām katrās pasaules reitinga sacensībās aiziet virzībai uz olimpiskajām spelēm, ta ka, kādā dienā sagaidīsi vēl vienu diskutējamu sporta veidu
, 2016-08-04 15:24, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: daudz lielaks SPORTS jau ir neka, piem. golfs
Var jau būt, ka balansēšana uz dēļa ūdenī ir lielāks sports par daudzos sportos ļoti svarīgo tā saucamo hand-eye coordination, kas ir golfa pamatā.
, 2016-08-04 18:15, pirms 9 gadiem
Man personīgi nav nekas pret florbolu, bet viņi paši labi zin 3 galvenās problēmas kāpēc sporta veidu neiekļauj OS:
1) Jau iepriekš diskusijās minētais obligātais valstu pārstāvniecību un kontinentu skaits Vasaras OS (pieņemu, ka drīzumā šī problēma varētu tikt atrisināta);
2) Pārāk mazs ir medaļu pretendentu skaits, t.i. par zeltu vienmēr cīnās Somija un Zviedrija, bet bronzu sadala Šveice vai Čehija. Latvija, Norvēģija un Vācija ir tuvumā, bet citas valstis nav vēl tik konkurētspējīgas. Nedomāju, ka SOK un OS grib nonākt līdzīgā situācijā kādā ir ZOS, kad hokejā par zeltu sievietēm cīnās tikai Kanāda ar ASV (pavisam cita lieta ir ar vīru hokeju!)
3) Iespējams lielākā problēma ir tā, ka florbolā ir liels dalībnieku skaits komandā, taču Vasaras OS kopējais limits ir 10 tk. sportistu. Šo ciparu SOK nedrīkst pārkāpt, jo tā ir viena no svarīgākajām prasībām pret organizatoriem. Tieši tāpēc arī pastāv diskusijas par atsevišķu sporta veidu iekļaušanu zem ZOS, jo tur kvota ir ar lielu rezervi!
, 2016-08-04 19:01, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par tām prasmēm... nu... kā tad būtu jāspēlē florbols, lai tas atbilstu? Es, teikšu godīgi, tik līdz galam to apzīmējumu nesaprotu.
Jebkurš profesionāls hokejists- varētu būt top florbolists, bet vai varētu būt otrādi?
, 2016-08-04 19:16, pirms 9 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Kur loģika? Ja pēkšņi florbols kļūs masveidīgs , Latvija pēkšņi paliks vājāka?
a varbūt citi paliks stiprāki, dooh.
, 2016-08-04 19:27, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkārtošos un teikšu, ka florbols ir interesants tikai tai Eiropas daļai, kurā ir ledus hokejs, pasaules līmenī tas ir absolūts lokālsports tāpat kā kaut kāda čukču spēka cīņa. Un pārredzamā nākotnē, ja vien neatnāks kāds ļoti bagāts un prātu izkūkojis florbola entuziasts, nekas nemainīsies, jo pasaulei nemaz nav vajadzības pēc šāda sporta, jo ir hokejs uz ledus un lauka hokejs.
Amfutbols interesē tikai amerikāņus,jo viņiem piemīt tendence pat no sava pirdiena uztaisīt lielu šovu
Ja čukčiem būtu tikpat daudz naudas tad arī čukču spēka cīņa būtu tāda pat klaunāde
Lai kā amīšu naudas maisi nopūlas viņu mēsls popularitāti pasaulē negūst,izņemot dažus īpatņus
, 2016-08-05 10:59, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Jebkurš profesionāls hokejists- varētu būt top florbolists, bet vai varētu būt otrādi?
ĻOTI skaļš un nez vai pamatots apgalvojums.