Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:102, Did:0, useCase: 3

Feivors Maduka sestdien varētu debitēt Latvijas regbija izlasē

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Feivors Maduka sestdien varētu debitēt Latvijas regbija izlasē
Feivors Maduka. Foto: Zigismunds Zālmanis, LRF

Latvijas regbija izlase atguvusies pēc sāpīgās neveiksmes Budapeštā un gatavojas sestdienas spēlei pret Zviedriju, kas notiks Slokas stadionā Jūrmalā. Mūsu izlases sastāvā būs papildinājumi - pievienosies izlases visu laiku rezultatīvākais spēlētājs Roberts Džo Davidsons, varētu debitēt kādreizējais Anglijas jaunatnes izlašu spēlētājs Feivors Maduka.

"Ungārija bija nopietni gatavojusies spēlei. Viņu aizsardzība spēles pirmajā daļā mūs nedaudz izsita no līdzsvara, turklāt paši pieļāvām tehnisko brāķi," cikla pirmo spēli atceras Latvijas izlases treneris Kristaps Staņa. "Pirmās 20 minūtes netikām spēlē, pēc tam aptuveni 40 minūtes meklējām savu spēli, bet beigās jau atradām risinājumu. Tā varējām darboties visu spēli, bet nebijām morāli nobrieduši, ka ungāri var izrādīt tik jaudīgu pretestību. Mācība visiem, ka katrai spēlei jāpieiet ar pilnu atbildību."

Pirms divām nedēļām notikušajā pirmajā Eiropas čempionāta pirmās konferences Ziemeļu divīzijas cikla spēlē mūsu izlase ar rezultātu 13:38 viesos sāpīgi kapitulēja Ungārijai.

Staņa: "Tā kā tika patērēts daudz spēka, pēc šīs spēles puišiem iedevām pietiekami ilgu laiku, lai sadziedētu traumas. Tālāk notika divi treniņi manā vadībā, strādājot pie spēles tempa palielināšanas un rakiem. Tagad pievienosies arī galvenais treneris, kurš rūpīgi izanalizējis Zviedrijas spēles modeli un uzliks akcentus, kāda būs mūsu spēle. Ir jāspēj dziļi sevī atrast tādu gatavību, kā pavasarī sākām spēli pret Dāniju. Treneris visu laiku uzsver, ka gribam 80 minūtes aizvadīt tādā intensitātē, kādas bija pirmās desmit pret Dāniju. Pret Norvēģiju to īsti nespējām realizēt, jo pirmais puslaiks bija spēles meklēšana un tikai otrajā daļā nodrošinājām uzvaru, bet pret Ungāriju jau nācās zaudēt. Šāda intensitāte jānodrošina no pirmās līdz astoņdesmitajai minūtei. Paātrināsim izspēļu tempu un arī spēlētāju pārvietošanos laukumā, atsevišķām pozīcijām tiks doti konkrēti uzdevumi."

Aizraujošā spēle pret Zviedrijas izlasi sestdien Slokas stadionā sāksies plkst. 15:00, to tiešraidē translēs Sportacentrs.com TV kanāls. Līdz ar to pirms došanās uz stadionu līdzjutējiem būs iespējams redzēt arī Pasaules kausa pusfināla maču starp Angliju un Jaunzēlandi.

"Izmaiņas sastāvā vēl precizēsim, ļoti iespējams, dažiem spēlētājiem nāksies pamainīt savas pozīcijas, lai viņi spēlētu sev parocīgāku, brīvāku, atvērtāku spēli. Līdz ar to paralēli pozīcijas mainīsies arī citiem, lai viņi spētu nodrošināt spēles modeli. Vienīgi cīņas pozīcijā sastāvs paliks nemainīgs," pauž Latvijas izlases treneris, atklājot, ka komandai pievienosies Roberts Džo Davidsons, kurš pavasarī kļuva par visu laiku rezultatīvāko valstsvienības spēlētāju. Arī viņam varētu tikt pamainīta laukuma pozīcija. Iespējams, ka sestdien izlasē debitēs kādreizējais Anglijas jaunatnes izlašu spēlētājs Feivors Maduka, kurš jau ilgu laiku studē mūsu valstī. "No janvāra mainās starptautiskie noteikumi, ka spēlētājam valstī jābūt nodzīvojušam nevis trīs, bet jau piecus gadus. Ja gribam, lai viņš var pārstāvēt izlasi pavasara ciklā, debitēt nepieciešams tagad. Viņš var nest savu labumu. Feivors ar mums trenējās jau pirms spēles pret Ungāriju, tomēr tad spēlēt neļāva trauma, kā arī mums visas pozīcijas bija nosegtas. Tagad pēc rokādēm viņš varētu debitēt."

Izmantotie resursi:
rugby-latvia.lv

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:48, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pats vispirms uz sevi paskaties. Man tādas aizdomas, ka tev nacionālisms saistās ar patriotismu.
Nacionālisms nesaistās ar patriotismu?
Jēziņ..

  -1 [+] [-]

, 2019-10-24 15:48, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Atkal tu izlobi vienu daļu kam nepiekrīti un uz pārējo neatbildi. Tad Latvijai ir jānorobežojas no citām ES valstīm? Sāksim izolacionismu?
es ar konkrēti tevi šeit neesmu diskutējis, neesmu tev uzdevis jautājumus un jautājumus saņēmis, tikai izteicis repliku par Kurzemes hercog. kolonijām.
uz pat nezinu, kas tu esi, tāpēc man pajāt uz taviem uzskatiem.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-24 15:48, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: man nav aizdomas, es esmu pārliecināts ka tu nejēdz kas ir nacionālisms, tev tas ir dēmons ar kuru tavu tēti baidīja skolā, darbā un partijā
To tu klaji demonstrē. Pie tam, tevis piesauktās krievijas labākajā stilā....To ir tik grūti saprast, ka tā ir ideoloģija, pēc ka tiek veidota politika un netiek ņemta tautas labklājība vērā?

  -2 [+] [-]

, 2019-10-24 15:49, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Nacionālisms nesaistās ar patriotismu?
Jēziņ..
Nacionālisms un patriotisms ir divas dažādas lietas, lūdzu nejauciet

Viens no pēdējā laika spilgtākajiem piemēriem, ir viesstrādnieku ievešana. Nacionālisms ir pret to. Kamēr, ja skatāmies, kas ir labāk valsts tautsaimniecībai, tad viņi būs jāieved. Nacionālisms ir vērsts uz sevi, kamēr ir jautājumi, kuri ir pret labklājību.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 15:50, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Piekrītu, tai pašā laikā arī ļoti ceru, ka sapratīsi, ka no čiepinas vēdera izlīdis mērkaķis arī ir mērkaķis, nevis Lettiņš!
Ja tēvs krievs, māte latviete, tad kas ir bērns? Vai Polis un Lietuviete, dzīvojot Latvijā lielāko dzīves daļu, piedzemdē bērnu ?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 15:50, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Piekrītu, tai pašā laikā arī ļoti ceru, ka sapratīsi, ka no čiepinas vēdera izlīdis mērkaķis arī ir mērkaķis, nevis Lettiņš!
Ja viņs te ir dzimis un audzis, ir pilsonis, izskolojies Prizmā un tiek valsts izlasē, tad man nav iebildumu ka viņs tur spēlē, ja reiz čiepiņai tā bij savulaik samisējies, nav Latvijā likums, kurš ierobežo pilsoņus dēļ rases.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 15:50, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nacionālisms un patriotisms ir divas dažādas lietas, lūdzu nejauciet
Dažādi jēdzieni, bet pateikt, ka tie nav saistīti ir diezgan dīvaini, gribētu tad dzirdēt skaidrojumus.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:50, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Piekrītu, tai pašā laikā arī ļoti ceru, ka sapratīsi, ka no čiepinas vēdera izlīdis mērkaķis arī ir mērkaķis, nevis Lettiņš!
Definē, kas ir letiņš... tā ir tikai sniegbalta ādas krāsa?

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:51, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nevajag pārspīlēt. Es arī uzskatu, ka nacionālajās izlasēs jāspēlē valsts pilsoņiem. Naturalizācija to visu padaru "klubveidīgu". Bet ir pieļaujami izņēmumi, kur ilgstoši uztoroties valstī, tādējādi integrējoties vajadzētu atļaut pārstāvēt jauno valsts izlasi. Otra puse ir tas, ka lai turētu līmeni līdzi citām izlasēm, kas naturalizē padara šo par ļoti kompleksu jautājumu. Ja mums nav vajadzīgi augstvērtīgi panākumi regulāri, tad varam iztikt bez naturalizācijas.
es jau atbildēju uz šo jautājumu...
es sākumā it kā nebiju pret!
bet man ļoti nepatīk iepriekšējie naturalizētie krievvalodīgie vai amerikāņi, kas tā arī nav iemācījušies vismaz valsts valodu...

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:51, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nebrauc auzās izvelkot vienu greizu piemēru, tikpat labi paņemsim Skandināvus, Jaunzēlandi, Koreju....Un neizvelc greizus secinājumus. Nav labi.
Tu pats vēlc greizus piemērus! UN kas tad Somija nav nacionāla valsts!?? Vēl jau ir. Tu esi īstens globālisma produkts! Un Tu nepateici, kādas Latvijas patriots esi.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:51, pirms 5 gadiem
Argonauts rakstīja: uz pat nezinu, kas tu esi, tāpēc man pajāt uz taviem uzskatiem.
Tad jāj tālāk un neatbildi uz maniem komentāriem

  -1 [+] [-]

, 2019-10-24 15:52, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Ja viņs te ir dzimis un audzis, ir pilsonis, izskolojies Prizmā un tiek valsts izlasē, tad man nav iebildumu ka viņs tur spēlē, ja reiz čiepiņai tā bij savulaik samisējies, nav Latvijā likums, kurš ierobežo pilsoņus dēļ rases.
Po barabanu LR likumi, tas ir pretrunā ar Māti-Dabu, kuras likumi ir miljards reizes aktuālāki par kaut kādu tur nožēlojamu jurispudenci

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:52, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: To tu klaji demonstrē. Pie tam, tevis piesauktās krievijas labākajā stilā....To ir tik grūti saprast, ka tā ir ideoloģija, pēc ka tiek veidota politika un netiek ņemta tautas labklājība vērā?
es redzu ka tu nejēdz ko runā un raksti fufeli. esmu to jau rakstījis vairākas reizes, tev vēl nav miera. tu nejēdz par ko tu runā, tas ir noskaidrots.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es jau atbildēju uz šo jautājumu...
es sākumā it kā nebiju pret!
bet man ļoti nepatīk iepriekšējie naturalizētie krievvalodīgie vai amerikāņi, kas tā arī nav iemācījušies vismaz valsts valodu...
Pilnīgi piekrītu tev

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 15:52, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nacionālisms un patriotisms ir divas dažādas lietas, lūdzu nejauciet

Viens no pēdējā laika spilgtākajiem piemēriem, ir viesstrādnieku ievešana. Nacionālisms ir pret to. Kamēr, ja skatāmies, kas ir labāk valsts tautsaimniecībai, tad viņi būs jāieved. Nacionālisms ir vērsts uz sevi, kamēr ir jautājumi, kuri ir pret labklājību.
tev vācijā dzīvot vajadzētu! Viņiem šāda politika bija - atvērtās durvis. veicināt imigrāciju utt. Taga tur turku veseli miljoni un tagad arī Arābi citi veseliem bariem plūst!

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:53, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ja Lielbritānija aizies, tas nebūs nekas labs priekš ES.
ES bez Lielbritānijas iztiks vieglāk nekā L/B bez ES. Jau tagad daudzi starptautiski uzņēmumi iet prom no L/B. L/B sadārdzināsies daudzas preces, jo būs jāmaksā muitas nodevas un var pagarināties piegādes ceļi.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:53, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Dažādi jēdzieni, bet pateikt, ka tie nav saistīti ir diezgan dīvaini, gribētu tad dzirdēt skaidrojumus.
Nedaudz neprecīzi izteicos, bet tas būtību nemaina.

Nacionālisms ir politiska ideoloģija, kas nav spējīga eksistēt dažādu ekonomisko un politisko formu ietvaros, kamēr patriotisms ir spējīgs eksistēt praktiski jebkuros apstākļos un, kas pats galvenais, nav vērsts tikai uz iekšieni.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:54, pirms 5 gadiem
Redz, manā skatījumā, balts, melns orandzs, krievs vai nigērietis, vienalga ir iebraucējs un trijos vai piecos gados to, ka vins der izlasei un valstij pierādīt nevar

  -1 [+] [-]

, 2019-10-24 15:54, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ja tēvs krievs, māte latviete, tad kas ir bērns? Vai Polis un Lietuviete, dzīvojot Latvijā lielāko dzīves daļu, piedzemdē bērnu ?
Nav šķirbas starp tautām Baltās Rases ietvaros, šķirba ir starp rasēm, kuras nedrīkst jaukt!

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:54, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es redzu ka tu nejēdz ko runā un raksti fufeli. esmu to jau rakstījis vairākas reizes, tev vēl nav miera. tu nejēdz par ko tu runā, tas ir noskaidrots.
Rebel! Tu lieto vārdu - tautas labklājība. Kādas tautas!? Tu tak esi pret nacionalismu. Tad kā var būt runa par tautu - latviešu tautu?!

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:54, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es redzu ka tu nejēdz ko runā un raksti fufeli. esmu to jau rakstījis vairākas reizes, tev vēl nav miera. tu nejēdz par ko tu runā, tas ir noskaidrots.
Tu neesi pilnīgi nekā pateicis, es esmu teicis arī par ekonomiku, arī par augstskolām, kamēr Tu pasaki pilnīgi neko, tikai to, uz ko esmu spiests atkārtoties.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:55, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nedaudz neprecīzi izteicos, bet tas būtību nemaina.

Nacionālisms ir politiska ideoloģija, kas nav spējīga eksistēt dažādu ekonomisko un politisko formu ietvaros, kamēr patriotisms ir spējīgs eksistēt praktiski jebkuros apstākļos un, kas pats galvenais, nav vērsts tikai uz iekšieni.
Kur šo mācījies?!? Eskperts liels!!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-24 15:55, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ja Lielbritānija aizies, tas nebūs nekas labs priekš ES.
ja Lielbritānija aizies no ES, tad tā nebūs vienīgā. Vēl ir vairākas savienības valstis, kurām ļoti nepatīk Briseles birokrātu un welcomistu autoritārā politika, tolerastijas uzspiešana, bīdīšana uz Eiropas federāciju un neatkarīgo valstu suverenitātes būtisku ierobežošanu utml.
ES nav absolūtā panaceja Eiropas problēmu risināšanā, ja pašķīdīs šī savienība, vietā var nākt cita, kura vairāk respektētu nāciju un valstu suverenitāti, vai arī vairākas lielas reģionālās valstu savienības.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-24 15:55, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nav šķirbas starp tautām Baltās Rases ietvaros, škirba ir starp rasēm
Ūja, salīdzini kuslos latviešus ar karstasinīgajiem dienvidslāviem.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:55, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: tev vācijā dzīvot vajadzētu! Viņiem šāda politika bija - atvērtās durvis. veicināt imigrāciju utt. Taga tur turku veseli miljoni un tagad arī Arābi citi veseliem bariem plūst!
nebija tāda poltika uz nelegaliem migrantiem un legali tu vari jebkur braukt, tostarp šeit.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:56, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ja tēvs krievs, māte latviete, tad kas ir bērns? Vai Polis un Lietuviete, dzīvojot Latvijā lielāko dzīves daļu, piedzemdē bērnu ?
zini, to nolems pats bērns kad pieaugs. Tur dažādas situācijas, es pats jauktenis, bet uzaugu kā latvietis un man nekad nav bijis par šo jautājums, bet bija nesen saruna ar meiteni, kas no mazām dienām uzauga Īrijā, domā angliski, vecāki latvieši, viņai pat ir sava identitātes krīze, prasa man kas vina ir, es teicu ka pagaidām latviešu izcelsmes īriete, bet tas var mainīties

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:56, pirms 5 gadiem
Rebel! Kādas Latvijas patriots esi??? Nu atbildi?!

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:56, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: Rebel! Tu lieto vārdu - tautas labklājība. Kādas tautas!? Tu tak esi pret nacionalismu. Tad kā var būt runa par tautu - latviešu tautu?!
Tu esi galvu atsitis, vai kas ar tevi?

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:56, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nav šķirbas starp tautām Baltās Rases ietvaros, šķirba ir starp rasēm, kuras nedrīkst jaukt!
Pilnigas mulkības.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:57, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: Kur šo mācījies?!? Eskperts liels!!
Tā ir elementāra lieta, ko tev vajadzētu saprast un nošķirt.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:57, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Po barabanu LR likumi, tas ir pretrunā ar Māti-Dabu, kuras likumi ir miljards reizes aktuālāki par kaut kādu tur nožēlojamu jurispudenci
nu kā redzi, māte daba tīri labi piecieš starprasu dzimumaktu, lai kā tev tas nepatiktu

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:57, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: zini, to nolems pats bērns kad pieaugs. Tur dažādas situācijas, es pats jauktenis, bet uzaugu kā latvietis un man nekad nav bijis par šo jautājums, bet bija nesen saruna ar meiteni, kas no mazām dienām uzauga Īrijā, domā angliski, vecāki latvieši, viņai pat ir sava identitātes krīze, prasa man kas vina ir, es teicu ka pagaidām latviešu izcelsmes īriete, bet tas var mainīties
Vai nebūtu vieglāk, ja tas vairs nebūtu svarīgi? Drīzumā pieaugs tā saucamie Erasmus babies, kas ir dažādu tautu vecāki, kas visticamāk dzīvos vēl citā valstī. Ir forši, ja tev ir kādas saknes ko atcerēties, bet tam nevajadzētu noteikt to, kas TU esi.

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:58, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: nebija tāda poltika uz nelegaliem migrantiem un legali tu vari jebkur braukt, tostarp šeit.
kur es rakstīju nelegāla imigrācija?!???
Tu ko. Es Tev parādiju valsts paraugu, kurā tikai apspiests nacionālisms.
Bija atvērto durvju politika, kas veicināja imigrāciju - tādēļ sabrauca turki, tagad veselu baru bēgļu atplestām rokām saņēma. Tādēļ jau tur ir Muhameds populārākais vīrieša vārds!

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:58, pirms 5 gadiem
amurs.007 rakstīja: ehh, šobrīd brīnāmies, ka melns Latvietis. bet pēc 15-20gadiem tas būs normāli. valjigaas un letaas ciepinjas, kas par kapeikām apprecēja (da pie di....as ko) no trešajām valstīm, to sekmees nākotne. šis nau jāsaprot burtiski, bet logiski domājošs cilvēks, domu sapratis. tāpēc priecājamies par sportu, kas mums visiem ļoti patik!!!
jau tgd kad sabrauc tatieši uz atvaļinājumu.. sīkie kā šokolādes...

  +2 [+] [-]

, 2019-10-24 15:58, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nu kā redzi, māte daba tīri labi piecieš starprasu dzimumaktu, lai kā tev tas nepatiktu
Pieciesh arī viendzimuma aktus.