Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:102, Did:0, useCase: 3

Velsa trillerī izrauj uzvaru pār mazākumā spēlējušo Franciju

Juris Miņins
Juris Miņins

Velsa trillerī izrauj uzvaru pār mazākumā spēlējušo Franciju
Foto: AFP/Scanpix

Velsas izlase 2019. gada Pasaules kausa finālturnīra ceturtdaļfināla mačā, spēles ievadā nonākot iedzinējos ar 12 punktu deficītu, prata atspēlēties un mača izskaņā izrāva uzvaru pār mazākumā esošo Francijas valstsvienību – 20:19.

Lai arī Velsas izlase tika uzskatīta par spēles favorītiem, kā arī pašā pirmajā mača uzbrukumā viņi nokļuva dziļi Francijas ieskaites zonā, pirmais puslaiks pagāja pēc Francijas scenārija, jo savā pirmajā uzbrukumā, kurš veidojās gluži tā kā francūžiem ir parocīgi, t.i., haotiski un ātri, Sebastjans Vahamahina nogādāja bumbu ieskaites zonā. Romana Ntamaka sitiens pa vārtiem gan nebija veiksmīgs, taču "Les Bleus" parādīja, ka viņi nedomā sēdēt rokas klēpī salikuši un ir gatavojušies šim mačam, zinot kā uzlauzt Velsas aizsardzību.

Nepagāja ilgs laiks kad jau Šarls Oviljons noslēdza ātro uzbrukumu, kas ļāva francūžiem baudīt jau 12 punktu pārsvaru un likās, ka šī spēle varētu nokopēt šī gada Sešu nāciju kausa izcīņas maču, kur francūži puslaiku noslēdza ar vadību 16:0.

Vorena Getnelda vadītā vienība gan ko tādu nepieļāva, jo Ārons Vainraits izmantoja Francijas izlases vājo punktu, t.i., koncentrācijas zudumu un izveidoja bīstamu uzbrukumu "no nekā", tika pie bumbas un neviena netraucēts to arī aiznesa līdz ieskaites zonai. Savukārt vēl dažas minūtes vēlāk Dens Bigars rezultāta starpību samazināja līdz diviem punktiem, realizējot sodu.

Tiesa, atspēlēties "Pūķiem" pirmajā puslaikā nebija lemts, jo Ross Moriartijs tika sodīts ar dzelteno kartīti, atstājot Velsu mazākumā, ko izmantoja Virimi Vakatava un visa Francijas izlase, gūstot piezemējumu. Tiesa, šīs desmit minūtes varēja izvērsties vēl bēdīgākas Britu salu izlasei, jo Francija sarīkoja pamatīgu spiedienu uz viņu laukuma pusi, taču gan velsiešu aizsardzība, gan francūžu paviršums neļāva rezultātam mainīties.

Jāsaka, ka, ja pirms spēles runāja par Velsas favorītu statusu un to, ka viņi ar savu "Getlendbolu" varētu "nospiest" Franciju, laukumā viss izskatījās pretēji, jo pirmajā puslaikā toni noteica Francijas uzbrukums, tāpēc arī loģiska bija "Les Bleus" vadība, kā arī bumbas un laukuma kontroles pārsvars.

Otrajā puslaikā Francija turpināja spēlēt savu uzbrukuma regbiju, taču 49. minūtē notika neatgriežamais – Vahamahina, spēlējot molā, divreiz diezgan rupji pārkāpa noteikumus, tāpēc Džeko Peipers ilgi nedomāja un, noskatoties video atkārtojumu, parādīja sarkano kartīti, atstājot Franciju mazākumā.

Protams, ka pēc šāda pavērsiena spēles raksturs mainījās, t.i., komandas sāka spēlēt taktiskāk un mierīgāk, jo Francija vairs nespēja izveidot tik spēcīgus uzbrukumus, bet Velsa, lai arī trīs punktus atspēlēja, īsti nespēja parādīt savu spēli un pieļāva sev neraksturīgas kļūdas.

Tiesa, galveno šī mača kļūdu pieļāva Francija, kad, pēc tam kā velsieši bija tiešā ieskaites zonas tuvumā nospēlējuši uz priekšu, viņi grupcīņā zaudēja bumbu un tas ļāva Rosam Moriartijam piezemēt bumbu un reabilitēties par iepriekš nopelnīto dzelteno kartīti, bet Dens Bigars, esot precīzs realizācijas sitienā, izvirzīja Velsu vadībā.

Jāsaka, ka spēles izskaņā francūži bija absolūti demoralizēti un viņiem vairs neizdevās nekas no tā, kas vēl varētu viņiem ļaut cerēt uz panākumu.

Velsas izlase tādējādi trešo reizi komandas pastāvēšanas vēsturē tika pie iespējas spēlēt Pasaules kausa pusfinālā, bet Francija trešo reizi PK finālturnīru vēsturē nav tikusi līdz labāko komandu četriniekam.

Velsa – Francija 20:19 (10:19)

Piezemējumi: Ā.Vainraits (12), R.Moriartijs (74) - S.Vahamahina (5) Š.Oviljons (8), V.Vakatava (31)
Realizācijas: D.Bigars (13, 75) - R.Ntamaks (9, 32)
Sodi: D.Bigars (20, 54) - NAV

     [+] [-]

, 2019-10-20 14:45, pirms 5 gadiem
Ja kas, nākošnedēļ jau sākas PK kalnu slepošanā, ja neko nejaucu.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-20 14:46, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tas nozīmē, ka bobs barojas no citiem, nevis pats ir sporta veids...
Jā, protams, taču ir tādi sporta veidi, kur citādāk nemaz nevar un bobslejs ir viens no tiem.
Kā tu iedomājies "tīro bobslejistu", kurš nekur līdz gadiem 18 (vai no cik tagad piedalās testos) nav "atzīmējies"?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-20 14:48, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: un tu nerubī, ka AUDITORIJAS INTERESE ir arī (ne tikai, protams, bet arī atkarīga no reklāmas. Citādi tavam ģinama nemaz nebūtu vajadzīgas mārketinga aktivitātes.
Neatzīstu reklāmu, ļoti labi iztieku bez viņas, neesmu atkarīgs no tās, uz mani tā nedarbojas!
Kas attiecas uz manu personisko interesi par Dinamo, par to jau rakstīju iepriekš, reklāma te vispār ņi pri čom!

     [+] [-]

, 2019-10-20 14:49, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Turklāt, vēl arī ir daudzi citi no regbija izveidojušies sporta veidi - regbijs-13, austrāliešu/amerikāņu/kanādiešu futboli utt., kur ir gana daudz "frīku", kuri par iespēju nobraukt "metāla mucā" pa reni neko nav dzirdējuši.
starp citu, vai gadījumā austrālijas futbols nav brutālākā sporta spēle? Kaut kad par eirosportu redzēju, nu tas bija kaut kas pilnīgi traks.

     [+] [-]

, 2019-10-20 14:49, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nav tādu noacījumu, ka obligāti par prioritātēm ir jābūt globālajiem notikumiem un Latvijas čempionātiem!
izlasi Latvijas sporta likumu un pēc tam bezmaksas TV apraides likumu, kur ietilpst sportacentrs, pirms bezdēt kaut ko.
tāpēc man nav saprotama Jura izvairīšanās no jautājuma un sūtīšana kaut kur pie čekistiem, kas to likumu izmanto savā labā un apgroza valsts naudu...

     [+] [-]

, 2019-10-20 14:51, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Neatzīstu reklāmu, ļoti labi iztieku bez viņas, neesmu atkarīgs no tās, uz mani tā nedarbojas!
Kas attiecas uz manu personisko interesi par Dinamo, par to jau rakstīju iepriekš, reklāma te vispār ņi pri čom!
tava personiskā jā, bet ja runa par plašāku auditoriju, tur noteikti avīžu, portālu virsraksti daudz pasaka priekšā.

     [+] [-]

, 2019-10-20 14:52, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, protams, taču ir tādi sporta veidi, kur citādāk nemaz nevar un bobslejs ir viens no tiem.
Kā tu iedomājies "tīro bobslejistu", kurš nekur līdz gadiem 18 (vai no cik tagad piedalās testos) nav "atzīmējies"?
Es iedomājos vispirms , kur vieglatlētus sagatavot lai uz bobiem aizietu...nevis otrādi, kas pie mums notiek!

     [+] [-]

, 2019-10-20 14:57, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: tava personiskā jā, bet ja runa par plašāku auditoriju, tur noteikti avīžu, portālu virsraksti daudz pasaka priekšā.
Nepiekrītu! Daudziem, ļoti daudziem, Dinamo ir iesēdies asinīs vēl no LPSR laikiem, kā arī viņu atvasēm no senču romantiskiem stāstiem par vecā labā Sporta Pils notikumiem Man personiski pilnīgi pietika ar nelielu informāciju 2008. gada pavasarī, ka it kā kaut kas, kaut kur, kaut kad, taisās atjaunot Rīgas Dinamo... ar šādu ziņu, toreiz vēl baumu līmenī, pilnībā pietika, lai rastos interese un es nebiju šajā interesē vienīgais

  -1 [+] [-]

, 2019-10-20 15:00, pirms 5 gadiem
Dienvidāfrika finālā, Velsa nebūs konkurenti.

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:00, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nepiekrītu! Daudziem, ļoti daudziem, Dinamo ir iesēdies asinīs vēl no LPSR laikiem, kā arī viņu atvasēm no senču romantiskiem stāstiem par vecā labā Sporta Pils notikumiem Man personiski pilnīgi pietika ar nelielu informāciju 2008. gada pavasarī, ka it kā kaut kas, kaut kur, kaut kad, taisās atjaunot Rīgas Dinamo... ar šādu ziņu, toreiz vēl baumu līmenī, pilnībā pietika, lai rastos interese un es nebiju šajā interesē vienīgais
beidz tupīt. tava personīgā interese ir Export33 daudzums...

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:01, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: izlasi Latvijas sporta likumu un pēc tam bezmaksas TV apraides likumu, kur ietilpst sportacentrs, pirms bezdēt kaut ko.
tāpēc man nav saprotama Jura izvairīšanās no jautājuma un sūtīšana kaut kur pie čekistiem, kas to likumu izmanto savā labā un apgroza valsts naudu...
Es atkārtošos vēlreiz - galīgi ne tam cilvēkam uzdod savu jautājumu.

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:01, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nepiekrītu! Daudziem, ļoti daudziem, Dinamo ir iesēdies asinīs vēl no LPSR laikiem, kā arī viņu atvasēm no senču romantiskiem stāstiem par vecā labā Sporta Pils notikumiem Man personiski pilnīgi pietika ar nelielu informāciju 2008. gada pavasarī, ka it kā kaut kas, kaut kur, kaut kad, taisās atjaunot Rīgas Dinamo... ar šādu ziņu, toreiz vēl baumu līmenī, pilnībā pietika, lai rastos interese un es nebiju šajā interesē vienīgais
bet krietnai pusei tāpat tas ir ažiotāžas iespaids.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-20 15:02, pirms 5 gadiem
Labi, mazlietiņ jāpačuč līdz dienas galvenajam notikumam, karoče, līdz vakaram!
P.S. Aļonu gan laikam atkārtojumā skatīšos, ja Best 4 Sport neuzmetīs ar translāciju

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:02, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es atkārtošos vēlreiz - galīgi ne tam cilvēkam uzdod savu jautājumu.
es šoreiz Tev neuzdevu jautājumu par šo tēmu. man viss skaidrs.
citi gan karājas

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:03, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Dienvidāfrika finālā, Velsa nebūs konkurenti.
Piekrītu. Bet finālā neredzu variantu, lai kanibāli nebūtu čempioni.

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:08, pirms 5 gadiem
Un piemēram, tas, ka olimpiskā medaļa ir kaut kas nenormāli būtisks NEATKARĪGI NO SPORTA VEIDA, tas ir padomju mantojums, jo pro sportos psrs nekam nederēja, toties varēja krāt medaļas sporta veidos, kam pasaulē mazāka konkurence. Vai, teiksim, basī, hoķī sūtīt profiņus cīnīties pret amatieriem.

Un tā arī ir masu mediju radīta interese. Mākslīgi radīta ažiotāža, mākslīgi radīts iespaids, ka tas ir svarīgi.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-20 15:09, pirms 5 gadiem
ok, regbijā viss skaidrs, jāatvienojas.

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:10, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: starp citu, vai gadījumā austrālijas futbols nav brutālākā sporta spēle? Kaut kad par eirosportu redzēju, nu tas bija kaut kas pilnīgi traks.
Sporta veidi, kur viens otram pa galvu sit, kamēr tas, kuram mazāk paveicas izslēdzas, tie ir brutāli. Austrāliešu futbolam nav ne vainas.

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:12, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: izlasi Latvijas sporta likumu un pēc tam bezmaksas TV apraides likumu, kur ietilpst sportacentrs, pirms bezdēt kaut ko.
tāpēc man nav saprotama Jura izvairīšanās no jautājuma un sūtīšana kaut kur pie čekistiem, kas to likumu izmanto savā labā un apgroza valsts naudu...
Nu bet paga SC pamata naudiņa nāk no zviedriem - tie arī pasūta mūziku. Valsts nauda noteikti aiziet translācijās, kuras SC taisa pamatā nozīmīgiem pasākumiem - vietējā futene, hoķis, vieglatlētikas sacenes utt.

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:15, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Un tā arī ir masu mediju radīta interese. Mākslīgi radīta ažiotāža, mākslīgi radīts iespaids, ka tas ir svarīgi.
bet protams. bet par šo pasākumu kā regbija PK -LTV, tomēr nevajag izdarīt pārsteidzīgus secinājumus...

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:15, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: bet krietnai pusei tāpat tas ir ažiotāžas iespaids.
Tie, kam tas ir ažiotāžas iespaids to, visticamāk neapmeklē, kā sporta pasākumu, bet gan kā atpūtas pasākumu - līdzvērtīgu teātrim, kino utt. Tas atceroties mazās meitenītes, kas spiedza cik Hossa, Miķelītis un Lauris smukiņi. Respektīvi biznesa līgu - NHL, NBA variants. To būtu jāpamācās visām Latvijas komandām, turnīriem - kā savu pasākumu padarīt interesantu ne tikai attiecīgās komandas vai sporta fanam, bet arī cilvēkam parastajam. Un ažiotāžu veicināt nav medija pienākums - to ir jāpadara attiecīgā sporta/komandas/federācijas pārstāvjiem.

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:18, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Un piemēram, tas, ka olimpiskā medaļa ir kaut kas nenormāli būtisks NEATKARĪGI NO SPORTA VEIDA, tas ir padomju mantojums, jo pro sportos psrs nekam nederēja, toties varēja krāt medaļas sporta veidos, kam pasaulē mazāka konkurence. Vai, teiksim, basī, hoķī sūtīt profiņus cīnīties pret amatieriem.

Un tā arī ir masu mediju radīta interese. Mākslīgi radīta ažiotāža, mākslīgi radīts iespaids, ka tas ir svarīgi.
Pašam sportistam tā medaļa ir svarīga, jo īpaši kad ir runa par mazkonkurences sporta veidiem, jo tieši tā medaļa nodrošina garantētu valsts finansējumu. Un būsim reālisti - nevajag nekādu mākslīgo ažiotāžu -cilvekus interesē uzvarētāji nevis aizmugurē esošie.

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:18, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu bet paga SC pamata naudiņa nāk no zviedriem - tie arī pasūta mūziku. Valsts nauda noteikti aiziet translācijās, kuras SC taisa pamatā nozīmīgiem pasākumiem - vietējā futene, hoķis, vieglatlētikas sacenes utt.
visu cieņu SC par TV naudas apgūšanā, bet nu portālu ar sakārtojiet...

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:24, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: visu cieņu SC par TV naudas apgūšanā, bet nu portālu ar sakārtojiet...
To tu vari neteikt man, bet Celmiņam vai kurš tur tagad pie stūres. Varētu sākt beidzot ar normālu IT - tā, lai bloķētie troļļi neraksta komentārus no bloķētiem kontiem

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:25, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Un piemēram, tas, ka olimpiskā medaļa ir kaut kas nenormāli būtisks NEATKARĪGI NO SPORTA VEIDA, tas ir padomju mantojums, jo pro sportos psrs nekam nederēja, toties varēja krāt medaļas sporta veidos, kam pasaulē mazāka konkurence. Vai, teiksim, basī, hoķī sūtīt profiņus cīnīties pret amatieriem.

Un tā arī ir masu mediju radīta interese. Mākslīgi radīta ažiotāža, mākslīgi radīts iespaids, ka tas ir svarīgi.
tāpēc,ka mums nav tik daudz to labo futbolistu,hokejistu,basketbolistu kā mazai valstij, tāpēc arī tiek vairāk izcelti tie renisti,bīčisti salīdzinot ar lielvalstīm

  -2 [+] [-]

, 2019-10-20 15:29, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To tu vari neteikt man, bet Celmiņam vai kurš tur tagad pie stūres. Varētu sākt beidzot ar normālu IT - tā, lai bloķētie troļļi neraksta komentārus no bloķētiem kontiem
Tu lasi bloķētu troļļu komentus? vispār nekā jauna, Jura (tas kas Miņins) pat smalki izskaidro urļikiem, kāpēc ir tā nevis tā! bet galvenais jautājums paliek atklāts kāpēc tā?

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:32, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: tāpēc,ka mums nav tik daudz to labo futbolistu,hokejistu,basketbolistu kā mazai valstij, tāpēc arī tiek vairāk izcelti tie renisti,bīčisti salīdzinot ar lielvalstīm
nomierinies ar savām renēm, tādas anomālijas nav nekur pat neskatoties uz futbolistu, hokejistu, basketbolistu trūkumu...

     [+] [-]

, 2019-10-20 15:35, pirms 5 gadiem
Prieks par Velsu, bet nu tā arī vajag mācēt zaudēt. Varžēdājiem bija visi varianti, bet pļukts.

     [+] [-]

, 2019-10-20 16:01, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nomierinies ar savām renēm, tādas anomālijas nav nekur pat neskatoties uz futbolistu, hokejistu, basketbolistu trūkumu...
es tikai priecājos par to...

zinot,ka šie ir globāli pašvaki sporta veidi, vidējais latvietis spēj papriecāties un novērtēt kārtīgi arī šo sporta veidu panākumus

jāsecina,ka mūsu valstī nedzīvo tik daudzi flipsideri ,kā citās....

     [+] [-]

, 2019-10-20 16:10, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: es tikai priecājos par to...

zinot,ka šie ir globāli pašvaki sporta veidi, vidējais latvietis spēj papriecāties un novērtēt kārtīgi arī šo sporta veidu panākumus

jāsecina,ka mūsu valstī nedzīvo tik daudzi flipsideri ,kā citās....
visi nolekuši no diskusijas un raktsts miskastē:
bet ja lasi, tad tāda ir reāla dzīve.
pat Juris nomīza!
demokrātija

  +1 [+] [-]

, 2019-10-20 16:21, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: visi nolekuši no diskusijas un raktsts miskastē:
bet ja lasi, tad tāda ir reāla dzīve.
pat Juris nomīza!
demokrātija
Notika nevis tas ko tu sadomājies, bet gan neredzu jēgu rakstīt gadījumā, ja nosacītais sarakstes biedrs runā par kaut kādām galīgi beztēmas lietām (čekistiem, demokrātijām utt.), turklāt uzskata, ka visu zina, saprata utt. Ne varu, ne gribu es šādu idilli bojāt!

Nē, nu pilnīgi godīgi - man jau grūti palika izsekot domas attīstībai.

     [+] [-]

, 2019-10-20 16:28, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu lasi bloķētu troļļu komentus? vispār nekā jauna, Jura (tas kas Miņins) pat smalki izskaidro urļikiem, kāpēc ir tā nevis tā! bet galvenais jautājums paliek atklāts kāpēc tā?
Nelasu, bet tas tracina, ka ieej komentāru sadaļā un torčī - bloķets, bloķēts, bloķēts. Ja jau lietotājs ir ticis pie bana, viņam nebūtu jāvar iekomentēt.

     [+] [-]

, 2019-10-20 17:15, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Notika nevis tas ko tu sadomājies, bet gan neredzu jēgu rakstīt gadījumā, ja nosacītais sarakstes biedrs runā par kaut kādām galīgi beztēmas lietām (čekistiem, demokrātijām utt.), turklāt uzskata, ka visu zina, saprata utt. Ne varu, ne gribu es šādu idilli bojāt!

Nē, nu pilnīgi godīgi - man jau grūti palika izsekot domas attīstībai.
OK.