Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2934, Did:0, useCase: 3

Autors: TV raidījums

Video: Daugaviņš par Hārtlija darba stilu, 300 tūkstošiem un sarkanbaltsarkanajām asinīm

Piedāvājam fragmentu no raidījuma "eXi hokejs" šī pavasara (2022. gads) pirmās epizodes, kurā bijušais Latvijas hokeja izlases kapteinis Kaspars Daugaviņš atklāti stāsta par bijušo izlases galveno treneri Bobu Hārtliju viņa darba stilu, godīgumu, sistēmām, kuras ilgtermiņā izturēt ir ļoti grūti.

Raidījums pilnā garumā ŠEIT!

, 2022-05-16 13:09, pirms 2 gadiem
Neesmu hokejists, bet noteikti ir treneri, pie kuriem ir vieglāk, un ir treneri, pie kuriem ir grūtāk. Hārtlijam ir rezultāts! Arī PSRS treneriem, piemēram, Tihonovam nebija nekādas pastaigas, bet bija rezultāts. Skaidrs, ka čaļi pierada atbraukt uz izlasi un labi pavadīt laiku, taču, laikam jau rezultāta sasniegšanai vajag vairāk. P.S. Šis ir jau 2.intervijas fragments, kurā klausos Kasparu... Klau, Kaspar, ja nav ko darīt pēc sezonas, ej atpūsties, nevis staigā pa intervijām un runā tādas lietas! Aizgāji no izlases, zini cieņu!
Slēpts komentārs: kilobyte
, 2022-05-16 13:54, pirms 2 gadiem
Man gan Daugaviņš nespiež klausīties viņa intervijas. Gribu klausos, gribu ne.
Žēl tikai, ka hokejistu domas mainās pēc "grāmatas izlasīšanas". Tās ir bailes no nākotnes vai punkts līgumā?
Savādāk, viegli nolikt sportistu nezinot detaļas.
Kādreiz gribētos uzzināt no Ķēniņa, kāpēc viņam NHL durvis aizvērās.
, 2022-05-16 14:02, pirms 2 gadiem
Kaut kāds baigais ņuņņātājs Daugaviņš palicis - tad tas, tad šitais nepatīk
, 2022-05-16 14:04, pirms 2 gadiem
Tapec jau musu kundzini ar mazak prasigiem treneriem neko sasniegt nevar. Daugavins grib uzspelet ar comiem hokeju par standarta 10-12 vietu un izbaudit to pasakumu, kamer Hartlijs pieiet tam ka nopietnam pasakumam, kur lai nosegtu Lv speletaju vajako profesionalitati ir jakapa. Ja, medalas ar vinu nedabujam, bet gandri katra spele pret stiprakiem bija iespejas. Tagad redzejam pret Usa ka ir, kad uzspelejam vienkarsi. Un speletajiem liekas ka viss ok, iespejas tacu bija, nepaveicas ka parasti. Unikali, ka bijusais izlases kapteinis saka, ka Hartlijam 20 Batnas vajadzetu,.
Slēpts komentārs: kasagrande
, 2022-05-16 14:31, pirms 2 gadiem
kasagrande rakstīja: Es arī nekādi nevaru saprast, kur ir tie lieliskie Hārtlija rezultāti, pa vienām un tām pašām vietām katru gadu cīnoties.
Teiksim tā rezultāti neatspoguļo spēles gaitu, šajā gadījumā rezultātus.
Džeki presēja pa visu laukumu un cīnījās. Spēles bija skatāmas.
Spēle pret USA bija briesmīga, izksatījāmies kā vistas bez galvām, kuras ir ieliktas hokēja laukumā!
, 2022-05-16 14:32, pirms 2 gadiem
kasagrande rakstīja: Es arī nekādi nevaru saprast, kur ir tie lieliskie Hārtlija rezultāti, pa vienām un tām pašām vietām katru gadu cīnoties.
Es tos škodas čempīšus it kā skatos pavirši un epizodiski, bet pat man nav skaidrs, kas jums tas par tādu masveidīgu atmiņas zudumu.

2016. sen jau visi bija aizmirsuši, kā vispār ir kaut cīnīties par 1/4f, daudz tuvāka bija izkrišanas zona (nemaz nerunājot par slaveno francūža metienu vēderā).

un tad pēkšņi 2017. netikšanu izšķir tikai mājniekiem draudzīgs tiesnesis pēdējās sekundēs, 2018. nepietrūkst nekas.

Ja tas nebij smags apdeits, tad es nezinu, kas vispār tāds ir.

Plus spēles kvalitāte, kā nakts pret dienu.
Slēpts komentārs: autins
, 2022-05-16 14:39, pirms 2 gadiem
TommyG rakstīja: Teiksim tā rezultāti neatspoguļo spēles gaitu, šajā gadījumā rezultātus.
Džeki presēja pa visu laukumu un cīnījās. Spēles bija skatāmas.
Spēle pret USA bija briesmīga, izksatījāmies kā vistas bez galvām, kuras ir ieliktas hokēja laukumā!
Tas jau arī ir tas, par ko Daugaviņš saka, ka treniņos tika strādāts uz maksimālu pretinieku traucēšanu un presēšanu, bet minimāli uz pašu komandas uzbrukumu. Jā, līdzvērtīgas spēles bija, bet par skaistiem zaudējumiem pamatlaikā punktus nedod
, 2022-05-16 14:47, pirms 2 gadiem
Pilnīgi cirvji ar īsām atmiņām salasījušies un jau aizmirsuši, cik labi komanda izskatījās pie Hārtlija salīdzinot ar to kā bija pirms tam un kā ir tagad.

Pirmkārt, aizsardzība bija citā līmenī. Hārtlija vadītajos čempionātos Latvijas izlase ielaida 18, 19, 20 un 16 vārtus. Četros pēdējos čempionātos pirms Hārtlija - 25, 24, 25 un 22. Atšķirību redzat? Vai nē?

Otrkārt, tika iekļūts 1/4finālā (kas pēdējo reizi bija izdevies 2009.gadā). Un ja nu kādam piemirsies, tad 2017.gadā komanda bija 33 sekundes no iekļūšanas ceturtdaļfinālā (vācieši izlīdzināja rezultātu 59:27). Un arī čempionātā Rīgā viss izšķīrās pēdejā spēlē pret vāciešiem. Būtībā no Hārtlija 4 čempionātiem tikai vienā bija bezceris tikt ceturtdaļfinālā. Divos paši iespēju zaudēja pēdējā spēlē un vienā veiksmīgi iekļuva ceturtdaļfinālā. Tas ir daudz, daudz vairāk nekā tika sasniegts pirms Hātrlija, kad izlase vairāk vilka uz izkrišanas pusi nekā uz ceturtdaļinālu.
, 2022-05-16 15:02, pirms 2 gadiem
autins rakstīja: Kopvērtējuma rezultāti pie Hārtlija nav bijuši labāki, vienu reizi tikām TOP8, tas arī viss.
Tas, ka atsevišķas spēles bijušas līdzīgas arī ar lielajām izlasēm vai kāda negaidīta uzvara, ko tieši tas dod, ja rezultātā beigās esam turpat?
Nu ko es varu pateikt - ja nav atmiņas, tad vikipēdija palīdzēs.
Sāc ar to 2018. (to "vienu reizi, kad tikām") un brauc pa gadiem atpakaļ (labajā pusē augšā ir tāda opcija).
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_...

Pievērs uzmanību ne tikai gala vietai, bet punktiem tabulā un reālām izredzēm kaut kur tālāk tikt. Ja tev joprojām 7 gadi pirms hārtlija un Hārtlija ēra izskatās viens un tas pats, nu tad nekas tev vairs nevar palīdzēt
, 2022-05-16 15:04, pirms 2 gadiem
LukaTheBest rakstīja: Pilnīgi cirvji ar īsām atmiņām salasījušies un jau aizmirsuši, cik labi komanda izskatījās pie Hārtlija salīdzinot ar to kā bija pirms tam un kā ir tagad.

Pirmkārt, aizsardzība bija citā līmenī. Hārtlija vadītajos čempionātos Latvijas izlase ielaida 18, 19, 20 un 16 vārtus. Četros pēdējos čempionātos pirms Hārtlija - 25, 24, 25 un 22. Atšķirību redzat? Vai nē?

Otrkārt, tika iekļūts 1/4finālā (kas pēdējo reizi bija izdevies 2009.gadā). Un ja nu kādam piemirsies, tad 2017.gadā komanda bija 33 sekundes no iekļūšanas ceturtdaļfinālā (vācieši izlīdzināja rezultātu 59:27). Un arī čempionātā Rīgā viss izšķīrās pēdejā spēlē pret vāciešiem. Būtībā no Hārtlija 4 čempionātiem tikai vienā bija bezceris tikt ceturtdaļfinālā. Divos paši iespēju zaudēja pēdējā spēlē un vienā veiksmīgi iekļuva ceturtdaļfinālā. Tas ir daudz, daudz vairāk nekā tika sasniegts pirms Hātrlija, kad izlase vairāk vilka uz izkrišanas pusi nekā uz ceturtdaļinālu.
Galvenais jau, ka spēles kvalitāte priecēja. Bija aktīvs presings, cīņa pie bortiem, metieni uz vārtiem no dažādām pozīcijām. Tieši tas, par ko pirms tam līdzjutēji sūkstījās, ka par mīkstu, par daudz saspēlējas, par maz met pa kasti, lēnām ieslidojas, nav vārtu priekšā.
Daļa runā par to, ka spēle bija laba, bet par skaistiem zaudējumiem punktus nedod. Kaut kā atceros, ka bija pilni soc. tīkli ar "Paldies izlasei par cīņu!", "Latvija tāpat labākie!" un līdzīgiem saukļiem, jo arī līdzīga cīņa un spēles saturs tika novērtēts.
Apetīte rodas ēdot, jo senāk pret Zviedriju cerējām, ka nebūs sagrāve, pat 1-4 pret ASV būtu ok. Tagad raudas sākas jau pie tā, ka nevarējām Somiju uzvarēt, kuru pie normāliem apstākļiem reti kad varētu noturēt uz viena gola 5 min līdz spēles beigām.
Mazāk atceros, ar kādiem lozungiem ienāca Nolans, tāpēc gribu apgalvot, ka tieši pie Hārtlija sākās šī uzvarētāju mentalitāte - varam uzvarēt visus.
, 2022-05-16 15:07, pirms 2 gadiem
Vislabākais salīdzinājums ir 2012. ar 2017., ķipa abas skaitās 10.vietas, "esam turpat", bet ir tak bišku starpība, ne
, 2022-05-16 15:09, pirms 2 gadiem
NU Kasparam jau tāda plus mīnus taisnība ir. Par to, ka tas vizuālais un Marketinga aspekts ir mākslīgi radīts un uzturēts - protams, bet tā jau to domāšanu un attieksmi maina
Bet nepiekrītu, ka ir pamats sūdzēties par to, ka redz, darbs, darbs, darbs... Ja tu paņem ASV treneri, tad ir jāsaprot, ka tas ir viņu spēles pamats. Visam pamatā ir darbs un nevienā brīdī netiek nogriezta improvizācija, tikai tai improvizācijai ir jābūt vietā, laikā un pamatotai.
Tā jau ir tā LV hokeja realitāte, ka mēs visi sirdī esam lieli meistari, bet patiesībā mūsu līmenis ir disciplīna un darbs. Kādas mums ir rokas un cik labi strādā galva redzam gadu no gada čempionātā, cik vārtus gūstam, kā realizējam iespējas.

P.S.
Es kā skatītājs labāk skatos un atbalstu disciplīnu, cīņu un jaunus čaļus izlasē, kaut paliekam 10. Nevis Daiļslidotājus Dārziņu un Indraši, kas nekad dzīvē nav izpratuši kā spēlē aizsardzībā, kas iemet pa visu turnīru divās spēlēs vairākus vārtus, bet kopbilde tā pati - 10. vieta.
, 2022-05-16 15:13, pirms 2 gadiem
kasagrande rakstīja: Es arī nekādi nevaru saprast, kur ir tie lieliskie Hārtlija rezultāti, pa vienām un tām pašām vietām katru gadu cīnoties.
2018. gads bija pats labākais Hārtlija gads izlasē - gan sasniegtā rezultāta ziņā, gan arī vispār izlases sniegumā.
Kā skatītājam no malas bija prieks skatīties, ka arī pret TOP komandām mūsējie spēlē līdzīgi un ir spēlē līdz pašām beigām. Pārmaiņas bija acīmredzamas.

Tomēr var saprast arī otru pusi - lai to varētu izpildīt, spēlētājiem bija jāievēro dzelžaina Boba disciplīna un norādījumi vissīkākajās detaļās. To spēlētāju mums ir tik, cik ir, un skaidrs, ka ilgstošā laikā viņiem tas sāka kļūt apgrūtinoši. To visu jau Kaspars arī tagad stāsta. Bēda ir tajā, ka mums vienkārši nav citu tikpat labu spēlētāju, kurus ielikt vietā, kad vieniem jau sāk piegriezties. Tāpēc arī beigās sanāca tā kā sanāca un Bobs ir prom.
, 2022-05-16 15:40, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Es tos škodas čempīšus it kā skatos pavirši un epizodiski, bet pat man nav skaidrs, kas jums tas par tādu masveidīgu atmiņas zudumu.

2016. sen jau visi bija aizmirsuši, kā vispār ir kaut cīnīties par 1/4f, daudz tuvāka bija izkrišanas zona (nemaz nerunājot par slaveno francūža metienu vēderā).

un tad pēkšņi 2017. netikšanu izšķir tikai mājniekiem draudzīgs tiesnesis pēdējās sekundēs, 2018. nepietrūkst nekas.

Ja tas nebij smags apdeits, tad es nezinu, kas vispār tāds ir.

Plus spēles kvalitāte, kā nakts pret dienu.
laikam, nav vērts ko skaidrot tiem, kuri tos PČ nav skatījušies, tik kladzina par tām ieņemtajām vietām
Lai kā tas nāca vai nenāca, Bobs iedeva 3 labus SKATĀMUS čempjus.
, 2022-05-16 15:47, pirms 2 gadiem
Lex_X rakstīja: Skaidrs, ka čaļi pierada atbraukt uz izlasi un labi pavadīt laiku, taču, laikam jau rezultāta sasniegšanai vajag vairāk. P.S. Šis ir jau 2.intervijas fragments, kurā klausos Kasparu... Klau, Kaspar, ja nav ko darīt pēc sezonas, ej atpūsties, nevis staigā pa intervijām un runā tādas lietas! Aizgāji no izlases, zini cieņu!
Cik dienas no sava atvaļinājuma ziedo Latvijai? Pilnīgi nevietā uzbraucieni spēlētājiem, kuri savu laiku ziedo, lai pārstāvētu izlasi.

Cerams vēl vairāk Kaspars parunās, nav ko izlikties, ka vienmēr viss ir skaiti un rožaini bijis.
, 2022-05-16 15:52, pirms 2 gadiem
kasagrande rakstīja: Es arī nekādi nevaru saprast, kur ir tie lieliskie Hārtlija rezultāti, pa vienām un tām pašām vietām katru gadu cīnoties.
Atgādini man lūdzu, kad pēdējo reizi kāda izlase atstāja Kanādu uz nulles?
Bobs ar visu sirdi un dveseli nodevas izlasei, bet ja pēc pirmas uzvaras majas čempī vairāki komandas līderi nodzeras, tad ko treneris tur vairs var izdarit. Tā ir vnk necieņa pret treneri un viņa darbu.
, 2022-05-16 17:24, pirms 2 gadiem
Sochi rakstīja: Atgādini man lūdzu, kad pēdējo reizi kāda izlase atstāja Kanādu uz nulles?
Bobs ar visu sirdi un dveseli nodevas izlasei, bet ja pēc pirmas uzvaras majas čempī vairāki komandas līderi nodzeras, tad ko treneris tur vairs var izdarit. Tā ir vnk necieņa pret treneri un viņa darbu.
Hārtlijas bija top vecis, bet nu nesāc pārspīlēt.

Kāda visa sirds un dvēsele, ja tai pat laikā Avangardu trenēja un netika uz treniņnometnēm.

Un ko tā viena indivudālā uzvara pār Kanādu globāli dod? Forša uzvara, bet medaļu neviens par to nepiešķir.
, 2022-05-16 17:31, pirms 2 gadiem
tad tapec skaidrs, ka musu NHL chalji ir 5x labaki par visiem parejiem, jo normali kapaa treninjos, nevis atbrauc atpusties uz izlasi
, 2022-05-16 18:45, pirms 2 gadiem
Raitcha rakstīja: NU Kasparam jau tāda plus mīnus taisnība ir. Par to, ka tas vizuālais un Marketinga aspekts ir mākslīgi radīts un uzturēts - protams, bet tā jau to domāšanu un attieksmi maina
Bet nepiekrītu, ka ir pamats sūdzēties par to, ka redz, darbs, darbs, darbs... Ja tu paņem ASV treneri, tad ir jāsaprot, ka tas ir viņu spēles pamats. Visam pamatā ir darbs un nevienā brīdī netiek nogriezta improvizācija, tikai tai improvizācijai ir jābūt vietā, laikā un pamatotai.
Tā jau ir tā LV hokeja realitāte, ka mēs visi sirdī esam lieli meistari, bet patiesībā mūsu līmenis ir disciplīna un darbs. Kādas mums ir rokas un cik labi strādā galva redzam gadu no gada čempionātā, cik vārtus gūstam, kā realizējam iespējas.

P.S.
Es kā skatītājs labāk skatos un atbalstu disciplīnu, cīņu un jaunus čaļus izlasē, kaut paliekam 10. Nevis Daiļslidotājus Dārziņu un Indraši, kas nekad dzīvē nav izpratuši kā spēlē aizsardzībā, kas iemet pa visu turnīru divās spēlēs vairākus vārtus, bet kopbilde tā pati - 10. vieta.
Pats esi bijis hokejists, ja saki, ka šamiem slikta aizsardzība?
, 2022-05-16 20:39, pirms 2 gadiem
Viņiem pačukst : "Pasaki vienu vārdu latviski" un latvieši biksēs čurā aiz priekiem
, 2022-05-16 21:01, pirms 2 gadiem
Komentāros cīņa, bet pēc tam, noskatoties video, izrādās, ka Daugaviņš nečīkstēja, bet jau sākumā atzīmēja, ka rezultāti trenerim ir.
, 2022-05-16 21:07, pirms 2 gadiem
rediss77 rakstīja: Tapec jau musu kundzini ar mazak prasigiem treneriem neko sasniegt nevar. Daugavins grib uzspelet ar comiem hokeju par standarta 10-12 vietu un izbaudit to pasakumu, kamer Hartlijs pieiet tam ka nopietnam pasakumam, kur lai nosegtu Lv speletaju vajako profesionalitati ir jakapa. Ja, medalas ar vinu nedabujam, bet gandri katra spele pret stiprakiem bija iespejas. Tagad redzejam pret Usa ka ir, kad uzspelejam vienkarsi. Un speletajiem liekas ka viss ok, iespejas tacu bija, nepaveicas ka parasti. Unikali, ka bijusais izlases kapteinis saka, ka Hartlijam 20 Batnas vajadzetu,.
Un ko tad Hartlijs sasniedza tadu ekstra ar Lv izlasi(tiesi ar Lv izlasi)Manuprat tas pasas 10.vietas(vienreiz 8)Vieniga atskiriba tada ka ar vinu spelejot par izdzivosanu nenacas cinities..bija ta stabilak ..Bet tas ari viss-rezultati tadi pasi!
, 2022-05-16 21:10, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Es tos škodas čempīšus it kā skatos pavirši un epizodiski, bet pat man nav skaidrs, kas jums tas par tādu masveidīgu atmiņas zudumu.

2016. sen jau visi bija aizmirsuši, kā vispār ir kaut cīnīties par 1/4f, daudz tuvāka bija izkrišanas zona (nemaz nerunājot par slaveno francūža metienu vēderā).

un tad pēkšņi 2017. netikšanu izšķir tikai mājniekiem draudzīgs tiesnesis pēdējās sekundēs, 2018. nepietrūkst nekas.

Ja tas nebij smags apdeits, tad es nezinu, kas vispār tāds ir.

Plus spēles kvalitāte, kā nakts pret dienu.
Sotnieka kluda un metiens Masalskim vedera-bija tapec,ka loti daudzi atteikumi togad..Belavski ka treneri palika zem tanka!
Spelejam mazrezultativi..+ta ari ir vieniga atskiriba pie Hartlija,ka nebija jacinas par izdzivosanu-tas ir rezultatu stabilitate(vienreiz ceturtdalfinals)Pie citiem treneriem lielaki ""lecieni,vilni""rezultatos.
, 2022-05-17 00:07, pirms 2 gadiem
nejega rakstīja: Sotnieka kluda un metiens Masalskim vedera-bija tapec,ka loti daudzi atteikumi togad..Belavski ka treneri palika zem tanka!
Spelejam mazrezultativi..+ta ari ir vieniga atskiriba pie Hartlija,ka nebija jacinas par izdzivosanu-tas ir rezultatu stabilitate(vienreiz ceturtdalfinals)Pie citiem treneriem lielaki ""lecieni,vilni""rezultatos.
Ko, man otrreiz rakstīt visu to pašu, ko vienreiz jau rakstīju? Nevis viena sotnieka kļūda, bet SEPTIŅI gadi pēc kārtas pirms hārtlija ir krasi atšķirīgi no hārtlija gadiem.

Un 12. gada 10.vieta arī smagi atšķiras no 17.gada 10.vietas.
, 2022-05-17 07:14, pirms 2 gadiem
kilobyte rakstīja: Kādi tad bija tie lieliskie Hārtlija rezultāti Latvijas izlasē? Tas pats, kas parasti. Un kādēļ jāmāca pieaugušam cilvēkam, ko viņam darīt pēc sezonas?
Izlases spēle. Jau savā 1.PČ izlase, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, progresēja un tikai tiesneša kļūdas dēļ netika 1/4 (vācieši vienus savus vārtus guva no aizmugures, bet pamatlaika beigās iedeva savādu noraidījumu Kuldam). Pēc gadaizlase bez vairākiem līderiem (to skaitā arī Daugaviņa) sasniedza 1/4 finālu, kurā pēc spēles un rezultāta nezaudēja zviedriem (mums neieskaitīja vienus "tīrus" vārtus). Nu un Kanādu pirms gada mēs arī apspēlējām, ja kas... Daugaviņam līdz Bobam - kā kājām līdz Mēnesim! (nu, kā jau mums visiem te).
, 2022-05-17 07:22, pirms 2 gadiem
zzk rakstīja: 2018. gads bija pats labākais Hārtlija gads izlasē - gan sasniegtā rezultāta ziņā, gan arī vispār izlases sniegumā.
Kā skatītājam no malas bija prieks skatīties, ka arī pret TOP komandām mūsējie spēlē līdzīgi un ir spēlē līdz pašām beigām. Pārmaiņas bija acīmredzamas.

Tomēr var saprast arī otru pusi - lai to varētu izpildīt, spēlētājiem bija jāievēro dzelžaina Boba disciplīna un norādījumi vissīkākajās detaļās. To spēlētāju mums ir tik, cik ir, un skaidrs, ka ilgstošā laikā viņiem tas sāka kļūt apgrūtinoši. To visu jau Kaspars arī tagad stāsta. Bēda ir tajā, ka mums vienkārši nav citu tikpat labu spēlētāju, kurus ielikt vietā, kad vieniem jau sāk piegriezties. Tāpēc arī beigās sanāca tā kā sanāca un Bobs ir prom.
No 4 Boba PČ Daugaviņš spēlēja divos! Iemesli bija dažādi, tomēr fakts kā tāds...
, 2022-05-17 07:26, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Cik dienas no sava atvaļinājuma ziedo Latvijai? Pilnīgi nevietā uzbraucieni spēlētājiem, kuri savu laiku ziedo, lai pārstāvētu izlasi.
Neviens Kasparu ar varu nevilka uz izlasi. Ja negribi, nebrauc. Būs citi. Tāpat kā gadījumā ar citiem spēlētājiem. Turklāt, tikai 2 no 4 PČ Boba vadībā Kaspars piedalījās. Vienu reizi nemaz nepiedalījās laikam nometnē, bet otro reizi pirms paša PČ atgāja malā savainojuma dēļ.
, 2022-05-17 09:16, pirms 2 gadiem
Lex_X rakstīja: Neesmu hokejists, bet noteikti ir treneri, pie kuriem ir vieglāk, un ir treneri, pie kuriem ir grūtāk. Hārtlijam ir rezultāts! Arī PSRS treneriem, piemēram, Tihonovam nebija nekādas pastaigas, bet bija rezultāts. Skaidrs, ka čaļi pierada atbraukt uz izlasi un labi pavadīt laiku, taču, laikam jau rezultāta sasniegšanai vajag vairāk. P.S. Šis ir jau 2.intervijas fragments, kurā klausos Kasparu... Klau, Kaspar, ja nav ko darīt pēc sezonas, ej atpūsties, nevis staigā pa intervijām un runā tādas lietas! Aizgāji no izlases, zini cieņu!
Atgādināsi, lūdzu, tos Hārtlija grandiozos sasniegumus ?
, 2022-05-17 10:53, pirms 2 gadiem
Lex_X rakstīja: Neviens Kasparu ar varu nevilka uz izlasi. Ja negribi, nebrauc. Būs citi. Tāpat kā gadījumā ar citiem spēlētājiem. Turklāt, tikai 2 no 4 PČ Boba vadībā Kaspars piedalījās. Vienu reizi nemaz nepiedalījās laikam nometnē, bet otro reizi pirms paša PČ atgāja malā savainojuma dēļ.
oi kā tu uzbudinājies

Noklausies inteviju vēlreiz un dzirdēsi, kā ar lauztu roku tāpat Daugaviņu sauca uz izlasi
, 2022-05-17 12:17, pirms 2 gadiem
Īsti vīri tagad tamperē, nevis muld kaut kur pa ķešu
12

Matulis: "Nereti pētnieciskā žurnālistika ir dzeltena vai iedzeltena"

Aizvadītajā nedēļā sporta sarunu šovā “eXi” viesojās sporta žurnālists ar vairāk kā 40 gadu pieredzi Jānis Matulis. Raidījumā tika skarta tēma par kvalitatīvo un pētniecisko sporta žurnālistiku Latvijā. Matulis pauda, ka “tas nevienu neinteresē”, vēlāk gan nedaudz precizējot sevis teikto un teica: “Interesē, bet mazu daļu”.
10

"LAI SANĀK!" Piektajā jubilejas sezonā "eXi" sanāks TC "Domina Shopping"

Ceturtdien, 24. augustā, startēs sporta sabiedrībā iemīļotā sarunu šova “eXi” piektā sezona. Jubilejas sezonā “eXi” saviem faniem ir sarūpējis vairākus jaunumus, starp tiem – par raidījuma atbalstītāju kļuvis tirdzniecības centrs “Domina Shopping”, kura centrālais laukums (starp restorāniem “Vairāk Saules” un “Burger King”) tagad divas reizes mēnesī kļūs par filmēšanas studiju. Līdztekus šī sezona būs īpaša ne vien vizuāli, bet nedaudz atšķirsies arī saturiski un tematiski.
Marians Pahara "Southampton" kreklā. Foto: thesefootballtimes.co
2

Pahars: "Jaunā futbolista darbiņus Anglijā veica arī pats Beils"

Latvijas futbola izlases bijušajam uzbrucējam Marianam Paharam, kurš lielu savas karjeras daļu aizvadīja “Southampton” klubā Anglijā, bijis savs kluba akadēmijas futbolists – jaunais spēlētājs, kurš rūpējies par futbola apavu tīrīšanu un dažādām citām lietām, lai Paharam par to nebūtu jādomā pašam.