Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Justovičs

Bots un Plūme finišē tieši aiz goda pjedestāla, Vācijas ekipāžām dubultuzvara

Bots un Plūme finišē tieši aiz goda pjedestāla, Vācijas ekipāžām dubultuzvara
Mārtiņš Bots un Roberts Plūme. Foto: Francois-Xavier Marit/AFP/Scanpix

Pekinas olimpisko spēļu kamaniņu sporta divnieku sacensībās triumfējušas Vācijas ekipāžas Tobiass Vendls un Tobiass Arlts, kā arī Tonijs Egerts un Saša Benekens. Latvijas pāri Mārtiņš Bots un Roberts Plūme, kā arī Andris un Juris Šici pakāpās par vienu pozīciju uz augšu - attiecīgi uz ceturto un piekto vietu.

• Brāļi Šici otro braucienu aizvadīja labā līmenī, tomēr trases beigu daļā pieredzējušie latvieši veica redzamu korekciju, pazaudējot vērtīgu laiku. Trases beigu daļa līdz galam neizdevās arī Botam un Plūmem, kuri pieļāva būtisku kļūdu, tomēr beigās saglabāja nelielu pārsvaru pār brāļiem Šiciem.

• Latvieši spēja pakāpties uz augšu, jo vēl nopietnāk trases otrajā daļā kļūdījās Itālijas pārstāvji Emanuels Rīders un Simons Kaincvaldners.

• Viena no sacensību pieredzējušākajām ekipāžām Vendls un Arlts vēlreiz aizvadīja ļoti pārliecinošu braucienu, teju par desmitdaļu apsteidzot tautiešus Egertu un Benekenu, kuri otro reizi izcīnīja medaļas olimpiskajās spēlēs, 2018. gadā Phjončenā iegūtajai bronzai pievienojot sudrabu. Interesanti, ka Vendls un Arlts par olimpiskajiem čempioniem kļuva kopumā piekto reizi - 2014. gadā Sočos un 2018. gadā vāciešiem izdevās triumfēt gan divniekos, gan stafetes sacensībās.

• Brāļiem Šiciem pēc 2010. gadā Vankūverā gūtā sudraba un 2014. gadā izcīnītās bronzas jāatkāpjas līdz sestajai vietai.

Pekinas olimpiskās spēles, kamaniņu sports, divnieku sacensības

V.SportistiValstsLaiks
1.T. Vendls/T. ArltsVācija1:56.554
2.T. Egerts/S. BenekensVācija+0.099
3.T. Štoi/L. KollersAustrija+0.511
4.M. Bots/R. PlūmeLatvija+0.865
5.A. Šics/J. ŠicsLatvija+0.883
6.T. Rīders/S. KaincvaldersItālija+1.043
7.T. Vokers/Dž. SnitsKanāda+1.364
8.A. Deņisjevs/V. AntonovsROC+1.439
9.V. Hmiļevskis/J. KovaļevskisPolija+1.511
10.A. Bogdanovs/J. ProhorovsROC+1.954

Startēja 17 ekipāžas.

Izmantotie resursi:
https://olympics.com/beijing-2022/o...

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums


, 2022-02-09 16:26, pirms 3 gadiem
njā, Vācijai visi var pienest tikai ūdeni... Vismaz labi, ka aug mums laba maiņa aiz Šiciem, tas vienīgais te pozitīvais.
, 2022-02-09 16:27, pirms 3 gadiem
Apsveicu ar koceni
Aut paradija ka braukshanai te sakars mazs !!!
, 2022-02-09 16:27, pirms 3 gadiem
Pilnīgs **zģec!Pēc šādas PK sezonas,Olimpiādes rezultāti,izņemot Bērziņa 7to vietu un jauno divnieku,ir totāla (negribas lietot šo vārdu,bet diemžēl jālieto) IZGĀŠANĀS! Citreiz laikam visiem(jāsaka,ka arī man) jāskatās uz lietām reālāk,nevis caur rozā brillēm!Pilnīgs sviests un episks FAIL!
Iespārda jau,protams,ap kamaniņu sportu esošo optimisms pirms OS,par preses "meistariem" nemaz nerunājot!
, 2022-02-09 16:27, pirms 3 gadiem
Mazs fiasko.
, 2022-02-09 16:27, pirms 3 gadiem
Koka medaļas, jācer uz stafeti aiz fričiem un Austriju diezgan reāli!
, 2022-02-09 16:28, pirms 3 gadiem
+ Robotam
- vecajiem Šiciem
, 2022-02-09 16:28, pirms 3 gadiem
Milzīgs prieks par jaunajiem un brāļiem Šiciem
, 2022-02-09 16:28, pirms 3 gadiem
Šiciem totāls FIASKO.... Bots/Plūme malači!!!
, 2022-02-09 16:28, pirms 3 gadiem
Žēl par koka medaļām, bet ko padarīsi, ja pārējie tik pārliecinoši labāki...

Botam un Plūmem ceru, ka šis būs labs stimuls turpināt augt un attīstīties... savukārt brāļiem jāizlemj pašiem vai vēl braukt, vai tomēr nē...

Lai kā arī nebūtu, ceru, ka vismaz stafetē spēsim izcīnīt medaļu, lai nebūtu galīgi tukšais brauciens...
, 2022-02-09 16:28, pirms 3 gadiem
Diemžēl, bet visu izšķīra tehnika. Austriešiem tāda kļūda, bet ātruma zudums nekāds.
Prieks par jaunajiem Botu/Plūmi, jo kamaniņu divnieki pēc brāļu aiziešanas nepaliks pie sasistas siles.
, 2022-02-09 16:28, pirms 3 gadiem
Lielākā intriga latviešiem diemžēl nevis par medaļām, bet par to, kuru likt stafetē.
, 2022-02-09 16:29, pirms 3 gadiem
Cieta drāte un koka baranka!
, 2022-02-09 16:29, pirms 3 gadiem
plebejs rakstīja: Lielākā intriga latviešiem diemžēl nevis par medaļām, bet par to, kuru likt stafetē.
Jaliek jaunie
, 2022-02-09 16:30, pirms 3 gadiem
Labi rezultāti, apsveicu. Renes sporta veidos vajadzētu ieviest vērtējumu par braukšanas stilu, līdzīgi kā tramplīnlēkšanā. Latvieši brauc smuki, bet vienalga paliek aiz austriešiem, kuri iešļūc finišā šķērsām.
, 2022-02-09 16:30, pirms 3 gadiem
Frichi renee lkm visus zeltus izcels!
, 2022-02-09 16:31, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Jaliek jaunie
Jāliek tie, kuriem labāka reakcija un kuri ātrāk māk uzsist pa klapi!
, 2022-02-09 16:31, pirms 3 gadiem
Skeletā rīt ar būs fiasko, ja vienīgi Tomass var kur iespraukties
, 2022-02-09 16:31, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Labi rezultāti, apsveicu. Renes sporta veidos vajadzētu ieviest vērtējumu par braukšanas stilu, līdzīgi kā tramplīnlēkšanā. Latvieši brauc smuki, bet vienalga paliek aiz austriešiem, kuri iešļūc finišā šķērsām.
Veel varetu terpus ari sajt vertet un iegulshanas pozu
, 2022-02-09 16:31, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Frichi renee lkm visus zeltus izcels!
Frichi pēc kārtējā titula!
Lidla esi bijis, iesaki?
, 2022-02-09 16:31, pirms 3 gadiem
plebejs rakstīja: Lielākā intriga latviešiem diemžēl nevis par medaļām, bet par to, kuru likt stafetē.
Tīruma, Aparjods un Šici. Divniekiem atstarpe nebija tik liela, bet brāļu pieredze var nospēlēt nozīmīgu lomu.
, 2022-02-09 16:32, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: Frichi pēc kārtējā titula!
Lidla esi bijis, iesaki?
Tur pamatiga Analize javeic, citreiz!!!
, 2022-02-09 16:32, pirms 3 gadiem
Gaidu Ice-F1 analīzi
, 2022-02-09 16:33, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: Gaidu Ice-F1 analīzi
Nebus, pseidomachi!
Slēpts komentārs: Ruso16
, 2022-02-09 16:34, pirms 3 gadiem
karagunis rakstīja: Pilnīgs **zģec!Pēc šādas PK sezonas,Olimpiādes rezultāti,izņemot Bērziņa 7to vietu un jauno divnieku,ir totāla (negribas lietot šo vārdu,bet diemžēl jālieto) IZGĀŠANĀS! Citreiz laikam visiem(jāsaka,ka arī man) jāskatās uz lietām reālāk,nevis caur rozā brillēm!Pilnīgs sviests un episks FAIL!
Iespārda jau,protams,ap kamaniņu sportu esošo optimisms pirms OS,par preses "meistariem" nemaz nerunājot!
Kļūdu, kas ietekmētu rezultātu, nebij. Tavi pārmetumi ir paša psihiskā stāvokļa rezultāts, bet vāciešiem ir spēcīgāka zinātne un vismaz 40 reižu lielāka izvēle sportistu attīstīšanai. OS nav kaut kāds tur posms sezonā. Nomierinies.
, 2022-02-09 16:35, pirms 3 gadiem
Šajā olimpiādē visus labos rezultātus sasniedz tie, no kuriem neko negaidīja, bet visas medaļu cerības ir totāli izgāzušās. Neviens no mūsējiem nemāk braukt šo trasi un viss. Cerība vēl uz Dukuriem, bet tie arī labu laiku iepriekš jau mētājas ar atrunām. Izskatās, ka arī tiem šī trase nesanāk.
Slēpts komentārs: Narkomāns Jānis
, 2022-02-09 16:35, pirms 3 gadiem
Stafete vai skeletons pēdēja iespēja medaļas paņemt
, 2022-02-09 16:35, pirms 3 gadiem
wolmar_brother rakstīja: Milzīgs prieks par jaunajiem un brāļiem Šiciem
A prieks par ko?
Par to, ka fričiem neizrādīja nekādu konkurenci?
, 2022-02-09 16:36, pirms 3 gadiem
kristaps30 rakstīja: Stafete vai skeletons pēdēja iespēja medaļas paņemt
Kibermeena 4
, 2022-02-09 16:37, pirms 3 gadiem
eh, nebija tālu
pozitīvais - ja bračkas dosies atpūtā, tad divniekos uz nākamajām OS LV ir perspektīvi vīri
, 2022-02-09 16:37, pirms 3 gadiem
Divas ekipāžas divi vārdi-cerība un izgāšanās.
, 2022-02-09 16:38, pirms 3 gadiem
kristaps30 rakstīja: Stafete vai skeletons pēdēja iespēja medaļas paņemt
Ja uz stafeti neieliks jauno divnieku un Tīrumu, bet ieliks Aparjodi un Šicus, tas būs baigais skandāls !!!
, 2022-02-09 16:38, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: Gaidu Ice-F1 analīzi
to ir jāprasa mūsu exam otiņam
, 2022-02-09 16:38, pirms 3 gadiem
ej dillēs rakstīja: A prieks par ko?
Par to, ka fričiem neizrādīja nekādu konkurenci?
Ja kamanas neslīd, tad nav pamata cerēt uz to, ka varēs izrādīt konkurenci. Abas mūsu ekipāžas nobrauca labi, un nekādu lielu kļūdu nebija. Tīrs konkurentu tehnikas pārākums uz tā rēķina, ka viņiem tehnikas attīstībā daudz lielākas iespējas visādā ziņā.
Takā neredzu nekādu pamata šeit mūsējiem ko pārmest.
, 2022-02-09 16:39, pirms 3 gadiem
kristaps30 rakstīja: Stafete vai skeletons pēdēja iespēja medaļas paņemt
Vēl Ķibermanis četriniekos.
, 2022-02-09 16:41, pirms 3 gadiem
Visi te sasapņojušies par medaļām kā ir, tā ir, lai izdara secinājumus, vecie lai iet pelnītā pensijā, bet no jaunajiem lai paliek maza, bet kompakta vienība
, 2022-02-09 16:42, pirms 3 gadiem
plebejs rakstīja: Lielākā intriga latviešiem diemžēl nevis par medaļām, bet par to, kuru likt stafetē.
Jā, treneriem būs jāpalauza galvu. Jāsaprot, kas par iemeslu Šicu sliktajam sniegumam. Bet varbūt tāds ir viņu un šo kamanu maksimums šajā trasē. Līderi uzlaboja savus treniņos uzrādītos laikus, bet Šici nobrauca apmēram tāpat. Un arī starta rāvienā atpalikšana ir dažas desmitdaļas par lielu.

Roboti malači, sasniedza maksimālo rezultātu. Bet arī viņi, tāpat kā mūsu dāmas, daudz zaudēja trases otrajā sektorā. Nu kas tur ir, ka treneri nevar iemācīt?!
, 2022-02-09 16:42, pirms 3 gadiem
Tāda sajūta, ka pirms os no federācijas vadības bijusi sekojoša uzruna: "Dārgie padotie! Jūs jau saprotat, ka mēs pastāvam tāpēc, ka valsts mums ieskaita naudu. Par labiem rezultātiem. Tiem pat nav jābūt izciliem. TOP10 ir labi rezultāti. Tāpēc lūdzu augstu paceltām galvām droši sabraucam tajos desmitniekos, lai mēs ar augsti paceltām galvām varam iet prasīt naudu nākošajiem 4 gadiem. Jūs jau saprotiet, ka dēļ Jūsu riskiem un kritieniem kāds var palikt arī bez finansējuma. Dievs svētī Latviju! Un drošus top 10 panākumus!"
, 2022-02-09 16:43, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja kamanas neslīd, tad nav pamata cerēt uz to, ka varēs izrādīt konkurenci. Abas mūsu ekipāžas nobrauca labi, un nekādu lielu kļūdu nebija. Tīrs konkurentu tehnikas pārākums uz tā rēķina, ka viņiem tehnikas attīstībā daudz lielākas iespējas visādā ziņā.
Takā neredzu nekādu pamata šeit mūsējiem ko pārmest.
Kur tu redzi pārmetumus no manas puses?
Nav nekādu pārmetumu. Ir tikai fakta konstatācija- pret friču tehniku izredžu nav un nevar būt!
Tā ka lielu prieku neredzu...
, 2022-02-09 16:44, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Tāda sajūta, ka pirms os no federācijas vadības bijusi sekojoša uzruna: "Dārgie padotie! Jūs jau saprotat, ka mēs pastāvam tāpēc, ka valsts mums ieskaita naudu. Par labiem rezultātiem. Tiem pat nav jābūt izciliem. TOP10 ir labi rezultāti. Tāpēc lūdzu augstu paceltām galvām droši sabraucam tajos desmitniekos, lai mēs ar augsti paceltām galvām varam iet prasīt naudu nākošajiem 4 gadiem. Jūs jau saprotiet, ka dēļ Jūsu riskiem un kritieniem kāds var palikt arī bez finansējuma. Dievs svētī Latviju! Un drošus top 10 panākumus!"
Kamaniņu divniekos nemaz 20-tie nevar palikt
, 2022-02-09 16:45, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja kamanas neslīd, tad nav pamata cerēt uz to, ka varēs izrādīt konkurenci. Abas mūsu ekipāžas nobrauca labi, un nekādu lielu kļūdu nebija. Tīrs konkurentu tehnikas pārākums uz tā rēķina, ka viņiem tehnikas attīstībā daudz lielākas iespējas visādā ziņā.
Takā neredzu nekādu pamata šeit mūsējiem ko pārmest.
Nu bija drusku "stūrainākas" trajektorijas mūsējiem nekā līderu trijniekam, plus Šiciem vājāks starta rāviens. Bet piekrītu, ka zaudējums trases lejā bija lielāks nekā vajadzēja būt tikai uz braukšanas rēķina. Diemžēl tehnika neatbilda TOP līmenim.
, 2022-02-09 16:46, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: to ir jāprasa mūsu exam otiņam
Ko tur daudz analizēt - mūsējie nobrauca labi, bez kļūdām, bet vāciešiem un austriešiem labāk slīdēja kamanas. Tā pati bilde, kas vīriešu un sieviešu sacensībās.
, 2022-02-09 16:47, pirms 3 gadiem
ej dillēs rakstīja: Kur tu redzi pārmetumus no manas puses?
Nav nekādu pārmetumu. Ir tikai fakta konstatācija- pret friču tehniku izredžu nav un nevar būt!
Tā ka lielu prieku neredzu...
Diemžēl, bet tā tas +/- ir no OS uz OS!
Patiesībā būtu jāpriecājas, ka mēs esam priekšā (divniekos) tādām valstīm, kā KOK,ITA un ASV, kuras noteikti iegulda daudz lielākus līdzekļus šai sporta veidā. Un pie tam ar divām ekipāžām.
, 2022-02-09 16:48, pirms 3 gadiem
Ja nu kāds žurnālists lasa komentārus - lūdzu treneriem un sportistiem uzdot jautājumu, kāpēc daudzi mūsējie zaudēja tik daudz laika trases otrajās ektorā!
, 2022-02-09 16:49, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja nu kāds žurnālists lasa komentārus - lūdzu uzdot jautājumu, kāpēc daudzi mūsējie zaudēja tik daudz laika trases otrajās ektorā!
Pret austriesiem vispar nelogiski, starts labaks bet 0,1 zaude
, 2022-02-09 16:50, pirms 3 gadiem
Kads zin, slaidais Bananins bus uz bobiem blakus Super Mario?
, 2022-02-09 16:53, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu bija drusku "stūrainākas" trajektorijas mūsējiem nekā līderu trijniekam, plus Šiciem vājāks starta rāviens. Bet piekrītu, ka zaudējums trases lejā bija lielāks nekā vajadzēja būt tikai uz braukšanas rēķina. Diemžēl tehnika neatbilda TOP līmenim.
Ok, tās nianses varēja paātrināt mūsējos par 1-1,5 sekundes desmitdaļām, bet ne jau par 3 sekundes desmitdaļām, kādas vāciešiem bija jau pēc pirmā brauciena. Vienīgais uz ko mūsējie varēja cerēt ir kādu lielu kļūda no vadošā trijnieka.
, 2022-02-09 17:00, pirms 3 gadiem
Rezultāts ir neapmierinošs, bet, ņemot vērā to, ka Šici ir tie, kas iepriekš Latvijai jau ir nesuši medaļas, pārāk roka neceļas kritizēt. Ja vērtē kontekstā ar kopējo sniegumu arī iepriekšējās OS, tad Šici drīzāk atbildīgajos startos ir nostartējuši ļoti cienījami.
, 2022-02-09 17:03, pirms 3 gadiem
Bāc, tik stulbi. Izskatās, ka vēl būs jāpacīnās par vienīgo stafetes medaļu, jo uz Dukuriem cerības var nelikt - noteikti ap 10.vietu dabūs
, 2022-02-09 17:04, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Bāc, tik stulbi. Izskatās, ka vēl būs jāpacīnās par vienīgo stafetes medaļu, jo uz Dukuriem cerības var nelikt - noteikti ap 10.vietu dabūs
Bukmeikeri gan ir citās domās!
Dukurs, stafete reāli augstāk par šodienas divniekiem!(labāks koeficients, ka būs medaļa)
Arī četrinieki nav slikti, jo ir laba pieredze!
, 2022-02-09 17:08, pirms 3 gadiem
Breaking news:Roboti brauks stafetē!!!
, 2022-02-09 17:11, pirms 3 gadiem
Ļoti neskatāms sporta veids palicis renes sports. Tik milzīgas atšķirības laikos, ka nekādas intrigas, nekādas cīņas, nekādu iespēju
, 2022-02-09 17:18, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: Breaking news:Roboti brauks stafetē!!!
Atliek vien cerēt, ka viņi arī tur izturēs spriedzi.
, 2022-02-09 17:18, pirms 3 gadiem
No brāļiem tomēr tika gaidīts vairāk. Jaunie ok, bet bračkas varēja labāk.
, 2022-02-09 17:19, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: Breaking news:Roboti brauks stafetē!!!
Oi, tas tomēr ir negaidīti. Lai čaļiem izdodas!

Stafetes starta saraksts:
https://olympics.com/beijing-2022/o...
, 2022-02-09 17:25, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Oi, tas tomēr ir negaidīti. Lai čaļiem izdodas!

Stafetes starta saraksts:
https://olympics.com/beijing-2022/olympic-games/en/results/luge/results-team-relay-fnl-000100-.htm
Zināmā mērā pat labi, ka mūsējie startē priekšpēdējie.
, 2022-02-09 17:32, pirms 3 gadiem
Šoreiz pretinieku tehnikas pārākums nospēlēja lielāko lomu. Ja Aparjodam paša kļūdas neļāva tikt pie medaļas, tad šodien trīs medaļu ekipāžām kamanas slīdēja daudz labāk. Austrieši pat ar lielu kļūdu beigās praktiski neko nezaudēja. Acīmredzot mūsējie neatrada piemērotāko tehnikas kombināciju šai trasei. Bet pēc mačiem jau visi gudri...
, 2022-02-09 17:32, pirms 3 gadiem
Hokejā zeltu paņemsim un visiem būs labi...Ah jā un Martinam būs vēl TOP6 rezultāts, kas būs super...
, 2022-02-09 17:35, pirms 3 gadiem
Vasaras un ziemas olimpiāde parāda ka Latvijas stiprās puses 3x3 basketbols, pludmales volejbols un rene (īpaši jau kamaniņas). Pekinā atkal redzam ka esam TOP valsts. Patīkami par 4 un 5 vietu. Būs jau čīkstuļi, kuriem nav medaļa, nav medaļa utt. Visa sporta dzīve OS tiem cilvēkiem dalās tikai ir medaļa/nav medaļa. Pārējais sports neinteresē.
Kurā sportā veidā vēl esam elitē?
Domājot par nākotni.
3x3 neredzu nākotni elites līmenī. Pludmales volejbols - būs labi bet ne elites pāri (visticamāk) Skeletonā ļoti tālu no elites. Visgrūtāk prognozēt bobslejā pēc Ķibermaņa. Pagaidām nākotni elites līmenī redzu kamaniņās - Bots/Plūme, Aparjods, Bērziņš, Aparjode, iespējams Vītola.
Kurā sporta veidā vēl var redzēt optimistisku nākotni? Varbūt spidvejā, vēl mums līmenī ir florbols un ...
, 2022-02-09 17:38, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tīruma, Aparjods un Šici. Divniekiem atstarpe nebija tik liela, bet brāļu pieredze var nospēlēt nozīmīgu lomu.
AIZMIRSTI!!!
Jaunie ir nopelnījuši divnieku braukt
, 2022-02-09 17:42, pirms 3 gadiem
Ja olimpiāde notiktu Siguldā, Šici aizšļūktu līdz medaļām
, 2022-02-09 17:42, pirms 3 gadiem
otto13 rakstīja: AIZMIRSTI!!!
Jaunie ir nopelnījuši divnieku braukt
Nekur nerakstīju, ka Roboti nebūtu pelnījuši braukt stafetē.
Par Šiciem rakstīju, jo viņi pierādīja, ka turpat vien ir kur jaunie, bet viņu pieredzei stafetē var būt lielai nozīmei. Tas nereti ir izšķirošs faktors.
, 2022-02-09 17:42, pirms 3 gadiem
Ja 3.vietu divu braucienu summā apsteidz par pussekundi, tad kautkas te nav kārtibā. Vāciešu hegemojia nogalina šo sporta veidu. Ja tehniski spējat parejos par muļķiem pataisīt, tad šādam sporta veidam nebūtu jābūt Oljmpiādē.
, 2022-02-09 17:43, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Oi, tas tomēr ir negaidīti. Lai čaļiem izdodas!

Stafetes starta saraksts:
https://olympics.com/beijing-2022/olympic-games/en/results/luge/results-team-relay-fnl-000100-.htm
Stafetē pieteiktas 14 komandas. Hokeja turnīrā piedalās 12. Tas pārdomām vienai līdzjutējai, kura domā, ka kamanās ir maza konkurence.
, 2022-02-09 17:50, pirms 3 gadiem
Varbūt vēlviena renes trase Siguldā jāuzceļ? Tad noteikti būs kāds medālis.
, 2022-02-09 17:54, pirms 3 gadiem
gunnars rakstīja: Ja 3.vietu divu braucienu summā apsteidz par pussekundi, tad kautkas te nav kārtibā. Vāciešu hegemojia nogalina šo sporta veidu. Ja tehniski spējat parejos par muļķiem pataisīt, tad šādam sporta veidam nebūtu jābūt Oljmpiādē.
nevajag pārspīlēt...agrāk bija daudz trakāk..sievietēm vispār pirmās 4 vietas vienmēr bija rezervētas fricenēm..

Orlova,Gaile max varēja cīnīties par 5.vietu
, 2022-02-09 17:55, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Stafetē pieteiktas 14 komandas. Hokeja turnīrā piedalās 12. Tas pārdomām vienai līdzjutējai, kura domā, ka kamanās ir maza konkurence.
Atkal loģikas pērles birst ārā
, 2022-02-09 17:55, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Šoreiz pretinieku tehnikas pārākums nospēlēja lielāko lomu. Ja Aparjodam paša kļūdas neļāva tikt pie medaļas, tad šodien trīs medaļu ekipāžām kamanas slīdēja daudz labāk. Austrieši pat ar lielu kļūdu beigās praktiski neko nezaudēja. Acīmredzot mūsējie neatrada piemērotāko tehnikas kombināciju šai trasei. Bet pēc mačiem jau visi gudri...
Spliti rāda, ka austrieši kļūdas dēļ zaudēja ap 0,15 sekundēm. Bet jā, uz aci izskatījās, ka zaudējumam jābūt lielākam.

Sektoru analīze: https://olympics.com/beijing-2022/o...
, 2022-02-09 17:59, pirms 3 gadiem
knaible rakstīja: No brāļiem tomēr tika gaidīts vairāk. Jaunie ok, bet bračkas varēja labāk.
Ja būtu pieļāvuši acīmredzamas kļūdas, tad tā varētu teikt, tomēr brāļiem izskatījās divi kvalitatīvi braucieni.
, 2022-02-09 18:33, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja kamanas neslīd, tad nav pamata cerēt uz to, ka varēs izrādīt konkurenci. Abas mūsu ekipāžas nobrauca labi, un nekādu lielu kļūdu nebija. Tīrs konkurentu tehnikas pārākums uz tā rēķina, ka viņiem tehnikas attīstībā daudz lielākas iespējas visādā ziņā.
Takā neredzu nekādu pamata šeit mūsējiem ko pārmest.
parasti Ivaram nepiekrītu,bet,šoreiz piekrītu
, 2022-02-09 18:34, pirms 3 gadiem
tirsā darbs un materiāls
, 2022-02-09 18:37, pirms 3 gadiem
pazors latviešu stilā
, 2022-02-09 18:42, pirms 3 gadiem
Negaidīti nepatīkams šoks par Šiciem, bet prieks par mūsu jaunajiem.

Kaut kā neatstāj sajūta, ka šī olimpiāde Latvijai būs tāds pats draņķis medaļu ziņā kā Rio. Bezcers. Neviens no nosacītajiem mūsu favorītiem nav izšāvis. Nevienā sportā. Milzu delegācija un...? Maza cerība uz kamaniņu stafeti un Dukuriem. Hokejisti nevinnēs nevienu spēli un ar augsti paceltu galvu, ka vispār ir piedalījušies, brauks atpakaļ uz mājām izbaudīt garo atvaļinājumu (ne visi) vai došanos pensijā. Bet ceru, ka kļūdos, jo visiem mūsējiem vēlu tikai veiksmi un izdošanos!
, 2022-02-09 18:44, pirms 3 gadiem
Brāļi tikko intervijā teica, ka 1.braucienā uzbraukuši kaut kam virsū un sabojājuši slieces.
, 2022-02-09 18:44, pirms 3 gadiem
totals fiasko!
, 2022-02-09 18:56, pirms 3 gadiem
Pa vidu visiem pārdzīvojumiem, ka bračkām nesanāca tikt pie medaļas (kkāds fakinais akmentiņš trasē, kur iespēja šādi sabojāt braucienus ir viens pret miljons), cik tomēr aizkustinoša bija tā runa pirms pirmā brauciena. "Mēs braucam savam priekam, brālīt" - tiešām lāga zēni mūsu bračkas!
, 2022-02-09 19:04, pirms 3 gadiem
Tagad vismaz lietas kļūst skaidrākas - nedrīkstētu būt tā, ka trasē var sabojāt slieci. Bet tieši tas notika pirmā brauciena laikā.
Tagad gribētos redzēt mūsu federācijas reakciju - šī ir brāļiem nozagta iespēja cīnīties par medaļām. Vācieši uztaisītu traci. Latvieši...?
, 2022-02-09 19:16, pirms 3 gadiem
kā jau minēju kamaniņās fiasko! Priecē tik jaunie,par Bērziņu,Botu un Plūmi prieks!
, 2022-02-09 19:23, pirms 3 gadiem
semjuels rakstīja: kā jau minēju kamaniņās fiasko! Priecē tik jaunie,par Bērziņu,Botu un Plūmi prieks!
Iegūt 5. vietu ar trases augšdaļā sabojātu slieci ir augstākā meistarība. Ne visiem lemts saprast, kāda nozīme ir sliecēm šajā sporta veidā.
, 2022-02-09 19:39, pirms 3 gadiem
Savāda parādība pie renes rakstiem. Parasti pastalnieks tirinās un raksta par šļūcējiem, viņš raksta ka šis nav nopietns sporta veids un tas tur arī nav nopietns sportaveids, bet OS laikā kad medālis slīd projām tad katrs sporta veids pastalniekam paliek par cienītu.
, 2022-02-09 20:24, pirms 3 gadiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Savāda parādība pie renes rakstiem. Parasti pastalnieks tirinās un raksta par šļūcējiem, viņš raksta ka šis nav nopietns sporta veids un tas tur arī nav nopietns sportaveids, bet OS laikā kad medālis slīd projām tad katrs sporta veids pastalniekam paliek par cienītu.
ne jau tikai Latvijā , tā tas ir visā pasaulē par jebkuru sporta veidu..

tas tikai norāda uz to,ka visi sporta veidi cilvēkam interesē,ar piebildi ,lai tikai tas būtu vēsturski LIELS PRESTIŽS NOTIKUMS,ar ko mums sapotē,sareklamē kopš dzimšanas

diemžēl PK renē nevienam nepotē
, 2022-02-09 21:12, pirms 3 gadiem
Jautājums. Kuros sporta veidos Latvijai ir tikpat cerīga nākotne kā kamaniņās?
, 2022-02-09 21:51, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Jautājums. Kuros sporta veidos Latvijai ir tikpat cerīga nākotne kā kamaniņās?
"piektie no sešiem" var būt kaut vai mūžīgi, šaubu nav.

Man cits jautajums - kāpec pat norvēģiem, kuriem ir nauda un kuri cīnās par UZVARU medaļu kopvērtējumā, ir pajāt uz reni.
, 2022-02-10 00:23, pirms 3 gadiem
Visu cieņu jaunajiem čaļiem !!! Un ja ņem pa godīgo- viņiem jāmauc stafetē !!!
Protams, ja federācija pirms tam nebija lēmusi citādi !
Šitsiem - pieredze, jaumajiem rezultāts un nākotne !
Pareizi būtu - labākie mauc stafeti, jo viņi to nopelnīja !!!