Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Bez pārsteigumiem - Ķīnas F1 kvalifikācijā ātrākais Fetels

Bez pārsteigumiem - Ķīnas F1 kvalifikācijā ātrākais Fetels
Šīs dienas trīs ātrākie braucēji
Foto: AFP/Scanpix

Šodien norisinājās Ķīnas F1 posma kvalifikācijas braucieni, kuros atkal nepārspēts trešo reizi šajā sezonā palika "Red Bull" komandas pilots Sebastiens Fetels. Otrajā vietā ierindojās Džensons Batons, bet no trešās starta vietas rīt trasē dosies Luiss Hamiltons.

Arī Ķīnas trešajos F1 treniņos, tāpat kā abos iepriekšējos, ātrākais bija "Red Bull" komandas braucējs Sebastians Fetels, aiz sevis atstājot abus "McLaren" komandas braucējus – Džensonu Batonu un Luisu Hamiltonu. Tikai 15. rezultātu šajos treniņos uzrādīja austrālietis Marks Vēbers.

Pirmajā kvalifikācijas kārtā ātrākais bija "Mercedes" komandas braucējs Niko Rosbergs. Par pēdējām divām ceļazīmēm uz otro kvalifikācijas kārtu pēdējā aplī sīvi cīnījās trīs piloti - Mihaels Šūmahers, Pastors Maldonado un Marks Vēbers. Šūmahers beigās uzrādīja piekto ātrāko laiku, Maldonado palika 16. vietā, bet Vēbers bija tikai 18. Līdz ar to bija skaidrs, ka otrajā kvalifikācijas kārtā mēs vairs neredzēsim Marku Vēberu, Heiki Kovalainenu, Jarno Trulli, Žeromu D'Ambrozio, Timo Gloku, Vitantonio Liuci un Narainu Kartikejanu.

Otro kvalifikācijas kārtu, tāpat kā pirms nedēļas, pirmais iesāka Sebastians Buemi. Tuvojoties otrās kvalifikācijas kārtas beigām, ātrākie tobrīd bija abi "McLaren" komandas braucēji. Ceturto ātrāko laiku uzrādīja krievu pilots Vitālijs Petrovs, taču pāris līkumus vēlāk viņš bija spiests izstāties kāda tehniska defekta dēļ (nevarēja pārslēgt ātrumus), kā rezultātā divas minūtes pirms otrās kvalifikācijas beigām trasē tika izkārti sarkanie karogi, jo Petrova formula bija noslāpusi trases vidū. Kad kvalifikācija atsākās, trasē devās uzreiz visi braucēji, tādējādi kvalifikācija vairāk atgādināja sacīkstes. Daudziem pilotiem šie sarkanie karogi neļāva uzrādīt ātrāku apļa laiku (daži iesprūda aiz lēnākiem braucējiem), tādējādi bija skaidrs, ka par "pole-position" šajā Ķīnas F1 kvalifikācijā necīnīsies Adrians Zutils, Serhio Peress, Kamui Kobajaši, Mihaels Šūmahers, Rubenss Barikello, Niks Haidfelds un Pastors Maldonado.

Pēdējā kvalifikācijas kārtā pirmie trasē devās Batons un Fetels, no kuriem ātrāks bija vācietis Fetels. Pēdējās minūtēs trasē atkal devās visi braucēji, lai noskaidrotu šīs dienas ātrāko pilotu. Lai arī Fetelam bija iespēja doties pēdējā lidojošajā aplī, viņš to nedarīja, jo vācieša pārsvars pār otrās vietas esošo braucēju bija 0,7 sekundes, tādējādi pilots, taupot riepas, devās boksos. Līdz ar to trešo uzvaru kvalifikācijā šī gada trīs sacīkstēs izcīnīja Fetels, aiz sevis atstājot abus "McLaren" braucējus.

Ķīnas F1 posma kvalifikācijas brauciena rezultāti

vietaPilotsFormulaLaiks
1.Sebastian VettelRed Bull-Renault1:33.706
2.Jenson ButtonMcLaren-Mercedes+ 0.715
3.Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes+ 0.757
4.Nico RosbergMercedes+ 0.964
5.Fernando AlonsoFerrari+ 1.413
6.Felipe MassaFerrari+ 1.439
7.Jaime AlguersuariToro Rosso-Ferrari+ 2.452
8.Paul di RestaForce India-Mercedes+ 2.484
9.Sebastien BuemiToro Rosso-Ferrari+ 2.497
10.Vitaly PetrovRenaultBez laika
11.Adrian SutilForce India-Mercedes+ 1.388
12.Sergio PerezSauber-Ferrari+ 1.567
13.Kamui KobayashiSauber-Ferrari+ 1.750
14.Michael SchumacherMercedes+ 1.971
15.Rubens BarrichelloWilliams-Cosworth+ 1.979
16.Nick HeidfeldRenault+ 2.125
17.Pastor MaldonadoWilliams-Cosworth+ 2.470
18.Mark WebberRed Bull-Renault1:36.468
19.Heikki KovalainenLotus-Renault1:37.894
20.Jarno TrulliLotus-Renault1:38.318
21.Jerome D'AmbrosioVirgin-Cosworth1:39.119
22.Timo GlockVirgin-Cosworth1:39.708
23.Tonio LiuzziHRT-Cosworth1:40.212
24.Narain KarthikeyanHRT-Cosworth1:40.445

107% robeža - 1:41.941

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-04-16 10:22, pirms 14 gadiem
Mihaelam pavisam švaki iet.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-16 10:22, pirms 14 gadiem
kur tāda laža Wēberam ar cietajām riepām?

nu bet gonka izskatās. ka būš ļoti aizraujoša

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 10:22, pirms 14 gadiem
bez parsteigumiem, RB ir ta buvets, ka Q karta vini ir nenokerami un nebus brinums, ja tadi paliks ari lidz sezona beigam, cita lieta ir saciksste, kur jabrauc ar pilnam bakam un jacinas ar pastiprinatu riepu dilsanu.
mani gan vairak parsteidz Vebers, sak jau skist, ka ta vairs nav sakritiba, ka Markam ta neveicas, negribetos lai Horners atkal boksos skruve Markam nost uzlabotos antisparnus.

  -4 [+] [-]

, 2011-04-16 10:23, pirms 14 gadiem
100% vēberu komanda gremdē. Un ož pēc kārtējās garlaicīgās gonkas, fetels jau 3 līkumā būs 2 sekundes priekšā un tā arī nobrauks līdz galam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-04-16 10:25, pirms 14 gadiem
2011 gada čempions ir zināms !

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:27, pirms 14 gadiem
RBR stratēģija sačakarē Vēberam startu. Būtībā ātrumi nav mainījušies nevienai top komandai, Ferrari izskatijās uz riepu taupīšanu spieda, nekā uz uzstādīto laiku. Ja kāds nonāks aiz Reņa taisnē, tad varētu tur iestrēgt uz kādu laiku.

  -4 [+] [-]

, 2011-04-16 10:31, pirms 14 gadiem
vienu pilotu ceļ saulītē, otram palīdzēs beigt karjeru...
kur tā var, ka komandas mīlulim viss kārtībā, bet Vēberam gan nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:34, pirms 14 gadiem
tak ko juus satraucaties par Vēberu.Vienmēr ir bijis tā ka ar otro pilotu strādā mazāk nekā ar pirmo(šajā situācijā ar Fetelu.)

  +6 [+] [-]

, 2011-04-16 10:34, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: es vienīgais nevarēju atrast prognožu spēli???
ko satraucies par prognožu spēli, ja esi 487.vietā :

  -2 [+] [-]

, 2011-04-16 10:41, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: bez parsteigumiem, RB ir ta buvets, ka Q karta vini ir nenokerami un nebus brinums, ja tadi paliks ari lidz sezona beigam, cita lieta ir saciksste, kur jabrauc ar pilnam bakam un jacinas ar pastiprinatu riepu dilsanu.
mani gan vairak parsteidz Vebers, sak jau skist, ka ta vairs nav sakritiba, ka Markam ta neveicas, negribetos lai Horners atkal boksos skruve Markam nost uzlabotos antisparnus.
E, Tev leksika mainijusies.
Kur tad palika visi Maku uzlabojumi??
Man personiski jau sāk arvien vairāk šķist, ka Fetels visus ņem ar savu meistarību, un nevis ar RB tehniku, jo jau trešo kvalifikāciju (un arī abas iepriekšējās sacensībās) Vebers ar tādu pašu tehniku nav konkurētspējīgs ar Makiem.

     [+] [-]

, 2011-04-16 10:44, pirms 14 gadiem
Jāpagaida oficiālie paskaidrojumi. Krievu komentētājs, saistībā ar Veberu teica, ka tas dēļ, tiesnešiem, un svēršanos, kā rezultātā nepaspēja nomainīt riepas, jo vienā epizodē rādīja, ka viņš jakabi strīdas ar tiesnešiem..

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:44, pirms 14 gadiem
Reinis00 rakstīja: tak ko juus satraucaties par Vēberu.Vienmēr ir bijis tā ka ar otro pilotu strādā mazāk nekā ar pirmo(šajā situācijā ar Fetelu.)
Kāpēc strādā mazāk?
Katram pilotam ir savi mehāniķi.
Ja viņi nevar pielāgot/pieregulēt savam pilotam formulu kādai konkrētai trasei, tad tas jau ir cits stāsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:48, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Šūmahers joprojām neapturams. 8. čempiona tituls ir tikai formalitāte.
A kas viņam nepabraukāt sava prieka pēc?
Savu viņš ir izdarijis savas superās karjēras laikā.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:48, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc strādā mazāk?
Katram pilotam ir savi mehāniķi.
Ja viņi nevar pielāgot/pieregulēt savam pilotam formulu kādai konkrētai trasei, tad tas jau ir cits stāsts.
Vēbers brauca ar cietajām riepām un tapēc palika 18. vietā.. vajag skatīties uzmanīgāk

  +3 [+] [-]

, 2011-04-16 10:49, pirms 14 gadiem
Reinis00 rakstīja: tak ko juus satraucaties par Vēberu.Vienmēr ir bijis tā ka ar otro pilotu strādā mazāk nekā ar pirmo(šajā situācijā ar Fetelu.)
Pilnīgi nepiekrītu! Man šķiet, ka komandai ir pilnīgi PO kas uzvar un kurš no komandas dabū čempi. Komandas mērķis ir konstruktora kauss, tāka viņu interesēs ir, lai abi piloti būtu pēc iespējas augstāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:50, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc strādā mazāk?
Katram pilotam ir savi mehāniķi.
Ja viņi nevar pielāgot/pieregulēt savam pilotam formulu kādai konkrētai trasei, tad tas jau ir cits stāsts.
ko te muldi, nedzirdeji Hornera attaisnojumu, ka Vēberam atkal problēmas ar KERS, nevis nespēju pielāgoties

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:50, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Jāpagaida oficiālie paskaidrojumi. Krievu komentētājs, saistībā ar Veberu teica, ka tas dēļ, tiesnešiem, un svēršanos, kā rezultātā nepaspēja nomainīt riepas, jo vienā epizodē rādīja, ka viņš jakabi strīdas ar tiesnešiem..
Angļiem intervijā Vēbers apstiprināja, ka tas nebija dēļ tiesnešiem, vienkārši RBR uzlika cietās riepas un domāja, ka izpruks cauri.
Maki ar nekur nav tikuši, Alonso un Massa būs turpat aiz muguras viņiem, iespējams vēl viena Hamiltona-Alo cīņa gaidāma, neredzu nevienu, kurš varētu Vettelam pačakarēt prātu rīt, diemžēl.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-16 10:51, pirms 14 gadiem
Var jau tagad pateikt čempionu bez pārsteigumiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 10:53, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Angļiem intervijā Vēbers apstiprināja, ka tas nebija dēļ tiesnešiem, vienkārši RBR uzlika cietās riepas un domāja, ka izpruks cauri.
Maki ar nekur nav tikuši, Alonso un Massa būs turpat aiz muguras viņiem, iespējams vēl viena Hamiltona-Alo cīņa gaidāma, neredzu nevienu, kurš varētu Vettelam pačakarēt prātu rīt, diemžēl.
Da jebkurš no pirmā sešinieka Kā jau pierasts sacīkšu laikā RBR kers barahļit

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:53, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: E, Tev leksika mainijusies.
Kur tad palika visi Maku uzlabojumi??
Man personiski jau sāk arvien vairāk šķist, ka Fetels visus ņem ar savu meistarību, un nevis ar RB tehniku, jo jau trešo kvalifikāciju (un arī abas iepriekšējās sacensībās) Vebers ar tādu pašu tehniku nav konkurētspējīgs ar Makiem.
Kaut ko nekompetentāku laikam nav iespējams pateikt....

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:56, pirms 14 gadiem
takagi rakstīja: ko te muldi, nedzirdeji Hornera attaisnojumu, ka Vēberam atkal problēmas ar KERS, nevis nespēju pielāgoties
Jā,un tā trīs kvalifikācijas pēc kārtas?
Ja nav viens, tad ir otrs.
Kā tur bija ar to teicienu-sliktam dejotājam pat olas traucē?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 10:57, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Da jebkurš no pirmā sešinieka Kā jau pierasts sacīkšu laikā RBR kers barahļit
Neredzēju es Vetelam Kers strādājam, tikai mazliet un viss, Vēberam viņš nebūs cik noprotu.
Kers dod 0.24 sec aplī, RBR ir pussekundi priekša visiem bez viņa, līdz pakaļa nedeg viņiem viņs nafig nav vajadzīgs.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-16 10:57, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: E, Tev leksika mainijusies.
Kur tad palika visi Maku uzlabojumi??
Man personiski jau sāk arvien vairāk šķist, ka Fetels visus ņem ar savu meistarību, un nevis ar RB tehniku, jo jau trešo kvalifikāciju (un arī abas iepriekšējās sacensībās) Vebers ar tādu pašu tehniku nav konkurētspējīgs ar Makiem.
netelo akstu, tu loti labi zini, ka lai ari cik labs pilots tu butu(un Fettels ir izcils pilots), tomer tu vari uzstadit tikai tadu aplu laiku, kadu to atlauj masina.
un uzlabojumi nekur nav pazudusi, ar RB vienkarsi nav iepsejams cinities viena apla sprinta. ta nu tas ir jau pedejos divus gadus.
Vebers pilnigi noteikti nebrauc ar tadu pasu masinu ka Fettels, kautvai tapec vien, ka Fettels gan pagajusa gan si posma kvalifikacija vareja izmantot KERS, bet Veberam tas sogad nav bijis pieejams vel neviena posma kvalifikacija. kapec ta? nezinu, bet viens ir skaidrs, uz so posmu Fettelam KERS ir savest kartiba, bet Veberam ne... tas ir uzreiz 0.3-0.4 sekundes
un ari visu so sezonu Fettelam viss iet ka pa sviestu, bet Vebers visu laiku tiek paklauts komandas kludam un tehniskajam problemam
neticu, ka ta ir sagadisanas.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:58, pirms 14 gadiem
VItjka naturāli īzčakarēja q2 daudziem. Bet nu tādus jefiņus kā Peresu es arī nesaprotu. Nu kāda velna pēc tādā situācijā līst peletona priekšā...

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 10:59, pirms 14 gadiem
Toriks21 rakstīja: Var jau tagad pateikt čempionu bez pārsteigumiem.
Fetels nebūs čempions.Tas būs Batons vai Hamiltons.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:59, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu! Man šķiet, ka komandai ir pilnīgi PO kas uzvar un kurš no komandas dabū čempi. Komandas mērķis ir konstruktora kauss, tāka viņu interesēs ir, lai abi piloti būtu pēc iespējas augstāk.
Reālā dzīve pierāda pretējo ainu.
Cik nav redzēts, ka Ferārī un Maki bīda kādu konkrētu pilotu. Ne tik sen Alonso bija spiests savus formulas regulējumus dot Morim, jo tas bija Rona Denisa favorīts, un kur tad vel dažādie notikumi ar Šumahera vilkšanai aiz matiem uz čempiona titulu.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-16 11:00, pirms 14 gadiem
mati rakstīja: VItjka naturāli īzčakarēja q2 daudziem. Bet nu tādus jefiņus kā Peresu es arī nesaprotu. Nu kāda velna pēc tādā situācijā līst peletona priekšā...
Kapēc ne?! Viņš ir pilots un cīnijās par iespēju tikt Q3. Tādus jefiņus kā tu es nesaprotu.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-16 11:06, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: netelo akstu, tu loti labi zini, ka lai ari cik labs pilots tu butu(un Fettels ir izcils pilots), tomer tu vari uzstadit tikai tadu aplu laiku, kadu to atlauj masina.
un uzlabojumi nekur nav pazudusi, ar RB vienkarsi nav iepsejams cinities viena apla sprinta. ta nu tas ir jau pedejos divus gadus.
Vebers pilnigi noteikti nebrauc ar tadu pasu masinu ka Fettels, kautvai tapec vien, ka Fettels gan pagajusa gan si posma kvalifikacija vareja izmantot KERS, bet Veberam tas sogad nav bijis pieejams vel neviena posma kvalifikacija. kapec ta? nezinu, bet viens ir skaidrs, uz so posmu Fettelam KERS ir savest kartiba, bet Veberam ne... tas ir uzreiz 0.3-0.4 sekundes
un ari visu so sezonu Fettelam viss iet ka pa sviestu, bet Vebers visu laiku tiek paklauts komandas kludam un tehniskajam problemam
neticu, ka ta ir sagadisanas.
Šito Tu vari stāstīt bērndārzā Pēterītim, jo kā pierāda reālā dzīve,tad pašā sacensībā Makiem ar RBR iet vel grūtāk nekā kvalifikācijā. Un kā pierādija pagājušā sacensība, tad KERS (vismaz pagaidām) nespēlē tik milzīgu lomu,lai varētu par pamatu ņemot tā (ne)esamību novelt uz to visu vainu.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 11:07, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu! Man šķiet, ka komandai ir pilnīgi PO kas uzvar un kurš no komandas dabū čempi. Komandas mērķis ir konstruktora kauss, tāka viņu interesēs ir, lai abi piloti būtu pēc iespējas augstāk.
calit, tu taka no laukiem
F1 ir bizness, naudas pelnisanas iekarta. RB ir vitali svarigi lai tiesi Fettels klust par cempionu. Fettels ir Red Bull zimols, kuru ir jastumj un jabida pa katru cenu.
doma, ka Ferrari sezona, kad Sumahers lauza kaju nejausi izgaza Irvainu un liedza vinam klut par cempionu?
Laut Veberam parspet Fettelu pectam, kad Sebs jau ir izcinijis titulu butu rupja RB marketinga kluda.
un tici man, vini to nepielaus.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-16 11:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Reālā dzīve pierāda pretējo ainu.
Cik nav redzēts, ka Ferārī un Maki bīda kādu konkrētu pilotu. Ne tik sen Alonso bija spiests savus formulas regulējumus dot Morim, jo tas bija Rona Denisa favorīts, un kur tad vel dažādie notikumi ar Šumahera vilkšanai aiz matiem uz čempiona titulu.
Jā bet pārsvarā tas ir par vienu pozīciju pacelšana. Tapēc arī var pavilkt kādu, piem kam sponsori lielāki, vai arī ja konstruktora kauss jau izšķirts, jo komada šajā gadīumā neko nezaudē. Bet tā lai kādu gremdētu jau kvalifikācijā nost, loģiska pamatojuma nav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-16 11:10, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Fetels 0.7000 priekšā jau kvalifikācijā.njā solās tiešām būt aizraujoša
Tas ka Fetels ieliek kvalifikācijā neko nenozīmē. Gonkā Maki un Ferrari turpat vien būs

  -2 [+] [-]

, 2011-04-16 11:13, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: calit, tu taka no laukiem
F1 ir bizness, naudas pelnisanas iekarta. RB ir vitali svarigi lai tiesi Fettels klust par cempionu. Fettels ir Red Bull zimols, kuru ir jastumj un jabida pa katru cenu.
doma, ka Ferrari sezona, kad Sumahers lauza kaju nejausi izgaza Irvainu un liedza vinam klut par cempionu?
Laut Veberam parspet Fettelu pectam, kad Sebs jau ir izcinijis titulu butu rupja RB marketinga kluda.
un tici man, vini to nepielaus.
Salīdzinājums ar Ferārī un Irvaina gadijumu ir galīgi nevietā, jo tāpat bija skaidrs,ka Šumahers 1999. gadā lauztās kājas dēļ pat gribot nevareāja kļūt par čempionu. Bet Ferārī interesēs bija,lai Irvains kļūst par čempionu, jo komanda gribēja pārtraukt Hakinena dominanci. Ne velti Ferāri vadība piespieda Šumaheru sēsties formulā un atbalstīt Irvainu, pat neskatoties uz to,ka Šumis žēlojās par līdz galam nesaārstēto kāju.
bet principā doma par komandas seju/zīmolu ir pareiza.

     [+] [-]

, 2011-04-16 11:13, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šito Tu vari stāstīt bērndārzā Pēterītim, jo kā pierāda reālā dzīve,tad pašā sacensībā Makiem ar RBR iet vel grūtāk nekā kvalifikācijā. Un kā pierādija pagājušā sacensība, tad KERS (vismaz pagaidām) nespēlē tik milzīgu lomu,lai varētu par pamatu ņemot tā (ne)esamību novelt uz to visu vainu.
nezinu vai mes skatamies vienas un tas pasas sacikstes, bet tieis sacikste parejas komandas tuvojas RB. to apstiprina gan mclaren gan Ferrari piloti. piedod, bet viniem ticu vairak neka tev.
atgadinat kads bija Fettela parsvars par Hamiltonu pagajusa posma kvalifikacija? 0,1 sek. padoma kads tas butu bez KERSa.
un saja gadijuma par KERSu runajot es salidiznaju Fettelu un Veberu. ir jabut absoluti neatistitam cilvekam lai noliegtu to, ka Vebers bez KERS nu nekadi nespej pat teoretiski but konkurents Fettelam ar KERSu.
bet ut te centies iestastit, ka KERS nozime ir parspileta un, ka Vebers ja butu labs pilots tad ari bez KERSa butu Fettelam konkurents?
ej labak komente hokeju

  -3 [+] [-]

, 2011-04-16 11:14, pirms 14 gadiem
petrovs bez laika?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 11:15, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Jā bet pārsvarā tas ir par vienu pozīciju pacelšana. Tapēc arī var pavilkt kādu, piem kam sponsori lielāki, vai arī ja konstruktora kauss jau izšķirts, jo komada šajā gadīumā neko nezaudē. Bet tā lai kādu gremdētu jau kvalifikācijā nost, loģiska pamatojuma nav...
Nedomāju,ka Veberu speciāli kāds gremdēja nost. Kļūdas gadās visādas. Cik reizes Ferārī nav nogremdējuši savus pilotus nelaižot trasē, jo domāja,ka tie noteikti ir kvalificējušies nākošai kārtai.
U.t.t.

     [+] [-]

, 2011-04-16 11:17, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Fetels 0.7000 priekšā jau kvalifikācijā.njā solās tiešām būt aizraujoša
būs cīņa par 2. vietu.. no padsmitajām vietā startēs Petrovs, Heidfelds, Šumis, Vēbers..

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 11:18, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: nezinu vai mes skatamies vienas un tas pasas sacikstes, bet tieis sacikste parejas komandas tuvojas RB. to apstiprina gan mclaren gan Ferrari piloti. piedod, bet viniem ticu vairak neka tev.
atgadinat kads bija Fettela parsvars par Hamiltonu pagajusa posma kvalifikacija? 0,1 sek. padoma kads tas butu bez KERSa.
un saja gadijuma par KERSu runajot es salidiznaju Fettelu un Veberu. ir jabut absoluti neatistitam cilvekam lai noliegtu to, ka Vebers bez KERS nu nekadi nespej pat teoretiski but konkurents Fettelam ar KERSu.
bet ut te centies iestastit, ka KERS nozime ir parspileta un, ka Vebers ja butu labs pilots tad ari bez KERSa butu Fettelam konkurents?
ej labak komente hokeju
Ja Tev nav ko teikt,tad Tu sāc vienkārši muldēt un aizskārt kādu personiski.
Maku un Ferārī piloti var stāstīt daudz ko, bet stāvoklis kopvērtējuma tabulā, un ieņemtās vietas kvalifikācijā izsaka visu.
Es F1 skatos pa RTL, un tur F1 komentētāji ir galvas tiesu augstākā līmenī par visādiem krieviem un mūsējiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 11:19, pirms 14 gadiem
pi_cis rakstīja: petrovs bez laika?
petrovs bez laika, jo 2. kārtā viņs uzrādīja 4. laiku un viņam salūza kārba un tapēc viņš tika uz 3. kārtu, bet mašīnu nepaspēja salabot un palika bez laika.. un tur nekas smieklīgs nav

     [+] [-]

, 2011-04-16 11:19, pirms 14 gadiem
ko tas vecais sakārnis SH. tur mocas,sak jau kauns palikt par viņu ,adod vietu jaunajiem!

     [+] [-]

, 2011-04-16 11:24, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Salīdzinājums ar Ferārī un Irvaina gadijumu ir galīgi nevietā, jo tāpat bija skaidrs,ka Šumahers 1999. gadā lauztās kājas dēļ pat gribot nevareāja kļūt par čempionu. Bet Ferārī interesēs bija,lai Irvains kļūst par čempionu, jo komanda gribēja pārtraukt Hakinena dominanci. Ne velti Ferāri vadība piespieda Šumaheru sēsties formulā un atbalstīt Irvainu, pat neskatoties uz to,ka Šumis žēlojās par līdz galam nesaārstēto kāju.
bet principā doma par komandas seju/zīmolu ir pareiza.
Šūmahers toreiz tikai notēloja, ka palīdz Irvainam ,pēdējā posma startu maz atceries? kur uzreiz tika atdot pozīcija Hakinenam

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 11:25, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tev nav ko teikt,tad Tu sāc vienkārši muldēt un aizskārt kādu personiski.
Maku un Ferārī piloti var stāstīt daudz ko, bet stāvoklis kopvērtējuma tabulā, un ieņemtās vietas kvalifikācijā izsaka visu.
Es F1 skatos pa RTL, un tur F1 komentētāji ir galvas tiesu augstākā līmenī par visādiem krieviem un mūsējiem.
tici man, krievus es neskatos, skatos BBC kur vismaz ir svaigaka informacija no boksiem un zinosu cilveku viedoklis. ari RTL nav ne vainas, bet tur tomer nav tik daudz informacijas no trases.
ari vacu skola ta pa istam neapguvu, tagad par to ir skrobe, bet tad, kad macijos, tad protams par to nedomaju
Slēpts komentārs: playthegame

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 11:29, pirms 14 gadiem
p.s. tie mclaren kombinzoni, gan ir visai neforsa paskata uzreiz nak atmina Arrows

     [+] [-]

, 2011-04-16 11:31, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: tici man, krievus es neskatos, skatos BBC kur vismaz ir svaigaka informacija no boksiem un zinosu cilveku viedoklis. ari RTL nav ne vainas, bet tur tomer nav tik daudz informacijas no trases.
ari vacu skola ta pa istam neapguvu, tagad par to ir skrobe, bet tad, kad macijos, tad protams par to nedomaju
Jā,BBC1 tiešām ir ļoti labs F1 kanāls, jo tur sacensību laikā nelaiž nevienu reklāmu un info arī gana daudz pieejams. Kad dzīvojos pa Beļģiju,tad F1 tikai BBC1 skatijos.
Info ir laba un derīga lieta, bet reāli skatāmas lietas ir pats pārliecinošākais arguments.
Ja atcerās, ko dažādi piloti (komandu darbinieki) ir stāstijuši/teikuši dažādos laikos, tad labs anekdošu krājums iznāktu.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 11:33, pirms 14 gadiem
takagi rakstīja: Šūmahers toreiz tikai notēloja, ka palīdz Irvainam ,pēdējā posma startu maz atceries? kur uzreiz tika atdot pozīcija Hakinenam
Jā situācija bija interesanta, bet fakts paliek fakts.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 11:42, pirms 14 gadiem
Marka1111 rakstīja: Tas ka Fetels ieliek kvalifikācijā neko nenozīmē. Gonkā Maki un Ferrari turpat vien būs
Acim redzami, mes skatamies divas dazadas formulas!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 11:45, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: p.s. tie mclaren kombinzoni, gan ir visai neforsa paskata uzreiz nak atmina Arrows
Man liekas diezgan tuvu Ferrari krāsai, īsti nesaprotu kapēc tāda krāsas izvēle, tad jau labāk būtu melnas un ar to sarkano pūķi vai kas tur uz muguras viņiem.

     [+] [-]

, 2011-04-16 11:48, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Man liekas diezgan tuvu Ferrari krāsai, īsti nesaprotu kapēc tāda krāsas izvēle, tad jau labāk būtu melnas un ar to sarkano pūķi vai kas tur uz muguras viņiem.
ja, Hugo Boss vairak pierasts redzet melnas ar baltu krasas. ja godigi pat nezinaju, ka viniem ir ar oranzas krasas

     [+] [-]

, 2011-04-16 11:49, pirms 14 gadiem
Man patīk Maku sarkanie kombinezoni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 11:53, pirms 14 gadiem
Ja godīgi - es par Šūmi tik ļoti nemaz negribētu cepties, jo skaidrs, ka visticamāk, ka viņš brauc vienkārši sava prieka pēc, jo visu ko viņš varēja sasniegt - tas sen jau ir sasniegts un nevienam nekas viņam nav vairs jāpierāda un kāpēc lai nebrauktu savam priekam, ja par to viņam vēl neslikti samaksā... Cilvēkam vienkārši gonka ir asinīs un bez tās viņš iztikt nevar... Domāju ka tā varētu bez stresa izskaidrot viņa situāciju... Ļaujiet večukam darīt darbu (hobiju) ko viņš tiešām mīl un viss būs kārtībā! Kō vēl jūs no viņa gribiet sagaidīt?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-16 12:24, pirms 14 gadiem
Playthegame, tak netērē savu laiku šitām muļķībām, tevi te speciāli daži provacē, nav jēgas te kaut ko pieradīt, jo tas tak ir beztolks kaut kāds. Pilns portāls ar tādiem, kas tik visu dien sēž un raksta komentārus, kaut arī par to neko nezin.
Nja, žēl par Šūmi šogad galīgi neiet, ceru uz sezonas vidu vai tā otru pusi mercedes tomēr spēs saņemties.

     [+] [-]

, 2011-04-16 12:41, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: kas tu kāds GEJS esi ka seko maniem rezultātiem?
gribēju apskatīties, cik liels eksperts nevarēja atrast F1 konkursu

  +3 [+] [-]

, 2011-04-16 13:06, pirms 14 gadiem
nedomāju, ka RB apzināti gremdē Webberu, jo šadi turpinot tak nevarēs KK izcīnīt, pa lielam ja RB paši nenolažosies un padosies starts, gonkas iznākums skaidrs, Vitjka reāli sačakarēja kvalifikāciju Nikam, tad varēja ātrāk nostūrēt malā neviss uz trasi atstāt, auto sāka klepot kādu gabalu iepriekš, tiesneši arī labie, trases vidū noģibis auto šie pat dzeltanos karogus uzreiz neizkarina

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 13:20, pirms 14 gadiem
kuraats rakstīja: nedomāju, ka RB apzināti gremdē Webberu, jo šadi turpinot tak nevarēs KK izcīnīt, pa lielam ja RB paši nenolažosies un padosies starts, gonkas iznākums skaidrs, Vitjka reāli sačakarēja kvalifikāciju Nikam, tad varēja ātrāk nostūrēt malā neviss uz trasi atstāt, auto sāka klepot kādu gabalu iepriekš, tiesneši arī labie, trases vidū noģibis auto šie pat dzeltanos karogus uzreiz neizkarina
Tieši tā! Jābūt tak sevišķi apdāvinātam vai visādu konspirācijas teoriju piekritējam (vai abiem ), lai iedomātos, ka komanda varētu gribēt gremdēt savu pilotu kvalifikācijā! Sacensībās jau tas izklausītos saprātīgāk, taču tik un tā neticu, ka buļļi nolaistos līdz Ferrari ,.McL un Mercedes līmenim, lai tā darītu.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-16 13:27, pirms 14 gadiem
Ienīstu vnk red bull komandu,nu kāda jēga viņiem vettelu celt debesīs,ja tāpat zinam,ka viņs par marku,batonu,hamiltonu,alonso notekti ir lēnāks. Paskatoties vien apli,vettels tik raustīti brauc,ļoti daudz laiku uz to zaudē,cik vienmērīgi brauc batons ar hamiltonu. Batona pārsvars ar red bull noteikti būtu pāri 1sec pār otro vietu Pirmo reizi visā F1 VĒSTURĒ red bull formula ir 1.1-1.2sec ātrāka aplī kā citas komandas,šāda dominance nekad vēl nav bijusi

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 13:47, pirms 14 gadiem
Njā, tagad skatos atkārtojumu, un, imho, Vēberu bik par vēlu izlaida uz bēdējo stintu - ja būtu paspējis sākt otro lidojošo apli, tad arī riepas jau būtu uzsilušas un rezultāts būtu daudz konkurētspējīgāks. Laikam tak domāja, ka ar pirmajā reizē uzstādīto laiku pietiks. Bet, kad saprata, ka var nepietikt, jau izrādijās bik par vēlu... Stulba kļūda! Taču tomēr tikai kļūda.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 13:49, pirms 14 gadiem
Fernando Alonso rakstīja: Paskatoties vien apli,vettels tik raustīti brauc,ļoti daudz laiku uz to zaudē,cik vienmērīgi brauc batons ar hamiltonu.
eksperts ierunājās tiec līdz F1 un tad runā, papriekš vispār tiec pie kādas mašīnas

     [+] [-]

, 2011-04-16 13:55, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Njā, tagad skatos atkārtojumu, un, imho, Vēberu bik par vēlu izlaida uz bēdējo stintu - ja būtu paspējis sākt otro lidojošo apli, tad arī riepas jau būtu uzsilušas un rezultāts būtu daudz konkurētspējīgāks. Laikam tak domāja, ka ar pirmajā reizē uzstādīto laiku pietiks. Bet, kad saprata, ka var nepietikt, jau izrādijās bik par vēlu... Stulba kļūda! Taču tomēr tikai kļūda.
Domāju gan... Paskaties 1. treniņa laikus, kur rakstīja ka Sebs visus tur iznīcināja - 1.38... Kvalifikācija - 1.34... 4 sekundes!!! Kurš vēl tur kaut ko runā par treniņu lielo nozīmi uz rezultātiem?!?! Būtu Kobajaši gribējis, būtu Kobajaši visus iznīcinājis...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 14:00, pirms 14 gadiem
Fernando Alonso rakstīja: Ienīstu vnk red bull komandu,nu kāda jēga viņiem vettelu celt debesīs,ja tāpat zinam,ka viņs par marku,batonu,hamiltonu,alonso notekti ir lēnāks. Paskatoties vien apli,vettels tik raustīti brauc,ļoti daudz laiku uz to zaudē,cik vienmērīgi brauc batons ar hamiltonu. Batona pārsvars ar red bull noteikti būtu pāri 1sec pār otro vietu Pirmo reizi visā F1 VĒSTURĒ red bull formula ir 1.1-1.2sec ātrāka aplī kā citas komandas,šāda dominance nekad vēl nav bijusi
Pasaki to Hakkinenam un Kulthardam 98 sezonas sakumaa kad vinji pirmajaas divaas saiikstees konkurentus - pat 3 vietu apsteidza pa apli) aa un kvalifikaacijas ar bija interesantas...

Qualifying Results
Pos. Driver Best Lap
1 M. Hakkinen 1.17.092
2 D. Coulthard 1.17.757
3 H. Frentzen 1.18.109
4 M. Schumacher 1.18.250
5 A. Wurz 1.18.261
6 E. Irvine 1.18.449
7 G. Fisichella 1.18.652
8 R. Schumacher 1.18.735
9 O. Panis 1.18.753
10 J. Villeneuve 1.18.761
11 D. Hill 1.18.988
12 J. Trulli 1.19.069
13 R. Barrichello 1.19.344
14 J. Herbert 1.19.375
15 J. Alesi 1.19.449
16 J. Magnussen 1.19.644
17 T. Takagi 1.20.203
18 S. Nakano 1.20.390
19 E. Tuero 1.20.459
20 M. Salo 1.20.481
21 R. Rosset 1.20.748
22 P. Diniz 1.20.847

p.s. par Fetela koment'aru mAN KAUNS PAT KAUTKO TEIKT.. IISTI PAT NEIZNU KO UZ KO TAADU TEIKT

  +3 [+] [-]

, 2011-04-16 14:12, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: marketinga eksperti tevi sauktu par smagu marketinga upuri
taja laika Sumahers bija vieniga Ferrari ikona, kads cits klustot par cempionu butu smagi iedragajis ferrari un sumahera telu. tapec vini labak izvelejas iezelinat skatitajus ar faktu, ka Sumahers lauza kaju un jasamierinas, ka sis gads ir pa tukso. tiesi Sumahers bija viena no centralajm personam plana no trases nonemt Irvainu.
hmm... un Edijs Irvains par to nv izb'laust'ijies par visus pasauli jo???

n'e tie's'am - ja nabaga Ediju b'utu sazv'ernieki Ferrari ar viltigu planu izslegushi no cinjas par titulu, tev neliekas ka Edijs buutu vismaz kautko par shiem gadiem pateicis.. iespejams ka esmu palaids to protams garam,bet lasiijis neko neesmu...

bet varbuut tu tomeer vareetu pieljaut, ka Edijs pats saprot ka pedeeja posmaa nolazhoja tik cik vien var (kvalifikaacija dievai kads vinju iipashi spieda nobraukt septiitajam ja nemaldos) saciikstee vins beigaas palika treshais bet atpaliciiba liidz SHuumaheram un Hakinenam bija vesela muuzhiiba (ja nemaldos teju aplis)... Diivaini - gan jau ka nabaga Edijam dzels kasti slepus bija formula ielikushi lai vinju nobremzeetu... Bet vins paciestiigs visus gadus par to kluseeja...

ir jau protams otrs variants - ka Ferrari ir kaads milziigs kompromaats pret nabaga Ediju (piemeeam kaads kailfoto ) un vins nevar izkratiit visus savu sirdi par to kaa Ferrari visus sezonuvinju stuteeja, bet tad pedeeja posmaa izdomaaja - nee Edij - tu tomer neuzvaresi.. shjiet ka shii versija tev ir tuvaaka...

p.s. ja Edijs tomeer ir kadreiz izteicies par to ,ka Ferrari vinju speciali pedeja posma ir iegazushi, tad jau laikus atvainojos pr savu sarkasmu!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 14:27, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: hmm... un Edijs Irvains par to nv izb'laust'ijies par visus pasauli jo???

n'e tie's'am - ja nabaga Ediju b'utu sazv'ernieki Ferrari ar viltigu planu izslegushi no cinjas par titulu, tev neliekas ka Edijs buutu vismaz kautko par shiem gadiem pateicis.. iespejams ka esmu palaids to protams garam,bet lasiijis neko neesmu...

bet varbuut tu tomeer vareetu pieljaut, ka Edijs pats saprot ka pedeeja posmaa nolazhoja tik cik vien var (kvalifikaacija dievai kads vinju iipashi spieda nobraukt septiitajam ja nemaldos) saciikstee vins beigaas palika treshais bet atpaliciiba liidz SHuumaheram un Hakinenam bija vesela muuzhiiba (ja nemaldos teju aplis)... Diivaini - gan jau ka nabaga Edijam dzels kasti slepus bija formula ielikushi lai vinju nobremzeetu... Bet vins paciestiigs visus gadus par to kluseeja...

ir jau protams otrs variants - ka Ferrari ir kaads milziigs kompromaats pret nabaga Ediju (piemeeam kaads kailfoto ) un vins nevar izkratiit visus savu sirdi par to kaa Ferrari visus sezonuvinju stuteeja, bet tad pedeeja posmaa izdomaaja - nee Edij - tu tomer neuzvaresi.. shjiet ka shii versija tev ir tuvaaka...

p.s. ja Edijs tomeer ir kadreiz izteicies par to ,ka Ferrari vinju speciali pedeja posma ir iegazushi, tad jau laikus atvainojos pr savu sarkasmu!
Patiesībā tajā sezonā tas stāsts bija mazliet savādāks,jo Ferārī tobrīd vislielāko uzsveru lika uz KK izcīnīšanu, kas viņiem nebija izdevies (ja pareizi atceros) 19 sezonas.
Un tāpēc viņiem tajā sezonā bija gana po kurš no viņu komandas pilotiem kļūst par čempionu.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 14:38, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā tajā sezonā tas stāsts bija mazliet savādāks,jo Ferārī tobrīd vislielāko uzsveru lika uz KK izcīnīšanu, kas viņiem nebija izdevies (ja pareizi atceros) 19 sezonas.
Un tāpēc viņiem tajā sezonā bija gana po kurš no viņu komandas pilotiem kļūst par čempionu.
nezinu - konkstruktora kausa uzsvars varetu buut diivaisn njemot veraa ka pasaules chempiona tituls ir prestizhaaks ..

pieljauju ka kautkas aiz taa visa ka Ferrari veleejas Shuumahera titulu vairak nekaa Irvaina protams ,ka ir.. bet neviens suns man neistaastiis ka Ferrari ka komanda bija ieintereseeta iegaazt SAVu pilotu lai vins neizciina titulu pec tam kad bija skaidrs ka Shumahers titulu neizciiniis tajaa sezonaa... Nu jebogu tur jabuutfanatsikam sazveerniekam... protams ka Shuumahers bija miilulis.. protams, ka ja varetu izveeleties tad SHuumahers tiktu biidiits.. bet taja sezona nevareeja izveeleties... un tad nu peeknji izdomaaja iegaazt Irvainu pedeja posmaa??? un Irvains par to nebilst ne pushplesta vaarda????? Tas pats Irvains kam bija un ir viedoklis par PILNIIGI visu un mute kaa pasaules laidera vaarti???

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 14:38, pirms 14 gadiem
Šumahers pats vainīgs, ja nebūtu aizgājis 2006. gadā (laikam), tad vēl varbūt būtu bijusi izdevība kaut ko iegūt - vismaz kādu pjedastālu, bet tagad vilciens jau sen kā ir aizbraucis!!! Tas viss, ko viņš dara tagad neko nemaina, kuļās kaut kur viducī un stāsta, ka vēl nekas nav zaudēts un bla bla blaa.. Tavs laiks sen jau kā ir beidzies - Mikhael! Šī dekāde ir atvēlēta Sebastianam!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 14:52, pirms 14 gadiem
Šumahers kopā ar pagājušā posma pretinieku Kobajaši atkal varēs skatīties japāņa aizmuguri (lai neteiktu rupjāk)

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 14:57, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: Šumahers kopā ar pagājušā posma pretinieku Kobajaši atkal varēs skatīties japāņa aizmuguri (lai neteiktu rupjāk)
nepaveicaas.. tas ariii viss...

     [+] [-]

, 2011-04-16 15:16, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: nepaveicaas.. tas ariii viss...
Viņš visnotaļ pamatīgi kļūdijās bremzējot pirms līkuma, tamdēļ arī ārpus pirmā desmitnieka. Izskatās, ka Merši pamatīgi pielikuši, jo Rosbergs Ferrari izģērba tikai tā.

     [+] [-]

, 2011-04-16 19:28, pirms 14 gadiem
Žēl MS, ne tā liktenīgā kļūda bremzējot T14, būtu turpat ap 5./4. vietu

karliss rakstīja: ...Ferrari izskatijās uz riepu taupīšanu spieda, nekā uz uzstādīto laiku...
Kā tad tas izpaudās? Viņi kā vieni no pirmajiem jau Q1 sāka izmantot "options"...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 20:51, pirms 14 gadiem
Vettels kā braucējs ir labs atzīšu,bet ne tuvu tādam līmenim kā alonso,hamiltons,batons,webbers vēl daudzus varētu uzskaitīt,bet brauc gan viņš kā ēzelis,nervi netur vai, kas,ka to stūri ņem un tā rausta? Viņš tik nestabili brauc,man ir liela pieredze simulācijās un kartingos,stūres raustīšāna noteikti prasa +0.5sec,tad varam viegli spriest,ka red bull tačka ir 1.2~~sec ātrāka pār pārējām komandām

     [+] [-]

, 2011-04-16 21:13, pirms 14 gadiem
Maki sarkani!!

     [+] [-]

, 2011-04-16 21:36, pirms 14 gadiem
Fernando Alonso rakstīja: Vettels kā braucējs ir labs atzīšu,bet ne tuvu tādam līmenim kā alonso,hamiltons,batons,webbers vēl daudzus varētu uzskaitīt,bet brauc gan viņš kā ēzelis,nervi netur vai, kas,ka to stūri ņem un tā rausta? Viņš tik nestabili brauc,man ir liela pieredze simulācijās un kartingos,stūres raustīšāna noteikti prasa +0.5sec,tad varam viegli spriest,ka red bull tačka ir 1.2~~sec ātrāka pār pārējām komandām
Protams, Tu ar savu "pieredze simulācijās un kartingos" zini labāk par pašiem pilotiem, kas un kā jādara, lai iegūtu laiku. FYI, tā tevis nosauktā "stūres raustīšana" ir pamatotas korekcijas trajektorijā, kas ir parasta parādība brīdī, kad pilots brauc uz tehnikas spēju robežām(piespiedējspēks,saķere utt.)

Nevajag jau arī pārējos celt Dievu statusā - tam pašam Alonso ar Hamiltonu ir gana agresīvs braukšanas stils. Gana bieži viņiem izdodas noplēst savas riepas. Batons, piemēram, savu vienmērīgo braukšanu daļēji iegūst izmantojot regulējumus, kuri vairāki tendēti uz understeer...

     [+] [-]

, 2011-04-16 22:39, pirms 14 gadiem
Pieregulet treiktoriju var,bet biezak tas jau ir, kad tev ir loti liels oversteer. Saja trase bija viegli redzet,ka hamis,alo un batons brauca daudz labak un stabilak,ne velti fetela aplu laiki sacikste ir ka punkis uz drats,lidzigi ka otra desmita braucejiem, nestabilitates zinja Nav brinums kapec ar 1.2sec atraku formulu vins sacikstes beigas malaizija vien ieguva 3sec pārsvaru... Tākā vettels apdzīt neprot,tad drosi varam ceret,ja mclaren tiks garam starta kads vettelam,tad noteikti vettels ar savu 1.2sec atrako formulu zaudes uzvaru

     [+] [-]

, 2011-04-17 00:06, pirms 14 gadiem
Fernando Alonso rakstīja: Pieregulet treiktoriju var,bet biezak tas jau ir, kad tev ir loti liels oversteer. Saja trase bija viegli redzet,ka hamis,alo un batons brauca daudz labak un stabilak,ne velti fetela aplu laiki sacikste ir ka punkis uz drats,lidzigi ka otra desmita braucejiem, nestabilitates zinja Nav brinums kapec ar 1.2sec atraku formulu vins sacikstes beigas malaizija vien ieguva 3sec pārsvaru... Tākā vettels apdzīt neprot,tad drosi varam ceret,ja mclaren tiks garam starta kads vettelam,tad noteikti vettels ar savu 1.2sec atrako formulu zaudes uzvaru
Izskaidro lūdzu - kur ir jēga plēst tehniku brīdī, kad atrodies komfortabli priekšā? Uzvara ar 30 sekunžu vai 3 sekunžu pārsvaru - atšķirība nekāda, par abam iegūst 25 punktus...

Pietam, esot priekšā Fettels var kontrolēt sacīkstes gaitu, kas daļēji izskaidro laiku lēkāšanu. Taču, cik LT esmu skatījies, nekādas lielās atšķirības līderu starpā nav - visiem ir salīdzinoši vienāds diapozons šajos lēcienos.

Drīzāk izklausās pēc kārtējā "witch-hunt", kas radies no neapmierinātības par RBR un Fettela dominanci. Piesiesies pie visa, bet galugalā apļulaiki noliek visu savās vietās.

Pats neesmu SF atbalstītajs, taču ir reizes, kad jāatzīmē citu pārākums - "Give credit where it's due"