Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

F1 sezona sākas ar "Mercedes" komandas dubultuzvaru Melburnā

Juris Grīns
Juris Grīns

F1 sezona sākas ar "Mercedes" komandas dubultuzvaru Melburnā
Luiss Hamiltons
Foto: Mercedes

2014. gada F1 čempions Luiss Hamiltons ar uzvaru sācis jauno Formula 1 sezonu, kas šorīt startēja Melburnā. Otrajā vietā finišēja Niko Rosbergs, nodrošinot "Mercedes" komandas dubultuzvaru, bet trešajā vietā savā pirmajā sacīkstē "Ferrari" sastāvā finišēja Sebastians Fetels.

Abi "Mercedes" braucēji startā pārliecinoši noturēja pirmās pozīcijas, bet visai ātri Hamiltonam izdevās nedaudz atrauties no Rosberga. Atlikušajā sacensību daļā abu starpā visu laiku saglabājās apmēram divas sekundes un bez savstarpējas cīņas abi šķērsoja finiša līniju.

Savukārt Fetels pēc starta ieņēma ceturto pozīciju, no kuras arī startēja, tomēr pirmajā boksu apmeklējumā devās dažus apļus pēc Felipes Masas, rezultātā trasē atgriežoties pirms "Williams" pilota. Lai gan Masa tālu neatpalika, apdraudēt Fetelu trasē brazīlietim neizdevās un Fetelam pjedestāls pirmajās sacensībās kopā ar "Ferrari" komandu, kamēr Masam ceturtā vieta, kas arī ir labs sākums sezonai.

Jāpiemin gan, ka otrs "Williams" pilots Valterī Botass uz starta neizgāja muguras sāpju dēļ.

Lielisks sezonas sākums izvērties "Sauber" komandai un F1 debitantam Felipem Nasram. Jau pirmajos apļos viņam izdevās pacelties līdz piektajai vietai un šajā pozīcijā brazīlietis arī finišēja.

Uz kādu laiku viņam priekšā bija nokļuvis Kimi Raikonens, kuram šī nebija no labākajām sacīkstēm. Jau startā viņš sadūrās ar Nasru, zaudējot dažas pozīcijas, bet pēc tam mehāniķi kārtīgi nepieskrūvēja vienu no riteņiem otrajā pitstopā, kā rezultātā "Ferrari" braucējs bija spiests nobraukt trases malā un izstāties. Jāpiemin, ka Nasram startā bija neliela sadursme arī ar Pastoru Maldonado, kurš saslīdēja, iebrauca sienā un izstājās.

Nefinišēja arī 17 gadus vecais Makss Verstapens, kuru pievīla tehniskas problēmas. Pirms tam visu laiku jaunākais F1 debitants šķita spējīgs cīnīties par punktiem. Tikmēr līdz startam netika Daņils Kvjats un Kevins Magnusens, kuru mašīnas arī piemeklēja tehniski defekti.

"Red Bull" komanda Melburnā neizskatījās gatava cīņai par pjedestāliem un sestā vieta bija augstākais, ko spēja izcīnīt Daniels Rikjardo. Punktos F1 pirmajā posmā iekļuva arī Niko Hilkenbergs, Markuss Ēriksons, debitants Karloss Sainss, divkārtējā WRC čempiona Karlosa Sainsa dēls, kā arī Serhio Peress.

29. martā Malaizijā notiks F1 sezonas otrais posms.

Austrālijas GP rezultāti

VietaPilotsKomanda/motorsApļiRezultātsPitstopi
1.Lewis HamiltonMercedes581:31:54.0671
2.Nico RosbergMercedes58+7.6401
3.Sebastian VettelFerrari58+25.5231
4.Felipe MassaWilliams/Mercedes58+29.1961
5.Felipe NasrSauber/Ferrari58+1:26.1491
6.Daniel RicciardoRed Bull/Renault57+1 aplis1
7.Nico HülkenbergForce India/Mercedes57+1 aplis2
8.Marcus EricssonSauber/Ferrari57+1 aplis3
9.Carlos SainzToro Rosso/Renault57+1 aplis1
10.Sergio PérezForce India/Mercedes57+1 aplis1
11.Jenson ButtonMcLaren/Honda56+2 apļi1
-Kimi RäikkönenFerrari49Izstājās2
-Max VerstappenToro Rosso/Renault32Izstājās1
-Romain GrosjeanLotus/Mercedes0Izstājās0
-Pastor MaldonadoLotus/Mercedes0Izstājās0
-Kevin MagnussenMcLaren/Honda-Nestartēja-
-Valtteri BottasWilliams/Mercedes-Nestartēja-
-Daniil KvyatRed Bull/Renault-Nestartēja-
-Will StevensMarussia/Ferrari-Nestartēja-
-Roberto MerhiMarussia/Ferrari-Nestartēja-

F1 kopvērtējums

VietaPilotsPunktiVietaKomandaPunkti
1.Lewis Hamilton251.Mercedes43
2.Nico Rosberg182.Ferrari15
3.Sebastian Vettel153.Sauber/Ferrari14
4.Felipe Massa124.Williams/Mercedes12
5.Felipe Nasr105.Red Bull/Renault8
6.Daniel Ricciardo86.Force India/Mercedes7
7.Nico Hülkenberg67.Toro Rosso/Renault2
8.Marcus Ericsson48.McLaren/Honda0
9.Carlos Sainz2
10.Sergio Pérez1
11.Jenson Button0

  +8 [+] [-]

, 2015-03-15 08:42, pirms 10 gadiem
Nožēloju, ka cēlos tik agri, būtu labāk izgulējies. Vienkārši nožēlojama sacīkste

  -3 [+] [-]

, 2015-03-15 08:42, pirms 10 gadiem
Garlaicīga sacīkste..par pirmajam vietām nekadas cīņas vispār nebija.
STARTS aizraujošs ar 1 avāriju.

     [+] [-]

, 2015-03-15 08:42, pirms 10 gadiem
Mjā, Merši neaizsniedzami...
Ceram uz izdevušos sezonu!

  +5 [+] [-]

, 2015-03-15 08:44, pirms 10 gadiem
Paldies Ferrari par labo rītu!!!! Būs laba cīņa ar Williams par 2. Vietu K. Kausā diemžēl merši ir 1-2 sec. aplī pārāki. Par Rosbergu un Ferrari! Beatceros, kad Maki būtu tik slikti jebkad bijuši aptuveni (pag. sez.) Marrusia līmenī

  +5 [+] [-]

, 2015-03-15 08:45, pirms 10 gadiem
Milzīgs prieks par Fetelu, Nasru un Sauber kopumā

  -1 [+] [-]

, 2015-03-15 08:45, pirms 10 gadiem
Priekā, Namej! Ar Seba 3. vietu best of the rest!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-15 08:49, pirms 10 gadiem
Švarcnegers uz podiuma, ha.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-15 08:50, pirms 10 gadiem
garlaicīgs m&sls

  +2 [+] [-]

, 2015-03-15 08:50, pirms 10 gadiem
Spagetī galvas nevar vienu reizi nedēļā izdarīt kārtīgi savu darbu!!! Atlaist to čali vajag, ja esi iecelts tur, tad arī strādā.

Lai kā arī Fetels man nepatiktu, ir prieks par viņu, izskatās ka būs laba nākotne Ferrari. Kimi arī ātrs , so laba sezona gaidāma sarkanajiem

  +5 [+] [-]

, 2015-03-15 08:53, pirms 10 gadiem
Prieks par Ferrarii Zheel,Kimii
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans

  +1 [+] [-]

, 2015-03-15 08:55, pirms 10 gadiem
malači Sauber komandā, šī komanda man jau sāk atgādināt tos alikus, kad vēl sponsors tiem bija Red Bull un komandā brauca Heidfelds,Raikonens, Masa

  +2 [+] [-]

, 2015-03-15 08:56, pirms 10 gadiem
Šis vairs nav tas F1, kuru skatījos pirms 10 gadiem. Galīgi bezjēdzīgs pasākums.

  +7 [+] [-]

, 2015-03-15 08:56, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pofig par Fetelu. Tiešām prieks par Sauber, it sevišķi Nasru.

Kimi faniņi var bik aizrīties, ka viņš netika līdzi Nasram

Un Arnolds un podiuma bija vnk super.
Kimi netika līdzi ? Viņš bija 25 sekundes priekšā

  +1 [+] [-]

, 2015-03-15 08:57, pirms 10 gadiem
Ja pilotam trūskt fanu, viņam jāiet uz Ferrari

  -3 [+] [-]

, 2015-03-15 08:57, pirms 10 gadiem
skaidrs piekā'pšu pēdējā posmā, lai erudītu konkursos zinātu atbildi,kas ir PČ un KK ieguvējs F12015 : )))))))

  +1 [+] [-]

, 2015-03-15 09:01, pirms 10 gadiem
iepriekšējas sezonas kad Fetels brauca Red Bull komandā, bieži vien komentētaji plēša viss dažādākos jociņus par viņu, tagad kad Fetels brauc Ferrari, Timrots ar Janševicu ceļ viņu debesīs un slavina

     [+] [-]

, 2015-03-15 09:12, pirms 10 gadiem
Rosberg: "I hope Ferrari can fight with us at some point." Vettel: “Do u really hope so. Seriously? U win by 30 secs & u hope we catch you?"

     [+] [-]

, 2015-03-15 09:14, pirms 10 gadiem
Džerijs5 rakstīja: iepriekšējas sezonas kad Fetels brauca Red Bull komandā, bieži vien komentētaji plēša viss dažādākos jociņus par viņu, tagad kad Fetels brauc Ferrari, Timrots ar Janševicu ceļ viņu debesīs un slavina
Tas tāpēc, ka Janševics visu mūžu ir bijis Ferrari fans! Ļoti neobjektīvs komentētājs!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-15 09:30, pirms 10 gadiem
Bišķi tagad nāk rēka pa to čali, kurš visu pagājušo sezonu skandināja, ka Honda tūlīt vilks savu veco motoru laukā un McLaren visiem mauks pa priekšu. Kad kāds centās viņam aizrādīt, ka tik vienkārši jau nu vis nebūs, tad bezceris Tas pats cilvēks arī teicās, ka Fetels nevienam nepatīkot, ka visi to izsvilpj utt. Tiešām ceru, ka šamais kaut reizi šosezon uzvarēs sarkanajā kombinzonā, tad būs aizbāzta mute arī par to

  -3 [+] [-]

, 2015-03-15 09:30, pirms 10 gadiem
RonaldoTheBest rakstīja: Kimi netika līdzi ? Viņš bija 25 sekundes priekšā
Nasram?!?!?! Kurā mirklī? Kā viņš varēja būt priekšā mīcoties pa 7. vietu, ja Nasrs visu gonku nomočīja 5. vietā.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-15 09:31, pirms 10 gadiem
Vilis15 rakstīja: Rosberg: "I hope Ferrari can fight with us at some point." Vettel: “Do u really hope so. Seriously? U win by 30 secs & u hope we catch you?"
Kad tas bija?!?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-15 09:33, pirms 10 gadiem
killo2000 rakstīja: Bišķi tagad nāk rēka pa to čali, kurš visu pagājušo sezonu skandināja, ka Honda tūlīt vilks savu veco motoru laukā un McLaren visiem mauks pa priekšu. Kad kāds centās viņam aizrādīt, ka tik vienkārši jau nu vis nebūs, tad bezceris Tas pats cilvēks arī teicās, ka Fetels nevienam nepatīkot, ka visi to izsvilpj utt. Tiešām ceru, ka šamais kaut reizi šosezon uzvarēs sarkanajā kombinzonā, tad būs aizbāzta mute arī par to
Par tām Hondām arī uzreiz teicu, ka nevienam taču nerausta, ka jūs dominējāt 80os... laiks ir pagājis. Varētu padomāt, ka merši izvilka 300 merša motoru ar turbīnu un bik piečinīja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-15 09:38, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nasram?!?!?! Kurā mirklī? Kā viņš varēja būt priekšā mīcoties pa 7. vietu, ja Nasrs visu gonku nomočīja 5. vietā.
Tu tiešām esi debīl.s vai tikai izliecies?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-15 09:38, pirms 10 gadiem
Nu ko... paldies Bec... Fetelam par piedestalu! Ferarri kopuma izskatijas loti labi.
Kaut gan kopuma viss pasakums atgadinaja cirku!
5 brauceji pat nestarteja Maki ar hondu kkadu zapinu saskruveja...
Alo looti iespejams pielava milzigu kludu kamer Bec... Fetels labi trapija ar pareju!
Atliek aktuals jautajums kas bus vina partneris nakosgad? Es pagaidam ceru uz Hukiju

  -1 [+] [-]

, 2015-03-15 09:44, pirms 10 gadiem
arvids1991 rakstīja: Nu ko... paldies Bec... Fetelam par piedestalu! Ferarri kopuma izskatijas loti labi.
Kaut gan kopuma viss pasakums atgadinaja cirku!
5 brauceji pat nestarteja Maki ar hondu kkadu zapinu saskruveja...
Alo looti iespejams pielava milzigu kludu kamer Bec... Fetels labi trapija ar pareju!
Atliek aktuals jautajums kas bus vina partneris nakosgad? Es pagaidam ceru uz Hukiju
Es lieku uz to kad otrs pilots nākamgad, Ferrari komandā varētu būt F Nasrs. Ferrari komandai vienmēr ir simpatizējuši, Brazīļu braucēji

  -3 [+] [-]

, 2015-03-15 09:51, pirms 10 gadiem
F1 ar katru gadu degradē!!! sviests! Aizraujošais un interesantais F1 beidzās jau sen,Tad kad Šumis pirmo reiz aizgāja,tad ap to laiku arī F1 sāka degradēt!!

  -2 [+] [-]

, 2015-03-15 09:53, pirms 10 gadiem
Garlaicīga vizināšanās, liekas, ka 2014.sezona nav beigusies un turpinās tikpat neinteresanti kā beidzās. Kaut kur skumīgi par visu to.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-15 09:53, pirms 10 gadiem
F1 direktoram būtu jāatkāpjas - 11 braucēji finišē - puse no tiem cīnās vispār par nobraukšanu līdz galam, pirmie 2 tālajās zilajās.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-15 09:56, pirms 10 gadiem
Kāpēc šosezon tērēt benžu un piesārņot dabu? Čempions ir Hamiltons un Mersedess ...varam slēgt tēmu

  +3 [+] [-]

, 2015-03-15 10:08, pirms 10 gadiem
Es tiešām nesaprotu. Kāpēc jūs skataties šīs sacīkstes, ja viņas ir tik ļoti sliktas? Tak netērējiet savu laiku un nepiesārņojiet internetu ar savu viedokli, kurš reti kuram interesē. Piekrītu, ka sacīkstes pirms 7-10 gadiem bija citā līmenī, bet ko tur nīkt atmiņās.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-15 10:12, pirms 10 gadiem
Kaarels rakstīja: Es tiešām nesaprotu. Kāpēc jūs skataties šīs sacīkstes, ja viņas ir tik ļoti sliktas? Tak netērējiet savu laiku un nepiesārņojiet internetu ar savu viedokli, kurš reti kuram interesē. Piekrītu, ka sacīkstes pirms 7-10 gadiem bija citā līmenī, bet ko tur nīkt atmiņās.
Liels + tev. Domāju tieši tāpat.

Es neskatos daiļslidošanu, jo man neinteresē un arī nelienu tajā sadaļā kaut ko komentēt. Bet te visādi ierodas un čīkst, ka nepatīk. Nu, ja nepatīk, tad taču neskataties.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-15 10:14, pirms 10 gadiem
Labi ka necēlos skatīties.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-15 10:14, pirms 10 gadiem
tads rakstīja: F1 ar katru gadu degradē!!! sviests! Aizraujošais un interesantais F1 beidzās jau sen,Tad kad Šumis pirmo reiz aizgāja,tad ap to laiku arī F1 sāka degradēt!!
Aha... un tad, kad Šumis vinnēja 5 titulus pēc kārtas, tad bija ļoti interesanti, vai ne?

Ja tā tagad padomā tad no 2000. gada-
5 gadu MŠ dominance
2 gadi Alonso
1 gads haļavšikam Kimi
1 gads HAM, kas varbūt arī bija interesants tīri punktu ziņā
tad izšauj Brawn uz vienu gadu, kurus jau piedzen RB
4 gadu RB dominance
tagad sākas meršu dominance

Kur problēmas?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-15 10:15, pirms 10 gadiem
knaible rakstīja: Labi ka necēlos skatīties.
Labi gan, ej turpini gulēt!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-15 10:27, pirms 10 gadiem
Daļa čīkst pa dzelai. Ne jau dēļ kāda pilota/komandas dominances mazāk interesē F1. Dēļ valdošā bardaka. Skatītāju kritums vien parāda fanu attieksmi!

  -2 [+] [-]

, 2015-03-15 10:29, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Daļa čīkst pa dzelai. Ne jau dēļ kāda pilota/komandas dominances mazāk interesē F1. Dēļ valdošā bardaka. Skatītāju kritums vien parāda fanu attieksmi!
Par kādu bardaku tu runā? Ka komandas visādas nestartē? Tā visu laiku ir bijis, ka mazās cīnās par izdzīvošanu. Saki, ka būtu labāk, ja būt piedalījušies Manor un braukuši vēl aiz Batona 2 apļus?

     [+] [-]

, 2015-03-15 10:49, pirms 10 gadiem
Golden-Boy rakstīja: Šis vairs nav tas F1, kuru skatījos pirms 10 gadiem. Galīgi bezjēdzīgs pasākums.
tiesi taa, senak vareja, ja avaree 1 aplii nem rezerves masinu un cinies talak, tolaik jaa Sumis domineja, bet tik un taa bij intresantak skatiities ,

     [+] [-]

, 2015-03-15 10:51, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Par tām Hondām arī uzreiz teicu, ka nevienam taču nerausta, ka jūs dominējāt 80os... laiks ir pagājis. Varētu padomāt, ka merši izvilka 300 merša motoru ar turbīnu un bik piečinīja
maki jau bijanmērenā beziziejā dēļ attiecībām ar Mercedes. Pirms sacenes SKY bija intervija ar Denisu, kur viņš pateica, ka vieienīgais ceļš viņiem jebkad uzvarēt kopumā ir savs motoru piegādātājs. Tam nevar nepiekrist. Honda arī šobrīd strādājot ar ne vairāk kā 50% no apgriezieniem.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-15 10:52, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Aha... un tad, kad Šumis vinnēja 5 titulus pēc kārtas, tad bija ļoti interesanti, vai ne?

Ja tā tagad padomā tad no 2000. gada-
5 gadu MŠ dominance
2 gadi Alonso
1 gads haļavšikam Kimi
1 gads HAM, kas varbūt arī bija interesants tīri punktu ziņā
tad izšauj Brawn uz vienu gadu, kurus jau piedzen RB
4 gadu RB dominance
tagad sākas meršu dominance

Kur problēmas?
Tas viens gads kad uzvarēja Kimi, tiešām bija aizraujošs (It īpaši sezonas beigas), kā arī tas gads, kad, ja nemaldos, pirmajās 6 (vai vairāk) sacīkstēs kattreiz bija cits uzvarētājs.

     [+] [-]

, 2015-03-15 11:00, pirms 10 gadiem
zel,ka Raikonens izstājas

  +2 [+] [-]

, 2015-03-15 11:04, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nasram?!?!?! Kurā mirklī? Kā viņš varēja būt priekšā mīcoties pa 7. vietu, ja Nasrs visu gonku nomočīja 5. vietā.
Pēc pirmā pitstopa Nasrs bija aiz Kimi, kurš aplī bija sekundi ātrāks un sita augšā ātrākos apļus

  +1 [+] [-]

, 2015-03-15 11:14, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Par kādu bardaku tu runā? Ka komandas visādas nestartē? Tā visu laiku ir bijis, ka mazās cīnās par izdzīvošanu. Saki, ka būtu labāk, ja būt piedalījušies Manor un braukuši vēl aiz Batona 2 apļus?
Viss tas bardaks ar biežam noteikumu maiņam ekonomijas un ekoloģijas labā, kas visu vēl sadārdzina. Agrāk inženieriem bija brīviba līdz bezgalībai! Brīviba bija sacīkstēs, lēji cik gribi, svilināji riepas cik vēlies. Kas tagad? Piloti cīnās kas labāk sataupis degvielu un riepas, ne viss apdzen citus. Da nu nax visu to.

     [+] [-]

, 2015-03-15 11:18, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: maki jau bijanmērenā beziziejā dēļ attiecībām ar Mercedes. Pirms sacenes SKY bija intervija ar Denisu, kur viņš pateica, ka vieienīgais ceļš viņiem jebkad uzvarēt kopumā ir savs motoru piegādātājs. Tam nevar nepiekrist. Honda arī šobrīd strādājot ar ne vairāk kā 50% no apgriezieniem.
Nu to arī kko Timrots ieminējās, ka nu ņemot no meršiem motorus viņi nekad nebūs labāki par meršiem. Dzīvosim redzēsim, ko tad tā Honda spēj izdomāt.

     [+] [-]

, 2015-03-15 11:19, pirms 10 gadiem
Laikam nesagaidīt tādus laikus, ka par titulu cīnās 3-4 komandas.

     [+] [-]

, 2015-03-15 11:21, pirms 10 gadiem
RonaldoTheBest rakstīja: Pēc pirmā pitstopa Nasrs bija aiz Kimi, kurš aplī bija sekundi ātrāks un sita augšā ātrākos apļus
Nu jā... man nācās kādu pusstundu mainīt lokācijas vietu un pazudu, kad Kimi bija 7. un Nasrs 5. Bet tāpat Kimi vajadzēja to pitstopu un gan jau iznāktu aiz Nasra un gan jau arī nodzītu. Bet nu nevar teikt, ka viņam bija labāka gonka, kā Fetelam (par ko īstenībā Fetels parūpējās pirmajā līkumā).

     [+] [-]

, 2015-03-15 11:23, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Viss tas bardaks ar biežam noteikumu maiņam ekonomijas un ekoloģijas labā, kas visu vēl sadārdzina. Agrāk inženieriem bija brīviba līdz bezgalībai! Brīviba bija sacīkstēs, lēji cik gribi, svilināji riepas cik vēlies. Kas tagad? Piloti cīnās kas labāk sataupis degvielu un riepas, ne viss apdzen citus. Da nu nax visu to.
Jā... tas jau visrēcīgākais. Visas tās jauno zaļo tehnoloģiju ieviešanas sen izmaksā 10x vairāk kā pirms tam bija viss. Un par kkādu piesārņošanu arī murgs, ja pārvedot tehniku piesārņo vairāk gaisu. Tad lai domā fūrēm zaļo tehnoloģiju

  +1 [+] [-]

, 2015-03-15 11:27, pirms 10 gadiem
Intresantakais tas ka jegas no tas "dabas sargasanas" neatceros kurs teica ka komandas tere degvielu furem un lidmasinam tik daudz ka tas ko sataupa tas formulas ir pupu mizas!
Tas pats Manor formulas atveda uz saciksti!
Ka ari tas noteikumu mainas jau apnika! Katru gadu kkas mainas! Preks kam?
Tas tikai palielina starpibu starp bagatajiem un nabagiem jo bagatie var atlauties skruvet jaunu bet nabagiem no 0 sakt ir gruti!

     [+] [-]

, 2015-03-15 11:54, pirms 10 gadiem
Pēc visa spriežot kārtējā ''super gonka'' labi ka necēlos.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-15 12:03, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu jā... man nācās kādu pusstundu mainīt lokācijas vietu un pazudu, kad Kimi bija 7. un Nasrs 5. Bet tāpat Kimi vajadzēja to pitstopu un gan jau iznāktu aiz Nasra un gan jau arī nodzītu. Bet nu nevar teikt, ka viņam bija labāka gonka, kā Fetelam (par ko īstenībā Fetels parūpējās pirmajā līkumā).
Vispār jau Raikonens pēc otrā pitstopa bija priekšā Nasram, tikai viņš pēc pirmajiem līkumiem iztājās, jo riepa nebija pieskrūvēta!

     [+] [-]

, 2015-03-15 12:12, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: maki jau bijanmērenā beziziejā dēļ attiecībām ar Mercedes. Pirms sacenes SKY bija intervija ar Denisu, kur viņš pateica, ka vieienīgais ceļš viņiem jebkad uzvarēt kopumā ir savs motoru piegādātājs. Tam nevar nepiekrist. Honda arī šobrīd strādājot ar ne vairāk kā 50% no apgriezieniem.
Cilvēki var smieties par Mclaren cik grib, bet esmu viens no tiem, kas uzskata, ka Mercedes dominanci tuvākajās sezonās var apturēt tikai Mclaren.

     [+] [-]

, 2015-03-15 12:59, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Cilvēki var smieties par Mclaren cik grib, bet esmu viens no tiem, kas uzskata, ka Mercedes dominanci tuvākajās sezonās var apturēt tikai Mclaren.
Princīpā piekrītu. Hondai jau ar motoriem nekad nav bijusi problēma arī V8 laikos, kad apgādāja BAR un bija sava komanda (respektīvi viens no Top 1-2 dzinējiem arī tad) . Bedre šobrīd izskatās baiga, bet gan jau adaptēsies.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-15 13:51, pirms 10 gadiem
Pastastisi ari mums par tiem magiskajiem hondas V8 gadiem ar BAR kad bija top 1-2 dzinejiem?
Es tadus neatceros tapec saku rakties interneta internets ari neatceras!
No V8 motoru ienaksanas prieksa Hondai bija Ferari Mersedes Bmw Renaukt un Cosworth un toyota (v8 pirmaja gada tikai Ferarri Mercedes un Renault) pirms tam V10 era ari neka diza
ta ka ludzu pastasti mums ar par tiem laikiem!

     [+] [-]

, 2015-03-15 14:14, pirms 10 gadiem
arvids1991 rakstīja: Pastastisi ari mums par tiem magiskajiem hondas V8 gadiem ar BAR kad bija top 1-2 dzinejiem?
Es tadus neatceros tapec saku rakties interneta internets ari neatceras!
No V8 motoru ienaksanas prieksa Hondai bija Ferari Mersedes Bmw Renaukt un Cosworth un toyota (v8 pirmaja gada tikai Ferarri Mercedes un Renault) pirms tam V10 era ari neka diza
ta ka ludzu pastasti mums ar par tiem laikiem!
Es runāju tikai un vienīgi par dzinējiem, nevis par šasijas - dzinēja kombināciju un visu pārējo. Hondai bija viens no labākajiem straightline speed, gan apgriezienu rādītāji gan V10, gan V8. Tur citas problēmas bija, bet ne jau ar dzinēju. Kāds vēl Cosworth? Tas, kas visu laiku nokūpēja? Nemurgo. )5 gadā ar V10 sezonas beigās BAR bija otra ātrākā mašīna aiz ferrarri, kas dominēja tiešī tāpat kā tagad MB.

     [+] [-]

, 2015-03-15 14:17, pirms 10 gadiem
arvids1991 rakstīja: Pastastisi ari mums par tiem magiskajiem hondas V8 gadiem ar BAR kad bija top 1-2 dzinejiem?
Es tadus neatceros tapec saku rakties interneta internets ari neatceras!
No V8 motoru ienaksanas prieksa Hondai bija Ferari Mersedes Bmw Renaukt un Cosworth un toyota (v8 pirmaja gada tikai Ferarri Mercedes un Renault) pirms tam V10 era ari neka diza
ta ka ludzu pastasti mums ar par tiem laikiem!
ja 1991 ir Tavs dzimšanas gads, tad skaidrs, ka tev ir maz reālas, dzīvas atmiņas par to periodu. Tā kā vismaz būtu paklusējis.

     [+] [-]

, 2015-03-15 14:35, pirms 10 gadiem
Paredzama vēl viena garlaicīga sezona!
Saņemās FERRARI saņemās

     [+] [-]

, 2015-03-15 15:08, pirms 10 gadiem
Ja 0 ir tavs IQ tad skaidrs kapec gvelz glupibas!
1) ka var runat tikai par dzineju)?
To dzineju vajag ari kka uzskruvet uz formulas un kompaktums un svars ir svarigaki par max. atrumu ko formula attista 1 vai 2 garajas taisnes!
2005 gada BAR NEBIJA otra atraka un domineja Renault! Ferarri bija slikts sezonas noslegums pie tam BAR nebija atri bet gan tikai Batons!
Un tapat virkne komandu bija viniem prieksa! Gads ko tu doma bija 2004 Kad MS domineja un tad bija parejie...
Otrs labakais gads JB karjera!
BAR V8 era nemaz nepastaveja!
Tapec velreiz izskaidro KAD ISTI HONDA BIJA TOP 2 MOTORS?
Jordan laikos bija 2 vidusmera Honda komandas...
Negribu zinat tavu dzimsanas gadu bet atminas tev nav ABSOLUTI!
Atskiriba ir tada ka es pirms drukaju parbaudu taka pats butu paklusejis!Renault!

     [+] [-]

, 2015-03-15 15:17, pirms 10 gadiem
arvids1991 rakstīja: Ja 0 ir tavs IQ tad skaidrs kapec gvelz glupibas!
1) ka var runat tikai par dzineju)?
To dzineju vajag ari kka uzskruvet uz formulas un kompaktums un svars ir svarigaki par max. atrumu ko formula attista 1 vai 2 garajas taisnes!
2005 gada BAR NEBIJA otra atraka un domineja Renault! Ferarri bija slikts sezonas noslegums pie tam BAR nebija atri bet gan tikai Batons!
Un tapat virkne komandu bija viniem prieksa! Gads ko tu doma bija 2004 Kad MS domineja un tad bija parejie...
Otrs labakais gads JB karjera!
BAR V8 era nemaz nepastaveja!
Tapec velreiz izskaidro KAD ISTI HONDA BIJA TOP 2 MOTORS?
Jordan laikos bija 2 vidusmera Honda komandas...
Negribu zinat tavu dzimsanas gadu bet atminas tev nav ABSOLUTI!
Atskiriba ir tada ka es pirms drukaju parbaudu taka pats butu paklusejis!Renault!
Zini, es ar antiņiem pat nestrīdos. Es jau no pašas pirmās rindi'ņas uzrakstīju, ka runāju tikai par dzinējiem un tu meties komentēt. Un jā, tās lietas var nodalīt, jo no pašreizējā renault, piemēram, nevar izspiest tos pašus apgriezienus, ko no MB, lai tas nenokūpētu. Un tas nav vienīgais aspekts, protams, ka jārunā par visu powertrain kā tādu. un kur Tu tos faktus pārbaudi - Vikipēdijā? palieto nu māti gūgli drusku labāk. PUNKTS sarunai.

     [+] [-]

, 2015-03-15 15:38, pirms 10 gadiem
Renault kad naca ieksa nebija viniem tas jaudas bet tiesi svars un atruma uznemsana lika klut par parakiem un lava piegadat dzinejus vairakam komandam! Pec kadiem aspektiem var vertet tikai dzinejus? Ka ari ja jau tava atmina tevi pievila gan ar gadiem, komandam un dzinejiem iesaku-
1) Parbaudit atminu
2) Ja ar vinu ir problemas beigt gudri d...t!
Tu toties savus "faktus" parbaudi sava kapostgalva! Tad nestridies!

     [+] [-]

, 2015-03-15 16:14, pirms 10 gadiem
V10 un V8 ērā labākie motori bija BMW, Mercedes un Ferrari. Honda labi ja 4.vai piektie.

     [+] [-]

, 2015-03-15 16:34, pirms 10 gadiem
V8 noteikti renault ari!

     [+] [-]

, 2015-03-15 16:42, pirms 10 gadiem
Jebaķ vnk, angļu komentētājs teica, ka Ferrari visu ziemas sezonu trenejušies pitstopus, bet jau pirmajā posmā nejēdz pieskrūvēt riepu, dēļ kuras zaudēta stabila 5.vieta.

     [+] [-]

, 2015-03-15 19:26, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Cilvēki var smieties par Mclaren cik grib, bet esmu viens no tiem, kas uzskata, ka Mercedes dominanci tuvākajās sezonās var apturēt tikai Mclaren.
Teorētiski jā, praktiski maz ticams. Es domāju, ka meršu dominanci apturēs tāpat kā iepriekšējās - ar noteikumu izmaiņām. Dabiski tas nenotiks. Viņiem ir labākais motors, ātrākais bolīds, uzticams viņš arī ir, viens no labākajiem pilotiem... pie tam ES domāju, ka merši šobrīd brauc tik lai pietiktu komfortablai uzvarai - tā teikt tehniku lieki nespīdzinot. Vajadzības gadījumā domāju šiem ir vēl rezerves.

     [+] [-]

, 2015-03-15 21:03, pirms 10 gadiem
Agrak vai velak notiks!
Man personigi zel ka Volkswagen group negrib te iesaistities.
Bet nu bedigi tas ka neuzzinasim dabigo atlasi jo vienmer maina noteikumus!!!

     [+] [-]

, 2015-03-15 23:09, pirms 10 gadiem
Runajot par pilotiem Ferari nakosgad-
Nasrs man ar bija starp variantiem
Bet nez
Janotur atrums!
Gribetu Direstu redzet tur bet tas vilciens jau garam!
Brazilus nem stabilus un bloketajus kamer pec 1 sacikstes Nasrs tads neliekas... tikmer Hukijs ar nav otra pilota materials!
1 top vieta ir briva!
Skumji...
Bet redzes kas to iegus