Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

papildināts Batons pēdējā aplī apdzen Fetelu un uzvar Monreālā

Mārcis Pēterkops
Mārcis Pēterkops

Batons pēdējā aplī apdzen Fetelu un uzvar Monreālā
Kanādas posma uzvarētājs Džensons Batons ("McLaren") paspiež roku otrās vietas īpašniekam, kopvērtējuma līderim Sebastianam Fetelam ("Red Bull")
Foto: AFP/Scanpix
19:50
F1, F-1 2011, Kanādas GP
Sebastien Vettel
2.25
Fernando Alonso
3.10
Lewis Hamilton
6.50

F1 Kanādas Grand Prix pirmo sezonas uzvaru nervus stindzinošā cīņā izcīnīja Džensons Batons no "McLaren". Otrais finišēja kopvērtējuma līderis, "Red Bull" pilots Sebastians Fetels, bet labāko trijnieku noslēdza otrs "Red Bull" braucējs Marks Vēbers. Zīmīgi, ka ilgu laiku labāko trijniekā atradās leģendārais Mihaels Šūmahers, tomēr beigās vācietim nācās samierināties ar ceturto vietu.

Tā kā virs Kvebekas valdīja stiprs lietus, sacīkstes tika sāktas aiz drošības mašīnas. Pēc nobrauktiem četriem apļiem, sudrabotais tiesnešu Mercedes trasi atstāja, un pilotu cīņas atsākās uz pilnu jaudu. Strauji ātrumu uzņēma tā brīža līderis Fetels un otrās vietas īpašnieks Alonso: ”Ferrari” pilots mēģināja izpildīt apdzīšanas manevru, tomēr Spānijas labākā braucēja centieni nevainagojās ar panākumiem. Pēc brīža pirmo trases līkumu sasniedza ceturtās vietas īpašnieks Marks Vēbers un viņa tuvākais sekotājs anglis Luiss Hamiltons: pilotu formulas saskārās, Vēbera ”Red Bull” bolīds sagriezās pretējā virzienā, savukārt Hamis bija spiests izbraukt ārpus ceļa robežlīnijām. Rezultātā ”McLaren” pilots noslīdēja uz sesto vietu, kamēr Vēbers attapās otrā desmita vidū.

Pāris minūtes vēlāk Hamiltona izgājieni turpinājās – abiem ”McLaren” pārstāvjiem garām bija ticis septiņkārtējais čempions Mihaels Šūmahers. Hamiltons viņu gan agresīvi ielenca, taču brita apdzīšanas mēģinājumi noslēdzās ar izbraukšanu ārpus trases. Eksčempionam garām paspēja patraukties komandas biedrs Batons, tomēr 2008. gada labākais pilots ar to nevēlējās samierināties un starta taisnē izpildīja apdzīšanas manevru, kas gan bija pagalam nesekmīgs – Hamiltona formula atdūrās pret Batona mašīnas riteni un dziedātājas Nikolas Šērzingeres draugam nācās nobraukt trases malā. Līdz ar to, Hamiltonam garām aizgāja ļoti vērtīgi punkti, savukārt Batonam nācās doties boksos un atkrist uz 11. pozīciju. Zināmas analoģijas ar iepriekšējās sezonas ”Red Bull” pilotu sadursmi Turcijā...

Kamēr ”McLaren” piloti viens otram lika spieķus riteņos, pirmajā vietā esošais Fetels iekrāja vairāk kā četru sekunžu pārsvaru pār sīvāko konkurentu Alonso. Ap 20. apli lietus pieņēmās spēkā, un kārtējo reizi tika izkārti dzeltenie karogi – vairums pilotu devās boksos; līdera pozīciju saglabāja Fetels, uz otro vietu pacēlās japānis Kobajaši, bet trešais riņķot turpināja ”Ferrari” otrais numurs Masa, kamēr Alonso pēc pitstopa bija spiests atrasties pirmā astotnieka beigās. Nokrišņi turpināja pastiprināties, tādēļ 25. aplī tika pieņemts lēmums izkārt sarkanos karogus – sacīkstes tika pārtrauktas.

Formulas tika novietotas starta taisnē un gan fani, gan braucēji gaidīja brīdi, kad Grand Prix būs iespējams atsākt. Teju pēc pusotras stundas garas dīkstāves lietus mitējās, taču tiesneši nesteidzās ar paziņojumiem par sacīkšu atsākšanos. Tikai pusstundu vēlāk arbitri sniedza aptiprinošu spriedumu par Kanādas Lielās Balvas izcīņas turpināšanu.

Plkst. 22.50 pēc Latvijas laika drošības mašīnas pavadībā atsākās ilgi gaidītās pilotu cīņas. Pēc 10 lēnā garā aizvadītiem apļiem Mercedes automobilis atstāja trasi, un gaisā atkal uzvirmoja intrigu vilnis. Kamēr Fetels aiztraucās tālu no pārējiem, izvērtās baudāma cīņa par otro vietu starp Masu un Kobajaši. Pieredzējušais ”Ferrari” pilots ”Sauber” konkurentu starta taisnē paspēja apsteigt, tomēr talantīgais japānis līkumā ieņēma iekšmalu un vicelīdera statusu nosargāja.

Sākās masveidīgi boksu apmeklējumi, līdz kārtējo reizi tika izkārti dzeltenie karogi – sacīkstes beidzās spānim Alonso. ”Ferrari” pilots centās apdzīt eksčempionu Batonu, abu formulas saskārās; anglis sacīkstes turpināja, savukārt El Nano attapās, ar formulu sagriezies pretējā virzienā. Alonso, tāpat kā Hamiltonam, Grand Prix noslēdzās pēc sadursmes ar Batonu... "McLaren" pilotam negadījuma dēļ nācās veikt papildu boksu apmeklējumu; balti sarkanās formulas īpašnieks noslēdzās noslīdēja uz 21. vietu, taču britu pilota ātrums bija pietiekami liels, lai kāptu uz augšu un apsteigtu priekšā esošos cīņu biedrus.

40. apļa beigās dzeltenie karogi tika novākti, šoreiz Kobajaši Masam neatstāja nekādas cerības, ”Sauber” līderis viegli noturēja otro pozīciju. Kamēr Masa tikai tuvojās priekšā braucošajam, viegli negāja ceturtās pozīcijas īpašniekam Nikam Haidfeldam, kuram straujiem soļiem tuvojās Šūmahers un Vēbers. 46. aplī vadzis lūza, un vecmeistars Šūmahers nobīdīja savu tautieti par vietu uz leju. Leģendārais braucējs, kurš, atsākot aktīvo karjeru, nav izcēlies ar augstiem rādītājiem, šodien brauca kā savos ziedu laikos ”Ferrari” vienībā. 19 apļus pirms finiša titulētais vācietis bija panācis Masu un Kobajaši, abus vienlaicīgi līkumā apdzina (!) un iekaroja otro pozīciju.

Tūlīt pēc Šūmahera pārsteidzošā gājiena atsākās boksu apmeklējumi. Boksos devās Šūmis, Masa, Vēbers, nedaudz vēlāk arī Fetels. Pagalam neveicās Masam – brazīlietis, atgriežoties trasē, aizskāra trases aizsargbarjeru un nolauza priekšējo antispārnu. Līdz ar to, ”Ferrari” vienīgais pārstāvis atkal bija spiests veikt pitstopu, kā rezultātā – nokrišana uz desmito vietu. 15 apļus pirms finiša pārliecinošā vadībā atradās Fetels, negaidīti augstajā otrajā pozīcijā riņķoja Šūmaheru, bet abiem vāciešiem uz papēžiem glūnēja Vēbers. Tikai nedaudz no līderiem atpalika Batons, savukārt pirmo piecinieku noslēdza Kobajaši, kuru tā arī nespēja apdzīt Haidfelds; ”Lotus Renault” pārstāvja apdzīšanas manevri beidzās ar atduršanos pret japāņa formulu un izbraukšanu ārpus trases. Haidfeldam Kanādas Lielā Balva ar to arī beidzās... Protams, tika izkārti dzeltenie karogi...

40. apļa beigās dzeltenie karogi tika novākti, šoreiz Kobajaši Masam neatstāja nekādas cerības, ”Sauber” līderis viegli noturēja otro pozīciju. Kamēr Masa tikai tuvojās priekšā braucošajam, viegli negāja ceturtās pozīcijas īpašniekam Nikam Haidfeldam, kuram straujiem soļiem tuvojās Šūmahers un Vēbers. 46. aplī vadzis lūza, un vecmeistars Šūmahers nobīdīja savu tautieti par vietu uz leju. Leģendārais braucējs, kurš, atsākot aktīvo karjeru, nav izcēlies ar augstiem rādītājiem, šodien brauca kā savos ziedu laikos ”Ferrari” vienībā. 19 apļus pirms finiša titulētais vācietis bija panācis Masu un Kobajaši, abus vienlaicīgi līkumā apdzina (!) un iekaroja otro pozīciju.

Tūlīt pēc Šūmahera pārsteidzošā gājiena atsākās boksu apmeklējumi. Boksos devās Šūmis, Masa, Vēbers, nedaudz vēlāk arī Fetels. Pagalam neveicās Masam – brazīlietis, atgriežoties trasē, aizskāra trases aizsargbarjeru un nolauza priekšējo antispārnu. Līdz ar to, ”Ferrari” vienīgais pārstāvis atkal bija spiests veikt pitstopu, kā rezultātā – nokrišana uz desmito vietu. 15 apļus pirms finiša pārliecinošā vadībā atradās Fetels, negaidīti augstajā otrajā pozīcijā riņķoja Šūmaheru, bet abiem vāciešiem uz papēžiem glūnēja Vēbers. Tikai nedaudz no līderiem atpalika Batons, savukārt pirmo piecinieku noslēdza Kobajaši, kuru tā arī nespēja apdzīt Haidfelds; ”Lotus Renault” pārstāvja apdzīšanas manevri beidzās ar atduršanos pret japāņa formulu un izbraukšanu ārpus trases. Haidfeldam Kanādas Lielā Balva ar to arī beidzās...

Sākot ar drošības mašīnas izbraukšanu 60. Apļa beigās, Šūmahera otro pozīciju aktīvi apdraudēja Vēbers un Batons. 63. Aplī dzeltenie karogi kārtējo reizi bija izkārti virs Žila Vilnēva trases, divus apļus vēlāk tie tika novākti, un sevi pierādīja Batons – ”McLaren” pārstāvis apsteidza gan Vēberu, gan Šūmaheru un pelnīti ieņēma vicelīdera vietu. 68. apļa starta taisnē leģendārais vācietis neizturēja arī austrālieša spiedienu, un trešā vieta, ne bez pretošanās, bija atdota "Red Bull" padotajam.

Batons uzstādīja ātrāko apļa laiku un pēdējā apļa sākumā sadeldēja visu Fetela handikapu. "Red Bull" pilots brauca ievērojami lēnāk nekā tuvākais sekotājs. Vācietis trešajā līkumā brauca pa ārmalu, nespēja savaldīt savu bolīdu un uz brīdi sagriezās pretējā virzienā. Tūlīt Fetels atsāka braukšanu, taču bija par vēlu, Batons bija ticis garām un anglis pirmo reizi šogad finiša līniju šķērsoja uzvarētāja godā.

Kanādas Grand Prix rezultāti

VPilotsKomandaLaiks
1.Džensons BatonsMcLaren-Mercedes1:23:50.995
2.Sebastians FetelsRed Bull-Renault+ 2.709
3.Marks VēbersRed Bull-Renault+ 13.828
4.Mihaels ŠūmahersMercedes+ 14.219
5.Vitālijs PetrovsRenault+ 20.395
6.Felipe MasaFerrari+ 33.225
7.Kamui KobajašiSauber-Ferrari+ 33.270
8.Haime AlgersuariToro Rosso-Ferrari+ 35.964
9.Rubens BarikelloWilliams-Cosworth+ 45.100
10.Sebastjans BuemiToro Rosso-Ferrari+ 47.000
11.Niko RosbergsMercedes+ 50.400
12.Pedro De La RosaSauber-Ferrari+ 1:03.600
13.Vitantonio LiuciHRT-Cosworth+ 1 aplis
14.Narains KartikejansHRT-Cosworth+ 1 aplis
15.Žeroms D'AmbrozioVirgin-Cosworth+ 1 aplis
16.Timo GloksVirgin-Cosworth+ 1 aplis
17.Jarno TrulliLotus-Renault+ 1 aplis
18.Pols Di RestaForce India-Mercedes+ 3 apļi

Izstājās

PilotsKomandaApļu skaits
Pastors MaldonadoWilliams-Cosworth62
Niks HaidfeldsRenault57
Adrians ZutilsForce India-Mercedes50
Fernando AlonsoFerrari44
Heiki KovalainensLotus-Renault36
Luiss HamiltonsMcLaren-Mercedes8

2011. gada pasaules čempionāta kopvērtējums

VPilotsP
1.Sebastians Fetels25251825252518161
2.Džensons Batons818128151525101
3.Marks Vēbers1012151812121594
4.Luiss Hamiltons1842512188-85
5.Fernando Alonso1286151018-69
6.Felipe Masa6108---832
7.Vitālijs Petrovs15-24--1031
8.Niks Haidfelds-15-644-29
9.Mihaels Šūmahers-24-8-1226
10.Niko Rosbergs--10106--26
11.Kamui Kobajaši-611110625
12.Adrians Zutils2----6-8
13.Sebastians Buemi4--2-118
14.Rubens Barikello-----224
15.Haime Algersuari------44
16.Pols Di Resta11-----2
17.Serhio Peress----2--2
18.Jarno Trulli--------
19.Žeroms D`Ambrozio--------
20.Heiki Kovalainens--------
21.Timo Gloks--------
22.Pastors Maldonado--------
23.Vitantonio Liuci--------
24.Narains Kartikejans--------
25.Pedro De La Rosa--------

Konstruktoru kauss

VKomandaP
1.Red Bull-Renault255
2.McLaren-Mercedes186
3.Ferrari101
4.Renault 60
5.Mercedes52
6.Sauber-Ferrari27
7.Toro Rosso-Ferrari 12
8.Force India-Mercedes10
9.Williams-Cosworth4

F1 intrigas atsāksies pēc divām nedēļām, kad Valensijā tiks aizvadīta Eiropas Lielās Balvas izcīņa.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2011-06-13 00:08, pirms 14 gadiem
Labi, es saprotu, ka hokejs var negaidīti ieilgt, bet ne jau formula uz 4h. Neskatoties uz lielajām pauzēm ši sacīkste bija viena no interesantākajām, kādas vispār ir redzētas!!!

  +7 [+] [-]

, 2011-06-13 00:08, pirms 14 gadiem
Lai arī cik ilgi ievilkās, bet manuprāt pēdējo laiku labākā sacīkste. Fantastiska uzvara Batonam

  +6 [+] [-]

, 2011-06-13 00:08, pirms 14 gadiem
Bija verts gaidit kamer beigs liit,kko tadu nevar redzet katra sacikstee fantastika.

  +7 [+] [-]

, 2011-06-13 00:09, pirms 14 gadiem
Massa arī labs beigās

 +26 [+] [-]

, 2011-06-13 00:09, pirms 14 gadiem
Žēl, ka Šūmis nenoturēja. Bet sacīkste - fantastika!

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:10, pirms 14 gadiem
Tāda gonku diena šodien!!! Vispirms Lemānā cīņa līdz pašām beigām un tad šis .... pat nezinu, kā nosaukt! (kā ieliek to smaidiņu, kas ir baigajā sajūsmā? )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: playthegame

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:10, pirms 14 gadiem
Vnk nav vārdu! Superīga sacīkste! Batons zvērs! Tiktiešām pēdējo laiku interesantākā sacīkste!

  -4 [+] [-]

, 2011-06-13 00:11, pirms 14 gadiem
P.S. tā ceru, ka Batonam neiedos sodu!

  +6 [+] [-]

, 2011-06-13 00:11, pirms 14 gadiem
Batonam hat trick (3 čempioni). Fetels pats avarēja, lai nav Batonam jāpiepūlas Tāda gonka sen nebija redzēta. Mišam nākamajā posmā jāņem pjedestāls

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:11, pirms 14 gadiem
stuba sanāca Batona sadursme ar Hamiltonu. būtu vēl interesantāk

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 00:11, pirms 14 gadiem
p.s. Fettels, kad vinam neviens netrauce brauc ka dievs. kad kads sak braukt atrak par vinu... nu netur puika spriedzi. netureja pagajusaja gada, netur ari sogad.

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:12, pirms 14 gadiem
Ibra rakstīja: Tāda gonku diena šodien!!! Vispirms Lemānā cīņa līdz pašām beigām un tad šis .... pat nezinu, kā nosaukt! (kā ieliek to smaidiņu, kas ir baigajā sajūsmā? )

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:14, pirms 14 gadiem
Tā tik bija sacensība! Bija vērts gaidīt tik ilgi. Sen nav bijusi tik laba gonka. Masas un Kobajaši fotofinišs arī bija labs. Nedaudz žēl šūmahera, bet nu savā laikā viņš ir bijis gana bieži uz pjedestāla.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 00:14, pirms 14 gadiem
Canada GP the best this year!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:14, pirms 14 gadiem
Malacis Džensons, fantastiska gonka viņam, neskatoties uz daudzajām neveiksmēm, bišku jau bija pieriebies tas viena cilvēka teātris. Žēl ka Šūmis tomēr netika uz podesta, gribējās tomēr veco pēc tik ilgiem gadiem redzēt malkojot šampi

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 00:15, pirms 14 gadiem
Hamis noteikti skatoties uz Batonu no skaudibas zals paliek. batons so izsmere pa sienu un vel beigu beigas uzvar saciksti

  +9 [+] [-]

, 2011-06-13 00:15, pirms 14 gadiem
Batons malacis, bet tam čalim kas tas daļas vacot divreiz nokrita sanaca wnk epic fail

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:15, pirms 14 gadiem
Batons (un Masas gājiens pašas beigās )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:16, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: kad es teicu ivaram, ka mclaren ir atraki par red bull, ik ipasi jau monreala, tad vins smejas par mani.
tikas maki un red bull monreala aci pret aci... redzejam, ka Batons bija atraks par Fettelu pedejos aplos.

Nu un?
Nebūtu Fetels mazliet kļūdijies rezultāts būtu pavisam savādāks,
Bet Batons šo uzvaru par to vien bija pelnijis,ka izsita to muļķi HAMI.
Slēpts komentārs: uuzinjsh

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 00:16, pirms 14 gadiem
VOT tas ir kaut kas LIELISKA gonka... Žēl, ka Šūmis netika uz pjedestala Bet, tik un ta prieks par viņu Un jā, nav jau labi tā smieties par citu neveiksmēm, bet nu esmu priecīgs, ka Fetels saslīdēja :p Apnika jau tā viņa uzvaru sērija

 +15 [+] [-]

, 2011-06-13 00:17, pirms 14 gadiem
Šūmahers bija pelnījis pjedestālu!!!

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:17, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: p.s. Fettels, kad vinam neviens netrauce brauc ka dievs. kad kads sak braukt atrak par vinu... nu netur puika spriedzi. netureja pagajusaja gada, netur ari sogad.
Tu taču esi lohs.
Laikam jau aizmirsi kā viņš Barselonā Hami noturēja aiz sevis.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:17, pirms 14 gadiem
vnk neticama gonka
Batons iznīcina savu komandas biedru un biegās uzvar, Masa parāda ka jācīnas līdz beigām .. visam tam pāri lietus un 4h - fantastika!!!

žēl tikai Šūmīša bet es ceru vēl viņu ieraudzīt paceļot virs galvas trofeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:19, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: kad es teicu ivaram, ka mclaren ir atraki par red bull, ik ipasi jau monreala, tad vins smejas par mani.
tikas maki un red bull monreala aci pret aci... redzejam, ka Batons bija atraks par Fettelu pedejos aplos.
Ātrāks vai lēnāks - fakts ir tāds, ka kopvērtējumā šis posms tikai palielināja Fetela pārsvaru pār tuvāko sekotāju, un nu jau pārsvars sasniedz 60punktus....

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:20, pirms 14 gadiem
Šodien uzvaru pelnījis bija Šūmahers, jo kad Vēbers viņu apdzina nākamajā taisnē viņš nolaida antispārnu, kaut bija jau priekšā, cerams to ievēroja arī tiesneši un Batonu varētu sodīt ar dažām sekundēm par bīstamu braukšanu 2 epizodēs. Tātad Šūmis 2ajā pozīcijā

  +5 [+] [-]

, 2011-06-13 00:20, pirms 14 gadiem
Kamer bija partraukums, no tiem komentetajiem pa VSB vareja tā pārsmieties ka nemaz neliekas

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 00:21, pirms 14 gadiem
Pavērsieniem bagāta gonka, un Fetela nervu un koncentrēšanās vājums padarija šo gonku par neaizmirstamu. Tikai tiesneši visu čakarēja ar savu pārmērīgo drošību

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 00:22, pirms 14 gadiem
killo2000 rakstīja: Ātrāks vai lēnāks - fakts ir tāds, ka kopvērtējumā šis posms tikai palielināja Fetela pārsvaru pār tuvāko sekotāju, un nu jau pārsvars sasniedz 60punktus....
Jā,vel pāŗis gonkas un 2011 F1 čempions jau varētu būt zināms.
Priekš līdzjutējiem tas nav nemaz tik labi.
Slēpts komentārs: mx3

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:24, pirms 14 gadiem
Laikam, esmu liecinieks garākajai F1 gonkai vēsturē!

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 00:25, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Nu un?
Nebūtu Fetels mazliet kļūdijies rezultāts būtu pavisam savādāks,
Bet Batons šo uzvaru par to vien bija pelnijis,ka izsita to muļķi HAMI.
neiet runa par to, kurs uzvareja, bet gan par to kurs bija atraks. Fettelam(jebkuram kurs atrodas pirmaja pozicija) sadas haotiskas sacikstes ir loti lielas prieksoricabas. braukt lietus saciksti pirmajam, kad neviens tev prieksa necel cunami, ir liels pluss.
cita lieta, ka es tu man visu laiku meginaji pieradit, to, ka red bull veljoprojam ir atraki. pedejos aplos, kad Batonam pa prieksu nemaisijas citi piloti un vins vareja kert rokas Fettelu, vins bija jutami atraks, pat neskatoties uz to, ka Fettelam bija nedaudz jaunakas riepas.
nakamaja posma mclaren parsvars nebus tik liels9ja tads bus vispar), jo si trase bija gluzi vai ka radita maku formulai, bet runa vienkarsi ir pa principu. es teicu, ka maki bus atraki... un man bija taisniba

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:26, pirms 14 gadiem
mx3 rakstīja: Pavērsieniem bagāta gonka, un Fetela nervu un koncentrēšanās vājums padarija šo gonku par neaizmirstamu. Tikai tiesneši visu čakarēja ar savu pārmērīgo drošību
Cik nu koncentrēšanās vajums, un cik nogurums no nepārtrauktās spriedzes drošības mašīnas dēļ.
Plus kārtējās problēmas ar KERS.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:26, pirms 14 gadiem
Creeper^ rakstīja: Kamer bija partraukums, no tiem komentetajiem pa VSB vareja tā pārsmieties ka nemaz neliekas
njā ja nebūtu viņu abu, tad es noteikti jau būtu atlūzis un visu palaistu garām pēc tam.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:27, pirms 14 gadiem
bet epizodes šodien bija ahujenās- Masas fotofinišs, Šūmja krutais manevrs apdzenot Masu un Kobajašī un visas pārējās vnk zvērā sacīkste

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 00:27, pirms 14 gadiem
Leona uzskrēja virsū maizes kukulim un šis uzvar Kanādā? Interesanti.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 00:28, pirms 14 gadiem
Kanādieši tiešām parūpējušies par interesantu vakaru: krītoši operātori, trases darbinieki un interesanta riņķošana! Arī komentētāji noturēja toni, kamēr nemitīgi rādīja Rianu!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:29, pirms 14 gadiem
vel jau bAtons nav uzvarejis 20sek sods un vais pat nav pjadestals.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 00:30, pirms 14 gadiem
nu vel nekas nav zināms,ja Batonam iedos sodu par Hami, tad var uzvaru piešķirt Fetleam

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:30, pirms 14 gadiem
Fantastiska sacīkste! žēl, protams Šūmahera

  +5 [+] [-]

, 2011-06-13 00:30, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: neiet runa par to, kurs uzvareja, bet gan par to kurs bija atraks. Fettelam(jebkuram kurs atrodas pirmaja pozicija) sadas haotiskas sacikstes ir loti lielas prieksoricabas. braukt lietus saciksti pirmajam, kad neviens tev prieksa necel cunami, ir liels pluss.
cita lieta, ka es tu man visu laiku meginaji pieradit, to, ka red bull veljoprojam ir atraki. pedejos aplos, kad Batonam pa prieksu nemaisijas citi piloti un vins vareja kert rokas Fettelu, vins bija jutami atraks, pat neskatoties uz to, ka Fettelam bija nedaudz jaunakas riepas.
nakamaja posma mclaren parsvars nebus tik liels9ja tads bus vispar), jo si trase bija gluzi vai ka radita maku formulai, bet runa vienkarsi ir pa principu. es teicu, ka maki bus atraki... un man bija taisniba
Cik reizes Fetelu pēc katras drošības mašīnas necentās apdzīt? Bet viņš uzreiz atrāvās vismaz par 2 sekundēm.
Maki bija ātrāki, bet krietni stulbāki arī.

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:30, pirms 14 gadiem
Reinis00 rakstīja: nu vel nekas nav zināms,ja Batonam iedos sodu par Hami, tad var uzvaru piešķirt Fetleam
ne jau par Hamiltonu bet par Alonso izsisanu.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 00:30, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu taču esi lohs.
Laikam jau aizmirsi kā viņš Barselonā Hami noturēja aiz sevis.
tu taka mazs berns, kad nav ko teikt, tad metajies ar apvainojumiem
patik tev tas vai ne, bet Fettela izgajiens bija rupja kluda, un ta nav pirma tada vina kluda. ta lidzsim ir bijis vienmer, tiklidz kads ir reali patiesam atraks un gruti noturams, vins pielauj kludas.
kad vinam ir briva trase, tad vins ir patiesam lielisks.

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:32, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik nu koncentrēšanās vajums, un cik nogurums no nepārtrauktās spriedzes drošības mašīnas dēļ.
Plus kārtējās problēmas ar KERS.
Tur nu Sebam ir jāvaino tikai pašam sevi, bet tas jo interesantāk.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 00:34, pirms 14 gadiem
BATONS!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 00:34, pirms 14 gadiem
Šumis parādīja kā jābrauc pa slapju trasi!
Ja vēl formula būtu pienācīgi ātra tad arī pjedestāls neizpaliktu!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:34, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: tu taka mazs berns, kad nav ko teikt, tad metajies ar apvainojumiem
patik tev tas vai ne, bet Fettela izgajiens bija rupja kluda, un ta nav pirma tada vina kluda. ta lidzsim ir bijis vienmer, tiklidz kads ir reali patiesam atraks un gruti noturams, vins pielauj kludas.
kad vinam ir briva trase, tad vins ir patiesam lielisks.
Kā tad saucās tas ko Batons sadarija?
Mitrā trasē braucot ar slikiem viss var notikt. Par cik Fetelam bija jānosedz aizmugure, tad viņam iznāca saslīdēt. Tā bija kļūda,bet šādā trase tas katram varēja notikt.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 00:36, pirms 14 gadiem
Nevajag jau tikai spriest no vienas puses - ka Fetelam veicās, priekšā vieglāk braukt utt...Tik pat labi paskatās no otras puses - cik reizes Fetelam drošības mašīnas parādīšanās nenodzēsa komfortabli iekrāto pārsvaru???
Slēpts komentārs: playthegame

     [+] [-]

, 2011-06-13 00:37, pirms 14 gadiem
smiegs rakstīja: ne jau par Hamiltonu bet par Alonso izsisanu.
Jā vel jau tiesneši izskatīs to incidentu.
Takā Batons vel var zaudēt pirmo vietu,bet ja iedos 20 sekunžu sodu,tad vispār paliks bez goda pjedestāla.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:38, pirms 14 gadiem
Jāiet skatīties atkārtojums

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:39, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: baiga teorija tev, gruti noturet sev aiz muguras konkurentus pec restarta
kartejo reizi izdoma brinumus, kad nav ko teikt jebkurs logiski domajos cilveks, pat tads kurs vispar pat nezin ka tads F1 eksiste, pateiks tev kapec pilots kurs restarta pie SC ir 1 vieta momenta spej atrauties no otras vietas.
Nemuldi.
Tā F1 ir normala parādiība,ka līderis pēč SC nobraukšanas malā un finiša līnijas šķērsošanas tiek apdzīts.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 00:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad saucās tas ko Batons sadarija?
Mitrā trasē braucot ar slikiem viss var notikt. Par cik Fetelam bija jānosedz aizmugure, tad viņam iznāca saslīdēt. Tā bija kļūda,bet šādā trase tas katram varēja notikt.
mes te nerunajam par regionalajam kartinga sacikstem 7 gadigiem puiseliem, mes runajam par F1 un par PASAULES CEMPIONU! par nominali labako autosportistu pasaule. ta kluda ko vins pielava... aizbrauc uz kandavas autodromu, tur 7 gadigie puiselie sadi pielaujot kludu no teviem dabu pa pecpusi.
ta ir lieta kas atskir Fettelu no citiem top pilotiem, vins nav noturigs pret spriedzi. jebkurs cits no top pilotiem butu vel vairak sakoncentrejies un tos aplus kad Batons vinu kera butu nobraukusi gluzi vai ka pec rokas gramatas.
labi, vins vel ir jauns. galu gala nervu sistema nobriestot tikai pec 27 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 00:44, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: tu taka mazs berns, kad nav ko teikt, tad metajies ar apvainojumiem
patik tev tas vai ne, bet Fettela izgajiens bija rupja kluda, un ta nav pirma tada vina kluda. ta lidzsim ir bijis vienmer, tiklidz kads ir reali patiesam atraks un gruti noturams, vins pielauj kludas.
kad vinam ir briva trase, tad vins ir patiesam lielisks.
Tak tu esi pilnigs auns, tavejais Hamiltons nekad dziive nav ticis pie 8uzvaram pec kartas un divam otram vietam pec KARTAS! Un tu Hamja mclaren fan vel atlaujies uz*irst Vettelam par vienu niecigu kludu iebraucot netisam slapjaja trajektorija, tad patiesam neskaties un neraksti seit varaik neko par F1! PALDIES!!!

Runajot par Batonu, pelnita uzvara, nooardijas nepajokam

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 00:46, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi.
Tā F1 ir normala parādiība,ka līderis pēč SC nobraukšanas malā un finiša līnijas šķērsošanas tiek apdzīts.
es tev saku par pirmo bridi pec saciksu atsaksanas. lideris uzreiz iegust jutamu parsvaru par otro vietu. kas notiek talak, pec paris likumiem un taisnes, tam jau vairs nav nekada sakara ar iekrato parsvaru restarta bridi

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 00:50, pirms 14 gadiem
crushader rakstīja: Tak tu esi pilnigs auns, tavejais Hamiltons nekad dziive nav ticis pie 8uzvaram pec kartas un divam otram vietam pec KARTAS! Un tu Hamja mclaren fan vel atlaujies uz*irst Vettelam par vienu niecigu kludu iebraucot netisam slapjaja trajektorija, tad patiesam neskaties un neraksti seit varaik neko par F1! PALDIES!!!

Runajot par Batonu, pelnita uzvara, nooardijas nepajokam
gada sakara tu vispar te jauc ieksa Hamiltonu. varbut ari saksi parmest to, ka ari kartikijans nekad nav uzvarejis 8 sacisktes pec kartas?
un ja, kas tu jau nu nebusi tas, kas man noteiks, ko es drikstu darit un ko nedrikstu.
starpcitu, ir tada funkcija ka ''ignoret'' lietotaju. viens pogas spiediens un tev manus komentarus neradis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 01:06, pirms 14 gadiem
Ehh...zheel ka Shumis nenotureja kaut vai 3 vietu, gribeju ljoti redzet vinju kapjam uz piedistala

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 01:11, pirms 14 gadiem
Autor, paldies par izsmeļošo rakstu. Bet laikam gribēji pārāk izsmeļoši, jo tur divas rindkopas atkārtojas. Bet tiešām paldies - sacīksti neredzēju, bet, pēc izlasīšanas, viss skaidrs kas un kā

  +8 [+] [-]

, 2011-06-13 01:14, pirms 14 gadiem
Monreālas trases darbinieki laikam bišk iedzēruši. Krīt nost no kājām.
YouTube
- ‪F1 Canadian GP 2011 -...

YouTube
- ‪F1 - Canadian GP -...

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 01:19, pirms 14 gadiem
Ļoti labas sacīkstes, bet ārprāc, kurš zīdainis šito balagānu sacerējis? šis raksts sabojā visu priekšstatu par sacīksti... pietika jau ar pirmajām rindkopām par hamiltonu. skaidrs, ka šis autors ir tālu no F1...

     [+] [-]

, 2011-06-13 01:24, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Monreālas trases darbinieki laikam bišk iedzēruši. Krīt nost no kājām.
YouTube
- ‪F1 Canadian GP 2011 -...

http://www.youtube.com/watch?v=RDcklNfbXhg
tā rēcu par to trases darbinieku šodienas gonkā nē nu jā, var jau gadities katram un nav jau tā smuki smieties par citiem, bet nu šis ir vnk rēcams gabals

     [+] [-]

, 2011-06-13 01:29, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Monreālas trases darbinieki laikam bišk iedzēruši. Krīt nost no kājām.
YouTube
- ‪F1 Canadian GP 2011 -...

http://www.youtube.com/watch?v=RDcklNfbXhg
Es gribu redzēt onboard video no tās formulas 0:50!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-13 01:54, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Vēl jau viens operators uz gurķi nolika http://www.youtube.com/watch?v=hRRwsNCRHn4
To nebiju redzējis

     [+] [-]

, 2011-06-13 02:13, pirms 14 gadiem
Bez sodiem iztika - laikam jau loģiskākais risinājums

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 02:21, pirms 14 gadiem
Šūmahers labākais + desmitgades labākā apdzīšana viņa izpildījumā, no rīta varētu būt ziņa ka Batonam +25s sods pie rezultāta un tas tikai priecētu,jo tad jau Šumis būtu 3-niekā!

     [+] [-]

, 2011-06-13 02:27, pirms 14 gadiem
Šūmahers F-1 Dievs!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 03:39, pirms 14 gadiem
Šūmis patiešām bija labs, viņa apdzīšanas manevrs man ļoti atgādināja pirms ~10 gadiem veikto Hakinena meistarstiķi, kad viņš tam pašam Šūmaheram, izmantojot atpalicēju, aizgāja garām...
Bet Batons šodien vienkārši lielisks, atšķirībā no Hamiltona, kas ar pieri sienā vairākas reizes mēģināja ieskriet, - nu cik tad var! -, un beidzot tur arī palika...

  -4 [+] [-]

, 2011-06-13 03:44, pirms 14 gadiem
Vāciešiem ir problēmas - propaganda
Teftelis ir vnk vājš braucējs

     [+] [-]

, 2011-06-13 04:21, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Šūmahers labākais + desmitgades labākā apdzīšana viņa izpildījumā, no rīta varētu būt ziņa ka Batonam +25s sods pie rezultāta un tas tikai priecētu,jo tad jau Šumis būtu 3-niekā!
Batons paliek bez sodie, loģiskākais risinājums no tiesnešu puses
Šūmahera apdzīšana nebija nekas īpašs, jo šādu manevru var bieži redzēt, kad 2 cīnās, bet priecājas trešais

     [+] [-]

, 2011-06-13 08:11, pirms 14 gadiem
regejs07 rakstīja: Šodien uzvaru pelnījis bija Šūmahers, jo kad Vēbers viņu apdzina nākamajā taisnē viņš nolaida antispārnu, kaut bija jau priekšā, cerams to ievēroja arī tiesneši un Batonu varētu sodīt ar dažām sekundēm par bīstamu braukšanu 2 epizodēs. Tātad Šūmis 2ajā pozīcijā
Es arī ievēroju to kad Vēbers bija nolaidis antispārnu kad jau brauca pa priekšu Šūmim!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 08:42, pirms 14 gadiem
Tāds saldais ēdiens beigās kad Batons apdzina Fetelu, gandriz sajuku prata pec 4,5 stundaam

p.s. un Hamltons man arvien vairāk sak patikt ja tadi Hamiltoni buutu pieci

     [+] [-]

, 2011-06-13 08:55, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: Tāds saldais ēdiens beigās kad Batons apdzina Fetelu, gandriz sajuku prata pec 4,5 stundaam

p.s. un Hamltons man arvien vairāk sak patikt ja tadi Hamiltoni buutu pieci
nu vēl jau Kobajaši nebaidās apdzīt, bet daudzi to labprāt darītu, ja vien tiesneši katru kontaktu uzreiz nenovērtētu ar kādu sodu.

     [+] [-]

, 2011-06-13 08:59, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: nu vēl jau Kobajaši nebaidās apdzīt, bet daudzi to labprāt darītu, ja vien tiesneši katru kontaktu uzreiz nenovērtētu ar kādu sodu.
piekrītu, īstenībā nedaudz kaitina, kad par katru mazāko saskarsmi un kontakti, tiesneši ķeras pie lietas.

Rakstā nav minēts tas, ka Batons arī saņēma sodu par ātruma pārkāpšanu un bija spiests doties cauri boksiem....

     [+] [-]

, 2011-06-13 09:04, pirms 14 gadiem
Aizgāju vakar gulēt domādams, ka pēc visa ačgārnā scenārija Batonam vajadzētu paņemt uzvaru, tā arī ir

     [+] [-]

, 2011-06-13 09:19, pirms 14 gadiem
Interesanta, lieliska sacīkste!Batons - zvērs, Šumī arī pamodās kaut kas no vecā Šumja.Tikai - lai ari šoreiz Fetels kļūdījās (ja nekļudītos , nevar vēl zināt, kā būtu beidzies )un palika2., tomēr būs baigi grūti kādam apdraudēt viņa " gājienu" uz titulu.Baigais pārsvars punktos...Žēl, ka Alonso nācās izstāties (2.pozīcija kvalifikācijā ), bet lietus sacīkstēs visādi notiek , ar šo neparedzamību jau tās ir tik interesantas

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 09:39, pirms 14 gadiem
Bāc,vajadzēja noskatīties
Tāds prieks par Batonu!!

     [+] [-]

, 2011-06-13 10:02, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Monreālas trases darbinieki laikam bišk iedzēruši. Krīt nost no kājām.
YouTube
- ‪F1 Canadian GP 2011 -...

http://www.youtube.com/watch?v=RDcklNfbXhg
bļāviens, bet tas taču nav normāli! tas ir neizsakāmi smieklīgi, bet tas nav normali. :| it īpaši, kad tas čalītis trasē nokrīt.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 10:47, pirms 14 gadiem
Ja Hamiltons nebūtu avarējis, tad Makiem būtu dubultuzvara!
Bet tu vari iesūkt savā stilā! Hamiltons, labākais!

crushader rakstīja: Tak tu esi pilnigs auns, tavejais Hamiltons nekad dziive nav ticis pie 8uzvaram pec kartas un divam otram vietam pec KARTAS! Un tu Hamja mclaren fan vel atlaujies uz*irst Vettelam par vienu niecigu kludu iebraucot netisam slapjaja trajektorija, tad patiesam neskaties un neraksti seit varaik neko par F1! PALDIES!!!

Runajot par Batonu, pelnita uzvara, nooardijas nepajokam

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 11:15, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: Šūmahers F-1 Dievs!!!
Dievs? labak palasi, ko par to saka cilveks kas ar vinu ir braucis viena komanda - Dzonijs Herberts.
Michael Schumacher could retire from F1, warns...
vins pec atgreisanas neesot kluvis ne lenaks, ne sliktaks, vienkarsi... jaunie ir labaki par vinu. viss nak un iet, sie jaunie piloti, ik ipasi Fettels un Hamiltons ir audzinati maksliga veida, vini ir ka tas krievs rokija filma sumahers ir 90 gadu pilots, kurs 21 gadsimta uzvarejis ar noteikumiem neatbilstosu formulu, laika, kad pilotam pielaujot kludu elektronika formulu notureja trase.
viss nak un iet, jauno pilotu paaudze ir daudz specigaka par veco pilotu paaudzi. un tur, zem F1 ir vel dazi tadi jaunie Fetteli un Hamiltoni

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 11:54, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Dievs? labak palasi, ko par to saka cilveks kas ar vinu ir braucis viena komanda - Dzonijs Herberts.
Michael Schumacher could retire from F1, warns...
vins pec atgreisanas neesot kluvis ne lenaks, ne sliktaks, vienkarsi... jaunie ir labaki par vinu. viss nak un iet, sie jaunie piloti, ik ipasi Fettels un Hamiltons ir audzinati maksliga veida, vini ir ka tas krievs rokija filma sumahers ir 90 gadu pilots, kurs 21 gadsimta uzvarejis ar noteikumiem neatbilstosu formulu, laika, kad pilotam pielaujot kludu elektronika formulu notureja trase.
viss nak un iet, jauno pilotu paaudze ir daudz specigaka par veco pilotu paaudzi. un tur, zem F1 ir vel dazi tadi jaunie Fetteli un Hamiltoni
un lai viņš saka ko grib, mazāk sēdi netā un nelas tās muļķības. Cik cilvēku tik viedokļu. Būtu šūmim tāda mašīna kā red bull, ferrari vai makiem, domāju tur pat viņš vien būtu un iesaistītos cīņās par uzvarām. Viss ko viņš var no sava formulas dabūt to arī dabūn, cik statur nav pakāpies augstāk nekā startējis, vienkārši vecim nav vairs formula tāda. Būtu, tad jau visi pavisam savādāk runātu.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 12:19, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Dievs? labak palasi, ko par to saka cilveks kas ar vinu ir braucis viena komanda - Dzonijs Herberts.
Michael Schumacher could retire from F1, warns...
vins pec atgreisanas neesot kluvis ne lenaks, ne sliktaks, vienkarsi... jaunie ir labaki par vinu. viss nak un iet, sie jaunie piloti, ik ipasi Fettels un Hamiltons ir audzinati maksliga veida, vini ir ka tas krievs rokija filma sumahers ir 90 gadu pilots, kurs 21 gadsimta uzvarejis ar noteikumiem neatbilstosu formulu, laika, kad pilotam pielaujot kludu elektronika formulu notureja trase.
viss nak un iet, jauno pilotu paaudze ir daudz specigaka par veco pilotu paaudzi. un tur, zem F1 ir vel dazi tadi jaunie Fetteli un Hamiltoni
hahahahah... dzheks kursh atzinies ka neieredz Shuumaheru tagad ir objektiivaakais vinja talanta kritizeetaajs???? yeah right!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 12:24, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Dievs? labak palasi, ko par to saka cilveks kas ar vinu ir braucis viena komanda - Dzonijs Herberts.
Michael Schumacher could retire from F1, warns...
vins pec atgreisanas neesot kluvis ne lenaks, ne sliktaks, vienkarsi... jaunie ir labaki par vinu. viss nak un iet, sie jaunie piloti, ik ipasi Fettels un Hamiltons ir audzinati maksliga veida, vini ir ka tas krievs rokija filma sumahers ir 90 gadu pilots, kurs 21 gadsimta uzvarejis ar noteikumiem neatbilstosu formulu, laika, kad pilotam pielaujot kludu elektronika formulu notureja trase.
viss nak un iet, jauno pilotu paaudze ir daudz specigaka par veco pilotu paaudzi. un tur, zem F1 ir vel dazi tadi jaunie Fetteli un Hamiltoni
starp citu - traction control un visis citi elektroniskie suudi formula 1 paradiijaas tikai 1998 gadaa, kad to Maclaren pirmie ieviesa... Un Shuumahers vienmeer ir teicisk a vinjam taas elektroniskas paliigieriices nepatiik.. mazina pilota noziimi!

ps. Par shuumahera noziimi un talantu ar tevi diskuteet negrasos ..tapat zinu ka tas ir bezceriigi... man pietiek ar atminjam un laiku kad vins tiesham bija labaakais... Un man pietiek arii tagad vienkaarshi izbaudiit kaa vins brauc.. laiarii taalu no vadoshajiem, bet man tikuntaa ar to pietiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 12:31, pirms 14 gadiem
Prieks par Šūmi!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 12:41, pirms 14 gadiem
Bet nu tie noteikumi lietus sakar ā būtu jāmaina! Tas tak nav normāli, ka pusdistanci piloti noriņķo aiz SC. Tāpat nafig bija jāstartē aiz SC? Bet kā sākās parasts lietus, tā trasē SC. Kkā agrāk džeki vālēja pa nopietnāku lietu, un pat SC trasē nerādijās, bet tagad pie divām pilēm trasē jau sarkanie karogi. Un atsākās sacensības tikai tad, kad ideālā trajektorija bija turpat vai sausa, bet debesīs pat saule uzspīdēja. Ja nebūtu laiks noskaidrojies, viņi tur būtu vēl pāris stundas visus marinējuši starta taisnē?

     [+] [-]

, 2011-06-13 13:07, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: man pietiek ar atminjam un laiku kad vins tiesham bija labaakais... Un man pietiek arii tagad vienkaarshi izbaudiit kaa vins brauc.. laiarii taalu no vadoshajiem, bet man tikuntaa ar to pietiek!
jep varu tikai piekrist, šūmis ir un būs mans favorīts, ceru ka izdosies viņam tikt uz goda pjedastāva.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 13:41, pirms 14 gadiem
Raiviswrx rakstīja: un lai viņš saka ko grib, mazāk sēdi netā un nelas tās muļķības. Cik cilvēku tik viedokļu. Būtu šūmim tāda mašīna kā red bull, ferrari vai makiem, domāju tur pat viņš vien būtu un iesaistītos cīņās par uzvarām. Viss ko viņš var no sava formulas dabūt to arī dabūn, cik statur nav pakāpies augstāk nekā startējis, vienkārši vecim nav vairs formula tāda. Būtu, tad jau visi pavisam savādāk runātu.
ja jau Sumahers ar piemeram Red bull cinitos par uzvaram, tad ko ar tadu formulu izdaritu rosbergs? katra sacikste butu 3 aplus prieksa 2 vietai?

     [+] [-]

, 2011-06-13 13:43, pirms 14 gadiem
Šūmahers atkal pierāda ka ir lietus gonku karalis!

     [+] [-]

, 2011-06-13 13:47, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: starp citu - traction control un visis citi elektroniskie suudi formula 1 paradiijaas tikai 1998 gadaa, kad to Maclaren pirmie ieviesa... Un Shuumahers vienmeer ir teicisk a vinjam taas elektroniskas paliigieriices nepatiik.. mazina pilota noziimi!

ps. Par shuumahera noziimi un talantu ar tevi diskuteet negrasos ..tapat zinu ka tas ir bezceriigi... man pietiek ar atminjam un laiku kad vins tiesham bija labaakais... Un man pietiek arii tagad vienkaarshi izbaudiit kaa vins brauc.. laiarii taalu no vadoshajiem, bet man tikuntaa ar to pietiek!
niet runa par to, bija vins labakais vai ne, to nevar noliegt, ka taja laika vins bija labaks par citiem, bet runa ir par to, ka si briza jauna paaudze iespejams ir labakie piloti kadus F1 ir pieredzejis. un to nesaku tikai es vien. ja, sentimentalas atminas ir jauka lieta, bet jasapprot, ka dzive iet uz prieksu, si briza piloti ir ruditi telemtrijas datos, macijusies pie simulatora, vini ir ka roboti. agrak F1 daudz lielaku lomu speleja cilveciskais faktors. tas bija cilveku sacikstes, si briza F1 ir tehnologiju sacikstes un masinu vada arkartigi specigi uztreneti cilveki.
daudzi9lielaka dala) F1 ekspertu ir teikusi, ka pagajusa gada F1 sastavs bija specigkaaiskads jebkad F1 ir bijis.

     [+] [-]

, 2011-06-13 13:57, pirms 14 gadiem
stulbi, ka neredzēju

     [+] [-]

, 2011-06-13 14:05, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: niet runa par to, bija vins labakais vai ne, to nevar noliegt, ka taja laika vins bija labaks par citiem, bet runa ir par to, ka si briza jauna paaudze iespejams ir labakie piloti kadus F1 ir pieredzejis. un to nesaku tikai es vien. ja, sentimentalas atminas ir jauka lieta, bet jasapprot, ka dzive iet uz prieksu, si briza piloti ir ruditi telemtrijas datos, macijusies pie simulatora, vini ir ka roboti. agrak F1 daudz lielaku lomu speleja cilveciskais faktors. tas bija cilveku sacikstes, si briza F1 ir tehnologiju sacikstes un masinu vada arkartigi specigi uztreneti cilveki.
daudzi9lielaka dala) F1 ekspertu ir teikusi, ka pagajusa gada F1 sastavs bija specigkaaiskads jebkad F1 ir bijis.
nu par to speciigo sastaavu daudzi teica, pirmkaart taapec ka pagajushaja gqadaa bija pilns pasaules chempionu tas jau pirmkaart...

par visiem tiem muusidneu treninjiem... nu nezinu..nemaaku es spriest..nezinu f1 virtuves aizkulises... iespejams ka treninju metodika ir mainiijusies... Iespejams ka Fetels un ko tiesham ir treneeti un "veidoti" jau no pasha sakuma attieciigam rezultaatam... bet tas tachu nenoziimee ka vecaa kaluma piloti nevar pielagoties jaunai situaacijai...

     [+] [-]

, 2011-06-13 14:18, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: bet tas tachu nenoziimee ka vecaa kaluma piloti nevar pielagoties jaunai situaacijai...
tiesi tapēc, kad pienāk kāds vairāk pieredzējis pilots klāt un spiež uz viņiem viņi sāk taisīt kļūdas....viss jau labi, bet kad notiek cīņa par titulu, tad šiem ubertalantiem to izcīna ātra formula, nevis viņi paši, kas raustās kā punķi uz drāts.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 14:33, pirms 14 gadiem
M.Šūmahera uzvaras lietus sacīkstēs. (iekavās laika apstākļi)

1) 92.g. Beļgijas GP, Spa (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 3
līderis: 34-44 aplis (11) apļi kopā

2) 95.g. Beļģijas GP, Spa (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 16
līderis: 16-18, 22-23, 25-44 (25) apļi kopā

3) 95.g. Eiropas GP, Nirburgringa (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 3
līderis: 65-67 (3)

4) 95.g. Japānas GP, Suzuka (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 1
līderis: 1-10, 12-31, 36-53 (48)

5) 96.g. Spānijas GP, Barselona (apmācies, spēcīgs lietus)
starta pozīcija: 3
līderis: 12-65 (54)

6) 96.g. Beļģijas GP, Spa (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 3
līderis; 24-29, 33-44 (18)

7) 97.g. Monako GP, Montekarlo (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 2
līderis: 1-62 (62)

8) 97.g. Francijas GP, Manjikūra (apmācies, sacīkstes beigu daļā spēcīga lietusgāze)
starta pozīcija: 1
līderis: 1-22, 24-72 (71)

9) 97.g. Beļģijas GP, Spa (apmācies, sacīkstes sākumā spēcīga lietusgāze)
starta pozīcija: 3
līderis: 5-44 (40)

10) 98.g. Argentīnas GP, Buenosairesa (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 2
līderis: 5-28, 43-72 (53)

11) 98.g. Lielbritānijas GP, Silverstona (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 2
līderis: 51-60 (10)

12) 2000.g. Eiropas GP, Nirburgringa (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 2
līderis: 11-15, 17-35, 46-67 (46)

13) 2000.g. Kanādas GP, Monreāla (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 1
līderis: 1-34, 43-69 (70)

14) 2000.g. ASV GP, Indianapolisa (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 1
līderis: 7-73 (67)

15) 2000.g. Japānas GP, Suzuka (apmācies, ik pa laikam lietus)
starta pozīcija: 1
līderis: 22-23, 37-53 (19)

16) 2001.g. Malaizijas GP, Sepanga (apmācies, ik pa laikam spēcīgas lietusgāzes)
starta pozīcija: 1
līderis: 1-2, 16-55 (42)

Tuvāku vēsturi jūs jau paši zināt,kaut vai varētu vēl turpināt.

     [+] [-]

, 2011-06-13 14:33, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Fantastiska gonka. Fantastiska.
Tur es tev piekrītu ,bet tomēr žēl pa Šūmi pa 2. vietu gāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 16:23, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: nu par to speciigo sastaavu daudzi teica, pirmkaart taapec ka pagajushaja gqadaa bija pilns pasaules chempionu tas jau pirmkaart...

par visiem tiem muusidneu treninjiem... nu nezinu..nemaaku es spriest..nezinu f1 virtuves aizkulises... iespejams ka treninju metodika ir mainiijusies... Iespejams ka Fetels un ko tiesham ir treneeti un "veidoti" jau no pasha sakuma attieciigam rezultaatam... bet tas tachu nenoziimee ka vecaa kaluma piloti nevar pielagoties jaunai situaacijai...
par piemeru nemsim Hamiltonu un Fettelu. domaju, ka neviens nenoliegs, ka vini ir labakie un talantigakie jauno laiku piloti? vini jau no berna kajas ir audzinati ar domu, ka tev ir jaklust par cempionu, tev ir jaklust par labako. vini abi vienmer ir dabujusi labako tehniku, vinu vienigais uzdevums jebkura sacikste ir bijis uzvaret. klut par cempionu un but labakajam. vini jau kops pusaudzu vecuma ir dzivojusies pa F1 komandu darbnicam, vel tad, kad vini abi vel kopa brauca F3 vini jau trenejas pie F1 simulatora. uz viniem lika lielas ceribas un viniem tas bija jaataisno.
protams, tagad nedzimst talantigaki cilvekika pirms 30 vai 40 gadiem, bet visu nosaka apkarteja vide un raksturs. viniem nekas nav trucis lai realizetu savu talantu. ta laika piloti tomer uz F1 karpijas ka maceja, cinijas ka maceja. nonaksana F1 jau bija merka piepildijums.
sie divi individi ir maksliga veida veidoti superpiloti. vini ir divi vienigie, kuriem tika dots tads uzticibas kredits un tadas iespejas, un vini ir ieverojami labaki par saviem vienaudziem grozanu, buemi, valsechi, pike jr. u.c.
taja limeni jau vairs nav runa par talanta esamibu vai neesamibu, tur ir runa par raksturu, un to ka sis talants tiek izmantots.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 16:40, pirms 14 gadiem
mx3 rakstīja: Beidz nu huiņu dzīt, Šūmis ir labākājā vietā no iespējamajām. Pateicoties tikai citu šaizēm tika tik augstu.
tu gan esi amurs,redzeji ka shumis baruca kad bija uzliktas videji mitras riepas,ja vel mazliet ilgak palietu tad pirmais vai otrais toc butu,divas dubulta apdzishanas un ne tos vajakos barucejus!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 17:01, pirms 14 gadiem
mx3 rakstīja: Pavērsieniem bagāta gonka, un Fetela nervu un koncentrēšanās vājums padarija šo gonku par neaizmirstamu. Tikai tiesneši visu čakarēja ar savu pārmērīgo drošību
nu tiesheshi galiigi bremzeeja

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 17:29, pirms 14 gadiem
Zheel ka fetelam nepaveicaas Šumis ar taalu nebija no sava pirmaa pjedestaala pa shiem gadiem
Bet saciikste kaa taada ljoti aizrujosha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 17:56, pirms 14 gadiem
Ļoti skatāma gonka,vismaz sasprindzinājums līdz beidzamam aplim
Slēpts komentārs: Celerons

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 23:49, pirms 14 gadiem
šī bija sezonas interesantākā gonka, sen kaut kas tik daudz nebija noticis vienā sacīkstē, Batons vinnēja ar 6 pitstopiem un no 21. vietas izkapājās, redzētu tu sacīksti, tad tu neteiktu, ka tā bija neinteresanta!
Celerons rakstīja: F1 ir garlaicīgākais auto sports, kāds izdomāts.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-14 12:22, pirms 14 gadiem
Manuprāt, Šūmahers ir sajutis to dzirksti un liekas, ka nepaies divas sacīkstes, līdz atkal redzēsim leģendu uz trim pakāpieniem.

     [+] [-]

, 2011-06-14 18:28, pirms 14 gadiem
Goldss rakstīja: Manuprāt, Šūmahers ir sajutis to dzirksti un liekas, ka nepaies divas sacīkstes, līdz atkal redzēsim leģendu uz trim pakāpieniem.
katra sacīkste ir savādāka. Lietū vairāk nosaka meistarība. Ja nākamajā sacīkstē nelīs, Šumim ar mecedesu atkal nekas nespīdēs.