Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Gloks nav zinājis kopvērtējuma situāciju

Gloks nav zinājis kopvērtējuma situāciju
Timo Gloks
Foto: AFP

Pirmās Formulas (F-1) "Toyota" komandas pilots Timo Gloks, kura pēdējā apļa neveiksmīgais sniegums vakardienas Brazīlijas "Grand Prix" laupīja "Ferrari" brazīliešu braucējam Felipem Masam čempiona titulu, atzinis, ka nav bijis lietas kursā par situāciju čempionāta kopvērtējumā.

Atgādināsim, ka Massa finišēja pirmais un viņa līdzjutēji jau sāka svinēt uzvaru arī kopvērtējumā, bet pēdējā līkumā otram titula pretendentam Luisam Hamiltonam ar "McLaren" formulu izdevās apsteigt lēni braucošo Gloku, kurš nebija devies nomainīt riepas. Iegūtā piektā vieta posmā ļāva Hamiltonam kļūt par 2008. gada sezonas uzvarētāju individuālajā pilotu vērtējumā.

"Es koncentrējos tikai uz savu sniegumu trasē, tādēļ man nebija ne mazākās nojausmas, ka varu kaut kādā veidā ietekmēt cīņu par uzvaru čempionāta kopvērtējuma. Mūsu komanda izvēlējās riskēt un atstāt sausā laika riepas, bet pēdējā aplī sākās pārāk spēcīgs lietus. Risks sevi attaisnoja tikai daļēji," sacīja Gloks.

"Pat nezināju, kurā vietā precīzi Luiss mani apdzina, jo man garām pabrauca vairākas mašīnas vienlaikus. Mans galvenais uzdevums bija noturēt formulu trasē, un protams, ka nebija tāda doma palīdzēt Massam vai Hamiltonam. Šādā situācijā ir neiespējami kaut ko ieplānot," piebilda "Toyota" pilots.

Gloks arī izteica cerību uz "Ferrari" pilota sapratni. "Man ļoti žēl, ka tā sanāca, bet domāju Massa izpratīs to situāciju, kādā atrados. Nevarēju to izmainīt. Jāsaprot ir arī tas, ka pirms šī posma bija vēl 17 sacīkstes, kurās bija iespējams gūt papildus punktus, Felipe varēja iekrāt vairāk punktu, taču tas neizdevās," teica braucējs.

Izmantotie resursi:
autosport.com
sports.ru

 +91 [+] [-]

, 2008-11-03 10:52, pirms 16 gadiem
Pareizi arī saka!

 +45 [+] [-]

, 2008-11-03 10:53, pirms 16 gadiem
IISTIE NOTIKUMI PEEDEEJAA APLII!!!!!

s1.subirimagenes.com
Slēpts komentārs: garais_999
Slēpts komentārs: Mandaliina

 +78 [+] [-]

, 2008-11-03 10:55, pirms 16 gadiem
nebūtu Gloks nemainījis riepas viņš nekādi nebūtu varējis nokļūt priekšā Hamiltonam !
Slēpts komentārs: MadJames

 +24 [+] [-]

, 2008-11-03 10:57, pirms 16 gadiem
..njā, tagad par Gloku runā vairāk nekā par jauno F1 čempionu Hamiltonu.. stulbi, bet skaidrs, ka būs simtiem versiju, par to vai tas bija tīšām vai nē, un cik viņš par to saņēma utt.
..ja Gloks kādreiz ir vēlējies kļūt riktīgi slavens, tad tagad viņam tas ir izdevies, iespējams, ne paša vainas dēļ.., bet vispār neapskaužu viņu, jo būs jāpacieš visādas izdarības...

 +42 [+] [-]

, 2008-11-03 10:58, pirms 16 gadiem
Un tagad visi vainos Gloku pie kkā kur viņš it nemaz nav vainīgs...

 +17 [+] [-]

, 2008-11-03 11:00, pirms 16 gadiem
Mandaliina jau saciikstes viduu bija skaidrs, ka Glokam buus viena pitspopa strateegija. Ja beigaas buutu mainijusi tad paliktu bez punktiem. Ja kas esu Ferari fans, preciizaak Kimi.
Slēpts komentārs: skins

 +17 [+] [-]

, 2008-11-03 11:01, pirms 16 gadiem
tas tapec ka visiem grauzh, tapec meklee kkaadus vainiiigos bet sezona jau ir galaa un viss kas notika vakar ir skaista veesture

 +23 [+] [-]

, 2008-11-03 11:01, pirms 16 gadiem
ALracing rakstīja: IISTIE NOTIKUMI PEEDEEJAA APLII!!!!!

http://s1.subirimagenes.com/imagen/1386821hamilton-f1.gif
..sākas!!! saprotu, ka joks, bet vienalga.., es arī biju par Masu, bet nevaru ciest cilvēkus, kas nespēj sagremot neveiksmi un vārās kaut gan mainīt vairs neko nevar..

 +17 [+] [-]

, 2008-11-03 11:03, pirms 16 gadiem
JA kaads man varees argumenteeti paskaidrot kaa buutu bijis iespejemas Gloklu " uzpirklt" shajaas 6 minuutes, es tam uzsaukshu Henessy..
nopietni!! bet tad buus jaatbild arii uzmaniem jautajumiem un jaapskaidro - kaa to varetu noorganizeet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-11-03 11:05, pirms 16 gadiem
Ljoti cilveeciigi saprotu Timo!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:05, pirms 16 gadiem
Ne jau Gloks vainīgs... Massa ir vainīgs.

 +10 [+] [-]

, 2008-11-03 11:06, pirms 16 gadiem
Visi arī aizmirsuši, ka tieši Gloks bija izteicies, ka pēc Itālijas LH vairs viņam tik viegli garām netiks. tagad pēc sarkano versijas, šis viņam lielākais draugs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 11:07, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Ne jau Gloks vainīgs... Massa ir vainīgs.
pie kaaa tad Massa vainiigs?? shoto es iisti nesapratu, kaa tu to domaaa??? neviens nekur nav vainiigs skaista sezona - ir uzvareetaji ir zaudeetajai?? pie kaa MAssa vainiigs???

 +10 [+] [-]

, 2008-11-03 11:07, pirms 16 gadiem
un tiem, kas saka, ka Hamiltonam šausmīgi veicas, lai atceras pagājušās sezonas beigas

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 11:08, pirms 16 gadiem
uzvatē rakstīja: tiesi ta, vinam neviens netrauceja citos posmos gut vairak punktu, lai nav janemas un jacer uz citu neveiksmem pedeja posma.
nu trauceeja gan - 3 reizes nokuupeeja Ferrrai dzinejs vai kadas citas propbleemas - un vienreiz Ferrrai mehaanikjis nelaikaa patraadiija ziimi pirtsopaa, kaa rezultatata tika norauta shljuutene...
Slēpts komentārs: Karalis Lauva

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 11:11, pirms 16 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Whatever. Tāpat Gloks noteikti šobrīd ir nīstākais radījums Somijā, Itālijā un pilnīgi garantēti- visā Dienvidamerikas kontinentā. Ar to arī apsveicam.
jaa.. bet tas tikai taapeec, ka cilveekas pats par sevi ir visnotalj dumja radiiba, kas elementaaru informaaciju neuztver.. domaaju to pilniigi nopietni...

 +14 [+] [-]

, 2008-11-03 11:17, pirms 16 gadiem
Nevainosim Gloku par to,kas notika vienā aplī!
Vainosim ,lai arī kā to negribās, Ferārī komandu,ka atļāvās pasēt tik daudz punktus visas sezonas garumā! Gan pati komanda,gan tas piloti!
Man kā Ferārī fanam to ir smagi atzīt,bet šoreiz meklēt blakus apstākļus pašu problēmām nav pamata!

 +10 [+] [-]

, 2008-11-03 11:19, pirms 16 gadiem
Jā tikpat labi Gloks varēja arī braukt pit-stopā mainīt riepas un tad par viņu vispār būtu aizmirsuši...

  +5 [+] [-]

, 2008-11-03 11:20, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nevainosim Gloku par to,kas notika vienā aplī!
Vainosim ,lai arī kā to negribās, Ferārī komandu,ka atļāvās pasēt tik daudz punktus visas sezonas garumā! Gan pati komanda,gan tas piloti!
Man kā Ferārī fanam to ir smagi atzīt,bet šoreiz meklēt blakus apstākļus pašu problēmām nav pamata!
piekriitu par visiem 100%!!! Ferrari var vainoti tikai pashi sevi... Gloks vienk deva mums mazu ceriibas starinju... un par to Timo Paldies!!!

man tika izheel ka Vettels nakamgad vel nebuus tadaa kartiiga konkuretespeejiigaa komandaa... Mateshics vareeja puiku paardot, ljaut izpirkt kontraktu kadam no grandiem.. tad man nebuutu gruutiibas atgriezties regulaara f1 skatiitajaa ierindaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-03 11:20, pirms 16 gadiem
Jāņem vēl vēra netikai tas ka bija sausā laika riepas Glokam, bet tās riepas bija labi nodilušas, jo vismaz pusi sacīkstes jau bija braukts ar tām. Tad nu sanāca praktiski ar slikiem pa peļķēm, bet ieguvējs bija vienalga, jo punktos ta tika.
No otras puses, vajadzēja viņam iebrauktun nomainīt rieps kā visiem citiem un būtu vismaz uz pusi mazāk komentāru

  +7 [+] [-]

, 2008-11-03 11:21, pirms 16 gadiem
Man šķiet,ka Masa pakāsa savu reālāko iespēju vispār izcīnīt F1 čempiona titulu,jo nākošā sezonā būs tik daudz dažādu notikumu,ka diezvai viņš atkal spēs pretendēt uz titulu!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:22, pirms 16 gadiem
Jāsaprot ir arī tas, ka pirms šī posma bija vēl 17 sacīkstes, kurās bija iespējams gūt papildus punktus-shis massam visvairaak jaanjem veeraa.

 +10 [+] [-]

, 2008-11-03 11:22, pirms 16 gadiem
neuzskatu, ka Glokam bija brauciena laikā jārēķina, cik kopvērtējumā kuram ir punktu. labākajā gadījumā viņam būtu jāsaņem info no komandas, kā veicas viņa konkurentiem, t.i., tiem, kuri kopvērtējumā ir viņam blakus.

  +7 [+] [-]

, 2008-11-03 11:22, pirms 16 gadiem
McRELE rakstīja: nebūtu Gloks nemainījis riepas viņš nekādi nebūtu varējis nokļūt priekšā Hamiltonam !
pilniibaa piekriitu

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 11:24, pirms 16 gadiem
Ivars77, 11:21, pirms dažām sekundēm, citēt

Man šķiet,ka Masa pakāsa savu reālāko iespēju vispār izcīnīt F1 čempiona titulu,jo nākošā sezonā būs tik daudz dažādu notikumu,ka diezvai viņš atkal spēs pretendēt uz titulu!
--------------
pilnīgi pareizi

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 11:25, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: JA kaads man varees argumenteeti paskaidrot kaa buutu bijis iespejemas Gloklu " uzpirklt" shajaas 6 minuutes, es tam uzsaukshu Henessy..
nopietni!! bet tad buus jaatbild arii uzmaniem jautajumiem un jaapskaidro - kaa to varetu noorganizeet...
pa radio sazinaaties tak var(bet tad jau buutu uzrauti). Bet neticu, ka Gloks tika uzpirkts, vai arii ka kaut kas ticis speciaali dariits. Taada ir dziive un taads ir sports, ka vienaa aplii var kljuut par chempionu, vai zaudeetaaju.

     [+] [-]

, 2008-11-03 11:25, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: piekriitu par visiem 100%!!! Ferrari var vainoti tikai pashi sevi... Gloks vienk deva mums mazu ceriibas starinju... un par to Timo Paldies!!!

man tika izheel ka Vettels nakamgad vel nebuus tadaa kartiiga konkuretespeejiigaa komandaa... Mateshics vareeja puiku paardot, ljaut izpirkt kontraktu kadam no grandiem.. tad man nebuutu gruutiibas atgriezties regulaara f1 skatiitajaa ierindaaa
Lai paliek pagaidām kā ir,jo Vetels aizejot uz kādu grandu komandu par otru pilotu var arī daudz ko zaudēt! Kaut arī šosezon Sarkanie Buļļi bija mazspējīgi,tomēr nākošā sezonā var daudz kas mainīties līdz ar visiem jaunajiem tehniskiem jauninājumiem! Lai džeks vairāk apbružājas F1,un tad jau arī rezultāti neizpaliks!

     [+] [-]

, 2008-11-03 11:27, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Lai paliek pagaidām kā ir,jo Vetels aizejot uz kādu grandu komandu par otru pilotu var arī daudz ko zaudēt! Kaut arī šosezon Sarkanie Buļļi bija mazspējīgi,tomēr nākošā sezonā var daudz kas mainīties līdz ar visiem jaunajiem tehniskiem jauninājumiem! Lai džeks vairāk apbružājas F1,un tad jau arī rezultāti neizpaliks!
domaaju, ka Vettels vareetu ar Kubicu normaali ar BMW noplosiities. Ferrari Vettelam vieta neatradiisies noteikti, bet Mclaren man liekas, ka naakamsezon vareetu buut aiz BMW, jo MClareni staav uz vietas attiistiibaa, bet BMW ir strauja izaugsme.

     [+] [-]

, 2008-11-03 11:28, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: JA kaads man varees argumenteeti paskaidrot kaa buutu bijis iespejemas Gloklu " uzpirklt" shajaas 6 minuutes, es tam uzsaukshu Henessy..
nopietni!! bet tad buus jaatbild arii uzmaniem jautajumiem un jaapskaidro - kaa to varetu noorganizeet...
Itkā vīsi būtu alkoholiķi. LS 100 uz rokas un argumentācija būs uz vietas.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:30, pirms 16 gadiem
interesanti būtu paskatīties Trulli un Gloka laiku, kādā nobrauca pēdējo apli, tik nevaru atrast nekur, jo abi tak brauca ar sausajām riepām

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:30, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: domaaju, ka Vettels vareetu ar Kubicu normaali ar BMW noplosiities. Ferrari Vettelam vieta neatradiisies noteikti, bet Mclaren man liekas, ka naakamsezon vareetu buut aiz BMW, jo MClareni staav uz vietas attiistiibaa, bet BMW ir strauja izaugsme.
Nepiekrītu,jo paši BMW bosi atzīst,ka ir sezonas gaitā zaudējuši izaugsmi formulas attīstībā gan Ferārī,gan McLaren, un nav pamata cerēt,ka nākošsezon būs kas savādāk! Kaut gan-kas zin!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-03 11:32, pirms 16 gadiem
haa2o rakstīja: ahh mazie puishelji...buutu priecaajushies, ka Gloks meegjinaaja finisheet bez boksu apmekleejuma, jo ja vinjsh buutu iebraucis boksos 1-3 apljus pirms beigaam, tad turpinaatos shii muldeeshana par nogodiigu uzvaru! Siikie, izraudaties taa kaartiigi, jo shis ir chempiona gads!!! varu iedomaaties juusu feisus tad, kad pateica, ka Hamiltons ir finisheejis . taa jums vajag, siikaas utis...lieciet miinusus cik gribat, jo man tas ir pie vienas vietas. sho diskusiju vairaak neskatiishos un neko neredzeeshu, ja kaads bezsmadzenju raapulis man kaut ko atbildees ...

We are the champions, we are the champions, no time for LOOSERS (ferrari) coz we are the CHEMPIONS!!!
taatad tavupraat shis tavs posts ir intelekta paraugdemonstreejums un "pilnsmadzenju nobriedusha cilveeka domu grauds" ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 11:35, pirms 16 gadiem
Gloks ir mans,visas Anglijas,vácijas un visu mclaren fanu varonis mums ir pirmais tituls péc Mikas joprojám esmu stará

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:38, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: pie kaaa tad Massa vainiigs?? shoto es iisti nesapratu, kaa tu to domaaa??? neviens nekur nav vainiigs skaista sezona - ir uzvareetaji ir zaudeetajai?? pie kaa MAssa vainiigs???
Ka neuzvarēja čempionātā.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 11:38, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: pa radio sazinaaties tak var(bet tad jau buutu uzrauti). Bet neticu, ka Gloks tika uzpirkts, vai arii ka kaut kas ticis speciaali dariits. Taada ir dziive un taads ir sports, ka vienaa aplii var kljuut par chempionu, vai zaudeetaaju.
pa radio sazinaaties nav iespejams, jo vsias Radio sarunas tiek noklausiitas.. un shaubos ka Timo bija liidiz mobilais telefons

vaklar viens meegjinaja iestaatsiit ,aka vareeja tak vienotuies jau ieprieksh!! nu un patr ja pieljaujam, ka Mclaren bija TIK stulbi lai vienotos ar komandam (saja gadiijumaa ar Toyota) par mistsiku " paliidziibu" riskejot ka tiek uzkjerti - tad kada vella peec Toyota nesauca Timo ieksha boskos , lai tadejaadi paliidzetu Mclaren un aiztaupiitu lieku stresu??? kapeeec Toyota riskeeja un palika ar sauaa laika rieopaam trasee, taadejaadi paliidzot tikai un vieniifi Ferrari (u nsev ar protams, ja viss izdotos ka bija iecereets)...

tatad ja buutu bijusi uzpiorkshana taa vareeja notikt tikai tajaas 6 minuutees, kad Mclaremn sapreata - Toyota boskoss iekshaa neies, liidz ar to Luiss paliks tikai 6...

tatad: konspiraaicjas teorijas aizstavji tiesham griob ieksaidrot, ka shajaas 6 minuutes Deniss vai kad Mclaren darbonis paspeeja savazaniit Toyota parstaavjus un vienoties (?????) par paliidziibu???? Nez kaa gan tas nbotikaas... 6 miinuushu laikaa isti pat saveicinaaties nevar paspeet - kur nu vel par kautko vienoties.. un pat ja vienoshanas zibens atros temnpos buutu notikusi 9kas gan ir tikpat iespejams, kaa manas vecmaaminjas uzvara Njujorkas maratonaaa) - kaa gan Toyota vadiiba speeja sho vienoshanos izpildiit un savam pilotam Glokam dot attieciigo paveeli??? ar morsas signaaliem??? ar peidzheri Timo kabataaa???

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 11:39, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: taatad tavupraat shis tavs posts ir intelekta paraugdemonstreejums un "pilnsmadzenju nobriedusha cilveeka domu grauds" ???
Neņem galvā mazgadīga pirdēja purkšķi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:39, pirms 16 gadiem
gattiss rakstīja: Gloks ir mans,visas Anglijas,vácijas un visu mclaren fanu varonis mums ir pirmais tituls péc Mikas joprojám esmu stará
es gan teiktui ka Gloks ir cilveks kas jumssagaadaaja lieku nervu paarbaudi... bet visai f1 pasaulei - lielisku izraadi

  +4 [+] [-]

, 2008-11-03 11:40, pirms 16 gadiem
Pēdējais aplis
Trulli - 1:44.800
Gloks - 1:44.731

Domāju, ka visiem sazvērestību meklētājiem nav jēgas apšaubīt Gloka nevarēšanu pēdējā aplī, lai gan pēdējais sektors Glokam par 2.2 sekundēm sliktāks nekā Trulli, bet būtu izskaidrojams ar uzmanīgu braukšanu pēdējos līkumos, kad Glokam riņķī bija ievērojams skaits formulu. Bet tā pat Hamiltons beigās par 2.8 sekundēm apsteidza Gloku.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 11:42, pirms 16 gadiem
starp citu - es pec vakardienas garaa sopama lielajaaa rakstaa par hamiltona uzvaru emsu noblokjeets.. ka tur ir ar tiem blokjeetajiem lietotaajiem?? tas ir neatgriezeniski uz visu muuzhu??? zheel - bija vecaakais profils esportaa ... ;(

iisti pat neiznu par ko mani noblokjeeja- ja neskaita to ka nosaucu LNT komenteetaajus par auniem un "profinjiem" (neredzu gan kas tur buutu tiok nepareizs), nekadas rupjiibas ick atceros nelietoju - tas arii nav tak iespejamams - esports visus cenzee...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:42, pirms 16 gadiem
pilnigi piekritu glokam, vins pirms lietus skasanas bija 7 vieta bet hamis 4, hamis un visi parejie iebrauca bosksos un atkrita uz 6 vietu bet gloks bija 4. ja lietus nebutu pienemies speka vinam buut bijusi iespeja cinities pat par pjedestalu jo tikai nedaudz slapja trase sausas riepas iet ieverojami atrak neka slapjas riepas, bet sanaca ta ka saka lit stiprak un viss ceretais bija kakim zem astes, stipra lietu noturesanas trase ar sausa laika riepam jau ir sasniegums.
butu gloks iebraucis boksos tapat ka parejie, butu vins kada 8 vieta.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 11:45, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Itkā vīsi būtu alkoholiķi. LS 100 uz rokas un argumentācija būs uz vietas.
aiziet - der arii 100 ls atspeeko manu garo peneteri ko uzrakstiiju sheit pat...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:46, pirms 16 gadiem
Es ar biju par Massu, bet nu tādus murgus izdomāt, kā te daži saka par plānotu vienošanos utt., var takš tikai kāds kuram nav izpratne par konkrēto gonku nekāda. Tad jau Hamiltonam bija jāvienojas bezmazvai ar 1/2 visu braucēju, un drošības pēc ar atlikušo daļu, lai neieskrien sānos, kad ies uz apdzīšanu pa apli!
Gonka no skatītāja viedokļa bija sasodīti interesanta, un sezonas noslēgums vismaz tikpat interesants kā pagājušajā gadā, tik nobeigums diemžēl krietni bēdīgāks. Prieks vienīgi par KIMI, ka atkaroja 3. vietu kopvērtējumā no Kubicas!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:47, pirms 16 gadiem
Lai kā arī būtu bijis, Massa tomēr atzīst savu pakārsienu un nebilst neko, ka kāds būtu piepalīdzējis. Bet liels prieks ka Hamja fani ir vienā lietā aplauzušies- NEVIENS Hami NETARANĒJA. Kubiks gan piepalīdzēja Fetelam tikt garām Hamim.
No visas sirds sveicu Hamja fanus!
Es pats aiz kreņķa kortelīti izrāvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:54, pirms 16 gadiem
zel gloka, kursh ne savas vainas peec nonaacis krustuguniis... aciim redzami ka vinjss knapi tureeja to formulu trasee. jau uzreiz kaa rezeeju, ka gloks nav nomainiijis domaaju ka kas taads vareetu notikt... lai cik ljoti neciestu hamiltonu, bet situaacija ir taada kaa ir un nekas tur nav mainaams un vainojams-vismazaak jau gloks, kuram pateicoties masam vispaar radaas ticiiba.... protams zel, jo vairaak taapeec, ka maz ticams ka massa veel kaadu reizi nonaaks tik pat tuvu titulam... patiesiibaa vinjss ieies veesturee skiet kaa vistuvaak titulam esossais bet tomeer neizciiniijussais... peedeejais liikums... njaaa-ljauns liktenja joks...

     [+] [-]

, 2008-11-03 11:55, pirms 16 gadiem
sandris1 rakstīja: nu bljin, a ja vins buutu aizbraucis mainiit riepas, hamiltons toc butu pirms vina, taa kaa, nav te ko debateet...
pilnīgi piekrītu! Tas jau paliek neinteresanti. Sāksim labāk apspriest jauninājumus nākošajam gadam. Sliki var likt dominēt komandām kuras šogad palika ēnā! Vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:57, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: pilnīgi piekrītu! Tas jau paliek neinteresanti. Sāksim labāk apspriest jauninājumus nākošajam gadam. Sliki var likt dominēt komandām kuras šogad palika ēnā! Vai ne?
domineet diezvai..shaubos ka kaada komandaa tik driiz atkal baigi dominees f1... izmaksui samazinaajums un tehnologjiju ierobezhoshasna padara sho sportu liidzvertiigaaku.. tiesa lielajama komandam tas nepatiik, jo f1 vinjam ir jauno tehnologjiju meka - iespeja paziimeeties visaugstakajaa liimenii...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:58, pirms 16 gadiem
marexels rakstīja: zel gloka, kursh ne savas vainas peec nonaacis krustuguniis... aciim redzami ka vinjss knapi tureeja to formulu trasee. jau uzreiz kaa rezeeju, ka gloks nav nomainiijis domaaju ka kas taads vareetu notikt... lai cik ljoti neciestu hamiltonu, bet situaacija ir taada kaa ir un nekas tur nav mainaams un vainojams-vismazaak jau gloks, kuram pateicoties masam vispaar radaas ticiiba.... protams zel, jo vairaak taapeec, ka maz ticams ka massa veel kaadu reizi nonaaks tik pat tuvu titulam... patiesiibaa vinjss ieies veesturee skiet kaa vistuvaak titulam esossais bet tomeer neizciiniijussais... peedeejais liikums... njaaa-ljauns liktenja joks...
Tāpat kā savulaik Irvains tādu vēsturi mums raksta Ferrari...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 12:00, pirms 16 gadiem
gloks ir muļķis,ka attaisnojas!viņam tas nav jaadara ferrari fanu priekšaa!taa ir saciikste galu galaa!

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:00, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: aiziet - der arii 100 ls atspeeko manu garo peneteri ko uzrakstiiju sheit pat...
Piedod, bet tas nebūšu es. Neesmu stulbs rasists un arī nevēlos taisīt murugus izcila F1 sezonas nobeiguma dēļ.

Pārējiem, nemēģiniet veidot konspirācijas teorijas un samierinaties ar to, ka notika kā bija. Ne viss šai pasaulē ir netīrs un negodīgs. Par cik Gloks un Toyota nav nekādi triumfa plauktiņu patstāvīgie iemītnieki, šīsreizes augstā pozīcija līdz lietum bija tikai komandas nopelns, pretēji citu komandu izvēlētajai stratēģijai.
Arī Ferrari nav zemu stāvoši F1 hiearhijā. Viss uzpeldētu agrāk vai vēlāk augšā.
Bet ko tur, ar rozā brīlēm apmautie F1 fanāti jau nespēj saprast mūžseno teicienu, sports paliek sports, jebkas var gadīties. Pagājušo gadu neviens nepiesējās, kā Kimi ieguva čempiona titulu. Šogad piesienas tikai tapēc, ka ir melnais uzvarējis. Samierinaties un gaidat nākamo sezonu.

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:01, pirms 16 gadiem
Nav jau runa par to, ka kāds kļūdījās vai riskēja, braucot ar apstākļiem neatbilstošu aprīkojumu, bet par to, ka viss varēja būt arī savādāk. Un tāpēc jau arī ir šīs nievas par Gloga kļūdu gandrīz pēdējā līkumā. Apstākļu sakritība. Starp citu, Baričello pirms kādiem gadiem 5iem Hokenhaimā trešdaļu sacīkstes nobrauca ar slikiem pa pilnīgi slapju trasi un uzvarēja. Bet tas nu tā.

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:04, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: domineet diezvai..shaubos ka kaada komandaa tik driiz atkal baigi dominees f1... izmaksui samazinaajums un tehnologjiju ierobezhoshasna padara sho sportu liidzvertiigaaku.. tiesa lielajama komandam tas nepatiik, jo f1 vinjam ir jauno tehnologjiju meka - iespeja paziimeeties visaugstakajaa liimenii...
laikam pa šerpu pateicu... jā spēki izlīdzināsies, bet pie reizes varētu mainīt punktu kārtību, boksos braukt tikai SC laikā un ierobežot mehāniķu skaitu pitstopā lai 1 maina 2 riepas un taml. lai komandas savus punktus nopelna ar darbu nevis tehnoloģijām.
Praktiski daudz ko var pārņemt no NASCAR.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 12:06, pirms 16 gadiem
champion rakstīja: gloks ir muļķis,ka attaisnojas!viņam tas nav jaadara ferrari fanu priekšaa!taa ir saciikste galu galaa!
ak Dievs ?? kapeec tu domaa ka Gloks attaisnojas?? vinjam zhurnalisti uzdod jautaajumu (visticamaak itaalju)?? ko tad vinjam?? kluseeet??? ak Dievs man pat bail iedomaaties, kas tad notiktos vot tad gan uzpeldeetu konspiraacijas teorijas vienas peec otras!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 12:06, pirms 16 gadiem
Pēdējais F1 Brazīlijas aplis no BBC, kur var redzēt cik braucēji pabrauc garām Glokam. youtube.com: YouTube - Lewis Hamilton WINS 2008 World Title...

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:08, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: laikam pa šerpu pateicu... jā spēki izlīdzināsies, bet pie reizes varētu mainīt punktu kārtību, boksos braukt tikai SC laikā un ierobežot mehāniķu skaitu pitstopā lai 1 maina 2 riepas un taml. lai komandas savus punktus nopelna ar darbu nevis tehnoloģijām.
Praktiski daudz ko var pārņemt no NASCAR.
iisteniiba tevis ietiketais pagarinaatu boksu ilgumu (tagadeejo 30 sekunzhu vieta tie varetu buut pat 45 50 sekundes)... tas svaukart varetu mudinat komandas izveleeties tikia 1 boksa tsrateegjiju... savukart 1 boska strateegjiaj noziimetu ka buutu jameegjina vairak apdziit trase nveis boksos...

es esmu PAr

  -4 [+] [-]

, 2008-11-03 12:12, pirms 16 gadiem
te tiesam tik daudz vientiesu, kuri tic, ka sezonas pedeja,izskirosaja sacikste braucejs nezin kopvertejuma situaciju ? tas idins patiesam tadu publicitati nav pelnijis (ja nu vienigi patiesam daunis talantigs). oskarsg, a kapec fetels massu nemegjinaja apdzit, kad vareja ? doma sarunaja paris minutes, ne ?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 12:14, pirms 16 gadiem
Sazvèrestìbu piekritèji salìdziniet Gloka un Trulli pèdèjà apla laikus un redzèsiet, ka nekas nebija sarunàts. Es esu priecìgs par sàdu sezonu un jàcer, ka nàkamsezon bùs vèl interesantàk.

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:14, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: iisteniiba tevis ietiketais pagarinaatu boksu ilgumu (tagadeejo 30 sekunzhu vieta tie varetu buut pat 45 50 sekundes)... tas svaukart varetu mudinat komandas izveleeties tikia 1 boksa tsrateegjiju... savukart 1 boska strateegjiaj noziimetu ka buutu jameegjina vairak apdziit trase nveis boksos...

es esmu PAr
punkti par ātrāko apli, vairāk apļiem 1 vietā utt. var sanākt arī, ka ar vienu stopu nepietiek un visi reizē SC laikā mestos boksos. Tas būtu stimulam apdzīt trasē nevis Hamja variantā neprasīties uz asumiem pēdējā gonkā!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 12:22, pirms 16 gadiem
Oscar,né - nervozèt lika Fetels,bet Gloks izglába

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 12:27, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Pēdējais F1 Brazīlijas aplis no BBC, kur var redzēt cik braucēji pabrauc garām Glokam. http://www.youtube.com/watch?v=0D63WnBwYWs
2. minūtē un 17. sekundē ir redzams šī gada lielākais aplauziens Dēļ tādiem momentiem ir vērts dzīvot

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 12:31, pirms 16 gadiem
gadas rakstīja: te tiesam tik daudz vientiesu, kuri tic, ka sezonas pedeja,izskirosaja sacikste braucejs nezin kopvertejuma situaciju ? tas idins patiesam tadu publicitati nav pelnijis (ja nu vienigi patiesam daunis talantigs). oskarsg, a kapec fetels massu nemegjinaja apdzit, kad vareja ? doma sarunaja paris minutes, ne ?
nu pag nekur nav teikts ka ferrari nav vienojushies ar Toro Roso (ja pieljuajam ka fetles vareekja apdziit massu - pietuvotiesun reali apdziit gan ir divas dazhadas lietas)

tas ko tu te bioku nesparoti ir: vioemnoties par to ka viens otram nterauces ir iespejams jau irpeiksh .. nekada probleema..

BET: Toyotai nevareeja buut nekaadas vienoshnaas ar Mclaren, jo ja taada buutu TOYOTA NEMUUZHAM nepieljautu ka abi taas komandas piloti paliek araa ar sausaa laika ritenjiem trasee.. jo rezultataa Gloks nokljuva priekshaa Hamiltonam tadejaadi liidz pedeeja briidim apdraudot Hamitona titulu.. ja jau buutu bijus ieprireksheja vienoshanas, tad Toyotai takaa nevajadzeetu taadi riikoties ko???

domu saprati?? vai jaaskaidro veel???

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 12:31, pirms 16 gadiem
Kaada tur veel uzpirkshana, tak pabraukt slapjaa trasee ar sausaa laika paredzeetaam riepaam vnk ir ljoti sarezhgjiiti.

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:32, pirms 16 gadiem
gattiss rakstīja: Oscar,né - nervozèt lika Fetels,bet Gloks izglába
Tam ka fetels apdzina hamiltonu nebuutu bijusi pilniigi nekaada noziime ja ne Gloka palikshana trasee lietus laikaa...

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:34, pirms 16 gadiem
Ja Gloks buutu braucis mainiit riepas tad punktos vinsh par 100% nebuutu, taapeec komanda izdariija pareizo leemumu, patureet Gloku ar sausaa laika riepaam traseel.

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:39, pirms 16 gadiem
marcanato rakstīja: Ja Gloks buutu braucis mainiit riepas tad punktos vinsh par 100% nebuutu, taapeec komanda izdariija pareizo leemumu, patureet Gloku ar sausaa laika riepaam traseel.
mulkjiibas - Gloks bija 6 vietaa pirms visis saka iet boskos - kaadas 47 sekundes aiz liidera... ja vinjhs buutu gaajis boksos vinjhs savu vietu arii patureetu... komanda izshjiiraas riskeet un abi tas pilti palika araa... riks mnetamaksajas bet raii nekas netika zaudets .. Gloks beigas palika 6 vieta... bet bija iespeja dabuut pat 4 - biku pietruuka...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 12:43, pirms 16 gadiem
gadas rakstīja: te tiesam tik daudz vientiesu, kuri tic, ka sezonas pedeja,izskirosaja sacikste braucejs nezin kopvertejuma situaciju ? tas idins patiesam tadu publicitati nav pelnijis (ja nu vienigi patiesam daunis talantigs). oskarsg, a kapec fetels massu nemegjinaja apdzit, kad vareja ? doma sarunaja paris minutes, ne ?
Vislielākais vientiesis šobrīd izskaties tu. Gloks par čemp. titulu, necīnās, mašīna slīd vājprātā,cīņa ar kādu trasē nav iespējama. Bet pēc tavas loģikas viņam kā datoram galvā jārēķina vai aizmugurē esošais LH ir
titula pretendents un par visām varēm jānotur sev aiz muguras, bet piem. Fetels jāpalaiž. Būtu interesanti noklausīties, ko TG ziņoja pa rāciju komanda pēdējā aplī. Tad visādi muļķīgi pieņēmumi beigtos

  -2 [+] [-]

, 2008-11-03 12:44, pirms 16 gadiem
viss bija godīgi. vai kāds zin ko par to saka Ferrari vadība? Visdrīzāk ka neko. Hamis tagad varētu vinnēt Lemānu vai Indiapolisu. Kapēc ne? Augstāk par pirmo vietu pakāpties nav iespējams, var tikai atkārtot. Es viņa vietā par to padomātu, jo paliek taču garlaicīgi visu laiku vienu un to pašu darīt.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 13:09, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: viss bija godīgi. vai kāds zin ko par to saka Ferrari vadība? Visdrīzāk ka neko. Hamis tagad varētu vinnēt Lemānu vai Indiapolisu. Kapēc ne? Augstāk par pirmo vietu pakāpties nav iespējams, var tikai atkārtot. Es viņa vietā par to padomātu, jo paliek taču garlaicīgi visu laiku vienu un to pašu darīt.
tu to pasniedz taa ir kaa Hamitons to vien dara kaa uzvar f1 chempionaatos

varbuut saakumaa lai vinjhs pieraada, ka var uzvareet vairak nekaa vienu reizi ?

     [+] [-]

, 2008-11-03 13:10, pirms 16 gadiem
Šeit var normāli redzēt, KURĀ brīdī Hamis apdzina Gloku -
youtube.com: YouTube - Ultrapasagem Hamilton em Glock (GP do...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 13:13, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Ne jau Gloks vainīgs... Massa ir vainīgs.
Tev gan ir intelekts
Varbūt Masa ir vainīgs pie tā, ka komanda viņam pilnībā uzticējās tikai sezonas pēdējos posmos, ka sūdīgi braucošajam Reikenenam zuda arī teorētiskas iespējas izcīnīt titulu?
Padomā pats ko runā! Masam šī ir labākā sezona mūžā un viņš taču esot "otrais" pilots Ko gan lai saka par Kimi? Varbūt pateiksi manā vietā?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 13:23, pirms 16 gadiem
100% vainiigi Lielbritaanijas specdienesti, kuri sho lietus maakoni pastuuma tieshi virs Gloka
bet vispaar jau sanaak, ka Hamim ljoti ljoti paveicaas jeb Masam smagi nepaveicaas ar to, ka tas lietus uz beigaam saaka liit stipri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 13:24, pirms 16 gadiem
Bez veiksmes uzvarēt nav iespējams un šoreiz tā uzsmaidija Hamiltonam.Lai sazvērestības meklē žurnālisti vairojot interesi par F1.Masam šoreiz nepaveicās un uzvarēja stiprākais.Ferari var izsludīnāt sēras savā nometnē bet tas tik un tā neko nemainīs.

     [+] [-]

, 2008-11-03 13:35, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: starp citu - es pec vakardienas garaa sopama lielajaaa rakstaa par hamiltona uzvaru emsu noblokjeets.. ka tur ir ar tiem blokjeetajiem lietotaajiem?? tas ir neatgriezeniski uz visu muuzhu??? zheel - bija vecaakais profils esportaa ... ;(
Uzraksti vadībai privātu vēstuli, pamatojot savu ''nevainību''- varbūt atbloķēs. Ja nemaldos, tad Hose arī bija uz laiku nobloķēts, tad kādu laiku postoja kā Robins Huds, un vēlāk parādījās atkal kā Hose, tā ka vēl nav pasaules gals Man arī būtu žēl, ja mani nobanotu, jo pašreizējo lietotājvārdu es lietoju praktiski visur, tapēc viņš man tāds mīļš . Negribētu atgriezties kā yuks vtml

     [+] [-]

, 2008-11-03 13:35, pirms 16 gadiem
un sākas viss bo gala...

ļaudis, vai tad tiešām, ja esat Massas fani jāmeklē sazvērestības, kur viņu nav?

     [+] [-]

, 2008-11-03 13:59, pirms 16 gadiem
Kaa sanaaca ,taa sanaaca tagad tur neko nevari padariit

     [+] [-]

, 2008-11-03 14:17, pirms 16 gadiem
Bet vispar visu cienu F1 bosiem ir izdevies pedejas sezonas izveidot intrigu ,nevar salidzinat cik "interesanti" bija skatities pirms paris sezonam,un tagat. Pedeja sacensiba vispar ar tadam beigam ,galvenais jau skatities uz visu ar vesu galvu.Vienigi palika zel nedaudz masas gimene jau saka priecaties ,kad viniem no malas pateica, ka tomer nekaa.

     [+] [-]

, 2008-11-03 14:27, pirms 16 gadiem
Glock....ir oki....,jo ja nebuutu lietus,tad Fetelu visi noliktu... taa kaa domaaju,ka Ferrari tituls palika boksos ar shljuuteni tgd iedzer shampi

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 14:28, pirms 16 gadiem
Vismaz Timo nelika man turèt zobu uz Fetelu

     [+] [-]

, 2008-11-03 14:42, pirms 16 gadiem
Jums nav jāstrādā?? Tač pats ražīgākais darba laiks tagad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-03 14:59, pirms 16 gadiem
vakar pēc gonkas man visvairāk patika divas lietas hamiltona pelnītais tituls un ferrari nežēlīgais abloms boksos uzrei pēc finiša vakar ilgi smējos par viņiem un vēl šodien smejos

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 15:18, pirms 16 gadiem
Tā nav pirmā reize pēdējā laikā, kad augsta līmeņa sporta pasākumos, notiek kaut kas dīvains. Apsurds ir tas, ka Timo Gloks nezināja situāciju kopvērtējumā, kā arī situāciju 200 m pirms finiša. Tam ticēt var tikai stulbi ārzemnieki. Šajā sportā svarīgas ir vissīkākās nianses, jo zinot pretinieka mērķus , komanda veido savu stratēģiju, tā kā viens cīnās par grandprix cits par punktiem.
Vairāk kā desmit gadus skatos F1 un pirmo reizi redzu ka 200m no finiša kāds palaiž garām sīka lietus dēļ, tādā situācijā varētu zaudēt ne vairāk, kā piecas sekundes aplī, bet ne pirms pēdējā līkuma. Vienīgais ja būtu saslīdējis.
Nauda kas grozās sportā laikam ir pārāk liela un rezultātu vienkārši uz sportisko veiksmi atstāt nevar, tādēļ domāju, ka sporta sacensības tiek smalki izplānotas un viss notiek pēc iepriekš sastādīta scenārija.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 15:21, pirms 16 gadiem
Pilotiem biezi saka pilnigi nejedzigas lietas pa radio, bet to ka tevis dēļ izšķiras tituls pateikt nevar

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 15:28, pirms 16 gadiem
iistenībā cīņa notika ne tikai pēdējos apļos, bet jau pat vēl pēc finiša
nu tas bija psc, gloks i lohs, zakon podlasci

     [+] [-]

, 2008-11-03 15:30, pirms 16 gadiem
Tagad es saprotu Timo Gloka teikto.

     [+] [-]

, 2008-11-03 15:31, pirms 16 gadiem
robertsb rakstīja: Tā nav pirmā reize pēdējā laikā, kad augsta līmeņa sporta pasākumos, notiek kaut kas dīvains. Apsurds ir tas, ka Timo Gloks nezināja situāciju kopvērtējumā, kā arī situāciju 200 m pirms finiša. Tam ticēt var tikai stulbi ārzemnieki. Šajā sportā svarīgas ir vissīkākās nianses, jo zinot pretinieka mērķus , komanda veido savu stratēģiju, tā kā viens cīnās par grandprix cits par punktiem.
Vairāk kā desmit gadus skatos F1 un pirmo reizi redzu ka 200m no finiša kāds palaiž garām sīka lietus dēļ, tādā situācijā varētu zaudēt ne vairāk, kā piecas sekundes aplī, bet ne pirms pēdējā līkuma. Vienīgais ja būtu saslīdējis.
Nauda kas grozās sportā laikam ir pārāk liela un rezultātu vienkārši uz sportisko veiksmi atstāt nevar, tādēļ domāju, ka sporta sacensības tiek smalki izplānotas un viss notiek pēc iepriekš sastādīta scenārija.
Vispār Gloks tieši darīja Ferrari pa labu, viņš riskēja neiebrauca boksos, tā rezultātā Hamiltons palika 5tais, tad Fettels apdzina tad 6tais un čempis gar degunu, bet Gloks ar savām sausajām riepām neko nevarēja izdarīt, Ja Gloks būtu iebraucis boksos rezultāts būtu tāds pats!

     [+] [-]

, 2008-11-03 15:32, pirms 16 gadiem
nu nav tolka vainot gloku...

     [+] [-]

, 2008-11-03 15:37, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: JA kaads man varees argumenteeti paskaidrot kaa buutu bijis iespejemas Gloklu " uzpirklt" shajaas 6 minuutes, es tam uzsaukshu Henessy..
nopietni!! bet tad buus jaatbild arii uzmaniem jautajumiem un jaapskaidro - kaa to varetu noorganizeet...
Kādas tur Glokam kā vācietim bija iespējas nākotnes sadarbībai ar Mercedes? Manuprāt, nesliktas. Un tam nevajag 6 minūtes. Cita lieta, ka neticu konspirācijas teorijai šajā gadījumā. bet par sacīksti: visjautrākais moments bija tas kā Kubica palīdzēja Fetelam aiziet garām Hamiltonam. Tiem abiem džekiem tiešām milzīgs respect!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 15:43, pirms 16 gadiem
Chalis muca dzivo

     [+] [-]

, 2008-11-03 15:53, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Kādas tur Glokam kā vācietim bija iespējas nākotnes sadarbībai ar Mercedes? Manuprāt, nesliktas. Un tam nevajag 6 minūtes. Cita lieta, ka neticu konspirācijas teorijai šajā gadījumā. bet par sacīksti: visjautrākais moments bija tas kā Kubica palīdzēja Fetelam aiziet garām Hamiltonam. Tiem abiem džekiem tiešām milzīgs respect!
Lielākais RESPECT Luisam, jo pilnīgi visi izņemot viņa komandu bija pret viņu un bija gatavi palīdzēt Masam! Tas ir lieliski ka viņam beidzot paveicās un viņš ieguva šo 5to vietu kas garantēja čmpiontitulu!

     [+] [-]

, 2008-11-03 15:53, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Kādas tur Glokam kā vācietim bija iespējas nākotnes sadarbībai ar Mercedes? Manuprāt, nesliktas. Un tam nevajag 6 minūtes. Cita lieta, ka neticu konspirācijas teorijai šajā gadījumā. bet par sacīksti: visjautrākais moments bija tas kā Kubica palīdzēja Fetelam aiziet garām Hamiltonam. Tiem abiem džekiem tiešām milzīgs respect!
es jau nevienaa briidii neapshaubu iespeejamiibu ka Gloks vareetu buut uzpeerkams - jebkursh ir uzpeerkams - vienalga ar ko - ar nauidu, ar vietu Mclaren komandaa.. ne jau tads ir mans argumens - mans ir arguments ir taads ka Mclarne vareeja zinaat ka Gloku vajadzees uzpirkt tieshi taja briidii kad vettels apdzinba Hamiltonu, bet Gloks neiebrauca boksos.. tieshi tajaa briidii tikai radaas nepiecieshamiiba Gloku uzpirkt - tie ir 3 vai 4 aplji - taas ir aptuveni 6 minuutes...

uzpirkshana jau ieprieksh ir izleegta jau manis vairak nekaa 20 reizes mineetaa iemesla delj (ceru ka kads tam beidzot pieversiis uzmaniibu) - ja Gloks un Toyota buutu uzpirkti jau pirms saciikstem (kas proptams arii ir absudirio jo kaa ellee rataa vinji avreeja zinat ka Gloks buus vajadziigs), tad kaapec Toyota nesauca saveejos boksos??? vinji tadaaa veidaa pilniibaa netrauceetu hamiltonam .. ar savu neiesaukshanu vinji vistieshakaa veidaa trauceeja hamiltonam, nevis paliidzeeja...

  -2 [+] [-]

, 2008-11-03 15:59, pirms 16 gadiem
Zel ka uzvareja Hamiltons

     [+] [-]

, 2008-11-03 16:44, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: es jau nevienaa briidii neapshaubu iespeejamiibu ka Gloks vareetu buut uzpeerkams - jebkursh ir uzpeerkams - vienalga ar ko - ar nauidu, ar vietu Mclaren komandaa.. ne jau tads ir mans argumens - mans ir arguments ir taads ka Mclarne vareeja zinaat ka Gloku vajadzees uzpirkt tieshi taja briidii kad vettels apdzinba Hamiltonu, bet Gloks neiebrauca boksos.. tieshi tajaa briidii tikai radaas nepiecieshamiiba Gloku uzpirkt - tie ir 3 vai 4 aplji - taas ir aptuveni 6 minuutes...

uzpirkshana jau ieprieksh ir izleegta jau manis vairak nekaa 20 reizes mineetaa iemesla delj (ceru ka kads tam beidzot pieversiis uzmaniibu) - ja Gloks un Toyota buutu uzpirkti jau pirms saciikstem (kas proptams arii ir absudirio jo kaa ellee rataa vinji avreeja zinat ka Gloks buus vajadziigs), tad kaapec Toyota nesauca saveejos boksos??? vinji tadaaa veidaa pilniibaa netrauceetu hamiltonam .. ar savu neiesaukshanu vinji vistieshakaa veidaa trauceeja hamiltonam, nevis paliidzeeja...
Nesauktu to par uzpirkšanu, bet par objektīvu savas nākotnes izredžu novērtēšanu, zināmu pašcenzūru. Bet kā jau teicu, šim variantam neticu. Puisis tomēr bija uz sasā laika un stipri palietotām riepām. Lietus sākās minūti par agru.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 16:48, pirms 16 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Lielākais RESPECT Luisam, jo pilnīgi visi izņemot viņa komandu bija pret viņu un bija gatavi palīdzēt Masam! Tas ir lieliski ka viņam beidzot paveicās un viņš ieguva šo 5to vietu kas garantēja čmpiontitulu!
Neatstāsti man sporta ziņas ar peroniskā vērtējuma sajaukumu. Mans tāpat fano par citiem, kas nav nedz sarkani, nedz sudrabaini, nedz arī dzeltenoranži. Vienkārši tas Mclaren laboratorijas mēģenē izaudzinātais jefiņš nu ir pēdējais par ko turēt īkšķus.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-03 16:53, pirms 16 gadiem
Nu ta vienkarsi sanaca ... hamiltonam paveicas un vis ... :d ko jus te ta ardas

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 17:06, pirms 16 gadiem
jāsaprot ir arī tas, ka pirms šī posma bija vēl 17 sacīkstes, kurās bija iespējams gūt papildus punktus, Felipe varēja iekrāt vairāk punktu, taču tas neizdevās," teica braucējs.
gluži manas domas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-03 17:33, pirms 16 gadiem
evertonian rakstīja: Un tagad visi vainos Gloku pie kkā kur viņš it nemaz nav vainīgs...
kaa tu ziini, ka nav vainiigs???

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 17:34, pirms 16 gadiem
Maarisss rakstīja: kaa tu ziini, ka nav vainiigs???
viņš zin tāpēc, ka viņam ir veselais saprāts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-03 17:35, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Neatstāsti man sporta ziņas ar peroniskā vērtējuma sajaukumu. Mans tāpat fano par citiem, kas nav nedz sarkani, nedz sudrabaini, nedz arī dzeltenoranži. Vienkārši tas Mclaren laboratorijas mēģenē izaudzinātais jefiņš nu ir pēdējais par ko turēt īkšķus.
Tas jefiņš ir šobrīd labākais braucējs F1! Un šo titulu viņam var atņemt tikai nākošgad Brazīlijā!
Slēpts komentārs: Maarisss

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 17:43, pirms 16 gadiem
sitas ir baigi divaini. kapec gloks saka braukt lenak un palaida tos braucejus pa prieksu, kad bij jau finisejis masa. vins tacu vareja jau kada cita likuma sabremzeties, jo lietus saka lit jau pirms tam. tada sajuta kad gloks uzzinaja kad masa finiseja pirmais un palaida tos parejos kopa ar hamiltonu . ja ta tam bija janotiek tad laikam bija.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 17:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nepiekrītu,jo paši BMW bosi atzīst,ka ir sezonas gaitā zaudējuši izaugsmi formulas attīstībā gan Ferārī,gan McLaren, un nav pamata cerēt,ka nākošsezon būs kas savādāk! Kaut gan-kas zin!
Es gan labaak BMW sastaavaa Kubicu un Button redzeetu. Manupraat 2 labaakie brauceeji F1.

     [+] [-]

, 2008-11-03 18:10, pirms 16 gadiem
veids ka Gloks sapbremzeja un palaida garam bija vnk apsurds....
visu laiku braucot nemainiga atruma peksni pirms pedejiem diviem likumiem vins negrib risket..tadam ka vinam 5 vieta butu labs sasniegums laj to tik viegli atdotu....ka var noarganiozet sarunasanu?? to nedara sportisi bet komandu parstavji malas...jo pilota riciba ir pilniba paklauta komandai..ko vinam pazino to vins ar dara...ta ka ja nu bija pazinojums Glokam ka japalaiz garam tas ir pilnigi cuciski pret so sportu ka tadu, intrese par F 1 kritisies ja pieradisies fakts ka cempiona titulu var ari nopirkt...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 18:12, pirms 16 gadiem
zzx rakstīja: veids ka Gloks sapbremzeja un palaida garam bija vnk apsurds....
visu laiku braucot nemainiga atruma peksni pirms pedejiem diviem likumiem vins negrib risket..tadam ka vinam 5 vieta butu labs sasniegums laj to tik viegli atdotu....ka var noarganiozet sarunasanu?? to nedara sportisi bet komandu parstavji malas...jo pilota riciba ir pilniba paklauta komandai..ko vinam pazino to vins ar dara...ta ka ja nu bija pazinojums Glokam ka japalaiz garam tas ir pilnigi cuciski pret so sportu ka tadu, intrese par F 1 kritisies ja pieradisies fakts ka cempiona titulu var ari nopirkt...
Visas sarunas ko komanda caur radio saka visi var dzirdēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-03 18:37, pirms 16 gadiem
seminsh rakstīja: viņš zin tāpēc, ka viņam ir veselais saprāts...
par vinja veselo sapraatu nenjemos spriest..:-)

     [+] [-]

, 2008-11-03 18:42, pirms 16 gadiem
zzx rakstīja: veids ka Gloks sapbremzeja un palaida garam bija vnk apsurds....
visu laiku braucot nemainiga atruma peksni pirms pedejiem diviem likumiem vins negrib risket..tadam ka vinam 5 vieta butu labs sasniegums laj to tik viegli atdotu....ka var noarganiozet sarunasanu?? to nedara sportisi bet komandu parstavji malas...jo pilota riciba ir pilniba paklauta komandai..ko vinam pazino to vins ar dara...ta ka ja nu bija pazinojums Glokam ka japalaiz garam tas ir pilnigi cuciski pret so sportu ka tadu, intrese par F 1 kritisies ja pieradisies fakts ka cempiona titulu var ari nopirkt...
pilniibaa tev piekriitu....:-) Nav reaali zaudeet tik daudz sekunzhu peedeejaa aplii, it sevishkji peedeejaa sektoraa un savu vietu arii atdeva bez ciinjas, tas lieki pieraada to, ka tr taa lieta nav tiira. Visi normaali sportisi peedeejaa liikumaaaa kaut arleenaaku mashiinu, bet censtoss notureet aizmuguree braucoshos....Sports ir netiirs bizness!!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-03 18:48, pirms 16 gadiem
Neesmu Ferari fans, līdz ar to gribēju, lai uzvar Hamiltons.Hamiltons visu sezonu bija labāks un stabilāks un ne velti pirms pēdējā posma bija tos 7 punktus priekšā.
Uz Hamiltonu bija milzīgs psiholoģisks spiediens, jo iespējams, ja viņš arī šogad nevinnētu, visdrīzāk gan viņš pats sevi, gan citi viņu norakstītu.....Un mēs zaudētu iespējams slavenāko nākotnes čempionu pēc M.Šumahera ēras.
Līdz ar to Hamiltons pēdējā posmā brauca maksimāli piesardzīgi, lai izpildītu minimālo uzdevumu - nopelnītu tos dažus punktus, kaut gan visdrīzāk viņam nebūtu bijis problēmu cīnīties ar Raiko par 3 vai pat 2 vietu.Tikai protams, kāpēc dot iemeslu saviem "draugiem" Alonso vai Raiko kaut mazāko iemeslu viņu izsist no trases un ietekmēt cīņu par titulu.
Tomēr kā redzams šī piesardzīgā taktika gandrīz iegāza, jo formulas dievi gribēja lai nākamais čempions brauc kā nākamais čempions, līdz ar to lietus sacīkstes beigās un Fetela apdzīšanas manevrs parādīja, ka sportā shēmošana cauri neiet. Par laimi šoreiz iztika tikai ar brīdinājumu. Un Hamiltons tomēr kļuva par čempionu.
Lai piedod Masas fani, nu nav viņš čempions - labs braucējs, bet ne vairāk, un nākotne visdrīzāk to pierādīs, tāpat kā Raiko diez vai kādreiz vēl būs čempions, ja vien protams Ferari nebūs tehniski galvas tiesu pārāki par pārējiem.
Fetels - grūti pateikt perspektīva ir. Domāju, ka gala vārdu nav teicis Alonso un nebrīnīšos, ja mašīna atļaus cīnīsies par titulu. Intrigas ziņā 2 pēdējie F1 bija fantastiski. Uz to ceru arī turpmāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-03 22:31, pirms 16 gadiem
sakiet, ko gribiet bet hamiltons vienalga ir idiots! vinjsh nebija pelniijis titulu, nu vismaz tik aatri nee! Man vinjsh besii tikai tapeec, ka kopsh 13 gadu vecuma ir ticis barots ar zelta karotiiti un visaas saciikshu seerijaas braucis mclaren atbalstiita komanda, znachit ar vienu no labakaajam tehnikam, vinjam viss vienmeer ir bijis nolikts priekshaa, nekas nebija jaizcina saviem speekie, maclarens visu vinjam iedeva! saliidzinoshi citi piloti ir ciiiniijushies par savu vietu zem saules ar ceriibu kaadu dienu braukt f1 un peec tam labaa komandaa! lielaaka dalja tagadeejo pilotu ir saakushi vaajas komanda, tas pat kimi brauca minardi vienu sezonu! a hamiltons uzreiz brauc mclaren, nu cmon un taads esot naakoshais shumahers! da vinjsh shumaheram dvieljus var pienest!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 22:31, pirms 16 gadiem
nu naivei letinji labpraat redzeetu virsrakstu - Ferrari izmet Kimi Fuckinenu un vinja vietaa njem Šlēgelmilhu. Atmostās pirmais latvietis F1 nebuus aatraak kaa peec 2000 gadiem.

     [+] [-]

, 2008-11-03 22:35, pirms 16 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Buttons patlaban Fetelam var dvieliiti pienest un dzeriena pudeli, bet ne tikt saliidzinaats kaa brauceejs meistariibaa !
un tu vari iedot kukuliiti muusu celju policistam, bet ne pasuukaat kaadam no F1 pilotiem. Buttons jau sen ir sasniedzis augstaakas virsotnes par Vettelu, nesaprotu, ko tu tur dirs, ka Vettels labaaks, luudzu pieraadiijumus, kur nebuutu 2x labaaki sasniegumi no Button pretii!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-03 22:41, pirms 16 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Buttons patlaban Fetelam var dvieliiti pienest un dzeriena pudeli, bet ne tikt saliidzinaats kaa brauceejs meistariibaa !
Un peec vienas saciikstes kur Vettels peekshnji negaidiiti lietus deelj un komandas pareizaas taktikas, bez nekaadas savas braukshanas maakas, iznjemot vienu VIEGLU(ar uzsvaru tik tieshaam) apdziishanas manevru paar hamiltonu juus ieceljat Vettelu uzreiz par chempionu?

psc "inteligjences augstaakaa paraugmaaksla".

     [+] [-]

, 2008-11-03 23:18, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Un peec vienas saciikstes kur Vettels peekshnji negaidiiti lietus deelj un komandas pareizaas taktikas, bez nekaadas savas braukshanas maakas, iznjemot vienu VIEGLU(ar uzsvaru tik tieshaam) apdziishanas manevru paar hamiltonu juus ieceljat Vettelu uzreiz par chempionu?
psc "inteligjences augstaakaa paraugmaaksla".
Tu izliecies vai tiešām esi?
Pastāsti, ko ievērības cienīgu Batons ir paveicis savos 28 gados? Karjeras sākumā viņš arī tika uzskatīts par perspektīvu, bet kopš tā laika nekāds būtisks progress tā arī nav noticis. VARBŪT ka tā būs arī ar Fetelu, bet viņa talantu šobrīd redz gan parasti F1 līdzjutēji, gan F1 eksperti- tikai ne Tu! Paskaties kaut vai, kur atrodas tabulā viņa komandas biedrs un kur viņš pats. Jau tas vien liek aizdomāties.

     [+] [-]

, 2008-11-04 08:48, pirms 16 gadiem
Viss jau būtu labi un arī es piekrītu,ka ar nobrauktām sausajām riepām lietū ir grūti pabraukt,bet vai tad tāpēc ir jāizbrauc ārā no ideālās trajektorijas?Pie tam brīdī kad līdz finišam var ar roku sasniegt un tieši tad kad Vetels ar Hamiltonu bij aizmugurē? Nu XVZ....... ';

     [+] [-]

, 2008-11-04 22:44, pirms 16 gadiem
ko tu tur vari stāstīt lai arī kā lija lietus nu 15 sekundes pat ne pa veselu apli
smieklīgi
cik mclaren samaksāja?
un tik lēni nu pat citi otrā desmita braucēji nebrauca ar sausā laika riepām

     [+] [-]

, 2008-11-04 22:46, pirms 16 gadiem
Un palaida arī garam tāpēc ka lielie vīri taču bija teikoši lai hamiltonam ar massu netraucē

     [+] [-]

, 2008-11-05 11:04, pirms 16 gadiem
ES negribu parmest neko Hamiltona faniem, bet man liekas ka Gloks pats noklust nesaskanas ar savu teikto!
Ka vinsh var teikt, ka megjina cinities par labu savai komandai, ja pedeja likumu neizbrauc par idealo trajektroiju pie tam velkoties aiz viena atpalikusha 5metrus uz aaaru no trajektorijas!!??

Tas ir tas jocigais!

     [+] [-]

, 2008-11-05 11:09, pirms 16 gadiem
zzx rakstīja: veids ka Gloks sapbremzeja un palaida garam bija vnk apsurds....
visu laiku braucot nemainiga atruma peksni pirms pedejiem diviem likumiem vins negrib risket..tadam ka vinam 5 vieta butu labs sasniegums laj to tik viegli atdotu....ka var noarganiozet sarunasanu?? to nedara sportisi bet komandu parstavji malas...jo pilota riciba ir pilniba paklauta komandai..ko vinam pazino to vins ar dara...ta ka ja nu bija pazinojums Glokam ka japalaiz garam tas ir pilnigi cuciski pret so sportu ka tadu, intrese par F 1 kritisies ja pieradisies fakts ka cempiona titulu var ari nopirkt...
Vot pilnigi pareizi! Var redzet ka cilveks kko sajedz par F1! Patiesham!

     [+] [-]

, 2008-11-05 19:32, pirms 16 gadiem
the_power rakstīja: sakiet, ko gribiet bet hamiltons vienalga ir idiots! vinjsh nebija pelniijis titulu, nu vismaz tik aatri nee! Man vinjsh besii tikai tapeec, ka kopsh 13 gadu vecuma ir ticis barots ar zelta karotiiti un visaas saciikshu seerijaas braucis mclaren atbalstiita komanda, znachit ar vienu no labakaajam tehnikam, vinjam viss vienmeer ir bijis nolikts priekshaa, nekas nebija jaizcina saviem speekie, maclarens visu vinjam iedeva! saliidzinoshi citi piloti ir ciiiniijushies par savu vietu zem saules ar ceriibu kaadu dienu braukt f1 un peec tam labaa komandaa! lielaaka dalja tagadeejo pilotu ir saakushi vaajas komanda, tas pat kimi brauca minardi vienu sezonu! a hamiltons uzreiz brauc mclaren, nu cmon un taads esot naakoshais shumahers! da vinjsh shumaheram dvieljus var pienest!
Pilniibaa piekriitu!