Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3

Dzirkals: "Neredzam jēgu vēl vienu sezonu braukt Latvijā"

Dzirkals: "Neredzam jēgu vēl vienu sezonu braukt Latvijā"
P. Dzirkals (no kreisās) un A. Neikšāns
nākamgad centīsies iekarot Eiropu
Foto: www.neiksans.lv

''Neredzam jēgu vēl vienu sezonu braukt Latvijā, jo mēs turpinātu braukt tādā pašā līmenī. Neko no tā visa sev jaunu vairs nebūtu iespējams iegūt," tā savu gaidāmo startu pasaules rallija čempionātā (PWRC) komentē komandas stūrmanis Pēteris Dzirkals.

''Jā, nākamgad mūsu ekipāža startēs pasaules rallija čempionātā,'' ceturtdienas preses konferenci iesāka komandas pilots un menedžeris Andis Neikšāns. ''Kā to atļauj noteikumi, tad piedalīsimies sešos posmos - Norvēģijā (ziemas rallijs) un piecos grants rallijos – Kiprā, Portugālē, Itālijā, Grieķijā un Lielbritānijā. Protams, ka neaizmirsīsim par faniem un atbalstītājiem Latvijā, tāpēc brauksim "Kurzemes" un "Latvijas" rallijā. Var teikt, ka jau esam sākuši gatavoties jaunai sezonai, jo tagad pie Ivara Čākura uzlabojam fizisko sagatavību, kā arī 1.decembrī dosimies uz Angliju, kur drīzumā notiks Velsas rallijs. Tur mēs pierakstīsim trasi, lai nākamgad mums būtu vieglāk, jo tiek uzskatīts, ka Somijas un Velsas ralliji ir vieni no grūtākajiem WRC kalendārā.

Priecīgs par komandas dalību pasaules čempionātā bija arī komandas galvenā sponsora "Latvijas Mobilā Telefona" šefs Juris Binde. "Gribētu atgādināt jums tādu lozungu – Latvietis Eiropas čempions. Tas lozungs tika izpildīts, tāpēc tagad varētu izvirzīt lozungu - Latvietis pasaules čempions. Par komandas dalību startēt pasaules čempionātā es neuztraucos, jo tas pierādījās šī gada pēdējā Latvijas rallijā, kad ekipāža rallija otrajā dienā no bezcerīgas situācijas savu tuvāko konkurentu apsteidza par 52 sekundēm. Lai arī būs daudz jaunu lietu, ar kurām komandai nāksies tagad sastapties, uzskatu, ka tā tiks ar to galā. No mūsu puses komandai novēlam labus rezultātus, cīņas gribu un galvenais finišēt."

"Ja pagājušajā gadā vēl bijām apmierināti ar izcīnīto otro vietu, tad šogad esam apmierināti ar sportisko sniegumu, bet ne rezultātu," atzīst Pēteris Dzirkals. "Visa komanda bija nopietni gatavojusies un mērķis bija kļūt par čempioniem. Ņemot vērā, ka no pieciem posmiem mūsu rezultāti reāli tika ieskaitīti tikai trijos un vienalga izdevās pabeigt sezonu kā otrajiem, tas liecina, ka sportiskais līmenis bija gana augsts."

"Savā ziņā tieši sezonas pēdējais posms rallijs "Latvija" bija lēmuma pieņemšanas punkts," skaidro Dzirkals. "Soda minūti saņēmām savas vainas dēļ un tāpēc arī neieguvām čempiontitulu, tomēr, ja salīdzina pēdējās sacensību dienas laikus, tad tuvāko sekotāju apsteidzām par 52 sekundēm. Tas lika daudz ko pārdomāt un tobrīd bijām lielas izvēles priekšā. Neredzam jēgu vēl vienu sezonu braukt Latvijā, jo mēs turpinātu braukt tādā pašā līmenī. Neko no tā visa sev jaunu vairs nebūtu iespējams iegūt."

"Somijas rallijā finišējām piektie savā klasē un tā bija pirmā reize, kad šajā posmā piedalījās visi spēcīgākie "N4" braucēji," atceras Dzirkals. "Mums priekšā ierindojās tikai skandināvi, kas regulāri startē PWRC. Viņi ir profesionāli sportisti un mēs mērķējam uz to pašu. Prognozēt rezultātus ir grūti, jo visi ralliji, kuros brauksim, šobrīd mums ir sveši. Vienīgi Lielbritāniju būsim paspējuši izpētīt, kamēr lielākā daļa konkurentu trases jau labi pazīst. Taču tajā pašā laikā mums arī nav laika gaidīt, kad sasniegsim labus rezultātus, tāpēc no savas puses varu teikt, ka darīsim visu, lai tie būtu pēc iespējas augstāki."

"Doma par startēšanu pasaules čempionātā bija jau kopš komandas dibināšanas pirmsākumiem, bet šis konkrētais ierosinājums nāca no Mārtiņa (komandas preses sekretārs - G.L.). Rudenī visu kārtīgi pārdomājām un nolēmām ar plānu vērsties pie mūsu ģenerālsponsora "Latvijas Mobilais Telefons", kam arī esam parādā vislielāko pateicību. Bez viņiem šī doma būtu nomirusi tur pat, kur piedzima - mūsu galvās. Gribu pateikt personīgu paldies Bindes kungam (LMT prezidents - G.L.), kurš ļoti iedziļinājās mūsu plānu būtībā. Tas ir milzīgs solis uz priekšu, taču arī milzīga atbildība no mūsu puses."

"Viss budžets vēl nav nodrošināts," paskaidro Dzirkals. "Ja ir kāds, kas šo projektu tiešām vēlas atbalstīt, tad būsiet laipni lūgti uz pārrunām. Ja šajos apstākļos es varētu pateikt, ka mums ir viss nepieciešamais gada budžets un neko vairāk nevajag, savā ziņā tas būtu dīvaini. Dalība pasaules čempionātā ir nesalīdzināmi dārgāks prieks kā braukšana Latvijā."

  +3 [+] [-]

, 2008-12-01 19:33, pirms 16 gadiem
Malači un lai veicas iekarot Eiropu!
Slēpts komentārs: viedoklis

  +3 [+] [-]

, 2008-12-01 19:40, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: nevajag stumt mākoņus...
parādi ko spēj ārpus LV...
un tad runā...
stabilu sniegumu visas sezonas garumā...
Nepiekrītu...neviens neko nestumj..pēdējie rezultāti tiešām parāda, ka komandai ir potenciāls..Pēdējie rezultāti Latvijas rallijā un Somijā pierādīja, ka braucot ātri, bet īpaši nersikējot (Somijā) var iekļūt pirmajā pieciniekā..Viens gads, veiksme, tehnika un tad rezultātiem jābūt jau daudz labākiem...

  +3 [+] [-]

, 2008-12-01 19:46, pirms 16 gadiem
Pareiz ir, ja ir iespēja, tad nevajag sēdēt uz vietas !

  +5 [+] [-]

, 2008-12-01 19:47, pirms 16 gadiem
Cepuri nost... Lai tikai izdodas wiss...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-01 19:49, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: nevajag stumt mākoņus...
parādi ko spēj ārpus LV...
un tad runā...
stabilu sniegumu visas sezonas garumā...
doma izcinita 5 vieta ar piesardzigu brauksanu somijas rallija kur piedalijas visi labakie pasaules N4 piloti, LV rallija cempionata pedeja posma pedeja diena parspet tuvakos sekotajus kuri brauc ar tadas pasas klases masinam par 52 sek. nav pietiekosi?
vainu tu esi stulbs, vainu tev nav nemazaka sajega kas tas tads rallijs un cik lieliski ir sie rezultati

  +1 [+] [-]

, 2008-12-01 19:53, pirms 16 gadiem
lai veicas! japierada ka latvija rallija limenis ir loooti augsts, viens no augstakajiem eiropa!
vienigi negribetos atkal to - mes jau brauksim pratigi lai tiktu lidz finisam. ir jabrauc pec kautkadiem rezultatiem

     [+] [-]

, 2008-12-01 19:59, pirms 16 gadiem
Loti apsveicams leemums lai veicaas

  +3 [+] [-]

, 2008-12-01 20:00, pirms 16 gadiem
Nu tās 52 sekundes bija tikai nosacīti, jo Vorobjovs pēdējā dopā novākoja un Egle brauca piesardzīgi uz rezultāta noturēšanu otrajā dienā!!

  -4 [+] [-]

, 2008-12-01 20:00, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: doma izcinita 5 vieta ar piesardzigu brauksanu somijas rallija kur piedalijas visi labakie pasaules N4 piloti, LV rallija cempionata pedeja posma pedeja diena parspet tuvakos sekotajus kuri brauc ar tadas pasas klases masinam par 52 sek. nav pietiekosi?
vainu tu esi stulbs, vainu tev nav nemazaka sajega kas tas tads rallijs un cik lieliski ir sie rezultati
LAIKAM JAU NAV ATŠĶIRĪBA, BRAUC UZ PILNU ATDEVI UN CĪNĀS PAR PIRMO VIETU, VAI PRĀTĪGI UN LĪDZ GALAM...
arī aklai vistai gadās mieža grauds...
Par Neikšāna "stilu" jau Liepājā pārliecinājāmies...
Turklāt... Pēc Tavām domām LV ir kkāds rādītājs rallija līmenim PASAULĒ???
Tuk-tuk...
Viss negriežas ap Tavu pasauli...
Kad pierādīs arī ārpus LV, ka kko var, tad parunāsim...
Viena 5tā vieta Somijā liecina tikai par vienu... Veiksme...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-01 20:24, pirms 16 gadiem
Veiksimi čaļiem! Lai izdodas, bet ja tomēr neizdodas, tad lai godīgi pasaka, ka tas vēl nav viņu līmenis! Veiksmi!
Ps. Cita tēma - kad e-sports kļūs par pietiekami nopietnu portālu rakstu autoru ziņā!? - Manuprāt, tas ir galīgi garām, ka autori slēpj savu patieso identitāti, raksata zem citiem vārdiem utt! Būtu neidomājami, ja piemeram Sporta Avizē, vai Sports Ilustrated u.c. vietās autori slēptos! Arī šī raksta autora vārds ir cits... Ja baidaties no kritikas, tad Jūs nevarat būt spēcīgi žurnālisti, bet vienīgi tādi "inkognitto" kā visi komentāru rakstītāji. Autoriem tomēr ir jābūt pietiekami nopietniem, un jāatbild par saviem rakstiem ar savu vārdu!!!
Ar cieņu patstāvīgs e-sports lasītājs!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-01 20:36, pirms 16 gadiem
Ja jau šādos ne visai vieglos laikos ir pārliecība ka pietks naudas lai brauktu PČ tad jānovēl tikai veiksme.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-01 21:00, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: LAIKAM JAU NAV ATŠĶIRĪBA, BRAUC UZ PILNU ATDEVI UN CĪNĀS PAR PIRMO VIETU, VAI PRĀTĪGI UN LĪDZ GALAM...
arī aklai vistai gadās mieža grauds...
Par Neikšāna "stilu" jau Liepājā pārliecinājāmies...
Turklāt... Pēc Tavām domām LV ir kkāds rādītājs rallija līmenim PASAULĒ???
Tuk-tuk...
Viss negriežas ap Tavu pasauli...
Kad pierādīs arī ārpus LV, ka kko var, tad parunāsim...
Viena 5tā vieta Somijā liecina tikai par vienu... Veiksme...
Tikai pēc diviem gadiem atceries, ko rakstīji...

     [+] [-]

, 2008-12-01 21:03, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: doma izcinita 5 vieta ar piesardzigu brauksanu somijas rallija kur piedalijas visi labakie pasaules N4 piloti, LV rallija cempionata pedeja posma pedeja diena parspet tuvakos sekotajus kuri brauc ar tadas pasas klases masinam par 52 sek. nav pietiekosi?
vainu tu esi stulbs, vainu tev nav nemazaka sajega kas tas tads rallijs un cik lieliski ir sie rezultati
nu vecais vairākkārt ir pierādijies cik tu esi advancēts savās zināšanās par ralliju... šis koments ir tāds pats daiļdarbs...
cepums tev par cenšanos...

Ceru ,ka jums izdosies laba sezona un būs prieks skatīt rezultātus... būtu tikai labi ja vel kāds sekotu jums... pie šāda LV 2009 kalendāra nav vērtstērēt bu'dzetu un braukt LV .. manas subjektīvās domas..

  +2 [+] [-]

, 2008-12-01 21:07, pirms 16 gadiem
vinji tak nesola uzvaras vai čupu ar kausiem!!! ja ir iespēja, pašu iistenota un realizeta, tad kāpēc lai teiktu ka vinji to nav pelnijuši??? brauks un bus labi! citi tak ari var braukt!!! protams, ka latvijas limenis pasaulee nekotejas tik augsti ka somijas, bet realie rezultati parada ka taja pasha somija var cīnities un braukt lidzigi ar vadošajiem. nekas nenak uzreiz, nav adu kas iekāpj un velk pa pirmo vietu. un neveig pārmest ne andim ne eglem ne vorim par pēdējo ralli latvijā, katram savs uzdevums, vienam noturet, un tapec brauca piesardzigak, vienam risket un neoturet, citam skrieties uz neeispejamo... te var jautāt; kāpēc neriskēt un kāpēc risket, to vinji pashi zin labak.

bet par dalibu pwrc- tas ir loti pareizs solis istaja bridi sportiskaja zinjā, pedējais laiks, protams varbut nav sakritis ar to veiksmigako situaciju biznesa- bet tas tik parada to, cik nopietni ir atbalstitaji un cik merktieciga ir komanda.
priekā!

     [+] [-]

, 2008-12-01 23:48, pirms 16 gadiem
zel ka igaunji nebrauks GB ralli-ne raums ne aava....;(

     [+] [-]

, 2008-12-02 00:38, pirms 16 gadiem
Mazliet jau augstpraatiigi izklausaas....vispirms tomeer vajadzeetu pieraadiit, ka esi chempions pashu majas, un tad runaat, ka sheit nav ko dariit un nav kur augt! Rallija kaa jebkuraa autosportaa, kas notiek posmos, ir svariga arii stabilitaate, nevis vienaa rallija dienaa novinnet 52 sekundes, kad katram ir sava brauksanas strateegija! Plus vel atshkiribas tehnikaa un sagatavotiibaa.......pavisam skaidrs, ka LMT budzets nav salidzinaams ne ar Vorobjova, ne Egles budzetiem, pie tam kas ir tiiri amatieri atskriiba no Neiksana, un patrenneejas tik cik vajag un laiks atlauj.
Neviens vairs pec gada neatceresies, ka Neiksans rally Latvija otraa diena atvineeja 52 sekundes (ko naacas dariit riskeejot, jo tika pielauta kluuda iepriekseja dienaa) un palika otrais, bet to, ka Egle kluva par cempionu tas jau irvesturee ierakstits!

     [+] [-]

, 2008-12-02 09:30, pirms 16 gadiem
Gatis Liepiņš rakstīja: Nepiekrītu...neviens neko nestumj..pēdējie rezultāti tiešām parāda, ka komandai ir potenciāls..Pēdējie rezultāti Latvijas rallijā un Somijā pierādīja, ka braucot ātri, bet īpaši nersikējot (Somijā) var iekļūt pirmajā pieciniekā..Viens gads, veiksme, tehnika un tad rezultātiem jābūt jau daudz labākiem...
Hmmm, nu man kaa veerotaajam no malas tomeer liekas biki ka deguns ir debesīs, bet nu lai jau chaljiem veicaas, tas buus labi ja buus regulaari finishi top 6. Par Latviju nu gan negribas piekrist, domaa ka Egle buutu taa laidis klaat ja atstarpe nebuutu tik liela, tavs skats ir speeciigi orandzhs. un kaa jau viens te teica, rallijs nesastaav no vienas dienas. Bet nu lai veicas, un tikai lai neizgaazhas kad startees vieteejos rallijos, jo ja tad buus pa kaaju, tad jau tas izskatiisies galiigi nesmuki. Veiksmi vechi pasulee, paraadiet kur ir Latvija

     [+] [-]

, 2008-12-02 09:35, pirms 16 gadiem
Ir divi kritēriji, rezultāts tabulā un sportistu līmenis- ar pirmo mazliet pietrūkst veiksmes, ar otro nav latvijā ar ko īpaši salīdzināt, tāpec jau arī daži runā par pasaules posmiem, kuros varētu piedalīties, taču braucēja līmenis galvas tiesu atpaliek.....

     [+] [-]

, 2008-12-02 10:48, pirms 16 gadiem
Visu cieņu Andim Neikšānam un Pēterim Dzirkalim!
bet.. pa 2007. un 2008.gadu ir vien viena uzvara (2008.gada Sarmā). Vai nav tā kā aukstpratīgi nolikt LČ un teikt, ka tas nav mūsu līmenis? Kāpēc tad šis čempionāts nav vinnēts. Tas, ka no pieciem posmiem reāli tika ieskaitīti rezultāti trijos ir noteikumu neievērošana (ne tā saskrūvēts auto un soda sekundes par nepareizi veiktu trasi). un par 52.sekundēm rallijā Latvija - pēc pirmās dienas no Jāņa Vorobjova ar visu piešķirto sodu atpalicība bija 23.sekundes, otrajā dienā līdz Jāņa Vorobjova avārijai pedējā ātrumposmā atpalicība 15.sekundes. Man sanāk, ka atvinnēts 8 sekundes...
Vienīgais, kas šajā pīļu dīķa līmeņa sacensības nav iegūts ir.. uzvara...
Jebkurā gadījumā panākumus PWRC! būs interesanti tam sekot un just līdzi savējiem!

     [+] [-]

, 2008-12-02 12:14, pirms 16 gadiem
a kas tur slikts ka brauks tur kur brauks! latvija ari pabrauks biski! tad vares redzet-kads ir tas limenis, celies vai krities... man jau gan gribas domat ka neiksana/dzirkalja ekipazhai ir lielaks potencals nekaa parejam a vadoshajam ekipazham LV-kaut vai paskatamies uz to cik ilgi vinji brauc ar pilnpiedzinju salidzinajuma ar to pasu a.e vai j.v... un cik reizes ir startejusi pch posmos.... stabilitate? man liekas ka ar to vis ir kartiba. ari 5. vai 10 vieta PWRC ir saniegta PWRC....

     [+] [-]

, 2008-12-03 10:12, pirms 16 gadiem
Tas, ka brauks tas lieliski! Lai veicas!
Tikai jocīgi, ka šādās reizēs komanda publisko nekorektu informāciju.
Rallija Latvija pēdējā dienā ekipāža Neikšāns/Dzirkals brauca par aptuveni 23sek ātrāk par uzvarētājekipāžu Egle/Jerums. To var jebkurš apskatīties rezultātos: autorally.lv
Un ir pilnīgi skaidrs tas, ka līderu ekipāžu braukšanas taktika būtu bijusi savādāka, ja nebūtu piešķirtās soda minūtes.. Eglem otrajā dienā bija tikai viens uzdevums, noturēt aiz muguras Neikšānu un Vorobjovu. Tas arī tikai izdarīts, netaisot nekādus pārgalvīgus brīnumus..
Tāpēc pietiks spekulēt ar tām 52 sekundēm,,

     [+] [-]

, 2008-12-03 14:28, pirms 16 gadiem
To: Jams, 10:12, pirms 4 stundām

Ja iet runa par ātru braukšanu un 52.4 sekundēm, tad atrēķini vienu soda minūti. Un tur arī ir tās spekulētās sekundes!

     [+] [-]

, 2008-12-03 20:10, pirms 16 gadiem
baigais stulbums sanaca ar to soda minuti.... saprastu ja vinji kko ar to iegutu(laika zinjaa) ,bet vinji taja dopa tak finiseja atpaliekot par 19 sekundem.... vis ko vinji ieguva bija miiiinus 19 sek. ja vinji to dopu delj tas "nepareizas trases izbrauksanas" butu sabāzuši otro vietu par 19sekundem, tad ja..... bet ko nu vairs!!! un tapec sanak tas 52 sek vena diena.... aatrums taj ekipazhai ir!

     [+] [-]

, 2008-12-05 10:28, pirms 16 gadiem
Jams rakstīja: Tas, ka brauks tas lieliski! Lai veicas!
Tikai jocīgi, ka šādās reizēs komanda publisko nekorektu informāciju.
Rallija Latvija pēdējā dienā ekipāža Neikšāns/Dzirkals brauca par aptuveni 23sek ātrāk par uzvarētājekipāžu Egle/Jerums. To var jebkurš apskatīties rezultātos: autorally.lv
Un ir pilnīgi skaidrs tas, ka līderu ekipāžu braukšanas taktika būtu bijusi savādāka, ja nebūtu piešķirtās soda minūtes.. Eglem otrajā dienā bija tikai viens uzdevums, noturēt aiz muguras Neikšānu un Vorobjovu. Tas arī tikai izdarīts, netaisot nekādus pārgalvīgus brīnumus..
Tāpēc pietiks spekulēt ar tām 52 sekundēm,,
Viss ir ok, bet nu biki leciigi jau izklausaas, un par liimeņiem, nu nebuus iespeejas saliidzinaat, ATCERIETIES MANUS VAARDUS, KAD VINJI DABUUS PA KAAJU KURZEMEE UN LATVIJAA: "MEES BRAUCAAM TRENINJA REZHIIMAA, LAI NESABOJAATU AUTO, MUMS NEKO NEVAIDZEEJA JO KOPVEERTEEJUMAA NESTARTEEJAM BLE BLE BLE LIIDZIIGS BULLSHITS." Man domaat, ka ar taadu naudu kaa vinji ir piesaistiijushi no sponsooriem, ikš Lat ne viens vien censonis vinjus uzmauktu. Bet taa jau arii ir pasaulee, daudzi talantiigi brauceeji pazuud naudas truukuma deelj. Bet visu cienju chaljiem par uzdriiksteeshanos, lai tik veicaas un lai kaap pat uz pledestaaliem.