Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1589, Did:0, useCase: 3

Artis Lagzdiņš: Liepāja sāk atgūties no krīzes arī sportā

Aigars Prūsis
Aigars Prūsis @Prusis

Artis Lagzdiņš: Liepāja sāk atgūties no krīzes arī sportā
Liepājas sporta pārvaldes vadītājs Artis Lagzdiņš.

Pērnais gads Liepājai atnesa smagus pārbaudījumus – darbību apturēja metalurģiskā rūpnīca „Liepājas metalurgs”, atstājot bez darba lielu daļu metalurgu. Līdz ar to trauksmains gads bija arī daļai Liepājas sporta – futbola un hokeja klubi, tostarp šo sporta veidu bērnu un jauniešu struktūra – atradās uzņēmuma pārziņā.

Spītējot grūtībām, pilsēta tikusi galā ar metalurģiskās krīzes slogu tiktāl, ka notikusi sporta kluba „Liepājas metalurgs” bērnu un jauniešu sporta programmu pārņemšana. Pašvaldības pārziņā atgriezusies arī rūpnīcas apsaimniekotā futbola infrastruktūra.

Diemžēl 2013. gadā Liepāja palika bez profesionālās hokeja komandas, taču sezonu sekmīgi noslēdza futbolisti. Kas ar futbolu notiks šosezon, vai Liepājā atgriezīsies hokejs, lūdzām pastāstīt Liepājas sporta pārvaldes vadītājam Artim Lagzdiņam.

– Jāatzīstas, ka arī 2014. gads sporta lauciņā Liepājā iesācies saspringti. Sporta klubs „Liepājas metalurgs” atteicies no dalības Ziemas kausā, taču turpina gatavoties regulārajai Virslīgas sezonai. Joprojām nav īsti skaidrs, kas Liepāju pārstāvēs čempionātā, jo „Liepājas metalurga” komandai līdzekļu pagaidām nav.

Jāsāk ar to, ka par sporta kluba „Liepājas metalurgs” plāniem pašvaldība netiek informēta un bieži vien informācija tiek uzzināta pastarpināti. Līdz ar to apgalvot, ka Virslīgā startēs komanda zem nosaukuma „Liepājas metalurgs”, es nevaru.

Runājot par futbola nozari kopumā, vēlos atgādināt, ka paveikts milzu darbs – pārņemta liela apjoma sporta programma, kurā trenējās vairāki simti bērnu un jauniešu. Darbu pašvaldības paspārnē sācis futbola treneru korpuss, futbola laukumi strādā un tiek veiksmīgi apsaimniekoti, piesaistītas Izglītības ministrijas mērķdotācijas treneru algām. Tātad futbola nozari apkalpojošais personāls saņem algu un turpina veikt savu darbu. Līdzīgi ir ar hokeja nozari, tikai ledus halle nav Liepājas īpašumā. No paša sākuma tādu mērķi arī nospraudām – nesagraut sporta piramīdu un saglabāt sporta infrastruktūru, lai neciestu neviens Liepājas bērns un jaunietis.
Cita situācija ir ar profesionālo sportu, kuru pašvaldība pat pēc labākās gribēšanas vienkārši nevar mehāniski pārņemt, nogādājot „Liepājas metalurga” sporta klubam naudas koferīti, lai kā Liepājas sporta draugi to negribētu. Mūsu galvenais uzdevums ir veikt primārās pašvaldībai uzdotās funkcijas, ko nosaka likumdošana.

– Vai tas nozīmē, ka Liepājas pašvaldība profesionālo futbola komandu „Liepājas metalurgs” neatbalstīs?

Jau pagājušajā gadā mums bija skaidrs uzstādījums: jānāk profesionāļiem futbola jomā ar skaidru izpratni, kā turpmāk strādās futbola klubs Liepājā. Ir jābūt precīzam plānam par sponsoru piesaisti, lai algotu profesionālus futbolistus un nodrošinātu ilglaicīgu futbola darbību augstākajā līmenī, nevis jādomā kā izpirkt vietu Virslīgā un „izvilkt” vienu sezonu ar pašvaldības budžeta līdzekļiem.

– Ja „Liepājas metalurgs” tomēr nestartēs Virslīgā, tad Liepāja, viens no Latvijas futbola stūrakmeņiem, būs pārstāvēta vien pirmajā līgā...

Piebildīšu, ka startējot Virslīgā, tajā arī ir jāfinišē. Jaunajā sezonā jānodrošina arī spēlētāji dublieru čempionātā, kas nozīmē faktiski divu komandu uzturēšanu. Vai šāda iespēja klubam būs, pagaidām neviens no mums nezina, bet vietu Virslīgā ir izcīnījusi šī kluba komanda.

– Kāda būtu izeja no šīs sarežģītās situācijas?

Pašvaldība, lai saglabātu augstākās raudzes futbolu, gatava meklēt risinājumu divos virzienos. Pirmais – futbola klubs X ar skaidru menedžmenta plānu profesionāļu vadībā izvērtē iespējas, atrod sponsorus un ar skaidru vīziju nāk pie pašvaldības, lai sāktu kopīgu darbu. Ja tiek gūta pārliecība, ka plāns ir ilglaicīgs un virzīts uz futbola attīstību, nevis vienas sezonas projekts, mēs to atbalstīsim savu iespēju robežās, plānosim izdevumus un meklēsim risinājumus.

Otrs un pieticīgākais virziens ir starts pirmajā līgā ar saviem spēkiem un izcīnīt vietu Virslīgā uz 2015. gadu. Redzot mūsu sportistu potenciālu, tas ir reāli, jo ir spējīgi audzēkņi un arī futbola stadioni mums ir labākie valstī. Darbā uz Sporta spēļu skolu pārnākuši talantīgi treneri, kurus ļoti gribētos noturēt Liepājā arī turpmāk.

– Šī komanda varētu būt „Varavīksne”?

SFK „Varavīksne” tieši tāpat kā SK „Liepājas metalurgs” ir privāti klubi. Gan šiem, gan jebkuram citam klubam ir vienādas pozīcijās sadarbībā ar Liepājas pašvaldību, kas tomēr nav mītiska organizācijas ar lielu naudas maku, bet ir visu liepājnieku interešu pārstāvis dažādās jomās, tostarp sportā.

– Šad tad izskan pārmetumi, ka Liepāja vairāk atbalsta basketbolu, nevis futbolu...

Basketbola klubs Liepājā formējās vairāk nekā desmit gadus un tieši tāpat kā futbolam, basketbolam te ir senas tradīcijas. Atsķirība izveidojās tajā, ka futbolu deviņdesmitos gados pārņēma viens uzņēmējs un futbola entuziasts Sergejs Zaharjins un to faktiski uzturēja kā savas rūpnīcas daļu. Futbolisti nemeklēja sadarbības modeļus ar pašvaldību un sponsoriem, kamēr basketbola klubs mērķtiecīgi savu vietu izcīnīja ar veiksmīgu un modernu menedžmentu. Rezultātā Liepājai ir spēcīga basketbola piramīda, sākot no maziem bērniem, beidzot ar profesionālām komandām gan vīriešiem, gan sievietēm, kas balstās uz pašmāju spēlētājiem. Jāpiebilst, ka agrākos Liepājas futbola finansiālos apjomus basketbols nekad nav piedzīvojis. Un joprojām uzskatu, ka futbola izmaksas profesionālo futbolistu atalgojuma lauciņā, attiecībā pret rezultātiem un parādīto sniegumu valstī, bijušas ārkārtīgi pārvērtētas. To skaidri apliecināja Virslīgas tabula, kurā liepājnieki piekto vietu faktiski izcīnīja ar jauniešu sastāvu, Liepājas treneru Jāņa Intenberga un Viktora Dobrecova vadībā.

Līdzīga situācija ir ar florbola klubu Liepājā, kurš nekad nav bijis pašvaldības pārziņā un viena liela sponsora tam nekad nav bijis, taču šajā klubā trenējas gandrīz 200 jauno florbolistu, kam jāpielāgojas jauno basketbolistu treniņiem, jo treniņi notiek basketbola zālēs. Klubs sekmīgi pārstāvēts florbola Virslīgā un tā mājas spēles Liepājas Olimpiskajā centrā praktiski vienmēr ir labi apmeklētas un florbola entuziastu darbs pilsētā ir novērtēts ar uzviju – ir sākts darbs, lai Liepājā sāktu manēžas celtniecību, kurā būs ne tikai vieglatlētikas sektori, bet arī starptautiskajiem standartiem atbilstošs florbola laukums.

– Vai arī lielais hokejs Liepājā atgriezīsies?

Pārņemot hokeja programmu, apzinājāmies, ka agri vai vēlu Liepājai nepieciešama komanda Latvijas hokeja čempionātā, kur spēlēt tiem jauniešiem, kas tuvojas pilngadībai. Arī šādas komandas izveides iniciatīvai un tālākās darbības plāniem jānāk no šī sporta veida aktīvistiem. Par laimi, indikācijas tam jau ir manāmas. Pilsēta to noteikti atbalstīs, bet ar nosacījumu, ka hokeja virslīgā jāgūst profesionālās iemaņas jaunajiem hokejistiem, ļaujot gūt pieredzi un pakāpties uz augstāku līmeni.

Labprāt redzētu, ka Liepājā atkal atgriežas kāds augstāka līmeņa hokeja čempionāts, piemēram Baltkrievijas ekstralīga, taču šim procesam būtu jānotiek sadarbībā ar kādu lielāku klubu, līdzīgi kā tas jau bija ar „Dinamo Rīga”. Tāpēc esmu uzrunājis Mihailu Vasiļonoku, aicinot vadīt hokeja nozari Liepājā, jo viņa zināšanas hokejā tomēr nav pārvērtējamas.

– Vai 2014. gads Liepājas sporta draugiem varētu atnest labas ziņas?

Ja neskaita metalurģiskās krīzes sekas, tad šis gads jau sācies ļoti labi un cerīgi. Gads būs notikumiem bagāts, netrūks tradicionālo sporta sarīkojumu. Taču vienu es zinu noteikti –Liepāja nepaliks bez profesionālā sporta. Kopā mēs pārvarēsim visas grūtības!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-10 19:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Līdzjutējiem?
Kuriem? Un cik daudz viņu ir?
Kamēr kaut viens klubs spēlēs ārpus LV (arī RD un HK Rīga), tikmēr būs tā kā ir patreiz.
Nez kapēc Daugavpilij nekāds RD netraucē piesaistīt skatītājus!

Es gan nepiekrītu ka mūsdienās, kad sports ir globāls, obligāti jāsporto valsts politisko robežu iekšienē, kuras faktiski vairs neeksistē. Tādam Amur vai Admiral ja vien būtu ar ko sacensties, prātīgāk būtu piedalīties kādā Ķīnas līgā, nevis lidināties uz Maskavu.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-10 19:16, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Nemurgo tu!
Tāds belaru čempis Liepājai nav vajadzīgs!Lai ceļ līmeni hoķī LV čempī!

Lai fūzi Liepājā atdzīvina PROF līmenī!Hoķis var pagaidīt!....Un Ivar Tev tak ir iespējas RD skatīt!
Ne jau nu Tu būsi tas,kurš noteiks,kur un ar ko spēlēs Liepājas hokeja komanda.
Arī es tas nebūšu, bet mans viedoklis vismaz sakrīt ar Liepājas hokeja sabiedrības cilvēkiem.
Takā sēdi rāms ratos pie zirga pakaļas.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-10 19:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Līdzjutējiem?
Kuriem? Un cik daudz viņu ir?
Kamēr kaut viens klubs spēlēs ārpus LV (arī RD un HK Rīga), tikmēr būs tā kā ir patreiz.
tad varbūt sauc lietas īstos vārdos, ka gribat sacensties ar RD un HK Rīga un atkal skrieties līdzi viņiem?
p.s. visur Namejs uzsver, ka tie ir Krievijas klubi nevis Latvijas un faktiski tā tas ir! Bildi maina pēc vajadzības!
graujiet tik tālāk kopā krievu klubu, veiksmi!
agri vai vēlu visi superklubi Latvijā bankrotē un izzūd, tāds pats liktenis piemeklēs arī Dinamo... un vēl nenodibināto jauno baltkrievijas klubu Liepājā!

     [+] [-]

, 2014-01-10 19:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau nu Tu būsi tas,kurš noteiks,kur un ar ko spēlēs Liepājas hokeja komanda.
Arī es tas nebūšu, bet mans viedoklis vismaz sakrīt ar Liepājas hokeja sabiedrības cilvēkiem.
Takā sēdi rāms ratos pie zirga pakaļas.
Cik tie sabiedrības cilvēki ir?
Ivars,Ivars un vēlreiz ivars!

  -3 [+] [-]

, 2014-01-10 19:21, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nez kapēc Daugavpilij nekāds RD netraucē piesaistīt skatītājus!

Es gan nepiekrītu ka mūsdienās, kad sports ir globāls, obligāti jāsporto valsts politisko robežu iekšienē, kuras faktiski vairs neeksistē. Tādam Amur vai Admiral ja vien būtu ar ko sacensties, prātīgāk būtu piedalīties kādā Ķīnas līgā, nevis lidināties uz Maskavu.
Savulaik arī Liepājā uz LČ spēlēm nāca daudz vairāk skatītāji nekā pēdējās sezonās uz BAČ spēlēm, bet tas viss liekams zem vārda-kādreiz (pagātnes formā).
Man nekas nav pret Liepājas kluba spēlēšanu LČ, bet tikai ne tādā formātā kā tas ir patreiz. Un,pats galvenais, ka es neredzu, kas tuvākā nākotnē (3-5 gadi) varētu arī kaut kas mainīties.
Es nebūt neesmu tāds globālists, diemžēl apstākļi un pati dzīve šobrīd liek pievērt acis uz lietām,kas man pašam ne pārāk patīk.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-10 19:25, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nez kapēc Daugavpilij nekāds RD netraucē piesaistīt skatītājus!

Es gan nepiekrītu ka mūsdienās, kad sports ir globāls, obligāti jāsporto valsts politisko robežu iekšienē, kuras faktiski vairs neeksistē. Tādam Amur vai Admiral ja vien būtu ar ko sacensties, prātīgāk būtu piedalīties kādā Ķīnas līgā, nevis lidināties uz Maskavu.
ja tas 1 klubs citas valsts līgā, tad notiek graušana, ja tie vismaz 4 klubi no valsts, tad tas ir normāli - tādu modeli atbalstītu!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-10 19:29, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tad varbūt sauc lietas īstos vārdos, ka gribat sacensties ar RD un HK Rīga un atkal skrieties līdzi viņiem?
p.s. visur Namejs uzsver, ka tie ir Krievijas klubi nevis Latvijas un faktiski tā tas ir! Bildi maina pēc vajadzības!
graujiet tik tālāk kopā krievu klubu, veiksmi!
agri vai vēlu visi superklubi Latvijā bankrotē un izzūd, tāds pats liktenis piemeklēs arī Dinamo... un vēl nenodibināto jauno baltkrievijas klubu Liepājā!
Nē,kāpēc?
Vienkārši arī Liepājas ledus halles iespējamo apmeklētāju nosmels KHL un MHL spēles RD un HK Rīga izpildījumā. Līdz ar to šeit Liepājā ir jādomā, kā iemānīt skatītājus ledus hallē, un iespējamos sponsorus ar pabieziem naudas makiem. Vismaz uz patreizējo brīdi ne priekš skatītājiem, ne arī sponsoriem LČ nav kārdinošs pasākums.
Es būtu tikai priecīgs, ja Liepājas gadījumā nebūtu jāpiesauc BČ, bet es saprotu arī faktisko situāciju, un kāpēc ir šāda izvēle. Kā arī zinu to,ka Liepājas hokeja sabiedrības un LHF (lasi Lipmans) savstarpējās attiecībās nekas būtisks nav mainījies u.t.i. tā ir ar nepārvaramām pretrunām.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-10 19:31, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ja tas 1 klubs citas valsts līgā, tad notiek graušana, ja tie vismaz 4 klubi no valsts, tad tas ir normāli - tādu modeli atbalstītu!
Jā, tāds modelis kā šenker līga, droši vien ir nākotne mazām valstīm.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-10 19:33, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Cik tie sabiedrības cilvēki ir?
Ivars,Ivars un vēlreiz ivars!
Man po ko Tu domā, bet Liepājas sporta pārvaldes vadītāja vārds ir Artis Lagzdiņš (kurš šo BLR variantu min savā intervijā) un Mihails Vasiļonoks veido šo komandu, un viņa vadībā LM daudz sezonas spēlēja BLR.

     [+] [-]

, 2014-01-10 19:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,kāpēc?
Vienkārši arī Liepājas ledus halles iespējamo apmeklētāju nosmels KHL un MHL spēles RD un HK Rīga izpildījumā. Līdz ar to šeit Liepājā ir jādomā, kā iemānīt skatītājus ledus hallē, un iespējamos sponsorus ar pabieziem naudas makiem. Vismaz uz patreizējo brīdi ne priekš skatītājiem, ne arī sponsoriem LČ nav kārdinošs pasākums.
Es būtu tikai priecīgs, ja Liepājas gadījumā nebūtu jāpiesauc BČ, bet es saprotu arī faktisko situāciju, un kāpēc ir šāda izvēle. Kā arī zinu to,ka Liepājas hokeja sabiedrības un LHF (lasi Lipmans) savstarpējās attiecībās nekas būtisks nav mainījies u.t.i. tā ir ar nepārvaramām pretrunām.
Kas tās par pretrunām, ja jau LM pat Zaharkina vadībā spēlēja LČ?

Uh kas par spēli KK! Donbass-Oilers 2:2 OT

  +3 [+] [-]

, 2014-01-10 19:38, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jā, tāds modelis kā šenker līga, droši vien ir nākotne mazām valstīm.
labu piemēru piesauci volejbolu, atceries 90.gados bija viens super klubs faktiski valsts izlase? kāds krahs volejā iestājās pēc viņa bankrota, ka igauņi jau mums pretinieki, par kuriem 90.gados visi smējās, tagad tik lēnām rāpjamies no bedres kopā ar igauņiem
hokejā tas pats notiks, ja viss tiks koncentrēts vienā vietā ar skatu uz krieviju vai baltkrieviju! jau daudz reiz piedzīvots tāds vakums, bet vēl nesaprot. laikam jānolaiž viss līdz 0, kā volejā. tad domāt sāks!

  +4 [+] [-]

, 2014-01-10 19:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas patreiz ir LČ. Pamatā Latvijas hokeja entuziastu pasākums, kurš vismaz uz pašreizējo mirkli nav guvis plašu tautas masu atzinību. Tad kāda jēga Liepājā turēt hokeja komandu, kura piedalās tikai LČ, un kuras spēles apmeklē daži desmit skatītāju ?
Ko darīt? Piebāzt pilnu halli ar skatītajiem, tad visiem sēdēt un gaidīt kad jūs tur fiksi komandu salasisiet, jo redz būs radusies jēga?

  +2 [+] [-]

, 2014-01-10 19:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man po ko Tu domā, bet Liepājas sporta pārvaldes vadītāja vārds ir Artis Lagzdiņš (kurš šo BLR variantu min savā intervijā) un Mihails Vasiļonoks veido šo komandu, un viņa vadībā LM daudz sezonas spēlēja BLR.
vnk tu piekrīti šī raksta šiem te citātiem!Sapņot nav kaitīgi!
Loģiski jebkurš Hokejā iesaistīts cilvēks(Vasiļonoks),uz to cer tāpat kā futbolisti arī par daudz ko cer!
------------------
Kurš klubs bez DR tāds būtu?
Labprāt redzētu, ka Liepājā atkal atgriežas kāds augstāka līmeņa hokeja čempionāts, piemēram Baltkrievijas ekstralīga, taču šim procesam būtu jānotiek sadarbībā ar kādu lielāku klubu, līdzīgi kā tas jau bija ar „Dinamo Rīga”.

un kā tu tādu sadarbību agrāk varēji panest(LM-DR farms) ?
Nekas konkrēts Lagzdiņa citātā!

  -3 [+] [-]

, 2014-01-10 19:45, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas tās par pretrunām, ja jau LM pat Zaharkina vadībā spēlēja LČ?

Uh kas par spēli KK! Donbass-Oilers 2:2 OT
Tu domā,ka Zaharjina un Lipmana personiskās attiecības neatstāja nekādas sekas uz LM hokeja klubu un ledus halles darbiniekiem?
Diemžēl, bet ne tuvu tā nebija. Viņa to neprata nošķirt.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-10 19:47, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: vnk tu piekrīti šī raksta šiem te citātiem!Sapņot nav kaitīgi!
Loģiski jebkurš Hokejā iesaistīts cilvēks(Vasiļonoks),uz to cer tāpat kā futbolisti arī par daudz ko cer!
------------------
Kurš klubs bez DR tāds būtu?
Labprāt redzētu, ka Liepājā atkal atgriežas kāds augstāka līmeņa hokeja čempionāts, piemēram Baltkrievijas ekstralīga, taču šim procesam būtu jānotiek sadarbībā ar kādu lielāku klubu, līdzīgi kā tas jau bija ar „Dinamo Rīga”.

un kā tu tādu sadarbību agrāk varēji panest(LM-DR farms) ?
Nekas konkrēts Lagzdiņa citātā!
Protams, ka nav zināms,ka viss no tā realizēsies, bet šobrīd mērķis ir nosprausts.
Lagzdiņš LM-RD sadarbību min kā piemēru, pat neskatoties,ka LM vadība nekad neslēpa,ka šī sadarbība bija ļoti formāla.

  -4 [+] [-]

, 2014-01-10 19:54, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ko darīt? Piebāzt pilnu halli ar skatītajiem, tad visiem sēdēt un gaidīt kad jūs tur fiksi komandu salasisiet, jo redz būs radusies jēga?
Nē,kāpēc?
Zinu,ka nav smuki uz jautājumu atbildēt ar pretjautājumu, tomēr atļaušos to darīt.
Vai ir jūtamas vismaz kaut kādas pazīmes, ka patreiz LV hokejmīļiem ir atgriezusies interese par pašmaju hokeja čempionātu.
Tas pats zaipis vel salīdzinoši nesen rakstīja, ka atbalsta RD spēlēšanu KHL, bet šobrīd viņš iebilst pret Liepājas kluba spēlēšanu BLR.
Es atšķirībā no viņa domāju,ka kamēr kaut viens LV klubs spēlēs svešā čempionātā, tikmēr pašmāju čempionātam neatgriez tādu statusu kāds tam bija vismaz SAMSUNG līgas laikos. Un otrs LV klubs ārpus LČ ir tikai un vienīgi sekas tam,ka viens klubs jau ir ārpus LČ.

     [+] [-]

, 2014-01-10 19:59, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka nav zināms,ka viss no tā realizēsies, bet šobrīd mērķis ir nosprausts.
Lagzdiņš LM-RD sadarbību min kā piemēru, pat neskatoties,ka LM vadība nekad neslēpa,ka šī sadarbība bija ļoti formāla.
Kāds mērķis, ja esi atkarīgs no kluba kurš gribēs uzturēt LM?
Cerība un nekas vairāk!
Par formālu šo sadarbību gan nevarētu nosaukt(LM ir DR farms)!Nosūtīti,aizsūtīti bija diezgan....

     [+] [-]

, 2014-01-10 20:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas pats zaipis vel salīdzinoši nesen rakstīja, ka atbalsta RD spēlēšanu KHL, bet šobrīd viņš iebilst pret Liepājas kluba spēlēšanu BLR.
Kur un kad esmu atbalstījis RD spēlēšanu KHL! Ar faktiem nevis tupu tiršanu!

  +3 [+] [-]

, 2014-01-10 20:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,kāpēc?
Zinu,ka nav smuki uz jautājumu atbildēt ar pretjautājumu, tomēr atļaušos to darīt.
Vai ir jūtamas vismaz kaut kādas pazīmes, ka patreiz LV hokejmīļiem ir atgriezusies interese par pašmaju hokeja čempionātu.
Tas pats zaipis vel salīdzinoši nesen rakstīja, ka atbalsta RD spēlēšanu KHL, bet šobrīd viņš iebilst pret Liepājas kluba spēlēšanu BLR.
Es atšķirībā no viņa domāju,ka kamēr kaut viens LV klubs spēlēs svešā čempionātā, tikmēr pašmāju čempionātam neatgriez tādu statusu kāds tam bija vismaz SAMSUNG līgas laikos. Un otrs LV klubs ārpus LČ ir tikai un vienīgi sekas tam,ka viens klubs jau ir ārpus LČ.
Es nezinu ka Liepājai var būt interese par LČ, ja pilsētā nav komandas

  -2 [+] [-]

, 2014-01-10 20:15, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nez kapēc Daugavpilij nekāds RD netraucē piesaistīt skatītājus!
Daugavpilī biļetes uz spēlēm dalīja pa labi un pa kreisi. Īpaši skolās. Sīči dabūja biļetes un vilka vecākus uz spēlēm , tā arī tie skatītāji nāca.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-10 20:18, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Es nezinu ka Liepājai var būt interese par LČ, ja pilsētā nav komandas
viņiem ir komanda, nepiedalās LČ jo tas ir nenopietns pasākums un nav pretinieku. tāpēc vālē savā Liepājas čempī. tā vismaz man - Namejs zināja stāstīt.
p.s. kad Namej būs apskats par Liepājas čempi SC?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-01-10 20:39, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kur un kad esmu atbalstījis RD spēlēšanu KHL! Ar faktiem nevis tupu tiršanu!
Par cik citu komentārus nekolekcionēju, tad atmiņā ir iekritis tas komentārs, kurā Tu rakstīji,ka vismaz pašreizējā situācijā atbalsti RD eksistenci.
Lai nebūtu pārpratumu, varbūt varētu to domu uzrakstīt vēreiz.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-10 20:40, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Es nezinu ka Liepājai var būt interese par LČ, ja pilsētā nav komandas
Arī pēdējos 5-6 gados nebija, kad LM vel spēlēja LČ. Vienīgais izņēmums bija, kad LM spēlēja finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-10 21:02, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Interesanti kā būtu ja būtu bījusi tikai LČ komanda. Nekāda BAČ un MHL. Visiem automātiski smadzenēs BAČ bīja prioritāte un LAČ komanda kkāds fārms. (Izņemot finālos protams)
Kas to lai zin,kā būtu bijis, ja būtu bijis. Ir tā kā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-10 21:22, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik citu komentārus nekolekcionēju, tad atmiņā ir iekritis tas komentārs, kurā Tu rakstīji,ka vismaz pašreizējā situācijā atbalsti RD eksistenci.
Lai nebūtu pārpratumu, varbūt varētu to domu uzrakstīt vēreiz.
Es RD nevis atbalstu, bet man viņš netraucē, kamēr krievu klubs nejaucas Latvijas hokejā, tas ir neietekmē Latvijas izlases un hokeja attīstību Latvijā. Bet jo tālāk iet , jo vairāk vairāk ietekmē un grib noteikt procesus Latvijas hokejā. Ja sākumā es vismaz biju neitrāls pret DR, tad tagad jau esmu diezgan negatīvs pret DR atrašanos Latvijā, jo man liekas(varbūt nē) viņi grib būt noteicēji šeit( tas ir federācijā), ar neprognozējamām sekām.
Tas, ka es komentos neaptirsu katru DR spēli, kā tu, nozīmē tikai to , ka es sekoju Latvijas hokejistiem, lai kur viņi spēlētu, kaut vai Āfrikā. kā arī nav man modē aptirst kaut kādus klubus, arī LM nekad neesmu aptirsis.
p.s. esmu ievērojis vairākas reizes kā aptirs arī Latvijas izlases!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-10 21:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī pēdējos 5-6 gados nebija, kad LM vel spēlēja LČ. Vienīgais izņēmums bija, kad LM spēlēja finālā.
Bija BAČ. Un tu gribi būvēt māju no jumta, nevar salasīt komandu LČ, bet jau runā cik vērtīgs ir BAČ

     [+] [-]

, 2014-01-10 21:36, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Es RD nevis atbalstu, bet man viņš netraucē, kamēr krievu klubs nejaucas Latvijas hokejā, tas ir neietekmē Latvijas izlases un hokeja attīstību Latvijā. Bet jo tālāk iet , jo vairāk vairāk ietekmē un grib noteikt procesus Latvijas hokejā. Ja sākumā es vismaz biju neitrāls pret DR, tad tagad jau esmu diezgan negatīvs pret DR atrašanos Latvijā, jo man liekas(varbūt nē) viņi grib būt noteicēji šeit( tas ir federācijā), ar neprognozējamām sekām.
Tas, ka es komentos neaptirsu katru DR spēli, kā tu, nozīmē tikai to , ka es sekoju Latvijas hokejistiem, lai kur viņi spēlētu, kaut vai Āfrikā. kā arī nav man modē aptirst kaut kādus klubus, arī LM nekad neesmu aptirsis.
p.s. esmu ievērojis vairākas reizes kā aptirs arī Latvijas izlases!
Nu, tad Tu domāji mazliet savādāk, bet patīkami, ka vismaz šobrīd Tu reāli saproti, kas ir kas LV hokejā.
Nekas šai pasaulē nav kaut kāda Svētā Indijas govs, kuru nedrīkst kritizēt (vari to saukt par aptiršanu, ja vien vēlies). Kur nu vel hokeju komandas vai izlases.

     [+] [-]

, 2014-01-10 21:40, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Bija BAČ. Un tu gribi būvēt māju no jumta, nevar salasīt komandu LČ, bet jau runā cik vērtīgs ir BAČ
Bija arī LČ un komandas visos junioru līmeņos. Tikai ko LM no tā ieguva?
Manā vērtējumā-ieguvums bija minimāls (protams, ja neskaita titulus un kausus). Ieguvums kluba attīstībā.

     [+] [-]

, 2014-01-10 21:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, tad Tu domāji mazliet savādāk, bet patīkami, ka vismaz šobrīd Tu reāli saproti, kas ir kas LV hokejā.
Nekas šai pasaulē nav kaut kāda Svētā Indijas govs, kuru nedrīkst kritizēt (vari to saukt par aptiršanu, ja vien vēlies). Kur nu vel hokeju komandas vai izlases.
tu varbūt kaut ko jauc saistībā ar čempionu līgu un KHL, tur es esmu viennozīmīgi krievu pusē... riebjās tas fāzelis ar stagnējošo IIHF...

     [+] [-]

, 2014-01-10 21:46, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tu varbūt kaut ko jauc saistībā ar čempionu līgu un KHL, tur es esmu viennozīmīgi krievu pusē... riebjās tas fāzelis ar stagnējošo IIHF...
Iespējams,ka kaut ko arī sajaucu, jo pēdējā laikā info par hoķi daudz.
Atvainojos.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-10 21:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iespējams,ka kaut ko arī sajaucu, jo pēdējā laikā info par hoķi daudz.
Atvainojos.
ok, tad pietiks šodien diskusiju, jāpaskatās kas hoķī šodien noticis, bez Donbasa mokošās uzvaras overtaimā pret Stavanger!
p.s. neaizmirsti par Liepājas hokeja apskatu gaidīšu!

  +3 [+] [-]

, 2014-01-10 22:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bija arī LČ un komandas visos junioru līmeņos. Tikai ko LM no tā ieguva?
Manā vērtējumā-ieguvums bija minimāls (protams, ja neskaita titulus un kausus). Ieguvums kluba attīstībā.
Tas ka puikas spēlē hokeju, tas ir galvenais ieguvums. Ko Tu gribēji?