Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3

Latvija divas reizes izlaiž vadību, bet pēcspēles metienos pieveic Austriju

Toms Jēkabs Bērziņš
Toms Jēkabs Bērziņš

Latvija divas reizes izlaiž vadību, bet pēcspēles metienos pieveic Austriju
Rūdolfs Balcers. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Otro uzvaru šovakar pasaules hokeja čempionātā izcīnīja Latvija, kas pēcspēles metienos ar 4:3 pieveica Austriju. Izšķirošo bullīti latviešiem realizēja Roberts Bukarts.

• Latvijas izlasei divus vārtus guva Rūdolfs Balcers, bet vienu ripu austriešiem iemeta Rihards Bukarts, kuram arī rezultatīva piespēle trešajos gūtajos vārtos.

• Pirmo reizi savā karjerā pilnu spēli pasaules čempionātā aizvadīja Artūrs Šilovs, kurš atvairīja 29 no 32 metieniem.

• Pēcspēles metienos latviešiem precīzi bija Nikolajs Jelisejevs un Roberts Bukarts.

• Pēc 0:0 pirmajā trešdaļā komandas otrajā periodā uguņoja - kopā pieci gūti vārti. Vispirms vadībā izvirzījās austrieši, tad pa reizei precīzi bija Balcers un Bukarts. Austrieši izmantoja lielo vairākumu un panāca 2:2, bet perioda beigās Balcers otro reizi izvirzīja vadībā Latviju.

• Trešajā periodā latvieši manāmi nosēdās, Austrijai pārņemot iniciatīvu (metienu attiecība 15:3 Austrijas labā). Tas vainagojās vārtu guvumā 47. minūtē, un arī atlikušajā laikā austrieši uzbruka vairāk, tomēr vārti pamatlaikā vairāk netika gūti.

• Papildlaikā Ronalds Ķēniņš pamanījās ar vienu metienu norībināt uzreiz abus vārtu stabus, bet pretējā pusē ripu vienā no epizodēm nespēja fiksēt Šilovs, tomēr ripu austrieši vārtos neiestūma.

Bullīšos ar lielisku metienu vārtsargu pārspēja Jelisejevs, bet Roberts Bukarts iemeta no nūjas neērtās. Pēdējā sērijā ar atsitējcimdu ripu atsita Šilovs, un Latvija izcīnīja uzvaru.

Latvija - Austrija 4:3 (0:0, 3:2, 0:1, 0:0, 1:0)

Vārti: 21:10 Nisners (Šnaiders, Rafls) 0:1 25:36 Balcers (Jaks, Ābols) 1:1 29:50 Ri. Bukarts (Čukste, Dzierkals, Vair.) 2:1 31:24 Hainrihs (Šnaiders, Haudums) 2:2 35:40 Balcers (Ri. Bukarts, Sotnieks) 3:2 46:21 Cindels (Ganāls, Nisners) 3:3 65:00 Ro. Bukarts 4:3
Metieni: 20-32
Soda minūtes: 10:10
Vārtsargi: Šilovs - Štārkbaums

Latvijas izlases sastāvs

Šilovs (Merzļikins); Zīle - Jaks, Rubīns - Kulda, Sotnieks - Čukste, Mamčics; Ķēniņš - Ābols - Balcers, Ri. Bukarts - Džeriņš - Dzierkals, Ro. Bukarts - Batņa - Jelisejevs, Marenis - Veinbergs - Krastenbergs; Smirnovs.

Komentāri

Vītoliņš: "Tikai pateicoties līdzjutēju atbalstam, mēs šo spēli novedām līdz uzvarai"
Rihards Bukarts izplūst asarās un pateicas faniem: "Spēlējam šādu brīžu dēļ"
Ankipāns: "Tādas paviršības aizsardzībā var atļauties kanādieši, nevis mēs"
Video: Latvijas hokejisti saspringtā cīņā "bullīšos" pārspēj austriešus

Mača pirmajā trešdaļā komandas manāmi taustījās - momentu daudz nebija, komandas spēlēja piesardzīgi un spēles temps bija samērā zems. Latvija pirmo metienu izdarīja vien astotajā minūtē, un kopumā pirmo periodu labāk aizvadīja austrieši. Otrā trešdaļa sākās ar augstu dušu - trīs pret tŗīs pretuzbrukumā mūsu aizsargi nesadalīja spēlētājus, atstājot vidu pilnībā brīvu. Tajā ieslidoja Benjamins Nisners, kurš ar izcilu metienu vārtu devītniekā pārspēja Artūru Šilovu - 0:1.

Par laimi, latviešiem ātri izdevās rezultātu uz tablo līdzsvarot. Mūsējie aktīvi devās uz vārtu priekšu, vārtu priekšā sadūrās Ķēniņš ar vienu no austriešiem un krita, ripa atlēca pie Jaka, kurš atrada iemetiena aplī stāvošo Rūdolfu Balceru. Sanhosē "Sharks" hokejists bija precīzs - 1:1!

Arī pēc vārtu guvuma Latvija aktīvi turpināja uzbrukt. Īsā laikā bija iespēja divas reizes spēlēt vairākumā - ja pirmajā reizē īsti nekas nesanāca, tad otrā noslēgumā latvieši pirmo reizi mačā izvirzījās vadībā. Kārlis Čukste no zilās līnijas uzmeta pa vārtiem, kur nūju pielika Rihards Bukarts, ievirzot ripu vārtos starp Štārkbauma kājsargiem - 2:1!

Uzreiz pēc vārtu zaudējuma Austrija metās atspēlēties un ātri vien savērpa pamatīgu haosu pie Šilova vārtiem. Sekoja asumi, kuru laikā latvieši pamanījās nopelnīt pat divus noraidījumus - divas minūtes Ābolam un Zīlem. Lielajā vairākumā no zilās līnijas rezultātu izlīdzināja Dominiks Hainrihs - 2:2.

Brīdi vēlāk rupji klupinot noraidījumu nopelnīja Klēmenss Untervēgers, tomēr tiesneši izšķīrās tikai par divu minūšu sodu. Vairākumu neizdevās izmantot, taču 36. minūtē izdevās atgūt vadību. Sotnieks pārtvēra ripu viduszonā, piespēlēja Balceram, kurš izgājienā ar Rihardu Bukartu pret vienu austriešu vārtsargu skaisti nokārtoja vārtu guvumu - 3:2! Perioda beigās fantastisks seivs Šilovam, kurš ar kājsargu špagatā atsita Lūkasa Hauduma metienu no pašas vārtu priekšas.

Trešajā trešdaļā latvieši, līdzīgi kā mačā ar Norvēģiju, manāmi nosēdās. Austrieši trešajā trešdaļā apdraudēja Šilova vārtus vairāk nekā visā spēlē līdz tam kopā, un tas vainagojās ar vārtu guvumu - no zilās līnijas meta Kīlians Cindels, un ripa no Mamčica slidas ielidoja vārtos. Arī atlikušajā laikā vairāk uzbruka Austrija, tomēr rezultāts vairs nemainījās.

Papildlaikā jau pašā sākumā Šilovs nespēja nofiksēt ripu, kā rezultātā austrieši to gandrīz iestūma vārtos. Brīdi vēlāk Ķēniņš ar metienu trāpīja uzreiz pa abiem vārtu stabiem, bet dramatiskākie notikumi risinājās pēdējās sekundēs - vispirms Balcera slidojumu aiz vārtiem apturēja Štārkbaums, bet pretējā pusē līdz ar signālu viens pret vienu izgājienā izcila iespēja bija Hūberam, kura metienu atsita Šilovs un izglāba Latviju no zaudējuma.

Pēcspēles metienos pirmajā sērijā ar lielisku metienu precīzs bija Jelisejevs, bet Roberts Bukarts apspēlēja vārtsargu un iemeta no neērtās puses. Pie 2:1 izšķirošo metienu atvairīja Šilovs, un Latvija izcīnīja grūtu uzvaru.

Latvijas kalendārs PČ Tamperē

DatumsPretinieceLaiks/Rez.
13.05.ASV1:4
14.05.Somija1:2
16.05.Norvēģija3:2
19.05.Čehija1:5
20.05.Austrija4:3 PM
22.05.Lielbritānija16:20
24.05.Zviedrija12:20

B apakšgrupa

V.ValstsSUUPZPZVārtiP
1.Somija5401019:513
2.Zviedrija4310017:611
3.ASV4210111:78
4.Čehija4201114:97
5.Latvija5110310:165
6.Norvēģija4110211:145
7.Austrija5012211:164
8.Lielbritānija500144:241

Noderīgas saites:

Latvijas izlasei līdzi just fani aicināti hokeja Fanuteltī pie Arēna Rīga

Jaunumi
Spēļu kelendārs un rezultāti
Turnīra tabulas
Izspēles kārtība
KSENUKAI prognožu spēle

 +11 [+] [-]

, 2022-05-20 23:01, pirms 3 gadiem
Uzvara ir uzvara un 2 pkt. pat Āfrikā, bet spēle kopvērtējumā ņemot baigais sviests.
Gan jau vel UK izlasi LV izlase uzvarēs, bet kopvērtējumā LV izlasei 1/4 finālu neredzēt kā savas ausis.

 +17 [+] [-]

, 2022-05-20 23:01, pirms 3 gadiem
"Pēc sūdīgākas spēles būs lielāks niknums un lielāks azarts šodien" - pēc zaudējuma čehiem tieši šādi teica krastenbergs.

Nezinu kā jūs, bet es neredzēju nedz niknumu, nedz azartu no mūsu izlases puses... austrieši gan ar azartu spēlēja... mums paveicās, ka viņi tik slikti savas iespējas izmantoja.

P.S. Šilovs malacis!

  +9 [+] [-]

, 2022-05-20 23:02, pirms 3 gadiem
Bezcerīguma ziņā šie drīz varēs sastādīt sīvu konkurenci futbola izlasei.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:02, pirms 3 gadiem
Pilnībā piekrītu. Reāls bernudārzs.....

  +7 [+] [-]

, 2022-05-20 23:02, pirms 3 gadiem
Aizvāciet kāds Vītoliņu prom no LV izlases.

  +2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:02, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Uzvara ir uzvara un 2 pkt. pat Āfrikā, bet spēle kopvērtējumā ņemot baigais sviests.
Gan jau vel UK izlasi LV izlase uzvarēs, bet kopvērtējumā LV izlasei 1/4 finālu neredzēt kā savas ausis.
1/4 finals jau bija aizlidojis pret čehiju. Tagad cīnamies par neizkrišanu pret gb 😆

  +4 [+] [-]

, 2022-05-20 23:02, pirms 3 gadiem
Droša uzvara laikam Latvijas izlasei ir neiespējams mērķis šobrīd, bet nu tagad vismaz toč ārā nekritīsim.
Slēpts komentārs: pernambucan0

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:03, pirms 3 gadiem
Austrija bija pelnījusi vairāk.

Paldies Artūram un dažiem spēlētājiem, taču no lieliskiem spēlētājiem sanāk kakaina komanda, ja treneris ir nodevējs ar georga lenti. Pret komandām kā Norvēģija un Austrija spēlēt uz atsišanos ir kauns, izmocīta uzvara, vieta iespējams saglabāta, taču viens no sliktākajiem čempionātiem vēstur izlasei.

Šim trenereim jāatkāpjās un rezultāts būtu pat labāks, ja georgalenti nomainītu uz Starkovu, jēga būtu lielāka.

  +2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:03, pirms 3 gadiem
Beidzot vinnēja Bullīšos citādi jau zb ka zaudē visu laiku.
Taču spēle šausmīgi slikta..

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:03, pirms 3 gadiem
Kā man patīk nesmukās uzvaras !!!❤❤🤍❤❤

  +6 [+] [-]

, 2022-05-20 23:05, pirms 3 gadiem
18 gadīgs tīnis visu spēli vazāja mūsu meistarus Mamčiku ar Kuldu un pārējiem lielmeistariem

  +1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:05, pirms 3 gadiem
Baigā bezcerība un dusmas!!!

  +2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:05, pirms 3 gadiem
Labi, ka vārtos bijs Šilovs. Austrieši ir labi pielikuši izaugsmē, bet LV izlase iet uz leju.

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:06, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Beidzot vinnēja Bullīšos citādi jau zb ka zaudē visu laiku.
Taču spēle šausmīgi slikta..
Par sliktajām spēlēm punktus nedod.
Tāds nu tas hokejs ir

  -3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:06, pirms 3 gadiem
Teemo rakstīja: Aizvāciet kāds Vītoliņu prom no LV izlases.
Ar šo sastāvu, pēc virknes vadošo spēlētāju aiziešanas, diez vai Bebkoks, vai pat Boumens, jau pirmajā PČ kaut ko īpaši labāku sasniegtu. Nav šajā izlasē īsta līdera.

  -6 [+] [-]

, 2022-05-20 23:06, pirms 3 gadiem
Cik saprotu, tad PČ spēle bullīšos nav uzvarēta kādus 10 gadus.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:06, pirms 3 gadiem
laba spele! malaci! uzvara ir uzvara!

  -1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:06, pirms 3 gadiem
Atkal jūs te pikstat..bl3d pisat sūdu idioti tizlie!!!
Latvija malači!

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:07, pirms 3 gadiem
sweges rakstīja: Labi, ka vārtos bijs Šilovs. Austrieši ir labi pielikuši izaugsmē, bet LV izlase iet uz leju.
Tsd jau vēl ir kur iet ,jo austriešus uzvarējām

  -3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:07, pirms 3 gadiem
Tēvijas sargi

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:07, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: 18 gadīgs tīnis visu spēli vazāja mūsu meistarus Mamčiku ar Kuldu un pārējiem lielmeistariem
Vazātājam 0+0 un nerealizēts bullītis!

  -3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:07, pirms 3 gadiem
J*bal...

  +9 [+] [-]

, 2022-05-20 23:07, pirms 3 gadiem
Paldies Balceram, Šilovam un Latvijas faniem Tamperē, uzvara ir un tas šoreiz galvenais, par sniegumu neko neteikšu šoreiz, ka ir tā ir

  +2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:07, pirms 3 gadiem
Apsveicu ar vietas saglabāšanu augstākā divīzija mēs stabili esam sestā vieta.

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:08, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: 1/4 finals jau bija aizlidojis pret čehiju. Tagad cīnamies par neizkrišanu pret gb 😆
Latvijai var pietikt 5ciem punktiem divās spēles , protams , tas nereāli.
Bet pret zvidriem pēdejā laikā vislaik sīvas spēles . Protams arī čehiem jauzaudē visiem favorītiem.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:08, pirms 3 gadiem
Latviešu tauta turamies. Drīz makšķerēt

  +4 [+] [-]

, 2022-05-20 23:08, pirms 3 gadiem
Nezinu kas par problēmu , bet neredzu mūsos to uguntiņu. Treneris nespēj piešķikt džekiem liesmu , lai viņi aizsviltos un beidzot saslēgtos. Skumji , bet Haris nav šīs izlases treneris un šķiet mēs izejam uz pliku spēli , bez izdomas.

  +3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:09, pirms 3 gadiem
Vai vītoliņš ir sliktākais treneris Latvijas vēsture?

  +5 [+] [-]

, 2022-05-20 23:09, pirms 3 gadiem
Vienīgi man patika Rubīna uzdevums terorizēt jauno Kasperu

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:10, pirms 3 gadiem
Izmocījām...

  -1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:10, pirms 3 gadiem
Teiksū kā ir. Bija labāk, kad bija Kira.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:10, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Cik saprotu, tad PČ spēle bullīšos nav uzvarēta kādus 10 gadus.
Kārtējo reizi neko tu nesaproti!

  +1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:10, pirms 3 gadiem
Man izskatījās, ka ābols visu spēli pūlējās, lai uzvar Austrija...

  +1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:11, pirms 3 gadiem
Es noturējamies augstākā divīzija,bet neko augstāk necerēt es domāju čehi rīta vinnes norvegud

  +3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:13, pirms 3 gadiem
Labi, sū*s ar šo čempi, bet lūdzu, lai nav Harijs nav galvenais treners nākamgad. Tad par 1/4 varēsim aizmirst. Ir tak pilns ar labiem speciālistiem ZA, Somijā, Šveicē utt. Ja ne veiksme, būtu ar 0p šodien, jo pret Nor un šodien 3per., kritiski.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +4 [+] [-]

, 2022-05-20 23:13, pirms 3 gadiem
Malacis jaunais vārtsargs. Vismaz par nākamajiem pavasariem būs mazāks stress, kad nebūs kāda vārtsarga. Šilovs būs izlases vārtsargs.

Balcers un Bukarti lai vai tomēr malači.
Bet, daudziem liels mīnus.

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:14, pirms 3 gadiem
kristaps30 rakstīja: Apsveicu ar vietas saglabāšanu augstākā divīzija mēs stabili esam sestā vieta.
Ne tik strauji mīļais draugs!

  +4 [+] [-]

, 2022-05-20 23:16, pirms 3 gadiem
Es pievienošos tam cilvēku pulkam, kurš ir par Vītoliņa nomaiņu.

3. periods Olimpiskajās spēlēs pret dāņiem!!!
3. periods Pasaules čempionātā pret norvēģiem un austriešiem ir vienkārši pretīga tendence, kas mums nav vajadzīga!!!

Kauns un negods! Tāds hokejs mums nav vajadzīgs!!!

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:16, pirms 3 gadiem
Ļoti žēl ka 3 punktus nesavācam!

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:17, pirms 3 gadiem
Ta kā nekas nav beidzies mums ir kāds punkts no Britiem jāpaņem, tad būs garantija ka paliksim elitē!

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:17, pirms 3 gadiem
Nu, ko lai saka
Uzvara paliek uzvara
Bet trešais periods ir trešais periods

  -1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:19, pirms 3 gadiem
petravicus rakstīja: "Pēc sūdīgākas spēles būs lielāks niknums un lielāks azarts šodien" - pēc zaudējuma čehiem tieši šādi teica krastenbergs.

Nezinu kā jūs, bet es neredzēju nedz niknumu, nedz azartu no mūsu izlases puses... austrieši gan ar azartu spēlēja... mums paveicās, ka viņi tik slikti savas iespējas izmantoja.

P.S. Šilovs malacis!
Īlens brašulis !

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:21, pirms 3 gadiem
Kas Bukijam mazajam? Ir kāda info? Ko tāds emocionāls? Norm džeks

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:21, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu, ko lai saka
Uzvara paliek uzvara
Bet trešais periods ir trešais periods
bet vismaz jautra un interesanta spēle. un protams sportacentra skribenti atkal izceļas - Šilovs atvairīja 30 no 32 metieniem (bet rezultāts 3:3)

  +1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:22, pirms 3 gadiem
Malači! Nav tīra uzvara ko gribējām, bet par cīņas sparu respekts!

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:23, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: Kas Bukijam mazajam? Ir kāda info? Ko tāds emocionāls? Norm džeks
Edart tv nepasauca uz raidījumu

  -1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:24, pirms 3 gadiem
Aknas čupā rakstīja: Nezinu kas par problēmu , bet neredzu mūsos to uguntiņu. Treneris nespēj piešķikt džekiem liesmu , lai viņi aizsviltos un beidzot saslēgtos. Skumji , bet Haris nav šīs izlases treneris un šķiet mēs izejam uz pliku spēli , bez izdomas.
Tā liesma ir letiņu nacionālisms, tas biedram Vitoļinam nepatīk ...

  +6 [+] [-]

, 2022-05-20 23:24, pirms 3 gadiem
Tāda sajūta, ka mūsējiem fiziskais ļoti švaks.

  -4 [+] [-]

, 2022-05-20 23:25, pirms 3 gadiem
kastans rakstīja: Austriju nevar vinnēt. Vītoliņam bija spēles plāns,papisievns Slovākijai ko vēl tev vajag,izmocitu uzvaru pār Norvēģijas izlasi.nerunajot pār sagravēm pret top izlasēm
Vai man atgādināt, kurām izlasēm Hartlijs kāsa, un pie tam vadot LV izlasi ne pirmo gadu, un ar visiem bijušiem izlases līderiem sastāvā? Pamēģini atcerēties, kas galu galā bija PČ 2021. gadā Rīgā. Tur nebija tikai pirmā uzvara par Kanādu, bet arī už ļoti nepatīkami zaudējumi.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:25, pirms 3 gadiem
Vai Vītoliņš ir vainīgs, kad spēlētāju resurss ir tāds kāds viņš ir? Ja kvalitāte ir Balceram? Un pārējie kas spēlē vadošajās maiņās spēlē, tāpēc, ka labāku nav? Tāpēc Balcers spēlē NHL bet Bukartam Čehija un varbūt drusku augstāk ir griesti... Un daļai Dinamo vai Mestis arī ir tas ko viņi var... Maz ticams ka ieliekot krutu treneri mēs pēkšņi uzleksim stipri augstāk par savu pakaļu tas pats 1/4 fināls būs nu labi ja tiešām sastāsies zvaigznes kaut kā īpaši tad pusfināls...

  +1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:25, pirms 3 gadiem
hockeypro rakstīja: Ne tik strauji mīļais draugs!
Nu ja nenotiek diži brīnumi, mēs esam 5tie

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:25, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Droša uzvara laikam Latvijas izlasei ir neiespējams mērķis šobrīd, bet nu tagad vismaz toč ārā nekritīsim.
Nekas vēl nav zināms, zaudējam angļiem pamatlaikā un angļi paņem punktu pret austriešiem un mēs un norvēģiem izdodas paņemt kādu punktu pret līderiem un mēs nograbam uz 1.divīziju

  -3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:26, pirms 3 gadiem
hockeypro rakstīja: Ta kā nekas nav beidzies mums ir kāds punkts no Britiem jāpaņem, tad būs garantija ka paliksim elitē!
Izrēķini ,kā varam palikt pēdējie ....nesanàks

  -4 [+] [-]

, 2022-05-20 23:26, pirms 3 gadiem
Aknas čupā rakstīja: Nezinu kas par problēmu , bet neredzu mūsos to uguntiņu. Treneris nespēj piešķikt džekiem liesmu , lai viņi aizsviltos un beidzot saslēgtos. Skumji , bet Haris nav šīs izlases treneris un šķiet mēs izejam uz pliku spēli , bez izdomas.
nu nav spējas vienkārši. Esam arī mazliet pārbūves brīdī laikam, Austrija, kas, tehniski, nav elites komanda mūs izvazāja...

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:27, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai man atgādināt, kurām izlasēm Hartlijs kāsa, un pie tam vadot LV izlasi ne pirmo gadu, un ar visiem bijušiem izlases līderiem sastāvā? Pamēģini atcerēties, kas galu galā bija PČ 2021. gadā Rīgā. Tur nebija tikai pirmā uzvara par Kanādu, bet arī už ļoti nepatīkami zaudējumi.
už - latviski ir zalktis !

  +7 [+] [-]

, 2022-05-20 23:28, pirms 3 gadiem
Beidziet braukt virsū izlasei, nevajag dzīvot ilūzijā, ka Austrija bija jāgrauj, hokejs iet uz priekšu un Austrija jau sāk sastādīt konkurenci, čehus pat uzvilka. Jā negāja kā vajag, bet džeki malači, uzvarēja!!!!

  +3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:28, pirms 3 gadiem
Skatoties interviju, un spēli vērojot, reāli var redzēt kurš sevi nesaudzē un sitas par izlasi. Ri. Bukartu daudzi pēc iepriekšējām spēlēm nolika, bet čalis cīnās par izlasi. Malacis. Daudzus no šī izlases modeļa var sūtīt mājās tomēr ja spēlē hokeju, tad nevajadzētu ļoti izvairīties no kontaktiem, kas sekmē vārtus zaudējumus.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:29, pirms 3 gadiem
Trenerim jābūt plānam ka izkļūt no grupas, vai sliktākajā gadījumā nespēlēt ar Austriju papildlaiku..tak što vitoliņ ej n...

  +6 [+] [-]

, 2022-05-20 23:31, pirms 3 gadiem
Kazahiem 0 acu, itāĺiešiem un britiem viena
Mums 5
Vietu stiprāko sabiedrībā vajadzētu nosargāt un turpināt bùvət komandu
Bet ar citu treneri

  -1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:31, pirms 3 gadiem
fagcentrs rakstīja: nu nav spējas vienkārši. Esam arī mazliet pārbūves brīdī laikam, Austrija, kas, tehniski, nav elites komanda mūs izvazāja...
Izvazāja čehus mums pagrūda

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:31, pirms 3 gadiem
kastans rakstīja: Trenerim jābūt plānam ka izkļūt no grupas, vai sliktākajā gadījumā nespēlēt ar Austriju papildlaiku..tak što vitoliņ ej n...
Kā saka-vislabākie treneri ir tie, kuri neko netrenē, bet sēž pie datora vai TV, un tur .......... (cenzēts).

  +2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:32, pirms 3 gadiem
Jamals rakstīja: Tāda sajūta, ka mūsējiem fiziskais ļoti švaks.
Nejau fiziskais, bet taktiskais ļoti švaks. Nav loģiski sabalansēta slodze starp maiņām, lai jauda paliktu kā komandai (Austrijai bija loģiski sablanšētā slodze). Noteikti, nevēlētos šo treneru tandēmu vairs izlasē, sākot ar OS nekas labs nav uzrādīts (tik smagas uzvaras), šī komanda un sastāvs var labāk, nav sula izspiesta maksimālā no sastāva.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:32, pirms 3 gadiem
Zvirgzdiņ, kas tev kaiš?

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:32, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Kazahiem 0 acu, itāĺiešiem un britiem viena
Mums 5
Vietu stiprāko sabiedrībā vajadzētu nosargāt un turpināt bùvət komandu
Bet ar citu treneri
Nevis vajadzētu ,bet esam jau saglabājuši .
Ja nemāki izrēķināt galvā ,raksti uz papīra

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:32, pirms 3 gadiem
kastans rakstīja: Vai vītoliņš ir sliktākais treneris Latvijas vēsture?
To titulu es piešķirtu Beļavskim....

  +1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:32, pirms 3 gadiem
Jābūt laimīgiem, ka nepakāsām.
Bet vienu nesaprotu - mūsu jauniešu izlase jau ntos gadus praktiski cīnās pa eliti vai 2.līgas augšu, kā var neizaugt konkurētspējīga izlase? Kā var Austrijas un Kazahi cīnīties līdzīgs ar līdzīgu? Labi, vietējie čempji labi, bet mūsējie kā leģi labi kapā visur

  -3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:33, pirms 3 gadiem
Un tad kad bija šķietami Dream team olimpiskajā kvalī tāpat ar Franciju mocījāmies... Nav ko vainot treneri ja spēlētāju resurss un sistēma ir tāda kā viņa ir... Un jā gan ar Bobu gan Indiāni bija spilgtas spēles... Bet solītās medaļas izpalika, Varbūt kā treneris pilnīga neveiksme bija Beļavskis... Bet pārējie lai kādu celtu slavas zenītā nu tādu īsti nav...

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:34, pirms 3 gadiem
Cīņa par paliksanu GB vs LAT

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:35, pirms 3 gadiem
kastans rakstīja: Austriju nevar vinnēt. Vītoliņam bija spēles plāns,papisievns Slovākijai ko vēl tev vajag,izmocitu uzvaru pār Norvēģijas izlasi.nerunajot pār sagravēm pret top izlasēm
Kādai Slovākijai? Ko tu pīpē vai lieto?
Kurai Top izlasei, izņemot Čehiju, mūsējie piedzīvoja sagrāvi?
Ar pēc spēka vienādām, vai pat vājākām, izlasēm mūsējie vienmēr ir mocījušies. Tas nav nekas jauns

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:35, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: bet vismaz jautra un interesanta spēle. un protams sportacentra skribenti atkal izceļas - Šilovs atvairīja 30 no 32 metieniem (bet rezultāts 3:3)
Raksts ir uzrakstīts pirms spēles. Tabulā arī mums 6 punkti ierakstīti..

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:36, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai man atgādināt, kurām izlasēm Hartlijs kāsa, un pie tam vadot LV izlasi ne pirmo gadu, un ar visiem bijušiem izlases līderiem sastāvā? Pamēģini atcerēties, kas galu galā bija PČ 2021. gadā Rīgā. Tur nebija tikai pirmā uzvara par Kanādu, bet arī už ļoti nepatīkami zaudējumi.
Nu bet kāpēc tu izcel tikai pēdējo čempi? Pie Hārtlija bija arī labi turnīri. Šobrīd šim treneru korpusam ir bijuši nu jai var teikt 2 normāli turnīri (piedod, bet OS kvalifikāciju nevar salīdzināt ar OS un PČ) un var jau tagad teikt, ka abos ir diezgan liela bēdu ieleja. Un nav jau tā, ka tikai meistarība trūkst...brīžiem liekas, ka griba trūkst...meistarība diži nav vajadzīga, lai epizodi nospēlētu līdz galam, nevis pie zilās līnijas izslēgt kājas un tālāk noskatīties epizodi kā skatītājam utt. Un pat neskatoties ir vai nav rezultāts, bet vienkārši nav spēles. Nesaku, ka tagad ar Hārtliju būtu baigie naži, domāju pa lielam Hārtlijs arī šeit sevi bija izsmēlis, bet nu tagad nu bēdīgi.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:36, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Jābūt laimīgiem, ka nepakāsām.
Bet vienu nesaprotu - mūsu jauniešu izlase jau ntos gadus praktiski cīnās pa eliti vai 2.līgas augšu, kā var neizaugt konkurētspējīga izlase? Kā var Austrijas un Kazahi cīnīties līdzīgs ar līdzīgu? Labi, vietējie čempji labi, bet mūsējie kā leģi labi kapā visur
Nu nedrīkst brīvos letiņu puikas vadīt sovjetu pabira, vajag īstu NATO raksturu !

  +3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:37, pirms 3 gadiem
Haris švaks. Diemžēl tas nav nekāds jaunums. Tiešām peso LHF nav, lai paņemtu labu alternatīvu Bobam?

  +4 [+] [-]

, 2022-05-20 23:37, pirms 3 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Vai Vītoliņš ir vainīgs, kad spēlētāju resurss ir tāds kāds viņš ir? Ja kvalitāte ir Balceram? Un pārējie kas spēlē vadošajās maiņās spēlē, tāpēc, ka labāku nav? Tāpēc Balcers spēlē NHL bet Bukartam Čehija un varbūt drusku augstāk ir griesti... Un daļai Dinamo vai Mestis arī ir tas ko viņi var... Maz ticams ka ieliekot krutu treneri mēs pēkšņi uzleksim stipri augstāk par savu pakaļu tas pats 1/4 fināls būs nu labi ja tiešām sastāsies zvaigznes kaut kā īpaši tad pusfināls...
Kādam atmiņa īsa, Bobs ar līdzīgiem spēlētājiem spēja sasniegt vairāk... visi gāja un cīnījās.... Vītoliņš ir labs taktiķis, to pierādīja kā Znaroka asistents, bet kā galvenais viņš neder... nevar dot to uguntiņu....

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:37, pirms 3 gadiem
Sarunu Stūmējs Saņa rakstīja: Haris švaks. Diemžēl tas nav nekāds jaunums. Tiešām peso LHF nav, lai paņemtu alternatīvu Bobam?
Nav nacionālisma degsmes !

  -1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:38, pirms 3 gadiem
Patīkami klausīties Sorokinu, Masaļski. Hokeja eksperti, treneri. Klausos ko paši hokejisti intervijās saka.
Tad palasu šeit dīvāna trenerus. Kaut kā divas dažādas pasaules. Kuri labāk orientējas hokeja niansēs, treneri, bijušie hokejisti, hokeja eksperti, vai parastais dīvāna eksperts?

  +2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:39, pirms 3 gadiem
Sarunu Stūmējs Saņa rakstīja: Haris švaks. Diemžēl tas nav nekāds jaunums. Tiešām peso LHF nav, lai paņemtu labu alternatīvu Bobam?
Bobs bija padārgs mums, bet deva kaut ko (kad bija pie stūres), bet mūsējie (spēlētāji) ātri to aizmirsa un atgriezās vecās sliedēs... Vītoliņš neder kā galvenais, bet ļoti labi der kā asistents (Znaroks ar Vītoliņu to pierādīja arī LV izlases kontektstā)...

  +3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:40, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Patīkami klausīties Sorokinu, Masaļski. Hokeja eksperti, treneri. Klausos ko paši hokejisti intervijās saka.
Tad palasu šeit dīvāna trenerus. Kaut kā divas dažādas pasaules. Kuri labāk orientējas hokeja niansēs, treneri, bijušie hokejisti, hokeja eksperti, vai parastais dīvāna eksperts?
Neaizdomājies, ka tā Latvijas hokeja virtuve ir pārāk maza, lai vīri sāktu publiski savā starpā kratīt netīro veļu?

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:41, pirms 3 gadiem
Tie hokejisti buhā čempionāta vai kā?ar vārtsargu reāli trāpīja šodien? Protams nezinam vai Elvis nom.iza vai kā

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:41, pirms 3 gadiem
Erlens rakstīja: Bobs bija padārgs mums, bet deva kaut ko (kad bija pie stūres), bet mūsējie (spēlētāji) ātri to aizmirsa un atgriezās vecās sliedēs... Vītoliņš neder kā galvenais, bet ļoti labi der kā asistents (Znaroks ar Vītoliņu to pierādīja arī LV izlases kontektstā)...
Tikai asistents kādā no Vidusāzijas valstvienībām , tur varēs pa svinarusski ...

  -4 [+] [-]

, 2022-05-20 23:41, pirms 3 gadiem
Puspirdelis rakstīja: Paldies Balceram, Šilovam un Latvijas faniem Tamperē, uzvara ir un tas šoreiz galvenais, par sniegumu neko neteikšu šoreiz, ka ir tā ir
Silovs , ripu vislaik atsita vartu prieksa un radija bistamus uzbrukums, slikta spele vinjam noteikti! Austrieshi nemak ripu parmest pari kajsargam tikai tapec dabujam 2 pts!

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:42, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai man atgādināt, kurām izlasēm Hartlijs kāsa, un pie tam vadot LV izlasi ne pirmo gadu, un ar visiem bijušiem izlases līderiem sastāvā? Pamēģini atcerēties, kas galu galā bija PČ 2021. gadā Rīgā. Tur nebija tikai pirmā uzvara par Kanādu, bet arī už ļoti nepatīkami zaudējumi.
Ja skaita visus PČ ar Hārtliju, tad tieši tad izlase visretāk zaudēja sava līmeņa komandām. Uzsveru visus kopumā nevis izraut vienu PČ vai spēli.
Hārtlijs jau sen visiem sevi ir pierādījis kā izcils treneris. Uzvarējis pilnīgi visās līgās ,kurās ir trenējis komandas. Nevajag personisko nepatiku pārnest uz sportisko sasniegumu noniecināšanu.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:43, pirms 3 gadiem
Restartētājs rakstīja: Tikai asistents kādā no Vidusāzijas valstvienībām , tur varēs pa svinarusski ...
Viņi spēja sasniegt 1/4 un uzvarēt Zviedriju (kas nebija uzvarēta) stūrējot LV izlasi, Znaroks ir tas, kas ieveda LV elitē... te vēl var uzskaitīt pozitīvo, ko viņi devuši.... tik tev, kā aunam, ieciklējusies viena lieta...

  +1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:45, pirms 3 gadiem
Saprotams ka sēit vismaz katrs otrais dīvāna eksperts uzskata ka ir zinošāks , gudrāks hokejā par Masaļski, Sorokinu un citiem. Tā slimība mums spēcīgi iekšā. Mēs parasti esam gudrāki par ārstiem , policistiem, deputātiem, skolotājiem, treneriem, sportistiem utt.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:45, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu bet kāpēc tu izcel tikai pēdējo čempi? Pie Hārtlija bija arī labi turnīri. Šobrīd šim treneru korpusam ir bijuši nu jai var teikt 2 normāli turnīri (piedod, bet OS kvalifikāciju nevar salīdzināt ar OS un PČ) un var jau tagad teikt, ka abos ir diezgan liela bēdu ieleja. Un nav jau tā, ka tikai meistarība trūkst...brīžiem liekas, ka griba trūkst...meistarība diži nav vajadzīga, lai epizodi nospēlētu līdz galam, nevis pie zilās līnijas izslēgt kājas un tālāk noskatīties epizodi kā skatītājam utt. Un pat neskatoties ir vai nav rezultāts, bet vienkārši nav spēles. Nesaku, ka tagad ar Hārtliju būtu baigie naži, domāju pa lielam Hārtlijs arī šeit sevi bija izsmēlis, bet nu tagad nu bēdīgi.
Jā, nenoliedzami, ka Hartlijam bija arī labi čempionāti, kuros virkne vadošo spēlētāju, kuri tagad izlasē vairs nespēlē, bija labākos gados un vairāk savstarpēji saspēlējušies, un kur vārtsargi pavilka LV izlasi. Plus piebrauca Girgensons, Bļugers un Balceris.
Šobrīd LV izlasē nav tādu izteiktu līderu, kādi savulaik bija Daugaviņš, Dārziņš, kuri spēja sapurināt izlasi arī ģērbtuves.
P.S. Es uzskatu, ka Vītoliņam, zināmā mērā visai izlasei, ir jādod laiks vismaz 2-3 gadus, tad varbūt no tās var kaut ko vairāk nekā ir patreiz prasīt. Šobrīd tam nav īsti pamata, jo nav izlasē izpildītāju, kuri spēj izpildīt treneru prasīto, bet treneri, izņemot galveno, pamatā ir tie paši, kuri ar izlasi strādā ne pirmo gadu.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:46, pirms 3 gadiem
Erlens rakstīja: Viņi spēja sasniegt 1/4 un uzvarēt Zviedriju (kas nebija uzvarēta) stūrējot LV izlasi, Znaroks ir tas, kas ieveda LV elitē... te vēl var uzskaitīt pozitīvo, ko viņi devuši.... tik tev, kā aunam, ieciklējusies viena lieta...
Ir lietas ko nevar piedot !

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:48, pirms 3 gadiem
Restartētājs rakstīja: Ir lietas ko nevar piedot !
ak tu, naivā dvēselīte... redz tikai negatīvo... ej uz klosteri tad....

     [+] [-]

, 2022-05-20 23:49, pirms 3 gadiem
Varbūt vienreiz nolaidīsimies no mākoņiem uz grēcīgās zemes.Lai mēs uzvarētu arī otrā ešelona komandas, puikām ir jācīnās pēdējiem spēkiem.Redzējām viņu emocijas pēc laimīgās uzvaras,kas izsaka visu.Trešajā periodā bija sajūta,ka spēlējām kā minimums ar Šveici,nevis Austriju.Izskatās,ka ar katru gadu būs ar vien grūtāk noturēties elitē.Bail pat iedomāties,kas šogad būtu,ja nevarētu palīdzēt Balcers,Merzļikins un Šilovs mūsu izlasei.Tāds brīdis arī var pienākt.Tagad cīņa ar Lielbritāniju,kas arī nesolās būt viegla.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-20 23:51, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Ja skaita visus PČ ar Hārtliju, tad tieši tad izlase visretāk zaudēja sava līmeņa komandām. Uzsveru visus kopumā nevis izraut vienu PČ vai spēli.
Hārtlijs jau sen visiem sevi ir pierādījis kā izcils treneris. Uzvarējis pilnīgi visās līgās ,kurās ir trenējis komandas. Nevajag personisko nepatiku pārnest uz sportisko sasniegumu noniecināšanu.
Ja tu kaut ko vairāk zinātu par Hartliju, tad noteikti zinātu, ka viņš nekad nekur netrenēja nacionālo čempionātu komandas, kuras nebija gatavas cīnīties par čempionu titulu pēc budžeta, komandas komplektācijas utt. To viņš pats nekad neslēpa, un vienā no intervijām godīgi atzina.
LV izlase viņam bija vajadzīga, lai atkal izsistos kādā nopietnākā līmenī, kad viņš nevienam nebija vajadzīgs NHL.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-20 23:56, pirms 3 gadiem
Dramaturgu pulciņš savā elementā.
Tieši 2 punkti bija vajadzīgi no Austrijas, lai beigās ar 11 punktiem tiktu 4. vietā. Un ejiet tirst visi, kuriem rodas vēlme manu optimismu smacēt.

  +3 [+] [-]

, 2022-05-20 23:57, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, nenoliedzami, ka Hartlijam bija arī labi čempionāti, kuros virkne vadošo spēlētāju, kuri tagad izlasē vairs nespēlē, bija labākos gados un vairāk savstarpēji saspēlējušies, un kur vārtsargi pavilka LV izlasi. Plus piebrauca Girgensons, Bļugers un Balceris.
Šobrīd LV izlasē nav tādu izteiktu līderu, kādi savulaik bija Daugaviņš, Dārziņš, kuri spēja sapurināt izlasi arī ģērbtuves.
P.S. Es uzskatu, ka Vītoliņam, zināmā mērā visai izlasei, ir jādod laiks vismaz 2-3 gadus, tad varbūt no tās var kaut ko vairāk nekā ir patreiz prasīt. Šobrīd tam nav īsti pamata, jo nav izlasē izpildītāju, kuri spēj izpildīt treneru prasīto, bet treneri, izņemot galveno, pamatā ir tie paši, kuri ar izlasi strādā ne pirmo gadu.
Nu tu te dzejo. Kā reiz 2018gada čempī, kas pie Boba bija visveiksmīgakais un kurā 1/4finalā līdz pat speles beigām sasprindzinajumā turejām nākošos čempionus, neviens no tevis nosauktajiem "purinātājiem ģerbtuvēs" sastāvā nebija. Laikam jau Bobs noorganizēja purināšanu ģerbtuvēs caur Zoom.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-21 00:01, pirms 3 gadiem
Patiesi iepriecināja Šilovs.
Jautājums tiem spēlētājiem,kuri nevelk kājas uz aizsardzību kā arī komandas kapteinim,kurš izskatās tikai Zviedru līgā māk spēlēt!?

  +1 [+] [-]

, 2022-05-21 00:04, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tu te dzejo. Kā reiz 2018gada čempī, kas pie Boba bija visveiksmīgakais un kurā 1/4finalā līdz pat speles beigām sasprindzinajumā turejām nākošos čempionus, neviens no tevis nosauktajiem "purinātājiem ģerbtuvēs" sastāvā nebija. Laikam jau Bobs noorganizēja purināšanu ģerbtuvēs caur Zoom.
Īstenībā 2018. gada PČ Boba rīcībā bija pat ļoti labs sastāvs, jo tad vel Indrašis bija visā plaukumā, Miķelis, Karsums utt. Arī Elvis un Gudis labu PČ aizvadīja. Pie tam tā bija iespēlēta izlase.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 00:05, pirms 3 gadiem
hockeypro rakstīja: Ta kā nekas nav beidzies mums ir kāds punkts no Britiem jāpaņem, tad būs garantija ka paliksim elitē!
Briti jau vairs tocna nedabus 5 vai vairak pa 5 punktiem,vini var uzvaret Austriju bet tas ari viss

  +2 [+] [-]

, 2022-05-21 00:08, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja tu kaut ko vairāk zinātu par Hartliju, tad noteikti zinātu, ka viņš nekad nekur netrenēja nacionālo čempionātu komandas, kuras nebija gatavas cīnīties par čempionu titulu pēc budžeta, komandas komplektācijas utt. To viņš pats nekad neslēpa, un vienā no intervijām godīgi atzina.
LV izlase viņam bija vajadzīga, lai atkal izsistos kādā nopietnākā līmenī, kad viņš nevienam nebija vajadzīgs NHL.
Un te es tev arī varu pateikt, ka Bobs VISĀS 4 sezonās ar Colorado tika vismaz konferences finālā....kurā pēc Biba Colorado tā arī ne reizi vairs nav tikuši (šogad ir laba šance)....teju 20 gadus jau....atkal haļavčiks Bobs ne?

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 00:09, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Un te es tev arī varu pateikt, ka Bobs VISĀS 4 sezonās ar Colorado tika vismaz konferences finālā....kurā pēc Biba Colorado tā arī ne reizi vairs nav tikuši (šogad ir laba šance)....teju 20 gadus jau....atkal haļavčiks Bobs ne?
Es jau rakstīju, ka viņš pats to visu ir atzinis vienā no intervijām.

     [+] [-]

, 2022-05-21 00:11, pirms 3 gadiem
Schneider' rakstīja: Briti jau vairs tocna nedabus 5 vai vairak pa 5 punktiem,vini var uzvaret Austriju bet tas ari viss
Tas ir līdzīgi, kā te viens ieminējās, ka paņemsim tos 6 punktus un būsim ceturdaļfinālā.... saprotu, ka GB ir jāuzvar, bet uzvarēt Zviedrus???? un ar šādu spēli???? + Zviedriem ir papildinājumi??? Tas ir ļoti naivi... ņemot vērā, ka Zviedri ar 15 spēlētājiem uzvarējuši visas spēles, ieskaitot somus un čehus...

  -2 [+] [-]

, 2022-05-21 00:12, pirms 3 gadiem
Ceturdaļfināls garām, jo pamatīgu vēnaino aizvaidznieku jau rīkle ierija vakar pret čehiem bet nu jacer ka sglabas vietu elitē

  +2 [+] [-]

, 2022-05-21 00:13, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Īstenībā 2018. gada PČ Boba rīcībā bija pat ļoti labs sastāvs, jo tad vel Indrašis bija visā plaukumā, Miķelis, Karsums utt. Arī Elvis un Gudis labu PČ aizvadīja. Pie tam tā bija iespēlēta izlase.
Tas jau nemaina faktu, ka argumentu, ko tu te iepriekš izmeti, ka baigais faktors bij purinatāji Dārziņš un Daugaviņš, tur vispār nebija. Bobs māk to komandu salipināt no tāda materiāla kāds ir, viņa sistēma nekad nav balstījusies uz vienu vai otru zvaigzni, bet gan pamatā uz disciplīnu, pašatdevi, vienkaršu un pareizu lēmumu pieņemšanu laukumā utt. un to arī paši hokejisti ir atzinuši.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-21 00:14, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es jau rakstīju, ka viņš pats to visu ir atzinis vienā no intervijām.
Tas, ko viņš intervijā ir teicis kaut kā maina manis nosauktos faktus?

  +1 [+] [-]

, 2022-05-21 00:14, pirms 3 gadiem
Erlens rakstīja: Tas ir līdzīgi, kā te viens ieminējās, ka paņemsim tos 6 punktus un būsim ceturdaļfinālā.... saprotu, ka GB ir jāuzvar, bet uzvarēt Zviedrus???? un ar šādu spēli???? + Zviedriem ir papildinājumi??? Tas ir ļoti naivi... ņemot vērā, ka Zviedri ar 15 spēlētājiem uzvarējuši visas spēles, ieskaitot somus un čehus...
es vipar runaju pa vietas saglabasanu elite,tas ka 1/4 finals nebus tas jau bija skaidrs pec speles ar Cehija izlasi,teoretiski vel varam izkrist nu bet tad Britiem javeic brinumi.

     [+] [-]

, 2022-05-21 00:15, pirms 3 gadiem
Schneider' rakstīja: es vipar runaju pa vietas saglabasanu elite,tas ka 1/4 finals nebus tas jau bija skaidrs pec speles ar Cehija izlasi,teoretiski vel varam izkrist nu bet tad Britiem javeic brinumi.
Tad jānotiek lielam brīnumam, lai mēs nepaliktu... it sevišķi, ka briti 2 vai 3 spēles vispār nav iemetuši nevienus vārtus

  +4 [+] [-]

, 2022-05-21 00:16, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Īstenībā 2018. gada PČ Boba rīcībā bija pat ļoti labs sastāvs, jo tad vel Indrašis bija visā plaukumā, Miķelis, Karsums utt. Arī Elvis un Gudis labu PČ aizvadīja. Pie tam tā bija iespēlēta izlase.
Klau, Pernaks ir vatenis, kurš apzināti noliek visu, kas saistās ar ziemeļameriku un izceļ sovakus.
Bet kas kaiš tev? Tak zini, ka OBJEKTĪVI ne no vienas puses nesanāks, ka Hārtlijs nav bijis galvas tiesu labāks treneris.

  +2 [+] [-]

, 2022-05-21 00:20, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Klau, Pernaks ir vatenis, kurš apzināti noliek visu, kas saistās ar ziemeļameriku un izceļ sovakus.
Bet kas kaiš tev? Tak zini, ka OBJEKTĪVI ne no vienas puses nesanāks, ka Hārtlijs nav bijis galvas tiesu labāks treneris.
Viņš vienkārši ir mūžīgajā opozīcijā....jebkurā sporta veidā, par jebkuru jautājumu

     [+] [-]

, 2022-05-21 00:25, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: 1/4 finals jau bija aizlidojis pret čehiju. Tagad cīnamies par neizkrišanu pret gb 😆
Lido vai nu austrieši vai briti!
Tikai, ja somi zaudē Austrijai, tad cits scenārijs!

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 00:28, pirms 3 gadiem
Nē vispār kļūdījos, nemu savus vardus atpakal, te ir diezgan daudz jauku cilveku.

     [+] [-]

, 2022-05-21 00:34, pirms 3 gadiem
Edison rakstīja: Beidziet braukt virsū izlasei, nevajag dzīvot ilūzijā, ka Austrija bija jāgrauj, hokejs iet uz priekšu un Austrija jau sāk sastādīt konkurenci, čehus pat uzvilka. Jā negāja kā vajag, bet džeki malači, uzvarēja!!!!
1999. gada čempī zaudēja austriešiem ar 2:5!
Esam gājuši uz priekšu

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 00:57, pirms 3 gadiem
merseysider rakstīja: Jūs tak te visi esat diezgan pastulbi. Ja es ieslēgšu savu intelektu jums būs pamatīgas problēmas. Vnk apzinaties to.
Te vienkārši ir daudzi jaunie, edgy pusaudži kā geralt un normatīvais akts, kas visu laiku bubina kaut ko politisku un nemaz par sportu nerunā.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-21 01:00, pirms 3 gadiem
Erlens rakstīja: Tas ir līdzīgi, kā te viens ieminējās, ka paņemsim tos 6 punktus un būsim ceturdaļfinālā.... saprotu, ka GB ir jāuzvar, bet uzvarēt Zviedrus???? un ar šādu spēli???? + Zviedriem ir papildinājumi??? Tas ir ļoti naivi... ņemot vērā, ka Zviedri ar 15 spēlētājiem uzvarējuši visas spēles, ieskaitot somus un čehus...
Jā, Zviedrus! Un ļoti naivi pēc spēles pret britiem pārtaps par slimi naivi, jo uzvara tajā spēlē nenāks viegli. Bet pret zviedriem visas zvaigznes sastāsies mums par labu. Elvis ir iestudējis runu, kā viņš uzvaru šajā PČ velta Matīsam. Tai jābūt pret grandu saprotams. Tad nu viņš tur zilus brīnumus rādīs. Pirmajos divos periodos jau būs atvairījis 46 zviedru metienus. Pirms pēdējām 20 minūtēm būsim vadībā 2:0, jo brīnumainā kārtā no 9 izdarītajiem metieniem realizācijas % būs uz urrā. Spēle izškirsies trešā perioda vidū. Vispirms Petersons tas, kurš Jēkabs pārspēs Ķēniņa meistarstiķi ar abu štangu rībināšanu - pēc texasieša metiena ripa trāpīs ne tikai pa abiem stabiem, bet vēl arī pa pārlikni. Bet pāris minūtes vēlāk trenera dēls pieliks punktu ar skaitiem vārtiem lielajā mazākumā. 3:0 - ne pārāk loģiska, bet vājprātā patīkama uzvara. 11 punkti un gatavojamies 1/4finālam.

     [+] [-]

, 2022-05-21 01:35, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Klau, Pernaks ir vatenis, kurš apzināti noliek visu, kas saistās ar ziemeļameriku un izceļ sovakus.
Bet kas kaiš tev? Tak zini, ka OBJEKTĪVI ne no vienas puses nesanāks, ka Hārtlijs nav bijis galvas tiesu labāks treneris.
Tak ar Nameju viss ir skaidrs. Mūžīgais opzocionārs. UN Hārtliju viņš ir nolicis jau no laika gala. Un vate no viņa arī lien laukā... Peripētijas ap Ļašenko aizstāvību to vien apliecina...

     [+] [-]

, 2022-05-21 02:42, pirms 3 gadiem
1 2 3... excuse me.

     [+] [-]

, 2022-05-21 02:43, pirms 3 gadiem
1 2 3 comon everybody here we go.

     [+] [-]

, 2022-05-21 02:45, pirms 3 gadiem
Ābols.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-21 05:12, pirms 3 gadiem
Kas tā par modi - bortus vien slaucīt, riņķiem vien, riņķiem vien? Gribētos treneri, kas mums šo ‘slimību’ izārstē. Un sākam spēlēt mūsdienīgu, agresīvu, uz vārtiem virzītu hoķi, nevis kā psrs laikos, kas diemžēl vērojams joprojām.

     [+] [-]

, 2022-05-21 07:36, pirms 3 gadiem
Vienreiz jāizbeidz šie muļķīgie uzstādījumi par tikšanu 1/4 finālā, ja realitātē knapi cīnamies par 10-12v.

Citādi katru pavasari rezultāts ir viens un tas pats- aplauziens.

     [+] [-]

, 2022-05-21 08:05, pirms 3 gadiem
Rezultātu noturēšana vienmēr riskanti. Tā nedrīkst spēlēt. Mūsu hokejisti pelna maizi citos klubos, priekš kam vajag pārpūlēties savas valsts izlasē. Spēlētājiem kļūst vienaldzīga attieksme pret hokeju. Katru gadu galvenais noturēties elites divīzijā, neko citu vairs nevajag. Tas nav hokejs, bet bērnudārzs.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-21 08:12, pirms 3 gadiem
Acīmredzot, ir beigušies tie laiki, kad varējām apspēlēt kaut vienu komandu bez lieka stresa !
Nu nav vairs Latvijai tādi špīleri kā -
Irbe, Ozoliņš, Žoltoks, Skrastiņš, Vītoliņš, Dārziņš, Daugaviņš, Tambijevs, Kerčs, Beļavskis, Fanduls , Ņiživijs, Cipruss, Vasiļjevs... utt.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-21 08:29, pirms 3 gadiem
Džons 2 rakstīja: Rezultātu noturēšana vienmēr riskanti. Tā nedrīkst spēlēt. Mūsu hokejisti pelna maizi citos klubos, priekš kam vajag pārpūlēties savas valsts izlasē. Spēlētājiem kļūst vienaldzīga attieksme pret hokeju. Katru gadu galvenais noturēties elites divīzijā, neko citu vairs nevajag. Tas nav hokejs, bet bērnudārzs.
Kādreiz komentāros rakstīja par lietu tagad te ir bērnudārzs

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 08:32, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: Kādreiz komentāros rakstīja par lietu tagad te ir bērnudārzs
Tagad šeit dominē subjekti, kuri hokeja zinašanas uzsūc no wikipēdijas un tad nāk klajā ar secinājumiem!

     [+] [-]

, 2022-05-21 08:44, pirms 3 gadiem
Apsveicu ar palikšanu A divizija, tik skaisti, tūlīt arī sākšu raudat. Mēs esam labākie 🦁

     [+] [-]

, 2022-05-21 09:30, pirms 3 gadiem
Latvijas izlasei nav Ginesa rekords? Visilgāk elitē bez pārtraukuma bez izcīnītām medaļām

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 09:37, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tak ar Nameju viss ir skaidrs. Mūžīgais opzocionārs. UN Hārtliju viņš ir nolicis jau no laika gala. Un vate no viņa arī lien laukā... Peripētijas ap Ļašenko aizstāvību to vien apliecina...
Tavuprāt ja kāds atbalsta letiņu speciālistu un parspīlēti nejūsmo par Bobja neesošajiem panākumiem, tad viņš ir vatenis?

     [+] [-]

, 2022-05-21 09:38, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Tagad šeit dominē subjekti, kuri hokeja zinašanas uzsūc no wikipēdijas un tad nāk klajā ar secinājumiem!
Aiaiai, viki tev slikta... pēdējā vieta, kur smelt kaut cik patiesus faktus. Neesi, gadījumā, Solovējvam dēls kaut kāds? Patiesais voblas ienaidnieks - vikipēdija!!!

     [+] [-]

, 2022-05-21 09:45, pirms 3 gadiem
Vispār čempionātā Latvijas izlasei 3 trešdaļa ir katastrofa! Uz slidām knapi var noturēties,klūp pie katras līnijas,fiziskā sagatavotība zema, salīdzinot ar konkurentiem...Vienīgi spēlēs kur iznākums bija skaidrs pēc 1 trešdaļas(ASV,Čehija), trešajā varēja izskatīties daudzmaz pieklājīgi.

     [+] [-]

, 2022-05-21 09:50, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Lido vai nu austrieši vai briti!
Tikai, ja somi zaudē Austrijai, tad cits scenārijs!
Lido briti un kazahi vai itāļi!

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 09:55, pirms 3 gadiem
Alus&čipsi rakstīja: Aiaiai, viki tev slikta... pēdējā vieta, kur smelt kaut cik patiesus faktus. Neesi, gadījumā, Solovējvam dēls kaut kāds? Patiesais voblas ienaidnieks - vikipēdija!!!
Hokeja pamatzināšanām jabūt galvā! Ja jāmeklē pa vikipedijām tik elementāras lietas, kā Latvijas izlases panākumi, tad tas liecina par diletantismu...ta lūk, Kiseļov!

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 10:13, pirms 3 gadiem
semjuels rakstīja: Lido briti un kazahi vai itāļi!
Gribētos, lai tie ir kazahi ar visiem saviem Valkiem Dīciem, Blekeriem un Svedberjiem, bet skaidrs, ka tie būs itāļi .

     [+] [-]

, 2022-05-21 10:23, pirms 3 gadiem
Ir diezgan muļķīgi cerēt uz citu rezultātu kad 25 gadus mūsu izlase mūs "lutināja" ar vienu un to pašu (ar veiksmi labākā gadījumā 7ā vieta). Beidzot jāsaprot ka mēs esam tur kur esam un mēs esam tuvāk Norvēģijai/Austrijai/Itālijai/Francijai utt. nekā Šveice/Slovākija/Vācija.
Redzēsi kā KHL zudums ietekmēs izlasi bet šaubos vai pozitīvi.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 10:34, pirms 3 gadiem
heh rakstīja: Ir diezgan muļķīgi cerēt uz citu rezultātu kad 25 gadus mūsu izlase mūs "lutināja" ar vienu un to pašu (ar veiksmi labākā gadījumā 7ā vieta). Beidzot jāsaprot ka mēs esam tur kur esam un mēs esam tuvāk Norvēģijai/Austrijai/Itālijai/Francijai utt. nekā Šveice/Slovākija/Vācija.
Redzēsi kā KHL zudums ietekmēs izlasi bet šaubos vai pozitīvi.
Vairāk gribētos redzēt, kurš no izlases jaunpienājiem būs spejīgs aizstāt Daugaviņu, Dārziņu, Karsumu un savainoto Indraši...šobrīd skaidri redzams, ka Marenis labākajā gadījumā spēj pildīt Meijas pienākumus.

     [+] [-]

, 2022-05-21 11:01, pirms 3 gadiem
heh rakstīja: Ir diezgan muļķīgi cerēt uz citu rezultātu kad 25 gadus mūsu izlase mūs "lutināja" ar vienu un to pašu (ar veiksmi labākā gadījumā 7ā vieta). Beidzot jāsaprot ka mēs esam tur kur esam un mēs esam tuvāk Norvēģijai/Austrijai/Itālijai/Francijai utt. nekā Šveice/Slovākija/Vācija.
Redzēsi kā KHL zudums ietekmēs izlasi bet šaubos vai pozitīvi.
Tev liekas , ka 25 gadi elitē ir vājš rezultāts ?
Nopietni ?

  +2 [+] [-]

, 2022-05-21 11:01, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Tagad šeit dominē subjekti, kuri hokeja zinašanas uzsūc no wikipēdijas un tad nāk klajā ar secinājumiem!
Bet tu gan, protams, no galvas precīzi zināji katra gada apakšgrupas punktus 10 gadus pēc kārtas Tāds āksts.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 11:08, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Bet tu gan, protams, no galvas precīzi zināji katra gada apakšgrupas punktus 10 gadus pēc kārtas Tāds āksts.
Ikviens hokeja pazinējs šādas lietas uzskata par pašsaprotamām. Acimredzot rēzrēķins bez kalkulatora priekš tavas gludās smadzenes arī ir neaizsniedzamas tāles.

     [+] [-]

, 2022-05-21 11:22, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Ikviens hokeja pazinējs šādas lietas uzskata par pašsaprotamām. Acimredzot rēzrēķins bez kalkulatora priekš tavas gludās smadzenes arī ir neaizsniedzamas tāles.
Nu tad jau tev jauns tupuma līmenis - cipariņus esi iekalis, bet tā arī neesi sapratis, ko tie nozīmē
Paskaidrošu kā garīgi atpalikušajam, kāds tu arī esi.
Vairāk punktu - tas ir labāk. Mazāk punktu - tas ir sliktāk.

Pie "Bobja" punktu katru reizi bija vairāk.
Bez Bobja bij jāsarunā, lai francūzis apzināti met vēderā, lai punkti ir 5, nevis 4.

Tev daudz labāk būtu, ja teiktu, ka esi aizmirsis a tagad rādi, ka esi vienkārši tups.
Pie "Bobja

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 11:36, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu tad jau tev jauns tupuma līmenis - cipariņus esi iekalis, bet tā arī neesi sapratis, ko tie nozīmē
Paskaidrošu kā garīgi atpalikušajam, kāds tu arī esi.
Vairāk punktu - tas ir labāk. Mazāk punktu - tas ir sliktāk.

Pie "Bobja" punktu katru reizi bija vairāk.
Bez Bobja bij jāsarunā, lai francūzis apzināti met vēderā, lai punkti ir 5, nevis 4.

Tev daudz labāk būtu, ja teiktu, ka esi aizmirsis a tagad rādi, ka esi vienkārši tups.
Pie "Bobja
Tā arī sapratu, ka tavai gludajai puslodei būs par sarezģītu saprast primitīvu mājienu par kalkulatoru. Turpini vien pašapmierināties uz neeksistējošajiem Bobja panākumiem.

     [+] [-]

, 2022-05-21 11:39, pirms 3 gadiem
Alus&čipsi rakstīja: Aiaiai, viki tev slikta... pēdējā vieta, kur smelt kaut cik patiesus faktus. Neesi, gadījumā, Solovējvam dēls kaut kāds? Patiesais voblas ienaidnieks - vikipēdija!!!
Taisnības labad jāsaka, ka wiki tiešām ir sūds. Ne velti nevienā kaut cik cienošā izglītības iestādē tev neļaus wiki izmantot kā avotu referātam, zpd vai kādam citam pētījumam.

     [+] [-]

, 2022-05-21 11:44, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Tavuprāt ja kāds atbalsta letiņu speciālistu un parspīlēti nejūsmo par Bobja neesošajiem panākumiem, tad viņš ir vatenis?
Ja tu par sevi - tu esi vatenis, jo gadiem esi jūsmojis par visu krievisko. Nemaz necenties slēpt. Tas, ka kažoku apmeti otrādi nav rādītājs. Un kādi ir Vītoliņa panākumi salīdzinot ar Hārtliju? Kā GT nevis asistentam?
Kā j au teicu - tev taisnība viņs ir barvedis. Tikai ļoti sūdīgs, jo izlase viņa vadībā spēlē kā bars - bez zīmējuma, bez shēmām un ar ļoti lielām problēmām koncentrācijā.
Ja tu runā par Nameju - vatenis, jo atbalsta Ļašenko, kurš Krievijas aizsāktā kara laikā atbalsta krievu valodu kā oficiālo fifa valodu. Nemaz nerunājot par senākiem grēkiem lv futbolā.

     [+] [-]

, 2022-05-21 11:48, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Gribētos, lai tie ir kazahi ar visiem saviem Valkiem Dīciem, Blekeriem un Svedberjiem, bet skaidrs, ka tie būs itāļi .
Tā kā lido 15. un 16. vieta., tad lidot var gan kazahi, gan itāļi. Un tikpat labi izlidot var angļi.
Relegation format

The overall bottom ranked two teams of the Final Ranking taking into consideration all participating teams will be relegated to the 2023 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.
NO IIHF mājaslapas. Pamatzināšanām jābūt Pernak.

     [+] [-]

, 2022-05-21 11:54, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Vairāk gribētos redzēt, kurš no izlases jaunpienājiem būs spejīgs aizstāt Daugaviņu, Dārziņu, Karsumu un savainoto Indraši...šobrīd skaidri redzams, ka Marenis labākajā gadījumā spēj pildīt Meijas pienākumus.
Marenis jau nu galīgi nav izlases jaunpienācējs. Turpini tirst pasakas.
Un te ir stāsts par treneriem. Labs treneris arī no vāja materiāla izspiedīs rezultātu. Sūdīgs treneris - rezultātu var redzēt šajā PČ. Bezzobaina spēle pret ASV un Čehiju, skaistais zaudējums pret somiem, knapi uzvarēta Norvēģija, kura visu 3. periodu mūs vazā kā B grupas autsaiderus un tikai bullīšos uzvaram Austriju, kura ja viss būtu normāli - nemaz šeit nespēlētu.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 12:08, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja tu par sevi - tu esi vatenis, jo gadiem esi jūsmojis par visu krievisko. Nemaz necenties slēpt. Tas, ka kažoku apmeti otrādi nav rādītājs. Un kādi ir Vītoliņa panākumi salīdzinot ar Hārtliju? Kā GT nevis asistentam?
Kā j au teicu - tev taisnība viņs ir barvedis. Tikai ļoti sūdīgs, jo izlase viņa vadībā spēlē kā bars - bez zīmējuma, bez shēmām un ar ļoti lielām problēmām koncentrācijā.
Ja tu runā par Nameju - vatenis, jo atbalsta Ļašenko, kurš Krievijas aizsāktā kara laikā atbalsta krievu valodu kā oficiālo fifa valodu. Nemaz nerunājot par senākiem grēkiem lv futbolā.
Īsti nepiekritīšu! Tas pats glorificētsis Bobis pēc fašistiskās Krievijas iebrukuma mierīgi turpināja šancēt un nekravāja somas, lai dotos mājup izrādot savu attieksmi. Nekādu nosodījumu par to neesmu dzirdējis, turpretī Naumovs un Tambijevs visticamāk saņems pēc pilnas programmas. Vītoliņa panākumi šobrīd tiek bruģēti, tikai pirmais čempionāts. Bobja panākumi uz citu Latvijas izlašu treneru fona ar maigi sakot, neizceļās...nav ne medaļu, pat ne pusfinālu. Tikai atkārtota jau iepriekš sasniegtā 7. vieta.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 12:13, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Marenis jau nu galīgi nav izlases jaunpienācējs. Turpini tirst pasakas.
Un te ir stāsts par treneriem. Labs treneris arī no vāja materiāla izspiedīs rezultātu. Sūdīgs treneris - rezultātu var redzēt šajā PČ. Bezzobaina spēle pret ASV un Čehiju, skaistais zaudējums pret somiem, knapi uzvarēta Norvēģija, kura visu 3. periodu mūs vazā kā B grupas autsaiderus un tikai bullīšos uzvaram Austriju, kura ja viss būtu normāli - nemaz šeit nespēlētu.
Tas bija domāts nosacīti ..pirms olimpiades daudzi kunkstēja, kur Marenis? Ludzu, re kur ir! Sēž malā un ne jau tāpēc, ka trenerim nepatīk,.. Jā redzējam pērn Rīgā kā Bobis ar krietni labāku sastāvu izspieda neko izšķirošajos mačos pret kazahiem un fričiem.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 12:18, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tā kā lido 15. un 16. vieta., tad lidot var gan kazahi, gan itāļi. Un tikpat labi izlidot var angļi.
Relegation format

The overall bottom ranked two teams of the Final Ranking taking into consideration all participating teams will be relegated to the 2023 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.
NO IIHF mājaslapas. Pamatzināšanām jābūt Pernak.
Veselīgai prognozei ar reglamentu nav nekāda sakara! Saku, ka gribētos, lai izlido kazahi ar saviem leģionāriem, bet skaidrs, ka lidos itāļi un angļi.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 12:21, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Marenis jau nu galīgi nav izlases jaunpienācējs. Turpini tirst pasakas.
Un te ir stāsts par treneriem. Labs treneris arī no vāja materiāla izspiedīs rezultātu. Sūdīgs treneris - rezultātu var redzēt šajā PČ. Bezzobaina spēle pret ASV un Čehiju, skaistais zaudējums pret somiem, knapi uzvarēta Norvēģija, kura visu 3. periodu mūs vazā kā B grupas autsaiderus un tikai bullīšos uzvaram Austriju, kura ja viss būtu normāli - nemaz šeit nespēlētu.
Un starp citu, ko dod norvēģu vazāsana, ja 3 punkti ķešā mums?

     [+] [-]

, 2022-05-21 12:28, pirms 3 gadiem
Nu ja austrieši lielāko spēles daļu dominē un mīca mūs pa zonu, tad ir jājautā ko mēs vispār tur Elitē daram?! Trešajā periodā metienu attiecība bija 10:1 austriešu labā... trešie periodi šajā čempī mums ir zem katras kritikas. Harim ņeud un ceru, ka viņš vairs neturpinās čakarēt izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 12:31, pirms 3 gadiem
als rakstīja: Nu ja austrieši lielāko spēles daļu dominē un mīca mūs pa zonu, tad ir jājautā ko mēs vispār tur Elitē daram?! Trešajā periodā metienu attiecība bija 10:1 austriešu labā... trešie periodi šajā čempī mums ir zem katras kritikas. Harim ņeud un ceru, ka viņš vairs neturpinās čakarēt izlasi.
Cik austriešiem punkti ķešā un cik mums?

     [+] [-]

, 2022-05-21 12:35, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Cik austriešiem punkti ķešā un cik mums?
Metieni 1:10, 0:1 periodā un tu vēl gribi Hari atstāt?

  -1 [+] [-]

, 2022-05-21 12:39, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Metieni 1:10, 0:1 periodā un tu vēl gribi Hari atstāt?
Tikko kā sāks dot punktus par metienu attiecību un būs 1:10 būšu spiests pārskatīt savas domas par Hariju. Kamēr punkti krīt ķešā, neredzu iemeslu par kaut ko sūdzeties.

     [+] [-]

, 2022-05-21 17:23, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Īsti nepiekritīšu! Tas pats glorificētsis Bobis pēc fašistiskās Krievijas iebrukuma mierīgi turpināja šancēt un nekravāja somas, lai dotos mājup izrādot savu attieksmi. Nekādu nosodījumu par to neesmu dzirdējis, turpretī Naumovs un Tambijevs visticamāk saņems pēc pilnas programmas. Vītoliņa panākumi šobrīd tiek bruģēti, tikai pirmais čempionāts. Bobja panākumi uz citu Latvijas izlašu treneru fona ar maigi sakot, neizceļās...nav ne medaļu, pat ne pusfinālu. Tikai atkārtota jau iepriekš sasniegtā 7. vieta.
Ūja. nav nosodīts. Un kā vel ir. Jau pēc i am russian video. Vītoliņa panākumi tiek bruģēti jau no no OS, kur kā runā izcēlās forši konflikti ģērbtuvē. Vītoliņš pie šprices jau ir gandrīz gadu, 3. turnīrs - tā kā derētu rādīt ko labāko nevis sliktāko.

     [+] [-]

, 2022-05-21 17:25, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Tas bija domāts nosacīti ..pirms olimpiades daudzi kunkstēja, kur Marenis? Ludzu, re kur ir! Sēž malā un ne jau tāpēc, ka trenerim nepatīk,.. Jā redzējam pērn Rīgā kā Bobis ar krietni labāku sastāvu izspieda neko izšķirošajos mačos pret kazahiem un fričiem.
Nemaz jau diži labāks sastāvs nebija. Un atšķirībā no Hara pēc 4. spēles vēl nebija par 80% skaidrs, ka top 8 neredzēt kā savas ausis.

     [+] [-]

, 2022-05-21 17:27, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Un starp citu, ko dod norvēģu vazāsana, ja 3 punkti ķešā mums?
Pārlieka iesēšanās savā zonā - lieki patērēta enerģija, traumu riski. Un vieglāka džīve pretiniekam. Neizvilka niču, bet iespējams tieši tur parādījās Elvja mikrotrauma un vājais starts pret čehiem.
Un runājot par tavu barvedi. Kas tas par barvedi, kas jau pirms turnīra/cīņas noliek savu baru?

     [+] [-]

, 2022-05-21 17:31, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Tikko kā sāks dot punktus par metienu attiecību un būs 1:10 būšu spiests pārskatīt savas domas par Hariju. Kamēr punkti krīt ķešā, neredzu iemeslu par kaut ko sūdzeties.
Tikai viņi nekrīt ķešā. Ja sapņo par top8, tad pēc 4 mačiem bija jābūt 7+ punktiem, realitātē ir tikai 5.