Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Saeima ārkārtas sēdē PČ priekšvakarā tomēr nolemj par labu skatītājiem klātienē

Saeima ārkārtas sēdē PČ priekšvakarā tomēr nolemj par labu skatītājiem klātienē
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas Republikas Saeima šovakar vēlreiz skatīja jautājumu par skatītāju atļaušanu pasaules hokeja čempionāta spēlēs Rīgā un atbalstīja iesniegto likumprojektu, kas paredz, ka Ministru kabinetam jāizstrādā kārtība, kādā turnīra spēles varētu apmeklēt pilnu vakcinācijas procesu izgājušās personas.

Ministru kabinetam jāizstrādā kārtība, kādā čempionātu drīkst apmeklēt tās pret Covid-19 vakcinētās personas, kurām pagājušas 14 dienas pēc pilna vakcinācijas kursa pabeigšanas ar Eiropas Zāļu aģentūras vai līdzvērtīgu regulatoru reģistrētām vai Pasaules Veselības organizācijas atzītām vakcīnām atbilstoši vakcīnas lietošanas instrukcijai, lēmusi Saeima.

"Tāpat kārtībai jāattiecas uz personām 22 līdz 90 dienas pēc vakcīnas “Vaxzevria” pirmās devas saņemšanas un uzreiz pēc “Vaxzevria” otrās devas saņemšanas, kā arī personām, kas var dokumentāri pierādīt Covid-19 inficēšanās epizodi – no brīža, kad ārsts ir pārtraucis personas izolāciju, līdz 180.dienai pēc parauga noņemšanas datuma, ar kuru laboratoriski tika apstiprināta Covid-19 infekcija," norādīts Saeimas preses relīzē.

Lēmumā atzīmēts, ka, ievērojot ļoti stingrus drošības noteikumus, 2021.gada pasaules čempionātā hokejā spēles iespējams atļaut skatītājiem vērot arī klātienē, neradot papildu Covid-19 infekcijas riskus.

Pasaules čempionāts hokejā vīriešiem Rīgā norisināsies no 21.maija līdz 6.jūnijam, proti, sāksies jau rītvakar. Lēmumu atbalstīja 48 deputātu, pret bija 40.

Lēmums tika pieņemts Saeimas ārkārtas sēdē šovakar, kas bija jau piektā sasauktā šodien. Iepriekš vakarā šī likumprojekta sakarā tika saņemts Saeimas atbalsts par tā iekļaušanu nākamās sēdes darba kārtībā, taču vakara gaitā tika savākti paraksti par jaunas ārkārtas sēdes sasaukšanu.

Likumprojekta teksts pieejams šeit.

Izmantotie resursi:
https://saeima.lv/lv/aktualitates/s...


, 2021-05-20 21:29, pirms 4 gadiem
Kariņam otrā pļauka sejā...
, 2021-05-20 21:30, pirms 4 gadiem
Carams ka izdosies!!!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2021-05-20 21:32, pirms 4 gadiem
Jautājums tikai kad?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2021-05-20 21:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!
JKP izlaida džinu no pudeles. Lai tik tagad pamēģina nelaist skatītājus kinoteātros, teātros, koncertos utt.
Diez kurš nesīs atbildību, ja pēc tā visa COVID-19 cipari būs atkal augšā?
Nu, protams, ka ne jau JKP. Viņi būs varoņi tagad! Bet tas bija paredzams, jo Saskaņa/ZZS, protams, ka piebiedrosies. Es tikai nebiju paredzējis, ka šo nevarētu vnk neizskatīt. BET. Vai nav tā, ka Prezidents var pieprasīt atsaukt šo sviestu?
, 2021-05-20 21:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!
JKP izlaida džinu no pudeles. Lai tik tagad pamēģina nelaist skatītājus kinoteātros, teātros, koncertos utt.
Diez kurš nesīs atbildību, ja pēc tā visa COVID-19 cipari būs atkal augšā?
It kā Kariņš kādreiz par kaut ko atbildējis . Bet Jaunā Kegebešņiku partija baigie frukti lumpeņu balsis pirms vēlēšanām zvejo
, 2021-05-20 21:37, pirms 4 gadiem
Tas ir labi, ka būs skatītāji. Hokejistiem būs jautrāka spēlēšana. Ja viss noritēs labi, tad izstrādāto drošības protokolu varēs izmantot arī citu pasākumu rīkošanai. Apsveicu visus īstenos hokeja līdzjutējus ar šo priecīgo ziņu! Un pirms kārtējām vēlēšanām atceramies, ka to visu virzīja JKP
, 2021-05-20 21:39, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nu, protams, ka ne jau JKP. Viņi būs varoņi tagad! Bet tas bija paredzams, jo Saskaņa/ZZS, protams, ka piebiedrosies. Es tikai nebiju paredzējis, ka šo nevarētu vnk neizskatīt. BET. Vai nav tā, ka Prezidents var pieprasīt atsaukt šo sviestu?
Jā rabīns piešūs sev galu atpakaļ un visu atcels
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2021-05-20 21:41, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Jā rabīns piešūs sev galu atpakaļ un visu atcels
Tā iet, ka nezini kas ir kas LV Satversmē, un kādas ir viņu tiesības un pienākumi.
, 2021-05-20 21:42, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man arī šķiet, ka LV prezidenta paraksts šai jautājumā var daudz ko izlemt.
Neticu ka prezis nostāsies pret Saeimu un pret lielāko sabiedrības daļu. Ja atceltu, tas tikai parādītu, ka nav nekādas jēgas vakcinēties, šis pasākums drīzāk var spēlēt kā stimuls vakcinēties redzot, ka ir kādi ieguvumi.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2021-05-20 21:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā iet, ka nezini kas ir kas LV Satversmē, un kādas ir viņu tiesības un pienākumi.
Nē es zinu ka viņš to var izdarīt , es vienkārši izteicu nievājošu komentāru par to citzemju vanskaru
, 2021-05-20 21:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Drīzāk jau Saeima, īpaši JKP, iesita pļauku savā sejā. Visi normāli domājošie taču saprot, ka tas viss farss bija saistīts ar tuvojošām pašvaldību vēlēšanām, un JKP, ZZS, Saskaņa un KPV.LV pameta kaulu lumpeniskai LV sabiedrības daļai.
Tieši tā, Feldmans un JKP mēģina taisīt sev lētu PR - 'mēs izcīnījām terases, izcīnījām skatītājus PČ hokejā utt.', labi zinot, ka uz pašvaldības vēlēšanām tas var labi nostrādāt, bet, ja sanāks sjūdi (= saslimstība parauj uz augšu), nekādu atbildību jau neviens deputāts individuāli par to nenesīs. Varēs mazgāties svētā nevainībā un rādīt ar pirkstiem uz citu valstu pieredzi, 'ekspertiem' u.c. Tā teikt sūdu gadījumā visi citi būs vainīgi, ne viņi. Mēģina nosmelt KPV/Gobzema elektorātu.

Es tiešām ceru, ka viss būs ok un saslimstības rādītājus tas neieteikmēs. Bet jāpiekrīt Namejam, ka tagad jau visi visu gribēs vaļā, ja jau hokeja čempī drīkst pulcēties... Tas jau nu gan ne pie kā laba pagaidām nevar novest kamēr vakcinācijas aptvere Latvijā ir tik zema. Karoče besī šitās politiskās cīņas, kur pirmajās rindās tik pašlabuma meklētāji.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2021-05-20 21:44, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man bija aizdomas, ka esi lumpenis, bet ar šo komentāru apstiprināji pilnībā, ka tāds tiešām esi.
Man ir pilnīgi vienalga, ko par mani domā tāds smaržīgs pilsētnieks kā tu, kas necienīgi izsakās par lauciniekiem un atbalsta Vētras nodevību.
, 2021-05-20 21:45, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!
JKP izlaida džinu no pudeles. Lai tik tagad pamēģina nelaist skatītājus kinoteātros, teātros, koncertos utt.
Diez kurš nesīs atbildību, ja pēc tā visa COVID-19 cipari būs atkal augšā?
Es arī neesmu liels fans šai idejai, bet... neesmu manījis, ka tu iebilstu pret to, ka jebkurš (ar negatīvu testu, protams) var jebkurā laikā ceļot pēc sirds patikas! Ja varam brīvi ceļot, tad domāju, ka arī atvieglojumi mūsu dievzemītē būtu adekvāts solis.
, 2021-05-20 21:45, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!
JKP izlaida džinu no pudeles. Lai tik tagad pamēģina nelaist skatītājus kinoteātros, teātros, koncertos utt.
Diez kurš nesīs atbildību, ja pēc tā visa COVID-19 allasē vismaz cipari būs atkal augšā?
Tevi kā adekvātu saturīgu vienpati , kas ievēro stingri noteikumus un prasības, derētu izvirzīt Eurovision muzikālā konkursa finālam vismaz atlasē nākotnē. Jūtu, ka Tevī ir neizmants potenciāls. Vai pats būtu ar mieru pārstāvēt valsti, notis nav galvenais ? Toties vispusīgs redzējums- Eiropa to sapratīs !
, 2021-05-20 21:46, pirms 4 gadiem
Štrunts par skatītājiem, bet Ivars toties varēs šovakar izpausties pēc pilnas programmas
, 2021-05-20 21:49, pirms 4 gadiem
NAMEJs- bruņots vīrs C19 sardzē- MĒS lepojamies !!1
, 2021-05-20 21:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Manipulēt ar sabiedrības viedokli šeit ir galīgi nevietā, jo šai jautājumā nekāda aptauja un pētījums nav veikts.
Kādi pētījumi? attaisi acis un ieslēdz TV, ļoti daudzi sporta pasākumi notiek ar skatītājiem. agrāk vai vēlāk tam būtu jānotiek un dotajā LV situācijā nav fundamentālas atšķirības 600, 700 vai 800 inficēto dienā. Nekādi pseido ierobežojumi jau sen nestrādā,labāk mēģināt kaut ko darīt un atgriezties pie normālas dzīves nevis tikai gaidīt kaut kādus brīnumus un vakcinācijas pieaugumu. Protams, šis ir tikai populistisks lēmums, bet citādi kaut kas jādara jau sen bija, varēja protams sākt ar treniņu atsākšanu bērniem iekštelpās, bet vismaz kaut kas iet uz pareizo pusi
, 2021-05-20 21:51, pirms 4 gadiem
Stulbums augstakajā pakāpē! Tad atļaujiet vecakiem apsveikt savus bērnus ar bd izlaidumu
, 2021-05-20 21:51, pirms 4 gadiem
Tā ir lieliska ziņa, jo skatītāji mums ir 6 spēlētājs. Neviens neraudās, ka rītdien nebūs skatītāju galvenais, lai sestdien jau 1000 skatītāju ir arēnā un dzen komandu uz uzvaru pret Kahaziem tiešajiem pretiniekiem.
, 2021-05-20 21:54, pirms 4 gadiem
Tie kas te *irš par to ka kovida cipari būs augšā jūs zinat kā darbojas vakcīnas, ja tās darbojas? Jūs zinat kā darbojas imunitāte pret slimību ar kuru esi slimojis? ir kādas zināšanas vai savā stul*umā tikai *irst mākat? ASV nevienam nekur nav jāvalkā maskas un sarkanajos štatos sporta pasākumi pie pilnām tribīnēm un viņiem ir vislabākie rādītāji. kovid cipari ir augšā ja testē vairāk. neesiet idioti jopcik. es izslimoju - 2 naktis bija slikti, pārējo laiku māju cēlu. dzertiet vitamīnus un ēdiet normāli un būs labi.
, 2021-05-20 21:55, pirms 4 gadiem
Un tiešām kādam čipotajam pinpis stāvēs maksāt cik tur 50 eiro par to, ka tukšā arēnā ar uzpurni uz ģīmja varēs pavērot izlasi? Kas tie pa hokeja svētkiem?
, 2021-05-20 21:56, pirms 4 gadiem
Piemēram, Namejs ir mans favorīts- pilnīgs antilumpenis. Grausim kopā to CAN !
, 2021-05-20 21:56, pirms 4 gadiem
skrusts rakstīja: Es arī neesmu liels fans šai idejai, bet... neesmu manījis, ka tu iebilstu pret to, ka jebkurš (ar negatīvu testu, protams) var jebkurā laikā ceļot pēc sirds patikas! Ja varam brīvi ceļot, tad domāju, ka arī atvieglojumi mūsu dievzemītē būtu adekvāts solis.
Es par ceļošanas tēmu vispār neesmu izteicies.
Un es, ja vien nav ārkārtas situācija, nosodu jebkādu ceļošanu pandēmijas laikā. Īpaši kad IT mums dod iespējas visus biznesa jautājumus risināt attālināti. Par vienkāršu ceļošanu pat neizteikšos.
, 2021-05-20 21:56, pirms 4 gadiem
Cik mums pilna vakcinetie 100 tukst.? Lidz 1/4 cik bus?
, 2021-05-20 21:57, pirms 4 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Tie kas te *irš par to ka kovida cipari būs augšā jūs zinat kā darbojas vakcīnas, ja tās darbojas? Jūs zinat kā darbojas imunitāte pret slimību ar kuru esi slimojis? ir kādas zināšanas vai savā stul*umā tikai *irst mākat? ASV nevienam nekur nav jāvalkā maskas un sarkanajos štatos sporta pasākumi pie pilnām tribīnēm un viņiem ir vislabākie rādītāji. kovid cipari ir augšā ja testē vairāk. neesiet idioti jopcik. es izslimoju - 2 naktis bija slikti, pārējo laiku māju cēlu. dzertiet vitamīnus un ēdiet normāli un būs labi.
Tev 2 naktis, citam 2 mēneši un zārks.
, 2021-05-20 21:59, pirms 4 gadiem
Vai nevakcinētajiem būs iespēja skatīties no kādas gāzes kameras? Kas par diskrimināciju un cilvēktiesību pārkāpumu. Es netaisos vakcinēties un ļaut sev šo mēslu špricēt.
, 2021-05-20 22:00, pirms 4 gadiem
lēmums labs, bet izpildījums debīls, kādā sakarā tikai 14 dienas pēc otrās potes
, 2021-05-20 22:00, pirms 4 gadiem
ko viņi tur ņemās? būtu pagaidījuši, kad čempionāts beidzās, un tad mieīgi pieņēmuši gala lēmumu, ka drīkstēja apmeklēt un punkts!
, 2021-05-20 22:01, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Vai nevakcinētajiem būs iespēja skatīties no kādas gāzes kameras? Kas par diskrimināciju un cilvēktiesību pārkāpumu. Es netaisos vakcinēties un ļaut sev šo mēslu špricēt.
Ja tev nav tiesības tu nebrauc ar auto, bet tas nav cilvēktiesību pārkāpums, ka tev liek mācīties, lai atļautu braukt? uz spēlēm apmeklējums nav obligāts, gribi apmeklē, gribi nē.
, 2021-05-20 22:01, pirms 4 gadiem
objektiivais rakstīja: Kādi pētījumi? attaisi acis un ieslēdz TV, ļoti daudzi sporta pasākumi notiek ar skatītājiem. agrāk vai vēlāk tam būtu jānotiek un dotajā LV situācijā nav fundamentālas atšķirības 600, 700 vai 800 inficēto dienā. Nekādi pseido ierobežojumi jau sen nestrādā,labāk mēģināt kaut ko darīt un atgriezties pie normālas dzīves nevis tikai gaidīt kaut kādus brīnumus un vakcinācijas pieaugumu. Protams, šis ir tikai populistisks lēmums, bet citādi kaut kas jādara jau sen bija, varēja protams sākt ar treniņu atsākšanu bērniem iekštelpās, bet vismaz kaut kas iet uz pareizo pusi
Zini, es tavu domu gājienu saprotu, un to pieņemu, bet......
Es vienmēr esmu vairāk uzticējies visu jomu speciālistiem, tai skaitā zinātniekiem un mediķiem. Ja mūsu zinātnieki un mediķi saka, ka vel ir pāragri ļaut sabiedrībai pulcēties lielākos vai mazākos pasākumos, kamēr LV nebūs savakcinēti, vismaz, 40% sabiedrības, tad man nav argumentu, lai viņiem neticētu.
Saeima,viena tās daļa, šeit izvēlējās būt gudrākiem nekā zinātnieki un mediķi.
, 2021-05-20 22:02, pirms 4 gadiem
p.s. pēc būtības lēmums tāds jau arī ir - kamēr sagaidīsi 2. poti un 14 dienas, ledus jau būs nokausēts...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2021-05-20 22:08, pirms 4 gadiem
Zbis, tad jau varēšu iet uz hoķi.
Beidzot kāds labums būs no tās vakcīnas.
, 2021-05-20 22:08, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ...bet dažas politiskās partijas priekš 5. jūnija vēlēšanām bonusa punktus būs savākušas.
Ja JKP kaut ko gūs uz liberastu rēķina (A-par, progresīvie, vienotība), tad viss super. šie 3 ir nopietna kaite šajā valstī!
, 2021-05-20 22:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gan jau arī tavā pagalmā būs svētki, kad ar kļavaslapu, franku bomzi utt. varēsi padiskutēt par biksīšu novilkšanu utt.
Esi pacietīga!
Mani viņa nav aicinājusi!
, 2021-05-20 22:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja JKP kaut ko gūs uz liberastu rēķina (A-par, progresīvie, vienotība), tad viss super. šie 3 ir nopietna kaite šajā valstī!
Grāvraci, nerunā/neraksti par politiku, kur tu esi galīgs analfabēts.
, 2021-05-20 22:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Grāvraci, nerunā/neraksti par politiku, kur tu esi galīgs analfabēts.
Viņš ņem piemēru no tevis
, 2021-05-20 22:13, pirms 4 gadiem
hmm rakstīja: Tieši tā, Feldmans un JKP mēģina taisīt sev lētu PR - 'mēs izcīnījām terases, izcīnījām skatītājus PČ hokejā utt.', labi zinot, ka uz pašvaldības vēlēšanām tas var labi nostrādāt, bet, ja sanāks sjūdi (= saslimstība parauj uz augšu), nekādu atbildību jau neviens deputāts individuāli par to nenesīs. Varēs mazgāties svētā nevainībā un rādīt ar pirkstiem uz citu valstu pieredzi, 'ekspertiem' u.c. Tā teikt sūdu gadījumā visi citi būs vainīgi, ne viņi. Mēģina nosmelt KPV/Gobzema elektorātu.

Es tiešām ceru, ka viss būs ok un saslimstības rādītājus tas neieteikmēs. Bet jāpiekrīt Namejam, ka tagad jau visi visu gribēs vaļā, ja jau hokeja čempī drīkst pulcēties... Tas jau nu gan ne pie kā laba pagaidām nevar novest kamēr vakcinācijas aptvere Latvijā ir tik zema. Karoče besī šitās politiskās cīņas, kur pirmajās rindās tik pašlabuma meklētāji.
piekrītu!
, 2021-05-20 22:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, es tavu domu gājienu saprotu, un to pieņemu, bet......
Es vienmēr esmu vairāk uzticējies visu jomu speciālistiem, tai skaitā zinātniekiem un mediķiem. Ja mūsu zinātnieki un mediķi saka, ka vel ir pāragri ļaut sabiedrībai pulcēties lielākos vai mazākos pasākumos, kamēr LV nebūs savakcinēti, vismaz, 40% sabiedrības, tad man nav argumentu, lai viņiem neticētu.
Saeima,viena tās daļa, šeit izvēlējās būt gudrākiem nekā zinātnieki un mediķi.
Mūsu "ekspertiem'' ticēt arī nav prāta darbs. Visi mūsu vīrusa apkarošanas pasākumi balstās tikai uz vienu ciparu 14 dienu kumulitīvo rādītāju uz 100k iedzīvotājiem, bet tas ir pliks skaitlis ar kuru var viegli manipulēt, uztaisi vairāk testu rādītājs pieaug, samazini testu skaitu rādītājs krītās. Lai uzticētos ekspertiem, kas balstās tikai uz vienu ciparu sev izdevīgos intervālos nav nopietni, apskaties intervijas ar šiem kungiem, kad skaitļi krītas, tad klusē, kad skaitļi sāk pieaugt, tad nosauc nevis 2 nedēļu intervālā, bet sāk saukt nedēļas, 3 dienu intervālus vai salīdzina ar iepriekšējo dienu, kas neko vispār neizsaka. Kamēr "eksperti'' neiedomāsies izmantot kādus kompleksus rādītājus kaut vai inficēto % no testiem vai vecuma grupas no saslimušajiem vai gultu noslodzi vai kaut kādus reālus ciparus nevis izdomatu skaitli ar ko var viegli manipulēt, piemēram, paaugstinot testu apjomu, pieaugs arī inficēto skaits attiecīgi kumulitīvais rādījums.
, 2021-05-20 22:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Grāvraci, nerunā/neraksti par politiku, kur tu esi galīgs analfabēts.
Penzionār, ej kādu zeķi labāk uzadi.
, 2021-05-20 22:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!
JKP izlaida džinu no pudeles. Lai tik tagad pamēģina nelaist skatītājus kinoteātros, teātros, koncertos utt.
Diez kurš nesīs atbildību, ja pēc tā visa COVID-19 cipari būs atkal augšā?
Ak tu nabadziņš, ieslēdzies savā purčika dzīvoklī un nenāc ārā.
, 2021-05-20 22:18, pirms 4 gadiem
Kaut gan esmu vakcinēts ar abām devām un nu varu apmeklət spēles
Prāts tāds nemierīgs par šā lēmuma sekām kopumā
, 2021-05-20 22:20, pirms 4 gadiem
Vismaz nebūs tukšas tribīnes, žēl protams ka tikai nopotētajiem tādas privilēģijas
, 2021-05-20 22:26, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tas ir labi, ka būs skatītāji. Hokejistiem būs jautrāka spēlēšana. Ja viss noritēs labi, tad izstrādāto drošības protokolu varēs izmantot arī citu pasākumu rīkošanai. Apsveicu visus īstenos hokeja līdzjutējus ar šo priecīgo ziņu! Un pirms kārtējām vēlēšanām atceramies, ka to visu virzīja JKP
īstenībā skatītāju drīzāk nebūs- laiks, drošība, prasības, MK truša birojs vēl parazitēs laika zagļus, varbūr uz 1/2 fināliem, kur noteikti spēlēs KAZ- tā šamie runāja. Paldies LR Saeimai, ka atbalstīja vai izmantoja TAUTAS balsi, galvenais ka sadzirdēja. Labas !
, 2021-05-20 22:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, es tavu domu gājienu saprotu, un to pieņemu, bet......
Es vienmēr esmu vairāk uzticējies visu jomu speciālistiem, tai skaitā zinātniekiem un mediķiem. Ja mūsu zinātnieki un mediķi saka, ka vel ir pāragri ļaut sabiedrībai pulcēties lielākos vai mazākos pasākumos, kamēr LV nebūs savakcinēti, vismaz, 40% sabiedrības, tad man nav argumentu, lai viņiem neticētu.
Saeima,viena tās daļa, šeit izvēlējās būt gudrākiem nekā zinātnieki un mediķi.
Tač poh**. Galvenais ir hokejs, kuru daži simti apmeklēs. Drošība, veselība, piesardzība? Tpu, kam tas viss!
, 2021-05-20 22:26, pirms 4 gadiem
objektiivais rakstīja: Mūsu "ekspertiem'' ticēt arī nav prāta darbs. Visi mūsu vīrusa apkarošanas pasākumi balstās tikai uz vienu ciparu 14 dienu kumulitīvo rādītāju uz 100k iedzīvotājiem, bet tas ir pliks skaitlis ar kuru var viegli manipulēt, uztaisi vairāk testu rādītājs pieaug, samazini testu skaitu rādītājs krītās. Lai uzticētos ekspertiem, kas balstās tikai uz vienu ciparu sev izdevīgos intervālos nav nopietni, apskaties intervijas ar šiem kungiem, kad skaitļi krītas, tad klusē, kad skaitļi sāk pieaugt, tad nosauc nevis 2 nedēļu intervālā, bet sāk saukt nedēļas, 3 dienu intervālus vai salīdzina ar iepriekšējo dienu, kas neko vispār neizsaka. Kamēr "eksperti'' neiedomāsies izmantot kādus kompleksus rādītājus kaut vai inficēto % no testiem vai vecuma grupas no saslimušajiem vai gultu noslodzi vai kaut kādus reālus ciparus nevis izdomatu skaitli ar ko var viegli manipulēt, piemēram, paaugstinot testu apjomu, pieaugs arī inficēto skaits attiecīgi kumulitīvais rādījums.
Tā jau ir katra paša darīšana kam ticēt un kam neticēt, bet tas nenoliedz faktu, ka zinātnieki un mediķi strādā pēc visā pasaulē pieņemtām un atzītām metodēm, un atrodas patstāvīgā kontaktā ar citu valstu zinātniekiem un mediķiem.
, 2021-05-20 22:27, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tač poh**. Galvenais ir hokejs, kuru daži simti apmeklēs. Drošība, veselība, piesardzība? Tpu, kam tas viss!
Jā, to mēs ļoti labi varējām redzēt ASV pie Trampa, un tagad Indijā.
, 2021-05-20 22:28, pirms 4 gadiem
objektiivais rakstīja: uztaisi vairāk testu rādītājs pieaug, samazini testu skaitu rādītājs krītās.
Pats saprati, ko uzrakstīji?
, 2021-05-20 22:28, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tač poh**. Galvenais ir hokejs, kuru daži simti apmeklēs. Drošība, veselība, piesardzība? Tpu, kam tas viss!
Atkal tu te smirdi, vārguli! Atkal tevi jāpasūta uz vienu vietu? Tupais kovidhistēriķis
, 2021-05-20 22:29, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: īstenībā skatītāju drīzāk nebūs- laiks, drošība, prasības, MK truša birojs vēl parazitēs laika zagļus, varbūr uz 1/2 fināliem, kur noteikti spēlēs KAZ- tā šamie runāja. Paldies LR Saeimai, ka atbalstīja vai izmantoja TAUTAS balsi, galvenais ka sadzirdēja. Labas !
Pidriķi, beidz manipulēt ar vārdu TAUTA!
Piemēram, es tev neesmu deleģējis kaut ko spriedelēt manā vārdā.
, 2021-05-20 22:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, to mēs ļoti labi varējām redzēt ASV pie Trampa, un tagad Indijā.
Nav pat tik tālu un traģiski jāmeklē. Pirms gada aptuveni ap šo laiku laida vaļā visu, ko var. Rudens atnāca SKAISTS.
, 2021-05-20 22:31, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Atkal tu te smirdi, vārguli! Atkal tevi jāpasūta uz vienu vietu? Tupais kovidhistēriķis
Atnāc un pasaki to man sejā, cilvēk ar 6 klašu izglītību. Rīt būšu Rīgā.
, 2021-05-20 22:31, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Atnāc un pasaki to man sejā, cilvēk ar 6 klašu izglītību. Rīt būšu Rīgā.
Dod kontaktus
, 2021-05-20 22:32, pirms 4 gadiem
Lielākā problēma ar šo nav tas, ka tagad sauja cilvēku varēs aiziet uz hokeju. Lielākā problēma ir tā (ko - bāc nedomāju, ka man būs līdzīgs viedoklis ar Nameju), ka nebūs pamatojuma atteikt citiem, kas prasīs atvieglojumus, tajā skaitā tiem veikaliem, kas joprojām nestrādā, kino, operas, treniņi iekštelpās, solāriji, tetovēšanās saloni, lielāka pulcēšanās starp radiem, draugiem.
JKP ar ZZS un S palīdzību uztaisīja sev lielo PR. Tiesa visu to PR var forši sačakarēt. Un, kas ir sliktākais - kārtējo reizi pie viena pašķelt saviedrību.
, 2021-05-20 22:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pidriķi, beidz manipulēt ar vārdu TAUTA!
Piemēram, es tev neesmu deleģējis kaut ko spriedelēt manā vārdā.
Kāpēc ja politiķi to dara parasts sporta fans to nedrīkst?
, 2021-05-20 22:32, pirms 4 gadiem
saturīgs krīzes menedžments Latvijas valdības stilā, tāpat, kā ar skolām. Pirmdien sāk lemt, vai nākamnedeļ varēs mācīties klātienē, tad atliek lemšanu ik pa dienai, un gala lēmumu pieņem piektdienas ārkārtas sēdē īsi pirms pusnakts. Visi, kurus lēmums ietekmē, līdz pēdējam brīdim stresā - būs, nebūs. Jo neviens negrib pieņemt nepopulārus lēmumus. LAbprāt pieņemtu tikai tādus, kas vēlētājiem tīkami, bet ja nu tiem negatīvas sekas? Par tām arī atbildēt negribas. Tad nu lokās un grozās, bezmugurkaulaini memļaki. Beigās izbesījuši un nokaitinājuši visus.
, 2021-05-20 22:33, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Atnāc un pasaki to man sejā, cilvēk ar 6 klašu izglītību. Rīt būšu Rīgā.
Uz hoķi iesi?
, 2021-05-20 22:35, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tas ir labi, ka būs skatītāji. Hokejistiem būs jautrāka spēlēšana. Ja viss noritēs labi, tad izstrādāto drošības protokolu varēs izmantot arī citu pasākumu rīkošanai. Apsveicu visus īstenos hokeja līdzjutējus ar šo priecīgo ziņu! Un pirms kārtējām vēlēšanām atceramies, ka to visu virzīja JKP
Es parasti balsoju par tiem, kas kādu koncertu sarīko. Tagad skatīsimies, priekšplānā izvirzās JKP, bet ja kāds cits uzbliezīs kādu koncīti Lucavsalā, nebūs viegli izvēlēties!
, 2021-05-20 22:35, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Lielākā problēma ar šo nav tas, ka tagad sauja cilvēku varēs aiziet uz hokeju. Lielākā problēma ir tā (ko - bāc nedomāju, ka man būs līdzīgs viedoklis ar Nameju), ka nebūs pamatojuma atteikt citiem, kas prasīs atvieglojumus, tajā skaitā tiem veikaliem, kas joprojām nestrādā, kino, operas, treniņi iekštelpās, solāriji, tetovēšanās saloni, lielāka pulcēšanās starp radiem, draugiem.
JKP ar ZZS un S palīdzību uztaisīja sev lielo PR. Tiesa visu to PR var forši sačakarēt. Un, kas ir sliktākais - kārtējo reizi pie viena pašķelt saviedrību.
Beigsi idiotu tēlot? Tulīt vasara un lai cilvēki dzīvo un veikali strādā! Ja tev bail no vīrusa, tad bļaķ sēdi mājās un nekur neej! Punkts!
, 2021-05-20 22:36, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nav pat tik tālu un traģiski jāmeklē. Pirms gada aptuveni ap šo laiku laida vaļā visu, ko var. Rudens atnāca SKAISTS.
Tas gan bija stipri savādāks stāsts, jo rudenī COVID-19 otrais vilnis atnāca visur Eiropā. Diemžēl, bet mēs no tā nespējām izbeigt, un ka saka tie paši zinātnieki un mediķi, tad otrais epidēmijas vilnis vienmēr ir bijis spēcīgāks nekā pirmais, jo sabiedrība ir atslābusi pēc pirmā viļņa.
, 2021-05-20 22:36, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, to mēs ļoti labi varējām redzēt ASV pie Trampa, un tagad Indijā.
Tagad kad viņa vieta ir cilvēks kas domā ka ir rozā ponijs ir labāk?
, 2021-05-20 22:37, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Beigsi idiotu tēlot? Tulīt vasara un lai cilvēki dzīvo un veikali strādā! Ja tev bail no vīrusa, tad bļaķ sēdi mājās un nekur neej! Punkts!
Jā ar lasītprasmi tev ir tādas pašas problēmas, kā tavam elkam. Runa ir par to, ko jau vakar rakstīju - lai cik ļoti pats gribēju tribīnēs skatītājus un pats iet - ir prioritātes un ja, joprojām, ir jomas, kuras strādā minimāli vai nestrādā vispār - atļaut lielo tusiņu nav adekvāti. Šobrīd vienkārši jautājums - ko Saeima teiks, kad visu manis nosaukto jomu pārstāvji "gāzīsies iekšā" ar jautājumu - a nah mēs nevaram strādāt?
, 2021-05-20 22:37, pirms 4 gadiem
Nu psc, būtu agrāk zinājis, būtu kaut laizījis autobusu durvis, lai izslimotu to sūdu. Nu ne pa kam nesanāca saslimt, tagad jānožēlo, ka biju pārāk uzmanīgs. Suņurupuču bars 😡
, 2021-05-20 22:38, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Zbis, tad jau varēšu iet uz hoķi.
Beidzot kāds labums būs no tās vakcīnas.
Tiešām tas ir vienīgais labums, kuru tu vari izdomāt?
, 2021-05-20 22:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Dod kontaktus
Aizsūtīju DM.
, 2021-05-20 22:38, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jā ar lasītprasmi tev ir tādas pašas problēmas, kā tavam elkam. Runa ir par to, ko jau vakar rakstīju - lai cik ļoti pats gribēju tribīnēs skatītājus un pats iet - ir prioritātes un ja, joprojām, ir jomas, kuras strādā minimāli vai nestrādā vispār - atļaut lielo tusiņu nav adekvāti. Šobrīd vienkārši jautājums - ko Saeima teiks, kad visu manis nosaukto jomu pārstāvji "gāzīsies iekšā" ar jautājumu - a nah mēs nevaram strādāt?
Lai ļauj strādāt.
, 2021-05-20 22:38, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Kāpēc ja politiķi to dara parasts sporta fans to nedrīkst?
Banāls un nodrilēts jautājums-ja politiķi leks laukā pa logu, tad tu arī tā darīsi?
, 2021-05-20 22:39, pirms 4 gadiem
"Pēdējā brīža" valdība
, 2021-05-20 22:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas gan bija stipri savādāks stāsts, jo rudenī COVID-19 otrais vilnis atnāca visur Eiropā. Diemžēl, bet mēs no tā nespējām izbeigt, un ka saka tie paši zinātnieki un mediķi, tad otrais epidēmijas vilnis vienmēr ir bijis spēcīgāks nekā pirmais, jo sabiedrība ir atslābusi pēc pirmā viļņa.
Otrais vilnis būtu vājāks, ja neatslābtu nevis cilvēki bet valdība. Tā pati valdība, kas līdz pēdējam turēja robežas vaļā, muhļīja ciparus ar estiem un leišiem, lai tik ilgāk viņi nebūtu "sarkanie un dzeltenie", tā pati valdība, kas nočakarēja vakcīnu iepirkumu, kas sāka vērt visu vaļā tad, kad nebija nekādas skaidrības un, kurai nebija plāna a, nemaz nerunājot par b,c,d, 2. vilnim.
, 2021-05-20 22:40, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Uz hoķi iesi?
Nē. Nedomāju, ka ir īstais brīdis, kad to darīt. Es esmu ļooooti noilgojies pēc sporta un mākslas pasākumiem, tāpēc gribu, lai neatkārtojas pagājušais gads un vismaz rudenī mēs varam sākt visu baudīt.
, 2021-05-20 22:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gan jau arī tavā pagalmā būs svētki, kad ar kļavaslapu, franku bomzi utt. varēsi padiskutēt par biksīšu novilkšanu utt.
Esi pacietīga!
Šādi komentāri no tavas puses ir nevis uzbraucieni man, bet ļoti labi izgaismo tavu patieso "intelektualitāti"
, 2021-05-20 22:40, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Lai ļauj strādāt.
To bija jāļauj pirms šī. Tagad sanāk, kā man besī atkārtoties - "jūs esat badā - ēdiet kūkas"
, 2021-05-20 22:40, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Lielākā problēma ar šo nav tas, ka tagad sauja cilvēku varēs aiziet uz hokeju. Lielākā problēma ir tā (ko - bāc nedomāju, ka man būs līdzīgs viedoklis ar Nameju), ka nebūs pamatojuma atteikt citiem, kas prasīs atvieglojumus, tajā skaitā tiem veikaliem, kas joprojām nestrādā, kino, operas, treniņi iekštelpās, solāriji, tetovēšanās saloni, lielāka pulcēšanās starp radiem, draugiem.
JKP ar ZZS un S palīdzību uztaisīja sev lielo PR. Tiesa visu to PR var forši sačakarēt. Un, kas ir sliktākais - kārtējo reizi pie viena pašķelt saviedrību.
Tam jau sen bija jānotiek, tas bija tikai laika jautājus. Liela daļa ierobežojumu ir neloģiski un negodīgi pret vienu vai citu nozari. Hokejs jau nav katalizators, šī bumba sāka ripot jau iepriekš, sākot ar terasēm, grāmatnīcām, lielveikaliem utt. daļa cilvēku nav dumji un redz kas notiek citās valstīs, tāpec apturēt šo procesu nav iespējams
, 2021-05-20 22:41, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Aizsūtīju DM.
Baigais DM ar adresi uz kuru nākt, turklāt jau rītdien! Un neko vairāk
Davai dod savu tel. nr. es tev zvanu un vienojamies.
, 2021-05-20 22:42, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Otrais vilnis būtu vājāks, ja neatslābtu nevis cilvēki bet valdība. Tā pati valdība, kas līdz pēdējam turēja robežas vaļā, muhļīja ciparus ar estiem un leišiem, lai tik ilgāk viņi nebūtu "sarkanie un dzeltenie", tā pati valdība, kas nočakarēja vakcīnu iepirkumu, kas sāka vērt visu vaļā tad, kad nebija nekādas skaidrības un, kurai nebija plāna a, nemaz nerunājot par b,c,d, 2. vilnim.
Lai kā negribētos, bet šeit jāpiekrīt. Tā robežu atvēršana insta-ākstiem, kam sāpēja nenokļūt Maldivu salās vai hvz kur, izbesīja visvairāk. Un tāpēc pa lielam arī šeit cepiens. NEVIENS no mums (es tā domāju) negrib sēdēt mājās, bet diemžēl ir atsaldeņi, kurus var ierobežot tikai ar sodiem. Žēl, ka tā.
, 2021-05-20 22:43, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Šādi komentāri no tavas puses ir nevis uzbraucieni man, bet ļoti labi izgaismo tavu patieso "intelektualitāti"
Cilvēks tēlo no sevis tik ļoti gudrāku un pārāku par citiem, bet neprot pareizi izmantot vārdus "patstāvīgs" un "pastāvīgs". Galvenais ir - citus nosaukt par lumpeņiem, idiotiem, nejēgām. Riebīgs komentēšanas stils.
, 2021-05-20 22:43, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tagad kad viņa vieta ir cilvēks kas domā ka ir rozā ponijs ir labāk?
Par cik es Trampu vispār uzskatīju par idiotu, tad pavisam noteikti, ka jā. Ir labāk, kad pasaules lielāko valsti vada prognozējams politiķis, un nevis sociopāts, kur pie tam slimoja ar izteiktu narcisismu.
, 2021-05-20 22:43, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Šādi komentāri no tavas puses ir nevis uzbraucieni man, bet ļoti labi izgaismo tavu patieso "intelektualitāti"
Ja raktos Jungā un Freidā, tad tas attaino ne tikai "intelektu", bet arī viņa paša slēptās vēlmes. Vienīgais nezinu vai skolotājam un skolniekam, kādreiz gadījās tik īpatnējs īpatnis, kā Namejs.
, 2021-05-20 22:43, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To bija jāļauj pirms šī. Tagad sanāk, kā man besī atkārtoties - "jūs esat badā - ēdiet kūkas"
Bija jā. Nu tagad pēdējais brīdis.
, 2021-05-20 22:45, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Baigais DM ar adresi uz kuru nākt, turklāt jau rītdien! Un neko vairāk
Davai dod savu tel. nr. es tev zvanu un vienojamies.
KO vēl iedot? Bankas konta paroli? Es nedzīvoju Rīgā. Esmu tur tikai reizi nedēļā, pārējā laikā strādāju attālināti. Negribi, nenāc. Nav spiesta lieta.
, 2021-05-20 22:45, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Otrais vilnis būtu vājāks, ja neatslābtu nevis cilvēki bet valdība. Tā pati valdība, kas līdz pēdējam turēja robežas vaļā, muhļīja ciparus ar estiem un leišiem, lai tik ilgāk viņi nebūtu "sarkanie un dzeltenie", tā pati valdība, kas nočakarēja vakcīnu iepirkumu, kas sāka vērt visu vaļā tad, kad nebija nekādas skaidrības un, kurai nebija plāna a, nemaz nerunājot par b,c,d, 2. vilnim.
Tas viss nenoliedz faktu, ka sabiedrība arī bija atslābusi, un valdībai tai likt iespringt nemaz nebija tik vienkārši. Tikai un vienīgi ar dažādiem radikāliem mēriem. Ieskaitot komandantstundām.
, 2021-05-20 22:47, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: KO vēl iedot? Bankas konta paroli? Es nedzīvoju Rīgā. Esmu tur tikai reizi nedēļā, pārējā laikā strādāju attālināti. Negribi, nenāc. Nav spiesta lieta.
Kur dzīvo?
, 2021-05-20 22:47, pirms 4 gadiem
objektiivais rakstīja: Tam jau sen bija jānotiek, tas bija tikai laika jautājus. Liela daļa ierobežojumu ir neloģiski un negodīgi pret vienu vai citu nozari. Hokejs jau nav katalizators, šī bumba sāka ripot jau iepriekš, sākot ar terasēm, grāmatnīcām, lielveikaliem utt. daļa cilvēku nav dumji un redz kas notiek citās valstīs, tāpec apturēt šo procesu nav iespējams
Te var pastrīdēties. Citās valstīs strauji visu ver vaļā paralēli masveida vakcinācijai. Piemēram, ASV ierobežojumus štati parasti met nost, kad vakcinēti ar abām potēm (vai vienīgo JJ veidīgo vakcīnu gadījumā) 25-30% iedzīvotāju. Mums tik daudz ir tikai 1. vakcīna. Mēs gribam bez vakcinācijas. Un lidināties ļāvām vēl tad, kad citur tas bija fui, fui, fui. Un lielveikalu atvēršana - tā nav nekāda bumba, ņemot vērā cik jocīgā veidā tas tika darīts.
, 2021-05-20 22:47, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Šādi komentāri no tavas puses ir nevis uzbraucieni man, bet ļoti labi izgaismo tavu patieso "intelektualitāti"
Jā, tavs komentārs par mani už staroja no tavas intelektualitātes. Pat acis apžilba.
Uz ko uzprasījies to arī saņēmi, jo kā saka-liec mani mierā, un es likšu arī tev svētu mieru.
, 2021-05-20 22:48, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss nenoliedz faktu, ka sabiedrība arī bija atslābusi, un valdībai tai likt iespringt nemaz nebija tik vienkārši. Tikai un vienīgi ar dažādiem radikāliem mēriem. Ieskaitot komandantstundām.
kādu efektu deva komandantstundas? tiek kas satikās turpināja to darīt tikai naktī negāja mājās, bet palika uz vietas. Vienīgais labums, ka valsts nedaudz nopelnīja uz sodiem. Ps: atceļot šo ierobežojumu slimības līkne aizgāja uz leju nevis pieauga, tas ir rādītājs cik efektīvs mērs tas bija
, 2021-05-20 22:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss nenoliedz faktu, ka sabiedrība arī bija atslābusi, un valdībai tai likt iespringt nemaz nebija tik vienkārši. Tikai un vienīgi ar dažādiem radikāliem mēriem. Ieskaitot komandantstundām.
Kad ieviesa komandantstundu - jau bija pakaļā. Turklāt, ja tu domā, ka "brīvdienu vakaru mājsēde" bija dižs rādītāju uzlabotājs - piedod, bet tu esi naivs. Kas gribēja tusēt tāpat patusēja. Klubi, disenes u.c. līdzigas iestades arī bez komandanstundām tāpat bija ciet, izņemot dažus riskētājus. Valdība nokavēja pilnīgi visus sarkanos karogus gan attiecībā uz 2. viļņa tuvošanos, sākumu un vakcināciju.
, 2021-05-20 22:50, pirms 4 gadiem
Beidzot kāda pozitīva ziņa.
, 2021-05-20 22:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik es Trampu vispār uzskatīju par idiotu, tad pavisam noteikti, ka jā. Ir labāk, kad pasaules lielāko valsti vada prognozējams politiķis, un nevis sociopāts, kur pie tam slimoja ar izteiktu narcisismu.
Nezinu labāk ka vada dzīvs cilvēks , nevis nekromantu atdzivināts zombijs
, 2021-05-20 22:51, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Te var pastrīdēties. Citās valstīs strauji visu ver vaļā paralēli masveida vakcinācijai. Piemēram, ASV ierobežojumus štati parasti met nost, kad vakcinēti ar abām potēm (vai vienīgo JJ veidīgo vakcīnu gadījumā) 25-30% iedzīvotāju. Mums tik daudz ir tikai 1. vakcīna. Mēs gribam bez vakcinācijas. Un lidināties ļāvām vēl tad, kad citur tas bija fui, fui, fui. Un lielveikalu atvēršana - tā nav nekāda bumba, ņemot vērā cik jocīgā veidā tas tika darīts.
Bet cilvēki jau nav vainīgi, ka valdība nemākulīgi iepērk vakcīnas un kaut kādi antivakseri negrib potēties. Lai tie kas potējas sajūt vismaz kaut kādus bonusus. Hokejs, protams, ļoti populistisks solis un noteikti ne svarīgākais, lai uzlabotu kopējo sabiedrības noskaņojumu, bet nu vismaz kaut kas. Man jau vairāk interesē, kad kritīs valdība, jo strādāt mazākumā nav iespējams
, 2021-05-20 22:52, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kur dzīvo?
Jūrmalā
, 2021-05-20 22:52, pirms 4 gadiem
Par prezidenta iespējām likumu neizsludināt:

Satversme:

69. Valsts Prezidents izsludina Saeimā pieņemtos likumus ne agrāk kā desmitā dienā un ne vēlāk kā divdesmit pirmā dienā pēc to pieņemšanas. Likums stājas spēkā četrpadsmit dienas pēc izsludināšanas, ja likumā nav noteikts cits termiņš.

(23.09.2004. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 21.10.2004.)

70. Valsts Prezidents izsludina pieņemtos likumus šādā kārtā: «Saeima (resp. tauta) ir pieņēmusi un Valsts Prezidents izsludina šādu likumu: (likuma teksts)».

71. Desmit dienu laikā, skaitot no likuma pieņemšanas Saeimā, Valsts Prezidents motivētā rakstā Saeimas priekšsēdētājam var prasīt likuma otrreizēju caurlūkošanu. Ja Saeima likumu negroza, tad Valsts Prezidents otrreiz ierunas nevar celt.

(23.09.2004. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 21.10.2004.)

72. Valsts Prezidentam ir tiesības apturēt likuma publicēšanu uz diviem mēnešiem. Viņam likuma publicēšana ir jāaptur, ja to pieprasa ne mazāk kā viena trešā daļa Saeimas locekļu. Šīs tiesības Valsts Prezidents vai viena trešā daļa Saeimas locekļu var izlietot desmit dienu laikā, skaitot no likuma pieņemšanas Saeimā. Šādā kārtā apturētais likums nododams tautas nobalsošanai, ja to pieprasa ne mazāk kā viena desmitā daļa vēlētāju. Ja augšminēto divu mēnešu laikā šāds pieprasījums neienāk, tad pēc šī laika notecēšanas likums ir publicējams. Tautas nobalsošana tomēr nenotiek, ja Saeima vēlreiz balso par šo likumu un ja par tā pieņemšanu izsakās ne mazāk kā trīs ceturtdaļas no visiem deputātiem.

(23.09.2004. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 21.10.2004.)
, 2021-05-20 22:53, pirms 4 gadiem
adrock rakstīja: "Pēdējā brīža" valdība
Labāk vēlu nekā nekad.
, 2021-05-20 22:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik es Trampu vispār uzskatīju par idiotu, tad pavisam noteikti, ka jā. Ir labāk, kad pasaules lielāko valsti vada prognozējams politiķis, un nevis sociopāts, kur pie tam slimoja ar izteiktu narcisismu.
Pasaules bagātāko - iespējams. Lielāko - tā ir Krievija. Putins nav paredzams. Pēc iedzīvotājiem - Ķīna - nu ķīniešu komunists arī nav paredzams. Bija narciss sociopāts, tagad ir staigājošs mironis ar pedofīla nosliecēm un paredzamu standarta demokrātu politiku. Vai tas ir labāk - redzēsim pēc 3 gadiem. Šobrīd var pateikt - ja ne labāk, vismaz savādāk.
, 2021-05-20 22:56, pirms 4 gadiem
objektiivais rakstīja: Bet cilvēki jau nav vainīgi, ka valdība nemākulīgi iepērk vakcīnas un kaut kādi antivakseri negrib potēties. Lai tie kas potējas sajūt vismaz kaut kādus bonusus. Hokejs, protams, ļoti populistisks solis un noteikti ne svarīgākais, lai uzlabotu kopējo sabiedrības noskaņojumu, bet nu vismaz kaut kas. Man jau vairāk interesē, kad kritīs valdība, jo strādāt mazākumā nav iespējams
Valdība nekritīs, pārāk maz laika līdz nākamajām vēlēšanām, lai radītu haosu, it īpaši šajā situācijā, vismaz tik daudz arī destruktīvie saprot. Jautājums, cik cilvēki uzķersies atkal uz JKP vai KPV vai citiem marazmiem, kad pienāks laiks balsot.
, 2021-05-20 22:57, pirms 4 gadiem
objektiivais rakstīja: Bet cilvēki jau nav vainīgi, ka valdība nemākulīgi iepērk vakcīnas un kaut kādi antivakseri negrib potēties. Lai tie kas potējas sajūt vismaz kaut kādus bonusus. Hokejs, protams, ļoti populistisks solis un noteikti ne svarīgākais, lai uzlabotu kopējo sabiedrības noskaņojumu, bet nu vismaz kaut kas. Man jau vairāk interesē, kad kritīs valdība, jo strādāt mazākumā nav iespējams
Šī brīža valdība man šķiet, jau no MK izveides būtībā ir mazākuma valdība. Ja jau tik ilgi izvilka, izturēs līdz nākamajām vēlēšanām. Par bonusiem vakcinētajiem jau runāja - ja kolektīvs vakcinēts maskas nav jānēsā un tamlīdzīgas lietas. Šobrīd pamet burkānu nosacīti šaurai iedzīvotāju grupai (nē, es, protams, arī ļoti gribēju tikt uz čempi, jo īpaši pirms visiem sūda kovidiem), kas var beigties ar krahu - gribi vai negribi būš jāļauj gandrīz viss. Un tad Saeima ar JKP priekšgalā slēpsies aiz MK.
, 2021-05-20 22:58, pirms 4 gadiem
objektiivais rakstīja: kādu efektu deva komandantstundas? tiek kas satikās turpināja to darīt tikai naktī negāja mājās, bet palika uz vietas. Vienīgais labums, ka valsts nedaudz nopelnīja uz sodiem. Ps: atceļot šo ierobežojumu slimības līkne aizgāja uz leju nevis pieauga, tas ir rādītājs cik efektīvs mērs tas bija
Par cik LV ir ļoti liels tiesiskais nihilisms, tad komandantstundas tiešām nenesa gaidītos rezultātus. Kaut gan es patiešām starp saviem radiem un paziņām nezinu nevienu kurš to laikā būtu kaut kur baigi tusējis, vai slēpies. Tomēr, piemēram, tajā pašā Francijā un Čehijā komandantstundas deva pozitīvu efektu uz kopējo saslimstību.
, 2021-05-20 22:59, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šī brīža valdība man šķiet, jau no MK izveides būtībā ir mazākuma valdība. Ja jau tik ilgi izvilka, izturēs līdz nākamajām vēlēšanām. Par bonusiem vakcinētajiem jau runāja - ja kolektīvs vakcinēts maskas nav jānēsā un tamlīdzīgas lietas. Šobrīd pamet burkānu nosacīti šaurai iedzīvotāju grupai (nē, es, protams, arī ļoti gribēju tikt uz čempi, jo īpaši pirms visiem sūda kovidiem), kas var beigties ar krahu - gribi vai negribi būš jāļauj gandrīz viss. Un tad Saeima ar JKP priekšgalā slēpsies aiz MK.
Atbildi godīgi uz jautājumu, cik daudzos darba kolektīvos vispār kāds valkā maskas? Tikai nevajag saukt valsts darbavietas un tādas kur ir liela cilvēka plūsma no malas. Visur citur tā masku valkāšana izpaužas labākajā gadījumā turēt to uz zoda un ja kāds no malas atnāk, tad uzvilkt. Cilvēkiem jau sen nospļauties uz maskām
, 2021-05-20 23:01, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tavs komentārs par mani už staroja no tavas intelektualitātes. Pat acis apžilba.
Uz ko uzprasījies to arī saņēmi, jo kā saka-liec mani mierā, un es likšu arī tev svētu mieru.
vai es kur pārdzīvoju, tu tik raksti, ierādi visiem vietu, tev labi sanāk
, 2021-05-20 23:01, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Valdība nekritīs, pārāk maz laika līdz nākamajām vēlēšanām, lai radītu haosu, it īpaši šajā situācijā, vismaz tik daudz arī destruktīvie saprot. Jautājums, cik cilvēki uzķersies atkal uz JKP vai KPV vai citiem marazmiem, kad pienāks laiks balsot.
Daudzi. Ļoti, ļoti daudzi. Kas ilgāk seko tam, ko rakstu, zina, kur dzīvoju, bet baigi cenšos neizcelt. Manā pašvaldībā pie šprices ir NA un ZZS mikslis. Kā daudzkur pirms vēlēšanām sabūvēti objektu objektu, tiek blatots ar puspabeigtiem objektiem, bet lielākā daļa no viņiem ir glance bez praktiskuma. Un par ļoti lielu naudu. Taču liela sabiedrības daļa kaifo un priecājās - skaists centrs, laukos izlabotas pāris būdas, uzceltas pāris noderīgas būves vai nu par pielietojumam neadekvātu ciparu vai apšaubāmu kvalitāti, centrs "kā Eiropā", bet pilsētas nomale, nemaz nerunājot par lauku reģioniem tukši, bez lkabiekārtojuma, bedru bedrēs...
Tas pats būs arī te - pameta āķi un uzķersies gan daļa hokeja fanu (vienāhokeja fanu čatā jau lasīju frāzes - ka kpv,jkp un zzs ir partijas par kurām jābalso), gan daļa parasto - jo šīs partijas sanāks, kā pretspēks Kariņam un ierobeojumu graušanas pionieri
, 2021-05-20 23:02, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šī brīža valdība man šķiet, jau no MK izveides būtībā ir mazākuma valdība.
Un te ir tā problēma. Jo ienāca ar pompu 2 izteikti populistiskas partijas (no kurām viena jau ir mirusi), bet kaut kā kvorums bija jāsavāc. Es, godīgi sakot, domāju, ka labāk būtu tad Saskaņu paņēmuši vairākumam, bet tad atkal nacis... sorry... nacionāļi boikotētu.
, 2021-05-20 23:02, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Valdība nekritīs, pārāk maz laika līdz nākamajām vēlēšanām, lai radītu haosu, it īpaši šajā situācijā, vismaz tik daudz arī destruktīvie saprot. Jautājums, cik cilvēki uzķersies atkal uz JKP vai KPV vai citiem marazmiem, kad pienāks laiks balsot.
Saeimas deputāti taču saprot, ka ar šīs Saeimas sastāvu citu normālu valdību izveidot nav iespējams. Ja vien nepārkāpj pašu sludinātai sarkanai līnijai ņemt koalīcijā saskaņu.
Kas attiecās uz uzķeršanos uz populistiskiem solījumiem, tad tādu būs joprojām daudz, jo ir daļa sabiedrība, kura cer uz princi baltā zirgā, kurš atjās, izjās un aizjās.
, 2021-05-20 23:04, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Daudzi. Ļoti, ļoti daudzi. Kas ilgāk seko tam, ko rakstu, zina, kur dzīvoju, bet baigi cenšos neizcelt. Manā pašvaldībā pie šprices ir NA un ZZS mikslis. Kā daudzkur pirms vēlēšanām sabūvēti objektu objektu, tiek blatots ar puspabeigtiem objektiem, bet lielākā daļa no viņiem ir glance bez praktiskuma. Un par ļoti lielu naudu. Taču liela sabiedrības daļa kaifo un priecājās - skaists centrs, laukos izlabotas pāris būdas, uzceltas pāris noderīgas būves vai nu par pielietojumam neadekvātu ciparu vai apšaubāmu kvalitāti, centrs "kā Eiropā", bet pilsētas nomale, nemaz nerunājot par lauku reģioniem tukši, bez lkabiekārtojuma, bedru bedrēs...
Tas pats būs arī te - pameta āķi un uzķersies gan daļa hokeja fanu (vienāhokeja fanu čatā jau lasīju frāzes - ka kpv,jkp un zzs ir partijas par kurām jābalso), gan daļa parasto - jo šīs partijas sanāks, kā pretspēks Kariņam un ierobeojumu graušanas pionieri
True
, 2021-05-20 23:04, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Jūrmalā
Nav tālu, varu citu dienu nobraukt, ja jau tik ļoti vēlies, ka dzīvē citēju tev to ko šeit drukāju
, 2021-05-20 23:04, pirms 4 gadiem
Nu , ja spēles varēs apmeklēt skatītāji, tad gandrīz visus ierobežojumus vajadzētu atcelt.
, 2021-05-20 23:04, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vai es kur pārdzīvoju, tu tik raksti, ierādi visiem vietu, tev labi sanāk
Gribēju kaut ko atbildēt tikpat sarkastiskā stilā, bet......................labi, lai paliek!
, 2021-05-20 23:05, pirms 4 gadiem
objektiivais rakstīja: Atbildi godīgi uz jautājumu, cik daudzos darba kolektīvos vispār kāds valkā maskas? Tikai nevajag saukt valsts darbavietas un tādas kur ir liela cilvēka plūsma no malas. Visur citur tā masku valkāšana izpaužas labākajā gadījumā turēt to uz zoda un ja kāds no malas atnāk, tad uzvilkt. Cilvēkiem jau sen nospļauties uz maskām
Ļoti individuāls jautājums. Ir kur vispār nenēsā, ir zināma ražotne, kas nodarbina vairākus simtus darbinieku un no malas kopš covid tur ir ļoti maz cilvēku. Maskas ir obligātas un šobrīd nēsā aktīvāk kā 2. viļņa sākumā. un uz sejas nevis zoda. Sabiedriskajā - viss atkarīgs no kontroliera. Veikalā - jā tur tiešām redz atslābumu. Ja vienu brīdi lamaja par degunu vaļā, tagad atkal vienalga.
No personīgās pieredzes - beigsies covid maskas jānoglabā. Kad snieg sniegs vai līšt lietus un jāiet kājām noder lai seja nesalst
, 2021-05-20 23:07, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šī brīža valdība man šķiet, jau no MK izveides būtībā ir mazākuma valdība. Ja jau tik ilgi izvilka, izturēs līdz nākamajām vēlēšanām. Par bonusiem vakcinētajiem jau runāja - ja kolektīvs vakcinēts maskas nav jānēsā un tamlīdzīgas lietas. Šobrīd pamet burkānu nosacīti šaurai iedzīvotāju grupai (nē, es, protams, arī ļoti gribēju tikt uz čempi, jo īpaši pirms visiem sūda kovidiem), kas var beigties ar krahu - gribi vai negribi būš jāļauj gandrīz viss. Un tad Saeima ar JKP priekšgalā slēpsies aiz MK.
Ir pamats domāt, ka tu nezini, kas pēc definīcijas ir mazākuma valdība.
Cik no šī MK lēmumiem un normatīviem aktiem ir pieņemti ar opozīcijas atbalstu, jo koalīciju nav spējusi nodrošināt balsu vairākumu?
, 2021-05-20 23:08, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Un te ir tā problēma. Jo ienāca ar pompu 2 izteikti populistiskas partijas (no kurām viena jau ir mirusi), bet kaut kā kvorums bija jāsavāc. Es, godīgi sakot, domāju, ka labāk būtu tad Saskaņu paņēmuši vairākumam, bet tad atkal nacis... sorry... nacionāļi boikotētu.
Nu, JKP arī nevēlas sadarboties ar Saskaņu, un ne tikai NA.
, 2021-05-20 23:10, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, to mēs ļoti labi varējām redzēt ASV pie Trampa, un tagad Indijā.
Zināji, ka Indijā dzīvo vairāk nekā miljards cilvēku? Man šķiet, no nabadzības tur nomirst vairāk.
, 2021-05-20 23:11, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir pamats domāt, ka tu nezini, kas pēc definīcijas ir mazākuma valdība.
Cik no šī MK lēmumiem un normatīviem aktiem ir pieņemti ar opozīcijas atbalstu, jo koalīciju nav spējusi nodrošināt balsu vairākumu?
Mazākuma valdība ir valdība, kas nespēj nodrošināt pietiekamu kvorumu lēmuma pieņemšanai. Un jā, lai aŗī pēc definīcijas šī nav mazākuma valdība no sākuma to par tādu saucu no brīža, kad par premjeru iecēla Kariņu, kurš būtībā ir mazākā politiskā spēka pārstāvis. - pēc tam, kad abi populisti nolēca no trases. Jau tajā brīdī bija skaidrs, ka valdībai, lai kaut ko izlemtu, pieņemtu būs "jālavierē"
, 2021-05-20 23:12, pirms 4 gadiem
Fantastisks aizvaidznieks perevoščikoviem..trušiem rodžeriem..un 999 Namgejiem..baudiet..jūs sen to bijāt pelnījuši
, 2021-05-20 23:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, JKP arī nevēlas sadarboties ar Saskaņu, un ne tikai NA.
Jā, sorry. Aizmirsu par viņiem. Kas ironiski šī raksta sakarā.
, 2021-05-20 23:13, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ļoti individuāls jautājums. Ir kur vispār nenēsā, ir zināma ražotne, kas nodarbina vairākus simtus darbinieku un no malas kopš covid tur ir ļoti maz cilvēku. Maskas ir obligātas un šobrīd nēsā aktīvāk kā 2. viļņa sākumā. un uz sejas nevis zoda. Sabiedriskajā - viss atkarīgs no kontroliera. Veikalā - jā tur tiešām redz atslābumu. Ja vienu brīdi lamaja par degunu vaļā, tagad atkal vienalga.
No personīgās pieredzes - beigsies covid maskas jānoglabā. Kad snieg sniegs vai līšt lietus un jāiet kājām noder lai seja nesalst
Ķīnā un vairākās citās Āzijas valstīs kopš 2004. gada SARS epidēmijas masku nēsāšana ir normāla ikdiena, un viņi jau pasen nezin, kas tas ir vairums no mums zināmām vīrusa slimībām. Ieskaitot gripu. Plus pasargāšanās no lielpilsētu milzīgā izplūžu gāžu koncentrācijas.
, 2021-05-20 23:13, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tiešām tas ir vienīgais labums, kuru tu vari izdomāt?
Nosauc citus ievērības cienīgus.
Negulēšanu reanimācijā vari nepiesaukt. Nodrāzts pantiņš.
, 2021-05-20 23:14, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Jā, sorry. Aizmirsu par viņiem. Kas ironiski šī raksta sakarā.
Jā, tas tikai lieku reizi apliecināja, ka īstā politika notiek kuluāros, un nevis publiskā telpā.
, 2021-05-20 23:14, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nav tālu, varu citu dienu nobraukt, ja jau tik ļoti vēlies, ka dzīvē citēju tev to ko šeit drukāju
Īstenībā vairs jau negribu, jo saprotu, ka vienīgais, ko tu gribi, ir pad**sties. Sakarīga saruna droši vien nesanāks. Tikai, lūdzu, pievaldi mēli, pirms izsakies. Neesi rupjš, ja spēj.
, 2021-05-20 23:15, pirms 4 gadiem
Samanta briesmīgi nodziedāja, galīgi šķībi Netiks finālā.
, 2021-05-20 23:18, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Samanta briesmīgi nodziedāja, galīgi šķībi Netiks finālā.
viņa tā pat netiktu, sliktāku dziesmu bez melodijas grūti iedomāties
, 2021-05-20 23:19, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Samanta briesmīgi nodziedāja, galīgi šķībi Netiks finālā.
Šķībi gluži ne, bet skaļi un droši savu gabalu nobļāva.
, 2021-05-20 23:19, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Samanta briesmīgi nodziedāja, galīgi šķībi Netiks finālā.
Kaut kā pie dir..! Bet pupus parādīt varēja gan
, 2021-05-20 23:19, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kaut kā pie dir..! Bet pupus parādīt varēja gan
Prioritātes!
, 2021-05-20 23:20, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Lielākā problēma ar šo nav tas, ka tagad sauja cilvēku varēs aiziet uz hokeju. Lielākā problēma ir tā (ko - bāc nedomāju, ka man būs līdzīgs viedoklis ar Nameju), ka nebūs pamatojuma atteikt citiem, kas prasīs atvieglojumus, tajā skaitā tiem veikaliem, kas joprojām nestrādā, kino, operas, treniņi iekštelpās, solāriji, tetovēšanās saloni, lielāka pulcēšanās starp radiem, draugiem.
JKP ar ZZS un S palīdzību uztaisīja sev lielo PR. Tiesa visu to PR var forši sačakarēt. Un, kas ir sliktākais - kārtējo reizi pie viena pašķelt saviedrību.
Treniņus iekštelpās līdz 20 jau atgrieza uz tiem pašiem noteikumiem (vakcinētie un izslimojušie)
, 2021-05-20 23:21, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: Prioritātes!
Nu kas ir labāk skatīties uz pupiem vai klausīties to šausmīgo brēkšanu??? Es, starp citu, tikko pamodos
, 2021-05-20 23:22, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: viņa tā pat netiktu, sliktāku dziesmu bez melodijas grūti iedomāties
Daudziem jau tagad ir tādas dziesmas, bat citiem vismaz ir kaut kāda horeogrāfija un šovs.
, 2021-05-20 23:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ķīnā un vairākās citās Āzijas valstīs kopš 2004. gada SARS epidēmijas masku nēsāšana ir normāla ikdiena, un viņi jau pasen nezin, kas tas ir vairums no mums zināmām vīrusa slimībām. Ieskaitot gripu. Plus pasargāšanās no lielpilsētu milzīgā izplūžu gāžu koncentrācijas.
https://www.globaltimes.cn/content/...
Kaut kā ķīnieši paši savās ziņās 2020. gadā par 2019. gadu un gripu rakstīja ko citu, ka Ķīnā bijusi gripas epidēmija ar 1.7 miljoniem keisu pirmajos 5 gada mēnešos. Namej, savas angļu valodas vai skaitļu sapratnes prasmes labi apliecināji stāstot, ka ASV ir 300 miljoni potēto. Pamācies drusku vairāk.
, 2021-05-20 23:23, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mazākuma valdība ir valdība, kas nespēj nodrošināt pietiekamu kvorumu lēmuma pieņemšanai. Un jā, lai aŗī pēc definīcijas šī nav mazākuma valdība no sākuma to par tādu saucu no brīža, kad par premjeru iecēla Kariņu, kurš būtībā ir mazākā politiskā spēka pārstāvis. - pēc tam, kad abi populisti nolēca no trases. Jau tajā brīdī bija skaidrs, ka valdībai, lai kaut ko izlemtu, pieņemtu būs "jālavierē"
Nezinu ko tu esi tur izdomājis, bet šī valdība ne ar vienu pazīmi neatbilst mazākuma valdībai, jo viss notiek koalīcijas līguma ietvaros, tai skaitā ministru amatu sadalījums, un nav svarīgi cik lielu partiju pārstāv premjers. Tā pat visu izlemj koalīcija.
, 2021-05-20 23:25, pirms 4 gadiem
Es ar burtu un kļavulapu nobalsojām par Sanmarīno un Flo Ridu.
, 2021-05-20 23:26, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tas ir labi, ka būs skatītāji. Hokejistiem būs jautrāka spēlēšana. Ja viss noritēs labi, tad izstrādāto drošības protokolu varēs izmantot arī citu pasākumu rīkošanai. Apsveicu visus īstenos hokeja līdzjutējus ar šo priecīgo ziņu! Un pirms kārtējām vēlēšanām atceramies, ka to visu virzīja JKP
Kādi tur sūdaini drošības protokoli? Tā no sākta gala ir vienkārša laimes spēle. Ko dod tas pilnais vakcīnas cikls, ja vīruss tāpat var pielipt un to tāpat var nodot? Ja kāds tur ik pēc 10 minūtēm tīrīs visas halles virsmas, varbūt šis iziet cauri, bet citādi tūlīt atkal būs augšā cipari.
, 2021-05-20 23:28, pirms 4 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=6US... / TELEX BELGIUM Neurovision '1980/ 3-rd place https://www.youtube.com/watch?v=6USa0zUMmqIhttps://www.youtube.com/watch?v=6USa0zUMmqI
, 2021-05-20 23:28, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Daudzi. Ļoti, ļoti daudzi. Kas ilgāk seko tam, ko rakstu, zina, kur dzīvoju, bet baigi cenšos neizcelt. Manā pašvaldībā pie šprices ir NA un ZZS mikslis. Kā daudzkur pirms vēlēšanām sabūvēti objektu objektu, tiek blatots ar puspabeigtiem objektiem, bet lielākā daļa no viņiem ir glance bez praktiskuma. Un par ļoti lielu naudu. Taču liela sabiedrības daļa kaifo un priecājās - skaists centrs, laukos izlabotas pāris būdas, uzceltas pāris noderīgas būves vai nu par pielietojumam neadekvātu ciparu vai apšaubāmu kvalitāti, centrs "kā Eiropā", bet pilsētas nomale, nemaz nerunājot par lauku reģioniem tukši, bez lkabiekārtojuma, bedru bedrēs...
Tas pats būs arī te - pameta āķi un uzķersies gan daļa hokeja fanu (vienāhokeja fanu čatā jau lasīju frāzes - ka kpv,jkp un zzs ir partijas par kurām jābalso), gan daļa parasto - jo šīs partijas sanāks, kā pretspēks Kariņam un ierobeojumu graušanas pionieri
problēma ir tajā, ka esam ārkārtīgi materiālistiski, citu ar banāniņu nopirksi, citam vajadzēs visu plantāciju, bet lielākā daļa šo vērtību tur pāri visam un no tā arī mums tāda pārvaldība.
, 2021-05-20 23:29, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: https://www.globaltimes.cn/content/...
Kaut kā ķīnieši paši savās ziņās 2020. gadā par 2019. gadu un gripu rakstīja ko citu, ka Ķīnā bijusi gripas epidēmija ar 1.7 miljoniem keisu pirmajos 5 gada mēnešos. Namej, savas angļu valodas vai skaitļu sapratnes prasmes labi apliecināji stāstot, ka ASV ir 300 miljoni potēto. Pamācies drusku vairāk.
Es vadījos nevis pēc internetā rakstītā, bet pēc pēc paziņas teiktā, kura jau padsmit gadus dzīvo Ķīnā. Nav pamata domāt, ka viņa to būtu izzīdusi no pirksta.
Par tiem 300, ar vismaz vienu potētiem, zināmā mērā pagrābu no zila gaisa, jo atcerējos, ka pirms mēneša pavisam oficiāli bija 200. Pieļāvu, ka tagad jau varētu būt tuvu pie šiem 300. Varbūt esmu +/- par dažiem desmitiem kļūdījies.
, 2021-05-20 23:30, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: problēma ir tajā, ka esam ārkārtīgi materiālistiski, citu ar banāniņu nopirksi, citam vajadzēs visu plantāciju, bet lielākā daļa šo vērtību tur pāri visam un no tā arī mums tāda pārvaldība.
Es atkal teikšu - pārāk mīlam ar aci un sirdi nevis prātu. Atliek uzbliezt kaut ko smuku, nostāstīt skaistu runu, uztaisīt koncertu vai ko tādu -vecie grēki vai krietni svarīgākās, bet nepadarītās lietas piemirstas.
, 2021-05-20 23:30, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Daudziem jau tagad ir tādas dziesmas, bat citiem vismaz ir kaut kāda horeogrāfija un šovs.
Kā - vai tad ar ''BLĀĀĀĀĀD MŪŪŪN IS RĀĀĀĀISIIING'' vairs nepietiek?
, 2021-05-20 23:31, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kaut kā pie dir..! Bet pupus parādīt varēja gan
tev tur pupu rādītājas trūkst? tāda sajūta, ka kovids tiešām ir pmatīgu robu mākslinieku finansēs iecirtis - nepietiek nabaga maičām naudiņas lupatiņām, ar ko piesegties
, 2021-05-20 23:32, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es ar burtu un kļavulapu nobalsojām par Sanmarīno un Flo Ridu.
Es par EST, GEO, BUL un FIN, bet 1.pusfinālā bija dziesmas, kas man patika labāk.
, 2021-05-20 23:33, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vadījos nevis pēc internetā rakstītā, bet pēc pēc paziņas teiktā, kurš jau padsmit gadus dzīvo Ķīnā. Nav pamata domāt, ka viņa to būtu izzīdusi no pirksta.
Par tiem 300, ar vismaz vienu potētiem, zināmā mērā pagrābu no zila gaisa, jo atcerējos, ka pirms mēneša pavisam oficiāli bija 200. Pieļāvu, ka tagad jau varētu būt tuvu pie šiem 300. Varbūt esmu +/- par dažiem desmitiem kļūdījies.
Es vairāk ticēšu Ķīnas medijiem, kas zinot, kas ir Ķīna nestāstīs, ka bija sūdi, ja sūdu nebija.
Un es tev pie tā raksta atbildēju. 274 miljoni vakcīnu kopumā,vispār iešpricētas aprēķinot kopā 1. un 2. vakcīnu no kurām uz to brīdi 158vienu vakcīnu, 124 miljoni ar abām vakcīnām/vienīgo vajadzīgo (apmēram 37% asv iedzīvotāju) Tava versija 300 miljoni ar 1 vakcīnu - sanāktu, ka viena vakcīna ir apmēram 90% ASV iedzīvotāju. Tā kā kļūdījies nevis par dažiem desmitiem bet "tikai" 140 miljoniem
, 2021-05-20 23:33, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tev tur pupu rādītājas trūkst? tāda sajūta, ka kovids tiešām ir pmatīgu robu māksliniekku finansēs iecirtis - nepietiek nabaga maičām naudiņas lupatiņām, ar ko piesegties
Nebija jautur baigi daudz tādas vaaaauuuuu
, 2021-05-20 23:36, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Es par EST, GEO, BUL un FIN, bet 1.pusfinālā bija dziesmas, kas man patika labāk.
Somi man ar likās tā nekas uz pārējo dziesmu fona.
, 2021-05-20 23:37, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es vairāk ticēšu Ķīnas medijiem, kas zinot, kas ir Ķīna nestāstīs, ka bija sūdi, ja sūdu nebija.
Un es tev pie tā raksta atbildēju. 274 miljoni vakcīnu kopumā,vispār iešpricētas aprēķinot kopā 1. un 2. vakcīnu no kurām uz to brīdi 158vienu vakcīnu, 124 miljoni ar abām vakcīnām/vienīgo vajadzīgo (apmēram 37% asv iedzīvotāju) Tava versija 300 miljoni ar 1 vakcīnu - sanāktu, ka viena vakcīna ir apmēram 90% ASV iedzīvotāju. Tā kā kļūdījies nevis par dažiem desmitiem bet "tikai" 140 miljoniem
Kā tad! Viņa taču zin, ka es esmu Ķīnas izlūkdienestu aģents.
Nē, es zinu, ka uz Baidena prezidentūras 100 dienām bija 200 cilvēki ar pirmo poti, un par to runāja daudzi ASV, un ne tikai, mēdiji. Ar uzsvaru uz to, ka Baidens uz 100 dienām bija solījis 100 vakcinētos, bet realitātē sanāca dubultā.
, 2021-05-20 23:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad! Viņa taču zin, ka es esmu Ķīnas izlūkdienestu aģents.
Nē, es zinu, ka uz Baidena prezidentūras 100 dienām bija 200 cilvēki ar pirmo poti, un par to runāja daudzi ASV, un ne tikai, mēdiji. Ar uzsvaru uz to, ka Baidens uz 100 dienām bija solījis 100 vakcinētos, bet realitātē sanāca dubultā.
https://ourworldindata.org/covid-va...
Amerikas Savienotās ValstisAmerikas Savienotās Valstis
Izmantotās devas 277 milj.
Pilnībā vakcinēti125 milj.
Pilnībā vakcinētie iedzīvotāji, 38,2%%

In the U.S., 279 million doses have been given so far. In the last week, an average of 1.83 million doses per day were administered.
https://www.bloomberg.com/graphics/...
https://covid.cdc.gov/covid-data-tr...
Atkarībā no dienas atšķirības par 1-2 miljoniem. Tie gandrīz 280 miljoni ir devas nevis cilvēki ar vienu vakcīnu.
, 2021-05-20 23:41, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Somi man ar likās tā nekas uz pārējo dziesmu fona.
Somi šķiet šī pusfināla ja ne labākie, tad vieni no!
, 2021-05-20 23:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: https://ourworldindata.org/covid-va...
Amerikas Savienotās ValstisAmerikas Savienotās Valstis
Izmantotās devas 277 milj.
Pilnībā vakcinēti125 milj.
Pilnībā vakcinētie iedzīvotāji, 38,2%%

In the U.S., 279 million doses have been given so far. In the last week, an average of 1.83 million doses per day were administered.
https://www.bloomberg.com/graphics/...
https://covid.cdc.gov/covid-data-tr...
Atkarībā no dienas atšķirības par 1-2 miljoniem. Tie gandrīz 280 miljoni ir devas nevis cilvēki ar vienu vakcīnu.
Izmantotās devas 277 milj.
Tad jau ļoti kļūdījies neesmu. Tikai par 23 miljoniem.
, 2021-05-20 23:45, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nebija jautur baigi daudz tādas vaaaauuuuu
p*rnhub, vai kāda cita no neskaitāmajām jaukajām interneta vietnēm, dārgais Jāni.

p.s. beidzot arī man bija kur piesiet acis, tas dejotājs bija īsts "murrr!"
, 2021-05-20 23:45, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad! Viņa taču zin, ka es esmu Ķīnas izlūkdienestu aģents.
Nē, es zinu, ka uz Baidena prezidentūras 100 dienām bija 200 cilvēki ar pirmo poti, un par to runāja daudzi ASV, un ne tikai, mēdiji. Ar uzsvaru uz to, ka Baidens uz 100 dienām bija solījis 100 vakcinētos, bet realitātē sanāca dubultā.
CDC ja kas ir ASV Veselības ministrijas analoga uzturēta mājaslapa. Tā kā es ticēšu viņu statistikai un tam ka 1 vakcīna arī tagad pēc baidena 100 dienas ir 160 nevis 300 miljoniem.
, 2021-05-20 23:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad! Viņa taču zin, ka es esmu Ķīnas izlūkdienestu aģents.
Nē, es zinu, ka uz Baidena prezidentūras 100 dienām bija 200 cilvēki ar pirmo poti, un par to runāja daudzi ASV, un ne tikai, mēdiji. Ar uzsvaru uz to, ka Baidens uz 100 dienām bija solījis 100 vakcinētos, bet realitātē sanāca dubultā.
Ko jūs tur ņematies ar pārējo pasauli? Lai tie tur paši tiek/netiek galā. Šis lēmums būs katalizators jaunām debīlām idejām, kuras pareizie cilvēki mierīgi varēs izlobēt. Skaties, ka pēc čempja netiks atdzīvināts mironis, kuram vajadzēja nomirt dabīgā navē-spēļu zāles. "Vakcinētie" varēs griezt automātus šaurās, piesmēķētās telpās uz pilnu likmi. Tas tikai viens no piemēriem.
, 2021-05-20 23:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izmantotās devas 277 milj.
Tad jau ļoti kļūdījies neesmu. Tikai par 23 miljoniem.
Tu nesaproti atšķirību? Tu tikko rakstīji, ka vairāk kā 200 miljoni ir cilvēki ar vismaz 1 vakcīnu.
"Nē, es zinu, ka uz Baidena prezidentūras 100 dienām bija 200 cilvēki ar pirmo poti, un par to runāja daudzi ASV, un ne tikai, mēdiji. Ar uzsvaru uz to, ka Baidens uz 100 dienām bija solījis 100 vakcinētos, bet realitātē sanāca dubultā."

273 ir kopējais izmantoto vakcīnu skaits rēķinot kopā tos, kam ir 1 vakcīna un abas vakcīnas. 1 vakcīnu atkarībā no materialiem saņēmuši 158 - 160 miljoni
Sēdies, nesekmīgs.
, 2021-05-20 23:48, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Somi man ar likās tā nekas uz pārējo dziesmu fona.
Islande, Portugāle, Bulgāriete, Somi, tiem vajadzētu būt finālā, par pārējiem paralēli, protams, ceru, ka mūsējā ar tiks, viņa noteikti var labāk, klips man ļoti patika, ritmi labi, dzīvais bija reizes desmit mazāk labs.
, 2021-05-20 23:48, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: CDC ja kas ir ASV Veselības ministrijas analoga uzturēta mājaslapa. Tā kā es ticēšu viņu statistikai un tam ka 1 vakcīna arī tagad pēc baidena 100 dienas ir 160 nevis 300 miljoniem.
Pats iekopē, ka pirmo vakcīnu ir saņēmuši 277 miljoni, un pēc tam raksti, ka 160?
Tev viss ir Ok?
, 2021-05-20 23:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad! Viņa taču zin, ka es esmu Ķīnas izlūkdienestu aģents.
Nē, es zinu, ka uz Baidena prezidentūras 100 dienām bija 200 cilvēki ar pirmo poti, un par to runāja daudzi ASV, un ne tikai, mēdiji. Ar uzsvaru uz to, ka Baidens uz 100 dienām bija solījis 100 vakcinētos, bet realitātē sanāca dubultā.
Viņš arī solija strādat tik pat apzinīga kā tad kad bija senators 1860 gadā
, 2021-05-20 23:50, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Islande, Portugāle, Bulgāriete, Somi, tiem vajadzētu būt finālā, par pārējiem paralēli, protams, ceru, ka mūsējā ar tiks, viņa noteikti var labāk, klips man ļoti patika, ritmi labi, dzīvais bija reizes desmit mazāk labs.
Nobalsoji?
, 2021-05-20 23:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pats iekopē, ka pirmo vakcīnu ir saņēmuši 277 miljoni, un pēc tam raksti, ka 160?
Tev viss ir Ok?
Izmantotās devas nav 1. vakcīna. Izmantotās devas ir kopējais izmantoto vakcīnu skaits -1. vakcīna + 2. vakcīna + JJ tipa vakcīnas. Visas kopa.
Tev tiešām ir jāmācās lasīt, jo to esmu paspējis atkārtot 3 reizes un joprojām nesaproti.
, 2021-05-20 23:50, pirms 4 gadiem
arch122 rakstīja: Ko jūs tur ņematies ar pārējo pasauli? Lai tie tur paši tiek/netiek galā. Šis lēmums būs katalizators jaunām debīlām idejām, kuras pareizie cilvēki mierīgi varēs izlobēt. Skaties, ka pēc čempja netiks atdzīvināts mironis, kuram vajadzēja nomirt dabīgā navē-spēļu zāles. "Vakcinētie" varēs griezt automātus šaurās, piesmēķētās telpās uz pilnu likmi. Tas tikai viens no piemēriem.
Es taču jau rakstīju savā pirmajā komentārā- Saeima ir izlaidusi džinu no pudeles. Tagad visi pasākumi pieprasīs skatītājus zālē. Lai tik viņiem kāds pamēģina atteikt, ja tāds spēcīgs precedents radīts.
, 2021-05-20 23:52, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Viņš arī solija strādat tik pat apzinīga kā tad kad bija senators 1860 gadā
Ja pareizi saprotu, tad tev nekad nav iznācis pārteikties?
Jauki! Man gan gana bieži tas izdodas, un pie tam tā, ka pašam ļoti smiekli nāk.
, 2021-05-20 23:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pareizi saprotu, tad tev nekad nav iznācis pārteikties?
Jauki! Man gan gana bieži tas izdodas, un pie tam tā, ka pašam ļoti smiekli nāk.
ja tas ir vienu reizi viss ir okei . Bet ja tas ir katrā otrajā teikumā tad nē .
, 2021-05-20 23:55, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nobalsoji?
godīgi pateikšu, neatceros, ka jebkad būtu par kko balsojusi, šī reize nebija izņēmums.
, 2021-05-20 23:56, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Izmantotās devas nav 1. vakcīna. Izmantotās devas ir kopējais izmantoto vakcīnu skaits -1. vakcīna + 2. vakcīna + JJ tipa vakcīnas. Visas kopa.
Tev tiešām ir jāmācās lasīt, jo to esmu paspējis atkārtot 3 reizes un joprojām nesaproti.
Nezinu ko tu atkal tur esi izštukojis, bet pavisam noteikti zinu, ka mana pirmā vakcīna bija viena deva un nekādi savādāk.
Un ja ASV ir izmantotas 277 miljoni devu, tad tas nozīmē, ka pirmo poti ir saņēmuši 277 miljoni amerikāņu, un nekādi savādāk.
, 2021-05-20 23:58, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: godīgi pateikšu, neatceros, ka jebkad būtu par kko balsojusi, šī reize nebija izņēmums.
Es laikam vienreiz nobalsoju, bet tas bija pirms padsmit gadiem. Netaceros precīzu gadu un valsti, bet kaut kā liekas, ka balsoju kaut kad.
, 2021-05-20 23:58, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: ja tas ir vienu reizi viss ir okei . Bet ja tas ir katrā otrajā teikumā tad nē .
Ne tuvu neesmu tāds angļu, amerikāņu dialekta, valodas eksperts, lai par to spriestu. Tomēr zinu jaunus cilvēkus, kuri arī regulāri pārsakās latviski, un neuzskatu, ka tas ir kaut kas traģisks.
, 2021-05-20 23:59, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es taču jau rakstīju savā pirmajā komentārā- Saeima ir izlaidusi džinu no pudeles. Tagad visi pasākumi pieprasīs skatītājus zālē. Lai tik viņiem kāds pamēģina atteikt, ja tāds spēcīgs precedents radīts.
Es nezinu vai es savā ģerevņā esmu iestrēdzis informatīvajā telpā, bet vai jau no paša sākuma nebija sludināts, ka arā svaigā gaisā ir krietni grūtāk inficēties? Tas tagad vairs nav aktuāli?
, 2021-05-21 00:01, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu ko tu atkal tur esi izštukojis, bet pavisam noteikti zinu, ka mana pirmā vakcīna bija viena deva un nekādi savādāk.
Un ja ASV ir izmantotas 277 miljoni devu, tad tas nozīmē, ka pirmo poti ir saņēmuši 277 miljoni amerikāņu, un nekādi savādāk.
1 vakcīna ir 1 deva. Ar pirmo vakcīnu tu saņem 1 devu, ar otro vakcīnu tu saņem otro devu. 277 miljoni devas nozīmē kopējo devu skaitu - visas devas, ko saņem no 1. vakcīnas, visas devas, ko saņem no 2. vakcīnas un visas devas, ko saņem no JJ tipa vakcīnām - tādām, kam ir tikai 1 deva.
Priekš īpašiem čuģikiem, kā tu kopēts no ASV valdības lapas
At Least One Dose 160 177 820
Fully Vaccinated 126 605 166
https://covid.cdc.gov/covid-data-tr...
Tev neliekas, ka ja 277 miloni būtu saņemuši 1. poti, kas it 90% amerikāņu būtu pilnas ziņas?
, 2021-05-21 00:01, pirms 4 gadiem
arch122 rakstīja: Es nezinu vai es savā ģerevņā esmu iestrēdzis informatīvajā telpā, bet vai jau no paša sākuma nebija sludināts, ka arā svaigā gaisā ir krietni grūtāk inficēties? Tas tagad vairs nav aktuāli?
Jā, to mūsu dakteri visu laiku apgalvo. Nezinu nekādas izmaiņas šai jautājumā.
, 2021-05-21 00:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne tuvu neesmu tāds angļu, amerikāņu dialekta, eksperts, lai par to spriestu. Tomēr zinu jaunus cilvēkus, kuri arī regulāri pārsakās latviski, un neuzskatu, ka tas ir kaut kas traģisks.
Ja tas būtu kaut kas kas viņam no jaunības ir bijis tad vēl tā . Bet tas ir kaut kas jauns kas progresē pēdējā laikā . Ja cilvēks nevar no lapiņas nolasīt divus teikumus bez kļūdām , nu nevar viņš būt prezidents.
, 2021-05-21 00:04, pirms 4 gadiem
Balkān-vīzija uzvar!
, 2021-05-21 00:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu ko tu atkal tur esi izštukojis, bet pavisam noteikti zinu, ka mana pirmā vakcīna bija viena deva un nekādi savādāk.
Un ja ASV ir izmantotas 277 miljoni devu, tad tas nozīmē, ka pirmo poti ir saņēmuši 277 miljoni amerikāņu, un nekādi savādāk.
Vēl. Ja tu no tā, ka tev pateica, ka tu saņem devu, izspriedi, ka deva ir pirmā vakcīna. Ja tev dakteris pasaka, ka zāļu deva ir 1 tablete - tu izdzer to tableti un vairs to nedzer? Viss pārējo paciņu aptieciņā, līdz nākamajai slimošanai? Jeb tomēr saproti, ka 1 deva ir vienreizējs pasākums? UN vārds total nozīmē kopējais - tātad kopējais devu skaits. Ja būtu total first doses - tad būtu kopējais 1. devu skaits.
, 2021-05-21 00:09, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nosauc citus ievērības cienīgus.
Negulēšanu reanimācijā vari nepiesaukt. Nodrāzts pantiņš.
Nesaslimt. Ar/bez reanimācijas, tas kā kuram. Gada laikā jau palēnām sarodas arvien vairāk zināmu cilvēku, kas šito saķēruši, vienai, piemēram, pusgadu vēl pēc tam pagrūti ar riteni braukt, elpas trūkst, kaut arī pati saslimšana it kā nelikās tik smaga.

Starp citu, nu jau 10 dienas riņķī, kā saslimis viens zināms netālu dzīvojošs +/- 60gadīgs krievs, kurš vispār teica, ka kovids neeksistējot 5 dienas pēc šamā dzimenes, tur bij normāls tusiņš.
Vēl ātros izsauca, ķipa pavisam sūdīgi, a ātrie pateica, ka tev tak tur nekas tik traks vēl nav, citiem daudz sliktāk. Bet nu redzēs, cerams, ka būs ok, tā jau norm čuvaks patiesībā.
, 2021-05-21 00:09, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 1 vakcīna ir 1 deva. Ar pirmo vakcīnu tu saņem 1 devu, ar otro vakcīnu tu saņem otro devu. 277 miljoni devas nozīmē kopējo devu skaitu - visas devas, ko saņem no 1. vakcīnas, visas devas, ko saņem no 2. vakcīnas un visas devas, ko saņem no JJ tipa vakcīnām - tādām, kam ir tikai 1 deva.
Priekš īpašiem čuģikiem, kā tu kopēts no ASV valdības lapas
At Least One Dose 160 177 820
Fully Vaccinated 126 605 166
https://covid.cdc.gov/covid-data-tr...
Tev neliekas, ka ja 277 miloni būtu saņemuši 1. poti, kas it 90% amerikāņu būtu pilnas ziņas?
Atgādinu, ka es rakstīju par tiem 300, faktiski 277, kontekstā ar vienas devas saņemšanu, un nesaprotu kādā rakā tu no šiem vienu devu saņēmušajiem nodali tos, kuri ir saņēmuši divas devas, jo viņi arī ir saņēmuši pirmo poti.
Un kāda starpība ar kādu vakcīnu vakcinē, ja ar JJ vakcinētiem ir arī starp tiem 277 miljoniem.
, 2021-05-21 00:11, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nesaslimt. Ar/bez reanimācijas, tas kā kuram. Gada laikā jau palēnām sarodas arvien vairāk zināmu cilvēku, kas šito saķēruši, vienai, piemēram, pusgadu vēl pēc tam pagrūti ar riteni braukt, elpas trūkst, kaut arī pati saslimšana it kā nelikās tik smaga.

Starp citu, nu jau 10 dienas riņķī, kā saslimis viens zināms netālu dzīvojošs +/- 60gadīgs krievs, kurš vispār teica, ka kovids neeksistējot 5 dienas pēc šamā dzimenes, tur bij normāls tusiņš.
Vēl ātros izsauca, ķipa pavisam sūdīgi, a ātrie pateica, ka tev tak tur nekas tik traks vēl nav, citiem daudz sliktāk. Bet nu redzēs, cerams, ka būs ok, tā jau norm čuvaks patiesībā.
A tev nešķiet ka mirstība no kovid ir tik liela ka tos cilvēkus kas sasirgst un nav kritiskā stāvoklī īsti neārstē ?
, 2021-05-21 00:13, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: A tev nešķiet ka mirstība no kovid ir tik liela ka tos cilvēkus kas sasirgst un nav kritiskā stāvoklī īsti neārstē ?
īsti neiebraucu, ko tieši tu man prasi.
, 2021-05-21 00:14, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ja tas būtu kaut kas kas viņam no jaunības ir bijis tad vēl tā . Bet tas ir kaut kas jauns kas progresē pēdējā laikā . Ja cilvēks nevar no lapiņas nolasīt divus teikumus bez kļūdām , nu nevar viņš būt prezidents.
Tiešām nezinu, kur tu to visu rauj, bet es ar tulkojumu skatījos viņa uzrunu ASV Pārstāvju palātai un Senātam, un man ne tuvu nelikās, ka viņam būtu kādas problēmas ar izrunu un lasīšanu no lapiņas.
Man šķiet, ka tas viss ir tāda trampistu piekopta leģenda pēc Baidena vairākām pārteikšanām priekšvēlēšanas kampaņas laikā, un tagad šī leģenda izmisīgi tiek piekopta.
, 2021-05-21 00:15, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vēl. Ja tu no tā, ka tev pateica, ka tu saņem devu, izspriedi, ka deva ir pirmā vakcīna. Ja tev dakteris pasaka, ka zāļu deva ir 1 tablete - tu izdzer to tableti un vairs to nedzer? Viss pārējo paciņu aptieciņā, līdz nākamajai slimošanai? Jeb tomēr saproti, ka 1 deva ir vienreizējs pasākums? UN vārds total nozīmē kopējais - tātad kopējais devu skaits. Ja būtu total first doses - tad būtu kopējais 1. devu skaits.
Man ir pamatotas aizdomas, ka tu te dzen pamatīgu huiņu.
, 2021-05-21 00:17, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Fantastisks aizvaidznieks perevoščikoviem..trušiem rodžeriem..un 999 Namgejiem..baudiet..jūs sen to bijāt pelnījuši
Kas tad nu, alkāns pēkšņi par vakcinētajiem priecājas? Tu ķipa arī starp viņiem un iesi uz hoķi?
, 2021-05-21 00:20, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: Somi šķiet šī pusfināla ja ne labākie, tad vieni no!
jā, kautkur līdzīgi foreigner un rainbow
, 2021-05-21 00:22, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nezinu, kur tu to visu rauj, bet es ar tulkojumu skatījos viņa uzrunu ASV Pārstāvju palātai un Senātam, un man ne tuvu nelikās, ka viņam būtu kādas problēmas ar izrunu un lasīšanu no lapiņas.
Man šķiet, ka tas viss ir tāda trampistu piekopta leģenda pēc Baidena vairākām pārteikšanām priekšvēlēšanas kampaņas laikā, un tagad šī leģenda izmisīgi tiek piekopta.
Parsvarā to ko esmu redzējis no Baidena ir izteikta mana vectēva kopija kurš nomira un viņam bija demence . Ja tas būtu kaut kas tāds ar ko es nebūtu sastapies es neko neteiktu
, 2021-05-21 00:24, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: īsti neiebraucu, ko tieši tu man prasi.
Kad ja tos kuri ir sasirguši ar kovid labāk ārstētu nāves būtu mazāk
, 2021-05-21 00:27, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Parsvarā to ko esmu redzējis no Baidena ir izteikta mana vectēva kopija kurš nomira un viņam bija demence . Ja tas būtu kaut kas tāds ar ko es nebūtu sastapies es neko neteiktu
Atzīšos, ka ne tuvu neesmu baigais Baidena fans, un priecājos par viņu tikai tāpēc, ka viņš izmeta no Baltā nama Trampu, kurš, manuprāt, bija pilnīgs idiots. Man nekas nebūtu pret, ja Baidenu aizstātu viceprezidente Kamala Herisa.
, 2021-05-21 00:32, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Kad ja tos kuri ir sasirguši ar kovid labāk ārstētu nāves būtu mazāk
Būtu stulbi man par to teikt savu viedokli, nejūtos kompetents. Kas ir kritiski, tos jau ārstē kā var, a nekritiskie nemirst, tas vismaz, kā man šķiet, kā vajadzētu būt.
, 2021-05-21 00:33, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, es tavu domu gājienu saprotu, un to pieņemu, bet......
Es vienmēr esmu vairāk uzticējies visu jomu speciālistiem, tai skaitā zinātniekiem un mediķiem. Ja mūsu zinātnieki un mediķi saka, ka vel ir pāragri ļaut sabiedrībai pulcēties lielākos vai mazākos pasākumos, kamēr LV nebūs savakcinēti, vismaz, 40% sabiedrības, tad man nav argumentu, lai viņiem neticētu.
Saeima,viena tās daļa, šeit izvēlējās būt gudrākiem nekā zinātnieki un mediķi.
Tev nav argumentu? Man tādi ir gan! Tevis minētie kadri vienkārši pūš vajadzīgajā stabulē, vot i viss Koronkas afēras rasklads
, 2021-05-21 00:36, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man ir pamatotas aizdomas, ka tu te dzen pamatīgu huiņu.
Kā man patīk šādas atbildes uz normāliem saliktiem sakārtotiem teikumiem, kur doma ir pamatota Stilu esi izkopis. Kad nav, ko pateikt, tad vienmēr var ko šitādu uzrakstīt, ne?
, 2021-05-21 00:37, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja JKP kaut ko gūs uz liberastu rēķina (A-par, progresīvie, vienotība), tad viss super. šie 3 ir nopietna kaite šajā valstī!
Visnotaļ piekrītu! Pat ja nebūtu Hokeja tēmas, igtermiņā pozitīvs rasklads
, 2021-05-21 00:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atzīšos, ka ne tuvu neesmu baigais Baidena fans, un priecājos par viņu tikai tāpēc, ka viņš izmeta no Baltā nama Trampu, kurš, manuprāt, bija pilnīgs idiots. Man nekas nebūtu pret, ja Baidenu aizstātu viceprezidente Kamala Herisa.
Tā ir tā kandidāte ko kaismīgi atbalstija Amērikas komunistu partija un tās līdere Andžela Deivisa ? Tā kura Baidenu nosauca par rasistu un izvarotāju ? Bet kad kļuva par VP tad teica ka tas esot tāds joks
, 2021-05-21 00:39, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tev nav argumentu? Man tādi ir gan! Tevis minētie kadri vienkārši pūš vajadzīgajā stabulē, vot i viss Koronkas afēras rasklads
Viendien skatījos, ka tu baigi sagrozījis manu domu par vārda nešanu pasaulē un atstāsti, it kā es tā domājot. Protams, ka vispirms ir jābūt STĀRAM, lai par to būtu runa. Bļugers vēl nav, Merzļikins vēl nav. Bet tas būtu mērķis.
, 2021-05-21 00:41, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Būtu stulbi man par to teikt savu viedokli, nejūtos kompetents. Kas ir kritiski, tos jau ārstē kā var, a nekritiskie nemirst, tas vismaz, kā man šķiet, kā vajadzētu būt.
Bet tad jau kad aizved uz slimnīcu jau ir par vēlu jo ,ja ir pieslēgta plaušu ventilācija izdzīvo 6-7 procenti . Bet kamēr cilvēks ir labi arstējams izolācijā mājas viņam ir tikai medikamenti un tas labākajā gadijumā
, 2021-05-21 00:44, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Viendien skatījos, ka tu baigi sagrozījis manu domu par vārda nešanu pasaulē un atstāsti, it kā es tā domājot. Protams, ka vispirms ir jābūt STĀRAM, lai par to būtu runa. Bļugers vēl nav, Merzļikins vēl nav. Bet tas būtu mērķis.
Ai, liecies tak mierā, man laika nav par šādām tēmām diskutēt, gulēt ir jāiet, rīt svarīga diena, man pirmā vakcīna rīta pusē, Moderna, vakara pusē pats zini kas Ir labi jāizguļas, tad līdz pievakarei abstinenta režīms, taču vakarā Eksportošu ar pilnu jaudu, VOT!
, 2021-05-21 00:45, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ai, liecies tak mierā, man laika nav par šādām tēmām diskutēt, gulēt ir jāiet, rīt svarīga diena, man pirmā vakcīna rīta pusē, Moderna, vakara pusē pats zini kas Ir labi jāizguļas, tad līdz pievakarei abstinenta režīms, taču vakarā Eksportošu ar pilnu jaudu, VOT!
Novēlu no hokeja arī kaut ko redzēt, nevis pielakties beztolkā.
, 2021-05-21 00:46, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Bet tad jau kad aizved uz slimnīcu jau ir par vēlu jo ,ja ir pieslēgta plaušu ventilācija izdzīvo 6-7 procenti . Bet kamēr cilvēks ir labi arstējams izolācijā mājas viņam ir tikai medikamenti un tas labākajā gadijumā
Jau atkal - nezinu.
Es gan dzirdēju cepienus, ka pārāk daudz pievēršot uzmanību kovidniekiem, novārtā atstājot citas slimības. Baigi daudz vairāk, nez vai vispār kapacitāte ir.
Tagad gan ciparus un cik pilnas slimnīcas, nezinu, ziņas baigi nelasu.
, 2021-05-21 00:48, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: vakara pusē pats zini kas
Ar šo man tā pašvaki, kad uzrakstīji, tad tik izdomāju, ka laikam tak hoķis LIELAIS hoķis, ne jau kkāds tur NHL
, 2021-05-21 00:48, pirms 4 gadiem
Svord, vai PČ hokejā skatīsies, vismaz LV spēles?
, 2021-05-21 00:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Novēlu no hokeja arī kaut ko redzēt, nevis pielakties beztolkā.
Moderna nav tik bīstama, kā Astra Zeneca Par Astru runā, ka šī strauji mazinot alkohola toleranci, kas man galīgi nu nebūtu pa prātam Iedomājies, no pāris Eksportiem tu jau atrubonā un pēc pusgada guli grāvi degradējies, ja dropēšanu nemet malā pavisam Nahrena man tas būtu vajadzīgs? Lai mūžam dzīvo mana organisma tolerance pret Alkoholu!!!
, 2021-05-21 00:53, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Būtu stulbi man par to teikt savu viedokli, nejūtos kompetents. Kas ir kritiski, tos jau ārstē kā var, a nekritiskie nemirst, tas vismaz, kā man šķiet, kā vajadzētu būt.
Es jau par šo izteicu nesen viedokli.
Tā jau tas arī ir - saslimušajam jāsēž ir mājās un viņam nav tiesību uz nekādu diagnostiku. Arī par ārstēšanu ir tieši tas pats, jo piemēram manai mammai ĢĀ ieteica dzert tējas, kaut klepus tikai pastiprinājās.
Rezumē - cilvēku iesloga mājās un nevienu neinteresē kā viņš ar vīrusu tiek galā.
, 2021-05-21 00:53, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Svord, vai PČ hokejā skatīsies, vismaz LV spēles?
Nu ja būšu mājās un ja tv būs ieslēgts, tad jā Vēlu uzvaras, bet baigi pastiprināta interese nav, nezinu cikos, kad un pret ko. Gan jau čempja laikā interese vairāk parādīsies.
, 2021-05-21 00:54, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es jau par šo izteicu nesen viedokli.
Tā jau tas arī ir - saslimušajam jāsēž ir mājās un viņam nav tiesību uz nekādu diagnostiku. Arī par ārstēšanu ir tieši tas pats, jo piemēram manai mammai ĢĀ ieteica dzert tējas, kaut klepus tikai pastiprinājās.
Rezumē - cilvēku iesloga mājās un nevienu neinteresē kā viņš ar vīrusu tiek galā.
A tu neteici, ka par daudz auklējas ar kovidniekiem? Kā tad būtu jādara, lai tev pa prātam?
, 2021-05-21 00:55, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Bet tad jau kad aizved uz slimnīcu jau ir par vēlu jo ,ja ir pieslēgta plaušu ventilācija izdzīvo 6-7 procenti . Bet kamēr cilvēks ir labi arstējams izolācijā mājas viņam ir tikai medikamenti un tas labākajā gadijumā
Es nesaprotu - no ko visi piemin tos intubētos pacientus? Tā ir absolūti pēdējā metode.
, 2021-05-21 00:57, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu ja būšu mājās un ja tv būs ieslēgts, tad jā Vēlu uzvaras, bet baigi pastiprināta interese nav, nezinu cikos, kad un pret ko. Gan jau čempja laikā interese vairāk parādīsies.
Rīt un parīt vienā laikā spēles Latvijai - 20:15 pret Kanādu un Kazahstānu.
, 2021-05-21 00:58, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: A tu neteici, ka par daudz auklējas ar kovidniekiem? Kā tad būtu jādara, lai tev pa prātam?
Es sen teicu to, ko tagad raksta kasjauns - ka kovidam ir novirzīts par daudz resursu un pārējais paliek novārtā.
Saslimušie kovidnieki ir jāpieskata ĢĀ, bet viņi jau to negrib darīt, tāpēc jau slimnīcās ir tik daudz pacientu.
, 2021-05-21 00:58, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Svord, vai PČ hokejā skatīsies, vismaz LV spēles?
Vot, es ceru, ka vēl vismaz reizi dzīvē paspēs Krosbijs ar Makdeividu izlasē kopā uzspēlēt (vēlams, pret krieviem un ne jau tāpēc, ka ķipa baigi principiāla cīņa ), vot tādu hoķīti patiešām ļoti gribu redzēt, tagad es nemaz nesaprotu, kas tie par kanādiešiem, kas tie par amerikāņiem, kas tas vispār par turnīru tāds
, 2021-05-21 01:00, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Saslimušie kovidnieki ir jāpieskata ĢĀ
a kādā veidā tas fiziski izdarāms? pa telefonu konsultējot? Ne jau viņš visus apciemos un ne jau kovidnieki apkārt vazāsies.
, 2021-05-21 01:02, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu ja būšu mājās un ja tv būs ieslēgts, tad jā Vēlu uzvaras, bet baigi pastiprināta interese nav, nezinu cikos, kad un pret ko. Gan jau čempja laikā interese vairāk parādīsies.
Prognožu konkursā piedalīsies?
, 2021-05-21 01:04, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Prognožu konkursā piedalīsies?
ko vēl jautāsi? Vai čempionāta monētu iegādāšos?
, 2021-05-21 01:05, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: ko vēl jautāsi? Vai čempionāta monētu iegādāšos?
Prognožu konkurss bez maksas.
, 2021-05-21 01:10, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: a kādā veidā tas fiziski izdarāms? pa telefonu konsultējot? Ne jau viņš visus apciemos un ne jau kovidnieki apkārt vazāsies.
Interesanti, nez kā ĢĀ spēja braukt mājas vizītēs iepriekš? Pirms Kovida tā nebija problēma un pēkšņi ir?
Ja ĢĀ ir 2000 pacientu, tas jau nenozīmē ka visi viņi ir slimi un ir vajadzīgs apsekot.
Jāapseko ir pacienti kuriem ir respiratorie simptomi, un tādu ĢĀ nebūtu daudz.
, 2021-05-21 01:20, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Interesanti, nez kā ĢĀ spēja braukt mājas vizītēs iepriekš? Pirms Kovida tā nebija problēma un pēkšņi ir?
Ja ĢĀ ir 2000 pacientu, tas jau nenozīmē ka visi viņi ir slimi un ir vajadzīgs apsekot.
Jāapseko ir pacienti kuriem ir respiratorie simptomi, un tādu ĢĀ nebūtu daudz.
nu bet tad jau atkal būs tas pats stāsts - ĢĀ būs aizņemti braukājot pie kovidniekiem, ar citām slimībām pie viņa netiks.
, 2021-05-21 01:27, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Interesanti, nez kā ĢĀ spēja braukt mājas vizītēs iepriekš? Pirms Kovida tā nebija problēma un pēkšņi ir?
Ja ĢĀ ir 2000 pacientu, tas jau nenozīmē ka visi viņi ir slimi un ir vajadzīgs apsekot.
Jāapseko ir pacienti kuriem ir respiratorie simptomi, un tādu ĢĀ nebūtu daudz.
nezinu, man šis ieteikums par ĢĀ kovidniekku apsekošanu viņu mājās liekas tāds stipri riskants, lai neteiktu vairāk. Teiksim, manā miestā jaunākajai ĢĀ ir kkas ap 60 un viņa pati cīnās ar vēzi, respektīvi visi viņi ir riska grupā un viņiem visiem ir virs 2000 pacientiem. Es tagad iedomājos, kā šis ĢĀ apmeklē kovidnieku mājās, to procedūru, lai viņš pats to drazu nenoķertu un ja nu tomēr neizdodas, tad cik daudz pacientu potenciāli var palikt vispār bez ĢĀ. Tās sekas veselības sistēmai varētu būt daudz smagākas, ja pēkšņi viena ne tik maza daļa ĢĀ tiktu noņemti no trases, kā tas, ka slimnīcas ir stipri piepildītas.

p.s. par to, ka nevar saņemt pakalpojumus, nu nezinu, pie traumataloga tiku nedēļas laikā, labi, operācija bija jāgaida pusotru mēnesi, pa starpu vajadzēja sirdi pārbaudīt, labi, tie bija maksas pakalpojumi, bet līdz operācijai trīs dažādus testus paspēju uztaisīt, problēmu nebija nekādu. tagad pie fizio tiku nedēļas laikā, labi novembrī uz magnētu mēnesi gaidīju, jo negribēju uz RĪgu braukt. tā kā man tiešām tie bēdu stāsti, kā dažs labs raksta, ka tur pusgadu un vairāk pie ārsta jāgaida un tad vēl neņem pretī, ĢĀ neraksta nosūtījumus (nekad dzīvē nekas tāds nav bijis manā pieredzē, speciaļisti tieši bieži vien sūdzas, ka ĢĀ tos nosūtījumus pa daudz raksta), utt. nav saprotami.
, 2021-05-21 01:31, pirms 4 gadiem
3 Nebalso, 1 Atturas, 8 Neierodas- sapņu darbs vienkārši.
, 2021-05-21 02:56, pirms 4 gadiem
Prieks, ka veselais saprāts tomēr uzvarēja, lai kā t.s. liberāļi JV un AP mēģināja to sabotēt. Tie, kas pārmet JKP savu interešu lobēšanu, labāk lai padomā, kāpēc Kariņš un viņa liberasti bija tik mīksti un pat negribēja valdībā izskatīt priekšlikumu no IzM? Man tieši prieks par tiem, kas nenobijās, parādīja, ka viņiem stingrs mugurkauls un ne tikai savas, bet arī daudzu citu intereses svarīgas.
Atšķirībā no īstajiem populistiem ar bēdīgi slaveno Aldi G. priekšgalā. Jo mazāk tādiem kangariem būs balsu, jo labāk, lai kuriem tās tiktu.
Un pareizi vien ir, ka vakcinētajiem tiek atcelti ierobežojumi ātrāk nekā visādiem antivakseriem un viņu sačipotajiem līdzskrējējiem.
, 2021-05-21 05:20, pirms 4 gadiem
Ļa,tādi politiķi visi te😂🥰
, 2021-05-21 06:10, pirms 4 gadiem
Par idiotiem mūs uzskatat? Vakcīna neaptur vīrusa izplatību. Vakcinēts cilvēks tieši tāpat var pārnēsāt vīrusu. Totāls murgs.
, 2021-05-21 06:11, pirms 4 gadiem
cikos, kur, kā un par cik centiem biļetes sāks tirgot?
, 2021-05-21 07:12, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nezinu, man šis ieteikums par ĢĀ kovidniekku apsekošanu viņu mājās liekas tāds stipri riskants, lai neteiktu vairāk. Teiksim, manā miestā jaunākajai ĢĀ ir kkas ap 60 un viņa pati cīnās ar vēzi, respektīvi visi viņi ir riska grupā un viņiem visiem ir virs 2000 pacientiem. Es tagad iedomājos, kā šis ĢĀ apmeklē kovidnieku mājās, to procedūru, lai viņš pats to drazu nenoķertu un ja nu tomēr neizdodas, tad cik daudz pacientu potenciāli var palikt vispār bez ĢĀ. Tās sekas veselības sistēmai varētu būt daudz smagākas, ja pēkšņi viena ne tik maza daļa ĢĀ tiktu noņemti no trases, kā tas, ka slimnīcas ir stipri piepildītas.

p.s. par to, ka nevar saņemt pakalpojumus, nu nezinu, pie traumataloga tiku nedēļas laikā, labi, operācija bija jāgaida pusotru mēnesi, pa starpu vajadzēja sirdi pārbaudīt, labi, tie bija maksas pakalpojumi, bet līdz operācijai trīs dažādus testus paspēju uztaisīt, problēmu nebija nekādu. tagad pie fizio tiku nedēļas laikā, labi novembrī uz magnētu mēnesi gaidīju, jo negribēju uz RĪgu braukt. tā kā man tiešām tie bēdu stāsti, kā dažs labs raksta, ka tur pusgadu un vairāk pie ārsta jāgaida un tad vēl neņem pretī, ĢĀ neraksta nosūtījumus (nekad dzīvē nekas tāds nav bijis manā pieredzē, speciaļisti tieši bieži vien sūdzas, ka ĢĀ tos nosūtījumus pa daudz raksta), utt. nav saprotami.
Nu bet NMPD arī daudz kolēģu ir ap 60 gadiem un nu neko, ģērbjas un brauc pie kovidniekiem ievērojot noteikumus.
Par pakalpojumiem bija domāts ja cilvēks ir pozitīvs, tad viņam tiek liegts pilnīgi viss un viņam ir jātup mājās un jāpaļaujās tikai uz sevi.
, 2021-05-21 07:13, pirms 4 gadiem
Skatos daudzi par ātru sapriecājušies,jo tuvākajās dienās fanu arēnās nebūs un valdība var nedēļu divas lemt kā varētu realizēt Saeimas lēmumu.
, 2021-05-21 07:15, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: nu bet tad jau atkal būs tas pats stāsts - ĢĀ būs aizņemti braukājot pie kovidniekiem, ar citām slimībām pie viņa netiks.
Nezinu kā tev, bet manai ĢĀ ir pieņemšanas laiks un ir laiks kad viņa brauc mājas vizītēs.
Saku vēēlreiz - ģimenes ārsti mājas vizītēs ir braukuši vienmēr, tā ir viņu darba sastāvdaļa, un būtu tikai pareizi ja viņi apsekotu un mēģinātu ārstēt kovidniekus, kam kaut kas ir reāli.
, 2021-05-21 08:27, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Skatos daudzi par ātru sapriecājušies,jo tuvākajās dienās fanu arēnās nebūs un valdība var nedēļu divas lemt kā varētu realizēt Saeimas lēmumu.
Tas nekas, ka Saeimas lēmums ir attiecināms tieši uz Hokeja čempionātu, kurš notiek jau TAGAD, nevis pēc pāris nedēļām?
Skatītājiem arēnā ir jābūt jau RĪTVAKAR!!!
, 2021-05-21 08:30, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tas nekas, ka Saeimas lēmums ir attiecināms tieši uz Hokeja čempionātu, kurš notiek jau TAGAD, nevis pēc pāris nedēļām?
Skatītājiem arēnā ir jābūt jau RĪTVAKAR!!!
sēdi savā krustojumā tupais čurban un netirs te.
mīzals
, 2021-05-21 10:28, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tā ir tā kandidāte ko kaismīgi atbalstija Amērikas komunistu partija un tās līdere Andžela Deivisa ? Tā kura Baidenu nosauca par rasistu un izvarotāju ? Bet kad kļuva par VP tad teica ka tas esot tāds joks
Tā ir-politika!
Ar visām no tā izrietošajām sekām. Meli, oponentu apmētāšana ar dubļiem utt. Ja cilvēks tam visam nav gatavs, tad viņam politikā nav ko meklēt.
, 2021-05-22 06:09, pirms 4 gadiem
hmm rakstīja: Tieši tā, Feldmans un JKP mēģina taisīt sev lētu PR - 'mēs izcīnījām terases, izcīnījām skatītājus PČ hokejā utt.', labi zinot, ka uz pašvaldības vēlēšanām tas var labi nostrādāt, bet, ja sanāks sjūdi (= saslimstība parauj uz augšu), nekādu atbildību jau neviens deputāts individuāli par to nenesīs. Varēs mazgāties svētā nevainībā un rādīt ar pirkstiem uz citu valstu pieredzi, 'ekspertiem' u.c. Tā teikt sūdu gadījumā visi citi būs vainīgi, ne viņi. Mēģina nosmelt KPV/Gobzema elektorātu.

Es tiešām ceru, ka viss būs ok un saslimstības rādītājus tas neieteikmēs. Bet jāpiekrīt Namejam, ka tagad jau visi visu gribēs vaļā, ja jau hokeja čempī drīkst pulcēties... Tas jau nu gan ne pie kā laba pagaidām nevar novest kamēr vakcinācijas aptvere Latvijā ir tik zema. Karoče besī šitās politiskās cīņas, kur pirmajās rindās tik pašlabuma meklētāji.
Ejat visi d!rst, juus nez kaapeec uztverat vakcineeshanos kaa panaceju, kaut ne suuda nevienam no jums nav sapratnes, ko iisti taas vakciinas dara un kaa!!!

Duraki, bljin!