Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Video: Hokeja izlases kapteiņa pēcspēles komentārs

Kristaps Zālītis
Pēc zaudējuma Šveices izlasei 1:3 savos iespaidos par spēli dalījās Latvijas izlases kapteinis Herberts Vasiļjevs.
Vērtējums: +42

 +16 [+] [-]

, 2010-05-09 00:19, pirms 15 gadiem
Šveicieši bija fiziski labāki. Svaigāki, ātrāki utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: aigars076

 +19 [+] [-]

, 2010-05-09 00:24, pirms 15 gadiem
Ginča malločiks !
Slēpts komentārs: rolis19

 +18 [+] [-]

, 2010-05-09 00:27, pirms 15 gadiem
Šveice spēlēja tipisku kanādiešu hokeju, arī Krīgera laikos viņi to darīja un dara arī tagad, turklāt ar Kanādas treneri priekšgalā. Tik daudz jau varēja zināt, jo ne jau pirmo reizi pret Šveici spēlēja. Šveicieši gan bija LV labi izstudējuši un no spēles izslēdza pilnīgi visu un visus, ko vien varēja izslēgt, bet mēs...
Bet nu 3.trešdaļa bija laba un pret Kanādu tādā veidā jāsāk spēlēt jau no pirmās minūtes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 00:27, pirms 15 gadiem
Herbi , vairākums bija labs , taču Šveice spēlēja stipru Kanādas hokeju ar presingu un labām saspēlēm un spēka paņēmieniem.Mēs to nespējām šoreiz paķert..
Mans secinājums-Aizsargiem vajag spēlēt vienkāršāk un Nesaspēlēties savā zonā , kad var vienkārši ripu mest ārā...
Bet tāpat čaļiem PALDIES par spēli un turpinām cīnīties..

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:28, pirms 15 gadiem
Labaak buutu pateicis kapeec pirmos divus periodus musu izlases speeleetaaji aizvadiija,ka lempji,izskatiijas ,ka visiem uz visu pofig.Un kapeec muusu komanda speeleeja tik pasiivi aizsardziibaa,un pieljaava tik stulbas kljuudas!Sho Sveices sastaavu muuseejiem vajadzeeja vineet.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-09 00:29, pirms 15 gadiem
Visi baigie eksperti...Izlase nospēlēja cienījami, un ikvienai komandai ir grūtības pretr Šveici. Pret Kanādu būs vairāk momenti, un ja fortūna sēdēs uzLV rezervistu soliņa, es noticēšu mazam brīnumam!
Paldies par cīņassparu un lai veicas!
Slēpts komentārs: Mr.Kacher

 +23 [+] [-]

, 2010-05-09 00:31, pirms 15 gadiem
...nu tad varbūt nevajag vairākumā to ripu pieturēt tik daudz un piespēlēt, bet IR JĀMET...johaidī!
Slēpts komentārs: rolis19

  +3 [+] [-]

, 2010-05-09 00:34, pirms 15 gadiem
Jaamet pa vaartiem , ks muusu aizsargi var tikai uzmest uz vaartu virzienu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:37, pirms 15 gadiem
jeraadinnss rakstīja: Jaamet pa vaartiem , ks muusu aizsargi var tikai uzmest uz vaartu virzienu.
Nu Galvinja variants-uzmetieni!Izskataas ,ka nevienam nav iekshaas uzpleest!Aizsardziibaa ir vieni niikulji!Atraak bartulis ar Kuldu buutu komandaa!Pujac ar Reki-vispaar aizmigushi un Jerofvevs ar Jasu vispaar nevelk shitam liimenim!

     [+] [-]

, 2010-05-09 00:38, pirms 15 gadiem
Ginča (rock)

  +7 [+] [-]

, 2010-05-09 00:38, pirms 15 gadiem
silverstar rakstīja: Visi baigie eksperti...Izlase nospēlēja cienījami, un ikvienai komandai ir grūtības pretr Šveici. Pret Kanādu būs vairāk momenti, un ja fortūna sēdēs uzLV rezervistu soliņa, es noticēšu mazam brīnumam!
Paldies par cīņassparu un lai veicas!
Fortūna šinī čempī sēž uz dāņu soliņa, dzied dāņu tautasdziesmas un šūpo kājas... P.S. es jau Herbja vietā visu noveltu uz lielajiem laukumiem, OS laukuma izmēru arguments darbojās

  +6 [+] [-]

, 2010-05-09 00:39, pirms 15 gadiem
Bet vispār jau vajadzētu pārvērtēt - kādas tad ir mūsu KHL zvaigznes, šovakar Šveices līga bija pārāka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-09 00:41, pirms 15 gadiem
VissOK rakstīja: Bet vispār jau vajadzētu pārvērtēt - kādas tad ir mūsu KHL zvaigznes, šovakar Šveices līga bija pārāka...
100%paraaka,jo museejie gluzhi vienkaarshi neciinijaas pirmos 2 periodus!Un aizsargi vienkaarshi nulles!
Slēpts komentārs: rolis19

     [+] [-]

, 2010-05-09 00:44, pirms 15 gadiem
Cudinovu kloneet , citadaak variantu nav, kaada jega , ka ssijaa ccempii kaads staav priekssaa vaartsargam un tam traucee, ja aizsargi met garaam vaartiem vai uzmet uz tiem.
P.s. Ar ceriibaam naakamajaas speelees.

     [+] [-]

, 2010-05-09 00:50, pirms 15 gadiem
VissOK rakstīja: Bet vispār jau vajadzētu pārvērtēt - kādas tad ir mūsu KHL zvaigznes, šovakar Šveices līga bija pārāka...
Neaizmirsti, ka vinu speletaaji parstaav visu chempionaatu klubus, bet mums tomeer visi nespele KHL un no KHL parsvaraa ir tikai no vidusdalas komandas Dinamo.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-09 00:52, pirms 15 gadiem
Nu ko lai saku Herbis pats kkā jocīgi saka, ka aizsargi nemeta vārtos, cik tad pats meta? chehu vaartsargu ap mietu tineejs (Herbja mainjas biedrs, Sasha, arii neraadiija ko vajag... ne uzbrukumaa ne aizsardziibaa), jociigi, ka UZBRUKUMS, par kuru nebija stresa pirms chempionaata guva vienus vaartus! Turklaat to izdariija Meija ar Shtaala paliidziibu! MAnupraat ar motivaaciju nava viss kaa vajag! Nez vai Shveice palika 3ajaa tik slikta?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 01:06, pirms 15 gadiem
edgars.kalnins8 rakstīja: Nu ko lai saku Herbis pats kkā jocīgi saka, ka aizsargi nemeta vārtos, cik tad pats meta? chehu vaartsargu ap mietu tineejs (Herbja mainjas biedrs, Sasha, arii neraadiija ko vajag... ne uzbrukumaa ne aizsardziibaa), jociigi, ka UZBRUKUMS, par kuru nebija stresa pirms chempionaata guva vienus vaartus! Turklaat to izdariija Meija ar Shtaala paliidziibu! MAnupraat ar motivaaciju nava viss kaa vajag! Nez vai Shveice palika 3ajaa tik slikta?
Tev taisnība, jo no vecajiem pašatdeve bija 0. Ok jaunie centri kļūdijās, bet tie kas nekļūdās neko nedara....

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 01:18, pirms 15 gadiem
Spēle principā bija normāla. Pretinieks meta daudz, bet vārtsargs tika galā. Faktiski mums bija 2 kļūdas, ka noveda pie vārtiem, bet šveiciešiem viena. Ripas kontrolei uz rezultātu ietekme maza.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-09 01:20, pirms 15 gadiem
edgars.kalnins8 rakstīja: Nu ko lai saku Herbis pats kkā jocīgi saka, ka aizsargi nemeta vārtos, cik tad pats meta?
Runa bija par vairākuma izspēli. Kad vārtu priekšā burzma, aizsargam jāuzmet. Būs vai nu rikošets vai atlecošā, vai vismaz jautrība. Šo elementu pietrūka.

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:20, pirms 15 gadiem
...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 01:28, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Piekriitu!Bet jaasamierinaas,jo citi,kas ir labaaki gluzi vienkaarshi ir atteikushies speeleet izlasee!
Eu, tev vieglāk palika nolietot izlasi? Ko sēdi pie kompja! Auni kājas un skrien! Tikai nemaini bikses, ja sanāks pārsteigums parīt, k?
Nu man patīk mūsu izlase. Varbūt šodien nebija mūsu diena, bet šie puiši, ja ne šajā čempionātā (ceru, ka tomēr šajā), liks mums priecāties.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-09 01:29, pirms 15 gadiem
2 un 3 peridu mes bijam labaki, tapec ari kopuma domaju ka musu sniegums bija labaks, nepaveicas tikai, protams, ka nevar visu uz to norakstit, bet tas nekas, mes vel kalnus gazisim 2010!

Skatos ka musejiem zaude, paradas ari pirmie hokeja ,,SPECIALISTI'' ar savu precizo vertejumu
, besi sitas, Latvija jau laikam ka sitie atsaldeti padomu deveji nekad netruks!

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:33, pirms 15 gadiem
kurpis rakstīja: Spēle principā bija normāla. Pretinieks meta daudz, bet vārtsargs tika galā. Faktiski mums bija 2 kļūdas, ka noveda pie vārtiem, bet šveiciešiem viena. Ripas kontrolei uz rezultātu ietekme maza.
Spēle bija drausmīga!
Precīzāk, pirmie divi periodi. Kā Dinamo 2009./10. sezonas sākumā - iekšā it kā ir, bet ārā nenāk! Savā zonā mudās; pie bortiem neko nespēj; precīza piespēle ir tāds pārsteigums, ka tās pieņēmējs vnk apmulst, un, protams, nākamo piespēli dod slidās...

C'mon, džeki, mostās!!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-09 01:44, pirms 15 gadiem
Herbis nākotnē liekas būs izcils treneris! Man tā liekas! Čalis riktīgi sakarīgi izsakās, saprot spēli! Būs tik pat labs cik tēvs! Lepojos!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 01:44, pirms 15 gadiem
Herbi uz DR! Loti labs speletajs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 08:19, pirms 15 gadiem
Sākums spēleij bija smags un pirmie gutie varti mus nolika uzceliem !
otrais periods iesakas līdzigi bija redzems kas pozitīvaks
Treš trezdaļa atnesa cerību un spēle manijas bet lidz galam vel pietruka!

  -4 [+] [-]

, 2010-05-09 08:27, pirms 15 gadiem
piekrītu un esmu kritiķu pusē

  +5 [+] [-]

, 2010-05-09 09:39, pirms 15 gadiem
!Josiifs Staļins, 00:21, pirms 9 stundām, citēt
Atcelt Ziņot
kāds kapteinis tāda izlase - 0

Cienījamais dižo tautu vadoni!Apsveicu tevi šajos dižajos uzvaras svētkos!!! Kaut tu cietušo tautu asinīs NOSLĪGTU!!!

     [+] [-]

, 2010-05-09 09:46, pirms 15 gadiem
nu bet loģiski tas pats ar dr bija 2min spēlē vairākumu, kontrolē ripu, metienu vispār nav laiks iet uz beigām uzmet un pazaudē ripu un te tev viss vairākums, tiko ka ieet zona dazhas 4 atras piespeles un metiens, ta vairakums jaizspele.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-09 09:46, pirms 15 gadiem
Liela daļa no Latvijas apkaunojuma jāuzņemas tiem, kas atļāvās pateikt "negribu un nespēlēšu izlasē un viss!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-09 10:29, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Vārdu sakot - kā vienmēr
kas - kaa vienmeer?! shii nebija muusu peedeejaa speele un es ticu, ka paareejaas muuseejie nokapaas labaak!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 11:09, pirms 15 gadiem
Herbis kaut ka neparliecinosi atbildeeja uz jautajumu kas tagad savaaks komandu...

     [+] [-]

, 2010-05-09 11:10, pirms 15 gadiem
nu ko jacinas par paliksanu augstakaja sabiedriba-jo ceturdalfinala durvis ir aizvertas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 11:17, pirms 15 gadiem
nu vismaz konkréts un godígs

  +3 [+] [-]

, 2010-05-09 11:19, pirms 15 gadiem
DetroiD rakstīja: Herbis kaut ka neparliecinosi atbildeeja uz jautajumu kas tagad savaaks komandu...
vinss 2 min atpakall pabeidza speeli un godiigi veel elpu nav dabujis atpakall, ko tu gribi lai vinnss saak jau analizeet objektiivi visu notikusso speeli, momentus un taalaako riicibu.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-09 11:27, pirms 15 gadiem
Nav tač tik traki.
Tā bija tikai viena spēle, viss vēl ir tikai priekšā.
_
Mūsējie ir cīnītāji, viņi nepadodas. ;]
Viss būs labi.!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 11:54, pirms 15 gadiem
Gudri Jūs esat bet es teikšu spēle bija ok, vnk var redzēt Šveices izlases progresu, LV cīnijās super, kā vienmēr cīnijušies tikai Šveice vairs nav tā ar ko cīnijāmies vienmēr! Paldies par spēli izlasei!

     [+] [-]

, 2010-05-09 13:10, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Piekriitu!Bet jaasamierinaas,jo citi,kas ir labaaki gluzi vienkaarshi ir atteikushies speeleet izlasee!
tev ir smadzeņu trauma...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 15:19, pirms 15 gadiem
edgars.kalnins8 rakstīja: Nu ko lai saku Herbis pats kkā jocīgi saka, ka aizsargi nemeta vārtos, cik tad pats meta? chehu vaartsargu ap mietu tineejs (Herbja mainjas biedrs, Sasha, arii neraadiija ko vajag... ne uzbrukumaa ne aizsardziibaa), jociigi, ka UZBRUKUMS, par kuru nebija stresa pirms chempionaata guva vienus vaartus! Turklaat to izdariija Meija ar Shtaala paliidziibu! MAnupraat ar motivaaciju nava viss kaa vajag! Nez vai Shveice palika 3ajaa tik slikta?
ko tas Saša var parādīt???????? pieturēt ripu un viss. kārtējo reizi parādās Kerča pēcnācējs, kurš ir profiņš ripas pieturēšanā, bet... no tā jau vārtu attiecība nemainās...un aizsargi izskatās vispār īsti lempji vai iedomājas, ka spēlē uz futbola laukuma. pa vārtiem nevis met, bet pamet un arī tikai vārtu virzienā. apmēram tā: ripa no manis prom, es tālāk par sekām neatbildu...ja tā turpināsim spēlēt, varam arī izkrist no šīs līgas..

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 16:50, pirms 15 gadiem
Nav ko celt paniku dēļ vienas spēles. Labi, šveicieši šodien bija labāki. Bet tas nav rādītājs, ja Šveice izvirzās vadībā, tad pret to jebkuram pretiniekam ir grūti spēlēt, pat kanādiešiem. Kā mēs pirmie ielaidām, tā tā spēle aizgāja. Šveicieši varēja kapāt savu hokeju, bet mums vajadzēja kaut ko izdomāt. Cīnījāmies, bet savus metienus netrāpījām. Vienīgi varbūt nākamajās spēlēs, ja jau aizsargi nevar pa vārtiem trāpīt, vairākumā uz zilo līniju vajag kosekventi sūtīt Cipuli vai Karsumu, kam labs metiens, bet aizsargs, lai brauc vārtu priekšā un cīnās, vismaz ar augumu un spēku nav neviens apdalīts.

     [+] [-]

, 2010-05-09 20:05, pirms 15 gadiem
archa111 rakstīja: Herbi , vairākums bija labs , taču Šveice spēlēja stipru Kanādas hokeju ar presingu un labām saspēlēm un spēka paņēmieniem.Mēs to nespējām šoreiz paķert..
Mans secinājums-Aizsargiem vajag spēlēt vienkāršāk un Nesaspēlēties savā zonā , kad var vienkārši ripu mest ārā...
Bet tāpat čaļiem PALDIES par spēli un turpinām cīnīties..
Mest arā no zonas? lai pārmetieni uztaisa 2 pārmetienus pēc kārtas čaļi noguruši un pretinieks uzlaiž laukumā svaigu maiņu TU SAPROTI KO RUNĀ rezultāts neizpaliks un ne tas patīkamākais, bet pat ja tava sistēmā met vāji ārā no zonas tad pretinieks pārtver ripu nejauši un negaidīts metiens var radīt rezultātu atkal nelabvēlīgu.
Viss bija kārtībā ja neskaita jauno maiņu kad laukumā nāk Miķelis kurš vienmēr skrien bet neviemēr panāk ko vēlas jo pieredzējis pretinieks māk ar savām iespējam panākt maksimumu bez lielākas piepūles ar Lauri un Džeriņu līdzīgi bet Džeriņam pietrūkst arī meistarība un ja aizsardzībā nepieredzējušākie aizsargi iznāk Kristaps un Andersons tad pret viņu pieredzējušāko maiņu tika salaistas ripas. PEC 2-3 Gadiem šie spēlētāji rādīs līderu cienīgu sniegumu, bet tagad jācer ka nekļūdīsies tik daudz viegli pateikt grūti izdarīt. Par Lielu LATVIJU!
JĀCER Ka Kanāda palaidīsies un zaudēs bet ja nē tad Itāliju noteikti Latvija paņems. un Latvijai nāksies cīnīties par 9-12 vietu pie nosacijuma ja kādai no komandām nesākas nevieksmju sērija.

     [+] [-]

, 2010-05-09 22:52, pirms 15 gadiem
pilnīgi tipiski - zaudejām-jānoliek, kad vinnēsim-celsim debesīs, skumji, bet tā vienmēr bijis, par objektīvu viedokli te tiek uzskatīts drūms pesimisms.....