Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Zālītis

Hokeja, basketbola TV reitingi

Ar iepriekš nepieredzētu troksni nule ir uzbangojušas diskusijas par LBL finālu translāciju TV, bet Latvijas hokeja izlase pirmo reizi ir piedalījusies pasaules čempionātā citās laika zonās – tātad īstais brīdis, lai padalītos ar kādu informāciju par TV reitingiem.

Sākšu ar 9.maiju – datumu, kad vienlaikus risinājās Latvijas hokeja izlases spēle pret Somiju, bet līdz ar hokeja trešā perioda sākumu (rezultāts tobrīd bija 1:1!) startēja arī izšķirošais pusfināla mačs starp „ASK Rīga” un „Ventspils” komandām . Negribu apbēdināt basketbola līdzjutējus, bet statistika ir graujoši bēdīga. Kā teikts TNS datos, basketbola mača pirmo puslaiku skatījās 0.3% no visas TV auditorijas jeb aptuveni 3-4 tūkstoši cilvēku. Līdzīgs līdzjutēju skaits pulcējās arī „Arēnā Rīga”, tātad kopā LBL pusfinālsērijas ceturtās spēles pirmo puslaiku redzēja mazāk kā 10 tūkstoši... Varbūt tomēr bija vērts demonstrēt labākas plānošanas iemaņas un konkrētās basketbola spēles sākumu paredzēt 20:45.

Tikmēr ar Latvijas – Somijas hokeja spēles auditoriju viss bija kārtībā un Armanda Bērziņa neveiksmīgo metienu dažas sekundes pirms cīņas beigām redzēja vairāk kā 350 tūkstoši skatītāju. Pēc hokeja mača beigām daļa TV skatītāji sāka meklēt citu izklaidi un, kad „Arēnā Rīga” risinājās izšķirošie notikumi, basketbolu skatījās jau gandrīz 40 tūkstoši sporta draugu.

Šogad pirmo reizi kopš mūsējie piedalās pasaules čempionātu elites divīzijas turnīrā, divas hokeja spēles risinājās arī kad Latvijā jau bija dziļa nakts. Pirmo no šīm spēlēm (Latvija – Slovēnija) noraudzījās ap 100 000 skatītāju, bet mūsējo liktenīgo cīņu pret Vāciju tiešraidē skatīja pat mazāk – ap 80 000.

Ja jau pastāstīju par ekstrēmām situācijām kā divi notikumi vienlaikus un nakts ēters, tad nepieciešams padalīties arī ar informāciju par „miera laikiem”. Latvijas – Norvēģijas spēlē, kas sākās svētdien 18:30, auditorija no aptuveni 250 tūkstošiem sākumā izauga līdz 450 tūkstošiem spēles noslēgumā. Tātad – viss kārtībā, hokeja čempionātam cilvēki arvien seko. Basketbolam klājās grūtāk. Labākais rezultāts bija trešdien, 7.maijā, kad maču skatījās gandrīz 50 000, bet abās pirmajās pusfinālsērijas spēlēs auditorija bija mazāka.

Var piekrist LTV7 sporta producenta Andra Ušacka teiktajam, ka pagājušajā sezonā basketbolu skatījās vairāk. Toreiz pusfinālā tikās „Barons/LMT” un „ASK Rīga” klubi un auditorijas bija lielākas, taču ne būtiski – par mazāk kā vienu reitinga punktu (viens reitinga punkts ir aptuveni 22 tūkstoši iedzīvotāju).


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-14 15:15, pirms 17 gadiem
Hokeja čempionāts ir 1x gadā un tad visi pseidofani 3 dienas baigi skatās hokeju. Basketbolā spēles mums bija katru nedēļas nogali. Bet nu diezgan skumji ar skatītājiem. Un tad vēl tiek pārmests, ka LTV neko klubiem nemaksā. Raida vai neraida, tāpāt maz skatās.
, 2008-05-14 15:17, pirms 17 gadiem
Nu ja būs Dinamo, un viņi kaut cik sakarīgi spēlēs, tad basketbolisti var rēķināties ar skatītāju skaita samazināšanos nākamajā sezonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-14 15:20, pirms 17 gadiem
GOaskGO rakstīja: nu hokejs ir tikai pavasarii bet basketbols gandriiz visu gadu + tas ir klubu basketbols buutu smiekliigi saliidzinaat samsung liigas skaitlus ar lbl driizaak vajadzeeja saliidzinaat lv basketbola izlases startu eiropas cempi ar pasaules cempionaatu hokejaa kkaa taa


pilnīgi piekrītu... domāju, ka LAT vs CRO basītī eiropas čempī pie TV skatījās arī liels skaits skatītāju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-14 15:21, pirms 17 gadiem
Demar rakstīja: Vai tiešām nevarēja vienu nedēļu noziedot seriālus un nakts spēlēm atkārtojumus rādīt vakarā??
Traks esi? Es kaut kāda hokeja dēļ lai garām palaistu CSI, Hausu un Šarku?
, 2008-05-14 15:22, pirms 17 gadiem
TV3 man asociējas ar nebaudāmu skatīšanos...reklāmas,reklāmas,reklāmas,.......reklāmas
, 2008-05-14 15:24, pirms 17 gadiem
hokejs > basketbols, ko tur daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-14 15:31, pirms 17 gadiem
Beidz omītes grimtu depresījā ja pēkšņi darba dienas vakarā Zorro vietā būtu hokejs, kas zin varbūt tas līdz mītiņam pie saimes nama novestu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-14 15:40, pirms 17 gadiem
Demar rakstīja: Šarku nē
Varēja rādīt agrāk...''Pieviltās'', ''Zorro zobens un roze'' vietā
Un ne Bīstamo mājsaimnieču vietā
, 2008-05-14 15:43, pirms 17 gadiem
Un Jūs vēl sakat, ka Kanāda ir hokeja dzimtene!!! Nū labi, varbūt tā ir!!! Bet HoKeJa FaNu dzimtene ir LATVIJA!!! Un tā tas arī paliks!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Fact
, 2008-05-14 15:58, pirms 17 gadiem
Es domāju, ka šis salīdzinājums ir ļoti nevajadzīgs un neobjektīvs!!!

Varētu salīdzināt piemēram Eiropas čempionāta spēles ar Hokeja Čempja spēlēm.

tad jau autors varēja arī salīdzināt cik liela auditorija bija samsunglīgas pusfinālam, vai pat finālam ar to pašu basketbola pusfinālu, vai pat kādu BBL spēli, parādi šos datus un tad te tēlo kaut kādu tur baigo analītiķi!
, 2008-05-14 16:04, pirms 17 gadiem
paldies par atsauksmēm. vēlos uzsvērt, ka šis nav salīdzinājums, vienkārši padalos ar faktiem, kuri plašai auditorijai nav pieejami, un varētu būt interesanti, ņemot vērā pašreizējās debates ap LTV7 un finālu rādīšanu/nerādīšanu. un norādu uz kļūdu sākt basketbolu piektdien 20:00, kad vajadzēja mačam sākties 20:45.
, 2008-05-14 16:04, pirms 17 gadiem
Kad gāja hokis es mierīg pastaigājos parkā. Vēlāk aizbraucu uz pēdējo cuturdaļu un izbaudīju Millage danku.

Ir jāsaprot vienu - katram ir savas prioritātes
Šī statistika parastajiem faniem maz ko nozīmē. Reklāmdevēji lai nošaujās.
, 2008-05-14 16:07, pirms 17 gadiem
Vai nav interesanti, ka Latvijas izlases Hokeja speeles Komentāru skaits ir ap 300
Bet ASK-Ven. spēlē komentāru skaits ir 250!
Te ari ir sava veida statistika un arī interesanta!
, 2008-05-14 16:08, pirms 17 gadiem
Rinaldinho rakstīja: Nu bet tas tak loģiski - cilvēkiem taga augstas klases basketbols pieejams ļoti bieži (sezonas sākumā saskaitīju ap 60 (iesk NBA) spēlem zilajos ekrānos), gandrīz 8 mēnešus + izlases spēles, a hokejs mums ir vienu mēnesi gadā (+/- 8 spēles pa TV). Diezgan loģiski, ka cilvēki vairāk skatīsies hokeju. Tāpat ir nekorekti salīdzināt PČ ar vietējo līgu. Gluži kā UEFA ČL salīzināt ar kaut kādu Serie A vai LaLiga. Starptautiskajās spēlēs (ne tikai izlašu) reitingiem vajadzētu būt krietni lielākiem, jo startē komanda, par kuru līdzi jūt visa valsts, bet vietējā mēroga klubu divcīņas (piemēram, Valmiera-Liepāja) rīdziniekiem tak ir +/- pofig. Nu slinkums man te taga domāt, kā lai izsakās, bet, kas vēlēsies, tas sapratīs

Anglijas premjērlīgu skatās vairāk nekā Čempionu līgu (domāju tā pat ir Seria A un La liga) jo tur vietējais čempis ir DAUDZ svarīgāks nekā eiropas kausi..

bet ja jārunā par pakstu, tad protams, augstas raudzes hokejs Latvijā ir tikai mēnesi, un pašas svarīgākās spēles tik sāksies 16 maijā, tā kā nav ko satraukties par kkādiem reitingiem par 1/2 finālu un citām spēlēm.. man piemēram ir vienalga, kā ASK nospēlē BBL UN ULEB Cup, galvenais lai LBL UZVAR..
go go g ASK
, 2008-05-14 16:09, pirms 17 gadiem
diez mani pie kā pieskaitīja, jo mājās divi TV un pa vienu gaja hokis a pa otru basis!!!

a skatītājs ta viens????
, 2008-05-14 16:09, pirms 17 gadiem
Jencis#33 rakstīja: Un Jūs vēl sakat, ka Kanāda ir hokeja dzimtene!!! Nū labi, varbūt tā ir!!! Bet HoKeJa FaNu dzimtene ir LATVIJA!!! Un tā tas arī paliks!!

domaaju, ka shveicieshi un vaacieshi ar tevi labpraat pastriideetos. vinji varbuut nav tik ljoti izkraasojushies, ka vechi atgaadina transvestiitus, toties atbalsta kvalitaate un atdeve tribiinees no skaitliski mazaakas fanu grupas ir daudz lielaaka nekaa latvieshu trulaa puushana un liidz bezgaliibai apniciigaa "saraushana". par klubu hokeja faniem vispaar nerunaasim - daudzaas valstiis pat futbolaa tik kalitatiivu atbalstiishanu neredzeet
, 2008-05-14 16:11, pirms 17 gadiem
evertonian, nu nesaki viss.. kārtīgam fanam nav vienalga kā iet citās līgās. Domāju jebkura LV kluba fanam būtu prieks, ja BBL-ā samizotu leišus

Cik cilvēku, tik viedokļu.
, 2008-05-14 16:11, pirms 17 gadiem
plus veel tie kas skatiijaas internetaa
, 2008-05-14 16:13, pirms 17 gadiem
Tā tam ir jābūt! Mani šāda statistika ļoti iepriecina, jo hokejs tomēr latviešiem tuvāks.
, 2008-05-14 16:16, pirms 17 gadiem
Basketbols
ASK Rīga" finālā (355)
"Ventspils" pagarina sēriju (455)
Jahovičs nodrošina "ASK" uzvaru (423)
Hokejs
Norvēģi pārspēti, ceturtdaļfināls - tuvāk (277)
Somi salauž Latviju (395)
Latvija uzvar Slovēniju un paliek A grupā (270)


Te Bus precizs komentaarus skaits, pec speeleem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-14 16:25, pirms 17 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Jā, jo arī Latvju Dainās ir ļoti daudz minēts ALUS. Un kā zināms Alus ir neatņemama hokeja fana dzīves sastāvdaļa. Tā kā mūsu Dainas ir daudz senākas par oficiālo hokeja izgudrošanu Kanādā, ir pamats domāt, ka tomēr hokejs ir nācis no Latvijas.
Krišjānis Barons kapā otrādi apgrieztos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-14 16:52, pirms 17 gadiem
Tas gann Hempo !
, 2008-05-14 16:57, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: pusi komentārus basketbolā jau sastāda diršanās starp abu komandu faniem
Nevis diršanās, bet mērīšanās ar krāniņiem...
, 2008-05-14 16:59, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: pusi komentārus basketbolā jau sastāda diršanās starp abu komandu faniem

tieshi taa.
Fact izpildijumuaa viens no muljkjiigaakajiem argumentiem, lai pieraadiitu b-bola paaraakumu, it sevishkji par LV izlasi
, 2008-05-14 17:00, pirms 17 gadiem
Par šo salīdzinājumu gribas ierēkt, tik pat labi arī varētu salīdzināt Samsung premjerlīgas pusfināla auditoriju un Latvijas Basketbola izlases spēļu auditoriju septembrī...

... kaut gan jāatzīst ka hokejs laikam basi nedaudz ieliek (izlašu fanošanas līmenī )... pagaidām...
, 2008-05-14 17:06, pirms 17 gadiem
Nesaprotu kas te pārsteidzošs. Hokejs ir un bija sporta karalis Latvijā un kaut kāda utopija, ka tas ir basketbols kādam ir radusies vai ?
, 2008-05-14 17:14, pirms 17 gadiem
Akmens_ rakstīja: Hokejs ir un bija sporta karalis Latvijā
LOLOLOL Visi tādi jautrie šodien
, 2008-05-14 17:17, pirms 17 gadiem
nu nezinu nezinu. Hokeja čepionāts Latvijā ir kā milzu hipnoze, jo cik prcenti hokejam seko līdzi, kad nav čepionāts? Es jau nesaku, ka tas ir slikti, bet kapēc Latvija nevarētu "jukt prātā" kad ir lbl, bbl, futbola un hokeja finālspēles?
, 2008-05-14 17:18, pirms 17 gadiem
es gan skatijos pa citiem kanaaliem, jo TV3 suuuuuuuuuuukkkkkkaaaaaaaa !!!!
, 2008-05-14 17:25, pirms 17 gadiem
Bet kur var redzēt tos un citu raidījumu reitingus???!!! :
, 2008-05-14 17:28, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: es gan skatijos pa citiem kanaaliem, jo TV3 suuuuuuuuuuukkkkkkaaaaaaaa !!!!
Liela daļa no paziņām skatījās caur satelītu vai internetu arī no manām paziņām, tā kā skaitļi ir vēl lielāki. Liela daļa bija krogos, kafejnīcās, kur uz lielu baru ir viens TV, vai draugu lokā, tā kā skaitļi ir vēl iespaidīgāki.

Fact, Gulbja spēles laikā pret Davidenko, Nalbandjanu komentāri pārsniedza 2000, tad pēc tavas sistēmas Latvijā topā stipri priekšā ir teniss !
, 2008-05-14 17:34, pirms 17 gadiem
A kaa shito visu apreikjina? ... cik % ko skatiijushies?
, 2008-05-14 17:36, pirms 17 gadiem
Fact rakstīja: Basketbols
ASK Rīga" finālā (355)
"Ventspils" pagarina sēriju (455)
Jahovičs nodrošina "ASK" uzvaru (423)
Hokejs
Norvēģi pārspēti, ceturtdaļfināls - tuvāk (277)
Somi salauž Latviju (395)
Latvija uzvar Slovēniju un paliek A grupā (270)


Te Bus precizs komentaarus skaits, pec speeleem!

tad jau hattrick.org ir vispopulaaraakais...
Diskusija: hattrick.org
, 2008-05-14 17:48, pirms 17 gadiem
Labāk varētu salīdzināt samsunglīgas un LBL finālu televīzijas reitingus un skatītāju skaitu hallēs uz vietas. Piekrītu, ka izlašu līmenī hokejam ir masveidīgāka auditorija, bet tas viss notiek tur, ārpus Latvijas. Basketbols tomēr ir mūsu nacionālais sporta veids. Par basīti vēl varam teikt - savējie, jo nu jau lielāka daļa izlases spēlētāju ir Latvijā, turklāt arī līmenis ir augstāks (BBL ar visām lietuviešu zvaigznēm).. Hokejā - ,protams, jāskatās, kas mainījies līdz ar Rīgas Dinamo, bet šeit panākumus gūst vairāk aizokeāna.
P.S. Līdzjutēju saimi veido izlases sniegums - varbūt kāds zina, kādi bija TV cipari Euro 2004 laikā vai arī visiem spēļu atkārtojumiem ar Turciju?
, 2008-05-14 17:56, pirms 17 gadiem
Variet smieties, variet nē, bet reitingi visiem tiem seriāliem diemžēl ir stipri augstāki, līdz ar to arī reklāmas laiks dārgāks un televīzijam izdevīgāks. Kā Jūs domājiet, vai pati televīzija labak izvēlēsies pārraidīt Latvijas futbola čempionāta spēli starp FK Rīga un kaut vai FK Ventspili, vai labāk tomēr seriālu vai kādu no tiem samākslotajiem šoviem.. Stulbs jautājums, te pat nav ko salīdzināt. Tāpēc arī ir nepieciešama valsts iejaukšanās, lai sporta līdzjutēji redzētu kaut ko. Un šajā gadījumā patiesi apbrīnoju Ušacki un Co, kas LTV7 sportu ir savilkuši ne pa jokam - kā viņiem tas izdodas, nesaprotu. Jo LTV7 nav finansiali izdevīgs kanāls principā tikai tāpēc, ka pārraida daudz sporta. Tas ir nepieciešams tautai, taču tas nav rentabls pasākums. Labi, ka tā.
, 2008-05-14 18:17, pirms 17 gadiem
Kā viņi zin vai es skatījos hokeju? Vai mana vecāmāte skatījās basketbolu? Vai mans kaimiņš skatījās tajā laikā "Zelta ģimeni"? Girbu pateikt tikai to, ka tie visi reitingi ir tikai un vienīgi pieņēmumi nevis realitāte.
, 2008-05-14 18:19, pirms 17 gadiem
diezgan smiekliigi lasit visi tie kuri te rej ka delj sitiem reit5ingiem tagad var pateikt ka HOKEJS ESOT POPULARAIS redz, iedomajaties kaaadi butu reitingi teiksim ja raditu Eiropas cempionatu basiitii kru startee LAtvija un teiksim speeli lieopajas metalurgs- ask OGRE! padomajiet liidzi ar galvu nuugji!
, 2008-05-14 18:20, pirms 17 gadiem
aloizs rakstīja: Par šo salīdzinājumu gribas ierēkt, tik pat labi arī varētu salīdzināt Samsung premjerlīgas pusfināla auditoriju un Latvijas Basketbola izlases spēļu auditoriju septembrī...

... kaut gan jāatzīst ka hokejs laikam basi nedaudz ieliek (izlašu fanošanas līmenī )... pagaidām...

peikriitu tev vecit, bet ne ap to ka izlashu liimenii atpaliek, taapt brauc stukas visi ka kjeemi izkrasoti un kaligaa!!
, 2008-05-14 18:23, pirms 17 gadiem
Neparasta "basketbolistu" rosība ap hokeja un basketbvola mijiedarbību Latvijas sportā! Ar ko tas izskaidrojams?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-14 18:37, pirms 17 gadiem
Rasheeq rakstīja: ko dod fani,ja komanda spele sudigi?


Labs jautājums!!?? :? ATBALSTA!!!!
, 2008-05-14 18:38, pirms 17 gadiem
tos salidzinajumus vaig petit savadak
piem eiropas čempis basi pret hokeja čempi ta butu inčigak
, 2008-05-14 18:45, pirms 17 gadiem
Ja, jau tik nenormals cilveku skaits skataas Hokeju, tad kaapec ir tik maza aktivitate Hokeja Sadaļā???

Vai nav divaini, ka 3 vai 4 tukstoshi ir aktiivaki, par vismaz 100tukstoshiem To LIELO latvijas fanu??? Kaa info avotu ņemam Tv reitingus!

Pie Basketbola sadalas ir ari tie kas, meeras ar kraninjiem, bet esam realistiski 4000 pret 100000! Nu TUr aktivitatei vajadzeetu buut paris reizes lielaakai, ne?
, 2008-05-14 18:52, pirms 17 gadiem
begemots rakstīja: tieshi taa.
Fact izpildijumuaa viens no muljkjiigaakajiem argumentiem, lai pieraadiitu b-bola paaraakumu, it sevishkji par LV izlasi


Es gribēju pierādī pārākumu? Nē, Es vnk uzdodu jautājumu Kur ir tie Hokeja fani, Tie vismaz 100'000??

Kā redzu pats, izņemot to, ka Tu mani vēlejies aplikt, neko arii nesi speejigs pateikt?
, 2008-05-14 18:53, pirms 17 gadiem
Izlases ar klubiem NEVAR salīdzināt.
Pietam LBL Samsung līgai liek milzīgu kloķi
, 2008-05-14 18:55, pirms 17 gadiem
Akmens_ rakstīja: Liela daļa no paziņām skatījās caur satelītu vai internetu arī no manām paziņām, tā kā skaitļi ir vēl lielāki. Liela daļa bija krogos, kafejnīcās, kur uz lielu baru ir viens TV, vai draugu lokā, tā kā skaitļi ir vēl iespaidīgāki.

Fact, Gulbja spēles laikā pret Davidenko, Nalbandjanu komentāri pārsniedza 2000, tad pēc tavas sistēmas Latvijā topā stipri priekšā ir teniss !


Nu, TU jau aizgaaji galejiibās, Te neiet runa par speelees laika pieliktajiem komentariem! Bet, ka pamatu ES ņēmu, pabeigtu spēli, kur cilvēki izsaka savu viedokli par redzēto!
, 2008-05-14 18:57, pirms 17 gadiem
Hokejs Latvijā ir reliģija, vēl varēja salīdzināt Samsunglīgas finālus ar LBL fināliem, domāju arī tur hokeju skatijās vairāk. Nākošgad būs Dinamo un Arēna basketbola laikā būs pustukša un tas pats būs TV. Žēl protams basketbolistu, bet nu hokejs Latvijā sporta veids Nr.1.
, 2008-05-14 18:59, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: hokejs Latvijā sporta veids Nr.1.
Eu no beidzam ar šito humoru
, 2008-05-14 19:25, pirms 17 gadiem
Nu nezinu, kad vien tas ir iespējams skatos futbolu, hokeju, basīti. Bet nu, lai es divos naktī skatītos hokeju, kad pie tam vēl rīt jāiet uz darbu...
, 2008-05-14 19:28, pirms 17 gadiem
a kāpēc pa TV nerāda Ventspils - VEF mačus? Labprāt noskatītos
, 2008-05-14 19:40, pirms 17 gadiem
Atraduši ko salīdzināt, pasaules čempi ar vietējo! Diez cik tūkstoši skatījās Samsung līgas spēles!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-14 21:05, pirms 17 gadiem
Hokeju var saukt tātad par Latvijas sporta veidu nr.1!!!
, 2008-05-14 21:08, pirms 17 gadiem
normāli rādītāji prēkš Latvijas ņemot vērē to, ka daudzu hokeju vai basketbola mīļu mājas var pat nebūt elektrība vai TV!
Kur nu vēl nets
, 2008-05-14 21:31, pirms 17 gadiem
Kopš atradu, kur netā CZE:SWE spēli rāda, arī basketa fināls nav interesants
, 2008-05-14 21:57, pirms 17 gadiem
nu pilnigi bezjedzigs salidzinajums.... tas pats ka salidzinat cik daudz cilveki brauc ar autobusu pa pilseetu un cik brauc starpatutiskos reisus... LBL ir vietejais turnirs a hokejs ir pasaules cempis.. diena un nakts... tik pat labi varetu paradit reitingus cik skataas ltv7 20:00 kad neiet basketbools! bet kads mistiski interesants serials.... vai ari samsung pr. ligas hokeja speles ar LBL spelem... tas butu salidzinashanas verts... a kam tas vajadzigs... pasaules cempis hokejaa ar lbl... stulbs salidzinajums es pat lielakas bbola fans protams pievershos lidzigai hokeja spelei jo tadu es varesu redzet tikai vel pec gada...
, 2008-05-14 22:10, pirms 17 gadiem
Hahahaha. Te daži indivīdi mēģina apgalvot, ka Latvijas sportā basketbols ir sporta veids nr.1 ? xD Nu beidziet jokot. Platbikšu spēle 1.vietā nebūs NEKAD. Nu samierinieties ar to, TV reitingi par visu liecina
, 2008-05-14 22:15, pirms 17 gadiem
hmmm tie kuri saka ka evar salidzinat PČ hokeja un pusfinalu basketbolā-man ir atbilde.Tad kad Barons speleja FIBA kausa finala tad reitingi arii bija loti zemi,jo visi skatijas zvaignu sovus.Vai tad var salīdzinaat kad cinaas par pasu FIBA kausu un vienu tur kkaadu PČ speli?
, 2008-05-14 22:20, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: tu citus komentārus visp lasi?

Kristaps Zālītis moderators, 2008-05-14 16:04
paldies par atsauksmēm. vēlos uzsvērt, ka šis nav salīdzinājums, vienkārši padalos ar faktiem, kuri plašai auditorijai nav pieejami, un varētu būt interesanti, ņemot vērā pašreizējās debates ap LTV7 un finālu rādīšanu/nerādīšanu. un norādu uz kļūdu sākt basketbolu piektdien 20:00, kad vajadzēja mačam sākties 20:45.

a tu pats vispar kko rubii?? es nerunaju par rakstu, bet par komentaariem!! doooh
, 2008-05-14 22:27, pirms 17 gadiem
acido rakstīja: Hahahaha. Te daži indivīdi mēģina apgalvot, ka Latvijas sportā basketbols ir sporta veids nr.1 ? xD Nu beidziet jokot. Platbikšu spēle 1.vietā nebūs NEKAD. Nu samierinieties ar to, TV reitingi par visu liecina

vnk ja salidzina tad lai salidzina vienadas lietas ... kad spele latvija basi tad ari vaig salidzinat ar to kad spele latvij hokeju... es piemeram nesu redzejis tik pilnas ribiines 1/4 finalos hokejaa.... utt..
es nenoliedzu ka hokejs ir nr1... bet tikai tad kad spele izlase!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: renrins
, 2008-05-14 23:47, pirms 17 gadiem
TV3 gan nav sporta kanaals. vinji raada hokji tik taapeec, ka ir jaaraada un viss. atceraties EC basketaa sievietem, kur pirmaa speele ar muuseejaam bija speele par 3. vietu. TV3 vienmeer bijis jaaraada seriaalji. labi, ka veel vinjiem ir TV6, bet to visi neredz. labi, ka mums ir LTV7, bet tam nav visas ekskluziivaas tiesiibas radiit visu aktuaalo
, 2008-05-15 10:44, pirms 17 gadiem
Man nav nekas pret to , ka Ltv7 ir basketbola pārņemta , pat NBA spēlēm vieta atrodas , bet kāpēc tiek ignorēts hokejs ir nesaprotami jo , tā tak esot SABIEDRISKĀ TELEVĪZIJA kura pārtiek arī no nodokļu maksātāju naudiņas ?
, 2008-05-15 16:51, pirms 17 gadiem
sundins rakstīja: Man nav nekas pret to , ka Ltv7 ir basketbola pārņemta , pat NBA spēlēm vieta atrodas , bet kāpēc tiek ignorēts hokejs ir nesaprotami jo , tā tak esot SABIEDRISKĀ TELEVĪZIJA kura pārtiek arī no nodokļu maksātāju naudiņas ?

Piekrītu! Pat Stenlija Kausa spēles nerāda neviena no vietējām TV
, 2008-05-15 19:58, pirms 17 gadiem
Demar rakstīja: Un vispār mani pašlaik vairāk interesē Mongolijas hokeja izlase...Ceru ka A grupas komandu skaits tiks palielināts līdz 46, tad arī Mongolijai vieta atradīsies.

Ankhbayar Jargalsaikhan,Purevdavaa Choijiljav,Munkherdene Munkhjargal u.c. ir spēlētāji kas drīz valdīs pasaules hokejā!

, 2008-05-15 20:02, pirms 17 gadiem
Luix rakstīja: Piekrītu! Pat Stenlija Kausa spēles nerāda neviena no vietējām TV

p Viasat sport un Viasta sport3 raada bet tas nawa wisiem pieejam... man or@@@ :p
, 2008-05-15 23:42, pirms 17 gadiem
renrins rakstīja: reitingi, ta reitingi. Atvaino, bet ir tāds teiciens: "ir meli, ir lieli meli un ir statistika".

Interesanti pēc kā tos reitingus nosaka? Kā viņi ZIN, kas, kad, ko skatās? Ja runājam par hoķi, tad parasti, tam, manuprāt ir lielāka auditorija, nekā šajā čempī. Rēķiniet paši cik daudzi nepiecēlās pa nakti, lai skatītos tiešraidē hoķi un cik daudzi, neaizgāja uz krogiem, lai skatītos hoķi.

Ja runājam par basi, tad piekrītu, tam, ka spēle (ASK vs ventiņi) sākās nelaikā. Pats zinu tādus, kuri pāris reizes gadā interesējas par sportu un PČ hokejā ir viens no tādiem. Savukārt, man nesanāca basi skatīties, jo kopistiski ar čomiem skatījāmies hoķi.

Man gan ir ieteikums, ja reiz gribam paanalizēt statistiku, tad autors varēja paanalizēt eSports.lv statistiku un salīdzināt to, gan komentāru skaita ziņā, gan arī klikšķu skaita ziņā. Jo esportu tomēr apmeklē cilvēki, kuriem interesē sports, nevis mājsaimnieces.

Un visbeidzot, apskatīsimies, kādi nākamzezon būs reitingi Rīgas Ģinamo spēlēm. Izlases spēles ir izlases spēles un klubu spēles ir klubu spēles. Bez tam, nevajadzētu ignorēt arī tādu statistikas rādītāju, kā dinamika. (Cik daudzi pārslēdza TV kanālu un skatījās basi pēc hoķa.)


Piedod - ja šo jomu nepārzini, tad labāk nelien... pārāk daudz muļķību esi sarakstījis...
Ir pilnām tiesībām varu to Tev teikt, jo gandrīz 15 gadus esmu šai laukā strādājis un tomēr kautko zinu.
Tikai pilnīgs lameris var gribēt par kautkādu ticamu pamatu piesaukt eSporta komentāru statistiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-05-16 21:57, pirms 17 gadiem
Ok. Ta sanak, ka sezonas garumaa hokeju skatas daudz mazaak. Bet. Tad salidziniet LV izlashu speles hokeja un basketbola. Skaitlis ieverojami lielaks bus protams HOKEJAM. Tas nu gan ir skaidrs, ka basketbols nav Latvijas sporta veids nr1, lai ka ari kads gribetu, tas nav. Latvieshiem tuvaks tomer ir hokejs. Zel protams, ka tas nav visu sezonu, un daudziem pietiek ar to ka visu sezonu jaunumus un rezultatus uzzin no esporta, uzzin ari regularas sezonas uzvaretajus, un noskatas paris finalspeles.