Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2728, Did:0, useCase: 3

Paste: Visi zina, ka Klepišam patīk izlikties un tēlot

Guntars Paste
Guntars Paste

Paste: Visi zina, ka Klepišam patīk izlikties un tēlot
Latvijas izlase nopelnīja 35 soda minūtes
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

2015. gada pasaules čempionātu hokejā ar diviem zaudējumiem divās dienās sāka Latvijas valstsvienība, kas ielaida trīs ripas skaitliskajā mazākumā un ar 2:4 atzina laukuma saimnieces Čehijas pārākumu. Spēle nevienādos sastāvos bija izšķiroša, un, pēc Olybet hokeja eksperta Guntara Pastes domām, tiesneši respektējuši mājiniekus, velkot viņus uz priekšu. Tāpat krievu tiesnešiem bija jāzina, ka Jakubam Klepišam patīk izlikties un tēlot.

Pēc spēles ir divējādas izjūtas. No vienas puses, Latvijas izlase nodemonstrēja, ka pieder pasaules elitei, ka ir dzīvotspējīga. Bija patīkami, un tribīnēs jutos diezgan pacilāti. Visi varoņi un malači, ļoti labi aizvadīja maču. Protams, trešajai un ceturtajai maiņai ievadā bija nelielas kļūdas, piemēram, Rodrigo Ābols deva piespēli neskatoties, kuras rezultātā glābt komandu nācās Edgaram Masaļskim, taču kopumā arī viņi nodemonstrēja normālu sniegumu. Esmu drošs, ka nespēlēsim ar nokārtām galvām, ka nebūsim peramie zēni. Pēc spēles ir labas emocijas, taču par tiesāšanu gan palikusi nepatīkama pēcgarša.

Pagājušajā gadā mums neieskaitīja vārtu guvumu izšķirošajā spēlē pret Baltkrieviju, un arī šajā turnīrā tiesneši velk mājiniekus - Čehijas valstsvienību. Šādā līmenī tas izskatās smieklīgi, tajā pat laikā ir riebīgi skatīties, kas notiek ar tavu komandu. Soģi saimniekus jau atkal uz priekšu velk aiz ausīm.

Moments, kad pašā spēles sākumā mūsējiem neieskaitīja gūtos vārtus, jo otrā laukuma galā gulēja laukuma saimnieku uzbrucējs Jakubs Klepišs: tobrīd runāju ar piecas sezonas Nacionālajā hokeja līgā pavadījušo Aleksandru Havanovu, kurš trenera karjerā bija viens no Oļega Znaroka palīgiem, un viņš teica, ka nesaprot krievu tiesnešu rīcību, jo Kontinentālajā hokeja līgā visi zināja, ka Klepišam patīk izlikties un tēlot. Pēc Havanova domām, vajadzēja ieskaitīt Laura Dārziņa gūtos vārtus, plus tiesnesim aizbraukt pie čehu soliņa un pateikt, ka katrs nākamais izgājiens tiks sodīts. Bet...

Tāpat Kristapa Sotnieka noraidījums līdz spēles beigām bija vienkārša epizode. Aizsargs izdarīja metienu, bija cīņa par atlēkušo ripu, nevis Soča ņēma un speciāli iesita Klepišam starp kājām. Tiesnesis nekad mūžā čeham neiedotu 5+20 par ko tādu. Tāpat pie 2:2 neatstātu mājiniekus trijatā pret pieciem. Labprāt ceturtdaļfinālā čehiem pretiniekos redzētu Krievijas, Amerikas vai Somijas izlases, lai viņiem nebūtu pastaiga un lai viņi lidotu ārā.

Runājot par mūsu situāciju, cerēsim, ka pēc trim spēlēm varēsim saņemties, jo Austrija par uzvaru pēcspēles metienos pret Šveici jau nopelnījusi pirmos divus punktus. Latvijai vairs nav atkāpšanās ceļa, tas mums nāk par sliktu, jo šveicieši tomēr ir krietni meistarīgāki nekā austrieši. Bet nākamajā cīņā pret zviedriem galvenais ir neiedzīvoties savainojumos vai nedabūt lielos noraidījumus. Cīnīties varam, bet parādīt zobus būs grūti; nenoraidīties, jo zviedriem lielu meistaru netrūkst, izspēlē viņi perfekti līdz pat netraucētam metienam. Skandināvi pret čehiem lidoja uzbrukumā pat tad, kad rezultāts bija 3:1, skrēja un neapstājās. Viņi ir gatavi maksimumam, ir pieskaitāmi galvenajiem favorītiem.

Slēpts komentārs: Vedijs
Slēpts komentārs: Čaisora
Slēpts komentārs: FUNS

 +18 [+] [-]

, 2015-05-03 10:19, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tiesnešiem īpaši kur piekasīties nav.
Pie gola jau nu gan varēja

  +9 [+] [-]

, 2015-05-03 10:24, pirms 10 gadiem
Vedijs rakstīja: Paste... pff tad nu gan eksperts...
pareizi jau visu pateica, patiesībā
Slēpts komentārs: Bird

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 10:34, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tiesnešiem īpaši kur piekasīties nav.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-03 10:35, pirms 10 gadiem
Par soču. Tas nebija apzināti, viņš vienkārši cēla nūju.. Pagāšgad Zemgum bija apzināti, bet te nē.
P.S. moška Soča uz tualeti sagribēja?
Slēpts komentārs: aizermans
Slēpts komentārs: Bird

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 10:56, pirms 10 gadiem
Bird rakstīja: Sotnieku vajag padzīt no izlases. Tik bezadbildīga rīcība....atstāt komandu 5min mazākumā.
Jautajums tads tu vispar speli redzeji?
2min vel butu ok bet nu 5 ....
kur tur Sotnieka ka tiesnesis *******

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 10:59, pirms 10 gadiem
Bird rakstīja: Ja Sotnieks uz krekla vismaz vienu spēli nospēlēs ar uzrakstu OLNESIS vai OLSITIS, tad es viņam piedošu
Ja tu uz pieres uztetovēsi vīrieša dzimumorgānus, tad visa Latvija tev piedos

  +8 [+] [-]

, 2015-05-03 11:02, pirms 10 gadiem
Ziemis rakstīja: Jautajums tads tu vispar speli redzeji?
2min vel butu ok bet nu 5 ....
kur tur Sotnieka ka tiesnesis *******
5min pelnītas.
protams ja būtu pretējā situācijā tiesneši nomīztu noraidīt čehu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:32, pirms 10 gadiem
Neesmu tas, kas mūždien vainu meklē visos citos, bet par Soču pilnīgi piekrītu - īpaši vienā atkārtojumā bija lieliski redzams, ka Sotnieks vienkārši cīnās par vietu vārtu priekšā un tas sitiens starp kājām bija parasta cīņa par pozīciju, kur ar savu nūju tu centies izcīnīt sev priekšrocības atrašanās pozīcijā - sanāca kā sanāca un trāpīja tieši pa zvaniem! 2 min, ok! 2+2 min, ok! bet aizsūtīt uz ģērbtuvēm... par šerpu!

par neieskaitītajiem vārtiem - daudz var diskutēt, vajadzēja vai nevajadzēja apstādināt spēli, bet fakts ir fakts - ja tiesnesis bija nosvilpis, vārti neskaitās! protams, jau pēc 1. atkārtojuma bija redzams, ka paņēmiens bija tīrs un noraidījums arī vēlāk nesekoja - tātad nosvilpa tikai tā dēļ... vai nu, lai ātrāk varētu sniegt palīdzību cietušajam, vai arī lai neradītu tajā brīdī letiņiem zinānmas priekšrocības! šajā gadījumā tas visdrīzāk bija 2. variants! spēle tomēr pret mājiniekiem

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 11:33, pirms 10 gadiem
protams no tribīnēm var daudz ko neredzēt, bazarējot ar vēciem.

pirmos 2 noraidījumus iedeva čehiem, arī vēlāk mums deva vairākumus - cik vēl vajag lai izmantotu??! savukārt čehi mūsu stulbos noraidījumus uzreiz pārvērta golos!

     [+] [-]

, 2015-05-03 11:34, pirms 10 gadiem
tapat ka Tev

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:35, pirms 10 gadiem
kopš kura laika tiesnešiem jāuzmin ko spēlētājs domāja izdarot nesportisku pārkāpumu? skatās pēc sekām

  +7 [+] [-]

, 2015-05-03 11:46, pirms 10 gadiem
Nu Sotniekam 5+20min gan bija. Tas, ka viņš to netīši paveica, arī skaidrs, bet sods bija.

Vārtus neieskaitīja tādēļ, ka tiesnesis bija nosvilpis - tas ir pareizi! Nepareizi bija tas, ka viņš nosvilpa, to viņš Nedrīkstēja darīt, jo bija skaidri redzams, ka Klepim nekas tik traģisks nekaišs, lai apstādinātu spēli (asiņi pa gaisu nepludo, galvas trauma arī nav, izslēdzies arī nav). Pēc noteikumiem apstādināt to epizodi drīkstēja tikai tad, ja čehi pie ripas būtu tikuši!

Otrais bija tad, kad Miķeli iegrūda apmalē, par ko 2min neiedeva, bet M.Jasam par krietni maigāku grūdienu apmalē 2min iedeva!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 11:52, pirms 10 gadiem
Gribētu redzēt ko darītu Pastes kungs kad Sotnieks ieliktu viņam ar nūju starp kājām, un te nav svarīgi, gribēja Soča tā vai negribēja, par tādiem pārkāpumiem ir jāsoda!

Ne jau pa velti jau mazajiem hokejistiem māca ka sava nūja ir jāmāk savaldīt jebkurā situācijā!

Un par neieskaitīto golu - nu ne jau Klepi.šs lika tiesnesim spēli apturēt, svilpe bija tiesneša mutē un svilpa viņš, Klep.išs kā jebkurš sportists darīs visu lai viņa komanda tikai iegūtu no tā - par pārējo - apturēt spēli vai ļaut tai turpināties - atbildīgs ir tiesnesis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:00, pirms 10 gadiem
Patīkami paklausīties ekspertu, kurš no hokeja saprot daudz vairāk, nekā visi šeit atrodamie dārzeņi kopā ņemti!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 12:01, pirms 10 gadiem
weedsmoker rakstīja: Paste,tu Novikam at.sukajis esi ka tadu sviestu sarakstiji???
Gribētos pavērot, kā tu viņam to uz ielas pajautātu...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:01, pirms 10 gadiem
Sočas momentā sods bija jādod, bet līdz beigām, gan tas bija par traku.

Retā reizi, kad Pastem piekrītu.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 12:02, pirms 10 gadiem
Bird rakstīja: Ja Sotnieks uz krekla vismaz vienu spēli nospēlēs ar uzrakstu OLNESIS vai OLSITIS, tad es viņam piedošu
Viņam nu dikti vajadzīga tava piedošana. Var redzēt, ka no hokeja neko nejēdz.
Ļoti zems tiesāšanas līmenis, čehus izvilka soģi lai nezaudētu.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 12:05, pirms 10 gadiem
Būtībā vēlreiz aizdomājos par to, ka spēles ir jātiesā NHL soģiem.
Kaut kā nenāk atmiņā kāda strīdīga epizode no OS, kur varētu NHL tiesnešiem piekasīties.
Manurpāt, tiesāja viņi ļoti korekti un lēmumus pieņēma momentā.
OK, varbūt mazliet strīdīga bija tā epizode, kur šķiet Ņikitins guva vārtus, kad tie bija mazliet izgrusti.

Bet te tiesā kaut kādi Oļēņini, kuri velk mājiniekus.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 12:09, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Nu Sotniekam 5+20min gan bija. Tas, ka viņš to netīši paveica, arī skaidrs, bet sods bija.

Vārtus neieskaitīja tādēļ, ka tiesnesis bija nosvilpis - tas ir pareizi! Nepareizi bija tas, ka viņš nosvilpa, to viņš Nedrīkstēja darīt, jo bija skaidri redzams, ka Klepim nekas tik traģisks nekaišs, lai apstādinātu spēli (asiņi pa gaisu nepludo, galvas trauma arī nav, izslēdzies arī nav). Pēc noteikumiem apstādināt to epizodi drīkstēja tikai tad, ja čehi pie ripas būtu tikuši!

Otrais bija tad, kad Miķeli iegrūda apmalē, par ko 2min neiedeva, bet M.Jasam par krietni maigāku grūdienu apmalē 2min iedeva!
Atceros vienu Sabres spēli šosezon, kad spēlējot mazākumā Mešzorosam vārtu priekšā ievilka ar ripu pa seju. - Džeks apvēlās, bija asinis, - visi- tostarp arī tiesneši redzēja epizodi, pat Zemgus apstājās un ar rokām norādīja tiesnešiem, ka spēle jāaptur, bet tas nenotika- pēc burzmas vārtu priekšā tika gūti vārti. Bet NHL jau ir cits stāsts. ..

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 12:13, pirms 10 gadiem
Pasti vienmēr interesanti paklausīties, ja grib atklātu valodu bez liekuļošanas dzirdēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:15, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Līdz šim domāju,ka Tu kaut ko no hokeja saproti...
Jauneklis būs vienkārši gribējis izcelties ar pastulbu nestandarta komentāru. Gan jau patiesībā pats nemaz tā nedomā.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 12:16, pirms 10 gadiem
Ka tik krievu tiesneši pirms PČ nav bijuši izsaukti uz paklāja pie cara Putina, lai saņemtu instrukcijas, kuras valstis jāpavelk, kuras ''jānoliek''.Teiksiet murgs, bet pasaulē nekas nenotiek tāpat vien.Esam vien lelles, ko varenie rausta pēc saviem plāniem.
Slēpts komentārs: pamuļķis

  +8 [+] [-]

, 2015-05-03 12:20, pirms 10 gadiem
Principa tiesnesi nepamatos noraidijumus nedeva - visur kur iedeva, lielaks vai mazaks parkapums bija.
Jauttajums ir par to, vai tiesasana bija vienada uz abam laukuma pusem? Saubos! Bija vairakas epizodes kur Cehi musejos tureja, gruda apmale - nekas nesekoja.
Pat KOLHOZA liga tiesnesi reti brizos, kad spele ir vienlidziga kadai komandai pieskir 5-3 parsvaru. Nesaubos, ka ja epizodes butu IDENTISKAS un speletu Cehi pret Kanadu/Krieviju noraidijumi vispar nesekotu, jo lautu spelet talak.
Kopuma uzskatu, ka IIHF visu savu priekstatu bojaa ar idiotiskiem tiesnesu gajieniem. Nesaubos, ka sogad cempionata vel daudz perles redzesim, it ipasi speles ar Cehu piedalisanos. IIHF vajag naudu, un kas gan vairak to dod ka Cehu lidzjuteji? Logiski, ka Cehus meginas aizvilkt lidz finalam, cik nu tas bus iespejams.

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:20, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Guntar, - Tu?
Nē Guntars esi tu

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 12:24, pirms 10 gadiem
Banu kings rakstīja: Nē Guntars esi tu
Ja es esmu Guntars, tad tu esi Paste.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 12:27, pirms 10 gadiem
Es nesaprotu cilvēkus, kuri saka par Sotnieka noraidījumu 2 min ok, 5+20 par daudz.

Tur ir tikai divi varianti, vai nu 5+20, vai arī nedot vispār.
Nav tāds sods "Vāji iesita ar nūju pa olām" = 2min.

Vai nu trāpīja pa olām un tad garantēti 5+20, vai arī netrāpīja vispār.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 12:28, pirms 10 gadiem
" Labprāt ceturtdaļfinālā čehiem pretiniekos redzētu Krievijas, Amerikas vai Somijas izlases, lai viņiem nebūtu pastaiga un lai viņi lidotu ārā." Naids tevi vada, Ekspert Guntar Paste!...esi viens no retajiem latviešiem, kas tā mīl krievus!! Par kādu pastaigu tu šeit runā čehu izpildījumā?! Vai tad viņi nav vieni no favorītiem?! Ja Čehijas - Zviedrijas spēli būtu redzējis, tad tādas riebeklības varbūt neuzdrošinātos rakstīt. LET'S GO, #68 !!! DO TO HO!!!

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:36, pirms 10 gadiem
Jā, varbūt čehi pret Latviju neparādīja to labāko hokeju, bet viņi to varēja atļauties, jo pretinieks nebija ne krievi, ne zviedri utt.....un nav vajadzība izlikt sevi par 100%, ja tas nav vajadzīgs. Nevajag meklēt vainu citos, bet pašos! Ja gribēja uzvarēt, tad jāsit ir vārtos, tāpat, kā tas notika čempionāta atklāšanas spēlē - nu īsts fināls tur sanāca!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 12:53, pirms 10 gadiem
Simply the Best rakstīja: Jā, varbūt čehi pret Latviju neparādīja to labāko hokeju, bet viņi to varēja atļauties, jo pretinieks nebija ne krievi, ne zviedri utt.....un nav vajadzība izlikt sevi par 100%, ja tas nav vajadzīgs. Nevajag meklēt vainu citos, bet pašos! Ja gribēja uzvarēt, tad jāsit ir vārtos, tāpat, kā tas notika čempionāta atklāšanas spēlē - nu īsts fināls tur sanāca!!!
Ko neparadija? Spele bija skaista, un tikai mulkis apgalvos, ka Cehi Latviju uz vienas kajas apspeleja. Jagrs pats saka, ka spele bijusi gruta, un tikai noraidijumi esot vinus izglabusi.
Jaa, Cehi bija sagurusi, tacu tas pats bija ari ar Latvijas izlasi.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-03 12:59, pirms 10 gadiem
Kas traucē mūsējiem izlikties un provocēt?
Slēpts komentārs: chemist_dk

  -4 [+] [-]

, 2015-05-03 13:07, pirms 10 gadiem
Nesaprotu šos raudātāju, ka nu tur sods par traku utt. Manuprāt viss bija pareizi, Sotnieks iesita pretiniekam, par to ir 5+20, tas nav sitiens pa rokām tomēr....

Man sāk apnikt, tas, ka patstāvīgi tiek vainoti tiesneši un aizrādīta, ka pretinieks tēlo.....Ja nemākam zaudēt, tad labāk vispār neko neteikt, nevis vainot citus

  -4 [+] [-]

, 2015-05-03 13:18, pirms 10 gadiem
Vienigais kur piesieties- pie neieskaititiem vartiem. Viss parejais normala limeniy

  -4 [+] [-]

, 2015-05-03 13:26, pirms 10 gadiem
Tikmēr slovēńi nolikti četrrāpus, brutāli tiek drātēti

  +5 [+] [-]

, 2015-05-03 13:39, pirms 10 gadiem
Katru gadu viens un tas pats! Pagājušogad kļūdaini ieskaitīti vai neieskaitīti vārti gandrīz katrā spēlē un šogad tiesneši turpina apkaunot hokeju un hokeja PASAULES čempionāts ir pārvērsts par CIRKU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 16:50, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nesaprotu šos raudātāju, ka nu tur sods par traku utt. Manuprāt viss bija pareizi, Sotnieks iesita pretiniekam, par to ir 5+20, tas nav sitiens pa rokām tomēr....

Man sāk apnikt, tas, ka patstāvīgi tiek vainoti tiesneši un aizrādīta, ka pretinieks tēlo.....Ja nemākam zaudēt, tad labāk vispār neko neteikt, nevis vainot citus
Kā man ir apnikuši šie mazohisti, kas arī kļūdainas tiesnešu darbības māk iztēlot par mūsu pašu vainu. Vai pēc spēles pret Kanādu varēja kaut ko sliktu pateikt par tiesnešiem? Vienīgais, nebija bullīša, bet tas galīgi neizšķīra spēli. Pārējai viss bija precīzi.
Vakar bija pilnīgi cita bilde. Čehi bija saguruši un bez šīs tiesnešu palīdzīgās rokas labi ja papildlaiku izvilktu.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 17:35, pirms 10 gadiem
totāla nevezuha rakstīja:
Pasaki kur var piekasīties tiesnešiem. Es tikai vienu epizodi atceris visās spēlē pašā saķumā kad gribēju noraidījumu. Tāpat atceros vairākas rezies kad mums neiedeva diezgan stabilus noaridījumus. Sotniekam gribi vai negribi bija jādod liels sods-nu ļoti nesmuki sanāca. Gribēju, negribēju, tīši netīši, bet tā hokejā nedara. Golu skaitīt nevarēja jo atkārtojumā skaidri redzēu ka svilpe jau bija pirms vārtiem. J spēlētājs savainots tad jāsvilpj

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 17:36, pirms 10 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Pie gola jau nu gan varēja
Vēl nesapratu, kā latviešu fani tik daudz plusus tev salika. Vai tad drīkst ieskaitīt vārtus, ja bijusi svilpe iepriekš.

     [+] [-]

, 2015-05-03 17:53, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Principa tiesnesi nepamatos noraidijumus nedeva - visur kur iedeva, lielaks vai mazaks parkapums bija.
Jauttajums ir par to, vai tiesasana bija vienada uz abam laukuma pusem? Saubos! Bija vairakas epizodes kur Cehi musejos tureja, gruda apmale - nekas nesekoja.
Pat KOLHOZA liga tiesnesi reti brizos, kad spele ir vienlidziga kadai komandai pieskir 5-3 parsvaru. Nesaubos, ka ja epizodes butu IDENTISKAS un speletu Cehi pret Kanadu/Krieviju noraidijumi vispar nesekotu, jo lautu spelet talak.
Kopuma uzskatu, ka IIHF visu savu priekstatu bojaa ar idiotiskiem tiesnesu gajieniem. Nesaubos, ka sogad cempionata vel daudz perles redzesim, it ipasi speles ar Cehu piedalisanos. IIHF vajag naudu, un kas gan vairak to dod ka Cehu lidzjuteji? Logiski, ka Cehus meginas aizvilkt lidz finalam, cik nu tas bus iespejams.
Pilnigi piekritu! Tiesnesu uzdevums ir prast objektivi izlidzinat speli noraidijumu un sodu zina, tacu saja spele summejot situacijas, svari liecas cehu virziena. Ir labi, ka musiejiem izdevas laba spele, tacu ta sanaca diemzel pret majniekiem. Un hokeja pasaule, tai skaita tiesnesiem ir zinams cehu speles stils, kurs sastav no sikam tizlam riebeklibam, kuras sogi redz, bet pa tv tas gruti saredzet.

     [+] [-]

, 2015-05-04 03:25, pirms 10 gadiem
Nu tad, lai izlemj tas soģis,kurš ir visaugstāk pār mums un, ticiet man, VIŅŠ lems taisnīgi!Āmen!Katram pašam par savu negodīgo rīcību būs jāatbild!