Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2948, Did:0, useCase: 3

Bļugeram rezultatīva piespēle, "Penguins" 10 vārtu mačā revanšējas "Flyers"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Bļugeram rezultatīva piespēle, "Penguins" 10 vārtu mačā revanšējas "Flyers"
Teodors Bļugers. Foto: AP/Scanpix

Uzvaru Nacionālās hokeja līgas (NHL) regulārajā turnīra spēlē izcīnījusi Teodora Bļugera pārstāvētā Pitsburgas "Penguins", kas ar 7:3 pārspēja Filadelfijas "Flyers". Bļugers asistēja sesto vārtu guvumā un uzvarēja 10 no 12 iemetieniem.

Teodors Bļugers uz ledus pavadīja 13:28 minūtes (0:56 minūtes mazākumā) un tika pie rezultatīvas piespēles. "Flyers" bija vienīgā komanda līgā pret kuru Bļugers nebija ticis pie rezultativitātes punktiem. Latvietis arī pārtrauca sešus spēļu sēriju, kurā viņam nebija izdevies tikt pie rezultativitātes punktiem. Metienus pa vārtiem šajā mačā latvietis neizdarīja, bet spēja uzvarēt 83,3% iemetienus (10/12). Bļugers spēli noslēdza ar +/- rādītāju mīnus viens.

Pēc iepriekšējā mačā piedzīvotās sakāves, kurā Pitsburgas "Penguins" kapitulēja Filadelfijas "Flyers" ar nepieklājīgo 2:7, Teodora Bļugera pārstāvētā komanda bija motivācijas pilna revanšēties. Jau otrajā minūtē tika uzsākts ceļš uz revanšu, kad mača rezultātu atklāt izdevās Markusam Petersonam - 1:0. Trešdaļas turpinājumā pingvīniem bija vairāk iespēju gūt vārtus, bet rezultāts palika nemainīgs. Bļuģers pirmajās 20 minūtes prata uzvarēt visus trīs iemetienus, kuros piedalījās.

Otrās trešdaļas sākumā "Penguins" panāca 2:0, kad vairākumā Džeiks Gencels spēja ievirzīt ripu "Flyers" vārtos. Gencelam tie bija 16. vārti izbraukumā – tas labākais rādītājs līgā šosezon. Pitsburga turpināja doties uz vārtiem, un ripa vēlreiz veiksmīgi atrada ceļu uz vārtiem. Šoreiz pie vārtu guvuma tika komandas kapteinis Sidnijs Krosbijs (3:0). "Flyers" spēlētājs Džastins Brauns nedaudz vēlāk prata izmantot haosu pie "Penguins" vārtiem un raidīja ripu Tristana Džerija sargātajos vārtos (3:1). Perioda izskaņā ripa neveiksmīgā situācijā vēlreiz nonāca Džerija vārtos, tādējādi "Flyers" no 0:3 prata atspēlēties līdz 2:3.

Džeisons Zakers trešās trešdaļas sestajā minūtē prata atjaunot "Penguins" divu vārtu pārsvaru, kad pēc Malkina piespēles vārtu priekšā viņš izrēķinājās ar "Flyers" vārtsargu - 4:2. Malkinam tā bija otrā rezultatīvā piespēle mačā. Šons Kuturjē pēc neilga laika vēlreiz samazināja rezultātu, gūstot savus otros vārtus mačā - 3:4, bet Krosbijs ar metienu no iemetiena zonas perioda 13. minūtē panāca 5:3. Spēles beigās pie rezultativitātes punkta tika Bļugers, kurš asistēja Markam Frīdmenam (6:3). Pēdējos vārtus mačā pēc Sidnija Krosbija piespēles guva Džons Marino, kurš guva vārtus vairākumā, panākot spēles beigu rezultātu - 7:3.

VIDEO: Bļugers asistē, triumfējot Pensilvānijas derbijā

NHL kopvērtējums

Centrālā div.SPAustrumu div.SPZiemeļu div.SPRietumu div.SP
Hurricanes5379Penguins5473Maple Leafs5272Golden Knights5174
Panthers5475Capitals5271Oilers5064Avalanche5072
Lightning5273Bruins5269Jets5157Wild5170
Predators5360Islanders5368Canadiens5157Blues5055
Stars5256Rangers5358Flames5047Coyotes5350
Blackhawks5350Flyers5353Senators5245Kings5046
Red Wings5445Devils5343Canucks4641Sharks5246
Blue Jackets5344Sabres5437Ducks5339

  +4 [+] [-]

, 2021-05-05 11:58, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Tas ir Letanga efekts. Palasi PIT apskatniekus, fanus u.t.t. Lai arī Letangs caurmērā ir bijis viens no rezultatīvākajiem aizsargiem NHL pēc spēles/punkti rādītāja, viņa aizsardzības spējas ir stipri ierobežotas. Par to arī viņu notiršs. Tāpēc parasti Letangam blakus tiek likts izteikts stay-at-home aizsargs - Dumolins. Bet piekrītu, ka aizsardzība PIT nav līmenī, taču, tā arī nav slikta. Kā pie viena no rakstiem minēu, pēc rādītājiem, tā ir pa vidu - 12 ja nemaldos pēc ielaistajiem un 14. labākā mazākumā.
Protams, tam gan es piekrītu, par to Letanga efektu. Vienīgais, kas mani ar Pitsburgu baida, lai Tedis varētu dabūt bundžu. Sezona izskatās ļoti līdzīga, kā bija pirms diviem gadiem, kad četrās spēlēs zaudēja Islanderiem. Ko es ar to tieši domāju, jo sezonas beigās bija ļoti daudzas bezzobainas spēles, kuras tika zaudētas, vai arī knapi uzvarētas.

Labi, šogad tieši regulārās sezonas beigu daļā tas tik ļoti nerezultējas zaudējumos, kā tas bija pirms diviem gadiem, bet kaut kā man tās spēles atgādina to gadu pingvīnus, kaut gan neviena no šīs divīzijas top komandām neizskatās ļoti pārliecinoši pašlaik (kā tas bija ar Bostonu pēc trade deadline uz mazu brīdi), piemēram, man tieši šī divīzija ir visneprognozējošākām, jo jebkura no četrām komandām var tikt ārā uz pusfinālu.

Ja man tagad būtu neliels spēka rangs jauztaisa ar austrumu divīziju, tad tas izskatītos šādi:

1. Bostona (Vārtsargu dēļ lieku viņus augstāk.)
2. Pitsburga
3. Vašingtona
4. Islanders.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-05 12:04, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Protams, protams, Juri Tev prasa konkrētu jautājumus uz kuru Tu atbildi, bet beigu beigās Tava atbilde neesot bijusi par to, kas bija kā jautājums uz diskusijas temats Turi buru, ekspert.

Un nepin iekšā pandēmiju un manu uztveri. Ne Tu mani pazīsti, ne Tev ir kādi citi argumenti, lai spriestu par mani, pandēmiju u.c. apsketiem. Tu pats sevi esi uztaisījis par publisku personu t.i. wannabe hokeja ekspertu. Tāpēc Tavus murgus ir atļauts un pat vēlams apspriest, jo ir brīži, kad vari savu gumijas muti aiztaisīt un nemēģīnāt izlocīties, ekspert.
Mana atbilde bija daudz plašāka par to, ko tu nocitēji atsevišķi. Tālāk arī bija komandu uzskaitījums, kuras uzskatu vai par lielākiem favorītiem (un par PIT šajā konkrētajā komentārā VISPĀR un NEKO nerakstīju). Tāpēc tas par ko es rakstīju, manuprāt, ir acīmredzami.

Turklāt, tas, ka tikai zata to tā ir uztvēris, manuprāt, ar ir diezgan labs rādītājs.

     [+] [-]

, 2021-05-05 12:34, pirms 3 gadiem
Ne par Pitsburgas tēmu, bet, cien. Juri, Tu vienmēr atradīsi argumentus nolikt jebkuru komentāru hokeja sadaļā. Tavi citu izsmejošie komentāri un pašpasludinātā hokeja guru statuss bieži attur izteikt komentārus. Tu nepieņem citādu viedokli vai domas. Ir tikai Tava taisnība un viss. Lai sportacentrs pāriet uz formātu - raksts un pēc tā viens Jura Miņina komentārs.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-05 12:50, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mana atbilde bija daudz plašāka par to, ko tu nocitēji atsevišķi. Tālāk arī bija komandu uzskaitījums, kuras uzskatu vai par lielākiem favorītiem (un par PIT šajā konkrētajā komentārā VISPĀR un NEKO nerakstīju). Tāpēc tas par ko es rakstīju, manuprāt, ir acīmredzami.

Turklāt, tas, ka tikai zata to tā ir uztvēris, manuprāt, ar ir diezgan labs rādītājs.
Labi Juri, aizej norauj ķēpā ar savu taisnību un novāc sev emblēmu hokeja eksperts - apsmiekls, nevis eksperts

     [+] [-]

, 2021-05-05 12:51, pirms 3 gadiem
guntis86 rakstīja: Ne par Pitsburgas tēmu, bet, cien. Juri, Tu vienmēr atradīsi argumentus nolikt jebkuru komentāru hokeja sadaļā. Tavi citu izsmejošie komentāri un pašpasludinātā hokeja guru statuss bieži attur izteikt komentārus. Tu nepieņem citādu viedokli vai domas. Ir tikai Tava taisnība un viss. Lai sportacentrs pāriet uz formātu - raksts un pēc tā viens Jura Miņina komentārs.
2 momenti:
Es nevienu un nekad bez iemesla nemēģinu "nolikt", tikai vairāk vai mazāk veiksmīgi izklāstu savu skatījumu, kaut cik balstoties uz faktoloģisko materiālu. Jā, pieļauju, ka tiem, kas pieraduši draugu kompānijā ar alus glāzi bīdīt visādas kosmiskas teorijas, tas tracina.

Es citas domas pieņemu, taču, atkal - ja tās tiek pamatotas. "Man tā liekas, jo... nu, man tā liekas", manuprāt, nav pamatojums.
Vēl vairāk - man tiešām patīk plašas un faktos/ciparos utt. balstītas diskusijas, pat ja ar otru pusi skats uz jautājumu kardināli atšķiras. Tas, kā minimums, ir interesanti. Es arī absolūto patiesību te nemeklēju un arī nemēģinu sludināt.

Otrs - es neko neesmu pašpasludinājis, jo pat tehniski man nav tādu iespēju. Arī prasījis tās pagonas neesmu (pie reizes - treknraksts arī nav kaut kāda mana šizofrēnija, bet portāla noteikts formāts). Jau vairākkārt esmu teicis, ka manis pēc tur var būt rakstīts jebkas - sākot no "ponijs-vienradzis" līdz "Čučmenbekijas šamanis". Es pat teikšu, ka bez tā uzraksta man būtu pat vieglāk (vismaz nevajadzētu ik pa laikam tādus tekstus drukāt).

Taču ar vai bez tā uzraksta, nemainītos ne mans drukāšanas biežums, ne formāts.

     [+] [-]

, 2021-05-05 12:57, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Labi Juri, aizej norauj ķēpā ar savu taisnību un novāc sev emblēmu hokeja eksperts - apsmiekls, nevis eksperts
līdz čurbana vai bocmaņa līmenim jau nevajadzētu nolaisties pat ja tev ir šoreiz taisnība un Jurim nav.
likās , ka esi prātīgāks par tiem diviem.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 13:51, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: ---bet nopietnā sabiedrībā šādus gājienus ar savu fantāziju pierakstīšanu citiem gan var nenovērtēt. ---
Šitas labs, būs jaatceras!
tev tak pašam šeit ir lielākās problēmas ar atcerēšanos

     [+] [-]

, 2021-05-05 13:53, pirms 3 gadiem
Tikmēr Hauzers no ECHL atnesa Buffalo jau otro uzvaru pēc kārtas, atvairot 45 no 48 metieniem un tiekot pie mača 1.zvaigznes titula.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 14:36, pirms 3 gadiem
Es šeit diemžēl vai par laimi neredzu nevienu analfabētu, jo kā tad mēs savādāk šeit lasītu un rakstītu? Dīvaini...

Ir forši, ka Jurim ir viedoklis, bet tas ir arī viss.. protams, var būt pareizāks un nepareizāks viedoklis, bet tas tik un tā paliek tikai un vienīgi pliks viedoklis. To nevar nosaukt par eksperta analīzi.

Tātad, pirms laiciņa teici, ka uzbrucējiem lietderības koefs nav svarīgs.. tagad tu apgalvo, ka ''nav tas rādītājs, kas viennozīmīgi un baigi precīzi raksturotu uzbrucēju spēli un spējas'' .. tātad tagad jau kaut ko tas raksturo, bet ne spējas. Loģiski, ka uzbrucēja uzdevums ir gūt punktus, bet nu labrīt.. ja koefs ir smagi negatīvs un uzbrucējs laiž lažas aizsardzībā, kuru dēļ tiek ielaisti vārti, tad tas nav rādītājs?

Jautājums Jurim - vai tu esi kādreiz normālā līmenī nodarbojies ar sportu?

     [+] [-]

, 2021-05-05 14:51, pirms 3 gadiem
quick rakstīja: Izskatās, ka esmu izvēlējies īsto laiku, lai pēc ilga pārtraukuma, atkal ieskatītos hokeja sadaļā. Jura un Harlamova kašķis ir pašā zenītā.
Tas nav nekāds Harļiks

     [+] [-]

, 2021-05-05 14:55, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tev tak pašam šeit ir lielākās problēmas ar atcerēšanos
Ja uz doto brīdi PATIESI neatceros, ko esmu sarunājis vai sadarījis kaut kad agrāk, tad značit esmu TĪRS un grēki uz manis nekarājas!
Problēma ir tad, ja visu atceries un sirdsapziņa moka, bet ja neko ņi hrena neatceris, tad arī problemu nav, ne šajā, ne arī paralēlajā pasaulē, VOT!

     [+] [-]

, 2021-05-05 14:56, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: līdz čurbana vai bocmaņa līmenim jau nevajadzētu nolaisties pat ja tev ir šoreiz taisnība un Jurim nav.
likās , ka esi prātīgāks par tiem diviem.
Nejauc mani ar Bocmani, es tik truli un primitīvi cenšos nerakstīt!

     [+] [-]

, 2021-05-05 15:01, pirms 3 gadiem
Number 0 rakstīja: Es šeit diemžēl vai par laimi neredzu nevienu analfabētu, jo kā tad mēs savādāk šeit lasītu un rakstītu? Dīvaini...

Ir forši, ka Jurim ir viedoklis, bet tas ir arī viss.. protams, var būt pareizāks un nepareizāks viedoklis, bet tas tik un tā paliek tikai un vienīgi pliks viedoklis. To nevar nosaukt par eksperta analīzi.

Tātad, pirms laiciņa teici, ka uzbrucējiem lietderības koefs nav svarīgs.. tagad tu apgalvo, ka ''nav tas rādītājs, kas viennozīmīgi un baigi precīzi raksturotu uzbrucēju spēli un spējas'' .. tātad tagad jau kaut ko tas raksturo, bet ne spējas. Loģiski, ka uzbrucēja uzdevums ir gūt punktus, bet nu labrīt.. ja koefs ir smagi negatīvs un uzbrucējs laiž lažas aizsardzībā, kuru dēļ tiek ielaisti vārti, tad tas nav rādītājs?

Jautājums Jurim - vai tu esi kādreiz normālā līmenī nodarbojies ar sportu?
Tu tik tiešām nesaproti šķirbu starp nomināli pirmo maiņu uzbrucējiem un čekeriem? Ja pirmie pārsvarā gūst vārtus vairākumos un to dara regulāri, kā tas atspoguļojas +- koeficentos?
Ku, ku, vecīt, ierubī loģiku!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-05 15:09, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Lūdzu visiem Jura aka eksperta pielūdzējiem - pdf fails.

Pēc garākas diskusijas, Juris iemeta - PIT nav nekādu neapšaubāmu argumentu diskusijā par SC.

Mana atbilde: Iedod man [..] argumentus!

Juris:
Par tiem PO argumentiem - komandai ir jābūt ar kādu neapšaubāmu "spēles līniju" (pārējiem spēles
elementiem esot virs līgas vidējā) - labu uzbrukumu vai aizsardzību, labu vārtsarga spēli utt. Tā pat vispār
var nebūt kāda no galvenajām spēles līnijām, bet kāda spēcīga spēles iezīme (piem., spēja atspēlēties).
Otrkārt, komandai vajag PO pieredzi un vēlams kaut cik veiksmīgu. Vajag arī individuālos līderusraksturpersonāžus

Tātad, Juraprāt, PIT nav ne individuālie līderi, ne PO pieredze, ne spēcīga kāda no spēles līnijām. Lūk!
Man sanāca šādi:

Juris : PIT nav vismaz viena spēcīga argumenta, lai cerētu uz ilgu PO turnīru.

Zata: Kādi argumenti vajadzīgi un kas ir tie pretendenti?

Juris: Jau kopētais citāts par spēles līniju un PO pieredzi, nosauktas dažas citas komandas

Zata: palags par to, kāpēc PIT ir tās spēles līnijas (izceļot uzbrukumu) un PO pieredze. Saka Jurim, lai neheito PIT

Juris (tur un šeit): Es par Pit neko neesmu teicis.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-05 15:29, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Tu tik tiešām nesaproti šķirbu starp nomināli pirmo maiņu uzbrucējiem un čekeriem? Ja pirmie pārsvarā gūst vārtus vairākumos un to dara regulāri, kā tas atspoguļojas +- koeficentos?
Ku, ku, vecīt, ierubī loģiku!
Tieši tā, tātad tādam čekerim kā Bļugeram lietderības koeficients ir vēl svarīgāks rādītājs!!! Paldies, ka palīdzēji..

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 15:51, pirms 3 gadiem
baigā ieciklēšanās uz to +/- koeficientu pēc kura var izveidoties neprecīzs priekšstats par uzbrucēja spējām vai nespējām ja tikai to skatās vienu. tāpēc uzskatu viņu par nenozīmīgu

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 15:51, pirms 3 gadiem
Number 0 rakstīja: Es šeit diemžēl vai par laimi neredzu nevienu analfabētu, jo kā tad mēs savādāk šeit lasītu un rakstītu? Dīvaini...

Ir forši, ka Jurim ir viedoklis, bet tas ir arī viss.. protams, var būt pareizāks un nepareizāks viedoklis, bet tas tik un tā paliek tikai un vienīgi pliks viedoklis. To nevar nosaukt par eksperta analīzi.

Tātad, pirms laiciņa teici, ka uzbrucējiem lietderības koefs nav svarīgs.. tagad tu apgalvo, ka ''nav tas rādītājs, kas viennozīmīgi un baigi precīzi raksturotu uzbrucēju spēli un spējas'' .. tātad tagad jau kaut ko tas raksturo, bet ne spējas. Loģiski, ka uzbrucēja uzdevums ir gūt punktus, bet nu labrīt.. ja koefs ir smagi negatīvs un uzbrucējs laiž lažas aizsardzībā, kuru dēļ tiek ielaisti vārti, tad tas nav rādītājs?

Jautājums Jurim - vai tu esi kādreiz normālā līmenī nodarbojies ar sportu?
Pirms laika es teicu tieši to pašu ko tagad - tas nav galvenais rādītājs uzbrucējam pēc kura orientēties par viņa labumu vai sliktumu. Sevišķi pirmo maiņu uzbrucēju gadījumā. Lai arī, protams, ja mēs ņemam LIELO BILDI, tas ir jāskatās, taču vienlaicīgi jāskatās konteksts.

Bet konteksts var būt redz kāds - kopš 05./06. gada sezonas 38 gadījumos uzbrucēji ir guvuši 100 punktus - trīs gadījumos ar visiem punktiem uzbrucēja lietderība ir bijusi negatīva, bet 10 gadījumos (biežāk nekā 1/4 gadījumu) tā nav pārsniegusi +5.

Veinam Greckim Losandželosā spēlējot ir sanācis 91./92. gadā gūt 121 punkts... un -12 lietderību, bet divas sezonas vēlāk viņš šo "sasniegumu" pārspēja, jo viņa kontā bija 130 punkti un -25.
Iepriekšējā sezonā Draizaitls ar 110 punktiem dabūja -7.

Tāpēc arī saku, ka galīgi nav tā, ka lietderības koeficients uzbrucējam būtu obligāti jāmin starp būtiskākajām statistikas kategorijām. Atsevišķos gadījumos tas vispār ir non-factor. Citos, protams, ir pretēji un tieši tāpēc ir jāskatās konteksts.

Kas ir nopietns līmenis?
Taču kopumā runājot - es sportā esmu vēl aizvien. Tikai tajā sportā nav vārtu, bet ripas var svērt līdz pat 50 kg.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-05 15:59, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: līdz čurbana vai bocmaņa līmenim jau nevajadzētu nolaisties pat ja tev ir šoreiz taisnība un Jurim nav.
likās , ka esi prātīgāks par tiem diviem.
Piekrītu. Te pilnīgi skaidrs, ka Juris atkratās no sevis teiktā bērnišķīgi izlokoties ... Kā mūsu politiķi... Bet Zata uzcepās pārāk daudz un mētājas ar kakām...

Juris pārzina statiskas ailes labāk par ierindas hokeja fanu, protams, respect un dažreiz ir patīkami padiskutēt. Objektīvs eksperts? - nu hz... mīlestību pret Rus hokejistiem jau sen nav noslēpjama un tad tās statistikas ailes tiek attiecīgi piemeklētas, izcelts tas, ko gribās izcelt un notušēts tas, kam gribas paiet garām... kas viņu padara par parastu komentētāju, kā jebkurš no mums, kuram patīk vieni vai otri un tas ir pilnīgi normāli un cilvēcīgi. Uz mani viņa boldā rakstītais baigo iespaidu neatstāj - savs viedoklis un viss. Uz citiem tas tomēr strādā savādāk un vienalga kas būs uzrakstīts - tā būs taisnība, jo viņš taču pārzina ciparus, ir rakstīts, ka eksperts un vēl boldā mauc, tur nav variantu kā tikai taisnība!

Bet bez viņa te arī nekā, uztur dzīvību, savādāk te viss būtu miris hokeja sadaļā.

     [+] [-]

, 2021-05-05 16:16, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Ja uz doto brīdi PATIESI neatceros, ko esmu sarunājis vai sadarījis kaut kad agrāk, tad značit esmu TĪRS un grēki uz manis nekarājas!
Problēma ir tad, ja visu atceries un sirdsapziņa moka, bet ja neko ņi hrena neatceris, tad arī problemu nav, ne šajā, ne arī paralēlajā pasaulē, VOT!
nodzerta atmiņa grēku nenoskalo!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 16:22, pirms 3 gadiem
jā zata uzcepās ne pajokam
ja Penguins paņems stenlija bundžu varam gaidīt otru iznācienu

objektīva un precīza nav neviena . sevišķi jau sporta rezultātu prognozē.
katram praktiski ir sava taisnība gan Jurim , gan zatam. un sacensties kura taisnība ir tā pareizākā manuprāt ir lieka.

es pirms sezonas vispār peņus šajā divīzijā neredzēju PO. ne tā, ka viņi būtu pagrabā, bet nu pietrūktu nedaudz.
bet atlika flajeriem sākt buksēt un vispār tagad spēle pajukusi un reindžeriem un skat peņi jau PO un ne tikai PO bet pārliecinoši.
ar to NHL arī aizrauj, ka ir praktiski neprognozējams!

     [+] [-]

, 2021-05-05 16:40, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: jā zata uzcepās ne pajokam
ja Penguins paņems stenlija bundžu varam gaidīt otru iznācienu

objektīva un precīza nav neviena . sevišķi jau sporta rezultātu prognozē.
katram praktiski ir sava taisnība gan Jurim , gan zatam. un sacensties kura taisnība ir tā pareizākā manuprāt ir lieka.

es pirms sezonas vispār peņus šajā divīzijā neredzēju PO. ne tā, ka viņi būtu pagrabā, bet nu pietrūktu nedaudz.
bet atlika flajeriem sākt buksēt un vispār tagad spēle pajukusi un reindžeriem un skat peņi jau PO un ne tikai PO bet pārliecinoši.
ar to NHL arī aizrauj, ka ir praktiski neprognozējams!
Ar visu PHI buksēšanu, viņi savus štata kaimiņus, PIT, sezonas sērijā ir uzvarējuši ar 5-3 (31:27).

     [+] [-]

, 2021-05-05 17:16, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: jā zata uzcepās ne pajokam
man šķiet, ka bija, par ko

     [+] [-]

, 2021-05-05 17:39, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nodzerta atmiņa grēku nenoskalo!!!
Vēl kā noskalo! Grēks ir iekšējs, nevis ārējs faktors Ja grēku nejūt, siprdsapziņa negrauž, grēka nav! Tas pats ir ar kompleksiem, kuri ir jāpārvar Vislabākais piemērs tam ir Krustojuma Bizness, kur es visus padotos, pirms tie startē, pareizi noskaņoju, kā to darīja Lielais Kombinātors Ostaps Benders ,apmēram šādi, ņe protjaņeš ruki-protjaņeš nogi!