Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2947, Did:0, useCase: 3

Merzļikins olimpiskajām spēlēm iesildās ar pirmo sauso cīņu kopš 2024. gada

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Merzļikins olimpiskajām spēlēm iesildās ar pirmo sauso cīņu kopš 2024. gada
Elvis Merzļikins. Foto: Reuters/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) aizvadītajā naktī sauso spēli aizvadīja Latvijas izlases vārtsargs Elvis Merzļikins, kaldinot Kolumbusas “Blue Jackets” uzvaru viesos pār Ņūdžersijas “Devils” - 3:0.

Elvis Merzļikins kolumbusiešu vārtos tika galā ar visiem 24 pretinieku metieniem. Latvijas izlases vārtsargam tā kļuva par pirmo sauso NHL spēli kopš 2024. gada 30. oktobra, kad Merzļikins atvairīja 26 metienus 2:0 uzvarā pār Ņujorkas “Islanders”.

Sausā spēle Merzļikinam ļāva izpelnīties mača pirmās zvaigznes godu.

Viesi visus vārtus sameta trešajā periodā. Vispirms tās ievadā izcēlās Dante Fabro, bet trešdaļas vidū kanādietis Matjē Olivjē dubultoja kolumbusiešu pārsvaru. Četras minūtes pirms pamatlaika beigām ar ripu tukšos vārtos punktu mačam pielika tas pats Olivjē.

“Blue Jackets” jaunā galvenā trenera Rika Bounesa vadībā nu pagarinājusi uzvaru sēriju līdz sešām spēlēm. Iepriekšējo 11 spēļu bilance - desmit uzvaras un viens zaudējums.

Ar 63 punktiem 55 spēlēs kolumbusieši ir devītie Austrumos un ceturtie Metropoles divīzijā.

Kolumbusa naktī uz ceturtdienu mājās uzņems Čikāgas “Blackhawks”. Tā būs Merzļikina komandas pēdējā spēle pirms olimpiskā pārtraukuma. NHL hokejisti uz Milānu dosies 7. februārī no Ņujorkas.

NHL spēles

SpēleRezultātsTrīs zvaigznes
Hurricanes – Senators4:3Džarviss; Aho; Stāls
Devils – Blue Jackets0:3Merzļikins; Olivjē; Fabro
Flyers – Capitals4:2Draisdeils; Tipets; Boviljē
Islanders – Penguins5:4 PHorvats; Barzals; Puloks
Lightning – Sabres4:3 PGencels; Kučevorvs; Semjuelsons
Oilers – Maple Leafs2:5Mačelli; Kapanens; Nīss
Ducks – Kraken4:2Truba; Lakombs; Hārkinss

  +1 [+] [-]

, 2026-02-04 08:10, pirms 2 nedēļām
Tiko uzrakstīju komentu,kur raksts par Elvja lielisko sniegumu?Vērtīga uzvara Kolumbusai,bet arī galvenā konkurente NYI Islanders svin šonakt uzvaru.Punktu starpība joprojām -4

  +3 [+] [-]

, 2026-02-04 08:21, pirms 2 nedēļām
Beidzot sausā!ā parasti prieks par Elvi un vēl lielāks prieks, par letiņiem, kuri nemāk novaldīt savas emocijas, kad Elvim ne īpaši iet (arī par CBJ faniem starp citu).

Vispār mūsējie ziemeļamerikāņi kaut kādā dzīves labākajā formā pirms OS atrodas, neatminos, kad visi būtu tik labi spēlējuši vienā periodā.

  +2 [+] [-]

, 2026-02-04 08:35, pirms 2 nedēļām
Mūsējie patiešām ieskrējušies pirms OS

  +1 [+] [-]

, 2026-02-04 08:44, pirms 2 nedēļām
Latvijas treneriem tagad jālauž galva,kurš sāks pret ASV . Ja vēl mēnesi atpakaļ Šilovs bija diezgan droša izvēle ,tad tagad vispār neko nevar saprast . Abi ir tagad uz viļņa tieši pirms OS

  +1 [+] [-]

, 2026-02-04 08:54, pirms 2 nedēļām
ILovehockey rakstīja: Latvijas treneriem tagad jālauž galva,kurš sāks pret ASV . Ja vēl mēnesi atpakaļ Šilovs bija diezgan droša izvēle ,tad tagad vispār neko nevar saprast . Abi ir tagad uz viļņa tieši pirms OS
IMHO uz ASV varētu būt Elvis. Lai arī Šilovs stabilāks, Elvis, ja aiziet spēle, var parādi arī brīnumus. Un pret ASV bez maziem brīnumiem kko paņemt gandrīz neiespējami.

  -2 [+] [-]

, 2026-02-04 09:15, pirms 2 nedēļām
Mja,spriežot pēc labiem pirmsolimpiskiem rādītājiem spēlēs vairāku spēlētāju sniegumā,Latvijai ,domāju ir unikāla iespēja pat pacīnīties par medaļām sajā ļoti īsajā,bet četrgades svarīgākajā turnīrā.Iespēja ir,bet vai pratīs to izmantot....paskatīsimies.

     [+] [-]

, 2026-02-04 09:41, pirms 2 nedēļām
saki Jā saki Nē rakstīja: Mja,spriežot pēc labiem pirmsolimpiskiem rādītājiem spēlēs vairāku spēlētāju sniegumā,Latvijai ,domāju ir unikāla iespēja pat pacīnīties par medaļām sajā ļoti īsajā,bet četrgades svarīgākajā turnīrā.Iespēja ir,bet vai pratīs to izmantot....paskatīsimies.
Super optimisms!Par medaļāmTurnīrs īss.Tas tiesa,bet lai cīnītos par medaļām tik un tā ir stabili jānospēlē izslēgšanās spēles.Izšaut,reitingā krietni zemāka komanda,var vienā mačā,bet uztaisīt sensāciju trīs spēlēs pēc kārtas pret TOP komandām ,kuras pie tam spēcīgākajā sastāvā,ir neiespējami.To pat nespēs vācieši ar superzvaigzni Draizaitlu un vēl pāris labiem NHL līmeņa uzbrucējiem un vārtsargiem.

     [+] [-]

, 2026-02-04 09:45, pirms 2 nedēļām
NorchaN rakstīja: IMHO uz ASV varētu būt Elvis. Lai arī Šilovs stabilāks, Elvis, ja aiziet spēle, var parādi arī brīnumus. Un pret ASV bez maziem brīnumiem kko paņemt gandrīz neiespējami.
Un kāpēc ne Kristers? Katram pa spēlei un tad jau izvēlas.

     [+] [-]

, 2026-02-04 10:02, pirms 2 nedēļām
Bīskap, katram spēlētājam šajā turnīrā ir sava loma. Kristera loma ir izteikts backups un treniņa vārtsargs. Tāds pats kā bronzas gadā.

     [+] [-]

, 2026-02-04 10:04, pirms 2 nedēļām
Pirms gāju gulēt, nodomāju - Elvim būs sausā spēle vai ielaistas 6 ripas. Ņuhs piepildījās. Vienīgi viena sausā spēle nespēj krietni uzlabot individuālos status.

  +3 [+] [-]

, 2026-02-04 10:34, pirms 2 nedēļām
guntis86 rakstīja: Pirms gāju gulēt, nodomāju - Elvim būs sausā spēle vai ielaistas 6 ripas. Ņuhs piepildījās. Vienīgi viena sausā spēle nespēj krietni uzlabot individuālos status.
Tev ar to ņuhu ir kā par abiem dēliem sinoptiķiem anekdotē-viens saka,ka lietus līs, bet otrs,ka nelīs! Vienam vienmēr taisnība. Abi izcili meteo darbinieki!

  +1 [+] [-]

, 2026-02-04 10:43, pirms 2 nedēļām
...taisnības labad vajadzēja rakstīt (ja skatīta spēle), ka 3-šo ripu iemeta nevis tukšos vārtos, bet - laukuma stūrī...

  +1 [+] [-]

, 2026-02-04 10:57, pirms 2 nedēļām
Izvēle uz pirmo spēli nav vienkārša. Treneriem jādomā arī par mikroklimatu un lai emocionālais Elvis neuzmet lūpu gadījumā, ja tiek lemts likt Šili. Varbūt jāpieiet vienkārši - kuram pašlaik NHL ir labāks %, tas arī spēlē pret USA.

  -1 [+] [-]

, 2026-02-04 12:08, pirms 2 nedēļām
biskaps rakstīja: Un kāpēc ne Kristers? Katram pa spēlei un tad jau izvēlas.
Piekrītu ,jo pirmajām trim spēlēm nav liela nozīme,jo pirmie grupā mēs noteikti nebūsim.Tā kā pirmajās trīs spēlēs var likt katrā spēlē citu vārtsargu.It kā labāko prasītos pret Dāniju ,jo tos tā kā vajadzētu uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2026-02-04 12:24, pirms 2 nedēļām
coffijs rakstīja: Piekrītu ,jo pirmajām trim spēlēm nav liela nozīme,jo pirmie grupā mēs noteikti nebūsim.Tā kā pirmajās trīs spēlēs var likt katrā spēlē citu vārtsargu.It kā labāko prasītos pret Dāniju ,jo tos tā kā vajadzētu uzvarēt.
Tomēr jācenšas dabūt 2. vietu grupā, jo tad play-off kārtā var dabūt pretiniekos Franciju vai Itāliju. Tad būtu arī lielākas izredzes tikt tālāk.

     [+] [-]

, 2026-02-04 12:27, pirms 2 nedēļām
Kur pazudusi tā tabula pie mūsu NHL spēlētāju ziņām - ar spēļu skaitu, atvairītajiem % vārtsargiem, hokejistiem ar vārtiem, piespēlēm? Tik laba statistika pēdējā laika, ka Sportacentra autori nespēj atjaunot?

  -1 [+] [-]

, 2026-02-04 12:28, pirms 2 nedēļām
Şahin rakstīja: Tomēr jācenšas dabūt 2. vietu grupā, jo tad play-off kārtā var dabūt pretiniekos Franciju vai Itāliju. Tad būtu arī lielākas izredzes tikt tālāk.
Uzvarēt Vāciju diezgan neticami.

  +1 [+] [-]

, 2026-02-04 13:27, pirms 2 nedēļām
coffijs rakstīja: Uzvarēt Vāciju diezgan neticami.
Uzvarēt Vāciju ir ticami, un ir jāuzvar. Ja hokejisti domās tāpat kā tu, kā uzvarēt Vāciju ir neticami,tad vispār nav jēga braukt uz olimpiādi.

     [+] [-]

, 2026-02-04 13:32, pirms 2 nedēļām
coffijs rakstīja: Uzvarēt Vāciju diezgan neticami.
Tāpat Latvija jau olimpiskajās spēlēs ir uzvarējusi, un atņēmusi punktus izlasēm pret kurām jau pirms spēles daudzi bļāva netcami uzvarēt. Tāpec pirmajām mērķim turnīra ir jābūt ieņem pirmo vietu grupā.

  -1 [+] [-]

, 2026-02-04 14:06, pirms 2 nedēļām
Jāskatās reāli, jācīnas katra spēlē, viena spēle var notikt brīnums, vislabāk 1/4 spēlē. Līdz ar to max 4.vieta OS, reālāk ka cīnāmies un ar cieņu zaudējam 1/4 spēlē. Ieņemt 1-2 vietu grupā nereāli

     [+] [-]

, 2026-02-04 14:12, pirms 2 nedēļām
coffijs rakstīja: Piekrītu ,jo pirmajām trim spēlēm nav liela nozīme,jo pirmie grupā mēs noteikti nebūsim.Tā kā pirmajās trīs spēlēs var likt katrā spēlē citu vārtsargu.It kā labāko prasītos pret Dāniju ,jo tos tā kā vajadzētu uzvarēt.
Ja skatāmies sastāvus uz papīra,tad vācieši stiprāki par mums un arī dāņi nedaudz spēcīgāki.Protams,ka cīnīties varam,un pat kādu no tiem uzvarēt.Piekrītu,ka drīzāk dāņus.

  +2 [+] [-]

, 2026-02-04 16:01, pirms 2 nedēļām
kaspars76 rakstīja: Uzvarēt Vāciju ir ticami, un ir jāuzvar. Ja hokejisti domās tāpat kā tu, kā uzvarēt Vāciju ir neticami,tad vispār nav jēga braukt uz olimpiādi.
hokejisti drīkst tā domāt, jo sportā mazliet trakas pārliecības par sevi parasti nāk tikai par labu - ir savas robežas, bet kopumā šī nodarbošanās ir tiem, kuri ir kaut kādā mērā pārāk labās domās par sevi. cilvēkiem no malas gan vajadzētu prasties un saprast, ka vienmēr bļaut "mūsējie = labākie" ir nevis fanošana, bet bļaušana. ir ok paskatīties ar vēsu skatienu un saprast, ka uzvarēt to pašu Vāciju ir gandrīz nereāli, tas jau nenozīmē, ka nedrīkst uz to cerēt, vienkārši ir stulbi sludināt to kā ļoti reālu mērķi.

     [+] [-]

, 2026-02-04 16:41, pirms 2 nedēļām
Ceilons rakstīja: hokejisti drīkst tā domāt, jo sportā mazliet trakas pārliecības par sevi parasti nāk tikai par labu - ir savas robežas, bet kopumā šī nodarbošanās ir tiem, kuri ir kaut kādā mērā pārāk labās domās par sevi. cilvēkiem no malas gan vajadzētu prasties un saprast, ka vienmēr bļaut "mūsējie = labākie" ir nevis fanošana, bet bļaušana. ir ok paskatīties ar vēsu skatienu un saprast, ka uzvarēt to pašu Vāciju ir gandrīz nereāli, tas jau nenozīmē, ka nedrīkst uz to cerēt, vienkārši ir stulbi sludināt to kā ļoti reālu mērķi.
Tas, ka Vācijai ir pāris zvaigznes nonozīmē, ka ir nerāli viņus uzvarēt. Ar nelielas veiksmes palīdzību viss ir iespējams. Galvenais ir cīnīties un nedomāt, ai tur Draizaitls gan jau zaudēs..

     [+] [-]

, 2026-02-04 17:06, pirms 2 nedēļām
Nu visi heiteri pa krūmiem/?? Kuri par murdu sauca utm.

     [+] [-]

, 2026-02-04 18:17, pirms 2 nedēļām
Nashy rakstīja: Tas, ka Vācijai ir pāris zvaigznes nonozīmē, ka ir nerāli viņus uzvarēt. Ar nelielas veiksmes palīdzību viss ir iespējams. Galvenais ir cīnīties un nedomāt, ai tur Draizaitls gan jau zaudēs..
Nu bet pilnīgi pareizi varam uzvarēt un tas nav nekas nereāls. Atceros pēdējo reizi kad spēlēja labākie no labākajiem OS 2014 gadā, arī daudzi teica Šveici nereāli uzvarēt viņiem tur tādi un šitādi spēlētāji, bet kas notika Šveice brauca pēc spēles ar mums mājās.

     [+] [-]

, 2026-02-04 18:18, pirms 2 nedēļām
Spēle sākas ar 0-0, un tajā var notikt jebkas. Jā, vācieši pret LV būs favorīti, jā, amerikāņi būs lieli favorīti. Bet tas viņiem neko negarantē!

Mūsu uzdevums ir ticēt sev, parādīt savu labāko spēli, un tad jau redzēs, kas no tā vis iznāks! Turnīrs ir īss un vienā, otrā vai trešajā pleiof spēlē notikt var jebkas!