Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Runā, ka...: Skrastiņam vai Kuldam var parādīties jauns konkurents

Juris Miņins
Juris Miņins

Runā, ka...: Skrastiņam vai Kuldam var parādīties jauns konkurents
Braiss Salvadors
Foto: AP/AFP

Nacionālās hokeja līgas (NHL) komanda Ņūdžersijas "Devils", veicot sastāva pārkārtojumus, lai atbrīvotu algu budžetu Iļjas Kovaļčuka līgumam, "uz letes" ir izlikuši vairākus spēlētājus, tai skaitā Trevisu Zeidžeku un Braisu Salvadoru.

Ņūdžersijas "Devils" vienībai tagad ir parādījušās jaunas problēmas. Pēc tam kā viņu parakstītais līgums ar Iļju Kovaļčuku tika noraidīts no NHL puses, viņiem vajadzēja piedāvāt jaunu līgumu. Taču pašlaik ir parādījusies jauna problēma – ir arī jāatbrīvo algu budžetā vieta jaunajam Kovaļčuka līgumam. Tāpēc, "uz letes" tiek likti vairāki spēlētāji – Daiņus Zubruss, Treviss Zeidžeks, Džeimijs Langenbruners, Braiss Salvadors un citi.

Ja pirmo triju spēlētāju iespējamās jaunās komandas vēl pagaidām ir nezināmas (vienīgi tiek baumots par Langenbrunera pārcelšanos uz "Islanders"), tad par Braisu Salvadoru interesējas vairākas komandas, tai skaitā arī Atlantas "Thrashers" un Dalasas "Stars".

Dalasas gadījumā šī maiņa būtu vienkārši kā "Devils" atbrīvošanās no Salvadora algas (2.9 miljoni) un "Stars" aizsardzības sastāva papildināšanās ar veterānu.
Interesantāks ir "Thrashers" gadījums. Iepriekš tika ziņots, ka aizsardzībā varētu iespēlēt Dastinu Bafglinu un uzbrukumam iegādāties kādu citu spēlētāju, precīzāk, Lī Stempņiaku. Taču tā kā Stempņiaks palika Fīniksā, tad atlantieši ir palikuši tukšā un meklē citas sastāva pastiprināšanas iespējas. Aizsarga piesaistīšana komandai gan šķiet ne visai loģiska, turklāt vienlaicīgi tiek meklēts arī uzbrukuma pastiprinājums, taču tas tāpat nozīmē, ka visi pašreizējie pamatsastāva un tuvākās rezerves spēlētāji "Thrashers" kreklos sezonu nesāks... .

Kā arī...

Ņujorkas "Rangers" ir noslēguši līgumu ar Timu Kenediju (1 sezona, 0.55 miljoni), kas nozīmē, ka aizvadītās sezonas Eiropas hokeja sensācija Matss Zukarello-Asens, visdrīzāk, sezonu sāks AHL komandā, jo pašlaik "Rangers" pamatsastāvā ir pietiekošs daudzums uzbrucēju, kā arī jaunpienācējs Kenedijs ir aizņēmis Asena vietu, jo ir līdzīgas miesasbūves spēlētājs.

Savukārt Somijas mediji ziņo, ka viens no pēdējas desmitgades labākajiem aizsardzībā spēlējošajiem uzbrucējiem Jere Lehtinens, visdrīzāk, šoruden neatgriezīsies NHL un, ļoti iespējams, pametīs profesionālo sportu pavisam. Par šādu iespēju liecina tas, ka šovasar veterāns ir trenējies krietni mazāk kā iepriekšējos gadus.

Turpinās arī Kirka Meltbija līguma noslēgšanas sarunas. Pats hokejists vēlas turpināt spēlēt Detroitā, taču jau ir runājis ar savu bijušo komandas biedru un pašreizējo Tampabejas "Lightning" ģenerālmenedžeri Stīvu Aizermanu.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports
<XML TEAM SOLUTIONS/>

Vai tu tam tici?

  • 111

  • 179


1 2 44 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2010-08-31 17:03, pirms 14 gadiem
ja vēl Salvadors būs Trashers, tad Kulda 100% spēlēs Čikāgas Wolwes, pie tam visu sezonu.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-31 17:04, pirms 14 gadiem
nu nez nez

 +98 [+] [-]

, 2010-08-31 17:04, pirms 14 gadiem
Viņi ar to Kovaļčuku galīgi sviestā sagājuši. Gatavi pusi komandas pārdot dēļ viena spēlētāja.

 +34 [+] [-]

, 2010-08-31 17:08, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: ja vēl Salvadors būs Trashers, tad Kulda 100% spēlēs Čikāgas Wolwes, pie tam visu sezonu.
Bet, iespējams, tieši Kulda būs tas, kurš tiks mainīts prom, jo alga viņam ir maza (tieši tas, kas NJD vajadzīgs), spēlētājs arī neslikts un gana perspektīvs.

  +9 [+] [-]

, 2010-08-31 17:09, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Viņi ar to Kovaļčuku galīgi sviestā sagājuši. Gatavi pusi komandas pārdot dēļ viena spēlētāja.
Tieshi ta,sacepushies del ta Kovalcuka,bet jegas no ta nekadas,pagajushas sezons Kovalckus bija Devils satava,bet labuma nekada! PO jau izlidoja pirmaja apli!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-31 17:10, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Viņi ar to Kovaļčuku galīgi sviestā sagājuši. Gatavi pusi komandas pārdot dēļ viena spēlētāja.
labi, ka Ovečkinam līgums beidzas 35.gadu vecumā Bail iedomāties, kas būs ar Krosbiju pēc 3 sezonām un arī ar Malkinu, tam beidzas līgums pēc četrām sezonām...

  +2 [+] [-]

, 2010-08-31 17:10, pirms 14 gadiem
Skatos, ka NJD aktīvi gatavojās kļūt par Atlantas Trashers līmeņa komandu, lai tik dabūtu komandā vienu spēlētāju. Ka tik no solīda regulāras SC pretendentes nepārvēršas par komandu, kura knapi tiek playoff, bet toties ar Kovi sastāvā.

  +9 [+] [-]

, 2010-08-31 17:13, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Tieshi ta,sacepushies del ta Kovalcuka,bet jegas no ta nekadas,pagajushas sezons Kovalckus bija Devils satava,bet labuma nekada! PO jau izlidoja pirmaja apli!
Izlidoja dēļ ĻOTI nepārliecinošās Brodēra spēles.
Tas pats Kovi bija vienības rezultatīvākais spēlētājs (5 spēlēs 2+4). Arī regsezonā guva punktu vidēji spēlē.

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:16, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet, iespējams, tieši Kulda būs tas, kurš tiks mainīts prom, jo alga viņam ir maza (tieši tas, kas NJD vajadzīgs), spēlētājs arī neslikts un gana perspektīvs.
Ņūdžersijā vienmēr ir bijuši pieredzējuši aizsargi ar vienvirziena līgumiem. ja tur arī spēlē (neviz sēž heatlhy scratch) jauni aizsargi, tad tādi, kas būs nākamās zvaigznes. nez vai Kulda būs zvaigzne. Tāpēc arī Krišs Rēdlihs netika NHL... Kuldam tikt pamatsastāvā NJD - minimālas.A ja Kuldu aizmaina piemēram uz Sentluisu, tad ja viņš tur netiktu pamatā, tad es to uzskatītu par neveiksmi.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-31 17:18, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izlidoja dēļ ĻOTI nepārliecinošās Brodēra spēles.
Tas pats Kovi bija vienības rezultatīvākais spēlētājs (5 spēlēs 2+4). Arī regsezonā guva punktu vidēji spēlē.
Mārtijs pēdējā laikā uz svarīgākajām spēlem parasti ir nekāds... OS jau viņš arī spēlēja slikti.

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:21, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izlidoja dēļ ĻOTI nepārliecinošās Brodēra spēles.
Tas pats Kovi bija vienības rezultatīvākais spēlētājs (5 spēlēs 2+4). Arī regsezonā guva punktu vidēji spēlē.
Tad varbut vaidzeja padomat par vartsarga mainu,aizrargu peisaisti,bet ne pardot pusi komandu lai tikai Kovalckus butu komanda, labu uzbruceju Devilam pietiek ari bez Kovalchuka!

Jo ar vienu pashu Kovalchuku speles neuzvares!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-31 17:24, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Tad varbut vaidzeja padomat par vartsarga mainu,aizrargu peisaisti,bet ne pardot pusi komandu lai tikai Kovalckus butu komanda, labu uzbruceju Devilam pietiek ari bez Kovalchuka!
labu uzbrucēju netrūkst, bet pēdējos gados pierādijies, ja komandā nav uzbrucēja-superzvaigznes, tad čempiontituls nebūs.

piemēri:
2010.Blackhawks (Teivs, Keins, pa pusei Hossa)
2009.Penguins (Malkins, Krosbijs)
2008.Red Wings (Datsjuks, Zetebergs,
2007.Ducks (Selanē)
2006.Hurricanes (Stāls)
2005.Lightining (Lekavaljē, Ričards, Senluī)

u.t.t.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-31 17:26, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ņūdžersijā vienmēr ir bijuši pieredzējuši aizsargi ar vienvirziena līgumiem. ja tur arī spēlē (neviz sēž heatlhy scratch) jauni aizsargi, tad tādi, kas būs nākamās zvaigznes. nez vai Kulda būs zvaigzne. Tāpēc arī Krišs Rēdlihs netika NHL... Kuldam tikt pamatsastāvā NJD - minimālas.A ja Kuldu aizmaina piemēram uz Sentluisu, tad ja viņš tur netiktu pamatā, tad es to uzskatītu par neveiksmi.
Taču pašlaik situācija ir "nedaudz" mainījusies.
No 7 potenciālajiem pamatsastāva aizsargiem uz zvaigznes statusu pretendē (un tikai pretendē) vien Volčenkovs. Jā, viņiem visiem ir vienvirziena līgumi, taču 3 no viņiem tie ir zem 0.75 miljoniem.
Labi, Grīns pretendē uz vadošā aizsarga vietu, bet Salmela un Freisers nav nekādi "betona veči".

Pie tam, "Devils" sistēmā aizsargi rotē visai neslikti (pagājušsezon lielajā komandā spēlēja 13, kas ir vairāk nekā Atlantā).

Es nesaku, ka "Devils" ir jau nu pati labākā vieta Artūram, taču ne ar ko sliktāka par "Thrashers" arī nav.

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:28, pirms 14 gadiem
Kas zina, vārbūt viņš spēs sevi pierādīt un attaisnot šo visu pasākumu... kā arī finālā pret Kanādu, viņš jau iemeta to izšķirošo ripu...

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:29, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet, iespējams, tieši Kulda būs tas, kurš tiks mainīts prom, jo alga viņam ir maza (tieši tas, kas NJD vajadzīgs), spēlētājs arī neslikts un gana perspektīvs.
bet cik liela ir tada iespeja, ka Kulda vareetu tikt aizmainits uz kadu citu komandu?

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:30, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: labu uzbrucēju netrūkst, bet pēdējos gados pierādijies, ja komandā nav uzbrucēja-superzvaigznes, tad čempiontituls nebūs.

piemēri:
2010.Blackhawks (Teivs, Keins, pa pusei Hossa)
2009.Penguins (Malkins, Krosbijs)
2008.Red Wings (Datsjuks, Zetebergs,
2007.Ducks (Selanē)
2006.Hurricanes (Stāls)
2005.Lightining (Lekavaljē, Ričards, Senluī)

u.t.t.
To pašu var teikt par vārtsargiem (pa gadiem pats vari salikt uzvārdus).

  +3 [+] [-]

, 2010-08-31 17:31, pirms 14 gadiem
Braiss Salvadors ne Brūss (google it)

  +5 [+] [-]

, 2010-08-31 17:32, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: labu uzbrucēju netrūkst, bet pēdējos gados pierādijies, ja komandā nav uzbrucēja-superzvaigznes, tad čempiontituls nebūs.

piemēri:
2010.Blackhawks (Teivs, Keins, pa pusei Hossa)
2009.Penguins (Malkins, Krosbijs)
2008.Red Wings (Datsjuks, Zetebergs,
2007.Ducks (Selanē)
2006.Hurricanes (Stāls)
2005.Lightining (Lekavaljē, Ričards, Senluī)

u.t.t.
nu es neteiktu, ka iekš Ducks Selanne bija superzvaigzne! Ducks paņēma kausu vairāk dēļ brāļu Nīdermaijeru un vispār visas komandas vienotības dēļ

  +1 [+] [-]

, 2010-08-31 17:35, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču pašlaik situācija ir "nedaudz" mainījusies.
No 7 potenciālajiem pamatsastāva aizsargiem uz zvaigznes statusu pretendē (un tikai pretendē) vien Volčenkovs. Jā, viņiem visiem ir vienvirziena līgumi, taču 3 no viņiem tie ir zem 0.75 miljoniem.
Labi, Grīns pretendē uz vadošā aizsarga vietu, bet Salmela un Freisers nav nekādi "betona veči".

Pie tam, "Devils" sistēmā aizsargi rotē visai neslikti (pagājušsezon lielajā komandā spēlēja 13, kas ir vairāk nekā Atlantā).

Es nesaku, ka "Devils" ir jau nu pati labākā vieta Artūram, taču ne ar ko sliktāka par "Thrashers" arī nav.
nu un ko Tu ar to gribēji teikt? to, ka šosezon NJD atkal veiksmīgi rotēs un Kulda būs pamatsastāva aizsargs? nu būsim reāli, tikt NJD pamatsastāvā Kuldam nav nekādas.
Pie tam, esi lasījis rakstu, ka Kulda iespējams tiks aizmainīts? es tik esmu lasijis - Kulda perspektīvs, Kuldam ir izredzes tikt Trashers u.t.t. ne vārda par aizmainīšanu.

  +9 [+] [-]

, 2010-08-31 17:38, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: To pašu var teikt par vārtsargiem (pa gadiem pats vari salikt uzvārdus).
Niemi gan nav superzvaigzne. Viens lielisks play-off's un jau superzvaigzne?

  +5 [+] [-]

, 2010-08-31 17:39, pirms 14 gadiem
angusrocks rakstīja: nu es neteiktu, ka iekš Ducks Selanne bija superzvaigzne! Ducks paņēma kausu vairāk dēļ brāļu Nīdermaijeru un vispār visas komandas vienotības dēļ
Selanē tajā sezonā iemeta 48 golus. jautājums atkrīt.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-31 17:41, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: labu uzbrucēju netrūkst, bet pēdējos gados pierādijies, ja komandā nav uzbrucēja-superzvaigznes, tad čempiontituls nebūs.

piemēri:
2010.Blackhawks (Teivs, Keins, pa pusei Hossa)
2009.Penguins (Malkins, Krosbijs)
2008.Red Wings (Datsjuks, Zetebergs,
2007.Ducks (Selanē)
2006.Hurricanes (Stāls)
2005.Lightining (Lekavaljē, Ričards, Senluī)

u.t.t.
Bet paskatamies uz citam komandam,Washingtonu,Sanhose tur super lielas zavigznes,bet nekur netika!
Komandu sporta veida uzvar komanda,sakot ar vartsargu,beidzot ar udens pieneseju,pieradijums Spanijas uzvara PC,Kasilijas,Pujols,Ramos,Injest,Xavi,Villja,Toress,ja Spaniem nebutu piem.Injesta,Kasilijas,viens pats Villja ar Pujolu nebutu uzvarejushi! Tas pats piemers Argentinas izlase,super,mega zvaigzne Messi,Tevez,Iguains,bet ja komanda nav aizsradzibas tad ari viens Messi neko navar izdarit!
Paskatamies OS,Krievjas izlase super zvaigznes,bet ja nav aizardzibas un slikts vartsargs ari tadas mega zvaigznes ka Oveckins,Malkins,Datsuks neko nevar izdarit!
KHL ari labs piemers,Salavats nekur talu netika izkrita kofirences finala,bet kadi tur uzbruceji,daudzu NHL klubi gribetu dazus labus speletajus sev,uzbrukums viens no labakajiem,SKA ari labs piemers!

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:43, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: nu un ko Tu ar to gribēji teikt? to, ka šosezon NJD atkal veiksmīgi rotēs un Kulda būs pamatsastāva aizsargs? nu būsim reāli, tikt NJD pamatsastāvā Kuldam nav nekādas.
Pie tam, esi lasījis rakstu, ka Kulda iespējams tiks aizmainīts? es tik esmu lasijis - Kulda perspektīvs, Kuldam ir izredzes tikt Trashers u.t.t. ne vārda par aizmainīšanu.
Izlasi pēdējo posta teikumu.
Teikt, ka šādā konkurencē (pašreizējā NJD) Kuldam nav cerību tikt sastāvā, nozīmē, ka arī Atlantā viņam nekas nespīd (tā kā situācija ir ĻOTI līdzīga abās vienībās, tb laiki, kad "Devils" bija superaizsargu sastāvs jau sen ir aiz muguras).

Aizmainīšanas sakarā tas, kā jau teicu, ir tikai variants, jo:
- "Devils" vajag maksimāli atbrīvot algu budžetu;
- "Thrashers" ir starp kandidātiem un viņiem vajag aizsargu;
- Pašlaik Atlantā ir aizsargu pārprodukcija un bija ziņots, ka maiņas būs;
- Kuldam ir vismazākais un izdevīgākais līgums starp tiem, kas pašlaik +/- reāli kandidē uz vietu sastāvā.

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:44, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Bet paskatamies uz citam komandam,Washingtonu,Sanhose tur super lielas zavigznes,bet nekur netika!
Sanhosē bija zaudētājs - Nobokovs vārtos. paskaties statistikā, nekad nav bijis lielisks svarīgākajos mačos.

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:45, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Niemi gan nav superzvaigzne. Viens lielisks play-off's un jau superzvaigzne?
Ozijs ar jau nav nekāds stārs.

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:47, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Niemi gan nav superzvaigzne. Viens lielisks play-off's un jau superzvaigzne?
Superzvaigzne nav (un pirmgadnieks tāds nekad arī būt nevar), taču jau regulārajā sezonā sevi bija pierādījis kā lielisks vārtsargs - 39 spēles, 26 uzvaras, 2.25 vārti vidēji spēlē, 91.2% atvairīto metienu, 7 sausās spēles.
Nemaz nerunājot par to kā viņš rezervē nosēdināja Uē.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-31 17:48, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Ozijs ar jau nav nekāds stārs.
Nē, puiši, jūs šodien dodat!
Es saprotu, rīt 1. septembris, bija gara vasara, bet nu tādas idejas ražot... .

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:49, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Sanhosē bija zaudētājs - Nobokovs vārtos. paskaties statistikā, nekad nav bijis lielisks svarīgākajos mačos.
Kapec tu izravi teikumu no konteksta,izlaisi visu rakstu,tas ir paildinajums manam pirmajam teikumam!
Tas viss domats ka viens pats Kovalchuks Devils sastava neko neizdaris un ari Keins,Teivs,Malkins,Krosbijs bez labas aizsardzibas,laba vartsarga nevinetu SC!
Bet taka Devils gatava pardot pusi komandu lai butu Kvalcuks komanda ir galigi garam!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-31 17:50, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, puiši, jūs šodien dodat!
Es saprotu, rīt 1. septembris, bija gara vasara, bet nu tādas idejas ražot... .
Nē, nu ok. Laikam mēs vārdu "stārs" saprotam dažādi. Man, piemēram, līga ir labi ja kādi 15 stāri, tev, laikam, katrs otrais.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-31 17:50, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izlasi pēdējo posta teikumu.
Teikt, ka šādā konkurencē (pašreizējā NJD) Kuldam nav cerību tikt sastāvā, nozīmē, ka arī Atlantā viņam nekas nespīd (tā kā situācija ir ĻOTI līdzīga abās vienībās, tb laiki, kad "Devils" bija superaizsargu sastāvs jau sen ir aiz muguras).

Aizmainīšanas sakarā tas, kā jau teicu, ir tikai variants, jo:
- "Devils" vajag maksimāli atbrīvot algu budžetu;
- "Thrashers" ir starp kandidātiem un viņiem vajag aizsargu;
- Pašlaik Atlantā ir aizsargu pārprodukcija un bija ziņots, ka maiņas būs;
- Kuldam ir vismazākais un izdevīgākais līgums starp tiem, kas pašlaik +/- reāli kandidē uz vietu sastāvā.
nu bet Juri, vai tad spīd? Enstroms, Sopels, Bogosjans, Heinsijs, Oduja un Majers. Tiešām vari teikt, ka par vienu no šiem Kulda ir labāks?

dzīvosim redzēsim, sauc mani par pesimistu, bet mana prognoze - šosezon reegulāri NHL spēlēs tikai divi latvieši.

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:52, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Superzvaigzne nav (un pirmgadnieks tāds nekad arī būt nevar), taču jau regulārajā sezonā sevi bija pierādījis kā lielisks vārtsargs - 39 spēles, 26 uzvaras, 2.25 vārti vidēji spēlē, 91.2% atvairīto metienu, 7 sausās spēles.
Nemaz nerunājot par to kā viņš rezervē nosēdināja Uē.
lielisks vārtsargs - piekrītu. starp citu, nekas jauns par viņu nav?

     [+] [-]

, 2010-08-31 17:55, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: lielisks vārtsargs - piekrītu. starp citu, nekas jauns par viņu nav?

Tuvākā laika laikā kko domā darīt.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-31 17:57, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Nē, nu ok. Laikam mēs vārdu "stārs" saprotam dažādi. Man, piemēram, līga ir labi ja kādi 15 stāri, tev, laikam, katrs otrais.
Man standarti, domājams, ir augstāki, taču Ozgūds jau nu ir savu uzvārdu ierakstījis NHL vēsturē visai lieliem burtiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 44 komentāri