Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Runā, ka...: Ivanāns nebūs "kings", nebūs arī Frolovs?

Juris Miņins
Juris Miņins

Runā, ka...: Ivanāns nebūs "kings", nebūs arī Frolovs?
Raitis Ivanāns pārmāca pretinieku
Foto: AFP

Pēc veiksmīgās Nacionālās hokeja līgas (NHL) regulārās sezonas un ne tik veiksmīga izslēgšanas spēļu turnīra, Losandželosas "Kings" pašlaik mēģina izspriest nākamās sezonas plānus un vispirms "izskatīšanas sarakstā", protams, ir vienības šīs vasaras brīvie aģenti.

Pašlaik, neilgi pēc izslēgšanas spēļu noslēguma mača (kurā tika zaudēts Vankūveras "Canucks", sērijā 2:4), Losandželosas "Kings" kluba vadība lemj par to kā "karaļi" izskatīsies nākamsezon un pašlaik no Kalifornijas pienākošā informācija ir visai interesanta, jo tiek ziņots, ka komandā nepaliks neviens no šīs vasaras brīvajiem aģentiem – Aleksandrs Frolovs, Raitis Ivanāns, Šons O'Donels, Fredriks Modīns, Džefs Halpērns un Rendijs Džonss. Vēl vairāk, komanda ir nolēmusi šķirties arī no kāda vārtsarga.

Protams, daudzus interesēs latviešu "policista" Raita Ivanāna situācija. Neko jaunu, protams, neviens nesaka, atsaucoties tikai uz zemo rezultativitāti. Taču, kā jau ne tik sen sacīja pats Raitis, viņš arī pats necer palikt "Kings" rindās, jo viņa tiešais konkurents, Kevins Vestgārds, ir Losandželosas hokeja kluba prioritārā izvēle "policista" lomā. Par Latvijas "tafgaja" nākotnes perspektīvām pašlaik ir pāragri runāt, taču apkopojot izskanējušo informāciju, var secināt, ka "policisti"-smagsvari būs vajadzīgi arī šovasar, pie tam vairākām vienībām.

Interesanta situācija ir izveidojusies arī ar krievu uzbrucēju Aleksandru Frolovu, kurš jau otro sezonu deva mājienus, ka vēlētos uzspēlēt arī kādā citā komandā. "Kings" šādu variantu izskatīja, taču ne līdz galam, t.i., īsti negribēja šķirties no visā visumā neslikta 50+ punktu uzbrucēja. Tad nu lūk, pašlaik ir pavīdējusi informācija (tiesa, tāda parādās praktiski jebkura brīva Eiropas, sevišķi Krievijas hokejist sakarā), ka Frolovs izskata piedāvājumus arī no Kontinentālās hokeja līgas (KHL). Frolovs pašlaik vēloties piecus miljonus ASV dolāru sezonā, kas ir par vienu miljonu vairāk nekā paredzēja viņa iepriekšējais līgums.
Taču interesantu šo situāciju padara lūk kāda lieta – labi malējie uzbrucēji, protams, ir bijuši vajadzīgi vienmēr, pie tam labi un jauni (30 gadu slieksni nesasnieguši) uzbrucēji. Šovasar, brīvo aģentu tirgū, tādi ir tikai divi – jau pieminētais Frolovs un "pasakaini dārgais" ("LA TImes" vārdiem runājot) Iļja Kovaļčuks, kurš arī spekulē ar savu pārcelšanos uz KHL.

Savukārt ja runā par vārtsargiem, tad, kā zināms, Losandželosai ir trīs vīri, kas var kļūt par pirmajiem numuriem – Džonatans Kviks (neapstrīdams komandas pirmais numurs šajā sezonā), Eriks Ersbergs (pēdējo sezonu stabils otrais vārtsargs) un Džonatans Bernjē (šīs sezonas AHL "spīdeklis"). Līdz ar to ir skaidrs, ka trijatā viņi nākamo sezonu neuzsāks, vienam nāksies pamest komandu. Kurš tas būs, tas vēl ir jautājums, taču, kas nāks pretējā virzienā ir puslīdz skaidrs – vai nu centra uzbrucējs vai arī uzbrūkošais aizsargs.

Izmantotie resursi:
insider.espn.go.com
thehockeynews.com
sportsnet.ca
hockeybuzz.com
faceoff.com

Vai tu tam tici?

  • 828

  • 240


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-04-29 14:25, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Frolovam 5milj? nebūs ta ka pa daudz? ja nebūs Ivanāns Kings sistēmā,tad Kopitars dabūs bietē diezgan bieži tad raudās,kāpēc nepaturēja Raiti?!
Vestgaardam darbinjsh, nav jau puisis slikts, vinji meegjinaas vinjam dot kaartiigu iespeeju.

  +6 [+] [-]

, 2010-04-29 14:26, pirms 15 gadiem
Aleluja, ātrāk Ivanānu prom no tās komandas uz kādu citu

Varbūt Kings neparakstīs ar šiem, lai taupītu līdzekļus Kovaļčukam?
Slēpts komentārs: Kharlamovs321

  +4 [+] [-]

, 2010-04-29 14:27, pirms 15 gadiem
M9 rakstīja: Vestgaardam darbinjsh, nav jau puisis slikts, vinji meegjinaas vinjam dot kaartiigu iespeeju.
Sīkos Vestgārds jau nu sasitīs, bet pret smagsvaru eliti (viņš jau arī ir smagsvars), nedomāju, ka viņam ir kādas iespējas... aizsardzības nekādas (no tā cik ir redzēts), bet tikai ar uzbrukumu tādu Būgārdu vai Laraku (nav vēl zināms, kur šams spēlēs) uzvarēt nevar.

     [+] [-]

, 2010-04-29 14:31, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sīkos Vestgārds jau nu sasitīs, bet pret smagsvaru eliti (viņš jau arī ir smagsvars), nedomāju, ka viņam ir kādas iespējas... aizsardzības nekādas (no tā cik ir redzēts), bet tikai ar uzbrukumu tādu Būgārdu vai Laraku (nav vēl zināms, kur šams spēlēs) uzvarēt nevar.
Taapeec jau teicu, lai dod iespeeju. Ar Buugaardu un Laraku arii Raitim iet gruuti, protams, saliidzinaajumam pretspars ir veeraa njemams.

     [+] [-]

, 2010-04-29 14:37, pirms 15 gadiem
M9 rakstīja: Taapeec jau teicu, lai dod iespeeju. Ar Buugaardu un Laraku arii Raitim iet gruuti, protams, saliidzinaajumam pretspars ir veeraa njemams.
Laraku vismaz vienreiz (no 3 cīņām) Raitis salika (pats Žoržiks tā neuzskatīja, protams)... . Vestgārdam savukārt, piemēram, šajā pirmssezonā bilance bija 0-2-1 (pagājušsezon gan bija labāka). Kaujas jau puisis skatāmi (kas priekš +/- smagsvara ir retums), taču rezultāts ne vienmēr ir (Raitim ir otrādāk - cīņas no šova viedokļa "nekādas", bet rezultāts ir).

     [+] [-]

, 2010-04-29 14:38, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: SKA jau ir pietaupījis līdzekļus Kovi
Nu tad tā būs rekordsumma noteikti Eiropas hokejā.
Jo NHL atradīsies kādā komandā kāds ''gudrs'' GM kas būs gatavs izmest virs 11M
Es domāju 6-7 Max būtu normāli.

     [+] [-]

, 2010-04-29 14:42, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu tad tā būs rekordsumma noteikti Eiropas hokejā.
Jo NHL atradīsies kādā komandā kāds ''gudrs'' GM kas būs gatavs izmest virs 11M
Es domāju 6-7 Max būtu normāli.
Ņujorkas "Islanders" ir brīvi ~18 miljoni... .

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 14:45, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu tad tā būs rekordsumma noteikti Eiropas hokejā.
Jo NHL atradīsies kādā komandā kāds ''gudrs'' GM kas būs gatavs izmest virs 11M
Es domāju 6-7 Max būtu normāli.
tāpēc jau Atlanta piedāvaja 10 citronus sezonā,ka 6-7 būtu kā reiz Ar ko atšķirās 11 milioni $$$ NHL,no 11 milioniem $$$ KHL ?
Ir tik maza niansīte KHL viņš saņems 11 uz rokas,bet NHL pusi no summas,ir starpība ?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 14:48, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: tāpēc jau Atlanta piedāvaja 10 citronus sezonā,ka 6-7 būtu kā reiz Ar ko atšķirās 11 milioni $$$ NHL,no 11 milioniem $$$ KHL ?
Ir tik maza niansīte KHL viņš saņems 11 uz rokas,bet NHL pusi no summas,ir starpība ?
Tači ir vēl viena nianse - KHL viņš tādu naudu saņems gadu vai divus (kamēr komandas sapratīs reālo vērtību) un viņa vērtība kritīsies, kamēr NHL viņš var dabūt +/- 8 līdz 9 miljonu līgumu sezonā uz 10 gadiem mierīgi.

Savukārt kad KHL vairs nemaksās viņam tādu milzīgu naudu, atgriezties NHL par tiem pašiem 7 miljoniem sezonā arī viņš vairs nevarēs (jā, tiem onkuļiem atmiņa un ieriebšanas māka ir laba)... .

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 14:54, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tači ir vēl viena nianse - KHL viņš tādu naudu saņems gadu vai divus (kamēr komandas sapratīs reālo vērtību) un viņa vērtība kritīsies, kamēr NHL viņš var dabūt +/- 8 līdz 9 miljonu līgumu sezonā uz 10 gadiem mierīgi.

Savukārt kad KHL vairs nemaksās viņam tādu milzīgu naudu, atgriezties NHL par tiem pašiem 7 miljoniem sezonā arī viņš vairs nevarēs (jā, tiem onkuļiem atmiņa un ieriebšanas māka ir laba)... .
Kovi līgumu uz 1-2 gadiem noteikti neparakstīs(manuprāt)
3-5 gadiem minimums. Un pa šīm 3-5 sezonām KHL viņš nopelnīs tik pat daudz cik NHL pa 6-10 sezonām attiecīgi.
Runājot par atgriešanos,domāju tāda kalibra spēlētajam noteikti vienmēr būs pircēji.
Tas pats Hudlers uzmeta Detroitu pa sezonu nopļāva 5 milionus tīrajā un tagad atgriezīšies NHL un saņems ne mazak kā saņēma piems došanās prom.

  -4 [+] [-]

, 2010-04-29 15:03, pirms 15 gadiem
tas ka Ivanāns vairs nespēlēs kings sen jau bija skaidrs. un visticamāk nhl vairs arī nespēlēs

     [+] [-]

, 2010-04-29 15:04, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Kovi līgumu uz 1-2 gadiem noteikti neparakstīs(manuprāt)
3-5 gadiem minimums. Un pa šīm 3-5 sezonām KHL viņš nopelnīs tik pat daudz cik NHL pa 6-10 sezonām attiecīgi.
Runājot par atgriešanos,domāju tāda kalibra spēlētajam noteikti vienmēr būs pircēji.
Tas pats Hudlers uzmeta Detroitu pa sezonu nopļāva 5 milionus tīrajā un tagad atgriezīšies NHL un saņems ne mazak kā saņēma piems došanās prom.
Neparakstīs... iespējams, arī neparakstīs, taču viena lieta ir pieprasījums, cita - piedāvājums, tb, vēl jautājums vai viņam tos 3-5 gadus kāds garantēs.
Par to sapelnīšanu arī nav vēl zināms (pašlaik ir pārāk daudz nezināmo)... .

Pircēji būs, taču jautājums par kādu naudu... Hudlers toč nav tas labākais piemērs, jo līdz KHL viņam spēkā bija līgums par KOPĒJO summu 2 miljoni ASV dolāru (līdz šim pēdējā NHL sezonā alga bija 1.15 miljoni).
Un KHL līgums viņam bija 5+ miljoni 2 sezonās, tb pa šo gadu šams tika pie ~ 2.75 miljoniem.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 15:06, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: tāpēc jau Atlanta piedāvaja 10 citronus sezonā,ka 6-7 būtu kā reiz Ar ko atšķirās 11 milioni $$$ NHL,no 11 milioniem $$$ KHL ?
Ir tik maza niansīte KHL viņš saņems 11 uz rokas,bet NHL pusi no summas,ir starpība ?
Es jau uzskatu ka Atlanta arī pareizi darīja
Jā un arī par tiem nodokļiem piekrītu - KHL 11 citroni ir daudz vertīgāki kā NHL.
Bet Medvēdevs tā var iebraukt auzās - visus labākos uz savu SKA.
Viņam vajadzētu parūpēties lai komandās vairāk ir līdzsvars. Nevis SKA, Omska, Ufa, MD uc savāc visus labākos un pārējie cer uz labu trenneri, kā Znaroks, ka varēs par mazāku budžetu uztaisīt labu komandu. To ir grūti izdarīt, bet nu kaut ko vajadzētu darīt. Lielāka konkurence padarītu līgu prestižāku.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 15:35, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Es jau uzskatu ka Atlanta arī pareizi darīja
Jā un arī par tiem nodokļiem piekrītu - KHL 11 citroni ir daudz vertīgāki kā NHL.
Bet Medvēdevs tā var iebraukt auzās - visus labākos uz savu SKA.
Viņam vajadzētu parūpēties lai komandās vairāk ir līdzsvars. Nevis SKA, Omska, Ufa, MD uc savāc visus labākos un pārējie cer uz labu trenneri, kā Znaroks, ka varēs par mazāku budžetu uztaisīt labu komandu. To ir grūti izdarīt, bet nu kaut ko vajadzētu darīt. Lielāka konkurence padarītu līgu prestižāku.
Tad jau redzēs,kā būs. Kurā katrā gadījumā man kā skatītājam nebūs nekas pretī,redzēt Kovi arēnā Rīga.
Kovi tagad atbrauks uz Krieviju un Lācītis darīs visu,lai viņu pierunāt.
Ko izvēlēsies Kovi viņa darīšana. Būs KHL labi,paliks NHL arī labi.

     [+] [-]

, 2010-04-29 15:40, pirms 15 gadiem
Kurš varētu būt nākamais potenciālais Raita klubs? Ir kāda info?
Slēpts komentārs: Kharlamovs321

  +6 [+] [-]

, 2010-04-29 16:46, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Latgales malkas cirtēji !
Man gan likās ka esi nedaudz gudrāks....

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 17:00, pirms 15 gadiem
Īstenībā zrja pajoliņš atteicās no tiem 100 un cik tur miljoniem, ko tie Atlantas stulbeņi viņam solīja. A tagad aplauziens.Skrēja, domāja, ka ar citu komandu varēs nahaļavu Stenliju virs galvas pamētāt... Hm, nekā personīga, vnk pārdomas.
Tagad viņam NHL augstākais kādus 50-60 iesolīs. Lasīju interviju ar Ņūdžersijas šefu, izklausās ļoti pragmatisks cilvēks, ne par kādiem 100 tur nebūs runas...

  -4 [+] [-]

, 2010-04-29 17:07, pirms 15 gadiem
lauznis_41 rakstīja: Man gan likās ka esi nedaudz gudrāks....
Kad liekās, jāmet krustu. Kam tas bokseris vajadzīgs ?
2009/2010 Raitis Ivanans LAK L 61 (0+0) 0 -8

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 17:45, pirms 15 gadiem
Krosbijs, Sedins , Avečkins nominēti Hārta balvai.

     [+] [-]

, 2010-04-29 17:46, pirms 15 gadiem
Kurš to būtu domājis, ka es ap šo laiku nespriestu kā Monreāla spēs parakstīt Plekaņecu (par laimi viņa vērtība playoffos būs kritusies) un Halāku. Jāpriecājas kamēr vēl var...

     [+] [-]

, 2010-04-29 17:49, pirms 15 gadiem
varētu,brāls latgols,uz mēnesi iegriezties rigas dinamo,apmācīt čuiļu puikas kā vajag par sevi pastāvēt laukumā

     [+] [-]

, 2010-04-29 17:51, pirms 15 gadiem
tas ir labi,ka Raitis nomainīs citu komandu,jo kingiem tuvāko 5 gadus nekas nopietns nespīd,labi ja iekļūšana play un offos

     [+] [-]

, 2010-04-29 19:04, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Krosbijs, Sedins , Avečkins nominēti Hārta balvai.
Pēdējais ta par ko? Par septiņiem "nezinu"...? Arī sezonā tas pats Sids vai Sedīns pat labāk "kanti turēja" un vismaz arī pleyoffos viņu abu komandas tika vismaz līdz tai otrajai kārtai tapēc šoreiz Ovi to balvu, manuprāt, nu nekādi nav pelnijis.... ta jau labāk to pašu jauno Stamkosu kā trešo būtu "piemetuši klāt" pie Sida un Sedīna....

     [+] [-]

, 2010-04-29 19:10, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Īstenībā zrja pajoliņš atteicās no tiem 100 un cik tur miljoniem, ko tie Atlantas stulbeņi viņam solīja. A tagad aplauziens.Skrēja, domāja, ka ar citu komandu varēs nahaļavu Stenliju virs galvas pamētāt... Hm, nekā personīga, vnk pārdomas.
Tagad viņam NHL augstākais kādus 50-60 iesolīs. Lasīju interviju ar Ņūdžersijas šefu, izklausās ļoti pragmatisks cilvēks, ne par kādiem 100 tur nebūs runas...
Tā varētu būt, ka tagad Ovi NHL neviens tos 100 ļimonus vairs nesolīs..... cik zinu, ta Lū (Lamoriello) ir vispār diezgan skops "maita" un lieki ar naudu nemētājas tapēc iespējams tagad Kovi tiešām varēs kharļikam ar prieku kravāt čemodānus un pārcelties uz roģinu.....

     [+] [-]

, 2010-04-29 19:23, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Pēdējais ta par ko? Par septiņiem "nezinu"...? Arī sezonā tas pats Sids vai Sedīns pat labāk "kanti turēja" un vismaz arī pleyoffos viņu abu komandas tika vismaz līdz tai otrajai kārtai tapēc šoreiz Ovi to balvu, manuprāt, nu nekādi nav pelnijis.... ta jau labāk to pašu jauno Stamkosu kā trešo būtu "piemetuši klāt" pie Sida un Sedīna....
Noteikti,ka Stemkos bija vairāk pelnījis,tāpēc viņš arī ir starp nominantiem.
Es reāli ierākšu,ja MVP dabūs Ovi

     [+] [-]

, 2010-04-29 20:42, pirms 15 gadiem
Tak ovi viņu nedabūs, tas ir vairāk kā skaidrs.

     [+] [-]

, 2010-04-30 09:10, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Kad liekās, jāmet krustu. Kam tas bokseris vajadzīgs ?
2009/2010 Raitis Ivanans LAK L 61 (0+0) 0 -8
Tos status es pats zinu. Es jautāju vai nevienam nav kāda nojausma kur šis varētu likties nākam sezon!!!????

     [+] [-]

, 2010-04-30 10:14, pirms 15 gadiem
lauznis_41 rakstīja: Tos status es pats zinu. Es jautāju vai nevienam nav kāda nojausma kur šis varētu likties nākam sezon!!!????
Ir jāpagaida 1. jūlijs, kad būs skaidrs kurām komandām ir vajadzība pēc "policistiem"-smagsvariem, un cik liels šādu "tafgaju" piedāvājums būs.
Pagaidām ir tikai dažādi minējumi.

     [+] [-]

, 2010-04-30 15:31, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Pēdējais ta par ko? Par septiņiem "nezinu"...? Arī sezonā tas pats Sids vai Sedīns pat labāk "kanti turēja" un vismaz arī pleyoffos viņu abu komandas tika vismaz līdz tai otrajai kārtai tapēc šoreiz Ovi to balvu, manuprāt, nu nekādi nav pelnijis.... ta jau labāk to pašu jauno Stamkosu kā trešo būtu "piemetuši klāt" pie Sida un Sedīna....
Hārta balva ir sezonas MVP, nevis sezonas un plejofu... Tikai loģiski, ka viņš ir starp nominētajiem, jo vidēji spēlē gūtā statistika viņam bija labākā no visiem (Gan gūtie vārti, gan punkti)... Bet domāju, ka Sedins būs... Vankuvera šogad tik augstu nebūtu bez viņa

     [+] [-]

, 2010-05-01 09:49, pirms 15 gadiem
Uz Vitjaz!!!