Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Autors: Kārlis Justovičs

Balceram 15. punkts sezonā, "Wild" pārspēj "Sharks" un nodrošina "play-off"

Balceram 15. punkts sezonā, "Wild" pārspēj "Sharks" un nodrošina "play-off"
Rūdolfs Balcers uzbrukumā Minesotas "Wild" vārtiem. Foto: Tony Avelar/AP/Scanpix

Savu līdz šim rezultatīvāko Nacionālās hokeja līgas (NHL) sezonu aizvada latviešu uzbrucējs Rūdolfs Balcers, kurš atzīmējās ar rezultatīvu piespēli Sanhosē "Sharks" mājās piedzīvotajā zaudējumā ar 3:6 pret Minesotas "Wild". Rūdolfs pārspēja 2018./19. gada sezonā Otavas "Senators" rindās sasniegto - 14 (5+9) punktus.

Rūdolfs Balcers, cīnoties "Sharks" nomināli otrajā virknējumā kopā ar Loganu Kutūru un Timo Maieru, laukumā pavadītajās 16 minūtēs un 15 sekundēs (32 no tām mazākumā) arī nopelnīja noraidījumu par pretinieka ķeksēšanu ar nūju, izdarīja četrus spēka paņēmienus, vienreiz atņēma ripu un iekrāja lietderības koeficientu +1.

"Sharks" pilnībā izgāza pirmos divus periodus, pēc nospēlētām 40 minūtēm nonākot iedzinējos ar 0:4. Cerību stariņš mājiniekiem pavīdēja trešās trešdaļas sākumā, kad "Sharks" līdz septītajai minūtei pietuvojās līdz krietni cerīgākajam 3:5. Balcers palīdzēja iesākt atspēlēšanos, asistējot Logana Kutūra vārtu guvumā perioda 71. sekundē -1:4 [VIDEO].

Tomēr pabeigt atspēlēšanās centienus mājiniekiem neizdevās, haizivīm ciešot astoto neveiksmi pēc kārtas un turpinot būtiski iedragāt izredzes piedalīties Stenlija kausa izcīņā.

No pārējām svētdienas nakts spēlēm jāatzīmē Lasvegasas "Golden Knights" devītais panākums pēc kārtas, vegasiešiem izbraukumā ar 5:1 sakaujot Anaheimas "Ducks". "Golden Knights" sastāvā par galveno varoni kļuva Čandlers Stīvensons, kurš izcēlās ar diviem vārtu guvumiem un vienu rezultatīvu piespēli. "Golden Knights" kā pirmā NHL sasniedza 70 punktu robežu.

Līderpozīciju Austrumu divīzijā atguva bez Aleksandra Ovečkina spēlējošā Vašingtonas "Capitals", kas viesos ar 6:3 apspēlēja Ņujorkas "Islanders". Divas reizes salinieku vārtus iekaroja Nīderlandes hokejists Daniels Sprongs, savukārt vārti un divas rezultatīvas piespēles Jevgeņija Kuzņecova rēķinā.

Četrus (1+3) punktus šonakt sakrāja Klensijs Vīgars, kurš kaldināja Floridas "Panthers" uzvaru ar 4:3 paarinājumā pār Karolīnas "Hurricanes", kuras sastāvā divi vārti citam aizsargam Dagijam Hamiltonam. "Hurricanes" uzvaras gadījumā būtu nodrošinājusi vietu "play-off".

NHL regulārā sezona, 24. un 25. aprīlis

SpēleRezultātsSpēleRezultāts
Penguins - Devils4:2Red Wings - Stars1:2 P
Blues - Avalanche5:3Ducks - Golden Knights1:5
Flames - Canadiens5:2Sharks - Wild 3:6
Jets - Maple Leafs1:4Canucks - Senators4:2
Islanders - Capitals3:6Kings - Coyotes0:4
Panthers - Hurricanes4:3 P

NHL kopvērtējums

Centrālā div.SPAustrumu div.SPZiemeļu div.SPRietumu div.SP
Hurricanes4768Capitals4866Maple Leafs4865Golden Knights4770
Panthers4967Penguins4865Jets4757Avalanche4566
Lightning4764Islanders4863Oilers4556Wild4765
Predators4954Bruins4660Canadiens4649Coyotes4847
Stars4752Rangers4854Flames4745Blues4546
Blackhawks4849Flyers4749Canucks4141Sharks4741
Red Wings5042Devils4734Senators4838Kings4540
Blue Jackets4939Sabres4833Ducks4835

, 2021-04-25 08:33, pirms 3 gadiem
Piespēle nosacīta, eiropā tādas neskaita.
, 2021-04-25 08:59, pirms 3 gadiem
NHL janem par piemeru, nevis Eiropa.
, 2021-04-25 09:41, pirms 3 gadiem
Ar visu to, ka šogad Balceram ir izsniegti LIELI uzticības kredīti, teikt, ka viņš tos ir izmantojis nez vai var.

Tieši tāpēc būs interesanti paskatīties kā beigsies viņa līguma pārrunas un kur viņš būs nākošajā sezonā. SJS vai citur un ja SJS, tad kādā ampluā.
, 2021-04-25 09:48, pirms 3 gadiem
Toties Kolumbusa šonakt kļuva par trešo klubu NHL,kura pat teorētiski nevar vairs iekļut NHL kausa izcīņā.Pirmā bija Buffalo,otrā Devils.Un tūdaļ viņiem piebiedrosies Detroita.Austrumu un Ziemeļu divīzijās būtībā komandas ir zināmas,kuras spēles plovos,ir jānotiek kādam superbrīnumam,lai kaut kas tur mainītos.Toties centrālajā un rietumu divīzijā kapiņš par ceturto vietu gaidāms līdz regulārā sezona beigām.
, 2021-04-25 10:13, pirms 3 gadiem
Now trying to figure out who will be the Sens' backup if Murray doesn't return, assuming Forsberg was injured before warmup...Canucks do actually have *four* goalies in town. Magical one-night loan for Arturs Silovs? I will investigate.



Senators forward Artem Anisimov was next in line to play goalie against the Canucks after scheduled starter Anton Forsberg was injured warming up and Matt Murray left the 4-2 loss with a lower-body injury 4:27 into the second period.

https://www.nhl.com/senators/news/s...
, 2021-04-25 12:32, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar visu to, ka šogad Balceram ir izsniegti LIELI uzticības kredīti, teikt, ka viņš tos ir izmantojis nez vai var.

Tieši tāpēc būs interesanti paskatīties kā beigsies viņa līguma pārrunas un kur viņš būs nākošajā sezonā. SJS vai citur un ja SJS, tad kādā ampluā.
Nav izmantojis uzticības kredītu?
Jā, viņam ir top-6 loma, bet priekš tā, ka tās ir tikai 14:30 minūtes spēlē, rezultitivāte ir ok. Protams gribētos redzēt, lai līdz sezonas beigām pārkāpj 0.5 ppg slieksni, kam šobrīd kripatiņa pietrūkst. No pamatsastāva uzbrucējiem vienīgais spēlētājs ar pozitīvu +-. Viens stats, ko noteikti negaidījām- no pamatsastāva uzbrucējiem visaktīvākais spēka paņēmienu izpildītājs.
Redzot SJS situāciju šobrīd, man nav lielu šaubu, ka viņš paliks turpat arī nākamsezon. Viņu salary cap ir pārbāzts ar veterāniem iedotiem lieliem ilgiem līgumiem- Karlsons, Burns, Vlasičs, Couture, Kane, Jones uz sešiem ir 47M+. Sasummējot to ar faktu, ka salary caps nekur nekustēsies un sistēmā arī ar prospektiem ir švaki, tāds spēlētājs kā Balcers priekš Sharks ir ļoti vajadzīgs. Bridge deal ar samērīgu summu uz pāris gadiem ir tas, ko vajag abām pusēm.
, 2021-04-25 12:47, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar visu to, ka šogad Balceram ir izsniegti LIELI uzticības kredīti, teikt, ka viņš tos ir izmantojis nez vai var.

Tieši tāpēc būs interesanti paskatīties kā beigsies viņa līguma pārrunas un kur viņš būs nākošajā sezonā. SJS vai citur un ja SJS, tad kādā ampluā.
Bet kā var izskaidrot to, ka Balceram praktiski vienīgajam +/- ir +1? Tas neko neparāda?
, 2021-04-25 13:30, pirms 3 gadiem
edzinss rakstīja: Nav izmantojis uzticības kredītu?
Jā, viņam ir top-6 loma, bet priekš tā, ka tās ir tikai 14:30 minūtes spēlē, rezultitivāte ir ok. Protams gribētos redzēt, lai līdz sezonas beigām pārkāpj 0.5 ppg slieksni, kam šobrīd kripatiņa pietrūkst. No pamatsastāva uzbrucējiem vienīgais spēlētājs ar pozitīvu +-. Viens stats, ko noteikti negaidījām- no pamatsastāva uzbrucējiem visaktīvākais spēka paņēmienu izpildītājs.
Redzot SJS situāciju šobrīd, man nav lielu šaubu, ka viņš paliks turpat arī nākamsezon. Viņu salary cap ir pārbāzts ar veterāniem iedotiem lieliem ilgiem līgumiem- Karlsons, Burns, Vlasičs, Couture, Kane, Jones uz sešiem ir 47M+. Sasummējot to ar faktu, ka salary caps nekur nekustēsies un sistēmā arī ar prospektiem ir švaki, tāds spēlētājs kā Balcers priekš Sharks ir ļoti vajadzīgs. Bridge deal ar samērīgu summu uz pāris gadiem ir tas, ko vajag abām pusēm.
Viņš ir otrās maiņas spēlētājs, kurš ik pa laikam pat tiek uzsaukts uz pirmo maiņu, spēlē vairākumā adekvātu laiku (brīžiem pat ļoti lielu laiku), bet viņa produktivitāte ir kā trešās maiņas enerģijas kaplim. Varbūt, protams, labam kaplim, bet trešās maiņas. Turklāt arī ar klasisku kapļu problēmu - viļņveidīgu sniegumu.

Piemēram, pēdējās 10 spēlēs, kurās SJS ir 9 zaudējumi, arī Balceram ir tikai 1+2. Var teikt, ka "komandai neiet, ko no Rūdolfa var gribēt?" Jā, bet kas tad metīs tos vārtus un lauzīs maču gaitas, ja ne vadošo maiņu uzbrucēji?

Par Balcera vairākumu esmu jau te apnicis, bet SJS kreklā tas ir "non existent", jeb tā nav. Viena piespēle šajā sezonā.

Par spēka paņēmieniem - jā, Balceru visi un vienmēr sauc par "tehniķi", taču ieteiktu paskatīties viņa ciparus iekš OTT. Pateikšu priekšā - viņa 60 minūtēs izdarīto spēka paņēmienu skaits ir teju identisks kāds bija OTT laikā. Otavā tā nebija pirmā vieta, SJS ir. Nu, tātad tā, bet pēc būtības jau nekas nav mainījies. Bloķēto metienu skaits un atņemtās ripas gan ir gājušas mazumā šogad.

Ko SJS darīs ar tādu uzbrucēju? Nu, tā jau nav tā, ka viņš neder SJS. Taču kāda būs viņa loma un vai nākotnē viņš turpinās būs 2. maiņas kadrs ar laiku vairākumā vai, tomēr, nē?
, 2021-04-25 13:35, pirms 3 gadiem
Brex rakstīja: Bet kā var izskaidrot to, ka Balceram praktiski vienīgajam +/- ir +1? Tas neko neparāda?
Nu, ko tas parāda uzbrucējam, kuram teju visi punkti ir gūti vienādos sastāvos?

Lai pie 14 vienādos sastāvos gūtajiem punktiem (viens punkts par vairākumu, kas aprēķinos neiet) dabūtu "+1" ir jādabū arī 13 mīnusi. Rūdolfam arī te, protams, viss ir viļņaini. Viņam ir bijušas spēles ar punktiem, bet lietderību -2 vai pat -3.
, 2021-04-25 13:53, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viņš ir otrās maiņas spēlētājs, kurš ik pa laikam pat tiek uzsaukts uz pirmo maiņu, spēlē vairākumā adekvātu laiku (brīžiem pat ļoti lielu laiku), bet viņa produktivitāte ir kā trešās maiņas enerģijas kaplim. Varbūt, protams, labam kaplim, bet trešās maiņas. Turklāt arī ar klasisku kapļu problēmu - viļņveidīgu sniegumu.

Piemēram, pēdējās 10 spēlēs, kurās SJS ir 9 zaudējumi, arī Balceram ir tikai 1+2. Var teikt, ka "komandai neiet, ko no Rūdolfa var gribēt?" Jā, bet kas tad metīs tos vārtus un lauzīs maču gaitas, ja ne vadošo maiņu uzbrucēji?

Par Balcera vairākumu esmu jau te apnicis, bet SJS kreklā tas ir "non existent", jeb tā nav. Viena piespēle šajā sezonā.

Par spēka paņēmieniem - jā, Balceru visi un vienmēr sauc par "tehniķi", taču ieteiktu paskatīties viņa ciparus iekš OTT. Pateikšu priekšā - viņa 60 minūtēs izdarīto spēka paņēmienu skaits ir teju identisks kāds bija OTT laikā. Otavā tā nebija pirmā vieta, SJS ir. Nu, tātad tā, bet pēc būtības jau nekas nav mainījies. Bloķēto metienu skaits un atņemtās ripas gan ir gājušas mazumā šogad.

Ko SJS darīs ar tādu uzbrucēju? Nu, tā jau nav tā, ka viņš neder SJS. Taču kāda būs viņa loma un vai nākotnē viņš turpinās būs 2. maiņas kadrs ar laiku vairākumā vai, tomēr, nē?
Viņa rezultivitāte nav kā "trešās maiņas enerģijas kaplim". Vajag atiet nost no pirmā/otrā/trešā maiņa un paskatīties reālās minūtes, kas patiešām vairāk atbilst lielam trešās maiņas laikam kā otrās maiņas spēlētājam, bet rezultitiāte pret to ir pilnīgi ok.
Spēka paņēmieni, protams, ja skatās relaīvi pret komandas biedriem atšķirsies no komandas, bet absolūtos skaitļos virs 2 spēlē ir pozitīvā ziņā pietiekami daudz, ņemot vērā, ka viņa auguma un uzbrukuma fāzes spēles stila dēļ daudzu acīs viņš tiek zīmēts kā balto cimdiņu spēlētājs, kurš spēka paņēmienu vai bloķētu metienu statistikā iegūtu tīri "netīšām gadījās".
PP piekrītu ir pavisam cits stāsts, bet arī tur es vairāk skatos uz komandas taktiku kopumā ne tik daudz uz pašu Balceru. Tur patiešām zīmējuma daļas kopā nelīmējas un nav brīnums ka SJS vairākums ir 27. līgā.
Pat ja tā patiešām būtu, ka Balcera sniegums atbilst "trešās maiņas enerģijas kaplim", SJS šobrīd nav gandrīz nekādu alternatīvu viņa vietā, kas varētu kaut to replicēt.
, 2021-04-25 14:19, pirms 3 gadiem
Paskatījos. Balceram 7. lielākais spēles laiks starp uzbrucējiem. Gaidītais laikam bija, ka būs 5-6.
, 2021-04-25 14:39, pirms 3 gadiem
edzinss rakstīja: Viņa rezultivitāte nav kā "trešās maiņas enerģijas kaplim". Vajag atiet nost no pirmā/otrā/trešā maiņa un paskatīties reālās minūtes, kas patiešām vairāk atbilst lielam trešās maiņas laikam kā otrās maiņas spēlētājam, bet rezultitiāte pret to ir pilnīgi ok.
Spēka paņēmieni, protams, ja skatās relaīvi pret komandas biedriem atšķirsies no komandas, bet absolūtos skaitļos virs 2 spēlē ir pozitīvā ziņā pietiekami daudz, ņemot vērā, ka viņa auguma un uzbrukuma fāzes spēles stila dēļ daudzu acīs viņš tiek zīmēts kā balto cimdiņu spēlētājs, kurš spēka paņēmienu vai bloķētu metienu statistikā iegūtu tīri "netīšām gadījās".
PP piekrītu ir pavisam cits stāsts, bet arī tur es vairāk skatos uz komandas taktiku kopumā ne tik daudz uz pašu Balceru. Tur patiešām zīmējuma daļas kopā nelīmējas un nav brīnums ka SJS vairākums ir 27. līgā.
Pat ja tā patiešām būtu, ka Balcera sniegums atbilst "trešās maiņas enerģijas kaplim", SJS šobrīd nav gandrīz nekādu alternatīvu viņa vietā, kas varētu kaut to replicēt.
Tieši tā - atejot no maiņu sadalījuma viņa cipari (spēles laiks, rezultativitāte) īsti nav otrās maiņas līmenī, bet gan vairāk bottom-6.

Un, lai salīdzinājums būtu interesantāks - kamēr divus iepriekšējos gadus tika stāstīts kā OTT marinē Rūdolfu un neļauj spēlēt, pašlaik viņa cipari ir Senatoru 3./4. maiņas līmenī.

Tieši tāpēc arī uzskatu, ka šajā sezonā, kad beidzot Balcers ir otrajā maiņā, viņam ļauj spēlēt, dod vairākuma laiku utt. (viss kā te komentāros 2 gadus dīca), bet faktiski nekas jau nav būtiski mainījies, nevar apgalvot, ka viņš būtu izmantojis tās iespējas, kas viņam tika dotas un tieši tas, ka viņam tā spēles laika nav tik daudz (un mazāk kā maiņas partneriem) arī ir rādītājs.

Tas nenozīmē, ka viņš ir slikts hokejists vai vēl tur kas, bet - tātad, tas arī ir viņa līmenis. Protams, uzbrucējam tie cipari var mainīties arī no daudziem ārējiem apstākļiem un gan jau Rūdim būs kāds izrāviens, bet overall - tāds ~0.5 punkti/spēlē hokejists. Nu, aptuveni tāds bija arī Žoltoks.
, 2021-04-25 14:44, pirms 3 gadiem
Un par SJS alternatīvām - tas ir, ja skatās tīri SJS kā noslēgtu sistēmu. Jā, ok.

SJS priekšā ir interesanta vasara, kurā jādomā ko darīt ar to pašu Karlsonu (viņš jau teica, ka negrib būt komandā, kas pārbūvējas) un tā ir iespēja pastiprināt uzbrukumu. Gan jau, ka Marlo arī pēc šīs sezonas ies pensijā utt.

Tāpēc, kā teicu, būs interesanti apskatīties ko SJS darīs ar Balceru.
, 2021-04-25 14:52, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši tā - atejot no maiņu sadalījuma viņa cipari (spēles laiks, rezultativitāte) īsti nav otrās maiņas līmenī, bet gan vairāk bottom-6.

Un, lai salīdzinājums būtu interesantāks - kamēr divus iepriekšējos gadus tika stāstīts kā OTT marinē Rūdolfu un neļauj spēlēt, pašlaik viņa cipari ir Senatoru 3./4. maiņas līmenī.

Tieši tāpēc arī uzskatu, ka šajā sezonā, kad beidzot Balcers ir otrajā maiņā, viņam ļauj spēlēt, dod vairākuma laiku utt. (viss kā te komentāros 2 gadus dīca), bet faktiski nekas jau nav būtiski mainījies, nevar apgalvot, ka viņš būtu izmantojis tās iespējas, kas viņam tika dotas un tieši tas, ka viņam tā spēles laika nav tik daudz (un mazāk kā maiņas partneriem) arī ir rādītājs.

Tas nenozīmē, ka viņš ir slikts hokejists vai vēl tur kas, bet - tātad, tas arī ir viņa līmenis. Protams, uzbrucējam tie cipari var mainīties arī no daudziem ārējiem apstākļiem un gan jau Rūdim būs kāds izrāviens, bet overall - tāds ~0.5 punkti/spēlē hokejists. Nu, aptuveni tāds bija arī Žoltoks.
Nu, paga, Juri, ko tu stāsti kāds 3/4. Maiņas spēlētājs OTT šobrīd

Balceram 0,47ppg, Senatoros - Tkačakam, Norrisam, Batersonam 0,62ppg, Stutzlem un Braunam 0,55 un 0,57 attiecīgi.

Tālāk jau iet zem 0,40, pat Dadonovs, NHL meistars ir 0,38ppg

Balcers šobrīd ir 6.labākais uzbrucējs Senatoros, tātad otrā maiņa

Tikai cipari, kā tev patīk
, 2021-04-25 14:56, pirms 3 gadiem
Es teikšu tā, ja SJS paliks Bugners, Balcers paliks TOP6, ja nē - jāskatās, kurš nāks vietā. Tas, ka Balcers var būt TOP6 uzbrucējs SJS pilnīgi noteikti, bet overall NHL līmenī Balcers pagaidām skaitās vairāk Middle 6 uzbrucējs

Ja SJS aizsargās Balceru, kas visticamāk notiks, tātad viņi rēķinās ar viņu nākotnē, jo SJS šobrīd ir pilnīgā rebuildā, un ticu, ka Sietlai var atdot kādu no TOP5 uzbrucēju
, 2021-04-25 15:00, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un par SJS alternatīvām - tas ir, ja skatās tīri SJS kā noslēgtu sistēmu. Jā, ok.

SJS priekšā ir interesanta vasara, kurā jādomā ko darīt ar to pašu Karlsonu (viņš jau teica, ka negrib būt komandā, kas pārbūvējas) un tā ir iespēja pastiprināt uzbrukumu. Gan jau, ka Marlo arī pēc šīs sezonas ies pensijā utt.

Tāpēc, kā teicu, būs interesanti apskatīties ko SJS darīs ar Balceru.
Marlo drīzāk mēģinās tikt Sietlā un tur aizvadīt karjeras pēdējo sezonu - puisis no tās puses.
Ja atbrīvojas no Karlsona utt - tās vietas tāpat jāaizpilda ar aizsargiem. Ja grūž iekšā daudz jaunā talanta - neesmu pasekojis ne aizsargos, ne uzbrucējos - cik talantīgs ir tas jaunais talants, kas šobrīd ir SJS rīcībā. Vai nevar būt tā, ka tīri uz nelielās pieredzes rēķina Rūdim var sanākt vēl viena "iespēju sezona" top maiņās?
, 2021-04-25 15:11, pirms 3 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu, paga, Juri, ko tu stāsti kāds 3/4. Maiņas spēlētājs OTT šobrīd

Balceram 0,47ppg, Senatoros - Tkačakam, Norrisam, Batersonam 0,62ppg, Stutzlem un Braunam 0,55 un 0,57 attiecīgi.

Tālāk jau iet zem 0,40, pat Dadonovs, NHL meistars ir 0,38ppg

Balcers šobrīd ir 6.labākais uzbrucējs Senatoros, tātad otrā maiņa

Tikai cipari, kā tev patīk
Par cipariem paldies! Tagad var sākt apgūt arī burtus - sāksim ar LW.

Tkačaks, Sticle ir priekšā pēc vidējiem rādītājiem, Pols, kurš ir izteikts spēka uzbrucējs un vienmēr ir bijis stabili priekšā Rūdim ir priekšā absolūtos ciparos (jā, spēļu skaits ir atšķirīgs).

Pēc LW, var apskatīties arī RW - tur Batersons un Brauns priekšā pēc vidējiem, Dadonovam arī vairāk punktu (jā, arī šamam spēļu vairāk).

Tāpēc sanāk, ka pa uzbrukuma malām OTT tiešām tie uzbrucēji nav sliktāki par Balceru. Ja ņem pēc relatīvajiem rādītājiem, tad sanāk 3. maiņa, ja klāt vēl pieliek kaut kādus subjektīvismus un absolūtos ciparus - varbūt arī 4.
, 2021-04-25 15:15, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Marlo drīzāk mēģinās tikt Sietlā un tur aizvadīt karjeras pēdējo sezonu - puisis no tās puses.
Ja atbrīvojas no Karlsona utt - tās vietas tāpat jāaizpilda ar aizsargiem. Ja grūž iekšā daudz jaunā talanta - neesmu pasekojis ne aizsargos, ne uzbrucējos - cik talantīgs ir tas jaunais talants, kas šobrīd ir SJS rīcībā. Vai nevar būt tā, ka tīri uz nelielās pieredzes rēķina Rūdim var sanākt vēl viena "iespēju sezona" top maiņās?
SJS aizsardzībā ir diezgan garš rezervistu soliņš un nav tā, ka OBLIGĀTI Karlsona vietā jāliek TOP aizsargs vai arī viņš jāmaina pret TOP aizsargu, kas dod iespējas manevriem.
Turklāt Karlsons tas ir ne tikai TOP aizsargs, bet 11.5 miljoni algu budžetā, kurus atbrīvojot SJS būtu jau daudz priecīgāks skats uz dzīvi.

Par tām iespēju sezonām - varbūt, iespējams, bet tās ir spekulācijas. Pagaidām ir tā kā ir.
, 2021-04-25 15:37, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par cipariem paldies! Tagad var sākt apgūt arī burtus - sāksim ar LW.

Tkačaks, Sticle ir priekšā pēc vidējiem rādītājiem, Pols, kurš ir izteikts spēka uzbrucējs un vienmēr ir bijis stabili priekšā Rūdim ir priekšā absolūtos ciparos (jā, spēļu skaits ir atšķirīgs).

Pēc LW, var apskatīties arī RW - tur Batersons un Brauns priekšā pēc vidējiem, Dadonovam arī vairāk punktu (jā, arī šamam spēļu vairāk).

Tāpēc sanāk, ka pa uzbrukuma malām OTT tiešām tie uzbrucēji nav sliktāki par Balceru. Ja ņem pēc relatīvajiem rādītājiem, tad sanāk 3. maiņa, ja klāt vēl pieliek kaut kādus subjektīvismus un absolūtos ciparus - varbūt arī 4.
Nu teikt, ka spēlētājam ir vairāk punktu, neskatoties uz PPG ir muļķīgi.

Tikpat labi tu arī teiksi, ka ja spēlētājam ir 20 spēlēs 15 punkti, vai Dadonovam 18p 48 spēlēs, Dadonovs ir priekšā? Balcers ir krietni priekšā Dadonovam ppg
, 2021-04-25 16:01, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: SJS aizsardzībā ir diezgan garš rezervistu soliņš un nav tā, ka OBLIGĀTI Karlsona vietā jāliek TOP aizsargs vai arī viņš jāmaina pret TOP aizsargu, kas dod iespējas manevriem.
Turklāt Karlsons tas ir ne tikai TOP aizsargs, bet 11.5 miljoni algu budžetā, kurus atbrīvojot SJS būtu jau daudz priecīgāks skats uz dzīvi.

Par tām iespēju sezonām - varbūt, iespējams, bet tās ir spekulācijas. Pagaidām ir tā kā ir.
Es nebiju domājis tikai Karlsonu. Ja SJS taisa rebuild viņi būtu ieinteresēti tikt vaļā arī no Vlaseka un Bērnsa, kas atbrīvotu vēl iespaidīgu naudas summu Cita lieta, protams, vai kādam viņus par viņu algu vajag. Pēc sezonas par RFA paliek Jarošs. Un emergency loanam Paterīnam ir 2 miljonu līgums, kurš pēc sezonas aiziet UFA. Tāpēc prasīju par to, kas notiek ar jaunajiem talantiem, jo pamatsastāvas, ja grib full rebuild nemaz tik superpuper nav. Teorētiski var atbrīvot 4 -5 vietas. Vēl jau vecais stāsts par vājo vārtu līniju - vai atbrīvojot naudu tiekot vaļā no Karlsona nemēģina to naudu izmantot solīdam vārtsargam. Un arī uzbrukumā Balcers nav vienīgais RFA - bez viņa RFA vēl 5 špīleriem. No kuriem gan Balcers varētu būt visuzbrūkošākais (punktu vairāk tikai Donato, taču arī krietni vairāk spēļu)
Tā kā spekulēt var visādus variantus.
Man šķiet reālākais variants - Balcers paliek SJS ar divvirzienu līgumu, taču realitātē sezonu sāks 3. maiņā ar reālām iespējām nonākt atpakaļ top6, jo pat ja SJS tiek vaļa no Karlsona - caurumu ko aizpildīt ir daudz.
, 2021-04-25 16:15, pirms 3 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu teikt, ka spēlētājam ir vairāk punktu, neskatoties uz PPG ir muļķīgi.

Tikpat labi tu arī teiksi, ka ja spēlētājam ir 20 spēlēs 15 punkti, vai Dadonovam 18p 48 spēlēs, Dadonovs ir priekšā? Balcers ir krietni priekšā Dadonovam ppg
Manuprāt, es visu pietiekoši skaidri pierakstīju: "Tāpēc sanāk, ka pa uzbrukuma malām OTT tiešām tie uzbrucēji nav sliktāki par Balceru. Ja ņem pēc relatīvajiem rādītājiem, tad sanāk 3. maiņa, ja klāt vēl pieliek kaut kādus subjektīvismus un absolūtos ciparus - varbūt arī 4."
, 2021-04-25 16:17, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es nebiju domājis tikai Karlsonu. Ja SJS taisa rebuild viņi būtu ieinteresēti tikt vaļā arī no Vlaseka un Bērnsa, kas atbrīvotu vēl iespaidīgu naudas summu Cita lieta, protams, vai kādam viņus par viņu algu vajag. Pēc sezonas par RFA paliek Jarošs. Un emergency loanam Paterīnam ir 2 miljonu līgums, kurš pēc sezonas aiziet UFA. Tāpēc prasīju par to, kas notiek ar jaunajiem talantiem, jo pamatsastāvas, ja grib full rebuild nemaz tik superpuper nav. Teorētiski var atbrīvot 4 -5 vietas. Vēl jau vecais stāsts par vājo vārtu līniju - vai atbrīvojot naudu tiekot vaļā no Karlsona nemēģina to naudu izmantot solīdam vārtsargam. Un arī uzbrukumā Balcers nav vienīgais RFA - bez viņa RFA vēl 5 špīleriem. No kuriem gan Balcers varētu būt visuzbrūkošākais (punktu vairāk tikai Donato, taču arī krietni vairāk spēļu)
Tā kā spekulēt var visādus variantus.
Man šķiet reālākais variants - Balcers paliek SJS ar divvirzienu līgumu, taču realitātē sezonu sāks 3. maiņā ar reālām iespējām nonākt atpakaļ top6, jo pat ja SJS tiek vaļa no Karlsona - caurumu ko aizpildīt ir daudz.
Par to jau arī bija pats pirmais ieraksts - Balcers šajā sezonā nav parādījis neko tādu, lai teiktu, ka viņa perspektīvas NHL kontekstā ir kļuvušas spožākas/stabilākas un vēl ir ļoti liels jautājums kā tajā SJS būvbedrē izskatīsies nākošās sezonas sastāvs.
, 2021-04-25 16:32, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Manuprāt, es visu pietiekoši skaidri pierakstīju: "Tāpēc sanāk, ka pa uzbrukuma malām OTT tiešām tie uzbrucēji nav sliktāki par Balceru. Ja ņem pēc relatīvajiem rādītājiem, tad sanāk 3. maiņa, ja klāt vēl pieliek kaut kādus subjektīvismus un absolūtos ciparus - varbūt arī 4."
Dadonovs šosezon noteikti ir sliktāks kā Balcers. Pietam zemāku ppg savācis pat ar pusotru papildus minūti spēlē, kas principā viss nācis uz PP laika rēķina. Attiecīgi Balcers būtu Sens 2. maiņas līmenī. Tas, ka tev gribas kaut ko pievilkt pa savam ir cits jautājums.
Par SJS kā noslēgtu sistēmu- šādā situācijā, kāda šobrīd ir SJS, viņi nav tālu no tā. Ja tev nav cap space ar ko rīkoties, nav top prospekti, ar ko strādāt un lielākajai daļai citu komandu arī ir cap problēmas, ņemot vērā ka covid ietekmē tas neceļas, kā to bija plānojuši, manevra iespējas patiešām ir mazas. Karlssons gribot prom- viss baigi labi, bet ralitātē bez iespaidīga salary retention, kas paliek uz SJS cap space, viņš nevienam nav vajadzīgs. To pašu var teikt par pārējiem 5 manis minētajiem veterāniem.
, 2021-04-25 16:59, pirms 3 gadiem
edzinss rakstīja: Dadonovs šosezon noteikti ir sliktāks kā Balcers. Pietam zemāku ppg savācis pat ar pusotru papildus minūti spēlē, kas principā viss nācis uz PP laika rēķina. Attiecīgi Balcers būtu Sens 2. maiņas līmenī. Tas, ka tev gribas kaut ko pievilkt pa savam ir cits jautājums.
Par SJS kā noslēgtu sistēmu- šādā situācijā, kāda šobrīd ir SJS, viņi nav tālu no tā. Ja tev nav cap space ar ko rīkoties, nav top prospekti, ar ko strādāt un lielākajai daļai citu komandu arī ir cap problēmas, ņemot vērā ka covid ietekmē tas neceļas, kā to bija plānojuši, manevra iespējas patiešām ir mazas. Karlssons gribot prom- viss baigi labi, bet ralitātē bez iespaidīga salary retention, kas paliek uz SJS cap space, viņš nevienam nav vajadzīgs. To pašu var teikt par pārējiem 5 manis minētajiem veterāniem.
Nevienā brīdī neesmu teicis, ka Dadonovs ir labāks kā Balcers, tikai norādīju, ka punktu viņam ir vairāk (un pat norādīju, ka arī spēļu vairāk). Tas, ka tu pieķēries pie Balcera pamatpozīcijai pretējā pusē spēlējošā Dadonova un mēģini pierādīt savas lietas (kuras, atkārtošos, es nenoliedzu)... nu, ok, bet tāda dīvaina izklaide.

Lai nofinišētu šo diskusiju (vismaz OTT kontekstā) - pamata pozīcijā OTT par Balceru rezultatīvāki ir gan Tkačaks, gan Sticle, Pretējā - Batersons un Brauns.
Tāpēc jau Rūdolfs īsti nav TOP-6 uzbrucējs.

Klāt vēl nāk Niks Pols, kurš NHL atrodas vairāk dēļ kaplēšanās, nevis rezultativitātes un laikā, kad Rūdis bija OTT sistēmā, viņš vienmēr bija priekšā un vispār spēlēja pirmajās maiņās.

Otrajā malā - Dadonovs un Dzingels. Šobrīd nav statistiski nav priekšā, taču teikt, ka overall Balcers ir šamiem priekšā un jebkurš treneris pie jebkādiem apstākļiem Rūdi liks priekšā šamiem, nez vai tā viennozīmīgi var. Tāpēc tas jau ir tas subjektīvisms.

Tāpēc, grozi kā gribi to Dadnovu, bet Balcers kā pirmo divu maiņu uzbrucējs nesanāk ne statistiski (nu, ja vien viņu centrā neieliek spēlēt), ne, vēl jo vairāk, komplektējot maiņas "dzīvajā".
, 2021-04-25 17:22, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevienā brīdī neesmu teicis, ka Dadonovs ir labāks kā Balcers, tikai norādīju, ka punktu viņam ir vairāk (un pat norādīju, ka arī spēļu vairāk). Tas, ka tu pieķēries pie Balcera pamatpozīcijai pretējā pusē spēlējošā Dadonova un mēģini pierādīt savas lietas (kuras, atkārtošos, es nenoliedzu)... nu, ok, bet tāda dīvaina izklaide.

Lai nofinišētu šo diskusiju (vismaz OTT kontekstā) - pamata pozīcijā OTT par Balceru rezultatīvāki ir gan Tkačaks, gan Sticle, Pretējā - Batersons un Brauns.
Tāpēc jau Rūdolfs īsti nav TOP-6 uzbrucējs.

Klāt vēl nāk Niks Pols, kurš NHL atrodas vairāk dēļ kaplēšanās, nevis rezultativitātes un laikā, kad Rūdis bija OTT sistēmā, viņš vienmēr bija priekšā un vispār spēlēja pirmajās maiņās.

Otrajā malā - Dadonovs un Dzingels. Šobrīd nav statistiski nav priekšā, taču teikt, ka overall Balcers ir šamiem priekšā un jebkurš treneris pie jebkādiem apstākļiem Rūdi liks priekšā šamiem, nez vai tā viennozīmīgi var. Tāpēc tas jau ir tas subjektīvisms.

Tāpēc, grozi kā gribi to Dadnovu, bet Balcers kā pirmo divu maiņu uzbrucējs nesanāk ne statistiski (nu, ja vien viņu centrā neieliek spēlēt), ne, vēl jo vairāk, komplektējot maiņas "dzīvajā".
Nu nu. Es te necenšos vārtsargu par centru pārtaisīt, bet wingi NHL ir pietiekami plūstoša pozīcija, kur malas ir regulāri mainītas. Tu teici, ka "pašlaik viņa cipari ir Senatoru 3./4. maiņas līmenī". Ja OTT 1/2 maiņās spēlē wingeris, kam ir vajāka rezultivitāte, šis arguments gluži vienkārši neiet cauri, jo Dadonovs tāds ir gan skatoties pēc maiņām gan pēc TOI.

Un tieši šis ir tas arguments, ko ne es vai kāds cits latviešu fans šeit saka, bet paši Sens fani nav priecīgi par Balcera pazaudēšanu caur waivers tieši šī iemesla dēļ.
, 2021-04-25 18:08, pirms 3 gadiem
edzinss rakstīja: Nu nu. Es te necenšos vārtsargu par centru pārtaisīt, bet wingi NHL ir pietiekami plūstoša pozīcija, kur malas ir regulāri mainītas. Tu teici, ka "pašlaik viņa cipari ir Senatoru 3./4. maiņas līmenī". Ja OTT 1/2 maiņās spēlē wingeris, kam ir vajāka rezultivitāte, šis arguments gluži vienkārši neiet cauri, jo Dadonovs tāds ir gan skatoties pēc maiņām gan pēc TOI.

Un tieši šis ir tas arguments, ko ne es vai kāds cits latviešu fans šeit saka, bet paši Sens fani nav priecīgi par Balcera pazaudēšanu caur waivers tieši šī iemesla dēļ.
Fani nez vai ir labākais arguments. Paskatīsimies uz mūsu pašu vietējiem faniem - tiem, kuri fano par letiņiem ārzemēs (tajā pašā NHL), Dinamo, izlasi...Viedokļi lielai daļai mainās no spēles uz spēli. ņemsim to pašu Elvi - pāris labas spēles, ceļ debesīs, tikko kā kāda neveiksmīga - tā Korpisalo the best, Elvi uz AHL/NL. Un Balceru fani aizstāv, jo viņš ir krietni lētāks kā Dadonovs. Ja viņi būtu vienā cenu kategorijā uz to neiespringtu. Vai ja Balcera vietā būtu jebkurš cits un veidotos tā pati situācija.
, 2021-04-25 18:25, pirms 3 gadiem
edzinss rakstīja: Nu nu. Es te necenšos vārtsargu par centru pārtaisīt, bet wingi NHL ir pietiekami plūstoša pozīcija, kur malas ir regulāri mainītas. Tu teici, ka "pašlaik viņa cipari ir Senatoru 3./4. maiņas līmenī". Ja OTT 1/2 maiņās spēlē wingeris, kam ir vajāka rezultivitāte, šis arguments gluži vienkārši neiet cauri, jo Dadonovs tāds ir gan skatoties pēc maiņām gan pēc TOI.

Un tieši šis ir tas arguments, ko ne es vai kāds cits latviešu fans šeit saka, bet paši Sens fani nav priecīgi par Balcera pazaudēšanu caur waivers tieši šī iemesla dēļ.
Es piedāvāju tam Dadonova momentam citu interpretāciju - arī, ja Balcers būtu OTT sistēmā, Dadonovs viņam būtu priekšā, jo tiešā cīņā par vietu sastāvā viņš Rūdolfu izkonkurēja.

Zin, kā - teorētiski visi NHL hokejisti var spēlēt JEBKURĀ maiņā. Bija neliels laika nogrieznis, kad Ivanāns spēlēja TOP maiņās un meta vārtus, lai gan sezonas laikā dažreiz pat vispār mačiem netika pieteikts. Tie arī ir tie subjektīvismi.
, 2021-04-25 22:27, pirms 3 gadiem
Nu labi, labi. Tas, ka Frolovs Raičam pāris filigrānas piespēles izdalīja nenozīmē spēlēšanu top maiņās....
Gustavs Grigals. Foto: Atlanta Gladiators
6

Vankūveras pretiniece Nešvila pirms Stenlija kausa izsauc vārtsargu Grigalu

Nacionālās hokeja līgas komanda Nešvilas "Predators" pirmdienas rītā Vankūverā sāks Stenlija kausa izcīņu, bet šovakar pavēstījusi par 25 gadus vecā latviešu vārtsarga Gustava Grigala izsaukšanu.
Uvis Balinskis. Foto: Florida Panthers
7

Balinska ''Panthers'' Stenlija kausa izcīņu svētdien sāks ar agro maču

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) noslēgusies regulārā sezona un noskaidrojušies Stenlija kausa izcīņas pirmās kārtas pāri. Uvja Balinska pārstāvētā Floridas ''Panthers'' izslēgšanas spēles sāks svētdien, aizvadot agro maču, bet Teodora Bļugera ''Cancuks'' pirmo maču aizvadīs naktī uz pirmdienu.
Neitans Makinons. Foto: USA Today Sports/Scanpix
2

Makinonam divas piespēles un ''Avalanche'' rekords sakāvē pār ''Oilers''

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) Neitans Makinons atdeva divas rezultatīvas piespēles un uzstādīja jaunu ''Avalanche'' franšīzes rekordu, Kolorādo klubam sakaujot Edmontonas ''Oilers''.