Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Latvijas vārtsargi darbībā: Šilovs ielaiž divus, Merzļikins neaptur "Avalanche"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Latvijas vārtsargi darbībā: Šilovs ielaiž divus, Merzļikins neaptur "Avalanche"
Elvis Merzļikins. Foto. AP. Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā (NHL) vārtos stājušies abi Latvijas izlases vārtsargi. Artūrs Šilovs atvairīja 23 no 25 pretinieku metieniem, Pitsburgas "Penguins" zaudējumā pret Kalgari "Flames", savukārt Elvis Merzļikins Kolumbusas "Blue Jackets" zaudējumā pret līgas līderi Kolorado "Avalanche" (0:4) atvairīja 27 no 31 metiena.

Elvis Merzļikins sausajā zaudējumā pret NHL līdervienību "Avalanche (0:4) stājās vārtos pirmo reizi 2026. gadā un pirmo reizi 20 dienu laikā. Latvietim atgriešanās nebija lieliska – atvairīti 27 no 31 metiena un nopelnīts 87.1% atvairīto metienu procents. Merzļikins, stāvot vārtos, nav uzvarējis NHL spēli kopš 5. decembra.

Kolorado, kurai ir labākais vidēji iemesto ripu rādītājs visā līgā (4.05 vārti vidēji spēlē) un par 24 gūtajiem vārtiem (178) kā tuvākajai sekotājai Dalasas "Stars" (154), pirmo reizi Elvi pārspēja pirmā perioda 14. minūtē. Tad sekoja vēl viens vārtu guvums pirmajā periodā un pa vienam otrajā un trešajā (4:0).

"Blue Jackets" šajā spēlē izpildīja tikai par diviem metieniem vairāk kā konkurente (29:31). Izteikti labāka Kolumbusa bija spēka spēlē – veikti 18 spēka paņēmieni, kamēr Kolorado vien seši.

Šis bija ceturtais "Blue Jackets" zaudējums pēc kārtas. Ar 44 spēlēs izcīnītajiem 43 punktiem Merzļikins un Kolumbusa ieņem pēdējo vietu Metropolitēna divīzijā. Priekšā esošajai Ņujorkas "Rangers" 46 spēlēs 46 izcīnītie punkti.

Artūrs Šilovs zaudējumā pret vienu no līgas vājākajām komandām Kalgari "Flames" (1:2) atvairīja 23 no 25 pretinieku metieniem (92%). Šilovs pēdējo piecu maču laikā palīdzējis komandai tikt pie četrām uzvarām – trīs no tām pagarinājumā vai bullīšos.

Mazrezultatīvā spēlē pirmos vārtus jau pirmā perioda trešajā minūtē guva Konors Zerijs, izvizot vadībā "Flames" (1:0). Jegors Čiņakovs otrā perioda 10. minūtē prata panākt izlīdzinājumu, savukārt "Flames" uzvaru nokārtoja Mets Koronato (2:1).

Jevgeņijs Malkins "Penguins" rindās atdeva savu 854. rezultatīvo piespēli karjerā un apsteidza Anži Kopitaru (853 ar "Kings") un Braienu Trotjē (853 ar "Islanders"), kļūstot par NHL vēsturē desmito labāko piespēlētāju vienas komandas sastāvā. Šī rādītāja trīs labākie NHL vēsturē ir Rejs Burks (1111 piespēles ar "Bruins"), Sidnijs Krosbijs (1087 ar "Penguins") un Veins Greckis (1086 ar "Oilers").

"Penguins" zaudējuma dēļ pārtrūka sešu uzvaru sērija. 43 spēļu laikā Šilova pārstāvētā komanda izcīnījusi 51 punktu un šobrīd ieņem piekto vietu Metropolitēna divīzijā. Priekšā esošajai Vašingtonas "Capitals" ir 45 aizvadītās spēles un 52 izcīnītie punkti.

Latviešu statistika NHL

UzbrucējsKlubsSV+PPunktiMetieni+/-SMVairākumā
Teodors BļugersCanucks21+012000
Rodrigo ĀbolsFlyers382+79390130
Zemgus GirgensonsLightning366+3950-1120
Sandis VilmanisPanthers10+000000
AizsargsKlubsSV+PPunktiMetieni+/-SMVairākumā
Uvis BalinskisPanthers351+6731-1240
VārtsargsKlubsSU-Z%MetieniRipasMinūtesSausā
Artūrs ŠilovsPenguins208-1288.8%474/5343.1811511
Elvis MerzļikinsBlue Jackets156-887.7%413/4714.038620

  +4 [+] [-]

, 2026-01-11 08:43, pirms 4 nedēļām
Varētu ātrāk to kretīnu Evanson atlaist, pilnīgi zināju pirms lineup publikācijas, ka tieši pret avs iemetīs vārtos. Noteikti cerēja un graujošu ātru rezultātu un visu spēli tūrētu vārtos līdzīgi kā Markstrom pie 9:0. Nav brīnums, ka tas saucamais treneris par ar tādu sastāvu ar Kanādas izlasi dāņiem zaudēja.

Bet runājot par spēli, kopumā ar + zīmi Elvim, to metienu starp padusi varēja neielaist, pārējie jau likumsakarīgi. Daudz labu un bīstamu save pa spēli. Lai tik trenējas, pēc mēneša pauzes izskatījās labāk nekā gaidīju!!

  +1 [+] [-]

, 2026-01-11 09:33, pirms 4 nedēļām
Vārtsargi - maločiki, kaut ko sargā un arī atsargā.

  -3 [+] [-]

, 2026-01-11 09:55, pirms 4 nedēļām
Šilovs glāba un stabili nostāvēja.. Merzlikins kà vienmer.. ielaida dažus ko nevajadzēja, bet nu kā saka savā līmenīti 4 bankas ielaistas, atvairītais procents arī kā parasti, sliktākā nhl vārtsarga gods nav apdraudēts…

  +4 [+] [-]

, 2026-01-11 10:41, pirms 4 nedēļām
...prata panākt izlīdzinājumu, savukārt pagarinājumā "Flames" uzvaru nokārtoja Mets Koronato (2:1).
Autor, spēle noslēdzās pamatlaikā.

  -3 [+] [-]

, 2026-01-11 10:43, pirms 4 nedēļām
Elvim vajag pazemināt līmeni lai atgūt ticību sev. Dabūt sausās spēles, jo šobrīd viņu iznīcina.

  -1 [+] [-]

, 2026-01-11 10:44, pirms 4 nedēļām
Evasonam var teikt paldies, ka nobīdīja Elvi nr.2 pozīcijā. OS nevarēs ierasties ar pārāk lielām ambīcijām un būs vieglāk pieņemt otrā vārtsarga vietu.

  -1 [+] [-]

, 2026-01-11 11:12, pirms 4 nedēļām
andriic16 rakstīja: Varētu ātrāk to kretīnu Evanson atlaist, pilnīgi zināju pirms lineup publikācijas, ka tieši pret avs iemetīs vārtos. Noteikti cerēja un graujošu ātru rezultātu un visu spēli tūrētu vārtos līdzīgi kā Markstrom pie 9:0. Nav brīnums, ka tas saucamais treneris par ar tādu sastāvu ar Kanādas izlasi dāņiem zaudēja.

Bet runājot par spēli, kopumā ar + zīmi Elvim, to metienu starp padusi varēja neielaist, pārējie jau likumsakarīgi. Daudz labu un bīstamu save pa spēli. Lai tik trenējas, pēc mēneša pauzes izskatījās labāk nekā gaidīju!!
jā, tas bija vairāk kā skaidrs, ka pret līgas līderiem tiks likts Elvis, jo nedrīkst taču Grīvsam bojāt statistiku... te tiešām bija cerējuši, ka salaidīs daudz, lai atkal varētu Elvi atsēdināt un turpināt viņam teikt, ka viņš nav pietiekoši labs, lai sāktu vairāk spēles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2026-01-11 12:42, pirms 4 nedēļām
Merzļikinam arī labi "seivi", bet no ielaistajām ripām: Pirmajā priekšā bij savs aizsargs, Otrajā -ši bija glābjama situācija, bet bij pārāk viltīgs metiens uzbrucēja slidojumā no vārtu priekšas, Trešajā pēc diviem atvairītiem metieniem, ripa tika atsviesta Bērnsam, kas burzmai priekšā guva 2. vārtus spēlē, bet Ceturtajos vārtos Elvja atvairītā ripa atsitās pret savu aizsargu un pārlidojot pāri vārtsargam iekrita vārtos. NEBIJA EM veiksmīgākā diena! Es trenera vieta iedotu arī nākamo spēli, ja vien būs vājāks pretinieks

     [+] [-]

, 2026-01-11 13:35, pirms 4 nedēļām
Žēl ka abiem nesagāja. Artūrs savu darbu izdarija, pingvīnu aizsargi ir pilnīgi zābaki. Par Elvi skumjāk jo treneris vinu ienīst un speciāli ielika pret Avs kā jēru uz kaušanu. Pretīga rīcība

     [+] [-]

, 2026-01-11 14:00, pirms 4 nedēļām
TAK MAINIET VIŅU PROM JA JUMS VIŅŠ NAV VAJADZĪGS, DĒĻ KAM ŠIS CIRKS? Paši noslēdzāt tādu līgumu, jā Elvis jūs nedaudz appisa, bet nu komanda arī nav tik laba kā bija kad viņš ienāca.

     [+] [-]

, 2026-01-11 14:18, pirms 4 nedēļām
edgefall23 rakstīja: TAK MAINIET VIŅU PROM JA JUMS VIŅŠ NAV VAJADZĪGS, DĒĻ KAM ŠIS CIRKS? Paši noslēdzāt tādu līgumu, jā Elvis jūs nedaudz appisa, bet nu komanda arī nav tik laba kā bija kad viņš ienāca.
Pērn tak mēģināja mainīt. Nesanāca. Un šobrīd - kam vajag vārtsargu par 5 miljoniem un, kas neķer? Trenera izteikumi arī nepalīdz. Kurai komandai vajag šī brīža Elvi? Loģiskākais būtu CBJ izpirkt viņa līgumu un tad jau, lai Elvja aģents strādā un meklē klubu.,

     [+] [-]

, 2026-01-11 14:55, pirms 4 nedēļām
Misters Spirts rakstīja: Žēl ka abiem nesagāja. Artūrs savu darbu izdarija, pingvīnu aizsargi ir pilnīgi zābaki. Par Elvi skumjāk jo treneris vinu ienīst un speciāli ielika pret Avs kā jēru uz kaušanu. Pretīga rīcība
Paga paga..tātad pēc tava, trenerim nav jādomā par komandas interesēm, bet gan par rokstāra jūtām?? Viņu liek tad kad viņu var ielikt..respektīvi uz spēli, kas ir norakstīta..Elvis ir kluba trešais numurs šobrīd(jo krievs ir otrais kas spēļē AHL) un nevienu neiteresē kā viņš jūtas..svarīgs ir tikai sniegums laikumā un tas ir katatrofāls un pie tā ir vainīgs tikai un vienīgi Elvis..tapēc par treneri labāk būtu paklusējis ....

     [+] [-]

, 2026-01-11 15:00, pirms 4 nedēļām
edgefall23 rakstīja: TAK MAINIET VIŅU PROM JA JUMS VIŅŠ NAV VAJADZĪGS, DĒĻ KAM ŠIS CIRKS? Paši noslēdzāt tādu līgumu, jā Elvis jūs nedaudz appisa, bet nu komanda arī nav tik laba kā bija kad viņš ienāca.
nu ja tev būtu daudz maz kāda sajēga no hokeja, tad tu saprastu, ka viņu ir super grūti pat par neko atdot kādam klubam ar tādu algu, kur nu vēl samainīt pret kaut ko...un ko tu domā, ja mainīsies klubs Elvis baigi sāks spēlēt, meistarība parādīsies, sāks ripas neatlēkt haotiski no viņa?? Izlase pierādīja, ka ne jau klubā vaina.. Izlases statistika pēdējā viņa čempī ir totāla katastrofa.. un kas tur vainīgs?? treneris? Aizsargi? a varbūt arī izlase zvaigznei jāmaina...

     [+] [-]

, 2026-01-11 17:38, pirms 4 nedēļām
Pirmkārt Elvis ar Hārtlija izlasi ķēra un glāba visu ko var, tātad jā komandas spēles stils arī ietekmē vārtsarga statistiku.
Otrāmkārtām, Kolumbusa ir pēdējā vietā, jā protams PO iespējas nav zaudētas, bet tikuntā konkutentu komandas ir augstāk un diži skats nemainās. Lai tur tas Grīvzs kaut pušu plīst viņi ir pēdējie, treneris stāsta ka ar Grīvzu viņiem ir iespējas uzvarēt katrā spēlē, bet viņi turpina zaudēt, tad jau varbūt iespēju tomēr nav un jāskatās uz aizsardzību?
Un jā ja jau nevienam viņš naher nav vajadzīgs, lieciet Waiveros un sūtiet uz AHL. Dariet kaut ko mainiet prom vai dariet kaut ko lai spēlē labāk.
Treškārt, es izsaku viedokli un nhl hokeju skatos tikai kad galīgi nav ko skatīties.

     [+] [-]

, 2026-01-11 17:50, pirms 4 nedēļām
edgefall23 rakstīja: Pirmkārt Elvis ar Hārtlija izlasi ķēra un glāba visu ko var, tātad jā komandas spēles stils arī ietekmē vārtsarga statistiku.
Otrāmkārtām, Kolumbusa ir pēdējā vietā, jā protams PO iespējas nav zaudētas, bet tikuntā konkutentu komandas ir augstāk un diži skats nemainās. Lai tur tas Grīvzs kaut pušu plīst viņi ir pēdējie, treneris stāsta ka ar Grīvzu viņiem ir iespējas uzvarēt katrā spēlē, bet viņi turpina zaudēt, tad jau varbūt iespēju tomēr nav un jāskatās uz aizsardzību?
Un jā ja jau nevienam viņš naher nav vajadzīgs, lieciet Waiveros un sūtiet uz AHL. Dariet kaut ko mainiet prom vai dariet kaut ko lai spēlē labāk.
Treškārt, es izsaku viedokli un nhl hokeju skatos tikai kad galīgi nav ko skatīties.
Elvis spēlē labi pie trenera ,kurš viņam uzticas,jo viņš pēc rakstura ir pirmais numurs.

     [+] [-]

, 2026-01-11 18:09, pirms 4 nedēļām
edgefall23 rakstīja: Pirmkārt Elvis ar Hārtlija izlasi ķēra un glāba visu ko var, tātad jā komandas spēles stils arī ietekmē vārtsarga statistiku.
Otrāmkārtām, Kolumbusa ir pēdējā vietā, jā protams PO iespējas nav zaudētas, bet tikuntā konkutentu komandas ir augstāk un diži skats nemainās. Lai tur tas Grīvzs kaut pušu plīst viņi ir pēdējie, treneris stāsta ka ar Grīvzu viņiem ir iespējas uzvarēt katrā spēlē, bet viņi turpina zaudēt, tad jau varbūt iespēju tomēr nav un jāskatās uz aizsardzību?
Un jā ja jau nevienam viņš naher nav vajadzīgs, lieciet Waiveros un sūtiet uz AHL. Dariet kaut ko mainiet prom vai dariet kaut ko lai spēlē labāk.
Treškārt, es izsaku viedokli un nhl hokeju skatos tikai kad galīgi nav ko skatīties.
Elvja lielākā problēma ir tā, ka viņš nenoķer visu, kas jānoķer. Var runāt par CBJ švako aizsardzību, bet Grīvs ar to pamanās ķert labāk. Gan pēc standarta statiem - vidēji ielaistais un %, gan pēc GSAX.
Grīvs noķer vairāk kā prognozēti būtu jānoķer un šajā radītājā ir turpat aiz līgas top 10. Elvis noķer mazāk, kā prognozēti būtu jānoķer un atrodas ārpus top50. Ja precīzāk 82. vietā starp šosezon spēlējušajiem NHL vārtsargiem. GSAX vērtē tieši pēc metienu bīstamības, nevērtejot to, ko varēja palīdzēt/nepalīdzēt komanda. Tīri pēc vārtsarga spējām. Skaidrs, ka Elvis, kuram uzticās ķertu labāk un skaidrs, ka treneris rok bedri Elvim un rok bedri komandai, jo pēc tādiem izteikumiem Elvja cena ir 0, bet arī pats Elvis nav izdarījis pietiekami, lai varētu ko runāt pretī trenerim, apskatniekiem utt. Viņa sniegums sezonas sākumā bija lielisks, bet turpinājumā ir noplīsis.

     [+] [-]

, 2026-01-11 18:15, pirms 4 nedēļām
Pitsburgas "Penguins" nu nebija jāzaudē Kalgari "Flames", jo tas Kalgari ir vājš klubs un arī vakar neko nerādīja

     [+] [-]

, 2026-01-11 21:13, pirms 4 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Elvja lielākā problēma ir tā, ka viņš nenoķer visu, kas jānoķer. Var runāt par CBJ švako aizsardzību, bet Grīvs ar to pamanās ķert labāk. Gan pēc standarta statiem - vidēji ielaistais un %, gan pēc GSAX.
Grīvs noķer vairāk kā prognozēti būtu jānoķer un šajā radītājā ir turpat aiz līgas top 10. Elvis noķer mazāk, kā prognozēti būtu jānoķer un atrodas ārpus top50. Ja precīzāk 82. vietā starp šosezon spēlējušajiem NHL vārtsargiem. GSAX vērtē tieši pēc metienu bīstamības, nevērtejot to, ko varēja palīdzēt/nepalīdzēt komanda. Tīri pēc vārtsarga spējām. Skaidrs, ka Elvis, kuram uzticās ķertu labāk un skaidrs, ka treneris rok bedri Elvim un rok bedri komandai, jo pēc tādiem izteikumiem Elvja cena ir 0, bet arī pats Elvis nav izdarījis pietiekami, lai varētu ko runāt pretī trenerim, apskatniekiem utt. Viņa sniegums sezonas sākumā bija lielisks, bet turpinājumā ir noplīsis.
Tikai tāds nieks bīstamo jeb kritisko metienu rā'ditājā Elvis ir sestajā vietā, kamēr Grīvzs grozās ap 30to vietu. Un šajā ciparā tendence ir milzīga, divas reizes vairāk bīstamo metienu pa vārtiem ir Elvim. Tātad ar vieglu statistisko analīzi var secināt, ka Grīvzs saņemot tik pat daudz bīstamo/kritisko metienu pa vārtiem kā Elvis, statistika būtu 86-87% robežās.

Bet šos ciparus Tu nevēlies redzēt. Grīvzs rāda labu sniegumu. Taču ko redzējām pēdējās spēlēs, kā kritiskais metiens tā vārti, kā kritiskais metiens tā vārti .

Tavis piesauktie cipari būtu ņemami vērā tad, ja bīstamo metienu +/- abiem būtu =.

  -1 [+] [-]

, 2026-01-11 21:52, pirms 4 nedēļām
Backtofire5 tu jau pats tiko visu pareizi pateici.. bīstamo metienu statistika un ja Grivsam būtu tik pat daudz viņu cik Elvim..nu redz speciālist, tas jau ir pirmais pierādījums ka Elvis spēlē slikti, respektīva tas ko uzsver visi speciālisti ka viņš nekontrolē ripu un bieži to atsit kaut kur priekšā kas savukārt rada tos tavus piesauktos bīstamos metienus.. tev kas liekas ka tie metieni tā paši no sevis rodas un tikai rokzvaignei bet Grivs pamanas no tiem mistiski izvairīties ne🤦‍♂️🤦‍♂️😀😀 speciālists…

     [+] [-]

, 2026-01-11 22:05, pirms 4 nedēļām
dogshut rakstīja: Backtofire5 tu jau pats tiko visu pareizi pateici.. bīstamo metienu statistika un ja Grivsam būtu tik pat daudz viņu cik Elvim..nu redz speciālist, tas jau ir pirmais pierādījums ka Elvis spēlē slikti, respektīva tas ko uzsver visi speciālisti ka viņš nekontrolē ripu un bieži to atsit kaut kur priekšā kas savukārt rada tos tavus piesauktos bīstamos metienus.. tev kas liekas ka tie metieni tā paši no sevis rodas un tikai rokzvaignei bet Grivs pamanas no tiem mistiski izvairīties ne🤦‍♂️🤦‍♂️😀😀 speciālists…
Tu pat nezini, kas tiek skaitīts par bīstamajiem metieniem . Tālāk ar Tevi nav vērts diskutēt.

Tu labāk izanalizē detaļās, kur tieši pirmajos divos vārtos kā Tu teici Elvis pieļāvā kļūdu. Tā kā esi dīvainais personāžs, piedāvāju nākošpietdien, hokeja laukumā satikties, ievietosim Tevi vārtos, parādīsi ekspert kā tas jādara, bet sarunāsim tā. Par katru ielaisto ripu, galdā izliksi 500 eiro. Principā neko zaudēt nevari, jo kā saprotams esi Brodēra līmena vārtsargs

  -1 [+] [-]

, 2026-01-12 18:13, pirms 4 nedēļām
backtofire5 rakstīja: Tu pat nezini, kas tiek skaitīts par bīstamajiem metieniem . Tālāk ar Tevi nav vērts diskutēt.

Tu labāk izanalizē detaļās, kur tieši pirmajos divos vārtos kā Tu teici Elvis pieļāvā kļūdu. Tā kā esi dīvainais personāžs, piedāvāju nākošpietdien, hokeja laukumā satikties, ievietosim Tevi vārtos, parādīsi ekspert kā tas jādara, bet sarunāsim tā. Par katru ielaisto ripu, galdā izliksi 500 eiro. Principā neko zaudēt nevari, jo kā saprotams esi Brodēra līmena vārtsargs
Klausies ekspert, tas ka tu tur slidinies brīvājā laika un cipa esi baigais hokejists nenozīmē ka tu kaut ko saproti no hokeja... iesaku iepazīties kas ir bīstams metiens vārtsarga statistikā....un tad tev varbūt pieleks expert kapēc rokzvaigznei viņu ir tik daudz salīdzinājumā ar citiem vārtsargiem..es nekad dzīvē neesmu spēlējis hokeju un tavs piedāvājums jau vien pierāda kāds amatieris un idiots tu esi.. Par tiem diviem vārtiem piekrītu..Elvim ar viņa skilu tur nebija variantu..tipiski vārti ko vins laiž katrā spēlē..tur es kā saka pārspīlēju nedaudz...tā ka pastudē teoriju par metieniem hokejist un tad uzraksti... patīk šitos pseido ekspertus pie prāta nest...

     [+] [-]

, 2026-01-12 21:59, pirms 4 nedēļām
dogshut rakstīja: Klausies ekspert, tas ka tu tur slidinies brīvājā laika un cipa esi baigais hokejists nenozīmē ka tu kaut ko saproti no hokeja... iesaku iepazīties kas ir bīstams metiens vārtsarga statistikā....un tad tev varbūt pieleks expert kapēc rokzvaigznei viņu ir tik daudz salīdzinājumā ar citiem vārtsargiem..es nekad dzīvē neesmu spēlējis hokeju un tavs piedāvājums jau vien pierāda kāds amatieris un idiots tu esi.. Par tiem diviem vārtiem piekrītu..Elvim ar viņa skilu tur nebija variantu..tipiski vārti ko vins laiž katrā spēlē..tur es kā saka pārspīlēju nedaudz...tā ka pastudē teoriju par metieniem hokejist un tad uzraksti... patīk šitos pseido ekspertus pie prāta nest...
Nest Tu neesi spējīgs, kā jau bija gaidāms pielaidi bikses.

Atšķirībā no Tevis es zinu, kas ir bīstams metiens, taču Tu vēl nereizi neesi apliecinājis, ka saproti, kas tas par zvēru.

Tev ir tukši bērna ponti. Tu neesi spēlējis hokeju, jo pa dzīvei esi nulle. Tev būtu dzīvajā iespēja, pie video apliecināt, kur Elvis kļūdījās, vēl vairāk, klāt būtu viens no LV izlases bijušajiem vārtsargiem, arī viņam varētu pastāstīt, cik viņš slikti pārzina hokeju . Pēc tam mēs izietu laukumā un Tev būtu iespēja izjust, ko tas nozīmē spēlēt vārtos, piebilde, visu tikšanos filmētu un ievietotu Youtuba un paskatīsimies cik mutīgs eksperts esi dzīvajā!

Esi gatavs jeb esi m1zejs?

P.S. Pat par pirmajiem diviem vārtiem nespēji argumentēti izteikties un dzīvē ne tik Tu nespētu to izdarīt, jo par vārdiem neesi spējīgs atbildēt. Tā kā, paldies, ka apliecināji to ko jau nojautu, Tu esi lupata!

     [+] [-]

, 2026-01-13 08:06, pirms 4 nedēļām
nu tak noliec tur pat blakus visus nhl mutīgos ekspertus tad jau arī.. zini tāda sajūta ka te viena bērna jūtas aizskartas. Mana analīze ir balstīta tikai uz sausiem faktiem un satistiku… a tavs eksperta viedoklis uz emocijām.. tur arī ir tā atskirība starp ekspertu un tādu lohu kā tu, kurs uzbažas ar savu amatieru hokeju.. tev durik nepielec?? es nespēlēju hokeju!!! ko tu piesējies ar savu atbrauc🤦‍♂️😀totāls pusaudža līmenis kuram aizskartas jūtas.. tu noskaidroji kas ir bīstams metiens vartsarga statistikā?? es teicu noskaidro un tad raksti… bērnudārzs…iemācies diskutēt un pamatot savu viedokli… un ja tu tur piesauci lv izlases vārtsargu tad pajautā viņa domas par rokzvaigzenes spēli un tu būsi šokā, ja vins protams nenomīzīs un teiks visu godīgi…