Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

NHL līgumā nav minēta spēlētāju dalība Soču spēlēs

NHL līgumā nav minēta spēlētāju dalība Soču spēlēs
IIHF prezidents Renē Fāzels nedēļas sākumā pauda cerību, ka NHL spēlētāji varēs piedalīties 2014. gada ziemas Olimpiskajās spēlēs Sočos
Foto: AP/Scanpix

Lēmums par NHL hokejistu dalību 2014. gada ziemas Olimpiskajās spēlēs Sočos tiks pieņemts ārpus līgas jaunā kolektīvā līguma ietvariem, svētdien, 6. janvārī, vēsta Ziemeļamerikas mediji. Lai hokejisti varētu piedalīties četrgades svarīgākajā notikumā, Starptautiskajai hokeja federācijai (IIHF) un Starptautiskajai Olimpiskajai komitejai (IOC) būs jāveic pārrunas ar līgu un spēlētāju asociāciju.

Iepriekšējās ziemas spēles notika 2010. gadā Kanādas pilsētā Vankūverā, sacensību laikā NHL izsludinot vairāku nedēļu pārtraukumu. NHL klubu īpašnieki un līgas vadība uztraucas, ka 2014. gada turnīrs notiks Ziemeļamerikas sporta cienītājiem nepiemērotos laikos. Olimpiskajām spēlēm jānotiek 7.-23. februārī jeb NHL sezonas pilnbriedā, turklāt ziemā ASV austrumus no Krievijas šķir deviņas laika joslas (vasarā astoņas), bet starpība ar Rietumkrastu sasniedz pat divpadsmit stundas.

IIHF prezidents un SOK izpildkomitejas loceklis Renē Fāzels, kurš hokeja sabiedrību vada no 1994. gada, nedēļas sākumā bija pārliecināts, ka NHL spēlētāji varēs startēt Soču spēlēs.

“Gribam, lai NHL spēlētāji piedalītos sacensībās un strādājam, lai izveidotu kalendāru, kur viņu līdzdalības iespējas būtu visaugstākās. Pēdējā mirklī sakārtot kalendāru būs ļoti sarežģīti, tāpēc strādājam tagad. Mūsu rīcībā ir divas lieliskas arēnas “Bolshoi Ice Dome” (Lielais ledus kupols) un “Shayba Arena” (Ripa), turklāt tās atrodas gājiena attālumā no Olimpiskā ciemata. Esmu 100% pārliecināts, ka pat gadījumā, ja NHL spēlētāji neatbrauks, hokeja turnīrs izdosies teicams.”

Jaunajā NHL līgumā spēlētāju dalība Sočos nav atrunāta, ziņo TSN.ca . Daudzi klubu īpašnieki nevēlas pārtraukt sezonu, uz vairākām nedēļām atbrīvojot savus vērtīgākos aktīvus sacensībām, kuras nevar uzlabot līgas labklājību. Gadījumā, ja NHL izvēlēsies nepiedalīties spēlēs, līga var palikt bez dažiem labākajiem Krievijā dzimušajiem spēlētājiem.

Latvijas valstsvienība 7.-10. februārī Rīgā sacentīsies par vienu no trīs ceļazīmēm uz Olimpiskajām spēlēm, samērojot spēkus ar Lielbritānijas, Francijas un Kazahstānas hokeja meistariem.

Kamēr Ziemeļamerikas mediji raksta pretējo, Krievijas izdevums "Sport Express" apgalvo , ka CBA līgumā iekļauts punkts par NHL spēlētāju dalību Soču spēlēs. Cita apstiprinājuma šim faktam pagaidām nav.

Izmantotie resursi:
NHL and NHLPA reach tentative deal on new CBA
Lockout Q&A: What's in the new NHL labor deal?...
Exclusive: Fasel confident NHL players will...

Vai NHL spēlētāji piedalīsies Soču spēlēs?

  • 151

  • 109

  • 22



, 2013-01-07 00:53, pirms 13 gadiem
krievi var palikt KHL ja netiks laisti uz Sočiem
, 2013-01-07 01:01, pirms 13 gadiem
frutto rakstīja: kaut kaada hujna,OS ir 4 gadu svariiigakais turniirs,un nelaist labakos .... kaut taa NHL sapuutu ar visiem siksparniem pie stures
Tieši tāpēc bieži vien rodas antipātijas pret NHL, iedomājās ka ir kaut kāds hokeja monopols un viss pārējais pie viena svietas
, 2013-01-07 01:02, pirms 13 gadiem
frutto rakstīja: kaut kaada hujna,OS ir 4 gadu svariiigakais turniirs,un nelaist labakos .... kaut taa NHL sapuutu ar visiem siksparniem pie stures
Vecīt, liels pluss tavam komentāram. Tiešām bardaks kaut kāds!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 01:05, pirms 13 gadiem
tas būtu ļoti stulbi, būtu tāpat kā ar futbolu olimpiādē, kas nevienam neinteresē vsp tur...
, 2013-01-07 01:08, pirms 13 gadiem
Tāpat skaidrs, ka spēlētāji boikotētu.
, 2013-01-07 01:15, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Kad tad nav spēlējuši? Nekur neliksies
Tu jau laikam to neatceries, ka pirmoreiz NHL spēlētāji spēlēja 1998. gadā Nagano un Hašeks ar draugiem samala krievus ar Burē un Kanādu ar Grecki priekšgalā.
, 2013-01-07 01:23, pirms 13 gadiem
Kas ir šie aptaujā minētie ''pārējie'' ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 01:26, pirms 13 gadiem
Skaidrs, ka NHL veči tur būs. Ja reiz Džins no pudeles ir izlaists, atpakaļ nedabūsi.
, 2013-01-07 01:31, pirms 13 gadiem
Krievijas pārstāvji NHL ir pateikuši , ka pat ja līga nelaidīs uz Sočiem viņi tik un tā brauks uz Olimpiādi un visi Betmena&Co lēmumi viņiem ir pie kājas. Lūk to es uzskatu par pareizu nostāju!
, 2013-01-07 01:34, pirms 13 gadiem
fcsanok rakstīja: Krievijas pārstāvji NHL ir pateikuši , ka pat ja līga nelaidīs uz Sočiem viņi tik un tā brauks uz Olimpiādi un visi Betmena&Co lēmumi viņiem ir pie kājas. Lūk to es uzskatu par pareizu nostāju!
Ovečkins tas bija kas to teica. Nu re, viņš arī teica, ka nebrauks atpakaļ uz NHL, ja apgriezīs ieņemumus spelētājiem. Redzēsim, ka viņam ies ar šo solijumu...
, 2013-01-07 01:35, pirms 13 gadiem
Šāda punkta līgumos nebija arī pirms tam, līdz ar to - par ko tad īsti runa?
, 2013-01-07 01:46, pirms 13 gadiem
Gan jau palaidīs ,jeb līdzjūtēji bez sāls noēdīs

Nu ja nepalaidīs,Ta top komandām nav ko uztraukties,tā pat var savākt super izlasi.. Vienīgi kādu daļu skatītāju zaudēs.
Slēpts komentārs: Del_Narciso
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 02:30, pirms 13 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Nafig laist talantīgus spēlētājus uz ruslandi? Ziniet cik bīstami tajā kriminālajā valstī vispār atrasties?
Kad notiks olimpiāde kādā demokrātiskā, labklājibas ziņā labā valstī - tad lai laiž!
Soci jau ir kurortpilseta,ta ka nedomaju ka tur ir tik traki ka tu uzrakstiji!!!Ttepat Maskavas ielaa ari nav drosi,taka bistami ir visur!ja esi glevulis tad sedi majas un neciksti!
, 2013-01-07 02:49, pirms 13 gadiem
la_duster rakstīja: Ovečkins tas bija kas to teica. Nu re, viņš arī teica, ka nebrauks atpakaļ uz NHL, ja apgriezīs ieņemumus spelētājiem. Redzēsim, ka viņam ies ar šo solijumu...
Ne tikai Ovečkins to teica,bet arī Kovalčuks , Malkins , Dacjuks un pārējie viņiem piebiedrojās. Par atgriezšanos tai pus okeānam Malkins savā twiterā rakstija sekojošo "sports.ru esli vy ne umeete perevodit ,ne nesite hui... pokagite mne gde ya skazal pro samolet ,a potom pishite eto v inete" A visi bļāva ,ka Malkins jau ceļā uz Pitsburgu,nekā viņš vēl paliek Krievijā,vismaz pagaidām.
, 2013-01-07 07:09, pirms 13 gadiem
fcsanok rakstīja: Ne tikai Ovečkins to teica,bet arī Kovalčuks , Malkins , Dacjuks un pārējie viņiem piebiedrojās. Par atgriezšanos tai pus okeānam Malkins savā twiterā rakstija sekojošo "sports.ru esli vy ne umeete perevodit ,ne nesite hui... pokagite mne gde ya skazal pro samolet ,a potom pishite eto v inete" A visi bļāva ,ka Malkins jau ceļā uz Pitsburgu,nekā viņš vēl paliek Krievijā,vismaz pagaidām.
Arī to, ka paliek krievijā, viņš nerakstīja. Tāpēc nepiepušķo. Visu, ko malkins teica, ir tas, ka sports.ru ielikuši kaut kādu nepatiesu un kļūdainu info par Malkinu.
, 2013-01-07 07:29, pirms 13 gadiem
Spēlētāji var teikt un draudēt ar daudz ko.Ja NHL klubu saimnieki nepiekritīs ,visi kā viens paliks savos NHL klubos un olimpiādi vēros pa TV
Varbūt kādi izņēmumi,kuriem karjera NHL iet uz beigām.Tikai tādi arī TOP izlasēm diez vai būs vaijadzīgi.
, 2013-01-07 09:20, pirms 13 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Nafig laist talantīgus spēlētājus uz ruslandi? Ziniet cik bīstami tajā kriminālajā valstī vispār atrasties?
Kad notiks olimpiāde kādā demokrātiskā, labklājibas ziņā labā valstī - tad lai laiž!
Vispār jau totalitārās valstīs vienmēr drošību ir vieglāk nodrošināt, 80-jā gadā Maskavas olimpiādes laikā visus bomžus un kriminālos elementus izveda no pilsētas, pamēģini kaut ko tādu izdarīt demokratiskās valstīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 09:59, pirms 13 gadiem
Jautājums ir tikai un vienīgi par naudu.
Vankūvera NHL bija izdevīga, jo TV translācijas bija Ziemeļamerikā izdevīgos laikos un no tā varēja izsist labumu sev.
Soču translācijas Ziemeļamerikā būs naktī, līdz ar to auditorija būs krietni mazāka un tas viņiem vairs nav tik interesanti, tāpēc tagad viņi gribēs kaut ko no IIHF.

Jebkurā gadījumā, IIHF vairāk vajag NHL spēlētājus, nekā NHL bosiem piedalīties OS.
, 2013-01-07 10:01, pirms 13 gadiem
Nebūs pirmā reize, ja nepiedalīsies NHL olimpiskajās spēlēs, spēlēs citi - nebūt ne sliktāki.
, 2013-01-07 10:08, pirms 13 gadiem
un kura tad butu taa labklaajibas valsts? ASV, kuraa ir visvairak cietumnieku un bezdarbnieku uz 1000 iedz kaa jebkur citu pasaulee uzreiz aiz Kongo? Vai varbut uz Japanu, kur bezdarbnieki taisa pasnavibas 1000 reizes diena? Man jau skiet, ka krievi labklajibas zina driz finanses Eiropas valstis, lai tas no Krievijas varetu atlauties iepirkt nakamo gazes porciju. Drikti novecojis 90o priekstats vecit.

KolhozaAnsis rakstīja: Nafig laist talantīgus spēlētājus uz ruslandi? Ziniet cik bīstami tajā kriminālajā valstī vispār atrasties?
Kad notiks olimpiāde kādā demokrātiskā, labklājibas ziņā labā valstī - tad lai laiž!
, 2013-01-07 10:18, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Tieši tāpēc bieži vien rodas antipātijas pret NHL, iedomājās ka ir kaut kāds hokeja monopols un viss pārējais pie viena svietas
ASv tā ir ar visu, viņi izteikti (krievi arī) jūtas kā Pasaules valdnieki, kam pārējie ir parādā, par to, ka atrodas uz vienas zemes ar viņiem! Bet, ko Tu lielam padarīsi?
, 2013-01-07 10:22, pirms 13 gadiem
avipopo rakstīja: un kura tad butu taa labklaajibas valsts? ASV, kuraa ir visvairak cietumnieku un bezdarbnieku uz 1000 iedz kaa jebkur citu pasaulee uzreiz aiz Kongo? Vai varbut uz Japanu, kur bezdarbnieki taisa pasnavibas 1000 reizes diena? Man jau skiet, ka krievi labklajibas zina driz finanses Eiropas valstis, lai tas no Krievijas varetu atlauties iepirkt nakamo gazes porciju. Drikti novecojis 90o priekstats vecit.
Vispār jau ir pazīmes, ka RUS ekonomiku gaida lejupslīde. Par to, ka ASV ir visvairāk bezdarbnieku uz 1000 iedz... kur, lūdzams, tu to izlasīji? Neizklausās ticami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 10:27, pirms 13 gadiem
avipopo rakstīja: un kura tad butu taa labklaajibas valsts? ASV, kuraa ir visvairak cietumnieku un bezdarbnieku uz 1000 iedz kaa jebkur citu pasaulee uzreiz aiz Kongo? Vai varbut uz Japanu, kur bezdarbnieki taisa pasnavibas 1000 reizes diena? Man jau skiet, ka krievi labklajibas zina driz finanses Eiropas valstis, lai tas no Krievijas varetu atlauties iepirkt nakamo gazes porciju. Drikti novecojis 90o priekstats vecit.
Tev Krievija ir tikai Maskava??? Čečenijā, Ingušijā, Dagestānā bezdarbs ir apmēram 50%!!!!! Kurā valstī vēl tā ir????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 10:29, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Spēlētāji var teikt un draudēt ar daudz ko.Ja NHL klubu saimnieki nepiekritīs ,visi kā viens paliks savos NHL klubos un olimpiādi vēros pa TV
Varbūt kādi izņēmumi,kuriem karjera NHL iet uz beigām.Tikai tādi arī TOP izlasēm diez vai būs vaijadzīgi.
ja NHL saimnieki nepiekritis,tad tas bus NHL beigu sakums! pasaki tikai, ka NHL likvidacija nebutu visu vadoso Eiropas ligu un hokeja federaciju intereses? atliks tikai kopigiem spekiem apvienoties pret kopigo naidnieku-bezkaunigo monopolistu "meku",un izdarit graujosu nokautu ar smago kulaku! labakaja gadijuma pari paliks tikai AHL ar 100% Z-Amerikaniem sastava! lai tik turpina ignoret starptautiskos turnirus un kulties sava sula,TIKAI BEZ EIROPIESIEM!
, 2013-01-07 10:31, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: "Pēdējā mirklī sakārtot kalendāru būs ļoti agri, tāpēc strādājam tagad."
par shito es arii iereecu
, 2013-01-07 10:41, pirms 13 gadiem
NHL klubu īpašnieki un līgas vadība uztraucas, ka 2014. gada turnīrs notiks Ziemeļamerikas sporta cienītājiem nepiemērotos laikos.

vai sito kads var izskaidrot? Busa-vecaka meles cieniga perle! ne jau Krievi sastadis to kalendaru,lai jenkiem "piemerota laika" speles notiktu,tobis pec So4u laika naktis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 10:58, pirms 13 gadiem
KHL kaut ko pārmānīt var tikai tik ilgi, kamēr nafta un gāze maksā tik, cik tagad maksā. Kad notiek straujš cenu kritums, onkuļiem Piemaskavā vairs hokejs ne tuvu nav pirmajā vietā. Cik bieži tā notiks nākotnē - kas to lai zin...
, 2013-01-07 10:59, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: NHL vajag IIHF tik pat,cik IIHF vajag NHL. IIHF ir NHL sargsuns,pateicoties kuram vēl nav sācies karš starp līgām.
NHL katru sezonu būs (Spēlētāji), tie kuri būs apmierināti un neapmierināti.
Es domāju par klubu piedāvātajiem,līgumiem utt.
KHL tos spēlētājus var mierīgi pārmānīt. Taču džentelmeņu vienošanās un IIHF to liedz. Ja Rus pusei IIHF un to turnīri nebūtu tik nozīmīgi,tad sargsuns IIHF kļūtu par bezpajumtnieku,kas palielam nevienam nav vajadzīgs. Taču Rus un KHL spītīgi ir uzticīgi IIHF.

Kā jau teicu,ļoti ceru uz NHL augstprātību,neapdomību saistībā ar OS.
Un ja tā notiks,tad ne mirkli nešaubos,ka IIHF arī no Rus puses tiks pasūtīts trīs mājas tālāk.
Tad viņi varēs diktēt noteikumus Kongo un Norvēģijai.
Bet starp NHL un KHL sāksies godīgs karš. Jo pagaidām tas ir negodīgs,NHL ir sabiedrotais IIHF,kas godam kalpo Betmenam.
Krievijai starptautiskas sacensibas ir ARKARTIGI SVARIGAS! tauta nesapratis,ja KHL saks taisit lidzigus trikus ka NHL,ar IIHF turniru ignoresanu! Krieviem nav ta mentalitate,lai ko tadu pieliautu! vini ar kosmopolitismu,ka jenki, neslimo,IZLASE BIJA,IR UN BUS PIRMAJA VIETA! tapec gan KHL gan Krievijas hokeja federacija ar IIHF nestridesies,gluzi otradi,drizak konsolidesies,it seviski tada jautajuma,ka NHL BEZKAUNIGA MONOPOLA LIKVIDACIJA PASAULES HOKEJA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 11:10, pirms 13 gadiem
Ja NHL spēlētāji nepiedalīsies OS, tad tam turnīram būs Pasaules Čempionāta vērtība.

NHL nekur nepazudīs. ZAmerikā profesionālajām sporta līgām ir enn gadu veca vēsture. Pat, ja Betmens sataisīs kkādus sūdus, tiks izgudrots veids, kādā formātā organizēt ZA profesionālā hokeja sacensības. Tas ir bizness, naudas lieta.
, 2013-01-07 11:11, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un tev liekas ka Rus vairs nav dabas resursu ?
Vai tie iet uz beigām ?
Nē, es vienkārši redzēju to histēriju, kas bija, kad iepriekšējo reizi tās cenas nogāzās
Ne jau par resursu daudzumu šajā gadījumā ir runa, bet gan par to, cik par tiem pārējie ir gatavi maksāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 11:17, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Beidz cenas tikai un vienīgi kāps,viss tas ir blefs ar to kritumu utt.
Kā rāda vēsture, ik pa laikam tā notiek. Kā būs nākotnē - tad jau manīs.
, 2013-01-07 11:17, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ja NHL spēlētāji nepiedalīsies OS, tad tam turnīram būs Pasaules Čempionāta vērtība.

NHL nekur nepazudīs. ZAmerikā profesionālajām sporta līgām ir enn gadu veca vēsture. Pat, ja Betmens sataisīs kkādus sūdus, tiks izgudrots veids, kādā formātā organizēt ZA profesionālā hokeja sacensības. Tas ir bizness, naudas lieta.
OS vertiba nezudis,vienkarsi USA un CAN aizsutis otros sastavus un ar troksnii izgazisies! dzive nedz sakas nedz beidzas ar ASV, pareja pasaule tomer ir lielaka un ietekmigaka! Krievi un parejie Eiropiesi par spiti visiem aizliegumiem speles SPECIGAKAJOS SASTAVOS! par to nav saubu,uzliks miskto uz NHL saimnieku lemumu! un tad,ka raksta Kharlamovs,SAKSIES JAUTRI PROCESSI!
, 2013-01-07 11:18, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: NHL vajag IIHF tik pat,cik IIHF vajag NHL. IIHF ir NHL sargsuns,pateicoties kuram vēl nav sācies karš starp līgām.
NHL katru sezonu būs (Spēlētāji), tie kuri būs apmierināti un neapmierināti.
Es domāju par klubu piedāvātajiem,līgumiem utt.
KHL tos spēlētājus var mierīgi pārmānīt. Taču džentelmeņu vienošanās un IIHF to liedz. Ja Rus pusei IIHF un to turnīri nebūtu tik nozīmīgi,tad sargsuns IIHF kļūtu par bezpajumtnieku,kas palielam nevienam nav vajadzīgs. Taču Rus un KHL spītīgi ir uzticīgi IIHF.

Kā jau teicu,ļoti ceru uz NHL augstprātību,neapdomību saistībā ar OS.
Un ja tā notiks,tad ne mirkli nešaubos,ka IIHF arī no Rus puses tiks pasūtīts trīs mājas tālāk.
Tad viņi varēs diktēt noteikumus Kongo un Norvēģijai.
Bet starp NHL un KHL sāksies godīgs karš. Jo pagaidām tas ir negodīgs,NHL ir sabiedrotais IIHF,kas godam kalpo Betmenam.
Harļik, bet Kompartijā jau nolēma, ka tur pēc Sočiem sāksies perestroika un glastnostķ, ja NHL uzmet Sočus, kas šobrīd ir 50/50 manā skatījumā, tad KHL pēc Sočiem uzmetīs visus pārējos. Vispār es uzskatu, ka korekti būtu, ja visas līgas uz to laika sprīdi apturētu visas spēles, jo OS tomēr ir OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 11:23, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Pilnīgi saprotams, ka šis jautājums interesē Kharlamovu, bet kādā sakarā tik kvēlu LV izlases fanu kā Tevi??! Uz Latviju tas maz attiecas vai nu jau pat gandrīz neattiecas vispār, jo Ozo un Irbes laiki pagājuši.
es esmu ne tikai LV izlases fans,bet ari SPECIGU PASAULES 4EMPIONATU UN STARPTAUITISKO TURNIRU ATBALSTITAJS! esmu par NACIONALO IZLASU PRIORITATEM PAR KOSMOPOLITISKIEM KLUBELIEM UN LIGAM! man ir svarigs NACIONALAIS FAKTORS JEBKURRA SPORTA! nevis "klubiskais" ,kur lielaka dalia fano par PLIKU LOGO! ja,var ari teikt,ka LV izlases intereses butu lokauta izbeigsana ta4u ts nav pasaules4empionata kopuma intereses neskatoties uz sniegumu un rezultatu,es tomer veletos Latvijas izlasi redzet spelejam pret PATIESI SPECIGIEM PRETINIEIEM,nevis skatit"vesturiskas uzvaras" pret Jenkiu amatieru sastavu,ka tas savulaik ir bijis!
, 2013-01-07 11:24, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Patiesībā OS ir lielākais KHL akmenis,kas to bremzē. Tas ka pēc OS būs pārmaiņas,divu domu nav.
Stāsti,ka pārslēgsies uz futbolu ir aplami.
Tas KHL nesaistīs. Tieši otrādi pēc OS KHL atraisīs rokas.
Betmens tās var atraisīt ātrāk.
Tu domā, ka, ja NHL uzmet, tad KHL ar uzmet un mūs gaida fināls VHL pret kanādas eiropiešiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 11:34, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Un visspēcīgākais sastāvs būs LV! Pateicoties "NHL likvidācijai " LV sakaus visus, arī krievus, galvenajā lomā Bukarts!!!
pateicoties NHL likvidacijai,NEVIENS no musejiem tik iezmombeti nerausies spelet pari dikim! speles vai nu majas,vai kada cita izlasei pieejama Eiropas kluba beidz par Bukartu ironizet! es pedeja laika par viniu ne varda nebiju rakstijis,laiks visu noliks savas vietas! pagaidam man visas domas, kas saistitas ar hokeju, ir OS kvalifikacija februari! ja izgazis so turniru, liksu hokim mieru LIDZ LABAKIEM LAIKIEM,ja tadi vel bus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 11:35, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ne jau tādā veidā. KHL vairs necienīs NHL līgumus.
OS tur nav nekādas daļas. Vienkārši starp līgām panesīsies spēlētāju zagšana un līgumu neievērošana. Bardaks būs kapitāls,kas kopumā hokejam nesīs tikai zaudējumus,bet tas ir nepieciešams,lai NHL nolikt pie vietas un likt aizdomāties. Tieši tāpēc esmu par to.
Viens gadījums ar Radulovu nedaudz atvēsināja tos,ja tādu gadījumu būtu vairāk,tad NHL aizdomāsies.
Un te viennozīmīgi zaudēs NHL.
Ko viņi var pārmānīt no KHL ? Mozjakinu,Kuzņecovu ? Ko var pārmānīt no NHL ? Kam sāpēs vairāk ?
Es jau gribētu lai KHL izdara tikai dažas būtiskas izmaiņas reglamentos.

1. Atceļ leģionāru kvotas
2. Samazina laukuma izmērus( Somu laukumi), lai spēle kaut nedaudz bet paliek ātrāka.
3. Beidzot izveido mārketinga stratēģiju.
, 2013-01-07 11:37, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tam pašam Malkinam drīz beigsies līgums,kā domā biezie onkas KHL var tam piedāvāt kādu līgumu uz 3 gadiem,kur Žeņam kabatā ieripos 15 ļimaki $,manuprāt mierīgi.
Visi NHL jaunievedumi un ierobežojumi gan liegs NHL pusei piedāvāt ko tādu. Uh tur var būt kapitāla jautrība. Un ik sezonu būs tādi spēlētāji.
Nu tā ir reāla pārmaksāšana, jāsāk ir ar ideju, ka palielinam konkurenci, lai ir jāmaksā mazāk. Bet , nu, ko tad es saprotu, lai čaļi paši bīda rebes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 11:48, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Dotajā brīdī tā ir vienīgā iespēja konkurēt,tas ir jāsaprot.
Citos veidos nav iespējams konkurēt ar NHL.
Doma nav, ka jāspiež uz Z-amerikāņiem, es vairāk domāju, ka KHL jāskatās, kā par salīdzinoši nedaudz lielāku naudu pārvilināt čehus, somus, zviedrus. Ja AHL kanādieši un amerikāņi gribēs, tad atskries arī par nedaudz lielāku naudu spēlēt kādu viņiem maksā aiz dīķa, bet tam ir vajadzīga kvotas atcelšana.
, 2013-01-07 11:48, pirms 13 gadiem
Te, starp citu, interesants raksts. Viens no ZA hokeja komentētājiem daudziem saprotamā valodā stāsta par hokeju, OS, NHL utt.
Īpaši mazajiem, kas nupat sākuši interesēties par hokeju, būs intereanti palasīt.

Горд Миллер - об Олимпиаде в Сочи и НХЛ -...
, 2013-01-07 11:50, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Es jau gribētu lai KHL izdara tikai dažas būtiskas izmaiņas reglamentos.

1. Atceļ leģionāru kvotas
2. Samazina laukuma izmērus( Somu laukumi), lai spēle kaut nedaudz bet paliek ātrāka.
3. Beidzot izveido mārketinga stratēģiju.
Par šiem trim punktiem pilnīgi piekrītu. Bet tas nekad nenotiks. Inķeresi zbornoi previše vsevo!
, 2013-01-07 11:52, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Kā rāda vēsture, ik pa laikam tā notiek. Kā būs nākotnē - tad jau manīs.
Cenas protams nekritīs un galvenais iemesls ir tas ka enerģijas izmaksas vairs pārāk būtiski neiespaido gala produkcijas cenu, ja pat pasaules ekonomikas krīzes laikā tas nenotika, tad augšupejas laikā noteikti nenotiks, mūsdienās galvenās izmaksas ir cilvēku darbs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 12:04, pirms 13 gadiem
Es esmu par to, lai spēlētāji tiek laisti uz OS, jo:

1) Tas ir tikai pāris nedēļu pārtraukums, reizi četros gados

2) NHL nav nekādu problēmu dēļ lokauta norakt pusi vai pat visu sezonu, tāpēc gaušanās par OS pārtraukšanu ir elementāra liekuļošana.
, 2013-01-07 12:05, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Beidz cenas tikai un vienīgi kāps,viss tas ir blefs ar to kritumu utt.
Hokejam var beigties nauda ja nomainīsies Krievijā vara, tas nenotiks 5-7 gados, bet kas viņu zin. Tagad oligarhi sponsorē sportu jo Putins liek, kā viņš teica sociaļna objazani un visi baidās ka neatņem biznesu. Nevajag naudas plūsmai pāriet uz futbolu, viņa vienkārši var aizplūst uz drošākām valstīm, piemēri jau ir, Abramovičs un šķiet ka ir vēl kādi kas ne tikai naudu glabā rietumos, bet pērk tur futbola klubus un galvenais ka tad viņu naudu glabāsies jaunajās mājās, jo lielākajai daļai dzīves vieta sen vairs nav Krievija bet gan Londona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 12:08, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tur gan tev taisnība. Mainoties varai gan var būt dziļā d...
Vispār pie jums tur Holandē krievu daudz?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 12:15, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ja nemaldos,tad Vācijā dzīvo 4 miljoni rus runājošo.
Tieši tā- krieviski runājošie .....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 12:20, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Te, starp citu, interesants raksts. Viens no ZA hokeja komentētājiem daudziem saprotamā valodā stāsta par hokeju, OS, NHL utt.
Īpaši mazajiem, kas nupat sākuši interesēties par hokeju, būs intereanti palasīt.


http://www.championat.com/hockey/article-148615-gord-miller---ob-olimpiade-v-sochi-i-nkhl.html
fui,cik pretigs tips! radas velesanas ap vinia purnu kiegeli saskelt! tikai NAUDA,BIZNESS prata,un NHL parakums Z-Amerikaniu bezsmadzeniainajas galvas par parejo hokeja pasauli! bet pats riebigakais ir tas,ka daudzi Lettini sak domat ka sis pretigais Jenkis! SERGA,nevis domasanas veids!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 12:23, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Par šiem trim punktiem pilnīgi piekrītu. Bet tas nekad nenotiks. Inķeresi zbornoi previše vsevo!
Prieks, ka esi atgriezies hāhā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 12:27, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Prieks, ka esi atgriezies hāhā
Kāpēc Tu domā, ka esmu bijis kkur prom?
Nebija jau īsti ko komentēt...

Kā Tev iet?
, 2013-01-07 12:27, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ja nemaldos,tad Vācijā dzīvo 4 miljoni rus runājošo.Krievi tie ir vai Mongoļi,dievs to zina.
Nu jā Holandē pat īpaši nav dzirdēts, bet Vācijā un Izraēlā laikam ir nenormāli daudz. Krievu kanālu int. versijās redzu POP "mākslenieku" reklāmas, tad pa šīm valstīm viņi ceļo un "dzied" apmēram mēnesi, Vācija pat katru gadu notiek riktīgs krievu festivāls-jarmarka. Anglijā dzīvo bagātie krievi, Vācijā post-cccp vidusskānis, bet Izraēlā tie ir nosacīti krievi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 13:13, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Te arī no LV nav daudz atbraucēju. Nevar teikt ka maz,bet ar Īriju noteikti nevar salīdzināt.
Par to Poļu ir pārlildīts. Turki priecājas,Poļi tagad ir krimināgēnākie iekš NL No turkiem šis statuss nost .
Tā nu tā eiropa mainās, manā bērnībā dullākie futbola fani bija angļi un īri, tagad šie ir paraugs bet viņu vietu ieņēma poļi un serbi. Turki un krievi mājās ārdās, bet ja par krieviem vēl dzirdēts ka viņi ar vērienu atpūšās ārzemēs tad turki vai nu apkārt nebarukā jeb ir ļoti rāmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 14:22, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Es jau gribētu lai KHL izdara tikai dažas būtiskas izmaiņas reglamentos.

1. Atceļ leģionāru kvotas
2. Samazina laukuma izmērus( Somu laukumi), lai spēle kaut nedaudz bet paliek ātrāka.
3. Beidzot izveido mārketinga stratēģiju.
Nu i nu!

1) Nenotiks, jo tas taču "gremdē nacionālo hokeju".

2) Čota šaubos, jo tad tas vēl plašāk pavērtu vajadzību pēc leģionāriem. No ZA, protams.

3) uz ko vērstu? uz čebureku un belašu pārdošanu par 20 kapaikām gabalā?
, 2013-01-07 14:30, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Nu i nu!

1) Nenotiks, jo tas taču "gremdē nacionālo hokeju".

2) Čota šaubos, jo tad tas vēl plašāk pavērtu vajadzību pēc leģionāriem. No ZA, protams.

3) uz ko vērstu? uz čebureku un belašu pārdošanu par 20 kapaikām gabalā?
1. jebkuru nacionalo hokeju gremde tikai un vienigi NHL!
2. neparverte Z-Amerikaniu nozimi pasaules hokeja kopuma! bez viniem var iztikt tiri labi!
3. 4ebureki, belasi,pelmeni,pankukas,piradzini pec kimiska sastava un produktu kvalitates ir DAUDZKART garsigaki, satigaki un pieejamaki par Jenkiu picam un hamburgeriem!
, 2013-01-07 14:36, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Kāpēc Tu domā, ka esmu bijis kkur prom?
Nebija jau īsti ko komentēt...

Kā Tev iet?
Nu tā jau ir, ka īsti nebija ko komentēt. Es pati jau arī tāpēc neko sevišķi aktīva nebiju

Ui, man iet labi, daudz janumu utt.
, 2013-01-07 14:40, pirms 13 gadiem
Es uzskatu, ka ir naivi domāt, ka, piemēram Ovečkina un Kovaļčuka tēvzemes mīlestība ir tik spēcīga, lai atteiktos no saviem līgumiem par ~10 mil. sezonā līdz 40 gadu (abi vēl 37 gados pelnīs 7+ mil.) un boikotētu NHL līgumus dēļ viena turnīra. Noteikti, ka KHL atradīsies pāris oligarhi, kuri būtu gatavi pielīdzināties šīm summām uz tax free rēķina, bet ne uz tik ilgu termiņu. Un jāatceras, ka pie tāda scenārija (Eiropas zvaigznes masveidā uzmet NHL, lai spēlētu OS un Eiropas līgās), pa pieskari aiziet arī visas vienošanās starp līgām, kas nozīmētu satiksmi arī pretējā virzienā. Un ko mēs no tā iegūtu? Varbūt varētu mazliet ilgāk priecāties par to kā Malkins samet 4 punktus pret mūsu komandu
, 2013-01-07 14:41, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Nu i nu!

1) Nenotiks, jo tas taču "gremdē nacionālo hokeju".

2) Čota šaubos, jo tad tas vēl plašāk pavērtu vajadzību pēc leģionāriem. No ZA, protams.

3) uz ko vērstu? uz čebureku un belašu pārdošanu par 20 kapaikām gabalā?
Mārketinga stratēģija jau ir, tikai sūdīga
, 2013-01-07 14:42, pirms 13 gadiem
kramiks rakstīja: 1. jebkuru nacionalo hokeju gremde tikai un vienigi NHL!
2. neparverte Z-Amerikaniu nozimi pasaules hokeja kopuma! bez viniem var iztikt tiri labi!
3. 4ebureki, belasi,pelmeni,pankukas,piradzini pec kimiska sastava un produktu kvalitates ir DAUDZKART garsigaki, satigaki un pieejamaki par Jenkiu picam un hamburgeriem!
3. Milicis, kurš Tev piedāvā noskatīties spēli izolatorā, jo viņam šķiet, ka Tu esi "dzēris", bet laipni piedāvā samaksāt "soda naudu" uz vietas arī ir DAUDZKĀRT patīkamāk par apsargu uzvalkā, kurš ierāda Tev vietu?
, 2013-01-07 14:44, pirms 13 gadiem
kramiks rakstīja: 1. jebkuru nacionalo hokeju gremde tikai un vienigi NHL!
2. neparverte Z-Amerikaniu nozimi pasaules hokeja kopuma! bez viniem var iztikt tiri labi!
3. 4ebureki, belasi,pelmeni,pankukas,piradzini pec kimiska sastava un produktu kvalitates ir DAUDZKART garsigaki, satigaki un pieejamaki par Jenkiu picam un hamburgeriem!
Durvis veras uz abām pusēm. Arī viņi tīri labi varētu iztikt bez eiropiešiem. Pietam NHL eiropiešus velkt viennozīmīgi vairāk nekā Eiropa ziemeļemarikāņus.
, 2013-01-07 14:45, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu tā jau ir, ka īsti nebija ko komentēt. Es pati jau arī tāpēc neko sevišķi aktīva nebiju

Ui, man iet labi, daudz janumu utt.
toties tagad bus daudz ko komentet! Jenkiu Beverley hilss 91210 stila,uz ka ir izaugusi SC NHL sadalias "politkorekta" kosmopolitiska paaudze! HOW ARE YOU? I AM FINE! O,REALLY? NICE TO SEE YOU! varu iedomaties Lasmu vasara minisvarkos, botas un ar baltam ka milti kajam,un Lefleru ar Canadiens kepku,saulesbrillem un koslieni mute!
, 2013-01-07 14:48, pirms 13 gadiem
Un vēl, Gerijs Betmens ir atzinis, ka vairāki ģenerālmenedžeri būtu ļoti iepriecināti lauzt līgumus ar savām zvaigznēm, kas esot noslēgti uz pārāk ilgiem termiņiem. Konkrētus klubus, kuri pārstāvji tā ir teikuši Betmens nenosauc, bet tāds fakts ir. Tā kā nevisām komandām tā būtu bēda
, 2013-01-07 14:50, pirms 13 gadiem
kramiks rakstīja: toties tagad bus daudz ko komentet! Jenkiu Beverley hilss 91210 stila,uz ka ir izaugusi SC NHL sadalias "politkorekta" kosmopolitiska paaudze! HOW ARE YOU? I AM FINE! O,REALLY? NICE TO SEE YOU! varu iedomaties Lasmu vasara minisvarkos, botas un ar baltam ka milti kajam,un Lefleru ar Canadiens kepku,saulesbrillem un koslieni mute!
Tu laikam esi dabūjis kādu DAUDZKĀRT sātīgāgo belasi ar vecu gaļu
, 2013-01-07 14:52, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: 3. Milicis, kurš Tev piedāvā noskatīties spēli izolatorā, jo viņam šķiet, ka Tu esi "dzēris", bet laipni piedāvā samaksāt "soda naudu" uz vietas arī ir DAUDZKĀRT patīkamāk par apsargu uzvalkā, kurš ierāda Tev vietu?
tici man,ar tadu Milici es atri atrastu kopeju valodu! kopigi ierautu,visticamak uz vinia rekina! bet tadu projenkisku apsargu es pats pie vietas noliktu,iespejams pat atstaukatu no sirds un tiktu sveika! tada nu man ir daba!
, 2013-01-07 15:00, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Tu laikam esi dabūjis kādu DAUDZKĀRT sātīgāgo belasi ar vecu gaļu
ja godigi,esmu noilgojies pec musu paikas! neesmu LV,tapec vairak speju novertet to ka pietrukst! visi tie fastfudi ir ta noriebusies,gribas parastus pelmenius,pankukas,tos pasus belasus,kuri tiesam ir kvalitativaki,pat neskatoties ka letaki,neka Rietumu surrogati! labi ka vel ir tirgus,eju uz turieni pec partikas,nevis uz super-puper marketiem,kur pardod vienu kimiju! un visa ta serga nak no USA! agrak Eiropa ta nebija! bet ta jau ir cita tema
, 2013-01-07 15:07, pirms 13 gadiem
kramiks rakstīja: ja godigi,esmu noilgojies pec musu paikas! neesmu LV,tapec vairak speju novertet to ka pietrukst! visi tie fastfudi ir ta noriebusies,gribas parastus pelmenius,pankukas,tos pasus belasus,kuri tiesam ir kvalitativaki,pat neskatoties ka letaki,neka Rietumu surrogati! labi ka vel ir tirgus,eju uz turieni pec partikas,nevis uz super-puper marketiem,kur pardod vienu kimiju! un visa ta serga nak no USA! agrak Eiropa ta nebija! bet ta jau ir cita tema
Tu acīmredzot nezini kā tiek pagatavoti belaši un čebureki. Tas ir tik pat neveselīgs ēdiens, kā makdonaldu fast fūdi. Ietin mīklā apšaubāmas kvalitātes gaļu un cepj eļā tāpat kā kartupeļus frī. McDonallds vismaz maizi necepj eļā
, 2013-01-07 15:07, pirms 13 gadiem
kramiks rakstīja: ja godigi,esmu noilgojies pec musu paikas! neesmu LV,tapec vairak speju novertet to ka pietrukst! visi tie fastfudi ir ta noriebusies,gribas parastus pelmenius,pankukas,tos pasus belasus,kuri tiesam ir kvalitativaki,pat neskatoties ka letaki,neka Rietumu surrogati! labi ka vel ir tirgus,eju uz turieni pec partikas,nevis uz super-puper marketiem,kur pardod vienu kimiju! un visa ta serga nak no USA! agrak Eiropa ta nebija! bet ta jau ir cita tema
Es īsti nesaprotu, ko nozīmē kvalitatīvāki? eļļā cepti, ar apšaubāmas izcelsmes gaļu utt.? TIe paši MC hamburgeri entās reizes ir pārbaudīti un, piemēram, Latvijā viņos nekas slikts nav konstatēts. Jā, viņi ir barojoši, bet belašus ēdot uzbaroties ir daudz vieglāk.
, 2013-01-07 15:25, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Tu acīmredzot nezini kā tiek pagatavoti belaši un čebureki. Tas ir tik pat neveselīgs ēdiens, kā makdonaldu fast fūdi. Ietin mīklā apšaubāmas kvalitātes gaļu un cepj eļā tāpat kā kartupeļus frī. McDonallds vismaz maizi necepj eļā
varbut vini ir ne tik veseligi,bet LETI! nemaksa pa 2 ls,ka viens burgers par belasiem es tik ta ieminejos visvairak pietrukst tadas zabegalovkas,kadas ir Rigas centra,kur ir kartupelisi zupinias salatini karbonades cisini pelmeni pankukas TADA NIAMMA NEKUR EIROPA NAV! (iznemot Astrumeiropas valstis) vel par tadu letu cenu! pirms USA ievilinja savus smirdigos marketus,ari Rietumos bija tapat tagad uz tadu LIDO veidigu restoranu var aiziet, ja ir kaut kur 50 eiro kabata! ja nav tad ed vai nu majas,vai,Makdonalda,Picerija vai arabu Kebabos!
, 2013-01-07 15:32, pirms 13 gadiem
Viņš man aatgādina to džeku, kurš pērn visu CAPSLOCKĀ rakstīja ar smaidiņiem ik pēc katra vārda.
Kaut kas līdzīgs.
, 2013-01-07 15:34, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es uzskatu, ka ir naivi domāt, ka, piemēram Ovečkina un Kovaļčuka tēvzemes mīlestība ir tik spēcīga, lai atteiktos no saviem līgumiem par ~10 mil. sezonā līdz 40 gadu (abi vēl 37 gados pelnīs 7+ mil.) un boikotētu NHL līgumus dēļ viena turnīra. Noteikti, ka KHL atradīsies pāris oligarhi, kuri būtu gatavi pielīdzināties šīm summām uz tax free rēķina, bet ne uz tik ilgu termiņu. Un jāatceras, ka pie tāda scenārija (Eiropas zvaigznes masveidā uzmet NHL, lai spēlētu OS un Eiropas līgās), pa pieskari aiziet arī visas vienošanās starp līgām, kas nozīmētu satiksmi arī pretējā virzienā. Un ko mēs no tā iegūtu? Varbūt varētu mazliet ilgāk priecāties par to kā Malkins samet 4 punktus pret mūsu komandu
Avečkina tēvzemes mīlestība ir tik liela, ka jau šobrīd viņš nav devies kopā ar Znaroku uz Ufu, bet jau pako čemodānus uz Washingtonu.
, 2013-01-07 15:35, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Viņš man aatgādina to džeku, kurš pērn visu CAPSLOCKĀ rakstīja ar smaidiņiem ik pēc katra vārda.
Kaut kas līdzīgs.
EVRIKA,savu milioto Ameriku atklaji! esmu tas pats,tikai n-tas reizes bez bridinajumiem blokets tapec jamaina profili laiku pa laikam! savu imidzu mainisu tikai tad,kad bus pieejami Latviesu burti! to esmu vairakkart apsolijis,bet pagaidam bus jacies smaili ar kaplokiem!
, 2013-01-07 16:02, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Avečkina tēvzemes mīlestība ir tik liela, ka jau šobrīd viņš nav devies kopā ar Znaroku uz Ufu, bet jau pako čemodānus uz Washingtonu.
Un viņu par to nevar vainot. Arī ne tad, ja dēļ NHL izlaidīs OS. Garentēta miljona mēnešalga (lai arī pirms nodokļiem) teju uz vēl 10 gadiem ir pārāk labi. It sevišķi, ja pēdējās pāris sezonas nav aizvadītes ne tuvu tādā līmenī kā tās, kurās tika nopelnīts šis līgums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 16:10, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Un viņu par to nevar vainot. Arī ne tad, ja dēļ NHL izlaidīs OS. Garentēta miljona mēnešalga (lai arī pirms nodokļiem) teju uz vēl 10 gadiem ir pārāk labi. It sevišķi, ja pēdējās pāris sezonas nav aizvadītes ne tuvu tādā līmenī kā tās, kurās tika nopelnīts šis līgums.
ja del NHL vins izlaidis OS,vins klius par DZIMTENES NODEVEJU! un to nekadi NHL limoni nekompenses! ne jau nauda ir dzives pamatvertiba
, 2013-01-07 16:11, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kas tad Gārnetam vainas ?
Nevis "Gārneta miljona mēnešalga", bet "Garentēta (droša) miljona mēnešalga". Vainas nav nekādas.
, 2013-01-07 16:12, pirms 13 gadiem
kramiks rakstīja: ja del NHL vins izlaidis OS,vins klius par DZIMTENES NODEVEJU! un to nekadi NHL limoni nekompenses! ne jau nauda ir dzives pamatvertiba
Un Tu ārzemēs esi aiz gara laika, ja? Pamatvērtība tā nav, bet šo to atvieglo.
, 2013-01-07 16:15, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Un Tu ārzemēs esi aiz gara laika, ja? Pamatvērtība tā nav, bet šo to atvieglo.
es neesmu publisks personazs! no manas atrasanas vietas nekas globali dzive nemainisies! savukart, ja butu iespeja palidzet Latvijas hokejam,tad NEKAVEJOTIES TO DARITU,nedomajot par savtigam interesem!
, 2013-01-07 16:17, pirms 13 gadiem
kramiks rakstīja: es neesmu publisks personazs! no manas atrasanas vietas nekas globali dzive nemainisies! savukart, ja butu iespeja palidzet Latvijas hokejam,tad NEKAVEJOTIES TO DARITU,nedomajot par savtigam interesem!
Ja hokejā būtu sastopama tāda nesavtība, tad sezona jau būtu pusē.
, 2013-01-07 16:23, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Ja hokejā būtu sastopama tāda nesavtība, tad sezona jau būtu pusē.
ja butu sastopama tada nesavtiba,tad NHL savu kalendaru jau sen sastaditu nenonakot pretruna ar IIHF rikotajiem turniriem un neliktu nekadus skerslius speletajiem parstavet savas nacionalas izlases! LUK,KUR IR MANS PATIESS SAPNIS, ka butu jabut hokeja pasaule! tad ari nebutu nekada NHL noliksana no manas puses!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 16:28, pirms 13 gadiem
kramiks rakstīja: ja butu sastopama tada nesavtiba,tad NHL savu kalendaru jau sen sastaditu nenonakot pretruna ar IIHF rikotajiem turniriem un neliktu nekadus skerslius speletajiem parstavet savas nacionalas izlases! LUK,KUR IR MANS PATIESS SAPNIS, ka butu jabut hokeja pasaule! tad ari nebutu nekada NHL noliksana no manas puses!
Vēlreiz teikšu-koks ar diviem galiem. Ja IIHF tas ir tik ļoti svarīgi, lai paši pieskaņojas. Galu galā FIBA turnīros bez jebkādām problēmām piedalās visi, kuri grib, bet NBA pat nekādas pauzes kalendārā nav jātaisa. Kam vajag, tas lai pielāgojas. NHL to nevajag.
, 2013-01-07 16:34, pirms 13 gadiem
simeks2 rakstīja: Tajā rakstā var saprast ,ka karš starp KHL un NHL sāksies 2018.gadā, nevis 2013./2014. kā mums to vēstīja viedais harlamovs
nezinu,es no ta raksta sapratu vienu,Z-Amerikani nemainis savu tizlo mentalitati un turpinas tautai zombet ka Stenlijs un Kalders ir svarigaki turniri par pasaules 4empionatiem un olimpiadem! no tadiem SMI "varenajiem" jau ir atkarigs TAUTAS VIEDOLKIS! eh,ka viniem vajadzetu reinkarneto OZEROVU sava TV vide! uzreiz interese par pasaules 4empionatiem Kanadiesu un Jenkiu galvas rastos! vini taks ir tik naivi un paliavigi,ko viniem TV kaste iezombe! Kenguri viniem Austrija dzivo! SVEICI AR ZVIEDRRIJU JAUC PASTAVIGI! bet Latvija... ta ir bijusi musulmaniu republika no bijusas Dienvidslavijas! kura atrodas netalu no Somijas bet Somija ir Norvegijas galvaspilseta! un tadu te LATVIJU parstav Daugavins ar Girgensonu!
, 2013-01-07 16:42, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Viņš man aatgādina to džeku, kurš pērn visu CAPSLOCKĀ rakstīja ar smaidiņiem ik pēc katra vārda.
Kaut kas līdzīgs.
Gluži manas domas
, 2013-01-07 16:42, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kas tad Gārnetam vainas ?
O, čau, kā Tev iet?
, 2013-01-07 16:46, pirms 13 gadiem
kramiks rakstīja: EVRIKA,savu milioto Ameriku atklaji! esmu tas pats,tikai n-tas reizes bez bridinajumiem blokets tapec jamaina profili laiku pa laikam! savu imidzu mainisu tikai tad,kad bus pieejami Latviesu burti! to esmu vairakkart apsolijis,bet pagaidam bus jacies smaili ar kaplokiem!
Un kāpēc Tev nav latviešu burti? Varbūt izmēģini šo?

Apostrofs (laacz)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 17:00, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Un kāpēc Tev nav latviešu burti? Varbūt izmēģini šo?

http://laacz.lv/apostrofs/
nevaru! ar datoru esmu uz JUS,man vajag lai kads prieksa parada,ka to vellu uzinstalet un iedarbinat! plus vel datoru esmu apguvis, jau atrodoties arpus LV,kur nevienam nav nekada sajegas par Latviesu rakstibu!
, 2013-01-07 17:44, pirms 13 gadiem
kramiks rakstīja: nezinu,es no ta raksta sapratu vienu,Z-Amerikani nemainis savu tizlo mentalitati un turpinas tautai zombet ka Stenlijs un Kalders ir svarigaki turniri par pasaules 4empionatiem un olimpiadem! no tadiem SMI "varenajiem" jau ir atkarigs TAUTAS VIEDOLKIS! eh,ka viniem vajadzetu reinkarneto OZEROVU sava TV vide! uzreiz interese par pasaules 4empionatiem Kanadiesu un Jenkiu galvas rastos! vini taks ir tik naivi un paliavigi,ko viniem TV kaste iezombe! Kenguri viniem Austrija dzivo! SVEICI AR ZVIEDRRIJU JAUC PASTAVIGI! bet Latvija... ta ir bijusi musulmaniu republika no bijusas Dienvidslavijas! kura atrodas netalu no Somijas bet Somija ir Norvegijas galvaspilseta! un tadu te LATVIJU parstav Daugavins ar Girgensonu!
Precīzi nocitēji Zadornova teikto,vai tad savu domu nav.Bet kopumā ja NHL nelaidīs spēlētājus uz OS ,tad dumposies tikai krievi,nedomāju ,ka zviedri,čehi ,somi to darīs.Un visi tiešām aizmirsuši laikus ,kad OS profesionāļi no NHL nemaz nedrīkstēja piedalīties.70-80 gados OS līmenis bija zemāks par PČ ,bet vis labākie spēki spēlēja tikai Kanādas kausos.
, 2013-01-07 19:48, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Un viņu par to nevar vainot. Arī ne tad, ja dēļ NHL izlaidīs OS. Garentēta miljona mēnešalga (lai arī pirms nodokļiem) teju uz vēl 10 gadiem ir pārāk labi. It sevišķi, ja pēdējās pāris sezonas nav aizvadītes ne tuvu tādā līmenī kā tās, kurās tika nopelnīts šis līgums.
Protams, ka nevar vainot, viss ir normāli.
Visi TOP krievi atgriezīsies NHL pie pirmā sauciena. Es to teicu, lai neviens te nesacerās, ka kāds paliks KHL, kāds neaizbrauks, vai tml.
, 2013-01-07 19:51, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Muļķīgs salīdzinājums. Protams ka pako. KHL neies pirmie konfliktēt.
OS taču nav aiz kalniem. Visi pilni cerību. Lai to soli sper NHL,tad arī visu redzēsim. Nav vairs 90 - tie. Lai ko tu neteiktu. Ir līgas,kas spēj maksāt ne mazāk,pat vairāk.Arī spēles līmenis neko daudz neatpaliek. Pārējos sapektos noteikti NHL ir gaismas gadu priekšā.
Pričom tur konflikts. NHL nekādus soļus nespers, viņi ir pašpietiekami, mums tas patīk vai nē. Ja kāds grib maksāt vairāk, lai maksā.
Par pēdējiem 2 teikumiem pilnīgas manas domas, tas ir tas, ko es kladzinu jau entos gadus, vēl pirms KHL tika dibināta. Nekas nav mainījies.
, 2013-01-07 20:42, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Pričom tur konflikts. NHL nekādus soļus nespers, viņi ir pašpietiekami, mums tas patīk vai nē. Ja kāds grib maksāt vairāk, lai maksā.
Par pēdējiem 2 teikumiem pilnīgas manas domas, tas ir tas, ko es kladzinu jau entos gadus, vēl pirms KHL tika dibināta. Nekas nav mainījies.
PSRS ari bija "paspietiekama" (vel viena ksomopolitiska Jenkiu stila fraze! ) ta4u nema un sabruka! ar ko tad NHL ir muzigaka,varenaka un "paspietiekamaka"? tiklidz sabruks visas viniu celtas finansialas piramidas,ne tikai NHL,pati "varena" USA izputes! ekonomika,kura celta uz finansialiem burbuliem un neierobezoto paterinia politiku,NEVAR BUT MUZIGA!
, 2013-01-07 20:59, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Pričom tur konflikts. NHL nekādus soļus nespers, viņi ir pašpietiekami, mums tas patīk vai nē. Ja kāds grib maksāt vairāk, lai maksā.
Par pēdējiem 2 teikumiem pilnīgas manas domas, tas ir tas, ko es kladzinu jau entos gadus, vēl pirms KHL tika dibināta. Nekas nav mainījies.
seit ir filma,ko iesaku paskatities visiem proamerikaniski noskaniotiem liautiniem! Дух времени: Следующий шаг / Zeitgeist: Moving...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-07 22:34, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Un kādu prokrieviskiem?
prokrieviskiem ir pilna kolekcija no vecam Padomju komedijam! tur ir tik dzilias domas apsleptas! neviena tauta ta pati par sevi nesmejas,ka Krievi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-08 01:35, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: [quote kramiks]
prokrieviskiem ir pilna kolekcija no vecam Padomju komedijam! tur ir tik dzilias domas apsleptas! neviena tauta ta pati par sevi nesmejas,ka Krievi!
[/quot
Es arī pati par sevi drīkstu smieties..
Bet kāpēc Tu neesi Krievijā? Tur tik forši tak!
visam savs laiks gan jau Tevi ari pakersu lidzi,Sirdspukit! kad Krievija paliks bez maz vai VIENIGA zeme uz pasaules,kur domines BALTIE CILVEKI un BALTO KULTURA,tak 4to gatavojies,tas bus DRIZ!
, 2013-01-08 01:44, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: [quote kramiks]
prokrieviskiem ir pilna kolekcija no vecam Padomju komedijam! tur ir tik dzilias domas apsleptas! neviena tauta ta pati par sevi nesmejas,ka Krievi!
[/quot
Es arī pati par sevi drīkstu smieties..
Bet kāpēc Tu neesi Krievijā? Tur tik forši tak!
Король и Шут - Хардкор по русски - YouTube