Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

"Rīga" vēlreiz atzīst ''Kapitan" pārākumu – 1:3

"Rīga" vēlreiz atzīst ''Kapitan" pārākumu – 1:3
Leonīds Tambijevs
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šovakar Jaunatnes hokeja līgas (MHL) regulārās sezonas ietvaros atkārtotu spēli izbraukumā aizvadīja "HK Rīga", kas ar rezultātu 1:3 piekāpās Stupino "Kapitan". Panākot neizšķirtu spēles sākumā, vienīgos vārtus rīdzinieku labā guva "Kapitan" bijušais uzbrucējs Rihards Bukarts.

Neskatoties uz Gudļevska smagnējo sezonas startu (vārtsarga vietu pie rezultāta 0:3 pirmajā spēlē ieņēma Rihards Cimermanis), "Rīgas" galvenais treneris Leonīds Tambijevs savu lēmumu nemainīja, vārtu drošību uzticēdams Kristeram.

Līdzīgi kā vakardienas mačā, arī šoreiz mājiniekus vadībā izvirzīja Antons Andrijanovs, kurš mača rezultātu atklāja jau 3. minūtē, realizējot partnera Staņislava Kučkina piespēli skaitliskajā vairākumā – 1:0.

Ilgi gan viesiem vadību nosargāt neizdevās – pēc nepilnām sešām minūtēm ar precīzu metienu vairākumā atbildēja Bukarts. Zīmīgi, ka Rihards iepriekšējā sezonā ar 22 punktiem (11+11) bija viens no „Kapitan” vienības rezultatīvākajiem spēlētājiem.

Perioda turpinājumā divreiz skaitliskajā mazākumā palika rīdzinieki, taču rezultāts palika nemainīgs. Arī otrā perioda ievadā rīdzinieki savus vārtus mazākumā nosargāja neskartus, tomēr uzreiz pēc Ģirta Zemīša atgriešanās laukumā Daņila Jepimahins atjaunoja vadību mājiniekiem – 2:1.

Diemžēl, bet pagalam neveiksmīgs izrādījās arī izšķirošā perioda sākums, pēc kura Pjotrs Pirogovs „Kapitan” nodrošināja jau divu vārtu pārsvaru (3:1). Lai arī mača izskaņā pārsvars piederēja "Rīgai", spēlei ritējumu lauzt tā arī neizdevās, kā rezultātā tika piedzīvots otrais zaudējums pēc kārtas šajā sezonā.

Nākamo spēli rīdzinieki aizvadīs parīt, 5. septembrī, kad savu izbraukuma spēļu sēriju turpinās Čehovā, tiekoties ar „Russkie Vityazi” vienību.

MHL regulārā sezona, 3. septembris, Stupino

"Kapitan" - "HK Rīga" 3:1 (1:1, 1:0, 1:0)

Vārti: 02:27 Andrijanovs (Kučkins, vair.), 1:0, 08:10 Bukarts (Upītis, Dīķis, vair.) 1:1, 42:13 Pirogovs (Kaļiņins) 3:1.
Vārtsargi: Jakubovskis - Gudļevskis
Soda minūtes: 8:10

Izmantotie resursi:
Молодежная хоккейная лига - Официальный сайт

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:09, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Voskresenskas Khimik diemžēl pēdējā laikā ne ar ko nav labāks par to pašu Kapitan. Lielās KHL zivis nosmel vius labos vietējos kadrus un tad nekas cits neatliek kā lasīt šitādus overagerus kā Tambijevus. Apdeitos Eliteprospectos komandu sastāvus, tad arī apskatīsiemies, kādi tie rosteri patiesībā ir.
Rosteri visi apskatāmi uz Himika piemēra KHL mājas lapā
Молодежная хоккейная лига - Официальный сайт

  +3 [+] [-]

, 2012-09-03 21:10, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Runa ir par vardarbību ģimenē? Var jau būt, bet laikam vienkārši ir pienācis tas brīdis, kad mazais Tambijevs laikam prosta ir pāraudzis līgu, galu galā viņam jau vairs nav 17 gadu. Un nav gluži tā, ka pēkšņi talantīgs palicis.
Nu, nu... domā, ka ir viegli spēlēt ja tēvs tevi katru dienu pazemo komandas biedru priekšā? no malas jau ir viegli teikt, ka ''tas jau noteikti nebija iemesls'', bet domāju, ka pašam Kirilam prāts pārāk nenesās uz domām par hokeju, ja komandu vada maniakāls treneris, kurš tevi fiziski ietekmē, piedevām viņš ir tavs tēvs. Citus iekaustīt Tambelmausim noteikti nepietika drosmes, tāpēc par upuri krita Kirils.
Pats Tambuks jr. vienmēr ir izcēlies ar labām rokām un brīžiem nonākot uz viļņa viņam ripas krita viena pēc otras.

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:11, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Voskresenskas Khimik diemžēl pēdējā laikā ne ar ko nav labāks par to pašu Kapitan. Lielās KHL zivis nosmel vius labos vietējos kadrus un tad nekas cits neatliek kā lasīt šitādus overagerus kā Tambijevus. Apdeitos Eliteprospectos komandu sastāvus, tad arī apskatīsiemies, kādi tie rosteri patiesībā ir.
Nujā, junioru komandu treneriem jau ir tā problēma, ka katru jaunu sezonu diezgan liels spēlētāju rotācija. Gan vecuma limitu dēļ, gan arī konkurences ar citiem klubiem.
Tāpēc jau to komandu spēju mainīgums nevienam nav īpašs pārsteigums. Īpaši sezonas sākumos, kamēr komanda iespēlējas.

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:12, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Rosteri visi apskatāmi uz Himika piemēra KHL mājas lapā
http://mhl.khl.ru/teams/29/
Domā man pliki uzvārdi kko izsaka? Es gribu redzēt, komandas vidējo vecumu, spēlētāju iepriekšējos pierakstus utml.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 21:14, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nu, nu... domā, ka ir viegli spēlēt ja tēvs tevi katru dienu pazemo komandas biedru priekšā? no malas jau ir viegli teikt, ka ''tas jau noteikti nebija iemesls'', bet domāju, ka pašam Kirilam prāts pārāk nenesās uz domām par hokeju, ja komandu vada maniakāls treneris, kurš tevi fiziski ietekmē, piedevām viņš ir tavs tēvs. Citus iekaustīt Tambelmausim noteikti nepietika drosmes, tāpēc par upuri krita Kirils.
Pats Tambuks jr. vienmēr ir izcēlies ar labām rokām un brīžiem nonākot uz viļņa viņam ripas krita viena pēc otras.
Es jau neko nesaku, droši vien, ka tev ir taisnība. Tikai piemetinu, ka divdesmit gadu vecumā ir jābūt šāda vecumā līgā vidēji punktam spēlē, ja vēl lolo cerības uz jelkādu pro karjeru kaut tanī pašā Francijā.

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:14, pirms 12 gadiem
pag pag... Tambijevs sit un pazemo savu dēlu komandas priekšā? Tas ir nopietns apvainojums, nedomāju, ka tam ir pamats. Protams, viņš intervijās ir teicis, ka dēlam īpašas prasības, bet tas jau ir par daudz vai vienkārši izmuldēts.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 21:15, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Domā man pliki uzvārdi kko izsaka? Es gribu redzēt, komandas vidējo vecumu, spēlētāju iepriekšējos pierakstus utml.
Noklikšķini uz uzvārdiem un redzēsi. Eliteprospekts visu tāpat ņem no KHL informācijas.

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ir visi lielie krievu jauniešu hokeja pārzinātāji?
Vai pērn viena no MHL vājākām komandām ''Kapitan'' tik stipri pielikuši gan pie spēles, gan komandas komplektācijas, jeb ''Rīga'' ir palikuši stipri švakāki?
Sākas . Kā var kaut kādus secinājumus izdarīt, ja nav redzēti šosezon, ne HK Rīga ne Kapitan, pie tam sezonas sākums. Kapitan pagājušosezon vārtus guva vairāk nekā HK Rīga...
HK Rīgai aizgāja vadošie aizsargi: Porejs, Ševčenko, Jakovļevs, tāpat gana labi uzbrucēji, Jevpalovs, K. Lipsbergs, Biezais, Bičevskis, Kuzmenkovs - tā ka drīzāk var teikt, ka HK Rīga komanda ir kļuvusi vājāka...

  +2 [+] [-]

, 2012-09-03 21:16, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: pag pag... Tambijevs sit un pazemo savu dēlu komandas priekšā? Tas ir nopietns apvainojums, nedomāju, ka tam ir pamats. Protams, viņš intervijās ir teicis, ka dēlam īpašas prasības, bet tas jau ir par daudz vai vienkārši izmuldēts.
Par šo jau n-tās reizes šeit SC ir rakstīts, ka Tambijevs savu puiku pat ar nūju esot slānijis visas komandas priekšā. Puika pat zvanījis opim Nazarovam,lai brauc fāteri nomierina.

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:17, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Noklikšķini uz uzvārdiem un redzēsi. Eliteprospekts visu tāpat ņem no KHL informācijas.
Nav gluži taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 21:18, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ir visi lielie krievu jauniešu hokeja pārzinātāji?
Vai pērn viena no MHL vājākām komandām ''Kapitan'' tik stipri pielikuši gan pie spēles, gan komandas komplektācijas, jeb ''Rīga'' ir palikuši stipri švakāki?
HKR kā bija švaks tā arī paliek. Izteikti Latvijas otrā līmeņa juniori.
Perpsektīvu tur var saskatīt tikai Bukarta, Golovkova un varbūt vēl kāda aizsarga (piemēram Zemīša) personā. Pārējiem ar sūd*** mietu pa muguru uz skolu prom.
Kas attiecas uz Kapitan, tad tā kā jau iepriekš tika minēts ir komanda, kas salasa pārpalikumus. Krievijā tie pārpalikumi ir gana neslikti.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 21:19, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Sākas . Kā var kaut kādus secinājumus izdarīt, ja nav redzēti šosezon, ne HK Rīga ne Kapitan, pie tam sezonas sākums. Kapitan pagājušosezon vārtus guva vairāk nekā HK Rīga...
HK Rīgai aizgāja vadošie aizsargi: Porejs, Ševčenko, Jakovļevs, tāpat gana labi uzbrucēji, Jevpalovs, K. Lipsbergs, Biezais, Bičevskis, Kuzmenkovs - tā ka drīzāk var teikt, ka HK Rīga komanda ir kļuvusi vājāka...
Tāpēc arī jautāju kas notiek?
Kapitan arī ir zaudējuši kaut vai to pašu mazo Bukiju,kas bija viens no vadošiem spēlētājiem šai komandā. Pat nesaktoties uz savu jaunību.
Gan jau vel kāds aizgājis, bet citi pienākuši vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:23, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Es jau neko nesaku, droši vien, ka tev ir taisnība. Tikai piemetinu, ka divdesmit gadu vecumā ir jābūt šāda vecumā līgā vidēji punktam spēlē, ja vēl lolo cerības uz jelkādu pro karjeru kaut tanī pašā Francijā.
Šī ir viņa iespēja. Pirmā spēlē Khimik sastāvā viņam bija pārbaudes spēle tieši pret HKR un tajā viņš izcēlās ar 2+2, šobrīd arī sezonai sākoties arī visai neslikti krāj punktiņus. Nekas jau vēl nav zaudēts. ik īpaši ņemot vērā to, ka nākamsezon RD vajadzēs divus jaunus juniorus, kas dzimuši 92 gadā. Gan jau, ka Tambiks jr. saprot, ka iespēja ir. Ja labi strādās un prgresēs vieta RD sastāvā nākamsezon ir bez maz vai garantēta, jo HKR ar jaunajiem ir ļoti smaga situācija.

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:25, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Šī ir viņa iespēja. Pirmā spēlē Khimik sastāvā viņam bija pārbaudes spēle tieši pret HKR un tajā viņš izcēlās ar 2+2, šobrīd arī sezonai sākoties arī visai neslikti krāj punktiņus. Nekas jau vēl nav zaudēts. ik īpaši ņemot vērā to, ka nākamsezon RD vajadzēs divus jaunus juniorus, kas dzimuši 92 gadā. Gan jau, ka Tambiks jr. saprot, ka iespēja ir. Ja labi strādās un prgresēs vieta RD sastāvā nākamsezon ir bez maz vai garantēta, jo HKR ar jaunajiem ir ļoti smaga situācija.
Viņš jau ir tikai uz gadu prom, tad būs atpakaļ.

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:31, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Viņš jau ir tikai uz gadu prom, tad būs atpakaļ.
tieši tā, šī ir viņa iespēju sezona. Ja pietiekoši labi progresēs, tad nākamo sezonu varēs uzsākt jau RD rindās. Ja neprogresēs, tad pēc sezonas būs jāatgriežas pie tēva HKR.
Domāju, ka pietiekoši laba motivācija izbaudīt šo sezonu un cītīgi trenēties.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-03 21:34, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Šī ir viņa iespēja. Pirmā spēlē Khimik sastāvā viņam bija pārbaudes spēle tieši pret HKR un tajā viņš izcēlās ar 2+2, šobrīd arī sezonai sākoties arī visai neslikti krāj punktiņus. Nekas jau vēl nav zaudēts. ik īpaši ņemot vērā to, ka nākamsezon RD vajadzēs divus jaunus juniorus, kas dzimuši 92 gadā. Gan jau, ka Tambiks jr. saprot, ka iespēja ir. Ja labi strādās un prgresēs vieta RD sastāvā nākamsezon ir bez maz vai garantēta, jo HKR ar jaunajiem ir ļoti smaga situācija.
Kāda smaga? Tantes tirgū runā, ka Poga nākamgad būs jaunais Krosbijs-2, ievedīs ģinamku Gagarinkapa finālā!!!

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:34, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: tieši tā, šī ir viņa iespēju sezona. Ja pietiekoši labi progresēs, tad nākamo sezonu varēs uzsākt jau RD rindās. Ja neprogresēs, tad pēc sezonas būs jāatgriežas pie tēva HKR.
Domāju, ka pietiekoši laba motivācija izbaudīt šo sezonu un cītīgi trenēties.
, taču, skatos, puika gūst vārtus un punktus gan ( vairākumā), bet +- -3

  +2 [+] [-]

, 2012-09-03 21:35, pirms 12 gadiem
Off topic.

Ja gribat pasmieties, tad izlasiet šo. Īpaši sadaļu,kas attiecas uz ''Q2'' arēnu.
Krievi joprojām spēj satriekt. Eiropas viena no modernākām hokeja arēnām izrādās,ka īsti neatbilst KHL prasībām

Хоккей на AllHockey.Ru - КХЛ проинспектировала...

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:36, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: , taču, skatos, puika gūst vārtus un punktus gan ( vairākumā), bet +- -3
Viss OK, zinot cik anāls ir DR vairākums, mazais Tambiks būs lietaskoks.

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:37, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Off topic.

Ja gribat pasmieties, tad izlasiet šo. Īpaši sadaļu,kas attiecas uz ''Q2'' arēnu.
Krievi joprojām spēj satriekt. Eiropas viena no modernākām hokeja arēnām izrādās,ka īsti neatbilst KHL prasībām

http://allhockey.ru/news/129392/
Biju jau lasījis, bet tāpat jautri. Interesanti, kas tās par prasībām, 0,5 zem galda katram žurnālistam un slaida meiča pie sāniem te viņiem borti nepatīk, te vēl kas...

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:40, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Viss OK, zinot cik anāls ir DR vairākums, mazais Tambiks būs lietaskoks.
Nu, ,šogad diezgan labi realizē. Starp citu, ja lasi krieviski, diezgan labs, kaut arī acīmredzams, apkopojums par RD viņu fanu mājas lapā
Официальная домашняя страница фан-клуба Динамо...

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:41, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Off topic.

Ja gribat pasmieties, tad izlasiet šo. Īpaši sadaļu,kas attiecas uz ''Q2'' arēnu.
Krievi joprojām spēj satriekt. Eiropas viena no modernākām hokeja arēnām izrādās,ka īsti neatbilst KHL prasībām

http://allhockey.ru/news/129392/
Āksti! Lai "izinspektē" Viķjaz šķūni vai pussabrukušo Maluju Arenu Lužnikov.... un tad salīdzināšanas un kontrasta pēc vēlreiz aizbrauc uz O2!

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:41, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Viss OK, zinot cik anāls ir DR vairākums, mazais Tambiks būs lietaskoks.
Pirmssezonā DR tieši vairākums izskatās cerīgi!

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:43, pirms 12 gadiem
simeks rakstīja: Ar pundurzaķu taktiku un garo spēlētāju ignorēšanu HK Rīga playoff neiekļūs
Liec vietā!:} Tā ir pintas plate

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 21:45, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Interesanti, kas tās par prasībām, 0,5 zem galda katram žurnālistam un slaida meiča pie sāniem te viņiem borti nepatīk, te vēl kas...
Pie sāniem sekretārs un kafijas krūze vai alus glāze uz galda! Slaida meiča zem galda!

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:45, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Āksti! Lai "izinspektē" Viķjaz šķūni vai pussabrukušo Maluju Arenu Lužnikov.... un tad salīdzināšanas un kontrasta pēc vēlreiz aizbrauc uz O2!
Šitas man atkal atgādina KHL viceprezidenta Šalajeva teikto,ka ''Madison Square Garden'' neatbilst mūsdienu hokeja prasībām.
Izņemot Minskas, varbūt Rīgas un S-Peterburgas arēnas,kuras KHL arēnas atbilst mūsdienu hokeja prasībām?

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:47, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Liec vietā!:} Tā ir pintas plate
Tu esi informēts cilvis Ko domā par LM-2 šancēm tikt a grupā, ja Lipmans nesāks čakarēties? Man viņu organizācija ļoti simpatizē, labi būtu, ja divas komes būtu a līmenī, plus vēl labākie ZA, mums tas būtu super.

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:48, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Pie sāniem sekretārs un kafijas krūze vai alus glāze uz galda! Slaida meiča zem galda!
Atceros policijas akadēmiju, laikam 2? Tur tas notika zem tribīnes, bet pie laptopa, rakstot reportāžu arī var Tādi epiteti nāks ārā

  +2 [+] [-]

, 2012-09-03 21:48, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: [..] ik īpaši ņemot vērā to, ka nākamsezon RD vajadzēs divus jaunus juniorus, kas dzimuši 92 gadā. [..]
Zinot KHL reglamenta izmaiņu biežumu, pilnīgi nav zināms vai nākamgad būs spēkā šis princips. Ja kāds KHL bosus pārliecinās, ka par godu Soču olimpiādei vajag dot praksi tieši 25-gadīgajiem, tad tie var tikt iekļauti sastāvos kā obligātie. Protams, pārspīlēju, bet nedaudz

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:51, pirms 12 gadiem
pacha rakstīja: Pirmssezonā DR tieši vairākums izskatās cerīgi!
Neesmu redzējis gan pat ne pusi spēļu, bet tās dažas vairākuma šaibas, ko redzēju izskatījās pat ļoti ok, gribas pat riskēt un teikt, ka loģiskas. Kautgan labi daudz ripas pretinieki ir iespēruši savos vārtos arīdzen un uz tādu laimi ar īsti nevar paļauties. ;D

     [+] [-]

, 2012-09-03 21:54, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Atceros policijas akadēmiju, laikam 2? Tur tas notika zem tribīnes, bet pie laptopa, rakstot reportāžu arī var Tādi epiteti nāks ārā
Es pat teiktu - sajūsmas saucieni un regulāra pārrakstīšanās!

     [+] [-]

, 2012-09-03 22:09, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Es pat teiktu - sajūsmas saucieni un regulāra pārrakstīšanās!

Bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2012-09-03 22:13, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Tu esi informēts cilvis Ko domā par LM-2 šancēm tikt a grupā, ja Lipmans nesāks čakarēties? Man viņu organizācija ļoti simpatizē, labi būtu, ja divas komes būtu a līmenī, plus vēl labākie ZA, mums tas būtu super.
Visām MHL B grupas komandām izredzes šajā (2012./2013.) sezonā ir samazinājušās no abām pusēm un tīri matemātiski ir 1:31 (iepriekšējā sezonā 2:19 jeb aptuveni divreiz labākas).

Redz, sakarā ar to, ka MHL A grupa šosezon ir izaudzēta līdz 33 komandu lielumam, tad 2013. gada starpsezonā paredzēts, ka A grupu pametīs 2 komandas, bet no B grupas uz A grupu tiks pacelta tikai 1 komanda - B grupas uzvarētāja. (Pēc aizvadītās sezonas uz augšu tika paceltas divas - Permas "Oktan" un Berdskas "Kristall"). Tāpat vēl - šosezon B grupā ir 31 komanda, kas pretendē uz šo vienu "biļeti" (pērnsezon B grupā bija 19 komandas).
Sk. jaunās sezonas reglamenta 36. pantu: Документы
Par MHL B kopumā: MHL „otrās divīzijas” jaunie, t.sk. latviskie...

Ja runā par LM varēšanām, tad atkarīgs, kādus mērķus sev izvirzījuši. Ja Liepāja visus savus labākos 1991.-1995. gadus virzīs MHL "iekarošanai", tad izredzes aizcīnīties līdz play off-am (un pacīnīties arī tur) nav sliktas. Taču - cik tas dod šo konkrēto spēlētāju progresam? Gan jau, ka Kuzmenkovs, Siksna, Freijs un citi varētu paspīdēt uz MHL B grupas fona. Tāpat glābšanas/palīdzēšanas nolūkā LM varētu iesūtīt 1991. gadus: piem., Auziņu, Kalniņu, Tūbeli, Mickēviču. Bet vai to vajag?

     [+] [-]

, 2012-09-03 22:25, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Visām MHL B grupas komandām izredzes šajā (2012./2013.) sezonā ir samazinājušās no abām pusēm un tīri matemātiski ir 1:31 (iepriekšējā sezonā 2:19 jeb aptuveni divreiz labākas).

Redz, sakarā ar to, ka MHL A grupa šosezon ir izaudzēta līdz 33 komandu lielumam, tad 2013. gada starpsezonā paredzēts, ka A grupu pametīs 2 komandas, bet no B grupas uz A grupu tiks pacelta tikai 1 komanda - B grupas uzvarētāja. (Pēc aizvadītās sezonas uz augšu tika paceltas divas - Permas "Oktan" un Berdskas "Kristall"). Tāpat vēl - šosezon B grupā ir 31 komanda, kas pretendē uz šo vienu "biļeti" (pērnsezon B grupā bija 19 komandas).
Sk. jaunās sezonas reglamenta 36. pantu: Документы
Par MHL B kopumā: MHL „otrās divīzijas” jaunie, t.sk. latviskie...

Ja runā par LM varēšanām, tad atkarīgs, kādus mērķus sev izvirzījuši. Ja Liepāja visus savus labākos 1991.-1995. gadus virzīs MHL "iekarošanai", tad izredzes aizcīnīties līdz play off-am (un pacīnīties arī tur) nav sliktas. Taču - cik tas dod šo konkrēto spēlētāju progresam? Gan jau, ka Kuzmenkovs, Siksna, Freijs un citi varētu paspīdēt uz MHL B grupas fona. Tāpat glābšanas/palīdzēšanas nolūkā LM varētu iesūtīt 1991. gadus: piem., Auziņu, Kalniņu, Tūbeli, Mickēviču. Bet vai to vajag?
Un, ja Zaharjins pavasarī LM komandas tieksmi pacīnīties MHL-B grupas Play Off, nenogalinas ar vēlmi iegūt kārtējo LČ titulu. Ka tas jau ne reizi vien ir bijis ar LM lielo komandu attiecībā uz BAČ Play Off..