Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Artūrs Ozoliņš pievienojas Lūsiņa trenētajai Alpu līgas komandai ''Lustenau''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Artūrs Ozoliņš pievienojas Lūsiņa trenētajai Alpu līgas komandai ''Lustenau''
Artūrs Ozoliņš. Foto: Vladimir Gorshkov/hc-molot.ru

Alpu hokeja līgas komanda ''Lustenau'', kur par vārtsargu treneri strādā Edgars Lūsiņš, panākusi vienošanos ar 32 gadus veco latviešu centra uzbrucēju Artūru Ozoliņu, kurš pirms neilga laika pameta Krievijas augstākās līgas (VHL) klubu Permas ''Molot-Prikamie''.

Alpu hokeja līgas komanda ''Lustenau'' kā trenera asistents strādā latvietis Edgars Lūsiņš. Komanda pirms neilga laika pārtrauca sadarbību ar uzbrucēju Emīlu Bejmo, jo nebija apmierināta ar spēlētāja sniegumu. Vietā gan ātri atrasts aizstājējs - latviešu uzbrucējs Artūrs Ozoliņš, kurš iepriekš pameta Krievijas augstākās līgas (VHL) pastarīti Permas ''Molot-Prikamie''. Komandas sastāvā 19 spēlēs uzbrucējs izcēlās ar diviem vārtiem un divām rezultatīvām piespēlēm.

Kluba prezidents apgalvoja, ka Edgars Lūsiņš ar savu rekomendāciju pielicis roku Ozoliņa nolīgšanai: ''Emīls ir ļoti labs hokejists, taču nebija tāds vārtu guvējs, kādu bijām gaidījuši. Tamdēļ skatījāmies tirgū pastiprinājumus un, pateicoties kontaktiem Latvijā un Edgara Lūsiņa rekomendācijai, ar Artūru Ozoliņu ātri panācām vienošanos.''

Savas karjeras laikā Artūrs Ozoliņš spēlējis tādos klubos kā HK ''Riga 2000'', vairākos Zviedrijas komandās, ''Beibarys'', Penzas ''Dizel'', Kazahstānas ''Arlan'', Krievijas ''Yermak'', Krasnojarskas ''Sokol'', Toljati ''Lada'' un Permā.

Izmantotie resursi:
TEAM 2020/21

     [+] [-]

, 2020-12-23 21:15, pirms 3 gadiem
Sadzīves apstākļu ziņā noteikti ieguvējs, hvz kā ar algu... Un hokeja līmenis varētu būt diezgan līdzīgs kā VHL.

     [+] [-]

, 2020-12-23 22:01, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Sadzīves apstākļu ziņā noteikti ieguvējs, hvz kā ar algu... Un hokeja līmenis varētu būt diezgan līdzīgs kā VHL.
Neticas ka Permā ir baigi briesmīgi sadzīves apstākļi, tur piemēram Mejeris jau otro sezonu spēlē un spēlēs vēl vienu sezonu.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-23 22:17, pirms 3 gadiem
sandis444444 rakstīja: Neticas ka Permā ir baigi briesmīgi sadzīves apstākļi, tur piemēram Mejeris jau otro sezonu spēlē un spēlēs vēl vienu sezonu.
Salīdzināji Permu ar Austrijas pilsētiņu Alpos pie Šveices robežas!

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 00:05, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Sadzīves apstākļu ziņā noteikti ieguvējs, hvz kā ar algu... Un hokeja līmenis varētu būt diezgan līdzīgs kā VHL.
Par līmeņrādi šoreiz var paņemt Robertu Lipsbergu - 8 spēlēs Alpu līgā viņš ir pietuvojies tiem kopējās rezultativitātes cipariem, kas viņam bija 4 gados RD. Jebšu gandrīz 2.4 punkti spēlē.

Protams, ka Roberts ir normāls čalis un tā tālāk, taču vai viņš varētu VHL demonstrēt kaut vai pusi no šīs rezultativitātes... šaubos.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-24 00:41, pirms 3 gadiem
VHL šosezon, protams-ir arī dažas spēles-iznēmumi, bet vispār stipri mazrezultatīvs hokejs.

Par līmeni - nav jēgas strīdēties, betVHL tas ir daudz nopietnāks. Tur visi klubi profesionāli.

Alpu līgā daudziem spēlētājiem papildus ir darbs.

Par Lipsbergu īpaši Alpu līgas kontekstā nebrīnos. Skaidrs, ka VHL tāda statistika nebūtu.

Tie, kas spēlējuši Alpos, uzskata, ka Latvijas OHL top 4 komandas ir vismaz tajā līmenī vai pat stiprākas

     [+] [-]

, 2020-12-24 10:01, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par līmeņrādi šoreiz var paņemt Robertu Lipsbergu - 8 spēlēs Alpu līgā viņš ir pietuvojies tiem kopējās rezultativitātes cipariem, kas viņam bija 4 gados RD. Jebšu gandrīz 2.4 punkti spēlē.

Protams, ka Roberts ir normāls čalis un tā tālāk, taču vai viņš varētu VHL demonstrēt kaut vai pusi no šīs rezultativitātes... šaubos.
Pēc viena Lipsberga 8 spēlēm tagad uzreiz gatavs spriedums par 2 lielām līgām? Pirmkārt, tās ir tikai 8 spēles, otrkārt - Robčiks jau pēc dabas ir skoreris (Kanādā knaši vāca punktus). Ja turpina šo tēmu - Latvijas izlases spēlētājam Jānim Spruktam (pēc sezonas Alpu līgā, viņš tika izsaukts uz LV izlasi dalībai PČ) šajā līgā nebija tāda rezultativitāte kā R.Lipsbergam...
Bez tam, KK spēles ir parādijušas, ka VHL čempioni un Alpu līgas stiprākā itāļu komanda ir +/- vienā līmenī. Savukārt, starp līderiem un pastarīšiem ir pietiekami liela plaisa abās līgās. Neesmu sekojis, pret kurām komandām R.Libsbergs guvis tos punktus šosezon, bet ja pret lejasgala komēm, tad tas ir vēl viens izskaidrojums..

     [+] [-]

, 2020-12-24 11:14, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Pēc viena Lipsberga 8 spēlēm tagad uzreiz gatavs spriedums par 2 lielām līgām? Pirmkārt, tās ir tikai 8 spēles, otrkārt - Robčiks jau pēc dabas ir skoreris (Kanādā knaši vāca punktus). Ja turpina šo tēmu - Latvijas izlases spēlētājam Jānim Spruktam (pēc sezonas Alpu līgā, viņš tika izsaukts uz LV izlasi dalībai PČ) šajā līgā nebija tāda rezultativitāte kā R.Lipsbergam...
Bez tam, KK spēles ir parādijušas, ka VHL čempioni un Alpu līgas stiprākā itāļu komanda ir +/- vienā līmenī. Savukārt, starp līderiem un pastarīšiem ir pietiekami liela plaisa abās līgās. Neesmu sekojis, pret kurām komandām R.Libsbergs guvis tos punktus šosezon, bet ja pret lejasgala komēm, tad tas ir vēl viens izskaidrojums..
Ne ar kādu baigo rezultativitāti Lipsbergs Kanādā neizcēlās, tikai jau 20-21 gada vecumā, kā overeidžs, guva vairāk kā punktu spēlē (Kanādas junioros, manuprāt, tā ir tā robežšķirtne).

Par salīdzinājumu - Lipsberga 8 spēles nav ok, bet KK, ar vēl mazāk mačiem, ir?
Lab, tas tā.

Ja tomēr kaut kādus lineālus un transportierus mēģināt nokalibrēt tām līgām, tad, pat bez Roberta, ja paskatās to kas un cik met golus un punktus, ir redzama tāda interesanta aina - Alpu līgā rezultatīvākie ir kadri ar tādu pārliecinošu joberlīgu (ZAmerikas un Eiropas) CV un gūst viņi pa tiem 2 punktiem spēlē.

Protams, nav man nekādu ilūziju arī par VHL līmeni, jo tā tāda pati joberlīga, plašākā izpratnē, vien ir.
Taču, tā kā tā ir saistīta KHL sistēmā, tad tur ir diezgan daudz gan to, kas ir spēlējuši KHL, gan to, kas tur spēlēs tuvākajā laikā.

Vai vadošās Alpu līgas komandas varētu normāli spēlēt ar VHL komandām? Protams! Vai tās būtu konkurētspējīgas 50+ spēļu regulārās sezonas formātā? Pēdējās gan jau, ka nebūtu, taču nez vai būtu tik konkurētspējīgas kā kādā KK.

     [+] [-]

, 2020-12-24 11:44, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne ar kādu baigo rezultativitāti Lipsbergs Kanādā neizcēlās, tikai jau 20-21 gada vecumā, kā overeidžs, guva vairāk kā punktu spēlē (Kanādas junioros, manuprāt, tā ir tā robežšķirtne).

Par salīdzinājumu - Lipsberga 8 spēles nav ok, bet KK, ar vēl mazāk mačiem, ir?
Lab, tas tā.

Ja tomēr kaut kādus lineālus un transportierus mēģināt nokalibrēt tām līgām, tad, pat bez Roberta, ja paskatās to kas un cik met golus un punktus, ir redzama tāda interesanta aina - Alpu līgā rezultatīvākie ir kadri ar tādu pārliecinošu joberlīgu (ZAmerikas un Eiropas) CV un gūst viņi pa tiem 2 punktiem spēlē.

Protams, nav man nekādu ilūziju arī par VHL līmeni, jo tā tāda pati joberlīga, plašākā izpratnē, vien ir.
Taču, tā kā tā ir saistīta KHL sistēmā, tad tur ir diezgan daudz gan to, kas ir spēlējuši KHL, gan to, kas tur spēlēs tuvākajā laikā.

Vai vadošās Alpu līgas komandas varētu normāli spēlēt ar VHL komandām? Protams! Vai tās būtu konkurētspējīgas 50+ spēļu regulārās sezonas formātā? Pēdējās gan jau, ka nebūtu, taču nez vai būtu tik konkurētspējīgas kā kādā KK.
Juri, šorīt Tu savu SUBJEKTĪVO viedokli gribi pasniegt kā baigo absolūto patiesību.
- Ne ar kādu baigo rezultativitāti Lipsbergs Kanādā neizcēlās, tikai jau 20-21 gada vecumā, kā overeidžs, guva vairāk kā punktu spēlē (Kanādas junioros, manuprāt, tā ir tā robežšķirtne). fufelis. Robčikam WHL pati labākā sezona bija tieši pirmā.
- Par salīdzinājumu - Lipsberga 8 spēles nav ok, bet KK, ar vēl mazāk mačiem, ir? - KK nav 8 spēles, bet jau notiek gadiem. Piekrītu, nav baigā mēraukla, taču vismaz redzams, ka vieni nav nekādi dūži, bet otri nav sūkātāji...
- Alpu līgā rezultatīvākie ir kadri ar tādu pārliecinošu joberlīgu (ZAmerikas un Eiropas) CV un gūst viņi pa tiem 2 punktiem spēlē. - Ja? Nejūti, ka esi iebraucis auzās? Cipulim 0,44 PPG (gadu iepriekš Slovākijā, divus - KHL), Spruktam 0,71 PPG. Kur te pārliecinošie jopberlīgu spēlētāji? jeb Tu KHL arī te pieskaiti?

Vai vadošās Alpu līgas komandas varētu normāli spēlēt ar VHL komandām? Protams! Vai tās būtu konkurētspējīgas 50+ spēļu regulārās sezonas formātā? Pēdējās gan jau, ka nebūtu, taču nez vai būtu tik konkurētspējīgas kā kādā KK. - tikai Tavi SUBJEKTĪVIE spriedelējumi. Bez reāla seguma...

     [+] [-]

, 2020-12-24 12:17, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Juri, šorīt Tu savu SUBJEKTĪVO viedokli gribi pasniegt kā baigo absolūto patiesību.
- Ne ar kādu baigo rezultativitāti Lipsbergs Kanādā neizcēlās, tikai jau 20-21 gada vecumā, kā overeidžs, guva vairāk kā punktu spēlē (Kanādas junioros, manuprāt, tā ir tā robežšķirtne). fufelis. Robčikam WHL pati labākā sezona bija tieši pirmā.
- Par salīdzinājumu - Lipsberga 8 spēles nav ok, bet KK, ar vēl mazāk mačiem, ir? - KK nav 8 spēles, bet jau notiek gadiem. Piekrītu, nav baigā mēraukla, taču vismaz redzams, ka vieni nav nekādi dūži, bet otri nav sūkātāji...
- Alpu līgā rezultatīvākie ir kadri ar tādu pārliecinošu joberlīgu (ZAmerikas un Eiropas) CV un gūst viņi pa tiem 2 punktiem spēlē. - Ja? Nejūti, ka esi iebraucis auzās? Cipulim 0,44 PPG (gadu iepriekš Slovākijā, divus - KHL), Spruktam 0,71 PPG. Kur te pārliecinošie jopberlīgu spēlētāji? jeb Tu KHL arī te pieskaiti?

Vai vadošās Alpu līgas komandas varētu normāli spēlēt ar VHL komandām? Protams! Vai tās būtu konkurētspējīgas 50+ spēļu regulārās sezonas formātā? Pēdējās gan jau, ka nebūtu, taču nez vai būtu tik konkurētspējīgas kā kādā KK. - tikai Tavi SUBJEKTĪVIE spriedelējumi. Bez reāla seguma...
Abrags savukārt ar pilnīgi nesaistītiem argumentiem grib kaut ko pierādīt.

1. Lipsberga rezultativitāti es vērtēju pēc vidējiem rādītājiem - punktiem spēlē, kas, lai arī, protams, nav Abraga iedomātās absolūtas patiesības rādītājs, taču var parādīt tendences labāk nekā absolūtie cipari. Tikai vienā sezonā Robertsam bija vairāk kā PTS/G, kopā - 0.88.

2. Nevienā brīdī neesmu apgalvojis pretējo.

3. Kamēr es runāju par šīs sezonas reālijām, Abrags izvelk Cipuli un Spruktu.
Jā, ir gadījumi, kad karjeras izskaņā uz tādām Alpu līgām atbrauc arī veterāni no elites grupas izlasēm un ar sakarīgākiem CV.
Šajā gadījumā ne mazāk svarīgi par to kas bija pirms Alpu līgas, ir tas arī kas sekoja pēc - abiem diviem gadu iepriekš bija problēmas atrast darbu un tikai sezonas gaitā viņi aizbrauca uz Slovākiju, bet pēc tam jau bija tikai Latvijas čempionāts. Šī līkne arī parāda kādā karjeras posmā viņi bija (jā, arī ar visu to, ka Sprukts pēc tam aizvadīja ļoti sakarīgu PČ). Viņi, cita starpā, bija tālu no rezultatīvāko spēlētāju avangarda.

Tas gan nekādā mērā neatceļ iepriekš rakstīto - arī tajos gados rezultatīvāko saraksta galvgalī bija zemāko līgu kadri.

4. Jā, zini, tieši tāpēc es te rakstu - savus subjektīvismus. Un manējie ne par matu nav sliktāki par Abraga subjektīvismiem par to, ka Alpu līga, redz, ir labāka, tāpēc, ka viņš kaut kad redzēja Kontinentālo kausu un viņam tās komandas patika.

  -2 [+] [-]

, 2020-12-24 12:33, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ...

4. Jā, zini, tieši tāpēc es te rakstu - savus subjektīvismus. Un manējie ne par matu nav sliktāki par Abraga subjektīvismiem par to, ka Alpu līga, redz, ir labāka, tāpēc, ka viņš kaut kad redzēja Kontinentālo kausu un viņam tās komandas patika.
es NEVIENĀ brīdī neesmu apgalvojis. ka Alpu līga ir labāka (kaut gan labāka viņa ir - ar to austriešu sakārtotību un svaigo Alpu gaisu visriņķī) vai spēcīgāka nekā VHL? Ja atceries sarunas sākumu, tad mans pirmais komentārs bija: "...hokeja līmenis varētu būt diezgan līdzīgs kā VHL ...". Un rādītājus var atrast daudz, lai pavilktu deķīti vienas vai otras līgas virzienā. Bet stāsts ir par to, ka šis līgas abas ir vienā plauktā liekamas, katrai ir savi plusi uin mīnusi.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 12:35, pirms 3 gadiem
Apstākļu ziņā noteikti alpi būs labāks variants, bet pateikt ka tas ir aptuveni tas pats līmenis gan nav īsti pamats. Alpi tomēr ir krietni amatieriskāka padarīšana.
Nav īpaši daudz ko salīdzināt, kas spēlējuši abās līgās, bet varam paskatīties, kā šajās līgās spēlējošie izskatās mūsu čempī.
Gricinskis, Gatis Sprukts, Jānis Sprukts kā bija punkts-spēlē spēlētāji alpos, tādu pašu rezultivitāti rāda/-ija arī OHL.
Un tad paskatamies uz VHL spēlošajiem Aļiku Širokovu, Jeļisejevu, kas VHL ne tuvu nespēja izpausties kā šeit. Tas pats Tambijevs, kurš šobrīd ir čempionāta rezultatīvākais spēlētājs, pa VHL gāja kā pa viļņiem, bet paskatoties caurmērā, tad arī ietilpst šajā kategorijā.
Protams, šajās līgās tiek spēlēts pavisam citāds hokejs, bet nu arī to var pievilkt kā tikai daļu izskaidrojuma. Ceru, ka neviens nedomā, ka hokejs līmeņa ziņā ICEHL ir aptuveni tas pats kas KHL.

     [+] [-]

, 2020-12-24 12:44, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ...

1. Lipsberga rezultativitāti es vērtēju pēc vidējiem rādītājiem - punktiem spēlē, kas, lai arī, protams, nav Abraga iedomātās absolūtas patiesības rādītājs, taču var parādīt tendences labāk nekā absolūtie cipari. Tikai vienā sezonā Robertsam bija vairāk kā PTS/G, kopā - 0.88.
...
Nezinu, ko gribi pierādīt, bet Robčikam WHL labākā sezona bija tieši pirmā:
2012/13 - regulārā sezona 64 spēlēs 30+28, play-offos 7 spēlēs 3+4 - sezonas vidējais PPG 0,92
2014/15 (tikai WHL) - regulārā sezona 33 spēlēs 16+20, play-offos 6 spēlēs 1+1 - sezonas vidējais PPG 0,97

Atšķirība starp PPG ir nebūtiska abās sezonās.
BET - pirmā no tām Robčikam bija debijas sezona ZAmerikā un labākie rādītāji bij tieši PO spēlēs.

     [+] [-]

, 2020-12-24 12:53, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Nezinu, ko gribi pierādīt, bet Robčikam WHL labākā sezona bija tieši pirmā:
2012/13 - regulārā sezona 64 spēlēs 30+28, play-offos 7 spēlēs 3+4 - sezonas vidējais PPG 0,92
2014/15 (tikai WHL) - regulārā sezona 33 spēlēs 16+20, play-offos 6 spēlēs 1+1 - sezonas vidējais PPG 0,97

Atšķirība starp PPG ir nebūtiska abās sezonās.
BET - pirmā no tām Robčikam bija debijas sezona ZAmerikā un labākie rādītāji bij tieši PO spēlēs.
Abrag, teikšu tā - savu dzejošanas tieksmi un talantu pietaupi Salavecim.

Es tikmēr pieturēšos pie ZAmerikas hokeja klasikas un kā rezultativitātes bāzi ņemšu regsezonu.
Plejofi tas ir pilnīgi cits stāsts, ko parasti arī kopā neskaita (nu, ja nu vienīgi vajag piedzīt ciparus pie argumentiem ).

     [+] [-]

, 2020-12-24 13:01, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Abrag, teikšu tā - savu dzejošanas tieksmi un talantu pietaupi Salavecim.

Es tikmēr pieturēšos pie ZAmerikas hokeja klasikas un kā rezultativitātes bāzi ņemšu regsezonu.
Plejofi tas ir pilnīgi cits stāsts, ko parasti arī kopā neskaita (nu, ja nu vienīgi vajag piedzīt ciparus pie argumentiem ).
turies pie kā gribi, kaut pie Salaveča krāna, bet bet uzsvērt, ka tieši "nulle-komats procenti" ir baigais rādītājs, ka sezona ir točno labāka par iepriekšējo, piedodiet, vairāk kā stulbi.

     [+] [-]

, 2020-12-24 13:14, pirms 3 gadiem
edzinss rakstīja: Apstākļu ziņā noteikti alpi būs labāks variants, bet pateikt ka tas ir aptuveni tas pats līmenis gan nav īsti pamats. Alpi tomēr ir krietni amatieriskāka padarīšana.
Nav īpaši daudz ko salīdzināt, kas spēlējuši abās līgās, bet varam paskatīties, kā šajās līgās spēlējošie izskatās mūsu čempī.
Gricinskis, Gatis Sprukts, Jānis Sprukts kā bija punkts-spēlē spēlētāji alpos, tādu pašu rezultivitāti rāda/-ija arī OHL.
Un tad paskatamies uz VHL spēlošajiem Aļiku Širokovu, Jeļisejevu, kas VHL ne tuvu nespēja izpausties kā šeit. Tas pats Tambijevs, kurš šobrīd ir čempionāta rezultatīvākais spēlētājs, pa VHL gāja kā pa viļņiem, bet paskatoties caurmērā, tad arī ietilpst šajā kategorijā.
Protams, šajās līgās tiek spēlēts pavisam citāds hokejs, bet nu arī to var pievilkt kā tikai daļu izskaidrojuma. Ceru, ka neviens nedomā, ka hokejs līmeņa ziņā ICEHL ir aptuveni tas pats kas KHL.
arī Tev drusku patīk pārspīlēt... piemēram, J. Spruktam nemaz nebija >1 PPG Alpu līgā. No 14 mūsējiem, kas Alpu līgā ir spēlējuši, tik PPG lielāks par 1 ir R. Lipsbergam šajā sezonā (kur tik 8 spēles vēl aizvadītas) un Šislaņņikovam 2017-2018 sezonā.
Bet nu, labi - VHL ir profesionālāka tieši pēc statusa (ne pēc attieksmes) - spēlētāji nestrādā citos darbos blakus hokejam.

a par viena spēlētāja rezultativitāti dažādās līgās - tas ar tāds subjektīvs faktors, ir pat bijis, ka spēlētājs pēc ECHL sezonas KHL vāc vidēji vairāk punktus spēlē nekā iepriekš. Kādi secinājumi no tā par ECHL un KHL? Nekādi!
Un kāda mārrutka pēc piesauci Jeļisejevu un K.Tambijevu? Viņi abi tur (Alpu līgā) nekad nav spēlējuši!

     [+] [-]

, 2020-12-24 13:37, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: turies pie kā gribi, kaut pie Salaveča krāna, bet bet uzsvērt, ka tieši "nulle-komats procenti" ir baigais rādītājs, ka sezona ir točno labāka par iepriekšējo, piedodiet, vairāk kā stulbi.
Paņem kalkulatoru un sarēķini tos "nulle-komats procentus".

Starpība starp Lipsberga pirmo un pēdējo WHL sezonu ir gandrīz 0.2 punkti spēlē (0.19, ja kaut cik precīzi, ar noapaļošanu).

Manuprāt, ja spēlētājs sezonā var gūt papildus kādus ~15 punktus (nospēlējot pilnu sezonu), tad tas ir būtiski. Tev, laikam, nē.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 14:08, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: arī Tev drusku patīk pārspīlēt... piemēram, J. Spruktam nemaz nebija >1 PPG Alpu līgā. No 14 mūsējiem, kas Alpu līgā ir spēlējuši, tik PPG lielāks par 1 ir R. Lipsbergam šajā sezonā (kur tik 8 spēles vēl aizvadītas) un Šislaņņikovam 2017-2018 sezonā.
Bet nu, labi - VHL ir profesionālāka tieši pēc statusa (ne pēc attieksmes) - spēlētāji nestrādā citos darbos blakus hokejam.

a par viena spēlētāja rezultativitāti dažādās līgās - tas ar tāds subjektīvs faktors, ir pat bijis, ka spēlētājs pēc ECHL sezonas KHL vāc vidēji vairāk punktus spēlē nekā iepriekš. Kādi secinājumi no tā par ECHL un KHL? Nekādi!
Un kāda mārrutka pēc piesauci Jeļisejevu un K.Tambijevu? Viņi abi tur (Alpu līgā) nekad nav spēlējuši!
1. Sprukts tajā sezonā uz Alpiem aizbrauca tikai Decembrī principā pilnīgā neformā esot bez spēļu prakses 9 mēnešus. Ja vēl ņem vērā, ka arī iepriekšējā sezonā aizvadīja tikai 16 spēles, tad kopā tas ir vairāk kā pusotrs gads ar niecīgu spēļu praksi. Ko es ar to gribu pateikt? To, ka atceros, ka kad bija uzņēmis spēļu ritmu un atguvis formu, viņš bija punkts-spēlē spēlētājs.
2. Runājot par divkosību... Kad runā par Lipsbergu, tad redz 0.05 ir nenozīmīga atšķirība, jo tavam argumentam tas ir parocīgi, bet kad par 0.025 atšķirību G.Sprukta ppg, tad redz tas taču ir zem 1 ppg, jo šoreiz šis ir parocīgi Un starp citu nevienā mirklī neteicu "virs" punkts-spēlē tā kā arī Gricinskis bija punkts-spēlē alpos.
3. Ar lasītprasmi mazāk apveltītiem ielikšu vēlreiz Nav īpaši daudz ko salīdzināt, kas spēlējuši abās līgās, bet varam paskatīties, kā šajās līgās spēlējošie izskatās mūsu čempī. Tieši tāds arī mārrutks, kāpēc piesaucu Jeļisejevu un Tambijevu, lai parādītu atšķirību starp OHL un VHL.
4. Un skatos, ka esi iemācījies jaunu vārdu "subjektīvs". Protams, ka tas ir mans subjektīvs viedoklis un tavs subjektīvs viedoklis. Komentāru sadaļa pēc būtības ir vieta, kur apmainīties ar subjektīviem viedokļiem. Absolūtu patiesību tādā sfērā kā sports reti kad būs iespējams atrast. "Pavlovs ir labāks spēlētājs kā bija Greckis" arī ir subjektīvs viedoklis un diez vai būs iespējams noteikt absolūti precīzi, ka tas tā nav, lai gan ir viegli atrast neskaitāmus argumentus, kas par to liecina, bet katrā no šiem argumentiem tāpat būs iespējams atrast kādu kripatiņu, kāpēc tas nav absolūti objektīvi.
Tāpat arī šeit komentāru sadaļā tie ir subjektīvi viedokļi, kurus visi cenšas tiem par labu argumentēt, padarot šos viedokļus pamatotākus, bet protams nekas no tā nebūs absolūta patiesība, tāpēc ir diezgan bezjēdzīgi mētāties arī šīm frāzēm apkārt, kad esi iebraucis auzās.

     [+] [-]

, 2020-12-24 22:41, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Sadzīves apstākļu ziņā noteikti ieguvējs, hvz kā ar algu... Un hokeja līmenis varētu būt diezgan līdzīgs kā VHL.
Piekritīsu par sadzīvi, par algām, pieļauju, ka VHL komandas kapteinis, agrak vairāku komandu līderis, tomēr, saņēma vairāk, bet par līmeni - domāju, ka VHl tas tomēr ir kapeiku ir jūtami augstāks.
Daļēji manus argumentus izskaidroja Miņins, taču iešu dziļāk.
Pirmkārt, abas ir fermu līgas attiecīgi ICEHL un KHL. KHL ir objektīvi spēcīgāka līga, kā ICEHL. VHL pietiekami liela daļa sezonas laikā spēj nonākt KHL klubos (un notiek arī staigāšana otrā virzienā). Kopējo bildi tas pārāk nesamaitā (KHL klubam) tādējādi VHL spēlē konkurētspējīgi spēlētāji. Var paskatīties uz tiem pašiem RD leģionāriem pēdējās pāris sezonās iepriekšējās sezonas jaunie krievi, pirms tam Biļalovs pamatā bija VHL spēlmaņi un uz RD fona neizskatījās slikti (Biļalovs vispār kļuvis par Ak Bars 1. nr), šajā sezonā RD kadri itin veiksmīgi prata dažādās komandās aizvietot ar covid slimos - tātad nozīmīga daļa spēj aizvietot KHL komandu kā minimums 3-4 maiņu. Skatoties sezonu griezumā KHL ir viena no Eiropas top5 līgām, kurā tieši vietā atkarīgs no sezonas. Tatad, ja fermas spēlētāji galīgi nekrīt ārā - arī viņi nav vāji.
Vai Austrijas 2. ešalona špīleri varētu kaut īslaicīgi solīdi spēlēt KHL komandas 3.-4. maiņā? Lipsbergs KHL neko dižu nepaveica, tāpat Batņa (kuram Alpos 1 sezonas laikā vairāk punktu kā RD karjerā)
Alpu līgas pēc punktiem spēlē sezonas laikā rezultatīvākais hokejists ir Mets Vilkinss 2.05 punkti vidēji 44 spēlēs. Viņa līdz tā brīža augstākais sasniegums - ECHL un NCAA. Arī tuvākajiem sekotājiem pirms Alpiem lielu panākumu nav un superrezultatīvas sezonas Alpos labākajā gadījumā ir nesušas darbu Slovākijā. VHL šāds rekords pieder Maksam Kicinam un ir tikai 1.30 ppg Viņa gadījuma ir arī neliela KHL, AHL pieredze. Tuvākajiem sekotājiem gan pieredze ir tikai VHL un Kazahija vai MHL
Alpi ir vecāki un jaunāki - 16 - 42, VHL 17 - 38.
Līdzīgi ar nākamajām pieturām - abām līgām pamatā tie ir iekšējie transfēri, Alpu līgas gadījumā šad tad nonākot Itālijā, DEL2, Slovākijā, Francijā. VHL gadījumā ir jau pieminētais KHL, kā arī DEL un Liiga, Ukraina, Baltkrievija.

     [+] [-]

, 2020-12-25 15:31, pirms 3 gadiem
Atłaušos izteikt prognozi, ka sezonas griezumā Arča Alpos būs ap 1ppg spēlētājs
VHL statistiku Jūs redzējāt....