Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Mickevičs: "Francijā līderkomandas ir līmeni augstākas, nekā Latvijā"

Mickevičs: "Francijā līderkomandas ir līmeni augstākas, nekā Latvijā"
Artūrs Mickevičs (nr. 91) vārtu priekšā
Foto: http://www.lhcleslions.com/

Šodien Latvijas izlases treniņnometnei pievienojās Artūrs Mickevičs, kurš savu sezonu aizvadīja Francijā°. 44 spēlēs "Magnus" līgā uzbrucējs guva 19 vārtus un atdeva 28 piespēles, ka arī atzīmējās ar diviem vārtiem "play-off" spēles. Intervijā portālam Sportacentrs.com Mickevičs stāsta par Francijas hokeja līmeni un salīdzina to ar citām līgām, kur pats ir spēlējis.

Pastāsti, kā tu nokļuvi Francijā?
- Sanāca tā, ka jau biju gatavs doties uz pārbaudes laiku VHL klubā Krievijā, pat uztaisīju vīzu, bet pēdējā brīdī līgumu piedāvāja “Lyon”. Pēc nelielām pārdomām izlēmu, ka labāk braukšu uz vietu, kur jau ir skaidrs līgums, nevis uz pārbaudes laiku.

Iepriekšējo sezonu pabeidzi Latvijā. Vai negribēji palikt tepat mājās?
- Biju nosliecies uz to, ka gribu spēlēt ārpus Latvijas, lai gan piedāvājums palikt bija. Tomēr gribēju parādīt sevi izmēģināt nedaudz augstākā līmenī.

Kā tu raksturotu Francijas hokeju?
- Viņi turas uz leģionāriem, šeit spēlē daudz kanādiešu, daudzi no viņiem ir draftēti un paspējuši uzspēlēt daudzās labās līgās, tāpēc Francijas čempionāta līmenis vienkārši nevar būt zems. Gandrīz katrā komandā ir ap desmit leģionāriem, arī manā komandā mēs kopā esam astoņi vai deviņi.

Tas ir amatieru vai profesionāļu čempionāts?
- Pilnīgi profesionāls, bet organizācijas ziņā gan varētu būt nedaudz labākā līmenī. Bija situācija, kad iemet golu, bet, tā kā atkārtojuma nav un tiesnesis nav redzējis, tad vārti netiek ieskaitīti. Ir arī citas nianses, kurās varbūt tieši tiesneši nebija tik profesionāli, cik gribētos.

Skatītāji nāk uz spēlēm?
- Teikšu par “Lyon” - sezonas sākumā līdzjutēju nebija tik daudz, cik gribētos, jo iepriekšējā sezonā komanda gandrīz izkrita no augstākās līgas. Šosezon mūsu sniegums kļuva labāks, un ar katru spēli skatītāju nāca arvien vairāk un vairāk. Sezonas beigās bija gandrīz pilna halle (“Lyon” mājas arēnas ietilpība ir 4200). Citur arī nāk. Cilvēkiem patīk hokejs, it īpaši mazākās pilsētās, piemēram, Gapā visi nāk uz hokeju, labi atbalsta un halle ir pilna.

Regulāro sezonu pabeidzāt piektajā vietā, bet ceturtdaļfinālā zaudējums sērijā ar 1-4. Kas notika ar jūsu komandu
- Pirmo spēli nospēlējam ļoti labi (“Lyon” uzvarēja ar 2:0), bet tad pazaudējām pirmās maiņas centru Skotu Flemingu, ar ko spēlēju visu sezonu. Sākās maiņu rotēšana, bija grūti. Pazaudējam vēl dažus spēlētājus, un arī “Boxers” ļoti labi nospēlēja. Tā laikam ir labākā komanda tieši aizsardzības ziņā (44 spēlēs komanda ielaida 101 vārtus, mazāk tikai pirmajā vietā esošai “Gap” - 98). Bet tik un tā spēles bija ļoti līdzīgas, vienā tikām līdz bullīšiem, bet diemžēl zaudējām. Gribējās nospēlēt labāk, bet nespējam salauzt viņus.

Vairāki spēlētāji no Latvijas izvēlas Francijas čempionātu. Kāds, tavuprāt, ir tam iemesls?
- Grūti teikt. Iepriekš šeit brauca tikai kanādieši, tagad menedžeri vairāk skatās arī uz Eiropas spēlētājiem, parādījušies slovēņi, slovāki, iespējams, arī tāpēc tagad sāka aicināt latviešus. Bet tas ir kā pieņēmums, ne vairāk.

Esi spēlējis VHL, Slovākijā, Baltkrievijas un Latvijas čempionātā, tagad arī Francijā. Kur ir vislabākais līmenis spēles ziņā?
- VHL noteikti bijis labākais līmenis. Hokejs tur ir tendēts uz aizsardzību un uzbrukumā bija ļoti grūti spēlēt. Īpaši komandā, kur es spēlēju (Ņeftekamskas “Toros”), tur viss bija pakļauts aizsardzībai. Slovākijā hokejs ir tehniskāks, bet Francijā tās ir ātrs un dinamisks. Varbūt ne tik tehnisks kā Slovākijā, bet visnotaļ ātrs.

Un, ja runājam par organizatorisko līmeni?
- Arī VHL, ja runājam tieši par līgu kā tādu. Bet arī Francijā ir labi. Daudzas komandas izbraukumos dodas ar t.s. guļošajiem autobusiem. Vakarā iekāpj, naktī paguļ, no rīta pamodies un nejūties izspiests. Uz Francijas tālākajiem galiem bija pārlidojumi, dažreiz arī braucām ar vilcienu. Garākais izbraukums ar autobusu ilga astoņas stundas.

Ja salīdzina Latvijas un Francijas līderkomandas, tad stiprākas ir..
- Francijas līderkomandas ir līmeni augstākas. Gan leģionāri, gan arī top francūži padara šīs komandas stipras. Čempionāta labākajām komandām ir labas finansiālās iespējas, kas ļauj aicināt tiešam labus kanādiešus, kā arī francūžus, kas ir tuvu izlasei vai jau spēlē tajā.

Kā tu pavadi brīvo laiku?
- Nekas īpašs, parasti ar čaļiem kaut kur aizejam, lielā pilsētā vienmēr atrodas kaut kādi atraktīvi pasākumi un garlaicīgi šeit noteikti nav.

Komandas biedri zina, kur atrodas Latvija?
- Francijā cilvēki labi orientējās Eiropā un arī par Latviju viņi zina, bet dažiem čaļiem komandā bijā jāparāda uz kartes, kur ir tāda valsts, jo viņi neko nav dzirdējuši par to. Bet pārsvarā tie, kas hokejā kaut ko saprot, Latviju zina.

  -4 [+] [-]

, 2017-03-17 14:09, pirms 8 gadiem
Ļoti jocīgs jautājums par to amatieru līmeni!
Viņiem vietējais čempionāts ir daudz populārāks par vietējo izlasi!

Championnat de France de hockey sur glace 71,787
Équipe de France de hockey sur glace 26,675

Latvijā ir otrādi.

Latvijas hokeja izlase 30,905
Latvijas Virslīgas hokeja čempionāts 3,947

  -3 [+] [-]

, 2017-03-17 14:29, pirms 8 gadiem
Popularitāte, ja skatās futbola un basketbola līgas.
Championnat de France de football 769,833
Championnat de France de basket-ball 90,470

  -2 [+] [-]

, 2017-03-17 14:33, pirms 8 gadiem
Handbola izlase gan viņiem ir stipri priekšā vietējai līgai:
Championnat de France de handball masculin 54,438
Équipe de France de handball masculin 853,385

Ļoti līdzīgi kā Vācijā.
Slēpts komentārs: Janis Cietsmaidis

  +8 [+] [-]

, 2017-03-17 14:41, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nu nez - ja Kurbads speletu ta ka pec limena viniem jaspele, tad gan jau varetu tur apspelet jebkuru... cita lieta, ka vini nespele sava limeni diemzel.
Vai tu joko?

  +3 [+] [-]

, 2017-03-17 14:54, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nu nez - ja Kurbads speletu ta ka pec limena viniem jaspele, tad gan jau varetu tur apspelet jebkuru... cita lieta, ka vini nespele sava limeni diemzel.
Labs joks.....

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 15:11, pirms 8 gadiem
ako1 rakstīja: Labs joks.....
kads joks, paskaties sastavu... ja mes runajam par uzbrukumu, tur nav lieko chalu - dala ir Dinamo skolu izgajusi, citi ir sava vecuma U izlasu lideri, Raitums vartos- LV izlasnieks, aizsardziba moz ne tik loti, bet tapat es nedomaju, ka Francijas ziemelamerikani baigi tur aizsardziba raujas.
Uz papira ta nav nemaz slikta komanda un atseviskos speles nogrieznos vai speles ari. Un Francijas lideri ar nav nekads kosmosa limenis, to pasu Kontinentalo kausu nevar panemt....

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 15:13, pirms 8 gadiem
Čalis laikam sacepies par iepriekšējo rakstu

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 15:14, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Popularitāte, ja skatās futbola un basketbola līgas.
Championnat de France de football 769,833
Championnat de France de basket-ball 90,470
Sanāk ka Francijā handbols ir populārāks nekā futbols?

     [+] [-]

, 2017-03-17 15:19, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nu nez - ja Kurbads speletu ta ka pec limena viniem jaspele, tad gan jau varetu tur apspelet jebkuru... cita lieta, ka vini nespele sava limeni diemzel.
Franču klubi kontinentālajā kausā regulāri apspēlēja VHL klubus par Donbasu no KHL uzvarēja savulaik.Ja nu Kurbadu tu vērtē augstāk par VHL,ta jautājumu nav.Lai gan daļēji tev taisnība ir ja Kurbada spēlētāji gatavotos sezonai profesionāli ,tad viss iespējams.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 15:19, pirms 8 gadiem
taja pasa Kurbada sitas Lionas lideris Mickevics pagajusogad play-off 11 sp. 6 punkti, prjam visus rava uz pusem... Uz reg. cempi Latvija gan nav verts skatities, jo ari sogad tur bija vismaz viena punktu dalitaja....

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 15:20, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Ļoti jocīgs jautājums par to amatieru līmeni!
Viņiem vietējais čempionāts ir daudz populārāks par vietējo izlasi!

Championnat de France de hockey sur glace 71,787
Équipe de France de hockey sur glace 26,675


Latvijā ir otrādi.

Latvijas hokeja izlase 30,905
Latvijas Virslīgas hokeja čempionāts 3,947
atkal Tu pilnīgu tuftu te dzen... Tev laikam derētu apskatīties skadrojošā vārdnīcā, ko nozīmē vārds "populārs"...

  -2 [+] [-]

, 2017-03-17 15:21, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Franču klubi kontinentālajā kausā regulāri apspēlēja VHL klubus par Donbasu no KHL uzvarēja savulaik.Ja nu Kurbadu tu vērtē augstāk par KHL ,ta jautājumu nav.Lai gan daļēji tev taisnība ir ja Kurbada spēlētāji gatavotos sezonai profesionāli ,tad viss iespējams.
Belaru klubi ari regulari kaut ko apspeleja kadreiz, runa nav par to, kas bija, bet to, kas ir. Un sobrid es neredzu ar ko francu limenis izceltos uz anglu, danu, to pasu belaru fona... Un nekadi franci nekadu Donbasu nevineja, KK finala Donbass Ruanu sagrava ar 7-1.....

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 15:24, pirms 8 gadiem
naida parpilns agresivs jaunietis 120102935163046 rakstīja: Sanāk ka Francijā handbols ir populārāks nekā futbols?
Équipe de France de football 1,280,771
Championnat de France de football 769,833

Équipe de France de handball masculin 853,385
Championnat de France de handball masculin 54,438

Ne tuvu nav populārāks!

  +2 [+] [-]

, 2017-03-17 15:38, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Belaru klubi ari regulari kaut ko apspeleja kadreiz, runa nav par to, kas bija, bet to, kas ir. Un sobrid es neredzu ar ko francu limenis izceltos uz anglu, danu, to pasu belaru fona... Un nekadi franci nekadu Donbasu nevineja, KK finala Donbass Ruanu sagrava ar 7-1.....
2013 uzvarēja ,bet 2012 zaudēja 2:5.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 16:02, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Lionas Lyons ir Francijas populārākais(apmekletakais) hokeja klubs(100. Eiropā), bet tas gan nekādīgi neatiecas uz sportiskajiem rezultatiem. Viņiem komanda kad speleja 3.līgā nāca pilna halle. Želubovskis tur kādreiz spēleja un apmeklejums līdzīgs. Tur vienkārši mīl hokeju.
Kā ar Ruānu un Bordo klubu,kur treneris tagad Bozons?
Kā tur ir ar apmeklējumiem?
Pēc rādītājiem: Tavs pieminētais klubs un šie divi veido top3!

     [+] [-]

, 2017-03-17 16:13, pirms 8 gadiem
No IIHF:
The French league had a 6.3 per-cent increase and has grown its audience in recent years thanks to addition of teams from bigger cities such as Bordeaux and Lyon. Six of the top-10 European leagues had growing numbers.

Attendance 2015-2016

Arī IIHF pierāda datu pareizību!

     [+] [-]

, 2017-03-17 16:17, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Kā ar Ruānu un Bordo klubu,kur treneris tagad Bozons?
Kā tur ir ar apmeklējumiem?
Pēc rādītājiem: Tavs pieminētais klubs un šie divi veido top3!
Lielākie apmeklējumi ir Lionai, Grenoblei un Bordo - skat. ligue_magnus.stats.pointstreak.com .

salīdzinājumam arī franču 1. divīzijas apmeklējumi - cipari neko baigi diži no Magnus līgas neatpaliek: francediv1.stats.pointstreak.com .

     [+] [-]

, 2017-03-17 16:31, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Lielākie apmeklējumi ir Lionai, Grenoblei un Bordo - skat. ligue_magnus.stats.pointstreak.com .

salīdzinājumam arī franču 1. divīzijas apmeklējumi - cipari neko baigi diži no Magnus līgas neatpaliek: francediv1.stats.pointstreak.com .Paldies par statistiku!..
Godīgi sakot pārsteidz, ka izlase var tā neinteresēt, bet pasākumus gan naski apmeklē!
DEL vispār augsti rādītāji!(līgai un klubiem kopumā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-17 16:36, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Franču klubi kontinentālajā kausā regulāri apspēlēja VHL klubus par Donbasu no KHL uzvarēja savulaik.Ja nu Kurbadu tu vērtē augstāk par VHL,ta jautājumu nav.Lai gan daļēji tev taisnība ir ja Kurbada spēlētāji gatavotos sezonai profesionāli ,tad viss iespējams.
Nesalīdzini to Donbasu ko viņi uzvarēja un to Donbasu kas ir tagad vai bija pirms KHL. Divas dažādas komandas.
Tas pats būtu tagad, ja Dinamo izjuktu. 90% spēlētāju atrastu gan jau kādu sakarīgu līgumu citā KHL klubā. Un paliktu vien pliks Rīgas Dinamo, kurš varētu sisties vietējā valsts čempionātā ar kurbadiem un lāčplēšiem. Komandas nosaukums paliktu, bet komanda kā tāda vairs nebūtu interesanta.

     [+] [-]

, 2017-03-17 17:36, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: kads joks, paskaties sastavu... ja mes runajam par uzbrukumu, tur nav lieko chalu - dala ir Dinamo skolu izgajusi, citi ir sava vecuma U izlasu lideri, Raitums vartos- LV izlasnieks, aizsardziba moz ne tik loti, bet tapat es nedomaju, ka Francijas ziemelamerikani baigi tur aizsardziba raujas.
Uz papira ta nav nemaz slikta komanda un atseviskos speles nogrieznos vai speles ari. Un Francijas lideri ar nav nekads kosmosa limenis, to pasu Kontinentalo kausu nevar panemt....
Uz papīra Greckis ir ūberstiprs, bet praksē ir jātrenējas un jābūt formā. Nesalīdzini profesionāļus, ar hokeju spēlējošiem arhitektiem, projektu vadītājiem, noliktavu pārziņiem u.t.t., lai kas viņu nebūtu bijuši pirms dažiem gadiem

     [+] [-]

, 2017-03-17 18:52, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Paldies par statistiku!..
Godīgi sakot pārsteidz, ka izlase var tā neinteresēt, bet pasākumus gan naski apmeklē!
DEL vispār augsti rādītāji!(līgai un klubiem kopumā).
??? kas ir teicis, ka izlase neinteresē???

     [+] [-]

, 2017-03-17 19:22, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: ??? kas ir teicis, ka izlase neinteresē???
Skatīt:
Deutsche Eishockey Liga 178,343
Deutsche Eishockeynationalmannschaft 66,718

Championnat de France de hockey sur glace 71,787
Équipe de France de hockey sur glace 26,675

Daļai interesē, bet daudz mazāk kā futbolā, handbolā, ja salīdzina ar līgām!

Skatīt Krieviju, Somiju.

Сборная России по хоккею с шайбой 781,647
Континентальная хоккейная лига 571,596

Suomen jääkiekkomaajoukkue 336,230
Jääkiekon SM-liiga 177,665
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-17 21:09, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Skatīt:
Deutsche Eishockey Liga 178,343
Deutsche Eishockeynationalmannschaft 66,718

Championnat de France de hockey sur glace 71,787
Équipe de France de hockey sur glace 26,675

Daļai interesē, bet daudz mazāk kā futbolā, handbolā, ja salīdzina ar līgām!

Skatīt Krieviju, Somiju.

Сборная России по хоккею с шайбой 781,647
Континентальная хоккейная лига 571,596

Suomen jääkiekkomaajoukkue 336,230
Jääkiekon SM-liiga 177,665
kas tie par bespersoniskiem cipariņiem? Meti metamo kauliņu un pierakstīji ciparus?

     [+] [-]

, 2017-03-17 21:20, pirms 8 gadiem
Mickevičs augstu novērtējis VHL, varbūt vēl viens iemesls,
lai pārbaudītu K.Tambijevu, kurš tur šogad ir ļoti
rezultatīvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-17 23:38, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Mickevičs augstu novērtējis VHL, varbūt vēl viens iemesls,
lai pārbaudītu K.Tambijevu, kurš tur šogad ir ļoti
rezultatīvs.
...tikai Tambijevam vēl sezona nav beigusies