Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Šveices mediji: Sprukts pametis "Fribourg" un atgriezies Latvijā

Šveices mediji: Sprukts pametis "Fribourg" un atgriezies Latvijā
Jānis Sprukts
Foto: Vincent Murith/La Liberte

Latvijas hokeja uzbrucējs Jānis Sprukts ir pametis Šveices klubu "Fribourg" un atgriezies Latvijā, ziņo šveiciešu mediji.

Jānis Sprukts "Fribourg" pieteikumā pēdējo reizi bija 17. februārī, bet kopš tā laika neiekļuva sastāvā. Šodien Šveices mediji ziņo, ka latvietis jau ir atgriezies Latvijā.

Jāpiebilst, ka Sprukts pārcēlās uz Šveici janvāra vidū, bet šo sezonu sāka Kontinentālajā hokeja līgā – Jaroslavļas "Lokomotiv" rindās. Septiņās spēlēs "Fribourg" sastāvā latviešu uzbrucējs izcēlās ar diviem (1+1) punktiem, septiņiem metieniem un negatīvu koeficientu (-3).

Līgums ar Spruktu tika noslēgts līdz sezonas beigām, tomēr nekādu oficiālu informāciju par vienošanās pārtraukšanu klubs nav izplatījis. "Fribourg" regulāro sezonu noslēdza devītajā vietā un spēlēs par palikšanu NLA nodrošināja vietu Šveices augstākajā līgā arī nākamsezon.

Izmantotie resursi:
La Liberté - Quotidien romand édité à Fribourg
National League

 +24 [+] [-]

, 2015-03-12 22:49, pirms 10 gadiem
Laiks atpūtai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2015-03-12 22:52, pirms 10 gadiem
Darbs jau gaida

Vakances

 +23 [+] [-]

, 2015-03-12 22:53, pirms 10 gadiem
Kārlis Komarovskis rakstīja: Sprukts būs pārāk noguris, laikam nevarēs palīdzēt izlasei.
autoriņ, Tu sen vairs neesi orģināls... Zini, veci joki smird tāpat kā vecas zivis.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 22:58, pirms 10 gadiem
Toties Brahmanim šodien atkal 2 goli, Bērziņam, Kuzmenkovam pa vienam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 23:00, pirms 10 gadiem
Kads ir ap#irsies!

 +13 [+] [-]

, 2015-03-12 23:00, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: autoriņ, Tu sen vairs neesi orģināls... Zini, veci joki smird tāpat kā vecas zivis.
Students un topošais žurnālists. Basketbola un futbola fanāts.
SC zelta fonds

  -3 [+] [-]

, 2015-03-12 23:01, pirms 10 gadiem
Šveice tomēr augsts līmenis, grūti noturēties. Domāju, nākamgad mēs Janku redzēsim iekš kolhoza.

 +14 [+] [-]

, 2015-03-12 23:02, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Students un topošais žurnālists. Basketbola un futbola fanāts.
SC zelta fonds
re, kā sakautrējās, savu komentāru izdzēsa

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 23:02, pirms 10 gadiem
Ilgi viņu tur marinēja, cik tad varēja vilkt, Manuprāt, tā jau ilgi pacieta netaisnīgo attieksmi, deva tik maz iespēju sevi pierādīt. Kaut gan zinot Šveices hokeja tempus, šaubos, vai būtu pavilcis, gadi tomēr paliek vairāk.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-12 23:08, pirms 10 gadiem
Krizhanek rakstīja: Ilgi viņu tur marinēja, cik tad varēja vilkt, Manuprāt, tā jau ilgi pacieta netaisnīgo attieksmi, deva tik maz iespēju sevi pierādīt. Kaut gan zinot Šveices hokeja tempus, šaubos, vai būtu pavilcis, gadi tomēr paliek vairāk.
Tempa ziņā Sprukts nekad nav bijis spēcīgāko līgu līmenī.
Slēpts komentārs: val0k

  +7 [+] [-]

, 2015-03-12 23:12, pirms 10 gadiem
archy0 rakstīja: Tempa ziņā Sprukts nekad nav bijis spēcīgāko līgu līmenī.
Sprukts nav slikts, bet Sveicei par švaku. Somija, KHL, Čehija, tur viņa līmenis.

  +7 [+] [-]

, 2015-03-12 23:13, pirms 10 gadiem
val0k rakstīja: Domaju tagad uz PC gribes braukt. Lai labu kontraktu nopelnitu... Nebus noguris... Ceru ka Belavskis bus pie prata... un nepilaidis so fruktinu pie izlases!!!
kāpēc gan? Ja pārbaudes spēlēs sevi labi parādīs, ar lielāko prieku skatīšos uz viņu izlasē. Trūkst jau to centru mums pirmajām maiņām...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 23:17, pirms 10 gadiem
Jirgens Adrians Rozenbergs J.A.R. rakstīja: Sprukts nav slikts, bet Sveicei par švaku. Somija, KHL, Čehija, tur viņa līmenis.
Latvijas čempis ir viņa līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 23:18, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc gan? Ja pārbaudes spēlēs sevi labi parādīs, ar lielāko prieku skatīšos uz viņu izlasē. Trūkst jau to centru mums pirmajām maiņām...
Tieši tā, tagad vēl, kad Girgensona spēlēšana ir zem jautājuma zīmes, mums to centru labā līmenī nav daudz - Džeriņš, Bērziņš....švaka tā pozīcija, ka tik atkal Vsiļjevs nav jāuzaicina

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 23:20, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc gan? Ja pārbaudes spēlēs sevi labi parādīs, ar lielāko prieku skatīšos uz viņu izlasē. Trūkst jau to centru mums pirmajām maiņām...
Varbūt... Varbūt...

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 23:20, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Šveices klubs izmeta no sastāva Spruktu par to, ka nodarbojās ar Blakus darbu! Mēs zinām, kas tas par darbu bija, tā kā profesionālo sportu nevar savienot ar citu darbu, tad nekas cits neatliek kā šķirties.

Janka noteikti izlase teiks : Nē! Jo nogurums dara savu! Bet stati pa 3 gadiem iespaidīgi! īstenā sviestā čalis iebraucis!
Nav nekur sabraucis, iepriekš bija saprotams tas nogurums, viņš vienmēr ātri ir noguris, kas daudz ietekmē viņu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 23:24, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: pedejos 3 gados Sprukts ir savacis iespaidigu statistiku 9+14
Es Tev pateikšu, varbūt joks vecs par to atpūtu, bet šī statistika iet roku rokā ar viņa velmi atpūsties - šķiet, ka ir pārāk atslābis pēc līguma ar krieviem, bet gadi ta nenāk vieni.
Šoreiz nemaz nekas cits neatliks, ka spēlēt LV izlasē, ar domu pierādīt, ka vēl ir pietiekami spējīgs un kaujiniecisks pieklājīgā līmenī, savādāk viņš savas akcijas ir pamatīgi iedragājis!
Slēpts komentārs: Alens Jankovskis

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 23:28, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tieši tā, tagad vēl, kad Girgensona spēlēšana ir zem jautājuma zīmes, mums to centru labā līmenī nav daudz - Džeriņš, Bērziņš....švaka tā pozīcija, ka tik atkal Vsiļjevs nav jāuzaicina
švaks tu hokeja pazinējs...ej labāk uz basketbola sadaļu
p.s. Vasiļjevam trauma un nespēlēs vairs šosezon...

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 23:28, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Šveices klubs izmeta no sastāva Spruktu par to, ka nodarbojās ar Blakus darbu! Mēs zinām, kas tas par darbu bija, tā kā profesionālo sportu nevar savienot ar citu darbu, tad nekas cits neatliek kā šķirties.

Janka noteikti izlase teiks : Nē! Jo nogurums dara savu! Bet stati pa 3 gadiem iespaidīgi! īstenā sviestā čalis iebraucis!
Viņam gadījumā nebija kopā ar Sorokinu slieku bizness?

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 23:29, pirms 10 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Neizplati info, pirms spēles ir spēles (Bērziņš) ir beigušās
palīdz laicīgi Tev sagatavoties rakstam, lai vari ar pirmo reizi beidzot bez kļūdām un precīzi uzrakstīt
savādak atkal neskaitāmas reizes lasīsi komentus un labosi

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 23:30, pirms 10 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Neizplati info, pirms spēles ir spēles (Bērziņš) ir beigušās
Tas būtu kāds noslēpums? Jeb Tu domā, ka 2. periodā iemesto Bērziņa golu 3. periodā anulēs?

  -2 [+] [-]

, 2015-03-12 23:30, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: švaks tu hokeja pazinējs...ej labāk uz basketbola sadaļu
p.s. Vasiļjevam trauma un nespēlēs vairs šosezon...
visu atcerēties nevar

Bet patiešām, kas paliek Džeriņš, Bērziņš, Bičevskis, Štāls, lai gan pa malu arī šis spēlē, Širokovs arī ne?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 23:31, pirms 10 gadiem
Nu re, Elvis arī brīvs pēc šodienas - var doties pie Beļavska.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 23:35, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Nu re, Elvis arī brīvs pēc šodienas - var doties pie Beļavska.
nevar būt...
Mačimols taču izkorelēja, ka vēl spēlēs un pat kastē stāvēs
Slēpts komentārs: Jirgens Adrians Rozenbergs J.A.R.

     [+] [-]

, 2015-03-12 23:37, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nevar būt...
Mačimols taču izkorelēja, ka vēl spēlēs un pat kastē stāvēs
Spēlēja jau arī.

     [+] [-]

, 2015-03-12 23:38, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Spēlēja jau arī.
šodien nomainīja Manzato?
nu tad atvaino, tiešam spēlēja tad

     [+] [-]

, 2015-03-12 23:39, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: KHL vēsturē vēl nav bijis tāds gadījums ka Šveice izmet un KHL savāc. Parasti KHL izmet un Šveice savāc.
Tu esi visus pārkontolējis, kuri izmesti no kaut kādām līgām un nonākuši KHL? Neesi.
A, piemēri tādi ir ne viens vien. Arī šosezon.

     [+] [-]

, 2015-03-12 23:44, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: šodien nomainīja Manzato?
nu tad atvaino, tiešam spēlēja tad
Jū.

Masaļskis gan pat uz beņķa nesēdēja šodien.

     [+] [-]

, 2015-03-12 23:44, pirms 10 gadiem
val0k rakstīja: Domaju tagad uz PC gribes braukt. Lai labu kontraktu nopelnitu... Nebus noguris... Ceru ka Belavskis bus pie prata... un nepilaidis so fruktinu pie izlases!!!
iespēja pacīnīties par vietu sastāvā jādod, ja pierādīs spējas tad OK, bet tikai ne pēc veciem nopelniem.

     [+] [-]

, 2015-03-12 23:46, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tas būtu kāds noslēpums? Jeb Tu domā, ka 2. periodā iemesto Bērziņa golu 3. periodā anulēs?
Nē, domāju, ja nu Bērziņš trešajā periodā iemet vēl kādu ripu

  -3 [+] [-]

, 2015-03-12 23:46, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tieši tā, tagad vēl, kad Girgensona spēlēšana ir zem jautājuma zīmes, mums to centru labā līmenī nav daudz - Džeriņš, Bērziņš....švaka tā pozīcija, ka tik atkal Vsiļjevs nav jāuzaicina
Bērziņš

  +4 [+] [-]

, 2015-03-12 23:47, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: Bērziņš
a ko smejies? OS spēlēja, pēdējos 3 PČ spēlēja. Teiksi nepelnīti?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 23:47, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Jū.

Masaļskis gan pat uz beņķa nesēdēja šodien.
ja esi ievērojis, tad Masaļskis vai nu spēlē vai vispār nav pieteikumā
un vēl spēlēs, jo vēl vismaz viena sērija būs ar Rapersvīlu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 23:52, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: iespēja pacīnīties par vietu sastāvā jādod, ja pierādīs spējas tad OK, bet tikai ne pēc veciem nopelniem.
Pilnīgi piekrītu! Bet Sprukts paliek Sprukts... Noguris cilvēks... Lai PC izdodas ar Spruktu vai bez viņa!!! Par Latviju!!! Par 1/4 vismaz!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 23:53, pirms 10 gadiem
val0k rakstīja: Pilnīgi piekrītu! Bet Sprukts paliek Sprukts... Noguris cilvēks... Lai PC izdodas ar Spruktu vai bez viņa!!! Par Latviju!!! Par 1/4 vismaz!!!
šogad izskatās minimālais uzdevusm būs augstākajā divīzijā noturēties

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 23:58, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: šogad izskatās minimālais uzdevusm būs augstākajā divīzijā noturēties
katru gadu patiesībā tā ir. Nekas jau nav mainījies.

     [+] [-]

, 2015-03-13 00:01, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: katru gadu patiesībā tā ir. Nekas jau nav mainījies.
tas gan, es tikai nesaprotu kāpēc šogad piemin 1/4 finālu? Nekas nav mainījies un tāpat kulsimies turpat, kur iepriekš, jo pēkšņi vienas sezonas laikā mēs nebūsim spēcīgāki palikuši un citas izlases vājākas

Vot tur es saskatu khl postu, ka piesaistot labus kadrus no Skandināvijas utt. ļāva citām valstīm daudz straujāk attīstīties

  -2 [+] [-]

, 2015-03-13 00:03, pirms 10 gadiem
tā iet ka grib pārāk daudz atpūsties

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 00:03, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: katru gadu patiesībā tā ir. Nekas jau nav mainījies.
Cerēsim uz to labāko!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-03-13 00:05, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: ...

Vot tur es saskatu khl postu, ka piesaistot labus kadrus no Skandināvijas utt. ļāva citām valstīm daudz straujāk attīstīties
???

Varētu padomāt, ka līdz tam Skandināvijā hokeju spēlēja ar sniega lāpstām!

     [+] [-]

, 2015-03-13 00:07, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ???

Varētu padomāt, ka līdz tam Skandināvijā hokeju spēlēja ar sniega lāpstām!
ne tādā ziņā, bet piemēram, paņem kādu labu kadru no SHL utt. un tā vietā piemēram tiek norvēģis spēlēt, kuram bez khl būtu ilgāk līdz tam jāsitās, jo to spēlētāju vietas tukšas nepaliek, tiek dotas iespējas citiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-13 00:11, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Sprukts, Dárzinsh, Masalskis... Vecá gvarde pamazám atmirst. Nu, ko darít? - káda tá attieksme pret treninjiem, táda arí tá ilggadíba. Balderis tais gados vél vicoja ká jauníbá! Ozo ar visu alco problému stabili turéjás. Girga, Kenins, Daugava, Karsums, Kulda (Bártulis né) - tas arí shobríd laikam viss LV hokeja zieds. Nu Mikelis vél, ja pacentísies uztaisít superígu formu, bet maz ticams. Kad bizness iziet prioritátés, tad hokejs paliek par Latvijas chempionátu. Es par Mogo, jo man patík Sorokins, kursh ir vienígais kas latvieshu valodá prot komentét un analizét hokeju.
Dārziņš nekur nav atmiris,joprojām top 5 Latvijas izlases uzbrucējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-13 00:14, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Já, bútu interesanti uzzinát - vai tagad Latvijá pastniekiem maksá labas algas?
Migrācijas pārvalde tevi noķēra, deportēs atpakaļ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-13 00:15, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Tu nesaprati, ko izlasíji - pamazám atmirst. Piekritísi, ka tas vairs ne tuvu nav tas Dárzinsh kursh bija pirms 3 gadiem?
Pirms 3 gadiem viņam sezonā bija 7 punkti, šosezon - 32.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-13 00:16, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Tu nesaprati, ko izlasíji - pamazám atmirst. Piekritísi, ka tas vairs ne tuvu nav tas Dárzinsh kursh bija pirms 3 gadiem?
Soču OS vēl bija. Kā būs šogad PČ - tad jau redzēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-13 00:17, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Šveices klubs izmeta no sastāva Spruktu par to, ka nodarbojās ar Blakus darbu! Mēs zinām, kas tas par darbu bija, tā kā profesionālo sportu nevar savienot ar citu darbu, tad nekas cits neatliek kā šķirties.

Janka noteikti izlase teiks : Nē! Jo nogurums dara savu! Bet stati pa 3 gadiem iespaidīgi! īstenā sviestā čalis iebraucis!
Vai tiešām pastnieks?

  +3 [+] [-]

, 2015-03-13 00:18, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Tu nesaprati, ko izlasíji - pamazám atmirst. Piekritísi, ka tas vairs ne tuvu nav tas Dárzinsh kursh bija pirms 3 gadiem?
Kā tas ir-pamazām? Dārziņš izlases sakarā pēdējā laikā ir sasniedzis to īsto briedumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-13 00:23, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Neskaties golus, skaties spéli!
Dinamo spēles neskatos. Pēc snieguma izlasē un statistikas KHL nekādas būtiskas izmaiņas nav redzamas. Nav arī tas vecums, lai būtu nopietns regress sniegumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-13 00:24, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Tas tev dikti patiktu? Né, draudzinj, nevaru iepriecinát, tas prieks tev ies secen par 100%!
Jā, man pasts mēdz kavēties.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-13 01:06, pirms 10 gadiem
Septiņās spēlēs... septini metieni??? ... (1+1) Un tas ir uzbrucējs??? Janka ..Janka...

  -1 [+] [-]

, 2015-03-13 01:47, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tieši tā, tagad vēl, kad Girgensona spēlēšana ir zem jautājuma zīmes, mums to centru labā līmenī nav daudz - Džeriņš, Bērziņš....švaka tā pozīcija, ka tik atkal Vsiļjevs nav jāuzaicina
nezinu vai tu ar sarkasmu to domā, kāda vaina Vasiļjevam? mums jāuztraucās par vārtsargiem vairāk kā par centru

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 04:44, pirms 10 gadiem
manuprāt šogad mums vienkārši nevajag uztraukties nemaz...

  -1 [+] [-]

, 2015-03-13 06:30, pirms 10 gadiem
Raitis Grafs 2?

     [+] [-]

, 2015-03-13 06:58, pirms 10 gadiem
Secos laikos vismaz noderētu Latvijas bērzam vai RVR, bet tgd ta ko, vienīgā cerība uz HK Sochi

  -2 [+] [-]

, 2015-03-13 07:07, pirms 10 gadiem
Sprukts šosezon ir vistumšākais no visiem zirdziņiem. Grūti pateikt kādā formā viņš varētu būt izlasē (ja pats Sprukts gribēs un Beļavskis viņu ņems).
Pieļauju ka šogad Sprukts var neizturēt konkurenci uz vietu izlasē.
Ir 3 hokejisti , kuri ir stabili izlases spēlētāji visus gadus , bet šogad ir zem jautājuma zīmes tieši saitībā ar viņu sportisko formu - Masaļskis, Pujacs, Sprukts. Pirmie divi drīzāk izlasē būs (ja paši gribēs) bet trešais...

  -1 [+] [-]

, 2015-03-13 07:58, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc gan? Ja pārbaudes spēlēs sevi labi parādīs, ar lielāko prieku skatīšos uz viņu izlasē. Trūkst jau to centru mums pirmajām maiņām...
tu laikam ņirgajies

     [+] [-]

, 2015-03-13 08:06, pirms 10 gadiem
henrijz rakstīja: manuprāt šogad mums vienkārši nevajag uztraukties nemaz...
manuprāt , uztraukties vajag gan - Girga visdrīzāk uz PČ nebrauc ( pat ja viņš pats grib ; Buffalo bosi viņam " MAIGI IETEIKS " nekur nebraukt ) , nav skaidrības kādā sportiskā formā būs Sprukts , vai viņš kārtējo reizi neatteiksies spēlēt izlasē un vai vispār Beļavskis viņu ņems .
Tā ka atkal uzpeld centra uzbrucēju problēma ...

  -1 [+] [-]

, 2015-03-13 08:12, pirms 10 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-13 09:15, pirms 10 gadiem
Ja uzbrukumā būs Daugaviņš, Karsums, Miķelis, Dārziņš, ja vēl Ķēniņš, tad nemaz tik bēdīgi nav. Sprukts? Ir jau bijušas spēles, kad viņš labi nospēlē. Neskaidrība ar Girgensonu. Bufalo viņš bija labs, tagad trauma, ja arī izveseļosies, vai būs formā, lai palīdzētu izlasei? 'Vispār ne vienmēr NHL veči, pat zvaigznes , ātri spēj pielāgoties lielajiem laukumiem. NHL hokejs ar maziem laukumiem tomēr atšķiras no Eiropas hokeja.

     [+] [-]

, 2015-03-13 09:16, pirms 10 gadiem
visam savs laiks
lai ņem piemēru no Miķeļa, ziņās bija, tas kļuvis par 100% sava alus brūža saimnieku
nez tas miestiņš labs sanācis Miķelim ?

     [+] [-]

, 2015-03-13 09:21, pirms 10 gadiem
Janka novērtēja līmeni un sapratis, ka Šveicē tas ir par zemu pieņēma prātīgāko lēmumu!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 09:34, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja uzbrukumā būs Daugaviņš, Karsums, Miķelis, Dārziņš, ja vēl Ķēniņš, tad nemaz tik bēdīgi nav. Sprukts? Ir jau bijušas spēles, kad viņš labi nospēlē. Neskaidrība ar Girgensonu. Bufalo viņš bija labs, tagad trauma, ja arī izveseļosies, vai būs formā, lai palīdzētu izlasei? 'Vispār ne vienmēr NHL veči, pat zvaigznes , ātri spēj pielāgoties lielajiem laukumiem. NHL hokejs ar maziem laukumiem tomēr atšķiras no Eiropas hokeja.
...tik no Tevis minētajiem neviens nav centrs.
Bez tam, Karsums, visticamāk, nebūs. Visticamāk nebūs arī Ķēniņš...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 10:08, pirms 10 gadiem
amiks rakstīja: ja Janka var podaa traapiit , tad izlasee noteikti jaanjem
Pateicoties Spruktam, mēs tikām uz Soču OS.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-13 10:25, pirms 10 gadiem
uz kurbadu

  +2 [+] [-]

, 2015-03-13 10:29, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Sprukts šosezon ir vistumšākais no visiem zirdziņiem. Grūti pateikt kādā formā viņš varētu būt izlasē (ja pats Sprukts gribēs un Beļavskis viņu ņems).
Pieļauju ka šogad Sprukts var neizturēt konkurenci uz vietu izlasē.
Ir 3 hokejisti , kuri ir stabili izlases spēlētāji visus gadus , bet šogad ir zem jautājuma zīmes tieši saitībā ar viņu sportisko formu - Masaļskis, Pujacs, Sprukts. Pirmie divi drīzāk izlasē būs (ja paši gribēs) bet trešais...
Diez kas tad Spruktu no izlases izkonkurēt šogad varēs, ka šis pat, Tavuprāt, izlasē var arī netikt! Mums pēkšņi te pilns ar jauniem labiem centriem ir saradies? Centra pozīcija kā bija tā arī tagad ir viena no izlases galvenajām "sāpju vietām". Un Sprukts izlases kontekstā noteikti ir vērtējams ausgtāk, piemēram, par tādu Tavu TRTD Džeriņu kā sugu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 10:43, pirms 10 gadiem
Ko jus te visi cepaties? Atkal sis stulbais joks par Sprukta nogurumu...
Vins karjeras laika ir tikai divas reizes ir atteicis spelet izlase!!! Tikai DIVAS REIZES!! Un visi jau aizmirsta cempionatus, kur vins bija lideris izlase un vilka komandu. Kaut vien atcereties bridi ad vins partvera ripu pret kazahiem un iedeva to uz lapstinas Darzinam un mes iekluvam OS!!
Daudzi ir atteikusi spelet izlase. Zoltoks ( lai vinam vieglais smiltis) ari , ja nemaldos 2 reizes ir atteicis spelet, Skudra vispar ir izlases nodevejs un PSSR pilsonis plaviens!!! Nu ja statistika vinam ir svaka. Bet vins tacu ir 3-4. mainas centrs!!! un ne tas atrakais. Ko jus visi gribejat lai vins mestu 30 golus sezona?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 10:46, pirms 10 gadiem
Vairak mani uztrauc musu vartsargu linija. Par Masalski saubu nav. Bus vins izlase. Ja ne N1 tad vismaz ka otrais. Bet vai Mustukovs ir gatavs klut sogad par N1 izlases vartsargu?? Vot tas ir tiesam jautajums.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-13 11:22, pirms 10 gadiem
Jankam nav vairs laika hokejam, sliekas jāaudzē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 12:12, pirms 10 gadiem
vairogss rakstīja: Ko jus te visi cepaties? Atkal sis stulbais joks par Sprukta nogurumu...
Vins karjeras laika ir tikai divas reizes ir atteicis spelet izlase!!! Tikai DIVAS REIZES!! Un visi jau aizmirsta cempionatus, kur vins bija lideris izlase un vilka komandu. Kaut vien atcereties bridi ad vins partvera ripu pret kazahiem un iedeva to uz lapstinas Darzinam un mes iekluvam OS!!
Daudzi ir atteikusi spelet izlase. Zoltoks ( lai vinam vieglais smiltis) ari , ja nemaldos 2 reizes ir atteicis spelet, Skudra vispar ir izlases nodevejs un PSSR pilsonis plaviens!!! Nu ja statistika vinam ir svaka. Bet vins tacu ir 3-4. mainas centrs!!! un ne tas atrakais. Ko jus visi gribejat lai vins mestu 30 golus sezona?
Arī Skrastiņš ir attiecis, par Ozo uzmetieniem vispār nerunāsim.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 12:16, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Sprukts šosezon ir vistumšākais no visiem zirdziņiem. Grūti pateikt kādā formā viņš varētu būt izlasē (ja pats Sprukts gribēs un Beļavskis viņu ņems).
Pieļauju ka šogad Sprukts var neizturēt konkurenci uz vietu izlasē.
Ir 3 hokejisti , kuri ir stabili izlases spēlētāji visus gadus , bet šogad ir zem jautājuma zīmes tieši saitībā ar viņu sportisko formu - Masaļskis, Pujacs, Sprukts. Pirmie divi drīzāk izlasē būs (ja paši gribēs) bet trešais...
???? – Fun, tu stulbs vai izliecies?
Pastāsti, kuri ir tie lielie konkurenti Spruktam uz vietu centrā?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-13 12:52, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Diez kas tad Spruktu no izlases izkonkurēt šogad varēs, ka šis pat, Tavuprāt, izlasē var arī netikt! Mums pēkšņi te pilns ar jauniem labiem centriem ir saradies? Centra pozīcija kā bija tā arī tagad ir viena no izlases galvenajām "sāpju vietām". Un Sprukts izlases kontekstā noteikti ir vērtējams ausgtāk, piemēram, par tādu Tavu TRTD Džeriņu kā sugu.
Kāpēc mans Džeriņš. Sprukts ir viens no tiem hokejistiem ,kurš man visvairāk patīk. Tieši Sprukts ir izvilcis vairākas supersvarīgas spēles. Man ļoti patīk Sprukta piespēles, viņa spēles stils. Sprukts kā hokejists ir noteikti daudz augstāk vērtējams par Džeriņu.
Man nav kaut kādi kompleksi ,ka nevaru kritizēt spēlētāju ,kurš man ļoti patīk. Šogad man ir lielas aizdomas , ka Sprukts ir galīgā neformā. Es nesaku ka viņš noteikti nebūs izlasē. Es ļoti vēlos lai būtu, tikai šajā jautājumā esmu pārāk subjektīvs, jo es Spruktu vēlētos izlasē arī tad, ja viņš ir ļoti vājā formā (uz pieredzi spēlēs).

  -1 [+] [-]

, 2015-03-13 12:53, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: ???? – Fun, tu stulbs vai izliecies?
Pastāsti, kuri ir tie lielie konkurenti Spruktam uz vietu centrā?
Iespējams , ka šogad Sprukts ir ļoti, ļoti sliktā formā un iepriekšējos PČ esam kaut kā iztikuši ar centriem bez viņa.
Kā jau rakstīju kopumā Sprukts ir viens no tiem hokejistiem,kurš man visvairāk patīk ar savu spēles stilu.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-13 12:58, pirms 10 gadiem
Daži komentē vadoties no absolūti .... kompleksiem stereotipiem utt. Ja fano par DR , tad domā ka visi DR spēlētāji tam patīk labāk par pārējiem. Vai tas ir stulbums vai stereotipiskā domāšana vai vēlamo uzdošana par esošo vai vēl kas cits. Šogad ir vairāki uzbrucēji mūsu izlasei, kuri nespēlē DR un ir labāki par DR uzbrucējiem. Karsums, Daugaviņš, Ķēniņš, Girgensons.

     [+] [-]

, 2015-03-13 13:27, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Arī Skrastiņš ir attiecis, par Ozo uzmetieniem vispār nerunāsim.
Nu Ozo vairak speleja SC play-off, neka sildinaja pecpusi majas
Un atkaribas un psihologiskas problemas vinam bija lielakais skerslis spelet izlase neka negribesana. Turklat neviens vinu nevar apvainot, ka vins nebija godigs pret izlasi. Domaju mes vinu pirmie noraktu, ja vina psihologiskas negatavibas del izlase zaudetu vairak, neka iegutu no vina lidzdalibas. Tas ir LIELO speletaju ipasiba saprast, kad vini var but sportisku sasniegunu virsotne un kad savarit ziepes Un laikam tiesi tapec OZO ir leganda, nevis kartejais lecigais gailis no NHL (Radulova un Kovalcuka piemers).