Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bārtulis: "Esmu Latvijas pilsonis un esmu gatavs spēlēt Latvijas izlasē"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bārtulis: "Esmu Latvijas pilsonis un esmu gatavs spēlēt Latvijas izlasē"
Oskars Bārtulis. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

32 gadus vecais aizsargs Oskars Bārtulis intervijā ar Valdi Valteru noliedzis, ka viņam kabatā būtu Krievijas pase, un paudis vēlmi pārstāvēt Latvijas valstsvienību.

Oskars Bārtulis šajā sezonā pārstāvēja Kontinentālās hokeja līgas klubu Pekinas "Kunlun Red Star", piedaloties 15 spēlēs, kurās viņš izcēlās ar diviem vārtiem un vienu rezultatīvu piespēli. Rokas savainojuma dēļ viņš laukumā nav devies kopš 30. decembra. Līgas mājaslapā kā Bārtuļa pilsonība norādīta krievu.

Tomēr aizsargs, kurš Latvijas izlasi pārstāvējis 2005., 2009. un 2012. gada pasaules čempionātos, kā arī 2010. un 2014. gada olimpiskajās spēlēs, paudis apņēmību pārstāvēt tieši Latvijas valstsvienību.

"Rehabilitēju roku, bet esmu gatavs spēlēt," teica Bārtulis. "Kur spēlēt? Latvijas izlasē, protams. Esmu taču Latvijas pilsonis. Nezinu, kur kāds būtu redzējis, ka vicinu Krievijas pasi. Protams, esmu gatavs spēlēt izlasē." Viņš piebilda, ka konkrētas sarunas par to nav bijušas. "Redzēsim, kā būs."

Latvijas izlases treniņos Bārtulis pēdējoreiz piedalījās pirms gada, kad gatavojās pārbaudes spēlei pret Kanādas olimpisko komandu, tomēr tad viņš paziņoja par galvassāpēm un devās prom. Pavasarī atklātībā nonāca tas, ka Bārtulis pieņēmis Krievijas pilsonību.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:34, pirms 6 gadiem
Pat ja neņem vērā visu kas noticis ar Bārtuli un Latvijas izlasi, es neesmu drošs, ka viņš ar savām šā brīža kvalitātēm vispār ir izlases līmenim atbilstošs.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:35, pirms 6 gadiem
Vēl vairāk nepatīk. Visu laiku shēmo kā pašam izdevīgāk un melo. Kad traumēts, tad sola spēlēt. Kad vesels, tad uzreiz kaut kas neļauj..

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:37, pirms 6 gadiem
Dubultpilsonības ar Krieviju nav politisku apsvērumu dēļ. Krievija taču pašreizējā politikas doktorīnā ir sliktā. Kaut gan nesen diviem to atļāva. Ar atsevišķu Saeimas lēmumu

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:37, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tad paskaidro, lūdzu, kopš kura mirkļa viņš nomainīja HOKEJA pilsonību? Viņš paņēma Krievijas pasi, bet kāds tam sakars ar hokeja pilsonību?!
kas man ko skaidrot, ja viņš pats bija vēstuli uzrakstījis uz LHF. saproti pareizi viņš Latvijas izlasē vairs nespēlēs PČ, OS. kādu pārbaudes spēli varbūt, tur IIHF nav tik strikta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-23 18:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kas man ko skaidrot, ja viņš pats bija vēstuli uzrakstījis uz LHF.
Ar to viņš nenomainīja hokeja pilsonība. Ar to viņš paziņoja, ka dabūja Krievijas pasi un izlasē nespēlēs. Bet tā nav hokeja pilsonības maiņa

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:38, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā. Es arī gribēti dzirdēt pamatojumu tieši kādēļ nepieļauj dubultpilsonību bet no šitiem jau nesagaidīsi. Zaipis vispār ne uz vienu jautājumu nespēj atbildēt.
Jo ir ierobežots skaits valstu, ar kurām iespējama dubultpilsonība. ES, NATO dalībvalstis. Krievija ir valsts lielākais ārējās drošības apdraudējums un dubultpilsonība ar KF būtu neloģiska. Sanāk, ka KF pilsonis varētu mierīgi strādāt Latvijas nacdrošības padomē, drošības dienestos, NBS, utt.

     [+] [-]

, 2019-02-23 18:40, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Ar to viņš nenomainīja hokeja pilsonība. Ar to viņš paziņoja, ka dabūja Krievijas pasi un izlasē nespēlēs. Bet tā nav hokeja pilsonības maiņa
viss varbūt, tik traktorā viņu nevarētu pieteikt kā krievijas hokejistu, ja nav nomainīta pilsonība. nezinu laikam spēli tā arī nevienu nenospēlēja. viss varbūt.
p.s. skaidrojumu vajag prasīt LHF. tiem jau točna jābūt visai info!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-02-23 18:43, pirms 6 gadiem
darba meklējumu saitā zarplata.ru var atrast daudz dažādus darbus Tjumeņā, Tomskā un Belgorodā !

     [+] [-]

, 2019-02-23 18:44, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: viss varbūt, tik traktorā viņu nevarētu pieteikt kā krievijas hokejistu, ja nav nomainīta pilsonība. nezinu laikam spēli tā arī nevienu nenospēlēja. viss varbūt.
p.s. skaidrojumu vajag prasīt LHF. tiem jau točna jābūt visai info!
Kā Krievijas hokejistu viņu varēja pieteikt, jo viņš saņēma Krievijas polsonību. Politiskā polsonība un hokeja pilsonība - divas dažādas lietas. Ja viņš Krievijas izlases sastāvā būtu kādu spēli nospēlējis, tad gan būtu zaudējis iespēju pārstāvēt Latviju. Savādāk, viņš paņēma Krievijas pasi, tad laikam saprata, ka vajag atpakaļ Latvijas dokušmentu, paņēma to un ir atkal LV izlases potenciālais spēlētājs. Viss. Viņš drīkst spēlēt LV izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:44, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Jo ir ierobežots skaits valstu, ar kurām iespējama dubultpilsonība. ES, NATO dalībvalstis. Krievija ir valsts lielākais ārējās drošības apdraudējums un dubultpilsonība ar KF būtu neloģiska. Sanāk, ka KF pilsonis varētu mierīgi strādāt Latvijas nacdrošības padomē, drošības dienestos, NBS, utt.
es tev piekrītu. funs ir padomju zekzandele!
bet manuprāt drošības dienestos , NBS u.t.t. dubultpilsoņi vispār nevar strādāt. varbūt kļūdos pēc 2013 gada likuma arī var...

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:45, pirms 6 gadiem
arturiks1992 rakstīja: laikam nav jāatgādina par bijušajiem Krievijas izlases hokejistiem Zubrus un Kasparaitis un kur viņi spēlēja pirms gada
Kasparaitis nez kā spēlēja Lietuvas izlasē, bet Zubrus nospēlēja Krievijas izlasē vienu Pasaules Kausu, bet Pasaules Kausu rīko NHL, nevis IIHF.

     [+] [-]

, 2019-02-23 18:45, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Kā Krievijas hokejistu viņu varēja pieteikt, jo viņš saņēma Krievijas polsonību. Politiskā polsonība un hokeja pilsonība - divas dažādas lietas. Ja viņš Krievijas izlases sastāvā būtu kādu spēli nospēlējis, tad gan būtu zaudējis iespēju pārstāvēt Latviju. Savādāk, viņš paņēma Krievijas pasi, tad laikam saprata, ka vajag atpakaļ Latvijas dokušmentu, paņēma to un ir atkal LV izlases potenciālais spēlētājs. Viss. Viņš drīkst spēlēt LV izlasē.
nepareizi.palasi likumus. viņš Krievijas izlasi vispār tik pēc 4 gadiem varētu pārstāvēt. no brīža kad pieteicies pilsonībai. nerunā sviestu.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nepareizi.palasi likumus. viņš Krievijas izlasi vispār tik pēc 4 gadiem varētu pārstāvēt. no brīža kad pieteicies pilsonībai. nerunā sviestu.
Jā, bet Krievijas izlasi viņš nepārstāvēja, līdz ar to drīkst spēlēt LV izlasē

  +2 [+] [-]

, 2019-02-23 18:47, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Kasparaitis nez kā spēlēja Lietuvas izlasē, bet Zubrus nospēlēja Krievijas izlasē vienu Pasaules Kausu, bet Pasaules Kausu rīko NHL, nevis IIHF.
Kasparaitis 4 gadus spēlēja Lietuvas čempī lai dabūtu to laimi.Par Zubru pats pateici, ka PK nav IIHF turnīrs.

     [+] [-]

, 2019-02-23 18:47, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Jo ir ierobežots skaits valstu, ar kurām iespējama dubultpilsonība. ES, NATO dalībvalstis. Krievija ir valsts lielākais ārējās drošības apdraudējums un dubultpilsonība ar KF būtu neloģiska. Sanāk, ka KF pilsonis varētu mierīgi strādāt Latvijas nacdrošības padomē, drošības dienestos, NBS, utt.
Piekrītu Tavām domām. Gribētos šos skaidrojumus dzirdēt arī Latvijas politiķiem.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:48, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Putins(huilo) neko nav okupējis?
Ir, bet DR ir briesmīgāks pat par Putinu.

     [+] [-]

, 2019-02-23 18:49, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Jā, bet Krievijas izlasi viņš nepārstāvēja, līdz ar to drīkst spēlēt LV izlasē
domā tā. man apnika. LHF federācija cerams nāks ar skaidrojumu. ka hokeja pilsonība atpakaļ neatnāk līdz ar pasi!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: domā tā. man apnika. LHF federācija cerams nāks ar skaidrojumu. ka hokeja pilsonība atpakaļ neatnāk līdz ar pasi!
Kā tad hokeja pilsonība atnāca atpakaļ ar pasi Vasiļjevam?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:49, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ir, bet DR ir briesmīgāks pat par Putinu.
nu tak domā tā, man ta kas!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:50, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es tev piekrītu. funs ir padomju zekzandele!
bet manuprāt drošības dienestos , NBS u.t.t. dubultpilsoņi vispār nevar strādāt. varbūt kļūdos pēc 2013 gada likuma arī var...
Man liekas, ka pēc Krimas tika noteikts aizliegums dienēt ārvalstu dienestos, ja tas nav obligātais dienests, bet neesmu dzirdējis par liegumu darbībai Latvijā.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-23 18:50, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es tev piekrītu. funs ir padomju zekzandele!
bet manuprāt drošības dienestos , NBS u.t.t. dubultpilsoņi vispār nevar strādāt. varbūt kļūdos pēc 2013 gada likuma arī var...
Atlausos oponet. Sis gan nebus isti par temu, bet tomer. Sa briza Latvijas premjeram Karinam ari ir dubultpilsonina ( Latvijas un Kanadas, ja nemaldos). Vai si persona drikst but premjers??? Nemot vera visas tas pielaides valsts noslepumiem utt. utjp. Manuprat, ka ne. Tad, kur logika???

  +3 [+] [-]

, 2019-02-23 18:51, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Kā tad hokeja pilsonība atnāca atpakaļ ar pasi Vasiļjevam?
Vācijā nav jāatsakās no hokeja pilsonības, lai nebūtu leģionārs. cik reizes var rakstīt?
TĀDI DEBĪLI NOTEIKUMI TIK KRIEVIEM. LAI NEBŪTU LĒGIONĀRS VAJAG NE TIK PASI< BET ARĪ HOKEJA PILSONĪBU!

ceru tagad saprati. vienīgā valsts ir Krievija ar tādu likumu!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:52, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu Tavām domām. Gribētos šos skaidrojumus dzirdēt arī Latvijas politiķiem.
Un kāpēc tad tu atbalsti Kremļa trojas zirgu iekšpus Rīgas sienām?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Vācijā nav jāatsakās no hokeja pilsonības, lai nebūtu leģionārs. cik reizes var rakstīt?
TĀDI DEBĪLI NOTEIKUMI TIK KRIEVIEM. LAI NEBŪTU LĒGIONĀRS VAJAG NE TIK PASI< BET ARĪ HOKEJA PILSONĪBU!

ceru tagad saprati. vienīgā valsts ir Krievija ar tādu likumu!
Parādi, kur tas ir rakstīts! Linku

     [+] [-]

, 2019-02-23 18:53, pirms 6 gadiem
Beidzot viņš ir gatavs.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:53, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Man liekas, ka pēc Krimas tika noteikts aizliegums dienēt ārvalstu dienestos, ja tas nav obligātais dienests, bet neesmu dzirdējis par liegumu darbībai Latvijā.
hvz nezinu, kaut kā neinteresē. premjers tagad ar esot ASV pilsonis

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:54, pirms 6 gadiem
Kaut kā vienalga, vai viņš spēlē vai nē, ja spēj tikt izlases pamatsastāvā, lai spēlē, ja nē tad nē.
Galvenais, lai izlase uz PČ ir pēc iespējas labākā sastāvā un darbojas kā vienots mehānisms, neskatoties pagātnē, ko, kā, kāpēc kāds ir teicis par kādu.
Interesē tikai pati komanda un viņu sniegums, patīk hokejs, privātajā dzīvē, lai lien dzeltenā prese un tie, kam nav ko darīt.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 18:55, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Parādi, kur tas ir rakstīts! Linku
ko parādīt? cik var rādīt? pats skaties tos krievu sūdu resursus. esmu metis daudzas reizes. ieraksti google un skaties.
Krievija ir vienīgā valsts kur leģionārs neskaitās tikai tas kurš var spēlēt valsts izlasē. ar pasi nepietiek!
domā tie belari, kazahi tāpat atteicās spēlēt savās izlasēs?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 19:00, pirms 6 gadiem
Ka tik Kozjols nav blefojis ar to Bārtuļa krievu pasi. Lai ceļ gaismā vestuli un citus pierādījumus.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 19:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kuņļuņā viņš ir reģistrēts kā Krievijas hokejists, tāds arī paliks uz visu mūžu :
https://www.khl.ru/clubs/kunlun/team/

p.s. IIHF noteikumi nepieļauj divreiz mainīt hokeja pilsonību!
Lai šī saucamā "hokeja pilsonība" iestātos, tur gadījumā arī nebija jāaizvada spēle Krievijas izlasē? Teorētiski viņš IIHF turnīros ir pārstāvējis tikai Latviju.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-23 19:03, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Ka tik Kozjols nav blefojis ar to Bārtuļa krievu pasi. Lai ceļ gaismā vestuli un citus pierādījumus.
Gan jau ka nē. Oskars droši vien nomainīja atpakaļ, tomēr ar krievu pasi ceļot pat nekur normāli nav iespējams. Pat Latvijā varētu uzturēties tikai noteiktu laiku kā ciemiņš.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-23 19:04, pirms 6 gadiem
1) Bārtulis n-tos gadus atteica, izlasei, aizbildinoties ar 100 iemesliem kāpēc nevar piedalīties un jau ir parādījis attieksmi, ka viņam uzspļaut uz Latvijas izlasi.
2) Izskatās, ka Krievijas pilsoņa projekts Bārtulim atnesa pilnīgu fiasko un tāpēc, lai sevi reabilitētu, ir gatavs spēlēt pat ja būs trauma.

     [+] [-]

, 2019-02-23 19:04, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Lai šī saucamā "hokeja pilsonība" iestātos, tur gadījumā arī nebija jāaizvada spēle Krievijas izlasē? Teorētiski viņš IIHF turnīros ir pārstāvējis tikai Latviju.
nē, tu jau esi padevis dokumentus maiņai.