Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Ivanāns, iespējams, jau nākamnedēļ pievienosies Latvijas izlasei

Jānis Pārums

Ivanāns, iespējams, jau nākamnedēļ pievienosies Latvijas izlasei
Raitis Ivanāns
Foto: Kalgari "Flames"

Piektdien, 13. aprīlī no Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Kalgari "Flames" tika saņemta oficiāla vēstule, kurā teikts, ka Latvijas hokejists Raitis Ivanāns nekavējoties var pievienoties Latvijas hokeja izlases treniņnometnei, vēsta Latvijas Hokeja federācija.

Šosezon Ivanāns pārsvarā spēlēja Amerikas Hokeja līgā (AHL), kur Abotsfordas "Heat" sastāvā 27 spēlēs ir tika pie pieciem (2+3) rezultativitātes punktiem. Viņa kontā arī viena spēle Kalgari "Flames" sastāvā NHL, kurā Raitis ar rezultativitāti neizcēlās. Šobrīd "Heat" komanda divas spēles pirms regulārā sezonas beigām ir nodrošinājusi vietu izslēgšanas spēlēs. Tomēr, kā ziņo Kalgari "Flames" ģenerālmenedžeris Džeims Fīsters, Ivanāna palaišanas mērķis ir spēlētāja gatavošanās un piedalīšanās pasaules čempionātā.

Iespējams, Raitis Ivanāns Latvijas izlases treniņnometnei varētu pievienoties jau nākamajā nedēļā, kā arī piedalīties 20. un 21. aprīlī paredzētajās "Euro Hockey Challenge" spēlēs pret Krievijas izlasi.

Latvijas izlases sastāvā raženais uzbrucējs ir aizvadījis septiņas spēles, no kurām sešas 2008. gadā pasaules čempionātā Halifaksā. Šajās spēlēs rezultativitātes punktus nav guvis, nopelnot 33 soda minūtes.

Informāciju sagatavoja:
Māris Gorbunovs, LHF preses sekretārs

 +36 [+] [-]

, 2012-04-13 13:38, pirms 13 gadiem
Yeey, esam glābti!

 +54 [+] [-]

, 2012-04-13 13:38, pirms 13 gadiem
Redzēs , kas no tā sanāks!

 +19 [+] [-]

, 2012-04-13 13:38, pirms 13 gadiem
Klassna
Slēpts komentārs: angelos33
Slēpts komentārs: Creeper^

 +15 [+] [-]

, 2012-04-13 13:41, pirms 13 gadiem
nice

 +35 [+] [-]

, 2012-04-13 13:41, pirms 13 gadiem
Būs labi!!!

 +41 [+] [-]

, 2012-04-13 13:41, pirms 13 gadiem
es par!

 +38 [+] [-]

, 2012-04-13 13:41, pirms 13 gadiem
Feel the POWER!!!

 +78 [+] [-]

, 2012-04-13 13:41, pirms 13 gadiem
Laba maiņa sanāktu: Ivanāns, Širokovs, Jass. Šitie arī Vitjaz pa tauri varētu iedot!
Slēpts komentārs: R.C

 +50 [+] [-]

, 2012-04-13 13:42, pirms 13 gadiem
Gaidam Raiti! Tad jau redzes. Ja spes sanemties morali un saks spelet ka pirms paris gadiem ! Tad vartu prieksa ir museja!

  +8 [+] [-]

, 2012-04-13 13:43, pirms 13 gadiem
J.L.#15 rakstīja: Laba maiņa sanāktu: Ivanāns, Širokovs, Jass. Šitie arī Vitjaz pa tauri varētu iedot!
tikai runa šeit ir par izlases nevis Vitjazj komplektāciju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2012-04-13 13:48, pirms 13 gadiem
Nu re,laikam ari so "apdrosinasanas" vestuli tik ilgi ta gaidija Sprukts.. Bet ja nopietni,liels prieks..protams skaidrs,ka lideris nebus ,bet kartigs paligs gan varetu but.. Ps.arena uz spelem ar krieviju pec sis zinas varetu but krietni pilnaka..

  +3 [+] [-]

, 2012-04-13 13:49, pirms 13 gadiem
labais ! Varbūt tad Cipulēns atvērsies ,un sāks mest iekšā.

  +9 [+] [-]

, 2012-04-13 13:49, pirms 13 gadiem
Forši! Lai izkonkurē Indraši ja var

 +34 [+] [-]

, 2012-04-13 13:50, pirms 13 gadiem
Spēlētu kādā ASV klubā, tur pat neviens pirkstu nepakustinātu, lai vēstuli uzrakstītu, kur nu vēl palaistu uz izlasi. Kanāda jau cita štelle. Var jau būt Nolanam tur kāda teikšana bija.

 +25 [+] [-]

, 2012-04-13 13:51, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Ivanans butu noderigs kada 4.mainja, jo vinam ir laba speka spele, kas var lieti noderet.
Ivanāns varētu spēlēt arī pārējās spēlēs. Ja viņam ir labi partneri, tad viņš var arī rezultātu veidot. + Nevienam nepatīk, kad pret viņu spēlē ar spēku, bet Raitis katru epizodi noslēdz ar spēka paņēmienu un ir lielisks aizsardzībā. Noteikti gribu viņu redzēt izlasē!
Slēpts komentārs: Abrags

  +9 [+] [-]

, 2012-04-13 13:52, pirms 13 gadiem
Tas, ka komanda, kuru sagaida Play Off spēles pirms tām uz čempionātu brīvprātīgi palaiž spēlētāju neko labu par viņu neliecina. Tomēr, ceru, ka maldos un Ivanāns parādīs, ka spēj būt izlasei noderīgs

  +2 [+] [-]

, 2012-04-13 13:52, pirms 13 gadiem
labs
Slēpts komentārs: Abrags
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-13 13:53, pirms 13 gadiem
NICE.labs papildinājums spēka spēlē
Slēpts komentārs: Abrags

 +10 [+] [-]

, 2012-04-13 13:53, pirms 13 gadiem
mazdegunis rakstīja: Redzēs , kas no tā sanāks!
Es domāju ne tikai redzēs, bet kāds arī konkrēti jutīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-04-13 13:59, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: kā baigi megapozitīvo šo ziņu es neuztvertu... reāli tas nozīmē, visticamāk, 4. maiņu. Kas, savukārt, visticamāk varētu nozīmēt mazu spēles laiku 4. maiņai kopumā...
Man jau liekas ka treneri ir gana kompetenti. Ja Znars šamo paņēma sabiedrības spiediena rezultātā "kā var neņemt NHLieti" īsti neuzspējis paŗbaudīt, un arī tapēc ka čempis bija ZA, tad tagad Raitis tiks sastāvā ja tiešām būs noderīgs. Noderīgumu tomēr vērtēs kompetenti treneri.

 +15 [+] [-]

, 2012-04-13 14:03, pirms 13 gadiem
Katrā ziņā gaidam Raiti, jo uzaicinājumu uz izlasi ir pelnījis, tad jau tālāk redzēsim vai viņš tiks uz PČ!!!
Slēpts komentārs: Chonja-

 +30 [+] [-]

, 2012-04-13 14:04, pirms 13 gadiem
Interesanti, ja Raitis parādīsies mačā pret Krieviju, kā uzvedīsies "tīras" spēles piekritējs Artjuhins???

 +21 [+] [-]

, 2012-04-13 14:05, pirms 13 gadiem
Jutu ka Artjuhins dabus biete.
Slēpts komentārs: Abrags

 +21 [+] [-]

, 2012-04-13 14:06, pirms 13 gadiem
Raitim vismaz tiks dota iespēja sevi parādīt un pierādīt. Droši vien pēc redzētā arī varēs spriest par spējām pastiprināt DR..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-04-13 14:14, pirms 13 gadiem
Ka tik tas nav Nolana pirksts?!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-13 14:15, pirms 13 gadiem
Mjaa, Nolana agresīvais spēles stils ar Jasu, Saulieti un Ivanānu varētu kārtīgi iebiedēt pretiniekus, galvenais, lai džeki turpina visu darīt noteikumu robežās un būs rezultāts

  +5 [+] [-]

, 2012-04-13 14:16, pirms 13 gadiem
AHL jau neviens ta vienkarshi nespele, kkadam skillam ir jabut ari lai speletu ZA! Nevaru vien sagaidit Raiti izlases krekla

  +9 [+] [-]

, 2012-04-13 14:16, pirms 13 gadiem
kalibubs rakstīja: Tas, ka komanda, kuru sagaida Play Off spēles pirms tām uz čempionātu brīvprātīgi palaiž spēlētāju neko labu par viņu neliecina. Tomēr, ceru, ka maldos un Ivanāns parādīs, ka spēj būt izlasei noderīgs
Reāli tas ir tādēļ, ka viņš "veterānu" limita dēļ visticamāk netiktu spēlēt. Tomēr šis parāda, ka klubs ir ieinteresēts Raitī, lai viņam būtu spēļu prakse. Ja tā nebūtu diez vai Flames vispār kaut ko sūtītu kādai nožēlojamai Latvijas izlasei (tas no viņu skatu punkta, ne mana).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-04-13 14:17, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: kā baigi megapozitīvo šo ziņu es neuztvertu... reāli tas nozīmē, visticamāk, 4. maiņu. Kas, savukārt, visticamāk varētu nozīmēt mazu spēles laiku 4. maiņai kopumā...
Es to uztveru tā, ka beidzot tiks apstiprināts vai kliedināts mīts par Raičas noderību LV hokejam kopumā. Savādāk apnikuši ņaudētāji...No otras puses, KGB speciālisti varēs novērtēt šā spēlētprasmes klātienē un attiecīgi rīkoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-04-13 14:21, pirms 13 gadiem
Artjuhins jau īsti nemāk kauties. Viņam ir masa un augums ar ko viņš ir spēcīgs. Pret īstiem policistiem viņam nekas neizdodas. Šis video to apliecina --> Евгений Артюхин VS Джош Граттон / Artyukhin -...
Atcerēsimie kā Ivanānam gāja pret Grattonu...

     [+] [-]

, 2012-04-13 14:24, pirms 13 gadiem
ir labi, apskatīšos izlasē, kas notiek DR- rudenī gribu uz Rīgu!!!

  +6 [+] [-]

, 2012-04-13 14:25, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: kā baigi megapozitīvo šo ziņu es neuztvertu... reāli tas nozīmē, visticamāk, 4. maiņu. Kas, savukārt, visticamāk varētu nozīmēt mazu spēles laiku 4. maiņai kopumā...
Pie Znaroka varbūt arī būtu 4.maiņā, bet redzēs kā būs pie Nolana, kam tomēr ziemeļamerikāņu hokejs ir daudz tuvāks!

 +13 [+] [-]

, 2012-04-13 14:25, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Forši! Lai izkonkurē Indraši ja var
Fizuha Raitim noteikti ir labāka

  +8 [+] [-]

, 2012-04-13 14:29, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: es arī tā ceru.
Kaut gan mani drusku baida, tas, ka st.Juris Ivanānu uzskata par RD mesiju un izlases treneru štābā ir RD kadri... te var pazust objektivitāte...
Palasot tavus komentārus pie šā raksta sāk likties kad Tev kaut kādas personīgas antipātijas pret Ivanānu ???
Iespēju spēlēt izlasē ir palnījis ikviens...Vai ne tā!!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-13 14:30, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: kā baigi megapozitīvo šo ziņu es neuztvertu... reāli tas nozīmē, visticamāk, 4. maiņu. Kas, savukārt, visticamāk varētu nozīmēt mazu spēles laiku 4. maiņai kopumā...
Tikai nevajag spriest uzreiz par visu maiņu kopumā..

  -1 [+] [-]

, 2012-04-13 14:32, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tikai runa šeit ir par izlases nevis Vitjazj komplektāciju...
Vispaar kads no vityaz tagadeejaa sastaava vispaar chempii speelees?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mvp2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-13 14:39, pirms 13 gadiem
J.L.#15 rakstīja: Laba maiņa sanāktu: Ivanāns, Širokovs, Jass. Šitie arī Vitjaz pa tauri varētu iedot!
Kas tur labs, Latvija uz PČ grib braukt pēc rezultāta, nevis palikt 16..
Paskaties kur vityaz sēž ar šādām maiņām!
Ceru ka nolans sataisīs kautcik vienlīdzīgi konkurējošas maiņas, lai jebkura maiņa var sagādāt daudz problēmu pretiniekam!

 +15 [+] [-]

, 2012-04-13 14:39, pirms 13 gadiem
Kā izteicās nesen intervijā pats Raitis, tad tagad sācis spēlēt krietni apdomīgāk un kauties arī iet tikai ja ir akūta nepieciešamība! Lai veicas īstam džekam - dzimušam cīnītājam! Bet rudenī uz Dinamo!

  -3 [+] [-]

, 2012-04-13 14:42, pirms 13 gadiem
Līdz ar to Koba var būt brīvs.
Slēpts komentārs: 0710
Slēpts komentārs: aizermans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-13 14:45, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Taisnība tiem, kas saka no Ivanana izlasē nebūs jēgas un ka tieši otrādi - apgrūtinājums, pelnīs savas 2min visulaiku Ivanans un noraks Latviju tāpat kā pirms 4 gadiem.
Tā vien liekas, ka tu esi vis lielākais hokeja pzinējs, pārējie treneri visi kā viens ir muļķi. Tu tikai hokeju pa TV esi redzējis. Atradies hokeja zinātnieks. Tu taču brīvi aizbrauci pie Nolana un pasaki, kā arī pa ceļam ieskrien pie NHL Flames treneriem un izsaki visu par Ivanānu kas tev nepatīk. Atradies hokeja gruru ----

  -2 [+] [-]

, 2012-04-13 14:46, pirms 13 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Palasot tavus komentārus pie šā raksta sāk likties kad Tev kaut kādas personīgas antipātijas pret Ivanānu ???
Iespēju spēlēt izlasē ir palnījis ikviens...Vai ne tā!!
pelnījis piedalīties treniņnometnē - noteikti.
Taču, lai par viņa lietderību spriež Nolans uz vietas. Vienkārši šobrīd neredzu iemeslu baigajam patosam.

P.S. ja tādā ASV izlasē (izlasē, kuras rezultāti pēdējos gados PČ dažkārt ir salīdzināmi ar LV izlasi!) sastāvā tiktu pieteikts kāds Ivanāna kalibra spēlētājs, tad visi tikai ieņirgtu, ka amīšiem gan ir sūdīgi ar sastāvu, ka jāņem pat stipri viduvēji AHL spēlētāji

  +4 [+] [-]

, 2012-04-13 14:47, pirms 13 gadiem
Valents rakstīja: Vispaar kads no vityaz tagadeejaa sastaava vispaar chempii speelees?
Vitjazā bija tikai krievi un kanādieši - kā Tu domā?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-13 14:49, pirms 13 gadiem
Slēpts komentārs: Handry
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-13 14:52, pirms 13 gadiem
Un kas ar mums nav draudzīgi,lai labāk paiet nost - jo neesam mēs saudzīgi - mēs sitam tādus nost!

  -2 [+] [-]

, 2012-04-13 14:52, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Vitjazā bija tikai krievi un kanādieši - kā Tu domā?
Par to jau arii saku ka no Vityazieshiem nebuus kam atriebties

  +7 [+] [-]

, 2012-04-13 14:52, pirms 13 gadiem
Raitiiiiiii, tas kas mums ir vajadzigs! Noteikti Teds Raiti panems uz Cempi, vins ir Ok, 27.speles 7.punkti vairak ka dazam labam KHL visa cempionata laika, domaju ka nevajadzetu but diskusiju par tiksanu izlase.
Teda stilam loti piemerots speletajs.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-13 14:53, pirms 13 gadiem
Peleeciits rakstīja: Interesanti, ja Raitis parādīsies mačā pret Krieviju, kā uzvedīsies "tīras" spēles piekritējs Artjuhins???
To es gribētu redzēt,kā spēlētu Ivanāns vs Artjuhins, buutu interesanta speele

  +9 [+] [-]

, 2012-04-13 14:53, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Ja Artjuhins spēlēs izlasē, bet arī tad Artjuhins spēs samizot ivananu.Arī šajā rakstā pokemoni par daudz bez iemesla kaifo.
Vecīt, pokemons esi tu, LV izlasei ir vajadzīga GAĻA vārtu priekšā, tā kā labi vien ir ka Raitis brauc ciemos!
Slēpts komentārs: Abrags

  +1 [+] [-]

, 2012-04-13 14:59, pirms 13 gadiem
Patīkami ,ka ir spēlētāji ,kas raujas uz izlasi.Tomēr ir jautājumi uz kuriem nezinu atbildes.Proti.Vai ,,policists'', automātiski nozīmē labs spēka cīņā? Vai vienmēr pietiek ātruma pareizi pielietot spēka paņēmienu ?Vai ,,policists'' automātiski nozīmē - labs vārtu priekšā, lai arī spēlējot klubos(4 maiņā) to darīt sanāk pamaz?Kādā formā ir spēlētājs ,no kura uz PO atsakās klubs?

  -1 [+] [-]

, 2012-04-13 15:00, pirms 13 gadiem
rolex rakstīja: Patīkami ,ka ir spēlētāji ,kas raujas uz izlasi.Tomēr ir jautājumi uz kuriem nezinu atbildes.Proti.Vai ,,policists'', automātiski nozīmē labs spēka cīņā? Vai vienmēr pietiek ātruma pareizi pielietot spēka paņēmienu ?Vai ,,policists'' automātiski nozīmē - labs vārtu priekšā, lai arī spēlējot klubos(4 maiņā) to darīt sanāk pamaz?Kādā formā ir spēlētājs ,no kura uz PO atsakās klubs?
cepums Tev.
ļoti labs un loģisks komentārs

  +5 [+] [-]

, 2012-04-13 15:00, pirms 13 gadiem
epavl rakstīja: Fu.ck off Jassa fanboy. Reāli arī Bukarts ir tik pat agresīvs un lecīgs kā Kobe.
Nesmīdini

Bukarts varbūt arī ir lecīgs, bet ko tas dod? Džekam pat normāla spēka spēle nav... Nesaku ka Jass ir labākais, bet vismaz džekam ir smadzenes nekauties otro reizi pēc pasēdēšanas.

Ivanans vispār ir citas kategorijas spēlētājs, aisardzībā un mazākuma labi māk spēlēt. Liels pēc parametriem, spēka spēle ļoti augstā līmenī. Ja būs iespēja arī golus iemetīs/momentus realizēs. Negaidiet no viņa playmaker tipa spēlētāju, tāds viņš nekad nebūs. Ar ripu nepārāk labi spēlē, bet bez tās (tieši tas ko Nolans mēģina iemācīt) zina ko darīt

  +5 [+] [-]

, 2012-04-13 15:01, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pelnījis piedalīties treniņnometnē - noteikti.
Taču, lai par viņa lietderību spriež Nolans uz vietas. Vienkārši šobrīd neredzu iemeslu baigajam patosam.

P.S. ja tādā ASV izlasē (izlasē, kuras rezultāti pēdējos gados PČ dažkārt ir salīdzināmi ar LV izlasi!) sastāvā tiktu pieteikts kāds Ivanāna kalibra spēlētājs, tad visi tikai ieņirgtu, ka amīšiem gan ir sūdīgi ar sastāvu, ka jāņem pat stipri viduvēji AHL spēlētāji
Nu salīdzinājums ar ASV izlasi galīgi nevietā šeit manuprāt
Cik resursi ir ASV un cik mums...

Lai runā Raita darbi laukumā!!
Prātīgāk būtu redzēt Raiti uz ledus un tikai tad spriest par viņa lietderību

  +1 [+] [-]

, 2012-04-13 15:01, pirms 13 gadiem
rolex rakstīja: Patīkami ,ka ir spēlētāji ,kas raujas uz izlasi.Tomēr ir jautājumi uz kuriem nezinu atbildes.Proti.Vai ,,policists'', automātiski nozīmē labs spēka cīņā? Vai vienmēr pietiek ātruma pareizi pielietot spēka paņēmienu ?Vai ,,policists'' automātiski nozīmē - labs vārtu priekšā, lai arī spēlējot klubos(4 maiņā) to darīt sanāk pamaz?Kādā formā ir spēlētājs ,no kura uz PO atsakās klubs?

tikai pacietību, laiks parādīs kas ir kas.

 +11 [+] [-]

, 2012-04-13 15:04, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Nu ko, B grupa mūs gaida
Tevi gaida psihiatriskā slimnīca
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: AnDrIHaCkO

  +9 [+] [-]

, 2012-04-13 15:23, pirms 13 gadiem
J.L.#15 rakstīja: Laba maiņa sanāktu: Ivanāns, Širokovs, Jass. Šitie arī Vitjaz pa tauri varētu iedot!
Vai tad primārais nav iemest vārtos ripu?

     [+] [-]

, 2012-04-13 15:31, pirms 13 gadiem
gaidu vārda "izlasei" vietā "Rīgas Dinamo", bet šādi arī ir labi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Madis

  +2 [+] [-]

, 2012-04-13 15:34, pirms 13 gadiem
RAIČA, RAIČA, RAIČA!!!!!!!! Tu esi mūsu vecis!!!

     [+] [-]

, 2012-04-13 15:36, pirms 13 gadiem
Izlasei vajadzēja būt pirmajā vietā un tikai tad Dinamo, tagad diemžēl izskatās, ka ir otrādi...

     [+] [-]

, 2012-04-13 15:37, pirms 13 gadiem
urrrrrrrraaaaaaaa!!!! pa purnu,pa purnu,pa purnu!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-04-13 15:39, pirms 13 gadiem
Madis rakstīja: šis ir pirmais gads, kad man ir skaidra priekšnojauta - mūsējie izkritīs no PČ A grupas...
Katru gadu šitos tekstus lasu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-13 15:40, pirms 13 gadiem
Peleeciits rakstīja: Interesanti, ja Raitis parādīsies mačā pret Krieviju, kā uzvedīsies "tīras" spēles piekritējs Artjuhins???
Labi pateikts!

  -4 [+] [-]

, 2012-04-13 15:46, pirms 13 gadiem
:==//MACHETE// rakstīja: 1.Dinamo - Gagarina kauss
2.Dzelzceļa kauss
3. PČ
4. OS (Tikai 4. vietā, jo gandrīz nereāli tur iekļūt pat top 8)
5. Stenlija kauss
6. Kaldera kauss
Man šobrīd:
1. Latvijas izlase (attiecīgi ar PČ turpinājumā)
2. U18 PČ
3. LAČ (tas jau gan beidzās)
...
KHL, Šveice, Kazahstāna u.t.t. - tik liela interese, lai mūsējie tiktu ātrāk uz PČ. Ja dabūs kausu, arī labi.

P.S. par NHL domāšu pēc PČ

     [+] [-]

, 2012-04-13 15:52, pirms 13 gadiem
Vajag vajag izmēģināt, sliktāk jau nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-13 15:52, pirms 13 gadiem
Pilnīgi piekrītu.Domāju,ka šogad sastāvs nebūs sliktāks,kā iepriekšējos gados.Ja būs pareizā "ķīmija" starp spēlētājiem,būs arī rezultāts.
120 kg varcargs rakstīja: Katru gadu šitos tekstus lasu...

     [+] [-]

, 2012-04-13 15:53, pirms 13 gadiem
Ivanāns būs iemesls,lai nākam nedēļ aizlaistu uz Rīdzīti...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-13 15:59, pirms 13 gadiem
Znarokam Ivanāns bija kā piektais ritenis ,kuru viņš tā arī nespēja izmantot. Ceru ka Nolanam ar to nebūs problēmu un viņš Raitim atradīs labāko iespējamo pielietojumu. Spēka spēle pie apmalēm un vārtu priekšā vienmēr ir bijis sāpīgs jautājums mūsu izlasei. Pat tik tehniski spēlētāji kā Ņiživijs ir bijuši nulles kad jāspēlē ar lielām un spēcīgām (burtiskā nozīmē) izlasēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-13 16:25, pirms 13 gadiem
Ko jūs varat te čīkstuļot.. Pats galvenais ka Raitis grib spēlēt.. Vai viņš ir pietiekami labs izlems Tedis, nevis Jūs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-04-13 16:36, pirms 13 gadiem
IVANS BARGAIS !!!

  +6 [+] [-]

, 2012-04-13 16:37, pirms 13 gadiem
Ideāli! Ivanāns izlasei piedos dzirksti. Nevaru vien sagaidīt, kad Raiti redzēšu arēnā!

     [+] [-]

, 2012-04-13 16:42, pirms 13 gadiem
ta beidzot

     [+] [-]

, 2012-04-13 16:50, pirms 13 gadiem
Ķivere rakstīja: PČ vienmēr ir respektējuši un respektēs spēcīgākās komandas un par spēka spēli dos noraidījumus tik cik nevajag, ar Ivanānu visas 60 minūtes sēlēsim 4 pret 5!!!!
Ja Raitim treneris teiks - ej dari kā gribi, tad varbūt tā arī būtu. Bet tā tomēr ir trenera uzdevumu izpilde vai nē , un spēja spēlēt spēka spēli tīri.To ka tiesās pret mums ir jārēķinās ,cerams vienīgi ka ne akli video tiesneši,kā tas vienreiz jau ir bijis.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-13 16:52, pirms 13 gadiem
Pozitīva ziņa.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-13 17:13, pirms 13 gadiem
Beidzot! Cik gadiem bija jāpaiet????

  -3 [+] [-]

, 2012-04-13 17:14, pirms 13 gadiem
Thrasher rakstīja: Beidzot! Cik gadiem bija jāpaiet????
4 gadi kopš 2008.g. PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-13 18:27, pirms 13 gadiem
Nenosmieties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-13 18:37, pirms 13 gadiem
Rezultatīvs Raitis nebūs,bet viņa pieredze,protams ir mērāma augstāk - par mūsu jaunajiem censoņiem.
Kā papildinājums komandai būs ļoti labs,kas noteikti varētu arī pacelt komandas garu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-13 19:55, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Labs! Lai pierāda sevi pārbaudes spēlēs! Nekur nav zvanīts , ka ņems uz PČ!
Es parakstos zem šitā.

     [+] [-]

, 2012-04-13 19:56, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: 4 gadi kopš 2008.g. PČ
Tad ar šķiet uzspēlēja tikai vienā(?) spēlē. Vai arī laukumā atradās pāris min.
Manuprāt Raitis būtu ļoti noderīgs izlasei, ja viņu pareizi ''pielietotu''. Piem, vairākumā vārtu priekšā.

     [+] [-]

, 2012-04-13 20:06, pirms 13 gadiem
Beidzot būs kāds, kas māk spēlēt spēka spēli, super tikai 4 gadus vajadzēja, lai beidzot būtu izlasē vienīgais NHL uzbrucējs.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-13 20:17, pirms 13 gadiem
Tas pricee!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-13 21:51, pirms 13 gadiem
labāk lai nebrauc sēdēsim tik mazākumā

     [+] [-]

, 2012-04-13 23:20, pirms 13 gadiem
Raiti, mēs Tevi gaidām. Tu esi vajadzīgs izlasei, un visvairāk ģērbtuvē. Lai izdodas.

     [+] [-]

, 2012-04-13 23:24, pirms 13 gadiem
Lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-14 01:07, pirms 13 gadiem
Kad kanādiešiem ir iespēja aizsūtīt kādu, lai sadotu krieviem pa rīkli, tā šie pat vēstules sāk rakstīt!
Ja nopietnāk, tad piekrītu Ivanāna atbalstītājiem. Iespēja noteikti jādod. Atceros, kā TAJĀ čempī Ivanānu sūtīja uz noraidīto soliņa un likās, ka viņš ja vajadzētu visiem tur pretiniekiem rīkles pārgrauztu. Spēlēs vajag vairāk asuma, emociju, agresijas. Protams, jaunie un tehniskie arī drošāk justos un pretinieki neomulīgāk, kas nav maz.