Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Girgensons izlasē kā malējais: "Negribas NHL spēlētāju nolikt trešajā maiņā"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Girgensons izlasē kā malējais: "Negribas NHL spēlētāju nolikt trešajā maiņā"
Zemgus Girgensons. Foto: Tampa Bay Lightning

Līdz Latvijas izlases pirmajam mačam Milānas olimpiskajās spēlēs palikušas 65 dienas. Šonedēļ tiks aizvadītas pārbaudes spēles pret Slovākiju un Norvēģiju, un galvenajam trenerim Harijam Vītoliņam tā būs pēdējā iespēja izsijāt sastāvu kaujas apstākļos.

Vasarā tika nosaukti pirmie seši Latvijas izlases hokejisti dalībai Milānas olimpiskajās spēlēs – NHL spēlējošie vārtsargi Elvis Merzļikins un Artūrs Šilovs, aizsargs Uvis Balinskis un uzbrucēji Rodrigo Ābols, Teodors Bļugers un Zemgus Girgensons. Pārējiem jācīnās un jāpierāda sava lietderība.

Ja Eiropā spēlējošajiem ir iespēja pierādīt savu varējumu pārbaudes spēlēs, tad Ziemeļamerikā mītošajiem jāpierāda neklātienes cīņā.

"Rūdolfs [Kalvītis] ar viņiem regulāri sazvanās, arī es esmu sazvanījies," par komunikāciju ar AHL spēlējošajiem portālam Sportacentrs.com teica Harijs Vītoliņš. "Protams, gribētos redzēt labāku ainu. Labi, ka Eduards Tralmaks ir atguvies, ka viņam sāk uzticēties vairāk."

"Sandis Vilmanis sācis mest iekšā. Ravinskim un Mateiko iet mazliet grūtāk. Spēle ir, bet nav tās pārliecības, nav to punktu, ko gribētos redzēt – lai arī man būtu pamats domāt, ka tur viss ir kārtībā," teica Latvijas izlases galvenais treneris.

Tralmaks 21 spēlē guvis 12 vārtus, kas ir ceturtais rādītājs AHL, un iekrājis 14 punktus. 13 punkti ir Danam Ločmelim un Sandim Vilmanim. Mateiko un Raivis Ansons atzīmējušies ar 1+1, bet Ravinskis 16 spēlēs atdevis vienu rezultatīvu piespēli.

Vai Latvijas izlase uzmana arī NCAA spēlējošos studentus un uzskata viņus par kandidātiem Milānas olimpiskajām spēlēm? "Mēs skatāmies visu virzienā. Jā, viņi ir redzeslokā – mūsu paplašinātajā sarakstā ir ap 50 spēlētājiem," teica Vītoliņš.

Viesojoties pie Valda Valtera, Vītoliņš sacīja, ka Zemgus Girgensons olimpisko spēļu kontekstā tiek uzlūkots kā malējais uzbrucējs, nevis centrs. Viņš NHL jau vairākas sezonas pavadījis, spēlēdams pa malu. Arī olimpiskajā kvalifikācijā, kad Girgensons bija virknējumā ar Danu Ločmeli un Rihardu Bukartu.

"Man negribas NHL spēlētāju nolikt trešās maiņas pozīcijā," domu gājienu skaidroja Vītoliņš.

Ābols, Bļugers, Ločmelis – trīs centri jautājumus neraisa. Kurš būs ceturtais? "Batņa, Smirnovs, Egle," kandidātus nosauca galvenais treneris.

"Manā galvā ir vairāki virknējumi, bet tagad nebūtu pareizi teikt. Vēl ir jāspēlē. Pieņemsim, kāds fārmklubā iemet trīs vārtus, viņu izsauc uz NHL. Iepriekš iespējas bija 30/70, pēc izsaukuma uz NHL samainās līdz 70/30," teica Vītoliņš. "Viss ir viņu pašu rokās. To vienmēr piekodinu spēlētājiem: viss ir jūsu rokās! Kā jūs sevi pozicionējat, kā parādāt sevi, no tā arī atkarīgs rezultāts."

  +1 [+] [-]

, 2025-12-09 08:49, pirms mēneša
Girgensons šobrīd rāda labu sniegumu,bet kā Filadelfijas čekeri Ābolu liks pirmajā maiņā?Grūti būs pārkvalificētiesUn kas galu galā ir ar Bļugeru?Tā trauma tik nopietna?

     [+] [-]

, 2025-12-09 08:51, pirms mēneša
Girgensons-Bļugers-Tralmaks
Balcers-Ābols-Daugava
Dzierkals-Ločmelis-Vilmanis
Un 4 no šiem 6- Batņa, Smirnovs, Egle, Krastenbergs, Lapinskis.

  +1 [+] [-]

, 2025-12-09 08:52, pirms mēneša
alguns rakstīja: Girgensons šobrīd rāda labu sniegumu,bet kā Filadelfijas čekeri Ābolu liks pirmajā maiņā?Grūti būs pārkvalificētiesUn kas galu galā ir ar Bļugeru?Tā trauma tik nopietna?
Fūts tikko teica, ka būs laukumā pēc Ziemassvētkiem. Nav labi.

  +1 [+] [-]

, 2025-12-09 09:46, pirms mēneša
b2 rakstīja: Girgensons-Bļugers-Tralmaks
Balcers-Ābols-Daugava
Dzierkals-Ločmelis-Vilmanis
Un 4 no šiem 6- Batņa, Smirnovs, Egle, Krastenbergs, Lapinskis.
3 čekeri + vācu otrās līgas veterāns pirmajās divās maiņās?
Es tur vairāk gribētu redzēt mūsu AHL špīlerus. Tie vismaz spēlē vairākumā un domā par vārtu gūšanu nekā tikai atsist ripu tālāk prom no saviem vārtiem.

  +3 [+] [-]

, 2025-12-09 09:55, pirms mēneša
Likt Girgensonu pirmajās maiņās ir pilnīgs un absolūts diletantisms un NHL kargo kults. Tas ir tas pats, kas Ivanānu likt pirmajā maiņā, jo ir NHL pieraksts.

Zemgus ir ļoti specifiskas lomas spēlētājs. Un šī loma ir nogalināt ripu, pieturēt ripu, uzvarēt divcīņās, neļaut ripai atrasties aizsardzības zonā. Tas ir tas, ko viņš dara lieliski. Taču šī procesa laikā viņš nogalina arī savas komandas uzbrukumu. Tas ir klasisks 4. maiņas spēlētājs.

Ja mēs viņu ieliekam kopā ar Ločmeli, mēs nogalinām labāko saspēles veidotāju un nogalinām sev paši otro maiņu.

Girgensons ir jāliek 3. maiņas centrā un mums ir jākoncentrē viss uzbrukuma arsenāls pirmajās 2 maiņās. Iespējams, Ločmeli vai Bļugeru iespēlējot maiņas malā.

3. un 4. maiņām ir jākaplē.

Smirnovs var mest kaut vai pa hattrick pret Itālijas izlasi katru dienu, no viņa pundurzaķa auguma nebūs absolūti nekādas jēgas 4. maiņā. Mēs spēlēsim pret pasaules spēcīgākajiem spēlētājiem.

Tieši tāpēc ir pilnīgi pajāt, ka Ravinskim neiet vai Mateiko neiet. Ravinskis ir ātrākais slidotājs izlasē un abiem ir gabarīti, slidojums, ko mums vajag 3. un 4. maiņā.

Nevis pansionāta Daugaviņus, mīkstus un lēnus indrašus vai Robi Bukartu.

Būs jāskrien un jākaplējas. Paskatieties vidējos auguma parametrus ASV, Kanādai.

  +2 [+] [-]

, 2025-12-09 10:00, pirms mēneša
Eglem ir sliktākais iemetienu procents visā Čehijas Ekstralīgā, bet jūs vēlaties viņu likt 4. maiņas centrā. Jums tur kāds analītiķis vispār ir vai tikai 8 treneri, kuri intervijas sniedz katru dienu?

     [+] [-]

, 2025-12-09 10:36, pirms mēneša
MachimoI rakstīja: Likt Girgensonu pirmajās maiņās ir pilnīgs un absolūts diletantisms un NHL kargo kults. Tas ir tas pats, kas Ivanānu likt pirmajā maiņā, jo ir NHL pieraksts.

Zemgus ir ļoti specifiskas lomas spēlētājs. Un šī loma ir nogalināt ripu, pieturēt ripu, uzvarēt divcīņās, neļaut ripai atrasties aizsardzības zonā. Tas ir tas, ko viņš dara lieliski. Taču šī procesa laikā viņš nogalina arī savas komandas uzbrukumu. Tas ir klasisks 4. maiņas spēlētājs.

Ja mēs viņu ieliekam kopā ar Ločmeli, mēs nogalinām labāko saspēles veidotāju un nogalinām sev paši otro maiņu.

Girgensons ir jāliek 3. maiņas centrā un mums ir jākoncentrē viss uzbrukuma arsenāls pirmajās 2 maiņās. Iespējams, Ločmeli vai Bļugeru iespēlējot maiņas malā.

3. un 4. maiņām ir jākaplē.

Smirnovs var mest kaut vai pa hattrick pret Itālijas izlasi katru dienu, no viņa pundurzaķa auguma nebūs absolūti nekādas jēgas 4. maiņā. Mēs spēlēsim pret pasaules spēcīgākajiem spēlētājiem.

Tieši tāpēc ir pilnīgi pajāt, ka Ravinskim neiet vai Mateiko neiet. Ravinskis ir ātrākais slidotājs izlasē un abiem ir gabarīti, slidojums, ko mums vajag 3. un 4. maiņā.

Nevis pansionāta Daugaviņus, mīkstus un lēnus indrašus vai Robi Bukartu.

Būs jāskrien un jākaplējas. Paskatieties vidējos auguma parametrus ASV, Kanādai.
Labi teikts, nosūti šo Vītoliņam

  +2 [+] [-]

, 2025-12-09 10:51, pirms mēneša
MachimoI rakstīja: Likt Girgensonu pirmajās maiņās ir pilnīgs un absolūts diletantisms un NHL kargo kults. Tas ir tas pats, kas Ivanānu likt pirmajā maiņā, jo ir NHL pieraksts.

Zemgus ir ļoti specifiskas lomas spēlētājs. Un šī loma ir nogalināt ripu, pieturēt ripu, uzvarēt divcīņās, neļaut ripai atrasties aizsardzības zonā. Tas ir tas, ko viņš dara lieliski. Taču šī procesa laikā viņš nogalina arī savas komandas uzbrukumu. Tas ir klasisks 4. maiņas spēlētājs.

Ja mēs viņu ieliekam kopā ar Ločmeli, mēs nogalinām labāko saspēles veidotāju un nogalinām sev paši otro maiņu.

Girgensons ir jāliek 3. maiņas centrā un mums ir jākoncentrē viss uzbrukuma arsenāls pirmajās 2 maiņās. Iespējams, Ločmeli vai Bļugeru iespēlējot maiņas malā.

3. un 4. maiņām ir jākaplē.

Smirnovs var mest kaut vai pa hattrick pret Itālijas izlasi katru dienu, no viņa pundurzaķa auguma nebūs absolūti nekādas jēgas 4. maiņā. Mēs spēlēsim pret pasaules spēcīgākajiem spēlētājiem.

Tieši tāpēc ir pilnīgi pajāt, ka Ravinskim neiet vai Mateiko neiet. Ravinskis ir ātrākais slidotājs izlasē un abiem ir gabarīti, slidojums, ko mums vajag 3. un 4. maiņā.

Nevis pansionāta Daugaviņus, mīkstus un lēnus indrašus vai Robi Bukartu.

Būs jāskrien un jākaplējas. Paskatieties vidējos auguma parametrus ASV, Kanādai.
Ņemot vērā, pret ko būs jāspēlē un mazos laukumus, visām maiņām būs jābūt čekeriem. Sūdīgāk būs, kad mums vajadzēs saasināt spēli un kāpināt tempu.
Par Ravinski vislielākās bažas. Neesmu redzējis nevienu Abotsfordas spēli, bet klubs kāš visiem pēc kārtas un šādā gadījumā nedarbojas arguments- bija trauma, sastāvs iespēlējies, jāgaida iespējas... Reāli Anrī ir starp tikšanu/netikšanu AHL kluba sastāvā. Visticamāk tomēr pirmssezonas trauma sačakarēja visu sagatavošanos un nevar tikt atpakaļ savā līmenī.
Daugavai PČ bija švaks, bet tas bija pēc 3 mēnešu pauzes un 1 mēnesi pēc atgriešanās hokejā. Šogad mērķtiecīgi gatavojies galvenajam startam OS, ir regulāra spēļu prakse. Ticu, ka vecais buks pazīst savu ķermeni un ar pieredzīti kompensēs trūkumus un būs labs pienesums OS.

  +3 [+] [-]

, 2025-12-09 11:03, pirms mēneša
Un Girgensons arī Tampā vairāk spēlē malā, nevis centrā.

     [+] [-]

, 2025-12-09 11:19, pirms mēneša
Attiecībā par Daugaviņu- galvenais, lai Vītoliņam pietiek drosmes un vajadzības gadījumā norotē zemāk.

  +3 [+] [-]

, 2025-12-09 13:07, pirms mēneša
MachimoI rakstīja: Likt Girgensonu pirmajās maiņās ir pilnīgs un absolūts diletantisms un NHL kargo kults. Tas ir tas pats, kas Ivanānu likt pirmajā maiņā, jo ir NHL pieraksts.

Zemgus ir ļoti specifiskas lomas spēlētājs. Un šī loma ir nogalināt ripu, pieturēt ripu, uzvarēt divcīņās, neļaut ripai atrasties aizsardzības zonā. Tas ir tas, ko viņš dara lieliski. Taču šī procesa laikā viņš nogalina arī savas komandas uzbrukumu. Tas ir klasisks 4. maiņas spēlētājs.

Ja mēs viņu ieliekam kopā ar Ločmeli, mēs nogalinām labāko saspēles veidotāju un nogalinām sev paši otro maiņu.

Girgensons ir jāliek 3. maiņas centrā un mums ir jākoncentrē viss uzbrukuma arsenāls pirmajās 2 maiņās. Iespējams, Ločmeli vai Bļugeru iespēlējot maiņas malā.

3. un 4. maiņām ir jākaplē.

Smirnovs var mest kaut vai pa hattrick pret Itālijas izlasi katru dienu, no viņa pundurzaķa auguma nebūs absolūti nekādas jēgas 4. maiņā. Mēs spēlēsim pret pasaules spēcīgākajiem spēlētājiem.

Tieši tāpēc ir pilnīgi pajāt, ka Ravinskim neiet vai Mateiko neiet. Ravinskis ir ātrākais slidotājs izlasē un abiem ir gabarīti, slidojums, ko mums vajag 3. un 4. maiņā.

Nevis pansionāta Daugaviņus, mīkstus un lēnus indrašus vai Robi Bukartu.

Būs jāskrien un jākaplējas. Paskatieties vidējos auguma parametrus ASV, Kanādai.
Likt Girgensonu vienā teikumā ar Ivanānu ir dilentatisms. Namejs, tas Tu?

  -1 [+] [-]

, 2025-12-09 15:05, pirms mēneša
Piekrītu augstāk komentāros teiktajam.

Pirmajās maiņās vajag špīlerus, kuri spēlē lielu lomu komandās un met vārtus.

1 maiņa
Tralmaks
Blugers
Ločmelis

2 maiņa
Balcers
Ābols
Vilmanis

3 maiņa
Ravinskis
Girgensons
Mateiko

     [+] [-]

, 2025-12-09 15:31, pirms mēneša
shamanis29 rakstīja: Likt Girgensonu vienā teikumā ar Ivanānu ir dilentatisms. Namejs, tas Tu?
Girgensonam ir 37,36% iespējamība būt par Ivanānu, tāpēc beidz čurāt tupus.

     [+] [-]

, 2025-12-09 15:49, pirms mēneša
Machimol kalkulators rakstīja: Girgensonam ir 37,36% iespējamība būt par Ivanānu, tāpēc beidz čurāt tupus.

  +1 [+] [-]

, 2025-12-09 16:05, pirms mēneša
ansis15 rakstīja: Piekrītu augstāk komentāros teiktajam.

Pirmajās maiņās vajag špīlerus, kuri spēlē lielu lomu komandās un met vārtus.

1 maiņa
Tralmaks
Blugers
Ločmelis

2 maiņa
Balcers
Ābols
Vilmanis

3 maiņa
Ravinskis
Girgensons
Mateiko
Jā, varam diskutēt, ka Bļugers ir labāks uzbrukuma/divvirziena spēlētājs. Tāds viņš arī ir pēc vid. statistikas, bet tai pašā laikā, cik viņam ir 10 golu sezonas? Girgensonam tādas ir bijušas 4, spēlējot sūdīgā Buffalo. Man liekas, ka vidējais fans nenovērtē Girgensonu. Olimpiskajā kvalifikācijā, tajā vienā spēlē līdz traumai, viņš izskatījās pēc labākā spēlētāja laukumā.

Ābols ar savām 10 min šosezon, spēlējot 4. maiņā ir tas metējs? Arī nav. 0 goli. Ja nebūtu punktus vācis SHL un AHL, arī liktos, ka 3. vai 4. maiņas spēlētājs?

Tas, ka kāds NHL spēlē 3. vai 4. maiņā, nenozīmē, ka viņš nav pirmo divu maiņu spēlētājs LV izlasē, kur līmenis ir krietni zemāks, kā jebkurā NHL komandā. Tāds Girgensons gandrīz katru otro dienu spēlē pret pasaules labākajiem. Plus nez kāpēc Lightning teneris viņam uztic pirmo maiņu lomu, kad kāds ir traumēts, nevis kādam citam.

  +1 [+] [-]

, 2025-12-09 16:37, pirms mēneša
Kādu sastāvu Haris&Co izvēlēsies, tā arī būs. To arī redzēsim tikai pirms Milānas. Īsi rakstot

  +3 [+] [-]

, 2025-12-09 16:49, pirms mēneša
shamanis29 rakstīja: Jā, varam diskutēt, ka Bļugers ir labāks uzbrukuma/divvirziena spēlētājs. Tāds viņš arī ir pēc vid. statistikas, bet tai pašā laikā, cik viņam ir 10 golu sezonas? Girgensonam tādas ir bijušas 4, spēlējot sūdīgā Buffalo. Man liekas, ka vidējais fans nenovērtē Girgensonu. Olimpiskajā kvalifikācijā, tajā vienā spēlē līdz traumai, viņš izskatījās pēc labākā spēlētāja laukumā.

Ābols ar savām 10 min šosezon, spēlējot 4. maiņā ir tas metējs? Arī nav. 0 goli. Ja nebūtu punktus vācis SHL un AHL, arī liktos, ka 3. vai 4. maiņas spēlētājs?

Tas, ka kāds NHL spēlē 3. vai 4. maiņā, nenozīmē, ka viņš nav pirmo divu maiņu spēlētājs LV izlasē, kur līmenis ir krietni zemāks, kā jebkurā NHL komandā. Tāds Girgensons gandrīz katru otro dienu spēlē pret pasaules labākajiem. Plus nez kāpēc Lightning teneris viņam uztic pirmo maiņu lomu, kad kāds ir traumēts, nevis kādam citam.
Girgensons joprojām dala 5-6 vietu starp zibeņu uzbrucējiem- ar visu to, ka nav spēlējis pirmās spēles!
Piespēles(īpaši otrās piespēles var savākt daudzi), bet gols- tur viss pašam ir jāizdara un jābūt īstajā vietā un laikā!

     [+] [-]

, 2025-12-09 17:41, pirms mēneša
Palabošu sevi. Tomēr Ābolam ir viens gols, nesen vēl iemeta.

  -1 [+] [-]

, 2025-12-09 18:24, pirms mēneša
MachimoI rakstīja: Likt Girgensonu pirmajās maiņās ir pilnīgs un absolūts diletantisms un NHL kargo kults. Tas ir tas pats, kas Ivanānu likt pirmajā maiņā, jo ir NHL pieraksts.

Zemgus ir ļoti specifiskas lomas spēlētājs. Un šī loma ir nogalināt ripu, pieturēt ripu, uzvarēt divcīņās, neļaut ripai atrasties aizsardzības zonā. Tas ir tas, ko viņš dara lieliski. Taču šī procesa laikā viņš nogalina arī savas komandas uzbrukumu. Tas ir klasisks 4. maiņas spēlētājs.

Ja mēs viņu ieliekam kopā ar Ločmeli, mēs nogalinām labāko saspēles veidotāju un nogalinām sev paši otro maiņu.

Girgensons ir jāliek 3. maiņas centrā un mums ir jākoncentrē viss uzbrukuma arsenāls pirmajās 2 maiņās. Iespējams, Ločmeli vai Bļugeru iespēlējot maiņas malā.

3. un 4. maiņām ir jākaplē.

Smirnovs var mest kaut vai pa hattrick pret Itālijas izlasi katru dienu, no viņa pundurzaķa auguma nebūs absolūti nekādas jēgas 4. maiņā. Mēs spēlēsim pret pasaules spēcīgākajiem spēlētājiem.

Tieši tāpēc ir pilnīgi pajāt, ka Ravinskim neiet vai Mateiko neiet. Ravinskis ir ātrākais slidotājs izlasē un abiem ir gabarīti, slidojums, ko mums vajag 3. un 4. maiņā.

Nevis pansionāta Daugaviņus, mīkstus un lēnus indrašus vai Robi Bukartu.

Būs jāskrien un jākaplējas. Paskatieties vidējos auguma parametrus ASV, Kanādai.
Parakstos zem katra rakstītā vārda. Amen. Un kas tā par tādu klišeju, ka 3. maiņā nevar spēlēt NHL hokejists. Nez, kanādiešiem un jenkijiem 3. maiņā spēlēs DEL vai Alpu līgas bombardieri? Girgensosns ir labs 3./4. maiņas špīlers, kāda x pēc viņš būtu mākslīgi jārauj uz augšu?!

Šādi es redzu virknējumus.

Šila, Elvis, Gudis (būs vesels, nešaubos par to)

1. maiņa - Ločmelis, Daugava, Dzierkals / Balinskis, Jaks
2. maiņa - Ābols, Balcers, Vilmanis / Šmits, Zīle
3. maiņa - Bļugers, Tralmaks, Zirgs / Freibergs, Cibuļskis
4.maiņa Batņa, Ravinskis, Mateiko / Andžāns

     [+] [-]

, 2025-12-09 18:33, pirms mēneša
Hari, ej prom

     [+] [-]

, 2025-12-09 18:59, pirms mēneša
Šindleru Jēkabs rakstīja: Parakstos zem katra rakstītā vārda. Amen. Un kas tā par tādu klišeju, ka 3. maiņā nevar spēlēt NHL hokejists. Nez, kanādiešiem un jenkijiem 3. maiņā spēlēs DEL vai Alpu līgas bombardieri? Girgensosns ir labs 3./4. maiņas špīlers, kāda x pēc viņš būtu mākslīgi jārauj uz augšu?!

Šādi es redzu virknējumus.

Šila, Elvis, Gudis (būs vesels, nešaubos par to)

1. maiņa - Ločmelis, Daugava, Dzierkals / Balinskis, Jaks
2. maiņa - Ābols, Balcers, Vilmanis / Šmits, Zīle
3. maiņa - Bļugers, Tralmaks, Zirgs / Freibergs, Cibuļskis
4.maiņa Batņa, Ravinskis, Mateiko / Andžāns
Daugavu pirmajā maiņā!?Mums taču viņu vajag līdz turnīra beigām!

     [+] [-]

, 2025-12-09 19:07, pirms mēneša
terex rakstīja: Daugavu pirmajā maiņā!?Mums taču viņu vajag līdz turnīra beigām!
Turnīrā 5 spēles, nav jau PČ. Daugava izvilks. Vai arī neizvilks.

  +1 [+] [-]

, 2025-12-09 21:57, pirms mēneša
Šindleru Jēkabs rakstīja: Parakstos zem katra rakstītā vārda. Amen. Un kas tā par tādu klišeju, ka 3. maiņā nevar spēlēt NHL hokejists. Nez, kanādiešiem un jenkijiem 3. maiņā spēlēs DEL vai Alpu līgas bombardieri? Girgensosns ir labs 3./4. maiņas špīlers, kāda x pēc viņš būtu mākslīgi jārauj uz augšu?!

Šādi es redzu virknējumus.

Šila, Elvis, Gudis (būs vesels, nešaubos par to)

1. maiņa - Ločmelis, Daugava, Dzierkals / Balinskis, Jaks
2. maiņa - Ābols, Balcers, Vilmanis / Šmits, Zīle
3. maiņa - Bļugers, Tralmaks, Zirgs / Freibergs, Cibuļskis
4.maiņa Batņa, Ravinskis, Mateiko / Andžāns
Labs. Melnā darba darītājs Dzierkals pirmajā maiņā.
Mūsu labākais skoreris 3. maiņā ar 2 NHL džekiem, kas, tavuprāt, ir čekeri. Kāds viņiem būs spēles laiks? Būtu jābūt mazākam par pirmajām divo pirmo maiņu uzbrukumiem. Ja vien nepelnīsim simts noraidījumus.
4. maiņa sakarīga, bet neviens uz OS neņems mazpieredzējušu spēlētājus, kā Mateiko, kas izskatās nav spējis adaptēties AHL/pieaugušo hokejam.
Balinskis un Jaks vienā pārī ir pašnāvība. Balinskis, manuprāt, ir jāliek kopā ar kārtīgu aizsargu, lai viņš pats var drošāk pieslēgties uzbrukumam. Jaks ir uz uzbrukuma tendēts aizsargs, labs slidotājs bez galvas.
Ja Tev nav šaubas par Gudļevski, tad kāpēc Rubīns nav?

  +1 [+] [-]

, 2025-12-09 23:16, pirms mēneša
Pirmkārt par Balcera, Bļugera, Rubīna, Gudļevska, Egles, Freiberga un citu veselībam jāskatās, šķiet nebrauksim tādā satāvā kā visi te filozofē.

     [+] [-]

, 2025-12-09 23:18, pirms mēneša
Par pirmo maiņu centriem tur diskutabs juatājums šobrīd lai vai kā labākais NHl uzbrucējs ir Girgensons, Bļugers nespēlē- Ābols buksē un Ločmelis labākais? Nu nezinu.

     [+] [-]

, 2025-12-09 23:34, pirms mēneša
Šilovs-Merzliķins-Punnenovs

Tralmaks-Ločmelis-Girgensons/ Balinskis-Zile
Balcers-Bļugers-Dzierkals/ Jaks-Rubīns
Daugaviņš-Ābols-Anderons/ Freibergs-Cibuļskis
Egle-Smirnovs-Krastenbergs/ Šmits-Andžāns

     [+] [-]

, 2025-12-10 08:40, pirms mēneša
Vītoliņ sāc domāt ar galvu. Calis visu sezonu spēlē vienā pozīcijā un tagad te viņu pārkvalificēs. Kāda starpība kura maiņa. Kas 3 maiņa iemest nevar. Lai ir pirmā maiņa Ābols, tad Bluēgers un tad Girgensons

     [+] [-]

, 2025-12-10 08:43, pirms mēneša
Pa pa.... vai tad Traļmaks nebij centrs?

     [+] [-]

, 2025-12-10 08:44, pirms mēneša
Ok sajaucu sorry. Likās ka Ločmelis malējais un vēl Tralmaku aizmirsu. Viss ok Vītoliņ, Tev bija taisnība, turpini strādāt

     [+] [-]

, 2025-12-10 09:02, pirms mēneša
MachimoI rakstīja: Likt Girgensonu pirmajās maiņās ir pilnīgs un absolūts diletantisms un NHL kargo kults. Tas ir tas pats, kas Ivanānu likt pirmajā maiņā, jo ir NHL pieraksts.

Zemgus ir ļoti specifiskas lomas spēlētājs. Un šī loma ir nogalināt ripu, pieturēt ripu, uzvarēt divcīņās, neļaut ripai atrasties aizsardzības zonā. Tas ir tas, ko viņš dara lieliski. Taču šī procesa laikā viņš nogalina arī savas komandas uzbrukumu. Tas ir klasisks 4. maiņas spēlētājs.

Ja mēs viņu ieliekam kopā ar Ločmeli, mēs nogalinām labāko saspēles veidotāju un nogalinām sev paši otro maiņu.

Girgensons ir jāliek 3. maiņas centrā un mums ir jākoncentrē viss uzbrukuma arsenāls pirmajās 2 maiņās. Iespējams, Ločmeli vai Bļugeru iespēlējot maiņas malā.

3. un 4. maiņām ir jākaplē.

Smirnovs var mest kaut vai pa hattrick pret Itālijas izlasi katru dienu, no viņa pundurzaķa auguma nebūs absolūti nekādas jēgas 4. maiņā. Mēs spēlēsim pret pasaules spēcīgākajiem spēlētājiem.

Tieši tāpēc ir pilnīgi pajāt, ka Ravinskim neiet vai Mateiko neiet. Ravinskis ir ātrākais slidotājs izlasē un abiem ir gabarīti, slidojums, ko mums vajag 3. un 4. maiņā.

Nevis pansionāta Daugaviņus, mīkstus un lēnus indrašus vai Robi Bukartu.

Būs jāskrien un jākaplējas. Paskatieties vidējos auguma parametrus ASV, Kanādai.
Āmen. Es tev pilnīgi piekrītu ap Zemgusu varētu uzbūvēt 3.maiņu, kuru varētu likt virsū pretinieku līderiem, līdzīgi, kā savulaik Karsums-Sprukts-Ankipāns . Bet nu no Hara to diez vai sagaidīsim tur ir pārliecība ka jāņem 12 precīzākie metēji un visām 4 maiņām jābūt metošām...

     [+] [-]

, 2025-12-10 12:16, pirms mēneša
Edgars rakstīja: Āmen. Es tev pilnīgi piekrītu ap Zemgusu varētu uzbūvēt 3.maiņu, kuru varētu likt virsū pretinieku līderiem, līdzīgi, kā savulaik Karsums-Sprukts-Ankipāns . Bet nu no Hara to diez vai sagaidīsim tur ir pārliecība ka jāņem 12 precīzākie metēji un visām 4 maiņām jābūt metošām...
Karsums - Sprukts - Ankipāns bija 3. vai 4. maiņa? Tieši šie spēlētāji Olimpiskajā ciklā no 08. - 10. Latvijas izlasē taisīja rezultātu.