Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Olimp" pievienojas "Sibir" un "Amur" bijušais kapteinis Kopeikins

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

"Olimp" pievienojas "Sibir" un "Amur" bijušais kapteinis Kopeikins
Aleksejs Kopeikins. Foto: Tass/Scanpix

"Optibet" hokeja līgas regulārā čempionāta pašreizējā līdere Rīgas "Olimp" pāris dienas pirms transfēru loga aizvēršanās tās sastāvam pieteikusi divus pieredzes bagātus krievu uzbrucējus Alekseju Kopeikinu un Ruslanu Hasanšinu, kā arī baltkrievu Ivanu Ribčiku, liecina komandas pieteikums Latvijas hokeja federācijas mājaslapā.

Lai arī 36 gadus vecais Kopeikins pēdējo reizi hokeja laukumā devās 2018. gadā, iepriekš viņš Kontinentālajā hokeja līgā aizvadījis 536 spēles, kopumā piecas sezonas pildot arī Habarovskas "Amur" un Novosbiriskas "Sibir" kapteiņa pienākumus. Vēl 2016.-17. gada sezonā "Vityaz" sastāvā Kopeikins atzīmējās ar 51 rezultativitātes punktu.

Ņemot vērā pašreizējo centra uzbrucēju situāciju komandā, kad "Olimp" pametis Kirils Galoha, savukārt Aleksejam Širokovam piespriesta piecu spēļu diskvalifkācija, iespējams par būtiskāku papildinājumu uzskatāms 34 gadus vecais Ruslans Hasanšins.

Kopš 2012. gada Hasanšins spēlē Krievijas Augstākajā līgā, kur šajā sezonā Orskas "Yuzhny Ural" rindās atzīmējies ar deviņiem (3+6) rezultativitātes punktiem. Hasanšins no komandas rindām tika atbrīvots 18. janvārī. Karjeras gaitā centra uzbrucējs aizvadījis arī 123 spēles Kontinentālajā hokeja līgā.

Latvijas hokejam labi pazīstamais baltkrievs Ivans Ribčiks sezonu uzsāka ukraiņu Doņeckas "Donbass" sastāvā, kur 16 spēlēs guva 11 (7+4) punktus. Lielu daļu no iepriekšējām trim sezonām 25 gadus vecais uzbrucējs aizvadījis "Zemgale/LLU" rindās, 2018. gadā tiekot atzīts par "Optibet" hokeja līgas labāko uzbrucēju.

Līdz ar divu leģionāru pievienošanos komandai, "Olimp" rindas atstājis Vjačeslavs Truhno. Savulaik guvis pieredzi Amerikas hokeja līgā un Zviedrijas hokeja līgā, "Olimp" sastāvā 15 spēlēs uzbrucējs atzīmējās ar 10 (5+5) punktiem.

Atgādināsim, ka nākamo spēli Rīgas "Olimp" aizvadīs jau šovakar, 19:00, kad viesos tiksies ar "Prizma"/IHS hokejistiem. Tiešraide Sportacentrs.com TV kanālā.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-28 12:31, pirms 5 gadiem
Kur ir trīs septītnieku Māris? Tagad aļimps ir kandidāts uz zeltu?

  +6 [+] [-]

, 2020-01-28 12:58, pirms 5 gadiem
Orskas "Yuzhny Oral"? Tiešām?

  +6 [+] [-]

, 2020-01-28 13:04, pirms 5 gadiem
Šie jau Rīgas Dinamo nepazustu.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 13:25, pirms 5 gadiem
Vai tai komandā kāds latvietis arī spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 13:28, pirms 5 gadiem
30. janvāris tuvojas

     [+] [-]

, 2020-01-28 13:48, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nemīz eļlā, ir arī Latvieši, tikai tevis mīļoto pērtiķu gan tur nav, komanda ir izteikti Balta, kas tevi droši vien tracina visvairāk
izpederēja?

     [+] [-]

, 2020-01-28 13:57, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kas tur ar to Māri, neko nezinu? Vai tad vairs nav kandidāts uz OHL zeltu, manuprāt, visreālākais
šodien citā rakstā Māris saka, ka aļimps nav kandidāts jo atdeva Galohu un Širokovs nost uz februāri

     [+] [-]

, 2020-01-28 13:57, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Jā, blaķ, dēļ tā nosprāgušā NBA pērtiķa Mani vienkārsi SC pērtiķbolisti nokaitināja, tipa, tagad gandrīz vai pasaules gals, visiem tagad ir obligāti jāraud un jālej krokodīla asaras un, pats galvenais, ir jāslēdz komentāru sadaļa lai, nedo dies, kāds Hokeja radikālis kaut ko cinisku neieraksta pret viņu elku
Gluži, kā muhamedāņi, neko pret Allahu un viņa "pravieti" kategoriski nedrīkst iebilst, savadāk HARAM un JIHAD ir tev garantēts
dažreiz der vnk paklusēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 14:04, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: dažreiz der vnk paklusēt
Izlasot šādus komentārus no a-burta, ļoti bieži rodas pamatotas aizdomas, ka mūsu vidū joprojām ir neandertālieši.
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-28 14:12, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vēl tak tie pērtiķbolisti nenomierinājas un kladzināja tālāk, birdināmi asaras arī Hokeja rakstos, jautājums, kāda hrena pēc man tas viss ir jālasa, ja es ienācu tur palasīt par Kalniņu un Jokerīti?
nez, neko tādu nemanīju, jo īsti neinteresē. Bet tagad tavam draugam leonīdam gan būtu jālien ārā no ierakuma un jāpasaka tev kāds spēcīgs vārds, bet attiecībā uz tevi viņš nav īsti konsekvents

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 14:16, pirms 5 gadiem
Francijas iekarotājam par godu Holivudā uzņem filmu par Čapajevu un Petjku, abu galveno varoņu lomas atveido labi aktieri. ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 14:26, pirms 5 gadiem
elninjo2 rakstīja: Šie jau Rīgas Dinamo nepazustu.
Labrīt, pus virslīgas spēlētāji dotajā momentā tur nepazustu.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 14:32, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Viņš tak ir vecās zakalkas tips, kurš fanoja par veco labo Vefiņu, nevis par mūsdienu NBA pērtiķbolu un līdzinākošo tam nēģerisko subkultūru daudzu Eiropiešu un Lettiņu tai skaitā prātos Agrāk tas nebija tik izteikti, kā mūsdienās Es tak līdz šai dienai vēlu veiksmi Braļukām Leišiem, jo saprotu, viņi ar to dzīvo un tam nav nekāda sakara ar afrogetto bandu, narkotiku, repa un citam destruktīvam ideoloģijām Lettiņiem gan ir savadāk, viņi visu to černuhu ņem pilnībā sev līdzi kopmlektā Par to vien jau liecina fotkas ar pērtiķiem avatāros plus agresīvi antirasistiski izteicieni, kas Leišu faniem vispār nav raksturīgi Ja spēlē Krievi pret āfrikaņiem, Leiši vienmēr atbalstīs Krievus, jo ir PRET MELLAJIEM, Lettiņu pērtiķbolistiem, diemžēl, ir otrādi
atkal nolēji pamatīgu vircu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 15:02, pirms 5 gadiem
elninjo2 rakstīja: Šie jau Rīgas Dinamo nepazustu.
tieši otrādi ģinamo sastāvā pazūd spēlētāji

  -4 [+] [-]

, 2020-01-28 15:04, pirms 5 gadiem
Kopeikins Dinamo Riga,but labs papildinajums, tad tomer ne vienmer naudas jautajums , nedomaju ka Olimps vinam baigo mega algu maksas

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:04, pirms 5 gadiem
aļimps spēcīgi pastiprinājās
nez kādi klubam vispār ir mērķi hokejā, kaut kā neesmu neko sakarīgu dzirdējis ne no viena...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:17, pirms 5 gadiem
Hokeja līmenis aug tāpat bez KHL

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:19, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: atkal nolēji pamatīgu vircu
pērtiķbolists Tjoma nevar nomierināties, raud jau kuro dienu

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:24, pirms 5 gadiem
pūce rakstīja: Hokeja līmenis aug tāpat bez KHL
tas nav līmenis, tā ir spēlētāju vākšana dabūt OHL zeltu.
un tālāk kas?

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tas nav līmenis, tā ir spēlētāju vākšana dabūt OHL zeltu.
un tālāk kas?
Ar Olimp viss ir ok, uzbrukums papliks, tāpēc ar papildina. Nākamgad mauks jaunie, Puriņš, Cipruss, Ezītis, Lejnieks, Mežaraups ,Zantmans, Koniševs. Aizsardzībā ar vieni mūsējie, pietiekami jauni.

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:34, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Kur ir trīs septītnieku Māris? Tagad aļimps ir kandidāts uz zeltu?
Nu ko, tagad var teikt, ka reālākais pretendents. Jaudīgs vārtsargs, jaudīga aizsardzība un arī uzbrukums. Protams , ja krievu penči neaizrausies ar zaļo pūķi izsķirošajās spēlēs un pietiks fiziskā. Bet nu arī Kurbads ir penču komanda.

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:34, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: aļimps spēcīgi pastiprinājās
nez kādi klubam vispār ir mērķi hokejā, kaut kā neesmu neko sakarīgu dzirdējis ne no viena...
Kādi TĀDI īpaši un nenojaušami mērķi var būt Latvijas hokeja komandām? Nu, tā, atmetot visādas fantāzijas (Čempionu līgu, piemēram).

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:36, pirms 5 gadiem
Redzēs vēl ar ko citi papildināsies, ko Liepāja paņems no Dinamo. Mogo jau Sarkani dabūja. Pagaidām prognozēt titulu neņemtos visiem 50 uz 50, pat Zemgale var izšaut.

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:38, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādi TĀDI īpaši un nenojaušami mērķi var būt Latvijas hokeja komandām? Nu, tā, atmetot visādas fantāzijas (Čempionu līgu, piemēram).
Ir viens mērķis visiem, vismaz pimiem pieciem, tas ir čempiontituls, Latvijas komandām jau tas ir daudz.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:42, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Es nesen prasīju Leišiem, vai viņu sporta fani soc.tīklos liek nēģeru ģīmjus avatāros, atbilde bija, TU KO? Es teicu, ka daudzi Lettiņi tā dara (neteicu, ka tie ir pērtiķbolisti ) Prasīja lai parādu, atvēru SC vienu no pērtiķbola rakstiem... tālāk bez komentāriem
sameloji leitim, ka daudzi tā darot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:44, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādi TĀDI īpaši un nenojaušami mērķi var būt Latvijas hokeja komandām? Nu, tā, atmetot visādas fantāzijas (Čempionu līgu, piemēram).
vairāk jautājums par projektu kā tādu. Vai ir plānā kas vairāk par tikai OHL komandu, tas laikam vienīgais kas interesē attiecībā uz plāniem.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 15:46, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Ir viens mērķis visiem, vismaz pimiem pieciem, tas ir čempiontituls, Latvijas komandām jau tas ir daudz.
Tas ir no tiem acīmredzamajiem. Es ta ka vairāk par tiem nezināmajiem.

Beigu beigās, ja mēs troļļošanu atmetam, nu kādi MĒRĶI var būt OHL (pusamatieru čempionāta) komandai, kuri apgūst kaut kādu ārzemju naudu?

Visi šāda veida projekti tāpat ir vai nu ar "kreisajām shēmām" vai absolūta draugu būšana-labdarība, kas beidzas tikpat negaidīti kā sākas. Kamēr tāda komanda ir - ok, malači, čempionāts kļūst tikai interesantāks.

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:48, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas ir no tiem acīmredzamajiem. Es ta ka vairāk par tiem nezināmajiem.

Beigu beigās, ja mēs troļļošanu atmetam, nu kādi MĒRĶI var būt OHL (pusamatieru čempionāta) komandai, kuri apgūst kaut kādu ārzemju naudu?

Visi šāda veida projekti tāpat ir vai nu ar "kreisajām shēmām" vai absolūta draugu būšana-labdarība, kas beidzas tikpat negaidīti kā sākas. Kamēr tāda komanda ir - ok, malači, čempionāts kļūst tikai interesantāks.
Tieši tā, te tikai ir jautājums, vai Sirotkins dabūja naudu uz vienu sezonu, un tad tālāk skatīsies, vai ir dabūjis pamatīgāku ciparu apgūšanai te uz vietas, es sliecos uz otru variantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:50, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Ar Olimp viss ir ok, uzbrukums papliks, tāpēc ar papildina. Nākamgad mauks jaunie, Puriņš, Cipruss, Ezītis, Lejnieks, Mežaraups ,Zantmans, Koniševs. Aizsardzībā ar vieni mūsējie, pietiekami jauni.
tas ir ja tāda komanda vispār pastāvēs. šis nav pirmais Sirotkina projekts, bet kāds jau 4-5 piegājiens kaut ko veidot...

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:50, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: vairāk jautājums par projektu kā tādu. Vai ir plānā kas vairāk par tikai OHL komandu, tas laikam vienīgais kas interesē attiecībā uz plāniem.
A kādi ir varianti, ja ne OHL? Nu tā, bez tādām pārāk sakairinātām fantāzijām.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:51, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādi TĀDI īpaši un nenojaušami mērķi var būt Latvijas hokeja komandām? Nu, tā, atmetot visādas fantāzijas (Čempionu līgu, piemēram).
Kurbadam piemēram gan jau, ka ir. sava bāze uzcelta, sistēma tiek veidota...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:54, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A kādi ir varianti, ja ne OHL? Nu tā, bez tādām pārāk sakairinātām fantāzijām.
Vispār jau tāda Čempionu līga nav nekas nereāls, ja ir gatavi nolikt naudu par Wildcard pāris simts tūkstošu apmērā. Poļi kas zaudēja Kurbadam tur spēlē, ne ar kādiem baigiem extra papildinājumiem un baltkrievi arī, ja gatavi kaut ko ieguldīt tad tas nav nekas tik ārkārtēji nereāls, kā tiek pasniegts.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Kurbadam piemēram gan jau, ka ir. sava bāze uzcelta, sistēma tiek veidota...
Mums ir jāpriecājas, ka parādas kāda komanda, citi ar uzreiz sarosas. Nevaram pieprasīt no komandas jaunpienācējas kādus ieguldījumus bāzēs un jauniešos. Jau tā tiek ieguldīts ar labām algām un daudziem jaunajiem komandā, kur puse hokeju šosezon visdrīzāk virslīgā nemaz nespēlētu.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 15:55, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Kurbadam piemēram gan jau, ka ir. sava bāze uzcelta, sistēma tiek veidota...
Kurbads pārliecinoši kopj savu lauciņu jau n-tos gadus (gadu desmitus) un viņu mērķi tāpat ir +/- zināmi vai nojaušami - OHL TOP komanda ar, ja paveiksies, ambīcijām pieteikt sevi Eiropas hokejā (vispirms jau KK).

Par pārējo komandu vēlmi patiešām sisties, nevis "tikt" ārpus OHL man ir lielas šaubas.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 15:56, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tas ir ja tāda komanda vispār pastāvēs. šis nav pirmais Sirotkina projekts, bet kāds jau 4-5 piegājiens kaut ko veidot...
Interesanti būtu samainīt Saviscki ar Sirotkinu, kā domā kāds būtu rezultāts?
Olimps liekas pat sezonu nepabeigtu

     [+] [-]

, 2020-01-28 15:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izlasot šādus komentārus no a-burta, ļoti bieži rodas pamatotas aizdomas, ka mūsu vidū joprojām ir neandertālieši.
Paldies par foto. Jau gribēju rakstīt papagailim lai parāda savu foto, gribēju redzēt kā izskatās tik debīli cilvēki.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:00, pirms 5 gadiem
hewlet rakstīja: Vispār jau tāda Čempionu līga nav nekas nereāls, ja ir gatavi nolikt naudu par Wildcard pāris simts tūkstošu apmērā. Poļi kas zaudēja Kurbadam tur spēlē, ne ar kādiem baigiem extra papildinājumiem un baltkrievi arī, ja gatavi kaut ko ieguldīt tad tas nav nekas tik ārkārtēji nereāls, kā tiek pasniegts.
Kamēr ir, kas to visu apmaksā, tikmēr ir ok, taču tas neizslēdz iepriekš rakstīto, tb, ka šāda veida projektu nākotne vairāk ir atkarīga no konkrētu personāliju labvēlības, nevis plānveidīgas sistēmas. Latvijas sports to ne vienu vien reizi ir arī redzējis un piedzīvojis.

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:03, pirms 5 gadiem
Tā jau ir Čempionu līga hokejā nav nekāds kosmoss kā basketbolā vai futbolā. Drusku uzfrišinātas OHL vadošās komandas tur var spēlēt. Tikai kur spēlēs? Arēna Rīga? Kurbads halle jau neatbilst nekādiem standartiem .

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:08, pirms 5 gadiem
maris777 rakstīja: Tā jau ir Čempionu līga hokejā nav nekāds kosmoss kā basketbolā vai futbolā. Drusku uzfrišinātas OHL vadošās komandas tur var spēlēt. Tikai kur spēlēs? Arēna Rīga? Kurbads halle jau neatbilst nekādiem standartiem .
Savickis neliegtu arēnu, tāds viņš nav. Vēl vrb jaunajā Daugavas hallē, ja būs pietiekami vietas ap laukumu, lai uzliktu stacionārās tribīnes. Tik es nezinu, cik skatītāju nolikums ir ČL.

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:09, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A kādi ir varianti, ja ne OHL? Nu tā, bez tādām pārāk sakairinātām fantāzijām.
bērni

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:10, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: bērni
un Aļimpa halle uz apmēram 5000 skatītāju
tāda Rīgai jau sen vajadzīga....

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:10, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: un Aļimpa halle uz 5000 skatītāju
viņiem jau modē priekš sporta celtnēm tāds nosaukums kā "oļimpiskij"

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:13, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A kādi ir varianti, ja ne OHL? Nu tā, bez tādām pārāk sakairinātām fantāzijām.
Variants tāds..kur krievu penšiem pavadīt savas vecumdienas,klubs,kurš ņirgājas par vietejo čempi aprakstot savas formas ar krievu burtiem

  -2 [+] [-]

, 2020-01-28 16:17, pirms 5 gadiem
Par Olimp uzrakstu latviešu valodā!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:23, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Es nesen prasīju Leišiem, vai viņu sporta fani soc.tīklos liek nēģeru ģīmjus avatāros, atbilde bija, TU KO? Es teicu, ka daudzi Lettiņi tā dara (neteicu, ka tie ir pērtiķbolisti ) Prasīja lai parādu, atvēru SC vienu no pērtiķbola rakstiem... tālāk bez komentāriem
Pāris cilvēki SC tev ir daudzi? Nu vēl attiecīgā sporta entuziasti. Tas ir daudzi? A tas, ka par to raksta nevis 1 rakstu, bet 10 ir loģiski - money makes the world go round. Lai kā tev riebtos basketbols un viss ar to saistītaiis - baskets ir viens no pasaules populārakajiem sporta veidiem, krietni populārāks par hoķi un Kobe ir viens no visu laiku populārākajiem/labākajiem basketbolistiem - es ceru, ka loģiku saprati. Ja nesaprati, papēti internetu un reakciju, rakstu skaitu, kad kātus atstiepj slaveni aktieri, mūziķi. Tici man, astoņdesmitajos pastāvētu nets, tad arī par Harlamovu varētu katru dienu pa desmit rakstiem lasīt, vai ņemot mūsdienu hokejistus - ja tagad līdzīgi bojā aizietu Greckis, Ovečkins, Krosbijs, Jāgrs utt. - sekas būtu līdzīgas. Katram ir tiesības skumt kā un par ko vēlās.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 16:28, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Par Olimp uzrakstu latviešu valodā!
Ja Funis sekotu OHL, zinātu, ka Olimp jau ir formas ar latīņu burtiem

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:29, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pāris cilvēki SC tev ir daudzi? Nu vēl attiecīgā sporta entuziasti. Tas ir daudzi? A tas, ka par to raksta nevis 1 rakstu, bet 10 ir loģiski - money makes the world go round. Lai kā tev riebtos basketbols un viss ar to saistītaiis - baskets ir viens no pasaules populārakajiem sporta veidiem, krietni populārāks par hoķi un Kobe ir viens no visu laiku populārākajiem/labākajiem basketbolistiem - es ceru, ka loģiku saprati. Ja nesaprati, papēti internetu un reakciju, rakstu skaitu, kad kātus atstiepj slaveni aktieri, mūziķi. Tici man, astoņdesmitajos pastāvētu nets, tad arī par Harlamovu varētu katru dienu pa desmit rakstiem lasīt, vai ņemot mūsdienu hokejistus - ja tagad līdzīgi bojā aizietu Greckis, Ovečkins, Krosbijs, Jāgrs utt. - sekas būtu līdzīgas. Katram ir tiesības skumt kā un par ko vēlās.
Paga, paga, basketbols nav par hokeju populārāks, vismaz tajos platuma grādos, kur mēs dzīvojam. Nevienā hokeja nācijā basketbols nav populārāks par hokeju. LAT,CZE,SWE,RUS,FIN,CAN,DEN,SWI,GER,NOR,USA,SVK

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:30, pirms 5 gadiem
dienas gaitā esam nonākuši pie popularitātes
tūlit atpērsies tjoma ar savu mušu salīdzinājumu

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:32, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Paga, paga, basketbols nav par hokeju populārāks, vismaz tajos platuma grādos, kur mēs dzīvojam. Nevienā hokeja nācijā basketbols nav populārāks par hokeju. LAT,CZE,SWE,RUS,FIN,CAN,DEN,SWI,GER,NOR,USA,SVK
Lūdzu, nepiemini ASV te nevietā!

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:34, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lūdzu, nepiemini ASV te nevietā!
Kāpēc? Visa baltā rase spelē ASV hokeju u.c., baltie basketbolā ASV ir ap 5%

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 16:34, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Funis sekotu OHL, zinātu, ka Olimp jau ir formas ar latīņu burtiem
Mājas spēlēs ar krievu burtiem, izbraukumā latviešu?

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:35, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Kāpēc? Visa baltā rase spelē ASV hokeju u.c., baltie basketbolā ASV ir ap 5%
Ā, Tu ķeries pie Tjomas taktikas. Ok, tad man nav ko teikt...

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:37, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ā, Tu ķeries pie Tjomas taktikas. Ok, tad man nav ko teikt...
Es biju rakstījis mūsu platuma grādos, attiecīgi mūsu mentalitāte u.t.t.Un hokejs ASV arī ir populārs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:39, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Es biju rakstījis mūsu platuma grādos, attiecīgi mūsu mentalitāte u.t.t.Un hokejs ASV arī ir populārs.
Jā, ASV tiešām ir mūsu platuma grādos. Tad es pretī lieku, ka Argentīnā un Brazīlijā basis ir populārāks.

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:39, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Paga, paga, basketbols nav par hokeju populārāks, vismaz tajos platuma grādos, kur mēs dzīvojam. Nevienā hokeja nācijā basketbols nav populārāks par hokeju. LAT,CZE,SWE,RUS,FIN,CAN,DEN,SWI,GER,NOR,USA,SVK
ASV baskets ir krietni pāri hokejam. Salīdzini kaut vai naudas, kas apgrozās NBA un NHL - un ASV nauda ir labākā mēraukla. Nemaz tik maz melno hokejistu arī nav. Turklāt, es nemēru popularitāti pēc reģiona bet kopējā, un pasaulē baskets rullē pāri hokejam - patīk tas mums vai nepatīk. Ziemeļeiropa + Kanāda, nepārsit pat 1 pašu Ķīnu kur baskets cepī, kamēr hokejā KHL spēles vēro 500 cilvēki, nemaz nerunājot par to pašu ASV, Dienvidameriku, Āfriku, Filipīnām utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:41, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tie nav tikai pāris, ja pavēro uzmanīgak, vairāki desmiti ar nēģeru profiliem un tas ir tikai, diemžēl, Lettiņiem raksturīgi no visiem pārejiem A-Eiropiešiem Par popularitāti globālajā aspektā runājot, personiski es to atzīstu tikai un vienīgi Balto cilvēku starpā un te ir jāpiekrīt Harim, ja vērtējam šādi, tad pērtiķbols nav ne tuvu Hokejam
Tad jāsecina, ka tu eso papagaiļufīls, jo tev avatarā ir papagailis? Vai mūžīgs bērns, kam vajag multeņu varoni avatarā, jo nespēj dzīvot bezs multenēm? Un ko tu saki par tādiem, kā salming 18 - kam hokeja niks, bet avatarā, kā tu saki pērtiķis?
Tavs rasu popularitātes dalījums, var strādāt tikai tavā prātiņā, jo pasauli groza citas sviras...

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:43, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: ASV baskets ir krietni pāri hokejam. Salīdzini kaut vai naudas, kas apgrozās NBA un NHL - un ASV nauda ir labākā mēraukla. Nemaz tik maz melno hokejistu arī nav. Turklāt, es nemēru popularitāti pēc reģiona bet kopējā, un pasaulē baskets rullē pāri hokejam - patīk tas mums vai nepatīk. Ziemeļeiropa + Kanāda, nepārsit pat 1 pašu Ķīnu kur baskets cepī, kamēr hokejā KHL spēles vēro 500 cilvēki, nemaz nerunājot par to pašu ASV, Dienvidameriku, Āfriku, Filipīnām utt.
Bet kāda mums daļa gar Ķīnu, Dienvidameriku, Āfriku, Āziju?, tagad arī viņiem skriesim pakaļ?, vai mēs interesējamies par tādiem sporta veidiem, kā Krikets, Lauka hokejs un vēl sazin kādiem, kas esot daudz populārāki kā hokejs?

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:43, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tie nav tikai pāris, ja pavēro uzmanīgak, vairāki desmiti ar nēģeru profiliem un tas ir tikai, diemžēl, Lettiņiem raksturīgi no visiem pārejiem A-Eiropiešiem Par popularitāti globālajā aspektā runājot, personiski es to atzīstu tikai un vienīgi Balto cilvēku starpā un te ir jāpiekrīt Harim, ja vērtējam šādi, tad pērtiķbols nav ne tuvu Hokejam
tu esi izpētījis visus a-eiropas "sportacentrus" ? Tu!? Tu kurš uz datora redz tik lielās pogas un gadiem nejēdza uzlikt latviešu valodu? Nesmīdini

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:44, pirms 5 gadiem
varbūt kaut ko jaunu kāds izmetīs?
šitas temats izdrellēts tak neskaitāmas reizes par basi un pērtiķiem
tiešām nav apnicis malt vienu un to pašu gandrīz katru dienu

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:44, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tu esi izpētījis visus a-eiropas "sportacentrus" ? Tu!? Tu kurš uz datora redz tik lielās pogas un gadiem nejēdza uzlikt latviešu valodu? Nesmīdini

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:46, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: ASV baskets ir krietni pāri hokejam. Salīdzini kaut vai naudas, kas apgrozās NBA un NHL - un ASV nauda ir labākā mēraukla. Nemaz tik maz melno hokejistu arī nav. Turklāt, es nemēru popularitāti pēc reģiona bet kopējā, un pasaulē baskets rullē pāri hokejam - patīk tas mums vai nepatīk. Ziemeļeiropa + Kanāda, nepārsit pat 1 pašu Ķīnu kur baskets cepī, kamēr hokejā KHL spēles vēro 500 cilvēki, nemaz nerunājot par to pašu ASV, Dienvidameriku, Āfriku, Filipīnām utt.
Ok, paliec ar to ASV, bet vai vēl kādā no pārējām 11 ir basketbols populārāks?, nē. Tās ir mūsu reģiona valstis, ar mums līdzīgu mentalitāti, un nevienā šai valstī neviens nemēģinātu apgalvot, ka basketbols esot populārāks par hokeju.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-28 16:47, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Funis sekotu OHL, zinātu, ka Olimp jau ir formas ar latīņu burtiem
Vienreiz jau lasījum ka Olimp uzraksts esot latviešu valodā, bet tv redzēju ka nav. Pēc tam atkal lasīju ka ir latviski, bet neesmu redzējis pēdējās Olimp spēles. Ceru ka tev taisnība un Olimp uzraksts būs latviešu valodā.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 16:49, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vienreiz jau lasījum ka Olimp uzraksts esot latviešu valodā, bet tv redzēju ka nav. Pēc tam atkal lasīju ka ir latviski, bet neesmu redzējis pēdējās Olimp spēles. Ceru ka tev taisnība un Olimp uzraksts būs latviešu valodā.
Uz melnajām ir krieviski uz baltajām latviski.Brauc uz inbox un protestē, vari arī kamerās nozīmēties, lai aiziet pa visu valsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:50, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vienreiz jau lasījum ka Olimp uzraksts esot latviešu valodā, bet tv redzēju ka nav. Pēc tam atkal lasīju ka ir latviski, bet neesmu redzējis pēdējās Olimp spēles. Ceru ka tev taisnība un Olimp uzraksts būs latviešu valodā.
Cilvēks, kurš tēlo baigo patriotu, bet DR viņam rada patriotiskāku noskaņu un atmosfēru par jebkuru sporta spēļu LV izlasi.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:51, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Funis sekotu OHL, zinātu, ka Olimp jau ir formas ar latīņu burtiem
18. janvāra spēlē Olimp uzraksts vēl ir krievu valodā. Lūk video var piespiest pauzi 1:32.
https://www.youtube.com/watch?v=nyT...

  -4 [+] [-]

, 2020-01-28 16:53, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cilvēks, kurš tēlo baigo patriotu, bet DR viņam rada patriotiskāku noskaņu un atmosfēru par jebkuru sporta spēļu LV izlasi.
To tu pats izdomāji. Par jebkuru izlasi nē. Var jau pats kaut ko izdomāt un to pieņemt par esošu. Es domāju ka tu esi Ivans Ivana dēls Ivanovs un tā arī tevi saukšu. Var no pirksta jebko izzīst.
Man ļoti nepatīkami , pat pretīgi redzēt uzrakstus krievu valodā Latvijas čempionātā

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:53, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cilvēks, kurš tēlo baigo patriotu, bet DR viņam rada patriotiskāku noskaņu un atmosfēru par jebkuru sporta spēļu LV izlasi.
tas tupenis murgo kaut ko kā vienmēr
jau kurais lietotājs uzraksta, aļimpam mājas spēlēs uz formām kirilica, bet izbraukumā latīnu burti.
bet šis tik turpina sūdu dzīt, ka neesot redzējis un meklē kaut ko

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:54, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Bet kāda mums daļa gar Ķīnu, Dienvidameriku, Āfriku, Āziju?, tagad arī viņiem skriesim pakaļ?, vai mēs interesējamies par tādiem sporta veidiem, kā Krikets, Lauka hokejs un vēl sazin kādiem, kas esot daudz populārāki kā hokejs?
Mans komentārs bija par to, kas pasaulē ir populārāks nevis reģionā, tāpēc arī nāk līdzi Ķīna utt, jo runa ir par pasauli. Un Latvijā baskets ir populārs tikpat ilgi kā hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:54, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: To tu pats izdomāji. Par jebkuru izlasi nē. Var jau pats kaut ko izdomāt un to pieņemt par esošu. Es domāju ka tu esi Ivans Ivana dēls Ivanovs un tā arī tevi saukšu. Var no pirksta jebko izzīst.
Man ļoti nepatīkami , pat pretīgi redzēt uzrakstus krievu valodā Latvijas čempionātā
Vari saukt mani, kas man no tā? Tikai nevajag iepīt tādu nopietnu lietu "patriotismu" saistībā ar parastu klubu.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-28 16:55, pirms 5 gadiem
kadi latviesi-tur spele alimpi...

  -3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:57, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tas tupenis murgo kaut ko kā vienmēr
jau kurais lietotājs uzraksta, aļimpam mājas spēlēs uz formām kirilica, bet izbraukumā latīnu burti.
bet šis tik turpina sūdu dzīt, ka neesot redzējis un meklē kaut ko
Atkal zaipis un citi iedzīti stūrī. Lielais zaipis patriots neprotestē ka Olim[p uzraksts krievu valodā, bet turpina tikai apsaukāt Olimp komandu vai kādu citu. Kad vajag rakstīt ka nepatīk tas un tas tā zaipītis melns un maziņš, kā apsaukāties tā pirmais klāt.
Tādi te daudz.

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:57, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Ok, paliec ar to ASV, bet vai vēl kādā no pārējām 11 ir basketbols populārāks?, nē. Tās ir mūsu reģiona valstis, ar mums līdzīgu mentalitāti, un nevienā šai valstī neviens nemēģinātu apgalvot, ka basketbols esot populārāks par hokeju.
Es nerunāju par to, kas ir populārāks valstī, reģionā, bet pasaulē. Un patiesībā - Latvijā vēl varētu strīdēties, kas patiesībā ir populārāks. Hokeju uz augšu velk izlase un Dinamo, bet basketa vietējā līga ir apmeklētāka, arī basketā trenējās vairāk kā hokejā, arī Krievijā tā starpība abu sportu popularitātēs nav nemaz tik liela, un par Vāciju - tur ir futbols un visi pārējie...

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:58, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vienreiz jau lasījum ka Olimp uzraksts esot latviešu valodā, bet tv redzēju ka nav. Pēc tam atkal lasīju ka ir latviski, bet neesmu redzējis pēdējās Olimp spēles. Ceru ka tev taisnība un Olimp uzraksts būs latviešu valodā.
Ja tu sekotu līdzi OHL, tu zinātu, ka gaišās (viesu) formas ir ar latīņu burtiem.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:59, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vari saukt mani, kas man no tā? Tikai nevajag iepīt tādu nopietnu lietu "patriotismu" saistībā ar parastu klubu.
Es DR spēlēs jūtu sevī un atmosfērā izteikti latvisku patriotisku sajūtu. Nevaru melot pats sev. Uz DR spēlēm eju un jūtu par Latviju un bieži pret Krieviju. Tās ir manas sajūtas . Es tev viņas neuzspiežu, tad tu neuzspied otram savas sajūtas.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:59, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es nerunāju par to, kas ir populārāks valstī, reģionā, bet pasaulē. Un patiesībā - Latvijā vēl varētu strīdēties, kas patiesībā ir populārāks. Hokeju uz augšu velk izlase un Dinamo, bet basketa vietējā līga ir apmeklētāka, arī basketā trenējās vairāk kā hokejā, arī Krievijā tā starpība abu sportu popularitātēs nav nemaz tik liela, un par Vāciju - tur ir futbols un visi pārējie...
Atver Sport-Express, tur par hoķi būs pēc futbola visvairāk. Basis kādā pēdējā lapā, kaut kas nedaudz uzskricelēts...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:59, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Es DR spēlēs jūtu sevī un atmosfērā izteikti latvisku patriotisku sajūtu. Nevaru melot pats sev. Uz DR spēlēm eju un jūtu par Latviju un bieži pret Krieviju. Tās ir manas sajūtas . Es tev viņas neuzspiežu, tad tu neuzspied otram savas sajūtas.
Iesaku nemētāties ar patriotismu tur, kur nevajag.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:01, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es nerunāju par to, kas ir populārāks valstī, reģionā, bet pasaulē. Un patiesībā - Latvijā vēl varētu strīdēties, kas patiesībā ir populārāks. Hokeju uz augšu velk izlase un Dinamo, bet basketa vietējā līga ir apmeklētāka, arī basketā trenējās vairāk kā hokejā, arī Krievijā tā starpība abu sportu popularitātēs nav nemaz tik liela, un par Vāciju - tur ir futbols un visi pārējie...
Dinamo velk uz leju hokeju, ja Dinamo tautai ir kā lamuvārds, tad vārds Hokejs vēl turas, bet cik ilgi.Kad Dinamo iznīks, tad sāksies īstā popularitāte.
Par tiem apmeklētājiem tur nav tik viennozīmīgi, vidējais gan jau ka daži simti abos.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 17:01, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja tu sekotu līdzi OHL, tu zinātu, ka gaišās (viesu) formas ir ar latīņu burtiem.
domā tavs rakstītais teksts par alimpa formām aizies līdz funarina smadzenēm?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 17:02, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Es DR spēlēs jūtu sevī un atmosfērā izteikti latvisku patriotisku sajūtu. Nevaru melot pats sev. Uz DR spēlēm eju un jūtu par Latviju un bieži pret Krieviju. Tās ir manas sajūtas . Es tev viņas neuzspiežu, tad tu neuzspied otram savas sajūtas.
Es savukārt patriotisku noskaņu sajutu handbola izlases kopīgā visu spēlētāju himnas dziedāšanā pirms katras EČ spēles.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:03, pirms 5 gadiem
Galvenais jautājums, ko neviens neuzdod - kāds Latvijas hokejam no tā labums un kā var nesaprast, ka ''Aļimp'' ir naudas atmazgāšanas shēma.Nu gan jau ka Kalvītis zin, tikai neaizmirsīsim kādas intereses un naudas viņš pārstāv "Latvijas Gaze'' un tagad arī LHF.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 17:03, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tas vispār ir mans kreisais profils, visi mani īstie tika nobanoti viens pēc otra Nezinu, par kādām te svirām tu runā, bet es neuzskatu par normālu priekš jebkura Baltā Cilvēka likt savā avatarā nēģeri
Kā jau rakstīju, nekur citur tāda neveselīga mode nepastāv, kā Latvijā, es nevaru neko tādu iedomāties Leišu, Poļu, Serbu, Horvātu vai Ungāru sporta portālos
Ja Tjoma prastu lasīt, tad saprastu, ka runāju par svirām, kas ietekmē, kas ir populārs un kas nav- kas nosaka toni pasaulē un tā nav rase, tā ir nauda. Un naudai ir piekāst, kādā krāsā ir tava āda.
Un man slinkums meklēt leišu vai dienvidslāvu saitus, atveru sportekspress - mūsu kaimiņu lielāko sporta saitu, 1. rakstu, kas pa rokai - a re arī tur avataros nēģeri. Ko nu?
https://www.sport-express.ru/footba...

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:07, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Dinamo velk uz leju hokeju, ja Dinamo tautai ir kā lamuvārds, tad vārds Hokejs vēl turas, bet cik ilgi.Kad Dinamo iznīks, tad sāksies īstā popularitāte.
Par tiem apmeklētājiem tur nav tik viennozīmīgi, vidējais gan jau ka daži simti abos.
Nu tu samurgoji. Lai kā nepatiktu Dinamo - Dinamo uztur papildinteresi par hokeju. Dinamo iznīkšana to nepalielinās. Interesi par hokeju palielināt šobrīd var tikai šie faktori - mūsejie NHL, izcili PČ/OS vai ja Dinamo atgriežas pie tā ko darīja pirmajās sezonās. Pazūdot Dinamo no lv hokeja skatuves pazudīs hokeja segments "svetdienas skatītājiem", jo tādi uz OHL neiet, bet uz Dinamo joka vai ponta pēc aizies. Hokejs paliks tikai karstākajiem līdzjutējiem un pavasara līdzjutējiem.
Un OHL ir mazāk apmeklēts, to pierāda gan laiku pa laikam SC publicētā statistika gan tas, kas novērots vairāku gadu garumā apmeklējot OHL, agrāk LHV/LAČ spēles - regularajā sezonā nereti ir mači, kad skatītāji ir knapi vairāk kā spēlētāji. Basī tik traki tukšas tribīnes ir reti. Tur turās tie pāris simti visas sezonas garumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:11, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu tu samurgoji. Lai kā nepatiktu Dinamo - Dinamo uztur papildinteresi par hokeju. Dinamo iznīkšana to nepalielinās. Interesi par hokeju palielināt šobrīd var tikai šie faktori - mūsejie NHL, izcili PČ/OS vai ja Dinamo atgriežas pie tā ko darīja pirmajās sezonās. Pazūdot Dinamo no lv hokeja skatuves pazudīs hokeja segments "svetdienas skatītājiem", jo tādi uz OHL neiet, bet uz Dinamo joka vai ponta pēc aizies. Hokejs paliks tikai karstākajiem līdzjutējiem un pavasara līdzjutējiem.
Un OHL ir mazāk apmeklēts, to pierāda gan laiku pa laikam SC publicētā statistika gan tas, kas novērots vairāku gadu garumā apmeklējot OHL, agrāk LHV/LAČ spēles - regularajā sezonā nereti ir mači, kad skatītāji ir knapi vairāk kā spēlētāji. Basī tik traki tukšas tribīnes ir reti. Tur turās tie pāris simti visas sezonas garumā.
Nē nu ja Tev šāds Dinamo patīk, neko darīt, gaumes lieta. Ietu svētdienas skatītājs arī uz OHL, protams, ja ik pa laikam parādīsies mistiskas komandas bez nākotnes kā D, tad interesi ilgtermiņā uzaudzēt ir grūti. Gaidi vasaru, kad atkal izziņos vadonis, ka Dinamo būs!

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:25, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nē nu ja Tev šāds Dinamo patīk, neko darīt, gaumes lieta. Ietu svētdienas skatītājs arī uz OHL, protams, ja ik pa laikam parādīsies mistiskas komandas bez nākotnes kā D, tad interesi ilgtermiņā uzaudzēt ir grūti. Gaidi vasaru, kad atkal izziņos vadonis, ka Dinamo būs!
Pastāsti šī brīža OHL argumentus, lai uz to ietu svetdienas skatītājs, kam hokejs nu tā, ne sevišķi, bet varētu aiziet? iedzert alu, papļāpāt ar čomiem? Ne visās hallēs alus ir pieejams. Ne visi gribēs sēdēt uz betona vai koka/plastmasas krēslos bez mīkstumiem, hokeja līmenis, lai cik nebaudāms šogad nebūtu Dinamo, arī ir zemāks - Dinamo gadījumā, ja pats Dinamo spēlē kārtejo vājo spēli, laiku pa laikam vismaz ir augstas klases pretinieki. Arī reklāma OHL pareti ir vilinoša- ir klubi, kas cenšās un veido akcijas soc. tīklos, taisa akcijas spēļu laikā, bet ir klubi par kruiem var uzzināt tikai tik cik sporta ziņu lapās vai lHF lapā - ļoti skopu info.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 17:30, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Iesaku nemētāties ar patriotismu tur, kur nevajag.
To viņš nekad nesapratīs, ka patriotisms nav aktīvi vicināt LV karodziņu sēžot uz dīvāna, vai sporta arēnā, bet gan tas cik cilvēks ir gatavs izkāpt no savas komforta zonas, lai ziedotu sevi Latvijai.
Nu, nav viņam lemts to saprast.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:32, pirms 5 gadiem
Par cik LV čempionāts +/- jau ir nostabilizējies, LHF vajadzētu aktīvāk atgriezties pie domas atjaunot AEHL (Polija,Baltkrievija un Ukraina). Tas būtu tāds labs optimāls pasākums.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:33, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pastāsti šī brīža OHL argumentus, lai uz to ietu svetdienas skatītājs, kam hokejs nu tā, ne sevišķi, bet varētu aiziet? iedzert alu, papļāpāt ar čomiem? Ne visās hallēs alus ir pieejams. Ne visi gribēs sēdēt uz betona vai koka/plastmasas krēslos bez mīkstumiem, hokeja līmenis, lai cik nebaudāms šogad nebūtu Dinamo, arī ir zemāks - Dinamo gadījumā, ja pats Dinamo spēlē kārtejo vājo spēli, laiku pa laikam vismaz ir augstas klases pretinieki. Arī reklāma OHL pareti ir vilinoša- ir klubi, kas cenšās un veido akcijas soc. tīklos, taisa akcijas spēļu laikā, bet ir klubi par kruiem var uzzināt tikai tik cik sporta ziņu lapās vai lHF lapā - ļoti skopu info.
Te man jautājums uz kurām tad Tu ej hallēm pats?, un vai uz to basketbola LV čempi ar ej, cik bieži? Ja ietu hokejā uz kādu inbox vai Kurbads, nez vai būtu sliktas asociācijas, ka nav kur papļāpāt vai alu iedzert, domāju ka basketbolā neko tamlīdzīgu neatrast.

Protams ja iet uz HH halli, tad ir jābūt fanam, hokeja mīlētājam, ja tāds nav, tad tur arī nav jāiet.
Es pats agrak fanoju par basketbolu, tāpat kā hokeju, bet nu jau kādus 10 gadus neesmu bijis uz LV čempja basketbola spēli.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik LV čempionāts +/- jau ir nostabilizējies, LHF vajadzētu aktīvāk atgriezties pie domas atjaunot AEHL (Polija,Baltkrievija un Ukraina). Tas būtu tāds labs optimāls pasākums.
Tak sola nākamgad Igauņus un leišus, esot pat IIHF naudu iedevuši Baltijas reģiona attīstībai. Tāpat tuvākos gadus pats gaidu komandas Mārupe, Ventspils. Nezinu, kas notiks ar Ogri, un vēl Rīgā varētu vēl klubs parādīties.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:40, pirms 5 gadiem
Rīgas "Dinamo" un Rīgas "Olimp" vajag izveidot fārmklubu variantus, kā nekā veterāni salasās. Būtu Rīgai labas izvēles ko saukt uz augšu!

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:43, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pastāsti šī brīža OHL argumentus, lai uz to ietu svetdienas skatītājs, kam hokejs nu tā, ne sevišķi, bet varētu aiziet? iedzert alu, papļāpāt ar čomiem? Ne visās hallēs alus ir pieejams. Ne visi gribēs sēdēt uz betona vai koka/plastmasas krēslos bez mīkstumiem, hokeja līmenis, lai cik nebaudāms šogad nebūtu Dinamo, arī ir zemāks - Dinamo gadījumā, ja pats Dinamo spēlē kārtejo vājo spēli, laiku pa laikam vismaz ir augstas klases pretinieki. Arī reklāma OHL pareti ir vilinoša- ir klubi, kas cenšās un veido akcijas soc. tīklos, taisa akcijas spēļu laikā, bet ir klubi par kruiem var uzzināt tikai tik cik sporta ziņu lapās vai lHF lapā - ļoti skopu info.
Alu tirgo visās halles, atskaitot hokeja skolu Rīga .. jo, nu, vidusskola tomēr. Pat, ja OHL spēlētāji biežāk kļūdās, ir lēnāki un mazāk virtuozi, viņi spēj rādīt skatāmu hokeju, izklaides produktu + tā lielā atšķirība ir cīņasspars un emocijas - 70%+ spēļu abas komandas sitās ne pa jokam, nevis bezmērķīgi atslido.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:43, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Tak sola nākamgad Igauņus un leišus, esot pat IIHF naudu iedevuši Baltijas reģiona attīstībai. Tāpat tuvākos gadus pats gaidu komandas Mārupe, Ventspils. Nezinu, kas notiks ar Ogri, un vēl Rīgā varētu vēl klubs parādīties.
Protams, ka ideālais variants būtu 3B līga, bet, diemžēl, tas patreiz ir absolūti nereāli, jo LT un EE ar IIHF investīcijām vien būs stipri par īsu, lai šajās valstīs radītu komandas, kuras pārskatāmā nākotnē būtu reāli konkurētspējīgas LV komandām.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:44, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik LV čempionāts +/- jau ir nostabilizējies, LHF vajadzētu aktīvāk atgriezties pie domas atjaunot AEHL (Polija,Baltkrievija un Ukraina). Tas būtu tāds labs optimāls pasākums.
ir nauda?

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:44, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Te man jautājums uz kurām tad Tu ej hallēm pats?, un vai uz to basketbola LV čempi ar ej, cik bieži? Ja ietu hokejā uz kādu inbox vai Kurbads, nez vai būtu sliktas asociācijas, ka nav kur papļāpāt vai alu iedzert, domāju ka basketbolā neko tamlīdzīgu neatrast.

Protams ja iet uz HH halli, tad ir jābūt fanam, hokeja mīlētājam, ja tāds nav, tad tur arī nav jāiet.
Es pats agrak fanoju par basketbolu, tāpat kā hokeju, bet nu jau kādus 10 gadus neesmu bijis uz LV čempja basketbola spēli.
Pēdējā halle uz kuru biju ir Kurbads halle., pirms tam ir iets uz Volvo, Piņķiem, VIdzemes ledus halli, Liepājas halli utt. Nu Kurbad ahalle protams ir ērta ar 1 bet - ja gribas Arēnas cienīgu komfortu pašā hallē, tur tāda nav. koka soli nav tas pats patīkamākais, tāpat kā veids, kā iezīmēta abonomentu zona. Lielā daļā citu haļļu vispār ir plastmasas soli - respektīvi sēdi uz betona. Arēna ar saviem teātra cienīgajiem beņķiem līmeni virs. Protams, lielai daļai īsto fanu ir piekāst šāda neērtība, arī man, jo ejot uz vietējo čempi parasti vēlos stavēt kājās, bet svētdienas fanam, tas var arī nepatikt.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:46, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka ideālais variants būtu 3B līga, bet, diemžēl, tas patreiz ir absolūti nereāli, jo LT un EE ar IIHF investīcijām vien būs stipri par īsu, lai šajās valstīs radītu komandas, kuras pārskatāmā nākotnē būtu reāli konkurētspējīgas LV komandām.
Gaidīsim vasaru, tad ar zināsim būs 3B vai nebūs.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:46, pirms 5 gadiem
safitho rakstīja: Alu tirgo visās halles, atskaitot hokeja skolu Rīga .. jo, nu, vidusskola tomēr. Pat, ja OHL spēlētāji biežāk kļūdās, ir lēnāki un mazāk virtuozi, viņi spēj rādīt skatāmu hokeju, izklaides produktu + tā lielā atšķirība ir cīņasspars un emocijas - 70%+ spēļu abas komandas sitās ne pa jokam, nevis bezmērķīgi atslido.
Ja nejaucu arī Liepājā alu kādu laiku vairs netirgo (netirgoja) Un pēdējos gados var piekrist par to sišanos (pirms tam gan bija tāds tukuma/jūrmalas Hasc, kura spēles bija visnotaļ amizantas.) Un tāda tīrā atslidošana RD arī ir tikai šogad, pirms tam, cīņa arī bija praktiski katrā spēlē (izņemot īslaicīgus periodus atsevišķās sezonās)

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 17:47, pirms 5 gadiem
safitho rakstīja: Alu tirgo visās halles, atskaitot hokeja skolu Rīga .. jo, nu, vidusskola tomēr. Pat, ja OHL spēlētāji biežāk kļūdās, ir lēnāki un mazāk virtuozi, viņi spēj rādīt skatāmu hokeju, izklaides produktu + tā lielā atšķirība ir cīņasspars un emocijas - 70%+ spēļu abas komandas sitās ne pa jokam, nevis bezmērķīgi atslido.
Liepājas hallē netirgo.
Tirgo blakus hallei esošā kafejnīcā, un tas patiesībā Liepājas hallei ir liels mīnus mārketingā, jo spēles apmeklētājiem jāmīcās rindā kafejnīcā, vai jāskrien uz netālo RIMI. Kādreiz tirgoja alu un uzkodas tieši hallē pie vairākiem galdiņiem, un skatītāji bija pat ļoti apmierināti.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:47, pirms 5 gadiem
safitho rakstīja: Alu tirgo visās halles, atskaitot hokeja skolu Rīga .. jo, nu, vidusskola tomēr. Pat, ja OHL spēlētāji biežāk kļūdās, ir lēnāki un mazāk virtuozi, viņi spēj rādīt skatāmu hokeju, izklaides produktu + tā lielā atšķirība ir cīņasspars un emocijas - 70%+ spēļu abas komandas sitās ne pa jokam, nevis bezmērķīgi atslido.
Tieši tā bezkompromisa cīņas, komandas ar mērķiem, saviem, mazākiem vai lielākiem, muļķi neviens nelaiž, halles visām gaumēm.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:48, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liepājas hallē netirgo.
Tirgo blakus hallei esošā kafejnīcā, un tas patiesībā Liepājas hallei ir liels mīnus mārketingā, jo spēles apmeklētājiem jāmīcās rindā kafejnīcā, vai jāskrien uz netālo RIMI. Kādreiz tirgoja alu un uzkodas tieši hallē pie vairākiem galdiņiem, un skatītāji bija pat ļoti apmierināti.
Cik Liepājā apmēram būs fanu uz play off?

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:49, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik LV čempionāts +/- jau ir nostabilizējies, LHF vajadzētu aktīvāk atgriezties pie domas atjaunot AEHL (Polija,Baltkrievija un Ukraina). Tas būtu tāds labs optimāls pasākums.
Nosacīti labs pasākums - ar klubu esošajām finansēm tas ir nepaceļams pasākums, turklāt, vai Belari tajā būtu ieinteresēti? Diez vai viņu top klubi gribētu kratīties pa pusAustrumeiropu, lai spēlētu ar vājākiem klubiem, kamēr viņu vidus, abu pārējo spice ir tajā pašā līmenī, kurā mūsu spice. Respektīvi ja kaut kas tads notiek iegūstam pāris spēles ar augstaka līmeņa pretiniekiem, daudz ar līdzīga līmeņa pretiniekiem un tonnu spēļu ar auto numuriem (tā pati Dinaburga, šīs sezonas prizma, HSR, citu gadu Sāgas, Lido, Hasc utt) diez vai iegūtu kaut ko tērejot milzu piķi kratoties pa puspasauli.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 17:49, pirms 5 gadiem
https://www.sportazinas.com/dinamo-...

Tikmēr no izlases bāzes kluba,Dinama,spēlētājs saņēmis uzaicinājumu uz izlasi.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:51, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēdējā halle uz kuru biju ir Kurbads halle., pirms tam ir iets uz Volvo, Piņķiem, VIdzemes ledus halli, Liepājas halli utt. Nu Kurbad ahalle protams ir ērta ar 1 bet - ja gribas Arēnas cienīgu komfortu pašā hallē, tur tāda nav. koka soli nav tas pats patīkamākais, tāpat kā veids, kā iezīmēta abonomentu zona. Lielā daļā citu haļļu vispār ir plastmasas soli - respektīvi sēdi uz betona. Arēna ar saviem teātra cienīgajiem beņķiem līmeni virs. Protams, lielai daļai īsto fanu ir piekāst šāda neērtība, arī man, jo ejot uz vietējo čempi parasti vēlos stavēt kājās, bet svētdienas fanam, tas var arī nepatikt.
Tad Tu ej uz to basketbolu vai nē? un kur tad notiek vispār basketbola spēles Rīgā?, hokejs tad visi zin, ka gandrīz katrā rajonā ir pa virslīgas komandai ar halli.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:51, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ir nauda?
Jā, tas tiešām ir sāpīgs jautājums, bet, ja vien būtu vēlēšanās, tad gan jau arī to varētu noorganizēt, jo AEHL bija vel tajā laikā, kad LV klubu maciņi bija vel plānāki. Un, protams, AEHL nestartētu visi LV klubi, kuri startē OHL.
LV hokejs jau tam ir gājis cauri, un iestrādnes vajag tikai pacelt.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:52, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Cik Liepājā apmēram būs fanu uz play off?
Oi, tiešām nezinu, bet prognozēju, ka tradicionālie 5-7 simti jau sanāktu uz PO spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 17:54, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Oi, tiešām nezinu, bet prognozēju, ka tradicionālie 5-7 simti jau sanāktu uz PO spēlēm.
Nu šogad liekas būs Virslīgas play off lielāka ažiotāža, tāda priekšnojauta, moš Jums tad tur savi 1000 atnāks

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:54, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Tad Tu ej uz to basketbolu vai nē? un kur tad notiek vispār basketbola spēles Rīgā?, hokejs tad visi zin, ka gandrīz katrā rajonā ir pa virslīgas komandai ar halli.
Krietni retak bet eju. Katrā rajonā ir virslīgas hallei? Nemuļķojies. Rīgā, Liepāja,D-pils, Jelgava + senāk Ogre tev ir katrs rajons?
Rīgā baskets notiek OSC, senāk DSn un ,kad Vefam, ASk utt bija nauda, vai kad spēlē izlase - Arēnā.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:54, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas tiešām ir sāpīgs jautājums, bet, ja vien būtu vēlēšanās, tad gan jau arī to varētu noorganizēt, jo AEHL bija vel tajā laikā, kad LV klubu maciņi bija vel plānāki. Un, protams, AEHL nestartētu visi LV klubi, kuri startē OHL.
LV hokejs jau tam ir gājis cauri, un iestrādnes vajag tikai pacelt.
AEHL spēlēja LV pro klubi

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:55, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas tiešām ir sāpīgs jautājums, bet, ja vien būtu vēlēšanās, tad gan jau arī to varētu noorganizēt, jo AEHL bija vel tajā laikā, kad LV klubu maciņi bija vel plānāki. Un, protams, AEHL nestartētu visi LV klubi, kuri startē OHL.
LV hokejs jau tam ir gājis cauri, un iestrādnes vajag tikai pacelt.
Kamēr Dinamo ir nekādu citu čempju nebūs, vienīgi tie leiši ar estiem.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:56, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Krietni retak bet eju. Katrā rajonā ir virslīgas hallei? Nemuļķojies. Rīgā, Liepāja,D-pils, Jelgava + senāk Ogre tev ir katrs rajons?
Rīgā baskets notiek OSC
Rīgā katrā rajonā, nu teiksim uz blakus rajonu var pat kājām aiziet, ja nav konkrētajā.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 17:57, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas tiešām ir sāpīgs jautājums, bet, ja vien būtu vēlēšanās, tad gan jau arī to varētu noorganizēt, jo AEHL bija vel tajā laikā, kad LV klubu maciņi bija vel plānāki. Un, protams, AEHL nestartētu visi LV klubi, kuri startē OHL.
LV hokejs jau tam ir gājis cauri, un iestrādnes vajag tikai pacelt.
nevajag aizmirst, ka 90.gados AEHL izveidojās, jo Latvijā , belaros un hoholos bija vakuums hokejā un tikai Rīgā, Minskā , Kijevā un Harkovā bija kaut cik nopietns hokejs. tāpēc i metās vienkopus un veidoja komandas.
mūsdienās kaut ko tagad veidot ir diezgan sarežgiti.
belari savu attīsta un dabūjuši patstāvīgu CHL pierakstu, ukraiņi paši tur kaut ko peras.
un pēc AEHL, belari jau pateica, ka viņiem savs būs, kas grib pievienojas BAČ...
p.s. par Baltijas čempi esmu skeptisks. leiši un igauņi max vienu komandu konkurētspējigu var izveidot uz savas izlases bāzes.
hokejs nav basketbols vai volejbols , kur ar igauņiem var veidot čempjus.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:58, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Rīgā baskets notiek OSC, senāk DSn un ,kad Vefam, ASk utt bija nauda, vai kad spēlē izlase - Arēnā.
Nu re, populārais basketbols vienā hallē Rīgā, bet hokejs Purvciemā, Teikā, Imantā, Pinķos, Rumbulā

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:59, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nosacīti labs pasākums - ar klubu esošajām finansēm tas ir nepaceļams pasākums, turklāt, vai Belari tajā būtu ieinteresēti? Diez vai viņu top klubi gribētu kratīties pa pusAustrumeiropu, lai spēlētu ar vājākiem klubiem, kamēr viņu vidus, abu pārējo spice ir tajā pašā līmenī, kurā mūsu spice. Respektīvi ja kaut kas tads notiek iegūstam pāris spēles ar augstaka līmeņa pretiniekiem, daudz ar līdzīga līmeņa pretiniekiem un tonnu spēļu ar auto numuriem (tā pati Dinaburga, šīs sezonas prizma, HSR, citu gadu Sāgas, Lido, Hasc utt) diez vai iegūtu kaut ko tērejot milzu piķi kratoties pa puspasauli.
Arī belariem viss nav tik vienkārši. Tagad diemžēl vairs tik aktīvi nesekoju BLR hokeja čempionātā notiekošajam, bet pēc manā rīcībā esošās informācijas viņi labprāt atkal BLR čempionātā pieņemtu vadošās LV čempionāta komandas, jo viņiem tā komandu noslāņošanās ir vel daudz izteiktāka nekā OHL. Viņiem ir 3-4 tiešām laba līmeņa komandas, un pārējās, kuras risina savas intereses ne uz ko augstu nepretendējot. LV vadošās komandas spēlējot BAČ noteikti paceltu šī čempionāta līmeni, un tas būtu izdevīgi belariem, un, protams, arī mums.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:00, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nu šogad liekas būs Virslīgas play off lielāka ažiotāža, tāda priekšnojauta, moš Jums tad tur savi 1000 atnāks
Ļoti iespējams, ka būs arī tā.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī belariem viss nav tik vienkārši. Tagad diemžēl vairs tik aktīvi nesekoju BLR hokeja čempionātā notiekošajam, bet pēc manā rīcībā esošās informācijas viņi labprāt atkal BLR čempionātā pieņemtu vadošās LV čempionāta komandas, jo viņiem tā komandu noslāņošanās ir vel daudz izteiktāka nekā OHL. Viņiem ir 3-4 tiešām laba līmeņa komandas, un pārējās, kuras risina savas intereses ne uz ko augstu nepretendējot. LV vadošās komandas spēlējot BAČ noteikti paceltu šī čempionāta līmeni, un tas būtu izdevīgi belariem, un, protams, arī mums.
LV piesaiste nerisina viņu problēmas

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:02, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nu re, populārais basketbols vienā hallē Rīgā, bet hokejs Purvciemā, Teikā, Imantā, Pinķos, Rumbulā
Un tad paņemam futeni, kas Latvijā ne tuvu nav populārakais sporta veids, bet to spēlē vēl vairāk. Salīdzini komandu skaitu, un taps skaidrs, kāpēc Rīgā baskets ir tikai 1 vietā, bet hokejs plašāks.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:03, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un tad paņemam futeni, kas Latvijā ne tuvu nav populārakais sporta veids, bet to spēlē vēl vairāk. Salīdzini komandu skaitu, un taps skaidrs, kāpēc Rīgā baskets ir tikai 1 vietā, bet hokejs plašāks.
ko? futene nepopulāra?

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:03, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī belariem viss nav tik vienkārši. Tagad diemžēl vairs tik aktīvi nesekoju BLR hokeja čempionātā notiekošajam, bet pēc manā rīcībā esošās informācijas viņi labprāt atkal BLR čempionātā pieņemtu vadošās LV čempionāta komandas, jo viņiem tā komandu noslāņošanās ir vel daudz izteiktāka nekā OHL. Viņiem ir 3-4 tiešām laba līmeņa komandas, un pārējās, kuras risina savas intereses ne uz ko augstu nepretendējot. LV vadošās komandas spēlējot BAČ noteikti paceltu šī čempionāta līmeni, un tas būtu izdevīgi belariem, un, protams, arī mums.
piesaiste LV top komandām kā bija Samung premjerlīgas laikos ar 4 lv komandām bačā, īsti nav AEHL. Tas ir vnk vecā Bač atgriešana. AEHl būtu, ja šīs, piemēram top 3-4 Bač komandas, uzspēlētu ar top 4 mūsu , Ukraiņu un Poļu komandām. Nu vai ņemam Lat-Est vai BBL basketa līgas variantu un bezmaz visi ar visiem.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:04, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: AEHL spēlēja LV pro klubi
Jā, tā ir taisnība.
Tomēr vadošās OHL komandas ir ļoti tuvu pro līmenim. Piemēram, tai pašai Liepājai treniņi notiek katru dienu (izņemot svētdienas), un pieļauju, ka Kurbads un Mogo, varbūt arī OLIMP, ir kas līdzīgs.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:04, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un tad paņemam futeni, kas Latvijā ne tuvu nav populārakais sporta veids, bet to spēlē vēl vairāk. Salīdzini komandu skaitu, un taps skaidrs, kāpēc Rīgā baskets ir tikai 1 vietā, bet hokejs plašāks.
Es Tev varu pateikt, tāpēc, ka basketbols čakarē pats sevi, tāpēc viņiem nav ne halles, ne izlasēi rezultātu, vēl vairāk, ja nebūtu hokejs uzcēlis Arēnu, tad basketbolisti arī izlases spēles aizvadītu valsts OSC.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:04, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ko? futene nepopulāra?
Nepopulāra un ne populārākā noteikti nav viens un tas pats. Un pat ja būtu viens un tas pats, tu apgalvo, ka futene lv ir populāraka par basi un hoķi?

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:06, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: LV piesaiste nerisina viņu problēmas
Nezinu kā par citām problēmām, bet vairāk vienāda līmeņa komandu konkurence noteikti veicina spēlētāju izaugsmi. Un arī skatītājiem interesantāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:07, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Es Tev varu pateikt, tāpēc, ka basketbols čakarē pats sevi, tāpēc viņiem nav ne halles, ne izlasēi rezultātu, vēl vairāk, ja nebūtu hokejs uzcēlis Arēnu, tad basketbolisti arī izlases spēles aizvadītu valsts OSC.
Izlasei nav rezultātu? Ja nezini - hokejs man ir daudz tuvāks sirdij, bet basketa izlasei ir augstāki rezultāti, kā mums. EČ 5. vieta ieliek hokeja PČ top7, jo basketā gluzi vienkārsi ir lielāka konkurence. To pašu var teikt par sieviešu basketu - ja hokeja mūsu damas ir dziļi dupsī, tad basketā ir tikušas arī uz OS. Un junioriem, ir Eiropas medaļas, kamēr hokejā lielākais saisniegums ir tikt 1/4 finālā

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:08, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tā ir taisnība.
Tomēr vadošās OHL komandas ir ļoti tuvu pro līmenim. Piemēram, tai pašai Liepājai treniņi notiek katru dienu (izņemot svētdienas), un pieļauju, ka Kurbads un Mogo, varbūt arī OLIMP, ir kas līdzīgs.
Mums jāattīsta sava līga, tas ilgtermiņā ir daudz lietderīgāk, gan sportiskajā, gan materiālajā ziņā.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:10, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Izlasei nav rezultātu? Ja nezini - hokejs man ir daudz tuvāks sirdij, bet basketa izlasei ir augstāki rezultāti, kā mums. EČ 5. vieta ieliek hokeja PČ top7, jo basketā gluzi vienkārsi ir lielāka konkurence. To pašu var teikt par sieviešu basketu - ja hokeja mūsu damas ir dziļi dupsī, tad basketā ir tikušas arī uz OS. Un junioriem, ir Eiropas medaļas, kamēr hokejā lielākais saisniegums ir tikt 1/4 finālā
Šeit es Tev pilnībā piekrītu, ka basketbolā pie nesalīdzināmi lielākas starptautiskās konkurences, nekā tam pašam hokejam, mums ir nesalīdzināmi lielāki panākumi starptautiskā apritē. Par sieviešu basketbolu un hokeju vispār nav par ko diskutēt.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:10, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nepopulāra un ne populārākā noteikti nav viens un tas pats. Un pat ja būtu viens un tas pats, tu apgalvo, ka futene lv ir populāraka par basi un hoķi?
visi apm vienādi, ktrs ar savām niansēm, bet kopumā vienādi. Tik futenē tagad izlase bedrē, uz līgu gan vidēji 500 iet, kas ir ok Latvijai

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:11, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tā ir taisnība.
Tomēr vadošās OHL komandas ir ļoti tuvu pro līmenim. Piemēram, tai pašai Liepājai treniņi notiek katru dienu (izņemot svētdienas), un pieļauju, ka Kurbads un Mogo, varbūt arī OLIMP, ir kas līdzīgs.
Liepājai ir nauda braukāt pa Baltkrieviju?

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:12, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Izlasei nav rezultātu? Ja nezini - hokejs man ir daudz tuvāks sirdij, bet basketa izlasei ir augstāki rezultāti, kā mums. EČ 5. vieta ieliek hokeja PČ top7, jo basketā gluzi vienkārsi ir lielāka konkurence. To pašu var teikt par sieviešu basketu - ja hokeja mūsu damas ir dziļi dupsī, tad basketā ir tikušas arī uz OS. Un junioriem, ir Eiropas medaļas, kamēr hokejā lielākais saisniegums ir tikt 1/4 finālā
Pīter, basketbolisti jau 30 gadus nemaz nav piedalījušies PČ,OS. 5.vieta EČ ar supersastāvu, kāda vairs var nebūt nav rezultāts, vēl pie tam vadošās izlases bija bez līderiem.
Pietiks par to popularitāti, hokejs nav salīdzināms ar basketbolu, mēs esam hokeja nācija.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:13, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Mums jāattīsta sava līga, tas ilgtermiņā ir daudz lietderīgāk, gan sportiskajā, gan materiālajā ziņā.
Es jau nenoliedzu, ka mums jāsaglabā sava hokeja līga. Paralēli mūsu klubu dalībai kādā starptautiskā projektā.
Kā jau rakstīju, tad mēs jau tam esam izgājuši cauri, un visi +/- bija apmierināti. Visu izjauca 2008. gada ekonomiskā krīze, un pēc tam LM bankrots.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:13, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Iesaku nemētāties ar patriotismu tur, kur nevajag.
Kādēļ tu gribi ietekmēt citu dzīves? Vai arī padomju sindroms snauž, kad no augšas norādīja kad un kā ir jāmīl Dzimtene un arī kas ir Dzimtene. Padomju laiku beigušies un patriotisms ir sajūtās , sirdī nevis tāds kādu to vēlas redzēt kāds cits.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:14, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: domā tavs rakstītais teksts par alimpa formām aizies līdz funarina smadzenēm?
Neaizies, jo nepateica visu līdz galam

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:15, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau nenoliedzu, ka mums jāsaglabā sava hokeja līga. Paralēli mūsu klubu dalībai kādā starptautiskā projektā.
Kā jau rakstīju, tad mēs jau tam esam izgājuši cauri, un visi +/- bija apmierināti. Visu izjauca 2008. gada ekonomiskā krīze, un pēc tam LM bankrots.
varbūt labāk būtu jāattīsta sava līga tik tālu, lai sāktu veidoties profesionāli klubi , kuri vismaz KK finālā tiek regulāri un sāk domāt par CHL? spēlētāju resurss tam ir pietiekams, naudu tik vairāk vajag.
nevis ja nauda parādās nokurināt viņu Baltkrievijā vai Ukrainā...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:15, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Neaizies, jo nepateica visu līdz galam
Pateica, brauc uz inbox, tur ir melnās ar uzrakstiem krieviski, un protestē.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 18:19, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Neaizies, jo nepateica visu līdz galam
Kā tu spēji atbalstīt Dinamo, kad viņu izbraukuma formām bija uzvārdi Kirilicā?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 18:19, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kā tu spēji atbalstīt Dinamo, kad viņu izbraukuma formām bija uzvārdi Kirilicā?
HKR joprojām tā ir

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:20, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Liepājai ir nauda braukāt pa Baltkrieviju?
Sorry, neesmu HKL grāmatvedis, un nezinu kā ar šī kluba finansēm, bet braukājot uz tuvējām ārzemēm spēlēt, manuprāt, nav vajadzīgi neiespējami lieli papildus ieguldījumi. Kā jau rakstīju, tad sacensības AEHL savstarpējās sacensības nenotiek starp visām BČ un LČ komandām, bet BČ tikai 3-4 vadošajām komandām, 2-3 poļu un 1-2 ukraiņu vadošajām komandām. Kopā ap 15-20 spēļu izbraukumā kopā ar Play Off spēlēm. Manuprāt, tas nav ļoti daudz.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:23, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry, neesmu HKL grāmatvedis, un nezinu kā ar šī kluba finansēm, bet braukājot uz tuvējām ārzemēm spēlēt, manuprāt, nav vajadzīgi neiespējami lieli papildus ieguldījumi. Kā jau rakstīju, tad sacensības AEHL savstarpējās sacensības nenotiek starp visām BČ un LČ komandām, bet BČ tikai 3-4 vadošajām komandām, 2-3 poļu un 1-2 ukraiņu vadošajām komandām. Kopā ap 15-20 spēļu izbraukumā kopā ar Play Off spēlēm. Manuprāt, tas nav ļoti daudz.
un kāds mērķis tādai līgai būtu? nu tā reāli padomājot, ja vietējie čempji paliek un būtu primāri komandām, jo valsts čempis ir valsts čempis? belaru un poļu čempis pie tam spēlē CHL...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:23, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter, basketbolisti jau 30 gadus nemaz nav piedalījušies PČ,OS. 5.vieta EČ ar supersastāvu, kāda vairs var nebūt nav rezultāts, vēl pie tam vadošās izlases bija bez līderiem.
Pietiks par to popularitāti, hokejs nav salīdzināms ar basketbolu, mēs esam hokeja nācija.
Man personīgi arī hokejs ir tuvāks par basketbolu, bet zinu arī pietiekami cilvēku, kam ir otrādāk, tā pat, ziņu vēl tik pat, kuriem abi liekas svarīguma vienā plauktiņā, respektīvi, abi šie sporta veidi LV ir populāri, tik šobrīd basketā to skaļo individuālo vārdu ir laikam nedaudz vairāk, lai arī hokejs cenšas neiepalikt.. lai vai kā, tava pārliecība par to, ka viss ir tieši tā kā tev pašam liekas un nekā citādāk nav iespējams, ir, protams, neapskaužama

  -2 [+] [-]

, 2020-01-28 18:24, pirms 5 gadiem
Zaipim galvenais kaukt baram līdzi. Viņš pat nav piefiksējis ka Olimp uzraksti joprojām ir krievu valodā. Zaipim bail rakstīt kaut ko pret.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:24, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry, neesmu HKL grāmatvedis, un nezinu kā ar šī kluba finansēm, bet braukājot uz tuvējām ārzemēm spēlēt, manuprāt, nav vajadzīgi neiespējami lieli papildus ieguldījumi. Kā jau rakstīju, tad sacensības AEHL savstarpējās sacensības nenotiek starp visām BČ un LČ komandām, bet BČ tikai 3-4 vadošajām komandām, 2-3 poļu un 1-2 ukraiņu vadošajām komandām. Kopā ap 15-20 spēļu izbraukumā kopā ar Play Off spēlēm. Manuprāt, tas nav ļoti daudz.
Nebūs ideālais variants, ko darīs mūsu pārējās komandas? Daugavpils uzreiz ciet būs. Vai vispār nespēlēs vai trijatā spēlēs?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:24, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pateica, brauc uz inbox, tur ir melnās ar uzrakstiem krieviski, un protestē.
Laba doma. Turpini ieteikumus un visi kam nepatīk DR,lai brauc uz arēnu un protestē.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:26, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Man personīgi arī hokejs ir tuvāks par basketbolu, bet zinu arī pietiekami cilvēku, kam ir otrādāk, tā pat, ziņu vēl tik pat, kuriem abi liekas svarīguma vienā plauktiņā, respektīvi, abi šie sporta veidi LV ir populāri, tik šobrīd basketā to skaļo individuālo vārdu ir laikam nedaudz vairāk, lai arī hokejs cenšas neiepalikt.. lai vai kā, tava pārliecība par to, ka viss ir tieši tā kā tev pašam liekas un nekā citādāk nav iespējams, ir, protams, neapskaužama
Nu man agrāk bija ar abi vienādi, bet nu tas bija vismaz 10 gadu atpakaļ. Zvaigznes ir uz laiku, zem tām zvaigznēm reāli apakšā nekā nav. Visa basketbola struktūra pasaulē mums ir nelabvēlīga, lai tiktu pie kādiem panākumiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:27, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Man personīgi arī hokejs ir tuvāks par basketbolu, bet zinu arī pietiekami cilvēku, kam ir otrādāk, tā pat, ziņu vēl tik pat, kuriem abi liekas svarīguma vienā plauktiņā, respektīvi, abi šie sporta veidi LV ir populāri, tik šobrīd basketā to skaļo individuālo vārdu ir laikam nedaudz vairāk, lai arī hokejs cenšas neiepalikt.. lai vai kā, tava pārliecība par to, ka viss ir tieši tā kā tev pašam liekas un nekā citādāk nav iespējams, ir, protams, neapskaužama
bezjēdzīgs strīds. lielum lielais vairums ir par visu gan par basi, gan par hokeju.
tādu izteiktu kas hokeju atbalsta, bet basi nē vai otrādi ir mazumā...

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:28, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry, neesmu HKL grāmatvedis, un nezinu kā ar šī kluba finansēm, bet braukājot uz tuvējām ārzemēm spēlēt, manuprāt, nav vajadzīgi neiespējami lieli papildus ieguldījumi. Kā jau rakstīju, tad sacensības AEHL savstarpējās sacensības nenotiek starp visām BČ un LČ komandām, bet BČ tikai 3-4 vadošajām komandām, 2-3 poļu un 1-2 ukraiņu vadošajām komandām. Kopā ap 15-20 spēļu izbraukumā kopā ar Play Off spēlēm. Manuprāt, tas nav ļoti daudz.
No Liepajas līdz Doņeckai ir +- 1500km. 1 šāds ceļojums viens komandai izmaksās ne to mazāko summu. PO gadījumā - ja vien netiks izspēlēts pēc final four principa, tad dikti dārgi sanāktu...

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 18:31, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: No Liepajas līdz Doņeckai ir +- 1500km. 1 šāds ceļojums viens komandai izmaksās ne to mazāko summu. PO gadījumā - ja vien netiks izspēlēts pēc final four principa, tad dikti dārgi sanāktu...
Doņecka kādu laiku vēl nebūs aktuāla

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:33, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Doņecka kādu laiku vēl nebūs aktuāla
Nu tiešām, šaubos, ka kads pat ja piemaksātu brauks uz Doņecku

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:33, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt labāk būtu jāattīsta sava līga tik tālu, lai sāktu veidoties profesionāli klubi , kuri vismaz KK finālā tiek regulāri un sāk domāt par CHL? spēlētāju resurss tam ir pietiekams, naudu tik vairāk vajag.
nevis ja nauda parādās nokurināt viņu Baltkrievijā vai Ukrainā...
Nenoliedzama pateisība, bet.................
Kluba īpašniekiem ir jābūt kādam kārdinājumam šiem klubiem piešķirot lielākus līdzekļus padarīt tos par profesionāliem. Diemžēl, bet pēršanās vietējā pīļu dīķī neveicina klubu īpašnieku vēlmi to darīt. Un, godīgi sakot, tikai klubu dalība kādā starptautiskā projektā ir nopietns iemesls klubu īpašniekiem uzrunāt iespējamos klubu sponsorus, jo iespēja sevi pareklamēt caur hokeju tuvējās ārzemēs ir gana nopietns arguments uzrunājot iespējamos sponsorus.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 18:34, pirms 5 gadiem
Latvijā slimība ir ielaista daļai nostalģija par psrs čempionātiem,bet dažiem pat pēc AEHL.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry, neesmu HKL grāmatvedis, un nezinu kā ar šī kluba finansēm, bet braukājot uz tuvējām ārzemēm spēlēt, manuprāt, nav vajadzīgi neiespējami lieli papildus ieguldījumi. Kā jau rakstīju, tad sacensības AEHL savstarpējās sacensības nenotiek starp visām BČ un LČ komandām, bet BČ tikai 3-4 vadošajām komandām, 2-3 poļu un 1-2 ukraiņu vadošajām komandām. Kopā ap 15-20 spēļu izbraukumā kopā ar Play Off spēlēm. Manuprāt, tas nav ļoti daudz.
tas izbrauciens var maksāt relatīvi nedārgi, bet tai naudai ir jābūt. Ir? Šaubos. Liepāja ir pilnībā pro komanda? Man liekas nav....tad kāda vizināšanās pa belariem? Nu ja atdalam vēlmes no iespējām....

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:35, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nu man agrāk bija ar abi vienādi, bet nu tas bija vismaz 10 gadu atpakaļ. Zvaigznes ir uz laiku, zem tām zvaigznēm reāli apakšā nekā nav. Visa basketbola struktūra pasaulē mums ir nelabvēlīga, lai tiktu pie kādiem panākumiem.
Te arī ir atslēga tev pašam -'MAN agrāk...', kamēr tu saproti, ka runā pats par sevi, tikmēr visa čili, mums katram ir savas intereses un pārliecības, bet nevajadzētu tās piedēvēt veselais nācijai, tautai vai par reģionam, jo tā ir man, tad jau visiem citiem ar tā jābūt, jo tas taču ir vienīgais iespējamais pareizais veids citādi par Tjomu vēl pārvērtīsies un domāju, ka to pat pats velns negribētu piedzīvot

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:36, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nu tiešām, šaubos, ka kads pat ja piemaksātu brauks uz Doņecku
tur jābūt galvā jātiem

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:36, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzama pateisība, bet.................
Kluba īpašniekiem ir jābūt kādam kārdinājumam šiem klubiem piešķirot lielākus līdzekļus padarīt tos par profesionāliem. Diemžēl, bet pēršanās vietējā pīļu dīķī neveicina klubu īpašnieku vēlmi to darīt. Un, godīgi sakot, tikai klubu dalība kādā starptautiskā projektā ir nopietns iemesls klubu īpašniekiem uzrunāt iespējamos klubu sponsorus, jo iespēja sevi pareklamēt caur hokeju tuvējās ārzemēs ir gana nopietns arguments uzrunājot iespējamos sponsorus.
Nu bet var tikt līdz ČL. Lūk mērķis, iespējams kadam tas arī tads ir, katrā gadījumā visi virslīgas klubi sitas, un visiem ir savi mazie mērķi, kā saka, luni neviens nelaiž.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:38, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Te arī ir atslēga tev pašam -'MAN agrāk...', kamēr tu saproti, ka runā pats par sevi, tikmēr visa čili, mums katram ir savas intereses un pārliecības, bet nevajadzētu tās piedēvēt veselais nācijai, tautai vai par reģionam, jo tā ir man, tad jau visiem citiem ar tā jābūt, jo tas taču ir vienīgais iespējamais pareizais veids citādi par Tjomu vēl pārvērtīsies un domāju, ka to pat pats velns negribētu piedzīvot
Tas man bija atbilde, ka citiem abi patīk. Man arī. Ja paskatas uz 12 vadošajām hokeja valstīm, tad tik ASV gadījumā var teikt, ka hokejs nav izteikti populārāks par basketbolu. Vrb mēs ejam ne tai virzienā un jāpievērš uzmanība lielāka hokejam?

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:38, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: un kāds mērķis tādai līgai būtu? nu tā reāli padomājot, ja vietējie čempji paliek un būtu primāri komandām, jo valsts čempis ir valsts čempis? belaru un poļu čempis pie tam spēlē CHL...
Tajā CHL belariem un poļiem, cik zinu, īpaši daudz spēļu nesanāk.
Atkārtošos, ka mēs jau tam esam izgājuši cauri, un nekas jauns nav jāizdomā. LV čempī var spelēt šo vadošo komandu otrie sastāvi, ar noteikumu, ka katras komandas vadošajiem spēlētājiem jāaizvada noteikts skaits spēļu regulārajā čempionātā, ja grib spēlēt LČ Play Off.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:38, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nu tiešām, šaubos, ka kads pat ja piemaksātu brauks uz Doņecku
Piemēram futbolu uz turieni brauc spēlēt ļoti nopietnas komandas no Abhāzijas un D.Osetijas un pat no Luhanskas.Un doņeckieši esot lepni un priecīgi,ka tādas zvaigznes jāskatās nevis visādi Mesi Ronaldu un tamlīdzīgi nevajadzīgi elki.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:39, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzama pateisība, bet.................
Kluba īpašniekiem ir jābūt kādam kārdinājumam šiem klubiem piešķirot lielākus līdzekļus padarīt tos par profesionāliem. Diemžēl, bet pēršanās vietējā pīļu dīķī neveicina klubu īpašnieku vēlmi to darīt. Un, godīgi sakot, tikai klubu dalība kādā starptautiskā projektā ir nopietns iemesls klubu īpašniekiem uzrunāt iespējamos klubu sponsorus, jo iespēja sevi pareklamēt caur hokeju tuvējās ārzemēs ir gana nopietns arguments uzrunājot iespējamos sponsorus.
Ivar, nolaidies uz zemes.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:40, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tas izbrauciens var maksāt relatīvi nedārgi, bet tai naudai ir jābūt. Ir? Šaubos. Liepāja ir pilnībā pro komanda? Man liekas nav....tad kāda vizināšanās pa belariem? Nu ja atdalam vēlmes no iespējām....
Atbildēju komentārā par pro komandām LV, kuru rakstīju zaipim.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tajā CHL belariem un poļiem, cik zinu, īpaši daudz spēļu nesanāk.
Atkārtošos, ka mēs jau tam esam izgājuši cauri, un nekas jauns nav jāizdomā. LV čempī var spelēt šo vadošo komandu otrie sastāvi, ar noteikumu, ka katras komandas vadošajiem spēlētājiem jāaizvada noteikts skaits spēļu regulārajā čempionātā, ja grib spēlēt LČ Play Off.
izgāja cauri un pārstāja. kāpēc? NAUDA !!! Tiešam tik sarežģīti?

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:41, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nu bet var tikt līdz ČL. Lūk mērķis, iespējams kadam tas arī tads ir, katrā gadījumā visi virslīgas klubi sitas, un visiem ir savi mazie mērķi, kā saka, luni neviens nelaiž.
ČL ir gana labs pasākums, bet tas nav jāuzstāda kā pašmērķis, jo uzspēlēt tikai grupu turnīrā ir stipri par maz, bet lai tiktu Play Off, tad jau investīcijām klubā ir jābūt patiešām ļoti nopietnām.
Ja būtu piedāvājums, tad gan jau būtu klubi, kuri vēlētos pārstartēties. Par cik nav piedāvājuma no LHF puses, tad nekas arī nemainās.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:41, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atbildēju komentārā par pro komandām LV, kuru rakstīju zaipim.
Tur ir kaut kāda šā brīža realitātei neatbilstoša teorija

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:42, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Piemēram futbolu uz turieni brauc spēlēt ļoti nopietnas komandas no Abhāzijas un D.Osetijas un pat no Luhanskas.Un doņeckieši esot lepni un priecīgi,ka tādas zvaigznes jāskatās nevis visādi Mesi Ronaldu un tamlīdzīgi nevajadzīgi elki.
Nemuldi! Nespēlē Doņeckā mājas spēles fubolā.
Laikam ne tā sapratu, sorry. Es padomāju, ka domā, ka Šahtar mājas spēles aizvada Doņeckā...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:42, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja būtu piedāvājums, tad gan jau būtu klubi, kuri vēlētos pārstartēties. Par cik nav piedāvājuma no LHF puses, tad nekas arī nemainās.
LHFam ir jādzen klubi uz Baltkrieviju? Tas ir kā sievai dzīt savu vīru vienu pašu uz kaimņciema zaļumballi

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:43, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nemuldi! Nespēlē Doņeckā mājas spēles fubolā.
viņs nemuld, vnk tu neiebrauci

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:44, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: viņs nemuld, vnk tu neiebrauci
Izlaboju savu komentāru.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:47, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tur ir kaut kāda šā brīža realitātei neatbilstoša teorija
Protams, ka tas viss nav vienas dienas jautājums, bet tāds variants kāds mums LV hokejā ir patreiz arī nav ilgtspējīgs.
Varbūt ir vel kādi varianti, bet personiski es domāju, ka mums agrāk vai vēlāk būs jāiziet no sava pīļu dīķa, un jāskatās uz blakus dīķos notiekošajam, ja vēlēsimies iet savā attīstībā uz priekšu.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:49, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzama pateisība, bet.................
Kluba īpašniekiem ir jābūt kādam kārdinājumam šiem klubiem piešķirot lielākus līdzekļus padarīt tos par profesionāliem. Diemžēl, bet pēršanās vietējā pīļu dīķī neveicina klubu īpašnieku vēlmi to darīt. Un, godīgi sakot, tikai klubu dalība kādā starptautiskā projektā ir nopietns iemesls klubu īpašniekiem uzrunāt iespējamos klubu sponsorus, jo iespēja sevi pareklamēt caur hokeju tuvējās ārzemēs ir gana nopietns arguments uzrunājot iespējamos sponsorus.
Tu raksti laikam iespējams tik no Liepājas komandas fana acīm, kam nav starptautisku spēlu .
Bet kopumā es gribu dzirdēt.
Kāds merķis būtu belaru un poļu čempioniem un vicečempioniem vēl vienā starptautiskā balagānā piedalīties? viņi tak spēļē CHL un KK...kam viņiem vēl naudu tērēt kaut kādā AEHL?
tāpēc norādu uz ko Liepājai jātiecas, ja vajag starptautisku garšu. uzvariet Latvijas čempi, paņemat KK un dragājat CHL...

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:50, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: LHFam ir jādzen klubi uz Baltkrieviju? Tas ir kā sievai dzīt savu vīru vienu pašu uz kaimņciema zaļumballi
Jebkurā variantā par starptautisko sadarbību viss notiks LHF līmenī, un nevis paši klubi izdomās, kur tiem spēlēt, vai nespēlēt. Klubs var domāt vaipiedalīties, vai nē, bet sameklēt šos starptautisko variantu ir LHF prerogatīva.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:51, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nemuldi! Nespēlē Doņeckā mājas spēles fubolā.
Kā tad nespēlē.Ar denisu pušilu sastāvā uz kurmju izraktajā Šahtar stadionā spēlē kā traki.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:51, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka tas viss nav vienas dienas jautājums, bet tāds variants kāds mums LV hokejā ir patreiz arī nav ilgtspējīgs.
Varbūt ir vel kādi varianti, bet personiski es domāju, ka mums agrāk vai vēlāk būs jāiziet no sava pīļu dīķa, un jāskatās uz blakus dīķos notiekošajam, ja vēlēsimies iet savā attīstībā uz priekšu.
Tas ko Tu sauc par pīļu dīķi ir pusprofesionāls čempionāts, bet tu runā par profesionālu komandu iziešanu citos tirgos. Tepat vēl ir kur augt un augt, kur vēl runāt par kaimi'valstu čempjiem. Nav pro komandu, vienkārši nav.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:52, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā variantā par starptautisko sadarbību viss notiks LHF līmenī, un nevis paši klubi izdomās, kur tiem spēlēt, vai nespēlēt. Klubs var domāt vaipiedalīties, vai nē, bet sameklēt šos starptautisko variantu ir LHF prerogatīva.
LHF visu laiku runā par savu čempi ar estiem un leišiem, par citu nav dzirdēts.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:52, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā variantā par starptautisko sadarbību viss notiks LHF līmenī, un nevis paši klubi izdomās, kur tiem spēlēt, vai nespēlēt. Klubs var domāt vaipiedalīties, vai nē, bet sameklēt šos starptautisko variantu ir LHF prerogatīva.
nē, klubs atrod variantu un prasa LHF akceptu.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bezjēdzīgs strīds. lielum lielais vairums ir par visu gan par basi, gan par hokeju.
tādu izteiktu kas hokeju atbalsta, bet basi nē vai otrādi ir mazumā...
Strīds ir bezjēdzīgs, bet ja kāds hokeja sadaļā raksta, ka basketbols populārāks par hokeju, tad tas ar ir ne tā, neesmu redzējis, ka basketbola sadaļā kāds pērtos iekšā ar šāda veida apgalvojumiem.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu raksti laikam iespējams tik no Liepājas komandas fana acīm, kam nav starptautisku spēlu .
Bet kopumā es gribu dzirdēt.
Kāds merķis būtu belaru un poļu čempioniem un vicečempioniem vēl vienā starptautiskā balagānā piedalīties? viņi tak spēļē CHL un KK...kam viņiem vēl naudu tērēt kaut kādā AEHL?
tāpēc norādu uz ko Liepājai jātiecas, ja vajag starptautisku garšu. uzvariet Latvijas čempi, paņemat KK un dragājat CHL...
Neko nezinu par poļiem, bet BLR klubu un federācijas vadītāji vairākkārt ir publiski runājuši, ka BAČ atjaunošana būtu neslikts variants.
Lai paņemtu KK vai normālā līmenī startētu CHL šie piesauktie finanšu līdzekļi noteikti nebūtu mazāki kā manis piesauktajā AEHL. Tikai gala rezultātā spēļu varētu iznākt krietni mazāk, un lielu daļu no tām pat neaizvadīt savu skatītāju klātbūtnē. Tas attiecībā uz KK.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:57, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neko nezinu par poļiem, bet BLR klubu un federācijas vadītāji vairākkārt ir publiski runājuši, ka BAČ atjaunošana būtu neslikts variants.
es tieši otrādi vairāk esmu dzirdējis, ka klubu līmenī viņi neko negrib mainīt.
izlašu līmenī notiek sadarbība un turnīri tiek rīkoti. mēs braucam pie viņiem, viņi pie mums.
nu tā reāli vari kādu iemest linku, kur tas redzams, ka kāds oficāls pārstāvis no belariem alksts pēc AEHL?

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:57, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neko nezinu par poļiem, bet BLR klubu un federācijas vadītāji vairākkārt ir publiski runājuši, ka BAČ atjaunošana būtu neslikts variants.
parunāt var visu ko, viņi ir atpalikuši no reālijām un nostaļģē.
Es gan neesmu redzējis nevienu rakstu, par Bača virzienu.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:59, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Strīds ir bezjēdzīgs, bet ja kāds hokeja sadaļā raksta, ka basketbols populārāks par hokeju, tad tas ar ir ne tā, neesmu redzējis, ka basketbola sadaļā kāds pērtos iekšā ar šāda veida apgalvojumiem.
Kāpēc pretstatīt sporta veidus mani nekādi neuztrauc,ka hokeja rakstā apspriež tramplīnu biatlonu,vai pat politiku.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:59, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tas ko Tu sauc par pīļu dīķi ir pusprofesionāls čempionāts, bet tu runā par profesionālu komandu iziešanu citos tirgos. Tepat vēl ir kur augt un augt, kur vēl runāt par kaimi'valstu čempjiem. Nav pro komandu, vienkārši nav.
Cilvēkam ir tāds niķis, pirms kaut ko darīt īsāku vai garāku laiku periodu padomāt kāpēc tas ir jādara. Kā jau rakstīju, kamēr klubu īpašniekiem nebūs nopietns kārdinājums kaut ko nopietni mainīt, tikmēr nekas nemainīsies.
Kas LČ ietvaros varētu būt šis nopietnais kārdinājums kaut ko mainīt?

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:00, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Kāpēc pretstatīt sporta veidus mani nekādi neuztrauc,ka hokeja rakstā apspriež tramplīnu biatlonu,vai pat politiku.
Ari taisnība.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cilvēkam ir tāds niķis, pirms kaut ko darīt īsāku vai garāku laiku periodu padomāt kāpēc tas ir jādara. Kā jau rakstīju, kamēr klubu īpašniekiem nebūs nopietns kārdinājums kaut ko nopietni mainīt, tikmēr nekas nemainīsies.
Kas LČ ietvaros varētu būt šis nopietnais kārdinājums kaut ko mainīt?
kāpēc nez kāds AEHL būs kaut kāds kārdinājums? tas ir noiets un izbeidzies etaps...

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:02, pirms 5 gadiem
Saucās "tušiķe svet i razhoģiķes"! Aļimpam jau tā tas sastāvs bija ļoti ok un tas vēl ir maigi teikts tagad vispar izskatās, ka viņiem kausu un zelta medaļas var atdot pat PO nespēlējot... līgas labākais kīpers + vēl pašmāju ne pēdējie kadri sastāvā, bet veči ar nevājo(arī PČ) pieredzi + vēl viškas/ex-KHL līmeņa leģi...

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:02, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: parunāt var visu ko, viņi ir atpalikuši no reālijām un nostaļģē.
Es gan neesmu redzējis nevienu rakstu, par Bača virzienu.
Ja baķka paliks lepns un nepiekāpjoties huilo pirks gāzi un naftu par pasaules cenām,tad būs jābeidz sapņot par Baču,jo lielas problēmas radīsies viņu čempionātam un tas var palikt krietni vājāks.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:03, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es tieši otrādi vairāk esmu dzirdējis, ka klubu līmenī viņi neko negrib mainīt.
izlašu līmenī notiek sadarbība un turnīri tiek rīkoti. mēs braucam pie viņiem, viņi pie mums.
nu tā reāli vari kādu iemest linku, kur tas redzams, ka kāds oficāls pārstāvis no belariem alksts pēc AEHL?
Speciāli tagad nemeklēšu vairāku gadus vecu info, bet kad kaut ko atradīšu, tad aizsūtīšu Tev uz PM. Kā jau rakstīju pēdējos gados neinteresējos par BLR hokejā notiekošo, bet pirms dažiem gadiem viņiem mainījās hokeja federācijas prezidents, kurš ļoti nopietni iestājās par dažādiem starptautiskiem projektiem. Tai skaitā pat par iespējamo BAČ.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:04, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Saucās "tušiķe svet i razhoģiķes"! Aļimpam jau tā tas sastāvs bija ļoti ok un tas vēl ir maigi teikts tagad vispar viņiem kausu un zelta medaļas var atdot pat PO nespēlējot... līgas labākais kīpers + vēl pašmāju ne pēdējie kadri sastāvā, bet veči ar nevājo(arī PČ) pieredzi + vēl viškas/ex-KHL līmeņa leģi...
Kurbadam atliek sākt nopietnāk trenēties pirms play off.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:04, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cilvēkam ir tāds niķis, pirms kaut ko darīt īsāku vai garāku laiku periodu padomāt kāpēc tas ir jādara. Kā jau rakstīju, kamēr klubu īpašniekiem nebūs nopietns kārdinājums kaut ko nopietni mainīt, tikmēr nekas nemainīsies.
Kas LČ ietvaros varētu būt šis nopietnais kārdinājums kaut ko mainīt?
Tev liekas Pikāns maz dara? Tu tagad dzen demagoģiju, es domāju ka šobbrīd katrs klubs ir izspiedis maksimumu ko viņi reāli var ar esošajiem resursiem. Ja Latvijā radīsies komandas, kuras pāraugs vietējo čempi, tad viņi meklēs kur izpausties. Tu tiešām domā ka Lhfam izsludinot kursu uz AEHL saskries nauda hokejā? Klubi veido līgas, līgas neražo klubus.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:04, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc nez kāds AEHL būs kaut kāds kārdinājums? tas ir noiets un izbeidzies etaps...
Es to AEHL piesaucu kā piemēru, un mans viedoklis nav akmenī iekalts.
Protams, var būt arī savādākā formāta organizēti čempionāti.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:05, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Saucās "tušiķe svet i razhoģiķes"! Aļimpam jau tā tas sastāvs bija ļoti ok un tas vēl ir maigi teikts tagad vispar izskatās, ka viņiem kausu un zelta medaļas var atdot pat PO nespēlējot... līgas labākais kīpers + vēl pašmāju ne pēdējie kadri sastāvā, bet veči ar nevājo(arī PČ) pieredzi + vēl viškas/ex-KHL līmeņa leģi...
Ta jau manīs, dodu 50 uz 50 uz visiem pretendentiem, komandu noskaņa ar visiem būs kaujinieciska.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:05, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Ja baķka paliks lepns un nepiekāpjoties huilo pirks gāzi un naftu par pasaules cenām,tad būs jābeidz sapņot par Baču,jo lielas problēmas radīsies viņu čempionātam un tas var palikt krietni vājāks.
krievs jau arī dod pa pasaules cenu. tāpēc pērk no citiem

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:08, pirms 5 gadiem
Svanenbergs Lejnieks 4.maiņā! D

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:08, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Es nesen prasīju Leišiem, vai viņu sporta fani soc.tīklos liek nēģeru ģīmjus avatāros, atbilde bija, TU KO? Es teicu, ka daudzi Lettiņi tā dara (neteicu, ka tie ir pērtiķbolisti ) Prasīja lai parādu, atvēru SC vienu no pērtiķbola rakstiem... tālāk bez komentāriem
Dievs pasarg, ceru, ka manu profila bildi tiem leišiem priekšā neiegrūdi? Noēnota tā seja ir, tumšā istabā fotografēja.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:09, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: krievs jau arī dod pa pasaules cenu. tāpēc pērk no citiem
Varbūt tagad,bet man šķiet pirms tam visus gadus pārdeva par tām pašām cenām kādas krievijā uz tā arī turējās Baltkrievijas ekonomika.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:13, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Varbūt tagad,bet man šķiet pirms tam visus gadus pārdeva par tām pašām cenām kādas krievijā uz tā arī turējās Baltkrievijas ekonomika.
tagad arī piedāvā, tik jāparaksta tas līgums, nu 1999.gada, vienota valsts un tā...
sie runāja ar kazahiem, krievi uzlika veto,kazahi nomiza

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:16, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tev liekas Pikāns maz dara? Tu tagad dzen demagoģiju, es domāju ka šobbrīd katrs klubs ir izspiedis maksimumu ko viņi reāli var ar esošajiem resursiem. Ja Latvijā radīsies komandas, kuras pāraugs vietējo čempi, tad viņi meklēs kur izpausties. Tu tiešām domā ka Lhfam izsludinot kursu uz AEHL saskries nauda hokejā? Klubi veido līgas, līgas neražo klubus.
Savulaik iznāca interesanta saruna ar LM hokeja kluba īpašnieku Zaharjinu, kad šai komandai bija ziedu laiki.
Viņa stāsts bija sekojošs, ka pirms katras sezonas ar kluba vadību apsēdās pie galda un izrunāja, kas nepieciešams lai klubs varētu veiksmīgi startēt tajā līmenī kādā tas startēja. Un vadoties no mērķiem tika piešķirts arī finansējums. Pārējais jau bija ĢM un treneru rokās. Tas ka komanda nesasniedza, vai sasniedza, nospraustos mērķus jau nebija kluba īpašnieka nopelns, bet gan paša kluba.
Domāju, ka Pikāns rīkojas tieši tā pat, vai stipri līdzīgi. Un tāpēc nav pamata runāt vai viņš maz, vai daudz dara. Viņš dara tieši tik cik ir nepieciešams, lai Kurbads labi startētu OHL, un, ja nepieciešams, arī KK.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 19:19, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Savulaik iznāca interesanta saruna ar LM hokeja kluba īpašnieku Zaharjinu, kad šai komandai bija ziedu laiki.
Viņa stāsts bija sekojošs, ka pirms katras sezonas ar kluba vadību apsēdās pie galda un izrunāja, kas nepieciešams lai klubs varētu veiksmīgi startēt tajā līmenī kādā tas startēja. Un vadoties no mērķiem tika piešķirts arī finansējums. Pārējais jau bija ĢM un treneru rokās. Tas ka komanda nesasniedza, vai sasniedza, nospraustos mērķus jau nebija kluba īpašnieka nopelns, bet gan paša kluba.
Domāju, ka Pikāns rīkojas tieši tā pat, vai stipri līdzīgi. Un tāpēc nav pamata runāt vai viņš maz, vai daudz dara. Viņš dara tieši tik cik ir nepieciešams, lai Kurbads labi startētu OHL, un, ja nepieciešams, arī KK.
Pikāns akcentē infrastruktūru, piramīdu, nevis BAČ, palasi intervijas.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:23, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Pikāns akcentē infrastruktūru, piramīdu, nevis BAČ, palasi intervijas.
Nenoliedzams ir fakts, ka viņš runā par lietām, kuras viņam ir aktuālas. Vai viņam būtu pamata kaut ko spriedelēt par Kurbada dalību kaut kādā starptautiskā projektā, ja tas viņam nav aktuāli?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 19:25, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzams ir fakts, ka viņš runā par lietām, kuras viņam ir aktuālas. Vai viņam būtu pamata kaut ko spriedelēt par Kurbada dalību kaut kādā starptautiskā projektā, ja tas viņam nav aktuāli?
es jau te visu vakaru stāstu ka viņam tas nav aktuāli, viņam citas prioritātes

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:31, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es jau te visu vakaru stāstu ka viņam tas nav aktuāli, viņam citas prioritātes
ja kāds naudas maiss uzradīsies kā alimpam, kas grib spēlēt belaru čempī, tad viņš tur spēlēs.
un Liepājas gadījumā tieši tas pats.
nez vai LHF būs pret un dos akceptu.
tas ir klubiem jārunā ar BAČ. nezinu, kas tur šogad spēlē, bet citus gadus pēc metalurga aiziešanas, ik pa laikam pie viņiem spēlēja hoholu, leišu klubi. bija pat Armēnijas Ararats kaut kāds tik ne virslīgā man liekas.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:32, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Svanenbergs Lejnieks 4.maiņā!
tad jau dabūs izspēlēties uz beņķa pietiekoši

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:34, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ja kāds naudas maiss uzradīsies kā alimpam, kas grib spēlēt belaru čempī, tad viņš tur spēlēs.
un Liepājas gadījumā tieši tas pats.
nez vai LHF būs pret un dos akceptu.
tas ir klubiem jārunā ar BAČ. nezinu, kas tur šogad spēlē, bet citus gadus pēc metalurga aiziešanas, ik pa laikam pie viņiem spēlēja hoholu, leišu klubi. bija pat Armēnijas Ararats kaut kāds tik ne virslīgā man liekas.
nu ja, es jau Ivaram to pašu saku...
tie visi bija 1. līgā un tur Araratu vazāja ar divciparniekiem

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:35, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nu ja, es jau Ivaram to pašu saku...
tie visi bija 1. līgā un tur Araratu vazāja ar divciparniekiem
Namejs ar to AEHL gandrīz tik pat aptaurēts, kā funarins ar PSRS čempi

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 19:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Namejs ar to AEHL gandrīz tik pat aptaurēts, kā funarins ar PSRS čempi
ok, es varu saprast vēlmi pē starptautiska hokeja, nepiekrītu, bet varu saprast. Bet kā var nesaprast esošās iespējas? Tip taisām līgu un būs naudu! Tā nebūs! Nav Metalurga, nav Daugavpils dzelzceļa, nav ASK naudas...Nav!!!

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:43, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ok, es varu saprast vēlmi pē starptautiska hokeja, nepiekrītu, bet varu saprast. Bet kā var nesaprast esošās iespējas? Tip taisām līgu un būs naudu! Tā nebūs! Nav Metalurga, nav Daugavpils dzelzceļa, nav ASK naudas...Nav!!!
tajos laikos naudu diezgan elementāri bija arī paņemt no valsts vai pašvaldību budžeta. Daugavpils komandu uzturēja pašvaldības nauda, Ogres ASK valsts nauda.
Metalurgs Liepāju uzturēja. par Rīga2000 īsti neatceros, kas uzturēja, iespējams pats Koziols no sava biznesa...

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:44, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tajos laikos naudu diezgan elementāri bija arī paņemt no valsts vai pašvaldību budžeta. Daugavpils komandu uzturēja pašvaldības nauda, Ogres ASK valsts nauda.
Metalurgs Liepāju uzturēja. par Rīga2000 īsti neatceros, kas uzturēja, iespējams pats Koziols no sava biznesa...
kau ko no domes, parex bija, vēl ko pielasīja....

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 19:50, pirms 5 gadiem
viss bazars beidzās par AEHL , visi sagrima ģinamas spēlē

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 19:55, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: viss bazars beidzās par AEHL , visi sagrima ģinamas spēlē
atļaušos nepievienoties, izvēlos amatierus

     [+] [-]

, 2020-01-28 20:01, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: atļaušos nepievienoties, izvēlos amatierus
es ar amatierus fonā uzliku. Ribčiks jau spēlē alimpā.
p.s. aizgāju uz ģinamas rakstu paskatīties kāds rezultāts, tur viens funarins kaut kāds slims nofočets ar savu suni