Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Maticins: PSRS čempionāts bija spēcīgāks par KHL

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Maticins: PSRS čempionāts bija spēcīgāks par KHL
Andrejs Maticins
Foto: severstalclub.ru

Rīgas "Dinamo" un Latvijas izlases bijušais aizsargs Andrejs Maticins (50) jaunajā KHL sezonā būs Čerepovecas "Severstal" galvenā trenera asistents. Intervijā izdevumam "Sporta Avīze" viņš atzīst, ka savulaik PSRS čempionāta vidējais līmenis bija augstāks nekā šobrīd KHL. Tagadējais treneris Krievijā pelna naudu, bet Latvijā - atpūšas.

Pastāv viedoklis, ka vecais PSRS čempionāts bija spēcīgāks par KHL. "Par vienu galvu noteikti, ja ne par divām, un to pat nav vērts apspriest," atzīst Maticins. "Ir taču atšķirība, vai spēlē 28 komandas vai 14. Turklāt tolaik pēdējās divas pārsvarā kā ienāca virslīgā, tā aizgāja. Pirmās astoņas neviens nevarēja izsist no viņu vietām. Tagad var septiņas astoņas komandas nomainīt ar komandām no VHL čempionāta, un nekas kardināli nemainīsies. Samazināt komandu skaitu? Diezin vai. "Gazprom" ekspanija nav apturama - cilvēki grib, lai KHL būtu kā NHL."

Maticins ir strādājis arī ar florbolistiem un bendija meistariem. "Kad sāku trenēt "Ķekavas" florbolistus, no Latvijas hokeja biju noguris - visu laiku kaut kādas cīņas, visu laiku kādam jāpierāda... Absolūti nenožēloju, ka paņēmu hokejā mazu pauzi, bet florbola komanda man bija forša, puiši saprata, ka es ar to nekad neesmu nodarbojies. Florbolā, bet vēl jo vairāk bendijā piedzīvoju skaistus brīžus. Ar bendija izlasi biju pasaules čempionātā Almati. Teikšu godīgi - kā hokejists es nekad šādā izbraucienā neesmu bijis, kolektīvs mums bija kolosāls, jā, sportiskais līmenis mums nebija kā hokejistiem, bet, ja es trenētu hokejistus, nekad tik kolosālā izbraukumā netiktu," atklāj treneris.

Čerepovecā dzimušais hokejists Maticins 17 gadu vecumā ieradās Rīgā, kur pēc tam 1988. gadā "Dinamo" sastāvā izcīnīja PSRS vicečempiona titulu. Vēlāk viņš spēlēja arī dažādos Eiropas ziemeļvalstu klubos. Latvijas izlases sastāvā spēlējis četros pasaules čempionātos (1997, 1998, 1999, 2000). Pēc hokejista karjeras beigām viņš kļuva par Latvijas U20 izlases galveno treneri, pēcāk strādāja klubu sistēmā, aizvadītajā sezonā bija Krievijas jaunatnes līgas kluba Čerepovecas "Almaz" galvenā trenera palīgs, bet nākamajā sezonā Maticins būs KHL komandas "Severstal" galvenā trenera asistents.

"Čerepovecā man vispirms ir darbs, un pret to tā arī vajag attiekties, bet ja skumsi pēc Rīgas... Ja godīgi - deviņus mēnešus pelnu naudu un tad uz trim mēnešiem atgriežos Latvijā. Viss tīrs, kluss, zaļš, te man ir draugi un paziņas, varu ļoti labi pavadīt laiku," skaidro Maticins.

Pilnu interviju var lasīt "Sporta Avīzes" jaunākajā numurā vai elektroniskajā versijā ŠEIT.

Izmantotie resursi:
Sporta Avīze

     [+] [-]

, 2013-05-28 22:47, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: WTF?! A-BURT, vai tu vispār zini, kas pats esi- raksti latviešu valodā bez garum- un mīkstinājuma zīmēm, dzīvo Francijā, slavē franču vai krievu utt ēdienus, slavē Lielkrieviju un rusoslāvu mesiānistus.... utt utjp
Vēl viens pretlatvisks koments, un būšu spiests veikt labi pazīstamo opciju- "Ignore"!
ko nozime vards "pretlatvisks"? mana skatijuma proamerikanisks ir tukstotreiz pretlatviskaks par proslavisko! ceru ka pamatdomu sarpoti

  -1 [+] [-]

, 2013-05-28 22:50, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: pirmkart esmu BALTS CILVEKS,un tikai otraja plana esmu Lettins,Slavs,Skandinavs jeb vel kas diemzel musdienu Latvju siknacionalisti nesaprot,ka Latviski nerunajosi SLAVI ir tuvaki Lettiniu mentalitatei,garam,dveseliei un miesai,neka melnadainas un brunacainas(jeb skibacainas) LV valodu parvaldosas butnes esmu PAR rasismu,PRET siknacionalismu un lielsovinismu!!!! BALTAI rasai ir kopigs asins ENERGONU daudzums,kuru skaits ir 16,kas kopigi veido PILNVERTIBAS SIMBOLU luk video,kur viss tiek siki un detalizeti izklastits! http://www.youtube.com/watch?v=aPDDWGx8uwI
precīzs cilvēka raksturojums, kas latviešu tautu visvairāk šobrīd apdraud. Tieši šādi "baltie" kosmopolīti (kas savā būtībā ir ļoti līdzīgi uz Eiropu atceļojušajiem muhamedāņiem un ķīniešiem).

  -1 [+] [-]

, 2013-05-28 22:52, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: ko nozime vards "pretlatvisks"? mana skatijuma proamerikanisks ir tukstotreiz pretlatviskaks par proslavisko! ceru ka pamatdomu sarpoti
khm, khm - amerikāņi pārsvarā tomēr ir baltie kristieši... Tu savās teorijās kaut kur esi nomaldījies.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-28 22:53, pirms 11 gadiem
archy0 rakstīja: Bet par tām septiņām VHL komandām, kas varētu aizvietot vājākās KHL komandas, un būtiski nekas nemainīsies, viņš gan par daudz pāršāva par strīpu, ne? Labi, Vladivostoka tāds VHL klubelis vien būs, bet diezin vai Dinamo Rīga vai Amur būs VHL līmeņa klubs.
To nekad neuzzināsi, ko Maksis saka ir tikai viņa pieņēmumi.
Pirmsezonas spēlē VHL komandai uzvarot KHL klubu, taču nevar izdarīt secinājumus par komandas stiprumu vai vājumu uz visu sezonu.
VHL un KHL nespēlē sezonu vienā līgā.

Ja nākošā sezonā no KHL izmestu 7 vājākās komandas un vietā paņemtu VHL 7 labākas, tad būtiski nekas nemainītos hokeja līmenī, jo tā jau būtu cita sezona ar citiem sastāviem, tam gan es piekrītu.

Yugra atnākot uz KHL nomainīja vairāk kā pusi sastāva, no tā var secināt, ka Maksis brauc auzās, bet paskatoties kā pagājušā sezonā mauca Novokuzņeckas Metalurgs praktiski ar VHL un MHL sastāvu gandrīz var piekrist.

     [+] [-]

, 2013-05-28 22:59, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: To nekad neuzzināsi, ko Maksis saka ir tikai viņa pieņēmumi.
Pirmsezonas spēlē VHL komandai uzvarot KHL klubu, taču nevar izdarīt secinājumus par komandas stiprumu vai vājumu uz visu sezonu.
VHL un KHL nespēlē sezonu vienā līgā.

Ja nākošā sezonā no KHL izmestu 7 vājākās komandas un vietā paņemtu VHL 7 labākas, tad būtiski nekas nemainītos hokeja līmenī, jo tā jau būtu cita sezona ar citiem sastāviem, tam gan es piekrītu.

Yugra atnākot uz KHL nomainīja vairāk kā pusi sastāva, no tā var secināt, ka Maksis brauc auzās, bet paskatoties kā pagājušā sezonā mauca Novokuzņeckas Metalurgs praktiski ar VHL un MHL sastāvu gandrīz var piekrist.
Ja neko nejaucu, tad Automobīlists gan KHL ienāca ar +/-50% VHL sastāvu.

     [+] [-]

, 2013-05-28 22:59, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: khm, khm - amerikāņi pārsvarā tomēr ir baltie kristieši... Tu savās teorijās kaut kur esi nomaldījies.
skatos te daudziem vēl nav apnicis dzīt vienveidīgo diskusiju ar kramu
laikam gribat mainīt viņa domāšanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:10, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Ja neko nejaucu, tad Automobīlists gan KHL ienāca ar +/-50% VHL sastāvu.
Ja KHL atgrieztos Toljati un Voskresenska. Ar bildi nebojātu, jo kā saku tad jau sastāvs būtu cits , bet vienalga tos 50% būtu jāpieliek
Bet par pagājušām sezonām, velti muti dzisināt Maksim.
Jo katra komanda vāc sastāvu atbilstoši līgai, pastiprinājums būtu vienalga.
To vai Amur un Dinamo Rīga uzvarētu šajā sezonā VHL ar šo sastāvu nevar izmērīt.
Tikai pieņēmumi un redzējums.

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:12, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: kramiks spridzina
kramiks spamo savu vienveidīgo runu, neko jaunu viņš nav pateicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-28 23:26, pirms 11 gadiem
[quote abrags]
khm, khm - amerikāņi pārsvarā tomēr ir baltie kristieši... Tu savās teorijās kaut kur esi nomaldījies.
tu gadijuma nejauc USA hokeja izlasi ar Ameriku kopuma? kad pedejo reizi esi bijis pari dikim? un kadi vel BALTIE KRISTIESI? tie kas ar CHEEZ uz lupam pieludz Zidu dievu? man skiet, ka teorijas esi nomaldijies tiesi TU aleluja!

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:29, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: VHL un MHL ir pilns ar talantīgiem hokejistiem. 30 komandas KHL - tas tik būtu skats par rubli
Plaisa starp KHL un VHL nav nemaz tik liela. KHL ir galvas tiesu pārāks, bet KHL kome VHL klubu uz vienas slidas neapspēlētu.
nu, Kontinentālajā Kausā kausā VHL TOP komandas katru gadu ierij - pagājušajā sezona Donbass no frančiem, šinī sezona Toros no itāļiem...

bet ja runā par VHL līmeni kā tādu, tad līgā ir nevienmērīgs spēku sadalījums. Ir Toros, Rubin, Sariarka, kas, iespējams, arī KHL nepazustu un arī Rjazaņa, Ižstaļ un vēl daži, kurus, ļoti ticami, arī Liepājas Metalurgs apspēlētu.

Katrā ziņā, zviedru pēc spēka 2. līga - Allsvenskan noteikti ir stiprāka par VHL.

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:31, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: [quote abrags]
khm, khm - amerikāņi pārsvarā tomēr ir baltie kristieši... Tu savās teorijās kaut kur esi nomaldījies.
tu gadijuma nejauc USA hokeja izlasi ar Ameriku kopuma? kad pedejo reizi esi bijis pari dikim? un kadi vel BALTIE KRISTIESI? tie kas ar CHEEZ uz lupam pieludz Zidu dievu? man skiet, ka teorijas esi nomaldijies tiesi TU aleluja!
vairāk kristieši nekā ar muhamedāņiem pārbāztā Francija!
Katrā ziņā - labāk amerikāņi nekā austrumslāvi!!!

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:32, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: VHL un MHL ir pilns ar talantīgiem hokejistiem. 30 komandas KHL - tas tik būtu skats par rubli
Plaisa starp KHL un VHL nav nemaz tik liela. KHL ir galvas tiesu pārāks, bet KHL kome VHL klubu uz vienas slidas neapspēlētu.
Kāpēc 30? Atkal nokopēs NHL.
Davaj uzreiz 32, vajag taču kaut kur apdzīt?
Hokejistus varētu salasīt arī 40 klubiem, ne tur KHL skats nav par rubli.
Aritmētiski palielinot komandu skaitu, kā visu laiku notiek manās acīs KHL no kapeikām par rubli nepārvērtīsies.

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:35, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc 30? Atkal nokopēs NHL.
Davaj uzreiz 32, vajag taču kaut kur apdzīt?
Hokejistus varētu salasīt arī 40 klubiem, ne tur KHL skats nav par rubli.
Aritmētiski palielinot komandu skaitu, kā visu laiku notiek manās acīs KHL no kapeikām par rubli nepārvērtīsies.
sekojot loģikai, VHL jau ir jākopē no AHL nevis NHL AHL arī 30 komandas?

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:43, pirms 11 gadiem
St_Germain rakstīja: Stiprāks, ne stiprāks kāda tam 2013.gadā nozīme, galvenais, ka tas sūda PSRS vairs nepastāv
Kapec suda? kad bija PSRS viss bija par velti, sports, daudz naudas nebija vajadzigi, bet tagad kas ir? nekas, ja cilveks grib nodarboties ar kaut ko tad vajag nauda, ja cilvekam nav naudas,tad vinsh nav vajadzigs! Diemzhel bet PSRS laikos bija daudz labak, neka tagad!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-28 23:44, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: sekojot loģikai, VHL jau ir jākopē no AHL nevis NHL AHL arī 30 komandas?
ar VHL nav tik vienkārši, tur komandas ir neatkarīgas, daži klubi KHL fārms saucas tik galočkas pēc, kā LM bija Dinamo fārms.
Tāda sistēma kā ZA neizveidosies laikam nekad, jo pārāk daudz valstu jau ir KHL.
Pie tam VHL klubs var mierīgi pats kļūt par KHL klubu un otrādi

AHL klubi ir īstākie fārmklubi kur politiku nosaka NHL klubs. AHL klubs par NHL klubu nekad nekļūs un otrādi

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:46, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: [quote abrags]
khm, khm - amerikāņi pārsvarā tomēr ir baltie kristieši... Tu savās teorijās kaut kur esi nomaldījies.
tu gadijuma nejauc USA hokeja izlasi ar Ameriku kopuma? kad pedejo reizi esi bijis pari dikim? un kadi vel BALTIE KRISTIESI? tie kas ar CHEEZ uz lupam pieludz Zidu dievu? man skiet, ka teorijas esi nomaldijies tiesi TU aleluja!
Nu vecīt Tu te jokus dzen!
Nepiederu nevienai konfesijai, bet mani klienti ir daudzas kristiešu draudzes, no dažādām konfesijām, tapēc kaut ko jau šajos jautājumos saprotu. Labāk liec mierā šito tematu, jeb pievienojies kādai draudzei lai kaut minimāli saprastu kas ir kas.

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:46, pirms 11 gadiem
marsel1993 rakstīja: Kapec suda? kad bija PSRS viss bija par velti, sports, daudz naudas nebija vajadzigi, bet tagad kas ir? nekas, ja cilveks grib nodarboties ar kaut ko tad vajag nauda, ja cilvekam nav naudas,tad vinsh nav vajadzigs! Diemzhel bet PSRS laikos bija daudz labak, neka tagad!
nezinu cik Tev gadu, bet nu Tu pilnīgas muļķības sarunāji. Es esmu PSRS laiku piedzīvojis un to vēlreiz negribētu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-28 23:48, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nezinu cik Tev gadu, bet nu Tu pilnīgas muļķības sarunāji. Es esmu PSRS laiku piedzīvojis un to vēlreiz negribētu.
tak lieciet vienreiz mieru šitam PSRS slavinātājam, lai runā pats ar sevi.
uzrodas ik pa laikam nelaimīgais

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:48, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ar VHL nav tik vienkārši, tur komandas ir neatkarīgas, daži klubi KHL fārms saucas tik galočkas pēc, kā LM bija Dinamo fārms.
Tāda sistēma kā ZA neizveidosies laikam nekad, jo pārāk daudz valstu jau ir KHL.
Pie tam VHL klubs var mierīgi pats kļūt par KHL klubu un otrādi

AHL klubi ir īstākie fārmklubi kur politiku nosaka NHL klubs. AHL klubs par NHL klubu nekad nekļūs un otrādi
protams, tas jau bija tikai sarkasms par tēmu

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:51, pirms 11 gadiem
re kur Latvijas Slavu izlase izrauj neizskirtu pret Turciju! 3:3! kas to butu domajis?

  -2 [+] [-]

, 2013-05-28 23:53, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: re kur Latvijas Slavu izlase izrauj neizskirtu pret Turciju! 3:3! kas to butu domajis?
da kuru tas muhamedāņu sports interesē! Tikai tādus pašus muhamedāņus kā Kramniks!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-28 23:55, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: re kur Latvijas Slavu izlase izrauj neizskirtu pret Turciju! 3:3! kas to butu domajis?
Jā, 3 goli LV izlasei...es šokā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-28 23:59, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu vecīt Tu te jokus dzen!
Nepiederu nevienai konfesijai, bet mani klienti ir daudzas kristiešu draudzes, no dažādām konfesijām, tapēc kaut ko jau šajos jautājumos saprotu. Labāk liec mierā šito tematu, jeb pievienojies kādai draudzei lai kaut minimāli saprastu kas ir kas.
zinu un saprotu vairak neka tu doma Bibeliskais JESUS CHRIST jeb Bulgakova JESHUA GA NOCRI mums un Slaviem pec savas butibas ir SVESS! tik pat svesa,ka ari ieviesta musu zemes Bizantijas kultura bet tev ari taisniba,nav ko iedzilinaties sajos tematos SEIT,sporta portala parak ilga diskusija sanaksnja kads velas turpinat,lai raksta li4ka,iedosu savus FACEBOOK koordinatus,kur visu var apspriets lidz apniksanai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-29 00:02, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Jā, 3 goli LV izlasei...es šokā
Ko savāriji?
Kādu cccp demagogu nolamāji?

Ieslēdzu futbolu pie 1:3, nodomāju nav ko skatīties kārtējo pazemojumu, piegāju pie TV 91.minūtē, opā 3:3. Žēl ka neredzēju kā mūsējie paveica tādu brīnumu.

     [+] [-]

, 2013-05-29 00:02, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Nu KHL arī ir nevienmērīgs spēku sadalījums, lai gan mazie reizēm uzvelk lielos,kas ir pozitīvi. Vidēji - VHL līmenis ir augsts. Redzēsim kā Kazahstānas izcilniekam Ozoliņam tur veiksies.
Man ir jautājums.
Kā tu izmērīji Alsvenskan spēku ?
vidēji VHL līmenis diez ko augsts nemaz nav - ja var ticēt, tam ko KHL TV rāda

par VHL vs. Allsvenskan salīdzinājumu: esmu redzējis abu līgu spēles. VIENNOZĪMĪGI - Allsvenskan līmenis ir augstāks.

Objektīvi ir tas, ka Allsvenskan līgas augšgala komandas nereti ir spēcīgākas par Elitserien lejasgala komandām - un tas jau ir objektīvs fakts: katru gadu to var vērot kvalifikācijas turnīrā, kur komandas cīnās par vietām Elitserien.

     [+] [-]

, 2013-05-29 00:04, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Futbols ir sporta karalis. Hokejs futbolam un basketbolam var tikai ūdeni pienest.
a man pie kājas. Tik zemu, lai futeni skatītos, es nenolaidīšos

     [+] [-]

, 2013-05-29 00:06, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Zinot krievus - tā arī darīs
32 -uz to KHL tieksies. Viņi paši to ir teikuši. Līga jau vājāka nekļūs.
labi domā tā , ne jau komandu skaits un spēlētāju meistarība nosaka līgas vājumu vai stiprumu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-29 00:07, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: a man pie kājas. Tik zemu, lai futeni skatītos, es nenolaidīšos
uz Dinamo spēli jau esi bijis?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-29 00:08, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko savāriji?
Kādu cccp demagogu nolamāji?

Ieslēdzu futbolu pie 1:3, nodomāju nav ko skatīties kārtējo pazemojumu, piegāju pie TV 91.minūtē, opā 3:3. Žēl ka neredzēju kā mūsējie paveica tādu brīnumu.
vislielakais prieks ir par to,ka Vacijas Turki ablomijas! allahs pat siem nepalidzeja! P.S. es taks ieprieks teicu,ka Petrovi4s bus so to pamainijis,izradijas ka ta ari bija