Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

KHL veic pārrunas ar Šanhajas klubu

KHL veic pārrunas ar Šanhajas klubu
Dmitrijs Černišenko
Foto: ITAR-TASS / Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) prezidents Dmitrijs Černišenko atklāj, ka tiek veiktas pārrunas par Ķīnas lielākās pilsētas kluba dalību šajā līgā. Ķīniešu klubs tehniski atbilst noteiktajām prasībām.

"Pastāv iespēja, ka KHL parādīsies aziātu klubs. Mēs veicam pārrunas ar Ķīnu. Potenciālais klubs tehniski atbilst mūsu prasībām. Runa ir par Šanhaju," norāda līgas prezidents Dmitrijs Černišenko. "Krievijai tagad pienācis laiks, kad ir īpašas attiecības ar Ķīnu, un tas jāizmanto. 2022. gadā Ķīnā varbūt notiks olimpiskās spēles, tur hokejs jāizveido gandrīz no nulles. Ķīnieši prot veikt izrāvienu uz priekšu, kad tas ir vajadzīgs, dažādos sporta veidos. Tas radīs intrigu Āzijas reģionā, var pieslēgties arī citas valstis, piemēram, 2018. gada olimpisko spēļu rīkotāja Dienvidkoreja, varbūt arī Japāna. Līdz ar to Āzijā notiktu hokeja renesanse. Ķīna jebkurā rezultātā attīstīs hokeju. Zinu, ka Starptautiskā hokeja federācija aktīvi strādā šajā virzienā. Olimpiskās spēles būs katalizators."

Kā jau ziņots, Starptautiskās hokeja federācijas prezidents Renē Fāzels aprīlī teica: "Āzija ir vieta ar lielu potenciālu hokeja attīstībai. KHL mači notiek arī Tālajos Austrumos. Kāpēc gan neiekļaut KHL arī kādu komandu no Ķīnas? Tur ir liels mārketinga potenciāls. Āzijā mīt gandrīz puse no planētas iedzīvotājiem."

Izmantotie resursi:
www.rsport.ru
www.tass.ru


, 2015-05-21 11:21, pirms 10 gadiem
What a joke
, 2015-05-21 11:24, pirms 10 gadiem
Skaists pārlidojums - Rīga-Šanhaja 7500km
, 2015-05-21 11:25, pirms 10 gadiem
Eiropas hokeja sabiedrība uzlika vatņiku Kolorado hokeja līgai mīksto, un tagad šie spiesti vilkt tajā aziātus.
, 2015-05-21 11:25, pirms 10 gadiem
Creeper^ rakstīja: Skaists pārlidojums - Rīga-Šanhaja 7500km
Tuvāk nekā līdz Vlaģikai un Habarovskai.
, 2015-05-21 11:30, pirms 10 gadiem
Nu nopietni ?
Kas par kolhozu
, 2015-05-21 11:34, pirms 10 gadiem
Lieliski, tieši tas atrisinās Krievijas komandu finansiālās problēmas un pacelts KHL jaunā līmenī.
, 2015-05-21 11:37, pirms 10 gadiem
Komunisti visu laiku bremzē, tur Harbinai būtu jābūt savai hokeja komandai, tur notika Āzijas spēles, tur ir ziemas sporta veidu centrs, kāpēc Šanhaja, man nav saprotams, bet tas, ka agri vai vēlu viņi pieslēgsies mazajam hokeja dīķim tas bija skaidrs.
, 2015-05-21 11:38, pirms 10 gadiem
Azerus un Armēņus vēl vajag pieaicināt
, 2015-05-21 11:38, pirms 10 gadiem
Zinot, ka ir viena Ķīnas komanda Āzijas līgā, kura zāģē visiem pēc kārtas (manuprāt, pat bija rekords pēc kārtas zaudētajās spēlēs), tad iedomājos, kas te notiktu, ja vien nesabāztu pilnu komandu ar kanādiešiem.
, 2015-05-21 11:39, pirms 10 gadiem
Kā jau teicu - tā ir krievu lielākā KHL problēma. Nevajag censties visiem izpatikt, visus iekļaut ''superlīgā'' KHL un censties visai pasaulei te tagad hokeju attīstīt. Tas tā mākslīgi tik īsā laikā nenotiek. To lai dara Fāzels un IIHF, bet, ja krievi grib KHL attīstīt, tad jāvirzās uz kvalitāti, nevis kvantitāti un šādi Šanhajas klubi noteikti viņus NHL nepietuvinās
, 2015-05-21 11:42, pirms 10 gadiem
kolhozs paliek kolhozs

Tūlīt ieradīsies čangals un slvainās KHL, oi cik gudrs lēmums utt.
, 2015-05-21 11:45, pirms 10 gadiem
Ar kuru galu tie kolhoz līgas rīkotāji domā? Ne pa jokam pārlidojums būs.
, 2015-05-21 11:48, pirms 10 gadiem
Beidzot KHL ari neslepjot atklāj īsto seju - pie kājas viss hokejs tā līmenis, attīstība uttt, galvenais ekonomiskās intereses un bizness!!!
, 2015-05-21 11:50, pirms 10 gadiem
ZHORIKS rakstīja: Ar kuru galu tie kolhoz līgas rīkotāji domā? Ne pa jokam pārlidojums būs.
Laikam cer ,ka visu komandu pārlidojumus uz Šanhaju segs ķīnieši.
, 2015-05-21 11:51, pirms 10 gadiem
Tā gadās, ja plānprātiņiem ir iespēja operēt ar miljoniem...
, 2015-05-21 11:51, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Laikam cer ,ka visu komandu pārlidojumus uz Šanhaju segs ķīnieši.
It kā jau problēma nebūtu .
, 2015-05-21 11:52, pirms 10 gadiem
PIN rakstīja: Beidzot KHL ari neslepjot atklāj īsto seju - pie kājas viss hokejs tā līmenis, attīstība uttt, galvenais ekonomiskās intereses un bizness!!!
Kāds tur bizness ,vienīgais šis ārzemju klubs būs pirmais ,kurš neprasīs krieviem naudu.
, 2015-05-21 11:53, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Laikam cer ,ka visu komandu pārlidojumus uz Šanhaju segs ķīnieši.
Būs ēdināšans sponsori - rīsi,rīsi,rīsi.
, 2015-05-21 11:54, pirms 10 gadiem
nu jau galīgi prātu izkūkojuši,ko ta neuzaicina kādsu komandu pie koriša papagaiļa z-korejā!!!
, 2015-05-21 11:54, pirms 10 gadiem
ZHORIKS rakstīja: Būs ēdināšans sponsori - rīsi,rīsi,rīsi.
suņi.....dīvaina tauta
Slēpts komentārs: L@tgols
, 2015-05-21 11:56, pirms 10 gadiem
Nez vai ķīnieši ies skatīties uz krieviem vai kanādiešiem?
, 2015-05-21 11:56, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Man nāk smieklis par heiteriem, kuri ne vella nezina, bet muti virina kā laidera vārtus...

Šanhajas klubs būs pirmais solis KHL divi līgas radīšanai azijā... Bet k no jums var citu sagaidīt tik māka kā verbalo caureju liet..

Kad KHL līga iekaros Azijas tirgu, tad ari gribēšu redzēt heiteru atrunas un nurdēsanu..
Un kurš nodrošinās tos miljardus līgas izveidei?
, 2015-05-21 11:56, pirms 10 gadiem
Driz ari no Z-Korejas bus,kaa ari no Egiptes,Kataras,Arabu Emiratiem, protams ar no Mongolijas,Armenijas klubi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 11:57, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kāds tur bizness ,vienīgais šis ārzemju klubs būs pirmais ,kurš neprasīs krieviem naudu.
Šanhajā vienā dienā pārdotā negāzētā ūdens (0.5l pudelēs) apjoms naudas izteiksmē ir līdzvērtīgs LV gada budžetam!
, 2015-05-21 11:57, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Man nāk smieklis par heiteriem, kuri ne vella nezina, bet muti virina kā laidera vārtus...

Šanhajas klubs būs pirmais solis KHL divi līgas radīšanai azijā... Bet k no jums var citu sagaidīt tik mākat kā verbalo caureju liet..

Kad KHL līga iekaros Azijas tirgu, tad ari gribēšu redzēt heiteru atrunas un nurdēsanu..
Vari man vienkārši paskaidrot, kas spēlēs tajā KHL divi līgā?
, 2015-05-21 11:58, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Un kurš nodrošinās tos miljardus līgas izveidei?
Paši Kīnas miljardieri, kuri jau daudzi ir ieintereseti sadarboties ar KHL līgu...
Ja, kas Kīna tagat ir vairaķ miljardieru nekā ASV...

Laikam cilveki ir aizmirsusi, kas bija Kinas basketbols 10-15 gadus atpakal un kāds tas ir kluvis pateicuoties pašu Kīniešu naudai....
, 2015-05-21 11:58, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Paši Kīnas miljardieri, kuri jau daudzi ir ieintereseti sadarboties ar KHL līgu...
Ja, kas Kīna tagat ir vairaķ miljardieru nekā ASV...

Laikam cilveki ir aizmirsusi, kas bija Kinas basketbols 10-15 gadus atpakal un kāds tas ir kluvis pateicuoties pašu Kīniešu naudai....
Kur tagad ir Ķīnas basketbols?
, 2015-05-21 12:00, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Kur tagad ir Ķīnas basketbols?
Neuzdot stulbus jautājumus uz kuriem pats zyni atbildes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 12:01, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Ķīna un Japāna - pietiekami ekonomiski spēcīgas valstis ,lai piesaistītu lielu naudu tādām izklaidēm kā hokeja klubs. Spēlēs protams kanādieši un krievi sākumā tur , bet ar laiku jau piesaistīs jaukteņus, kas var vilkt līmeni. Iegūs popularitāti sporta veids - būs lielāka masveidība. Pie lielākiem spēlētāju resursiem parādīsies KHL-VHL līmeņa spēlētāji. Vienīgais ,ka esd šaubos vai aziāti pēc fizionomijas der šādam sporta veidam - es saku nē.
Pēc Fizionomijas Jao Mins nederēja arī NBA ?
, 2015-05-21 12:01, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Jokerit arī neprasa , Minska un Astana arī.
sasmīdināji!!! siem nekas nav jāprasa, jo visas 3 tavu nosaukto komandu īpašnieki ir krievi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 12:02, pirms 10 gadiem
Teicams pavērsiens, drīz mums būs Starpplanētu hokeja līga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 12:02, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Neuzdot stulbus jautājumus uz kuriem pats zyni atbildes
Ķīna PČ basketbolā spēlēja?
, 2015-05-21 12:02, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Šanhajā vienā dienā pārdotā negāzētā ūdens (0.5l pudelēs) apjoms naudas izteiksmē ir līdzvērtīgs LV gada budžetam!
Tieši tā, Azijā apguozās liela nauda, kuru KHL varetu piesastīt sev, atkarība no NHL, KHL var dod iespēju Kīnas klubies spēlēt KHL, līdz ar to tiktu apgūta mijarda auditoreja un liela, jo leila nauda
, 2015-05-21 12:03, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Vari man vienkārši paskaidrot, kas spēlēs tajā KHL divi līgā?
Tak nomierinies - tā kremļa čangaļu bazūne pati izdomās savus faktus, ja nebūs ko pretī likt
Vai tad Tu vēl neesi pamanījis, ka viņš regulāri .irš pilnīgas glupības?
Tak uzliec tam garā vājajam IGNORE - lai smird viens pats savā kaktā ar visiem saviem ašpadsmit profiliem.
, 2015-05-21 12:03, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Tu necērt zivi basī.
Ķīna ir regulārs OS dalībnieks basketbolā !
Regulāri tur arī zaudē ar -30, -40, -50.
Tikt no Āzijas ir daudz vieglāk, kā no Eiropas.

Kāpēc Ķīna nespēlēja- PČ basketbolā?
, 2015-05-21 12:04, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Te naīt runa par sportiskū principu , bet gon par naudu! Kai jums tys nadalāc , glupī putekļi !
Tīši tai nauda roda jaunu naudu...

Tys ir biedeigi, sc heteri jeb keponi tik zyna, kai verbalu caureju līt, bet nav spiejeigi ar golvu reali pasprīst...
, 2015-05-21 12:04, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Man nāk smieklis par heiteriem, kuri ne vella nezina, bet muti virina kā laidera vārtus...

Šanhajas klubs būs pirmais solis KHL divi līgas radīšanai azijā... Bet k no jums var citu sagaidīt tik mākat kā verbalo caureju liet..

Kad KHL līga iekaros Azijas tirgu, tad ari gribēšu redzēt heiteru atrunas un nurdēsanu..
kaķu murgi... apsmējos par "Āzijas tirgus iekarošanu" ko viņi tur iekaros???? tas būtu tāpat kā indiešiem iet Eiropas tirgū ar kriketu! atradies "labi informētais" khl spečuks... zina tik pat daudz kā jebkurš šeit, bet savā troļļa misijas ietvaros kaut ko vāvuļo kur tad tev tie īpašie informācijas avoti, padalies?! www.sport-express.ru? khl.ru? www.kremlin.ru? tā kā pieturi savu seperātista demagoģiju pie sevis, tiešām jau noriebies...
, 2015-05-21 12:05, pirms 10 gadiem
Beigu sākums.
, 2015-05-21 12:07, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tak nomierinies - tā kremļa čangaļu bazūne pati izdomās savus faktus, ja nebūs ko pretī likt
Vai tad Tu vēl neesi pamanījis, ka viņš regulāri .irš pilnīgas glupības?
Tak uzliec tam garā vājajam IGNORE - lai smird viens pats savā kaktā ar visiem saviem ašpadsmit profiliem.
O, lielas "ignorētajs" ierunājas. kurs taču esot pusi sc noignorejis, taču kā parāda realitāte Tu abrag esi pliks nozelomajs cirtējs ...

Bet kod tad no tevis citu var sagaidīt abrag, tavs mīlais NHL jau cik ntas reizes irr aplauzies mēginot iekarot Azijas tirgu...

Piemini manus vārdus abrag, KHL iekaros Azijas tirgu un tad tu varēsi ar savu jelumu līzt atpakal sava suna būda no kuras esi izlidis
, 2015-05-21 12:09, pirms 10 gadiem
Runčuks rakstīja: kaķu murgi... apsmējos par "Āzijas tirgus iekarošanu" ko viņi tur iekaros???? tas būtu tāpat kā indiešiem iet Eiropas tirgū ar kriketu! atradies "labi informētais" khl spečuks... zina tik pat daudz kā jebkurš šeit, bet savā troļļa misijas ietvaros kaut ko vāvuļo kur tad tev tie īpašie informācijas avoti, padalies?! www.sport-express.ru? khl.ru? www.kremlin.ru? tā kā pieturi savu seperātista demagoģiju pie sevis, tiešām jau noriebies...
Labi gudriniek, tad pastasti, kur it tavs NHL??? Pastasti visiem cik reizes NHL ir meiginajis iekarot azijas tirgu un kā ir aplauzies, an ar to ari pitiek, lai redzūtu, kas ir kas...
, 2015-05-21 12:10, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Tīši tai nauda roda jaunu naudu...

Tys ir biedeigi, sc heteri jeb keponi tik zyna, kai verbalu caureju līt, bet nav spiejeigi ar golvu reali pasprīst...
es tevi apgaismošu - krievijā naudu rada nafta un gāze (jo tur nejēdz ražot neko, kas sastāv vairāk kā 1 detaļas - ja būs divas, tad savienojums būs kustīgs un nekvalitatīvs), bet nauda tiek tērēta, lai zombētu savu tautu un apmaksātu tādus kā tu, kas tālāk zombē pierobežu tautas...
, 2015-05-21 12:11, pirms 10 gadiem
Runčuks rakstīja: es tevi apgaismošu - krievijā naudu rada nafta un gāze (jo tur nejēdz ražot neko, kas sastāv vairāk kā 1 detaļas - ja būs divas, tad savienojums būs kustīgs un nekvalitatīvs), bet nauda tiek tērēta, lai zombētu savu tautu un apmaksātu tādus kā tu, kas tālāk zombē pierobežu tautas...
Es tak saku, viņš Latgali būtu ar mieru krievijai atdod, reiz jau pateica, ka tā valsts viņam tuvāka nekā Latvija....Ko no tāda nodevēja var gaidīt?
, 2015-05-21 12:12, pirms 10 gadiem
Runčuks rakstīja: es tevi apgaismošu - krievijā naudu rada nafta un gāze (jo tur nejēdz ražot neko, kas sastāv vairāk kā 1 detaļas - ja būs divas, tad savienojums būs kustīgs un nekvalitatīvs), bet nauda tiek tērēta, lai zombētu savu tautu un apmaksātu tādus kā tu, kas tālāk zombē pierobežu tautas...
Ja jau krievija ir tāda valsts, tad kāda ir Latvija???
, 2015-05-21 12:12, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Azerus un Armēņus vēl vajag pieaicināt
Kad tuvosies karjeras beigas NHL, vieniem kapteinis būtu: Zach Bogosian
Girgensona kluba biedrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 12:14, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es tak saku, viņš Latgali būtu ar mieru krievijai atdod, reiz jau pateica, ka tā valsts viņam tuvāka nekā Latvija....Ko no tāda nodevēja var gaidīt?
vienīgais nodevējs, kas šeit ir esi Tu sporta klaun, kuram redz ka Rigas Dinam spele KHL ir slikti, bet Vef spēlēsana VTb (cita krievjas projektā) ir laba un vel Tu gribi lai Venspils spēlētu VTB..

Nu ko lai saka, tāda cil'veka vardi, kā Tu ir zeme sviežami,ta pat kā tu
, 2015-05-21 12:14, pirms 10 gadiem
Lai vai ka KHL limeni tas necels, bet pati kina iespejams ilgtermina iegus... Ja viniem izdosies ar so klubu radit skatitajos interesi tad iespejams Kina bus iespeja izveidot normalu savu hokeja sistemu, kas protams var nest auglus... Tatad kina ir ieienteresata piedalities saja projekta, jo viniem majas bus salidzinosi augsta limena hokeja speles...Un nauda ari viniem pietiek...
Bet prieks krieviem tas ir velviens klubs kura spelet par lielu naudu neiesprigstot uz kvalitati un pasatdevi...
Krievija ar to KHL zage zaru uz kura pasi sez...Lai ari cik liela krievija nebutu reali tur var pastavet kadi 4 klubi kas varetu eksistet ar kautkadu nelielu pelnu , bet tagad tur ir 30 klubi ko uztur krievija, tas kadu dienu ari iedzivotajiem var piegriesties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 12:15, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: vienīgais nodevējs, kas šeit ir esi Tu sporta klaun, kuram redz ka Rigas Dinam spele KHL ir slikti, bet Vef spēlēsana VTb (cita krievjas projektā) ir laba un vel Tu gribi lai Venspils spēlētu VTB..

Nu ko lai saka, tāda cil'veka vardi, kā Tu ir zeme sviežami,ta pat kā tu
neesmu teicis, ka DR spēlēšana KHL ir slikti, es teicu, ka DR pastāvēšana ir slikti, dēļ tā, ka nenodrošina spēlētāju progresu un pārmaksā vietējos utt.
, 2015-05-21 12:15, pirms 10 gadiem
Nav 1.aprīlis. Tas ir smieklīgi, KHL vadība!
, 2015-05-21 12:15, pirms 10 gadiem
Labais !
jau tagad iedomājos, kā Simpsons mikrofonā kliedz :
uz ledus nāk - Šanhaj !!!!!!!!!!!!!!
(p.s. ja Dinamo vēl piedalīsies)
, 2015-05-21 12:17, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: neesmu teicis, ka DR spēlēšana KHL ir slikti, es teicu, ka DR pastāvēšana ir slikti, dēļ tā, ka nenodrošina spēlētāju progresu un pārmaksā vietējos utt.
Šitas paša izdomātas pasakas, vari stāstit maziem berniem pirms meiga vai ari teim kuri tevi nezina...
, 2015-05-21 12:18, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Šitas paša izdomātas pasakas, vari stāstit maziem berniem pirms meiga vai ari teim kuri tevi nezina...
čangal, beidz dzert, tad varbūt atmiņa uzlabosies aizej savus 2 kvadrātmetrus apsaimnieku
, 2015-05-21 12:18, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: Lai vai ka KHL limeni tas necels, bet pati kina iespejams ilgtermina iegus... Ja viniem izdosies ar so klubu radit skatitajos interesi tad iespejams Kina bus iespeja izveidot normalu savu hokeja sistemu, kas protams var nest auglus... Tatad kina ir ieienteresata piedalities saja projekta, jo viniem majas bus salidzinosi augsta limena hokeja speles...Un nauda ari viniem pietiek...
Bet prieks krieviem tas ir velviens klubs kura spelet par lielu naudu neiesprigstot uz kvalitati un pasatdevi...
Krievija ar to KHL zage zaru uz kura pasi sez...Lai ari cik liela krievija nebutu reali tur var pastavet kadi 4 klubi kas varetu eksistet ar kautkadu nelielu pelnu , bet tagad tur ir 30 klubi ko uztur krievija, tas kadu dienu ari iedzivotajiem var piegriesties...
Kā radīt normālu hokeja sistēmu, ja nav tradīcīju, treneru, haļļu un nav sniega, ledus, kā lai rada to interesi par hokeju?
, 2015-05-21 12:18, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Labi gudriniek, tad pastasti, kur it tavs NHL??? Pastasti visiem cik reizes NHL ir meiginajis iekarot azijas tirgu un kā ir aplauzies, an ar to ari pitiek, lai redzūtu, kas ir kas...
man ir nedaudz laika, ko esmu ar mieru izšķiest šajā bezjēdzīgajā diskusijā neesmu NHL fans, taču labprāt aizbraucu uz Ogri (tiesa, agrāk to darīju daudz biežāk) un apmeklēju LAČu - jo tas ir manas valsts čempionāts! un ņemu bērnus līdzi, lai viņi redz hokeju klātienē...
par NHL un Āziju - tiešām neesmu informēts, ka viņi tur NHL divīziju veidotu! varbūt tu kaut kur kaut ko esi dzirdējis par NBA un tev viss sajucis vienā demagoģiskā putrā? jā, NHL komandas uztaisa paraugmačus Eiropā, tie ir pilnībā izpirkti, ir liela skatītāju interese... KHL tur blakus nestāv...
, 2015-05-21 12:20, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: neesmu teicis, ka DR spēlēšana KHL ir slikti, es teicu, ka DR pastāvēšana ir slikti, dēļ tā, ka nenodrošina spēlētāju progresu un pārmaksā vietējos utt.
Tāpat ir arī VTB. Nekāda spiediena uz spēlētājiem šosezon, jo ir jau izdomāti n-tie attaisnojumi, esam par jaunu, mazs budžets, neesam pieredzējuši utt. Vismaz puiši ir redzējuši un paceļojuši pa Krieviju un Austrumeiropu šosezon. Bez DR nebūtu iespēja atrādīties NHL skautiem. Nejau DR ir vainīgs, ka daudzi izvēlas zīli rokā ,nevis medni kokā, paliekot Rīgā.
, 2015-05-21 12:20, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: Lai vai ka KHL limeni tas necels, bet pati kina iespejams ilgtermina iegus... Ja viniem izdosies ar so klubu radit skatitajos interesi tad iespejams Kina bus iespeja izveidot normalu savu hokeja sistemu, kas protams var nest auglus... Tatad kina ir ieienteresata piedalities saja projekta, jo viniem majas bus salidzinosi augsta limena hokeja speles...Un nauda ari viniem pietiek...
Bet prieks krieviem tas ir velviens klubs kura spelet par lielu naudu neiesprigstot uz kvalitati un pasatdevi...
Krievija ar to KHL zage zaru uz kura pasi sez...Lai ari cik liela krievija nebutu reali tur var pastavet kadi 4 klubi kas varetu eksistet ar kautkadu nelielu pelnu , bet tagad tur ir 30 klubi ko uztur krievija, tas kadu dienu ari iedzivotajiem var piegriesties...
Tieši par to ir runa...
Bet ir jāsaprot, tas ka KHL ir ieinteresēta ieklut Azijas lielaja tirgu un tās lielo naudu...
Visa šeit dzinulis ir nauda...
, 2015-05-21 12:21, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: uzliec tam garā vājajam ignore, tas ir vienīgais risinājums ar šitādiem mēsliem.
Autors ir klasiskais troļļu armijas zaldāts. Tikai tādi var visu dienu sēdēt latviešu portālos un jaukt gaisu ar krievzemes ziņām. Turklāt visus pārmetumus atspēko ar slimību un caureju.
Nē, nu var jau tā būt, ka viņš vienīgais ir normālais un mēs visi pārējie jukuši. Var jau tā būt.
, 2015-05-21 12:21, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Tāpat ir arī VTB. Nekāda spiediena uz spēlētājiem šosezon, jo ir jau izdomāti n-tie attaisnojumi, esam par jaunu, mazs budžets, neesam pieredzējuši utt. Vismaz puiši ir redzējuši un paceļojuši pa Krieviju un Austrumeiropu šosezon. Bez DR nebūtu iespēja atrādīties NHL skautiem. Nejau DR ir vainīgs, ka daudzi izvēlas zīli rokā ,nevis medni kokā, paliekot Rīgā.
nekad neesmu atbalstījis VEF spēlēšanu VTB....Man tās līgas rezultāti ir vienaldzīgi Pie tam viņi jau neko neredz, lidosta - viesnīca - zāle - lidosta.....Atceros, ka vēl Robinsons bija ielicis bildi ar kādu lidmašīnu bija viņiem jālido
, 2015-05-21 12:22, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Ķīna un Japāna - pietiekami ekonomiski spēcīgas valstis ,lai piesaistītu lielu naudu tādām izklaidēm kā hokeja klubs. Spēlēs protams kanādieši un krievi sākumā tur , bet ar laiku jau piesaistīs jaukteņus, kas var vilkt līmeni. Iegūs popularitāti sporta veids - būs lielāka masveidība. Pie lielākiem spēlētāju resursiem parādīsies KHL-VHL līmeņa spēlētāji. Vienīgais ,ka esd šaubos vai aziāti pēc fizionomijas der šādam sporta veidam - es saku nē.


Nebiju pamanījis šito komentāru

Piesaistīs jaukteņus

Japāņi, ķīnieši nenāks skatīties krievus vai kanādiešus- sporta veidā, kur nav tradīcīju, panākumu...
, 2015-05-21 12:23, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Kā radīt normālu hokeja sistēmu, ja nav tradīcīju, treneru, haļļu un nav sniega, ledus, kā lai rada to interesi par hokeju?
Kā tad tu radi tradīcijas? Latvijā bija , piemēram, Skeletona vai florbola tradīcijas? BMX? Es nesaku, ka tā ir superslikta ideja, Harbinā notika ziemas spēles, Ķīnā ir aukstie reģioni un ir arī sniegs. Man liekas, ka tev nepatīk kaut kas cits .
, 2015-05-21 12:24, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: čangal, beidz dzert, tad varbūt atmiņa uzlabosies aizej savus 2 kvadrātmetrus apsaimnieku
Kas ta nu čiuli, pateisība vienu vietu grauž Sporta novērotāj, tev nevien ir problemas ar dubultajiem standartiem un daudz ko citu, bet ari vel ar atmiņu...

Kā jau teicu tavi vārdi ir pliki palagi, kas nākušas no plikas dvēseles..

P.s.
Kam Tu ko gribi pierādim,.. Pats nesen jau atdzinies, ka esi trollis, bet tagat jau te kaut ko gribi tēlot, tiešam klauns..
, 2015-05-21 12:24, pirms 10 gadiem
Ļoti svarīgs notikums pasaules un Latvijas sportā, lai par šo herņu liktu pa rakstam katru dienu! Ceru sc negulēs un ieliks jaunu informāciju rītdien, kā arī brīvdienās.
, 2015-05-21 12:28, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja:

Nebiju pamanījis šito komentāru

Piesaistīs jaukteņus

Japāņi, ķīnieši nenāks skatīties krievus vai kanādiešus- sporta veidā, kur nav tradīcīju, panākumu...
Tieši tā! Visdrīzāk krievi to klubu kādus gadus 2-3 finansēs, secinās, ka nekas tur nesanāk un viss slapjais sapnis par hokeja uzplaukumu āzijā pagaisīs kā pirdiens vējā!
, 2015-05-21 12:28, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā tad tu radi tradīcijas? Latvijā bija , piemēram, Skeletona vai florbola tradīcijas? BMX? Es nesaku, ka tā ir superslikta ideja, Harbinā notika ziemas spēles, Ķīnā ir aukstie reģioni un ir arī sniegs. Man liekas, ka tev nepatīk kaut kas cits .
Mums jau 80-tajiem ir gan ledus trase, gan bmx trase, ja nezināji...
Turklāt skeletonu un bmx nevar salīdzināt ar hokeju, basketbolu, futbolu, jo tie ir pilnīgi minoritāšu sporti...

Florbolu ieviesa kā alternatīvu hokejam, jo tas ir krietni lētāks sporta veids un to var spēlēt visur un visi...
, 2015-05-21 12:28, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Mums jau 80-tajiem ir gan ledus trase, gan bmx trase, ja nezināji...
Turklāt skeletonu un bmx nevar salīdzināt ar hokeju, basketbolu, futbolu, jo tie ir pilnīgi minoritāšu sporti...
Es par principu runāju, kaut kad tās tradīcijas aizsākas no nekā . Katrai lietai ir savs sākums , es nesaprotu kur ir problēma, ja komunisti grib hokeju tad lai taisa augšā, tā ir viņu darīšana .
, 2015-05-21 12:30, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Kā radīt normālu hokeja sistēmu, ja nav tradīcīju, treneru, haļļu un nav sniega, ledus, kā lai rada to interesi par hokeju?
Nu vispar 4 komandas jau viniem ir , kuras gan lielako ties spele amisi un kanadiesi...Bus interes paradisies ari treneri, protams ne no sakuma kiniesi.
Tik intersanta lieta ja pareizi sapratu tad vini spele 3x15 nevis 20 min
Ar pareizu reklamu var daudzko panakt... Kina tak ari ir notikusa NHL parbaudes speles.. Taka ledus hales jau viniem ir vienig cik piemerotas , normala hoka spelem...Bet nauda var daudz ko atrisit, ja vinu pareizi pielietu KHl to izmet ambiciju del, bet kiniesi moz to daris lai sasniegtu kadus merkus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 12:35, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Es par principu runāju, kaut kad tās tradīcijas aizsākas no nekā . Katrai lietai ir savs sākums , es nesaprotu kur ir problēma, ja komunisti grib hokeju tad lai taisa augšā, tā ir viņu darīšana .
Neprofesionālos sportus var iesākt daži cilvēki un tā lieta var aiziet, bet profesionālos sportos- vajag krietni lielāku brigādi un hokejs galīgi nav lēts, lai cilvēki Ķīnā- gribētu ar to aizrauties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 12:36, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Būs zemāks līmenis , bet krievi cer ,ka Ķīna sāks ieguldīt savu naudu citos KHL klubos. Liels risks.
kāpēc viņiem to darīt? Ķīniets nebūs ieinteresēt ieguldīt kādā cita KHL komandā
, 2015-05-21 12:37, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: Nu vispar 4 komandas jau viniem ir , kuras gan lielako ties spele amisi un kanadiesi...Bus interes paradisies ari treneri, protams ne no sakuma kiniesi.
Tik intersanta lieta ja pareizi sapratu tad vini spele 3x15 nevis 20 min
Ar pareizu reklamu var daudzko panakt... Kina tak ari ir notikusa NHL parbaudes speles.. Taka ledus hales jau viniem ir vienig cik piemerotas , normala hoka spelem...Bet nauda var daudz ko atrisit, ja vinu pareizi pielietu KHl to izmet ambiciju del, bet kiniesi moz to daris lai sasniegtu kadus merkus...
Lai būtu konkurētspējīgas komandas ir jāceļ halles, bet kur ķīnieši būvēs halles? Graus iedzīvotāju mājas, lai būvētu halles, kur darbosies daži desmiti entuziasti?

Futbolu, basketbolu vēl varēja pacelt, bet hokeju gan viņi necels...
, 2015-05-21 12:39, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Neprofesionālos sportus var iesākt daži cilvēki un tā lieta var aiziet, bet profesionālos sportos- vajag krietni lielāku brigādi un hokejs galīgi nav lēts, lai cilvēki Ķīnā- gribētu ar to aizrauties...
Nu labi, skatīsimies pēc laika , kas un kā būs, man khl dziļi nepatīk , bet , es esmu tikai par, ja viņi mēģina ievilkt komunistus iekšā šajā pasākumā, arī par D-koreju būs interesanti sakarā ar olimpiādi. Tajā reģionā ir 4-5? Valstis ,kurās hokejs varbūt būtu ejošs sporta veids. Es esmu tikai par konkurences paliecināšanos .
, 2015-05-21 12:40, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Būs zemāks līmenis , bet krievi cer ,ka Ķīna sāks ieguldīt savu naudu citos KHL klubos. Liels risks.
nu diezvai kinietis savu naudu grudis krievija , ja vins gribes savu spelmantinu tad uztaisis klubu kina kas speles ,Khl nu ta var tikai igut klubu kas katru gadu nedoma bus nauda visai sezonai vai ne...Kina saja KHL piedalisies tikai un vienigi lai meginatu atistit hoki , kautgan nav jau viniem tik traki viriesi pasaules ranga ir 38 un sievetes 15... Reali viniem vajag dot tik nelielu grudienu un vis var aiziet...Kadreiz jau ar kautko ir jasak...
, 2015-05-21 12:40, pirms 10 gadiem
Njā, pašu krievu klubi iet pa burbuli, bet šie cenšas kaut kādus ķīniešus piesaistīt Kolorado hokeja līgai.
Smieklīgi ir iedomāties, ka pēkšņi ar šāda kluba izveidi, ļoti augs ķīniešu interese par šo sporta veidu. Tas ir daudzu desmit gadu jautājums, un arī ar lielu jautājuma zīmi galā. Vismaz līdz brīdim kamēr šai komandā 60-70% spēlētāju nebūs ķīnieši.
Un vel smieklīgāk ir iedomāties, ka ķīnieši tagad grūdīs KHL projektā baigo naudu. Tik cik klubam vajag, tik varbūt arī iedos, bet ne kopējam makam.
, 2015-05-21 12:41, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: Nu vispar 4 komandas jau viniem ir , kuras gan lielako ties spele amisi un kanadiesi...Bus interes paradisies ari treneri, protams ne no sakuma kiniesi.
Tik intersanta lieta ja pareizi sapratu tad vini spele 3x15 nevis 20 min
Ar pareizu reklamu var daudzko panakt... Kina tak ari ir notikusa NHL parbaudes speles.. Taka ledus hales jau viniem ir vienig cik piemerotas , normala hoka spelem...Bet nauda var daudz ko atrisit, ja vinu pareizi pielietu KHl to izmet ambiciju del, bet kiniesi moz to daris lai sasniegtu kadus merkus...
Ķīnā nav notikušas...Āzijā tik Japānā ir notikušas.
ja kādam vēlme te visas NHL klubu spēles ārzemēs un ar citu līgu komandām:
List of international games played by NHL teams...
, 2015-05-21 12:43, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Lai būtu konkurētspējīgas komandas ir jāceļ halles, bet kur ķīnieši būvēs halles? Graus iedzīvotāju mājas, lai būvētu halles, kur darbosies daži desmiti entuziasti?

Futbolu, basketbolu vēl varēja pacelt, bet hokeju gan viņi necels...
iihf.com
viniem halles ir vairak ka mums tik ajutajums kada stavokli vinas ir... ja nezinaji tad kina diezgan atistiti ir citi slidosanas sporta veidi... kur tad vini slido pa maju jumtiem?
, 2015-05-21 12:44, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Būs zemāks līmenis , bet krievi cer ,ka Ķīna sāks ieguldīt savu naudu citos KHL klubos. Liels risks.
Tīši tai. Bet kai ir tei paruna, kas nariskej tys nadzer sampanīti...
Risks prutams ir, bet KHL ir daudz realuok apgiut Azejas teirgu nakai NHL, NHL jau ir cik reizes apsakākuojīs Azejas tiegu pagiustūt... Ceru, ka KHL byus spiejeigs apgiut Azeju
, 2015-05-21 12:44, pirms 10 gadiem
Starp citu, ko daudzi nezina, ka paši krievi arī spēlē Āzijas līgā, Sahalīnas klubs pievienojās pagājušo gadu, kur spēlēja arī mums zināmais tautietis Pečura .
, 2015-05-21 12:47, pirms 10 gadiem
ZHORIKS rakstīja: Ar kuru galu tie kolhoz līgas rīkotāji domā? Ne pa jokam pārlidojums būs.
Paskaties karti.
google raada, ka shanhaja 12h lidojums, habarovska 13, hantimansijska 13.5, vladivastoka 14
Taa, ka nav nemaz tas taalaakais punkts.
Tikai par to hokeja liimeni gan taa chaabiigaak, ja nepeerk tikai importus, kaa arii buuveejot jaunu klubu, vieglaak ir shmuguleet pikji.
, 2015-05-21 12:49, pirms 10 gadiem
Šanhaja lielākā ostas pilsēta pasaulē - izdevīgi sadarboties.
, 2015-05-21 12:51, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: iihf.com
viniem halles ir vairak ka mums tik ajutajums kada stavokli vinas ir... ja nezinaji tad kina diezgan atistiti ir citi slidosanas sporta veidi... kur tad vini slido pa maju jumtiem?
gan jau multi-halles..tipa arēna Rīga, kur var uzlikt ledu ja vajag, ja vajag baša laukums u.t.t.
paskaties cik viņiem to spēlētaju 600, ieskaitot juniorus...tad rangā Ķīna, vēl zemak nekā visu peltā Horvātija, kurai pat nav KHL līgas spēlētāju...Ķīnā tādu vispār pat tuvumā nav, nu izveidos komandu no krieviem, kanādiešiem u.t.t....komandu jau var izveidot, paspēlēs nedaudz un viss, rezervju viņiem nav no kā smelties, savas skolas būtībā kā tādas nav hokejā. komandu ja grib var izveidot, arī Indijā, tur ar neslikts tirgus
, 2015-05-21 12:51, pirms 10 gadiem
58 halles- Tas nav daudz priekš lielās Ķīnas, bet ja gribētu uzcelt vēl 50, tad visticamāk, ka to aizliegtu valdības līmenī. Ķīnā iedzīvotāju skaits pieaug un hokejs viņiem ir pēdējā vietā, ko attīstīt.
, 2015-05-21 12:52, pirms 10 gadiem
Ar interesi visu izlasīju. Varu vien ieteikt kolhoza haļavas bīdītājiem pieslēgt projektam Apvienotos Arābu Emirātus, Antarktīdas Evenku līgu un Āfriku
, 2015-05-21 12:52, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: 58 halles- Tas nav daudz priekš lielās Ķīnas, bet ja gribētu uzcelt vēl 50, tad visticamāk, ka to aizliegtu valdības līmenī. Ķīnā iedzīvotāju skaits pieaug un hokejs viņiem ir pēdējā vietā, ko attīstīt.
Ko tu nīdi vislaik , baidies , ka Latvijai parādīsies vēl kāds konkurents, visu laiku nepamet tāda sajūta .
, 2015-05-21 12:53, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tu nīdi vislaik , baidies , ka Latvijai parādīsies vēl kāds konkurents, visu laiku nepamet tāda sajūta .
Nepamet sajūta ka neesi tēmā un tikai .irs fermas cūk.a
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 12:56, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Būs zemāks līmenis , bet krievi cer ,ka Ķīna sāks ieguldīt savu naudu citos KHL klubos. Liels risks.
Tev kā trollim jāzin - kolhozā naudu neiegulda! Kolhozu uztur oligarhi/gubernatori jo Cars batjuška Pļutkers I tā lika
, 2015-05-21 12:59, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Šanhaja lielākā ostas pilsēta pasaulē - izdevīgi sadarboties.
piedāvā hokejistus pārvadāt konteineros?
, 2015-05-21 12:59, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Kāpēc tad LDz ieguldīja naudu RD? Krievijai ar Ķīnu ir vēl lielāka mēroga ekonomiskā sadarbība. Jo ne visi Ķīnas ieintresētie klubi tiks pie Šanhajas pīrāga , aziātiem patīk mērīties , varbūt kāds ķīnietis nopirks RD un pārcels klubu uz Ķīnu.
Arī Latvijā, muļķīt, RD neiegulda - pamatā to apmaksājam mēs caur gāzes rēķiniem/itera, tāpat čekisti biš samet un galīgas kapeikas pārējie
, 2015-05-21 13:00, pirms 10 gadiem
Galīgi pajāt uz to khl. Nesaprotu tikai kāpēc viņiem tik ļoti vajag paplašināties, vai tad esošais komandu skaits ir par mazu? Cerams ka Rd tur vairs nepiedalīsies, ja viņiem tik ļoti vajag aziātus, uz priekšu bet jēga krievam celt Āzijas hokeju? Vai tad savā hokeja saimniecībā viss ir labākajā kārtībā?
, 2015-05-21 13:01, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: piedāvā hokejistus pārvadāt konteineros?
Rēcu labais
, 2015-05-21 13:07, pirms 10 gadiem
lacis67 rakstīja: Galīgi pajāt uz to khl. Nesaprotu tikai kāpēc viņiem tik ļoti vajag paplašināties, vai tad esošais komandu skaits ir par mazu? Cerams ka Rd tur vairs nepiedalīsies, ja viņiem tik ļoti vajag aziātus, uz priekšu bet jēga krievam celt Āzijas hokeju? Vai tad savā hokeja saimniecībā viss ir labākajā kārtībā?
tikmēr Astanas Barisā arī nopietnas problēmas ar finansēm šobrīd: yvision.kz .
, 2015-05-21 13:10, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Labi gudriniek, tad pastasti, kur it tavs NHL??? Pastasti visiem cik reizes NHL ir meiginajis iekarot azijas tirgu un kā ir aplauzies, an ar to ari pitiek, lai redzūtu, kas ir kas...
"...NHL ir meginajis iekarot azijas tirgu un kā ir aplauzies...." čalīt , ko Tu lieto??? Vai arī šādas pasakas tagad stāsta kremļu propogandas mediji?
, 2015-05-21 13:11, pirms 10 gadiem
Lai tik mētājas ar naudu uzturot Krimu, Donbasu, starpplanētu hokeja līgu utt - ātrāk pašu tauta sadumposies, jo maksā jau tie nabagi ar savu dzīves līmeni
, 2015-05-21 13:14, pirms 10 gadiem
PIN rakstīja: "...NHL ir meginajis iekarot azijas tirgu un kā ir aplauzies...." čalīt , ko Tu lieto??? Vai arī šādas pasakas tagad stāsta kremļu propogandas mediji?
Viņš taču ir profesionāls dezinfornators, saņemot tādi fermā ap 1000 eiro ( pārzinot svešvalodu, proti mūsu ) tam cūkğīmim šitais ir darbs. Te ir kaudzīte tādu, visos lielākajos portālos ir.
Viņu uzdevums spraust mums batonus un skalot smadzenes, ko šie arī dara. Ne diez cik veiksmīgi bet cenšas..
, 2015-05-21 13:23, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: piedāvā hokejistus pārvadāt konteineros?
Tavs priekšlikums interesants.
, 2015-05-21 13:26, pirms 10 gadiem
PIN rakstīja: "...NHL ir meginajis iekarot azijas tirgu un kā ir aplauzies...." čalīt , ko Tu lieto??? Vai arī šādas pasakas tagad stāsta kremļu propogandas mediji?
Nezinu kur vinsh izrava tadu info,bet reali nirga parava sho lasot!
, 2015-05-21 13:31, pirms 10 gadiem
Da nu NHL ir savas problēmas jārisina, kāds vēl Āzijas tirgus. krievi jau iestūma savu sahalīnu Āzijas līgā, laikam jau sapņo par divīziju tur, tik reāli nav ne klubu ne infrastruktūras, tā pati sahalīna spēlē kaut kādā šķūnī. Principā ea joprojām nesaprotu kāpēc khl dara fāzela darbu, tas ir zobārsta uzdevums kā iihf vadītājam attīstīt hokeju āzijā.
, 2015-05-21 13:42, pirms 10 gadiem
To jau pirms 3 gadi runāja ka KHL būs āzijas divīzija. KHL kļūs tikai ineresantāka un izkonkurēs NHL. Pie ši raksta kaut kā neredzu tadu pirdaku ka nameja, bana murgus par krievu maigo varu Kīnā.
, 2015-05-21 13:42, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Da nu NHL ir savas problēmas jārisina, kāds vēl Āzijas tirgus. krievi jau iestūma savu sahalīnu Āzijas līgā, laikam jau sapņo par divīziju tur, tik reāli nav ne klubu ne infrastruktūras, tā pati sahalīna spēlē kaut kādā šķūnī. Principā ea joprojām nesaprotu kāpēc khl dara fāzela darbu, tas ir zobārsta uzdevums kā iihf vadītājam attīstīt hokeju āzijā.
šodien lasīju Sahalīnas GM gaudas - viņu MHL komandu izmetuši no MHL A līgas uz MHL B līgu - būšot vienā divīzijā ar Viļņas Žalgiri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 13:47, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: šodien lasīju Sahalīnas GM gaudas - viņu MHL komandu izmetuši no MHL A līgas uz MHL B līgu - būšot vienā divīzijā ar Viļņas Žalgiri
Nu no Sahalīnas līdz Viļņai ir biš gabaliņš
, 2015-05-21 13:50, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu no Sahalīnas līdz Viļņai ir biš gabaliņš
leišu Žalgirim būs kārtīgs kontinentālais ceļojums
, 2015-05-21 14:01, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tuvāk nekā līdz Vlaģikai un Habarovskai.
Nope, nav gan
, 2015-05-21 14:02, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau multi-halles..tipa arēna Rīga, kur var uzlikt ledu ja vajag, ja vajag baša laukums u.t.t.
paskaties cik viņiem to spēlētaju 600, ieskaitot juniorus...tad rangā Ķīna, vēl zemak nekā visu peltā Horvātija, kurai pat nav KHL līgas spēlētāju...Ķīnā tādu vispār pat tuvumā nav, nu izveidos komandu no krieviem, kanādiešiem u.t.t....komandu jau var izveidot, paspēlēs nedaudz un viss, rezervju viņiem nav no kā smelties, savas skolas būtībā kā tādas nav hokejā. komandu ja grib var izveidot, arī Indijā, tur ar neslikts tirgus
Bet ja to dara domajot par nokotni un gribot izveidot normalu savu hokeja sistemu tad ir normali... Ar kautko jau ir jasak...Khl viniem ir labs veids ka reklamet hokeju sava valsti... Vini nevar reklamet hokeju ar NHL jo to vini nevar paradit uz vietas... Bet KHL komanda var nodrosinat normala limena speles, ar ko popularizet hokeju...Protams tas nav viena gada izdarams .
, 2015-05-21 14:16, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: Bet ja to dara domajot par nokotni un gribot izveidot normalu savu hokeja sistemu tad ir normali... Ar kautko jau ir jasak...Khl viniem ir labs veids ka reklamet hokeju sava valsti... Vini nevar reklamet hokeju ar NHL jo to vini nevar paradit uz vietas... Bet KHL komanda var nodrosinat normala limena speles, ar ko popularizet hokeju...Protams tas nav viena gada izdarams .
lai tik popularizē, kas man...tik norādu, ka tur nav nekādas augsnes pašlaik, lai hokejs pastāvētu...tīri mehāniski protams var izveidot komandu un dragāt kaut vai Indijā...efekts jeb atdeve tieši tādi pati būs. Japāna un Koreja būtu daudz efektīvāks placdarms tādām aktivitātēm...bet tur ar nekas neiet gludi ar to hokeja popularizēšanu...Japāna jau ne reizi vien to ir gribējusi, bet nekas nesanāk, tur ne pirmo reizi OS notiek un tās aktivitātes pirms spēlēm, pēc tam klusums...
, 2015-05-21 14:27, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Kāpēc LDz sponsorē RD?
disleksija laikam nav ārstējama. Taču no grafomānijas gan tiec vaļā, citādi jau pārāk truls liecies
, 2015-05-21 14:31, pirms 10 gadiem
Starp citu - nez kāpēc uz ldzc bosa jubileju brauc krievu dzc bosi, pie tam tādi, kam daļa ES un ASV liegusi ieceļošanu ?
Tā taču nevarētu būt sakritība ?
Noteikti ne, tāpat kā sarkanās ģinamkas sponsorēšana ja tā var nosaukt valsts naudas izcūkošanu!
, 2015-05-21 14:33, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Starp citu - nez kāpēc uz ldzc bosa jubileju brauc krievu dzc bosi, pie tam tādi, kam daļa ES un ASV liegusi ieceļošanu ?
Tā taču nevarētu būt sakritība ?
Noteikti ne
da ko Tu gribi no čangaļa kabatas šakālēna viņu jau tik vecas zivis un pavaukšķēt interesē
, 2015-05-21 14:34, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: da ko Tu gribi no čangaļa kabatas šakālēna viņu jau tik vecas zivis un pavaukšķēt interesē
Tā ir, man arī ir skaidra šīs pļutina ordas mērķi un izcelsme, taču viņus ir jāatspēko naivo dēļ
, 2015-05-21 14:36, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Tā ir, man arī ir skaidra šīs pļutina ordas mērķi un izcelsme, taču viņus ir jāatspēko naivo dēļ
viņiem ir IGNORE jāliek.
, 2015-05-21 14:40, pirms 10 gadiem
vairaak izskataas peec strateegiskaa plaana. KHL ir tikai iemesls krievijai ienaakt valstiis, kuras interesee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 15:06, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Malači. Atlicis vairs tikai veikt pārrunas ar kosmosu un Antarktīdas pingvīniem par pievienošanos KHL.
To jau es minēju 3 lapā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 15:51, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Malači. Atlicis vairs tikai veikt pārrunas ar kosmosu un Antarktīdas pingvīniem par pievienošanos KHL.
nesasteidz! Tu izlaidi Brazīliju!
, 2015-05-21 16:05, pirms 10 gadiem
Varbūt vēl Austrālijas komandu pieaicināt?
Rīga - Sidneja. Labs lidojums būtu.
, 2015-05-21 16:39, pirms 10 gadiem
PIN rakstīja: "...NHL ir meginajis iekarot azijas tirgu un kā ir aplauzies...." čalīt , ko Tu lieto??? Vai arī šādas pasakas tagad stāsta kremļu propogandas mediji?
Tev laikam atnima klibo vai ari at galvu drusku kaut, kas nav kārtība???
Laikam esi piemirsi, kā NHL klubi mēģināja azitus nemt NHL komandas u.c. lai pisaitītu azijas skatītāju sev un vinu naudu... Bet tas viniem tā ari nav izdevies...
Bet, ko no tevis var grībet, ja nesoku sportam līdzi, bet gan ar mēli proti tikai braukt
, 2015-05-21 17:04, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Varbūt vēl Austrālijas komandu pieaicināt?
Rīga - Sidneja. Labs lidojums būtu.
Neiet jau runa par lidojumiem tikai. Nedzivojam jau akmens laikmetaa kad 10k km ar kajam jaiet vai zirgu jaabrauc. Iet runa par RUS stulbumu. Lauj grimt saviem klubiem ar veesturi tikai tapec lai meginatu pacelt un maksligi uzturet eksotisko zemju izklaides projektus. Hokejs nav taa lieta ko bez vestures un tradicijam var paris gadu laikaa uzcelt un noturet limenii.

vispaar KHL vajag nonemt legju limitus, samazinat klubus par kadiem 10, visiem klubiem nodrosinat labu infrastrukturu un tikai tad beigsies uzpuustais burbulis ar parmaxaatiem LAC limena staariem un tikai tad katru gadu nebuus saubas par 5-6 klubu existenci. Tak lai uztaisa kaut 16 klubu liigu, savadak turpmaak no kanadiesiem sanaks katru gadu ieriit. Domaju CAN iepatiksies shaadi pazemot visus
, 2015-05-21 17:06, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Tev laikam atnima klibo vai ari at galvu drusku kaut, kas nav kārtība???
Laikam esi piemirsi, kā NHL klubi mēģināja azitus nemt NHL komandas u.c. lai pisaitītu azijas skatītāju sev un vinu naudu... Bet tas viniem tā ari nav izdevies...
Bet, ko no tevis var grībet, ja nesoku sportam līdzi, bet gan ar mēli proti tikai braukt
Kas tie bija par speletajiem no azijas,kurus NHL klubi nema lai piesaistitu Kinas tirgu?
, 2015-05-21 17:06, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Tev laikam atnima klibo vai ari at galvu drusku kaut, kas nav kārtība???
Laikam esi piemirsi, kā NHL klubi mēģināja azitus nemt NHL komandas u.c. lai pisaitītu azijas skatītāju sev un vinu naudu... Bet tas viniem tā ari nav izdevies...
Bet, ko no tevis var grībet, ja nesoku sportam līdzi, bet gan ar mēli proti tikai braukt
NHL un amiishu sporta funkcionaari visur saskata naudu un tikai naudu, protams tam pamataa balstot infrastruktuuru, kamer krieveli ir gatavi ieliist jebkuraa pasaules malas ar 10 limakiem,uzcelt 5k skuuni un metaat pirkstus gaisaa.
, 2015-05-21 17:12, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Kas tie bija par speletajiem no azijas,kurus NHL klubi nema lai piesaistitu Kinas tirgu?
Ne tikai Kīnas tirgu bet vysas āzijas tirgu....
List of ice hockey players of Asian descent -...

Par šo tēmu kātreiz jau sc tika rūnāts no a-z, bet laikam jau daudziem isa atmani..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 17:20, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Ne tikai Kīnas tirgu bet vysas āzijas tirgu....
List of ice hockey players of Asian descent -...

Par šo tēmu kātreiz jau sc tika rūnāts no a-z, bet laikam jau daudziem isa atmani..
tak beidz vienreiz muldēt, ja kāds "hokeja eksperts amatieris" par to pļurkst, tad tas nenozīmē, ka NHL vadībai ir kādi plāni iekarot kaut kādu Āzijas tirgu...nedaudz patestēja 90.gados Japānas tirgu un aizlaidās....Eiropas tirgu ar testē nepārtraukti, pat daži ir iedomājušies, ka Eiropā varētu izveidot NHL divīziju...bet tas viss tik vien kā pārbaudes spēles un dažas NHL regularās spēles Japānā un Eiropā...savādāk Tu troļļo pilnīgākā bezsakarā. NHL tagad citas problēmas un plāni...kur nav nekādas pat Eiropas, kur nu vēl Āzija...NHL pat nav vēlmes uz Koreju laist spēlētājus ja tur būtu nez kāds tirgs un atdeve no tā, viņi tur būtu bez jebkādas tielēšanās un sarunām. Betmens pateica, ka NHL tas neinteresē...
, 2015-05-21 17:24, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: NHL un amiishu sporta funkcionaari visur saskata naudu un tikai naudu, protams tam pamataa balstot infrastruktuuru, kamer krieveli ir gatavi ieliist jebkuraa pasaules malas ar 10 limakiem,uzcelt 5k skuuni un metaat pirkstus gaisaa.
Tur tev piekrītu, ka krīvu politikai daudz kur it naizprūtama...
Bet navāga aizmierst tū, ka NHL jau cik reizes ir meiginuojs tikt Azijas tirgu, taču nevieksmīgi, kā izskatās liela sc lietotāju daļa vai nu izliekas ka tādas lietas vyspār neesot bijis vai ari negrib atcerēties...
, 2015-05-21 17:29, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tak beidz vienreiz muldēt, ja kāds "hokeja eksperts amatieris" par to pļurkst, tad tas nenozīmē, ka NHL vadībai ir kādi plāni iekarot kaut kādu Āzijas tirgu...nedaudz patestēja 90.gados Japānas tirgu un aizlaidās....Eiropas tirgu ar testē nepārtraukti, pat daži ir iedomājušies, ka Eiropā varētu izveidot NHL divīziju...bet tas viss tik vien kā pārbaudes spēles un dažas NHL regularās spēles Japānā un Eiropā...savādāk Tu troļļo pilnīgākā bezsakarā. NHL tagad citas problēmas un plāni...kur nav nekādas pat Eiropas, kur nu vēl Āzija...NHL pat nav vēlmes uz Koreju laist spēlētājus ja tur būtu nez kāds tirgs un atdeve no tā, viņi tur būtu bez jebkādas tielēšanās un sarunām. Betmens pateica, ka NHL tas neinteresē...
Zaip, es tikai saku to ka pagātnē NHL ir meiginājusi tikt āzijas tirgū iekša, to pat tu nevari noliegt, ka tā ir bijis un NHL tur aplauzās un aizlaidās prom... Es runāju par pagātni, tā ka pats nestāzti penterus...
NHL ir sava attīstība vīzija tas jau sen ir skaidrs, KHL ari ir cyta attīstība vīzija, kura kā tagat izskatās būs vērsta uz āziju un ja KHL izdosies iekarot āzijas tirgu, tad tas paver pašas iespējas nākotnei visos veidos....
, 2015-05-21 17:32, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Zaip, es tikai saku to ka pagātnē NHL ir meiginājusi tikt āzijas tirgū iekša, to pat tu nevari noliegt, ka tā ir bijis un NHL tur aplauzās un aizlaidās prom... Es runāju par pagātni, tā ka pats nestāzti penterus...
NHL ir sava attīstība vīzija tas jau sen ir skaidrs, KHL ari ir cyta attīstība vīzija, kura kā tagat izskatās būs vērsta uz āziju un ja KHL izdosies iekarot āzijas tirgu, tad tas paver pašas iespējas nākotnei visos veidos....
tak lai KHL ņem to Āzijas tirgu, ja izdosies...tik nevajag burt drāmu, ka NHL aplauzās, pie tam neskaitāmas reizes
viens mēģinājums tik bija pēc Nagano 1998, kad NHL pirmo reizi piedalījās, pēc tam patestēja ar pārbaudes spēlēm, nekas neaizgāja kā cerēts un viss prom, ka pat nerunā par to...
p.s. Ķīnas sakarā vispār pat runas īsti nav bijušas...kur nu vēl reāli darbi. neputro ar NBA...tie tur riktīgāk ņemas pa Āziju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 17:40, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tak lai KHL ņem to Āzijas tirgu, ja izdosies...tik nevajag burt drāmu, ka NHL aplauzās, pie tam neskaitāmas reizes
viens mēģinājums tik bija pēc Nagano 1998, kad NHL pirmo reizi piedalījās, pēc tam patestēja ar pārbaudes spēlēm, nekas neaizgāja kā cerēts un viss prom, ka pat nerunā par to...
p.s. Ķīnas sakarā vispār pat runas īsti nav bijušas...kur nu vēl reāli darbi. neputro ar NBA...tie tur riktīgāk ņemas pa Āziju.
Zaip es NHL sakara biju teicis āzijas tirgu nevis kīnas, tā, kā nejauc mazliet lietas, jo dažs labs šiet kaut ko numuld tā aitu bars pakal...
Par šito vysu laiku atpakal bija raksts Krievijas presē izveiduots, cik atceros, tad NHL bija 3 vai 4 mēginājumi ielausties Azijas tirgu, ja atmina neviļ, tad pirmais bija tad, kad vel Balderis pa Japānu būras...
, 2015-05-21 17:46, pirms 10 gadiem
L@tgols rakstīja: Zaip es NHL sakara biju teicis āzijas tirgu nevis kīnas, tā, kā nejauc mazliet lietas, jo dažs labs šiet kaut ko numuld tā aitu bars pakal...
Par šito vysu laiku atpakal bija raksts Krievijas presē izveiduots, cik atceros, tad NHL bija 3 vai 4 mēginājumi ielausties Azijas tirgu, ja atmina neviļ, tad pirmais bija tad, kad vel Balderis pa Japānu būras...
un kā tie mēģinājuni izpaudās? ko reāli NHL vadība darīja? TV translāciju pārdošana? NHL vadība nekad nav deklarējuši nekādus plānus, ne par komandām , ne ko citu, tik vien kā pārbaudes spēles....
KHL vadība jau par Āziju ne pirmo reizi pirž beztēmā, cik nesen Fetisovs, kad bija KHL vadībā būra ainu par Āzijas divizionu...realitātē Vladivostokā pat komandu īsti uzturēt nevar un visu laiku sūdzas par naudas trūkumu, kaut gan tribīnes pilnas...tas pats Habarovskā, halle pilna a naudas nekad nav...
, 2015-05-21 17:46, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Āzijas izcelsmes kanādiešu un amerikāņu saraksts jau ir īstais pierādījums, ka NHL centās iekarot Āzijas tirgu. Mož NHL arī centās iekarot Latvijas tirgu ar Knubli, Šnepstu un Brimani?
To visu sauc par mārketingu, bet laikam par to jau neesi neko dzirdējis..
Kaut vai ari to pašiem LV spīleriem NHL, nebija spīleru savu NHL interese bija mazāka, paradījas spīleri interese daudz, daudz reizi izauga, tikai ir tāda beda, ka Latvija ir mazs skatītāju pulks, līdz ar to nav tas tik NHL finansiāli izdevīgi u.c.
NHL viss jau iet uz naudu un vienīgi naudu,,,,
, 2015-05-21 17:47, pirms 10 gadiem
Pfff ko tur daudz, ja jau Šanhaja tad turpat arī Austrālija, no Āfrikas ar kādu klubu var samontēt!
, 2015-05-21 18:50, pirms 10 gadiem
edgars007 rakstīja: Pfff ko tur daudz, ja jau Šanhaja tad turpat arī Austrālija, no Āfrikas ar kādu klubu var samontēt!
Zimbabves Lions vai Egiptes Faraoni skaneetu graujosi un iedvestu cienu ikvienaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 19:29, pirms 10 gadiem
Ātri, lēti un kvalitatīvi! rakstīja: Nu īstenība ļoti patīkami, iespējams beidzot būs kautkas jauns un interesants.
Bet nu tāpat visiem skaidrs, tas ka šajā komanda sastāvēs no vieniem ārzemniekiem, labi ja pāris vietējie būs tikai komandā!

To es atbalstu, varētu vēl pāris jaunas komandas, manuprāt nenāktu par sliktu nevienam!
jā, arī Filipīnās un Indonēzijā - tā būtu vēl krutāka ekzotika
, 2015-05-21 19:33, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Zimbabves Lions vai Egiptes Faraoni skaneetu graujosi un iedvestu cienu ikvienaa
Pilnīgi piekrītu, tas ir tieši tas, kas KHL pietrūkst, lai apsteigtu NHL. Šie klubi varētu spēlēt vienā konferencē ar Marokas Mandarīniem, Somālijas Pirātiem un Austrālijas Ķenguriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 19:38, pirms 10 gadiem
Ātri, lēti un kvalitatīvi! rakstīja: Palasu jūsu komentārus un smejos par jums!
Kāda starpība no kuras valsts ir klubs, ticiet man klubs arī nespēlēs slikti, piemērs ir Zagreba!
Tas ka komanda nāk no Ķīnas nenozīmē ka komandā spēlēs tikai ķīnieši, manuprāt vairāk pa 2 vai 3 spēlētājiem arī šajā klubā nebūs, sapirks kanādiešus un citus ārzemju sportistus, un redzēsiet sasitīs mūsu Dinamo ka nemaz nemanīs!

Nav nozīmes kluba nosaukumam vai tam no kurienes viņš nāk, bet gan tā kodolam!
jā, jā - tikai Tavs kodols ir galīgi satrunējis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 19:45, pirms 10 gadiem
Ātri, lēti un kvalitatīvi! rakstīja: Kāds sakars manam kodolam ar šanhajas hokeja klubu?
nekāds.
jo satrunējis jau Tavējais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-21 19:49, pirms 10 gadiem
Ātri, lēti un kvalitatīvi! rakstīja: To jau tev nav lemts zināt!
To jau Tu pats izrādi visā krāšņumā - negribot nākas to uzzināt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-24 15:44, pirms 10 gadiem
Nedarbs rakstīja: Kā jau teicu - tā ir krievu lielākā KHL problēma. Nevajag censties visiem izpatikt, visus iekļaut ''superlīgā'' KHL un censties visai pasaulei te tagad hokeju attīstīt. Tas tā mākslīgi tik īsā laikā nenotiek. To lai dara Fāzels un IIHF, bet, ja krievi grib KHL attīstīt, tad jāvirzās uz kvalitāti, nevis kvantitāti un šādi Šanhajas klubi noteikti viņus NHL nepietuvinās
Bet Krievijai ir līdzīga politika arī uz teritoriālajiem rādītājiem, pašiem vel daudz neapsaimniekotas zemes, taču vajag līst citās valstīs Tāda nu ir tā viņu loģika, taču es uzskatu, ka tomēr vajag iekļaut vienu āzijas komandu, jo tomēr ja tas kļūst par kulta sportu, viņiem nav nekādu problēmu piebāzt pilnu arēnu ar cilvēkiem un no tā nāk laba naudiņa