Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Video: Šuplers: "Ģērbtuvēs esmu lauzis nūjas"

Kristaps Driķis
Piedāvājam iespēju noskatīties nelielu izgriezumu no vairāk kā stundu ilgās Sporta Avīze + intervijas ar Rīgas Dinamo galveno treneri Juliusu Šupleru. Pilna intervija ar Šupleru, kurā tiek runāts par trenera jaunību, ģimeni, vaļaspriekiem, "Dinamo" abām sezonām, iespēju palikt Rīgā, derībām un daudz ko citu tiks ievietota rīt. Saruna notiek krievu valodā.
Vērtējums: +57

     [+] [-]

, 2010-04-19 00:03, pirms 14 gadiem
Buffalo rakstīja: Latviski būs? Citādi jau šim jābūt RU.sportacentrs.com
Šis bus SA+

  +7 [+] [-]

, 2010-04-19 00:05, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: beidz,beidz.Tūlīt Tev pārkrievojušies pļū*īs uz galvas,ka nezini RUS valodu. utt.
Neesi muļķis, izglīto sevi un iemācies valodu. Neviens Tev neliek atbildēt krievvalodīgajam krieviski, bet saprast cilvēkus, kuri runā citā valodā, būtu lietderīgi. Bet Tev līdztam vēl ir jāpaaug, ja jau tāds koments.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-19 00:11, pirms 14 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: un tā valoda vajadzīga, lai ar Rīgas krieviņiem parunātu? kā tad, es tikai par, lai mazāk cilvēku, kas to valodu prot, jo šeit ir Latvija!
Tu neesi aizdomājies,ka jo tu vairāk valodas zināsi jo vieglāk būs komunicēt vajadzības gadījumā? Krievu valoda ir izplatīta ne tikai bijušajās PSRS republikās,bet arī tādās valstīs kā Polija, Ungārija, Čehija un pat Turcijā zin Krievu valodu

  +3 [+] [-]

, 2010-04-19 00:11, pirms 14 gadiem
jā, tas ir labi zināt arī krievu valodu, tomēr būtu korekti uzlikt arī subtitrus valsts valodā, jo intervija skaitās kā videofilma. tas pat ir raxtīts LR likumos:
17.pants. (1) Publiski demonstrējamās kinofilmas, videofilmas un to fragmenti ieskaņojami vai dublējami valsts valodā vai arī līdztekus oriģinālajam skaņas pavadījumam nodrošināmi ar subtitriem valsts valodā, ievērojot spēkā esošās literārās valodas normas.

un ja SA+ par to saņem vel naudu, šiem noteikumiem vajadzētu attiekties arī uz viņiem.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-19 00:11, pirms 14 gadiem
Tieši tā! Patriotisms ir laba lieta, bet jāzina mērs, ja gribi sasniegt kaut ko. Tiem kam dzīve paies un nevajadzēs krievu valodu, būs tīrā veiksme. Savā profesijā nu nekādi nevaru iedomāties, ka nemācētu krievu valodu, tad izredžu strādāt nebūtu nekādu, it sevišķi tagad krīzes laikā. Tā kā mācāties krievu valodu, lai arī ienīstat viņu!

belluschi rakstīja: Nezinu kā ar tulkojumu, jo no RUS valodas pārtulkot uz LV ir samērā grūti, dažreiz pat zūd teikuma jēga utt un galvenā doma. Jā, arī es saprotu RUS valodu, ne pilnīgi perfekti, bet nu saprotu visu ko Šuplis runā, bet nu tulkojums būtu ok! Un tie, kas noliedz RUS valodu, es jums puikas saku - mācaties RUS valodu, jo pēc 5-6 gadiem Jūs sapratīsiet, ka krievi, kas zinās 2 valodas un 1 sarunu līmenī darba tirgū būs konkurētspējīgāki nekā mūsu LV bāleliņi ar savu nacionālismu... Ikviena valoda ir cienījama.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-19 00:14, pirms 14 gadiem
madness rakstīja: Šodien stāvu veikalā rindā un man aizmuguras tantuks krieviski prasa 20san maizei trūkstot,es atbildu Latviski ,ka nesaprotu ko sakat,ši vēlreiz prasa jau tajā brīdī kad maksāju atkal krieviski ,es saku nesaprotu un aizeju,un čalis kas bij aiz viņas saka es piemetīšu arī latviski-morāle!!! Es ļooooti labi runāju un saprotu krievu valodu,un nēesmu skops ,bet vecs tantuks jaunu latviešu valodu varētu saprast un vēl ka aceros viņas tak pirmajam krievijas kanālam ziņās,kad viņām prasa:kā jums krievvalodīgajiem te Latvijā dzivojas -viņas visas vienā balsī kliedz ,ka esot diskraminētas un t.t HMMMMM nu nezinu,nezinu ,redz Latviets viņai mazīti nopirka ,bet ja visi darītu kā es Krievi ātri iemācītos Latviešu valodu !!!!!!Runājot par Šupleru viņš nav Latvijas pilsonis un iedzīvotājs - respekt ,ka zin 3 valodas un es ar lepojos ,ka zinu 2 loti labi un 1 sarun līmenī!!!!
vecas tantiņas ir vispār atsevišks stāsts, viņām jau vienalga par ko pasūdzēties, vienas par to ka ir minoritātes šajā valstī, citas par augstajām cenām, citas par samaitāto mūsdienu jaunatni. Galvenais jau ir process.

Lielie nacionālisti sirdī un dvēselē, vēršos pie jums! Tiešam ceru ka jūs esat 12gadīģie tīņi, jo savādāk jūs jau ejat sviestā. Tiešām neapskaužu jūs. Grūti dzīvot laikam, ja ienīsti uzreiz visu tautu, laikam naktī neguļat un kaldināt visādus velnišķīgus plānus, lai izskaustu Krieviju ar visu tās tautu no zemes virsmas! Nu bet tā ir jūsu izvēle.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-19 00:20, pirms 14 gadiem
Laba intervija, lika pasmaidīt, Šupleru vienmer patikami klausities

A tie kas par to valodu te buras, laiks administracijai kaut ko lietas labā darīt, tas vairs nav normali, ka video ta atkal krievu valoda kādam maisa.
Un tad aiziet mats utt. Lielaka daļa komentaru ne pa temai vispar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-19 00:22, pirms 14 gadiem
madness rakstīja: Piekrītu !!!!Bet,ir viena lieta Tieši tas pats ir jāsaka krievvalodīgajiem kas dzīvo Latvija-nesaproti Latviešu valodu ,pats vainīgs !!!Nēēē tak stāv 5 Latvieši pienāk 1 Krievs un visi 6 sāk runāt krieviski !!!!Es lepojos ka zinu krievu valodu perfekti,bet viņu pielietoju tikai Lietuvā,baltkrievija ,igaunijā ,skatos krievu tv un kino,bet Latvija principjāli runāju Latviski !!!!Lai utainie mācās ,viņi dzīvo LATVIJĀ !!!
Fakts... tik tai pasha LT un EE ar krievu valod ir ka ir... LV es skatos pec situacijas... Ja man vajag ar vinju runat un vinjsh LV nesaprot, tad ja runas krievu valoda, bet ta lietoju LV valodu... Un te ir vnk pieradums, nevis princips... Man ir reali pilnig vng kada valoda runat. Galvenais, lai mani varetu saprast, ja man to vajag...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-19 00:25, pirms 14 gadiem
madness rakstīja: Daugavpilī esi bijis ?!?!?!?1
2x muza nacies tur pabut... Parsvara krievu valodu dzirdeju, ja godigi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-19 00:40, pirms 14 gadiem
madness rakstīja: Tur ir klubs bandzai,ja uzdzirt vietējie ka latviski runā pienāk un brutāli liek runāt krieviskiski ,ja atsakās ved ārā un nospārda !!!! tādu gadijumu tur ir 100iem !!!Eju pa ielu krievi priekšā iet un sarunAS LAIKĀ 5 REIZES latviju par jobano gansu valsti nosauc,biju tur pie bračkas ciemos pavasarī saku aizejam hoki kafeinīcā paskatīsimies ,visā Daugavpilī tik klondaikā rādija LV spēles ,2stundas meklējām!!!Un tam līdzīgu piemēru tur ir 100 zin pēc ciemošanās daugavpilī gribas arvien spītīgāk un spītīgāk -runāt Latvijā latviski !!!!!!!!!!!!!!!!
Pats pa klubiem ipashi nevazajos, bet to vietu zinu... nezinu ka ir par atspardishanu, bet to ka tur tiri neciesh letinjus ir dzirdets... Tas ir ta pat ka agrak laroka, ar necieta letinjus.. Riga tadu vietu ar ir bez sava gala... Kagan riga ir ari vietas, kur ar krieviem tieshi tapat izrikojas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 00:51, pirms 14 gadiem
madness rakstīja: Uzraksti ,kur !!!!!Kur krievus sit un liek latviski runāt !!!!Aiziešu pārbaudīšu !!!!!!!!!!!!!
TAceros agrak kabata ta bija... Vnm NBS shtabs tur tuseja ljoti spilgti tceros, ka barinjh krievu tika izlidinti. Bij velviens pagrabinjhs vecriga, kur krievus njema pie dziesms... Tas otrs pagrabinjsh bij netalu no jekab kazarmam, adresi es tok nepateiks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-04-19 01:24, pirms 14 gadiem
Shupler,es visu saprotu,bet kad ar zirgu pa Rigas centru???

     [+] [-]

, 2010-04-19 01:39, pirms 14 gadiem
tgd kipa sis uzreiz ir stingrais treneris..

     [+] [-]

, 2010-04-19 02:09, pirms 14 gadiem
madness rakstīja: Tur ir klubs bandzai,ja uzdzirt vietējie ka latviski runā pienāk un brutāli liek runāt krieviskiski ,ja atsakās ved ārā un nospārda !!!! tādu gadijumu tur ir 100iem !!!Eju pa ielu krievi priekšā iet un sarunAS LAIKĀ 5 REIZES latviju par jobano gansu valsti nosauc,biju tur pie bračkas ciemos pavasarī saku aizejam hoki kafeinīcā paskatīsimies ,visā Daugavpilī tik klondaikā rādija LV spēles ,2stundas meklējām!!!Un tam līdzīgu piemēru tur ir 100 zin pēc ciemošanās daugavpilī gribas arvien spītīgāk un spītīgāk -runāt Latvijā latviski !!!!!!!!!!!!!!!!
Nu,nevaru piekrist.Daugavpilī 2 gadus nomācījos.Visus šos 2 gadus nebildu ne vārda krieviski.Visur kur gāju runāju latviski.Bija man pāris nervus kutinoši gadījumi(ar vecāka gada gājuma kundzītēm),bet principā D-pils ne par matu neatpaliek no Rīgas.
P.S piekrītu,jo vairāk valodu zināsi jo pats būsi pilnvērtīgāks un bagātāks.Bet LV teritorijā ar LV iedzīvotājiem tikai un vienīgi latviski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 06:29, pirms 14 gadiem
madness rakstīja: Šodien stāvu veikalā rindā un man aizmuguras tantuks krieviski prasa 20san maizei trūkstot,es atbildu Latviski ,ka nesaprotu ko sakat,ši vēlreiz prasa jau tajā brīdī kad maksāju atkal krieviski ,es saku nesaprotu un aizeju,un čalis kas bij aiz viņas saka es piemetīšu arī latviski-morāle!!! Es ļooooti labi runāju un saprotu krievu valodu,un nēesmu skops ,bet vecs tantuks jaunu latviešu valodu varētu saprast un vēl ka aceros viņas tak pirmajam krievijas kanālam ziņās,kad viņām prasa:kā jums krievvalodīgajiem te Latvijā dzivojas -viņas visas vienā balsī kliedz ,ka esot diskraminētas un t.t HMMMMM nu nezinu,nezinu ,redz Latviets viņai mazīti nopirka ,bet ja visi darītu kā es Krievi ātri iemācītos Latviešu valodu !!!!!!Runājot par Šupleru viņš nav Latvijas pilsonis un iedzīvotājs - respekt ,ka zin 3 valodas un es ar lepojos ,ka zinu 2 loti labi un 1 sarun līmenī!!!!
Diemžēl latviski rakstīt tu tā arī neesi iemācījies.

Ir diezgan skumji skatīties, ka lielie nacionālisti un krievu nīdēji nespēj uzrakstīt vienu teikumu latviski bez piecām kļūdām. Tas tikai pierāda viņu līmeni.

     [+] [-]

, 2010-04-19 08:13, pirms 14 gadiem
Nesaprotu mes dzivojam Latvija vai krievija!!!! ja reiz ir majaslapa Latviesu valoda tad kur tulkojums vai subitri!!! tad jau varbut Latviesu valoda diz vispar nebus vajadziga bazaresim visi pa rus psc!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 08:58, pirms 14 gadiem
Piekrītu ka derētu arī subtitri, bet nezināt krievu valodu nozīmē liegt sev ļoti noderīgu un interesantu informāciju kaut vai par to pašu hokeju. Galu galā krievu valodā ir un būs ļoti daudz dzīvei aktuālas un svarīgas informācijas, kuras diez vai tiks pārtulkotas mūsu dzīves laikā latviešu valodā.
Un uzskatīt krievu valodas zināšanas par pārkrievošanos ir tik pat stulbi un vienā maisā bāžams ar ,, nu nahrena mnje zģes vaš latiškij,, Bet tā jau ir jūsu izvēle.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-19 09:07, pirms 14 gadiem
āris spāre rakstīja: SC video veidotājiem - nelaižat luni un tiešām ielieciet subtitrus. Tā ir necieņa pret šīs valsts pamatiedzīvotājiem, ja šādā intervijā nevar nodrošināt tulkojumu. Šī portāla versija taču ir latviski runājošajiem - vai ne?

p.s. es krieviski saprotu, bet ne par to ir stāsts.. attieksme, veči, attieksme.
pamēģini kādreiz pārtulkot un uztaisīt subtitrus stundu garai intervijai tad murgo, tas aizņem tik daudz laika ka nav tā vērts ja par to netiek normāli piķots vai nav pārāk daudz brīvā laika un vēlme upurēties ... manis pēc te var intervijas kaut angliski likt, kas gribēs saprast sapratīs

  +3 [+] [-]

, 2010-04-19 09:09, pirms 14 gadiem
Haha. Un pēc tam visi brīnās, kāpec krievu tautas pārstāvji Latvijā, latviešus sauc par nacistiem. Jo ienākot tādā portālā un izlasot šo deģenātu komentārus, iziet prom.
Jūs sakat, lai Šupler vācās prom nezinot valodu, tad saku jums atklāti: '' Smirdat prom pie saca - Mein Fūrera!!!''.

A pa tēmai. Man gan Šuplers Ravšanu neatgādina. Viņš man atgādina kaut kādu mazu Elfu

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 09:32, pirms 14 gadiem
eu, pamuļķīši, tak komentējat par tēmu! cik es sapratu, tad viņi tur nerunāja ne par valodām Latvijā, ne par tantiņu diskrimināciju vai ko tam līdzīgu.

     [+] [-]

, 2010-04-19 09:37, pirms 14 gadiem
Vinsh nav sameties

  -1 [+] [-]

, 2010-04-19 10:17, pirms 14 gadiem
pēc tada gan neizskatās, bet veiksmi nākamsezon!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-19 10:18, pirms 14 gadiem
Trendy rakstīja: Haha. Un pēc tam visi brīnās, kāpec krievu tautas pārstāvji Latvijā, latviešus sauc par nacistiem. Jo ienākot tādā portālā un izlasot šo deģenātu komentārus, iziet prom.
Jūs sakat, lai Šupler vācās prom nezinot valodu, tad saku jums atklāti: '' Smirdat prom pie saca - Mein Fūrera!!!''.

A pa tēmai. Man gan Šuplers Ravšanu neatgādina. Viņš man atgādina kaut kādu mazu Elfu
Vari paskaidrot kāds šeit sakars ar Krievu pirms kara draugiem Vāciešiem?Izskatās,ka te dažam labam smadzenes pārskalotas.
P.S. Bet subtitriem gan vajadzētu būt...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 10:38, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Cik tomēr muļķus Latvijas zeme nēsā. Lielā kaimiņa valoda ir jāzin kā otrā un tikai tad pārējās.
Kādēļ kā otrā? Varbūt trešā vai ceturtā? Var arī pēdējā plānā nolikt... nav nekāda 1. valoda pasaulē. Tad jau labāk angļu, vācu vai franču. Zināt krievu valodu, dzīvojot Eiropas Savienībā, pie tam brīvi runājot arī citā lielā valodā, piem. angļu, vācu, franču, tā ir liela priekšročiba.
Latvieši allaž, arī 19. gadsimtā bijusi tā retā tauta, kurā pat vienkāršākais strādnieks zina vismaz 2 valodas, bet liela daļa pilsētās dzīvojošo pat 3. Tās bija latviešu, vācu un krievu. Protams, krievu tikai tādēļ, ka Latvijas teritorija tajā laikā bija Krievijas impērijas sastāvā, jo krievi kā tauta Latvijā tajā laikā bija mazskaitlīga un sabiedrībā praktiski bija reti dzirdama, bet tika lietota oficiālajos dokumentos, valsts iestādēs. Toties vācu valoda funkcionēja augstākajā sabiedrībā, skolās, augstskolās.
Tādēļ jau 1. pasaules karā Latviešiem bija priekšrocības, izmantojot situāciju, ka saprot pretinieku valodu, bet pretinieki nesaprot. Protams, jāņem vērā fakts, ka nekādas formētas armijas līdz 1918. gadam Latvijai nebija, tādēļ nereti sanāca karot arī pie ne savējiem.
Tādēļ, domāju, ka ir labi zināt vairākas valodas. Tas parāda augstu cilvēka intelektu, ja vari ar partneri runāt viņa valodā.
Secinājums - pēc tā spriediet par visas tautas "vidējo" intelektu, inteliģenci, attīstību, toleranci pret citiem.

     [+] [-]

, 2010-04-19 10:52, pirms 14 gadiem
Nu redziet nu, man vienmēr šķita ka Šuplers sev tādu neatļautos. Bet nu pamazām uzzinam ŠUplera patieso "MASKU".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 13:13, pirms 14 gadiem
9ball rakstīja: ko veel? var buut uz celjiem nostaaties tavaa priekshaa? tu saki ka neiedevi vinjai 20 santiimus maizei tikai taapeec ka vinja nerunaaja ar tevi latviski, da kas tu par cilveeku esi, ja tev nepielec ko tev saka.
tad jau sanāk,ka apm. 20% LV iedzīvotāju nav cilvēki,jo viņi nesaprot ko es saku