Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Samoilovs: "Masaļskim jāspēlē labāk, galvenais trumpis - uzbrukums"

Andris Liepa
Andris Liepa

Samoilovs: "Masaļskim jāspēlē labāk, galvenais trumpis - uzbrukums"
Edgars Masaļskis
Foto: www.hcsibir.ru

Pirms šodien gaidāmās KHL izslēgšanas turnīra pirmās spēles starp Sanktpēterburgas „SKA” un Rīgas „Dinamo” savas domas izteicis kādreizējais rīdzinieku vārtsargs Vitālijs Samoilovs. Viņš uzskata, ka „Dinamo” vārtsargs Edgars Masaļskis varētu uzlabot savu sniegumu.

Vitālijs Samoilovs: „Domāju, smagi ies abām komandām – „Dinamo” noskaņosies pret „SKA” un metīs izaicinājumu šai vienai no Gagarina kausa izcīņas galvenajām favorītēm. Pagājušajā sezonā „play-off” abām komandām sanāca gaužām īss, jo „SKA”un „Dinamo” zaudēja attiecīgi „Spartak” un Maskavas „Dinamo” trīs spēlēs. Šoreiz abas vēlēsies iepriecināt savus fanus.

Ļoti rūpīgi sekoju „Dinamo” vārtsargu spēlei. Uzskatu, ka šajā sezonā Jūliusa Šuplerak komandā tā nebūt nav no spēcīgākajām līnijām. Masaļskis aizvada nesliktu sezonu, taču es zinu, ka viņš var un ka viņam vajag spēlēt vēl labāk. Kas attiecas uz Pruseku, viņš tur savu līmeni, bet ne vairāk. Aizsardzībā „Dinamo” ir divi balsti. Pirmais ir Sandis Ozoliņš, kurš daudzus gadus pavadījis NHL, spēlējot „Sharks”, „Avalanche”, „Hurricanes”, „Panthers”, „Mighty Ducks”, „Rangers”, bet šajā sezonā ieradies KHL. Otrais ir Rodrigo Laviņš – viņš līdz NHL līmenim neizauga, taču, neskatoties uz savu vecumu (35 gadi), atrodas ļoti labā formā. Pārējie aizsargi spēlē savā līmenī, īpaši neizceļoties.

Galvenais latviešu trumpis ir uzbrukums. Un šeit nevar nepieminēt Hosu. Tas ir cilvēks, kurš otro sezonu pēc kārtas iemetis savas 30 ripas un rāda reti stabilu sniegumu. Hosa – līderis, sistēmu veidojošs hokejists. Domāju, tieši tāda bombardiera latviešiem pietrūka Vankūverā. Paskatieties, kā viņš pielicis tieši izšķirošajās spēlēs – tajās, kad izšķīrās, vai „Dinamo” spēlēs „play-off”, vai skatīs to pa televizoru. Šis puisis burtiski aiz ausīm ievilka „Dinamo” „play-off”.”

Savas domas paudies arī rīdzinieku vārtsargu treneris Sergejs Naumovs: „Kopumā regulārajā sezonā „Dinamo” bijušas gan labas uzvaras, gan skaļi zaudējumi. Ne pārāk izdevās sezonas sākums, bet galu galā ievedām komandu tur, kur sagaidījām ievest – „play-off”. Interesanti, protams, būs pavērot, kā nospēlēsim ar Sanktpēterburgas hokejistiem sezonas svarīgākajā brīdī. Var teikt, ka „SKA” būs kārtējā pārbaude rīdziniekiem. Nekādas runas, vai „SKA” mums ir izdevīgs vai neizdevīgs pretinieks, neesmu dzirdējis. Kas patrāpījies, tas patrāpījies. Jāiet laukumā un jāspēlē. Mums pretī varēja tikt arī „MVD” – tad būtu cita intriga, jo Piemaskavas komandu taču trenē Oļegs Znaroks, kurš ir arī Latvijas valstsvienības treneris.

Pazīstu aptuveni 80% no „SKA” spēlētājiem. Ar Zubovu un Briļinu kopā spēlēju „CSKA” 1991. gadā, ar Ekmanu – Zviedrijā, ar Koroļuku – Čehovā... Man nekad par ļaunu nav nākusi kontaktēšanās ar cilvēkiem, kurus pazīstu. Protams, viss būs atkarīgs, kā beigsies viena vai otra spēle. No tā, kādā būsim noskaņojumā. Taču jebkurā gadījumā izrunāties no sirds ar savām paziņām pretinieku nometnē varēšu tikai pēc sērijas pēdējā mača.”

Izmantotie resursi:
sportdaily.ru

Slēpts komentārs: Korncreature

 +16 [+] [-]

, 2010-03-10 12:11, pirms 15 gadiem
Korncreature rakstīja: Laviņš jau nu baigais balsts
KHL līmenim ir gan!

 +29 [+] [-]

, 2010-03-10 12:12, pirms 15 gadiem
Korncreature rakstīja: Laviņš jau nu baigais balsts
Viņam pēc regulārās sezonas ir labākais +/- rādītājs visā komandā +14, ir viņš labs atbalsts aizsardzībā, lai ko arī par viņu runā!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-10 12:12, pirms 15 gadiem
damn vaitad sc.com zurnalistinji nevar nointervet musejos nevis njemt no citiem resursiem?kam tad mums vajadzigs sporta portals?lai zinjas no citas valodas uz LV partulkotu?neiet runa ka tur intervetu Krosbiju vai LBJ vai sazin ko...bet nu savus vecus jau vareja ari pasi painterveet

  +2 [+] [-]

, 2010-03-10 12:14, pirms 15 gadiem
kasrim rakstīja: Viņam pēc regulārās sezonas ir labākais +/- rādītājs visā komandā +14, ir viņš labs atbalsts aizsardzībā, lai ko arī par viņu runā!!!
vinjs ir labs kam tapat ka Ozo sezonas sakumaa gadijas dazas lielakas vai mazakas kludas pec kuram ielaida vartus(istaniba visiem aizsargiem taa gadijas)...bet taa jau sporta ir-lielaki un mazaki kritumi kas padara speli interesantaku!ga;venais lai ir liimeni tiesi tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-10 12:17, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: pamato, kāpēc jātērē lielāki līdzekļi un pašiem jātaisa intevijas.
tad pamato kapec jataisa portals jatere laiks tulkojot utt ja var uztaisit blogu salikt adreses un mes pasi ieiesim un izlasisim!kaa jau saku niet runa par kaut kadiem arzemju dzekiem kas sazin kur ir lai nointervetu...bet savejos tak var nointervet-ta kaa tas bija ar Sevastovu kas piemeram LV ir dazas dienas gadaa un ar daudziem citiem ar ir intervijas kas LV ir mazak kaa RD spelmanji.tas jau tik pacels zurnalistu limeni ka pasi painterves nevis partulkos un viss bus cikiniekaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ilmis2

     [+] [-]

, 2010-03-10 12:28, pirms 15 gadiem
kasrim rakstīja: Viņam pēc regulārās sezonas ir labākais +/- rādītājs visā komandā +14, ir viņš labs atbalsts aizsardzībā, lai ko arī par viņu runā!!!
Runā jau tikai tie kas "saprot" kko no hokeja, tā saucamie pakaļskrējēji

  +1 [+] [-]

, 2010-03-10 12:32, pirms 15 gadiem
Nu cerēsim ka Masaļskis nospēlēs labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Enders

  +1 [+] [-]

, 2010-03-10 13:35, pirms 15 gadiem
citāts:
"Un šeit nevar nepieminēt Hosu. Tas ir cilvēks, kurš otro sezonu pēc kārtas iemetis savas 30 ripas un rāda reti stabilu sniegumu".

precizējums - Hosa iepriekšējā sezonā neguva 30 vārtus.
Hosa 2008./2009. g. sezonā regulārajā čempionātā guva 22 vārtus, un vēl 2 play off.
sk: khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига - Игроки

     [+] [-]

, 2010-03-10 13:39, pirms 15 gadiem
Hossa aiz ausīm ievilka „Dinamo” „play-off”. +

  -3 [+] [-]

, 2010-03-10 13:41, pirms 15 gadiem
Enders rakstīja: Vitālij, nepiekrītu gandrīz visos punktos,

Masaļskis aizvada ļoti labu sezonu,
Sandis un Rodžers nav aizsardzības balsti,
Hossa nav sistēmu veidojošs hokejists un pagājušogad neiemeta 30 ripas.

Tikai par Pruseku var piekrist.
Mjā, nosaukt Ozoliņu un Laviņu par aizsardzības balstiem... To vajag prast. Kaut gan balsta jēdziens ir stiepjams.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-10 13:44, pirms 15 gadiem
Piekrītu Edgars spēlē nestabili, bet kopumā labāk nekā Pruseks. Protams, olimpiādē Edgars nebija līmenī, daudz kļūdījās, un neveikli spēlēja, cerams, ka play offos nebūs tāpat. Bet tik un tā jājūt mūsējiem līdzi!

  +8 [+] [-]

, 2010-03-10 13:47, pirms 15 gadiem
Enders rakstīja: Vitālij, nepiekrītu gandrīz visos punktos,

Masaļskis aizvada ļoti labu sezonu,
Sandis un Rodžers nav aizsardzības balsti,
Hossa nav sistēmu veidojošs hokejists un pagājušogad neiemeta 30 ripas.

Tikai par Pruseku var piekrist.
Atvainojos vai tu esi olimpiskais čempions vārtsargs? Savu viedokli tu vari izteikt, bet profesionāļa viedoklis ir ārpus jebkuras konkurences. Jo vairāk komentējot vārtsargu darbu.

Manas līdzjutēja parastā domas bez rožainām brillēm:

Masaļskis ir vidusmēra vārtsargs, stāv normāli, bet reti kad ir glābējs. Un nevajag viņu celt elka vietā , kļūdu viņam pietiek ( kaut vai pēdējie ielaistie vārti olimpiādē, tādas ripas IR jāķer), bet diemžēl viņš ir labākais kas mums ir.

Tāds pats vidusmēra vārtsargs ir Pruseks.

Nenoliedzami Sandim gadās brēcošas kļūdas, iespējams tāpēc ka zemāka līmeņa spēlētāji nespēj izsekot viņa domu gājienu, toties ir fantastiski labas epizodes. Tak vienmēr viņš tāds bijis. Par to viņam NHL maksāja miljonus. Ak, jā
cementē arī komandas garu!

Rodžeram visi meklē to negatīvo, un protams ja rūpīgi meklē tad uti kažokā vienmēr var atrast. Bet šeit nāk nepielūdzamā statistika: labākais +/- koificients, kas raksturo spēlētāja pienesumu komandai.

Mūsu elitārajiem uzbrucējiem Hosam, Petrovickim, Ņiživijam +/- negatīvs. Tātad ja Laviņš ir slikts, tad viņi vispār nekam neder? Hosa tīri tendēts tikai uz vārtiem un Petrovickis viņam patronu pienesējs, viss pakārtots lai mestu iekšā un to viņš arī dara, un ja spēlētājs divas sezonas pēc kārtas ir komandas rezultatīvākais tātad savu darbu dara. Aizsardzībā visi haltūristi

Ņiživijs šosezon ir ēna , nevis spēlētājs. Iekšā sit maz, kļūdu daudz, +/- viens no sliktākajiem komandā tik vien kā štata bullīšu izpildītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-10 13:54, pirms 15 gadiem
Ak jā RD oficiozajā lapā dinamoriga.eu: Dinamo statistika - dinamoriga.lv varēja jau Ozoliņam vārdu pareizi ierakstīt

  -3 [+] [-]

, 2010-03-10 14:04, pirms 15 gadiem
ukpo rakstīja: Atvainojos vai tu esi olimpiskais čempions vārtsargs? Savu viedokli tu vari izteikt, bet profesionāļa viedoklis ir ārpus jebkuras konkurences. Jo vairāk komentējot vārtsargu darbu.

Manas līdzjutēja parastā domas bez rožainām brillēm:



Masaļskis ir vidusmēra vārtsargs, stāv normāli, bet reti kad ir glābējs. Un nevajag viņu celt elka vietā , kļūdu viņam pietiek ( kaut vai pēdējie ielaistie vārti olimpiādē, tādas ripas IR jāķer), bet diemžēl viņš ir labākais kas mums ir.

Tāds pats vidusmēra vārtsargs ir Pruseks.

Nenoliedzami Sandim gadās brēcošas kļūdas, iespējams tāpēc ka zemāka līmeņa spēlētāji nespēj izsekot viņa domu gājienu, toties ir fantastiski labas epizodes. Tak vienmēr viņš tāds bijis. Par to viņam NHL maksāja miljonus. Ak, jā
cementē arī komandas garu!

Rodžeram visi meklē to negatīvo, un protams ja rūpīgi meklē tad uti kažokā vienmēr var atrast. Bet šeit nāk nepielūdzamā statistika: labākais +/- koificients, kas raksturo spēlētāja pienesumu komandai.

Mūsu elitārajiem uzbrucējiem Hosam, Petrovickim, Ņiživijam +/- negatīvs. Tātad ja Laviņš ir slikts, tad viņi vispār nekam neder? Hosa tīri tendēts tikai uz vārtiem un Petrovickis viņam patronu pienesējs, viss pakārtots lai mestu iekšā un to viņš arī dara, un ja spēlētājs divas sezonas pēc kārtas ir komandas rezultatīvākais tātad savu darbu dara. Aizsardzībā visi haltūristi

Ņiživijs šosezon ir ēna , nevis spēlētājs. Iekšā sit maz, kļūdu daudz, +/- viens no sliktākajiem komandā tik vien kā štata bullīšu izpildītājs.
Atvainojos, kas tu esi?

  -4 [+] [-]

, 2010-03-10 14:05, pirms 15 gadiem
Tu arī esi olimpiskā soliņa sildītājs? :-)

  +5 [+] [-]

, 2010-03-10 14:29, pirms 15 gadiem
Enders rakstīja: Tu arī esi olimpiskā soliņa sildītājs? :-)
Tais gados lai PSRS 1.izlases soliņu pasildītu, cilvēki dvēseli mašinu un trīsistabu dzīvokli atdotu. Bet ja nopietni vārtsargam tas bija novērtējums: otrs labākais aiz Tretjaka. Ceru ka Tretjaka vārds ir pazīstams?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Number 0

     [+] [-]

, 2010-03-10 15:14, pirms 15 gadiem
Masaļskis jau spēlē labi, bet nu vienmēr jau var arī labāk.
Ja viņš būs vārtos pet SKA un ja tā būs `viņa diena, tad viss būs SUPER!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-10 16:40, pirms 15 gadiem
izlasot orģinālversiju, teikšu, ka Samailovs ir sūdīgs speciālsits... Varbūt no krievijas tā arī izskatas, bet teikšu uzreiz šo 2 gadu laika hossa jau nu notiekti nebija nekāds stabilais, it īpaši pagajuša gada, laikam jau samoilovs dfoma savadak...