Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" šķiras no Pečuras un Bergkvista

"Dinamo" šķiras no Pečuras un Bergkvista
Sergejs Pečura
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Turpinot gatavošanos sezonai, hokeja kluba Rīgas "Dinamo" trenneru korpuss veicis kārtējo kadru retināšanu un komandā vairs nebūs trīs spēlētāju, šodien informē kluba mājaslapa internetā.

Šodien "Dinamo" treneru korpuss ir pieņēmis lēmumu atvadīties no uzbrucējiem Keneta Bergkvista, Sergeja Pečuras un Ērika Ozollapas. Visi trīs spēlētāji "Dinamo" treniņnometnē bija ieradušies uz pārbaudes laiku, un ar savu sniegumu nespēja pārliecināt trenerus par noderību komandai.

Uzreiz pēc atgriešanās no treniņnometnes pirmā posma Valmierā tika atbrīvots arī jaunais krievu uzbrucējs Igors Birjukovs, kurš jau svētdien devās mājup uz Maskavu. Savukārt uzbrucēji Juris Upītis un Raimonds Vilkoits tika nosūtīti uz jauniešu komandu "Rīga".

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

Slēpts komentārs: krisis

 +61 [+] [-]

, 2010-08-03 13:24, pirms 14 gadiem
žēl Pečuras, likās varētu varbūt iespraukties ceturtajā maiņā. Nu nekas nākamreiz! Cerams uz šo sezonu atradīs normālu klubu!
Bergkvists arī nebija nemaz tik slikts, bet tas pašsaprotami kāpēc turēt ārzemnieku 4. maiņā, labāk pašmāju spēlētāju tad!

Kas tur vēl pretendē uz 4. maiņu?

 +51 [+] [-]

, 2010-08-03 13:52, pirms 14 gadiem
DanY rakstīja: Bergkvists arī nebija nemaz tik slikts
pēc kā tu to spried?

+196 [+] [-]

, 2010-08-03 13:55, pirms 14 gadiem
krisis rakstīja: zel par Bergkvista
Pofig leģionārs,bet Pečura gan mazliet žēl.
Diez šim vel ir kāda iespēja tikt atpakaļ Kriļjās?

 +27 [+] [-]

, 2010-08-03 13:56, pirms 14 gadiem
Izlasē Pečura ir, bet Dinamo netiek. Znaroka spēlētājs?

 +58 [+] [-]

, 2010-08-03 14:01, pirms 14 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Izlasē Pečura ir, bet Dinamo netiek. Znaroka spēlētājs?
Drīzāk jau varētu teikt, ka nav Šuplera spēlētājs.
Šajā pašā sakarā jāskatās, kas būs ar Štālu, Meiju.

 +74 [+] [-]

, 2010-08-03 14:03, pirms 14 gadiem
Liquid rakstīja: pēc kā tu to spried?
Pec uzvarda!
Slēpts komentārs: krishy

 +18 [+] [-]

, 2010-08-03 14:15, pirms 14 gadiem
Tā īsti pat nepārbaudīja spēlēs, atskaitīja jau tā teikt sauso treniņu periodā
vispār jau varēja gaidīt, ka Pečuram būs grūti tikt sastāvā, jo Šuplers jau vienreiz atbrīvojās no viņa, priekš sevis viņš neredz Pečuru kā noderīgu materiālu
To pašu var teikt arī par Štālu, laikam tad ir jāparāda kaut kas ūberlabs, lai Rūķis atkal Štālu neizbrāķetu
Bet tā ir taisnība , tādi nedaudz stūraini) fiziski kapātāji Šupleram nepatīk

 +19 [+] [-]

, 2010-08-03 14:17, pirms 14 gadiem
krishy rakstīja: Vēl tos krieviņus varētu sūtīt mājās
Tikai tādēļ , ka tev viņu nacionalitāte nepatīk vai ir arī kādi normāla cilvēka argumenti?

 +40 [+] [-]

, 2010-08-03 14:18, pirms 14 gadiem
Jā, lasot komentarus, var spriest ka daži cilveki nesaprot ka sport ir sports nevis kaut kādi politislie mītiņi!!! latvijas tauta iet pagrīde!!!!
Bet runājot par Pečuru, es domaju, ka vins vairs nekad nebrauks spēlet Dināmo, vismaz kamēr pie stūres stāv Šuplers!!! Redzot, kā viņš spēleja pasaules čempi, man vinš atstāja nesliktu iespidu!!! Džeks meigināja cīnities par katru ripu!!! Viņam jābrauc atpakaļ uz Krilļa Soviet un jaspele tur, kas zin, moz kriļja nakam sezin jau iestasies KHL, un tad viņam būs iespēja evi pieradīt. Jo plāni Kriļjam ir lieli!!!
Slēpts komentārs: fanu klubs#13

  -1 [+] [-]

, 2010-08-03 14:31, pirms 14 gadiem
serz007 rakstīja: Jā, lasot komentarus, var spriest ka daži cilveki nesaprot ka sport ir sports nevis kaut kādi politislie mītiņi!!! latvijas tauta iet pagrīde!!!!
Bet runājot par Pečuru, es domaju, ka vins vairs nekad nebrauks spēlet Dināmo, vismaz kamēr pie stūres stāv Šuplers!!! Redzot, kā viņš spēleja pasaules čempi, man vinš atstāja nesliktu iespidu!!! Džeks meigināja cīnities par katru ripu!!! Viņam jābrauc atpakaļ uz Krilļa Soviet un jaspele tur, kas zin, moz kriļja nakam sezin jau iestasies KHL, un tad viņam būs iespēja evi pieradīt. Jo plāni Kriļjam ir lieli!!!
Kas Tu domā,ka Kriļjas kaut kāda caurbraucamā sēta,kur LV spēlētājiem izbraukt cauri tad kad netiek RD?
Pečuras vietā uz Kriļjām aizceļoja Miks Indrašis. Būs labi,ja Pečura tiks kādā RU Augstākās līgas komandā,bet ja nē,tad jau letiņu spēlētāju iestaigātā taciņa-BAČ (Žlobina),Čehijas vai Slovākijas līgas.

 +22 [+] [-]

, 2010-08-03 14:31, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Nu kārtējais apliecinājums tam ka Dinamo sistēmā ir pofig uz izlases vajadzībām.Tas Pečuras sakarā.Nožēlojama vadības rīcība.
Kāds sakars Dinamo ar izlasi???Bizness-valsts???Tu rubī pats ko te pļūtī???

 +10 [+] [-]

, 2010-08-03 14:32, pirms 14 gadiem
znarks pret bukartu, šuplers vs pečura, pret saulieti abi

  +8 [+] [-]

, 2010-08-03 14:33, pirms 14 gadiem
sansid rakstīja: Kāds sakars Dinamo ar izlasi???Bizness-valsts???Tu rubī pats ko te pļūtī???
Pasaka par RD kā biznesa projektu jau sen ir izstāstīta,un tagad RD akcionāriem ir moderni runāt par LV izlases vajadzībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-08-03 14:34, pirms 14 gadiem
DINAMO RIGA nav nekada sakara ar nacionaalaas izlases komandu. Tas ka sagadiishanaas peec DR speelee lielaakaa dalja izlases speeleetaaju, veel nenoziimee ka tas ir izlases baazes klubs.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-03 14:34, pirms 14 gadiem
Kas attiecas uz Štālu, tad sevi ļoti labi parādīja PČ, kapēc lai viņš to nevarētu izdarīt arī dinamo rindās?

  +7 [+] [-]

, 2010-08-03 14:34, pirms 14 gadiem
Āprāc tač ja izlasē labi spēlē tas nenozīme,ka klubā būs uzreiz arī tik pat labs.

 +25 [+] [-]

, 2010-08-03 14:34, pirms 14 gadiem
Pečura laid pie Znaroka

 +17 [+] [-]

, 2010-08-03 14:36, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: DINAMO RIGA nav nekada sakara ar nacionaalaas izlases komandu. Tas ka sagadiishanaas peec DR speelee lielaakaa dalja izlases speeleetaaju, veel nenoziimee ka tas ir izlases baazes klubs.
Ko Tu neteiksi?
Cik tas pats Ulmanis-Rumpītis nav stāstijis publiskā telpā par RD un izlases interesēm. Par Lipmanu vispār nav vērts atgādināt.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 14:37, pirms 14 gadiem
Smashman rakstīja: Tikai tādēļ , ka tev viņu nacionalitāte nepatīk vai ir arī kādi normāla cilvēka argumenti?
Noteikti jau tāpēc, ka kā spēlētāji viņi nav ne par kapeiku labāki par mūsu jaunajiem.

 +23 [+] [-]

, 2010-08-03 14:38, pirms 14 gadiem
Smashman rakstīja: Tikai tādēļ , ka tev viņu nacionalitāte nepatīk vai ir arī kādi normāla cilvēka argumenti?
Ar nacionalitāti tam nav nekāds sakars. Nevajag Dinamo viduvējības no dajebkuras valsts. Labāk lai mūsējie spēlē.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-03 14:39, pirms 14 gadiem
Manuprāt viss velk uz to ka 4. maiņā spēlēs Podziņš un pa malām 2 no šiem Štāls, Meija un Bukarts.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-03 14:40, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko Tu neteiksi?
Cik tas pats Ulmanis-Rumpītis nav stāstijis publiskā telpā par RD un izlases interesēm. Par Lipmanu vispār nav vērts atgādināt.
Ko tu neteiksi? Vairaak paklausies Ulmani, toch par visas Hokeja guruu tiksi nomineets. Hiits bija kad DR sezonas atklaashanas sveetkos Ulmanim tika dots vaards no skatuves. Neko veel nesakariigaaku ko vinsh pateica nebju dzirdeejis. Izklausiijaas, ka Ulmanis sajaucis bija runas. Iesaakums bija domaats laikam kaadam no pirmschempionaata pavadtexta komandai (kautkas par pavasari, vasaru un ziemu)

 +17 [+] [-]

, 2010-08-03 14:40, pirms 14 gadiem
sansid rakstīja: Kāds sakars Dinamo ar izlasi???Bizness-valsts???Tu rubī pats ko te pļūtī???
Ja jau Dinamo neprasītu naudu no valsts uzņēmumiem, tad protams nebūtu nekāda sakara.

 +13 [+] [-]

, 2010-08-03 14:42, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Noteikti jau tāpēc, ka kā spēlētāji viņi nav ne par kapeiku labāki par mūsu jaunajiem.
fakti pagaidām liecina ka Karamnovs vismaz Šuplera skatījumā IR labāks par Pečuru (nezinu par kapeiku, vai trim santīmiem)
Par Podziņu ///neesmu redzējis šamējo lietā, bet nav pamats arī man neticēt Pučem kurš saka , ka redzētājā pārbaudes spēlē Podziņš ir bijis labs

  -3 [+] [-]

, 2010-08-03 14:42, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Nu kārtējais apliecinājums tam ka Dinamo sistēmā ir pofig uz izlases vajadzībām.Tas Pečuras sakarā.Nožēlojama vadības rīcība.
Jā, viņu varēja aizsūtīt uz LM, paturot līgumu ar DR. Vai vari iedomāteis vēl labāku vietu, kur spēlētajam attīstīties? Reāli Pečura nevarēja izkonkurēt ne Štālu, ne Meiju, toties Bukarts un Podziņš vēl ir jauni un, patiesībā, Bukarts galīgi nav sliktāks par Pečuru. Klāt vēl pieliekot divus pārpalikušos leģionārus...nu nebija Viņam, kur palikt. Krievs vismaz varēs uzspēlet MHL, kas viņa vecumam ir gana derīgs. Vēl, laikam, kaut kur tur ir Simeks, vismaz neesmu manījis, ka viņš tiktu atskaitīts...

     [+] [-]

, 2010-08-03 14:42, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas Tu domā,ka Kriļjas kaut kāda caurbraucamā sēta,kur LV spēlētājiem izbraukt cauri tad kad netiek RD?
Pečuras vietā uz Kriļjām aizceļoja Miks Indrašis. Būs labi,ja Pečura tiks kādā RU Augstākās līgas komandā,bet ja nē,tad jau letiņu spēlētāju iestaigātā taciņa-BAČ (Žlobina),Čehijas vai Slovākijas līgas.
Pečura uz Kriljām aizceļoja Bukarta vietā, bet Indrašis - Podziņa vietā.

  -4 [+] [-]

, 2010-08-03 14:43, pirms 14 gadiem
niz hart sur
dar spr mik
kar trot šim/ank
meij dzer/podz/karam stals/buk

nu reali vel jau tikai par 3 vietam iet runa. Ceru, ka Šimeks sevi vel paradis, kad atveseljosies, jo teica, ka esot talantigs ar labu metienu!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-03 14:45, pirms 14 gadiem
pa LTV7 tagad raada pirmaas sezonas speeli DR vs Atlant. Vot tad (2008/09 sezonas saakums) Edgars raadiija man shkjiet savu labaako sniegumu KHL.
Paskatoties uz dazhiem speeleetaajiem kaa vinji speeleeja tad un 2009/10 sezonaa, progress ir aciimredzams (kautvai tas pats Mikjeliits)

  +2 [+] [-]

, 2010-08-03 14:46, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Pečura uz Kriljām aizceļoja Bukarta vietā, bet Indrašis - Podziņa vietā.
Jā,pareizi,Atvainojos,ka kļūdijos.
Tomēr joprojām nedomāju,ka Pečuras vieta Kriļ'jās tiek speciāli taupīta.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-03 14:49, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko Tu neteiksi?
Cik tas pats Ulmanis-Rumpītis nav stāstijis publiskā telpā par RD un izlases interesēm. Par Lipmanu vispār nav vērts atgādināt.
Tas ir tā - kad izdevīgi par RD runāt kā par biznesa projektu, tad tas ir biznesa projekts, bet, kad izdevīgi spiest uz jūtām, tad pēkšņi tā ir tautas komanda, kur spēlēt labākajiem mūsu kadriem
P.S.
Nepārsteidz, ka Pečuru nepaņēma. Vismaz pirms pāris sezonām tas pats Edijs bija divas galvastiesas pārāks.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-03 14:49, pirms 14 gadiem
pa zviedru viss skaidrs tomeer jau 30 gadi un ja nevar buut liideris tad taadu nevaig, bet ar Simeku gan var parakstiit liigumu un kaadaam 2 vai 3 sezonaam, ja nu izshauj un dinamo lielo pikji dabuu

 +20 [+] [-]

, 2010-08-03 14:51, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: DINAMO RIGA nav nekada sakara ar nacionaalaas izlases komandu. Tas ka sagadiishanaas peec DR speelee lielaakaa dalja izlases speeleetaaju, veel nenoziimee ka tas ir izlases baazes klubs.
Tā varētu teikt, ja vien kluba vadība un vēl dažas augstas amatpersonas ik pa brītiņam nenāktu publiskā telpā ar skaļiem pārmetumiem par to, ka redz valsts uzņēmumi pārāk kūtri iesaistās RD finansiālā atbalstīšanā Un valsts uzņēmumi arī atsaucas un kaut kādu naudiņu kluba sponsorēšanai atrod. Tas savukārt nozīmē, ka klubs tiek sponsorēts no nodokļu maksātāju naudiņām, tātad pretī prasītos arī valsts izlases "piestutēšana", ne tikai ārzemju spēlētāju labklājības uzlabošana!

Es nebūt nesaku, ka tagad RD būtu jāņem tikai latvieši, jo no augstas klases partneriem var daudz vairāk iemācīties nekā tikai vārtoties savā smilškastē. Svarīgs ir vidusceļš, lai būtu gan rezultāts, gan latviešu spēlētāju progress. Bet nu pilnīgi norobežoties no izlases vajadzībām RD arī nedrīkst.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-03 15:00, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Manuprāt viss velk uz to ka 4. maiņā spēlēs Podziņš un pa malām 2 no šiem Štāls, Meija un Bukarts.
Tā varētu būt.
Podziņš un Jakovļevs, iespējams, varētu būt tie, kas aizpildīs divas "junioru kvotas", lai KHL spēlēm varētu pieteikt četras pilnas maiņas.

Pēc pirmās pārbaudes spēles šķiet, ka kandidāti uz Liepāju varētu būt Džeriņš un Cibuļskis (pēdējais tieši dēļ savas darbības aizsardzībā). Ja Rīgā paliks Sotnieks, tad, iespējams, ka uz Liepāju sanāks braukt arī J. Rēdliham vai Andersonam.

Piektdien gribētos laukumā redzēt Jakovļevu, Podziņu, Štālu un Bukartu.

     [+] [-]

, 2010-08-03 15:01, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Tā varētu teikt, ja vien kluba vadība un vēl dažas augstas amatpersonas ik pa brītiņam nenāktu publiskā telpā ar skaļiem pārmetumiem par to, ka redz valsts uzņēmumi pārāk kūtri iesaistās RD finansiālā atbalstīšanā Un valsts uzņēmumi arī atsaucas un kaut kādu naudiņu kluba sponsorēšanai atrod. Tas savukārt nozīmē, ka klubs tiek sponsorēts no nodokļu maksātāju naudiņām, tātad pretī prasītos arī valsts izlases "piestutēšana", ne tikai ārzemju spēlētāju labklājības uzlabošana!

Es nebūt nesaku, ka tagad RD būtu jāņem tikai latvieši, jo no augstas klases partneriem var daudz vairāk iemācīties nekā tikai vārtoties savā smilškastē. Svarīgs ir vidusceļš, lai būtu gan rezultāts, gan latviešu spēlētāju progress. Bet nu pilnīgi norobežoties no izlases vajadzībām RD arī nedrīkst.
Kautkaa neesmu dzirdeejis ka LV likumdoshana ljautu valsts uznjeemumam sponsoreet privaatu pasaakumu. Jaa, taadi uznjeemumi kaa Briivosta, Latvijas Dzelzceljsh ir mineejushi ka buutu ar mieru sponsoreet, tikai redz, likums neljauj. Visupirms buutu jaamaina likumi, lai valsts vareetu iesaistiities sponsoreeshanaa, bet domaajams ka tas tuvaakajaa laikaa nenotiks. Turklaat, es kautkaa veel neesmu dzirdeejis ka kaads valsts uznjeemums buutu kaadreiz kautko devis DR.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 15:01, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Tā varētu teikt, ja vien kluba vadība un vēl dažas augstas amatpersonas ik pa brītiņam nenāktu publiskā telpā ar skaļiem pārmetumiem par to, ka redz valsts uzņēmumi pārāk kūtri iesaistās RD finansiālā atbalstīšanā Un valsts uzņēmumi arī atsaucas un kaut kādu naudiņu kluba sponsorēšanai atrod. Tas savukārt nozīmē, ka klubs tiek sponsorēts no nodokļu maksātāju naudiņām, tātad pretī prasītos arī valsts izlases "piestutēšana", ne tikai ārzemju spēlētāju labklājības uzlabošana!

Es nebūt nesaku, ka tagad RD būtu jāņem tikai latvieši, jo no augstas klases partneriem var daudz vairāk iemācīties nekā tikai vārtoties savā smilškastē. Svarīgs ir vidusceļš, lai būtu gan rezultāts, gan latviešu spēlētāju progress. Bet nu pilnīgi norobežoties no izlases vajadzībām RD arī nedrīkst.
Diemžēl,bet vienu lietu nespēs izdarīt ne RD akcionāri,ne arī LV izlases treneri u.t.i. pēc gana garās sezonas motivēt spēlētājus ar pilnu atdevi spēlēt arī izlases rindās. Kā pierādija pēdējais PČ, tad spēlētāji kuriem vairs nav jagrauž ledus par jauniem līgumiem, izlasē spēlē vairāk tikai pienākuma pēc, un nevis tāpēc,lai tur sasniegtu augstus rezultātus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-03 15:05, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: Kautkaa neesmu dzirdeejis ka LV likumdoshana ljautu valsts uznjeemumam sponsoreet privaatu pasaakumu. Jaa, taadi uznjeemumi kaa briivota Latvijas Dzelzceljsh ir mineejushi ka buutu ar mieru sponsoreet, tikai redz, likums neljauj. Visupirms buutu jaamaina likumi, lai valsts vareetu iesaistiities sponsoreeshanaa, bet domaajams ka tas tuvaakajaa laikaa nenotiks. Turklaat, es kautkaa veel neesmu dzirdeejis ka kaads valsts uznjeemums buutu kaadreiz kautko devis DR.
Interesants raksts par šo tēmu:
db.lv :: Vai ir jāpiepilda Rīgas Dinamo cerības...

  +4 [+] [-]

, 2010-08-03 15:09, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: Kautkaa neesmu dzirdeejis ka LV likumdoshana ljautu valsts uznjeemumam sponsoreet privaatu pasaakumu. Jaa, taadi uznjeemumi kaa Briivosta, Latvijas Dzelzceljsh ir mineejushi ka buutu ar mieru sponsoreet, tikai redz, likums neljauj. Visupirms buutu jaamaina likumi, lai valsts vareetu iesaistiities sponsoreeshanaa, bet domaajams ka tas tuvaakajaa laikaa nenotiks. Turklaat, es kautkaa veel neesmu dzirdeejis ka kaads valsts uznjeemums buutu kaadreiz kautko devis DR.
Meitas uzņēmumi drīkst. Tāpēc, piemēram, LDz Cargo atbalsta, gan hokeju, gan ralliju, gan vēl šo un to.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-03 15:11, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Nu kārtējais apliecinājums tam ka Dinamo sistēmā ir pofig uz izlases vajadzībām.Tas Pečuras sakarā.Nožēlojama vadības rīcība.
Tu pats esi nožēlojams! Kāds sakars Dinamo ar LV izlasi? Ja es būtu Dinamo vadībā man būtu nospļauties, un nejau Dinamo vadība gatavo spēlētājos LV izlasei.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-03 15:13, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: Kautkaa neesmu dzirdeejis ka LV likumdoshana ljautu valsts uznjeemumam sponsoreet privaatu pasaakumu. Jaa, taadi uznjeemumi kaa Briivosta, Latvijas Dzelzceljsh ir mineejushi ka buutu ar mieru sponsoreet, tikai redz, likums neljauj. Visupirms buutu jaamaina likumi, lai valsts vareetu iesaistiities sponsoreeshanaa, bet domaajams ka tas tuvaakajaa laikaa nenotiks. Turklaat, es kautkaa veel neesmu dzirdeejis ka kaads valsts uznjeemums buutu kaadreiz kautko devis DR.
Iespējams ka es tiešām kļūdos, neesmu baigi pa šo lietu interesējies. Bet man likās, ka Latvijas Dzelzceļš tomēr kaut ko dod RD!? Vai tad uz DR formas krekliem nav LDz emblēma? Arī mājas lapā pie partneriem tādi atrodas...

  +5 [+] [-]

, 2010-08-03 15:13, pirms 14 gadiem
Pečura izlasē spēlēja normāli, bet iespaidu ka viņš noteikti ir vajadzīgs izlasē vai dinamo viņš neatstāja. Meija vai Bukarts izskatās labāki /kaut arī nav izlasē/.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-03 15:16, pirms 14 gadiem
marko_polo rakstīja: Tu pats esi nožēlojams! Kāds sakars Dinamo ar LV izlasi? Ja es būtu Dinamo vadībā man būtu nospļauties, un nejau Dinamo vadība gatavo spēlētājos LV izlasei.
Ja Dinamo vadība gaudo,ka Dinamo ir tautas komanda kura daudz dod izlasei un ka valstij jāpalīdz ar finansēm, tad nospļauties kā tu to gribētu nevar.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-03 15:20, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Pečura izlasē spēlēja normāli, bet iespaidu ka viņš noteikti ir vajadzīgs izlasē vai dinamo viņš neatstāja. Meija vai Bukarts izskatās labāki /kaut arī nav izlasē/.
Pārsvarā visur, jo sevišķi NHL ceturtajās maiņās spēlē spēka uzbrucēji ,kuri pie reizes labi spēlē aizsardzībā. Un šajos komponentos Štāls ar Pečuru ir pārāki par Meiju un Bukartu, lai arī PČ Pečura aizsardzībā kļūdījās bieži.

 +10 [+] [-]

, 2010-08-03 15:23, pirms 14 gadiem
Nē, nu jūs neesat normāli!
Pasakiet vienu iemeslu, kāpēc lai treneris turētu klubā spēlētāju, kurš viņam nepatīk/neiederas viņa sistēmā/ir vājaks par citiem, vienalga, lai kurā arī izlasē viņš spēlētu.

     [+] [-]

, 2010-08-03 15:30, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Iespējams ka es tiešām kļūdos, neesmu baigi pa šo lietu interesējies. Bet man likās, ka Latvijas Dzelzceļš tomēr kaut ko dod RD!? Vai tad uz DR formas krekliem nav LDz emblēma? Arī mājas lapā pie partneriem tādi atrodas...
Tas ir LDz Cargo - ala Latvijas dzelzcelja meitas uznjeemums.
Tur jau taa lieta, ka taadi "meitas uznjeemumi" tjipa driigst, bet valsts kontroleetos uznjeemumi nedriigst. Tamdeelj lai vai cik ljoti mees nemiileetu krievu gaazes monopolistu, nav jau iisti arii ieksh LV taadu uznjeemumu kas vareetu nodroshinaat DR 10 ljimonus gadaa, bet valstij taadu uznjeemumu ir....

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 15:33, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesants raksts par šo tēmu:
http://db.lv/r/354-blogi-viedokli/355-blogi/498-martins-tarlaps/226841-vai-ir-japiepilda-rigas-dinamo-ceribas-uz-valsts-atbalsta-sanemsanu
Nu te arii viss ir skaidri un gaishi uzraxtiits.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 15:33, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Pārsvarā visur, jo sevišķi NHL ceturtajās maiņās spēlē spēka uzbrucēji ,kuri pie reizes labi spēlē aizsardzībā. Un šajos komponentos Štāls ar Pečuru ir pārāki par Meiju un Bukartu, lai arī PČ Pečura aizsardzībā kļūdījās bieži.
To ka Bukarts nav cīnītāja tips bet gan vairāk īsts vārtu guvējs piekrītu.
Savā komentārā tā maigi pateicu par Pečuru-nu nemaz viņš neatstsāj iespaidu arī kā spēka uzbrucējs. Un tomēr no 4 maiņas gaidu nedaudz vairāk vārtus kā iepriekš, gribētos ja visi ir veseli bez traumām ka mums ir 4 līdzvērtīgi uzbrucēju trijnieki un 4 maiņa nebūtu tikai lai labākās atpūstos un iet laukumā ar mērķi nezaudēt vārtus.
Protams ka pie normāla spēles ritma būs traumas un tad no 4 normāliem trijniekiem visu laiku varēs izveidot 3 normālus, bet ja sezonas sākumā 4 maiņa jau ir tikai ,,šādi tādi,, tad sezonas laikā viņiem nāksies pāriet uz pirmām trim maiņām aizvietot traumētos.
Nespēju iedomāties Pečuru kādā labākā maiņā par 4.
Un vēl izlases kuras reitingā ir zem mums ir vājākas par KHl jebkuru komandu-KHL vāju komandu vispār nebūs/var būt izņēmums 1-2/.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +35 [+] [-]

, 2010-08-03 15:38, pirms 14 gadiem
Yuri, kapēc tu spītīgi izliecies, ka pasaulē neeksistē vēl 10 miljoni hokejistu bez tevis jau nosauktajiem???

  +6 [+] [-]

, 2010-08-03 15:57, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Ja Dinamo vadība gaudo,ka Dinamo ir tautas komanda kura daudz dod izlasei un ka valstij jāpalīdz ar finansēm, tad nospļauties kā tu to gribētu nevar.
Tautas komanda tāpēc: ka mums jau nav nekā tik liela un grandioza kā Dinamo! Un tautas komanda pavisam nenozīmē LV izlase.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-03 15:58, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Pečura bija "Kriļja Sovetov" labākais vārtu guvējs! Arī izlasē pamatīgi izcēlās ar savu atdevi, bet Dinamo viņu spītīgi neņem? Kādēļ Dinamo vadība izliekas, ka neeksistē nedz Znaroks, nedz Masaļskis, nedz Sorokins, nedz Pečura..... ???
Jautaajums kaadaa formaa vinjsh ir tagad..aciimredzot nav taadaa lai buutu RD deriigs un par skaistaam aciim un ieprieksheejiem nopelniem neviens RD netiek njemts

     [+] [-]

, 2010-08-03 16:02, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: Tas ir LDz Cargo - ala Latvijas dzelzcelja meitas uznjeemums.
Tur jau taa lieta, ka taadi "meitas uznjeemumi" tjipa driigst, bet valsts kontroleetos uznjeemumi nedriigst. Tamdeelj lai vai cik ljoti mees nemiileetu krievu gaazes monopolistu, nav jau iisti arii ieksh LV taadu uznjeemumu kas vareetu nodroshinaat DR 10 ljimonus gadaa, bet valstij taadu uznjeemumu ir....
Nu tā jau sapratu, ka meitas uzņēmums, ne velti piekabinājuši vārdiņu "Cargo"klāt To, kā likumus var apiet, nav nekāds noslēpums. Un nav arī žēl. Labāk tad hokejam nevis jūrmalas rezidencēm

Es arī uzskatu, ka DR nemaz nav jēgas sacensties ar melno krievu naudu. Tādu 10miljonu budžetu tāpat tuvākajā desmitgadē neviens Latvijā bāzējošs uzņēmums nenodrošinās. Un nevajag. Ideāls variants manuprāt ir 3-4 augstas klases viesstrādnieki vajadzīgajās pozīcijās, no kuriem vietējie kadri var smelties pieredzi un meistarību. Bet tas jau ir cits stāsts Mēs te Latvijā esam tik maziņš lokāls dīķis, ka gribot negribot DR īpašniekiem ir jārēķinās ar līdzjutējiem, un savukārt DR līdzjutēji tie paši Latvijas izlases līdzjutēji vien ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-03 16:11, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Pečura ir centrs, bet Bukarts un Meija ir malējie ar pilnīgi atšķirīgām funkcijām. Pečura ir jāsalīdzina ar Džeriņu, Podziņu vai Karamnovu no DR palikušajiem.
Vai tad neesi dzirdējis ka Šuplers teica ka meklēs vēl vienu labu centra uzbrucēju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-03 16:27, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Kurā maiņā Tu redzi Šimekam (RW) vietu?! Pirmajās trijās ir labāki malējie- Ņiživijs, Surovijs, Karsums, Ankipāns, Dārziņš, Rēdlihs. Gribi lai leģionāru liek ceturtajā maiņā. Tas būtu nepareizi, jo tajā būtu jābūt LV spēlētājiem, no kuriem uz 4. trijnieka divu malējo uzbrucēju vietām kandidē Bukarts, Meija un Štāls. Ja nu vienīgi Šimeku ņemt kā rezervistu traumu gadījumam, taču šaubos vai šams gribēs spēlēt Metalurgā.
bet, ja piemēram, Ankipānu nomet uz 4. maiņu, tad Šimekam arī vieta atrodas...

  -4 [+] [-]

, 2010-08-03 16:29, pirms 14 gadiem
kam mums tos krievus, lai visi iet dillees, sūtat viņus visus mājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rpcb

     [+] [-]

, 2010-08-03 16:58, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Domā, ka Šimeks, kurš Norfolkas Admirals nebija īpaši rezultatīvs, ir labāks par Ankipānu? Jā, Ankijs jau ir veterāns, taču pg sezonā ļoti labi darīja melno darbu un bieži izkārtoja labus momentus Spruktam un Karsumam, un citiem partneriem. Katrā ziņā jau nākošajā DR pārbaudes spēlē, kad sastāvā būs tuvākās rezerves, Šimekam jāpārlec sev pāri d.rsai, lai pierādītu, ka ir pelnījis vietu pamatsastāvā.
es neko nedomāju - Šuplers ar Sējēju jau domā un kombinē sastāvu. Izteicu tikai minējumu.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 17:07, pirms 14 gadiem
rpcb rakstīja: Nepatīk šupelrs, viņš ar saviem vien laizās un arī spēle ir briesmīgi, ne dzisciplīnas, ne aizsardzības, ne spēka spēles, štāls izkritīs, žēl karsuma, netiek pusim izpausties, bet šimeks paliks, žēl ka Ozo šo pagrāba, nesaprotu kāpēc vispār dinamo neskatās uz Znaroka pusi...
Skatiities ir viens bet vareet ir cits. Domaa Znaroks peec pag. sezonas ir pa zobam prieksh DR budzheta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-08-03 18:10, pirms 14 gadiem
krishy rakstīja: Ar nacionalitāti tam nav nekāds sakars. Nevajag Dinamo viduvējības no dajebkuras valsts. Labāk lai mūsējie spēlē.
Domaaju, ka tev ir veerts papeetiiti vinja statistiku un potenciaalu!!!---->Vitālijs Karamnovs vinjs pagaidaam ir try out stadijaa... Krievs Un tikai tad kad izpeetiisi vai esi parliecinaats, ka vinjs ir vidusmeers???

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 18:46, pirms 14 gadiem
Nu tad jau ceturtajā maiņā vissīvākā konkurence ir uz centra vietu,jo patlaban ir uz vienu vietu 3 atlikušie kandidāti-Džeriņš,Podziņš un Karamnovs.Man arī Pečura labāks likās pasaules čempionātā par Džeriņu,nu nezinu,kādi Šuplera argumenti-vecuma starpība arī neliela!Podziņam tad jau ir vislielākās izredzes,jo vecuma dēļ ir jēga ņemt viņu sastāvā,ja spēlē līdzīgi.Cerams,ka būs iespēja vismaz Tukumā redzēt viņu darbībā .

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 18:54, pirms 14 gadiem
arvids12 rakstīja: manuprāt Pečuram taču nebija nevainas...

www.sportbt.org
Mums nevajag tādus kam nav ne vainas, mums vajag labākos. Un drošvien, ka Jūlis arī tāpat domā.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 18:56, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: Skatiities ir viens bet vareet ir cits. Domaa Znaroks peec pag. sezonas ir pa zobam prieksh DR budzheta?
Znaroks pats teica, ka ir gatavs RD trenet par 3 reiz mazaku algu kadu vins sanem MD. attieciba uz RD nauda vinam neesot galvena

  +4 [+] [-]

, 2010-08-03 18:57, pirms 14 gadiem
es domaju, ka Pecura pets pagajusas sezonas kriljas varetu ari atrast sev vietu kada cita KHL kluba. statistika vinam bija neslikta.

     [+] [-]

, 2010-08-03 19:02, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: DINAMO RIGA nav nekada sakara ar nacionaalaas izlases komandu. Tas ka sagadiishanaas peec DR speelee lielaakaa dalja izlases speeleetaaju, veel nenoziimee ka tas ir izlases baazes klubs.
jūs mož esat aizmirsuši ka dināmo rīga klubs tika veidots lai latvijas izlases spēlētāji varētu spēlēt augstā līmeni

     [+] [-]

, 2010-08-03 19:19, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: Pirmkārt jau iet runas par RD atbalstu no Rīgas vadības puses.
Otrkārt jābūt aklam, lai nesaprastu, ka RD finansiālais spēks ir ne jau faktā, ka Rīgai ir klubs, bet gan faktā, ka fani grib redzēt tieši izlases puišus. Domājams NHL variants neizietu cauri. Ja RD speļētu 95% ārzemnieku, neviens tās spēles īsti neietu skatīties.
Es negribu redzēt izlases puišus, es gribu rezultātu un cīņu par pirmajām vietām. Ja to var izdarīt ar saviem spēkiem, labi. Ja nevar, lai ir kaut vai kā PSRS čempionātā, kad letiņi bija tikai ceturtā jauno maiņa un vēl kāds atsevišķs eksemplārs.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-03 19:33, pirms 14 gadiem
Pečura pēc sejas atgādina ovečkinu

  +5 [+] [-]

, 2010-08-03 19:36, pirms 14 gadiem
oddijs rakstīja: Pečura pēc sejas atgādina ovečkinu
Jacer ka NHLa kāds nogļuko un paķer mūsējo....

  -1 [+] [-]

, 2010-08-03 19:50, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Jacer ka NHLa kāds nogļuko un paķer mūsējo....
tu joko vai ne

  +2 [+] [-]

, 2010-08-03 20:29, pirms 14 gadiem
ķikuts rakstīja: tu joko vai ne
ar tādām nopietnām lietām kā NHL nemēdz jokot!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-03 20:30, pirms 14 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Izlasē Pečura ir, bet Dinamo netiek. Znaroka spēlētājs?
dinamo ir labāka par izlasi?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-03 20:48, pirms 14 gadiem
Štrunts par to zviedru.... a Pečuru vispār kā sugu pārbaudija? Cik sapratu viņam tā arī nemaz uzspēlēt neļāva un jau pateica "paldies un sveiki"....

  +1 [+] [-]

, 2010-08-03 20:54, pirms 14 gadiem
cerams, ka viniem ir labaaks centrs par Pecuru

  -4 [+] [-]

, 2010-08-03 21:14, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: es domaju, ka Pecura pets pagajusas sezonas kriljas varetu ari atrast sev vietu kada cita KHL kluba. statistika vinam bija neslikta.
pašam smiekli nenāk?
Tu tiešām to domāji nopietni????

  +1 [+] [-]

, 2010-08-03 21:20, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: bet, ja piemēram, Ankipānu nomet uz 4. maiņu, tad Šimekam arī vieta atrodas...
+2000
Tas tiešām būtu SUPER!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-03 21:40, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Štrunts par to zviedru.... a Pečuru vispār kā sugu pārbaudija? Cik sapratu viņam tā arī nemaz uzspēlēt neļāva un jau pateica "paldies un sveiki"....
Pečura darbojās treniņnometnē Valmierā, uzspēlēja pret HK Rīga... nav jau tā 4. maiņa bezizmēra...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-03 21:58, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: OK! Nav bezizmēra, bet vai tad pēc vienas spēles var kaut ko spriest par Hokejistu?! Es spēli savām acīm neredzēju, vienkārši neticās ka Pečura bija spēles laikā tik slikts .. .
kādas spēles???
vecīt, Pečura treniņnometnē visu laiku bija Šuplera degungalā! domā, Šupleram šo nedēļu laikā nebija iespēja izvērtēt kandidātu sniegumu??? Tu esi pilnīgs profāns, ja domā, ka treneri spēlētājus vērtē tikai un vienīgi pēc pārbaudes spēlē laukumā parādītā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-03 22:07, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Tad jau Znaroks bija smagi kļūdījies ņemdams Pečuru uz PČ Vācijā ???
Baigo jaunumu atklāji par Hokejistu izvēli. )
kāpēc Znaroks kļūdījies??? Znaroks komplektēja Latvijas izlasi, savukārt, Šuplers & Co - Rīgas Dinamo: dažādas komandas, dažādas vajadzības.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-03 22:38, pirms 14 gadiem
Pečuru vien vajadzeeja par tiem vartiem pč paņemt shim iekshaa ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-08-03 22:49, pirms 14 gadiem
Pecuram kas par skilienu,pat atkartojuma kpapi var redzet ripas lidojumuviens otrs knapi lidz vartiem var aizmest....sapigi

  +1 [+] [-]

, 2010-08-03 22:57, pirms 14 gadiem
leons73 rakstīja: Pecuram kas par skilienu,pat atkartojuma kpapi var redzet ripas lidojumuviens otrs knapi lidz vartiem var aizmest....sapigi
Pie kā ir jāgriežas lai saprast ko tu esi uzrakstījis? Bet doma pareiza

  +4 [+] [-]

, 2010-08-03 23:20, pirms 14 gadiem
Tas ir kada stadija skatas atkartojumu

  +6 [+] [-]

, 2010-08-03 23:21, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Ja jau Znaroks kā treneris kurš zin ko dara, paņēma Pečuru uz PČ kur pretinieki daudz nopietnāki-izlases, tad te Šuplers pēc pirmās parbaudes pečuru vienkārši aizsūta mājās!!!
Piekrītu, treneris izvēlas pamatsastāvu, tikai vai palikušie spēs būs labāki par Pečuru???!!
Daudzi palikušie kuri "pulveri" nav ostījuši diez vai būs labāki!
Znarokam nebija neko plaša izvēle - bija jāņem tie, kas ir (Pečura, A.Džeriņš). Savukārt, Šupleram ir daudz elegantākas manevra iespējas - var izvēlēties centrus, kas labāki par Pečuru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-03 23:45, pirms 14 gadiem
kāds te laika visiem mīnusus liek no vairākiem profiliem

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 23:55, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Znarokam nebija neko plaša izvēle - bija jāņem tie, kas ir (Pečura, A.Džeriņš). Savukārt, Šupleram ir daudz elegantākas manevra iespējas - var izvēlēties centrus, kas labāki par Pečuru.
Tikai nedodu ne pieci, ka pēc kādas pagaras zāģu sērijas Jūlis atkal nesāk žēloties par atbilstošu kadru trūkumu, "problēmām ar sastāvu" u.t.t. kaut šogad jau viņam būtu grēks sūdzēties par izvēles trūkumu..... ok, protams nav te ne Ovečkini, ne Krosbiji, bet vismaz pagaidām sastāvs izskatās, ka varētu būt pat spēcīgākais (kopumā) kāds ir vispār atjaunotajam RD bijis..... un pagaidām lielākās bažas rada potenciālais varotčiks Nr.1..... kurš cerams, ka tomēr būs..... un būs tiešām Nr.1!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 00:20, pirms 14 gadiem
A varat pateikt kas ar Podziņu, pameklēju info, neko jedzīgu nesameklēju. paldies.

  -3 [+] [-]

, 2010-08-04 07:01, pirms 14 gadiem
Pečuras nīdēju klubiņš. Gan pēc sezonas Jūlis kodīs pirkstos, ka nepaturēja Pečuru. Sergejs ne tikai izskatās pēc Ovečkina

  -2 [+] [-]

, 2010-08-04 07:03, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Znarokam nebija neko plaša izvēle - bija jāņem tie, kas ir (Pečura, A.Džeriņš). Savukārt, Šupleram ir daudz elegantākas manevra iespējas - var izvēlēties centrus, kas labāki par Pečuru.
Vēl viens Pečuras nīdējs.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 07:32, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vēl viens Pečuras nīdējs.
Tu neesi PSRS komunistiskās partijas vecbiedrs? no sērijas, kas nav ar mani ir pret mani

vecīt, kas teica, ka es esmu Pečuras nīdējs??? kāpēc tāds stulbs spriedums???

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 09:11, pirms 14 gadiem
Attēls. Kalve hokeja formā??

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 09:29, pirms 14 gadiem
нижнекамский "Нефтехимик" провел в Риге еще один контрольный матч. Встречу с хабаровским "Амуром" подопечные Крикунова проиграли - 1:3, но не это самое интересное.

А самое любопытное то, что в третьем периоде за "Нефтехимик" играл уже побывавший в тренировочном лагере рижан Раймондс Вилкойтс.!!!................

     [+] [-]

, 2010-08-04 12:15, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Znarokam nebija neko plaša izvēle - bija jāņem tie, kas ir (Pečura, A.Džeriņš). Savukārt, Šupleram ir daudz elegantākas manevra iespējas - var izvēlēties centrus, kas labāki par Pečuru.
Kurš no atlikušajiem centriem ir labāks par Pečuru???Tikai gadu pēc var paņemt Podziņu(nezinu,vai Karamnovs arī der kā juniors pēc gadiem,liekas,ka nē?)Bet pareizi jau iepriekš bija teikts-ir taču jābūt arī kaut kādai rezervei,jo sezonas laikā traumas ir neizbēgamas-nu labi-it kā jau A.Džeriņš vēl paliek!Un laikam te lomu spēlēja arī tas,ka ar A.Džeriņu jau ir noslēgts līgums!

     [+] [-]

, 2010-08-04 12:26, pirms 14 gadiem
krisis rakstīja: zel par Bergkvista
Žēl Pečuras.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 14:48, pirms 14 gadiem
panakta vienosanas ar zviedrigas varstaru mihaelu telkvistu uz vienu sezonu ar Rdinamo.nu lai visi klubi saturas

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 14:49, pirms 14 gadiem
Šodien Rīgas DINAMO ir noslēgusi vienošanos uz vienu sezonu ar 30 gadīgo zviedru vārtsargu Mikaēlu Tellkvistu (Mikael Tellqvist), kurš savas karjeras laikā ir 6 sezonas spēlējis NHL klubos (Toronto MAPLE LEAFS, Phoenix COYOTES un Buffalo SABRES sastāvā), bet 2006. gadā kopā ar Zviedrijas izlasi kļuva par olimpisko čempionu. Mikaēlu Tellkvistu 2000. gadā 3. kārtā ar kopējo 70. numuru draftēja NHL klubs Toronto MAPLE LEAFS. Rīgas DINAMO Tellkvists varētu pievienoties šīs nedēļas laikā.



Mikaēls Tellkvists (augums 180 cm, svars 86 kg) dzimis 1979. gada 19. septembrī Zviedrijas pilsētā Sundbybergā, bet savu spēlētāja karjeru viņš uzsāka Zviedrijas Elites sērijas klubā DJURGARDEN, kur nospēlēja 3 sezonas, un pirms 2001/2002. gada sezonas pārcēlās uz Ziemeļameriku, lai pievienotos NHL kluba Toronto MAPLE LEAFS. Pirmajās četrās sezonās gan Mikaēls Tellkvists pārsvarā spēlēja fārmklubā St. John's MAPLE LEAFS AHL līgā, bet 2005/2006. gada sezonā tomēr izcīnīja vietu arī Toronto MAPLE LEAFS vārtos. Nākamajā sezonā Tellkvists tika aizmanīts uz Phoenix COYOTES, bet vēl pēc divām sezonām nonāca Buffalo SABRES sastāvā, kur arī aizvadīja pagaidām pēdējo spēli NHL. Pavisam kopā Mikaēls Tellkvists ir piedalījies 113 NHL spēlēs vidēji ielaižot 3,01 vārtus, atvairot 89,8% metienu un 6 reizes nosargājot savus vārtus uz nulli. Pirms 2009/2010. gada sezonas Tellkvists pārcēlās spēlēt uz Eiropu, pievienojoties KHL čempioniem Kazaņas AK BARS (11 spēlēs, vidēji 2,44 zaudēti vārti, 90.5% atvairītu metienu), tomēr sezonas vidū viņš tika aizmainīts uz Somijas klubu Rauma LUKKO pret Peteri Vehanenu. Somijas kluba sastāvā Tellkvists 26 spēlēs atvairīja 91.9% metienu, vidēji zaudēti 2,34 vārti. Zviedrijas izlasē Mikaēls Tellkvists ir piedalījies 2 olimpiskajās spēlēs (2002. un 2006. gadā), 4 pasaules čempionātos (2000., 2001., 2003. un 2008. gadā), kā arī vienā Pasaules kausa izcīņā (2004. gadā).


Komentāri (2)
03.08.2010.
Rīgas DINAMO atvadās no vairākiem spēlētājiem (18)
02.08.2010.
Pirmā pirmssezonas pārbaudes spēle (11)
02.08.2010.
Pateicība HOKEJA LĪDZJUTĒJU GALVASPILSĒTAS svētku dalībniekiem (5)
02.08.2010.
Atrasts labākais hokeja sauklis (6)
30.07.2010.