Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Driķis

Video: Sprukts: "Izlasē es būtu kā Arnasons..."

Piedāvājam iespēju noskatīties nelielu fragmentu no Sporta Avīze + sarunas ar Latvijas izlases hokejistu Jāni Spruktu, kurš pamato, kāpēc šogad nevēlējās palīdzēt Latvijas izlasei.

Garāk sarunu ar Jāni Spruktu par viņa motivāciju un apsvērumiem šopavasar nepalīdzēt Latvijas izlasei meklējiet rīt.

, 2011-04-14 10:16, pirms 14 gadiem
Manuprāt, ļoti neveikla un abstrakta taisnošanos. Iespējams, patiesos iemeslus viņš nemaz neminēja.
, 2011-04-14 10:16, pirms 14 gadiem
alexkli rakstīja: Manuprāt, ļoti neveikla un abstrakta taisnošanos. Iespējams, patiesos iemeslus viņš nemaz neminēja.
Viņam par neko nav jātaisnojas, manuprāt.
Slēpts komentārs: Tu saki?
, 2011-04-14 10:19, pirms 14 gadiem
Артур Пирожков rakstīja: Ņaudētājs. 0 respekt šitam purnam. Ceru, ka nākamgad nebūs "Dinamo"!
Aizver savu smirdīgo pāksti, savādāk zirņi izbirs! IBIO!
, 2011-04-14 10:19, pirms 14 gadiem
Lai neattaisnojas. Ja negrib spēlēt, tad PILNĪGI pareizi, ka atteicās... nevajag mums spēlētāju, kuram nav motivācijas.

KĀPĒC NEGRIB- tas jau ir cits jautājums, un arī es domāju, ka patiesie iemesli netiek minēti.
, 2011-04-14 10:19, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Jāni! Nav forši,bet toties godīgi!
, 2011-04-14 10:19, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Viņam par neko nav jātaisnojas, manuprāt.
Jātaisnojās,protams, nav! Bet īsi un skaidri(neiedziļinoties sīkumos) sava atteikuma iemeslu minēt jau varēja,noņemot nevajadzīgu noslēpumainību.
, 2011-04-14 10:22, pirms 14 gadiem
nu ļoti jēla attaisnošanās ... nu nav spēka vecim mainīt savu lēmumu - it sevišķi ja no sievas puses nopirkts ceļojums uz siltajām zmēm ,kā rastija Mutulis SA ... Baigi man tas vis nepatīk, ļoti slikts piemērs jaunajiem ,vecis pus gadu strāda un noguris,nav motivācijas .... protams ka 280 000 Eu nevar salīdzināt ar karogu .... žēl ka tā bojājas izlases un Sprukta tēls ....
, 2011-04-14 10:25, pirms 14 gadiem
viņam ir tiesības attiekties, mums ir tiesības formēt savu viedokli par to izejot no katra spējām.

godīgi sakot man visvairāk nepatīk, ka mūsu hokejistiem ir provinciāla domāšana, jā, viņi visi grib NHL, bet vai viņi ir gatavi ziedot VISU tam mērķim? neviens nav gatavs pat vasaru ziedot, nemaz nerunājot par kārtīgu kapāšanu, NHL no letiņiem tiks tikai ja ļoti paveiksies, ja būs supertalants kā ozo vai super darbaspējas kā arčam. neviens no jaunās paaudzes nav pat 10% arčas vērts un talants kā ozo, diemžēl, arī ne tuvu nav.

bet ja viņus tas apmierina(būt ļoti viduvējiem) tad jau mums nav ne mazāko tiesību pārmest.
, 2011-04-14 10:28, pirms 14 gadiem
Tagad Tu esi Arnasons
, 2011-04-14 10:31, pirms 14 gadiem
6 gadus no vietas izlasē. Uzreiz gribas salīdzināt ar Irbi! Arča jebkurā mirklī bija gatavs braukt pāri okeānam, lai palīdzētu izlasei, vienalga ziema, vasara pavasaris. Man šķiet, ka pat tagad būtu gatavs spēlēt, ja mums būtu galīgā tūtā ar vārtu vīriņiem!
, 2011-04-14 10:31, pirms 14 gadiem
Piekrītu, ka Sprukta skaidrojums izklausās nepārliecinošs. Nāk prātā divas iespējas: vai nu pats īsti nesaprot, kāpēc atteicās, un tagad kautrējas savu lēmumu mainīt, vai arī patiesie iemesli ir slepeni. Nepārsteigtu, ja izrādītos, ka viņš ir uzmetis lūpu uz Znaroku plejofos, kur Sprukts bija lielākais cietējs, un tāpēc negrib spēlēt izlasē. Bet ej nu sazini, kā tur patiesībā ir.
Slēpts komentārs: loriits
, 2011-04-14 10:35, pirms 14 gadiem
Spēle klubā ir lai no vergiem (faniem) atņemtu naudu se viztikai, spēle izlasē ir atdot parādu tiem pašiem faniem (nožēlojami nevienlīdzīga parāda atdošana) - seciniet paši!

tikai rīga tikai dinamo - mums vajag jūsu naudu!
, 2011-04-14 10:37, pirms 14 gadiem
viss ir forši, bet ja Dinamo tiktu pāri loko un turpinātu cīņu par gagarinu, tad jau no Sprukta arī nebūtu nekādas jēgas un laukumā viņu laist nevajadzētu, jo viņš taču ir noguris
, 2011-04-14 10:47, pirms 14 gadiem
Patiesie iemesli minēti šajā rakstā (tikai par tiem viņš nerunās, lai nesabojātu attiecības), ieteiktu izlasīt:
Kāpēc spēlētāji atsakās spēlēt Latvijas izlasē!?
, 2011-04-14 10:52, pirms 14 gadiem
TAK KAUT KĀDĀ ŽURNĀLĀ (VARBŪT TAJĀ PAŠĀ SPORTA AVĪZĒ) BIJA RAKSTĪTS KA SIEVA VIŅAM VNK ČEMPJA LAIKA IR IZPLĀNOJUSI DOTIES CEĻOJUMĀ UZ KAUT KĀDĀM SILTAJĀM ZEMĒM. NU VIŅŠ VNK SIEVAI ZEM TUPELES.
, 2011-04-14 10:56, pirms 14 gadiem
Viens no retajiem, kas dzied himnu un negrib spēlēt izlasē!
, 2011-04-14 10:57, pirms 14 gadiem
wiesturz rakstīja: TAK KAUT KĀDĀ ŽURNĀLĀ (VARBŪT TAJĀ PAŠĀ SPORTA AVĪZĒ) BIJA RAKSTĪTS KA SIEVA VIŅAM VNK ČEMPJA LAIKA IR IZPLĀNOJUSI DOTIES CEĻOJUMĀ UZ KAUT KĀDĀM SILTAJĀM ZEMĒM. NU VIŅŠ VNK SIEVAI ZEM TUPELES.
davaj nevajag par sievu un bērniem. Tā ir tāda lieta,par ko var norauties pa ķobi
, 2011-04-14 10:59, pirms 14 gadiem
nu nezinu gan... manuprāt, Janka ir viens no pašaizliedzīgākiem un patriotiskākajiem spēlētājiem LV izlasē un, ja šogad viņš atsakās spēlēt, tad tam ir kāds nopietns iemesls, kas mums pārējiem vnk. nav jāzin!
veiksmi, Jāni!
, 2011-04-14 11:02, pirms 14 gadiem
Marcela81 rakstīja: nu nezinu gan... manuprāt, Janka ir viens no pašaizliedzīgākiem un patriotiskākajiem spēlētājiem LV izlasē un, ja šogad viņš atsakās spēlēt, tad tam ir kāds nopietns iemesls, kas mums pārējiem vnk. nav jāzin!
veiksmi, Jāni!
Pilnīgi piekrītu !
, 2011-04-14 11:03, pirms 14 gadiem
NEKO, neko jēdzīgu es nedzirdēju, NEKO izņemot "Negribu"..
Dīvaini, ka piem tāds Ņiživijs kapā līdz galam, sāpošu celi utt, bet izlasē spēlēs.. Veci buki kā Ankipāns utt ari. Jāni, tikko vienk noraki sevi līdzjutēju acīs.. tas ka Tev po uz to, ok, bet tas ir fakts.
...
Un cik tad ir tai čempī spēles- tikai 4-5, nevarēji saņemties, pēc kādām 3 nedēļām atpūtas??? Nav jau tā, ka tgd KHL finālā būtu tikuši un kapētu. A par pārbaudes spēlēm NED*RS, Saša un Lauris arī atpūšas, un NEVIENS neko nepārmetīs, jo pamatsastāvs to var atļauties, svarīgi lai čempī būtu.
...
So jā, visas tās atrunas ir bullsh*ts, Tu vienk noslinkoji tās 4-5 spēles par savu izlasi nokapāt. Un pēc kāda laika Tu sapratīsi kā nolažoji, varbūt tgd jau saproti.
...
P.S. Nesniedz kkādas paskaidrojošās intervijas, ja reāli Tev NAV ko pa pateikt. Lielais himnas dziedātājs, es esmu šokā, Saška saņemsies, bet šim ne trauma nekas, vienk kkā nav garīgais, vāks.
, 2011-04-14 11:05, pirms 14 gadiem
Marcela81 rakstīja: nu nezinu gan... manuprāt, Janka ir viens no pašaizliedzīgākiem un patriotiskākajiem spēlētājiem LV izlasē un, ja šogad viņš atsakās spēlēt, tad tam ir kāds nopietns iemesls, kas mums pārējiem vnk. nav jāzin!
veiksmi, Jāni!
Tev tak saka, izlasi šo rakstu:
Kāpēc spēlētāji atsakās spēlēt Latvijas izlasē!??
, 2011-04-14 11:05, pirms 14 gadiem
semerjaks rakstīja: davaj nevajag par sievu un bērniem. Tā ir tāda lieta,par ko var norauties pa ķobi
Jānis sprukts arī
Slēpts komentārs: Pirate35
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 11:19, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: NEKO, neko jēdzīgu es nedzirdēju, NEKO izņemot "Negribu"..
Dīvaini, ka piem tāds Ņiživijs kapā līdz galam, sāpošu celi utt, bet izlasē spēlēs.. Veci buki kā Ankipāns utt ari. Jāni, tikko vienk noraki sevi līdzjutēju acīs.. tas ka Tev po uz to, ok, bet tas ir fakts.
...
Un cik tad ir tai čempī spēles- tikai 4-5, nevarēji saņemties, pēc kādām 3 nedēļām atpūtas??? Nav jau tā, ka tgd KHL finālā būtu tikuši un kapētu. A par pārbaudes spēlēm NED*RS, Saša un Lauris arī atpūšas, un NEVIENS neko nepārmetīs, jo pamatsastāvs to var atļauties, svarīgi lai čempī būtu.
...
So jā, visas tās atrunas ir bullsh*ts, Tu vienk noslinkoji tās 4-5 spēles par savu izlasi nokapāt. Un pēc kāda laika Tu sapratīsi kā nolažoji, varbūt tgd jau saproti.
...
P.S. Nesniedz kkādas paskaidrojošās intervijas, ja reāli Tev NAV ko pa pateikt. Lielais himnas dziedātājs, es esmu šokā, Saška saņemsies, bet šim ne trauma nekas, vienk kkā nav garīgais, vāks.
Šobrīd atteikties spēlēt izlasē bija pareizais lēmums- tik tiešām nav vajadzīgi cilvēki, kas izlasē iet 'atstrādāt', 'paspēlēt' par 11.-12. vietu. Tur viņa priekšā cepuri nost- pietika pautu pateikt 'nē'.

Cita lieta- kāpēc trūkst motivācijas spēlēt izlasē. Tas ir ilgtermiņa jautājums ne tikai viņam, bet visam nākotnes Latvijas hokejam un sportam. Jo- arī Biedriņš uz izlasi neraujas. Nauda? Kas zina, bet ne velti ir teiciens- bagātais dara kā grib, nabagais- kā var...
, 2011-04-14 11:21, pirms 14 gadiem
Sprukt atputies, nakoshgad muus no b grupas vilksi ara
, 2011-04-14 11:21, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Kovaļčuks arī pievienosies izlasei tikai pēdējā brīdī! Es domāju, ka tas nav slikts variants, ja reiz tik ļoti nepieciešama atpūta. Dinamo līderiem kā Ņiživijam, Laurim, Karsumam un Spruktam nekas līdz īstajām spēlēm nav jāpierāda. Būtu beigās pievienojies un kapājis. Tātad tur ir kāds cits iemesls.
Piekrītu, jo nogurums būs vienmēr. Parasti ir faktori, kas to atsver, sak', par spīti garajai sezonai, došos palīgā.. Šoreiz šie faktori nestrādāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 11:25, pirms 14 gadiem
Артур Пирожков rakstīja: Algu šim džekam jāsamazina, citādi pārāk sakāpis galvā.

Baigais nogurums...
Ha, hā, neesi piekusis visu sezonu sēžot pie pc un gudri d..?
, 2011-04-14 11:27, pirms 14 gadiem
Man kā skatītājam izlase būs 1. vietā, pēc tam būs Dinamo. Nezinu kā citiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 11:31, pirms 14 gadiem
Kas meklē attaisnojumus, apsūdz sevi.
, 2011-04-14 11:32, pirms 14 gadiem
Nogurums ir tikai "maska". Izlasiju so rakstu un sapratu nedaudz vairak... nezinu vai Jani attaisnoju, bet laikam tomer saprotu. Iedodu Jums linku, izlasiet:
Kāpēc spēlētāji atsakās spēlēt Latvijas izlasē!??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 11:37, pirms 14 gadiem
Артур Пирожков rakstīja: Algu šim džekam jāsamazina, citādi pārāk sakāpis galvā.

Baigais nogurums...
Tu jaunu pie datora pogas knibinot un cilvēkus apdi%šot noteikti zini, ir viņam nogurums, vai galvā sakāpis . Smirdi tik tālāk un fano par savu primitīvo mūziku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 11:41, pirms 14 gadiem
ja godiigi, jaanis vienkaarshi ir miiksts... gan dazhreiz laukumaa, gan pienjemot kkaadus leemumus attieciibaa uz savu karjeru. reputaaciju vinjsh protams sev Latvijaa ir sabojaajis.
, 2011-04-14 11:41, pirms 14 gadiem
Man tiešām nepatīkami klausīties šito murgu. Būtu vismaz samelojis un pateicis, ka ģimenes vai personisku problēmu dēļ nespēlēs nevis kaut ko apcerējis apkārt. Tagad viss tik stulbi sanāk...
, 2011-04-14 11:43, pirms 14 gadiem
Atrunas, kā mūsu politiķiem
, 2011-04-14 11:47, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Jānim kā cilvēkam, kuram ir drosme un spēja pateikt, ka negrib spēlēt izlasē, jo nav tam psiholoģiski gatavs. Tieši pateikt, ka negrib, nevis meklēt visādus aizbildinājumus. Pārstāvēt izlasi ir gods, bet ne pienākums. Lai spēlē labākie no tiem, kas to vēlas, jo bieži spēles rezultāts nav atkarīgs no meistarības uz papīra, bet gan no motivācijas un visādām psiholoģiskām figņām. Diez vai panākuma atslēga būs savākt visus pēc papīriem labākos, kuri slidināsies uz vienas slidas.
Slēpts komentārs: huliobastard
, 2011-04-14 11:49, pirms 14 gadiem
CIk es sapratu viņš vienk. neveelas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 12:03, pirms 14 gadiem
NU IR īsts - Arnosons kvadrātā!
Kaut kā neveikla intervija, kāds nogurums, kādas muļķības, džeks uzmetis lūpu uz Znaroku, ja mani sit tad es nespēlēšu!

Neaizmirsti ka drīs sāksies jauna sezona, tad arī būs pakāts - "ARNASONS" tici man, būs!!!
, 2011-04-14 12:06, pirms 14 gadiem
Viennozīmīgi, ka izlase pirmajā vietā! bet lai atpūšas Jānis, sakārto dzīvi un nākamgad uzspēlē!
, 2011-04-14 12:08, pirms 14 gadiem
lieciet tak viņam mieru, lai atpūšas chalis, sen jau pateica nē un punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 12:12, pirms 14 gadiem
huliobastard rakstīja: malacis sprukts..tā pat ari Galviņš Laviņš un Skrastiņš ..pie ta idiota Znaroka nespele..starp viņiem vajadzeja vel būt pujacam un darziņam..
attaisnojumsus nevaig
znaroks pirmo gadu trenē, vai? apnīk atkārtoties- paši gribēja spēlēt pret maskavas dinamo, ko gribēja, to dabūja. lai taču nespēlē. cerams, ka dinamo fani, kuri ir arī izlases fani, šitos jokus atcerēsies. un vispār, laiks pievērsties tiem, kuri izlasē spēlē un grib spēlēt, nevis apcerēt viena cilvēka nevēlēšanos, nogurumu utt.
, 2011-04-14 12:27, pirms 14 gadiem
stumj sūdu, izskatas ka viņam pēc tam fotosesija būs.. atpūšas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 12:47, pirms 14 gadiem
Riebjas to mīkstmiesi klausīties.Nav viņš īsts cilvēks.Lai iet sēnes lasīt.
, 2011-04-14 12:47, pirms 14 gadiem
Jāni,nu ko Tu vari d...st,būtu pateicis to galveno iemeslu un visiem viss būtu skaidrs,no tā nav jākaunas un zināmā mērā Tev tur ir taisnība!Un Tu ...Armand...nepareizi uzdod jautājumus,Tu tak galu galā arī zini pareizo iemeslu,vismaz man tā teici!
Slēpts komentārs: kristaps9
, 2011-04-14 13:03, pirms 14 gadiem
Es tā saprotu, ka vairumam šejienes komentētāju nogurums saistās ar iepriekšējā vakarā daudz izlietotu alkoholu. Otrā rīta domājat, ka jums ir nogurums? Nekā nebija, tās ir paģiras.
Arī pēc nospēlētas vienas hokeja spēles, vai noskrieta viena maratona, jums nebūs skaidrs, kā izpaužas nogurums, par ko runā Jānis. Pamatīgi nostrādājot visu sezonu tas sakrājas - dienu no dienas kaut kur kaut kas sāp un ne jau tāpēc, ka dienu iepriekš tur trāpījusi kāda ripa vai nūja. Tādā situācijā turpinot vairs nav tāda prieka no sporta un palielinās iespējas gūt traumas.
Mums nekad nebūs iespējams salīdzināt:
1) Kā šogad PČ nostartēs izlase un kā tā nostartētu ar Jāni Spruktu.
2) Kā Jānis būs atpūties, sadziedējis mikrotraumas un atkal grauzīs ledu jau no sezonas sākuma un kā būtu, ja pirms atvaļinājuma vēl uzspēlētu arī izlasē.
, 2011-04-14 13:10, pirms 14 gadiem
Jānis ari ir cilvēks, manuprāt fani, vai jebkurš nedrīkst tagad viņu ņemt un nomelnot, ko grib to dara, viņa lemums, ja viņam tā labāk tad nekādu problēmu. Nezinu es, viņa vietā no šagada vispār paņemtu un vairs nespeletu izlase, jo šāda reakcija ir vnk drausmīga no fanu puses.
Drizāk te būtu jaaprunā pati LHF kura vairāku gadu garumā neko nedarija, lai spēlētaji spēlētu izlase ar prieku, un vis tur būtu sakartots, nevis Lipmanis muldētu ka speletajiem trūkst patriotisma.
, 2011-04-14 13:19, pirms 14 gadiem
nu nogurums protams, ka ir, kaa var nebuut...zhel, ka vinsh nespeeles, bet piespiest mees nevaram..
vot sotnieks normaals chalis
, 2011-04-14 13:21, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Viņam par neko nav jātaisnojas, manuprāt.
Tieši tā!
, 2011-04-14 13:24, pirms 14 gadiem
Arnasons RD laikā bija viens no gudrāk spēlējošajiem uzbrucējiem. Tas ka Jūlim nepatika, ka viņš tika paņemts bez Jūļa svētības, deva to, ka Arnasons netika izmantots RD part ne par pusi no iespējām. Hokeja eksperti, kam nebija aizmiglojis acis sauklis "Arnasonu ziepēs!", daudzreiz uzsvēra vienu vai otru epizodi, kur Arnasons nospēlēja ļoti gudri un vērtīgi.
Jā, Arnasona stiliņš vienmēr ir it kā "slinki" pārvietoties pa laukumu, bez padomju pioniera "vienmēr gatavs". Bet, ja paskatāmies, varam konstatēt, ka neraugoties uz it kā negribīgo un slinko pārvietošanos, Arnasons ripu zaudē daudz retāk kā minētie brašuļi "pionieri".
Tas pats arī par Juraju Mikušu. Tas vēl sagādās daudz nepatīkamu brīžu RD.
Par Spruktu.
Atceramies, ka dramatiskajā spēlē ar itāļiem par pēdējo ceļazīmi uz olimpiādi arī Ozo nebija savā labākajā formā, ja neteiktu vairāk. Bet kā Ozo klātbūtne vien palīdzēja iesākt uzbrukumus un galu galā uzvarēt!
Tā ka mēs šogad nevaram mētāties ar pieredzējušiem centra uzbrucējiem, Jānim vienkārši ir jāsaņemās un jāska "Jā"!
, 2011-04-14 13:25, pirms 14 gadiem
Vienam nogurums pēc sezonas , traumas , negribēšana , bailes PČ notraumēties, jābrauc bekot , putnus vērot čivinot utt....iemeslu kapēc nespēlēt varēs atrast vienmēr ....
A kuri ta būs tie '' muļķi '' , kas sava atvaļinājuma laikā spēlēs ???....
, 2011-04-14 13:28, pirms 14 gadiem
jefrey rakstīja: Nogurums ir tikai "maska". Izlasiju so rakstu un sapratu nedaudz vairak... nezinu vai Jani attaisnoju, bet laikam tomer saprotu. Iedodu Jums linku, izlasiet:
http://sportacentrs.com/hokejs/13042011-kapec_speletaji_atsakas_spelet_latvijas_i
Ko tu te bāz to tēmu par apdrošināšanu,vienmēr atrodas kāds kas šo jautājumu paceļ,bet katru gadu beigās visi ir apdrošināti. Arī šogad ne tikai Lipmans to garantē, bet arī OZO telefona sarunā to apsolija Skrastiņam. Drīzāk daudziem SA vajadzētu izlasīt Matuļa rakstu par šo tēmu. Kur viņš raksta ,ka jau labu laiku pirms play off Dinamo ģērbtuvēs sākušās runas par to ,ka daļa negribot par tām kapeikām 8000 eiro pakaļu plēst PČ un aktīvākais runātājs esot bijis Sprukts,tur arī pieminēts par viņa sievu un siltajām jūrām.Ja vien nesāktos lielas daļas fanu nosodījums Spruktam atkritēju būtu vairāk,pat tagad vēl neticu ,ka visi no tiem nogurušajiem un traumētajiem spēlēs. Bet ja par iedvesmu un visu pārējo,tad jāatceras psrs laika cska. PSRS izlasi veidoja kādi 60-70% šī kluba spēlētāji un tas viņiem netraucēja spēlēt psrs čempjos,PČ,OS un vēl dažādās turnējās pa Eiropu un Ziemeļamēriku.Tā kā viss atkarīgs no gribas un motivācijas pārstāvēt savu valsti.
, 2011-04-14 13:50, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu te bāz to tēmu par apdrošināšanu,vienmēr atrodas kāds kas šo jautājumu paceļ,bet katru gadu beigās visi ir apdrošināti. Arī šogad ne tikai Lipmans to garantē, bet arī OZO telefona sarunā to apsolija Skrastiņam. Drīzāk daudziem SA vajadzētu izlasīt Matuļa rakstu par šo tēmu. Kur viņš raksta ,ka jau labu laiku pirms play off Dinamo ģērbtuvēs sākušās runas par to ,ka daļa negribot par tām kapeikām 8000 eiro pakaļu plēst PČ un aktīvākais runātājs esot bijis Sprukts,tur arī pieminēts par viņa sievu un siltajām jūrām.Ja vien nesāktos lielas daļas fanu nosodījums Spruktam atkritēju būtu vairāk,pat tagad vēl neticu ,ka visi no tiem nogurušajiem un traumētajiem spēlēs. Bet ja par iedvesmu un visu pārējo,tad jāatceras psrs laika cska. PSRS izlasi veidoja kādi 60-70% šī kluba spēlētāji un tas viņiem netraucēja spēlēt psrs čempjos,PČ,OS un vēl dažādās turnējās pa Eiropu un Ziemeļamēriku.Tā kā viss atkarīgs no gribas un motivācijas pārstāvēt savu valsti.
Kā saucās tas raksts, kurā rakstīts par viņa sievu un siltajām jūrām?
, 2011-04-14 13:55, pirms 14 gadiem
Tas jau bija gaidaams,ka peec serijas ar Znaroku,virkne speeleetaji atteiksies speeleet vinja vadiibaa...
, 2011-04-14 14:07, pirms 14 gadiem
man liekas ka te visādi siikie tik komentē (protams ir ar normaali cilvēki)

nesaprotu ko var visu laiku vinam piekasiities,vienu gadu nespēlē un jau gandriiz nevēlamākais cilvēks Latvija,lai tak cilvēks atpūšas vienreiz normāli.
, 2011-04-14 14:14, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Kā saucās tas raksts, kurā rakstīts par viņa sievu un siltajām jūrām?
Slavas apžilbinātie:kāpēc nespēlē Sprukts,bet šis raksts bija tikai SA,bet SA+ nemaniju.
, 2011-04-14 14:22, pirms 14 gadiem
pikolo rakstīja: znaroks pirmo gadu trenē, vai? apnīk atkārtoties- paši gribēja spēlēt pret maskavas dinamo, ko gribēja, to dabūja. lai taču nespēlē. cerams, ka dinamo fani, kuri ir arī izlases fani, šitos jokus atcerēsies. un vispār, laiks pievērsties tiem, kuri izlasē spēlē un grib spēlēt, nevis apcerēt viena cilvēka nevēlēšanos, nogurumu utt.
tur jau ta lieta ka daudziem ir problemas pret znaroku..ne jau par Maskavas dinamo iet runa ..runa iet par znaroku..nebūtu tadu idiotu komentetaju ..tad jus redzetu cik vel mespeletu izlase un Tadēl ka ir znaroks..pajautajiet gaklviņam kapec viņš nespele..ne jau traumu dēļ..bet malači puikas nah to znarčiku..lai jau jaunie paplosas..
, 2011-04-14 14:23, pirms 14 gadiem
Vienmēr atradīsies nolicēji! Jā, viņš ir profesionāls sportists, ir jāaizstāv savas valsts gods izlasē, bet viņš vēl nekad nav atteicis izlasei un pirmajā reizē visi viņu noliek! Piedodiet, bet tas ir stulbi! Neaizmirstat, ka neskatoties ne uz ko viņš pirmām kārtām ir CILVĒKS!
, 2011-04-14 14:27, pirms 14 gadiem
Lieciet taksh cilveekam mieru! Ja negrib, tad negrib! Nesaprotu, ko jus vinam piep.sas visu laiku??!
, 2011-04-14 14:29, pirms 14 gadiem
es to pašu saku !
Aarnys rakstīja: Lieciet taksh cilveekam mieru! Ja negrib, tad negrib! Nesaprotu, ko jus vinam piep.sas visu laiku??!
, 2011-04-14 14:32, pirms 14 gadiem
Ta jau labas piespēles dalītu...
, 2011-04-14 14:36, pirms 14 gadiem
Dartele rakstīja: Vienmēr atradīsies nolicēji! Jā, viņš ir profesionāls sportists, ir jāaizstāv savas valsts gods izlasē, bet viņš vēl nekad nav atteicis izlasei un pirmajā reizē visi viņu noliek! Piedodiet, bet tas ir stulbi! Neaizmirstat, ka neskatoties ne uz ko viņš pirmām kārtām ir CILVĒKS!
Protams,tikai nākošā KHL sezona vieglāka nekļūs,ko tad katru gadu samierināsimies ,ka daļai nebūs emociju. Mēs nēsam ne Zviedria, ne Čehija,kuras pat 10 un vairāk spēlētāju atteikumu sevišķi neizjūt, mums svarīgs katrs. Drīz beigsies khl fināls ,spēlētāji būs noguruši uz pusi vairāk kā mūsējie,bet neticu ,ka kāds no krievu spēlētājiem atteiksies pārstāvēt izlasi.
, 2011-04-14 14:47, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu te bāz to tēmu par apdrošināšanu,vienmēr atrodas kāds kas šo jautājumu paceļ,bet katru gadu beigās visi ir apdrošināti. Arī šogad ne tikai Lipmans to garantē, bet arī OZO telefona sarunā to apsolija Skrastiņam. Drīzāk daudziem SA vajadzētu izlasīt Matuļa rakstu par šo tēmu. Kur viņš raksta ,ka jau labu laiku pirms play off Dinamo ģērbtuvēs sākušās runas par to ,ka daļa negribot par tām kapeikām 8000 eiro pakaļu plēst PČ un aktīvākais runātājs esot bijis Sprukts,tur arī pieminēts par viņa sievu un siltajām jūrām.Ja vien nesāktos lielas daļas fanu nosodījums Spruktam atkritēju būtu vairāk,pat tagad vēl neticu ,ka visi no tiem nogurušajiem un traumētajiem spēlēs. Bet ja par iedvesmu un visu pārējo,tad jāatceras psrs laika cska. PSRS izlasi veidoja kādi 60-70% šī kluba spēlētāji un tas viņiem netraucēja spēlēt psrs čempjos,PČ,OS un vēl dažādās turnējās pa Eiropu un Ziemeļamēriku.Tā kā viss atkarīgs no gribas un motivācijas pārstāvēt savu valsti.
Acimredzot esi talu no hokeja. pagajushogadu nebija pilnu apdroshinashanu - bija videjas standarta apdroshinashanas, vel ieprieksh kads musu izlases aizsargs gaja vairakas reizes lugdamies, lai sanemtu atpakal naudu par samaksatajiem cekiem! Ta nav normala sistema. Un pateikt vari Tev vienu - ja tev ir miljonu kontrakts, bet Tu iesi spelet bez apdrosinasanas, riskejot dabut traumu un zaudet kontraktu (par kuru visu muzu esi cinijies), tad tev kaut kas nav kartiba ar galvu.
Par papildu naudas balvam vai premijam vispar neiet runa - nakada!
, 2011-04-14 14:49, pirms 14 gadiem
nu negribas neko parmest! Spruktam man vins patik ka speletajs !
, 2011-04-14 14:57, pirms 14 gadiem
lai kā viņš te taisnotos - zīmogs uz visu mūžu, to līdzjutēji neaizmirsīs. Un vai tas viņam bija izdevīgi?
, 2011-04-14 15:02, pirms 14 gadiem
Krabis44 rakstīja: lai kā viņš te taisnotos - zīmogs uz visu mūžu, to līdzjutēji neaizmirsīs. Un vai tas viņam bija izdevīgi?
To neaizmirsīs tikai tādi savtīgi idioti kā tu.
, 2011-04-14 15:04, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu te bāz to tēmu par apdrošināšanu,vienmēr atrodas kāds kas šo jautājumu paceļ,bet katru gadu beigās visi ir apdrošināti. Arī šogad ne tikai Lipmans to garantē, bet arī OZO telefona sarunā to apsolija Skrastiņam. Drīzāk daudziem SA vajadzētu izlasīt Matuļa rakstu par šo tēmu. Kur viņš raksta ,ka jau labu laiku pirms play off Dinamo ģērbtuvēs sākušās runas par to ,ka daļa negribot par tām kapeikām 8000 eiro pakaļu plēst PČ un aktīvākais runātājs esot bijis Sprukts,tur arī pieminēts par viņa sievu un siltajām jūrām.Ja vien nesāktos lielas daļas fanu nosodījums Spruktam atkritēju būtu vairāk,pat tagad vēl neticu ,ka visi no tiem nogurušajiem un traumētajiem spēlēs. Bet ja par iedvesmu un visu pārējo,tad jāatceras psrs laika cska. PSRS izlasi veidoja kādi 60-70% šī kluba spēlētāji un tas viņiem netraucēja spēlēt psrs čempjos,PČ,OS un vēl dažādās turnējās pa Eiropu un Ziemeļamēriku.Tā kā viss atkarīgs no gribas un motivācijas pārstāvēt savu valsti.
Ar savu viedokli plāties pie visiem rakstiem.... nav vēl apnicis? Viņam nav jāspēlē priekš Tevis, viņam ir jāspēlē priekš sevis, nevis priekš kāda cita, un tā ir viņa brīva izvēle... Tev nav ne mazāko tiesību Jāni nolikt!
, 2011-04-14 15:06, pirms 14 gadiem
vins ar sievu uz spaniju brauks
, 2011-04-14 15:13, pirms 14 gadiem
malacis Janka - pasaka visu kā ir un kā jūtās. Neliekuļo un ir godīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 15:19, pirms 14 gadiem
Ko Jūs tur "cepjaties"? Katram savi iemesli, viņam vispār nekas nebūtu jāpaskaidro - ja pasaka 'nē', jautājumiem vispār nebūtu jārodas.
, 2011-04-14 15:23, pirms 14 gadiem
Ļoti labi redz, ka čalim nav motivācijas. Manuprāt, tas ir vienīgais iemesls. Tāds Sprukts mums izlasē nav vajadzīgs.
, 2011-04-14 15:30, pirms 14 gadiem
principā piekrītu jankam, tas par arnasonu, bija pilnīgi pareizi pateikts, protams, ka vins tad bija pat meistarigakais speletajs komanda, bet reali redzeja, ka vins butu atbraucis taka stradat uz laukiem, ko vins pats negrib.. nafig vinjam tagad spelet ? 6chempos piedalijies.. ir un miers, nakamgad atkal bus..
, 2011-04-14 15:40, pirms 14 gadiem
SPRUKTS IR ZEM SIEVAS TUPELES, KO VIņA LIEK TO ARī SPRUKTS DARA.
, 2011-04-14 15:41, pirms 14 gadiem
Domāju suns ir aprakts trenerī !!!!!!! Katru gadu cīnīties par valsti un dzirdēt komandas krievu valodā,lamu vārdos un t.t. Zin var jau piegriesties latvietim tas,jo izlase- tā ir cīņa par savu valsti !!!!! Esmu dienējis latvijas armijā ,esmu ziedojis savu veselību ,laiku valsts labā un atrodoties dienestā iedomāties nevarēju ka mani komandētu krieviski jo kā ,ne kā dienēju LATVIJAS armijā !!!!!!!!!!!!
, 2011-04-14 15:44, pirms 14 gadiem
Žēl ka Sprukta sievai vairāk interesē izklaide ,nevis ka viņas vīrs pārstāv Latviju. Galvenai, taču nauda ko nopelnija Dinamo, izlasē jau nevar nopelnīt.
, 2011-04-14 15:47, pirms 14 gadiem
kreesls rakstīja: SPRUKTS IR ZEM SIEVAS TUPELES, KO VIņA LIEK TO ARī SPRUKTS DARA.
šitāda veida komentāru lasu jau kādu 3 reizi laikam.
nu ja nav ko rakstīt, tad neraksti neko. Pats debīlākais ko šādā sakarā varētu uzrakstiīt. Varbūt ka pats esi zem kādas tupeles, ja jau tik ļoti uztraucies?
, 2011-04-14 16:07, pirms 14 gadiem
tie, kas ir gribējuši, tie ir sapratuši un novēl Jānim veselību un veiksmi turpmāk.
tie, kas atsakās šo faktu pieņemt, tā pat paliks pie sava un turpinās gudri d**st, lai arī ko Sprukts teiktu.
Patiesībā, būtu interesanti dzīvē ieraudzīt visu šos ambīļus- noteikti cilvēki kā lupatas, kuriem nogurums izpaužas pēc kolas pudeles pacelšanas un patriotisms pēc 1x nodzietātas latvijas himnas.
, 2011-04-14 16:21, pirms 14 gadiem
Indra737 rakstīja: tie, kas ir gribējuši, tie ir sapratuši un novēl Jānim veselību un veiksmi turpmāk.
tie, kas atsakās šo faktu pieņemt, tā pat paliks pie sava un turpinās gudri d**st, lai arī ko Sprukts teiktu.
Patiesībā, būtu interesanti dzīvē ieraudzīt visu šos ambīļus- noteikti cilvēki kā lupatas, kuriem nogurums izpaužas pēc kolas pudeles pacelšanas un patriotisms pēc 1x nodzietātas latvijas himnas.
Malacis! Precīzi!
, 2011-04-14 16:36, pirms 14 gadiem
Indra737 rakstīja: šitāda veida komentāru lasu jau kādu 3 reizi laikam.
nu ja nav ko rakstīt, tad neraksti neko. Pats debīlākais ko šādā sakarā varētu uzrakstiīt. Varbūt ka pats esi zem kādas tupeles, ja jau tik ļoti uztraucies?
Taisnība nevienam nepatīk.
, 2011-04-14 16:52, pirms 14 gadiem
Dārziņš jau arii negribēja piedaliities,bet nu protams lauris tad dinamo miilulis,tapeec jau viņu nevar nolikt
, 2011-04-14 16:55, pirms 14 gadiem
Sprukts nekad nav paticis kā spēlētājs, tāpēc man poh
, 2011-04-14 16:58, pirms 14 gadiem
Man šķiet, ka problēma ir LHF, par ko Sprukts pieminēja - jāsakārto. Protams, viņš nevar atļauties kā Lipmans bļaustīties pa labi, pa kreisi.
, 2011-04-14 17:02, pirms 14 gadiem
RaymondRegza rakstīja: vins ar sievu uz spaniju brauks
Ja HK Rīga var, kāpēc gan Sprukts ne?
, 2011-04-14 17:26, pirms 14 gadiem
kreesls rakstīja: Taisnība nevienam nepatīk.
tu jau noteikti esi stāvējis klāt un redzējis ir zem tupeles vai nav. Piedod, bet nu šeit nederēs: viena tante teica, es dzirdēju.. vai kaut kas tamlīdzīgs
, 2011-04-14 17:30, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Viņam par neko nav jātaisnojas, manuprāt.
piekrītu!
, 2011-04-14 17:35, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Ja HK Rīga var, kāpēc gan Sprukts ne?
Tāpēc, ka Sprukts spēlē ar smagāku ripu un trīsreiz lielākiem laukumiem, nogurst vairāk nekā citi. HK Rīga tak ar ping-ponga bumbiņām spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 18:02, pirms 14 gadiem
Ese Ller rakstīja: Ar savu viedokli plāties pie visiem rakstiem.... nav vēl apnicis? Viņam nav jāspēlē priekš Tevis, viņam ir jāspēlē priekš sevis, nevis priekš kāda cita, un tā ir viņa brīva izvēle... Tev nav ne mazāko tiesību Jāni nolikt!
Kam tad ,ja ne faniem hokejisti spēlē,nav fanu ,nav arī naudas viņiem. Protams pašlaik Latvijā pietiek gāzes abdulināto Dinamo fanu, kam nošpļauties uz izlasi, bet tas nebūs mūžīgi. Riropa nav Ziemeļamērika ,kur faniem intresē tikai klubu turnīri,te tomēr lielu uzmanību pievērš PČ.
, 2011-04-14 18:11, pirms 14 gadiem
Daudz runaaja bet ta arii iisti nepieleca, kaads ir tas iemesls kaapeec nespeelee, noguris utt labie iemesli bet saprast taapat neko nevareeja, neko pat iisti nepastaastija, runaa pa citiem bet ne pa sevi (puke)
, 2011-04-14 18:15, pirms 14 gadiem
Nu tak npmierinaties , ja Janka grib atpūsties , tad arī lai tā dara! Nākamajā gadā spēlēs, kas jūs visi debīli esaT? IZŅEMOT DAŽUS
Nē mēs neesam debīli. Gribam tikai zināt, kāpēc vienu gadu ir motivācija citu gadu nav.
, 2011-04-14 18:23, pirms 14 gadiem
kalnietis rakstīja: Nē mēs neesam debīli. Gribam tikai zināt, kāpēc vienu gadu ir motivācija citu gadu nav.
šis ir tikai fragments, noskatoties visu interviju varbūt radīsies lielāka skaidrība
, 2011-04-14 18:29, pirms 14 gadiem
Oi kā es tūlīt dabūšu, bet gan jau pārdzīvošu! Man daudz pieņemamāks ir Sprukta attaisnojums par nogurumu, emociju izsīkšanu nekā Ozo nespēlēšana izlasē,jo šis uz korķa uzsēdās... Varat Jūs teikt,ka Spruktam nepiedosiet un tas zīmogs uz mūžu, bet beigās būs kā ar Ozo-visi grēki piemirsti (piedoti, noklusēti) un tik nemitīga celšana debesīs!
, 2011-04-14 20:13, pirms 14 gadiem
SLIMA SUNJA MURGI!!!! neko vinsh nepateica vispaar! kadam ir tagad skaidrs kapec jaanis iebaaza asti starp kajam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-14 21:41, pirms 14 gadiem
Piz...ets..Sprukts salīzdina sevi ар Arnasonu... Eu,vecīt,Tu neaizmirsti,ka Tu esi LV pilsonis...a Taileram viss bija pie kājas Latvijā... Uzskatu ka Janka pievīla izlasi!!... Ta jau katrs var pateikt,ka piekusis un nav lustes...Un kas ta būs??!!... Nav labi!!!!!...
, 2011-04-14 21:42, pirms 14 gadiem
[quote teemu_saxon]
Starpcitu Spruktam tikai sapnos radas tas ko darijis un ka spelejis Arnsons, mans visulaiku milakais legionars Dinamo komandaa, zel ka calim negaaja un nebija lielaka apnemsanaas, bet hokejists lielisks. Un es vairs uz Spruktu neturu launu pratu, galu galaa taa vina darisana, ne mums nosodiit Tik tiešām...
, 2011-04-14 21:45, pirms 14 gadiem
Pareizi Vītoliņš teica...kā sāka dažs viens labs Labu naudu pelnīt KHL,tā deguns augšā!!.....
, 2011-04-14 21:48, pirms 14 gadiem
Un vēl.....Janīt,Arnasonam 500 spēles NHL...A Tu dārgais vēl esi......

"ZVAIGZNīTI" PAHOžE NOķēRI!!....
Slēpts komentārs: neiks
, 2011-04-14 21:53, pirms 14 gadiem
Runa taa itka, pec pc uzreiz saksies sezona. Nu mulkibas ibio. Profesionals sportis, piedodiet, bet atvalinajums ir nenormals. Nemat par piemeru, kadu stradnieku, kurs kapa bez atvalinajuma 2 darbos, lai dabutu to naudinu, kas ir nesamerama ar Sprukta. A te, cilveks uzmet miksto es negribu, man redz nav motivacijas. Tu aizstavi Latviju nevis, klubu. Valsti! Neko vairak par zvaigznu slimibu tur nevar redzet.
, 2011-04-14 21:54, pirms 14 gadiem
neiks rakstīja: Dīvaini, ka gandrīz neviens nesaprot, kāpēc Sprukts negrib spēlēt izlasē! Vīņam pilnīgi nepieņemas ir Znaroks, kas neprot latviešu valodu, lai gan Latvijā ir dzīvojis vairāk nekā divdesmit gadus. Viņam apriebies klausīties, kā Znaroks nepārttraukti matojas. Izlase jau tagad gandrīz pilnīgi latviska!
kā Znaroks nepārttraukti matojas.
---------------------------------------
Tu tajā izlasē esi bujis,ka tā saki??? Vai tikai dzelteno interneta presi klausies??? LOL....
, 2011-04-14 21:54, pirms 14 gadiem
Visu cieņu komentētājiem-kritiķiem, bet jūs neesat Sprukts un nevarat spriest tiesu viņa vietā.
Neaizstāvu, bet respektēju.
negrib - tātad nevajag - būs vieta jaunam talantam, kam šis čempionāts iespējams būs labs pārbaudījums un trampalīns turpmākai attīstībai.
Tādēl - c`mon - beidzat čīkstēt. paraugās uz to no pozitīvās puses - ar 2011. gadu A grupu ciet neaizver - būs vēl un vēl Latvijai iespējas
, 2011-04-14 21:57, pirms 14 gadiem
Nesaprotu, kāpēc mans komentārs tiek uzreiz dzēsts. Es rakstīju, ka neviens nesaprot, kāpēc Sprukts negrib spēlēt izlasē! Viņam ir apriebies Znaroks, kas nemāk latviešu valodu, lai gan gadus divdesmit ir dzīvojis Latvijā, un visu laiku tikai matojas, kā pilnīgi nekulturāls cilvēks. Izlase taču tagad ir gandrīz pilnīgi latviska.
, 2011-04-14 21:58, pirms 14 gadiem
Neaizstāvu, bet respektēju.
----------------------------------------
Tieši tā...bet cilvēkam, kurš tā ir izlemis nav vietas izlasē arī turpmak!!.....Negribi?? Nevari?? Uz redzēsanos.... Naks citi...
, 2011-04-14 22:04, pirms 14 gadiem
Te tak muļķim skaidrs ,ka viņš apvainojie uz Značoku par Saimona sitienu Rīgas mačā...
, 2011-04-14 22:24, pirms 14 gadiem
wiesturz rakstīja: TAK KAUT KĀDĀ ŽURNĀLĀ (VARBŪT TAJĀ PAŠĀ SPORTA AVĪZĒ) BIJA RAKSTĪTS KA SIEVA VIŅAM VNK ČEMPJA LAIKA IR IZPLĀNOJUSI DOTIES CEĻOJUMĀ UZ KAUT KĀDĀM SILTAJĀM ZEMĒM. NU VIŅŠ VNK SIEVAI ZEM TUPELES.
Taču izslēdz "Caps Lock"... Žurnālā uzraksta un tu kliedz līdzi.
, 2011-04-14 22:27, pirms 14 gadiem
agrak iskatijas mužiks bet izradās padjobka nu tīrs mīkstais !!!!
, 2011-04-14 22:29, pirms 14 gadiem
palasot komentārus, rodas jautājums- varbūt vēl liksim viņam nomainīt tautību, piem. no latviešu uz krievu? jo viņš tač ir nodevējs un vairs nav pelnījis spēlēt izlasē un būt lv pilsonis.
Gribas teikt tikai vienu- padomājiet, ko rakstiet!
, 2011-04-14 23:34, pirms 14 gadiem
mīkstais un čīkstulis!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-15 00:34, pirms 14 gadiem
nezinu, tik neitresanti vinaa klausiities bija, knapi pusi ,saprautu no vina teiktaa, bet visa ciena kaa speeleetaajam!
Nezinu kaads vins ir kaa cilveeks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-15 08:42, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Jānim Spruktam par ziedošanos Latvijas labā.
Ir vajadzīgs viens tāds upurjērs, uz kuru varēs novelt visas vainas par Latvijas izkrišanu no hokeja elites.
Lai pēc tam nevienam nekad mūžā neienāktu doma prātā, ka var neatdot visus savus spēkus izlases labā, kur nu vēl atteikties spēlēt.
Jo visiem priekšā būs baisais piemērs ar SPRUKTU, kad vienā mirklī tika aizmirsti visi lielie nopelni un dzima jaunais sugas vārds.
Pēc daudziem gadu desmitiem reti kurš precīzi vairs atcerēsies kādā sporta veidā un kādā sakarā šis vārds radies, bet visi ļoti labi zinās tā nozīmi, un neviens nekad negribēs tikt šādi apzīmēts.
Āmen.
, 2011-04-15 10:52, pirms 14 gadiem
Vienmēr esmu bijis par Jāni tieši viņa rakstura dēļ. Citi man teica: " Sprukts tak nemāk slidot, rokas greizas", bet es atbildēju:" Bet viņš ir kapātājs, un tādus vēl vajag pameklēt !" ... un kas tagad, Jāni ?
Cilvēki visu gadu krāj, lai aizbrauktu uz PČ(un ar katru gadu arvien smagāk), bet te viens paziņo, ka viņam viss po. Protams, izlasē nepiķo, tā ir goda lieta - rukāt par savu valsti, nevis par bagāto papuci Dinamo !
, 2011-04-15 10:52, pirms 14 gadiem
Varat teikt par Jāni ko gribat, bet katru gadu, un nu jau tādu ir 15, kad kāds spēlētājs vai visa izlase krīt nežēlestībā. Pāgājušā gadā piemēram tāds bija Ņiživijs, kad viņš sākot ar play off otro kārtu vairāk nevilka un tā turpināja arī PČ izlases rindās. Ui kas toreiz nebija jālasa par viņu, cik viņš slikts un vecs, ka nedod vietu jaunajiem. Jānis pateica atklāti, ka šogad nevelk viņš un tāpēc dod vietu tādam kurš velk. Kur ir poblēma. Labāk būtu ja dēļ viņa kļūdām komandazaudētu. Tad varētu nīdēt, kāpēc viņš vispār brauca uz PČ.
, 2011-04-15 10:59, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Varat teikt par Jāni ko gribat, bet katru gadu, un nu jau tādu ir 15, kad kāds spēlētājs vai visa izlase krīt nežēlestībā. Pāgājušā gadā piemēram tāds bija Ņiživijs, kad viņš sākot ar play off otro kārtu vairāk nevilka un tā turpināja arī PČ izlases rindās. Ui kas toreiz nebija jālasa par viņu, cik viņš slikts un vecs, ka nedod vietu jaunajiem. Jānis pateica atklāti, ka šogad nevelk viņš un tāpēc dod vietu tādam kurš velk. Kur ir poblēma. Labāk būtu ja dēļ viņa kļūdām komandazaudētu. Tad varētu nīdēt, kāpēc viņš vispār brauca uz PČ.
A,kurš no jaunajiem velk viņa vietā - Pečura ??? Vai Bērziņš, kurš tikai gadu jaunāks par Jāni. Tas ir VISS, - vairs nav centru,ko likt Jāņa vietā !!!
, 2011-04-15 11:21, pirms 14 gadiem
Nu Jā. bet ja godīgi no Sprukta negaidīju kad viņš izlasei kādreiz pateiks nē! Dinamo viņus ir izlutinājis! Tagad baigie veči! Kādreiz visi kā traki skrēja uz izlasi, bet tagad ai nu es jau Dinamo man pietiek! Nu re kur mūsu Latviešu patriotisms pie labas dzīves pazūd pie sliktas parādās!(ir izņēmumi bet Sprukts nav)
, 2011-04-15 13:02, pirms 14 gadiem
Nu, ko lai saka?!
Ventiņi teiktu - muļļa!
Es saku vienkārši - cilvēks ar mazo burtu!
Tā kā Sprukts izrunajās intervijā, tas nav godavīra cienīgi!
Tas ir spļāviens sejā īsteniem faniem, kuri par sataupīto naudu brauc uz čempjiem un atbalsta Latvijas izlasi!
Te prasās pēc Značoka - Kalniņa humora: B..a ka likšu n...i ar nūju bortā!
Katrs pats savas laimes kalējs, un ja Spruktam ta ir OK, tad lai arī dzīvo ar tādu apziņu! Dievs (vai teiksim augstākais spēks) nav nekāds mazais bērns, viņš redz visu!!!
Par lielu un labu Latvijas hokeju!!!
, 2011-04-15 13:07, pirms 14 gadiem
semerjaks rakstīja: A,kurš no jaunajiem velk viņa vietā - Pečura ??? Vai Bērziņš, kurš tikai gadu jaunāks par Jāni. Tas ir VISS, - vairs nav centru,ko likt Jāņa vietā !!!
Es jau nesaku ka uz Jāņa vietu pretendētu pieci centri, bet mēs te visi katru gadu to dzirdam ka vieta jādod mistiskiem jaunajiem. Pieļauju ka to raksta paši nenovērtētie, , kuri vēlāk attopas kaut kur Anglijā, vai Francijā.
Jānis savukārt bija tikai godīgs, kāpēc neviens nepārmet Ozoliņam Ciprusam kad viņi pēc turīnas pateica nē arī Bārtulis un Skrastiņš pēc Vankuveras savainojas jau otro gadu un tas ir tik notmāli,bet redzi Spruktam bija jālien ārā no ādas. Korekti?
, 2011-04-15 13:27, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Es jau nesaku ka uz Jāņa vietu pretendētu pieci centri, bet mēs te visi katru gadu to dzirdam ka vieta jādod mistiskiem jaunajiem. Pieļauju ka to raksta paši nenovērtētie, , kuri vēlāk attopas kaut kur Anglijā, vai Francijā.
Jānis savukārt bija tikai godīgs, kāpēc neviens nepārmet Ozoliņam Ciprusam kad viņi pēc turīnas pateica nē arī Bārtulis un Skrastiņš pēc Vankuveras savainojas jau otro gadu un tas ir tik notmāli,bet redzi Spruktam bija jālien ārā no ādas. Korekti?
Vnk Jānis vienmēr tika uztverts kā stabila vērtība, kurš jau nu nekad neatteiksies spēlēt izlasē... Diemžēl, daudziem Jāņa( tieši viņa) lēmums bij totāls ŠOKS !!! Jāpiekrīt tiem, kas apgalvo,ka nav tāda cilvēka,kurā kaut reizi mūžā nenāktos vilties...
, 2011-04-15 13:55, pirms 14 gadiem
Spruktam neko nevar pārmest par nespēlēšanu. Viņš vienmēr ir cīnijies par izlasi un viņam var dot pelnītu atpūtu. Sezona Dinamo bija smaga un lai tak cilvēks atpūšas, saved kartībā savu veselību utt.
, 2011-04-15 18:53, pirms 14 gadiem
Kāda šķirba vai vienu pavasari viņš nespēlē. Tāpat viņš to pateiktu pēc pāris gadiem un jūs viņu nozākātu.Centri LV ir maz varbūt kād viņš šogad nespēlēs atradīsies kāds perspektīvāks. Un nākamgad būs mums 2 labi centri
, 2011-04-15 19:32, pirms 14 gadiem
Vainiigs ir RD, Spruktam ir bail , jo ja suudiigi nospeelees, tad lielaaku liigumu nedabuss. Kaa Hossa peec izlases nebija nevienam vajadziigs ,un naacaas atgriezsties rd.
, 2011-04-15 20:12, pirms 14 gadiem
Pareizi viņš saka par to, ka nevar atnākt 3dienas pirms PČ un teikt es spēlēju, tāpēc ir labi, ka viņš pateica laicīgi
, 2011-04-15 21:07, pirms 14 gadiem
Es atbalstu Sprukta lēmumu, viņa vietā darītu tāpat!
, 2011-04-15 22:41, pirms 14 gadiem
Jānkam vienkārši ir apnicis tas bardaks izlasē,kas notiek katru gadu.Gan Kiras līšana ģērbtuvēs,gan Znaroka visas"mātes"un visu pārējo hokeja špecu"iejaukšnās.Viņš arī pasaka ka tas nav kolektīvs ar kuru var strādāt un sasniegt labus rezultātus.
, 2011-04-16 02:26, pirms 14 gadiem
tautas ienaidnieks!!! neatbalstu to akstu!!! nodevejs!!!
, 2011-04-16 10:14, pirms 14 gadiem
Ziniet, cieņu pret viņu nenosit tas, ka viņš pateica ''nē'' izlasei. Cieņu nosit šī attieksme. No Sprukta ko tādu negaidīju. Kas ir Dinamo salīdzinājumā ar izlasi? Nekad ne tuvu nestāvēs latviešu sirdīs ( vismaz ne šis krievu pakaļdarinājums) izlasei. Skumji, Janka, skumji. Bet nu atpūties, ja jau esi tik ļoti ''noguris''. Diez vai sirdsapziņa ļaus..?
Būtu kā vīrs pateicis kas un kā. Nē, kaut ko tur izlocās kā slieka.
Es nepārmetu, ka nespēlē, es pārmetu, ka uztver to kā ''nothing special''. Profesionālis neuzmet lūpu, viņš dod konkrētus iemeslus!
, 2011-04-16 10:21, pirms 14 gadiem
Lai nākošgad pavasarī Sprukts nebūtu pārāk noguris, ļausim visu ziemu atpūsties no spēlēšanas DInamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-16 18:33, pirms 14 gadiem
Sprukta argumenti nepārliecina Ja čalim, kas Dinamo sastāvā regulāri dzied himnu, nav motivācijas spēlēt izlasē, tad nogurums nav patiesais iemesls. Zemapziņā mani neatstāj sajūta, ka patiesais iemesls slēpjas ''Dinamo komandu karā''...