Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: advers

''Dinamo'' papildina uzbrucējs Landmarks

''Dinamo'' papildina uzbrucējs Landmarks
Džeimijs Landmarks
Foto: dinamoriga.eu

Kontinentālās hokeja līgas klubu Rīgas ''Dinamo'' paildinājis 30 gadus vecais kanādiešu uzbrucējs Džeimijs Landmarks. 183 centimetru garais un 88 kilogramu smagais hokejists kopumā piecu komandu rindās aizvadījis 295 spēles Nacionālajā hokeja līgā, turklāt 1999. gadā ticis draftēts pirmajā kārtā ar augsto 9. numuru.

1981. gada 16. janvārī Kanādas pilsētā Edmontonā dzimušais uzbrucējs, kurš var spēlēt gan labajā malā, gan centrā, aizvadīja veiksmīgu karjeru jauniešu vecumā, tādēļ Ņujorkas ''Rangers'' viņu 1999. gada draftā izvēlējās ar augsto kopējo 9. numuru. Šajā laikā viņš Kanādas U20 izlases rindās divas reizes izcīnīja bronzu pasaules čempionātā.

Pirmo profesionāļa līgumu viņš parakstīja 2001. gadā, sezonu pavadot ''Rangers'' fārmklubā - Hartfordas ''Wolf Pack''. Jau nākamajā sezonā viņam izdevās nostiprināties NHL aprindās, un ''Rangers'' sastāvā viņam 111 spēles, 10 vārti un 19 piespēles.

Pēcāk viņš spēlējis Fīniksas ''Coyotes'', Kalgari ''Flames'', Losandželosas ''Kings'' un Toronto ''Maple Leafs'' rindās. Tāpat viņa dosjē atrodams pieraksts Maskavas ''Dynamo'' - 17 spēles 2007. gadā, divi vārti un rezultatīva piespēle.

Pagājušo sezonu viņš iesāka Amerikas Hokeja līgā, bet pabeidza Zviedrijas Elitsērijas kluba ''Timrå'' rindās, 18 spēlēs atzīmējoties ar 3+7.

Landmarks tiek raksturots kā labs divu virzienu spēlētājs, ar lieliskām īpašībām apveltīts centrs. Nav bijis pietiekami veiksmīgs vārtu guvējs, tāpat nebūs labākais hokejists ''checking'' lomai. Prasmīgs iemetienos.

Džeimijs Landmarks Rīgā ieradās jau šodien, bet pirmo treniņu kopā ar ''Dinamo'' komandu aizvadīs rītdien.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu


, 2011-08-22 14:58, pirms 14 gadiem
Cerams būs labs papildinājums...
Slēpts komentārs: silk182
, 2011-08-22 15:00, pirms 14 gadiem
var jau arī paņemt kādu, kurš 60. gados tika draftēts ar 1. nr NHL joks! cik ir naudas, to pērkam!
, 2011-08-22 15:01, pirms 14 gadiem
silk182 rakstīja: baigi maza auguma, cerams nebūs tāds kā karija
normāls augums, nav rūķis, nav arī divstāvinieks.
, 2011-08-22 15:01, pirms 14 gadiem
silk182 rakstīja: baigi maza auguma, cerams nebūs tāds kā karija
ūū ja, 183cm jau ir normāls hokejam
, 2011-08-22 15:01, pirms 14 gadiem
silk182 rakstīja: baigi maza auguma, cerams nebūs tāds kā karija
uzvilks augstākas slidas un būs ok!
, 2011-08-22 15:01, pirms 14 gadiem
Slēpts komentārs: TROTTERlove
, 2011-08-22 15:02, pirms 14 gadiem
Biogrāfijā lasāms, ka ik reizi, kad pamēģinājis spēkus Eiropā visu laiku atgriezies ir Ziemeļamerikā
Slēpts komentārs: KrisitisOZO
, 2011-08-22 15:02, pirms 14 gadiem
silk182 rakstīja: Biogrāfijā lasāms, ka ik reizi, kad pamēģinājis spēkus Eiropā visu laiku atgriezies ir Ziemeļamerikā
tur vairāk maksāja,kad bija jaunaks, tagad dinamo vairāk pelnīs,nekā aiz peļķes!
, 2011-08-22 15:03, pirms 14 gadiem
opā, naw slikti
, 2011-08-22 15:03, pirms 14 gadiem
Šis varētu darīt brīnumus!
, 2011-08-22 15:04, pirms 14 gadiem
Tas nozīmē ka sc.com atkal būs jauns lietotājs-JamieLove.
, 2011-08-22 15:04, pirms 14 gadiem
Oho, pat jau ar DR formu foto, ātri gan, nu redzēsim, vai vinš bus mūsu ilgi gaidītais top scoorers, pāris spēles aizvadījis arī Maskavas Dinamo
, 2011-08-22 15:04, pirms 14 gadiem
NHL stati ir labi - 295.spēlēs 99 punkti! Veiksmi Dinamo rindās.
Nez, kādā pozīcijā spēlēs... centru ir pietiekami - Varjs, Sprukts, Luceniuss, Džeriņš. Labajā malā ir Melīns, Cipulis, Meija, Miķelis, Ankipāns, Stāls... Varbūt Luceniusu iebīdīs malā un tad šis varēs pa centru kapāt?
, 2011-08-22 15:04, pirms 14 gadiem
RDFan rakstīja: Šis varētu darīt brīnumus!
nepietiks ar šī brīnumiem, vajadzīgs, lai visi dara brīnumus ja grib Gagārinu dabūt uz arēnu!
, 2011-08-22 15:05, pirms 14 gadiem
Kā viņš vareja but nofotografets Dinamo formā?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:06, pirms 14 gadiem
jonsons rakstīja: Kā viņš vareja but nofotografets Dinamo formā?????
iesdeva kreklu, uzvilka, fotogrāfs nofočēja!
, 2011-08-22 15:07, pirms 14 gadiem
cik interesanti tev augums, ja 183 ir mazins? karija bija 170
silk182 rakstīja: baigi maza auguma, cerams nebūs tāds kā karija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:08, pirms 14 gadiem
RDFan rakstīja: Šis varētu darīt brīnumus!
Cerēsim!!
, 2011-08-22 15:09, pirms 14 gadiem
Neliekas ka šis varētu būt tas snaiperis, kuru Sējējs meklēja!

bet nu auguma parametri ir labi ātram hokejistam, takā Rautakalio stila hokejam derēs!
, 2011-08-22 15:09, pirms 14 gadiem
Ja jau šis jau DR formā tad jau uz LDZ turnīru jau būs uz ledus!!
, 2011-08-22 15:09, pirms 14 gadiem
Un šitais aizpildīs vakanto otrā vārtsarga vietu?
, 2011-08-22 15:09, pirms 14 gadiem
Pagaidam nav ko filozofet, saksies sezona redzesim.
, 2011-08-22 15:10, pirms 14 gadiem
biezais rakstīja: Un šitais aizpildīs vakanto otrā vārtsarga vietu?
nē, Juris Klodāns!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:11, pirms 14 gadiem
ja viņam vēl ir tikpat ātras kājas tad šis būs cepums!
RE Jamie Lundmark's goal
- YouTube


(ņemu savus vārdus atpakaļ!
, 2011-08-22 15:12, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nez, kādā pozīcijā spēlēs... centru ir pietiekami - Varjs, Sprukts, Luceniuss, Džeriņš.
Viņu paņēma Bērziņa vietā. Tagad ir 5 pilnas maiņas.
, 2011-08-22 15:14, pirms 14 gadiem
vel ka tas melnais panems un aizlaidisies pa celam uz arenu
, 2011-08-22 15:15, pirms 14 gadiem
O, Sējējs šito ilgi zem pūra turējis - pat jau paspējis oficiālās fočenēs pagozēties. Normis laikam no kļūdām mācās (Karlsons vai kā viņu tur un Ērls).
, 2011-08-22 15:16, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Paskataties kādus vēršus Vitjaz stādīs pretī citiem KLH klubiem

http://www.hotice.ru/photo/11920/
tādi pārkačājušies
, 2011-08-22 15:17, pirms 14 gadiem
ew šitas pacans arī dūres mēdz bieži izvicināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:17, pirms 14 gadiem
Paskat, Lundmarks spēj iemest arī no centra
NHL 10: Lundmark scores from center ice!
...
, 2011-08-22 15:18, pirms 14 gadiem
jadoma, ka sis neaizbrauks uz Austrijas Red Bulls....
, 2011-08-22 15:19, pirms 14 gadiem
Kauties gan nemāk
Steve Ott vs Jamie Lundmark Mar 18, 2009
...

Bet paskatoties Youtube dažus smukus vārtu guvumus liekās tīri labs, statistika arī tīri tā neko, spēlējis pat agrāk Kanādas U-20 izlasē.
Redzēs kā būs, varētu būt arī labs.
Pirms tam sekojot līdzi NHL pāris reizes biju pamanījis jau viņu, bet ar neko īpaši acīs ielecis nebija.......redzēsim kāds būs....
, 2011-08-22 15:19, pirms 14 gadiem
HOSSA123 rakstīja: ew šitas pacans arī dūres mēdz bieži izvicināt
Tu ta izsakies, itka pats butu baigaispacans ,....
, 2011-08-22 15:20, pirms 14 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Paskat, Lundmarks spēj iemest arī no centra
http://www.youtube.com/watch?v=xGSRdUEvOUw&feature=related
, 2011-08-22 15:20, pirms 14 gadiem
Nav ko lekt no piepirstajam apenem ara, kad aizvadis paris speles, ta jau manis kas un ka bus....
Ne jau pirma reize ka seit eiforija slave, bet reali ciks vien sanak....
, 2011-08-22 15:20, pirms 14 gadiem
Spēlējis kopā ar Juri Štālu AHL Hartfordā, ar Ozo ar, iespējams, pāris spēles uzspēlējis NY Rangers...
, 2011-08-22 15:21, pirms 14 gadiem
Nekas īpašs, turklāt karjera iet uz leju... būtībā vēlviens mazrezultatīvs kapātājs. Tādu RD ir pārpārēm..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:22, pirms 14 gadiem
Interesants darījums, visnotaļ.
Pēc tā kā Landmarks spēlēja NHL, tad Rīgas "Dinamo" ir ieguvuši apmēram kanādiešu Armandu Bērziņu - gaidīts no viņa tika daudz, bet pats hokejists līdz galam tā arī nav realizējis uz sevi liktās cerības. Arī uzbrukumā, lai arī pats var izveidot labas epizodes, tieši ar vārtu gūšanu ir problēmas.
, 2011-08-22 15:22, pirms 14 gadiem
nu, šim vismaz ir video ar labiem vārtu guvumiem un cīņu par saviem komandas biedriem, pat ja dabū bietē, atšķirībā no Ērla. izskatās, ka čalis ar raksturu - par savējiem pastāv un nemīž, pa ja priekšā ir pretinieku kauslis. Būs ok, vēlviens nemīzējs
, 2011-08-22 15:23, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: bez tam augstākais drafta numurs, kas RD spēlējis D Iepriekš Hosa laikam ija nr.11, šis jau ir nr.9...
Bet tas tikaai vēlreiz atgādina to, ka augsta vieta draftā ir laba lieta (ja mēs par Girgensonu domājam), bet var sanākt arī tā, ka pēc pāris gadiem tev jāspēlē RD un šīs komes fani šaubās, ka tu varētu būt produktīvs KHL......
Petrovickis ari bija 9 tais...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:23, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Paskataties kādus vēršus Vitjaz stādīs pretī citiem KLH klubiem

http://www.hotice.ru/photo/11920/
OMG YouTube - Broadcast Yourself. <<< Abu strapā Fight Of The Year, kko tādu vēl nebiju redzējis. Vitjaz šosezon ievaldīs smagi.
, 2011-08-22 15:23, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Kauties gan nemāk
Steve Ott vs Jamie Lundmark Mar 18, 2009
...

Bet paskatoties Youtube dažus smukus vārtu guvumus liekās tīri labs, statistika arī tīri tā neko, spēlējis pat agrāk Kanādas U-20 izlasē.
Redzēs kā būs, varētu būt arī labs.
Pirms tam sekojot līdzi NHL pāris reizes biju pamanījis jau viņu, bet ar neko īpaši acīs ielecis nebija.......redzēsim kāds būs....
Ots ir izteikts provokators, līdz ar to viņam parasti ir ap 10 kautiņiem sezonā, pat vairāk. tāpēc īsti korekti ar Otu šo salīdzināt nav. Bet citos faitos pret Barkeru un Kītu izskatijies visai neslikti.

Redzēs kā būs, bet jebkurā gadijumā šis izskatās nopietnāks par Ērlu
, 2011-08-22 15:24, pirms 14 gadiem
Sprukts arī nav apveltīts ar vārtu gūšanas talantu, bet viņa maiņa tomēr iemet savus vārtus. Cerēsim, ka šis darīs to pašu un vēl arī iemetīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:27, pirms 14 gadiem
HOSSA123 rakstīja: ja viņam vēl ir tikpat ātras kājas tad šis būs cepums!
RE Jamie Lundmark's goal
- YouTube


(ņemu savus vārdus atpakaļ!
Tas nav Landmarks!!!
, 2011-08-22 15:28, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Hossam arii NHL nekas nesanāca kgan gaidija vairak no vinja par Marianu.. atnaca uz eiropu un saka bombardēt... varbūt džekam (Džeimijam) vienkārši Z-Amerikas hokejs nav piemērots.. atnāks uz eiropu un sāks bombardēt
Hosam jaunākajam problēmu ar uzbrukumu nebija, tieši otrādi. Viņa lielākās problēmas bija ar aizsardzību un tieši tāpēc šams netika pie teikšanas NHL.
Tb viņš spēlēja izteiktu Eiropas hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:28, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Hossam arii NHL nekas nesanāca kgan gaidija vairak no vinja par Marianu.. atnaca uz eiropu un saka bombardēt... varbūt džekam (Džeimijam) vienkārši Z-Amerikas hokejs nav piemērots.. atnāks uz eiropu un sāks bombardēt
Nemuļko sevi, Hossa māk realizēt savas iespējas, Lundmarks nemāk. Kad Hossu ielika Jāgra maiņā, viņš 11 spēlēs iemeta 8 vārtus. Tad sarāva krusteniskās saites. Lundmarks tādus ciparus met veselā NHL sezonā.
, 2011-08-22 15:29, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Hossam arii NHL nekas nesanāca kgan gaidija vairak no vinja par Marianu.. atnaca uz eiropu un saka bombardēt... varbūt džekam (Džeimijam) vienkārši Z-Amerikas hokejs nav piemērots.. atnāks uz eiropu un sāks bombardēt
Viņš jau ir spēlējis Eiropā.....http://eliteprospects.com/player.php?player=8759
Nekas dižš nav sanācis....tas arī visos viņa aprakstos minēts ka no Eiropas ātri dodas atpakaļ uz Z-Ameriku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:30, pirms 14 gadiem
twitter.com <-- čaļa twitters ;D
Slēpts komentārs: archibald
, 2011-08-22 15:31, pirms 14 gadiem
Juri, kā vērtē iespēju, ka Paskāls Leklērs spēlēs RD? Laba sezona Eiropā viņam noderētu
, 2011-08-22 15:31, pirms 14 gadiem
labas ziņas man liekas
, 2011-08-22 15:32, pirms 14 gadiem
haaha visi tik gudri sāksies sezona tad skatīsimies. Sējējs parasti baigos mēslus nav nopircis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:33, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: haaha visi tik gudri sāksies sezona tad skatīsimies. Sējējs parasti baigos mēslus nav nopircis
Mēslus nav nopircis, bet vairākas viduvējības gan. Igguldens, Svets, Karija, Trotters... Viņa leģionāru saraksts nav spīdošs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:34, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nemuļko sevi, Hossa māk realizēt savas iespējas, Lundmarks nemāk. Kad Hossu ielika Jāgra maiņā, viņš 11 spēlēs iemeta 8 vārtus. Tad sarāva krusteniskās saites. Lundmarks tādus ciparus met veselā NHL sezonā.
Nemuļķo pats sevi....statistika abiem līdzīga, šitam kadram pat labāka,pat ja Hossa nesarautu saites, tāpat nebūtu NHL, kamēr bija viņš NHL, nekā tur no viņa nebija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:34, pirms 14 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Zviedrs
tu esi mulkis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:34, pirms 14 gadiem
Man liekas, ka ir ok..
, 2011-08-22 15:35, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es tik nesaprotu kā viņam to kreklu virsū dabuja? Varbūt fotošops? vai brauca uz Kanādu pie viņa, sūtīja, lai pats velk un fotografējas ja jau viņš tagad tik izlido uz Rīgu.

Ja šis būtu jau bijis Rīgā, tad gan jau kāds izošņātu.... Matulis pa saviem kanāliem ja jau zina kurš topošais Vityaz jauniegums kazino Rīgā sēž....
Vins jau sodien atlidoja un noteikti katkur nofotografejies!!
, 2011-08-22 15:35, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Juri, kā vērtē iespēju, ka Paskāls Leklērs spēlēs RD? Laba sezona Eiropā viņam noderētu
Tad jau RD būs jāiepērk trīs vagoni ar "Fastum gel"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:36, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nemuļķo pats sevi....statistika abiem līdzīga, šitam kadram pat labāka,pat ja Hossa nesarautu saites, tāpat nebūtu NHL, kamēr bija viņš NHL, nekā tur no viņa nebija
'Hossam vienmēr bijis potenciāls, NHL viņš to tajās 11 spēlēs pārliecinoši pierādīja, nemaz nerunājot par KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:38, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Mēslus nav nopircis, bet vairākas viduvējības gan. Igguldens, Svets, Karija, Trotters... Viņa leģionāru saraksts nav spīdošs.
nevienam nav spīdošs. visiem gadās kļūdas, bet manuprāt, Sējējs ir viens no labākajiem GM KHL.
, 2011-08-22 15:39, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad jau RD būs jāiepērk trīs vagoni ar "Fastum gel"...
Viņam tajā krastā ar to neveicās, bet šeit varētu būt labāk.
, 2011-08-22 15:39, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Paskataties kādus vēršus Vitjaz stādīs pretī citiem KLH klubiem

http://www.hotice.ru/photo/11920/
Kaut ko tādu redzot, pirms spēles ar Vitjaziem, man noteikti iesāpētos potīte un sāktu vispārēju pastiprinātu medicīnisko organizma izpēti.
Gagagaga
, 2011-08-22 15:40, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Mēslus nav nopircis, bet vairākas viduvējības gan. Igguldens, Svets, Karija, Trotters... Viņa leģionāru saraksts nav spīdošs.
Manuprāt, Trotters bija pietiekami labs! Žēl ,ka viņa un Dārza vairs nav RD rindās
, 2011-08-22 15:40, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: haaha visi tik gudri sāksies sezona tad skatīsimies. Sējējs parasti baigos mēslus nav nopircis
300 spēles NHL neviens tāpat vien nedod.

Jāsaka gan, ka uzbrukuma komplektācijā šī sezona gan ir ļoti interesanta. Sākumā šķita, ka nebūs Sprukts un tāpēc viņa vietā paņemts ļoti līdzīgs centrs, bet tagad ir jau vairāki melnā darba centri ar vidēju rezultivitāti.

Vai nu Sējējs ļoti taupīgi iepērkas, vai arī Peka no RD izspiedīs pilnīgi atšķirīgu hokeju visās maiņās.

It kā RD nevajadzētu būt problēmām ar līdzekļiem, jo nekādas superzvaigznes taču nav pirktas.
, 2011-08-22 15:41, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: nevienam nav spīdošs. visiem gadās kļūdas, bet manuprāt, Sējējs ir viens no labākajiem GM KHL.
Nez vai tas ir grūti sasniedzams tituls līgā, kur nauda aizvieto veselo saprātu.
, 2011-08-22 15:42, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Mēslus nav nopircis, bet vairākas viduvējības gan. Igguldens, Svets, Karija, Trotters... Viņa leģionāru saraksts nav spīdošs.
Trotters nebija viduvējība Var tikai minēt ,kā viņam izvērstos šī sezona,ja viņš paliktu Rīgā.
, 2011-08-22 15:42, pirms 14 gadiem
Landmarka sievas twitters twitter.com
P.S Pēc visa spriežot, kontraktu viņš pārakstīja jau 19. datumā.
, 2011-08-22 15:42, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Dārziņš atkal izceļās ar rupjībām..


te ir video 12 sekundes garš, skrien AK Bars hokejisti krosiņu un džeks kreisajā pusē baltā maikā (pēc vissa spriežot tas ir mūsu Lauris) ieskatās savā pukstenī un pārmet pār lūpām vārdu "bļe.ģ"


varbūt kļūdos, bet domāju ka nē..



http://www.hotice.ru/events/articles/12038/
Tas nav Dārziņš, precīzi nevar saskatīt kurš tas ir, bet Lauris točna nav
, 2011-08-22 15:42, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: nevienam nav spīdošs. visiem gadās kļūdas, bet manuprāt, Sējējs ir viens no labākajiem GM KHL.
Taču skaties no otras puses - kurā vēl KHL komandā ārzemniekiem (pie tam visiem) ir tik liela loma komandas rezultāta veidošanā (treneru uzticības kredīts)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:43, pirms 14 gadiem
biezais rakstīja: Kaut ko tādu redzot, pirms spēles ar Vitjaziem, man noteikti iesāpētos potīte un sāktu vispārēju pastiprinātu medicīnisko organizma izpēti.
Gagagaga
Tie tiešām ir hokejisti? Izskatās, ka Vitjaz ir aizņēmies kādas inkasācijas firmas personālu un apmācīs slidot.
, 2011-08-22 15:43, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Trotters nebija viduvējība Var tikai minēt ,kā viņam izvērstos šī sezona,ja viņš paliktu Rīgā.
Mēģināšu uzminēt. Lielos mīnusos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:44, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Mēģināšu uzminēt. Lielos mīnusos?
Tu labāk nemini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:44, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: nevienam nav spīdošs. visiem gadās kļūdas, bet manuprāt, Sējējs ir viens no labākajiem GM KHL.
Pilnīgi noteikti, to arī pierāda rezultāti: RD ar vienu no plānākajiem makiem 2 gadus pēc kārtas ir Gagarina kausa 8niekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:46, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Viņam tajā krastā ar to neveicās, bet šeit varētu būt labāk.
Jā, Baltijas svaigais priežu gaiss utt.

Nu ja nopietni skatās, tad viņš ir labs vārtsargs, pat ļoti, tikai ja sezonas laikā šams pamanās vismaz 3 reizes dabūt pa kādai nopietnākai traumai tad... .

Tb beigu beigās viņam ir tikai viena sezonu NHL 1. numura statusā. Laba sezona, kas tikai pierāda, ka starplaikos starp ārstu apmeklējumiem viņš ir kruts.
, 2011-08-22 15:46, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Tu labāk nemini.
Galvenais, ka Brokam ir labi Monreālā esot labākās hokeja grūpijas. Ja vēl spēlē Canadiens sistēmā...
Slēpts komentārs: Robis87
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:47, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Ja Troters paliktu Riga vins paliktu mīnusos? Viņš netiks Canadians p/sastāvā un tas jau šodien ir skaidrs.. un speles AHL un saņem 3īs reizes mazāk kaa butu saņēmis Rīgā..
tad viņš to sapratīs un atgriezīsies Rīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:48, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, Baltijas svaigais priežu gaiss utt.

Nu ja nopietni skatās, tad viņš ir labs vārtsargs, pat ļoti, tikai ja sezonas laikā šams pamanās vismaz 3 reizes dabūt pa kādai nopietnākai traumai tad... .

Tb beigu beigās viņam ir tikai viena sezonu NHL 1. numura statusā. Laba sezona, kas tikai pierāda, ka starplaikos starp ārstu apmeklējumiem viņš ir kruts.
Jā, gaiss ir svaigs Bet tās traumas arī ir tādas neveiksmīgas, piem tā ko viņš guva sēžot uz rezervistu solīņa.
, 2011-08-22 15:48, pirms 14 gadiem
EricaLundmark Erica Lundmark
@
@jesse_church can't say until the team announces it but he will be in the KHL.
21 Aug
Erica Lundmark
EricaLundmark Erica Lundmark
@
@AndrewLoudoun can't say until team announces it but KHL.
21 Aug
Erica Lundmark
EricaLundmark Erica Lundmark
@
@SLakePreds yes. We are very happy to have finally made a decision. It's a great city. We visited it once before when he played in Moscow.
21 Aug
Erica Lundmark
EricaLundmark Erica Lundmark
@
@SLakePreds yes. I don't think we can say which team until they announce it.
21 Aug
Erica Lundmark
EricaLundmark Erica Lundmark
Dusted off our Russian/English learning books for hubby. It's been a while!

Viņa sievas Twitters, Rīgai viņai patīkot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:49, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Mēslus nav nopircis, bet vairākas viduvējības gan. Igguldens, Svets, Karija, Trotters... Viņa leģionāru saraksts nav spīdošs.
Svetu viduvējību uz NHL paņēma... Šuplers ir viens, Rautakalio ir pavisam kas cits būs baaigi interesanti.

Pārējie tavi nosaukti ari nemaz nebija nekādi sliktie puiši
, 2011-08-22 15:50, pirms 14 gadiem
100500 rakstīja: Landmarka sievas twitters twitter.com
P.S Pēc visa spriežot, kontraktu viņš pārakstīja jau 19. datumā.
EricaLundmark Erica Lundmark
I just received the nicest email from Jamie's new team.

Sieva liekas, ka arī ir apmierināta ar vīra izvēli
, 2011-08-22 15:50, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: Svetu viduvējību uz NHL paņēma... Šuplers ir viens, Rautakalio ir pavisam kas cits būs baaigi interesanti.

Pārējie tavi nosaukti ari nemaz nebija nekādi sliktie puiši
Uz tādu ``NHL``, kā Trotters varētu doties puse RD, parakstot divvirzienu līgumu...
Protams redzēs, varbūt Trotteram izdodās tikt NHL pirmajā komandā, bet viens ir skaidrs, Eiropas hokejā viņš tā arī īsti neiejutās/neiederējās
, 2011-08-22 15:50, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: Svetu viduvējību uz NHL paņēma... Šuplers ir viens, Rautakalio ir pavisam kas cits būs baaigi interesanti.

Pārējie tavi nosaukti ari nemaz nebija nekādi sliktie puiši
Jā, paņēma uz AHL, čalim paveicās ka 4 aizsargi guva traumas, bet tas nemaina faktu ka viņš ir viduvējība.
, 2011-08-22 15:50, pirms 14 gadiem
Lundmarks būs Dinamo līderis, ka es jums saku!
, 2011-08-22 15:51, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču skaties no otras puses - kurā vēl KHL komandā ārzemniekiem (pie tam visiem) ir tik liela loma komandas rezultāta veidošanā (treneru uzticības kredīts)?
Minskas Dinamo, Astanas Barys... ir jau vēl, ātrumā nevaru atcerēties.
, 2011-08-22 15:51, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: SKA no Peterburgas.. pastrīdēties gribi par to?

Avangard no Omskas.. ari pastrideties gribi?
Un, piemēram, kuri no Avangard vai SKA pirkumiem ir bijuši tādi ļoti neveiksmīgi? Pāris "paslīdējieni" ir gadījušies, bet Sējējam arī tādu ir un visai - Sperle, Arnasons, brāļi Petrovicki utt.
, 2011-08-22 15:52, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: EricaLundmark Erica Lundmark
I just received the nicest email from Jamie's new team.

Sieva liekas, ka arī ir apmierināta ar vīra izvēli
Nabokova un Prongera kundzes ar sākotnēji bija apmierinātas
, 2011-08-22 15:52, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Jā, paņēma uz AHL, čalim paveicās ka 4 aizsargi guva traumas, bet tas nemaina faktu ka viņš ir viduvējība.
Guva uzvaras vārtus pirmajā spēlē NHL
, 2011-08-22 15:52, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Manuprāt, vajadzēja snaiperi, nevis kārtējo melnstrādnieku. Nu, bet varbūt, ka es maldos un Pekas shēmās viņš labi iederēsies. 295 spēles NHL- tā ir solīda pieredze, kādas nav nevienam no pašreizējiem dinamiešiem.
Man patīk, ka Lundmarks ir universālis, tobiš, var spēlēt gan centrā (traumu gadījumā), gan pamatā arī kā malējais.
Nu ja OZO jau NHL nekad nav bijis, ja? (ja tu domāji tikai uzbrucējis, tad skaidrs)
, 2011-08-22 15:53, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Guva uzvaras vārtus pirmajā spēlē NHL
Arī KHL viņš guva. Un kas tam sekoja tālāk (abos gadījumos)?
, 2011-08-22 15:53, pirms 14 gadiem
LUNDMARKlove rakstīja: Lundmarks būs Dinamo līderis, ka es jums saku!
Kāds pokemons ātri uzķīmiķoja savu 23 profilu
, 2011-08-22 15:53, pirms 14 gadiem
LUNDMARKlove rakstīja: Lundmarks būs Dinamo līderis, ka es jums saku!
Sākas
, 2011-08-22 15:53, pirms 14 gadiem
LUNDMARKlove rakstīja: Lundmarks būs Dinamo līderis, ka es jums saku!
prātiņ,nāc mājās
, 2011-08-22 15:53, pirms 14 gadiem
He he

EricaLundmark Erica Lundmark
@
@SLakePreds yes. We are very happy to have finally made a decision. It's a great city. We visited it once before when he played in Moscow.
, 2011-08-22 15:54, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Guva uzvaras vārtus pirmajā spēlē NHL
Viņam tādas veiksmīgas pirmās spēlēs, bet arī tas nemaina faktu, ka viņš ir viduvējība.
, 2011-08-22 15:54, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un, piemēram, kuri no Avangard vai SKA pirkumiem ir bijuši tādi ļoti neveiksmīgi? Pāris "paslīdējieni" ir gadījušies, bet Sējējam arī tādu ir un visai - Sperle, Arnasons, brāļi Petrovicki utt.
paga paga - lielajiem klubiem ir mazliet citādāki budžeti un tēriņu iespējas. laikā, kad Jūlis bija pie ruļļiem, ticu, ka ar tādu kāpostu ij Šatans, ij Palfijs ar Štumpelu pie mums spēlētu un nebūtu jāņem kaķi maisā, par kuriem neviens nav drošs. protams, ka būs lažas, jo nav finansiālu argumentu, lai katrs Sējēja pirkums būtu grandiozs komandas līderis. ko var par šito ņemties
, 2011-08-22 15:54, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: prātiņ,nāc mājās
Īstais ierunājās
, 2011-08-22 15:54, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Kāds pokemons ātri uzķīmiķoja savu 23 profilu
Bet tam melnim gan neviens negribeja profilu uztaisit....
Rasisti
, 2011-08-22 15:54, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Jā, gaiss ir svaigs Bet tās traumas arī ir tādas neveiksmīgas, piem tā ko viņš guva sēžot uz rezervistu solīņa.
Nu ir tādi sportisti, kuriem vienkārši NEVEICAS.
, 2011-08-22 15:54, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un, piemēram, kuri no Avangard vai SKA pirkumiem ir bijuši tādi ļoti neveiksmīgi? Pāris "paslīdējieni" ir gadījušies, bet Sējējam arī tādu ir un visai - Sperle, Arnasons, brāļi Petrovicki utt.
Robis Petrovickis pirmajā sezonā bija labs. Arnasonam nebija motivācijas, pie tam tas ir pierakstāms pie Savicka pirkumiem. Skudra viņam esot ieteicis. šis uz lapas paskatījies NHL status un paņēmis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:55, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Īstais ierunājās
es šeit biju pirmā
, 2011-08-22 15:55, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un, piemēram, kuri no Avangard vai SKA pirkumiem ir bijuši tādi ļoti neveiksmīgi? Pāris "paslīdējieni" ir gadījušies, bet Sējējam arī tādu ir un visai - Sperle, Arnasons, brāļi Petrovicki utt.
Roberts nebija tik ļoti slikts. Šosezon švakāks, tas gan jāatzīst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:56, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: es šeit biju pirmā
Nemuldi, hossas pieguletaji bija atrak...
Tu jau ar biski tads ka plagiats....
, 2011-08-22 15:56, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: es šeit biju pirmā
Neredzu nekādu īpašu starpību starp 1. muļķi vai 100. ...
, 2011-08-22 15:57, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Nemuldi, hossas pieguletaji bija atrak...
Tu jau ar biski tads ka plagiats....
par viņu es nerunāju. gāja runa par -love.
, 2011-08-22 15:58, pirms 14 gadiem
Būtu Trottiņš atpakaļ, tad varētu salikt kopā ar Miķelīti un Lundiņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 15:58, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un, piemēram, kuri no Avangard vai SKA pirkumiem ir bijuši tādi ļoti neveiksmīgi? Pāris "paslīdējieni" ir gadījušies, bet Sējējam arī tādu ir un visai - Sperle, Arnasons, brāļi Petrovicki utt.
Sperle bija avārijas situācijas pirkums, kas kā aizstājējs galu galā nemaz nebija tiks slikts, Petrovickis(uzbrucējs), 2. sezonā bija tīri labs, bet trešajā jau tā bija Šuplera radīta iniciatīva ka viņu vajag, kas protams izgāzās.
Un par Arnasonu, joprojām uzskatu ka viņš bija labākais, vismaz meistarīgākais, leģionārs kāds Rīgā biji, tiaki ar viņu vajadzēja neviss auklēties, bet ļoti pamatīgi strādāt, motivēt un dot iespēju....un tad,manuprāt, Hossas veikums RD sastāvā nobālētu
, 2011-08-22 15:59, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Bet tam melnim gan neviens negribeja profilu uztaisit....
Rasisti
, 2011-08-22 15:59, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Guva uzvaras vārtus pirmajā spēlē NHL
sweatt arī guva uzvaras vārtus canucks pirmajā spēlē
, 2011-08-22 15:59, pirms 14 gadiem
ozzmust rakstīja: paga paga - lielajiem klubiem ir mazliet citādāki budžeti un tēriņu iespējas. laikā, kad Jūlis bija pie ruļļiem, ticu, ka ar tādu kāpostu ij Šatans, ij Palfijs ar Štumpelu pie mums spēlētu un nebūtu jāņem kaķi maisā, par kuriem neviens nav drošs. protams, ka būs lažas, jo nav finansiālu argumentu, lai katrs Sējēja pirkums būtu grandiozs komandas līderis. ko var par šito ņemties
Ņemties tiešām nevajag, tāpat kā nevajag zīmēt varoņus tur kur tādu nav. Tas ir parasts darba process. Kāds pirkums ir veiksmīgāks, kāds mazāk veiksmīgs. Un algu budžetam ar to nav nekāda sakara, jo tajos pašos "lielajos klubos" arī prasības pret šiem spēlētājiem ir daudz lielākas, kamēr RD sēž un gaida kad šie sāks spēlēt... kad sagaida (Troters, Karija) a kad i nē.
, 2011-08-22 15:59, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Bet Sopela kundze ar Novokuzņetsku nez kāpēc gan ne
Novakuzņeckā viss jau ir skaidrs pirms tu ierodies pilsētā
, 2011-08-22 16:00, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Bet Sopela kundze ar Novokuzņetsku nez kāpēc gan ne
Viņa vēl nav piedzīvojusi brīnumjauko pamošanos no ārā mirdzošā sniega... kristālzaļā krāsā. Tad viņai iepatiktos gan!
Un brišanu pēc ūdens uz tuvāko "kalonku", jo mājā trubas būs aizsalušas.
, 2011-08-22 16:01, pirms 14 gadiem
Pašu hokejistu vel nav vērts vērtēt,bet Sējēja izvēles spēlētāju tirgū jau nevienu šeit nespēj pārsteigt.
, 2011-08-22 16:02, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Ta jau redzēs... a ja nu atveras slūžas Rīgā un sāk gāzties NHL drafta 1. kārtas 9 numura cienīga statistika....
Bet jau 35 punkti sezonā ar būtu pienesums šai komandai
Atvērsies 30 gadu vecumā..... mjā.
, 2011-08-22 16:02, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viņa vēl nav piedzīvojusi brīnumjauko pamošanos no ārā mirdzošā sniega... kristālzaļā krāsā. Tad viņai iepatiktos gan!
Un brišanu pēc ūdens uz tuvāko "kalonku", jo mājā trubas būs aizsalušas.
Sopela kundze Kuzņā nemaz neieradīsies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:03, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sopela kundze Kuzņā nemaz neieradīsies...
Galvenais, lai pats Brents neaizbēg sezonas vidū.
, 2011-08-22 16:03, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Novakuzņeckā viss jau ir skaidrs pirms tu ierodies pilsētā
Tur jau katram iebraucejam iedot geigera skaititajus, anti dotus, mendelejeva tabulu lakmusa papirisu komplektu....
, 2011-08-22 16:04, pirms 14 gadiem
Dr.med.Mengele rakstīja: Atvērsies 30 gadu vecumā..... mjā.
nu,moš,sāksies otrā jaunība
, 2011-08-22 16:04, pirms 14 gadiem
Interesants varetu but Puces vertejums 101, gan jau ka piemines....
Valdim V. gan jau ka basketbolistam ar bus sis tas sakams
, 2011-08-22 16:06, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Interesants varetu but Puces vertejums 101, gan jau ka piemines....
Valdim V. gan jau ka basketbolistam ar bus sis tas sakams
Pučes vertejums vienmēr sākumā ir pozitīvs, bet sezonas laikā krītās.
, 2011-08-22 16:07, pirms 14 gadiem
HOSSA123 rakstīja: ja viņam vēl ir tikpat ātras kājas tad šis būs cepums!
RE Jamie Lundmark's goal
- YouTube


(ņemu savus vārdus atpakaļ!
Man patīk komentāri pie šī video:
"He is AWFUL"
"I hate this fag. We drafted him and Brendl 9 and 4 and we had a future set up. And now they both are monor leaguers."
"How fitting. I came here to watch that piece of shit Lundmark actually score a goal in his worthless career and it's someone else." (mans favorīts)
bahaha

īsāk sakot, RD bōrda politika ir ņemt džekus, kas pamatīgi piečakarējuši Ņujorku - Ozo, Hossa, Lundmark...
(nē, nu es jau domāju, ka patiesībā viss būs labi).
, 2011-08-22 16:08, pirms 14 gadiem
Shao rakstīja: Man patīk komentāri pie šī video:
"He is AWFUL"
"I hate this fag. We drafted him and Brendl 9 and 4 and we had a future set up. And now they both are monor leaguers."
"How fitting. I came here to watch that piece of shit Lundmark actually score a goal in his worthless career and it's someone else." (mans favorīts)
bahaha

īsāk sakot, RD bōrda politika ir ņemt džekus, kas pamatīgi piečakarējuši Ņujorku - Ozo, Hossa, Lundmark...
(nē, nu es jau domāju, ka patiesībā viss būs labi).
Tie ir skaudīgi Nujorkas, Kalgarī fani, netici viņiem. (Atceroties topiku par Arnasonu )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:10, pirms 14 gadiem
Victor Von Doom rakstīja: nejauc kko? šitas kadrs NHL tak nav ne spēli spēlējis
Ir gan, pie tam vēl aizpagājušsezon Gan Kalgari, gan Toronto kreklos.
, 2011-08-22 16:10, pirms 14 gadiem
Dr.med.Mengele rakstīja: Atvērsies 30 gadu vecumā..... mjā.
Piemēram, Masaļskis 28 gadu vecumā it kā piedzima no jauna un sāka spēlēt daudz labāk! Varotčikiem tas gan ir drusku savādak, bet kāpēc gan Lundmarks nevarētu 30 gadu vecumā rādīt savu labāko sniegumu? Ja nu sanāk? Man nebūs nekas iebilstams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:12, pirms 14 gadiem
Man off topic jautājums par KHL laukumiem? Kā tur īsti būs ar viņiem, vai būs mazie? Manu prāt ar tagadējo spēles stilu un tādiem somu spēlētājiem un šo pašu Lundmarku mēs dominētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:13, pirms 14 gadiem
redžmāsters rakstīja: Man off topic jautājums par KHL laukumiem? Kā tur īsti būs ar viņiem, vai būs mazie? Manu prāt ar tagadējo spēles stilu un tādiem somu spēlētājiem un šo pašu Lundmarku mēs dominētu.
Nebūs, vismaz šogad.
, 2011-08-22 16:13, pirms 14 gadiem
Taču, īstenībā, ja meklēt kko pozitīvu, Landmarka nolīgšanā, tad nemaz tik traģiski nav un galvenais aspekts, kāpēc šo darījumu var novērtēt ar, lai arī mazu, bet plusa zīmi ir tas, ka Lundmarks ir komandas spēlētājs, kuram jaunais RD spēles stils nav nekas neparasts.

T.i., TOP uzbrucējs no viņa nez vai sanāks, taču kā mazākuma spēlētājs un "kapātājs" - pat ļoti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:14, pirms 14 gadiem
Victor Von Doom rakstīja: nejauc kko? šitas kadrs NHL tak nav ne spēli spēlējis
Domāju, ka Sējējs diez vai sajaucis.

Rīgas DINAMO papildinājusi sastāvu ar 30 gadus veco kanādiešu uzbrucēju Jamie Lundmark (augums 183 cm, svars 88 kg), kurš savas karjeras laikā piecu dažādu NHL klubu sastāvā ir piedalījies 295 mačos (40 vārti un 59 piespēles). 1999. gadā viņu NHL draftā 1. kārtā ar kopējo 9. numuru izvēlējās Ņujorkas RANGERS. Jamie Lundmark šodien atlidoja uz Rīgu, un rīt kopā ar komandu aizvadīs pirmo treniņu.
, 2011-08-22 16:14, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: kā...?
Nekad neesi melojis CV?
, 2011-08-22 16:14, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Bet manuprāt viņa lielākā problēma bija tā, ka viņu draftēja NYR....
Jā, šī organizācija māk sačakarēt spēlētajus (kaut vai OZO gadījums)
, 2011-08-22 16:15, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Jā, šī organizācija māk sačakarēt spēlētajus (kaut vai OZO gadījums)
Ozoliņš... jautājums tikai kur beidzās NYR čakarēšana un kur viņš pats sevi sāka čakarēt.
, 2011-08-22 16:16, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču, īstenībā, ja meklēt kko pozitīvu, Landmarka nolīgšanā, tad nemaz tik traģiski nav un galvenais aspekts, kāpēc šo darījumu var novērtēt ar, lai arī mazu, bet plusa zīmi ir tas, ka Lundmarks ir komandas spēlētājs, kuram jaunais RD spēles stils nav nekas neparasts.

T.i., TOP uzbrucējs no viņa nez vai sanāks, taču kā mazākuma spēlētājs un "kapātājs" - pat ļoti.
No vot, jau noraki.
Pie mums notiek visādi briinumi !!! Uz to arii cerēsim....
, 2011-08-22 16:16, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Jā, šī organizācija māk sačakarēt spēlētajus (kaut vai OZO gadījums)
Tur ir jaspele ka dieviem lai tevi iemiletu, izlepusie plebeji.... Gan nhl, gan nba.....
Bet, Ozolins pats vien sev visu sacakareja... Pilnigi nekadas vainas nav pie Ozo un zala puka attiecibam....
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:18, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču, īstenībā, ja meklēt kko pozitīvu, Landmarka nolīgšanā, tad nemaz tik traģiski nav un galvenais aspekts, kāpēc šo darījumu var novērtēt ar, lai arī mazu, bet plusa zīmi ir tas, ka Lundmarks ir komandas spēlētājs, kuram jaunais RD spēles stils nav nekas neparasts.

T.i., TOP uzbrucējs no viņa nez vai sanāks, taču kā mazākuma spēlētājs un "kapātājs" - pat ļoti.
Tev būtu noderīgi 5 rokaspulksteņi ? Visu tevis teikto var attiecināt uz Vargu, Melinu, Cipuli
, 2011-08-22 16:20, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tev būtu noderīgi 5 rokaspulksteņi ? Visu tevis teikto var attiecināt uz Vargu, Melinu, Cipuli
Nu Cipulis ar Melinu jau nu toč nav nekādi lielie melnā darba darītāji
, 2011-08-22 16:20, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Džeimijam vienā dienā ar Trottiņu dzimšanas diena.
Man nav ko teikt
, 2011-08-22 16:21, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Cipulis ar Melinu jau nu toč nav nekādi lielie melnā darba darītāji
Que? Cipuļa visa karjera balstās uz melno darbu
, 2011-08-22 16:22, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tev būtu noderīgi 5 rokaspulksteņi ? Visu tevis teikto var attiecināt uz Vargu, Melinu, Cipuli
Ja es būtu treneris, tad es labāk visu komandu nokomplektētu no šādiem "rokaspulksteņiem", nevis mēģinātu sakombinēt stārus un tos, kas jāņem komandā, jo priekš līmenim atbilstošiem nav naudas.
, 2011-08-22 16:22, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ozo vajadzēja mazāk kost, tad kad spēlēja NYR rindās.
Nu pēc tā, kā viņš saka spēlēt NYR man nemaz nelikās, ka OZO aizrautos ar grādīgajaiem dzērieniem, ja atmiņa mani neviļ, tad sākumā viņš guva vārtus , piespēlēja, tikai NYR tajā laikā bija melnā josla un fani par galveno grēkāzi uzskatīja OZO... Lūk, tas gan atkal varēja likt OZO ķerties pie pudeles... Viņu tur riktīgi noheitoja, līdzīgi kā mēs šeit Mikušu!
, 2011-08-22 16:23, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Galvenais, lai pats Brents neaizbēg sezonas vidū.
Tā ir normāla parādība,ka KHL leģionāri neved savas ģimenes uz Krieviju (arī Latviju), un tās atbrauc uz īsu brīdi tikai ciemos.
, 2011-08-22 16:24, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā ir normāla parādība,ka KHL leģionāri neved savas ģimenes uz Krieviju (arī Latviju), un tās atbrauc uz īsu brīdi tikai ciemos.
Tas ir normāli ne tiki KHL, bet vispār PRO sportā.
, 2011-08-22 16:24, pirms 14 gadiem
sākuma domāju, ka zviedrs.

bet nu, sāksies spēles, redzēsim.
, 2011-08-22 16:24, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Nu pēc tā, kā viņš saka spēlēt NYR man nemaz nelikās, ka OZO aizrautos ar grādīgajaiem dzērieniem, ja atmiņa mani neviļ, tad sākumā viņš guva vārtus , piespēlēja, tikai NYR tajā laikā bija melnā josla un fani par galveno grēkāzi uzskatīja OZO... Lūk, tas gan atkal varēja likt OZO ķerties pie pudeles... Viņu tur riktīgi noheitoja, līdzīgi kā mēs šeit Mikušu!
Ja varam ticet Puces gramatai par Ozo, tad vinam gradigie garsoja jau Sharks laika... ta ka galigi garam te raksti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:25, pirms 14 gadiem
Alex Ovechkin, The Great #8 rakstīja: sākuma domāju, ka zviedrs.

bet nu, sāksies spēles, redzēsim.
Redzēsim ir vai nav zviedrs?
, 2011-08-22 16:25, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Que? Cipuļa visa karjera balstās uz melno darbu
Kāds melnais darbs? visu karjeru bijis tipisks uzbrucējs kura lielākā kļūda bija atgriezties RD, varbūt šosezon būs kaut kas mainījies, jo kā uzbrucējs ļoti patīk, un ar viņa dotībām viņam vajadzētu būt izteiktam snaiperim, nezinu kur vaina, iespējams tiešām RD sastāvā kāds viņu ir nolādējis Varbūt viņš uzbrukumā padara kaut ko no melnā darba izkapājot ripas pie bortiem un pacīnoties, bet visādi citādi tur no melnā darba darītāja kā cūkai līdz kosmosam
, 2011-08-22 16:26, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja es būtu treneris, tad es labāk visu komandu nokomplektētu no šādiem "rokaspulksteņiem", nevis mēģinātu sakombinēt stārus un tos, kas jāņem komandā, jo priekš līmenim atbilstošiem nav naudas.
Bez uzbrukuma ar gluži nevar... 12 Cipuļi nav risinājums
, 2011-08-22 16:26, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas ir normāli ne tiki KHL, bet vispār PRO sportā.
Iespējams, bet cik zinu,tad krievu spēlētāji (arī latviešu) salīdzinoši ātri aizveda savas ģimenes līdz uz Z-ameriku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:29, pirms 14 gadiem
Iszkatās tīri tā neko, bet nu jāatzīst - mute nepalika vaļā lasot viņa statistiku un (kā visi iespējams vēlas) uzvārdu... Bet nu cerams, ka atkal ar Rīgas Dinamo kreklu izaugs jauna ''zvaigzne'''hokeja aprindās, tāpat kā tas notika ar Trotteru, Dārziņu, Hossu (bet šie 3 ļaudis arī iepriekš nebija peļami)
, 2011-08-22 16:29, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Arī Spruktu, Ankipānu un zināmā mērā arī Karsumu.
Bet varbūt, ka Pekas spēka hokeja shēmās ir noderīgi vairāki 2- virzienu uzbrucēji, kuri spēj darīt melno darbu? Tb, man šķiet, ka tiek veidota bez top skoreriem, bet ar daudziem melnstrādniekiem, kuri šad tad var iešaut pa golam.
Peka nezin ko dara RD nav tik laba aizsardzība, lai izvlktu vāju uzbrukumu ar 1:0 2:1 uzvarām.
, 2011-08-22 16:29, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Ja varam ticet Puces gramatai par Ozo, tad vinam gradigie garsoja jau Sharks laika... ta ka galigi garam te raksti...
To es zinu, ka OZO jau pirms tam bija problēmas ar grādīgajiem, jo viņš 2006. gadā pirms Turīnas bija 2 mēnešu rehabilitācijas kursā (ja pareizi atceros). Iepriekšējā komentārā centos norādīt uz to, ka gadu vēlāk, proti 2007. gadā, kad viņš spēlēja NYR iespējams, ka dzeršanu viņš jau bija apslāpējis, bet fanu attieksmes dēļ atkal norāvās... Vai tagad saprati manu domu?
, 2011-08-22 16:29, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Nu pēc tā, kā viņš saka spēlēt NYR man nemaz nelikās, ka OZO aizrautos ar grādīgajaiem dzērieniem, ja atmiņa mani neviļ, tad sākumā viņš guva vārtus , piespēlēja, tikai NYR tajā laikā bija melnā josla un fani par galveno grēkāzi uzskatīja OZO... Lūk, tas gan atkal varēja likt OZO ķerties pie pudeles... Viņu tur riktīgi noheitoja, līdzīgi kā mēs šeit Mikušu!
Ozo ar alhoholu vairāk vai mazāk aizrāvās ne tikai spēlējot NYR.
, 2011-08-22 16:29, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ņemties tiešām nevajag, tāpat kā nevajag zīmēt varoņus tur kur tādu nav. Tas ir parasts darba process. Kāds pirkums ir veiksmīgāks, kāds mazāk veiksmīgs. Un algu budžetam ar to nav nekāda sakara, jo tajos pašos "lielajos klubos" arī prasības pret šiem spēlētājiem ir daudz lielākas, kamēr RD sēž un gaida kad šie sāks spēlēt... kad sagaida (Troters, Karija) a kad i nē.
nevajag arī pārāk kritiski tam pieiet. neviens te par to Normunda darbu sajūsmā krēslus nelauž. protams - atbildība ir vienlīdz nopietna, taču ideja: tev ir lielākas iespējas iegrābties, ja ir mazi līdzekļi nekā tad, ja tu paņem jau sevi pierādījušu zvaigzni - tas taču ir loģiski. tu jau nezini, kādus kadrus viņi ir pirms tam uzrunājuši, cik reizes ir pārtrumpoti tikai un vienīgi summas dēļ. nenoniecini savējos.
, 2011-08-22 16:30, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iespējams, bet cik zinu,tad krievu spēlētāji (arī latviešu) salīdzinoši ātri aizveda savas ģimenes līdz uz Z-ameriku.
Tas bija visai interesantā laikā un drīzāk dēļ pašu un ģimenes drošības. Tagad tā vairs nedara, vismaz ne masveidā.
, 2011-08-22 16:30, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Nuuuuu..... tie, kas strādā Īrijā arī aizved ģimenes līdzi sev, ja tu strādātu Kazahstānā nez vai vestu... vai, ja tu strādātu Losandželosā, bet sieva ar ģimeni paliktu Čikāgā

Skaidrs, ka ved... tik parasti no sūdīgākas vietas uz krutāku.
Tieši tā.
, 2011-08-22 16:30, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā ir normāla parādība,ka KHL leģionāri neved savas ģimenes uz Krieviju (arī Latviju), un tās atbrauc uz īsu brīdi tikai ciemos.
Nu Rīga jau nu toč nav tā sliktākā vieta....vispār cik sapratu šāmējais ģimeni ar ņemšot līdzi?
, 2011-08-22 16:31, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iespējams, bet cik zinu,tad krievu spēlētāji (arī latviešu) salīdzinoši ātri aizveda savas ģimenes līdz uz Z-ameriku.
Vieniga vieta del ka ir verts vest arzemniekiem savas gimenes uz Latviju- iespeja apskatities Liepajas Metalurga cehus...
Bet, ta ka ne visiem ir tas gods dzivot, spelet un atpusties Metalurgijas plseta, nakas atsat savas otras pusites majas...
P.s. Nevajag jau vilkt uz kaski.... Pats kartejo centies bazt acis to cik sliktiun nozelojami esam.... Tak nomierinies, aizej iekurini kadu krasni un nepardzivo ta....
kautkads kritis esi uz to atskiribu, problemu un negativisma meklesanu visur, kas saistas ar legionariem Latvija, Krievija un vispar KHL...
, 2011-08-22 16:32, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Kāds melnais darbs? visu karjeru bijis tipisks uzbrucējs kura lielākā kļūda bija atgriezties RD, varbūt šosezon būs kaut kas mainījies, jo kā uzbrucējs ļoti patīk, un ar viņa dotībām viņam vajadzētu būt izteiktam snaiperim, nezinu kur vaina, iespējams tiešām RD sastāvā kāds viņu ir nolādējis Varbūt viņš uzbrukumā padara kaut ko no melnā darba izkapājot ripas pie bortiem un pacīnoties, bet visādi citādi tur no melnā darba darītāja kā cūkai līdz kosmosam
Sāc mācīties astronomiju
, 2011-08-22 16:32, pirms 14 gadiem
SportaDievs rakstīja: Iszkatās tīri tā neko, bet nu jāatzīst - mute nepalika vaļā lasot viņa statistiku un (kā visi iespējams vēlas) uzvārdu... Bet nu cerams, ka atkal ar Rīgas Dinamo kreklu izaugs jauna ''zvaigzne'''hokeja aprindās, tāpat kā tas notika ar Trotteru, Dārziņu, Hossu (bet šie 3 ļaudis arī iepriekš nebija peļami)
30 gados vairs tikai bārda var izaugt... Šis ir vēl viens kapātājs un viss.
Gribēšu redzēt, kurš šai komandā metīs iekšā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:32, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sāc mācīties astronomiju
, 2011-08-22 16:32, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bez uzbrukuma ar gluži nevar... 12 Cipuļi nav risinājums
Toties tad arī ir pilnīgi citāds raksturs spēlei un prasības uzbrukumā arī mainās (uzsvars ir uz cīņu, aizsardzību, līdz ar to arī uzbrukumā nevajag rādīt pārākos brīnumus). Turklāt, 12 Cipuļi ir labāk nekā 3 Dārziņi un "pārēji".
, 2011-08-22 16:33, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bez uzbrukuma ar gluži nevar... 12 Cipuļi nav risinājums
Tās būtu šausmas, tad noteikti pusi sezonas RD negūtu nevienus vārtus līdz brīdim , kad kādam no Cipuļiem beidzot izdodas atvērt savu kontu un reiz mēnesī kaut ko iebakstīt pretinieka vārtos, lieki teikt , ka visiem Cipuļiem lietderība būtu vismaz -30 , tāpat kā oriģinālajam Mārtiņam Cipulim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:37, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: varbūt Karsums ar M.Rēdlihu uzņemsies uzbrukuma līderu lomu, vismaz Somijā Mežonis godam noplosījās.
Karsums ir vājš uzbrukumā, likās ka pa šo laiku visi to būs sapratuši.

Miķelis bija pasažieris uzbrūkošajā maiņā, ne velti Bars paņēma Lauri.
, 2011-08-22 16:37, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: bet arī tas ir fakts, ka izlepušie NY fani izsvilpa bez pamata Ozo, jo ne jau viņa vainas dēļ Reindžeriem sūdīgi gāja, ņujorkieši ir tādi paši izlepuši snobi, kā maskavieši.
Tieši tā.
, 2011-08-22 16:38, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Tās būtu šausmas, tad noteikti pusi sezonas RD negūtu nevienus vārtus līdz brīdim , kad kādam no Cipuļiem beidzot izdodas atvērt savu kontu un reiz mēnesī kaut ko iebakstīt pretinieka vārtos, lieki teikt , ka visiem Cipuļiem lietderība būtu vismaz -30 , tāpat kā oriģinālajam Mārtiņam Cipulim...
Nevajag jau pārspīlēt, aizmirsi jau kurš bija rezultatīvākais letiņš 1. RD sezonā?
Reāli Cipulim ir bijusi tikai viena akūni neveiksmīga sezona,kur nekas nesanāca, un tā ir 2. sezona RD. Visādi citādi ļoti labs uzbrucējs ar ļoti labām spējām.
Vēl nesaprotu kur ir izrauts tas ka Cipulis ir baigais melnā darba darītājs...nekad tāds nav bijis, varbūt vienīgi uzbrukumā izkapā kādu ripu pie bortiem, bet tas arī viss...nemaz nerunājot par to ka aizsardzība viņam noteikti nav pati izcilākā
, 2011-08-22 16:39, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Karsums ir vājš uzbrukumā, likās ka pa šo laiku visi to būs sapratuši.

Miķelis bija pasažieris uzbrūkošajā maiņā, ne velti Bars paņēma Lauri.
Nu gan tu lej, abi divi ir labi uzbrucēji, protams, nav Grecki, bet visnotaļ labi!
, 2011-08-22 16:41, pirms 14 gadiem
Šis calis ir labs , to es jums saku , es pats tieši tajā laikā skatijos visas toronto spēles un viņš bija ļoti labs
Visspilgtāk palicis atmiņā šis Andy Sutton BLASTS Jamie Lundmark
- YouTube
, 2011-08-22 16:41, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nevajag jau pārspīlēt, aizmirsi jau kurš bija rezultatīvākais letiņš 1. RD sezonā?
Reāli Cipulim ir bijusi tikai viena akūni neveiksmīga sezona,kur nekas nesanāca, un tā ir 2. sezona RD. Visādi citādi ļoti labs uzbrucējs ar ļoti labām spējām.
Vēl nesaprotu kur ir izrauts tas ka Cipulis ir baigais melnā darba darītājs...nekad tāds nav bijis, varbūt vienīgi uzbrukumā izkapā kādu ripu pie bortiem, bet tas arī viss...nemaz nerunājot par to ka aizsardzība viņam noteikti nav pati izcilākā
Man likās , ka Ņiživijs. Bet Cipulis , manuprāt, ir tāds kā hokeja Miroslavs Kloze - abiem labākais "klubs" ir nacionālā izlase...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:41, pirms 14 gadiem
Priekškam viņš bija vajadzīgs? Tā jau spēlētāju Dinamo ir par daudz. Atkal kāds trešās šķiras kanādietis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:43, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Nu gan tu lej, abi divi ir labi uzbrucēji, protams, nav Grecki, bet visnotaļ labi!
Nu vāks nu....gandrīz no krēsla novēlos
, 2011-08-22 16:45, pirms 14 gadiem
ozzmust rakstīja: nevajag arī pārāk kritiski tam pieiet. neviens te par to Normunda darbu sajūsmā krēslus nelauž. protams - atbildība ir vienlīdz nopietna, taču ideja: tev ir lielākas iespējas iegrābties, ja ir mazi līdzekļi nekā tad, ja tu paņem jau sevi pierādījušu zvaigzni - tas taču ir loģiski. tu jau nezini, kādus kadrus viņi ir pirms tam uzrunājuši, cik reizes ir pārtrumpoti tikai un vienīgi summas dēļ. nenoniecini savējos.
Nevajag arī pārvērtēt.
Sējējs komandas komplektācijas darbā līdz šim nav izdarījis neko tādu, lai viņu sauktu par "labāko KHL".

Tas, ka līdz šim viņš ir veiksmīgi izvairījies no atklāti vājiem hokejistiem, jā, malacis, taču neko TĀĀDU arī nav piesaistījis (Hosa pats teica, ka uz RD iet dēļ Šuplera un spēlēšanas ne-Krievijas komandā).
, 2011-08-22 16:46, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pašu hokejistu vel nav vērts vērtēt,bet Sējēja izvēles spēlētāju tirgū jau nevienu šeit nespēj pārsteigt.
Nu redzi, temats klāt, būs Tev ko šodien darīt!
Vai Tu uzskati ka esi spējīgs vērtēt Sējēju? Pastāsti par savām gaitām, sasniegumiem hokejā!
Iedomājos situāciju, misteru X ieliek par kādas hokeja komandas GM vai pilnīgi jebko. CV, pieredze-50 000 komentāru internetā , vot būtu hohma.
, 2011-08-22 16:46, pirms 14 gadiem
Nu nav, jau ar tik traki. Nav, jau tā, ka komandā ir 12 cipuļi, būs, kas savus golus samet. Karsums savu iemtīs, tāpat Miķelis, arī Melinam labs wrists esot tā, ka gan jau kaut ko ar sametīs, tāpat arī Ņiževijs var iemest, moška arī no Luceniusa, jau šogad var kaut ko gaidīt!? Spilgtu uzbrukuma līderu nav, bet ja komanda spēlēs kā šveices pulkstenis būs ok.

Arī aizsardzībā ir, kas spēlē Vargs, Sprukts, šis jaunais kadrs. Vargs vispār liekas labs ieguvums, tāds spēlētājs, kuru mierīgu sirdi vari laist uz iemetienu, izšķirošajās sekundēs ir zelta vērtē, ar vienu Spruktu ir par maz kā rāda pieredze, jo visi Džeriņi un co nav spējīgi kritiskā brīdī nospēlēt pārliecinoši. vispār izskatās ka beidzot centrā spēlēs tiešām centri

nu aizsardzība būs tāda pati kā pag. sezonu. Vienīgais ja es būtu GM man ar tādu vartsargu līniju būtu bail uzsākt sezonu
, 2011-08-22 16:46, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nevajag jau pārspīlēt, aizmirsi jau kurš bija rezultatīvākais letiņš 1. RD sezonā?
Reāli Cipulim ir bijusi tikai viena akūni neveiksmīga sezona,kur nekas nesanāca, un tā ir 2. sezona RD. Visādi citādi ļoti labs uzbrucējs ar ļoti labām spējām.
Vēl nesaprotu kur ir izrauts tas ka Cipulis ir baigais melnā darba darītājs...nekad tāds nav bijis, varbūt vienīgi uzbrukumā izkapā kādu ripu pie bortiem, bet tas arī viss...nemaz nerunājot par to ka aizsardzība viņam noteikti nav pati izcilākā
Šķiet, ka tu neskaties hokeju, ja nezini, ka Cipuļa kungs visu karjeru ir čornijs spēlētājs uz ledus.
, 2011-08-22 16:47, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: vispār tas haips ap Karsumu ir k-kas... nu nav viņš nekas tik kruts, lai šam ar būtu vairāk par 35 punkti KHL... nu varbūt 40 var izspiest, bet nezinu iemeslus kāpēc gaidīt daudz vairāk. Sevišķi vēl RD, kur ir ļoti daudz tādu potenciālu uzbrukuma līderu.... arī šogad. Un kur uz tādu Karsumu neviens nespēlēs un viņa maiņu neliks laukumā 25 minūtes spēlē
Skaties ka Karsums ar Spruktu nav uzbrucēji ar vislielāko spēles laiku....
, 2011-08-22 16:47, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: vispār tas haips ap Karsumu ir k-kas... nu nav viņš nekas tik kruts, lai šam ar būtu vairāk par 35 punkti KHL... nu varbūt 40 var izspiest, bet nezinu iemeslus kāpēc gaidīt daudz vairāk. Sevišķi vēl RD, kur ir ļoti daudz tādu potenciālu uzbrukuma līderu.... arī šogad. Un kur uz tādu Karsumu neviens nespēlēs un viņa maiņu neliks laukumā 25 minūtes spēlē
Haips ap Mārtiņu ir jau no 2006. gada, kad pēc PO MVP balvas saņemšanas, Latvijā daudzi iedomājās, ka viņš pats ir nākamais Leflērs (tas, kurš Gijs, ne SC.com komentu veterāns), lai gan tolaik un arī vēlāk NHL skauti viņu nemaz tālāk par 3. maiņas enerģijas spēlētāju neredzēja.
, 2011-08-22 16:49, pirms 14 gadiem
Ooopiits rakstīja: Šķiet, ka tu neskaties hokeju, ja nezini, ka Cipuļa kungs visu karjeru ir čornijs spēlētājs uz ledus.
Nu tad izstāsti speciālista kungs, kā tas izpaužas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:50, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Skaties ka Karsums ar Spruktu nav uzbrucēji ar vislielāko spēles laiku....
Tikai žēl, ka viņiem noteikti daudz laika būs jāpavada neitralizējot pretinieku top - maiņas ...
, 2011-08-22 16:51, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag arī pārvērtēt.
Sējējs komandas komplektācijas darbā līdz šim nav izdarījis neko tādu, lai viņu sauktu par "labāko KHL".

Tas, ka līdz šim viņš ir veiksmīgi izvairījies no atklāti vājiem hokejistiem, jā, malacis, taču neko TĀĀDU arī nav piesaistījis (Hosa pats teica, ka uz RD iet dēļ Šuplera un spēlēšanas ne-Krievijas komandā).
vai tad kāds saka, ka viņš tāds ir? Normāls, viduvējs GM. Vēlreiz saku - ar maziem līdzekļiem nekādu zvaigzni nepievilksi. Nosauc piemēru, kur GM KHLā ir nostrādājis perfekti - sabalansējot mazas izmaksas ar lielisku spēlētāju (es domāju ar vēsturi), nevis Sikoras, Šatana vai tāda kalibra vīriem. Ņem vērā arī kluba īpatnības (pirmā 6-nieka klubs, vai klubs ar potenciālu tādam būt). Nu jau arī vairs melnos zirdziņus, kā Elisons, Hartigans un Vestkots neizvilksi, jo visi ir ļoti labi informēti par atalgojumiem šeit, kā arī dzīves apstākļiem, utt utt. Tavu atbildi es nojaušu. Iemesls, kāpēc es te argumentēju, ir tas, ka nemālē vellu melnāku, kā viņš ir.
, 2011-08-22 16:52, pirms 14 gadiem
Ceru, ka parādīs labu sniegumu
, 2011-08-22 16:52, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Tikai žēl, ka viņiem noteikti daudz laika būs jāpavada neitralizējot pretinieku top - maiņas ...
Tieši tā, tāpēc es arī rakstu, ka viņi varētu būt uzbrucēji ar vislielāko spēles laiku, kuri it nemaz arī nav tik sūdīgi uzbrukumā, īstenībā vieni no RD galvenajiem atslēgas spēlētājiem ar Spruktu priekšgalā
, 2011-08-22 16:55, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Mūsējos kā mazus dēlus smērēs pa bortiem
,dirsā mums ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:58, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu redzi, temats klāt, būs Tev ko šodien darīt!
Vai Tu uzskati ka esi spējīgs vērtēt Sējēju? Pastāsti par savām gaitām, sasniegumiem hokejā!
Iedomājos situāciju, misteru X ieliek par kādas hokeja komandas GM vai pilnīgi jebko. CV, pieredze-50 000 komentāru internetā , vot būtu hohma.
Kā jau viens te pareizi rakstija, ka Sējēja darbs visiem ir acīm redzams. Cik tas ir bijis labs RD leģionāru atlasē lai vērtē katrs pats. Es personiski uzskatu,ka līdz sim tas ir bijis nu tā...............ne pārāk.
Saprotu,ka viņš var operēt tikai ar tādiem spēlētājiem,kas iekļaujās RD budžeta rāmjos. Tomēr par vairāku RD bijušo (par esošiem pāragri spriest) lietderību RD var ilgi un gari diskutēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 16:59, pirms 14 gadiem
RDFan rakstīja: Šis varētu darīt brīnumus!
Tu pat neesi redzējis kā viņš spēlē!
, 2011-08-22 16:59, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Mūsējos kā mazus dēlus smērēs pa bortiem
mūsējais iepisīs tiem smērētājiem pa muti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 17:01, pirms 14 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Paskat, Lundmarks spēj iemest arī no centra
http://www.youtube.com/watch?v=xGSRdUEvOUw&feature=related
Tāpat kā Štāls!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 17:02, pirms 14 gadiem
ozzmust rakstīja: vai tad kāds saka, ka viņš tāds ir? Normāls, viduvējs GM. Vēlreiz saku - ar maziem līdzekļiem nekādu zvaigzni nepievilksi. Nosauc piemēru, kur GM KHLā ir nostrādājis perfekti - sabalansējot mazas izmaksas ar lielisku spēlētāju (es domāju ar vēsturi), nevis Sikoras, Šatana vai tāda kalibra vīriem. Ņem vērā arī kluba īpatnības (pirmā 6-nieka klubs, vai klubs ar potenciālu tādam būt). Nu jau arī vairs melnos zirdziņus, kā Elisons, Hartigans un Vestkots neizvilksi, jo visi ir ļoti labi informēti par atalgojumiem šeit, kā arī dzīves apstākļiem, utt utt. Tavu atbildi es nojaušu. Iemesls, kāpēc es te argumentēju, ir tas, ka nemālē vellu melnāku, kā viņš ir.
Bija te daži, kas sauca viņu par "vienu no labākajiem".

Par tiem pārējiem GM, ir grūti konkrētu un pamatotus piemērus nosaukt, jo KHL budžeti un līguma summas netiek atklātas, taču tie paši "Nefekhimik" nav starp bagātajiem klubiem (izejot no vispārpieejamās info), bet ir apmēram turpat kur RD, "Traktor" līdz šim arī nebija biezie (šosezon gan vairs neatbilst šai kategorijai), pagājušsezon "Severstal", "Yugra" utt. Nav arī nemaz tik unikāli RD, kā kāds vēlas pasniegt.

Turklāt, kamēr RD "papildinājums no malas" parasti ir ārzemnieks, tad Krievijas komandas arī ar vietējiem kadriem labi papildinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 17:07, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Ko Tu te putrojies tagad pats? Tu prasiji kura komanda vel 100% spiež uz leģionāriem kā to dara Rigas Dinamo?


es atbildeju kuras.. Tu te tagad kko sāc murgot par to cik katra komanda nopirkusi kreisos leģionārus..


neputrojies expert..
Labi būtu, ja arī konteksts kurā tika uzdots šis jautājums tiktu ievērots.
, 2011-08-22 17:08, pirms 14 gadiem
silk182 rakstīja: baigi maza auguma, cerams nebūs tāds kā karija
Kas tev ir pret Kariju?
, 2011-08-22 17:12, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bija te daži, kas sauca viņu par "vienu no labākajiem".

Par tiem pārējiem GM, ir grūti konkrētu un pamatotus piemērus nosaukt, jo KHL budžeti un līguma summas netiek atklātas, taču tie paši "Nefekhimik" nav starp bagātajiem klubiem (izejot no vispārpieejamās info), bet ir apmēram turpat kur RD, "Traktor" līdz šim arī nebija biezie (šosezon gan vairs neatbilst šai kategorijai), pagājušsezon "Severstal", "Yugra" utt. Nav arī nemaz tik unikāli RD, kā kāds vēlas pasniegt.

Turklāt, kamēr RD "papildinājums no malas" parasti ir ārzemnieks, tad Krievijas komandas arī ar vietējiem kadriem labi papildinās.
nu jā, par visiem es nevaru atbildēt. redz, mums kaut kā uz krievu spēlētājiem īsti cerību nav, bet starp latviešu hokejistiem tie resursi nav tik salīdzinoši milzīgi. runājot tieši par leģionāriem zemāka kalibra komandās - nu nav citās tā komplektācija tik ideāla, tur laiž vaļā uz vella paraušanu, katru gadu mainās kadri...
, 2011-08-22 17:14, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Džeimijam vienā dienā ar Trottiņu dzimšanas diena.
hāhā, Tu esi nelabojama, bet pateicoties šai nejaušai sakritībai ar Tavu Trottiņu, iepējams, ka Džeimijam ir izredzes..
PS: bet nopietni runājot, esmu sajūsmā, jo domāju, ka RD papildinājumi vairs nav gaidāmi!
, 2011-08-22 17:15, pirms 14 gadiem
cool, atcerosk ad šis vīrs vēl kapāja NHL, cerams paradis sniegumu, kas neliks dinamo faniem vilties
, 2011-08-22 17:15, pirms 14 gadiem
neoxeo rakstīja: Tas nozīmē ka sc.com atkal būs jauns lietotājs-JamieLove.
LandmarkLove
, 2011-08-22 17:16, pirms 14 gadiem
jonsons rakstīja: Kā viņš vareja but nofotografets Dinamo formā?????
Photoshops dara brīnumus!
, 2011-08-22 17:16, pirms 14 gadiem
ozzmust rakstīja: nu jā, par visiem es nevaru atbildēt. redz, mums kaut kā uz krievu spēlētājiem īsti cerību nav, bet starp latviešu hokejistiem tie resursi nav tik salīdzinoši milzīgi. runājot tieši par leģionāriem zemāka kalibra komandās - nu nav citās tā komplektācija tik ideāla, tur laiž vaļā uz vella paraušanu, katru gadu mainās kadri...
Arī šeit mainās un tas ir tikai loģiski, t.i., parasts darba process.

"Cepiens" tā pa lielam arī ir tieši par to, ka daži te uzskata Sējēju par GM-Superstāru, kuram līdzīgu nav.
, 2011-08-22 17:19, pirms 14 gadiem
Marcela81 rakstīja: hāhā, Tu esi nelabojama, bet pateicoties šai nejaušai sakritībai ar Tavu Trottiņu, iepējams, ka Džeimijam ir izredzes..
PS: bet nopietni runājot, esmu sajūsmā, jo domāju, ka RD papildinājumi vairs nav gaidāmi!
kādas izredzes?
, 2011-08-22 17:22, pirms 14 gadiem
ta jau septembrī redzēs, nav ko tagad zākāt vai uz pedestāla celt. Personīgi domāju, ka kamēr dinamo iespēlēsies rautakallio normās paies kāda pussezona vismaz, un rezultātu varēsim redzēt pēc atpūtas ziemā
, 2011-08-22 17:22, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: kādas izredzes?
you know, nebeidzama, fanātiska - pat līdz agonijai, atbalstīšana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 17:29, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Ha ha, atkal šeit tāds Juris Miņins muķī gaisu! Uztaisa atkal kādu muļķīgu comment un sēž kā parazīts priecājas, kā viņu citi noliek!
Kur prāts cilvēkam uz tādām dumībām!
nepird daudz, čalis saprot no hokeja trīs reizes vairāk nekā tu un ir lietderīgi palasīt viņa komentus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 17:40, pirms 14 gadiem
Comon, kārtējais īsais spēlētājs... Normunds nevar garākus atrast, vai arī par augumu ir jāpiemaksā !?
, 2011-08-22 17:40, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Šajā gadījumā mēs nerunājam par zināšanām, bet par to, ka čal's apzināti palaiž pirdienu, zinot, ka tas "smirdēs" un kaitinās visus pārējos, kas ir telpā.
A kas pēc tam ir? Pirdiens izčākst un ir čušs, nav vairs! Un tad laiks palaist nākamo pirdienu ļaužu pārpilnajā telpā!

Ja runā tieši par lietu, tad no offence.
Man gan liekas, ka viņš vienkārši atbild uz cilvēku uzdotajiem jautājumiem ar plašām un konstruktīvām atbildēm.
, 2011-08-22 17:41, pirms 14 gadiem
Gaidam no SC interviju ar Landmarka sievu!
, 2011-08-22 17:41, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: es šeit biju pirmā
NEMULDI!! sheit pirmaa biju ES un taada arii palikshu!!! un juus visas paareejaas esat TIKAI mani kloni un pagalam neizdevushies
labi, ka marselinjshs tika no shejienes prom..
, 2011-08-22 17:42, pirms 14 gadiem
Labak pasekojiet te - Twitter!/EricaLundmark vina sievas Erica twiteris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 17:51, pirms 14 gadiem
a neviens ar galvu nespēja padomāt, ka Peka moš grib uz defiem uzvelt daļu golu sišanu? pie jūļa defi uz vārtu pusi meta tikai kad ripu nebija vispār kur likt, pie Pekas izstās ka PP vairākumā defi metīs, ja tā tad nevajag nbemaz krutus uzbrucējus, vajag tikai kapāt, kapāt, kapāt, un sist iekšā atlecošās, un tam mūsu uzbrucēji ir pietiekami labi, ja kāds neredzēja kā izlīdzināja pēdējā spēlē pēdējā sekundē karsums tad tur ar bija metieni un metieni un atlecošās, mūšdienu hokejs ir kustīgs, ass, daudz metienu un second chance metienu, vajag tik kapāt, un komanda izskatās veidota tieši tam modelim, jāpieliek tikai defā, lai viss 5nieks kapātos un zinātu perfekti kur katram jāatrodas, tad iziet no savas zonas ātri un sakarīgi, nevis iebremzēt, kāpēc dinamo uzbrukums ir nekāds? jo no savas zonas ejam ārā slikti, pretinieka laukuma pusē mēs spēlējam ļoti labi, PP piedzīt, bet PP ar ozo un bez ir 2as dažādas lietas, tā kā nevajag stresot, man šis modelis paīk vismaz reizes 3 vairāk nekā vecais dinamo, vai viņš nostrādās? neviens tagad to nepateiks, ap jauno gadu redzēsim kā mēs spēlējam ar visādām kuzņām, torpedo, kā arī salātiem un lokomotīvēm un tad būs skaidrs.
, 2011-08-22 17:51, pirms 14 gadiem
Ivars12211 rakstīja: trotters nebus rigas dinamo jo vinam nepatika ta lose kas komente sc portala ar vinu vardu!!!
so,tu tagad kruto tēlo?
, 2011-08-22 17:52, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: NEMULDI!! sheit pirmaa biju ES un taada arii palikshu!!! un juus visas paareejaas esat TIKAI mani kloni un pagalam neizdevushies
labi, ka marselinjshs tika no shejienes prom..
ja tu būtu palasījusi tālākos komentāru,redzētu,ka es par tevi nerunāju.tu esi ārpus konkurences.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 17:56, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: ja tu būtu palasījusi tālākos komentāru,redzētu,ka es par tevi nerunāju.tu esi ārpus konkurences.
nu to es saprotu - tas saucaas respekts !! bet, daarguminj, kuras tad ir ieksh konkurences? noteikti, ka taadas pashas kaa tu
, 2011-08-22 18:07, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: nu to es saprotu - tas saucaas respekts !! bet, daarguminj, kuras tad ir ieksh konkurences? noteikti, ka taadas pashas kaa tu
*facepalm*
, 2011-08-22 18:09, pirms 14 gadiem
Izskataas, ka buus labs paliigs komandai
, 2011-08-22 18:10, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: nu to es saprotu - tas saucaas respekts !! bet, daarguminj, kuras tad ir ieksh konkurences? noteikti, ka taadas pashas kaa tu
eu,eu,par dārgumiņu mani nesauc.
, 2011-08-22 18:11, pirms 14 gadiem
''Rangers'' sastāvā viņam 111 spēles, 10 vārti un 19 piespēles. Kas tas par uzbrucēju ja tikai apm., katrā desmitajā spēlē iemet vārtus!?
, 2011-08-22 18:13, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: eu,eu,par dārgumiņu mani nesauc.
kaa tad? par plagjiaatu??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 18:22, pirms 14 gadiem
Kas tā par viduvējību? Par grašiem? Hmmm, DEL nav ticis, tad neaks īpašs
, 2011-08-22 18:22, pirms 14 gadiem
Statistika diez ko dizha nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 18:42, pirms 14 gadiem
laikam Jurim! Petrovickis pirmajāsezonā bija OK!!!Arnsonu noraka ... Saliec Grecki ar Pogu - un paskaties, kas iznaks...
Slēpts komentārs: Ha-ha
, 2011-08-22 18:49, pirms 14 gadiem
Nu bet vajadzētu vēl kādu mikusu vai petro
, 2011-08-22 18:52, pirms 14 gadiem
Nu protams...Petro bija Hosam laba roka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 19:08, pirms 14 gadiem
Skatos apspriež Sējēju. Jā nav viņš tur super , bet teiksim ļoti labs. Ir iegrābieni bet ne daudz pamatā uz sezonas sākumu ņemtie leģionāri kopumā ir labi. Visām komandām gadās kļūdas selekcijā-ja pameklēs domāju katrā atradīs vismaz 2-3 leģionārus ar kuriem komanda nebija apmierināta. Vērtējot kādas ir finanses ir ok. Saka no laba labu nemeklē-nesaku ka mums ir superleģionāri utt., bet pie tādiem vajag arī tomēr lielāku atalgojumu.
Var jau atrast labāku par Sējēju, bet ir liels risks ka GM amatā drīzāk būs sliktāks.
, 2011-08-22 19:13, pirms 14 gadiem
Ir ok!
, 2011-08-22 19:14, pirms 14 gadiem
Jā, bet zinu - draņķiss...Kā ar Masaļski un Vasiļevu...Saprastu ja hoķi nebūtu spelejis...
, 2011-08-22 19:24, pirms 14 gadiem
Ha-ha rakstīja: Domaju, Saulietis un Bērziņss nav sliktāki...Tikai mūsu super ģeneraļi- kā spēleja, tā turpina darboties!!!
Tu tiešām esi idi**s? Kā vispār var prātā ienākt salīdzināt BĒRZIŅU ar NHL 9. draftu?!
, 2011-08-22 19:38, pirms 14 gadiem
Tu esi klauns, cik gadi pagajussi un ko izdarījis...Bet katram sava doma, nepaatīka- par rupjībām varam tikties...
, 2011-08-22 19:51, pirms 14 gadiem
Miķelim būs labs partneris.. vares abi izrauties...atrums labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 20:26, pirms 14 gadiem
Jau iepriekš rakstīju(kad ērls atteica dinamo),ka būs kanādietis! Jo Dinamo katru sezonu ir kaut viens kanādietis! Cerēsim būs labs spēlētājs!
, 2011-08-22 20:52, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Īstais ierunājās
preciizi-iistais nevis iistaa
, 2011-08-22 21:00, pirms 14 gadiem
Forši, izskatās labs uzbrucējs. Man gribētos redzēt komandā vēl vienu labu (stabilu) aizsargu un vārtsargu.
starp citu, Rautakallio kādā pārbaudes spēlē mēģināja kombināciju M.Rēdlihs, Luceniuss, Bukarts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-22 21:42, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Paskataties kādus vēršus Vitjaz stādīs pretī citiem KLH klubiem

http://www.hotice.ru/photo/11920/
un rekur vēl pagājušogad šitie bifeļi viens otru skaldīja Jon Mirasty vs. Jeremy Yablonski 2/20/2010
...
, 2011-08-22 21:54, pirms 14 gadiem
, 2011-08-22 22:29, pirms 14 gadiem
šķiet ka buus ok !
, 2011-08-22 22:33, pirms 14 gadiem
Varētu būt labs Trotera aizvietotājs
, 2011-08-22 22:45, pirms 14 gadiem
vgrekis rakstīja: Forši, izskatās labs uzbrucējs. Man gribētos redzēt komandā vēl vienu labu (stabilu) aizsargu un vārtsargu.
starp citu, Rautakallio kādā pārbaudes spēlē mēģināja kombināciju M.Rēdlihs, Luceniuss, Bukarts?
Visdrīzāk ka vienā maiņā būs Ņiživijs ar Redlihu, vismaz uz doto brīdi tā izskatās
, 2011-08-22 22:53, pirms 14 gadiem
HOSSA123 rakstīja: ja viņam vēl ir tikpat ātras kājas tad šis būs cepums!
RE Jamie Lundmark's goal
- YouTube


(ņemu savus vārdus atpakaļ!
tas nav šitas čalis, kurš iemet vārtus Tevis ievietotajā video!
, 2011-08-22 22:55, pirms 14 gadiem
koncentrats rakstīja: Varētu būt labs Trotera aizvietotājs
Nu šitais izskatās galvas tiesu pārāks par Trotteru. 200 cik tur tās spēles NHL runā pašas par sevi - n-tie gadi NHL klubu trešajās-ceturtajās maiņās priekš manīm ir stabilāka vērtība nekā vairākas 70+ punktu sezonas AHL ar 5-10 spēlēm NHL.
, 2011-08-22 23:23, pirms 14 gadiem
tr00 rakstīja: Nu šitais izskatās galvas tiesu pārāks par Trotteru. 200 cik tur tās spēles NHL runā pašas par sevi - n-tie gadi NHL klubu trešajās-ceturtajās maiņās priekš manīm ir stabilāka vērtība nekā vairākas 70+ punktu sezonas AHL ar 5-10 spēlēm NHL.
Trotteram ir tikai 2 spēles NHL un 1 sezona ar 77 punktiem AHL.
, 2011-08-22 23:29, pirms 14 gadiem
Peecis30 rakstīja: tas nav šitas čalis, kurš iemet vārtus Tevis ievietotajā video!
Nē tas ir tas pats čalis....
Vārdā Jamie Lundmark
, 2011-08-22 23:34, pirms 14 gadiem
Ja salīdzina ar citiem Sējēja legiem, tad šis jau ir "īsts" kauslis. Lundmarkam ir pat sava hockeyfight card, tāpat vismaz 3-4 kautiņi sezonā. Vēl jāpiemin, ka viņš gan metas aizstāvēt savējos, gan nenoraustās no īstajiem pretinieku kaušļiem. Tā kā gan jau būs labi, vismaz vēl viens bez Ozo un Ješkas, kurš varēs kādam pretinieku rūķim uzšaut.
, 2011-08-22 23:40, pirms 14 gadiem
kopā ar Ivanānu ari šķaidijies!
, 2011-08-22 23:41, pirms 14 gadiem
DDB rakstīja: Ja salīdzina ar citiem Sējēja legiem, tad šis jau ir "īsts" kauslis. Lundmarkam ir pat sava hockeyfight card, tāpat vismaz 3-4 kautiņi sezonā. Vēl jāpiemin, ka viņš gan metas aizstāvēt savējos, gan nenoraustās no īstajiem pretinieku kaušļiem. Tā kā gan jau būs labi, vismaz vēl viens bez Ozo un Ješkas, kurš varēs kādam pretinieku rūķim uzšaut.
Jēkabs jau nu tas lielais kauslis Vienreiz daudz mazākam spēlētājam bez ķiveres ar visiem cimdiem iedva, tagad uzreiz tough guy ne?
, 2011-08-23 00:15, pirms 14 gadiem
Nesudigs atrums kaujoties šiem
methodman rakstīja: un rekur vēl pagājušogad šitie bifeļi viens otru skaldīja http://www.youtube.com/watch?v=gyKoxusSLJ4
, 2011-08-23 01:27, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja:

hahahha
, 2011-08-23 08:18, pirms 14 gadiem
Galvenais kā iejutīsies komandā, bet problēmām nevajadzētu būt!!!!