Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

papildināts KHL: "Priekšnesumā Rīgā nekā krimināla nebija"

Rolands Eliņš

KHL: "Priekšnesumā Rīgā nekā krimināla nebija"
Brīdis no 17. novembra priekšnesuma
Foto:Agris Semēvics, Easyget.lv

Kontinentālās hokeja līgas vadība nosūtījusi iesniegumu Rīgas „Dinamo” klubam ar prasību paskaidrot svastikas izmantošanu pirmsspēles ceremonijā pirms „Dinamo” spēles pret „Yugra, norādījis KHL viceprezidents Vladimirs Šalavejs. Speciāli izveidota komisija ar neatkarīgo ekspertu pārstāvniecību gan šobrīd atzinusi, ka nekā slikta šajā priekšnesumā nav.

17. novembrī, dienu pirms Latvijas Neatkarības proklamēšanas gadadienas, Rīgas „Dinamo” aizvadīja maču pret Hantimansijskas „Yugra”, kurā uzvarēja papildlaikā ar 4:3. Par godu gaidāmajai svētku dienai pirms spēles uz ledus notika svinīgs priekšnesums, kura laikā dejotāji latviešu tautu tērpos ar Latvijas karogu palīdzību izveidoja svastiku jeb kāškrustu.

KHL vadību šis priekšnesums gan ir satraucis pietiekami daudz, lai tā pieprasītu paskaidrojumus no „Dinamo” puses, kā arī lūgts iepazīstināt KHL pārstāvjus ar svētku ceremonijas programmu.

„No drošību sargājošajām instancēm nekādus ziņojumus neesam saņēmuši,” portālam Rsport.ru skaidroja KHL viceprezidents Vladimirs Šalajevs. „Ceru, ka nekā krimināla šajā pasākumā nav bijis. Taču tik un tā KHL uzskata par vajadzīgu pieprasīt priekšnesuma scenāriju un paskaidrojumu, lai galīgi pārliecinātos par šajā priekšnesumā slēptajiem zemtekstiem.”

Rīgas "Dinamo" kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis, reaģējot uz šīm KHL bažām un izteikumiem, paziņojis: "Nekādas svastikas tur nebija. Redzēju laukumā senu nacionālo ornamentu un katrā gadījumā latviešu tautas. Šīs zīmes pastāvēja arī pirms Ādolfa Hitlera, un viņš tās nozaga. Mēs sniegsim savus paskaidrojumus arī KHL vadībai."

Savukārt Rīgas "Dinamo" preses sekretārs Jānis Stepītis norādīja: "Mēs redzējām šī šova mēģinājumus, bet nevarējām iedomāties, ka tas izraisīs tādu reakciju. Priekšnesumā tika parādīts latviešu tradicionālais simbols, kurš tiek izmantots mūsu nacionālajā apģērbā, visos ornamentos. Tam ir daudz nosaukumu, bet tā nav svastika. Mēs nekādā ziņā negribējām šo šovu saistīt ar Otrā Pasaules kara notikumiem, tas ir pārpratums".

Svastiku savā simbolikā pagājušajā gadsimta vidū iekļāva nacisma ideoloģijas pārstāvji, taču latviešu tautas vēsturē svastikai ir daudz senāka un pavisam cita nozīme, un tā tiek dēvēta arī par ugunskrustu un kāškrustu. Dejas iestudētāja ir Latvijā labi pazīstamā horeogrāfe Taiga Ludborža, savukārt deju izpildījušas Nacionālo bruņoto spēku deju kopas „Bramaņi” un „Dižbramaņi”.

KHL viceprezidents jau paziņojis, ka tika izveidota speciāla komisija, kurā tika pieaicināti arī neatkarīgi eksperti. Šī komisija atzinusi, ka nekas krimināls šajā pirmsspēles priekšnesumā nav atklāts. "Ir tāds labs izteiciens," saka Šalajevs. "Ļaujiet man izraut no Bībeles vienu teikumu, un es pierādīšu, ka tās autors ir jāpakar. Šoreiz bija tāds pats gadījums. No liela un laba pasākuma tika izrautas divas sekundes, kuras kāds pasniedza pa savam. Materiāli tika iesūtīti KHL, un mums tie bija jāizvērtē. Komisija izvērtēja, piesaistīja speciālistus un atzina, ka nekā slikta šajā priekšnesumā nav bijis."

Izmantotie resursi:
КХЛ запросила сценарий церемонии перед матчем...
Рижское "Динамо" не разворачивало свастику...
Главные новости дня - Газета.Ru

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 15:29, pirms 11 gadiem
wtf? tā līgas vadība normali sajaukusi ziimes

  +6 [+] [-]

, 2013-11-21 15:30, pirms 11 gadiem
Jānis Freimanis ‏@JanisFreimanis2
Kādā hokeja spēlē cīņā pie apmales četras nūjas esot izveidojušas svastikai līdzīgu zīmi. Arī šo epizodi KHL sola rūpīgi izpētīt...

  +3 [+] [-]

, 2013-11-21 15:35, pirms 11 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Kādam vienkārši nepatīk Dinamo vieta tabulā, nebrīnos, ka tiesāšana mūsu spēlēs ar mainīsies uz to ne labāko pusi!
Neesmu sazvērestību teoriju piekritējs, bet šoreiz tiešām kaut kā interesanti. Galu galā - klubs eksistē par Krievijas naudu, Krievijas ielikteņi to vada, Krievijas atklātajā čempionātā spēlējam. Ceremoniju taču pasūtija vadība? Kā tad tā... Un lai gan daudzi Krievijas hokeja žurnālisti sajūsminās par RD, tomār no otras puses tas daudziem tās valsts funkcionāriem ir kā dadzis acīs. Tas ka uzvar klubs no Latvijas, tas, ka klubs ir tik populārs, tas, ka spēj to sasniegt ar nelielu budžetu un daudz maz "saviem" spēkiem. Ozo tiek uzskatīts (arī Krievijā), par labāko kapteini, Ābols par labāko jauno galveno treneri. Sējējs atzīts par labāko šīs sezonas GM (kā domājat jutās SKA un citu grandu, un ne tikai GM, no kuriem daudzi ir saistīti ar Krievijas valdību. Jā otrajā vietā bija Ak Bars ģenerāl menedžeris, bet ar savu budžetu un ietekmi būt tikai otrajam...). Turklāt tieši šajās dienās RD pietuvojās diviem līderiem un attēlinājās no CSKA (sezonas sākuma "otrā" vieta neskaitās).

Bet patiesībā tas viss ir muļķības.

Paši "priekšnieki" droši vien jau tiktāl ieslīguši pašapmierinātībā, ka aizmirsuši, ka Otrajā pasaules karā Krievija zaudēja vairāk nekā miljonu kareivju dzīvību, tur joprojām šo karu atceras kā Lielo tēvijas karu. Šiem cilvēkiem tas (šā kara upuru un uzvaras piemiņa) ir svēts. Un mēs spēlējam viņu čempionātā.

Ja gribam lai cienī mūsu svētums, mums jāciena arī citu svētums un jūtas. Ja tas būtu noticis Latvijas izlases un piemēram Austrijas izlases spēles ievadā es to tikai apsveiktu (lai gan jebkurā gadījumā varētu bez tā iztikt - sliktāk nevienam nebūtu).

  -2 [+] [-]

, 2013-11-21 15:38, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Pirmkārt, a kur nav graustu? Cik pilsētās ir tik relatīvi tīras un sakoptas ielas kā Rīgā?

Un grausti... ar tiem kļūst mazliet labāk. Arī Pārdaugavas bloku māju rajonos tiek īstenoti dažādi projekti hruščovku fasāžu rekonstrukcijai, privātuzņēmēji būvējas un dome liek viņiem sakopt teritoriju projekta robežās... viss iet uz labo pusi. Kas attiecas par centra nolaistajiem graustiem, ar tiem jautājumus ātri risināt nav iespējams īpašnieku neieinteresētības dēļ.

Ar graustiem jau sen pasaulē cīnās pat ļoti veiksmīgi.
Mēs no Rietumiem un Austrumiem pārņemam visādus sūdus, bet reāli sevi jau sen attaisnojušas lietas pārņemt neprotam.
Piemēram, nezinu kurš normatīvais akts Dānijā visu to regulē, bet stāsts ir tāds. Ja pilsētā vai ciematā parādās māja, kura neatbilst pēc sava vizuālā izskata pašvaldības saistošo noteikumu prasībām, tad pašvaldība sūta īpašniekam 3X brīdinājumu,ka īpašums jāsakāro. Ceturtā reizē jau atbrauc pašvaldības nozīmēti strādnieki, kas par pašvaldības finanšu līdzekļiem sakārto šo īpašumu. Un pēc tam īpašnieks saņem rēķinu no pašvaldības, un tur nevienu neinteresē, ka tu šo 'pašu īpašumu varēji sakārtot par 2-3 reizes lētāku summu. Un pamēģini tikai nesamaksāt. Tas tev var beigties ar īpašuma zaudēšanu. Principā dāņi jau ir nonākuši jau līdz tai stādijai, ka pēdējais represīvais līdzeklis ir jāpiemēro ļoti,ļoti retos gadījumos.
Gala rezultātā Dānijā ieraudzīt graustus gandrīz nav iespējams. Vismaz es šai valstī būdams 3-4 reizes (tiesa nebiju Kopenhāgenā, vairāk mazajās pilsētiņās) neko tādu nepiefiksēju.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 15:40, pirms 11 gadiem
FinnHarp rakstīja: Prieks dzirdeet, ka ir arii jeedziigi viirelji Krievijaa, kas uz idiotiskaam provokacijaam neparakstaas...
Par to prieks, jā. Tomēr ceru, ka šie nebūs spiesti pakļauties "tautas viedoklim". Palasi komentārus krievu saitos, nav NEVIENA pozitīva (izņemot tos kas no Latvijas). Bēdīgi. Viens no līgas iecīnītākajiem klubiem kļūst par pašu nemīlētāko (Krievijā). Un dēļ kaut kādas stulbības... Šī putra būs ilgi jāizstrebj un mums to ilgi nepiedos.

Hokejistiem un faniem šajā izbraukumā būs grūti. Turieties, veči!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 15:40, pirms 11 gadiem
viss ir pareizi,bet kara laikā viņi miljonu pamanījās zaudēt vienā kaujā!
KirmansLipovs rakstīja: Neesmu sazvērestību teoriju piekritējs, bet šoreiz tiešām kaut kā interesanti. Galu galā - klubs eksistē par Krievijas naudu, Krievijas ielikteņi to vada, Krievijas atklātajā čempionātā spēlējam. Ceremoniju taču pasūtija vadība? Kā tad tā... Un lai gan daudzi Krievijas hokeja žurnālisti sajūsminās par RD, tomār no otras puses tas daudziem tās valsts funkcionāriem ir kā dadzis acīs. Tas ka uzvar klubs no Latvijas, tas, ka klubs ir tik populārs, tas, ka spēj to sasniegt ar nelielu budžetu un daudz maz "saviem" spēkiem. Ozo tiek uzskatīts (arī Krievijā), par labāko kapteini, Ābols par labāko jauno galveno treneri. Sējējs atzīts par labāko šīs sezonas GM (kā domājat jutās SKA un citu grandu, un ne tikai GM, no kuriem daudzi ir saistīti ar Krievijas valdību. Jā otrajā vietā bija Ak Bars ģenerāl menedžeris, bet ar savu budžetu un ietekmi būt tikai otrajam...). Turklāt tieši šajās dienās RD pietuvojās diviem līderiem un attēlinājās no CSKA (sezonas sākuma "otrā" vieta neskaitās).

Bet patiesībā tas viss ir muļķības.

Paši "priekšnieki" droši vien jau tiktāl ieslīguši pašapmierinātībā, ka aizmirsuši, ka Otrajā pasaules karā Krievija zaudēja vairāk nekā miljonu kareivju dzīvību, tur joprojām šo karu atceras kā Lielo tēvijas karu. Šiem cilvēkiem tas (šā kara upuru un uzvaras piemiņa) ir svēts. Un mēs spēlējam viņu čempionātā.

Ja gribam lai cienī mūsu svētums, mums jāciena arī citu svētums un jūtas. Ja tas būtu noticis Latvijas izlases un piemēram Austrijas izlases spēles ievadā es to tikai apsveiktu (lai gan jebkurā gadījumā varētu bez tā iztikt - sliktāk nevienam nebūtu).

     [+] [-]

, 2013-11-21 15:41, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Jānis Freimanis ‏@JanisFreimanis2
Kādā hokeja spēlē cīņā pie apmales četras nūjas esot izveidojušas svastikai līdzīgu zīmi. Arī šo epizodi KHL sola rūpīgi izpētīt...

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 15:41, pirms 11 gadiem
Arī Likteņdārzs ir pārpokemonējies. Uz kurieni šī pasaule iet...
https://twitter.com/Liktendarzs/sta...

  -3 [+] [-]

, 2013-11-21 15:42, pirms 11 gadiem
Te sāk jaukties mazliet patriotisms ar sportu , tomēr vajag padomāt organizātoriem kādā līgā mēs spēlējam , skaists priekšnesums protams ! Cerams ka komandu tas neietekmēs un ātri visiem aizmirsīsies !! Jo tas tiešām var ietekmēt, ja komisija atdzina , ka viss kārtībā tas nenozīmē , ka pārējie arī !!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 15:44, pirms 11 gadiem
FinnHarp rakstīja: Prieks dzirdeet, ka ir arii jeedziigi viirelji Krievijaa, kas uz idiotiskaam provokacijaam neparakstaas...
Bet jebkurā gadījumā, šitas bija labs gājiens...cepuri nost horeogrāfei , ņemot vērā, ko Krievijai nozīmē šis simbols, ņemot vērā, ka KHL mēs esam ciemiņi un RD eksistē par viņu naudu...šitas bija prātīgi. Cik noprotu tas ir tikai sākums, mūs atkal kādu laiciņu saukās par fašistiem u.t.t. Cerams vismaz fanus izbraukumos neklopēs.

     [+] [-]

, 2013-11-21 15:46, pirms 11 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: . Šī putra būs ilgi jāizstrebj un mums to ilgi nepiedos.

Hokejistiem un faniem šajā izbraukumā būs grūti. Turieties, veči!
Tāpēc jau šeit manāms, ka viskarstākie "senā latviešu simbola" slavinātāji un "mēs parādīsim pasaulei, ka mums ir ugunskrusts" ir tieši tie, kas nīst RD. Viņiem taisni nāk par labu un ir prieks par to, ka RD labā slava Krievijā izkūp vienā mirklī.

Joprojām atceros Pastes stāstīto, kā Krievija joprojām ar ļaunu prātu piemin tieši Irbes teikto pēc spēles - nevis pašu zaudējumu Pēterburgā.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-21 15:47, pirms 11 gadiem
xvalchax rakstīja: Bet jebkurā gadījumā, šitas bija labs gājiens...cepuri nost horeogrāfei , ņemot vērā, ko Krievijai nozīmē šis simbols, ņemot vērā, ka KHL mēs esam ciemiņi un RD eksistē par viņu naudu...šitas bija prātīgi. Cik noprotu tas ir tikai sākums, mūs atkal kādu laiciņu saukās par fašistiem u.t.t. Cerams vismaz fanus izbraukumos neklopēs.
Pilnīgi piekrītu !

     [+] [-]

, 2013-11-21 15:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ar graustiem jau sen pasaulē cīnās pat ļoti veiksmīgi.
Mēs no Rietumiem un Austrumiem pārņemam visādus sūdus, bet reāli sevi jau sen attaisnojušas lietas pārņemt neprotam.
Piemēram, nezinu kurš normatīvais akts Dānijā visu to regulē, bet stāsts ir tāds. Ja pilsētā vai ciematā parādās māja, kura neatbilst pēc sava vizuālā izskata pašvaldības saistošo noteikumu prasībām, tad pašvaldība sūta īpašniekam 3X brīdinājumu,ka īpašums jāsakāro. Ceturtā reizē jau atbrauc pašvaldības nozīmēti strādnieki, kas par pašvaldības finanšu līdzekļiem sakārto šo īpašumu. Un pēc tam īpašnieks saņem rēķinu no pašvaldības, un tur nevienu neinteresē, ka tu šo 'pašu īpašumu varēji sakārtot par 2-3 reizes lētāku summu. Un pamēģini tikai nesamaksāt. Tas tev var beigties ar īpašuma zaudēšanu. Principā dāņi jau ir nonākuši jau līdz tai stādijai, ka pēdējais represīvais līdzeklis ir jāpiemēro ļoti,ļoti retos gadījumos.
Gala rezultātā Dānijā ieraudzīt graustus gandrīz nav iespējams. Vismaz es šai valstī būdams 3-4 reizes (tiesa nebiju Kopenhāgenā, vairāk mazajās pilsētiņās) neko tādu nepiefiksēju.
Bet Ziemeļvalstis tamlīdzīgos jautājumos vispār ir Pasaules līderes. Un atceries, ka dāņiem nebija jāiziet cauri denacionalizācijai pirms nieka 20 gadiem. Daži no graustiem tagad tika piešķirti cilvēkiem, kuri par saviem līdzekļiem nemaz nav spējīgi tos sakārtot, bet pārdot to ir ļoti sarežģīti, jo tie ir arhitektūras pieminekļi un to renovācija nereti izmaksātu dārgāk par nojaukšanu un jaunas ēkas uzcelšanu vietā. Bet ja godīgi es nesūdzos. Vakar ar draudzeni aizgājām pastaigāties pa Miera ielu, a tur Latvijas laikā celtajām mājām tādas nodilušas fasādes un aprūsējušas dzelzs kalto margonu margas. Itkā tuvu graustam, bet no otras puses arī tam ir sava atmosfēra. Godīgi sakot, man tie renovētie spilgti baltie svežoki nemaz TĀ nepatīk, bet laikam tā var teikt tik ilgi, kamēr kādam nav uz galvas nekas uzgāzies.

     [+] [-]

, 2013-11-21 15:52, pirms 11 gadiem
xvalchax rakstīja: Bet jebkurā gadījumā, šitas bija labs gājiens...cepuri nost horeogrāfei , ņemot vērā, ko Krievijai nozīmē šis simbols, ņemot vērā, ka KHL mēs esam ciemiņi un RD eksistē par viņu naudu...šitas bija prātīgi. Cik noprotu tas ir tikai sākums, mūs atkal kādu laiciņu saukās par fašistiem u.t.t. Cerams vismaz fanus izbraukumos neklopēs.
krievi vienmēr mūs ir uzskatījuši par fašistiem. iegrozīt viņiem smadzenes pareizajā vietā būs grūti. viņi vienmēr meklēs, kur mums pie*isties. provokācijas ir viņu stilā, ap*iršana mūsu.

     [+] [-]

, 2013-11-21 15:57, pirms 11 gadiem
pienadesa rakstīja: krievi vienmēr mūs ir uzskatījuši par fašistiem. iegrozīt viņiem smadzenes pareizajā vietā būs grūti. viņi vienmēr meklēs, kur mums pie*isties. provokācijas ir viņu stilā, ap*iršana mūsu.
Skaties, ka mēs paši beigās neap***šamies.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-21 15:59, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Bet Ziemeļvalstis tamlīdzīgos jautājumos vispār ir Pasaules līderes. Un atceries, ka dāņiem nebija jāiziet cauri denacionalizācijai pirms nieka 20 gadiem. Daži no graustiem tagad tika piešķirti cilvēkiem, kuri par saviem līdzekļiem nemaz nav spējīgi tos sakārtot, bet pārdot to ir ļoti sarežģīti, jo tie ir arhitektūras pieminekļi un to renovācija nereti izmaksātu dārgāk par nojaukšanu un jaunas ēkas uzcelšanu vietā. Bet ja godīgi es nesūdzos. Vakar ar draudzeni aizgājām pastaigāties pa Miera ielu, a tur Latvijas laikā celtajām mājām tādas nodilušas fasādes un aprūsējušas dzelzs kalto margonu margas. Itkā tuvu graustam, bet no otras puses arī tam ir sava atmosfēra. Godīgi sakot, man tie renovētie spilgti baltie svežoki nemaz TĀ nepatīk, bet laikam tā var teikt tik ilgi, kamēr kādam nav uz galvas nekas uzgāzies.
Es piekrītu,ka mūsu situācija ar dāņiem vēsturiski nav īsti salīdzināma, bet es kaut kā šajos 20+ gados kopš mēs kungi paši savā zemē, neredzu ka kaut kas būtiski būtu izkustējies tieši šo graustu sakarā.
Es Tevi pilnībā saprotu,jo arī man Liepāja neskatoties uz visām nebūšanām graustu,apkures tarifu u.t.t. problēmām, ir mīļākā un skaistākā vieta uz pasaules. Tas ir normāls process jebkuram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-21 16:08, pirms 11 gadiem
pienadesa rakstīja: krievi vienmēr mūs ir uzskatījuši par fašistiem. iegrozīt viņiem smadzenes pareizajā vietā būs grūti. viņi vienmēr meklēs, kur mums pie*isties. provokācijas ir viņu stilā, ap*iršana mūsu.
Tieši tā, mums jau cik gadus nav nopietnu konfliktu ar Krieviju, bet kā bijām socialoģiskajās aptaujās aiz ASV un Gruzijas trešā nedraudzīgākā valsts pasaulē, tā arī esam palikuši.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-21 16:08, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Jānis Freimanis ‏@JanisFreimanis2
Kādā hokeja spēlē cīņā pie apmales četras nūjas esot izveidojušas svastikai līdzīgu zīmi. Arī šo epizodi KHL sola rūpīgi izpētīt...

Komisija arī vertēs vai Ābola blondie mati patiesībā nav āriešu pārākuma izrādīšana un provokācija.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 16:08, pirms 11 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Nu, jā. Tā diemžēl ir.
Un?
Kāda jēga bija Atmodas laikā cīnīties par LV neatkarību,ja mēs nevaram teikt to ko mēs vēlamies, vai rādīt savas tradīcijas, tad kad mēs vēlamies?
Ja kādam ir šausmīga kādam izpatikt tik tālu, ka ir gatavs pārkāpt pāri savam es, tad lai viņš to dara. Tikai to nevajag prasīt no visiem.
Piemēram, es personiski sen jau apzinos, ka nav jēgas kādam ko pierādīt, ja tas patiesībā nemaz negrib dzirdēt manus pierādījumus.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-21 16:18, pirms 11 gadiem
Kolhozam kultūru nesaprast...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 16:20, pirms 11 gadiem
KHL vadība izskatīja, speciālisti izpētīja, un secināja, ka nekas "pārdabisks" šajā pasākumā nav bijis. Paldies, Dievam, ejam uz civilizācijas pusi. Bet pats priekšnesums bija ļoti skaists. Paldies.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-21 16:27, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tak viņiem fašistu ir vairāk, nekā pie mums iedzīvotāju. Stulbais Putins nezināja ar ko aizstāt 7-8.novembri, izdomāja svētkus 4. novembrī, šajā datumā krievi kaut kad esot poļus padzinuši. Tagad šos svētkus tautā jau iesaukuši par ģeņ fašista, jo tad viņi visi lien ārā no pažobelēm un taisa savus maršus.
Latvijā vienīgie, kas piekopa diezgan fasistiskus uzskatus, ko, iespējams, zināju, bija no Kurzemes - tur bija gan nacistiski noskaņoti krievvalodīgi grupējumi ar J.Osipovu priekšgalā, un partija "Nacionālā spēka savienība", kā arī Visu Latvijai dibinātāju (un pašreizējo darboņu) grupa.

Vairāk neko tādu īpašu neesmu dzirdējis. Piemēram neskaitāmie grupējumi, kas cīnās par valodām (piemēram, tie, kas stutē, ka rkievu valodu vajag kā otro) utt, tiem absolūti nav nekāda sakara ar fašistiskiem uzskatiem. Tie ir vienkārši politiskās marionetes.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 16:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Kāda jēga bija Atmodas laikā cīnīties par LV neatkarību,ja mēs nevaram teikt to ko mēs vēlamies, vai rādīt savas tradīcijas, tad kad mēs vēlamies?
Ja kādam ir šausmīga kādam izpatikt tik tālu, ka ir gatavs pārkāpt pāri savam es, tad lai viņš to dara. Tikai to nevajag prasīt no visiem.
Piemēram, es personiski sen jau apzinos, ka nav jēgas kādam ko pierādīt, ja tas patiesībā nemaz negrib dzirdēt manus pierādījumus.
Tu savā pēdējā teikumā pats atbildēji sev manā vietā.

P.S. Ja mēs gribam lai ciena mūsu simbolus, jāciena citu, īpaši kaimiņu. Un nē nedrīkst to kas tev pašam liekas / ir svēts "izstādīt" vienmēr un visur (piemēram nedomāju, ka auseklīša vai valsts karoga zīmēšana uz tualetes poda būtu vietā), īpaši ja šis simbojs aizvaino citu tautu un viņas svētumu (kas šajā gadījumā ir Lielā Tēvijas kara upuru piemiņa).

Vārda, uzskatu un izpausmas brīvība nav anarhija. Reizēm ir jādomā ar galvu.

Turklāt vēl jāņem vērā ieguvums - sekas. Ja šāds gājiens būtu nepieciešams Latvijas neatkarības atjaunošanai, vai kaut viena latviešu brīvības cīnītāja (es domāju 1917-1918; 1991 mēs neko neizcīnijām, mums uzdāvināja, atmeta) dzīvībai, tad es būtu tikai par, turklāt kvēli un vairāk. Taču šajā reizē? Ko tas kādam deva, izņemot iespēju pairsties? Izņemot Latvijas starptautiskā tēla un RD nomelnošanu?

Ja cilvēks cīnās ar lauvu lai glābtu no nāves tuviniekus un iet bojā - viņš ir varonis. Ja cilvēks piedzeras (vai pat bez tā) un iet zīmēties - paraustīt lauvu aiz ūsām (un tiek apēsts, vai pat ja netiek), tad viņš ir vienkārši muļķis.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-21 16:30, pirms 11 gadiem
shis shokee !!! un parāda to ka krievi ir idioti!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-21 16:33, pirms 11 gadiem
Atkal jāskolo kamiņu Sašu un Pašu:

1) Swastika - Wikipedia, the free encyclopedia
(Angļu valodā, ja Saša vai Paša angliski nesaprot, tad es varu palīdzēt iztulkot)
2) Svastika — Vikipēdija
(Latviski, arī varu palīdzēt iztulkot, jo gan jau Saša un Paša latviski nesaprot)
3) Свастика — Википедия

( Te ir arī mātes valodā)

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 16:39, pirms 11 gadiem
Tie kas organīzēja šo pasākumu, tomēr ir pilnīgi idoti. Kāpēc vajadzēja lietot, jebko kaut nedaudz līdzīgu svastikai. Kāpēc provocēt?
Kāpēc nepieciešams "liet eļļu ugunī"?
KirmansLipovs rakstīja: Par to prieks, jā. Tomēr ceru, ka šie nebūs spiesti pakļauties "tautas viedoklim". Palasi komentārus krievu saitos, nav NEVIENA pozitīva (izņemot tos kas no Latvijas). Bēdīgi. Viens no līgas iecīnītākajiem klubiem kļūst par pašu nemīlētāko (Krievijā). Un dēļ kaut kādas stulbības... Šī putra būs ilgi jāizstrebj un mums to ilgi nepiedos.

Hokejistiem un faniem šajā izbraukumā būs grūti. Turieties, veči!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 16:40, pirms 11 gadiem
Te jau atskaņas (tie, kas ir padevušies Krievijas maigajai varai, jau noteikti visu izlasījuši kirilicā krievu portālos):
Krievu hokeja zvaigzne Koževņikovs izceļas ar...

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 16:40, pirms 11 gadiem
ļoti pareizi, tādi mēs esam, ja krieviem nepatīk, tad lai neaicina savā līgā spēlēt un viss!!! pretīgi te lasīt ultratolerantos bezmugurkaulnieku komentārus - nabaga krievi, veterāni nesapratīs bla bla bla Un mums viņu brīvdabas balagāns 9. maijā un pa pilsētu braukājošie 3.BMW ar pa logu izkārtajiem zilibaltsarkanajiem karogiem gan jāakceptē un jāsaprot, tie redz viņu svētki... Kā viena mana kliente, uzņēmīga, simpātiska un kārtīga latvietie mēdz teikt - Da pošļi viņi dst!

  +4 [+] [-]

, 2013-11-21 16:45, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Lai neizglītotie krievi vispirms uzzina,kas tas par simboli ir,kāda nozīme tam ir latviešu tautai. Nu tiešām,nav jau tik grūti pat iegoglēt un uzzināt,tur viss ir ļoti labi aprakstīts par ugunskrustu.
Sāksim ar to,ka ugunskrusts tiek pašu krievu kultūrā izmantots jau gadu tūkstošiem!

  +3 [+] [-]

, 2013-11-21 16:45, pirms 11 gadiem
krkr rakstīja: KHL noteikti būtu patikusi sarkana zvaigzne, sirpis un āmurs.
KHL jau cepuri nost, pasaka - viss kārtībā, nekas nav bijis. Kāds dunduks droši vien bija nofilmējis un iesūtījis viņiem, redz, fašismu slavina Dinamo!

Viss mierīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 16:47, pirms 11 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Neesmu sazvērestību teoriju piekritējs, bet šoreiz tiešām kaut kā interesanti. Galu galā - klubs eksistē par Krievijas naudu, Krievijas ielikteņi to vada, Krievijas atklātajā čempionātā spēlējam. Ceremoniju taču pasūtija vadība? Kā tad tā... Un lai gan daudzi Krievijas hokeja žurnālisti sajūsminās par RD, tomār no otras puses tas daudziem tās valsts funkcionāriem ir kā dadzis acīs. Tas ka uzvar klubs no Latvijas, tas, ka klubs ir tik populārs, tas, ka spēj to sasniegt ar nelielu budžetu un daudz maz "saviem" spēkiem. Ozo tiek uzskatīts (arī Krievijā), par labāko kapteini, Ābols par labāko jauno galveno treneri. Sējējs atzīts par labāko šīs sezonas GM (kā domājat jutās SKA un citu grandu, un ne tikai GM, no kuriem daudzi ir saistīti ar Krievijas valdību. Jā otrajā vietā bija Ak Bars ģenerāl menedžeris, bet ar savu budžetu un ietekmi būt tikai otrajam...). Turklāt tieši šajās dienās RD pietuvojās diviem līderiem un attēlinājās no CSKA (sezonas sākuma "otrā" vieta neskaitās).

Bet patiesībā tas viss ir muļķības.

Paši "priekšnieki" droši vien jau tiktāl ieslīguši pašapmierinātībā, ka aizmirsuši, ka Otrajā pasaules karā Krievija zaudēja vairāk nekā miljonu kareivju dzīvību, tur joprojām šo karu atceras kā Lielo tēvijas karu. Šiem cilvēkiem tas (šā kara upuru un uzvaras piemiņa) ir svēts. Un mēs spēlējam viņu čempionātā.

Ja gribam lai cienī mūsu svētums, mums jāciena arī citu svētums un jūtas. Ja tas būtu noticis Latvijas izlases un piemēram Austrijas izlases spēles ievadā es to tikai apsveiktu (lai gan jebkurā gadījumā varētu bez tā iztikt - sliktāk nevienam nebūtu).
Krievam cilvēka dzīvība nav svēta, tāpēc arī viņi ir gatavi padot miljonu karavīru par lielgabala gaļu, lai tikai uzvarētu karu, kuru paši ir sākuši.

Tas, ka Ādolfs piesavinājās gadsimtiem senu latviešu (un arī dažu citu valstu) etnogrāfisko zīmi, nenozīmē, ka mums tagad ir jāārda ārā un jāpāršuj Lielvārdes josta. Turklāt šis ugunskrusta attainojums ir vispār citā izpildījumā nekā fašistu zīme. Un nevajag te tagad uztraukties par krievu jūtām - mēs, Latvija, neesam fašistu zeme, mēs nesākām karu, mēs neizdomājām, ka žīdi jāšauj nost. Mēs esam maza valstiņa, kuru viena kara laikā pamanijās okupēt 3 reizes! Ja gribam, lai mūs ciena, tad ir jābūt ar savu nostāju, nevar locīties kā ūdenszāle pie katras straumes. Un pilnīgi pajāt, ka RD tagad vairs nevienam nepatīk KHL, tā ir viņu problēma, ka viņiem ir šaurs skatījums uz lietām.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 16:55, pirms 11 gadiem
Dinamo varētu uz savām formām uzlikt ugunskrustu nākamajai mājas spēļu sērijai, vienkārši tā pat- par spīti. Vismaz kāds varbūt apskatītos tā vēsturisko izcelšanos.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 17:00, pirms 11 gadiem
Vai tiešām KHL amatpersonas vērtēja ir vai nav te bijis kaut kas "krimināls"? Ja tā, tad tālāk vairs nav kur...