Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

papildināts KHL: "Priekšnesumā Rīgā nekā krimināla nebija"

Rolands Eliņš

KHL: "Priekšnesumā Rīgā nekā krimināla nebija"
Brīdis no 17. novembra priekšnesuma
Foto:Agris Semēvics, Easyget.lv

Kontinentālās hokeja līgas vadība nosūtījusi iesniegumu Rīgas „Dinamo” klubam ar prasību paskaidrot svastikas izmantošanu pirmsspēles ceremonijā pirms „Dinamo” spēles pret „Yugra, norādījis KHL viceprezidents Vladimirs Šalavejs. Speciāli izveidota komisija ar neatkarīgo ekspertu pārstāvniecību gan šobrīd atzinusi, ka nekā slikta šajā priekšnesumā nav.

17. novembrī, dienu pirms Latvijas Neatkarības proklamēšanas gadadienas, Rīgas „Dinamo” aizvadīja maču pret Hantimansijskas „Yugra”, kurā uzvarēja papildlaikā ar 4:3. Par godu gaidāmajai svētku dienai pirms spēles uz ledus notika svinīgs priekšnesums, kura laikā dejotāji latviešu tautu tērpos ar Latvijas karogu palīdzību izveidoja svastiku jeb kāškrustu.

KHL vadību šis priekšnesums gan ir satraucis pietiekami daudz, lai tā pieprasītu paskaidrojumus no „Dinamo” puses, kā arī lūgts iepazīstināt KHL pārstāvjus ar svētku ceremonijas programmu.

„No drošību sargājošajām instancēm nekādus ziņojumus neesam saņēmuši,” portālam Rsport.ru skaidroja KHL viceprezidents Vladimirs Šalajevs. „Ceru, ka nekā krimināla šajā pasākumā nav bijis. Taču tik un tā KHL uzskata par vajadzīgu pieprasīt priekšnesuma scenāriju un paskaidrojumu, lai galīgi pārliecinātos par šajā priekšnesumā slēptajiem zemtekstiem.”

Rīgas "Dinamo" kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis, reaģējot uz šīm KHL bažām un izteikumiem, paziņojis: "Nekādas svastikas tur nebija. Redzēju laukumā senu nacionālo ornamentu un katrā gadījumā latviešu tautas. Šīs zīmes pastāvēja arī pirms Ādolfa Hitlera, un viņš tās nozaga. Mēs sniegsim savus paskaidrojumus arī KHL vadībai."

Savukārt Rīgas "Dinamo" preses sekretārs Jānis Stepītis norādīja: "Mēs redzējām šī šova mēģinājumus, bet nevarējām iedomāties, ka tas izraisīs tādu reakciju. Priekšnesumā tika parādīts latviešu tradicionālais simbols, kurš tiek izmantots mūsu nacionālajā apģērbā, visos ornamentos. Tam ir daudz nosaukumu, bet tā nav svastika. Mēs nekādā ziņā negribējām šo šovu saistīt ar Otrā Pasaules kara notikumiem, tas ir pārpratums".

Svastiku savā simbolikā pagājušajā gadsimta vidū iekļāva nacisma ideoloģijas pārstāvji, taču latviešu tautas vēsturē svastikai ir daudz senāka un pavisam cita nozīme, un tā tiek dēvēta arī par ugunskrustu un kāškrustu. Dejas iestudētāja ir Latvijā labi pazīstamā horeogrāfe Taiga Ludborža, savukārt deju izpildījušas Nacionālo bruņoto spēku deju kopas „Bramaņi” un „Dižbramaņi”.

KHL viceprezidents jau paziņojis, ka tika izveidota speciāla komisija, kurā tika pieaicināti arī neatkarīgi eksperti. Šī komisija atzinusi, ka nekas krimināls šajā pirmsspēles priekšnesumā nav atklāts. "Ir tāds labs izteiciens," saka Šalajevs. "Ļaujiet man izraut no Bībeles vienu teikumu, un es pierādīšu, ka tās autors ir jāpakar. Šoreiz bija tāds pats gadījums. No liela un laba pasākuma tika izrautas divas sekundes, kuras kāds pasniedza pa savam. Materiāli tika iesūtīti KHL, un mums tie bija jāizvērtē. Komisija izvērtēja, piesaistīja speciālistus un atzina, ka nekā slikta šajā priekšnesumā nav bijis."

Izmantotie resursi:
КХЛ запросила сценарий церемонии перед матчем...
Рижское "Динамо" не разворачивало свастику...
Главные новости дня - Газета.Ru

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:14, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Traktor komandas vadība atvainojās par to ka līdzjutēji apsaukāja DR par fašistiem, Medvescak atvainojās ka neskanēja Latvijas valsts himna, Minska arī atvainojās ka neskanēja Latvijas valsts himna (neatceros kurā gadā). Vienīgi Tu uzskati ka atvainošanās ir kas slikts.
Ko man tagad darīt? Skriet uz Maskavu un mesties Putinam ceļos un lūgt piedošanu par visu ļauno ko RD sadarījis Krievijai? Manuprāt ar šo godpilno pienākumu Tu pats tiktu galā labāk par mani.

     [+] [-]

, 2013-11-21 21:14, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Labs sarkasms! Es tikai brīžiem brīnos no kurienes rodās tādi bezmugurkaulnieki kā viņš? Kaut ko muld par svastiku, (pēc viņa domām svastika ir ar rombu pa vidu) un nabaga krievu puišiem no Jugra kam kaut kas tāds jāskatās, tas nekas, ka šamie bij ģērbtuvēs! Traki.
Jugras koučš pārtraukumā starp periodiem ģērbtuvēs uzstājās ar Staļina runām, tas ir fakts, tāpēc šie mūs paņēma otrajā periodā, bet trešajā periodā viss atkal bija ok.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:17, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nē, bet man jau tribīnēs bija skaidrs, ka šo kadru nofilmēs un/vai nofotografēs un izbrēks pa Krieviju - tur tādus gaidīt gaida.
Tā arī notika. Es tikai pabrīnījos, ka nācās gaidīt līdz šodienai - pat sāku cerēt, ka tas ies secen.

Lai kādi tagad skaidrojumi, bet nav šaubu, ka no PR viedokļa RD vienkārši iecirta sev kājās. Atkārtošos, bet izsaku cerību, ka izbraukums paies bez milzu ekscesiem hokejistiem un darbiniekiem. Kas tad mums, interneta komentētājiem, siltā telpā, mīkstā dīvānā...
Nekas tam RD nenotiks, izbraukāsies, izspēlēsies, Gagarinu nedabūs. Normāli cilvēki uzcepsies, pašmorēsies un dzīvos savu ikdienas dzīvi. Iespējams ka Funam gan vajadzēs speciālista palīdzību.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:17, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Traktor komandas vadība atvainojās par to ka līdzjutēji apsaukāja DR par fašistiem, Medvescak atvainojās ka neskanēja Latvijas valsts himna, Minska arī atvainojās ka neskanēja Latvijas valsts himna (neatceros kurā gadā). Vienīgi Tu uzskati ka atvainošanās ir kas slikts.
Njā, tas gan būtu super,ja mūsu prezidents A. Bērziņš (kaut gan pieļauju,ka viņš uz to būtu spējīgs) tagad atvainotos krieviem,ka latviešu senči n-tos gadsimtus atpakaļ savā mitoloģijā iekļāva zīmi, kas tā aizskāra nabaga krievus, kuru pašu valstī pa ielām klīst simtiem neonacistu ne tikai ar svastikas zīmēm ap rokām, bet arī ar citu nacistu simboliku.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-21 21:19, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ko man tagad darīt? Skriet uz Maskavu un mesties Putinam ceļos un lūgt piedošanu par visu ļauno ko RD sadarījis Krievijai? Manuprāt ar šo godpilno pienākumu Tu pats tiktu galā labāk par mani.
Ha-ha-ha

Tu esi nepārspējams.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:21, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nekas tam RD nenotiks, izbraukāsies, izspēlēsies, Gagarinu nedabūs. Normāli cilvēki uzcepsies, pašmorēsies un dzīvos savu ikdienas dzīvi.
Lai nu tā būtu.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:21, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ko man tagad darīt? Skriet uz Maskavu un mesties Putinam ceļos un lūgt piedošanu par visu ļauno ko RD sadarījis Krievijai? Manuprāt ar šo godpilno pienākumu Tu pats tiktu galā labāk par mani.
Vispār tā reaģē(atbild) meitenes , sievietes nevis pieauguši vīrieši. Paskaidroju Tev nekas nav jādara. DR vadībai jāizskaidro kas ir ugunskrusts, kāda ir tā vēsture, ka latviešu tautai tas ir nozīmīgs un svarīgs simbols, un ja kādu tas aizvaino tad atvainojas. Bet Tu guli mierīgi, neuztraucies, tev nekas nav jādara.
Normāli civilizēti cilvēki tautas valstis vienmēr sapratīsies. Izskaidrojam un nekādu problēmu.

     [+] [-]

, 2013-11-21 21:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ha-ha-ha

Tu esi nepārspējams.
Piekrītu par visiem 100% - to nevar pārspēt , pat sievietes.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:23, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, tas gan būtu super,ja mūsu prezidents A. Bērziņš (kaut gan pieļauju,ka viņš uz to būtu spējīgs) tagad atvainotos krieviem,ka latviešu senči n-tos gadsimtus atpakaļ savā mitoloģijā iekļāva zīmi, kas tā aizskāra nabaga krievus, kuru pašu valstī pa ielām klīst simtiem neonacistu ne tikai ar svastikas zīmēm ap rokām, bet arī ar citu nacistu simboliku.
Tu esi stulbs vai izliecies tagad.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:25, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, grūti man ar Tevi diskutēt.
Vai Tevis nosauktie sportisti to darītu Maskavā jeb tomēr šeit?
Nav ko atbildēt?

     [+] [-]

, 2013-11-21 21:26, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vispār tā reaģē(atbild) meitenes , sievietes nevis pieauguši vīrieši. Paskaidroju Tev nekas nav jādara. DR vadībai jāizskaidro kas ir ugunskrusts, kāda ir tā vēsture, ka latviešu tautai tas ir nozīmīgs un svarīgs simbols, un ja kādu tas aizvaino tad atvainojas. Bet Tu guli mierīgi, neuztraucies, tev nekas nav jādara.
Normāli civilizēti cilvēki tautas valstis vienmēr sapratīsies. Izskaidrojam un nekādu problēmu.
Tad ļauj civilizētajiem cilvēkiem visu sakārtot un nemaisies pa kājām. Cik palasīju kam vajag jau ir paskaidrots, tikai Tu klanoties neesi to pamanījis. Toč esi skolotājs? Mī un žē!!!!!
Izskatās ka Tev problēmas ar sievietēm, ja reiz piemini viņas kā ko nicinošu. Vīrietītis.

     [+] [-]

, 2013-11-21 21:29, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tu esi stulbs vai izliecies tagad.
Es neizliekos un stulbs arī neesmu, jo krievi šeit atkal parāda savu ''lielā brāļa'' politiku, kad cenšas pamācīt un pārmest otram, kaut pašu mājās tajā pašā jomā ir simtiem reižu lielāks bardaks.
Tikai tāds krievu podlaiža kā Tu to necenties saprast.
Uz krievu pārmetumiem Latvijā vispār nevienam nebija nekādi jareaģē, ja galīgi viņi pārkāptu jebkuru pieklājības robežu,tad jānorāda uz viņu pašu problēmām viņu valstī. Tad viņi 100% aizvērtos.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:30, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu par visiem 100% - to nevar pārspēt , pat sievietes.
Nē, es šeit iesmeju kā viņš Tevi reāli noliek pie vietas.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:31, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nav ko atbildēt?
Jā, arī man ir brīži,kad uz visādām stulbībām pietrūkst atbilžu.

     [+] [-]

, 2013-11-21 21:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, tas gan būtu super,ja mūsu prezidents A. Bērziņš (kaut gan pieļauju,ka viņš uz to būtu spējīgs) tagad atvainotos krieviem,ka latviešu senči n-tos gadsimtus atpakaļ savā mitoloģijā iekļāva zīmi, kas tā aizskāra nabaga krievus, kuru pašu valstī pa ielām klīst simtiem neonacistu ne tikai ar svastikas zīmēm ap rokām, bet arī ar citu nacistu simboliku.
Tu tiešām esi stulbs vai visu laiku izliecies par tādu - vēlreiz varu atkārtot, ka 99% krievu redzēja ne jau uzvedumu, bet TIKAI ŠO BILDI, tapēc arī ir tāds troksnis.

Tāpat kā ļoti daudzu cilvēku intervijas varētu atrast frāzi, ko izraut no konteksta un pasniegt tā, ka cilvēkam ilgi nāksies atmazgāties.

Vai tev vēl joprojām neaiziet un tavs prāts ir ciets ka Durbes ozoli?

     [+] [-]

, 2013-11-21 21:32, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tad ļauj civilizētajiem cilvēkiem visu sakārtot un nemaisies pa kājām. Cik palasīju kam vajag jau ir paskaidrots, tikai Tu klanoties neesi to pamanījis. Toč esi skolotājs? Mī un žē!!!!!
Uzskatās ka Tev problēmas ar sievietēm, ja reiz piemini viņas kā ko nicinošu. Vīrietītis.
Sievietes cienu tāpat kā visus pārējos, bet psiholoģiju pārzinu un Tavi izteicieni bija tipiski cimperlīgu sieviešu stilā. Ko lai dara ja psiholoģija man ir viena no lietām ko esmu studējis un arī pašmācības ceļā apguvis. Viena Tava atbilde bija tieši kā sievietēm, kurām sāk trūkt argumentu, tad sāk vispārināt problēmu un runāt galējībās.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-21 21:33, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tad ļauj civilizētajiem cilvēkiem visu sakārtot un nemaisies pa kājām. Cik palasīju kam vajag jau ir paskaidrots, tikai Tu klanoties neesi to pamanījis. Toč esi skolotājs? Mī un žē!!!!!
Izskatās ka Tev problēmas ar sievietēm, ja reiz piemini viņas kā ko nicinošu. Vīrietītis.
Es arī īsti neticu,ka viņš ir vēstures skolotājs.
Tāpēc jau viņam vairākkārt rakstīju,ka man ir žēl gan bērnu (arī viņu vecākus), kuri pie viņa mācās.

     [+] [-]

, 2013-11-21 21:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, es šeit iesmeju kā viņš Tevi reāli noliek pie vietas.
Es sapratu, bet interpretēju pa savam

  +3 [+] [-]

, 2013-11-21 21:36, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nē, bet man jau tribīnēs bija skaidrs, ka šo kadru nofilmēs un/vai nofotografēs un izbrēks pa Krieviju - tur tādus gaidīt gaida.
Tā arī notika. Es tikai pabrīnījos, ka nācās gaidīt līdz šodienai - pat sāku cerēt, ka tas ies secen.

Lai kādi tagad skaidrojumi, bet nav šaubu, ka no PR viedokļa RD vienkārši iecirta sev kājās. Atkārtošos, bet izsaku cerību, ka izbraukums paies bez milzu ekscesiem hokejistiem un darbiniekiem. Kas tad mums, interneta komentētājiem, siltā telpā, mīkstā dīvānā...
Ivars to nesapratot - viņam ir pārliecība, ka krieviem, pirms brēkt, vajadzēja ielīst vikipēdijā un izpētīt latvju rakstus un latvju zīmju vēsturi.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-21 21:39, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu tiešām esi stulbs vai visu laiku izliecies par tādu - vēlreiz varu atkārtot, ka 99% krievu redzēja ne jau uzvedumu, bet TIKAI ŠO BILDI, tapēc arī ir tāds troksnis.

Tāpat kā ļoti daudzu cilvēku intervijas varētu atrast frāzi, ko izraut no konteksta un pasniegt tā, ka cilvēkam ilgi nāksies atmazgāties.

Vai tev vēl joprojām neaiziet un tavs prāts ir ciets ka Durbes ozoli?
Nu,ko vecīt, tagad pirms kaut ko dari,vispirms, uzmanīgi apskaties sev visapkārt, jo kas var zināt kādi kādam no apkārtējiem ir mērķi attiecībā pret Tevi. Nedod Dievs,kad viņam izdosies kaut ko izraut no konteksta. Visu mūžu varēsi skaidroties, ka tā tas patiesībā nav.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-21 21:40, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Sievietes cienu tāpat kā visus pārējos, bet psiholoģiju pārzinu un Tavi izteicieni bija tipiski cimperlīgu sieviešu stilā. Ko lai dara ja psiholoģija man ir viena no lietām ko esmu studējis un arī pašmācības ceļā apguvis. Viena Tava atbilde bija tieši kā sievietēm, kurām sāk trūkt argumentu, tad sāk vispārināt problēmu un runāt galējībās.
Psiholog, tā dara daudzi, šādām rīcībām nav dzimuma. Un Tu kaut kāda bezsakarā sāki stāstīt ka es atvainošanos uzskatu par sliktu, lai gan man nav kam un par ko te tagad atvainoties. Tu palasi ko pats raksti, izvelc baļķu kravas no savām acīm un tad stāsti man kas es esmu. Visi tiešām iesaistītie savu viedokli ir izteikuši, bet Tu cītīgi to ignorē, uzburot nekrieto kretīnu latviešu tēlu, kuri apzināti traumēja nabaga krieviņus un tagad neatvainojas. Bet cepuri nost - īsts sieviešu pazinējs, pat psiholoģiju mācījies.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:46, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,ko vecīt, tagad pirms kaut ko dari,vispirms, uzmanīgi apskaties sev visapkārt, jo kas var zināt kādi kādam no apkārtējiem ir mērķi attiecībā pret Tevi. Nedod Dievs,kad viņam izdosies kaut ko izraut no konteksta. Visu mūžu varēsi skaidroties, ka tā tas patiesībā nav.
Tu esi izcils!
Es neesmu pulbliska personas, kuriem atšķirībā no tevi un manis IR JĀDOMĀ, ko saka un dara, ja vien neesi nodzēries Līvu mūziķis
Bet to tu laikam arī nesaproti.

     [+] [-]

, 2013-11-21 21:50, pirms 11 gadiem
Keep off rakstīja: aizbrauc uz Izraēlu un mēģini taisnoties, ka tas tā nebija domāts, nez vai tevī klausīsies, fašik
O, te vienam ir palīgskolas diploms!
Ar to, vecīt, nelielās.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 21:52, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu esi izcils!
Es neesmu pulbliska personas, kuriem atšķirībā no tevi un manis IR JĀDOMĀ, ko saka un dara, ja vien neesi nodzēries Līvu mūziķis
Bet to tu laikam arī nesaproti.
Nē,es sapratu,ka NBS deju kopas dejotājiem un vadītājiem bija jābūt gaišreģiem,ka viņi uzvedot arēnā deju,kuru tie uzveda dejas svētkos, un kur tik vel nē,bija jārēķinās ka tur atradīsies pāris idiotu,kuri no mušas centīsies uzpūst ziloni.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-21 22:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,es sapratu,ka NBS deju kopas dejotājiem un vadītājiem bija jābūt gaišreģiem,ka viņi uzvedot arēnā deju,kuru tie uzveda dejas svētkos, un kur tik vel nē,bija jārēķinās ka tur atradīsies pāris idiotu,kuri no mušas centīsies uzpūst ziloni.
Nu nebija jābūt nekādam Nostradamusam, lai paredzētu šādu situāciju, bet tu jau laikam neiedomātos.
Pastāstīšu tev vēlvienu stāstu, lai tu pavisam saprastu:
Strādāju 90.g. sākumā kanādiešu filmas uzņemšanā Rīgā, runāja divi jaunieši un garām gāja nēģeris, tajā mirklī viens teica, ka pusdienās saldajā bija šokolādes kūka -
Tajā mirklī nēģeris pieskrēja klāt sarkanām, izvalbītām acīm, gribēdams dod pa muti puisim bļaudams: ''I'm not a chocolate, my name is Michael!'' - arī nevainīga situācija, kura izvērtās ļoti līdzīgi,
nēģeris saklausīja, ko gribēja saklausīt, tāpat krievi saskatīja, ko gribēja saskatīt.
Šis tev pielec?

     [+] [-]

, 2013-11-21 22:09, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nu nebija jābūt nekādam Nostradamusam, lai paredzētu šādu situāciju, bet tu jau laikam neiedomātos.
Pastāstīšu tev vēlvienu stāstu, lai tu pavisam saprastu:
Strādāju 90.g. sākumā kanādiešu filmas uzņemšanā Rīgā, runāja divi jaunieši un garām gāja nēģeris, tajā mirklī viens teica, ka pusdienās saldajā bija šokolādes kūka -
Tajā mirklī nēģeris pieskrēja klāt sarkanām, izvalbītām acīm, gribēdams dod pa muti puisim bļaudams: ''I'm not a chocolate, my name is Michael!'' - arī nevainīga situācija, kura izvērtās ļoti līdzīgi,
nēģeris saklausīja, ko gribēja saklausīt, tāpat krievi saskatīja, ko gribēja saskatīt.
Šis tev pielec?
Bet Tu jau atkārtoji tieši to pašu ko es uzrakstīju-nevienam nav dots zināt ,kā var pārvērsties visnevainīgākā dzīves situācija.
Zini, es šad tad paskatos tos ekstrasensus šovus, un pat vislabākajiem no viņiem ne vienmēr ir lemts paredzēt kā situācija izvērsīsies turpinājumā.
Jā, bet es saprotu,kas ir vislabākie pasaules ekstrasensi, salīdzinot ar mūsu pašu funiem,šmidziem, centnērīgiem vārtsargie? Špickas!
Jā,krievi tipa sadzirdēja, bet tikai neaizmirsa norādīt,ka vajagot atturēties no šādu simbolu izmantošanas.
Хоккей на AllHockey.Ru - КХЛ призвала...

     [+] [-]

, 2013-11-21 22:23, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet Tu jau atkārtoji tieši to pašu ko es uzrakstīju-nevienam nav dots zināt ,kā var pārvērsties visnevainīgākā dzīves situācija.
Zini, es šad tad paskatos tos ekstrasensus šovus, un pat vislabākajiem no viņiem ne vienmēr ir lemts paredzēt kā situācija izvērsīsies turpinājumā.
Jā, bet es saprotu,kas ir vislabākie pasaules ekstrasensi, salīdzinot ar mūsu pašu funiem,šmidziem, centnērīgiem vārtsargie? Špickas!
Jā,krievi tipa sadzirdēja, bet tikai neaizmirsa norādīt,ka vajagot atturēties no šādu simbolu izmantošanas.
http://allhockey.ru/news/168093/
Vienkārši mani pārsteidz tavs izbrīns, ka krievi ŠAJĀ KONKRĒTAJĀ BILDĒ neierauga latvju tautas rakstu, bet vairāk šī bilde atgādina viņiem kāškrustu, jo visu uzvedumu praktiski neviens nav redzējis, tāpat arī latvju tautas rakstus.
Plus vēl to pasniedzot ar attiecīgu komentāru - tādiem ruslandes Ivariem viedoklis ir skaidrs un nelokāms - latvieši rotaļājas ar svastiku...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 22:48, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Ja šādi mēs demonstrētu ugunskrustu kā ordenī no KHL nebūtu nekādas reakcijas. Tur tā lieta ka pirms spēles bija redzams faktiski svastika 1 pret 1, bet Lāčplēša ordenis ir pavisam cita lieta.
Kur tu tur svastiku, dunduk, ieraudzīji? Arī esi viens neaptēsts 2.pasaules kara ordeņnesējs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 23:07, pirms 11 gadiem
Keep off rakstīja: tur nav ko pierādīt - viss kā uz delnas un šo nacisma propagandēšanu pat KHL vadība piesedz, izliekoties ka nekā tur nav

skaties attēlu!
Un kur tur ir nacistu simbols?
1. viss uzvedums bija veidots no latviešu tautas zīmēm , arī šis saules simbols.
2. nacistu kāškrusts ir melnā krāsā uz balta apaļa fona, kurš ieskauts pretīgi krieviskajā sarkanā palagā.
3. Hitlera pakalpiņi šo logotipu nozīmēja no latvju tautas senajām zīmēm.
4. Tātad, ja šī zīme tiktu patentēta, no fašistiskās vacijas būtu jāpiedzen prāvs honorārs latviešu tautai par labu.
5. katrs redz to, ko vēlas redzēt. Neviens nevar aizliegt latviešu tautas zīmes lietot tur, kur tā vēlas. Un neviens mūs nespēs pārsteigt, un Daugavas gultni aizbērt ar mūsu miesām un kauliem.....
6. izrādās, ka tomēr ir diezgan daudz pasistu ļautiņu, kas šajos stilizētajos ornamentos ieraudzīs nacistiskās vācijas simbolu.

     [+] [-]

, 2013-11-21 23:12, pirms 11 gadiem
peksiic rakstīja: Turpinot šo absurdo tēmu, varu ierosināt KHL izskatīt pilnīgi visas spēles un izlemt, vai tiesnešu žests par izmestu ripu nav mēģinājums salutēt fīreram.
oiiii, labs.....viela pārdomām...

  +2 [+] [-]

, 2013-11-21 23:23, pirms 11 gadiem
smakulaacis rakstīja: Krievam cilvēka dzīvība nav svēta, tāpēc arī viņi ir gatavi padot miljonu karavīru par lielgabala gaļu, lai tikai uzvarētu karu, kuru paši ir sākuši.

Tas, ka Ādolfs piesavinājās gadsimtiem senu latviešu (un arī dažu citu valstu) etnogrāfisko zīmi, nenozīmē, ka mums tagad ir jāārda ārā un jāpāršuj Lielvārdes josta. Turklāt šis ugunskrusta attainojums ir vispār citā izpildījumā nekā fašistu zīme. Un nevajag te tagad uztraukties par krievu jūtām - mēs, Latvija, neesam fašistu zeme, mēs nesākām karu, mēs neizdomājām, ka žīdi jāšauj nost. Mēs esam maza valstiņa, kuru viena kara laikā pamanijās okupēt 3 reizes! Ja gribam, lai mūs ciena, tad ir jābūt ar savu nostāju, nevar locīties kā ūdenszāle pie katras straumes. Un pilnīgi pajāt, ka RD tagad vairs nevienam nepatīk KHL, tā ir viņu problēma, ka viņiem ir šaurs skatījums uz lietām.
tieši tā. un pa Rīgas ielām sirpji un āmuri, un uzraksti cccp, pec SC uzvaras, kas tas ir? ja krievam naidīgs ir tikai nacistu kāskrusts, tad latvietis ienīst gan brūno nacismu ar kārkrustu priekšgalā, gan sarkano nacismu ar sirpi un āmuru. Un nav mums jākaunas par saviem tautiskajiem rakstiem, jo biežāk rādīsim, jo vairāk iemantosim cieņu. Cepuri nost šīs dejas veidotājiem tieši par drosmi uzdrīkstēties.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-21 23:36, pirms 11 gadiem
M9 rakstīja: Nu re, mīļi.
Un dažs jau bija gatavs atzīt, ka nevajadzēja.
a par ko es? par to pašu, Pat KHL vadība te neko sliktu nav sasakatījusi, bet mūsu kangarveidīgie ar dupsi pa priekšu skrejoši latvju bālēliņi jau agonijā sākuši raustīties. savastika!!! svastika!!! Auni. Tās bija latviešu tautas zīmes.... punkts un āmen.

     [+] [-]

, 2013-11-21 23:38, pirms 11 gadiem
Te viss skaidrs. Pat palasot komantārus Krievijas mājas lapās var saprast, ka tur cilvēki saprot, ka šis nav gadījums, lai apvainotu latviešus nacismā. Prieks, ka esam pavirzījušies uz priekšu savstarpējā sapratnē. Tas, ka latvieši karoja 2PK pret PSRS ir viens un ugunskrusts latviešiem ir pavisam, kas cits.

     [+] [-]

, 2013-11-21 23:44, pirms 11 gadiem
Tas jau te Latvija visiem ir skaidrs,katas ir pedejas mulkibas.Pats biju uz so speli un visu redzeju,pat murgos nevareju iedomaties,ka vispar kautkas tads varetu sacelties ap so forso speles atklasanu.Bet, kas daras krievijas portalos piemeram, allhockey.ru kur iegaju tad mati stavus celas no komentariem viniem jau galigi nav saprasanas par so temu.Visvairak tracina tas ,ka tie komentetaji ,kas parasti ir par Rigas Dinamo tagad kluse un nav kas dod kartigu pretsparu krievu valoda.