Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' pārliecinoši piekāpjas Šuplera vadītajam CSKA

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' pārliecinoši piekāpjas Šuplera vadītajam CSKA
Roberts Bukarts guva vienīgos ''Dinamo'' vārtus
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Liepājā piepildītu tribīņu priekšā otro pārbaudes spēli, gatavojoties Kontinentālās hokeja līgas ceturtajai sezonai, aizvadīja Rīgas ''Dinamo'', kas ar 1:4 piekāpās bijušā trenera Juliusa Šuplera vadītajam Maskavas CSKA. Vienīgos vārtus rīdzinieku labā pēc Andra Džeriņa piespēles guva Roberts Bukarts.

Šodien pārbaudes spēlē pret bijušā rīdzinieku galvenā trenera Juliusa Šuplera vadīto Maskavas CSKA ''Dinamo'' savainojumu dēļ nevarēja palīdzēt aizsargi Sandis Ozoliņš un Kristaps Sotnieks, savukārt atpūta bija dota vārtsargam Krisam Holtam, pieredzējušajam aizsargam Rodrigo Laviņam un uzbrucēju trijniekam Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Ģirts Ankipāns.

Maču aktīvāk iesāka rīdzinieki, jau otrās minūtes izskaņā radot pirmo reālo iespēju gūt vārtus, tomēr Niklasa Luseniusa piespēle no aizvārtes adresātu nesasniedza. Tūdaļ ''Dinamo'' ieguva četras minūtes vairākumā, radīja vairākus bīstamus momentus (labākie aizsargam Oskaram Cibuļskim un uzbrucējam Mārtiņam Cipulim), taču atklāt rezultātu nespēja. Tikmēr maskavieši centās atbildēt ar bīstamiem pretuzbrukumiem – vispirms izgājienu vienatnē pret ''Dinamo'' debitantu Māri Jučeru neizmantoja no okeāna viņas puses mājup pārbraukušais Sergejs Širokovs, savukārt dāvanu garām nelaida tikai 18 gadus vecais Ņikita Kučerovs, kurš ar veiksmīgu raidījumu panāca 1:0 CSKA labā. Pašā trešdaļas izskaņā rīdziniekiem bija laba iespēja panākt neizšķirtu, taču Cipulis tika neatļauti kavēts, bet tiesneši soda metienu nepiešķīra.

Otrās trešdaļas ievadā meistarību, atvairot metienu no tuvas distances, atkal nodemonstrēja Jučers. Visai drīz mūsējie kļūdījās uz pretinieku zilās līnijas, bet ātro pretuzbrukumu maskavieši noslēdza ar metienu vārtiem secen. Fiziskajā un spēka paņēmieniem periodā nominālie mājinieki prata panākt izlīdzinājumu – pēc Andra Džeriņa piespēles ar netraucētu metienu no vārtu priekšas pirmos vārtus sagatavošanās posmā guva 21 gadu vecais uzbrucējs Roberts Bukarts, panākdams 1:1. Tūdaļ dinamiešus glāba vārtu stabs un sekmīga spēle mazākumā. Sekoja vārtsargu maiņa – Jučeru nomainīja 19 gadus vecais Kristers Gudļevskis, kurš arī šosezon, visticamāk, būs jauniešu komandas galvenais balsts. Diemžēl viņam nācās kapitulēt pēc Kučerova veiksmīgas darbības vārtu priekšā – pirms noslēdzošās trešdaļas 2:1 viesu labā.

To rīdzinieki sāka aktīvi, izveidojot vairākus bīstamus momentus, taču pietrūka meistarības noslēguma fāzē un veiksmes. Savukārt CSKA hokejisti momentus izmantoja ar apskaužamu regularitāti – Niklass Pērsons ieslidoja rīdzinieku zonā un ar spēcīgu raidījumu zem vārtu pārliktņa panāca 3:1, bet pēc minūtes nepieskatītais Aleksejs Badjukovs bija veiksmīgs no pašas vārtu priekšas, pirmo reizi šodienas spēlē panākdams trīs vārtu handikapu viesiem, – 4:1. Iespējams, maskaviešiem palīdzēja mūsējo sagurums pēc smagajiem treniņiem, turklāt spēle ritēja bez lieliem pārtraukumiem. Mača izskaņā Rīgas ''Dinamo'' bija laba iespēja rezultātu padarīt cienījamāku, taču vairākumā izdarītie aizsargu metieni no distances mērķi nesasniedza. Tādējādi, skanot mača beigu signālam, tablo vēstīja 4:1 Maskavas CSKA labā. Mūsējiem otrais zaudējums tikpat mačos, savukārt Šuplera vīriem – otrā uzvara pēc kārtas Liepājā.

Jāpiebilst, ka pēc spēles komandas aizvadīja pēcspēles metienu sēriju. Rīdziniekiem Rastislavu Staņu neizdevās pārspēt nevienā no pieciem mēģinājumiem, kamēr CSKA uzvaru atnesa Širokova precīzais raidījums jau pirmajā metienu kārtā. Tiesa, pārējie mērķi nesasniedza. Nākamā pārbaudes spēle rīdziniekiem 19. augustā Somijas pilsētā Lāpenrantā pret vietējo Saipa komandu, pret ko būs jāspēkojas arī Latvijas Dzelzceļa kausā.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs:

Māris Jučers (Kristers Gudļevskis); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Jānis Andersons – Jēkabs Rēdlihs, Arvīds Reķis – Oskars Cibuļskis; Bjerns Melīns – Fredriks Varjs – Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts – Andris Džeriņš – Gints Meija, Aleksandrs Ņiživijs – Niklass Luseniuss – Mārtiņš Cipulis, Juris Štāls – Armands Bērziņš – Ainārs Podziņš

Pārbaudes spēle hokejā, Liepāja, 13. augusts

Rīgas ''Dinamo'' - Maskavas CSKA 1:4 (0:1, 1:1, 0:2)

Vārti: 12:24 Kučerovs (Marčenko, Gusevs) 0:1, 27:38 Bukarts (Džeriņš) 1:1, 36:40 Kučerovs (Kudrašovs) 1:2, 47:39 Pērsons (Širokovs, Guskovs) 1:3, 48:58 Badjukovs (Kuļomins, Sergejevs) 1:4
Vārtsargi: Māris Jučers (no 31:24 Kristers Gudļevskis) - Rastislavs Staņa

"Dinamo" pirmssezonas pārbaudes spēles

DatumsVietaSpēleRezultāts
03.08.PiņkiDinamo – Sibir2:6
13.08.LiepājaDinamo – CSKA1:4
19.08.LapēnrantaDinamo – Saipa
20.08.LapēnrantaSpēle par vietu turnīrā
24.08.RīgaDinamo – Neftekhimik
26.08.RīgaDinamo – Saipa
27.08.RīgaSpēle par vietu turnīrā
01.09.DoņeckaDinamo – SKA
02.09.DoņeckaDinamo – Donbass
03.09.DoņeckaDinamo – Minskas Dinamo

 +16 [+] [-]

, 2011-08-13 19:02, pirms 14 gadiem
šodien pārbaudes spēlē zaudējām, septembrī arēnā pie pilnām tribīnēm viņus saplēsīsim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-13 19:05, pirms 14 gadiem
nja... izskataas ka sogad buus nominaali vaajaaks DInAMO kaa ieprieks

 +31 [+] [-]

, 2011-08-13 19:06, pirms 14 gadiem
nopirktais suns rakstīja: nja... izskataas ka sogad buus nominaali vaajaaks DInAMO kaa ieprieks
Jā pēc divām nesvarīgām pārbaudes spēlēm to var spriest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:10, pirms 14 gadiem
lai kā negribētos to atzīt - Jūlio un co mūsējos salika vienos vārtos!
paldies bukartam, ka neatstāja uz "nullīti"!

 +14 [+] [-]

, 2011-08-13 19:11, pirms 14 gadiem
Tagad tikai jāgaida, kad visi Šuplera nolicēji ķersies klāt Pekam

  +2 [+] [-]

, 2011-08-13 19:13, pirms 14 gadiem
kā jau vienmēr,jautri bija KLAUSĪTIES...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-08-13 19:14, pirms 14 gadiem
Paldies SC par iespeeju skatiities speeli!

  -2 [+] [-]

, 2011-08-13 19:14, pirms 14 gadiem
Super Ņiživij.
Neviens bullīši ir tava stiprā puse. Cik ilgi var iet vienā veidā ?

 +22 [+] [-]

, 2011-08-13 19:15, pirms 14 gadiem
Komentētāju pērles : Ozo - vārtusargs, Gudļevskis - aizsargs,zonu metam zonā

personigi man Jučers patika labāk, runājot par uzbrukumu - sniegums ir vājš,prasās vēl kāds nopietnāks uzbrukuma kalibrs !

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:15, pirms 14 gadiem
Njāāā mūs tā riktīgi paņēma... Tomēr skatos uz to visu ar pozitīvismu, jo tas pagaidām par RD neko neizsaka!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:16, pirms 14 gadiem
Zinu ka parbaudes spele, bet tas jau bija divas un vartu attieciba 3-10 . Kur ir ta atra spele un laba aizsardziba?

 +15 [+] [-]

, 2011-08-13 19:17, pirms 14 gadiem
Nu kādi komentētāji, tāda spēle!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:18, pirms 14 gadiem
Paldies par darbu Liepājas censoņiem
Pirmās divas pārbaudes spēles garām. Visas pagājušā gada problēmas atkārtojas. Bullīši...
Starp citu, Krievijas eksperti, ko pieminēja komentētāji, neparedz RD vietu play-off, visbiežāk tiek piesaukta 9. vieta konferencē, kas protams, neko nenozīmē, cāļus skaita pavasarī

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:18, pirms 14 gadiem
asdasdasd123 rakstīja: Pazemoja, un komentētāji kaut kādi alkāni.
Ja komentetaji bija savdabigi Viens no viniem: Rigas dinamo zaudeja ar 6:2 , nevis 2:6. " Skatitaji vinam zale sezh, nevis halle

  +3 [+] [-]

, 2011-08-13 19:19, pirms 14 gadiem
Nu nav ko, spēlējām bez virknes līderiem un tā jau tikai pārbaudes spēle, pietam, tikai 2.ā. Abas komandas izskatījās, ka nav iespēlējušās, jo abām bija daudz kļūdas, un dažas pat rupjas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-13 19:20, pirms 14 gadiem
Cerams ja Dinamo turpmak ta speles , bus kaut kadas globalas izmainjas sastava vai generalmenedzera impeachment .

  -1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:24, pirms 14 gadiem
asdasdasd123 rakstīja: Pazemoja, un komentētāji kaut kādi alkāni.
Un tie tris vardi visu speli: Dinamiesi, Maskaviesi, Ridzinieki. Vienu bridi Gribejas jau skanu izslegt
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-08-13 19:28, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: CSKA šogad komandā ir ļoti daudz talanta, Šupleram ir iespējas atlasīt labākos no labākajiem, pieļauju, ka CSKA šogad būs vieni no pretendentiem uz Gagarinu.
no piektdienas nēesi atgājis?
uz kāda pamata pretendenti uz gagarinu? turpat kur parasti būs 7-9 vieta konforencē

     [+] [-]

, 2011-08-13 19:29, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: CSKA šogad komandā ir ļoti daudz talanta, Šupleram ir iespējas atlasīt labākos no labākajiem, pieļauju, ka CSKA šogad būs vieni no pretendentiem uz Gagarinu.
Sportbox viņiem prognozē 4. vietu konferencē. Gagarins, manuprāt, nespīd ne tuvu.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:32, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: no piektdienas nēesi atgājis?
uz kāda pamata pretendenti uz gagarinu? turpat kur parasti būs 7-9 vieta konforencē
Protams, ka būs, saikne Širokovs-Paršins, pa vidu šiem liktu Pērsonu. Tad ir nenormāli prorgesējošais Zubovs, Surovijs noteikti savu darbu izdarīs godam. Tādi talanti kā Moņa, Kuļemins, Gusevs, Kučerovs. Tur talanta ir vairāk kā saprašanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-13 19:38, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Protams, ka būs, saikne Širokovs-Paršins, pa vidu šiem liktu Pērsonu. Tad ir nenormāli prorgesējošais Zubovs, Surovijs noteikti savu darbu izdarīs godam. Tādi talanti kā Moņa, Kuļemins, Gusevs, Kučerovs. Tur talanta ir vairāk kā saprašanas.
Talanta tur neapšaubāmi ir daudz, bet līdz gagarinam tur kā ar kājām līdz Aļaskai ar 88-92. gada puikām un Šupleru pie stūres tu domā gagarinu paņemt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-13 19:39, pirms 14 gadiem
Manuprāt vajadzēja Telkvistu paturēt un vēl vienu spēcīgu uzbrucēju, tad būtu pat ļoti ok....!, pie nosacījuma ka OZO ir uz strīpas...
A vēl noderētu lai kāds iemāca bullīšus realizēt, mūsu pašu bāleliņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:41, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Talanta tur neapšaubāmi ir daudz, bet līdz gagarinam tur kā ar kājām līdz Aļaskai ar 88-92. gada puikām un Šupleru pie stūres tu domā gagarinu paņemt
Ūja, tu paskaties sastāvu vispirms, Paršinam, Širokovam, Pērsonam, Surovijam, Štasnijam, Proņinam Zubovam, Badjukovam pasē tā kā nav nekas tāds rakstīts. Es palieku pie sava un saku, ka CSKA būs vieni no GC pretendetiem, jo sastāvs visās pozīcijās ir ļoti labs, man patīk.

     [+] [-]

, 2011-08-13 19:44, pirms 14 gadiem
Sastavs jau mazliet tuvojas istenibai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:47, pirms 14 gadiem
Marcela81 rakstīja: lai kā negribētos to atzīt - Jūlio un co mūsējos salika vienos vārtos!
paldies bukartam, ka neatstāja uz "nullīti"!
pilnīgi piekrītu

  +4 [+] [-]

, 2011-08-13 19:51, pirms 14 gadiem
normāla spēle, šuplers jau NEKAD NEKAD NEKAD NEKAD NEKAD mūžā pat pārbaudes spēlē neliktu vārtos jučeru un gudļevski, tā kā visu cieņu Pekam, viņš tiešām izmanto pārbaudes spēles lai pārbaudītu sastāvu, man patīk kā mūsējie spēlē vidus un pretinieku zonā, savā zonā nedaudz vēl ir gļuki, un vairākums jāpieslīpē, bet nu vēl gandrīz mēnesis laika, bez tam vesels 5nieks šodien nespēlēja, un kas ir dinamo ar ozo PP un kas ir bez ozo mēs labi zinām.

un skatoties ka leģi ir nekādi(neizceļas vispār) var spriest ka slodzes ir tiešām iespaidīgas joprojām, labāk zaudēt visas pārbaudes spēles un uzvarēt tad kad tiešām vajag, nevis kā toreiz - 10 no 11 spēlēm uzvaram un tad 10 spēlēs pāris uzvaras tikai. izskatās ka mūsu jaunie dabūs diezgan daudz spēlēt, un tas priecē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-13 19:51, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: pilnīgi piekrītu
ūūū, paldies! mēs, laikam, sākam saprasties

  -1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:54, pirms 14 gadiem
Marcela81 rakstīja: ūūū, paldies! mēs, laikam, sākam saprasties
es tiešām nebiju domājusi,ka tādi laiki pienāks bet izrādās,ka viss ir iespējams

  -1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:54, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Ko tu tur murgo! Ja arī daļa no CSKA ir jaunāki, bet vienalga tur ir ļoti pieredzējuši spēlētāji!Pie kam par visai lielām naudām
es runāju vispārīgi, protams, ka ne, jau visi tur ir 90. gada. Vienkārši saku ka ar tik jaunu, zaļu komandu kopumā, kausu neizcīnīt.

     [+] [-]

, 2011-08-13 19:55, pirms 14 gadiem
Marcela81 rakstīja: lai kā negribētos to atzīt - Jūlio un co mūsējos salika vienos vārtos!
paldies bukartam, ka neatstāja uz "nullīti"!
Lai kā to negribētos atzīt, bet sezona vēl gandrīz mēnesi nesāksies un šī spēle pilnīgi neko neizsaka, ar to domājot - pilnīgi neko neizsaka! Tas ir treniņš! Turklāt puse vadošo spēlētāju nemaz nebija ierindā!
Vajadzētu vispirms padomāt pirms brēkāt apkārt par vieniem vārtiem! Un Bukarts malacis! Ar šādu spēli pilnīgi noteikti viņam vajadzētu pārsniegt 10 vārtu robežu sezonā!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 19:58, pirms 14 gadiem
henrijz rakstīja: Lai kā to negribētos atzīt, bet sezona vēl gandrīz mēnesi nesāksies un šī spēle pilnīgi neko neizsaka, ar to domājot - pilnīgi neko neizsaka! Tas ir treniņš! Turklāt puse vadošo spēlētāju nemaz nebija ierindā!
Vajadzētu vispirms padomāt pirms brēkāt apkārt par vieniem vārtiem! Un Bukarts malacis! Ar šādu spēli pilnīgi noteikti viņam vajadzētu pārsniegt 10 vārtu robežu sezonā!
cerams, cerams... bet nav arī zināms vai CSKA kādu savu špīleri nepietaupija!

     [+] [-]

, 2011-08-13 20:00, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: es tiešām nebiju domājusi,ka tādi laiki pienāks bet izrādās,ka viss ir iespējams
tici man - es ne tik laikam, sākam saprast, ka sieviešu solidaritāte te - vīriešu portālā var noderēt

  +3 [+] [-]

, 2011-08-13 20:04, pirms 14 gadiem
Ja es nezinātu,ka šis sportacentrs.com video tiešraides skatās gana daudz normālu,sakarīgu un saprotošu cilvēku, tad droši vien uzdotu sev jautājumu-kāda velna pēc mēs cenšamies tādu .......... (cenzēts) labā?
Paldies tiem kas mūs saprot, bet tie,kas domā ka viņi ir paši labākie visur, gaidiet KHL sezonu un klausāties A.Kreipāna un J.Stepīša komentēšanu. Ceru,ka vismaz šosezon viņi netiks aplieti ar dubļiem.

  -3 [+] [-]

, 2011-08-13 20:06, pirms 14 gadiem
Marcela81 rakstīja: cerams, cerams... bet nav arī zināms vai CSKA kādu savu špīleri nepietaupija!
Mēs tiešraides laikā taču uzskaituijām tos CSKA spēlētājus,kas šodien nespēlēja.
Starp tiem bija Iļja Zubovs, kas noteikti būs viens no CSKA līderiem.
Pagaidām duelī Šuplers<>Rautikalio rezultāts ir 1:0 Šuplera labā.

     [+] [-]

, 2011-08-13 20:08, pirms 14 gadiem
wilddancer rakstīja: Nu kādi komentētāji, tāda spēle!
kas komentēja?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-13 20:08, pirms 14 gadiem
Tiem,kas netic Jučera varējumam pateikšu,ka Māris šodien tika atzīts par RD labāko spēlētāju.

     [+] [-]

, 2011-08-13 20:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēs tiešraides laikā taču uzskaituijām tos CSKA spēlētājus,kas šodien nespēlēja.
Starp tiem bija Iļja Zubovs, kas noteikti būs viens no CSKA līderiem.
Pagaidām duelī Šuplers<>Rautikalio rezultāts ir 1:0 Šuplera labā.
paldies, paldies par atkārtojumu special for me!
nu un ko es teicu??! - protams, ka arī CSKA visus savus dūžus neatklāja!!

     [+] [-]

, 2011-08-13 20:10, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Lucis vispār bija kā ēna
Luceniusam šogasezon tiek prognozēta vieta 4 maiņā.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 20:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēs tiešraides laikā taču uzskaituijām tos CSKA spēlētājus,kas šodien nespēlēja.
Starp tiem bija Iļja Zubovs, kas noteikti būs viens no CSKA līderiem.
Pagaidām duelī Šuplers<>Rautikalio rezultāts ir 1:0 Šuplera labā.
Laikam no sākuma par to kaut ko teicāt,bet,piemēram,man tajā brīdī šausmīgi lagoja.
Par jūsu komentēšanu gan negribas neko sliktu teikt,jo pieņemu,ka neko daudz par to nesaņemat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-13 20:25, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Laikam no sākuma par to kaut ko teicāt,bet,piemēram,man tajā brīdī šausmīgi lagoja.
Par jūsu komentēšanu gan negribas neko sliktu teikt,jo pieņemu,ka neko daudz par to nesaņemat.
Precīzāk-neko par to nesaņemam materiālā izteiksmē.
Vienīgi to,ka varam būt gandarīti, ka sniedzam iespēju arī cietiem redzēt spēles no Liepājas.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 20:26, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja es nezinātu,ka šis sportacentrs.com video tiešraides skatās gana daudz normālu,sakarīgu un saprotošu cilvēku, tad droši vien uzdotu sev jautājumu-kāda velna pēc mēs cenšamies tādu .......... (cenzēts) labā?
Paldies tiem kas mūs saprot, bet tie,kas domā ka viņi ir paši labākie visur, gaidiet KHL sezonu un klausāties A.Kreipāna un J.Stepīša komentēšanu. Ceru,ka vismaz šosezon viņi netiks aplieti ar dubļiem.
Necepies, labāk tā nekā nekā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-13 20:34, pirms 14 gadiem
no nhl vajag kadu (:

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 20:36, pirms 14 gadiem
heh rakstīja: un skatoties ka leģi ir nekādi(neizceļas vispār) var spriest ka slodzes ir tiešām iespaidīgas joprojām
Ceru, ka tas tiešām ir tikai tāpēc, nevis daudz prozaiskāku iemeslu, proti, prasmju un iemaņu,dēļ.

     [+] [-]

, 2011-08-13 20:36, pirms 14 gadiem
Peka wtf!!!???

     [+] [-]

, 2011-08-13 20:37, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Luceniusam šogasezon tiek prognozēta vieta 4 maiņā.
ohho, tad jau Dinamo ir parādījušās kkādas lielākas finanses, ka var atļauties 4tā maiņā leģionāru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 20:41, pirms 14 gadiem
Par spēli.
Es saprotu,ka Pekka ar RD strādā tikai nepilnu mēnesi, un noviņa nevar prasīt rezultātu, tomēr ir virkne jautājumu.
1.Vai viņam beidzot izdosies panākt lai kāds no spēlētājiem regulāri ciņītos pretinieku vārtu priekšā?Tas īsti neizdevās ne Šupleram, ne Znarokam izlasē, un arī šodienas spēlē īstas cīņas no rīdzeniekiem pretinieku vārtu priekšā nebija.
2.Vai rīdzenieki beidzot sāks vairāk mest pa pretinieka vārtie?

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 20:44, pirms 14 gadiem
Marcela81 rakstīja: ohho, tad jau Dinamo ir parādījušās kkādas lielākas finanses, ka var atļauties 4tā maiņā leģionāru!
Nezinu kā ar finansēm, bet pēc labas 4.maiņas RD prasijās jau iepriekšējās sezonās.
Neatceros,kurš to ir teicis, bet doma bija laba-parādi man savas komandas 4. maiņu, un cik liels spēles laiks tai tiek dots, un es pateikšu kāda ir tava komanda.

     [+] [-]

, 2011-08-13 20:46, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par spēli.
Es saprotu,ka Pekka ar RD strādā tikai nepilnu mēnesi, un noviņa nevar prasīt rezultātu, tomēr ir virkne jautājumu.
1.Vai viņam beidzot izdosies panākt lai kāds no spēlētājiem regulāri ciņītos pretinieku vārtu priekšā?Tas īsti neizdevās ne Šupleram, ne Znarokam izlasē, un arī šodienas spēlē īstas cīņas no rīdzeniekiem pretinieku vārtu priekšā nebija.
2.Vai rīdzenieki beidzot sāks vairāk mest pa pretinieka vārtie?
patiesībā atkarīgs no komandas - bija spēles, kad arī divi mūsējie bija pie vārtiem...

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 20:51, pirms 14 gadiem
Da lab , jankas maiņa nespēlēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-13 21:53, pirms 14 gadiem
Paldies par tiesraidi!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-13 22:23, pirms 14 gadiem
18 gadiigajam Kucherovam 2 goli...

     [+] [-]

, 2011-08-13 22:28, pirms 14 gadiem
Jučers malacis pierādīj, ka nav nekāds viduvējības vārtusargs, bet gan, manuprāt stabils 2# arī KHL līmenī un protam PČ aiz mūsu EdžasTā turpināt!Nav ko te pirkt pārlieku daudz leģionāru, bet vienīgais es tā skatos un domāju, ka pietrūkst tā izteikt līderis uzbrukumā(kas varētu aizstāt pašlaik RD robu līdera lomu, kas nomeidz uzbrukumu nevis ar skaistu izdevību, bet ar rrezultātu jeb vārtiem un prot arī labi darboties aizsardzībā, kas tad palīdzēs tā jau diezko robainajai aizsardzībai skatoties šodienas tiēšraides video, kad ripa bieži izgāja cauri mūsu aizsardzībai vārtu priekšā pie kāda no CSKA uzbrucējiem.

     [+] [-]

, 2011-08-13 22:28, pirms 14 gadiem
Var piekrist Nameja domām ,var nepiekrist,bet paldies par spēles komentēšanu,bet par pašu spēli nav vērts satraukties,ne visām komandām pašlaik sagatavotība ir vienāda. Bet Jučers malacis ,ceru ka viņš daudz spēles aizvadīs Dinamo un izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-13 23:17, pirms 14 gadiem
buzmarito! rakstīja: Jučers malacis pierādīj, ka nav nekāds viduvējības vārtusargs, bet gan, manuprāt stabils 2# arī KHL līmenī un protam PČ aiz mūsu EdžasTā turpināt!Nav ko te pirkt pārlieku daudz leģionāru, bet vienīgais es tā skatos un domāju, ka pietrūkst tā izteikt līderis uzbrukumā(kas varētu aizstāt pašlaik RD robu līdera lomu, kas nomeidz uzbrukumu nevis ar skaistu izdevību, bet ar rrezultātu jeb vārtiem un prot arī labi darboties aizsardzībā, kas tad palīdzēs tā jau diezko robainajai aizsardzībai skatoties šodienas tiēšraides video, kad ripa bieži izgāja cauri mūsu aizsardzībai vārtu priekšā pie kāda no CSKA uzbrucējiem.
Paldies gan Sējējam,gan Rautikalio, ka Mārim uzticās.
Tas ir ļoti svarīgi priekš jauna spēlētāja tādā līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-14 11:38, pirms 14 gadiem
Te nav ko spriedelēt, nezinu kā klātienē, bet "monitoros" skatot abas pārbaudes spēles, acīmredzams, ka mūsējie trenniņos strādā ar lielām slodzēm un te kā saka svaigums muskuļos nav kompresija to no spaiņa nepasmelsi

  +1 [+] [-]

, 2011-08-14 16:21, pirms 14 gadiem
po*** parbaudes spele ka neka xD

     [+] [-]

, 2011-08-14 16:24, pirms 14 gadiem
urrā, beidzot ir bildē ielikts kārtīgs spēlētājs un nevis kā parasti nr.5

  +1 [+] [-]

, 2011-08-14 20:23, pirms 14 gadiem
Nu jāsaka,ka klātienē Liepājā noskatoties spēli un,zinot,ka mūsējiem ir lielas slodzes treniņos,(nedomāju,ka arī CSKA pludmalē vāļājas!), tomēr dažas lietas gribētu atzīmēt-pagaidām stipri bāli ir leģionāri-neviens no 3 neizcēļās uz mūsu pašu spēlētāju fona, vairākumi tādi galīgi bezzobaini,vispār labi un droši nospēlēja Jučers un arī Gudļevskis nebūtu vainojams vārtu zaudējumos,bet bullīšos viņš bija lielisks.Mūsu soda metieni-nu katastrofa,kad 2 spēlētāji pat riktīgi līdz metienam pat netiek,jo sapinās paši ar ripu vadoties.
CSKA tiešām jaunais Kučerovs būs zvaigne un arī viņu pirmā maiņa izskatās iespaidīga.

     [+] [-]

, 2011-08-15 17:48, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ūja, tu paskaties sastāvu vispirms, Paršinam, Širokovam, Pērsonam, Surovijam, Štasnijam, Proņinam Zubovam, Badjukovam pasē tā kā nav nekas tāds rakstīts. Es palieku pie sava un saku, ka CSKA būs vieni no GC pretendetiem, jo sastāvs visās pozīcijās ir ļoti labs, man patīk.
Pirms sezonas un pat līdz tam laikam, kad vēl pat vājākajai komandai ir kaut matemātiskas izredzes iekļūt pleiofos (play-offs)/ izslēgšanas turnīrā, pretendenti uz Gagarinu ir VISI!!! Cits jautājums ir par to, kuri objektīvāku vai subjektīvāku iemeslu dēļ tiek uzskatīti par spēcīgākiem pretendentiem, bet pretendenti ir visi, un CSKA (jeb, kā padomju laikos - ACSK (Armijas Centrālais Sporta Klubs)), ar šādu spēli (ja protams sezonas laikā krietni neuzlabos) neizskatās, ka tiks augstāk par to apli, kur DR tika 2010/2011 sezonā. Potenciāls ir, bet pagaidām laukumā valdīja bardaks un kļūdas (tāpat kā DR pusē), vienīgais viņi ātrumā pārspēja mūs visās pozīcijās... citādi, normāla pārbaudes spēle, Pekka joprojām eksperimentē (nebija viens no vadošajiem uzbruceju trijniekiem, bet vārtus sargāja 2 un 3/jauniešu vārtsargs, kamēr šiem pats Staņa, turklāt nebija arī Laviņs, un 2 labākie aizsargi - Soča un Ozo, kurš turklāt ir komandas kapteinis un līderis, kas spēj mobilizēt un savākt komandu, un vest to aiz sevis, un motivēt/palidzēt uzvarēt pat it kā zaudētos mačos (protams, nevienmēr tas izdodas)), tā kā reāli CSKA pārsvars bija tikai pateicoties divām lietām - ātrumam (kas mums reāli trūka - Pekka arī asi uz to norādīja) un tam, ka viņi spēlēja praktiski ar labāko sastāvu, kas gan tāpat rupji kļūdījās vairākkārt, bet pateicoties ātrumam un mūsu pašu DR rupjajām kļūdām, tomēr svinēja uzvaru. Pelnītu, bet nedomāju, ka sezonā būs tāds spēku samērs (to arī Jūlis preses konferencē uzsvēra) - abas komandas tāpat cīnīsies par 9-6 vietu konferencē un gala rezultātā, domāju, ka nebūs lielas atsķirības punktos, neskatoties, kura komanda būs augstāk un kura zemāk.

     [+] [-]

, 2011-08-15 18:38, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: mani gan vairak uztrauc uzbrukums.pagaidam izreklametais Pekas "uzbrukosais " hokejs sevi neattaisno divas parbaudes speles tris guti varti.un visi tris uz vienas mainias rekina. legionari vispar pagaidam NEKADI vairakuma izspele bez vartu guvumiem. kaut kas ir jamaina,kamer nav par velu!!! nezinu,vai Pu4em bija taisniba par slodzem treninios,ta4u uz doto bridi uzbrukums aiz retiem iznemumiem izskatas FLEGMATISKS daudz maz normals izskatas tikai Dzerinia trijnieks,kaut gan ari viniem ir stingri japieliek!
1) "pagaidam izreklametais Pekas "uzbrukosais " hokejs sevi neattaisno".
Pagaidām uzbrūkošā hokeja vispār nav. Peka par to runāja preses konferencē, nav ātruma un nav piespēļu un metienu precizitātes. Tas var būt tādēļ, ka a) mūsējie vienkārši nespēj spēlēt to hokeju, kādu Peka vēlējās, b) otrs variants - smagās slodzes un 6 līderu trūkums + optimālo trijnieku/piecinieku/vārtsargu meklējumi (Pekam noteikti ir sava vīzija par to kā komandai sagatavoties lai īstajā laikā viņa būtu optimālajā kondīcijā (acīmredzot tas nav uz pirmajām divām parbaudes spēlēm, kad mēnesis vēl līdz sezonas sākumam), turklāt visi treneri cer uz iekļūšanu play off, tādēļ jāizrēķina ta, lai netikai mūsējie butu vajadzīgajā brīdī labākajā formā, bet arī lai sportiskās formas bedre (tāda ir vismaz viena sezonā) iekristu pašā nekaitīgākajā laikā, un pēctam tikai augtu un savu otro vilni saktu sasniegt ar play-off sākumu), vai arī CSKA ir krietni ātruma ziņā pārāki (pat, ja mūsējie skrietu, cik vien optimālā kondīcijā varētu), un c) neaizmirsti, ka viņiem vairāki spēletāji ir no Harlamova kausa ieguvējiem "Krasnaja Armija", kas galvas tiesu bija pārāka par visiem citiem MHL klubiem (domāju varēja mierīgi KHL spēlēt, domāju, netikai pēdējie nepaliktu, bet pat bpar play-off pacīnītos - es runāju par pagājušā gada čempionātu un "Krasnaja Armija" komandu)

2) "divas parbaudes speles tris guti varti.un visi tris uz vienas mainias rekina"
ļoti labi, tas nozīmē, ka jau pec divām pārbaudes spēlēm mums ir viena maiņa (vismaz pagaidām - pieļauju, ka vēlāk arī šī maina varētu tikt pamainīta) kas katrā spēlē nu vismaz to vienu ripu iebakstīs, kā pagājušogad Redliha - Trotera - Dārziņa maiņa. Turklāt patīkami, ka tie ir mūsu pašu salīdzinoši jaunie spēlētāji.

3) "legionari vispar pagaidam NEKADI".
Pareizi raksti "pagaidām" - ļauj viņiem aklimatizēties, ieiet kolektivā, sastāvā, saspēlēties. Turklāt vismaz uz diviem no šiem spēletājiem raksturojumā bija, ka tie ir melnā darba darītāji (kā te daudzu nbepamatoti noliktais Ankipāns), un tie ir visnepamanāmākie spēlētāji laukumā - tradicionāli.

4) "vairakuma izspele bez vartu guvumiem. kaut kas ir jamaina,kamer nav par velu!!!"
Atkārtošu ko jau viens te rakstīja: "Atcerieties kas ir vairākums ar Ozo un kāds tas ir tad kad viņa nav" (atceries pagājuša gada decembri?). Mums sobrīd nav atslēgas figūras vairākumu diriģēšanā/izspēlešanā. Protams būtu labāk vairākas tādas personas, bet šobrīd ir kā ir.

5) "nezinu,vai Pu4em bija taisniba par slodzem treninios,ta4u uz doto bridi uzbrukums aiz retiem iznemumiem izskatas FLEGMATISKS"
Jau mineju problēmas ar ātrumu un iespējamo to iemeslus. Par Puči, viņš apmeklē pietiekami daudz Dinamo treniņus un ir pietiekoši pieredzējis sajās lietās, lai varētu viņam par šo ticēt. Nekad viņš nav melojis, sakot, ka ir tā, bet patiesībā viss ir pretēji.