Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

KHL: "Medveščak" vārtu guvums nebija jāskaita

KHL: "Medveščak" vārtu guvums nebija jāskaita
Edgars Masaļskis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēlē aizvakar Rīgas "Dinamo" pārtrauca piecu zaudējumu sēriju, ar 4:3 uzvarot Zagrebas "Medveščak". Intriga par mača uzvarētāju bija līdz pat spēles beigām – "Medveščak" pašā izskaņā guva ceturtos vārtus, tomēr tie netika ieskaitīti.

Strīdīga epizode spēles izskaņā bija pietiekami neskaidra, lai savu paskaidrojumu sniegtu KHL Tiesnešu departaments. Pēc videomateriālu izpētes KHL apliecināja, ka spēles tiesneši pieņēma pareizu lēmumu.

KHL norādīja, ka brīdī, kad ripa šķērsoja "Dinamo" vārtu līniju, spēles laiks bija beidzies. Tiesnešu departaments arī atgādināja, ka televīzijā rādītā laika skaitīšana var nesakrist ar faktisko spēles laiku, līdz ar to TV rādījumi nevar tikt automātiski uzskatīti par patiesiem.

Nākamo maču Rīgas "Dinamo" aizvadīs jau rīt, kad izbraukumā spēlēs ar spēcīgo Sanktpēterburgas SKA. Sanktpēterburgas klubs 16 līdzšinējās spēlēs ir izcīnījis 15 uzvaras.

Izmantotie resursi:
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 16:33, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: Kas negodīgs pret Jokerit??? Ja nevari iemest nu tad viss, neesi pelnījis. Rezultāts uz tablo.
Negodīgs rezultāts, ja ņem vērā kā koamndas spēlēja. Spēle pret Jokerit bija viena no labākajām 7 gadu laikā (TOP-10 iekļūtu no visām spēlēm).
Katram savi uzskati, Tu uzskati ka bija savādāk, tā lai arī paliek.

     [+] [-]

, 2014-10-12 16:49, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ej meitēn gulēt jeb skaties savu banku līgu un nepļurini te, ja no hokeja neko nesajēdz
pirmkārt esmu vīrietis, tāpēc nebrauc auzās un otrkārt es hokejam regulāri sekoju šķiet jau no 2000.gada tāpēc es diezgan labi sajēdzu par ko runāju, bet nu tavām atseldētajām cāļa smadzenēm ir grūti to saprast, ne? Bet nu vāries savā sulā, neiesaistīšos ar tevi vairs diskusijās.....Tikai atceries, ka ir dažādi viedokļi un bieži varbūt, ka tavs būs nepareizais

  +1 [+] [-]

, 2014-10-12 16:52, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: pirmkārt esmu vīrietis, tāpēc nebrauc auzās un otrkārt es hokejam regulāri sekoju šķiet jau no 2000.gada tāpēc es diezgan labi sajēdzu par ko runāju, bet nu tavām atseldētajām cāļa smadzenēm ir grūti to saprast, ne? Bet nu vāries savā sulā, neiesaistīšos ar tevi vairs diskusijās.....Tikai atceries, ka ir dažādi viedokļi un bieži varbūt, ka tavs būs nepareizais
bez šaubām, ko man var pateikt dubulstandartu bimbambolists kurš 2000.gadā uzzināja, kas ir hokejs...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 17:19, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tieši tā, bet nu nevis uz to brīdi, bet visu laiku, jo ir visai slikti salīdzināt izlasi ar ģinamu....Līdzīgi kā sezonas atklāšanās spēlē....bet ko var gribēt no čekista, nav par tevi domāts
Kām kuram. DR un Latvijas izlasei nav liela atšķirība pēc sastāva. Latvijas izlasē spēlē ap 80% ,kuri kaut kad ir bijuši DR sastāvā.

     [+] [-]

, 2014-10-12 17:26, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: negribu rakties kaut kur arhīvos, bet ir tā bijis, ka KHL atzīst tiesnešu kļūdas...pie tam pats atzini, ka TV ekrānos redzamais laiks, ne vienmēr saskan ar īsto spēles laiku...
Tas tāpat skaidrs, ka uz TV tablo laiks nav saistīts ar taimeri uz tablo un sekretariātā. Atšķirība gadās,ka ir pat 3-4 sekundes.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 17:31, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: KHL atzīst Kazaņā pieļauto kļūdu un atstādina...
http://www.championat.com/hockey/article-111927-razbor-poletov-vypusk-odinnadcatyj.html
Šai gadījumā ir runa par pavisam ko citu.
Un, ja nepamanīji, tad spēles video tiesnesis ļoti ilgi nevarēja nonākt pie galīgā lēmuma. Ja viņam bija šāds video, kāds mums šeit tiek piedāvāts, tad lēmuma pieņemšanai nevajadzētu vairāk par 20 sekundēm.
Jautājums, ja viņš tik ilgi nevarēja pieņemt lēmumu, tad kur ir uzradies šis video? Pēc KHL sporta reglamenta KHL tiesnešu komisija visus video materiālus pēc spēles saņem no šīs spēles video tiesneša,kurš viņiem to pārsūta.

     [+] [-]

, 2014-10-12 17:34, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kām kuram. DR un Latvijas izlasei nav liela atšķirība pēc sastāva. Latvijas izlasē spēlē ap 80% ,kuri kaut kad ir bijuši DR sastāvā.
beidz glorificēt savu Dinamo
un spraust kaut kādus procentus paša sadomātus...atkal runā kā Savickis.
visi Latvijas hokejisti ir uzsākuši savas gaitas Latvijā, neviena nav naturalizēta, un ar Dinamo tur maz saistība...jo tavs Dinamo tik Latvijas čempī ticis līdz U-14...pārējie visi izauguši citās sporta skolās, ja Dinamo spēlē kāds, tad viņam tik karjeru nodrošina, ja nebūtu dinamo viņi spēlētu citur...
kad tavs Dinamo izveidos piramīdu, ja nenosprāgs šosezon, tad parunāsim...kaut gan šaubos vai pat bērnu komandas saglabās, ja pat nevar nodrošināt šogad savu fermu LČ...jo par bērniem tomēr vecāki maksā.

     [+] [-]

, 2014-10-12 17:35, pirms 10 gadiem
Romijs rakstīja: A ko tad darītu ja būtu jāskaita?
Rezultātu vairs neizmainītu,vienīgi varētu uzlikt kādu sodu video tiesnesim.

     [+] [-]

, 2014-10-12 17:41, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Negodīgs rezultāts, ja ņem vērā kā koamndas spēlēja. Spēle pret Jokerit bija viena no labākajām 7 gadu laikā (TOP-10 iekļūtu no visām spēlēm).
Katram savi uzskati, Tu uzskati ka bija savādāk, tā lai arī paliek.
DR lika izskatīties Jokeritam savās mājās nožēlojami, bet rezultāts diemžēl izpalika. Kas bija negodīgs??? Jokerit vainīgi ka mācēja vairāk iemest???

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 17:46, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Negodīgs rezultāts, ja ņem vērā kā koamndas spēlēja. Spēle pret Jokerit bija viena no labākajām 7 gadu laikā (TOP-10 iekļūtu no visām spēlēm).
Katram savi uzskati, Tu uzskati ka bija savādāk, tā lai arī paliek.

Negodīgs reuzltāts? Ha-ha-ha!
Te pat nav ko oponēt tādam stulbumam.

     [+] [-]

, 2014-10-12 17:48, pirms 10 gadiem
inis2 rakstīja: Rezultātu vairs neizmainītu,vienīgi varētu uzlikt kādu sodu video tiesnesim.
Protams, ka spēles rezultātu neviens nemainīs, bet tas būtu kārtējais nesmukums jau tā ne pārāk solīdi esošajā KHL tiesāšanas ģildē.

     [+] [-]

, 2014-10-12 18:46, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šai gadījumā ir runa par pavisam ko citu.
Un, ja nepamanīji, tad spēles video tiesnesis ļoti ilgi nevarēja nonākt pie galīgā lēmuma. Ja viņam bija šāds video, kāds mums šeit tiek piedāvāts, tad lēmuma pieņemšanai nevajadzētu vairāk par 20 sekundēm.
Jautājums, ja viņš tik ilgi nevarēja pieņemt lēmumu, tad kur ir uzradies šis video? Pēc KHL sporta reglamenta KHL tiesnešu komisija visus video materiālus pēc spēles saņem no šīs spēles video tiesneša,kurš viņiem to pārsūta.
Ir gadijies redzēt šādas epizodes NHL, tur pa centimetram, milimetram ar datora programmas palīdzību tiek apturēta bilde, salīdzināta ar laiku. KHL droši nav šādu iespēju, tapēc ar aci ir ļoti apgrūtinoši saskatīt, salīdzināt. Pēc spēles pats ar peli mēģināju apturēt, palaist, apturēt, palaist video, nekas prātīgs nesanāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 18:48, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: DR lika izskatīties Jokeritam savās mājās nožēlojami, bet rezultāts diemžēl izpalika. Kas bija negodīgs??? Jokerit vainīgi ka mācēja vairāk iemest???
Es jau rakstīju, katram savi uzskati.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 19:02, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: beidz glorificēt savu Dinamo
un spraust kaut kādus procentus paša sadomātus...atkal runā kā Savickis.
visi Latvijas hokejisti ir uzsākuši savas gaitas Latvijā, neviena nav naturalizēta, un ar Dinamo tur maz saistība...jo tavs Dinamo tik Latvijas čempī ticis līdz U-14...pārējie visi izauguši citās sporta skolās, ja Dinamo spēlē kāds, tad viņam tik karjeru nodrošina, ja nebūtu dinamo viņi spēlētu citur...
kad tavs Dinamo izveidos piramīdu, ja nenosprāgs šosezon, tad parunāsim...kaut gan šaubos vai pat bērnu komandas saglabās, ja pat nevar nodrošināt šogad savu fermu LČ...jo par bērniem tomēr vecāki maksā.
Tev nesaistās DR un Latvijas izlase, man ļoti cieši tas saistās. Ko tu uztraucies par maniem uzskatiem un centies viņus mainīt. Es tavus uzskatus necenšos mainīt. Domā kā tu vēlies. Lai nebūtu izdomāti procenti 2014 gadā no 25 spēlētājiem 17 ir spēlējuši DR vismaz vienu sezonu (Muštukovu neieskaitīju ar 2 spēlēm DR sastāvā). PČ no 25 spēlētājiem 17 ir bijuši DR un 2 vēl komandā Rīga.
Nepārdzīvo, tu taču vari domāt, ka DR gremdē Latvijas hokeju, ka Latvijas izlase un DR ir 2 pilnīgi atšķirīgas lietas.

     [+] [-]

, 2014-10-12 19:03, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Negodīgs reuzltāts? Ha-ha-ha!
Te pat nav ko oponēt tādam stulbumam.
Varētu tu pāsrtāt visiem oponēt, jo tu taču esi pats gudrākais.

     [+] [-]

, 2014-10-12 19:29, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tev nesaistās DR un Latvijas izlase, man ļoti cieši tas saistās. Ko tu uztraucies par maniem uzskatiem un centies viņus mainīt. Es tavus uzskatus necenšos mainīt. Domā kā tu vēlies. Lai nebūtu izdomāti procenti 2014 gadā no 25 spēlētājiem 17 ir spēlējuši DR vismaz vienu sezonu (Muštukovu neieskaitīju ar 2 spēlēm DR sastāvā). PČ no 25 spēlētājiem 17 ir bijuši DR un 2 vēl komandā Rīga.
Nepārdzīvo, tu taču vari domāt, ka DR gremdē Latvijas hokeju, ka Latvijas izlase un DR ir 2 pilnīgi atšķirīgas lietas.
pēc tavas klasifikācijas tik pat spēlētāji spēlējuši LM sistēmā...
gremdē vai negremdē es nesaku...neglorificē...ja nejūti atškirību, tad ko man teikt nozombētam Dinamo funim? neko, domā tā

     [+] [-]

, 2014-10-12 19:36, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pēc tavas klasifikācijas tik pat spēlētāji spēlējuši LM sistēmā...
Neiebilstu. Tikai es neteicu ka spēlējuši DR sistēmā, bet gan DR komandā.
Un vēl neesmu rakstījis ka DR ir izaudzinājuši spēlētājus izlasei. Esmu rakstījis, ka DR dod iespēju daudziem spēlētājiem spēlēt spēcīgākajā Eiropas līgā (priekš tiem, kas iebilst tad teikšu, spēlēt vienā no Eiropas TOP-3 līgām). Daudzi no DR spēlētājiem netiktu citā KHL klubā un droši vien netiktu arī NLA līgā, ko uzskatu par otru stiprāko Eiropā. Spēlētu kaut kur Slovākijas , Čehijas līgās, vai Ziemeļeiropā pēc spēka otrās līgās.
DR dod iespēju, bet nesaku ka izaudzina spēlētājus. Viņi ļauj spēlētājiem progresēt KHL līgā. Tu droši vien iebildīs , ka neprogresē. Zinu jau no galvas citu iebildes.

     [+] [-]

, 2014-10-12 19:38, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Neiebilstu. Tikai es neteicu ka spēlējuši DR sistēmā, bet gan DR komandā.
Un vēl neesmu rakstījis ka DR ir izaudzinājuši spēlētājus izlasei. Esmu rakstījis, ka DR dod iespēju daudziem spēlētājiem spēlēt spēcīgākajā Eiropas līgā (priekš tiem, kas iebilst tad teikšu, spēlēt vienā no Eiropas TOP-3 līgām). Daudzi no DR spēlētājiem netiktu citā KHL klubā un droši vien netiktu arī NLA līgā, ko uzskatu par otru stiprāko Eiropā. Spēlētu kaut kur Slovākijas , Čehijas līgās, vai Ziemeļeiropā pēc spēka otrās līgās.
DR dod iespēju, bet nesaku ka izaudzina spēlētājus. Viņi ļauj spēlētājiem progresēt KHL līgā. Tu droši vien iebildīs , ka neprogresē. Zinu jau no galvas citu iebildes.
DR ne tikai progresē, bet regresē, kā jebkurā klubā...nekur neviens klubs netur spēlētāju tikai tāpēc, ka viņš vajadzīgs Latvijas izlasei, arī tai skaitā Dinamo...tāpēc tavs salīdzinājums ar Latvijas izlasi ir smieklīgs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-10-12 20:36, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Neiebilstu. Tikai es neteicu ka spēlējuši DR sistēmā, bet gan DR komandā.
Un vēl neesmu rakstījis ka DR ir izaudzinājuši spēlētājus izlasei. Esmu rakstījis, ka DR dod iespēju daudziem spēlētājiem spēlēt spēcīgākajā Eiropas līgā (priekš tiem, kas iebilst tad teikšu, spēlēt vienā no Eiropas TOP-3 līgām). Daudzi no DR spēlētājiem netiktu citā KHL klubā un droši vien netiktu arī NLA līgā, ko uzskatu par otru stiprāko Eiropā. Spēlētu kaut kur Slovākijas , Čehijas līgās, vai Ziemeļeiropā pēc spēka otrās līgās.
DR dod iespēju, bet nesaku ka izaudzina spēlētājus. Viņi ļauj spēlētājiem progresēt KHL līgā. Tu droši vien iebildīs , ka neprogresē. Zinu jau no galvas citu iebildes.
Tev acīmredzot ir svešs tāds jēdziens-spēlē komandā tāpēc,ka atbilst kādas līgas līmenim, vai spēlē tāpēc,ka kluba politika un maka biezums dod iespēja spēlēt šādā līmenī.
Es teiktu, ka lielākā daļa Ģinamas spēlētāji pie citiem apstākļiem nespēlētu šai klubā, jo patiesībā neatbilst šī līgas līmenim. Un nemaza loma ir tam,ka viņi ir salīdzinoši lēti ņemot vērā Ģinamas mūžīgos spiedīgos finanšu apstākļus.
Un par kādu progresu šeit var būt runa? Vai LV izlase pasaules rangā tāpēc ir augstāk?
Par to vienu uzvarēto spēli Soču OS vari man nestāstīt, jo pasaulē ir daudz un dažādi negaidīti pavērsieni. Īpaši sportā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-12 20:57, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu domā, ka šito pašu tekstu te ierakstot nu jau 531 reizi, kādu būsi pārliecinājis?
Varbūt arī nē, bet es vismaz būšu devis Tev kārtējo reizi izcelties ar kādu asprātību.
Patiesībā es vienmēr biju domājis, ka tavā vecumā IQ ir stipri augstāks nekā šeit komentārus rakstošam vidusmēra tīnim, bet kā saka-kļūdīties ir cilvēciski.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 21:00, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev acīmredzot ir svešs tāds jēdziens-spēlē komandā tāpēc,ka atbilst kādas līgas līmenim, vai spēlē tāpēc,ka kluba politika un maka biezums dod iespēja spēlēt šādā līmenī.
Es teiktu, ka lielākā daļa Ģinamas spēlētāji pie citiem apstākļiem nespēlētu šai klubā, jo patiesībā neatbilst šī līgas līmenim. Un nemaza loma ir tam,ka viņi ir salīdzinoši lēti ņemot vērā Ģinamas mūžīgos spiedīgos finanšu apstākļus.
Un par kādu progresu šeit var būt runa? Vai LV izlase pasaules rangā tāpēc ir augstāk?
Par to vienu uzvarēto spēli Soču OS vari man nestāstīt, jo pasaulē ir daudz un dažādi negaidīti pavērsieni. Īpaši sportā.
Bez DR Latvijas izlase jau nūtu B grupā. Protams ka tu domā savādāk. Latvijas hokeja izlase kaut kad izkritīs no A grupas-vai tas būs DR laikā vai vēlāk, bet nespēlēsim visu laiku A grupā. Vai tiksim atpakaļ, pie šādas formulas kā tagad tiksim.
DR palīdz Latvijas hokeja izlasei noturēties līmenī. Bieži ir svarīgi nevis progresēt, bet noturēties līmenī. Rangā esam 9 vietā. OS nospēlējām ļoti labi.
Proatms vari tu un tavi līdzskrējēji nerakstīt ka domā pilnīgi otrādi, ka nekāda proge=resa izlasei nav, drīzāk regress, ka DR ir mīnuss Latvijas hokejam. To ka tu tā domā vari nerakstīt, vari nerakstīt, ka manas domas ir stulbas un lai dzīvoju savā eiforijā. Zinu ka tu tā gribēsi rakstīt.
Tev savi uzskati, man savi. Ko tur pārdzīvot.
Tev nepatīk DR, Bufalo, Nolans, izlases sniegums, brīžiem šķiet , ka tev nekas nepatīk.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-12 21:14, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Bez DR Latvijas izlase jau nūtu B grupā. Protams ka tu domā savādāk. Latvijas hokeja izlase kaut kad izkritīs no A grupas-vai tas būs DR laikā vai vēlāk, bet nespēlēsim visu laiku A grupā. Vai tiksim atpakaļ, pie šādas formulas kā tagad tiksim.
DR palīdz Latvijas hokeja izlasei noturēties līmenī. Bieži ir svarīgi nevis progresēt, bet noturēties līmenī. Rangā esam 9 vietā. OS nospēlējām ļoti labi.
Proatms vari tu un tavi līdzskrējēji nerakstīt ka domā pilnīgi otrādi, ka nekāda proge=resa izlasei nav, drīzāk regress, ka DR ir mīnuss Latvijas hokejam. To ka tu tā domā vari nerakstīt, vari nerakstīt, ka manas domas ir stulbas un lai dzīvoju savā eiforijā. Zinu ka tu tā gribēsi rakstīt.
Tev savi uzskati, man savi. Ko tur pārdzīvot.
Tev nepatīk DR, Bufalo, Nolans, izlases sniegums, brīžiem šķiet , ka tev nekas nepatīk.
Oi, ble, tam nav ne mazāko pierādījumu, ka bez Ģinamas LV izlase būtu izkritusi no Elites. Tā ir tāda Ģinamas līdzjutēju ne ar ko neapliecināma diezgan pastulba argumentācija.
Kā būs to mēs vel tikai redzēsim.
To ka man viss nepatīk LV hokejā ir Tevis paša izdomāta leģenda. Ja es nebūru skaistus mītus, un kaut kādas ne ar ko nepamatotas optimistiskas prognozes, tad tas nebūt nenozīmē, ka man viss LV hokejā nepatiktu.

     [+] [-]

, 2014-10-12 21:49, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Oi, ble, tam nav ne mazāko pierādījumu, ka bez Ģinamas LV izlase būtu izkritusi no Elites. Tā ir tāda Ģinamas līdzjutēju ne ar ko neapliecināma diezgan pastulba argumentācija.
Kā būs to mēs vel tikai redzēsim.
To ka man viss nepatīk LV hokejā ir Tevis paša izdomāta leģenda. Ja es nebūru skaistus mītus, un kaut kādas ne ar ko nepamatotas optimistiskas prognozes, tad tas nebūt nenozīmē, ka man viss LV hokejā nepatiktu.
Nepārdzīvo, katram savi uzskati.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-12 21:59, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev acīmredzot ir svešs tāds jēdziens-spēlē komandā tāpēc,ka atbilst kādas līgas līmenim, vai spēlē tāpēc,ka kluba politika un maka biezums dod iespēja spēlēt šādā līmenī.
Es teiktu, ka lielākā daļa Ģinamas spēlētāji pie citiem apstākļiem nespēlētu šai klubā, jo patiesībā neatbilst šī līgas līmenim. Un nemaza loma ir tam,ka viņi ir salīdzinoši lēti ņemot vērā Ģinamas mūžīgos spiedīgos finanšu apstākļus.
Un par kādu progresu šeit var būt runa? Vai LV izlase pasaules rangā tāpēc ir augstāk?
Par to vienu uzvarēto spēli Soču OS vari man nestāstīt, jo pasaulē ir daudz un dažādi negaidīti pavērsieni. Īpaši sportā.
Kas raksturo līgas līmeni, SKA-Magņitka, vai Amur-Kuzņa?
Ja saskaita aizvadīto sezonu rezultātus, tad RD ir līgas vidusmēra komanda, kas +- izcīna 50% punktu. Pēc punktiem, vietām RD ir KHL vidusmēra komanda, kas arī norāda uz līgas vidējo līmeni. Speciāli tev paskaidrošu, vidējais līmenis, tas nozīmē vidu. Jeb Tev ir citi kritēriji?

     [+] [-]

, 2014-10-12 22:32, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Kas raksturo līgas līmeni, SKA-Magņitka, vai Amur-Kuzņa?
Ja saskaita aizvadīto sezonu rezultātus, tad RD ir līgas vidusmēra komanda, kas +- izcīna 50% punktu. Pēc punktiem, vietām RD ir KHL vidusmēra komanda, kas arī norāda uz līgas vidējo līmeni. Speciāli tev paskaidrošu, vidējais līmenis, tas nozīmē vidu. Jeb Tev ir citi kritēriji?
Zinoši cilvēki saka, ka par līgas līmeni jāspriež pēc šīs līgas vājāko komandu sniegumu. Nemēģināšu pierādīt ka tā ir vai nav.
Attiecībā uz Ģinamu viss ir skaidrs no tā aspekta, ka šīs komandas panākumi ir ļoti būtiki cik labi ir pastrādājis Sējējs iepērkot leģionārus. Vienu sezonu Sējējs nebija un komanda bija tieši tur kur tā bija. Tāpat nenoliedzams,ka Ozo bija zināma loma Ģinamas panākumos. Šie ir paši būtiskākie aspekti,kas deva līdz šim Ģinamai grozīties KHL tabulas vidusdaļā.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-12 22:53, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinoši cilvēki saka, ka par līgas līmeni jāspriež pēc šīs līgas vājāko komandu sniegumu. Nemēģināšu pierādīt ka tā ir vai nav.
Attiecībā uz Ģinamu viss ir skaidrs no tā aspekta, ka šīs komandas panākumi ir ļoti būtiki cik labi ir pastrādājis Sējējs iepērkot leģionārus. Vienu sezonu Sējējs nebija un komanda bija tieši tur kur tā bija. Tāpat nenoliedzams,ka Ozo bija zināma loma Ģinamas panākumos. Šie ir paši būtiskākie aspekti,kas deva līdz šim Ģinamai grozīties KHL tabulas vidusdaļā.
Tu drīz galīgi sapīsies.

NAMEJS 9999, 12:15, pirms 10 stundām, ignorēt, atbildēt
Tu kļūdies, jo komandas un spēlētāja individuālais sniegums ir nesaraujami jēdzieni.

Zinu ka esi profesionālis šajā jomā, bet vismaz vienas dienas ietvaros, var ieturēt konsekvenci.

     [+] [-]

, 2014-10-12 23:08, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tu drīz galīgi sapīsies.

NAMEJS 9999, 12:15, pirms 10 stundām, ignorēt, atbildēt
Tu kļūdies, jo komandas un spēlētāja individuālais sniegums ir nesaraujami jēdzieni.

Zinu ka esi profesionālis šajā jomā, bet vismaz vienas dienas ietvaros, var ieturēt konsekvenci.
Konsekvence ir un bija.
Ozo sakarībā nebija runa par Ozo kā spēlētāju, bet gan par Ozo kā komandas kapteini un līderi.
Attiecībā uz Sējēja darbu, nebija runa par viena leģionāra iegādi, bet gan par leģionāriem kā komandas kodolu.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-13 01:02, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Konsekvence ir un bija.
Ozo sakarībā nebija runa par Ozo kā spēlētāju, bet gan par Ozo kā komandas kapteini un līderi.
Attiecībā uz Sējēja darbu, nebija runa par viena leģionāra iegādi, bet gan par leģionāriem kā komandas kodolu.
Visu komandu GM, katru gadu iepērk pēc iespējas labākus leģionārus, lai viņi noteiktu toni komandās, spēlētu pirmajās maiņās.
KHL komandas nav amatieri, kur gadiem spēlē vieni un tie paši cilvēki, tur notiek nepārtraukta rotācija, tas pats notiek arī RD. RD kadru mainība, pat ir mazāka nekā līgā vidēji.

Tad šoreiz Tu saki, Ozo bija liels ieguldijums un Sējējs veiksmīgs, labs GM? Pirmo reizi dzirdu no tevis tādas atklāsmes.