Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pievienojas kanādiešu uzbrucējs, paliek Laviņš un Ņiživijs

"Dinamo" pievienojas kanādiešu uzbrucējs, paliek Laviņš un Ņiživijs
Kails Vilsons
Foto: predators.nhl.com

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" sastāvu papildinājis 28 gadus vecais kanādiešu centra uzbrucējs Kails Vilsons, kurš iepriekšējo sezonu noslēdza Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Anaheimas "Ducks" fārmklubā Norfolkas "Admirals" (AHL).

2004. gada NHL jauno spēlētāju draftā Vilsonu ar kopējo 272. numuru 9. kārtā draftēja Minesotas "Wild. Savulaik viņš divas reizes ir kļuvis AHL čempionu, izcīnot Kaldera kausu.

Vilsons (augums – 183 cm, svars – 91 kg) dzimis 1984. gada 15. decembrī Kanādas pilsētā Oukvillā (Ontario). Līdz šim visas savas karjeras laikā viņš ir spēlējis tikai Ziemeļamerikā. Savu karjeru viņš sāka sava dzimtā štata jauniešu komandā "Strathroy Rockets", bet pēc tam četras sezonas aizvadīja ASV studentu līgas NCAA čempionātā, spēlējot "Colgate University" komandā, un šajā mācību iestādē iegūstot arī Bakalaura grādu fizikā. Pēc universitātes beigšanas 2006. gadā Kyle Wilson sāka profesionālu hokejista karjeru vispirms dažas spēles aizvadot ECHL, bet pavisam drīz pārceļoties pakāpi augstāk uz AHL, kur viņš vispirms spēlēja Sanantonio "Rampage", bet visai drīz pārcēlās uz Hēršijas "Bears", kur spēlēja, līdz pat 2010. gadam, divas reizes izcīnot Kaldera kausu un kļūstot par AHL čempionu.

Pirmo divvirzienu līgumu ar NHL klubu viņš parakstīja 2009. gada vasarā, un šajā sezonā viņš piedzīvoja arī savu debiju NHL, aizvadot divus mačus Vašingtonas "Capitals" sastāvā, kuros atdeva divas rezultatīvas piespēles. 2010. gada vasarā Vilsons kā brīvais aģents parakstīja līgumu uz sezonu ar citu NHL klubu Kolumbusas "Blue Jackets", un sezonu arī iesāka NHL, aizvadot 32 spēles (4 vārti un 7 rezultatīvas piespēles), taču sezonu pabeidza AHL fārmklubā Springfildas "Falcons" (23 spēlēs, 12 vārti un 12 rezultatīvas piespēles). 2011. gada vasarā Vilsons noslēdza līgumu uz divām sezonām ar Nešvilas "Predators". Pirmajā līguma sezonā viņš lielāko daļu laika pavadīja AHL fārmklubā Milvoki "Admirals" sastāvā (68 spēles, 22 vārti un 32 piespēles), NHL aizvadot tikai piecus mačus, un nebija nekāds brīnums, ka 2012. gada vasarā viņš tika aizmainīts uz citu NHL klubu Tampabejas "Lightning", tomēr lokauta dēļ nācās spēlēt AHL fārmkluba Sirakūzu "Crunch" sastāvā (22 spēles, 5 vārti). Novembrī gan Vilsons tika aizmainīts uz Anaheimas "Ducks", un šo sezonu viņš pabeidza šī NHL kluba fārmklubā Norfolkas "Admirals", kur 16 spēlēs atzīmējās ar deviņiem (3+6) punktiem.

Kopumā trīs klubu sastāvos NHL viņš ir aizvadījis 39 spēles, izceļoties ar četriem vārtiem un 13 rezultatīvām piespēlēm. Savukārt AHL regulārajā čempionātā nospēlētas 426 spēles (149 vārti un 170 piespēles , bet play-off - 70 spēles (17 vārti un 27 piespēles).

Laviņš un Ņiživijs Rīgā arī nākamgad

Rīgas "Dinamo" uz vienu sezonu parakstījusi līgumus ar pieredzējušajiem hokejistiem - uzbrucēju Aleksandru Ņiživiju un aizsargu Rodrigo Laviņu, kuri komandas sastāvā ir spēlējuši visās piecās iepriekšējās sezonās.

36 gadus vecais uzbrucējs Aleksandrs Ņiživijs aizvadītajā KHL sezonā spēlēja "Dinamo" sastāvā, bet janvārī tika aizmainīts uz Prāgas "Lev" kur arī pabeidza sezonu. Aizvadītajā sezonā "Dinamo" sastāvā viņš piedalījās 33 regulārā čempionāta spēlēs, kurās guva vienus vārtus un atdeva 14 rezultatīvas piespēles, bet LEV sastāvā - septiņās regulārā čempionāta spēlēs izcēlās ar vieniem vārtiem, bet trīs play-off mačos atdeva vienu rezultatīvu piespēli. Piecu KHL sezonu laikā "Dinamo" sastāvā piedalījies 247 spēlēs, kurās ir guvis 43 vārtus un atdevis 93 rezultatīvas piespēles. Latvijas izlases sastāvā Aleksandrs Ņiživijs ir piedalījies 3 olimpiskajās spēlēs un 15 pasaules čempionātos, kopā valstsvienībā aizvadot 217 spēles (vislielākais spēļu skaits izlasē).

38 gadus vecais aizsargs Rodrigo Laviņš aizvadītajā KHL sezonā "Dinamo" sastāvā piedalījās 30 regulārā čempionāta spēlēs, kurās atdeva vienu rezultatīvu piespēli, nopelnīja lietderības koeficentu "-6" un 16 soda minūtess. KHL Cerības kausa cīņās viņš piedalījās 13 mačos, kuros guva vienus vārtus, kā arī nopelnīja lietderības koeficentu +1. Laviņš "Dinamo" sastāvā ir spēlējis visās piecās līdzšinējās KHL sezonās, piedaloties 225 spēlēs, kurās ir guvis 9 vārtus un atdevis 22 rezultatīvas piespēles, nopelnot lietderības koeficentu +5 un 127 soda minūtes. Latvijas izlases sastāvā Rodrigo Laviņš ir piedalījies 3 olimpiskajās spēlēs un 13 pasaules čempionātos, kopā valstsvienībā aizvadot 215 spēles (otrs lielākais spēļu skaits izlasē).

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

  +9 [+] [-]

, 2013-06-12 13:23, pirms 12 gadiem
Jaunais Lundmarks!!!

     [+] [-]

, 2013-06-12 13:29, pirms 12 gadiem
Nu re, vakar Dinamo fani bēdājās, ka nebūs kas spēlē.
Viss notiek, gan jau savāks līdz nometnes sākumam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-06-12 13:34, pirms 12 gadiem
Nu tač,cik var tos AHL playerus ņemt?
Atkal ieberzīsies.
Slēpts komentārs: Zelta sietiņš

  +3 [+] [-]

, 2013-06-12 13:35, pirms 12 gadiem
$550,000 lēti

 +21 [+] [-]

, 2013-06-12 13:35, pirms 12 gadiem
Tūlīt sāks gudrie letiņu komentāri birt.. Gan jau Sējējs ir noskatījis kādu pietiekami labu malēju uzbrucēju. Bet runājot par Vilsonu, jā varbūt pēc statiem pēdējas sezonas nav nekas spožs. bet tai pašā laikā pajautājiet sev, kur būtu garantija, ka kaut vai tam pašam Dārziņam pāri okeānam būtu spīdoša statistika?

  +9 [+] [-]

, 2013-06-12 13:37, pirms 12 gadiem
tad jau matīs kas sanāks no šī
Suņiem būs ko atkal noriet
palasot sakuma komentārus ir jau tas sācies-pabiras

  +4 [+] [-]

, 2013-06-12 13:38, pirms 12 gadiem
nevajag neko priekšlaikus prognozēt, tad jau redzēsim, vai būs kā Troters vai kā Lundmarks

  -3 [+] [-]

, 2013-06-12 13:38, pirms 12 gadiem
nekas labs no sītā nebūs, es nesaprotu, kur tad tā ietaupītā nauda ir no pagaišā gada + nadežda un Karsuma pārdošana!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-06-12 13:39, pirms 12 gadiem
Kaut uzvārdu varēs mierīgi izrunāt.!

 +11 [+] [-]

, 2013-06-12 13:41, pirms 12 gadiem
fans366 rakstīja: Varbūt slēdzam to bodīti ciet!
Citi ņem NHL pabiras, Dinamo - AHL pabiras
Ņem to ko var paņemt.

 +20 [+] [-]

, 2013-06-12 13:43, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kārtējā AHL pabira! Rīgas Pabiru kluba galva atkal varēs kladzināt, ka novākts vareni labs sastāvs. Vai tiešām nevar atrast kādu labāku spēlētāju? Kepkām kārtējais abloms, izslēgšanas spēles ies gar degunu un šei nelidzēs ne Pensionārs, ne pārējie Pabiru kluba pārstāvji. Par krievu projekta likvidāciju un, lai Kepkas nāk pie prāta.
ZZZZZZZZzzzzzzzzz – fekālijumuša ir klāt
Protams, kā gan raksts par RD var iztikt bez fekālijumušas ar niku "ElektriskaisZutis" komentāra.

     [+] [-]

, 2013-06-12 13:44, pirms 12 gadiem
"Kails Vilsons slido pa laukuma kreiso malu!"
NAMEJS 9999 rakstīja: Ņem to ko var paņemt.

  +6 [+] [-]

, 2013-06-12 13:46, pirms 12 gadiem
šitais būs īstais "Denisa (jura) bieds" misters Vilsons

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 13:46, pirms 12 gadiem
Nadeždas jaunais karalis ir kails ar Lielo burtu!

Bakalaurs fizikā? Ei, tas ir intelektuāāāāli! Un Colgate University... Var cerēt, ka saspēlēsies ar Zobufeju Ņiživiju, un tad jau noteikti spēlēs kopā arī ar Marselu.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 13:48, pirms 12 gadiem
Dod dievs lai nākošā sezona nebeidzas februāra beigās !!!
Izņemot Hosu, parējie garām ....
Tad vismaz jaunajiem būtu devuši iespēju , savādāk Dinamo sāk izskatīties pēc Latvijas hokeja pensionāru labiekārtošanas biroja , Ņiživijs un Laviņš tak ar klāt . Ko neziņo SC ???!!!
Pagaidām nepatīk Sējēja komandas komplektācija ......
Un nevajag Dinamo vadībai ..irst , kad naudas nav par ko nopirkt , kur tad ir tie dārgie pirkumi ???????

     [+] [-]

, 2013-06-12 13:48, pirms 12 gadiem
Ņiživijs un Laviņš arī parakstīti, katrs uz gadu.

Lūk, TOS komentārus būs interesanti palasīt. Mēsli sacentīsies smirdīgu pārgudrību izspiešanā.

     [+] [-]

, 2013-06-12 13:50, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Nadeždas jaunais karalis ir kails ar Lielo burtu!

Bakalaurs fizikā? Ei, tas ir intelektuāāāāli! Un Colgate University... Var cerēt, ka saspēlēsies ar Zobufeju Ņiživiju, un tad jau noteikti spēlēs kopā arī ar Marselu.
Naģežda mirst pēdējā

     [+] [-]

, 2013-06-12 13:50, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ņem to ko var paņemt.
Tieši tā. Ko nevar celt to nevar nest.

  -3 [+] [-]

, 2013-06-12 13:52, pirms 12 gadiem
Kartējais brāķis

 +15 [+] [-]

, 2013-06-12 13:53, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kārtējā AHL pabira! Rīgas Pabiru kluba galva atkal varēs kladzināt, ka novākts vareni labs sastāvs. Vai tiešām nevar atrast kādu labāku spēlētāju? Kepkām kārtējais abloms, izslēgšanas spēles ies gar degunu un šei nelidzēs ne Pensionārs, ne pārējie Pabiru kluba pārstāvji. Par krievu projekta likvidāciju un, lai Kepkas nāk pie prāta.
Sākšu kolekcionēt Tavus komentārus, lai vēlāk Tev atgādināt Tev pašam Tavus secinājumus un tad pats redzēsi cik "zinošs" esi.
Cik saprotu tad "pabira" ir kaut kas slikts un viens no vājākiem.
Sanāk ka AHL spēlētājs kurš 427 spēlēs gūst 319 rezultativitātes punktus un divreiz ieguvis Kaldera kausu ir slikts spēlētājs attiecīgajā
līgā.
Būtu ļoti jauki ja Tu argumentētu savus spriedumus, secinājumus.
RD komplektē sastāvu attiecīgi savām finansiālajām iespējām un tās nav lielas, bet to mēs jau zinājām pirms gadiem pieciem.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 13:54, pirms 12 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 13:55, pirms 12 gadiem
Creeper^ rakstīja: Tūlīt sāks gudrie letiņu komentāri birt.. Gan jau Sējējs ir noskatījis kādu pietiekami labu malēju uzbrucēju. Bet runājot par Vilsonu, jā varbūt pēc statiem pēdējas sezonas nav nekas spožs. bet tai pašā laikā pajautājiet sev, kur būtu garantija, ka kaut vai tam pašam Dārziņam pāri okeānam būtu spīdoša statistika?
Jā, bet tur jau tā lieta - Dārziņš ir pieradis un audzis Eiropas hokejā uz platajiem laukumiem - Vilsons nav. Tur statistika varētu būt līdzīga, bet atbrauks viņš uz neierasto Eiropas hokeju un sapratīs, kā jau lielākā daļa, ka nav viņš šeit ne ar ko labāks par citiem. Nevarēs vairs tā iemest ripu zonā un tik vienkārši izcīnīt, te viss ir daudz plašāks. Bet lielākā problēma ar viņu, manuprāt, ir, ka viņam nav bijušas stabilas sezonas. Katru sezonu kaut kur blandās apkārt pa klubiem, meklē laimi kaut kur citur, jo, kā parasti, ''spēlētājs netiek novērtēts konkrētajā sistēmā''. Kārtējais laimes meklētājs/naudas kāsējs.
Vienīgā cerība, ka viņam ir normāls augums, 183+90 kg ir vismaz pieklājīgs hokejista ķermenis. Varbūt ar to kaut ko mēģinās izdarīt, bet citādi cerības uz viņu nelieku.
Nemaz nebrīnīšos, ja viņš būš viens no kārtējiem kanādiešiem, kurš vienu sezonu nospēlē ''2. labākajā hokeja līgā'', tad Dinamo viņu atšuj un tad mauc tālāk pa visādām Zviedrijām, Somijām, Šveicēm, Vācijām.
Vismaz to tā - pēc papīra spriežot. Dzīvosim, redzēsim kas un kā.

 +27 [+] [-]

, 2013-06-12 13:56, pirms 12 gadiem
Nevajag nolikt spēlētāju kurš NCAA ir bijis komandas labākais vārtu guvējs, rookie of the year pirmajā AHL sezonā, kā arī 2 Kalderus pacēlis.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 13:58, pirms 12 gadiem
Great Puck Movement Leads to a Wilson Goal...

k ko jau maak vins

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 13:59, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Sākšu kolekcionēt Tavus komentārus, lai vēlāk Tev atgādināt Tev pašam Tavus secinājumus un tad pats redzēsi cik "zinošs" esi.
Tu vari man paskaidrot - kāpēc tu atbildi? Kāpēc vispār ir jāvelta kaut mazliet uzmanības?

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 14:02, pirms 12 gadiem
nav jau arī tik slikti! 40 spēles NHL, vairāk nekā Karsumam + AHL stati tādā pašā līmenī. Ja iespēlēsies, būs labs.

  +7 [+] [-]

, 2013-06-12 14:04, pirms 12 gadiem
Sveiciens Rīgā!
Hey Mr Wilson! - YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: acmee23

  -4 [+] [-]

, 2013-06-12 14:11, pirms 12 gadiem
kresnais rakstīja: nevajag neko priekšlaikus prognozēt, tad jau redzēsim, vai būs kā Troters vai kā Lundmarks
Gribetos lai ir kā Troters. Nebūtu īstenībā slikti troteru dabūt atpakaļ.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 14:11, pirms 12 gadiem
sniedzinsg97 rakstīja: Gribetos lai ir kā Troters. Nebūtu īstenībā slikti troteru dabūt atpakaļ.
šis esot beidzis karjeru!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 14:12, pirms 12 gadiem
sniedzinsg97 rakstīja: Nebūtu īstenībā slikti troteru dabūt atpakaļ.
Un kā vajadzētu izmantot spēlētāju, kurš vairs nespēlē hokeju?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 14:13, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tu vari man paskaidrot - kāpēc tu atbildi? Kāpēc vispār ir jāvelta kaut mazliet uzmanības?
Varu paskaidrot-jo vairāk viņš raksta , jo stulbāks paliek. Tas ka muļķīgi viņam atbildēt piekrītu, bet man patīk atbildēt. Piekŗītu teicienam ja Tu strīdies ar muļķi, tad viņš tajā brīdī dara tieši to pašu. Nav man žēl pašam palikt par muļķi, lai mēģinātu no tā idiota dabūt ārā kādu domu graudu, lai taču cilvēciņš papriecājās tur Šveicē viņam pilnīgs uzmanības trūkums, bērnība bijusi smaga, vismaz tagad viņš uzlabo noskaņojumu priecājoties par DR un arī Latvijas izlases neveiksmēm. Pirms gada sapratu ka šis ir arī pret Latvijas izlasi.

     [+] [-]

, 2013-06-12 14:13, pirms 12 gadiem
Nedarbs rakstīja: Jā, bet tur jau tā lieta - Dārziņš ir pieradis un audzis Eiropas hokejā uz platajiem laukumiem - Vilsons nav. Tur statistika varētu būt līdzīga, bet atbrauks viņš uz neierasto Eiropas hokeju un sapratīs, kā jau lielākā daļa, ka nav viņš šeit ne ar ko labāks par citiem. Nevarēs vairs tā iemest ripu zonā un tik vienkārši izcīnīt, te viss ir daudz plašāks.
(...)
Varbūt Tu neesi lietas kursā, taču ASV koledžu čempionātā (NCAA) hokeju arī spēlē uz lielajiem laukumiem, tā ka Vilsonam, kurš koledžu līmenī spēlēja ļoti labi, Eiropas hokeja laukumi gluži nebūs kā ķīniešu ābece. Cita lieta, ka viņš pēdējās 7 sezonās ir spēlējis tikai uz mazajiem laukumiem.
Eliteprospects.com - Kyle Wilson
Protams, Vilsons nav nekāds īpaši labais hokejists, taču viņš ir centra uzbrucējs un noteikti visai lēts.
Pagaidām vismaz nav pamata teikt, ka viņš būs labāks vai sliktāks par RD leģionāriem- centriem Iguldenu, M.Kariju, Džonsonu, Lundmarku vai Šrempu.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 14:15, pirms 12 gadiem
Vilsonam pēdējos gados tik spīdoši neiet. Jācer ka Sējējs zin ko ņem. Galvenais zināt iemeslus rezultativitātes kritumam pēdējos 2 gadus, jo pirms 7 gadiem Vilsona Statistika ir ļoti iespaidīga.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 14:16, pirms 12 gadiem
acmee23 rakstīja: Tip Dārziņa vietā :/
Nē, Dārziņš ir kreisais malējais uzbrucējs, Vilsons ir izteikts centrs.
Droži vien uz plānoto Dārziņa vietu tiks paņemts kāds LW- vai nu Latvijas vingeris, vai leģionārs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 14:18, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Droži vien uz plānoto Dārziņa vietu tiks paņemts kāds LW- vai nu Latvijas vingeris, vai leģionārs.
Cipuli vajag ņemt.
Nopietni.

     [+] [-]

, 2013-06-12 14:20, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Cipuli vajag ņemt.
Nopietni.
Gan jau ka paķers arī – Cipulim nebūs kur likties, Normis piedāvās minimālo un aiziet, labāk kā pie Kazahiem vai slovākiem...

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 14:23, pirms 12 gadiem
Mjā, par jauno ārzemnieku īsti nav ko bilst, taču kāda velna pēc vajag ar Laviņu kontraktu garināt..>? vai tiešām ir tik ļoooti bēdīgi ar naudu, ka nevar jaunāku, ātrāku un meistarīgāku aizsargu nopirkt? Ok pietiek jau viens pensioņers OZO, kam meistarība vienmēr ir bijusi, bet Rodžers nekad nav bijis spīdeklis, normāls vidēji 3. maiņas aizsargu pāra spēlētājs. Un Saša - visu cieņu, bet jaudas jau vairs nav, meistars nenoliedzami, bet paskatamies OZO LAV Un ŅiŽ 3 stipri gados (sportistu) spēlētāji...
Savickis varbūt var kādu skaidrību mums līdzjutējiem ieviest- ku tad ir 'noteikti stiprāks sastāvs" ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 14:25, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Cipuli vajag ņemt.
Nopietni.
Pilnībā piekrītu. Viņš ir mūsējais, prot iemest(viena sezona nav rādītājs) ,kopumā Cipulis nevar būt dārgs. Kur ir āķis DR vadība viņu negrib vai pats Cipulis negrib DR (maz ticams) jeb arī Cipulis un DR kaulējas par līgumu.
Pagaidām uz doto brīdi sastāvs nepārliecina - tikai 7 aizsargi (Laviņam un Ozoliņam vecums), uzbrucēji vēl nepietiek laba līmeņa 2 maiņām. Bukartu -Džeriņu -Meiju uzskatu par 3 maiņu ar noteikumu ka visi 3 spēlēs labāk kā iepriekšējā sezonā, 4 maiņa mums kapātāji vienmēr ir.
Šoreiz mums nav neviens laba līmeņa savējais uzbrucējs. Mums tādi ir četri un visi prom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 14:30, pirms 12 gadiem
zelts rakstīja: Mjā, par jauno ārzemnieku īsti nav ko bilst, taču kāda velna pēc vajag ar Laviņu kontraktu garināt..>? vai tiešām ir tik ļoooti bēdīgi ar naudu, ka nevar jaunāku, ātrāku un meistarīgāku aizsargu nopirkt? Ok pietiek jau viens pensioņers OZO, kam meistarība vienmēr ir bijusi, bet Rodžers nekad nav bijis spīdeklis, normāls vidēji 3. maiņas aizsargu pāra spēlētājs. Un Saša - visu cieņu, bet jaudas jau vairs nav, meistars nenoliedzami, bet paskatamies OZO LAV Un ŅiŽ 3 stipri gados (sportistu) spēlētāji...
Savickis varbūt var kādu skaidrību mums līdzjutējiem ieviest- ku tad ir 'noteikti stiprāks sastāvs" ...
Laviņš bija pietiekosī labs spīdeklis02 sezonas pēc kārtas viņam bija labākais lietderības koeficients komandā un tas jau ir nopietns rādītājs īpaši aizsargam. Piekrītu ka pēdējās sezonas viņš ir vājāks. Pēdējā sezona vēl bija normāla, bet pirms tam bija vājāka. Domāju ka šādā vecumā viņam vairs nevajadzētu domāt par DR un KHL bet ja grib spēlēt jāmeklē zemāks līmenis. Ja vēl sezonu aizvadīs kā pirms gada tad neko nesaku, bet tomēr gads vēl ir klāt un vecums nenāk viens... uz laukuma to pašu var teikt par Sandi(vecums nenāk viens), bet aiz borta nav nekā vērtīgāka par Ozoliņu.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 14:32, pirms 12 gadiem
Cilvēciņi naivie! Ko jūs gaidījāt?
Cik ir naudas, tik arī ir! Jūs jau gribējāt no nhl kādu baigo scoreri ne?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 14:33, pirms 12 gadiem
Laviņš ir kā talismans - viņš ir vienīgais no pašas pirmās izlases, kas vēl spēlē profesionālā līmenī viņš atjaunotās Latvijas hokeja dzīvē ir bijis klāt visur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 14:34, pirms 12 gadiem
Njā Laviņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 14:35, pirms 12 gadiem
par to pašu Daugaviņu uz papīra labāks. Bet nu- neskati vīru pēc cepures

  -2 [+] [-]

, 2013-06-12 14:37, pirms 12 gadiem
Ja vēl Žirū un Džonsonu paņem atpakaļ, tad ir baigi labi.
Žirū, Džonsons, Vilsons, Hossa, Ņiživijs, Indrašis, Šehura + vēl kāds sējēja pirkums.

     [+] [-]

, 2013-06-12 14:39, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kārtējā AHL pabira! Rīgas Pabiru kluba galva atkal varēs kladzināt, ka novākts vareni labs sastāvs. Vai tiešām nevar atrast kādu labāku spēlētāju? Kepkām kārtējais abloms, izslēgšanas spēles ies gar degunu un šei nelidzēs ne Pensionārs, ne pārējie Pabiru kluba pārstāvji. Par krievu projekta likvidāciju un, lai Kepkas nāk pie prāta.
Man godigi sakot ir stipri poh..... kadi legionari sleles Dinamo ( pabiras no AHL vai pabiras no NHL) Vienmer bija interese tikai par vietejiem caliem. Drosi vien tresa Dinamo sezona ta ari paliks vislabaka kad komandu vilka Darzins, Mikelis un Sprukts, piepalidzeja Karsums un Ankipans. Iedvesmoja cinai Ozolins un legionari speleja sekundaro lomu ar Hossu prieksgala.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 14:40, pirms 12 gadiem
Laviņš... -_-

  +4 [+] [-]

, 2013-06-12 14:40, pirms 12 gadiem
Kontekstā - video piegriezumi ar Kyle Wilson dalību.
Vērts apskatīt interviju.

Kyle Wilson: portfolio « Petrovich27 blogs

     [+] [-]

, 2013-06-12 14:41, pirms 12 gadiem
KFC rakstīja: Kartējais brāķis
un ko tu dzīve esi sasniedzis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-06-12 14:44, pirms 12 gadiem
Ar Laviņu paraksta līgumu. tas ir pipec. Smieties vai raudāt ?

Ješku padzen, čalis var labi uzmest, izkauties, pietiekami ass aizsargs, atstāj kkādu sūdu vārītāju pensi Laviņu.

Malacis Sējējs, vecie čomi jāpavelk, citādi nebūs kas Duļevskai salonu apmaksā

     [+] [-]

, 2013-06-12 14:44, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Cipuli vajag ņemt.
Nopietni.
Cipuli varbūt arī vajag ņemt, tomēr papildus vajag vēl vienu labu malējo uzbrucēju priekš pirmās maiņas (droši vien, leģionāru, jo nav brīvu tāda līmeņa Latvijas vingera) , kurš spētu ar labām piespēlēm apgādāt Hosu un arī pats prastu gūt vārtus+ būtu vairākuma specs.

     [+] [-]

, 2013-06-12 14:46, pirms 12 gadiem
Bet iespeejams taapec jau ari daarzs nav paari okeanam, bet RD tik akli njem tos ahl atkritumus.
Creeper^ rakstīja: Tūlīt sāks gudrie letiņu komentāri birt.. Gan jau Sējējs ir noskatījis kādu pietiekami labu malēju uzbrucēju. Bet runājot par Vilsonu, jā varbūt pēc statiem pēdējas sezonas nav nekas spožs. bet tai pašā laikā pajautājiet sev, kur būtu garantija, ka kaut vai tam pašam Dārziņam pāri okeānam būtu spīdoša statistika?

     [+] [-]

, 2013-06-12 14:51, pirms 12 gadiem
Pašlaik vienīgos robus redzu kreisajā malā, mums ir tikai 3 kreisās malas uzbrucēji, Ņiživijs, Bukarts un Ivanāns. Vajag vismaz vēl 2, savādāk sezonas laikā būs katastrofa, ja kāds dabūs traumu...

     [+] [-]

, 2013-06-12 14:51, pirms 12 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Pirmo reizi redzu , kad žurka bēg uz grimstošu kuģi.
Izbeidz. RD nav VEF. Nejauc hokeju ar basi

  +3 [+] [-]

, 2013-06-12 14:51, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Kontekstā - video piegriezumi ar Kyle Wilson dalību.
Vērts apskatīt interviju.

Kyle Wilson: portfolio « Petrovich27 blogs
Paldies, Petrovich! Labs video kopsavilkums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-12 14:57, pirms 12 gadiem
nevaig jau vrb tik traki parspilet, bet neko neteiktu ja shameja vieta panjemtu kvai kadu krievu, stabilu khl veci?
P.s. Kads mosk zin kpc lidzsinejas sezonas nevies krievs RD sastava nav spelejis?
Gūža rakstīja: Cilvēciņi naivie! Ko jūs gaidījāt?
Cik ir naudas, tik arī ir! Jūs jau gribējāt no nhl kādu baigo scoreri ne?
E
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:00, pirms 12 gadiem
Kjip taadel, ka krievs?
Čērčils rakstīja: o jaa, taa tik veel truuka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:02, pirms 12 gadiem
H3lp^ rakstīja: nevaig jau vrb tik traki parspilet, bet neko neteiktu ja shameja vieta panjemtu kvai kadu krievu, stabilu khl veci?
P.s. Kads mosk zin kpc lidzsinejas sezonas nevies krievs RD sastava nav spelejis?
E
Karamnovs!!!

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:03, pirms 12 gadiem
phKRIII rakstīja: un tas uzlabos rezultātu 13/14 sezonā?
Man vienalga.
Kā skatītājs es labprāt redzu Laviņu laukumā, jo atceros viņu vēl no saviem skolnieka gadiem. Tas ir gandrīz tāpat kā Ozo vai Jāgru redzēt, tikai mūsu lokālajā līmenī

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 15:04, pirms 12 gadiem
csmanrules rakstīja: Pašlaik vienīgos robus redzu kreisajā malā, mums ir tikai 3 kreisās malas uzbrucēji, Ņiživijs, Bukarts un Ivanāns. Vajag vismaz vēl 2, savādāk sezonas laikā būs katastrofa, ja kāds dabūs traumu...
Labs malējais uzbrucējs (priekš pirmās maiņas) ir noteikti vajadzīgs Dinamo, un lielākā daļa vingeru prot spēlēt abās malās.

Taču man nav īsti skaidra situācija ar Aleksu Žirū. 31. janvārī viņš, abām pusēm pārtraucot līgumattiecības, pārcēlās no RD uz Šveices Kloteni, taču Eliteprospects rakstīts, ka Žirū ar Dinamo ir līgums arī uz nākamo sezonu, un ka viņu Rīga ir izīrējusi Klotenei (KHL it kā nav legāla spēlētāju izīrēšana, taču īstenībā tā pastāv- pietiek paskatīties uz Krievijas top klubu transfēriem, piemēram, Maskavas Dinamo dīvainajām darbībām ar Petružaleku, Gingi un citiem).

Tāpēc atļaušos šeit iecitēt tekstu no RD mājaslapas par A.Žirū:
"31. janvārī, pēc abpusējas vienošanās, līgumattiecības ar DINAMO RĪGA pārtraucis kanādiešu uzbrucējs Alexandre Giroux, kurš savu karjeru turpinās Šveices spēcīgākas līgas NLA kluba KLOTEN FLYERS sastāvā. Hokejistam ar DINAMO RĪGA bija līgums uz 2 sezonām, bet tā kā komanda neiekļuva play-off, viņš izteica vēlmi pabeigt šo sezonu citā komandā, bet nākamajā sezonā viņš ir gatavs atgriezties Rīgā".

Giroux dodas uz Šveici - dinamoriga.lv

Kā tad ar Žirū ir ĪSTENĪBĀ?!

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:04, pirms 12 gadiem
Vins taksh puishelis bija. ir kaads vsp kadam izteicis piedavajumu, ka zini ka nenaks??
Čērčils rakstīja: jap! taapat neviens stabils khl krievs nenaaks uz dinamo, vieniigi taadi kaa karamnovs

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:05, pirms 12 gadiem
H3lp^ rakstīja: nevaig jau vrb tik traki parspilet, bet neko neteiktu ja shameja vieta panjemtu kvai kadu krievu, stabilu khl veci?
P.s. Kads mosk zin kpc lidzsinejas sezonas nevies krievs RD sastava nav spelejis?
E
1. Savicka sieva necieš krievus
2. Viens viduvējs krievs maksā tikpat cik 5 Laviņi vai 3 AHLelisti

p.s. apgalvot , ka neviens nevar: Karamnovs vienu sezonu bija
p.s.s. un kad Podziņš noslēdza līgumu, vēl bija krievs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:07, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Kā tad ar Žirū ir ĪSTENĪBĀ?!
Īstenībā viņam ar RD nekāda līguma nav, to vari pats pārbaudīt KHL lapā - tie visi teksti par iespēju un gatavību atgriezties bija tikai lirika varbūtējas iespējamības formā. Šobrīd viņam ar RD nav nekāda sakara.

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:11, pirms 12 gadiem
Njā nākošais Žirū tikai ar mazāku talantu... Skumji izskatās tas sastāvs veidojas. Šis Žirū, kuru sezonas vidū mēģinās ar visām varītēm kkur nogrūst tam klāt pensionāri Laviņš ar Ņīživiju.. Nu es nezinu... Labi ka no KHL nevar izkrist paņemot sliktāko vietu..

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 15:11, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: un, kad Podziņš noslēdza līgumu, vēl bija krievs
starp citu, arī tagad viņš ir krievs

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:13, pirms 12 gadiem
Zeel, ka khl nav pieejamas algas, bet kad buus, tad uzzinashu cik ir ljooti daudznu neko jasamierinas ar to, kas pa kabatai.
Čērčils rakstīja: nekas nav dzirdets, bet to, ka vinji maksaa ljoti daudz, neshaubos

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:16, pirms 12 gadiem
Vajag Klodu Žirū!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:17, pirms 12 gadiem
Martinsh3 rakstīja: starp citu, arī tagad viņš ir krievs
viņam tagad ir latvijas hokeja pilsonība, tātad latvietis un visur hokeja sabiedrībā viņš tagad ir latvietis
par pārējo te nav ko apspriest, tas lai paliek tvnet un delfiem

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 15:18, pirms 12 gadiem
Vareja jau Upiitim vai vel kadam jaunajam dot iespeju spelet.

  -3 [+] [-]

, 2013-06-12 15:25, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Īstenībā viņam ar RD nekāda līguma nav, to vari pats pārbaudīt KHL lapā - tie visi teksti par iespēju un gatavību atgriezties bija tikai lirika varbūtējas iespējamības formā. Šobrīd viņam ar RD nav nekāda sakara.
1) Varbūt Tu vari iemest linku uz KHL oficiālo transfēru sarakstu (es tajā pārveidotajā KHL mājaslapā vairs nespēju atrast transfēru un brīvo aģentu sasrakstus).
Turklāt tajā saitā, tāpat kā pagājušajā vasarā, nav īstas kārtības ar spēkā esošajiem spēlētāju sastāviem.
Piemēram, vakardien khl.ru es pie neierobžoti brīvajiem aģentiem redzēju A.Reķi, kaut gan RD ar viņu jau februārī pagarināja līgumu ar viņu uz 13/14. g. sezonu.

2) Kāpēc esi tik pārliecināts, ka Žirū 31. janvārī nav vnk izīrēts Klotenei uz atlikušo sezonu.
Varbūt Tu teiksi, ka KHL īstenībā spēlētāju īre nepastāv?
Tad, varbūt, padomā, kāpēc janvāra beigās Petružaleks "pārcēlās" no Amur uz OHK Dynamo, bet pēc pleiofiem atgriezās Habarovskā?
Vai arī- kāpēc Gynge pirms transfēru loga aizvēršanās pārcēlās no Dynamo uz Lev (turklāt OHK Dynamo amatpersonas skaļi izteicās, ka Ginge neiederējās komandā), bet pēc sezonas beigām atkal "pārcēlās" atpakaļ uz Maskavas "Dynamo"?!

  -2 [+] [-]

, 2013-06-12 15:31, pirms 12 gadiem
Čērčils rakstīja: tad ir jaapaardod visi speeleetaaji un areena riiga inventaars
1) Ģinamai Arēnā Rīga nekas nepieder, varbūt vienīgi netīrie dvieļi.
2) Klods Žirū nav nemaz tik dārgs, viņa alga nākamajā sezonā Flyers būs tikai $$ 3 750 000. RD varētu viņu nolīgt, atlaižot visus leģionārus un pieredzējušos LV hokejistus, paturot Gudļevski un Jučeru un laukuma spēlētāju sastāvu nokomplektējot no HK Rīgas un LAČa.

  -2 [+] [-]

, 2013-06-12 15:31, pirms 12 gadiem
Divi pensionāri maisīsies un kanādietis, kurš nekad nav bijis Sibīrijā. Izauksme!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:39, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: 1) Varbūt Tu vari iemest linku uz KHL oficiālo transfēru sarakstu (es tajā pārveidotajā KHL mājaslapā vairs nespēju atrast transfēru un brīvo aģentu sasrakstus).
Turklāt tajā saitā, tāpat kā pagājušajā vasarā, nav īstas kārtības ar spēkā esošajiem spēlētāju sastāviem.
Piemēram, vakardien khl.ru es pie neierobžoti brīvajiem aģentiem redzēju A.Reķi, kaut gan RD ar viņu jau februārī pagarināja līgumu ar viņu uz 13/14. g. sezonu.

2) Kāpēc esi tik pārliecināts, ka Žirū 31. janvārī nav vnk izīrēts Klotenei uz atlikušo sezonu.
Varbūt Tu teiksi, ka KHL īstenībā spēlētāju īre nepastāv?
Tad, varbūt, padomā, kāpēc janvāra beigās Petružaleks "pārcēlās" no Amur uz OHK Dynamo, bet pēc pleiofiem atgriezās Habarovskā?
Vai arī- kāpēc Gynge pirms transfēru loga aizvēršanās pārcēlās no Dynamo uz Lev (turklāt OHK Dynamo amatpersonas skaļi izteicās, ka Ginge neiederējās komandā), bet pēc sezonas beigām atkal "pārcēlās" atpakaļ uz Maskavas "Dynamo"?!
Ne visi spēlētāji, par kuriem klubi skaļi paziņo, realitātē jau ir noslēguši līgumus. Brīžiem tiek lietots tāds savdabīgs formulējums kā "vienošanās par līguma slēgšanu".

Skaidrs, ka slēptā īrēšana pastāv, bet, jebkurā gadījumā, formāli viņiem tie līgumi ir jālauž un pēc tam jāslēdz no jauna.

Attiecībā uz Žirū - ir ļoti labi redzams viņa KHL spēlētāja profilā, ka viņam šobrīd nav līguma ne ar vienu KHL komandu.

Игроки : Континентальная Хоккейная Лига

Salīdzinājumam - šādi izskatās profils spēlētājam, kuram ir līgums:

Игроки : Континентальная Хоккейная Лига

     [+] [-]

, 2013-06-12 15:42, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Varbūt Tu teiksi, ka KHL īstenībā spēlētāju īre nepastāv?
Tad, varbūt, padomā, kāpēc janvāra beigās Petružaleks "pārcēlās" no Amur uz OHK Dynamo, bet pēc pleiofiem atgriezās Habarovskā?
Vai arī- kāpēc Gynge pirms transfēru loga aizvēršanās pārcēlās no Dynamo uz Lev (turklāt OHK Dynamo amatpersonas skaļi izteicās, ka Ginge neiederējās komandā), bet pēc sezonas beigām atkal "pārcēlās" atpakaļ uz Maskavas "Dynamo"?!
Argonaut KHL nepastāv īre tikai KHL līgas ietvaros uz papīra
Uz citām līgām var īrēt, da jebko un cik gribi.
Dinamo ne tikai izīrēja Žiru, bet arī Pavlovu un Jakovļevu uz somu Mestis
Eiropā tā ir normāla prakse īrēt un izīrēt

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 15:44, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Dinamo ne tikai izīrēja Žiru
Viņi lauza līgumu ar Žirū - sauc to par īzīrēšanu vai kā savādāk, bet līgums ir lauzts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 15:51, pirms 12 gadiem
P.S.
Tas gan, protams, teorētiski neizslēdz iespēju, ka RD var noslēgt jaunu līgumu ar Žirū.
Tikai domāju, ka viņiem diez vai viņu vajadzēs.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 15:52, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Tikai domāju, ka viņiem diez vai viņu vajadzēs.
Ābols skaidri pateica - ja viņam būtu teikšana, no Žirū atbrīvotos jau ātrāk.
Šaubos, vai viņu ņems tagad atpakaļ.

     [+] [-]

, 2013-06-12 16:14, pirms 12 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Pirmo reizi redzu , kad žurka bēg uz grimstošu kuģi.
Ja godīgi es šim rakstiņam peikrītu,atkal nemācas no savām kļūdām,šitos divus speletājus,ko dinamo parakstija līgumu,samest to divu cilvēku algu un bišķi klāt nopērk kvalatatīvu uzbrucēju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-06-12 16:26, pirms 12 gadiem
Nu nebūs atkal playoffu Rīgai. Ja šitā žīdo naudu, tad nekas labs nevar sanākt.
Uz doto brīdi sastāvs sliktāks par pagājušā gada, un mēs zinām, kas notika pagāšgad.!

     [+] [-]

, 2013-06-12 16:33, pirms 12 gadiem
Hmm,lai veicas,varbut bus lietaskoks..a,ka sim kanadietim ar duru cinam,pratis par sevi pastavet..jeb atkal kartejais mieramika,kurs pretendes uz Nobela miera premiju..

     [+] [-]

, 2013-06-12 16:37, pirms 12 gadiem
Leitnants_Aldo rakstīja: Plus mīnus - Daugaviņa līmenī, sezonā kādus 11-16 pts savāks, atkarīgs arī no tā, kurā maiņā.

cīņā par lūzernieku, noderēs. kā nekā lūzeru tituls jāaizstāv būs
bail pat iedomaties ko tadi pumpaini nekam nederigi tinji ka tu, kuri ir parejo nadezdas kausa klubu fani saka par savejiem, kuri ir itka zaudejusi pat luzeru kausaa...zaudet zaudetaju kausaa...smagi droshi vien...

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 16:38, pirms 12 gadiem
Tāpat tuvākajā laikā «Dinamo» rindas varētu pastiprināt arī malējais uzbrucējs, kurš ieņems vietu, kas tika rezervēta Laurim Dārziņam.

Omark pls

  +5 [+] [-]

, 2013-06-12 16:38, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Kontekstā - video piegriezumi ar Kyle Wilson dalību.
Vērts apskatīt interviju.

Kyle Wilson: portfolio « Petrovich27 blogs
Tas, kurš kaujās gan nav Kyle Wilson, bet gan Kelsey Wilson.

     [+] [-]

, 2013-06-12 17:00, pirms 12 gadiem
"PLIKAIS VILSONS"

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 17:01, pirms 12 gadiem
nu Sējējs zina ko dara!

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 17:03, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Viņi lauza līgumu ar Žirū - sauc to par īzīrēšanu vai kā savādāk, bet līgums ir lauzts.
manis pēc, tik sīkumains neesmu
Kloten klubā viņš skaitījās iznomāts spēlētājs.
Kā tur īstenībā bija/ir to tik menedžeri zin
KHL viņam gan līgums nav , ja var ticēt oficālai lapai, cik nu viņai tur ticamības
Žiru tagad nav ne Kloten, ne Dinamo tas gan ir skaidrs par 100%

     [+] [-]

, 2013-06-12 17:15, pirms 12 gadiem
Kas tagad RD projekts vāc pabiras par sant? Kur visi tie miljoni paliek?

     [+] [-]

, 2013-06-12 17:24, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kas tagad RD projekts vāc pabiras par sant? Kur visi tie miljoni paliek?
es arī īsti nesaprotu, kur palieka tā nauda, kas atbrīvojās algojot Rautakallio, Ozoliņu, M.Rēdlihu, Dārziņu, Spruktu un Ņiživiju(labāk atalgotie Dinamo spēlētāji) un laimētie 500K$ Ņaģeždā... itkā jāatbrīvojas kautkādiem līdzekļiem, bet kur tad viņi parādās... cerams, ka ne Savicka maciņā, kas pagaidām tā arī izskatās

     [+] [-]

, 2013-06-12 17:28, pirms 12 gadiem
alexey sonar rakstīja: es arī īsti nesaprotu, kur palieka tā nauda, kas atbrīvojās algojot Rautakallio, Ozoliņu, M.Rēdlihu, Dārziņu, Spruktu un Ņiživiju(labāk atalgotie Dinamo spēlētāji) un laimētie 500K$ Ņaģeždā... itkā jāatbrīvojas kautkādiem līdzekļiem, bet kur tad viņi parādās... cerams, ka ne Savicka maciņā, kas pagaidām tā arī izskatās
visu naudu savāca jaunie īpašnieki Rosņeftj nav ko konkurentus balstīt savā konferencē kirdik ar budžetu būs tagad Dinamo

  -2 [+] [-]

, 2013-06-12 17:33, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kas tagad RD projekts vāc pabiras par sant? Kur visi tie miljoni paliek?
Man skaidra tav izpratne par hokeju – ja nav Krosbijs, Malkins, Marians Hossa vai Zettebergs – tad spēlētājs ir pabira .

Un nosauc lūdzu esošo/bijušo leģionāru vispār jebkurā komandu sportaveidā Latvijā, kurš nav uzskatāms par pabiru pēc tavas klasifikācijas
Basketbolā, futbolā pilns ar pabirām sākot no čempionu vienības un beidzot ar lūzeriem...

  +5 [+] [-]

, 2013-06-12 17:40, pirms 12 gadiem
Laviņš paliek yessss es jau domāju ka viņu būs noskatījis kāds NHL klubs!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 17:49, pirms 12 gadiem
Spēlējis NHL, guvis rezultivitātes punktus.. paskatīsimies!
Domāju, ka viens no mīnusiem varētu būt tas, ka viņš ir visu mūžu spēlējis tikai otrpus krastam.. mazie laukumi tomēr ir mazie laukumi!
PS
Izlasē ir bijis?

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 17:55, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Spēlējis NHL, guvis rezultivitātes punktus.. paskatīsimies!
Domāju, ka viens no mīnusiem varētu būt tas, ka viņš ir visu mūžu spēlējis tikai otrpus krastam.. mazie laukumi tomēr ir mazie laukumi!
PS
Izlasē ir bijis?
šeit ir viņa radu raksti Eliteprospects.com - Kyle Wilson
šoreiz tiešām ir bažas par pirkuma lietderību.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 18:09, pirms 12 gadiem
Njaaa baigie superpirkumi normundam... Kartejais kas 25 speles varbut gud 1-2 vartus un atdos 4 piespeles. Gan jau ir kaut kada personiga finansiala interese perkot sitadus tiitarus visu laiku.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 18:13, pirms 12 gadiem
Vajadzētu vēl vismaz divus tādus Wilson ...

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 18:15, pirms 12 gadiem
nē lai Dārziņu atgūtu,viņi paņem kārtējo vidusmēra kaluma playeri,atkal uz pussezonu un paldies par darbu)Dinamo politika..

     [+] [-]

, 2013-06-12 18:15, pirms 12 gadiem
Galvenais,ka Duļevskis paliek, Riiga uzreiz izskatas speeciigaaka!

laukji kas laukji

     [+] [-]

, 2013-06-12 18:17, pirms 12 gadiem
Cik noprotu, tad shis kadrs ir domats ka Karsuma aizvietotajs??? Bushu pareizi sapratis??

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 18:19, pirms 12 gadiem
Bet lab, nav ko zilet par shi jauna kadra lietderiibu, pienaks jauna sezona un tad jau redzes.

     [+] [-]

, 2013-06-12 18:20, pirms 12 gadiem
Un starp citu kads nav dzirdejis kur tad Dzonsons mauks spelet??

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 18:22, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Man skaidra tav izpratne par hokeju – ja nav Krosbijs, Malkins, Marians Hossa vai Zettebergs – tad spēlētājs ir pabira .

Un nosauc lūdzu esošo/bijušo leģionāru vispār jebkurā komandu sportaveidā Latvijā, kurš nav uzskatāms par pabiru pēc tavas klasifikācijas
Basketbolā, futbolā pilns ar pabirām sākot no čempionu vienības un beidzot ar lūzeriem...
Nu iedot futbolam vai basketbolam 10 miljonus un tu redzēsi kaut ko labu.

     [+] [-]

, 2013-06-12 18:22, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un starp citu kads nav dzirdejis kur tad Dzonsons mauks spelet??
Bija baumas par SWE – Linkoping, Vaxjo, Modo

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 18:28, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu iedot futbolam vai basketbolam 10 miljonus un tu redzēsi kaut ko labu.
Pirmkārt, cik laukuma spēlētāji ir futbolā un it sevišķi basketbolā...
Pēc tavas klasifikācijas, arī ar tādu naudu varēs savākt tikai pabiras .
Visi sajūsmā sit plaukstiņas par Roulendu, bet pēc tava vērtējuma, viņš ir tīrākais pabira, nerunājot par Kavaļauskiem, Zavatskiem utt.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 18:30, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cik noprotu, tad shis kadrs ir domats ka Karsuma aizvietotajs??? Bushu pareizi sapratis??
Karsums nav centrs.

     [+] [-]

, 2013-06-12 18:30, pirms 12 gadiem
Ko sēsi, to pļausi. Vai ne, Sējēj?

  +3 [+] [-]

, 2013-06-12 18:54, pirms 12 gadiem
Es minēšu, profesionāļi un skauti šo spēlētāju raksturo, kā spēlētāju ar ļoti labu slidojumu un labu ripas pieturēšanas spēju! Nemaz nebrīnītos, jo tas taču ir RD standarts!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 19:08, pirms 12 gadiem
sējējs ar visu bandu atkal pērk lētos .... !!!sējēs ar mazo burtu jo necienu nevienu no RD ...

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 19:21, pirms 12 gadiem
Jāmaina nosaukumu uz Rīgas "Pabiras"

     [+] [-]

, 2013-06-12 19:33, pirms 12 gadiem
H3lp^ rakstīja: nevaig jau vrb tik traki parspilet, bet neko neteiktu ja shameja vieta panjemtu kvai kadu krievu, stabilu khl veci?
P.s. Kads mosk zin kpc lidzsinejas sezonas nevies krievs RD sastava nav spelejis?
E
Tas tiešām ir dīvaini, jo tad tribīnēs vienmēr būtu 10 200 cilvēku un aiz durvīm paliktu. Jo jau tagad apmēram 40 % ir krievvalodīgie dinamo spēlēs, kur nu vēl, ja kādi pāris krievi pievienotos!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 19:47, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu iedot futbolam vai basketbolam 10 miljonus un tu redzēsi kaut ko labu.
Lai uzvarētu Latvijas čempi futbolā, pietiek ar pāris miljoniem, ja ne pat vienu, bet eiropas mērogā ar 10 neko īpašu nevar sasniegt, Ronaldu viena mēneša alga. Tapēc Latvijā futbola klubam 10 miljoni, tas ir absurds.
Basketbolam jau savulaik bija daudz naudas, pie kā tas noveda, mēs visi labi zinām. Uz EČ pat bez FIBA palīdzības nevar kvalificēties, Rīgā uz VEF spēlēm tukšas tribīnes. Takā jēga ieguldīt naudu ir tikai hokejā.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 19:48, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tas tiešām ir dīvaini, jo tad tribīnēs vienmēr būtu 10 200 cilvēku un aiz durvīm paliktu. Jo jau tagad apmēram 40 % ir krievvalodīgie dinamo spēlēs, kur nu vēl, ja kādi pāris krievi pievienotos!
Kaut ko tik stulbu no tavas puses sen nebiju redzējis
Sporta klubam ir vienalga, kas viņu atbalsta – latvieši, krievi, pakiji, vai ķīnieši – galvenais, lai nauda nāk un ir atbalstītāji.

M United vairāk fani ir Ķīnā, nekā Anglijā un visā Eiropā kopā, tāpat NBA Ķīnā ir populārs un visi cīnās par to, lai fanu skaits tikai palielinātos.

Bet tev izrādās problēma ir, ja Latvijas iedzīvotāji apmeklē kādas komandas spēles .
Klubs tikai priecatos, ja katru reiz būtu 10 200 uz spēli daudz vairāk nekā, ja atvelkas 1000-2000 cilvēki uz svarīgu spēli, no kuriem 20% ir ar brīvbiļetēm un klubs nespēj nosegt pat Arēnas izmaksas, vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 19:51, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tas tiešām ir dīvaini, jo tad tribīnēs vienmēr būtu 10 200 cilvēku un aiz durvīm paliktu. Jo jau tagad apmēram 40 % ir krievvalodīgie dinamo spēlēs, kur nu vēl, ja kādi pāris krievi pievienotos!
Ieej Latvijas krievu portālos pēc RD spēlēm, tur lielākā daļa ir Tavi domubiedri.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 19:54, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ieej Latvijas krievu portālos pēc RD spēlēm, tur lielākā daļa ir Tavi domubiedri.
Viņam patīk, ka uz VEFu nāk vidēji ap 1000-2000 skatītāji, nerunājot par LBL, bet nav krievvalodīgie un tapēc VEF – Rīgas komanda Latvijas čempja finālspēles aizvada Saldū, jo nevar nosegt Arēnas izmaksas

  +3 [+] [-]

, 2013-06-12 20:07, pirms 12 gadiem
Mr. Vilson vai tu zini uz ko esi parakstījies?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 20:32, pirms 12 gadiem
fans366 rakstīja: Varbūt slēdzam to bodīti ciet!
Citi ņem NHL pabiras, Dinamo - AHL pabiras
skarbi, bet fakts

     [+] [-]

, 2013-06-12 21:05, pirms 12 gadiem
spriežot pēc video - cīnītājs!
Hockey Fight: Kyle Wilson vs Zack FitzGerald -...

     [+] [-]

, 2013-06-12 21:08, pirms 12 gadiem
Ups, izrādās ka virsraksts ir nepareiz, tas ir viņa uzvarda brālis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-12 21:24, pirms 12 gadiem
Nez cik daudz būs cilvēku, kuri gribētu redzēt kailu Vilsonu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 21:28, pirms 12 gadiem
daudz par agru noliekat Wilsonu. pēc intervijām un statiem izskatās pēc pirmās maiņas centra. talantīgs čalis ar galvu un rokām pareizajās vietās. īpaši tā intervija patika.

One-on-one with Jeff Rimer: Wilson - YouTube

     [+] [-]

, 2013-06-12 21:44, pirms 12 gadiem
Jāpiekrīt,Krish1986 jo mēs jau vēl nezinām kā čalis spēle!!!
Jāpagaida pirmas 10 - 15 spēles un tad jau varēs kaut ko mūldēt!!!
Krish1986 rakstīja: daudz par agru noliekat Wilsonu. pēc intervijām un statiem izskatās pēc pirmās maiņas centra. talantīgs čalis ar galvu un rokām pareizajās vietās. īpaši tā intervija patika.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hplxj2LG_0E

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 21:57, pirms 12 gadiem
A,kur Ankipāns?

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 22:36, pirms 12 gadiem
marks4 rakstīja: A,kur Ankipāns?
Droši vien,ka arī drīz parādīsies-savu čomu tak bez darba neatstās!

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 22:42, pirms 12 gadiem
fc barcelona the best rakstīja: Galvenais,ka Duļevskis paliek, Riiga uzreiz izskatas speeciigaaka!

laukji kas laukji
Man patīk kā Laviņš spēlē - ļoti konservatīvi, s*dus netaisa, savu darbu izdara, vienam otram jaunajam gurķim vēl pamācīties no viņa... tā kā sēit nevietā apzīmējums "laukji kas laukji"

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 22:52, pirms 12 gadiem
Ko jus tur rakstat daugava ar karsumu kopaa tik punktus nenopelnija,kamshis centrs. Normala izvele no Norchas puses

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 23:59, pirms 12 gadiem
Cik var bezsakarā čīkstēt, sen jau ir zināms, ka budžets ir tāds, kāds ir un lielāks nebūs, attiecīgi arī spēlētāji būs tādi, kādus var nopirkt. Mēs pat savus, kuri sēž 2-3 maiņās vai rezervē nevaram dabūt atpakaļ. Tā kā priecāsimies par tiem pašiem Šrempiem un Vilsoniem.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 00:06, pirms 12 gadiem
Simbolus kar pie griestiem nevis moka uz laukuma...
Čērčils rakstīja: kurus jaunos ? Rodrigo ir simbols!

     [+] [-]

, 2013-06-13 00:12, pirms 12 gadiem
Tibu rakstīja: spriežot pēc video - cīnītājs!
http://www.youtube.com/watch?v=al124CBz_QQ
vispar palasi komentārus, tas esot Kelsey Wilson, nevis Kyle Wilson, tā kā tas nav mūsējais

     [+] [-]

, 2013-06-13 01:06, pirms 12 gadiem
maize rakstīja: Nez cik daudz būs cilvēku, kuri gribētu redzēt kailu Vilsonu?
Tad redzes ka spele pec tam vares spriest par viņu

     [+] [-]

, 2013-06-17 17:09, pirms 12 gadiem
manuprāt tas burts a uz formas ir fotoshops pievilina fanus vai???