Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

Sējējs: "Esam neapmierināti ar Mikuša sniegumu"

Sējējs: "Esam neapmierināti ar Mikuša sniegumu"
Foto: LTV Sports

Kārtējā ”Sporta studija” otrdien 9. novembrī, LTV 7 bija veltīta hokejam un ”Dinamo” komandas spēlei Kontinentālās Hokeja līgas turnīrā. Studijā ciemojās komandas ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs.

Nesenajā akcionāru kopsapulcē izskatīts komandas sniegums pirmajos divos mēnešos un domāts par dažādiem uzlabojumiem. Normunds Sējējs aicināja pagaidām nesteigties ar kardināliem lēmumiem un spēlētāju maiņām. Komanda ir spēlējusi pietiekami labi, kaut arī cikla beigās tik labi negāja ”Grafiks ir ļoti saspringts, lai kā arī vasarā negatavotos, kaut kad jau nāk kritums un varbūt pat labi, ka tas bija tagad pirms pauzes. Vajag atpūsties un sākt ar labu iedvesmu.”

Daudzi jautāja, vai netiks iegādāti kādi jauni spēlētāji un vai ir tam līdzekļi? Sējējs sacīja, ka vairāk viss atkarīgs no kopējā snieguma, kā aizies spēle pēc pārtraukuma. ”Uzdevums bija sagatavot visus priekšlikumus, apskatīties, ko mēs varam izdarīt un tad līdz decembra pauzei pieņemt lēmumu, Eiropā visas pārejas beidzas 15.janvārī . Šajā pauzē nav plānots kādu pirkt, visi normāli spēlētāji jau pašlaik ir ar līgumiem.”. Cerības kādu dabūt gan vienmēr esot, jo daži labi spēlētāji trāpās kādā sev neparocīgā komandā, nevar sastrādāties ar treneri vai kā citādāk, tad vides maiņa var daudz ko dot.

Raidījuma viesis uzsvēra, ka Marselas Hosas trūkumu tāpat visi pārējie kopā kompensē, jo paši kļuvuši aktīvāki un ir vairāk jūtami laukumā. Visvairāk neapmierināti līdzjutēji ir par Juraja Mikuša iekļaušanu komandā. Sējējs: ”Mūs arī neapmierina viņa sniegums, ļoti neapmierina. Neņēmām viņu uz tumšo, pirms tam Slovākijā bija spēlējis labi un rezultatīvi, uzskatīts par vienu no pēdējo laiku lielākajiem talantiem, Šuplers jau ņēma viņu uz Slovākijas izlasi. Iespējams, ka esam kļūdījušies, lemsim ko darīsim, viņa liktenis tiks izlemts tuvākās nedēļas laikā”.

Pārējiem spēlētājiem nevajadzētu nolaist rokas un katram pašam pierādīt, ka ir pelnījis vietu sastāvā. Daudz bija jautājumu arī par aizsardzības līniju, spēlētāju rotāciju. Atbilde – šogad nolemts spēlēt ar sešiem aizsargiem, komandā pilnvērtīgi ir deviņi, tā kā rotācijas ir neizbēgamas. Sastāvu katrai spēli nosaka galvenais treneris un citiem to ietekmēt neesot korekti, kaut sarunas un ieteikumi ir .

Šogad visas komandas ir visai vienlīdzīgas spēka ziņā un dažas veiksmīgas vai neveiksmīgas spēles var izdarīt būtiskas korekcijas turnīra tabulā. Atpūta tagad tieši nākot pa labu un puiši esot atguvuši dzīvesprieku, grafiks bija ļoti saspringts. ”Pats galvenais - atpūsties morāli vienam no otra un no hokeja, jo pēdējā laikā jau viss bija kā robotiem.”

Skatītāji vēlējās zināt, vai Rodrigo Laviņš ir labāks par Oļegu Sorokinu? Sējējs atbildēja, ka Laviņš-Galviņš pērn bija labākais pāris kopumā un Rodrigo bija labākais koeficients, tāpēc arī tāda izvēle. ”Pagājušogad mēs spēlējām ar septiņiem aizsargiem, šogad ar sešiem, un rezultāts ir attaisnojies, ielaisto vārtu ir mazāk, iesisto vairāk. Krišjānim Rēdliham gan vajadzētu dot vairāk iespēju uzspēlēt, bet jāpaliek malā, nav jau viņu, kur aizsūtīt spēlēt – aizbrauks uz Liepāju, komanda dosies izbraukumā, būs traumas un aizsargs atkal būs vajadzīgs.”

Savus viedokļus par ”Dinamo” spēli līdzšinējā periodā izteica arī trīs eksperti – Gundars Paste, Jānis Matulis un Leonīds Tambijevs. Katram bija savi uzskati un ieteikumi. Tāpat skatītāji varēja redzēt piecus ”Dinamo” puišus – četrus spēlētājus un treneri Arti Ābolu atpūtā kartinga hallē. Braukšanā ar kartingu izveicīgākais bija Ābols, bet Jānis Sprukts ar visu savu iespaidīgo svaru beigās tika līdz otrajai vietai.

Sējējs uzsvēra, ka viss treneru kolektīvs kopumā strādā ražīgāk un labāk, jaunajiem ir savas idejas, kopā visiem labi sanāk. Vai plānots pagarināt līgumu ar Jūliusu Šupleru? ”Par to šobrīd vēl pāragri spriest, viņam vēl līgums uz šo sezonu, 11 spēlētājiem arī pavisam drīz beigsies līgumi, par vienu daļu jau runāts par pagarināšanu. Ozoliņš? Sandis teicis – nesteigsimies, pagaidīsim, iesim no sezonas uz sezonu.”

Sējējs arī pastāstīja par līgas vadības domu turpmāk neskaitīt kā ārzemniekus ukraiņu, baltkrievu, arī latviešu spēlētājus, taču mūsējiem tas nebūtu izdevīgi. Budžets nav tik liels, būtu grūti konkurēt, piecu ārzemnieku limits ir daudz labāks. Ģenerālmenedžeris pats pēc desmit ballu sistēmas aizvadīto posmu komandai novērtētu ar 8. ”Neiznāca atsevišķas spēles, cikla nobeigums, varētu piekrist Matuļa kungam – būtu paņemti , nevis pazaudēti tie deviņi punkti un būtu jau pavisam citā vietā.”

Informāciju sagatavoja”
LTV Sports


, 2010-11-10 10:08, pirms 15 gadiem
Ņiužeļi!
Slēpts komentārs: Zips
, 2010-11-10 10:15, pirms 15 gadiem
Tukša muldēšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 10:35, pirms 15 gadiem
kurmeens rakstīja: Pilniigs mulkis ,katra komanda pielauj kluudu ,KATRA NHL ir tiesi tas pats ,varbuut ne tik biezi bet nu nevar vienmeer cereet ka 100% visi legionaari atstradaas uz sevi liktaas ceriibas ,vienmeer buus kaads kuru nodirsiis fani u.t.t
Nepiekriitu ,jo lai nu ko ,bet tajaa laikaa DR nevajadzeehe nevienu papildinaajumu ,jo spelee gajaa no rokas... A peec vinja iesaistiishanas sakaas visaadas probleemas,jo vinsh tika iespeleets visaas mainjaas peec kaartas(briinums ,ka pirmajaa netika).
Es saprastu ,ja tiktu noliigts augstas klases uzbruceejs vai centrs,kurs sevi jau buutu pieraadijis ,bet panjemt shaadu zalju gurkji un cereet ,ka nu tik buus, bija naivi!Shii ir viennoziimiigi Shuplera un Seejeeja lielaaka kluuda pagaidaam.
, 2010-11-10 10:37, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A ko jūs nabadziņi tagad darīsiet, Mikušs nebūs, kurš būs nākamais, kuru nod.irst un vainot visās RD nelaimēs??? Nebūs vairs par ko komentāros cepties - nabadziņi
ja nebūs gaidītā rezultāta, tad vienosim treneri
, 2010-11-10 10:38, pirms 15 gadiem
amizanti, ka komandas, kura spēlē ar 7-8 leģionāriem menedžeris stāsta, ka pārējām komandām jāsaglabā 5 leģionāru kvotas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 10:39, pirms 15 gadiem
esmu novērojis, ka šitādos pasākumos Sējējam ir uzbrukuma poza (labākā aizsardzība ir uzbrukums) - mēģini kaut ko iebilst un viņš bez liekām atrunām uzreiz bliež pretī vairākus argumentus! Kā saka, ne Jūs man saimnieki, ne Jūs man pārmetīsiet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 10:47, pirms 15 gadiem
Vienkaarshaak un izdeviigaak buutu panjemt klaat pie Mikusha PALFIJU !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2010-11-10 10:56, pirms 15 gadiem
Jāņem Kariju Mikuša vietā un viss būs hokej, Trotters varēs kapāt malā un Laurim ar Miķeli būs labs playmaker
, 2010-11-10 10:57, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vispār pirms tu citus SC apmeklētājus sauc par lohiem, paskaties spogulī draudziņ Un Šuplers nav ne komandas īpašnieks, ne ģenerālmenedžeris, lai vienpersoniski pieņmetu savējos...Ja Savickis liktu komandā kaut kādus spēlētājus, tad varētu būt runa par kaut kādu savējo iesaistīšanu...
Tu viņu dedzīgi aistāvi! Bet tur vari man pateikt, kāda jēga no viņa? Prieškam viņs ir vajadzīgs? 17 spelēs 2+1 un -4 (sliktākais koef. komndā) + vel tas ,ka viņš tā īsti nekur neiederas.
OK neko nesaku varētu aizsardzību pastiprināt ar kādu laba līmeņa aizsargu leģionāru, vai nu, ja ņemt uzbrucēju, tad noteikti tādu, kas velk komandu, nevis aizpilda vietu! Sorry, bet nu tadu viduvējību mums pašiem pietiek (Džeriņš utt)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 10:59, pirms 15 gadiem
nejau jus vieniigie!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 11:05, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Es neaizstāvu Mikušu, man uz viņu vispār po..uj....
Man vienkārši smiekli nāk par dažiem šeit "lielajiem hokeja guru" – kuru noteikti būtu gan labāki treneri, gan labāki menedžeri RD...
Bet Sējējs pats vakar atzina, ka viņi viņu nebija ņēmuši gluži kā kaķi maisā (šupler šo zinājis iepriekš un ieteicis) un viņi nebija domājuši, ka viņš būs tik švaks un ka reali ieberzušies ar viņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 11:11, pirms 15 gadiem
vairak par Mikusha "problemu" mani interesetu, lai treneri un ari speletaji izanalizetu un saprastu pedejo zaudeto spelju serijas iemeslus - vel viena tada serija saja sezona var atstat Dinamo arpus playoffiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 11:49, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,Ržiga ar Mikuša sniegumu bija ļoti apmierināts (no intervijas ar Ržigu KHL TV), bet par cik Spartak jau bija parakstīti līgumi ar RU pieļaujamo leģionāru skaitu,tad Mikušs palika aiz borta.
Tu ārkārtīgi vienkārši skaties uz lietām. Spartakam(lasi Ržiham) pa lielam bija skaidrs, ka liekais būs tieši Mikušs. Taču tā saucamā čehu-slovāku hokeja ''diaspora''(negribās saukt par mafiju) lieliski izmantoja iespēju pavilkt vienu savējo uz augšu. Kādi Mikušam būtu varianti pēc tik vājas AHL sezonas? Slovākija, Alsvenskan vai labākajā gadījumāSM. Ržiha pasauca uz Spartaku jaunieti pārbaudīties, pirmssezonas spēlēs iedeva normālu spēles laiku, Mikušam daži goli iekrita un lieta bija darīta. Ržiha teica labus vārdus un pasūdzējās, cik žēl, ka nevaram perspektivo Juraju paturēt, jo mums jau ir 5 leģionāri. Taču jau drīz Ržihas iestudētā intervija kopā ar diviem ''čehu-slovāku diasporas'' pārstāvjiem Jūli un Normundu atradās Savicka kabinetā. Pārējais jau bija ģelo ķehņiki.
Vakarā Jūlis mierīgi varēja zvanīt un apsveikt savu draugu Milošu ar kārtējo izdevušos ''diasporas'' darījumu, kuru draudzīgi nolēma atzīmēt vasarā!
, 2010-11-10 11:53, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vispār pirms tu citus SC apmeklētājus sauc par lohiem, paskaties spogulī draudziņ Un Šuplers nav ne komandas īpašnieks, ne ģenerālmenedžeris, lai vienpersoniski pieņmetu savējos...Ja Savickis liktu komandā kaut kādus spēlētājus, tad varētu būt runa par kaut kādu savējo iesaistīšanu...
Un tu Draudziņ,ko draudziņ,no kurienes tu te uzradies Draudziņ?
, 2010-11-10 11:56, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nevis reāli ieberzušies, bet viņus neapmierina viņa sniegums...Reāli ieberzušies būtu tad, ja būtu noslēguši 5 gadu līgumu, pa milj. gadā...
Visā pasaulē komandas, kādu pieņem, kādu atlaiž, kurš neparāda no viņa gaidīto sniegumu un nevien netaisa traģēdiju, normāla parādība...
Masu medijos no GM frāze ''neapmierina sniegums'' visstiešākā veidā arī nozīmē ieberzienu! neviens GM tev neteiks presei ''ziniet baigais s-ds tas Mikuš, smagi ieberzos ar viņu''
, 2010-11-10 11:56, pirms 15 gadiem
Man arī nepatīk Mikuša spēle, bet grūti saprast kāpēc līdzjutēji Mikušu no sākuma neiemīļoja, jo viņu ņēma pēc pēdējo gadu statistikas un tā nav slikta, pat ļoti laba Slovākijas čempī-lai arī tas nav '
loti augsts līmenis vākt vidēji punktu spēlē-tas nav slikti.
Jācer ka Mikušs nezin ko domā par viņu fani, jo savādāk ir daļa vainas jāuzņemas faniem-ierodas jauns spēlētājs svešā komandā un fani sāk viņu ,,ēst,, jau pēc pirmās spēles. Viņš jau nezināja ka latviešīem mentalitātē ir atrast kādu grēkāzi un tad viņu grauzt. Katrā komandā var atrast kādu kurš spēlē slikti.
, 2010-11-10 11:56, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Tu viņu dedzīgi aistāvi! Bet tur vari man pateikt, kāda jēga no viņa? Prieškam viņs ir vajadzīgs? 17 spelēs 2+1 un -4 (sliktākais koef. komndā) + vel tas ,ka viņš tā īsti nekur neiederas.
OK neko nesaku varētu aizsardzību pastiprināt ar kādu laba līmeņa aizsargu leģionāru, vai nu, ja ņemt uzbrucēju, tad noteikti tādu, kas velk komandu, nevis aizpilda vietu! Sorry, bet nu tadu viduvējību mums pašiem pietiek (Džeriņš utt)
Nu nebūtu raks'tijis pēdējo teikumu,es tev plusu būtu licis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 11:59, pirms 15 gadiem
Nelaime ir tā,ka Šuplers savu tautieti ievilka uz to brīdi labi spēlējošā komandā,(nebija neviens traumēts uz to brīdi!),bija uzvaru sērija,sāka eksperimentus ar maiņām ,jo Mikušam bija jānodrošina spēles laiks,droši vien radīja papildus stresu arī latviešu spēlētājos,kuri tika sēdināti malā(Džeriņš),noteikti tas atsaucās uz iekšējo mikroklimatu.Ir vienkārši nevienlīdzīga attieksme-neviens nevar pateikt-kāpēc,piemēram Štālam nav dota iespēja uzspēlēt kaut vai pusi no Mikuša spēles laika.Pie kam Mikušš,kurš ir centrs-tiek ielikts malā.Līdzjutēji jau paši redzētu,kurš ir labāks-ja Mikušs būtu labāks-nekādu pretenziju nebūtu!Par to jau tā cepšanās.Un kronis visam bija Šuplera neatbildēšana uz jautājumu par Mikušu preses konferencē!
, 2010-11-10 12:13, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tu ārkārtīgi vienkārši skaties uz lietām. Spartakam(lasi Ržiham) pa lielam bija skaidrs, ka liekais būs tieši Mikušs. Taču tā saucamā čehu-slovāku hokeja ''diaspora''(negribās saukt par mafiju) lieliski izmantoja iespēju pavilkt vienu savējo uz augšu. Kādi Mikušam būtu varianti pēc tik vājas AHL sezonas? Slovākija, Alsvenskan vai labākajā gadījumāSM. Ržiha pasauca uz Spartaku jaunieti pārbaudīties, pirmssezonas spēlēs iedeva normālu spēles laiku, Mikušam daži goli iekrita un lieta bija darīta. Ržiha teica labus vārdus un pasūdzējās, cik žēl, ka nevaram perspektivo Juraju paturēt, jo mums jau ir 5 leģionāri. Taču jau drīz Ržihas iestudētā intervija kopā ar diviem ''čehu-slovāku diasporas'' pārstāvjiem Jūli un Normundu atradās Savicka kabinetā. Pārējais jau bija ģelo ķehņiki.
Vakarā Jūlis mierīgi varēja zvanīt un apsveikt savu draugu Milošu ar kārtējo izdevušos ''diasporas'' darījumu, kuru draudzīgi nolēma atzīmēt vasarā!
Nezinu vai tieši tā bija, bet tam es piekrītu,ka čehu-slovāku diaspora KHL palīdz savējiem.
Tomēr šeit varētu kritizēt ļoti stipri pašu Sējēju,kas piekrita uzreiz parakstīt pamatlīgumu, un nevis paņēma Mikušu uz pārbaudes laiku.
, 2010-11-10 12:28, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nelaime ir tā,ka Šuplers savu tautieti ievilka uz to brīdi labi spēlējošā komandā,(nebija neviens traumēts uz to brīdi!),bija uzvaru sērija,sāka eksperimentus ar maiņām ,jo Mikušam bija jānodrošina spēles laiks,droši vien radīja papildus stresu arī latviešu spēlētājos,kuri tika sēdināti malā(Džeriņš),noteikti tas atsaucās uz iekšējo mikroklimatu.Ir vienkārši nevienlīdzīga attieksme-neviens nevar pateikt-kāpēc,piemēram Štālam nav dota iespēja uzspēlēt kaut vai pusi no Mikuša spēles laika.Pie kam Mikušš,kurš ir centrs-tiek ielikts malā.Līdzjutēji jau paši redzētu,kurš ir labāks-ja Mikušs būtu labāks-nekādu pretenziju nebūtu!Par to jau tā cepšanās.Un kronis visam bija Šuplera neatbildēšana uz jautājumu par Mikušu preses konferencē!
Kas par jautājumu preses konferecē?
, 2010-11-10 12:44, pirms 15 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Kas par jautājumu preses konferecē?
Vienā no pēcspēles preses konferencēm tika uzdots jautājums,kāpēc Troters no 4.maiņas atkal ielikt atpakaļ 3.,bet Mikušs pārcelts uz 4.,vai tāpēc,ka Troters ir labāks-Šuplers vispār neatbildēja un Stepītis teica,lai uzdod nākamo jautājumu!
, 2010-11-10 12:59, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ne jau par leģionāru kvotām bija runa bet gan par hokeja dubultpilsonību, proti, Latvijas hokejistu neuzskatīšanu Krievijā par leģionāriem.
runa bija par hokeja dubultppilsonību, bet runājot par hokeja dubultpilsonību nonāca arī līdz runāšanai par kvotām.
, 2010-11-10 12:59, pirms 15 gadiem
Nu nav Jurajs KHL limenim gatavs. Varbut pat individuali kko var izdarit un nevar parmest cinassparu kaut vai taja pasha spele pret Vitjaz, kur dala dinamiesu baltiem cimdiem speleja, bet acimredzami ir tas, ka nav vinam sapratnes ar partneriem, acimredzami nav vina meistaribas limenis atbilstos KHL. Ta principa nav Juraja problema, bet gan RD problema, kas nosledz pilno ligumu nevis parbaudes ar dzeku, kuram ka legionaram VAJADZETU but punktu masinai. Vina ieklausana komanda ir ari radijusi to nepatiku, kadu pret vinu izjut daudzi lidzjuteji. Ka jau te mineja tas tika izdarits bridi, kad komandai gaja spele un mala (4.maina) tika nobidits manuprat viens no tehniskakajiem un interesantalajiem RD legionariem - Trotters. Rezultata tika pabojats uz to bridi labi stradajosais komandas mehanisms un vel talaka rezerve aizbiditi latviesu speletaji Stals, Dzerins, kuri nav ne par kapeiku sliktaki par Juraju. Ta ka shi lieta ir loti nepatikama un ne pirmo reizi Ruka izpildijuma - izteikta nepatika pret daziem speletajiem (Stals, Trotters, iespejams Kr.Redlihs) un savejo slovaku lobesana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 13:04, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu vai tieši tā bija, bet tam es piekrītu,ka čehu-slovāku diaspora KHL palīdz savējiem.
Tomēr šeit varētu kritizēt ļoti stipri pašu Sējēju,kas piekrita uzreiz parakstīt pamatlīgumu, un nevis paņēma Mikušu uz pārbaudes laiku.
Man kaut kā šķiet, ka Sējējs jau labu laiku tiek uzskatīts par savējo šajā diasporā, tāpēc mani tas nepārsteidz. Pieļauju, ka šis darījums bija izdevīgs visiem(arī NS), izņemot Dinamo. Vienīgais, iespējams neviens neparedzēja, ka Mikušs būs tik vājš. Plančiks bija- iedosim labu laiku labās maiņās, kaut ko sametīs, un mums(diasporas aktīvistiem) neviens neko nevarēs pārmest. Tas, ka Spartaks tika izmantots kā sava veida trampalīns vai durvis pa kurām Mikušu ievilkt ir gandrīz droši. Grūti būtu Savickim iestāstīt par Juraju kā vērtīgu preci, ja viņs atrastos kaut kur Slovākijā, taču tagad stāsts bija gatavs-labs, jauns slovāks, kurš 100% būtu spēlējis Spartakā, ja tur nebūtu priekšā slovāku izlases veči ar gataviem līgumiem. Ržiha viņu tik ļoti gribēja, bet tagad mēs viņam varam to nocelt no deguna priekšas!
Slēpts komentārs: brachka
, 2010-11-10 13:16, pirms 15 gadiem
Interesanti bija, kad Sējējs uzbraucošā tonī pārjautāja "kapēc demotivējoši pārējiem uzbrucējiem. Lai pierāda, ka ir labāki par Mikušu".
Protams, ka demotivējoši. Atnāk nez no kurienes cilvēks ar apšaubāmu kavlifikāciju, bez spēļu prakses un tiek jau pašā pirmajā spēlē ielikts sastāvā, izstumjot ārā hokejistu, kuram pasaka "parādi ka esi labāks". WTF? Vaitad Mikušs nebija tas, kuram bija jāprāda, ka viņš ir labāks pirms tika iebāzts sastāvā?
, 2010-11-10 13:44, pirms 15 gadiem
Droši vien, ka Mikušs varēja mierīgi tikt nepaņemts un Rīgas Dinamo no tā sliktāk nekļūtu. Cits jautājums, vai kļūtu labāk? Atkal jau izskatās, ka liela daļa līdzjutēju sirgst ar daļēju amnēziju. Tajā brīdī, kad Mikušu piemiksēja Dārziņam un Rēdliham šī maiņa vairāk mocījās nekā spēlēja, jo Lauris (droši vien savainojuma dēļ) ne tuvu nebija labākajā formā. Drīzāk ar Trotera ielikšanu 4.maiņā tā (4.) tika sabojāta, jo pirms tam rādīja pat negaidīti labu spēli.
Uz pēdējām spēlēm Dārziņš jau bija normālā formā (atšķirībā no vairākuma komandas, kuri jau sāka nosēsties) un viņa maiņa arī vilka visu Dinamo. Un pilnīgi pofig, kurš tur trešais- Mikušs, Troters, Karsums vai Ņiživijs, ja Miķelim un Laurim iet, tad iet, ja neiet - liec kaut Ovečkinu klāt, tāpat nekas nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 14:03, pirms 15 gadiem
bye bye Juraj
, 2010-11-10 14:16, pirms 15 gadiem
shuplers nav komandas uzvilcējs.sējējs saguris no esības nepanesamās nastas.čakarē komandu ar rotacijām un muld.tiks ofos labi.plāns izpildīts.treneri citu.shups nevelk.tik par tiksanu izslegsanas spēlēs domā.par ko augstaku i pat nesapņo!
, 2010-11-10 14:21, pirms 15 gadiem
Pastāv variants,ka ar Mikušu klubs gribēja nopelnīt un tāpēc tika slēgts līgums uz 2 gadiem bez pārbaudes laika.
, 2010-11-10 14:31, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Interesanti bija, kad Sējējs uzbraucošā tonī pārjautāja "kapēc demotivējoši pārējiem uzbrucējiem. Lai pierāda, ka ir labāki par Mikušu".
Protams, ka demotivējoši. Atnāk nez no kurienes cilvēks ar apšaubāmu kavlifikāciju, bez spēļu prakses un tiek jau pašā pirmajā spēlē ielikts sastāvā, izstumjot ārā hokejistu, kuram pasaka "parādi ka esi labāks". WTF? Vaitad Mikušs nebija tas, kuram bija jāprāda, ka viņš ir labāks pirms tika iebāzts sastāvā?
Tur tas Ernštreits reāli nolohojās.....paēda ar karotīti Sējēja fufeli
, 2010-11-10 14:31, pirms 15 gadiem
Nekas nav jāpērk klāt. Ir beidzot jāļauj spēlēt uzbrucēju 3niekiem kādi tie bija pirms Mikuša atnākšanas, to skaitā jāļauj spēlēt 4ajai maiņai bez nepārtrauktas raustīšanas, kas arī ir radusies pateicoties Mikušam. Neskatoties uz viņa nejēdzīgo spēli viņš ne reizi nav nosēdināts malā. Bāc, pat Džera starp Lauri un Miķeli likt ir loģiskāk, bet nez kāpēc tur nekāda loģika nedarbojas.

Un nost ar aizsargu rotācijām. Atpakaļ salikt Gunti ar Rodrigo, jo viņi kopā ir labākie. Bet ja rotē, tad lai rotē arī ozo, kam dažubrīd plauša jau pa ledu velkas, bet šis tik un tā nemainās, beigās nomudrās, nokrīt... un tad jau mēs zinām, kas notiek tālāk. Stulbums kkāds - visi vienlīdzīgi, bet ozo vienlīdzīgāks. Neviens kadrs komandā nav neaizstājams. Tad jau pēc Hossas aiziešanas DR vajadzēja pajukt pa vīlēm, bet nez kāpēc viss ir ļoti normāli. Tā pat arī aizsargu līnija no ozo neesamības nepajuks. Moš Cibuļskis tad vairs vairākumā netiks laukumā, bet tas pats Guntis un Rodrigo ir pa pirmo un ne reizi vien ir nodemonstrējuši savas spējas pieslēgties uzbrukumam gan smuki piespēles atdot.

Kopumā es nesaprotu par ko tur tā valde cepās, komandas sniegums ir labs. Varbūt Sējēja 8i ir bik par daudz, bet 7i ir adekvāts vērtējums šinī laika posmā. Nevienam ūdens mutē nesmeļas, nav ko krist panikā. Jākoncentrējas uz sezonas turpinājumu, jo mums ir visas iespējas nemainot sastāvu panākt labākus rezultātus, es tam vnk ticu!
, 2010-11-10 15:01, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A ko jūs nabadziņi tagad darīsiet, Mikušs nebūs, kurš būs nākamais, kuru nod.irst un vainot visās RD nelaimēs??? Nebūs vairs par ko komentāros cepties - nabadziņi
Mums vienmēr ir ko noriet - piem., nākamais - Laviņš. Pensijā !!!
, 2010-11-10 15:19, pirms 15 gadiem
labrit b...
, 2010-11-10 15:28, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Beidzot Mikušs tiks patriekts?! Tikai nekur neesmu dzirdējis, ka Sējējs vai Šuplers atzītu to, ka ir izdarījuši ļoti rupju kļūdu, nolīgstot to bezjēdzīgo slovāku. Arī tagad Sējējs murgo kaut ko par labu spēlēšanu (iepriekšējās sezonas laikā AHL tikai 9 pts) un ūbertalantu. Pēc būtības, Normim ar Jūli vajag atvainoties komandai un faniem, par šo cūcību, jo tika izjauktas labi saspēlējušās maiņas, kas ir viens no iemesliem sliktai spēlei pēdējā laikā.
kurš treneris kādreiz ir visai pasaulei atvainojies ka paņēmis komandā to un to?
Kā var zināt vai tam spēlētājam būs vieta komandā? Ko tu zini mož Sprukts viņu moka ģērbtuvēs un visulaiku apsmej?
, 2010-11-10 15:32, pirms 15 gadiem
Un varu likt galvu ķīlā, ka Mikušu nemācēja izmantot, pēč 2 gadi NHL bliezīs!
, 2010-11-10 15:36, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tur tas Ernštreits reāli nolohojās.....paēda ar karotīti Sējēja fufeli
jā, Ernštreits vispār ir pārāk mīksts, viņam vispār būtu jāvada ''Māmiņu klubs'' vai kaut kas tamlīdzīgs.
Ja arī viņš izņēmuma kārtā pajautā kādu ne visai ērtu jautājumu, tad tikai iepriekš 3 reizes atvainojies un, kad saņēmis atbildi, tad tik piebalso ''nu jā jā skaidrs, protams, vienozīmīgi''
Patiesībā pat mazliet pārsteidza, ka viņš vakar pajautāja par Mikušu, lai gan nebija, jau izvēles katrs jautājums SC bij par viņu
, 2010-11-10 15:43, pirms 15 gadiem
Nu ja jus gribat lai RD vinne katra spele, tad atlaizam visus latviesus un vinu vieta nemam kanadiesus, amerikanus un zviedrus, bet tad budzetu vajadzetu kadas 10x lielaku!!!
, 2010-11-10 15:50, pirms 15 gadiem
Jāatlaiž Mikuš un Podziņš!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2010-11-10 15:58, pirms 15 gadiem
Pričom tur Podziņš,lai tak kapājas pa MHL,varbūt ka kādreiz spēlēs DR...
Ja Mikuš nesāks nedēļas laikā mest golus,tad jāpatriec un viss....
, 2010-11-10 17:43, pirms 15 gadiem
Katrs jau krutjī savas rebes. Tas, ka Šuplers nav tas labākais speciālists KHL , redzams jau sen. Ar Normi gan viņiem sapas, tas zina arī slovāku mēli un es pieļauju, ka vienu otru slovāku var lētāk dabūt, Mikušs jau pagājušogad bija nulle AHL.
Domāju tā - lai Šbeiks ( Šuplers) vēl šo gadu nolauž un tad viņa vietā jāliek tāds, kam acis deg. mans piedāvājums - Tambijevs, kurš laikam gan piemērotāks par Abolu, kaut varbūt arī otrādīgi. Par Tambijevu- visu cieņu par viņa attieksmi un prasmi, tāpat cenšanos. Kādā valodā agrāk tikai runāja un kā tagad? Malacis un lai tas Starkovs iet pupās ar savu " inteļiģenci"
, 2010-11-10 17:55, pirms 15 gadiem
Nu labi kas bijis bijis. Nu paņēma nu kļūdijās , pats galvenais tagat ir laicīgi aizsūtīt Mikušu mājās. Lai nav tā kā, ar Jūli pagājušajā sezonā!!! Kad iet n-tās sēdes un tik pagarina to lēmumu !!
, 2010-11-10 17:56, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: vajag Aransonu atpakaļ paņemt
Petrovicki varēja atstāt
, 2010-11-10 17:57, pirms 15 gadiem
Par Podziņu gan vāks, tas džeks taču nav nekas pat MHL, kaut viņam tūdaļ būs 19( nevis 17 gadu, kā teica Sējējs !!!! ) ., Un līgums ar tādu uz četriem gadiem( Dinamo) , džeks taču no Krievijas un valsts valodā ne bū ne bē.
, 2010-11-10 18:02, pirms 15 gadiem
Kurmīts rakstīja: Par Podziņu gan vāks, tas džeks taču nav nekas pat MHL, kaut viņam tūdaļ būs 19( nevis 17 gadu, kā teica Sējējs !!!! ) ., Un līgums ar tādu uz četriem gadiem( Dinamo) , džeks taču no Krievijas un valsts valodā ne bū ne bē.
Nu es domaju liguma summa nebija liela!! Pastav vel iespeja vinu kadam iziret un kas zin varbut vel sevi pieradiis
, 2010-11-10 18:12, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nu es domaju liguma summa nebija liela!! Pastav vel iespeja vinu kadam iziret un kas zin varbut vel sevi pieradiis
Domāju, kur tur vairākiem citiem džekiem tās iespējas lielākas - Gudļevskim, Porejam, Galkinam, Vilkoitam,, Upītim, Bičevskim utt. Podziņš pat tajā līmenī nav nekas, tas pats Kurmis un Tambijevs, kaut jaunāki - LABĀKI.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 19:11, pirms 15 gadiem
Kurmīts rakstīja: Par Podziņu gan vāks, tas džeks taču nav nekas pat MHL, kaut viņam tūdaļ būs 19( nevis 17 gadu, kā teica Sējējs !!!! ) ., Un līgums ar tādu uz četriem gadiem( Dinamo) , džeks taču no Krievijas un valsts valodā ne bū ne bē.
Te Sējējs norāva riktīgi garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-10 20:32, pirms 15 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Podziņš ir viens no perspektīvākajiem Dinamo jaunieguvumiem. Šoreiz Sējējs nav nošāvis garām. Nošauts garām ar to, ka šim nedod spēles laiku, bet MHL spēlēs patīkami plosās. Protams visvērtīgākais no visiem jaunajiem kopā ņemtiem ir Karamnovs, bet diemžēl šīs īpašības dēļ ļoti baidos, ka nākamgad viņu no RD pārvilinās par milzīgu naudu (bet varbūt pat NHL savāks; starpcitu kā varētu būt ar Gudļevski... interesanti ko mēs 2012.gadā darīsim ar vienu pamatvārtsargu bez spēļu prakses un pāris ne-izciliem jauniešu vārtsargiem ar mazu spēļu praksi un LM vārtusargiem... Domāju, ka Gudļevskis jau šajā PČ varētu nospēlēt labāk nekā Masaļskis (esmu pārliecināts par to; bet vai Z/V to viņam dos), bet tai pašā laikā baidos no tā, jo viņu moimentā pārķers bagātāki klubi/līgas).
Nepiekrītu, stipri pārspīlē Podziņa veikumu. Vai viņš ir īzķīris kaut vai vienas ( !!!!! ) spēles likteni MHL. Nav
, 2010-11-10 22:06, pirms 15 gadiem
ja viņiem neapmierina Mikuša darbība priekškam jāliek 2 vai 3 maiņa !
Lai iet tad labak uz LM!
, 2010-11-11 19:04, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ja tu pēc savas pieredzes spried par to krutkas glāzi, tad par mani tu kļūdies draudziņ...
Otrkārt, varbūt tieši Mikuša parādīšanās bija iemesls, kapēc 3. maiņa saņēmās...Nekad dzīvē viss nav melns vai balts, patiesība ir tur pa vidu.
Bet es saprotu, ka pats savā dzīvē tu esi tik perfekts, ka nekad nepieņem nepareizus lēmumus
patiesība ir tur! bārā!