Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Holts: "Nevar teikt, ka esmu atlabis pēc savainojuma…"

Jānis Celmiņš

Holts: "Nevar teikt, ka esmu atlabis pēc savainojuma…"
Kriss Holts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

„Pēdējās četras dienas esmu bijis uz visdažādākajām procedūrām un jāsaka liels paldies ārstiem par paveikto, taču teikt, ka esmu atlabis pēc savainojuma, noteikti nevar,” pēc uzvaras pār Ņižņijnovgorodas „Torpedo” komandu Gagarina kausa izcīņas septītajā spēlē pauda viens no mača varoņiem, „Dinamo” vārtsargs Kriss Holts.

„Es neesmu labāks par citiem, esmu tikai viens no posmiem komandā. Māris arī ir ļoti labs vārtsargs, man, iespējams, ir nedaudz vairāk pieredzes. Arī viņš sērijā aizvadījis labas spēles, es esmu tikai viens no posmiem komandā,” savu lomu šīsdienas uzvarā pārāk neizcēla Kriss Holts.

Vaicāts vai septiņu spēļu sēriju sestdien nāksies piedzīvot pirmo reizi, vārtsargs, kurš šodien spēlēja par spīti sāpēm un tikai ar pretsāpju zāļu injekciju palīdzību, atbildēja noraidoši. „Nē, manuprāt, šī būs trešā šāda veida pieredze. Zinu, ka vienu no sērijām uzvarējām, par otru tiešām neatceros,” atzina Holts.

„Dinamo” vārtsargs bijis nelielā neizpratnē, kāpēc „Arēnā Rīga” šovakar bijis tik maz skatītāju (oficiālie rādītāji – 6650 skatītāju). „Dzirdēju, ka šodien Latvijā tiek svinēta Sieviešu diena vai kas tāds. Nebiju satriekts, bet pārsteigts gan. Fani te ir lieliski, taču kad uzzināju, ka šovakar arēna nebūs pilna, mani pārņēma šoks. Jācer, ka uzvarēsim sērijas septīto spēli un ļausim faniem revanšēties,” smejot pauda Holts.

Īsta izskaidrojuma par vienīgo vārtu zaudējumu viņam nebija, taču viņš uzslavēja Vitālija Kovaļa sniegumu šajā sērijā. „Viņš ir ļoti labs vārtsargs, ļoti talantīgs puisis. Viņš ir liela daļa no „Torpedo” komandas, es viņu ļoti respektēju,” teica Holts.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +72 [+] [-]

, 2012-03-09 00:05, pirms 13 gadiem
Es arī esmu pārsteigts, ka nebija izpārdotas visas biļetes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-03-09 00:12, pirms 13 gadiem
pārāk dārgi. cilvēki jau iztērējās uz abām pirmajām spēlēm. darba diena. 7dienas spēle bija liela vilšanās klātesošajiem lidzjutejiem. liela daļa jau bija zaudējusi cerību. lūk tādi tie iemesli

+100 [+] [-]

, 2012-03-09 00:13, pirms 13 gadiem
Var lamāt Holtu, cik grib par viegli ielaistajiem vārtiem, bet patiesība paliek tāda, ka spēlētāji jūtas drošāk, kad vārtos ir Kriss. Jučers ir labs vārtsargs nākotnei, taču tagadnē Holta pieredze ir svarīgāka - šodien paņēmām lielā mērā pateicoties viņam, lai arī diena bija šķietami viegla.

 +14 [+] [-]

, 2012-03-09 00:14, pirms 13 gadiem
Nu tak pēdējais laiks nolaist cenas, un arī autostāvietai, tad arī būs pilna arēna. Cilvēki tak paliek aizvien nabagāki un izvērtē prioritātes dzīvē. To Holtam protams saprast ir grūti.
Nedomāju, ka ar sieviešu dienu tur baigais sakars.

 +41 [+] [-]

, 2012-03-09 00:16, pirms 13 gadiem
Jā, es biju diezgan šokēts, ka bija diezgan daudz brīvas vietas!
Var jau būt, ka tas bija dēļ 8. marta, bet vairāk gan man liekas, ka te kārtējo reizi, tāpat kā komentāros vienmēr, parādījās īsta latviešu daba - komandai veicas, arēna ir piepildīta un visi baigi atbalsta, bet kā pāris spēles neveicas tā komentāros pilns ar rupjībām un pašpasludinātie pasaules labākie fani pat vairs neatnāk uz izšķirošo spēli, kaut vai lai pateiktu paldies džekiem par sezonu kopumā, ja arī šodien sērija beigtos!
Bet nu jācer, ka Dinamo pēc nākamās spēles dos iespēju faniem tomēr sevi atkal pierādīt!

 +76 [+] [-]

, 2012-03-09 00:17, pirms 13 gadiem
Man ar ģimeni aiziet uz hoķi izmaksā 100Ls...padārgi lai ietu, pie TV tas izmaksā lētāk...attopieties tirgoņi, nākam sezon būs vēl mazāk...

  -2 [+] [-]

, 2012-03-09 00:29, pirms 13 gadiem
gercis89 rakstīja: Jā, es biju diezgan šokēts, ka bija diezgan daudz brīvas vietas!
Var jau būt, ka tas bija dēļ 8. marta, bet vairāk gan man liekas, ka te kārtējo reizi, tāpat kā komentāros vienmēr, parādījās īsta latviešu daba - komandai veicas, arēna ir piepildīta un visi baigi atbalsta, bet kā pāris spēles neveicas tā komentāros pilns ar rupjībām un pašpasludinātie pasaules labākie fani pat vairs neatnāk uz izšķirošo spēli, kaut vai lai pateiktu paldies džekiem par sezonu kopumā, ja arī šodien sērija beigtos!
Bet nu jācer, ka Dinamo pēc nākamās spēles dos iespēju faniem tomēr sevi atkal pierādīt!
ja naudina nav, tad nav. jaskatas pa televizoru. un 6dien jau arena bija parpildita ar istiem faniem,kas cinijas par biletēm, un rezultātā atmosfēra bija neatkārtojama, ko nevar salidzinat ar abam parejam spelem.

 +11 [+] [-]

, 2012-03-09 00:37, pirms 13 gadiem
anceks rakstīja: ja naudina nav, tad nav. jaskatas pa televizoru. un 6dien jau arena bija parpildita ar istiem faniem,kas cinijas par biletēm, un rezultātā atmosfēra bija neatkārtojama, ko nevar salidzinat ar abam parejam spelem.
nu var piekrist, ka nauda var būt šķērslis, jo biļetes nav no lētākajām, bet tomēr dīvaini, ka visu sezonu var sanākt, bet šodien, kad pēc pāris neveiksmīgākām spēlēm ir kritiska situācija, bet tomēr izšķirošs mačs, atnāk gandrīz vismazāk cilvēki visas sezonas garumā!
Slēpts komentārs: kristapspolegosko

  +7 [+] [-]

, 2012-03-09 00:42, pirms 13 gadiem
Autor! Diemžēl vēl septīto spēli neesam uzvarējuši... Šī bija tikai sestā.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-09 00:43, pirms 13 gadiem
Kriss, tev būs tāpat jāspēlē sestdien, citu variantu vienkārši nav, protams ja gribam tik otrajā kārtā!!! Play-off daudzi spēlē caur nevaru un sāpēm!!
Būs labi!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-09 00:50, pirms 13 gadiem
anceks rakstīja: ja naudina nav, tad nav. jaskatas pa televizoru. un 6dien jau arena bija parpildita ar istiem faniem,kas cinijas par biletēm, un rezultātā atmosfēra bija neatkārtojama, ko nevar salidzinat ar abam parejam spelem.
Nauda, protams, arī spēlē savu lomu, BET ir pieejams plašs biļešu klāsts lielā cenu diapazonā. Nevajag bļaustīties, ka redz labākās vietas maksā tik un tik, ir taču arī citi varianti.
Par pašiem runājot, es gribētu teikt, ka tieši īstie atbalstītāji bija šodien. Lielāks līdzskrējēju skaits, kas iet tīri modes dēļ drīzāk ieradās sestdien(kā sērijā sāk neiet - šie pazūd...). Pats apmeklēju visas un atmosfēras ziņā šī spēle pārspēja dažu labu ar 100% apmeklējumu(nemaz nepieminot svētdienu).

  +2 [+] [-]

, 2012-03-09 00:56, pirms 13 gadiem
Ceturtdiena tomēr.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-09 00:58, pirms 13 gadiem
Jolkins rakstīja: Nauda, protams, arī spēlē savu lomu, BET ir pieejams plašs biļešu klāsts lielā cenu diapazonā. Nevajag bļaustīties, ka redz labākās vietas maksā tik un tik, ir taču arī citi varianti.
Par pašiem faniem runājot, es gribētu teikt, ka tieši īstie fani bija šodien. Lielāks līdzskrējēju skaits, kas iet tīri modes dēļ drīzāk ieradās sestdien(kā sērijā sāk neiet - šie pazūd...). Pats apmeklēju visas un atmosfēras ziņā šī spēle pārspēja dažu labu ar 100% apmeklējumu(nemaz nepieminot svētdienu).
atgādināsu, ka uz sezonas spēlēm bija studentu, skolēnu atlaides. lētākā biļete stāvvieta tagad bija 7ls. 21ls pa tris spēlem? nu sry man soreiz pietika tikai divām. un domāju,ka uz šodienas spēli piemeram ieradas liela daļa, kas nedabuja biletes uz pirmo speli (cik baltos kreklus redzēji sodien?), jo nebija ipasas motivācijas cinities par biļetēm, kuras pazuda 2 h laikā. tas tikai tāds mans skatijums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-09 01:17, pirms 13 gadiem
anceks rakstīja: atgādināsu, ka uz sezonas spēlēm bija studentu, skolēnu atlaides. lētākā biļete stāvvieta tagad bija 7ls. 21ls pa tris spēlem? nu sry man soreiz pietika tikai divām. un domāju,ka uz šodienas spēli piemeram ieradas liela daļa, kas nedabuja biletes uz pirmo speli (cik baltos kreklus redzēji sodien?), jo nebija ipasas motivācijas cinities par biļetēm, kuras pazuda 2 h laikā. tas tikai tāds mans skatijums.
Atgādināšu, ka tieši uz šo spēli 2x bija iespējams izmantot laimīgās stundas akciju, kad biļetes varēja iegādāties par regulārās sezonas cenām. Par pirmo spēli runājot - cik skatījos tik ātri jau viss netika izpirkts.
Krekliem atkal cits iemesls - lielai daļai ir nopirkta sava DR atribūtika, kura parasti tiek arī valkāta. Baltie krekli tiek vilkti, ja speciāli rīko "white-out" akciju... Šo novēroju vairumam pazīstamo, kas arī ieradās ne tikai uz pirmo spēli.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-09 01:24, pirms 13 gadiem
motorolers2 rakstīja: Man ar ģimeni aiziet uz hoķi izmaksā 100Ls...padārgi lai ietu, pie TV tas izmaksā lētāk...attopieties tirgoņi, nākam sezon būs vēl mazāk...
statistika rada pretejo, katru gadu ir vairak un 100ls lol

  +4 [+] [-]

, 2012-03-09 01:32, pirms 13 gadiem
Ļoti vienkāršs izskaidrojums pustukšajām tribīnēm-8.marta mārketings bija veiksmīgāks par RD mārketingu, bet ko var gribēt, ja RD mārketinga vadītāju atlaida no darba pirms 1,5 gada...
Šobrīd mārketings ir zem Kalvīša...lūk arī augļi

  -1 [+] [-]

, 2012-03-09 02:09, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Ļoti vienkāršs izskaidrojums pustukšajām tribīnēm-8.marta mārketings bija veiksmīgāks par RD mārketingu, bet ko var gribēt, ja RD mārketinga vadītāju atlaida no darba pirms 1,5 gada...
Šobrīd mārketings ir zem Kalvīša...lūk arī augļi
Visi zina to, ka RD mārketings iet uz leju, bet cilvēki, kas tur strādāja iepriekš tagad jau ir Sanktpēterburgas SKA, Minskas u.t.t. darboņi.... Arī mārketingā gatavojam kadrus KHL bagātajiem klubiem, ko var darīt, ja naudas mums tik daudz nav....

  +3 [+] [-]

, 2012-03-09 02:18, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Jauki bet Holtiņ sestdien netaisi mēslus,nelaid taurenīšus.
Laiks aizvdaīt savu labāko spēli šai sērijā.
Holtiņ psc, vot tu i džeks

     [+] [-]

, 2012-03-09 02:20, pirms 13 gadiem
keisx_89 rakstīja: Var lamāt Holtu, cik grib par viegli ielaistajiem vārtiem, bet patiesība paliek tāda, ka spēlētāji jūtas drošāk, kad vārtos ir Kriss. Jučers ir labs vārtsargs nākotnei, taču tagadnē Holta pieredze ir svarīgāka - šodien paņēmām lielā mērā pateicoties viņam, lai arī diena bija šķietami viegla.
pag pag. Ja ielaidiis 6dien vismaz 4-5 vartus un zaudees, tev vairaak kaa puse vinu nolamaas protams es jau ceru ka buus otrasdaak :p

  +4 [+] [-]

, 2012-03-09 06:43, pirms 13 gadiem
paldies caljiem!bet ar pustukso arenu laikam faniem nekada sakara-visu izsaka maka biezums.un pareizi jau rakstija-gajiens gimenei izmaksa vismaz 70ls,nu ir tas stradniekam pa dargu diemzel...
sen jau vareja veidot gimenes pakas,kolektivo pirksanu u.t.t. galu gala atdod bernunamiem pari palikusas biljetes kautvai!visi butu ieguveji!

     [+] [-]

, 2012-03-09 06:45, pirms 13 gadiem
aizmirsu piebilst-busu gatavs ziedot to naudu nakamas play off kartas vismaz vienai spelei!par stipru DINAMO!

  -2 [+] [-]

, 2012-03-09 06:53, pirms 13 gadiem
nu patiesiba jau holtam taisniba,mazais apmeklejums tiesha mera saistits ar sieviesu dienu, jo ja jaizvelas pedeja dinamo hokeja spele shogad rigaa(ceru ka kludos) vai svetku vakars ar sievu,tad tomer hokejs zaudee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-03-09 07:36, pirms 13 gadiem
gruti iedomaties vel kadu izklaidi kura butu tik darga kā hokeja spelers skatishanas - nemot vel vera faktu ka ir alternative skatities pa tv pilniba pa briivu.... videja biletes cena ~ 10-12 ls + noklushana lidz arenai un daziem ari masinas novietosanas maksa..... nemaz nenemot vera veel fanu atributiku .... sanak videji bez kaadiem 15 ls uz cilveeku neiztikt - pasakumam uz 2-2.5 stundam...... kads var nosaukt vel dargaku izklaidi - neieslikstot galejibaas?- domaaju ka reti kura izklaide butu dargaka

  +2 [+] [-]

, 2012-03-09 07:53, pirms 13 gadiem
Lūk manai mammai viņas draugs uzdāvināja sieviešu dienai kārtīgu dāvanu - biļeti uz vakardienas hoķa spēli Un viņai pat ļoti patika

     [+] [-]

, 2012-03-09 07:57, pirms 13 gadiem
ievadā vajag izlabot nevis septītajā spēlē, bet sestajā. septītā vēl tikai būs.. kaut gan man jau nebūtu iebildumi, ja jau būtu uzvarēta arī 7 spēle

  -1 [+] [-]

, 2012-03-09 08:32, pirms 13 gadiem
blin...man bija ap 20 biljeteem....visiem paziistamiem zvaniiju un neviens netika....aizbildinoties ar to,ka taadaa gadiijumaa jaashkjiraas no sievas :-D:-D:-D

  +3 [+] [-]

, 2012-03-09 09:26, pirms 13 gadiem
Jolkins rakstīja: Atgādināšu, ka tieši uz šo spēli 2x bija iespējams izmantot laimīgās stundas akciju, kad biļetes varēja iegādāties par regulārās sezonas cenām. Par pirmo spēli runājot - cik skatījos tik ātri jau viss netika izpirkts.
Krekliem atkal cits iemesls - lielai daļai ir nopirkta sava DR atribūtika, kura parasti tiek arī valkāta. Baltie krekli tiek vilkti, ja speciāli rīko "white-out" akciju... Šo novēroju vairumam pazīstamo, kas arī ieradās ne tikai uz pirmo spēli.
es ļoti tev piekrītu, ka ir daudzi,kas iet modes dēļ utt. bet es personigi šoreiz negāju tiesi cenu dēļ. pirmās divas spēles iesita pa maciņu, tā, ka pat kkadam laimigajam stundām nebija jēga. un protams, ka tu esi ists fans, ka apmeklēji visas spēles neskatoties ne uz ko un tas beigas atmaksājās. visu cieņu tev. bet tas jau nenozimē, ka citi pie tv nejuta lidzi tiesi tā pat kā klatienē.

  +9 [+] [-]

, 2012-03-09 09:30, pirms 13 gadiem
Ir tikai viena lieta, kas man šajā intervijā nepatīk. To lasa arī pretinieki un sērija vēl nav galā. Kris, tev ir jāsaka, ka viss ir kārtībā, tikai neliels sasitums, lai torpēdām pat prātā nenāktu tevi bakstīt ar nūjām un ņemt uz masu.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-09 09:57, pirms 13 gadiem
Es nemaz nemeeginaaju biletes pirkt jo likaas visas tacu izpaardotas

  +1 [+] [-]

, 2012-03-09 09:57, pirms 13 gadiem
Tad tev ir ļoti liela ģimene, vai arī atzīsti tikai sēdēšanu laukuma centrā Jāatzīst, ka arēnā laba redzamība ir gandrīz no visām vietām

motorolers2 rakstīja: Man ar ģimeni aiziet uz hoķi izmaksā 100Ls...padārgi lai ietu, pie TV tas izmaksā lētāk...attopieties tirgoņi, nākam sezon būs vēl mazāk...

     [+] [-]

, 2012-03-09 10:03, pirms 13 gadiem
...tātad - biļetes uz hokeju 3 x LVL 8 (arī uz PO pirmo spēli tādas varēja nopirkt) = LVL 25 (lats - biļešu piegāde) + stāvvieta LVL 4 + kkāds kārums/dzēriens bērnam un kkas no Dinamo suvenīriem ~LVL 5 + viens alus pašam LVL 1.50 + degviela 200km ceļam (turp un atpakaļ) LVL 15 = LVL 50.50
Lūk vienkārša matemātika! un kā jums liekas cik reizes parasta ģimene var atļauties šādi braukāt uz spēlēm? Man, pie šāda aprēķina, nesanāk vairāk par trīs reizēm sezonā būt klātienē. Sorry protams, bet tā nu tas ir...
Tiem kuri saka, ka biļetes ir dārgas - nē tā nav (paskataties uz koncertu biļetēm arēnā)! ...dārgi ir visi pārējie tēriņi, ceļš josevišķi!

P.S. Holt turies! Gribu redzēt hokeju vēl vismaz septiņu spēļu garumā (neieslaitot sestdienu), tāpēc tikai uzvara ir pieņemama sestdienas spēlē.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-09 10:29, pirms 13 gadiem
bik sasmējos, lasot, kāpēc hokeju apmeklēt ir dārgi- autostāvvieta dārga, alus dārgs utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-09 11:06, pirms 13 gadiem
kkk rakstīja: Nu tak pēdējais laiks nolaist cenas, un arī autostāvietai, tad arī būs pilna arēna. Cilvēki tak paliek aizvien nabagāki un izvērtē prioritātes dzīvē. To Holtam protams saprast ir grūti.
Nedomāju, ka ar sieviešu dienu tur baigais sakars.
Visas pretenzijas Arēnas saimniekiem ( un tas nav Dinamo !!! ) . Tie uzskrūvē maksu par īri un citiem pakalpojumiem ,tai skaitā autostāvvietu, līdz ar to Dinamo ir spiesti pacelt cenu, lai nepaliktu jaņos Kad Dinamo uzcels savu halli, tad iespējams cenas būs demokrātiskākas ( cerams)

     [+] [-]

, 2012-03-09 11:09, pirms 13 gadiem
Par daudz spēļu...par maz naudas......

  -1 [+] [-]

, 2012-03-09 11:14, pirms 13 gadiem
Par apmeklētību -
Arī pabrīnijos ka halle nebija pilna, bet tam ir savi iemesli:
Man ir 40 gadi, ļoti patīk hokejs un Dinamo, bet man ir arī 2 bērni. Reizes 3 šosezon biju aizgājis, visas reizes komanda zaudēja(šosezon mājās nespēlējas īpaši labi). Izmaksas jau zinat - biļete Ls 15(vidēji), jo sēdēt pie griestiem vai aiz spēlētājiem īpaši negribas, jo tur nav laba redzamība un spēli tomēr arī gribas redzēt, Auto stāvvieta Ls 4, 3 ali( katrs periods = 1 alus + picas gabals Ls 5. Kopā sanāk ~25 Ls. Ja mēnesī ir 5 mājas spēles, tad tas veido 125 Ls. Playoffā grafiks ir vēl skarbāks. Kaut kā padārgi tas pasākums sanāk.
Pie tv ir lētāk+ var skatīties ierakstu, patīt atpakaļ vai uzlikt pauzi.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-09 11:18, pirms 13 gadiem
treneriem, zinot ka vārtos ir Holts un Jučers, vajadzēja ļut Jučeram aizvadīt vairāk spēles - katru ceturto vismaz, tad arī viņam rastos pārliecība, nosvērtība un visas pārējās īpašibas, kas šajās 2 play off spēlēs viņam pietrūkst. Pat izlasē Mārim tik atikai viena spēle, kaut vajadzēja 2.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-09 11:35, pirms 13 gadiem
Khm, nu... Es samaksāju 330 Ls par gadu - un tā ir laba vieta, IMHO, viena no labākajām arēnā. Labi, man jābrauc no Rīgas, benzīna patēriņš nav milzīgs. Alu un ēdamo nepērku, atribūtiku tikpat kā ne, varbūt vienreiz pa gadu.... stāvvieta man ir par velti (ne pie Arēnas).
Sieva ar bērnu (tam šogad vēl ir par velti) var tikai weekendos... šogad tādu mājas spēļu bija deviņas, plus viena pleiofā (uz otru gan viņi negāja).
Sanāca, teiksim, 450 Ls, plus puikam kāda kola šad tad, plus, benzīns. Nu, 500 būtu pars augstākais.

Uz visu gadu sadalot, nav tā milzīgi daudz, ja ņem vērā, ka tas ir mans galvenais hobijs un citi kaitīgie ieradumi pārāk daudz naudas nepaņem...

     [+] [-]

, 2012-03-09 11:38, pirms 13 gadiem
Ģinamka sūdīgi spēlē tāpēc arī cilvēki neiet!

     [+] [-]

, 2012-03-09 11:43, pirms 13 gadiem
Seši tūkstoši skatītāju, tas taču necerēti daudz.

     [+] [-]

, 2012-03-09 11:48, pirms 13 gadiem
Uz nulleeeeeem sestdien!!!!! (Holts)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-03-09 12:55, pirms 13 gadiem
motorolers2 rakstīja: Man ar ģimeni aiziet uz hoķi izmaksā 100Ls...padārgi lai ietu, pie TV tas izmaksā lētāk...attopieties tirgoņi, nākam sezon būs vēl mazāk...
Kā var hokejā iztērēt 100 latus, to es nekad nesapratīšu . Es esmu redzējis VISAS mājas spēles par 100 latiem ( neskaitot play off ) .
Visu cieņu, bet protams, ja uz arēnu iet pierīties, tad jā ...

     [+] [-]

, 2012-03-09 14:02, pirms 13 gadiem
Traki, ka jātērē 100 latu... Tad jau nemaz tik nabadzīgs neesi.
Man sestdienas spēle izmaksāja (2 cilvēkiem) 2x10Ls par biļetēm, 0.50Ls par transportu, jo atpakaļceļā nebija iespējams/jēgas pīkstināt e-talonu, tad kopumā tika izdzerti ne vairāk kā 10 ali (3 periodi + 2 OT) t.i. 10x1.50Ls. Kopā sanāk 35.50Ls. Tā ka var, ja grib... Var arī nedzert tik daudz, ja naudas žēl...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-09 14:14, pirms 13 gadiem
Mīļie cilvēki hokejs izmaksā daudz ja nedomā ar galvu pirmkārt ir jābrauc ar vilcienu vai sabiedrisko nevis ar privat autu tad atkrīt visas stāvietas un degvielas un arēnā no visām vietā ir iespējams labi redzēt tākā nav obligāti jāpērk dārgās biļetes var nopirkt lētas un ja ir brīvas vietas pariet uz kādu gribi brīvu vietu pēc pirmā perioda

     [+] [-]

, 2012-03-09 15:16, pirms 13 gadiem
5RF rakstīja: Mīļie cilvēki hokejs izmaksā daudz ja nedomā ar galvu
Vai Tev ir jābrauc 100km līdz hokejam? Vai zini cik šādam ceļa posmam maksā biļete, vilcienā vai autobusā, vienam cilvēkam?

     [+] [-]

, 2012-03-09 15:28, pirms 13 gadiem
anceks rakstīja: es ļoti tev piekrītu, ka ir daudzi,kas iet modes dēļ utt. bet es personigi šoreiz negāju tiesi cenu dēļ. pirmās divas spēles iesita pa maciņu, tā, ka pat kkadam laimigajam stundām nebija jēga. un protams, ka tu esi ists fans, ka apmeklēji visas spēles neskatoties ne uz ko un tas beigas atmaksājās. visu cieņu tev. bet tas jau nenozimē, ka citi pie tv nejuta lidzi tiesi tā pat kā klatienē.
Arī es tev varu 100% piekrist. Nav obligāti jāapmeklē spēles, lai būtu kaislīgs komandas atbalstītājs. Vienkārši par iepriekš pieminētajiem līdzskrējējiem - to skaits bija stipri jūtamāks sērijas sākumā... Tas galīgi nebija attiecināts uz tevi.

Cienu jebkuru fanu un saprotu, ka ne visiem ir iespējams apmeklēt spēles, jo iespējami dažnedažādākie iemesli. Taču ir arī izņēmumi pret tiem, kas seko līdzi/apmeklē spēles tikai gadījumos, kad komandai padodas spēle(neatkarīgi no citiem iemesliem). Šādus indivīdus pat īsti negribētos saukt par "faniem".

Tikai Rīga, Tikai Dinamo!

     [+] [-]

, 2012-03-09 17:53, pirms 13 gadiem
Vai mana pārteikšanās par to palīdzēs "Dinamo" sestdien izcīnīt uzvaru? (pēc uzvaras pār Ņižņijnovgorodas „Torpedo” komandu Gagarina kausa izcīņas septītajā spēlē pauda viens no mača varoņiem, „Dinamo” vārtsargs Kriss Holts.)

vairāki lietotāji man jau sūtījuši ieteikumu NELABOT šo, tāpēc apņemos ņemt vērā šo ieteikumu! Lai veicas!

pārējiem atvainojos par kļūdu..